• 378.

    מה אתה מתרגש מהצבא (ל''ת)

    יוסי, 07/06/11 20:20

  • 377.

    ''תגובה אמיתית''

    ישראל srulikimel@gmail.com, 08/05/11 01:36

    ''תגובה אמיתית''. כן, זה מה שאני רוצה לראות. שצה''ל מבין שהוא זרוע מבצעת של החלטות ממשלה שבתוכה-בתוך ממשלה- אנטרסנטים (הם עצמם גם אם ירצו יהיה קשה עליהם מאוד להיות ישרים) המפעילים את צה''ל.זה לא שיש פתרון עכשוי יותר טוב מממשלה שיש בה אנשים אינטרסנטיים, אבל הצדק זועק מצד עצמו. נמאס לנו כבר מדיפלומטיה, אינטרסנטיות ופוליטקלי קורקט. הגיע הזמן שהאמת תצא לאור וגם אם זה לא מסתדר עם הממשלה האינטרסנטית שיש לנו...

  • 376.

    זה לא מוצדק!!....

    שמעון, 08/01/10 11:57

    אחי אם אתה אומר שלא צריך להיתגיס אז מתי שהממשלה תרצה להישתמש בצהל להינתרסים נורמלי אז לא יהי מי שיעשה זות וגם אם אתה לא בעד הגרוש אז אתה יכול לשרב פקודה וזה לא פיתרון לא להיתגיס!!.....

  • 375.

    שי - אני מעריך אותך מאוד!!

    יוני, 27/11/09 14:54

    לא פשוט בכלל להביע עמדה כזו כשנמצאים בבמה משמעותית כשלך. לדעתי, העובדה שטוקבקיסטים גובבו פה תגובות שליליות אמורה רק להחמיא לך.

    עד לפני מספר שנים [מספר דו ספרתי] נמניתי אף אני עם תומכי השמאל, אולם תפיסתי השתנתה מכורח המציאות.

    ניכר בדבריך שלא לפרובוקציה הם נועדו. לך בכוחך זה!

  • 374.

    מי זה? (ל''ת)

    aReminder , 14/06/09 04:51

  • 373.

    לא היה גירוש.

    גיצי, 06/04/09 19:56

    בגוש קטיף לא היה גירוש .
    היה פינוי מתנחלים גוזלי אדמות . שישבו בשטח כבוש למביני דבר קוראים לזה אפרטהייד .
    וכך צריך לנהוג גם במתנחלי הגדה ולשחרר את מדינת פלסטין לחיים .

  • 372.

    מי זה שי גבסו?

    ד''ר דוד, 06/04/09 19:43

    שי ידידי היקר...
    כנראה שזו התוצאה שעולים למעלה מהר מדיי, כנראה שאתה עוד לא מבין שכ''ידוען'' למילותיך יש יותר משקל לציבור הרחב ומוצא פיך יגיע לאזניהם של רבים.
    אני משוכנע שבעתיד אתה תתחרט על מהות המילים הללו....אני תקווה שעדיין יהיה לנו צבא שייגן לך על הבית שזה ייקרה.
    חג שמח שי
    תתבגר

  • 371.

    דם-דם ועוד דם

    שירה, 03/02/09 15:19

    אי אפשר לדעת בתקשורת הזאת. למרות שבגדול אני נגד השתמטות אני חושבת שיש המון המון חיילים מיותרים בצהל..
    מי שלא מתאים לו אז לא חייב... עדייף שיעשה משו עם עצמו ולא יינוון את המוח שלו במשך 3 שנים. בזבוז.
    גבסו המלך נקודה.

  • 370.

    ההקלטה של הראיון שודרה אתמול בחדשות!

    דנה, 02/02/09 21:52

    שי גבסו יכול להמשיך להכחיש כי הדברים אכן יצאו מפיו וישנה הקלטה. הוא רשאי להתחמק עד מחר, אבל מה הטעם? כל מילה שהוא מוציא מהפה גורעת יותר ממעמדו (אם נשאר כזה בכלל).

  • 369.

    שי גבסו צבוע.

    גלית, 01/02/09 22:22

    עכשיו פתאום אתה אומר שהדברים נאמרו בצחוק? תתבייש לך, אתה פשוט מגעיל אותי שי גבסו

    • לגלית..

      אחד שיודעת, 01/02/09 23:56

      הוא התכוןן שהוא מתיחחס לזה שפירסמו בעמוד הראשון בצחוק. וגם שהוא לא אמר לא להתגייס
      אלא שיש בעלי אינטררסים במדינה בממשלה,
      ששולטים בצבא.

    • ואת מגעילה אותי...

      רחלוש!, 02/02/09 23:10

      מה יש לך? מה את חושבת לעצמך?!
      כל מה שאמרו עליו הוא שיקרי...סתם ניפחו עליו דברים...
      לשי בדר''כ אין בעיה להגיד את הדעות שלו...
      ואת רואה שהוא מתקשר ואומר שזה בכלל לא נכון...תראי בכמה מקומות אומרים את זה...מה עשו ממנו? בגלל שהוא זמר ואלה הדעות שלו...

  • 368.

    הוא צודק. הדתיים משרתים והשמאל מוותר על המדינה (ל''ת)

    רמי, 01/02/09 20:42

  • 367.

    אנשים צאו מהסרט... כנסו כולם

    יודע ומבין, 01/02/09 03:36

    לכל האנשים עם ההודעות המשמיצות,
    וואו! תרגיעו את עצמכם ומהר.
    הבן אדם לא אמר את הדברים האילו. הדברים הוצאו מהקשרם. מה לא הבנתם??

    הוא גם לא השתמט משירות וגם לא מחלקו. הוא עצמו שירת בקרבי 3 שנים בתותחנים ושירת בלהקת חיל האויר, מופיע עשרות פעמים לחיילים בהתנדבות ויופיע עוד הרבה. אביו שירת בצבא 30 שנה. העובדות מדברות בעד עצמן.

    שי גבסו הוא בן אדם נדיר ורגיש, האומנות שלו אמיתית ועמוקה. תפסיקו להיות חלאות ולירוק אש ותבינו שהכתבה הזאת היא שיקרית.
    ועכשיו אחרי שהאמת ידועה- כל מי שכתב תגובה שלילית, שיחזור בעצמו ויכתוב תגובה חיובית!!!

    שי אל תיפגע מעיתונאים מטומטמים ומאנשים קנאיים. הם תמיד יהיו שם. תישאר אתה
    אוהבים אותך ואת השירים שלך
    אתה באמת ענק!
    :)))

    • אני איתך.

      אביב, 03/02/09 09:28

      צודק במאה אחוזים!!!!!!

  • 366.

    לכולם,תכנסו

    yeala4 , 31/01/09 20:11

    מעריב המציאה שקר שלם, הפכה את כל הדברים של שי גבסו, שלא נאמרו כך, כדי להשיג לעצמה רייטנג.
    ותנחשו מה? בעזרת אנשים כמוכם, שמאמינים לכל מילה שנזרקת בעיתון, הם מצליחים, ובענק!

    תפתחו את העיניים והאוזניים ותקשיבו להאמת, ותודו שפשוט טעיתם.
    http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 365.

    תעשו לי טובה, הוצאו מהקשרם?

    עוברת אורח, 30/01/09 15:19

    זה ששי גבסו אומר שדבריו הוצאו מהקשרם, לא בהכרח מוכיח שהוא לא אמר את האמרה הנחרצת הזו שלו. אולי עכשיו הוא מתחרט על הדברים שאמר ובגלל זה אומר שדבריו הוצאו מהקשרם, להבא הוא צריך ללמוד לשקול מילים לפני שהוא מדבר.

    אף אחד לא מסלף שום דבר, פרט לגבסו עצמו.

    • ידוע שהעיתונות מסלפת הרבה,אז מספיק...

      yeala4 , 31/01/09 19:43

      התשובה נמצאת כאן :

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 364.

    מספיק להשמיץ. התשובות האמיתיות לשקר שהתפרסם נמצאות כאן בלבד.

    רותם פ , 30/01/09 13:26

    מעריב המציאה שקר שלם, הפכה את כל הדברים של שי גבסו, שלא נאמרו כך, כדי להשיג לעצמה רייטנג.
    ותנחשו מה? בעזרת אנשים כמוכם, שמאמינים לכל מילה שנזרקת בעיתון, הם מצליחים, ובענק!

    תפתחו את העיניים והאוזניים ותקשיבו להאמת, ותודו שפשוט טעיתם.
    http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 363.

    לכולם

    yeala4 , 30/01/09 13:09

    מספיק עם ההשמצות,זה לא נכון
    דבריו הוצאו מהקשרם,סולפו לגמרי
    וקחו בערבון מוגבל את מה שמתפרסם.

  • 362.

    שי גבסו כולנו איתך!!!!

    שגיא, 30/01/09 07:45

    צבא זה בשביל להלחם באוייב הערבי לא בשביל לגרש יהודים

  • 361.

    ילד בתחתונים מלאים בחרא! (ל''ת)

    למה נותנים במה לילד?, 30/01/09 07:43

    • סליחה?!

      yeala4 , 30/01/09 12:49

      זאת כתבה שמה שנאמר בה אינו נכון כלל וכלל
      אז מספיק עם ההשמצות

      • סליחה אתה !

        חביבה, 30/01/09 19:32

        כשתישמע את ההקלטה, ניסלח לך!

  • 360.

    אז איך הוא מצביע למפלגה שיזמה וביצעה את ה''התנתקות'' (ל''ת)

    אחד, 30/01/09 04:30

  • 359.

    דביל. על טעויות של ממשלה לא נתגייס?? מה הקשר? (ל''ת)

    דנה, 30/01/09 00:18

  • 358.

    אל תכעסו עליו..התחלנו טיפול..והוא בכיוון הנכון... (ל''ת)

    פסיכיאטר באברבנאל, 30/01/09 00:18

  • 357.

    דביל. על טעויות של ממשלה לא נתגייס?? מה הקשר? (ל''ת)

    דנה, 30/01/09 00:12

    • הוא ממש לא דביל,תאזיני לכתבה בקישור שמצורף.

      yeala4 , 31/01/09 19:44

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 356.

    הוא אמר את זה לפני המבצע, הביקורת על הממשלה

    יהודי, 30/01/09 00:00

    תפסיקו להיות אטומים, הוא אמר את זה לפני המבצע ותודו שכולכם לפני המבצע הרגשתם בושה בממשלה על ההבלגות והשימוש בצבא להתנתקות וענייני פנים! הצבא נועד אך ורק לבעיות חוץ מדיניות נגד מדינות אחרות ואוייבים בחוץ! בעוד שתפקיד בעיות פנים הוא של המשטרה ומג''ב.. הממשלה עשתה טעות שהשתמשה בחיילי צה''ל לסילוק המתיישבים מכל ההתנחלויות ועשתה עוול למוניטין של צה''ל!
    עכשיו אני בטוח שכולם יותר גאים במינת ישראל שחזרה להרתיע ולהילחם באויב שמבחוץ!

    • אמר לפני, אמר אחרי,???

      חביבה, 30/01/09 19:42

      ממש תודה על ההסבר הנבוב!
      לא יועילו התירוצים, וההסברים שיצאו מהקשרם,
      העמדת הפנים, וגילגול העיניים,
      זמר התחתית הזה הצטרף לחברו ג'קו
      ובזה הסתיימה הפרשה!

      • תשמעי את ההקלטה של הכתבה,ותביני שאת טועה

        yeala4 , 31/01/09 19:45

        http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 355.

    חשבתי על משהו דומה

    דוד, 29/01/09 23:41

    אחרי גירוש קטיף, גם לי עלו מחשבות לא לשרת יותר בצבא שמגרש את בניו הטובים ביותר ולא ממלא את ייעודו.
    כאיש מילואים שמשרת ימים רבים בשנה (למרות יכולת מוכחת להשתחרר על רק בריאותי) אני היום נוקט בשיטת ההפרדה - אני משרת בגאווה כאשר נלחמים נגד האוייב, ואני אסרב פקודה בגאוה גדולה אם אדרש להשתתף בפעולת גירוש בזויה!
    אני פה כדי להגן על עמי וכל מולדתי וכל מה שהוא לא זה - אני לא שותף!

    • דוד, שאלה:

      גם כן חייל מילואים, 30/01/09 00:30

      האם לפי ההיגיון שלך, אני בתור איש שמאל יכול להחליט שאני לא מוכן לשמור על מאחזים בשטחים, אבל כן מוכן להילחם בלבנון או בעזה אם יהיה צורך?

      עדיף שתפסיק לדבר שטויות, החוזק של הצבא נובע מהמשמעת של החיילים שלו, והכתומים מחלישים את הצבא. היום אתה לא מוכן להשתתף בפינוי התנחלויות, מחר לא תסכים לעסוק בפעילות מבצעית בשבת, ומחרתיים תיהיה מוכן לבצע פקודות רק אם הן עברו אישור אצל הרב שלך.

      תמיד אמרתי שהדתיים הם משענת קנה רצוץ, והיום אני רואה שצדקתי.

      • איך הגעת למסקנה שדוד דתי???

        Sir John, 30/01/09 08:09

        בן אחי רחוק מלהיות דתי והוא התנגד חריפות לפינוי גוש קטיף.

        • בן אחיך יחד ביחידה. (ל''ת)

          חביבה, 30/01/09 19:47

      • כל מילה בצוק! כל הכבוד! בני שחזר מעזה מצדיע לך! (ל''ת)

        חביבה, 30/01/09 19:46

    • תשאל את הרב במה להשתתף........... (ל''ת)

      חביבה, 30/01/09 19:43

  • 354.

    עוד ספציפיסט

    אורן, 29/01/09 23:25

    עלוב.
    שיתרכז במוזיקה הבינונית שלו...

    • אורן,זה לא נכון,והמוזיקה ממש אבל ממש לא בנונית (ל''ת)

      yeala4 , 30/01/09 12:48

  • 353.

    "תותב נולד (ל''ת)

    דה-דה , 29/01/09 22:48

  • 352.

    יא בן של עז

    guyguy27 , 29/01/09 22:40

    מי אתה בכללל???!!! אני משרת בצנחנים וזה בכלל לא משנה איפה אני משרת-אני בקרבי, ושאני רואה אנשים כמוך פשוט בא לי לחרבן עליכם- רק בגלל אנשים כמוכם אנחנו נקרעים יום-יום לא רואים את הבית כמה שבתות רצופות כי יש חוסר במספר אנשים, במטרה לשמור עליך ועל המשפחה שלך. מה אתה חושב יא מעפן אתה שם בתל אביב עם הכוס קפה שלך כל בוקר והקוראסון חושב שהשם ישמור עליך כשאתה יושב בבית. חבל אני לא רואה כוכב נולד אבל אתה היחיד שהערצתי מכל הכוכב נולד- עכשיו אני פשוט מחרבן עליך. ומקווה שעם ישראל יהיה מספיק פיקח כדי להחרים אותך ולזרוק אותך לעזה

    • תרגיע,ואל תתעצבן,כי זה לא נכון (ל''ת)

      yeala4 , 30/01/09 12:47

    • כל הכבוד 352 ! (ל''ת)

      חביבה, 30/01/09 19:50

      • מספיק להשמצות,תאזיני לראיון בגל"צ בקישור ותביני שטעית

        yeala4 , 31/01/09 19:48

        http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 351.

    מי שאוהב את אדמתו(ביתו) ולא מוכן לשרת כדי לגרש יהודים, לא בסדר???

    חדVחלק , 29/01/09 22:07

    שי הוא בחור טוב אוהב ארצו ומולדתו, שהכאב והצער על היתנתקות ותוצאותיה משפיעים עליו.
    אתם צריכים להבין שכל מי שהתנגד לפינוי בעזה(והתוצאות ידועות) מרגיש רע מאד וכואב על צעד לא חכם זה שגרם לנו שוב למלחמה שוב להרוגים שוב לטילים שוב לפחד. זה בסדר???
    אם תגיד לילד אל תעשה כך והוא עושה כך ונפגע, זה בסדר? אתה תסכים שהוא יעשה שוב כך? ושוב יפגע? אם אתה פסיכי כן.
    אני לא יודע כמה הכתבה נכונה או מגמתית ומוגזמת כדי לצייר שוב את הימין הקיצוני כמזיק ומסוכן למדינה.
    אני יודע ששי הוא בחור טוב שירת 3 שנים בן למשפחה טובה שמשרתת בצהל ואת המדינה.
    עזבו את הטפל התעסקו בעיקר:
    אירן מתחמשת ומתחמשת בשקט ומי מתייחס???
    החמאס יורה שוב על שטחיי ישראל.
    גלעד שליט נרקב בעזה ואין אפילו סימן חיים.
    ערביי ישראל מתרבים מתחזקים ומאיימים.
    מספר המובטלים היום הוא הגבוה בכל הזמנים.
    לא ירד גשם כבר הרבה זמן, הכנרת מתייבשת.
    אחרי הפיגוע בתאומים נשיא מוסלמי בUSA :-)
    איזה מדינה איזה עולם ואיזה חייים יפים.
    לא חסר צרות, עזבו את גבסו בשקט :o).

    • חדVחלק אתה צודק אך לדבר הוא לא היה צריך שישמור לעצמוזאת (ל''ת)

      hasson72 , 30/01/09 00:26

      • שי התראיין

        yeala4 , 30/01/09 12:46

        ואמר שדבריו הוצאו מהקשרם,ולא הוא לא אמר
        "אל תתגייסו" זה לא נכון.

        • לך תיתחפף! לא יעזור לך ,ההקלטה אצלינו !!! (ל''ת)

          אילן, 30/01/09 19:53

          • איזו הקלטה בדיוק?תאזין לראיון בגל"צ בקישור הבא

            yeala4 , 31/01/09 19:49

            http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 350.

    מיהו בכלל שי גבסו???

    שמאל ימין שמאל ימין, 29/01/09 21:49

    שימי לב משמיצים למיניכם - חרבן בית המקדש ואלפי שנות גלות הם התשלום בעבור שנאת אחים. בואו ביחד להגשים את ''ואהבת לרעך כמוך'', לאפשר דמוקרטיה פלורוליסטית וביחד נבנה את ארץ ישראל למען כולנו.

  • 349.

    ילד מטומטם, הוא לא מבין שהוא גמר את עצמו עכשיו

    אופיר, 29/01/09 21:47

    אמנות ופוליטיקה לא הולכים היחד.
    להתראות לך שי גבסו.

  • 348.

    למי אכפת מה אומר גבסו? (ל''ת)

    דרומי, 29/01/09 21:39

  • 347.

    גבסו לך לעזאזל שפל (ל''ת)

    דולפין סגול , 29/01/09 21:39

    • תרגיע,עם הקללות,זה לא נכון (ל''ת)

      yeala4 , 30/01/09 12:44

  • 346.

    כל הכבוד לגבסו! כיפאק-היי! (ל''ת)

    חיים, 29/01/09 21:36

  • 345.

    הבחור הזה, בחיי היומיום שלו, מבייש את המושג ''יהודי חובש כיפה''. (ל''ת)

    יעקובי, 29/01/09 21:20

    • התגובה שלך ממש לא לעניין..

      yeala4 , 31/01/09 19:50

      להגיד שהוא מבייש את חובשי הכיפה
      בושה! הוא ממש לא אמר דבר כזה
      תאזין לראיון בגל"צ http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 344.

    לכולם

    yeala4 , 29/01/09 21:17

    זה לא יפה לא יאה שככה אתה משמצים בן אדם
    גם אם לא אוהבים את דעותיו
    ובמקרה הזה,
    לא כל מה שמתפרסם בעיתונות הכתובה והאלקטרונית הוא אמת.

    • ועוד הוכחה שזה שקר,כנסו לנענע בכתובת..

      yeala4 , 29/01/09 21:29

      http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=613082&sid=216

      • זו הוכחה?

        דרומי, 29/01/09 21:39

        בכתבה כתוב מה גבסו אומר שהוא לא אמור.
        מה הוא כן אמר?

        • כן,זה שקר אחד גדול ולכן..

          yeala4 , 30/01/09 12:43

          הוא התראיין ואמר שמה שפורסם לא נכון.

          • אתה השיפחה של גבסו? (ל''ת)

            חביבה, 30/01/09 19:56

            • אף לא שיפחה פה,אולי את השפחה של העיתון (ל''ת)

              yeala4 , 31/01/09 19:51

  • 343.

    אנו מחרימים את המשתמטים

    בועז, 29/01/09 21:11

    הבן אדם לא שווה התיחסות אפילו. מצידי שירד מן הארץ. אנו לא זקוקים לו פה.

  • 342.

    אפס בן אפס, יותר גרוע ממשתמט:

    ש, 29/01/09 21:07

    משתמטים עושים נזק קטן כל אחד, מסיתים להתשמטות עושים נזק גדול.

    העצוב הוא שלדתיים יש את הבחירה שלא להתגייס (''תורתם אמונתם''). עד מתי האי צדק הזה יתמשך?

  • 341.

    ת'אמת... ממש לא מתאים לו (ל''ת)

    barak555 , 29/01/09 21:01

    • לא מתאים,כי זה לא נכון ...

      yeala4 , 29/01/09 21:37

      תכנס למה שרשמתי בתגובה 348 לנענע
      ותראה.

  • 340.

    שי הוריד את הכיפה והכניס זבל לראש

    ש''ב, 29/01/09 21:01

    שי בכלל לא דתי הוא סתם שמאלן עלוב וריק מערכים ותוכן

    • זה ממש לא נכון,ודי להשמצות,תאזין לראיון בגל"צ

      yeala4 , 31/01/09 19:53

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 339.

    איזה דפוק אתה. גלגל"ץ, 88, וכו' וכו' מוצפים בשמאלנים

    ישושום ציה , 29/01/09 20:53

    למה אתה דופק לעצמך את הקריירה?

    • כי הוא ימני ולא מתבייש בזה, וחשובה לו ארצו יותר מהצלחתו.

      N1NE , 29/01/09 21:17

      כל הכבוד שי גבסו, יש יותר ימניים בארצנו מאשר שמאלנים והם כן יקנו וישמעו את שירך.

  • 338.

    עוד טמבל שמשמיע קול (ל''ת)

    נדב, 29/01/09 20:38

  • 337.

    כתומים מפונקים וארורים... עוד נבוא איתכם בחשבון

    ש, 29/01/09 20:35

    במשך עשרות שנים כשחיילים מהשמאל נאלצו לשרת במחסומים ובדיכוי של העם הפלסטיני כנגד האידאולוגיה שלהם, מישהו שאל אותנו אם זה מתאים לנו?
    כשנדרשתי לסייע לרצח של חפים מפשע במסגרת ''סיכולים ממוקדים'' מישהו שאל אותי מה אני חושב על זה?

    אז מה קרה? הייתה התנתקות ופתאום לא מתאים לכם לשרת בצבא? לכו לעזאזל.

    • יפה נפש עלוב בגלל ההתנתקות גרמת ל1400 פלסטינים למות.כן ירבו (ל''ת)

      shababi , 29/01/09 23:06

      • זה ממש לא נכון..

        yeala4 , 31/01/09 19:54

        ועוד לבוא ולהגיד שהוא אשם,זה טימטום ובגדול.
        הנה ראיון עם שי גבסו,בגל"צ .
        לשמוע ולהפנים http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 336.

    לכל השמאלנים שמתאמצים לשקר וללכך, מעניין אם תהיו פה אחרי 10.2.09 ? :-)

    N1NE , 29/01/09 20:34

    כי אין טעם עוד לשקר, המרוץ נגמר.
    רשמתי את רוב שמות מגביי השמאל(השקרנים) ואני מחכה לראותכם ביום שאחרי, כך :-(((
    או כמוני כך :-))))) נחיה ונראה ...

    • כמה שאני אצחק פה על מי ששמאלן באדום, בלי הפסקה ...

      N1NE , 29/01/09 20:43

      כול שם ששייך לשמאל יקבל מלא מלאא מלאאא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      וזה רק דוגמא קצרה לגודל ולאורך שאני אצחק.
      תתכוננו להחליף שמות :-)

  • 335.

    לכל המגיבים

    בדוי, 29/01/09 20:33

    חבורת עלובים..מתי תפסיקו להאמין לכל שטות שהתקשורת המזויפת מפרסמת? הוא ממש לא חושב כך ודבריו הוצאו מהקשרם.. זה לא הוא שמחפש כותרות!!! זה הכתב האדיוט שפרסם את השקרים האלה

    • מחזקת ותומכת! (ל''ת)

      עדי, 29/01/09 21:13

  • 334.

    שמאלנים אתם פתטים ומסריחים

    xytkhi , 29/01/09 20:31

    איזו אידיאולוגיה מעופשת יש לכם
    תעופו לי מהפרצוף חתיכות של גייס חמישי
    משפתי פעולה על החמאס

    • למה כל כך הרבה שנאה

      שרה, 29/01/09 20:59

      אולי כדאי שאת העצבים האישיים שלך תוציא/י תוך כדי משחק כדורגל או ישיבה טובה בשירותים.
      חבל על הבריאות שלך, המילים שכתבת לא עוזרות זה פשוט משפיל עבורך!
      תתבגר/י!

  • 333.

    אני בטוחה שדבריו הוצאו מהקשרם

    עדי, 29/01/09 20:15

    במהלך היכרות קצרה עם שי אין לי ספק שמה שנכתב בהחלט לא מייצג את דיעותיו.
    ולחלוטין אי אפשר להשוות את שי לרוצח ראש הממשלה יצחק רבין.זכותו להצביע לביבי למרות שאני באופן אישי לא באמינה בראש הממשלה הבא..בהצלחה באלבום החדש..

  • 332.

    אזרח סוג ב

    אליפז העירקי, 29/01/09 20:11

    אחרי ששמענו את דברי ההבל של חקיין הקריוקי הזה מצפה שכלל ערוצי התקשורת-רדיו,טלוויזיה,עיתונות יתעלמו מהדבר הדוחה הזה.במדינה מתוקנת היו גם לוקחים לו את הדרכון,והאזרחות.כקצין בצבא מתבייש בכגון אלה.

  • 331.

    אסור לנו להפסיק להאמין בצה''ל

    trotz, 29/01/09 19:55

    צה''ל הינו אחד הגופים היחידים שמגנים על הקיום שלנו.
    אנחנו צרכים אותו וכולנו צרכים להתאחד סביב זה ולא לגרום לזה להיות מכשול

  • 330.

    מה אפשר לצפות מפרענק עם מוח מעוות . שכמו חבריו . רוצים ביבי (ל''ת)

    נ. נ., 29/01/09 19:36

  • 329.

    שי גפסו = יגאל עמיר

    רון, 29/01/09 19:24

    הסתה למרד ואנרכיה מקומו ליד יגאל עמיר

    • תומכי ש''ס-ליכוד הם בפועל גם תומכי הרוצח יגאל עמיר. וזה בדוק.

      אזרח הארץ, 29/01/09 19:40

      יותר נכון אם הם יוגדרו . כתומכי ש''ס-ליכוד- עמיר. אגב רוב רובם לא מכחישים זאת . נהפוך הוא הם גאים בכך.

    • לרון,בושה שאתה עושה השוואה שכזו

      yeala4 , 29/01/09 21:04

      זה ממש לא יפה להשמיץ ככה בן אדם.
      אף לא תומך פה ברוצח,אז נא להרגע
      וחוץ מזה הכתבה לא נכונה,בעיתון ובאינטרנט
      כידוע לא כותבים לרוב אמת

  • 328.

    כפרעליייך גבסו..! (ל''ת)

    אני, 29/01/09 19:14

  • 327.

    שי גבסו כל הכבוד. כלבי השמאל תמשיכו לנבוח! צבא הגנה לא צבא גירוש!

    תמר כהן , 29/01/09 17:50

    שי גבסו צודק אסור ללכת לצבא ששולח את חייליו לפנות יהודים ולסייע לחמאס!!!!

  • 326.

    מי אתה בכלל שי גבסו?!

    ליאת, 29/01/09 17:28

    אם לא היה לנו צבא מי יגן אלינו אתה.
    אתה רק צריך להתבייש לך, אדם יוצר כמוך לא צריך לקנות את הדיסקים שלך.

    • ליאת בניגוד לאביב גפן הוא שירת בתותחנים

      socrates37 , 29/01/09 19:16

      לא כמו השמאל ההזוי שלא שירת בכלל.
      אני מקווה שדעתו תשתנה כאשר המדיניות תשתנה לטובה.ביסודו הוא אדם טוב ופטריוט.
      אני מבין את כעסו בגלל הגירוש.

    • ליאת זה לא נכון..

      yeala4 , 29/01/09 21:05

      אל תאמיני לכל מה שכתוב באינטרנט.

  • 325.

    צפון

    אייל, 29/01/09 17:21

    שמעתי את גבסו מכחיש הכל היום בגל''צ. אז מישהו בטוח משקר. מעניין מי.

  • 324.

    עורכים -תגובה 270 היא הסתה לרצח! (ל''ת)

    עו''ד, 29/01/09 17:15

  • 323.

    מציע לך לשיר לחמאס ולחיזבאללה בבונקרים שלהם במקום גלעד שליט!!! טמבל (ל''ת)

    אריק, 29/01/09 17:11

    • החמאס וחיזבאללה שמחים-כשצה"ל מפנה יישובים! (ל''ת)

      תמר כהן , 29/01/09 20:14

    • אריק זה לא יאה התגובה שלך

      yeala4 , 29/01/09 21:12

      התגובה שלך היא בושה

      • ל-'' עו'ד''' של גבסו !

        חביבה, 30/01/09 23:28

        לא יאה ,לא נאה, אל תאמינו, הוצא מהקשרו....
        חתיכת מטומטם!
        הכל נכון ןאמיתי! חרם מידי !
        בושה וחרפה, למי שמאזין להכחשות. החרדה אחזה בך?
        במקומך הייתי שותקת ומחרישה מרוב בושה!!!

        • במקומך הייתי שותקת,בושה וחרפה למה שאת עושה

          yeala4 , 31/01/09 19:58

          הכל שקר אחד גדול,כן ועוד איך!
          http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603
          לא רוצה להאמין אל תאמיני,בעיה שלך בלבד
          משמיצת אנשים.

  • 322.

    מציע לך לשיר לחמאס ולחיזבאללה בבונקרים שלהם במקום גלעד שליט!!! טמבל (ל''ת)

    אריק, 29/01/09 17:11

  • 321.

    תתגייס,תסתובב ותתכופף...ואז....

    שגיב, 29/01/09 17:10

    יתקעו אותך.אני רק מקווה שזה יהיה מספיק חזק, ותוריד לך מעריץ אחד מהרשימה!!!!!!!!

  • 320.

    שי כל הכבוד

    אביעד, 29/01/09 17:08

    הצבא והמדינה הזאת כבר לא אותו הדבר.

  • 319.

    כלב צריך להרוג אותך!

    nov0 , 29/01/09 16:52

    בוגד ארור

    • צריך להרוגבמשפט כמובן את מי שתומך באוייב הערבי באשמת בגידה (ל''ת)

      יוני דוד , 29/01/09 17:48

    • תגובה זו של NOV0 היא הסתה,הסירו אותה (ל''ת)

      yeala4 , 29/01/09 21:13

      • לך לעזעזל! יחד עם גבסו הנמושה. (ל''ת)

        חביבה, 30/01/09 23:12

        • חביבה,להירגע עם הקללות..

          yeala4 , 31/01/09 20:00

          כידוע כל מה שאת מקללת אחרים יעבור עליך.
          ודי כבר להשמיץ!!!

  • 318.

    מה ההבדל בין שי גבסו הנאלח והבוגד לבין הטייסים שקראו לשרב לשרת בשטחים?

    נעמן,שפוי , 29/01/09 16:51

    גבסו אינו שונה מהמשתמטים השמלאניים, שקראו לסירוב בשטחים. יש להחרים את הבוגד הנאלח גבסו הימנע מלקנות את הדיסקים ולו ולהכות אותו בכיסו. שיהיה נווד חסר בית כמו אריאל זילבר שפתח את הג'ורה שלו והיום הוא עמוק בבוץ של חובות לשוק האפור ולעולם התחתון. אני מקווה שגורלו של גבסו הרשע יהיה כגורל אריאל זילבר. אמן כן יהי רצון.

    • איזה כיף לכם הערבים שאין לכם דילמות מוסריות. (ל''ת)

      mrosenberg27 , 29/01/09 18:15

  • 317.

    גבסו בניגוד לרוב הזמרים היה לוחם בצה''ל!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 29/01/09 16:49

  • 316.

    יא דוס ג'ובניק אפס, סתום את הפה אנשים פה לוחמים, איבדו חברים בקרבות וא (ל''ת)

    בועז ב, 29/01/09 16:46

    • להירגע עם ההשמצות,זה לא נכון מה שפורסם (ל''ת)

      yeala4 , 29/01/09 21:06

      • הכל נכון !!!יש הקלטה של כל מה שהוא אמר !!!! (ל''ת)

        חביבה, 30/01/09 23:17

        • ולך אין הקלטה כזו,וזה לא נכון,אז די לשקר (ל''ת)

          yeala4 , 31/01/09 20:01

  • 315.

    גבסו צודק עקרונית אבל טועה בפועל

    והוא לא קורא להשתמטות, 29/01/09 16:44

    השמאלנים מתבלבלים: השתמטות זה מה שהם קוראים לו כי פשוט מאוד הם לא מאמינים בעומק ליבם בזכות היהודים למדינה.

    גבסו פשוט טוען שהצבא נשלט ע''י אנשים שמובילים חיילים לאסון, לתפקידים שהצבא לא יועד אליהם מלכתחילה וכ''ו ולכן אינו קורא להשתמטות.

    הוא טועה אמנם, כי עוד מעט הצבא יידרש לעמוד מול איומים אמיתיים יותר מאלו שאנשי התקשורת הנהתנים מגדירים כ''אוייבי האומה'' (ע''ע מתנחלים).

  • 314.

    באמת מאוד חשוב מה חושב איזה ידוען בור ועם הארץ (ל''ת)

    חיים, 29/01/09 16:39

  • 313.

    סוף סוף גבר שנאמן לזהותו היהודית (ל''ת)

    עמנואל, 29/01/09 16:34

  • 312.

    לא מכירה את שי אבל האמירה נכונה ומדויקת. (ל''ת)

    סמדר, 29/01/09 16:29

  • 311.

    מה אתה מבלבל את השכל?! כל הדתיים משרתים בסיירות הכי מובחרות! לך חפש ..

    אתה לא מייצג אותנו!!!, 29/01/09 16:27

    אתה לא מייצג את הציבור הדתי! לך חפש לך מישהו אחר לרכב עליו!!!!

  • 310.

    טעות ענקית

    אריק הויקינג, 29/01/09 16:25

    אין לנו ארץ אחרת.
    זו זכות וחובה כאחת לשרת בצבא.
    העקירה מחבל עזה הייתה חטא גדול שאנחנו עוד נשלם עליו שנים רבות.
    אך אין הבדל בין סרבנות שמאל לסרבנות ימין.
    אנחנו חיים במדינה דמוקרטית בה הצבא מבצע את פקודות הממשלה.
    כך היה, כך יהיה.
    מבחינתך, עשית טעות ענקית. לא מומלץ לאומן להגיד את מה שהוא חושב. זה לא חכם.אף אחד עכשיו לא יזמין אותך לאירועים.
    חבל.

  • 309.

    שימו לב במי הכלומניק הזה תומך...הזמר בשקל עם ''המנהיג'' (ל''ת)

    שרה, 29/01/09 16:23

    • לא כלומניק בכלל,תאזיני לקישור

      yeala4 , 31/01/09 20:02

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 308.

    ''אני חושב שלא צריך להתגייס יותר''

    ילד חוץ, 29/01/09 16:22

    אתה גם חושב? את זה לא ידעתי.

    • מה עשית ממנו? הוא לא מטומטם. וזה לא נכון

      yeala4 , 29/01/09 21:08

      אל תאמין לכל מה שכתוב

  • 307.

    צודק!!!! תראו מה קורב ביום בדרום ותבינו למה

    דניאל- מילואימניק מאוכזב מקדימה, 29/01/09 16:16

    זה ביזבוז זמן להתגייס לצה''ל

  • 306.

    אם צה''ל לא מייצג את העם ורק בעלי אנטרסים?

    א, 29/01/09 16:10

    אז בשביל מה להתגייס? שיהיה כמו באמריקה רק על בסיס התנדבותי או במשכורת, ואז אף אחד לא יבוא בטענות, כי כמו שיש סיכון בכל עבודה, אז גם בצה''ל יש סיכון ולוקחים זאת בתנאי העבודה!

  • 305.

    היכן ראשי הרשויות בנלחמו במשתמטים? שיעיפו אותו מכל ההופעות

    בושה, 29/01/09 16:10

    איפה הם כל ראשי הרשויות שהכריזו חרם על אמנים משתמטים.
    גבסו גרוע יותר מכל המשתמטים האלה. מדוע קולם נדם והם לא מכריזים חרם על הממריד הנאלה הזה שמסית נג ד המדינה?

  • 304.

    גם אני הולך להצביע לליכוד ונתניהו (ל''ת)

    גידי, 29/01/09 16:10

  • 303.

    מגבס שברים! (ל''ת)

    גבסו את ראשו של גבסו בהרבה גבס יש שם שבר רציני, 29/01/09 16:06

    • מה זאת ההשמצה הז שלךו?!, בושה (ל''ת)

      yeala4 , 29/01/09 21:09

  • 302.

    מי זה שי גבסו בכלל

    משוחררת קרבית, 29/01/09 16:05

    ומי הוא ישידבר בכלל? תזכרו טוב טוב את החיילים והחבר'ה שמתו עכשיו בעזה בשביל כול מי שחי בדרום!!! תזכרו את זה טוב טוב!!!

    את כל מי שמת במלחמות ישראל כדי לאדום גבסו בכלל תהיה מדינה לחיות בה - מי שלא מתגייס שיעזוב את הארץ!

    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת!!!

  • 301.

    תותח!!!!אומר תאמת,המדינה מושלטת ע''י כמה שמאלנים קיצוניים,שכוייח לגבסו! (ל''ת)

    נטלי, 29/01/09 16:04

  • 300.

    מעדיף אותו ששירת בצה"ל על 10 משתמטים של אמני הסמול הרקוב (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 15:59

    • הנזק שהוא גורם גדול פי 10 מכמה אמנים משתמטים

      אמנוחן, 29/01/09 16:09

      הוא חוצפן עלוב

      ודרך אגב, הוא גם זמר גרוע וזייפןן ומלחין בינוני מינוס

  • 299.

    עוד סמרטוט שפותח את הפה נגד מי ששומר עליו

    יניר, 29/01/09 15:59

    הוא צריך להגיד תודה רבה לאלו שמתגייסים לקרבי ושומרים עליו! בזכותם הוא חי את חייי הפינוקים שלו,הוא שכח שהוא עשה שכונה במז''י או איפה שהוא שירת

  • 298.

    איטריות ישנות ומחוממות. למה עכשיו?

    סימה, 29/01/09 15:58

    זה קרה מזמן. מה פתאום מעלים את זה עכשיו?

  • 297.

    חרם

    אל לוי, 29/01/09 15:57

    לא יאומן שישראלי מתבטא נגד צהל בצורה בוטה כזאת , עכשיו תבינו מאיפא חמס וחיזבאלה שואבים את הכח שלהם.צריך להחרים את הטינופת שי גבסו לא ליקנות דיסקים שלו ולא ללכת להופעות שלו.

  • 296.

    להחרימו

    avrum, 29/01/09 15:56

    אדם כזה אזרח מדינת ישראל יש למנוע ממנו מלהופיע בכל מקום שהו בישראל ובכל מוסד יהודי בעולם יש לשקול שלילת אזרחותו ואם ניתן לגרשו לרצועת עזה. למנוע ממנו כל תשלומים שהם באם יגיעו לו מהמוסד לבטוח לאומי וכיו''ב. טיפול רפואי יקבל רק ברצועעת עזה. אין לשלם כל פיצוי אפילו עם ירעב לפרוסת לחם.

  • 295.

    שי החמוד, בקשר לסרבנות, חלילה, בקשר לביבי או לימין,מסכים איתך.

    ברעם , 29/01/09 15:55

    אמנם צה"ל כבר לא צבא העם, אבל לא באשמת צה"ל, אלה באשמת "מנהיגי" המדינה, תצא בכרזה נגד ממשלת החידלון ואני איתך, אבל לא נגד צהל. אפילו לחייל זכות הצבעה. תראה בעוד עשרה ימים!

  • 294.

    רוב העם איתך!!!כל המיתלהמים הם מהמיעוט האשכנזי-שמאלני!!! (ל''ת)

    הם עושים הרבה רעש אבל הם מיעוט הולך ונעלם!!!!!!, 29/01/09 15:53

  • 293.

    רוב העם איתך!!!כל המיתלהמים הם מהמיעוט האשכנזי-שמאלני!!! (ל''ת)

    הם עושים הרבה רעש אבל הם מיעוט הולך ונעלם!!!!!!, 29/01/09 15:53

  • 292.

    עוד דפוק נולד...... (ל''ת)

    דודו, 29/01/09 15:51

    • עוד "טוקביקסט " נולד (ל''ת)

      yeala4 , 31/01/09 20:04

  • 291.

    בלי קשר לתוכן דבריו, תנו לאמן להתבטא

    סטודנט, 29/01/09 15:46

    סופסוף אחד האמנים בארץ מביע דעתו בנושא שלא קשור לאהבה/פרידה/חתונה/משהו שטחי אחר וכולם מחליטים להחרים אותו? סופית, העם הזה מטומטם.

  • 290.

    הוא באמת נראה מוזר לאחרונה (ל''ת)

    גבסה, 29/01/09 15:39

  • 289.

    זה לא נכון מה ששי אמר

    יובל, 29/01/09 15:37

    לפעמים עיתונים יכולים להיות כאלה דוחים
    ולהוציא דברים מהקשרם.
    אז אולי שי גבסו לא היה כזה בעד ההתנתקות, שאגב לא כל כך הוכיחה את עצמה כפעולה חכמה.

    בכל מקרה, הוא ממש לא נגד הצבא וברור שהוא לא אמר דברים הקוראים להשתמטות וכו'...

    הכל בולשיט שי. מחכה לסינגל החדש שלך.
    אל תתייחס לדברים כאלה. אני יודע כמה צה''ל חשוב לך וכמה אתה אוהב את המדינה שלך.

    בהצלחה!

  • 288.

    תכל'ס הוא צודק המפונים הם אלה שמשרתים ביחידות קרביות למרות הגירוש.. (ל''ת)

    אורי, 29/01/09 15:35

  • 287.

    להתנהגד להתנתקות זה דבר אחד...

    ., 29/01/09 15:34

    להטיף לאנשים לא להתגייס זה דבר אחר. חתיכת יבחוש חצוף, צריך להחרים אותו.

  • 286.

    די . חכו לתגובתו של שי (ל''ת)

    זה ממש לא נכון!, 29/01/09 15:32

  • 285.

    בעקבות המחרימים - כל מצביעי הימין-רוצו לקנות את הדיסקים!! (ל''ת)

    בל נשכח - אנחנו הרוב!!!, 29/01/09 15:31

  • 284.

    שי, חבל שאתה מתעסק בזב, אותי איכזבת! (ל''ת)

    אמיר, 29/01/09 15:28

  • 283.

    מי זה שי גבסו?

    אורן, 29/01/09 15:27

    מי זה?
    למה הוא מקבל בכלל במה כזאת?
    מה בדיוק הוא שר? ואיך זה קשור בכלל לצבא?

    די,
    נמאס מההיטפלות של התקשורת לכל מיני ''מיני סלבס''.

  • 282.

    גם כן ג'ובניק הומו!!! (ל''ת)

    מאיר, 29/01/09 15:25

    • תתבייש לך.גבסו לא הומו ולא ג'ובניק הוא שרת בתותחנים

      socrates37 , 29/01/09 19:21

      הוא פיקד על חיילים.אביו שרת 30 שנה בקבע בצה"ל.הוא אוהב את הארץ ובסך הכל כועס על פעולות הגירוש וזו זכותו.

  • 281.

    דתי קיצוני ימני לך תשיר ב''גהה'' וזהו

    יללה לך, 29/01/09 15:20

    עוד אידיוט

  • 280.

    כשחילקו שכל שי גבסו היה מחוץ לתור (ל''ת)

    הנאורולוג, 29/01/09 15:18

    • כשחילקו שכל,כנראה שאתה היית מחוץ לתור (ל''ת)

      yeala4 , 31/01/09 20:05

  • 279.

    אז אמרתי שאני רוצה להיות מליונר,אז אמרתי. (ל''ת)

    החולם, 29/01/09 15:17

  • 278.

    דתי קיצוני ימני לך תשיר ב''גהה'' וזהו

    יללה לך, 29/01/09 15:17

    עוד אידיוט

  • 277.

    הרבה יהודים קבלו פרס נובל ,שי גבסו פרס נובל לטמטום. (ל''ת)

    יורגן מהלסינקי, 29/01/09 15:15

  • 276.

    ואם יצאו נגדנו למלחמה ?מי יגן עלינו , התילאנדים (ל''ת)

    השואל, 29/01/09 15:13

  • 275.

    עוד דפוק שחושב שהוא "האלוהים " החדש של הדתים !!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 29/01/09 15:13

  • 274.

    סליחה ?מי זה שי גבזו! (ל''ת)

    יצחק התמים, 29/01/09 15:12

  • 273.

    אם ערבי היהאומר את זה היו אומרים יש להחרים אותו (ל''ת)

    רמי הזאב, 29/01/09 15:11

  • 272.

    שי, אתה נראה טוב אחי. כמו מחבל חמאסניק. (ל''ת)

    פיצית, 29/01/09 15:05

    • די עם ההשוואה הדיבלית,תשמעי את הקישור הבא

      yeala4 , 31/01/09 20:06

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 271.

    תותח על!נמאס מהשמאל הדוחה הזה שיש לנו בארץ! (ל''ת)

    קונה דיסק שלו כדי לתמוך!, 29/01/09 15:03

  • 270.

    הבנאדם ניהיה חולה בנפש, פאנטי ואומלל. ושרק דברים כאלה מביאים לו כותרת

    אני, 29/01/09 15:00

    מעידה על מצבו. הוא נראה כמו איזה מחבל בתמונה.

    גם זכור לי שלא מזמן הוא התבטא נגד הומואים, ונגד חילוניים ובקיצור נגד כל מי ששונה ממנו ומאמונתו.

    פתטי. שילך הביתה. מי זה בכלל?

  • 269.

    עוד דביל שמערבב מקצוע אם פוליטיקה.ההפסד שלו (ל''ת)

    מפגר, 29/01/09 14:55

  • 268.

    לך לעזאזל - כתום מפונק (ל''ת)

    שי, 29/01/09 14:53

  • 267.

    חשבתי כמותו וחזרתי בי. (ל''ת)

    חיים, 29/01/09 14:49

  • 266.

    אסור לתת לזמר של שיר אחד לומר את דעתו

    אבי, 29/01/09 14:46

    גבסו, בן 24, התפרסם לאחר שהגיע לגמר העונה הראשונה של התוכנית כוכב

    נולד שנערך במופע ענק בניצנים. בהמשך זכה בתואר ''זמר השנה'' ואלבומו ''ארים ראשי'', שאותו כתב והלחין, נמכר ביותר מ-20 אלף עותקים תוך שבועות אחדים
    ומאז הוא נעלם ומזל שכך!

    • שטויות

      בדוי, 29/01/09 20:23

      הוא ממשלא זמר של שיר אחד והוא ממש לא נעלם.. כנראה שאתהלא יודע להעריך איכולולכן לדבריך אין משמעות...
      בקיצור אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שלא תגיב

  • 265.

    שי גבסו תודה! הצלחת לבטא בדיוק את רחשי ליבי, (ל''ת)

    רונן, 29/01/09 14:46

  • 264.

    חושבים כמוך

    שלום, 29/01/09 14:37

    צודק

  • 263.

    יאללה יאללה (ל''ת)

    מי אתה בכלל, 29/01/09 14:31

  • 262.

    בבחירות האלו כולנו ליכוד!! (ל''ת)

    .., 29/01/09 14:28

  • 261.

    גבסו תתבייש - צה''ל הוא מעל הכל - אסור לפגוע בצבא בגלל דעות פוליטיות

    אחרת אין לנו סיכוי כאן, 29/01/09 14:28

    הצבא פועל מטעם הממשלה הנבחרת - ואסור לנו להגיע למצב שאם הדעות והחוקים של אותו ממשל לא מתאימים לחלק אז הם (אם הם בצבא) לא מבצעים --זה יהיה סוף מדינת ישראל .

    אין מה לכעוס על צה''ל שעושה את הפקודות שהוא מקבל בצורה דמוקרטית .

  • 260.

    חצוף קטן

    תומר, 29/01/09 14:24

    מר גבסו שמור על מוצא פיך כשאתה מסית באופן נבזה כ''כ על צבא המדינה בה אתה חי, במיוחד באוזני נערים ונערות לפני גיוס,הגיוס לצה''ל אינו עומד בפני ברירה,הוא עובדה מוגמרת!!!

  • 259.

    גבסו ממש אלברט אינשטין. גם גיבור. במלחמה בלבנון שירת בשירותרום. רק שלא

    צנחן, 29/01/09 14:21

    יפצע באוזן מהדיסטורשיון של הגיטרה

  • 258.

    איזה עם מטומטם, תחליטו - לא להתגייס בגלל ההתנתקות או בגלל הכיבוש? (ל''ת)

    אריק , 29/01/09 14:16

  • 257.

    אכן חדשה מרתקת (ל''ת)

    סמי, 29/01/09 14:11

  • 256.

    גבסו-

    יאללה יאללה, 29/01/09 14:10

    כצה דברים קטנים:

    1. ביבי, יקירך, היה בין תומכי ההתנתקות.

    2. גיוס הוא חובה על פי חוק במדינה הזאת. אם אתה רוצה שאנשים לא יתגייסו תדאג שפוליטיקאים שתומכים בדעתך ישנו את החוק, אחרת אתה מדיח אנשים לדבר עבירה ובכך חושף את עצמך לתביעות.

    3. המתנחלים שפונו הם מיעוט קטן (מאוד!) באוכלוסיה לכן לא ברור לי ההגיון המוזר שלך שקובע שמאז ה''גירוש'' הצבא לא מייצג את העם.
    רוב העם היה בעד הפינוי, להזכירך...

    4. תמסור ד''ש לג'קו ותהנו ביחד במדבר של תעשיית המוסיקה.

  • 255.

    מה קרה שמאלנים? אמרו לכם את האמת בפרצוף?

    חי כץ, 29/01/09 14:09

    ההתנתקות הייתה פשע שנוהל על ידי החונטה של שרון להציל אותו מהחקירות.
    מבצע פורפרה יצוקה היה ניסיון נואש של ברק ואולמרט. זה רצה להציל עצמו מהתרסקות בבחירות וזה רצה לדחות את החקירות.
    שי גבסו צודק 10000000000%

  • 254.

    לאמנים יש בעית IQ בצבא, כי לגנרלים יש IQ נמוך

    wwwwsoftcoil , 29/01/09 14:09

    ממוצע הגנרלים הכי נמוך בטבלה עומד על 133 נקודות,

    אמנים 149
    רבנים וכמרים 159


    http://www.wsoft.co.il/page11.asp

  • 253.

    ONLY SHKENAZIM THINK HE IS FINISH WITH HIS FAME.IT IS BETTER THE EVER

    MEIR MIZRAHI, 29/01/09 14:07

    HE IS A GOOD GUY..HE THINK OF HIS COUNTRY BEFOR MONEY

  • 252.

    עוד פלצן נולד. (ל''ת)

    שי, 29/01/09 14:05

  • 251.

    מאוד מעניין שכל מי שהולך כעיוור אחרי הממסד המושחת הואמתבטא פה בפנאטיות

    המומה, 29/01/09 14:04

    מה זה מזכיר לי ,,,?? אה אלפי כתות ודתות קיצוניות שהובילו רק לשנאה והרס ,,,חומר למחשבה צאו מהקופסא שכל החיים שכנעו אותכם שהיא הדבר ה''נכון היחיד ותבינו שהחיים רחוקים מלהיות נכונים ע''פ אידאולוגית צה''ל
    {וצהל הכוונה לממסד ולא לילדינו היפים}

  • 250.

    גבסו מת מהלך תמהוני, תסתכלו בתמונה..מחפש כותרות כדי לקדם את הקריירה (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 29/01/09 14:03

  • 249.

    אדון גבסו היקר אני עברתי אותה ואני קורה להתגייס מי אתה בכלל

    אורי, 29/01/09 13:55

    בתור אחד שישב בתל אביב אתה אומר את זה?
    עדיף שתשתוק כי אני אחד שהיה שם וגר שם 22 שנים ולא אומחר את זה וקורה שכן צריך וחייב להתגייס אז מי אתה שתתפוס טרמפים על זה בשביל פירסום חצוף

  • 248.

    לאנשים מותר להביע את דעתם ודי כבר עם האמונה העיוורת הזו בממסד ,,,,

    קרבית לשעבר, 29/01/09 13:55

    שרק מפיח עוד שנאה ,,,,
    גם מה שעשו לגקו היה נוראי,,, ועם כל הכבוד לחיילים {וש-ה'' יברך אותם}הם לא הכתובת שעליה מדברים, מדברים על מקבלי ההחלטות שהקשר בניהם לאמת הוא אכן רחוק ביותר ומפוצץ באינטרסים של כוח וכסף וכולנו משלמים על כך מחיר כבד מאוד!!!! המחיר הוא הבנים שלנו שלוותינו וחיים טובים

  • 247.

    להחרים את כוכב נולד

    בושה וחרפה למדינה, 29/01/09 13:52

    גואל נפש מה הם מגדלים אצלהם

  • 246.

    קורא להשתמטות ???תתבייש לך !!!

    יוני, 29/01/09 13:52

    תתבייש לך אתה שאמור להוות דוגמא אישית.
    קורא להשתמטות.
    בושה גדולה.
    מעריצים רבים כבר לא יהיו לך.

  • 245.

    משחק לי אותה איזה מגה סטאר כולה ילד מעפן עם זקן (ל''ת)

    שי, 29/01/09 13:52

  • 244.

    כולו זמר אפשר לחשוב שהוא איזו אושיית תרבות (ל''ת)

    ובכלל מי שמע אותו לאחרונה?, 29/01/09 13:46

  • 243.

    כולו זמר אפשר לחשוב שהוא איזו אושיית תרבות (ל''ת)

    ובכלל מי שמע אותו לאחרונה?, 29/01/09 13:46

  • 242.

    תזכירו לי מי זה שי גבסו? (ל''ת)

    chamis, 29/01/09 13:44

  • 241.

    רוצים כותרת בתקשורת הישראלית?

    אוסישקין, 29/01/09 13:41

    צאו עם הצהרה שמעוררת שנאת אחים.

  • 240.

    טיפש,בזה ברגע שרפת את הקריירה שלך! (ל''ת)

    סנופי 21 , 29/01/09 13:40

    • בואו נישאר עיניינים, בכל התחומים. עם ישראל אחד! (ל''ת)

      מה קרה? השתנה לו הקול?, 29/01/09 15:45

  • 239.

    חחחחח... ''האושייה'' שי גבסו אמר...

    עמית, 29/01/09 13:38

    חבל שנותנים לילד עם משבר זהות לומר את דעתו בפומבי.
    מה שווה דעתו של הפישר החלבי הזה?
    מה הוא מבין בהיסטוריה ובראייה על-היסטורית?

    יותר טוב יהיה אילו אדם כמוהו הסובל מבילבול רוחני ומאישיות רופסת, לא ישמיע את דעתו הבוסרית על סוגייות כה משמעותיות כמו חוסנו של צהל, וחוסנה של החברה בישראל!

    זה מקומם עד מאוד שנותנים במה וחשיבות לאמירות מגירה של ילד כושל, כאילו היה איזה מצביא דגול.

  • 238.

    כל הכבוד גבר

    bigishll , 29/01/09 13:31

    סוף סוף אמן שהוא לא שמאלן מצוץ
    שי מגורשי גוש קטיף תומכים בך לאורך כל הדרך
    אתה מוזמן לאתר החראוילות בניצן
    לקפה והופעה (גם סיגריה עלינו)
    תמשיך כך

    • גברר ללא אבר of ever ! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 13:44

      • BUT YOUR SISTER LIKE THE BABON DICKS BETTER THEN SHKENAZI.THAT IS FACT (ל''ת)

        MEIR MIZRAHI, 29/01/09 14:01

  • 237.

    התבלבלת, כשהיינו בגוש קטיף, הצבא שירת מיעוט ולא את הרוב שרצה התנתקות (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 29/01/09 13:26

  • 236.

    לך קיבינימאט אומן דרגה ט''ז שמטיף לאנרכיה. (ל''ת)

    א, 29/01/09 13:23

  • 235.

    מוות לדיקטטורה השמאלנית! השמאל במדינה שלנו אויב!לסרס אותו! (ל''ת)

    מוות לשמאל!!!!!!!!!!, 29/01/09 13:22

  • 234.

    שי אתה לא רק בוחש בשוקו אתה גם בוחש בצבא ? (ל''ת)

    אחד שיודע, 29/01/09 13:21

    • ענק!!!!!!!!!!!!!!

      חזק!!!!!!!!!!, 29/01/09 17:07

      תסתובב ותתכופף!!!!!!!!ועכשיו!!!!!!!!!

    • שטויות!!!!!!!!!!!!!!

      בדוי, 29/01/09 20:26

      הוא ממש לא הומו.. כנראה שאתהלא כל כך יודע. מאחת שבאמת מבינה וגמכירה

  • 233.

    אדיוט... (ל''ת)

    אתי, 29/01/09 13:21

    • אמא שלך (ל''ת)

      בדוי, 29/01/09 20:26

  • 232.

    אחלה גבר סוף סוף מישהו אומר את האמת גבסו המלך (ל''ת)

    doron_m7 , 29/01/09 13:21

    • גבסו מלך הבבונים! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 13:46

      • I'D RATHER BE BABON THEN BE SHKENAZI.ANY THING IS BETTER THEN SHKENAZI

        meir mizrahi, 29/01/09 14:00

        IF I WAS SHKENAZI I WOULD WALK TO THE GAS CHEMBER AND KILL MY SELF. LIKE THE COWERDS YOUR FAMELY DID

  • 231.

    צריך ליתלות את כל השמאלנים רוב העם בעד (ל''ת)

    הראשונים אלו התיחשקורת, 29/01/09 13:20

  • 230.

    בנאדם ששירת 3 שנים מדבר כך-זה אומר דרשני-תתעוררו

    הבינר , 29/01/09 13:19

    לא לשכוח שהוא דיבר לפני עופרת יצוקה-שגם היא פעלה לפי אינטרסים(לא שלנו),משהו פה רקוב תתעוררו! למה שזמר מצליח(אחד היחידים שהיה לוחם בצה"ל) יהרוס את הקריריה שלו סתם?בודאי שהחרמת הצבא היא לא פיתרון, אבל צריך להבין שמדובר בבני אדם שמקריבים את החיים שלהם-מן הראוי שיעשו זאת למען מטרה נעלה-להגנה על העם ולא בשביל לפנות ישובים

    • לוחם ? חחחחחחחחחחחחחחה

      מיכאל, 29/01/09 13:42

      גבסו היה ג'ובניק !
      תותחנים לא שומעים.

    • שאנחנו נתעורר?בגלל אחד מתוך מליונים? (ל''ת)

      רן, 29/01/09 14:05

    • לוחם?! הוא היה מש"ק שלישות ואח"כ בלהקת חיל האויר

      raquel_fernandez , 29/01/09 16:13

      איזה לוחם ואיזה נעליים...

  • 229.

    **אפס! לאן נעלמת? מהיום אנחנו מחרימים אותך!**

    גוש דן, 29/01/09 13:19

    לא באים להופעות. לא קונים דיסקים. לא מזכירים את שמך.
    מסכן קטן...הלכת ונעלמת אה? ממש נכחדת?
    אתה..מויאל....סקעת....כולם כיכבתם לרגע ונעלמתם. תרבות הסמסים הרגה גם אתכם.
    נגמר החלום. נגמרה האשלייה.
    תראה לאן הגעת? לעשות פרובוקציה בשביל אייטם ותמונה? חבל עלייך.
    אני קורא כאן לכולם: להחרים את ה''זמר'' הזה.
    להחרים את הילד הזה.

  • 228.

    למחוק אותו , עוד אחד שחיסל את הקריירה הלא מוצלחת שלו

    רואה צאן, 29/01/09 13:14

    למחוק אותו , עוד אחד שחיסל את הקריירה הלא מוצלחת שלו.

    • קרירה לא מוצלחת ???

      משה, 29/01/09 16:30

      אתה קשקשן , הוא אחד המוכשרים , יוצר ולא רק זמר כן ירבו.

  • 227.

    שי אני מעריץ אותך! כל הכבוד!!! (ל''ת)

    שמעון אוחנה, 29/01/09 13:13

  • 226.

    שנאת חינם שמעת שב תלמד משהו !!!

    מעודד, 29/01/09 13:09

    אלא כאן עלינו ללמוד חילוק נפלא שכתב הרמב''ם (פירוש המשנה, סוף סנהדרין, בסוף י''ג היסודות, במהד' הגר''י קאפח, עמ' קמ''ה): כי המאמין בי''ג היסודות ''הרי הוא נכנס בכלל ישראל, וחובה לאהוב אותו ולחמול עליו וכו' באהבה ואחוה, ואפילו עשה מה שיכול להיות מן העבירות מחמת תאוותו והתגברות יצרו הרע וכו'. אבל כאשר יפקפק אדם באלו היסודות, הרי יצא מן כלל [ישראל] וכפר בעיקר ונקרא מין ואפיקורוס וחובה לשנאותו, ועליו נאמר 'הרי משנאיך ה' אשנא'''. עד כאן לשונו. [ולא מצאתי שום ראשון שחלק עליו בזה].

    כל שנאה אחרת שאינה נכללת בשנאת המינים והאפיקורסים כנ''ל, היא ''שנאת חינם''


    http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/7125

  • 225.

    גבסו כשאתה מופיע בערב וישן ביום - צה''ל שומר עליך . תתבייש ! (ל''ת)

    מילים מיותרות לחלוטין !, 29/01/09 13:06

  • 224.

    הפילוסוף ההוגה....מה יהיה עכשו ? החיים שלנו בזבל... (ל''ת)

    שילך לעזאזל, 29/01/09 13:06

  • 223.

    גבסו צדק,אם הממשלה החליטה לגרש אלפי יהודים מבתיהם,היא הייתה צריכה (ל''ת)

    להפעיל את המשטרה ולא את הצבא,זוהי משימה משטרתית..., 29/01/09 13:06

    • אם המתנחלים היו מתפנים בשקט לא היה צריך להפעיל גם את הצבא

      כבש פועה, 29/01/09 13:31

      וחוץ מזה, זה שהטיפול בחמאס אינו חזק מספיק לא אומר שפינוי גוש קטיף לא היה מוצדק

      כל הכבוד למי שהחליט לפנות את גוש קטיף!!!

    • נכון. פושעים זה עניין למשטרה, לא לצבא.

      א, 29/01/09 13:31

      חבל שלא הגישו גם כתבי אישום נגד כל מי ששהה בשטח לאחר התאריך הקובע.

  • 222.

    שי גבסו

    t, 29/01/09 13:04

    שיתבייש לו שי גבסו צריך להחרים אותו ולא לתת לו לעלות לבמות . מה מבין הילד הזה בכלל

  • 221.

    בחור אמיץ! (ל''ת)

    יוני, 29/01/09 13:03

  • 220.

    חבל... חבל שהוא שרף בשניה את הקריירה שלו.

    raquel_fernandez , 29/01/09 12:52

    לא סתם אומרים "חיים ומוות ביד הלשון".

    • איך בדיוק שרף? רוב העם מסכים איתו. (ל''ת)

      יוני, 29/01/09 13:03

      • YES...YOU ARE 100% RIGHT (ל''ת)

        MEIR MIZRAHI, 29/01/09 14:04

      • התקשרו מבלוקבאסטר וביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו (ל''ת)

        דרור, רמת גן, 29/01/09 14:45

      • לא נכון.

        סבג, 29/01/09 15:36

        דבר בשם עצמך ובשם גבסו.

        רוב העם חושב שההתנתקות היתה טעות, אבל לא חושב שזו טעות להתגייס לצה''ל.

      • מאיפה לך הקביעה הנחרצת הזו?

        raquel_fernandez , 29/01/09 15:54

        הוא עשה טעות איומה
        (לא שמישהו באמת יקשיב לדבריו, אבל בכל זאת יש לו מידה מסויימת של השפעה על הנוער). ואם מסתכלים על זה כ"הוא שירת בצבא אז הוא יודע מה הוא אומר"- אז זה ממש ממש לא כך. הסיבה היחידה שהוא אמר את זה היא כנראה חיפוש יח"צ מאסיביים לפני סינגל/אלבום חדש(וגם זה מוטל בספק). דברים כאלה, במדינה כמו שלנו, במצב כמו שלנו, פשוט לא אומרים. ואם כן רוצים להגיד- אז בחוגים מצומצמים בלבד.

      • ליוני

        avrum, 29/01/09 16:01

        יא טמבל . העם שונא ושונא משתמטים. לחוות דעה להסכים עם צעדי ממשלה ניתן לטוב ולרע אבל להשתמט על חשבון מי. שילך להנייה או אחמד ניג'ד שם יקבלו אותו בששון ושמחה כמו את נטורי קרתא המטומטמים. בגלל כאלה ותומכיו נחרב בית המקדש השני וגם השלישי בסכנה.

    • הוא בכלל לא אמר את זה.תכנסו לקישור ותשמיעו

      yeala4 , 31/01/09 20:08

      http://www.glz.msn.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=34603

  • 219.

    מי יעצור את החמאס מלהגיע אליך הביתה? אולי תשיר להם (ל''ת)

    ליאורה, 29/01/09 12:49

  • 218.

    מי שפינה את גוש קטיף שילך לעזה להחזיר את הבטחון. גבסו צודק!

    בובי בת משה , 29/01/09 12:48

    משתמשים בדם הכתומים לצורך נצחון בבחירות.

    • אולי שכחתי,אבל איזה ביטחון היה כשהיה את גוש קטיף????

      רן, 29/01/09 14:09

      מה בדיוק עוזר לי שיש ילדה יהודייה קטנה ותמימה בת 4 בלב רצועת עזה?מילא היית אומר שהצבא ישאר ,אני מבן,אבל מה עוזר שיש משפחות יהודיות שעומדות כל יום מול מתקפת מרגמות?

  • 217.

    תזכירו לי רגע מי זה? דוגמן? דוגמנית..אהה זמר

    עצבני ולא זהבי, 29/01/09 12:43

    מה קרה? מתעלמים ממך? צריך כותרות?
    תזכיר לי מה בדיוק עשית בחיים בכדי שיצטטו אותך?
    אין כמו תשלום טוב ליחס''צ בכדי לעורר ''צ'ומי''

  • 216.

    לא צריך לרכוש את הדיסקים שלך, וכול מוצר שאתה מקדם,כולל סרטים (ל''ת)

    גדי יבנין,קרית גת, 29/01/09 12:42

  • 215.

    שי גבסו לא נהיה זמר, אז הוא מנסה לעלות לכותרות בכול דרך,עלוב (ל''ת)

    גדי יבנין,קרית גת, 29/01/09 12:41

  • 214.

    השמאל סכנה למדינה- משתמש בדם כדי לנצח בחירות!!! כל הכבוד לגבסו!!!!

    תמר כהן , 29/01/09 12:38

    השמאל בישראל קורא לסרב פקודה לטרנספר לערבינאצים אוייבינו. אבל לגרש יהודים את זה הם רצים לעשות בשמחה. שיבושו השמאלנים ויכלמו!

  • 213.

    השמאלנים עלו על העצבים של כולנו בשימושם בצבא ובדם הכתומים לפוליטיקה.

    יוני דוד , 29/01/09 12:34

    תפקידו של צה"ל זה להגן על העם ולא להגן על שלטון השמאל הקיצוני. צבא לא נועד לגירוש יהודים הוא נועד למלחמה בערבינאצים השואפים להשמידנו.

  • 212.

    79, כל כך מסכימה. סוף סוף תגובה הולמת. אנשים, תלמדו לקרוא ולהבין. (ל''ת)

    אני., 29/01/09 12:33

  • 211.

    חש אומן עם שפם וצעיף - הלוו אתה לא אביב גפן סתום

    נעמה, 29/01/09 12:32

    מה ניהיה למה בכלל מעלים את השטות שלו

    • אני אהבתי . ! (ל''ת)

      שרון, 29/01/09 15:59

  • 210.

    כל הכבוד שי גבסו ברור לכולם שהדברים נאמרו מתוך דאגה למדינה! (ל''ת)

    ליברמן ליברמן, 29/01/09 12:31

  • 209.

    שי אומר לא לשרת בצבא שפועל לפי דעתם של כמה שמאלנים אינטרסנטים בממשלה.

    N1NE , 29/01/09 12:31

    מה לא ברור??? שי מתנגד להתנתקויות.
    אך הוא ומשפחתו עשו שירות מלא קרבי בצהל.

    את תוצאות ההתנתקות כולם יודעים ומרגישים במיוחד המתנגדים(שהיו רוב), אבל לממשלה זה לא משנה רוב או לא, נכון או לא לנכון.

    היה לממשלת השמאל אינטרס מדיני עולמי להראות שאנחנו רוצים שלום ומוכנים לשלם מחיר יקר, לגרש את עמנו למען השלום, שהתהפך לטרור וגם למלחמה(כאזהרת המגורשים). אדם שהתנגד וצדק לא יסכים לשגיאה נוספת.

    קחו דוגמא, ישראל תתקדם לשלום עם סוריה וצריך לפנות את אנשיי הגולן. רוב העם מתנגד וגם אתה, אבל הממשלה הנבחרת חושבת שצריך. האם אתה תתגייס לפינוי אנשיי הגולן??? ואם יהיה ירי מהגולן אחרי הפינוי אתה תכנס למבצע??? זאת המציאות בדיוק בעזה.

    שי שרת את הצבא בגאווה אך לא מוכן לשרת בצבא כשהממשלה היא השמאלנית שקובעת לצבא ומשרתת את כולם(אוייבנו), חוץ מהעם.

    תחשבו ותקראו טוב, זאת הכוונה של שי גבסו.

    • איפה אתה חי?!

      יאללה יאללה, 29/01/09 14:04

      באיזו מציאות בדיוק היה למתנגדי הפינוי רוב?

      אולי רק בדמיון שלך ושל עוד כמה ימניים הזויים.

      אתם מיעוט בעם הזה וכדאי שתבינו את זה מהר!

      אתם ושי גבסו מוזמנים להקים לכם את מדינת ''יהודה'' שמה בשטחים ולעזוב אותנו ואת כל העולם בשקט.

      • אללה אללה מחבל, מה אתה יודע בכלל חוץ מאללה אללה???

        יהודי לא מגרש יהודי., 29/01/09 23:37

        אם היה רוב להתנתקות היו עושים משאל עם.
        יש יותר ימניים בארץ משמאלנים(ללא מחבלים).
        אנחנו נקים מדינה יהודית בקרוב ללא ערבים ללא מחבלים ללא אללה אללה.
        את הי' אני שומר לי'הודים לא למחבלים.

  • 208.

    לא איחס ליצירות שלך, אבל אל תנצל את הבמה לרוע (ל''ת)

    חצוף - אל תחפש יחסי ציבור בנושא כזהץ, 29/01/09 12:30

  • 207.

    טיפש..

    רון, 29/01/09 12:29

    שאלוקים יהפוך את מי שיקנה דיסק שלו לחירש..

  • 206.

    במדינה דמוקרטית יש חופש ביטוי לא רק לשמאלנים אוייבי העם והארץ.

    האיחוד הלאומי , 29/01/09 12:27

    שי גבסו כולנו איתך!!!! צבא זה בשביל להלחם באוייב הערבי לא בשביל פינויים.

    • מילים כדורבנות!! (ל''ת)

      חיים, 29/01/09 12:32

  • 205.

    שטויות.

    עדי, 29/01/09 12:26

    תאמין לי שבכיתי מהגירוש אפילו יותר ממך ועדיין אני חושבת שצריך להתגייס.

    כדי לעשות את השינוי צריך להיכנס למקומות שלכאורה לא מתאימים לנו ולא מייצגים אותנו.

    אני חושבת שמה שהי הבמבצע האחרון הוא הוכחה לצדקת דברי. החבר'ה הדתיים כ''כ בלטו שם וכ''כ שיחקו אותה.

  • 204.

    תגובה רציונאלית לתגובה אמוציונאלית

    ד''ר יהודה מוטעי, 29/01/09 12:23

    צדיק כי יחטא לא יזכרו את מעשיו הטובים.
    כיהודי שגדל על ברכי המסורת היהודית,אסור
    לבעוט בערכים שרכשתה.אי שביעות רצון לא
    צריכה להוביל לקיצוניות ולדברי להג!

    • כן ד''ר ,,? גם ערכים שהורגים את הילדים שלנו???

      אבסורד, 29/01/09 13:57

      סליחה באמת שאני לא הולכת כמו כבשה עם עיינים עצומות לרואה צאן שמוביל אותי למותי

  • 203.

    גבסו=סדום ועמורא בו! (ל''ת)

    meairw , 29/01/09 12:23

    • עזוב אותך משחקי מילים. זה לא התחום החזק שלך כנראה. (ל''ת)

      נסה דוקים. דוקים זה נחמד., 29/01/09 12:27

  • 202.

    כרגע איבדתי את כל הכבוד כלפי הטיפש הזה!

    לוחם שנלחם בעזה, 29/01/09 12:21

    לאנשים כאלה אין זכות פרסום. צריך להחרים אותם ולא לתת להם במה!

  • 201.

    להעמיד אותו לדין (ל''ת)

    יוסף השומר, 29/01/09 12:19

  • 200.

    נשמה גדולה אתה גבסו (ל''ת)

    אוהב, 29/01/09 12:15

  • 199.

    לא מסכים, אבל...

    1, 29/01/09 12:12

    מרענן קצת שיש אומן שנמצא בצד האחר(מרוב האומנים) ולא מפחד להגיד את מה שהוא חושב.

  • 198.

    ששי גבסו יעבור לשוויץ

    נועם, 29/01/09 12:12

    הוא גם ככה לא מעניין אף אחד.

  • 197.

    שי גבסו

    מושון, 29/01/09 12:11

    מי זה שי גבסו?

  • 196.

    עלה לך המוח לדם? סחטיין על הזקן מזמן לא התרגשתי

    iritkev1 , 29/01/09 12:11

    כל כך כמו מחוכמתך הנשפכת ויופייך המזהיר. אתה צודק בקשר לדיאגנוזה לא ממש כדאי שתתגייס. אנחנו לא ממש חושבים שלא נסתדר בלעדיך יהיה רק קצת פחות צפוף בלשכת הגיום ביחידות המובחרות.

    • אבל אין לו מוח אלא רק זקן תייש! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 13:39

  • 195.

    ככה זה שנותנים לכל טמבל במה... (ל''ת)

    עומר, 29/01/09 12:07

  • 194.

    גבסו נכון שההתנתקות היתה טעות ובגידה אבל השתמטות פסולה!

    אלכס טוקבק, 29/01/09 12:06

    אם המדינאים טעו צריך להעיף אותם מהשלטון.
    פשוט תצביע נגד קדימה בבחירות הללו, אם תרצה
    אפשר ליכוד.
    צה''ל רק ממלא את תפקידו של בדרג המדיני. השתמטות פסולה ובעצם זאת אנוכיות כי אתה נותן לאחרים לשרת ואפילו למות למענך ולא תורם דבר בעצמך.

  • 193.

    שי גבסו

    רחל, 29/01/09 12:05

    לא ברור מדוע מפרסמים את דעתו של שי גבסו
    מי הוא בכלל שדעתו נשמעת?

  • 192.

    אחויה, אנחנו אתך

    החבר'ה מבילעין, 29/01/09 12:00

    פרק להם את הצבא

  • 191.

    טמבל, שרפת את עצמך באמירה ילדותית המתאימה לך. תתבגר ! (ל''ת)

    שולמית, 29/01/09 11:59

  • 190.

    לא משתמט, טיפשון ! (ל''ת)

    הדסה, 29/01/09 11:57

  • 189.

    תראו איזה שנאה של שמאלנים לזמר שחושב אחרת

    שמאלני לשעבר, 29/01/09 11:57

    הרי אם היה מדובר באיזה אמן בגרוש שמאלני שמדבר על אוולות הכיבוש השמאלנים היו מהללים ומשבחים אותו.

    • אנשי ימין בולטים ברשעות וכסילות (ל''ת)

      ככה זה, 29/01/09 15:19

  • 188.

    אהבנון אותו כי היה חייל... עכשיו הוא יורק לבאר שממנה שתה (ל''ת)

    אלי, 29/01/09 11:56

  • 187.

    שי כמעריץ שלך אל תפגע בלשונך -כנס...

    יוסי בכינור, 29/01/09 11:55

    אופן ההתנתקות היה מר וכושל ואני לא תומך בצורה בה היא התבצעה.
    אבל עד לרמת האימרה שלך יש הרבה מרחק.
    אל תעשה טעויות !

  • 186.

    אל תתרגש מהטוקבקיסטים. הם עובדים בשכר!!! (ל''ת)

    אופנהיימר, 29/01/09 11:49

  • 185.

    שי, ביבי תמך בהתנתקות. אל תשכח (ל''ת)

    הרשקוביץ, 29/01/09 11:48

  • 184.

    יופי

    חזק על חלשים, 29/01/09 11:47

    דוגמא טובה לנוער, כל הכבוד מעריב לנוער שפירסמתם כתבה כזאת. זה רק מראה על הרמה של העיתון.
    גם ככה משום מה לא אהבתי את גבסו אף פעם אבל לא מצאתי סיבה... עכשיו מצאתי.

  • 183.

    הוא צודק במיליון אחוז. (ל''ת)

    צבא גירוש ליהודים, 29/01/09 11:46

  • 182.

    לך לעזה! (ל''ת)

    נינט טייב, 29/01/09 11:45

  • 181.

    שי אתה מדבר שטויות בכמויות=נכון גירוש גוש קטיף השאיר המון צלקות=קשות!! (ל''ת)

    נ.כהן צה''ל לא הכתובת הנכונה=חשוב שתתנצל=הם כמוך!!, 29/01/09 11:44

  • 180.

    מעניין למה שמו תמונה כזאת מכוערת? (ל''ת)

    יפה, 29/01/09 11:43

  • 179.

    סרבנות מ-2 הצדדים היא תופעה מגונה שיש לעקור מן השורש. (ל''ת)

    אמסטל, 29/01/09 11:43

  • 178.

    תיפרד יפה מהקריירה שטיפחת ושב ליד ג'קו.

    איזור התעשייה, 29/01/09 11:42

    מצאת זמן לקשקש קישקושים.
    היה נחמד איתך.
    בהצלחה במדבר של עולם הבידור.

  • 177.

    יש משהו בדבריו

    שלומי, 29/01/09 11:41

    אם כי הקריאה לא להתגייס מאוד קיצונית. אז בואו נחזיר את הגיוס לדבר מכובד בכך שנבחר בבן אדם לרשות הממשלה ששם את המדינה בראש סדר העדיפויות שלו ולא את עסקיו, אז בואו נבחר ביבי, למרות כל החסרונות שלו, הוא הבן אדם היחיד בממשלה שעדיין נותר בו שמץ של אחריות כלפי המדינה הזו.

  • 176.

    מסקנה נכונה, הסיבות לא

    אזרחית, 29/01/09 11:38

    גבסו הגיע למסקנה נכונה אבל אם רק ירחיב את התבוננתו יראה כי הצבא ממלא תפקיד מרכזי בתיחזוק ובהקמת מאחזים והתנחלויות יהודיים בשטחים הכבושים שבגדה המערבית.מה שמדאיג לא פחות הוא האלימות המילולית והגזענות הבולטות בתגובות לידיעה על גבסו.

  • 175.

    תתביש לך

    חיים, 29/01/09 11:37

    תתביש לך שי גבסו
    ילד קטן ומפונק

    מה קרה לכם ילדי כובב נולד קודם גאקו עשיו שי בושה

  • 174.

    חבורת בבונים! צודק ב-100% (ל''ת)

    יוסי, 29/01/09 11:37

  • 173.

    גירוש יהודים אינו משימה צבאית,לכן צודק גבסו במחשבתו... משטרת ישראל (ל''ת)

    היא הגוף הראוי לבצע משימות מעין אלו..............., 29/01/09 11:29

  • 172.

    אם אני כשמאלני שומר על מאחזים ביו''ש, אז עדיף שתשתוק

    גבסו אפס, 29/01/09 11:29

    רק חסר לנו שכל אחד יחליט בעצמו אם המשימות שלו בצבא לגיטימיות או לא. להזכירכם - בתקופת ההתנתקות היתה למהלך תמיכה גורפת בציבור. אפילו שאני יודע שהיום כמעט כולם מתחרטים.

  • 171.

    שי גבסו צודק אבל אנחנו לא מגנים על המדינה אלא כל א''י!! (ל''ת)

    ינון, 29/01/09 11:29

  • 170.

    צודק ולא צודק... צריך להפריד בין שני הדברים

    עינת - מותג וירטואלי, 29/01/09 11:29

    אנחנו מדינה דמוקרטית ולא מדינה שמנוהלת על ידי הצבא שמקבל את ההנחיות מראש הממשלה ומבצע ללא שאלות.
    צה''ל הוא הכי אחי
    הגרוש בגוש קטיף לא היה צריך לקרות

    געגועי לג'קו....

  • 169.

    אוי גבסו, גם את האמת צריך לדעת מתי לומר... חראם על הקריירה שלך.. (ל''ת)

    שפיגו, 29/01/09 11:27

  • 168.

    אתה מבין את המשמעות של הדברים שלך, גבסו?

    אלעד ברק, 29/01/09 11:25

    גבסו היקר.
    אתה מבין בכלל על מה אתה מדבר?
    אתה מבין את משמעות ההשתמטות?
    מה שצריך לעשות עם אמנים כמוך זה פשוט להחרים אותם ולהוקיאם מהשוק.
    על מה אתה מסתמך באמרך מילים כאלו?
    דבר נוסף לתקשורת:
    אפשר היה לנצל את העמודים בעיתון לדברים אחרים, חשובים יותר, מאשר לתת כל כך הרבה יחס ובמה לאמירות נמוכות ומיותרות שמזיקות לחברה ולמדינה.
    שי, תתבייש לך.
    ולכל שאר האמנים התומכים בדעתו של שי:
    עדיף שתשמרו את דעותיכם בבטן. חבל על הזמן של כולנו. בזמן הזה יכולתי לעשות משהו יותר מעניין מלהתייחס להבלים שלכם.

  • 167.

    דעתו מעוותת.אמנם הוא צודק אבל אסור לקשור את זה לעצם השרות בצבא שבנפשנו (ל''ת)

    עודד יערי, 29/01/09 11:25

  • 166.

    גבסו יישר כח, לא מתבייש להגיד את האמת (ל''ת)

    מיכל, 29/01/09 11:25

  • 165.

    בני המגורשים צריכים להגן כבשר תותחים על בני המגרשים משתמטי השמאל (ל''ת)

    איפה שרת הבן המשתמט של אולמרט?, 29/01/09 11:23

  • 164.

    שי גבסו לא מייצג את הציונות הדתית- רוב כמעט מוחלט של החברה

    גד, 29/01/09 11:22

    מהציונות הדתית משרתים בצה''ל ביחידות הקרביות ביותר.
    הבושה שהצבא עשה לעצמו בזה שהשתתף בגירוש המתיישבים וחיסול ההתיישבות תיזכר לדראון עולם - מי שיזם ומי שההשתתף , אך עם זאת הצבא הוא צבא של כולם וצריך ואף חובה ערכית ומוסרית להתגייס ליחידות הקרביות ביותר או לכל מקום אחר שאפשר לתרום.
    כמובן אם תבוא פקודה נוספת חס ושלום לגירוש יהודים צריך ואף ישנה חובה מוסרית וערכית לסרב לפקודה שכזאת.

  • 163.

    לא משתמט ...טיפשון ! (ל''ת)

    אלי, 29/01/09 11:20

  • 162.

    זבל כמוך זריך לזרוק לעזה עוד היום

    alon23121 , 29/01/09 11:18

    אני מוכן לממן משאית זבל לאחד המעברים ולשלוח אותך לעזה

    • אני איתך - צודק 100%.. אני מוכנה אפילו להיות הנהגת... (ל''ת)

      טלי, 29/01/09 11:48

    • את השמאלנים צריך לשדך לחבריהם מעזה. דו קיום ? שינסו!!!!

      תמר כהן , 29/01/09 12:39

      לגרש את האוייב הערבי.

  • 161.

    מכל המתנחלים אני רוצה לבקש סליחה! טעיתי ,היתי בעד אוסלו והתבדתי!

    שמאלני לשעבר, 29/01/09 11:18

    רק עכשיו אני מבין שהיתי עיוור!


    סליחה.

  • 160.

    מי שמסרב לשרת, יש לשלול ממנו מידית את הזכות לבחור להבחר ואת שירותי

    דוד מלכי, 29/01/09 11:16

    המדינה לאזרחיה. יתגלגל ברחובות . אולי אז ילמד כמה הוא טועה.

  • 159.

    אסור להתעלם ממגזר שלם שנשכח-מפוני גוש קטיף

    שמאלנית, 29/01/09 11:12

    גבסו מייצג בדיעה הזו אלפי אנשים שפונו מהגוש ואשר מרגישים (בצדק) כי זנחו ושכחו אותם.
    אז אי אפשר להתעלם או להגיד ''פישר קטן'' כמו שנוח לעשות עם ח... שלא שירתו בכלל בצה''ל.גבסו היה מפקד ולוחם 3 שנים. אבא שלו 30 שנה. המגזר הזה מורכב מאנשים ששירותם בצה''ל היו בין המפוארים. אז אולי נתיחס לטענות גופא ולא נמהר לפסול.

  • 158.

    גורל גבסו כגורל ג'קו אייזנברג שני פישרים קטנים!!! (ל''ת)

    אבי, 29/01/09 11:10

  • 157.

    מי אתה ילדון?

    אוהב המדינה, 29/01/09 11:05

    מה ניכנס בך ילד, אתה מחפש תצומת לב או שאתה רוצה להיות אביב ג' 2? זה נכון שהמדינה מונעת ע''י אנשים בעלי אינטרסים אבל הצבא עדיין צבא העם והוא מגן על העם ולא משנה מי מניע אותו.

  • 156.

    שי גבסו אתה צריך להתבייש.

    קפרוביץ זאב , 29/01/09 11:03

    אני רק מקווה שהאמירה שלך נגד גיוס לצבא
    יפגע בך יותר מאשר בצבא, והעם ידע גם להחרים
    אותך.

    • הוא שירת בצבא כלוחם בניגוד לשמאלנים המשתמטים (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 29/01/09 11:58

  • 155.

    מיום שהצבא הופעל במשימה שאינה צבאית וחלוקה בדעת העם,איבד הצבא את יחודו (ל''ת)

    הוא כבר לא של ''כל'' העם... זה היה תפקיד המשטרה....., 29/01/09 10:59

  • 154.

    ובזאת שרפת את עצמך

    איתן, 29/01/09 10:59

    אוי גבסו, ולחשוב שפעם היה לי קראש עליך...

  • 153.

    זכותו להביע את דעתו

    אדום, 29/01/09 10:57

    זכותם של אנשים בין אם הם ימנים ובין אם הם שמאלנים לסרב להתגייס לצבא כסוג של מחאה לא אלימה. הוא בסך הכל מביע את דעתו. בסופו של דבר זה עניין פוליטי- רוב החרדים לא מתגייסים מסיבה אידיולוגית, כנל גם רוב הערבים. למה שלאחרים יהיו זכויות שונות. קצת מצחיק שכולם שונאים את הפוליטיקאים, אבל הצבא שמנוהל על ידי הפוליטיקאים הוא קונצנזוס מוחלט

    • או לפחות שפוי אחד בתוך יער של עיוורים צמאי דם,,, (ל''ת)

      כל הכבוד, 29/01/09 13:59

  • 152.

    להחרים את גבסו (ל''ת)

    ישראל, 29/01/09 10:56

  • 151.

    הצבא לא משרת קב' אינטרסים, הוא מגן על העם!!

    giladush , 29/01/09 10:53

    יש במדינה הזאת קבוצת אנשים שדרדרה אותנו מוסרית ופוליטית כאחת מאז תקופת רצח רבין ב-95. הם אמנם אחוז אחד בודד באוכלוסייה, אבל עושים רעש של 90% לפחות.
    בצבא העם הגאה שלנו משרתים שמאלנים, ימנים, דתיים וחילונים תחת כובע מאחד אחד - הציונות ! מי אתה בכלל שתיקח את הדבר הנפלא הזה מאיתנו?! אפס מאופס שכמוך!!
    ועל רצח רבין אני אומר - הרצחת וגם ירשת?! תראו לאיזו תיהום הקיצוניות הורידה אותנו - וקיצוניים עוד מעזים לבוא בטענות לרוב הדומם והמתון!!

    • ''מגן על העם'' ?! אכן... גירוש יהודים מבתיהם הוא מעשה ''הגנה'' מובהק... (ל''ת)

      יש משטרה למשימות כאלו........., 29/01/09 11:27

    • תתבייש אתה אם ההכללות שלך לגבי רצח רבין! פרובוקטור! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 29/01/09 12:02

  • 150.

    שי גבסו

    momo, 29/01/09 10:52

    יה שי אולי במקום צהצ תתגיס לשב''ס ותשמור שם על המחבלים

  • 149.

    חצופים המתנחבלים - מי מגן עליהם יום ולילה????

    ארז, 29/01/09 10:52

    שיגידו יום יום תודה לאותו צבא צר אינטרסים.

  • 148.

    חיים יהודי מחולקת למיצוות:''עשה'' ו''לא תעשה''.לשמור על זה גם בצבה וזהוא. (ל''ת)

    LUBER, 29/01/09 10:52

  • 147.

    גבסו, בא נשמור על ביבי ימני!

    הכתומים לממשלה , 29/01/09 10:50

    רק האיחוד הלאומי ישמור על ביבי בימין, אחרת גם הוא יגרר!

    ממשלה עם כצל'ה - לא מפחדת מכלום!

    http://media.gorni.co.il/Site/Ichud_Leumi/?ToolId=7OUD4L&clientid=1967&website=arutz7

  • 146.

    ההתנתקות היתה מהלך טיפשי וכולם יודעים את זה

    גילבוע, 29/01/09 10:47

    אזור צפון הרצועה שפעם היו בו ישובים משמש היום לירי טילים.
    אין שקט ואין שלום. הפתרון של שתי מדינות לשני עמים פשט את הרגל כי כולנו הבנו מה הפלסטינאים רוצים: את כל ארץ ישראל.
    הגיע הזמן שאנחנו נרצה אותו הדבר: את כל ארץ ישראל כי אחרת אנחנו נצטמצם, נמשיך להיות מותפקים בגבולות מצומצמים (שגם בהם חיים ערבים ואני בסדר עם זה) ובסופו של דבר נקמול. צריך להתיישב בכל מקום. נקודה.

  • 145.

    תנו לביבי למגר את הטרור הן בצפון והן בדרום הוא יעשה אותו מצויין (ל''ת)

    הייתי בעבודה חזרתי לליכוד לידעתך גבס, 29/01/09 10:43

  • 144.

    תפקחו את העיניים הוא צודק...

    גבסו יצאת מלך!!!, 29/01/09 10:42

    הצבא משרת אינטרסנטים מגעילים(למה לא לסיים את מה שהתחלנו בעזה, המורל היה מספיק גבוה בשביל להשיג השגים אמתים ולהחזיר את גלעד שליט), פינוי המאחזים היא הכותרת העצובה של כל זה שהוכתבה לנו ע''י גורמים אפלים מחוץ(אז הם ראו וחיכחו ידיים, נו יצאתם גברים, אז אתם שולטים בנו, איזה יופי) העולם סובב סביב אינטרסים ולצערי הצבא שלנו הכי חזק בשימור האינטרסים(רק חבל שלא שלו) הללו.

  • 143.

    גבסו מחפש כותרות.

    razefi , 29/01/09 10:42

    כנראה שהכוכב דואך וקשה לו להשתקם.

  • 142.

    קריאות כאלה לא מקובלות לא מהשמאל וכן גם לא מהימין.

    ציוני , 29/01/09 10:42

    אם כי הימין צודק יותר.
    צבא העם לא אמור לפעול כנגד העם.

    • סתם ילד טיפש

      חובי , 29/01/09 10:44

      שיצטרף לאגף המוסיקלי של אריאל זילבר, ואני מקווה שירוויח כמוהו.

      • חובי,תגובתך זו עלבון לילדים... (ל''ת)

        meairw , 29/01/09 12:29

  • 141.

    גם לי כואב ההנתקות אבל מי ישרת בצבא ?מי ילחם ? מול הערבים

    מי יחליף את צה''ל ?מי יגן על המדינה ?מי מי מי מי מי, 29/01/09 10:41

    דבר אחרון אתה חצוף .
    בנינו הטובים נלחמים על ארץ ישראל ואתה קורא להשתמט ????

  • 140.

    זה נכון שהמדינה מנוהלת על ידי אינטרסים שלא מתאימים לדרישות ולדעות העם

    פקק תנועה , 29/01/09 10:41

    ומקוים שהפעם הממשלה הניבחרת אכן תעמוד בפני תנאים אלו

    • אבל לא להתגייס לצהל עבור כול דבר זו חציית קו אדום

      פקק תנועה , 29/01/09 10:45

      בלי צהל. אן לנו כאן .זכות קיום .בזכותו של צהל. אנו כאן .ולא בזכות פוליטיקאים והסכמים מדינים כושלים ורמאיים .צהל הוא צבא העם .וכדי לימנוע את האיום. בדבר זריקתנו לים .אלנו לישאוף להקמת הצבא. הגדול ביותר במיזרח התיכון. ולא רק המועיל ןהחזק ביותר .

    • גבסו הוא בעצמו פקק אחד גדול מפוקקט! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:31

      • גבסו היתבלבל בין שתי דברים שמנוגדים אחד לשני (ל''ת)

        פקק תנועה , 29/01/09 14:32

  • 139.

    הבן-אדם לא משתמט....הוא פשוט מבאס שהפוליטיקה המסריחה של השמאל לא..... (ל''ת)

    נותנת לצה''ל לנצח את אויבינו!, 29/01/09 10:40

  • 138.

    טוקבקטיסטים פאשיטים!!!

    אלכס, 29/01/09 10:38

    הבן אדם שירת 3 שנים בצהל!
    זילות המושג ''משתמט'' וייחוסו לכל אמן שמעז להביע דעה ולא משנה לאיזה צד, היא מעוררת בחילה!
    כחלק מאותה ''דמוקרטיה'' וספרי האזרחות שכולכם וודאי קוראים לפני השינה, ישנו ענין נוסף שנקרא ''חופש הביטוי'' ומה מבורכת היא חברה בה אמניה אינם חיים בבועה משל עצמם,ומתוך סולידריות וכאב מביעים את דעתם, בשל היותם חלק!
    ולא בשל היותם נבדלים וממרידים!!!
    הרי בינינו, אם היה היום גבסו בגיל הנכון- היה מתגייס ועוד איך מתגייס, כמו שהוא ועוד אמנים רבים מתגייסים גם באזרחותם, בניגוד לרובנו,במופעי צדקה שונים, בבתי חולים, בפני קשישים, בפני חיילים!

  • 137.

    מזדהה ב100% בכול הנאמר על ידי מר גבסו! (ל''ת)

    רונן, 29/01/09 10:37

  • 136.

    שי גבסו

    רחל, 29/01/09 10:36

    לא ברור מדוע מפרסמים את דעתו של שי גבסו
    מי הוא בכלל שדעתו נשמעת?

  • 135.

    מי זה שי גבסו?ולמה כה חשטב לפרסם אמירה של כל אידיוט? (ל''ת)

    שמעון, 29/01/09 10:32

  • 134.

    גבסו,להקיא ממך! !!!! (ל''ת)

    אוריה , 29/01/09 10:31

    • גבסו כולנו איתך. צודק: השמאל משתמש בדם הכתומים לנצח בחירות. (ל''ת)

      תמר כהן , 29/01/09 12:41

  • 133.

    כל הכבוד גבסו, אמרת בעוז את האמת, יישר כח

    ליטל, 29/01/09 10:29

    בניגוד להרבה אמנים יפה נפש שהולכים להפגין למען ילדים של טרוריסטים בעזה(פת''ח, חיילים פלסטינאים, הכל אותו דבר)

  • 132.

    גבסו מקווה שאתה מכיר מקדונלדס כי אתה הולך לטגן הרבה צ'יפס, כי... (ל''ת)

    הקריירה שלך כזמר גמורה!, 29/01/09 10:28

  • 131.

    ברגע שהטילו על צה''ל משימות שאינן משימות צבאיות נטו,נוצר -ובצדק- הסדק (ל''ת)

    באחדות סביב הצבא... יש משטרה לצורך כך......, 29/01/09 10:28

  • 130.

    שילך לגור בעזה (ל''ת)

    kevin, 29/01/09 10:27

  • 129.

    טוב, זה היה לפני עפרת יצוקה כאשר צה''ל היה צבא הגירוש (ל''ת)

    בזה הוא צודק, 29/01/09 10:26

    • אנשי ימין בולטים בטפשותם (ל''ת)

      אבחנה, 29/01/09 15:18

  • 128.

    סחתיין עלייך גבסו

    נמרוד, 29/01/09 10:26

    עד עכשיו חשבתי שאתה סתם פייגלע קטן

  • 127.

    15 שניות תהילה נגמרו (ל''ת)

    כן לגיוס, 29/01/09 10:25

  • 126.

    נבזות ממדרגה ראשונה ! להחרים אותו לתמיד!בושה! (ל''ת)

    רותח, 29/01/09 10:25

  • 125.

    ומה חושב בובליל בנושא ??? (ל''ת)

    דחוף מאוד, 29/01/09 10:24

  • 124.

    איפה היית היום בלי צה''ל?

    אלון, 29/01/09 10:19

    יום אחד בלי צה''ל ומדינת ישראל הופכת לרפובליקה איסלאמית.
    כל הזמרים יוצאו להורג באותו יום.

  • 123.

    גבסו מדבר שטויות! דבריו יגרמו להרס המדינה אם יתממשו! (ל''ת)

    כתום כהה, מתנגד חריף לגירוש, 29/01/09 10:19

  • 122.

    בכתבה אחת גרמתם לי לתאב אותו. (ל''ת)

    אש על הפנים, 29/01/09 10:15

  • 121.

    אבוי אם תלך בדרכו של אריאל זילבר. חבל. בסוף גם אתה תמכור דיסקים בטלפון (ל''ת)

    חבל, 29/01/09 10:15

  • 120.

    שאיראן תישלח אטום לכל הציונים (ל''ת)

    חרדי, 29/01/09 10:14

  • 119.

    סרבני השמאל הקיצוני כימין הקיצוני - אדיוטים, שמסכנים הדמוקרטיה (ל''ת)

    אשקלוני, 29/01/09 10:14

  • 118.

    להחליף אותו+100 תיישי גבעות בגלעד ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    קזוארינה , 29/01/09 10:12

  • 117.

    עורכי העיתון מעריב - למה לצטט כל טמבל?

    abc312 , 29/01/09 10:11

    מה הקשר בינו לבין ביטחון?
    למה דווקא אותו מצטטים, למה לא את המנקה של הכנסת?

    אתה זמר? אז לך תשיר.
    מה אתה נדחף למקומות שלא לך?
    רוצה לפלס לך דרך לפוליטיקה?
    לא יפה!

    • די מספיק זכותו לדעה משלו וצריך לכבד אותו

      מצביע מרצ, 29/01/09 10:25

      למה אתה חושב שהוא טמבל?

    • יחס הפוך לגבסו בין כישרון שירה ומנת מישכל (ל''ת)

      yosi, 29/01/09 11:30

  • 116.

    שי גבסו נראה לי שגמרת עם הקריירה שלך.

    אלי חיפה, 29/01/09 10:10

    זהוא אתה שאמור לתת דוגמא, לחברים שלך.
    במקום זאת, אתה מנסה להסית אותם, שלא להתגייס לצה''ל, תתבייש לך, חלאה.

  • 115.

    מה הפלא - גבסו, עוד תוצר התרבות הירודה של כ''נ

    מכופף בבננות, 29/01/09 10:10

    וערוץ 2 .

  • 114.

    גם זמר גרוע וגם מטיף להשתמטות... (ל''ת)

    דניאלי, 29/01/09 10:07

  • 113.

    לא צריך חיילים שכולם ילכו לילמוד בישיבות (ל''ת)

    ה' הוא מצילנו לא צ'הל, 29/01/09 10:07

  • 112.

    השתמטות

    ניב לוי מנרה, 29/01/09 10:07

    אני פונה אל מר שי גבסו, אתה נחשב לאיש ציבור שאמור לתת דוגמא חיובית לציבור.
    שמור את דעותיך לעצמך.

  • 111.

    אה טוב , הלוחם ''הדגול''''והדתי'' מלא הערכים גבסו אמר (ל''ת)

    b, 29/01/09 10:06

  • 110.

    עכשיו כל התקשורת ה''נאורה'' תחרים ותפיל אותו בגלל שהעיז להביע את דעתו (ל''ת)

    רוסיה הקומוניסטית, 29/01/09 10:05

  • 109.

    נאום הפישר

    צבי, 29/01/09 10:05

    הגבסו הזה מתעורר !כפי הנראה קיבל מנת סם מבית מדרשו של השמאל!!שיבוסם לך!!אני וכל חבריי ויש הרבה, תשכח מאתנו לתמיד!!רק לאחר שתשרת 3 שנים ויקרעו לך את התחת, וגם תשרת במילואים, אז אולי נבקר אצלך!!

  • 108.

    לפי הרקע שלו לא חושב שהוא באמת מתכוון

    עידו, 29/01/09 10:04

    הרי לא מדובר במשתמט או במשפחה משתמטת, הוא כנראה רק רצה לזעזע,יצא לו קצת קיצוני מידי.

  • 107.

    גבסו זה לא זה שמנסה להחביא את הכיפה שלו?

    כיפה קטנה מרוב בושה., 29/01/09 10:01

    לדעתי הוא מחביא עוד כמה דברים...

  • 106.

    נגמרה הקרירה. מעכשיו הוא יכול ללכת לשיר בחתונות של דוסים (ל''ת)

    ברק, 29/01/09 10:00

  • 105.

    חי בסרט. חכה שתתעורר מהחלום וגם ביבי שלך יפנה את חברייך מגוש כלשהו...

    דן, 29/01/09 10:00

    חוצמזה קוקילה, הצבא הוא צבא העם - רוב העם רצה התנתקות. רוצה מדינת יהודה? לך תקים אחת.

    להתראות במילואים, ניפגש בשמיכה...

  • 104.

    כדאי שתתרכז בכתיבה ובשירה

    רותה, 29/01/09 09:58

    ולא תצא בהכרזות פומביות שלא מוסיפות לך ולקריירה שלך חיוביות וחיוניות. אני מציעה שאת דעותיך תאמר בחוגים יותר אינטימיים.

  • 103.

    עוד אפס, יוצא תוכנית ראליטי שנותנים לו במה בעמוד הראשון (ל''ת)

    חנן, 29/01/09 09:57

    • גבר שבגברים שי גבסו! אומר את מה שכולנו חושבים.

      בובי בת משה , 29/01/09 12:49

      צבא נועד להלחם באוייב לא במתנחלים ששומרים עלינו מפני השתלטות אירן והחמאס על ערי יו"ש.

  • 102.

    אינני יודע מי זה הערס הזה אבל ברור שעכשיו ישמיעו אותו בלי הרף בגלי צהל (ל''ת)

    מוזיקנט, 29/01/09 09:57

  • 101.

    גבסו, צלצל לז'קו אייזנברג, בקרוב תהיו חברים (ל''ת)

    החזאי, 29/01/09 09:56

  • 100.

    שי - כל הכבוד. יש לו יותר אומץ מכל הרבנים מטעם. (ל''ת)

    ערן, 29/01/09 09:55

  • 99.

    אתה צודק ואנו מחזקים אותך.כל בעלי החשיבה המעמיקה מבינים

    כנסו זה מדהים!, 29/01/09 09:54

    שאמרת בדיוק את הדבר הנכון אנחנו עושים לשמאלנים\\ מרכז פוליטי את עבודת ההגנה על הארץ והם יורקים לנו בפנים בכתבות מכפישות יהודים (ראה כתבה על ערבי שהוכה בטבריה לדוגמא)ולא מיידעים שהערבים מוציאים לנו ת''דם ומשתלטים איפה שאפשר ולא נותנים לנו לחיות כיהודים נורמלים בפריפריה

  • 98.

    מזל טוב עינב (ל''ת)

    זה לא מוקדם?, 29/01/09 09:53

  • 97.

    לא מדובר במשתמט , גם אבא שלו שרת שנים רבות

    אשבל , 29/01/09 09:47

    בצה"ל. סה"כ הוא זועק שצה"ל יהיה של כולם. מעבר לעובדה ששי קיצוני בתגובתו, הוא מדבר בכאב אמיתי.
    ותסתכלו מי הם אלו היום המובילים בצבא.

    • אני מסתכל על מובילי הצבא ורואה אנשים מעולים.

      מה הבעיה שלך ?, 29/01/09 10:57

      כמובן שהם לא ברמה של רב-אלוף נתניהו ורב-אלוף אלי ישי, אבל חוץ מזה הם מצוינים.

  • 96.

    מה קורה לכל האומנים הקטנטנים להחרים . (ל''ת)

    אוהד בן , 29/01/09 09:44

  • 95.

    שי תלמד מבית יהודי בכל מצב תורמים ומכבדים את מוסדות המדינה. (ל''ת)

    אמיר_נ , 29/01/09 09:44

    • הוא יהודי. לא נוצרי. את הלחי השניה נותנים חסידי ישו. (ל''ת)

      התבלבלת, 29/01/09 09:52

  • 94.

    עוד זמר מסומם ומנותק מהמציאות

    יצהר, 29/01/09 09:43

    רק אידיוט יתמוך בביבי שחיבק ונישק את עראפת וקרא לו ''חברי וידידי''.
    טמבל.

  • 93.

    קצת נסחף,אבל יש משהו בדבריו (ל''ת)

    רותם, 29/01/09 09:43

  • 92.

    עוד מפונקון מבית טדי,מעניין שהשומרות ראש שלך נתנו לך הפעם להתבטא (ל''ת)

    י.ל.א, 29/01/09 09:43

  • 91.

    אחרי שירד מהכותרות ,שי מחפש לעורר פרובוקציה ולחזור להיות מפורסם שוב (ל''ת)

    משהי, 29/01/09 09:43

  • 90.

    טיפש.....

    ענת, 29/01/09 09:42

    כאמא לקצין קרבי אני ממש מתביישת באמירות של שי גבסו,בזכות מי בדיוק הוא ישן טוב בלילה ?
    לא צריך לתת לו במה יותר וגם לא לכתוב עליו
    במיוחד לאחר המלחמה בדרום , צריך רק לחבק את חיילי צה''ל ולעודד את כל הנערים לשרת בצה''ל בגאווה.
    הצבא זה הגאווה של מדינת ישראל

    • חכם...

      תמר כהן , 29/01/09 12:45

      כאמא לחמישה חיילים אני מממש גאה בשי גבסו. אני מודאגת ולא ישנה בלילה כשאני יודעת שיש מנהיגים שמוותרים על שטחים בחוסר אחריות ואחר כך הם שולחים את ילדי הכתומים לחלץ אותנו מהבור שהם השליכו אותנו לתוכו. אני מודאגת מהשימוש בדם הכתומים לצורכי בחירות.
      צבא נועד להלחם באוייב ולא לצורך פינוי יהודים והכנסת החמאס לחלקי ארץ ישראל.

      • דביל...

        ענת כהן, 29/01/09 14:10

        כאימא לחמישה עשר חיילים וכאבא לשלושה עשרה חיילות חשוב לזכור שצבא נועד להגן על המדינה ולא לעסוק במשימות שיטור ושמירה על קומץ של מטורפים

  • 89.

    כל הכבוד לגבסו. כולנו נגד הגיוס לצה''ל

    גיא ת''א, 29/01/09 09:40

    אני לא התגייסתי ורבים מחברי הצליחו להשתחרר תוך זמן קצר. צריך לעודד את הנוער לא להתגייס לצה''ל.

  • 88.

    גמר לעצמו את הקרירה. (ל''ת)

    ראש מועצה מקומית, 29/01/09 09:40

  • 87.

    עוד פשיסט צעיר לרשימת ''אמני'' ישראל הפתטים (ל''ת)

    ק, 29/01/09 09:40

  • 86.

    צודק-תלמידי ההסדר ובני המיעוטים הם בשר התותחים של הצפונבונים המישתמטים (ל''ת)

    אני, 29/01/09 09:39

  • 85.

    אני אפעל בכוחות שיש בידי להחרים אותו אפס קטן!!!!! (ל''ת)

    ויקטור , 29/01/09 09:37

    • הנה השמאל מתחיל עם חרמות. כשהאנרכיסטים נגד הצבא זה בסדר? (ל''ת)

      רק לערבים ולשמאל מותר להתקומם נגד המדינה!!, 29/01/09 09:40

    • גבסו הוא ..אפס גדול (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:34

  • 84.

    ציבור ישראלי עיוור

    ///, 29/01/09 09:36

    אין לכם כמעט כלום ואתם נאחזים בדברים האחרונים שנשאר לכם להיאחז בהם - הזקפה הלאומית והתמיכה בצבא.

    מדבר פה בחור ששירת בקרבי והדריך קורסים בצבא!!!!! לא משתמט!!! והוא יוצא נגד הצבא!

    טיפשים

  • 83.

    פישר קטן ועלוב..חיילים חירפו נפשם והוא מדבר בושה וחרפה (ל''ת)

    ויקטור , 29/01/09 09:36

    • גבסו היה לוחם ושירת 3 שנים מלאות. על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      האם סרבנות משמאל זה בסדר?, 29/01/09 09:53

    • תגובה לויקטור

      נעמי אביטל, 29/01/09 09:57

      זאת הבעיה ויקטור ,שנותנים לאפס כזה במה להתבטא.מי הוא בכלל? חתיכת אדיוט,שהלחין מס' שירים.נותנים לאפסים כאלה להרגיש סטרים ואז כל מה שיאמרו יפורסם,מי אתה בכלל,גם כך אתה עבור 85% מהאוכלוסיה סתם מאופס.לך תלמד דרך ארץ חוצפן וחוצפנים האידיוטים שבכלל פרסמו את דבריו.

  • 82.

    לכנופיית הצנזורים במערכת, אתם ממשיכים לצנזר את קולות הימין

    יהודי, 29/01/09 09:35

    אבל זה לא יעזור לכם, ואתם עוד תתינו את הדין, אוסף של רכיכות סרוחות

  • 81.

    בחיי הוא נראה כמו מוסלמי בתמונה. עוד אחד שההצלחה עלתה לו לראש

    א, 29/01/09 09:35

    והתחבר לקהילת השמאל המשתמשים

    • מי שעוזר למוסלמים זה צה"ל שמפנה יהודים. גבסו צודק!!! (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 12:51

  • 80.

    ואני עוד הייתי מעריץ אותו, יותר אני לא אשמע אותו!!!! (ל''ת)

    ויקטור , 29/01/09 09:35

    • היית מעריץ אותו? הוא לא מחפש הערצה. רק הערכה.

      ומותר לו להתקומם ולמחות!!!, 29/01/09 09:42

      אתה פאשיסט מהסוג הגרוע ביותר. השמאלני.כמו הק.ג.ב. של סטאלין.

  • 79.

    להחרים את הזבל הזה....מי הוא בכלל האפס הזה???????? (ל''ת)

    herzi33 , 29/01/09 09:34

    • הרצקוביץ תתאפק. רואים לך את הברוטאליות מרוחה על כל הפנים (ל''ת)

      ז'דנוב, 29/01/09 09:44

  • 78.

    אתה ממש חכם , לא חבל לאן שהגעת תחזור חזרה (ל''ת)

    דני, 29/01/09 09:33

  • 77.

    אם יש לו מספיק אומץ להחשף כימני- הוא לא ישים קצוץ על ההכפשות

    כל הכבוד גבסו! זה איש עקרונות !!!, 29/01/09 09:33

    הוא לא ישים קצוץ על ההכפשות של השמאלנים.
    מה שמצחיק, חלק קוראים רק את הכותרת ולא מבינים שהוא בעצמו לוחם ואת הסיבות לקריאה שלו. בדיוק כמו שהעורך התכוון כשבחר בכותרת הזאת.

  • 76.

    העיקר שאבא שלך פירנס את המשפחה מהצבא הזה!!!

    אורית, 29/01/09 09:32

    תחשוב על הדברים שקבלתי וקנו לך מאותה משכורת מהצבא שאתה מדבר עליו

  • 75.

    ביבי צדק = תנו לביבי למגר את הטרור ושלטון חמאסתן !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 29/01/09 09:32

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את שלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

    • ביבי זריף ימגר את החאמס ע''י ''אנרגיות קוסמיות'' שרק לו יש. (ל''ת)

      הצביעו ביבי, 29/01/09 10:51

    • ביבי יודע רק לברבר! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:37

      • וראשי קדימה ידעו לתת לחמאס מדינה! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 29/01/09 12:43

  • 74.

    חתיכת דפוק חרם מלא עליך!

    מירי, 29/01/09 09:31

    אתה גמור בתעשייה והלוואי שלא נשמע עליך יותר לעולם! אידיוט!

    • מי שדפוק אלה השמאלנים השוטים שממליכים את החמאס משנאתם למתנחלים. גבסו צ (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 12:53

  • 73.

    נו תראו עוד ילדון מדבר למה נותנים לו במה?פישר קטן ועלוב

    אילון, 29/01/09 09:30

    גם זמר על הפנים דתי בכאילו

  • 72.

    יאללה כל הצבועים. אני לא מסכימה איתו, אבל הצביעות שלכם מבחילה

    שירה, 29/01/09 09:26

    הרי חצי מהתל אביבים והירושלים האלק שמאלנים, עושים את זה כי זה ''נכון'' וכי הם שמים זי! על שאר המדינה.

    האדישות שלהם כשהפציצו את הדרום 8 שנים מוכיחה את זה.

    הטולרנטיות של כל השמאלנים כשיש משתמטים משמאל שעושים את זה סתם כי נוח יותר לא לשרת ולעטוף את זה באלק אמירה, פתאום לא נמצאת כאן?

    איפה כל מגיני חופש הביטוי וכל אלה שתמיד יוצאים להגנה על המשתמטים.

    הבחור הזה שירת ונתן למדינה את מה שהוא היה צריך. יש לו יותר זכות לדבר מלבר רפאלי, אביב גפן או אסף אמדורסקי.

    מעניין שעל חופש הביטוי שלהם אתם מגינים.

    • איזו שירה זאת "טולרנטיות",טרללית ? (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:40

  • 71.

    צודק. (ל''ת)

    אלי, 29/01/09 09:25

  • 70.

    אוהבים אותך גבר שבגברים! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/01/09 09:24

    • גם אתה טיפוס דפוק...בדיוק כמו האפס ההוא (ל''ת)

      herzi33 , 29/01/09 09:34

    • שאבי לך תשאב את הביוב מהעיר (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:45

  • 69.

    שי מי ?? (ל''ת)

    אא, 29/01/09 09:23

  • 68.

    הטיפש הזה הוא גיבור הילדים היום!!!!!!!! להחרים לאלתר!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתגייסים כי זה חובה!!!!, 29/01/09 09:22

  • 67.

    חתיכת אפס שכמוך שי גבסו כוזר סתום

    frhapyha , 29/01/09 09:20

    מי אתה שתבקר את צהל ???
    אפס מאופס . כנראה מהקוקאים או מריחואנה
    שהשימוש שלך בהם הביא אותך לומר כך נגד צהל

  • 66.

    שטיפת המוח הפאשיסטית שנעשו לאזרחי המדינה מתערערת:

    ל, 29/01/09 09:20

    בסוף מגיע שלב שנופל האסימון...
    מלחמה היא סוג של קמפיין בחירות...
    כשיורים עדיין טילים בדרום, גלעד שליט עדיין בשבי, יש פיגועים ועוד כמה חודשים חמאס יחזיר לעצמו את הכוח פי מאות מונים...
    זה יוכיח שלא הצלחנו לרסק אותם עד הסוף בגלל הזמן המוגבל שניתן ע''י גורמים בממשלה...

  • 65.

    גבסו, עדיף שרק תשיר, במקום לדבר את עולמך צר התפיסה (ל''ת)

    ההולך בדרכו של אריאל זילבר ?, 29/01/09 09:19

    • גבסו ישיר כבר רק על הסיר (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:49

  • 64.

    תזכירו לי מי זה השי גבסו הזה ? (ל''ת)

    שרון, 29/01/09 09:19

    • סתם חלאה! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:50

  • 63.

    שיכרון גדלות

    mora79, 29/01/09 09:18

    כמה חבל גבסו שאתה מפיל את עצמך ואת הקריירה שלך בעבור משהו שכבר נעשה.
    אם לא הינו יוצאים אז מהגוש לא ניתן היה לעשות מה שעשינו בעופרת יצוקה.
    אולי זה טמטום אולי זה תמימות או שזה שיכרון גדלות.
    קם הגולם על יוצרו...ראה ערך אייזנברג...

  • 62.

    וניחוש פרוע למה זה מתפרסם דווקא עכשיו?

    אורי, 29/01/09 09:17

    הרי את הראיון הזה הוא נתן כבר לפני יותר מחודש...אלא ש...אולי לקראת הבחירות מתחילים להיגמר לכם הספינים נגד נתניהו וכל מה שנותר לכם זה ליצור קשר תמוה בין דעותיו ההזויות של שי גבסו לבין אהדתו את נתניהו? אתמהה...

    • אין ניחוש פרוע וגרוע מזה! (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:53

  • 61.

    שי גבסו אינו נציג שלנו, ''הכתומים'', או הימין. זו דעתו האישית (ל''ת)

    כתומה אמיתית, 29/01/09 09:15

  • 60.

    מי זה הנעל הזה ? ולשמור על התחלנויות זה לא מאינטרסים ??

    ., 29/01/09 09:15

    אז אל תשחק לנו אותה!

    בצהל כולם צריכים לשרת
    בכל משימה
    אם היא ניראית לך או לא.

    הבעיה זה שצהל מוותר בקלות למשטמתים
    ומשחרר כמו לחמניות

    ומצד שני מנצל את המילואימניקים

    אז מי שאשם זה רק צהל
    רק יד נוקשה יותר תשפר את המצב.

    • לשמור על התנחלויות זה לשמור על עצמך של איפלו עליך קטיושות מיו"ש.

      בובי בת משה , 29/01/09 13:02

      צמה"ל צריך להגן על הבית הלאומי של עם ישראל ולא בכדי לעזור לחמאס להשתלט עליו.

  • 59.

    והאמנם צריך לתת במה עוד יותר נרחבת לדעותיו? כולה זמר. (ל''ת)

    עדנה, 29/01/09 09:15

  • 58.

    לא צריך להגזים

    דניאל, 29/01/09 09:14

    לא משנה מה החלטותיהם של המדינאים,צה''ל היה ויהיה אותו צה''ל וכולם חייבים לשרת ולתת 3
    שנים.
    אני מתבייש שאמן בארץ מנצל את הבמה כדי לעודד
    השתמטות.

  • 57.

    במילה אחת? ''צודק''!!! רוב העם ימני הצבא הפך ביידים של קדימה לצבא חמאס

    אווה א. גרין, 29/01/09 09:14

    הוא אמרו לייצג את העם...

    אנחנחו נשלם עוד שנם רבות על פשעי ההתנתקות וכל אחד מאיתנו אשם

  • 56.

    לא אמרתי את הדברים! (ל''ת)

    שי גבסו, 29/01/09 09:11

    • כן. רק זימרת זמירות... (ל''ת)

      meairw , 29/01/09 12:56

  • 55.

    צריך להפוך אותו לז'קו אייזנברג (ז'קו מי?) מספר 2! חרם מוחלט

    איל, 29/01/09 09:10

    האם גם מבצע עופרת יצוקה מייצג אינטרסים של כמה שמאלנים? יותר מידי אינפנטילים יצאו מהריאליטי ההזוי הזה!

  • 54.

    צודק, סוף סוף לא מתביישים לומר את האמת.

    יאיר, 29/01/09 09:09

    כל הכבוד! העם איתך!

  • 53.

    כנסו לעצומה הקוראת להפוך את ערוץ 10 לע' החדשות הישראלי

    yan540 , 29/01/09 09:09

    http://www.atzuma.co.il/petition/yan540/2/
    החתימה שלך יכולה להציל את הערוץ הזה מסגירה!!

    • לא נסכים לעוד ערוץ חדשות של השמאל (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 29/01/09 09:30

    • רק בתנאי שלא יהיה שמאלני ככל הערוצים בארץ. (ל''ת)

      שיהיה כמו פוקס האמריני., 29/01/09 09:34

    • טוב מאוד שיסגר

      לסגור10, 29/01/09 10:20

      בתקוה שכל הערוצים השמאלניים והגזענים כמוהו יסגרו בהקדם

    • כדי לצפות בשמאלנים? (ל''ת)

      די, 29/01/09 12:08

  • 52.

    טעות גדולה ידידי-אתה רוצה לשיר-תשיר אל תדבר (ל''ת)

    גלי, 29/01/09 09:06

  • 51.

    אף פעם הוא לא הבריק

    אוריג , 29/01/09 09:05

    אדם שאינו בעל דעה עצמאית ונתון להשפעות "כתומות" מגיע לבסוף לאיבוד פרופורציות ותגובות שטחיות ומעוותות.
    אין כל כך מה לעשות - תמיד יהיו אנשים כאלה בחברה ואנחנו חייבים להכיל אותם ולכבד את זכותם לחשוב כך.

  • 50.

    גם כן א-גרוייסע מציאה... (ל''ת)

    יהודה, 29/01/09 09:05

  • 49.

    להחרים אותו ואת השירים שלו במיידי (ל''ת)

    שוש, 29/01/09 09:05

    • השמאל הקים מדינת טרור בעזרת שימוש בצה"ל לגירוש יהודים. גבסו צודק!!!! (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 13:00

  • 48.

    גבסו צודק בכל מילה

    מאיר, 29/01/09 09:04

    זה ממש ככה-הפריפריה שומרת על מדינת תל אביב

  • 47.

    למה צתייחסים לכל אידיוט (ל''ת)

    שרתתי שנה בנצרים, 29/01/09 09:04

  • 46.

    תזכירו לי מי זה? שי גבסו? (ל''ת)

    בני, 29/01/09 09:02

  • 45.

    גבסו צודק,! צבא שגירש יהודים מביתם , לא ראוי לשרת בו,!

    גבסו צודק!!!!!!!!!!!!!!, 29/01/09 09:01

    לכל אלה שהריעו , וצחקו, ושתו לחיים, כאשר משפחות של יהודים טובים, הטובים ביותר כאן, ניזרקו בנחישות מביתם, כל אלה שיילכו הם לשרת, לצערי עמוד השידרה של צה''ל הוא הבינם הטובים עם הכיפות הסרוגות, והם כניראה מוכנים להמשיך ולשרת , כאשר במדינת תל אביב, העיר המלוכלת תרתי משמע 24 שעות , וללא הפסקה, מתהוללים הרייקים והפוחזים, תומכי הפלשתנאים , ניראה שהכיפות הסרוגות הם באמת צדיקי הדור, והם עוד הפכו לכתובת של נאצות וזריקת רפש, על ידי דור טמא של רפי שכל , ומשוללי ערכים ומוסר בסיסי.
    גבסו צודק,!!

  • 44.

    מי זה בכלל?

    חיה, 29/01/09 08:59

    אינני מצליחה להבין מדוע דעותיהם של הזמרים למיניהם והסילבריטאים זוכות לפירסום. זה שהם מוכשרים בתחום אומנותי כלשהו לא עושה אותם חכמים יותר מכל אחד אחר. מדוע לא שואלים אותי לדעןתי?

  • 43.

    בישראל, הצבא מורכב בלעדית מחיילי הפריפריה המגנים על מדינת ת"א.

    כבשה פועה , 29/01/09 08:58

    בלא הכתומים לצבא-ת"א אין תקומה. הגיע הזמן שתושבי ת"א יפנימו עובדה זו. אולי צודק גבסו ואולי לא בעניין החרמת הצבא שאכן משרתת אין בעלי האינטרסים הצרים, דבר אחד בטוח-בפעם הבאה צריך לתת לטילים להגיע לבית סוקולוב.

    • כבשה פועה, תגובותיך נהדרות. חכמות שנונות וטובות. תודה לך! (ל''ת)

      אזרח, 29/01/09 09:14

    • אז את מתכוונת לתת לחמאס טילים שיגיעו עד בית סוקולוב?

      כבש תועה, 29/01/09 11:48

      כי הם נורא רצו להגיע לבית סוקולוב, פשוט הטילים שלהם מגיעים רק עד באר שבע.
      מצד שני, את יכולה גם להחזיר להם שטחים נגיד עד ראשון לציון ואז באמת שלא תהיה להם בעייה לירות טילים על בית סוקולוב.


      מה את אומרת?

  • 42.

    כל הקורא להשתמטות- מימין או משמאל יש לנדותו ולא להשמיעו. (ל''ת)

    רעמסס, 29/01/09 08:57

    • כל הקורא להקמת חמאסטן על ידי גרוש יהודים. יש לנדותו. גבסו צודק!!!! (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 12:54

  • 41.

    מקובל ביהדות כי חזן ( וגם זמר ) הוא בדרך כלל אידיוט גמור (ל''ת)

    פרוספר, 29/01/09 08:57

  • 40.

    צודק...מי צריך צבא כשיש מצידנו כל כך הרבה

    גלעד, 29/01/09 08:57

    אוייבים...פשוט מאוד להוציא את החיילים ולחקות ולראות מה יקרה.

    נקווה שגבסו ישאר בחיים בכדי להמשיך במסע קריאות ההשתמטות שלו לעם היושב הרחק מאויביו.

  • 39.

    גבסו, מתוק שלי, פיספסת בגדול. הלך על המוזיקה שלך. למה היית צריך להסתבך (ל''ת)

    דווקא חיבבתי אותך..., 29/01/09 08:56

  • 38.

    הצלחת בכוכב נולד אז תפסת תחת!!

    רועי, 29/01/09 08:54

    שב בשקט אפס, מי אתה בכלל שתדבר ככה,, יש לך איזה כמה שירים אז נהיית לי פצפיסט, נהיית אביב גפן, עדיף לך שלא תדבר כי זה לא הצד החזק שלך, עדיף שתמשיך לשיר

  • 37.

    חתיכת פוץ מסריח. במדינה שומרת עליך וזה מה שאתה אומר

    yan540 , 29/01/09 08:53

    אתה צריך לגור בעזה חתיכת פוץ מעפן!!!

    • "מדינה" לא שומרת על כתומים. הכתומים שומרים על המדינה, אידיוט. (ל''ת)

      כבשה פועה , 29/01/09 09:00

      • הכתומים שומרים על שטחים לא להם (ל''ת)

        צכ, 29/01/09 09:41

      • חתיכת זבל כתום שכמוך אייך בדיוק אתה שומר על המדינה

        yan540 , 29/01/09 10:17

        בהישתמתות? אידיוט זה שעשה אותך

        • שירתת בכלל בצהל חתיכת אפס מסוממ (ל''ת)

          גכעגכע, 29/01/09 10:40

        • בורשכמוך-הכתומים מיטב חיילנו במיטב היחידות,המשתמטים-מת''א דווקא (ל''ת)

          לא כתומה אבל אחת שיודעת, 29/01/09 10:45

        • ל- YAN הגוי, אני בטוח שלא שירתת יום אחד בצבא!

          יהודי , חילוני, לא ישראלי, 29/01/09 11:39

          ובאשר לכתומים , כן הם עמוד הישדרה של צה''ל בחילות הקרביים, בחיל האויר והים,!

  • 36.

    עוף מהארץ בוגד צריך להחרים את הפישר הזה

    דני, 29/01/09 08:53

    עוף מהארץ בוגד להחרים את הפישר הזה לא לדבר עליו בכלל

    • הבוגדים הם השמאלנים שמשתמשים בצבא לגרש יהודים.

      האיחוד הלאומי , 29/01/09 12:29

      השמאל הביא הרוגים, השמאל צמא דם.

  • 35.

    חבל, דווקא אהבתי את השירים שלך.

    יעל, 29/01/09 08:53

    לא עוד.

  • 34.

    למה אין התייחסות למשתמטים החרדים אצל נבחרי הציבור ?

    צריך שינוי, 29/01/09 08:52

    למה אין התייחסות במצע הבחירות בעניין זה?
    למה אין התייחסות לפשיעה ולבתי המשפט עם כל עיסקות הטיעון הנוראיות שהם עושים עם עבריינים ?
    הם מפחדים, חושבים רק על עצמם.
    היחיד האמיץ הוא אפרים סנה. אני מצביעה בשבילו וגם כל משפחתי.
    תראו, עוד מעט מעטים ילכו לקרבי.
    אני גרה בירושלים ורואה את כל הצעירים החרדים ברחוב, לא תורמים מאומה למדינה השותתת דם. בכל כמה שנים ספורות יש מלחמה ותמיד אותם אנשים הולכים לצבא.
    די מספיק, צריך שינוי.

    • פרופגנדה

      חיים, 29/01/09 11:52

      מה זה קשור לכתבה בכלל????
      מעניין מי שילם לך לכתוב את הפרופגנדה שלך - ברור שזה מפלגת אפרים סנה ''ישראל חזקה''.
      העיקר שיש להם טוקבקיסטים שיכתבו את המצע שלהם בכל כתבה שיכול להיות. כמה פעמים רואים את אותם התגובות שברור שמישהו יושב שם ועושה העתק/הדבק ומדביק את השטויות שלו בכל מקום לא רלוונטי. אז מה זה קשור לכתבה בכלל? הוא אפילו לא חרדי!!!

  • 33.

    אין נאמנות אין אזרחות

    רועי, 29/01/09 08:49

    תתחיל לארוז

    • אין שמאלנים - אין הרוגים!!!! מי הקים את חמאסטן? השמאל ושרון!!!! (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 12:55

  • 32.

    גבסו צודק,ואני תל-אביבי חילוני. (ל''ת)

    גבסו מלך, 29/01/09 08:49

  • 31.

    בזכות מי היא גברת גבסו יכולה לשיר ? (ל''ת)

    אבי, 29/01/09 08:49

  • 30.

    גבסו רגשית צודק - מעשית אין לנו ברירה אלא להחזיק צבא (ל''ת)

    למרות שפוליטיקאים משתמשים בו בעיקר לצרכיהם האיגואי, 29/01/09 08:48

  • 29.

    אתה תותח, אבל ברגע זה נגמרה לך הקריירה

    הרצל, 29/01/09 08:46

    בקרוב תגלה שיש דברים שצריך לשמור בבטן. תראה את זילבר מה קרה לו

    • הוא כזה תותח שאי אפשר בלעדיו הוא צעיר והוא ילמד לכבד

      אמיר_נ , 29/01/09 09:51

      גם אם ישנם מנהיגים שפועלים על פי אינטרסים אישיים כנגד המדינה.
      בסופו של דבר המדינה שלנו ולא שלהם וצריך לשמור עליה כי אין לנו ארץ אחרת.

  • 28.

    גם לי נשבר הלב -- וצה''ל שכל כך אהבתי ושרתתי הפך בעיני ארגון זר (ל''ת)

    צריך ממשלה שתטהר צה''ל מפוליטיקה - בוגי מתאים!, 29/01/09 08:44

  • 27.

    את מי מעניין מה הוא חושב בכלל ... (ל''ת)

    אותי הוא למעניין, 29/01/09 08:44

  • 26.

    גבסו צודק! ברק השתמש בחיילים לצרכיו הפוליטים - לבחירות

    רחלי, 29/01/09 08:40

    אין לי אמון במערכת הפוליטית הם תמיד משתמשים בצבא כאילו הוא רכושם הפרטי.

    סוף סוף זמר אמיץ. רק חבל שהשמאל יסמן אותו ולעולם יותר לא ישמיעו את יצירותיו.

  • 25.

    צודק ה' יברך אותך לא צריך צבא רק ישיבות לימוד תורה יותר טוב מהצבא

    רק תורה, 29/01/09 08:40

    תורה מצילה את עם ישראל

  • 24.

    לא צריך להקשיב לזמרים טפשים

    אישמאל, 29/01/09 08:39

    תפקיד הצבא הוא לא לשרת את העם... זו לא אנרכיה שיש בה לצבא רצון משלו. הצבא פועל לפי החלטות הממשלה, גוף נבחר (לעיתים קרובות מידי לצערי) על ידי העם...
    זו דמוקרטיה
    ככה זה עובד
    ולכן להגיד אל תתגייסו לצהל שווה ערך להבעת אי אמון במדינה.
    אני חושש שלא אצליח להנות משיריך יותר, חבל (בשבילי). אני מקווה שתתבגר כדי שאוכל להמשיך להנות מהם

  • 23.

    גבסו - לך תזיף במקום אחר את השירה העילגת שלך (ל''ת)

    אהוד, 29/01/09 08:39

    • יש דין ויש דיין. מי שהקים את חמאסטן זה השמאל וצה"ל שגירשו יהודים. (ל''ת)

      בובי בת משה , 29/01/09 12:59

  • 22.

    חבל, מאוד אהבתי אותך ואת המוזיקה שלך

    אורן, 29/01/09 08:39

    אבל עכשיו הרסת הכל. אני לא יכול לתמוך בך יותר ולאהוב את האומנות שלך כשאתה יורק לחיילים ששומרים עליך ועל ההישרדות של המדינה בה אתה חי.
    בתור אחד ששירת בצבא, הייתי מצפה שתפנים שאם לא נתגייס לצבא לא נשרוד ולא תוכל ליצור מוזיקה ולהופיע מול אנשים, או להשתתף בכוכב נולד.

    אני מקווה שתאבד עכשיו הרבה ממעריציך כדי שתבין שבמדינה הזו לא מתבטאים ככה, גם אם ההתנתקות מאוד כואבת...

  • 21.

    עוד אחד מפירות הבאושים של הימין מבית האיחוד הלאומי (ל''ת)

    תראו את התוצאות, 29/01/09 08:35

  • 20.

    עוד אחד מפירות הבאושים של הימין מבית האיחוד הלאומי (ל''ת)

    תראו את התוצאות, 29/01/09 08:35

  • 19.

    ''השתן עלה לו לראש'' - לו היה מתגייס , היה לומד את משמעות הביטוי (ל''ת)

    ירושלמי, 29/01/09 08:34

    • טיפש. לו היית קורא היית רואה ששירת 3 שנים כלוחם + מדריך בבה''ד 1.

      אבל הכותרת מטעה. למה?, 29/01/09 09:50

      גבסו שירת 3 שנים מלאות הלוחם בתותחנים וכמדריך קורסים בבה''ד 1 וכן כאמן בצוות חיל האוויר. כך צויין בפתח הכתבה. אבל לך הספיקה הכותרת.

    • למה שלא תלמד לקרוא? (ל''ת)

      ירושלמי אחר, 29/01/09 12:26

    • תקרא לפני שאתה מקלל

      זלדה, 29/01/09 12:27

      הוא שירת בצהל 3 שנים.
      אתה מקלל יותר מהר ממה שאתה קורא.
      לא בסדר לתקוף אנשים לפני שאתה יודע נגד מה אתה יוצא.
      סתם שנאה.

  • 18.

    שיתביש

    harel83 , 29/01/09 08:32

    ואני אומר לא לשמוע שי גבסו

    • למה כשקם אומן עם דעה ימנית הוא רפה שכל וטיפש והשמאלן הרדיקל המשתמט גפן

      יעלי , 29/01/09 09:29

      הוא בסדר ואותו שומעים ןמשמיעים, בכיכר, עם רבין המנוח, קבל עם ועדה? גבסו אולי טוען טענה חריפה, אך בפועל הוא נתן ועשה את חובתו כאזרח. בואו נתמקד במעשים ופחות במילים. אנשים כמו אביב גפן ומרינה מקסימיליאן בלומינג שזוכים לחיבוק חם ונשיאה על כפיים שווים ל###. גם אם הם יוצרים ברמה גבוהה. הדיון כאן הוא על דיעותיהם ומעשיהם בפועל. מעשים חזקים ממילים!

      • שימו לב , שהקריירה לא משהו, הם פונים לימין: אריק סיני, זילבר,גבסו

        רקרא, 29/01/09 09:44

        עליבות, מירמור ומסכנות בכפיפה אחת

      • צודקת! (ל''ת)

        זלדה, 29/01/09 12:28

  • 17.

    כל הכבוד! אתה איש אמיץ!

    רון, 29/01/09 08:32

    אפילו את המבצע המוצדק בעזה הם עצרו, והחיילים נהרגו לחינם. לחינם! לשמאל אין גבולות - במלחמת הבחירות נהרגו דתיים למען בחירתו של ברק.

    לא שכחנו את החיילים בשחור. כל מי שמכיר קצת את החומרים של ''ההכנה המנטלית'' הידועה לשמצה מבין עד כמה הצבא רקוב. כל מי שראה סרטים על הגירוש וראה עד כמה אטומים החיילים מבין עד כמה שולט הרקב המוסרי בכל הדרגים בצה''ל.

    הצבא צריך לעבור תהליך מוסרי ארוך כדי להיות ראוי שוב לאמון העם.

  • 16.

    גבסו צודק- הוא יתן את החיים שלו למדינה והמדינה תתן את פרס לאויבים (ל''ת)

    5869 , 29/01/09 08:32

  • 15.

    לך תשים כאפיה עם החברים שלך בשנקין (ל''ת)

    ליאור, 29/01/09 08:30

    • אז זהו, שהחברים של גבסו, לא נמצאים בשינקין, אלא בהתנחלויות (ל''ת)

      קצת מחאה ימנית לא מזיקה, 29/01/09 10:51

  • 14.

    רפה שכל.... (ל''ת)

    oferic , 29/01/09 08:30

  • 13.

    צודק לחלוטין (ל''ת)

    בנצי, 29/01/09 08:29

  • 12.

    צודק 100%, שהשמאלנים ילכו להילחם במחבלים שהביאו מטוניס.

    ניר, 29/01/09 08:29

    עוד מ-91 במדריד ידענו שזה יגמר באסון ומי משלם את המחיר? הדתיים והימנים שמשרתים בצבא.
    אז בבקשה שאריאנה מלמד ושלום ירושלמי וכל שאר הקשקשנים יעלו על שכפ''ץ וקפלס''ט ויפתרו את הבעיות שהם יצרו.
    בבקשה לא לצנזר, אני יודע שקשה לכם לעמוד בפיתוי.

  • 11.

    גבסו צודק ההתנתקות - מיותרת המחוות של ממשלה שנרדמה בשמירה (ל''ת)

    5869 , 29/01/09 08:29

    • גבסו אינו רשאי לייחס לצהל טעות ההתנתקות.יכול לדבר בשם עצמו רק ל-ח''כ אז (ל''ת)

      צהל זה לא הם,צהל זה כולנו ולמען העם היושב בציון., 29/01/09 09:29

  • 10.

    גבסו תוצר של אגואיזם והחשבה עצמית (ל''ת)

    אבי, 29/01/09 08:29

  • 9.

    שיופיע במאה שערים אנחנו נחרים אותו (ל''ת)

    mordi, 29/01/09 08:29

  • 8.

    ישר כח! סוף סוף אמן מעז לפתוח פה מול השמאלמפיוזוס

    אל תירא ואל תחת, 29/01/09 08:29

    כי עמך השם!

    • ובמקרה הזה גם נגד הימינמפיוזוס והמרכזמפיוזוס (ל''ת)

      דון קורליאונה, 29/01/09 11:57

  • 7.

    איך קרה שמי שלא יודע לשיר התקבל וגם נכנס לחמישיה????

    לא ברור, 29/01/09 08:28

    יש משהו שלא מובן איך הבנאדם השתתף בתוכנית וגם נכנס לחמישיה אם הוא לא יודע לשיר הוא אומנם חמוד אבל אי אפשר להקשיב לו זה כאב אוזניים אמיתי

  • 6.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים עוד ועוד

    יאיר, 29/01/09 08:26

    וחלק מהאשמים עדיין לא נענשו

  • 5.

    יאללה גבסו תפסיק לעודד השטמטות מצה''ל

    תנסה ללמוד לשיר במקום לעודד שטויות !!!!!!!!!!, 29/01/09 08:25

    נו ברור גבסו מנסה לתפוס תשומת לב כי כולם שכחו כבר מי הוא חחחחחחחחח

  • 4.

    מתי כבר יבינו הזמרירים

    יוכי, 29/01/09 08:22

    שלא כל משפט היוצא מפיהם הוא להיט.

  • 3.

    גבסו אתה פשוט טיפש גמור

    אורן האתאיסט , 29/01/09 08:20

    לא מייצג את העם? למה, כי פינו כמה אלפי מתנחלים קיצוניים ומסוממים מדת מבתיהם? אתה חושב שכל העם הוא כזה? אז יש לי חדשות בשבילך, זה פחות מאחוז. כמה מנדטים יהיו למפלגות ה"כתומות" בבחירות הקרובות? סביר להניח שהן לא יעברו את אחוז החסימה. שי גבסו, אתה נראה כמו אידיוט בגלל שאתה פשוט כזה.

    • אתיסט שכמוך לאן תברח שינסו להשמיד אותך במדינה שלך- לגרמניה אולי (ל''ת)

      5869 , 29/01/09 08:30

      • יהיה לי צבא שייגן עליי... כי הקרובים אלי לא מקשיבים לדברי גבסו האידיוט

        אורן האתאיסט , 29/01/09 08:40

        ולחבריו מהסוממים.

        • אדון אתיאסט בור שלום וברכה

          מתנחל מגדוד 51 מסייעת גולני, 29/01/09 09:02

          בחיים אבל בחיים אל תקרא מסוממים לחבורת הלוחמים המובחרת, לא אפרט פה את מספר ההרוגים ''המתנחלים'' משני המלחמות האחרונות, כי זה קטנוני, לא אפרט פה את שאר המפעלים האדירים שאותם ''המסוממים'' עושים במדינה הזו, אומר רק שאתה ירדת בדיוק לרמה של גבסו, פסלת בלי הבנה והיכרות של הצד השני.
          הלוואי שאתה וחברך יתקרבו לרמת האיכיות שלנו.
          שיהיה לך טוב בחיים, שתעשה טוב, שתפיץ אור לסובבים אותך, ושיהיה לכולנו גאולה שלמה.
          אוהבים מתנחלים פשוטים בצבא העם שאכפת להם גם מהמדינה שהקב''ה הבטיח לנו ושחיכינו לה 2000 שנה

        • אתה חי בסרט של מל ברוקס. בלי כתומים-אין לך צבא. (ל''ת)

          כבשה פועה , 29/01/09 09:03

          • הכתום זאת הבעייה... זה צבע נורא זועק

            כבש תועה, 29/01/09 11:54

            ואז רואים אותך מרחוק וקל לפגוע בך,
            תנסו ללכת על חאקי

            אגב? מל בורקס? בת כמה את? אלף?

        • או שהצבא פשוט יפנה אותך מהבית שלך, שבטח נמצא בשטח כבוש! (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 29/01/09 12:09

        • אורן גם אני אתאיסט אבל אני גם מסכים עם זה שאסור ליהודי לגרש יהודי

          גנדי ג'וניור , 29/01/09 12:46

          ואם זה אומר לא להתגייס לצה"ל אז כן ! כמו שהמדינה דואגת לחוקק חוקים שירתיעו את הציבור מלעשות פשעים כך גם אנחנו יכולים להרתיע את המדינה שלא לעשות פשעים כנגד עמה,רוצה להיות יפה ולשתוק, זכותך!

    • אני כבר לא כתומה,מיום ליום אני יותר ויותר קיצונית,

      מיכל, 29/01/09 08:36

      עכשיו זה רק ליברמן!

      • ומה תהיי מחר?

        כבש תועה, 29/01/09 11:55

        אחמניג'אד?

    • אורן אתה טיפש חסר לב - צבא שנלחם נגד אזרחי המדינה הוא כוח כיבוש זר

      אם אתה לא מבין זאת - סימן שאתה לא מפותח רגשית, 29/01/09 08:47

      אופן ההתבטאות של השמאל הנאור בישראל זה ממש תת רמה, לא מבייש את הגרמנים שרצו עולם נקי מלכלוך (יהודים) ועכשיו השמאל ה''נאור'' מדבר בדיוק אותו הדבר נגד הלכלוך החדש (מתיישבים) -- פשוט חיות אדם

    • חתיכת אנטישמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חיה קריות, 29/01/09 08:56

    • אדון איתן המטומטם

      סימה, 29/01/09 09:23

      הרבה הרבה מחבורת המסומממים האלה הגנו עליך בגופם במבצע עופרת יצוקה, ובעוד הרבה מלחמות...
      אז תסתום ותחזור למחילה שלך.
      אדיוט!
      נ.ב רועי קליין הי''ד הוא גם ''מסומם'' והוא זה שקפץ על הרימון במלחמת לבנון השניה, וככה הציל הרבה חיילים.

    • מטעות ההתנתקות מלכתחילה,אין לערב צהל בויכוח.צהל לוחם נגד אוייבי ישראל. (ל''ת)

      הדיעות חלוקות גם בקרב אלופים(מיל' בלבד)צהל של כולם, 29/01/09 09:24

    • תגובה לאתאיסט

      צנחן, 29/01/09 09:34

      צודק שי גבסו מהטעמים הבאים:

      ההתנתקות הייתה משגה אסטרטגי ענק
      ההתנתקות לא ענתה על שום שאלה בטחונית
      ההתנתקות פגעה פגיעה לא מידתית בישראלים
      ההתנתקות חשפה את ציר פילדלפי
      ההתנתקות כמעט ולא נתנה פירות מדיניים
      ההתנתקות הינה פגיעה כלכלית קשה במדינה


      הבנת את זה טמבל???

    • אורן אני מחזק את דבריך. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      ני, 29/01/09 15:03

  • 2.

    לך מפה ילד טיפש

    שחר, 29/01/09 08:20

    אם לא יהיה צה''ל לא נוכל לחיות כאן.
    מי שחושב שלא צריך להתגייס מוזמן לארוז תיק וללכת מכאן, רצוי למקום מאד רחוק.
    דבר אחד בטוח צריך לפעול בצעד הדמוקרטי ביותר ולא ללכת להופעות/לרכוש דיסקים של מי שמתבטא בצורה כזו, זכותו לחשוב כך וזכותנו (ואפילו חובתנו) לא לשתף איתו פעולה.
    צעד זהה נקטתי לגבי אריאל זילבר שמבחינתי הפך להיות מאוס ושני הדיסקים שהיו לי הולכו לפח.

    • השמאל אוהב את מחמוד דרוויש שקרא לרמיסת גופות חיילי צה"ל.

      בובי בת משה , 29/01/09 12:58

      מגעילים השמאלנים שאוהבים את האוייב הערבי ומשתמשים בצהל לצורך הקמת מדינה פלסטינאצית תוצרת אירן.

  • 1.

    שי, מסוכן מאוד מה שאתה מצהיר,מסכן את עתידנו כולנו,גם הכתומים! (ל''ת)

    כתומה, 29/01/09 08:17

    • הכתומים הם בשר התותחים של השמאל, תסתכלי מאיפה באו הרוגי עופרת יצוקה (ל''ת)

      ואז מגרשים אותם מבתיהם על אדמתנו.., 29/01/09 10:20

    • מה שמסכן את כולנו זה השמאל שהשתלט על צה"ל לצורך גירוש יהודים

      האיחוד הלאומי , 29/01/09 12:31

      צבא צריך להלחם באוייב הערבי. לא במתנחלים .

      • המתנחלים הקיצוניים הם גם האויבים של המדינה

        אלי, 29/01/09 14:07

        ובמבצע נהרגו אנשים מכל המחנות כולל בדווים לאחורנה.
        אני הייתי שם בחוץ בתור מילואמניק עכשיו ואני מצביע מרצ. טחנתי מספיק שנים בשטחים כדי להכיר את האויב הנוסף למדינה: מתנחלי יצהר, תפוח וחברון.