• 61.

    זה לא קשור לראש!!יש להם מנהרות קרובות לגדר--יאאלה לפוצץ!!! (ל''ת)

    כלנית, 31/01/09 19:21

  • 60.

    טעיתם

    amit-z , 28/01/09 13:05

    לא היו 2 פצועים, היו 100 הרודים מתוכם 200 ילדים ו-500 זקנים.

  • 59.

    עכשיו יגידו החמאסניקים שישראל אפרה את הפסקה האש (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/01/09 10:39

    • מי יותר חכם אן לדעת השאלה היא מדוע אן מכשיר מיוחד

      פקק תנועה , 28/01/09 10:43

      שמחובר לצידי הרכב שמבצע בדיקת ציר שיכול לפוצץ מיתענים מסוג כזה.או .. מדוע לא מפעילים את כלי הרכב המיוחדים לסיקול מטענים ופתיחת ציר .

  • 58.

    הסיורים על הגדר - הקונספט נכשל, אז למה חוזרים עליו שוב ושוב?

    אברי, 28/01/09 00:58

    במקום לשלוח חיילים כברווזים במטווח, אפשר לשלוח מזל''ט שיעבור על הציר ויבדוק מה קורה בו. אפשר לשלוח צמד מזל''טים שהשני יחפה מעל הראשון ויהיה חמוש בטילים. ככה לא יסכנו לשוא חיי אדם שוב ושוב.

  • 57.

    נו, ביפו הקימו סוכת אבלים? למי?

    ציוני, 27/01/09 21:06

    למגד שלנו שנהרג,ולקצין שנפצע? או לחלאות מעזה שנפגעו??

    • לאדון ציוני תקרא ותפנים

      הלא ציוני, 28/01/09 16:13

      אם בדבריך אתה אומר ''לחלאות...שנפגעו'' אני אזכיר לך שמה שעשה צבא ישראל !!! ממש בושה כי במקום להוריד את החמאס הם מחזקים אותו בכך שהם הורגעים אזרחים חפים מפגשע שברצונם לחיות בשלווה ובשלום...
      וכך גם דווח כי הקיצוניים בעזה קמו שוב
      ועוד תראה שהמלחמה לא הגיעה לסופה....אלא היא תתחולל שוב כי החמסנקים התחזקו והם יורידו את המנסים להגיע לגבול

  • 56.

    As always : Israeli politicians waste a brilliant militarily victory

    Russian Jew , 27/01/09 20:41

    A military campaign is just a tools to achieve political victory.What would have happend if the USSR and the allies stopped at the gates of Berlin? Hitler would have recovered and declared a victory.

  • 55.

    זה מה שקורה כשלא מסיימים עד הסוף את העבודה כדי לא להביך את

    ג'ינג'י = ת''א, 27/01/09 20:04

    אובמה, חיילי צה''ל משלמים במחיר חייהם בגלל השרלטנות וההתרפסות של הממשלה השמאלנית הארורה הזאת, חלילה אם יבחרו העם היהודי וחיילי צה''ל ימשיכו לשלם מחיר כבד בגלל הפושעים מקדימה והעבודה!!!

  • 54.

    ציפי צדקת היום

    (**-**), 27/01/09 20:02

    שאמרת שהדור המבוגר עקום..
    לגבי ה''חתונה'' עם אובמה - תגידי לו שמעתה והלאה לישראל אין זכות להגן על עצמה,יש לה מאות ראשי קרב גרעיניים,זה מספיק.תודות לקדנציה המזהירה של אהוד אולמרט,נקווה שלטובת עלמה נכדתו הוא ימשיך איתך בדרך השלום .לגבי לשון הדברים החל מסופ''ש לישראל יש זכות להיכנס חזיתית בוותיקאן,בהצלחה לכולם במבצע תודעה מוצקה.

  • 53.

    ציפי היום מת לנו חייל , כל היום את ''יורה'' לכל הקיוונים

    מה עם עזה ? למה את לא יורה לשם ?, 27/01/09 19:44

    את כולם את מאשימה בהכל ,מדברת המון ,מזמינה עימותים עם ביבי או שמיבי ,אומרת שהליכוד וש''ס זה לא זה ,תחלס ציפי היום מת לנו חייל ואת לא עושה כלום !מיסתמן שאת אפס שמדבר המון ,כדי שישראל יבחרו בך תראי יותר ממילים .

  • 52.

    זה מה שקורה כשלא מסיימים עד הסוף את העבודה כדי לא להביך את

    ג'ינג'י = ת''א, 27/01/09 19:42

    אובמה, חיילי צה''ל משלמים במחיר חייהם בגלל השרלטנות וההתרפסות של הממשלה השמאלנית הארורה הזאת, חלילה אם יבחרו העם היהודי וחיילי צה''ל ימשיכו לשלם מחיר כבד בגלל הפושעים מקדימה והעבודה!!!

  • 51.

    המחבלים צריכים להודות לליבני וברק שנתנו להם שבוע להתארגן מחדש (ל''ת)

    אלי, 27/01/09 19:41

  • 50.

    ציפי זאת ההזדמנות שלך חייבים להגיב ובעוצמה!!!

    גבריאל מתל אביב, 27/01/09 19:25

    כי עם לא תגיבו ובעוצמה אני ועוד מאות אלפי אנשים לא נצביע לך.....
    מחר הם יחטפו עוד חייל לכן חייבים להגיב..
    והתמונות של הפיגוע יכולות להיות חטיפה של חייל.

  • 49.

    קצין באוגדת עזה אמר בצהריים כי בצה"ל עסוקים בבדיקות -עד מתי-נימאס

    דולפין סגול , 27/01/09 19:20

    נימאסתם

  • 48.

    העבודה שמאלנית וקדימה מרכז !!!!! שמאלנים ?! אסון למדינה!!!

    אני המלך , 27/01/09 19:09

    רוצים לבחור ברק ?
    בחרו ברק חכו תראו הוא יחלק את ירושלים
    ןחמאס תשלוט שם ותשגר גראדים לי"ם בכיף!!
    תושבי י"ם ?! תכינו תמקלטים!!!

  • 47.

    לקצין באוגדה,טוראי יבין שלא הונח לפני,,,

    ברעם , 27/01/09 18:59

    אדון קצין, צריך לא הרבה אינטליגנציה להבין שאם נורה באותו זמן טיל נ"ט על החיילים, זה מארב מתוכנן ומה שהונח לפני עופרת יצוקה זה שמונה שנים של טרור שממשלת ישראל הוכיחה אוזלת יד במיגורו.

  • 46.

    עוד פעם מסתמכים על הפלשתינאים כמקורות אינפורמציה נאמנים

    Inventor , 27/01/09 18:35

    לא נמאס לכם לצטט את הפלשתינאים? הנה אפילו YNET החליפו את הכותרת אחרי שכתבתי להם את התגובה הבאה (למרות שברוב "הגינותם לא טרחו לפרסם אותה):

    שימו לב מה נכתב בכותרת הראשית: "פלסטינים: חיל האוויר תקף בחאן יונס; אדם נפצע"...
    דבר ראשון רואים של-YNET יש מקורות אמינים שהוא מתגאה בהם - הפלשתינאים (אם אני לא טועה אז הם האויבים שלנו). דבר שני שהכותרת מדגישה - חיל האויר תקף... אפשר לחשוב שהטייסים שלו הם חיות צמאות דם שקמים בבוקר ומחליטים לתקוף סתם איזה ערבי זקן על חמור...

    אחרי זה מגיעה כותרת המשנה (גם ממקורות פלשתינאים?): מקורות ברצועה דיווחו כי חיל האוויר תקף אופנוע בחאן-יונס - בתגובה על הפיגוע בו נהרג חייל צה"ל ונפצעו שלושה. הפלסטינים מדווחים על פצוע". ...

    ואז מגיע שם הכתב - עלי ואקד (למה נדמה לי שהשם שלו הוא ערבי?)

    והכתבה מתחילה: "צה"ל מגיב לפיגוע שאירע סמוך למעבר כיסופים - בו נהרג נגד צה"ל ונפצעו שלושה חיילים" (זה ניראה לי כמו הכותרת האמיתית שצריכה להופיע בעיתון ישראלי בעברית)

    אז אני שואל את YNET: אתם רוצים לשגע אותנו כדי שנחשוב שאנחנו קוראים את אל-ג'זירה? אולי אתם מנסים להתחרות באל-עראבייה? מה זה הכותרות האלה? אני לא חושב שהכתב הערבי מסדר את הדברים להדפסה אלא שהעורך אחראי לכך. האם לעורכים שלכם אין קצת כבוד עצמי? האם הם מתביישים שהם נמצאים בצד הישראלי הצודק? האם אתם לא מרגישים שאתם עושים לעם שטיפת מח שמאלנית כך שכולם יגידו אחריכם "אנחנו אשמים גם כשאנחנו צודקים"
    האמת - נמאס לי מההתנהלות הזאת והלוואי והבחירות היו גם בחירות של האנשים העובדים בעיתונות - עיתון, רדיו וטלויזיה.
    או במילים אחרות שמופנות לרובכם: "עיתונאים מושחתים נמאסתם"

  • 45.

    המדינה שלנו צוללת לתאום . כבל מאוד (ל''ת)

    oren, 27/01/09 18:16

  • 44.

    רבותי ההסטוריה חוזרת

    LIORR0TEM , 27/01/09 18:09

    שימו לב כיצד ההסטוריה חוזרת... אחרי הבריחה מלבנון, הכריז אהוד ברח שכל ירי של חיזבאללה יביא לתגובה איומה של צה"ל...
    אחרי הבריחה מרצועת עזה, הכריז שרון המושחת יחד עם מופז ההפכפך, שכל ירי מהרצועה יתקל בתגובה אלימה של צה"ל...
    בשני המקרים, העניין התחיל בירי, פיגועים וחטיפות ללא תגובה אמיתית של צה"ל והדרג המדיני, ולאחר מספר שנים הסתיים ב מ ל ח מ ה...
    גם כאן, אהוד ברח וציפי מאיימים, ושום תגובה ממשית עדיין אין... לבינתיים, או כרגיל?...

    • לא מדובר בדרג מדיני (ל''ת)

      הזרג המדיני, 27/01/09 18:46

  • 43.

    רבותי ההסטוריה חוזרת... (ל''ת)

    LIORR0TEM , 27/01/09 18:03

  • 42.

    מכיוון שהזוהמה שוב ביצעה פשע מלחמה, אנחנו מחוייבים להדברה טוטלית

    ש, 27/01/09 17:55

    אי אפשר לתת עוד צ'אנס לפלסתינאצים

  • 41.

    צפוצצו אותם דם בנינו אינו הפקר ממשלת חלם תני לצה''ל לנצח די להתנהלות (ל''ת)

    טיפשית הם הורגים בנו ואתם משחררים רוצחים תתבישו, 27/01/09 17:47

  • 40.

    איפה עכשיו אחמד טיבי וגדעון לוי "שיגנו" את האלימות

    yigal15 , 27/01/09 17:46

    איפה הזבלים האלו שיש להם להגיד רק מתי שיהודים מתים שערבים מתים הם קופצים כאילו מישהו ז****ן אותם בתחת היידה ליברמן שיראה לערבים המ******נ***קי**ם איך לומדים מהי שפת האם שלהם.

    • ל35

      יחודה, 27/01/09 18:21

      מה אתה רוצא אחמד טיבי ערבי וגדעון לוי תומך חמאס ושונא ישראלים (אוהב ערבים)

  • 39.

    כל הכבוד לD9 נהגים אמיצים ומיוחדים

    נעמן שפוי, 27/01/09 17:42

    כל הכבוד לD9 נהגים אמיצים ומיוחדים
    אסור לוותר לחמאס התוקפן

  • 38.

    זה מה אמרנו

    שלמה אלוני, 27/01/09 17:39

    אמרנו לפני כרוב לשנהשהצעירים בחמס זה כול היעוד שלהם הם פשוט לא יזנחו את הטרור כאשר אין להם מימון אחר חוץ מאירן.להם אין ללכת לאונברסיטאות,להודו ,וכ.חוץ מלחפור מנהרות ולהתאמן כלום וזה הם עושים טוב.לכן המלחמה היא בלתי נמנעת,חבל רק שביום שבת הראשון למחמה להוא נצלנו את המצב לכדי להגיע ככלמטר אחד או שנים לבקש מהאזרחים לפנות ולהוריד את כול הזבל בעולם זה היה היותר אפקט נכון.

  • 37.

    היה גם ירי גרדים אתמול ושלשום על הדרום

    רק שבעתונות פורסם על ''אזעקות שוא''.., 27/01/09 17:38

    באר שבע אשקלון ואשדוד.

    • אתמול היה אזעקה באשדוד? (ל''ת)

      אני המלך , 27/01/09 19:11

  • 36.

    איפה עכשיו אחמד טיבי וגדעון לוי "שיגנו" את האלימות

    yigal15 , 27/01/09 17:37

    איפה הזבלים האלו שיש להם להגיד רק מתי שיהודים מתים שערבים מתים הם קופצים כאילו מישהו ז****ן אותם בתחת היידה ליברמן שיראה לערבים המ******נ***קי**ם איך לומדים מהי שפת האם שלהם.

  • 35.

    הפיגוע הבוקר היה למטרות שלום ונגד הכיבוש המתמשך ברצועת עזה

    ג. לוי, 27/01/09 17:34

    עד שלא יצאו אחרוני המתנחלים מגוש קטיף וחיילי צבא הכיבוש מרצועת עזה, ימשכו הפיגועים. אל תבלבלו אותי עם עובדות ועם הפסקת אש חד צדדית (שהחמאס כמובן יזם אותה והיה היחיד שמימש אותה).
    איזה כיף זה להיות עיתונאי שמאלני. צריך רק לחשוב ברוורס!

    • גדול !!!! זה היה מצחיק אם זה לא היה אמיתי.... (ל''ת)

      אלי, 27/01/09 18:57

  • 34.

    אפשר להפציץ שוב את המנהרות (ל''ת)

    יריב, 27/01/09 17:31

  • 33.

    Israel did not finish the job

    israeli abroad, 27/01/09 17:18

    Only complete distraction of Hamas will bring if not peace, but security and confidence to israelies.
    It will also teach our enemies what price they would have to pay for attacking us

  • 32.

    Please help in Norway against anti Israeli propoganda

    Monty , 27/01/09 17:16

    http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/midtosten/article2530740.ece

    You can add your own comment there -see under. No need to register.

    TV2 is a large TV channel in Norway.

    They claim that Israel... takes revenge and only quote the Palestinians saying that Israel attack self.

    You can write in English there too,

  • 31.

    מלחמת עזה מול לבנון 2

    חיפאי, 27/01/09 17:15

    במלחמת עזה ניצחנו כל כך טוב שיממה לאחר הפסקת האש החמאש המשיך לירות טילים, והיום כבר היה הפיגוע.
    כבר עדיף היה ההפסד בלבנון 2 - שם לפחות החיזבאללה מאז הפסקת האש מקפיד לא לירות.

  • 30.

    חשוב

    זהבה , 27/01/09 17:13

    מתלבטים למי להצביע בבחירות הקרובות? זה יעזור לכם

    רוצים לא להצביע למפלגה שנציגיה קשורים במעשים לא ראויים?
    התנועה לאיכות השלטון ריכזה עבורכם בטבלה לפי :
    בחקירה , בהליך משפטי , נמצא אשם , בועדת האתיקה של הכנסת
    http://www.mqg.org.il/%D7%90%D7%9C%D7%94%D7%94%D7%9D%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9A/tabid/431/Default.aspx

  • 29.

    ממשלת השפנים לא השכילה לסיים את ההצלחה של צה''ל. 10/2 יום ה''שילם'' (ל''ת)

    עודד, 27/01/09 17:03

  • 28.

    When you release this to Channel4 and ITV in the UK, please

    T.Jam, 27/01/09 17:01

    IDF attacked, 2 Chamas terorists injured and 400 children killed.

  • 27.

    לא מספיק צריך לכבוש את עזה ולגרש את הערבים (ל''ת)

    להבה , 27/01/09 17:00

  • 26.

    הרגו את השליח פיצה של האניה שהיה על קטנוע

    בן, 27/01/09 16:55

    המידה החדשה של צה''ל - שיסבלו הפלשתינים האלו, שלא יהיה להם פיצות בבונקר.

  • 25.

    זה הכל??? רק הפצצה אחת ושני פצועים?

    א.מ.י.ר , 27/01/09 16:54

    למה לא מגיבים בחומרה?
    למה לא כורתים את ראש הנחש??

    • כי הוא מתחבא עמוק בבונקר... הוא פחדן!!! רק הילדים והנשים נשלחים לההרג (ל''ת)

      קניגסברג , 27/01/09 17:02

  • 24.

    הכנתי כבר פתק הצבעה לברק! אך אם לא תבוא תגובה נחרצת-אני מצביע לביבי (ל''ת)

    וזה סגור אצלי!!!, 27/01/09 16:49

  • 23.

    הקבינט הביטחוני, החליט לשנות את שם המבצע.

    למה? כנסו..., 27/01/09 16:45

    הקבינט הביטחוני, החליט לשנות את שם המבצע.
    המבצע יקרא מעתה מבצע ''משגל נסוג''

    ולא מבצע ''עופרת יצוקה''.
    הסיבה: חדרנו אליהם, דפקנו אותם, ורגע לפני שגמרנו איתם - יצאנו החוצה...

    • עדיף כך

      חיים, 27/01/09 19:14

      מה רצוניך להביא לעולם הנאור עוד יצורים חסרי מוחין ובלתי אנושיים עדיף כך ולגמור בחוץ צריך לחסל יצורים כאלה ולא להביא נוספים חלאות

  • 22.

    חייל שלנו שווה 1500 חמאסניקים

    חכם מימון, 27/01/09 16:44

    זה החשבון שלהם,
    הם רוצים עבור גלעד שליט 1500 מחבלים, בבקשה
    על כל חייל שלנו שיהרג (חלילה וחס) לחבל 1500 משל המנוולים

    • ל22 חייל

      יהודה, 27/01/09 18:25

      טעות חייל שלנו שווה 15000 חמאסניקים + 1 אמנון לוי

  • 21.

    מס שפתיים - צה''ל לא מגיב וברק משקר לעם

    שחר, 27/01/09 16:42

    כמילואימניק קרבי שהיה שם בפנים אני חייב להגיד שעשינו עבודה מצויינת והחמאס נמלט מכל מקום שהגענו אליו אבל לצערי אני חייב להגיד שלא נתנו לנו לסיים את העבודה ורק בגלל זה אני חושב שהחמאס ניצח פה.
    אף יעד לא הושג - ההברחות ממשיכות כרגיל כבר עכשיו ןמנהרות שהופגזו משוקמות.
    אנשי החמאס אומנם נפגעו אבל בעקבות בריחה רבתית שלהם לא פגענו בהם מספיק.
    ירי הטילים לא הפסיק אלה להפך - ראו מה קרה היום וגם אתמול היה ירי מרגמות בדרום.
    אין זכר לגלעד שליט ואין שום התקדמות בנושא הכאוב הזה.
    ראשי החמאס כמעט ולא נפגעו אולם אני חייב לציין שההרתעה אכן עלתה במעט רולם לא מספיק בכלל.
    לצערי אומר שהחיילים הצליחו מעל המשוער אולם כרגיל הזרג המדיני דופק את הכל.

  • 20.

    התקפות נדל''ן על מבנים נטושים... וואלה יופי........ (ל''ת)

    לא רציני....., 27/01/09 16:41

  • 19.

    אני מתחנן תזכרו בקלפי אילו מנהיגים הביאו אותנו למצב הזה (ל''ת)

    התשבי , 27/01/09 16:40

  • 18.

    ציפורה לבני אינה יכולה,אינה מתאימה,אינה מסוגלת תפקיד רה''מ גדול עליה (ל''ת)

    גבריאל, 27/01/09 16:39

  • 17.

    לתקוף, לתקוף, לתקוף ! (ל''ת)

    טליה, 27/01/09 16:39

  • 16.

    החמאס רוצה את ליברמן בשלטון?

    rebeca24 , 27/01/09 16:38

    עד כמה יכולים אנשי החמאס להיות בורים ונבערים מדעת? כל חימום גבןל מטה את הציבור לבחור במפלגה קשוחה ולוחמנית.

    ,..שבו קצת על הטוסיק! חגיגת טמטום!

    • החמס יקבל את לברמן,כי הוא היחידי המדבר על מדינה,אחת ערבית והשניה יהודי (ל''ת)

      gadii , 27/01/09 16:44

    • החמס קיבל הכי הרבה מרביו ושרון אבל ליברמן יטפל בהם ''בכסח'' כמו שאומרים (ל''ת)

      רז, 27/01/09 16:55

  • 15.

    מבצע הקש על הכידון החל... (ל''ת)

    איציק המרכז , 27/01/09 16:37

  • 14.

    חשבתי שברח שר ביטחון טוב ,אבל התאכזתי (ל''ת)

    בן, 27/01/09 16:33

  • 13.

    אז מה לעזאזל יצא לנו מהמלחמה הזאת?

    דוד ת. חיפה, 27/01/09 16:33

    1. חיזוק שלטון החמאס.
    אם הייתה ממשלת ישראל מאיימת בהפלת שלטון החמאס, אפילו ב''כאילו'', היו מנהיגיו רצים, לבכות ולהתחנן בפני כל העולם שיציל אותם מהמג'נון הישראלי מייד עם כניסת הטנק הראשון לרצועה.
    במקום זה, נתנה ממשלת ישראל לחמאס בטרם יצאה למלחמה הבטחה ו''תעודת ביטוח'' שאין שום כוונה להפילו!
    אז למה שייכנע ויתפשר?
    יותר מזה! כתוצאה מאותה ''תעודת ביטוח'' והנימוק להנפקתה מבין החמאס שישראל לא רוצה ולא יכולה להפילו! (הטענה ''מי יבוא במקום?'' היא הטענה השלטת בממשלת ישראל)
    2. הפסקת אש?
    כל מילה מיותרת!
    החמאס פותח ויפתח באש בכל זמן שירצה, וישראל תמצא עצמה מאוד מוגבלת באפשרויות התגובה!
    3. כלכלה.
    בעוד העולם עומד בתור מי יהיה הראשון לספק מיליארדי דולרים לחמאס, אנשי עסקים ישראליים, חברות ישראליות, ואפילו יהודים מקומיים מוחרמים, וקשרי מסחר שנבנו בעמל רב במשך שנים יורדים לטמיון ברחבי העולם.
    4. יחסים בינלאומיים.
    בעוד החמאס צובר לגיטימציה ברחבי העולם, נתקו\\הקפיאו מדינות רבות את היחסים עם ישראל.
    5. דעת קהל.
    יצאנו למלחמת מגן הכי מוצדקת שיכולה להיות ובאיוולת ההנהגה ששחררה את הרסן לצה''ל, הפכנו תוך שלושה שבועות למצורעי העולם.
    החמאס זוכה לתמיכה נרחבת בדעת הקהל העולמית בעוד ישראל והיהודים מצוירים כרוצחים צמאי דם.
    6. מניעת הברחות אמל''ח.
    שעה אחרי הפסקת האש חידש החמאס, בפומבי ומול מצלמות התקשורת, את ההברחות כשהוא מצפצף עלינו ועל ''שאר העולם'' ללא שום תגובה.
    7. הרתעה?
    לא כל כך ברור מי יותר ''מורתע''?
    קציני צה''ל שפוחדים לצאת לאירופה שמא יעצרו וישפטו, או החמאס?
    8. ''צריבת תודעה''?
    בהחלטה המטומטמת להפסקת אש ללא הכרעה, ''צרבה'' ממשלת ישראל בתודעה הפלסטינית שבמלחמה הראשונה בהיסטוריה(!) בה הם לחמו ישירות ובלעדית מול צה''ל הם לא הובסו ולא הוכרעו ולכן הם ''ניצחו''!

    אלה רק חלק מ''הישגי'' ממשלת ישראל בניהול הכושל של המלחמה.
    כל אחד בהנהגה, אולמרט, לבני ובעיקר ברק, ניהל את תחום אחריותו באופן מחפיר כושל ושערורייתי.
    אז שיעשו לכולנו טובה טובה ולפחות יפסיקו להתפאר ולהתהדר ב''הישגיהם'' במלחמה האומללה הזאת.

  • 12.

    תעמולת בחירות בריקודים על דמם של הפלסטינים, בטח עם מוסרי...

    ערבי-יהודי , 27/01/09 16:32

    אי אפשר לצפות מפושעים להיות בני אדם...
    ושלא תגידו לי חמאס התחיל כי זו כבר אמת ידועה שישראל רצתה בכל החייתיות הזו, לא שמונה שנים ולא בטאטא, הרעיבו אותם, השפילו אותם, הטילו עליהם מצור, הרגו חלק מהם, במשך 60 שנה ואף אחד לא מתקומם... אבל כשזה מגיע לשדרות לכולם אכפת, צבועים שכמותכם !

    חבל שקדשת ארץ הקודש מוצפת נהר של דמים, שקרים, ותעמולות זולות...
    הארץ הזו היא של כולנו, מוסלימים יהודים ונוצרים, אז מאיפה הבאתם את הרעיון שצריך לגרש ולהרוג את כל מי שלא יהודי באדמה הקדושה הזאת, למהה ???? למההה ????

    הציונות היא החטא הגדול ביותר שידעה ההיסטוריה !

    • דברי הבל וגיבובי שטויות שלא ראויים לתגובה

      יגאל, 27/01/09 16:40

      פשוט סילוף של העובדות, מה הסיבה ומה התוצאה.
      מדוע לא מרעיבים את ערביי יהודה ושומרון?
      מדוע ישראל צריכה לדאוג לפרנסת עזה? למה לא אחיהם המצרים שהיו הריבונים עד לכיבוש ב-67?

      • את השאלה הזו תשאל את מנהיגיך, לא אותי, מה שכתבתי היה עובדות. (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 27/01/09 18:16

    • לצערי,את דעתך תשמיע כאן בשלוות נפש ובביטחון,נסה להשמיע אותה בחמס,ישחטו (ל''ת)

      gadii , 27/01/09 16:41

      • תגיד לי

        ערבי-יהודי , 27/01/09 16:46

        אם ישראל לא היתה קמה על אדמתם ומולדתם של הערבים, היה נוצר ארגון ששמו חמאס ???

        אתה חושב שחמאס הם אנשים משועממים שרוצים רק להרוג ולהרוס את ישראל ???

        אולי תהיה הוגן ותחשוב, מה הסיבה להיווצרות ארגון קיצוני כמו חמאס מההתחלה...
        אולי אחרי שתפסיק להסתכל על הדברים בצורה חד-צדדית אני אוכל לדבר איתך ולשתף אותך במחשבותי, ובתיקוותי ...

        • צודק,עד לפני הבאת אלפי מרצחים לעזה מטוניס.החיים היו גן עדן לשני העמים (ל''ת)

          gadii , 27/01/09 16:52

        • לך תלמד הסטוריה...

          קניגסברג , 27/01/09 16:54

          הפלסטינים פה כמה עשרות שנים, לא יותר מזה. העם היהודי פה למעלה מ3000 שנה.

          • נכון, העם היהודי היה פה 3000 שנים, והוא תמיד חי פה בשלום, עד הציונות ! (ל''ת)

            ערבי-יהודי , 27/01/09 17:16

            • עוד שמאלן קוקוריקו (ל''ת)

              יריב, 27/01/09 17:33

        • בקיצור, אתם רוצים לשלוט עלינו, אז תשכח מזה!

          בז, 27/01/09 16:54

          רואים את התרבות שלכם היום בעירק, באירן ובעוד מדינות מפותחות ודמוקרטיות. אני מבטיח לך שנילחם עד החייל האחרון ולא ניתן לכם את השלטון, חבורת צבועים רצחניים ופנטיים!!

        • פתח ספרי הסטוריה

          אלקה, 27/01/09 16:57

          ישראל היתה מאז ומעולם מולדתו של העם היהודי. אדמת הארץ הזו מלאה בממצאים ארכיאולוגים המוכיחים את היות הישוב היהודי חלק מהאדמה הזו. הערבים הינם שבטים כובשים שהגיעו מאזור ערב הסעודית ועוד.
          קרא קצת ספרים שכתבו נוסעים שונים במאות הקודמות. אשמח לשתף אותך במחשבותי ובתקוותי אם תגלה קצת אובייקטביות....

          • אתה צודק, אבל :

            ערבי-יהודי , 27/01/09 18:30

            הטעות שלך היא שאתה חושב שאני שולל את היסטורית היהודים בארץ הזאת, ואני לא, יהודים היו פה מלפני 3000 שים, וזה כתוב בקוראן...
            על זכותם של היהודים לחיות פה לא רק אתה תילחם, אלא גם אני, וכל מי שמכבד את דת האיסלאם...
            הבעיה שלנו היא עם הציונות, שקוראת לגרש את כל העמים ואת כל הדתות מהארץ הזאת בכוח, כאילו שהיהודים חיו פה לבד במשך 3000 שנה, שתבין, אהי מתייחס לדברים בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר, למה לגרש ולהרוג אנשים מביתם כי הם לא יהודים ??
            הרי את היהודים לפני המאה ה-21 אף אחד לא ניסה לגרש מארץ הקודש, אתה לא מסכים ?

            המסקנה היא שהציונות היא רעיון גזעני, שרחוק מאוד מדת היהדות ההומנית והקדושה בעיני וביעיניך !

            • ציונות= כמיהה לציון

              קניגסברג , 27/01/09 18:54

              מזה אלפי שנים אנחנו משתוקקים לבנות את ירושלים מחדש, לחזור לארץ הקודש.
              הציונות קיימת מאות, אם לא אלפי שנים.

              תפסיק להמציא הסטוריה...

              • חחחחחחחחחחחחחחח... (ל''ת)

                ערבי-יהודי , 27/01/09 19:11

              • אני ערבי, ויודע מה זה ציונות, כשאתם הציונים לא יודעים... (ל''ת)

                ערבי-יהודי , 27/01/09 19:11

        • אתה מסתכל על מה שהיה

          Oz, 27/01/09 16:58

          עכשיו, יש פה, בארץ, יהודים יותר מערבים.
          תכלס הכמות לא עושה את ההבדל.
          וזה וויכוח ארוך טווח מי היה כאן ראשון - ויכוח שממש לא משנה כרגע.

          כרגע ישראל היא מדינת היהודים.
          במדינה ישנם ערבים, שמגיע להם ללא שום ספק לחיות בארץ. התנאים של חלקם מהערבים לא כוללים יהודים בקירבתם (מה שאגב לא ראלי לחלוטין)

          וחמאס הם כן אירגון טרוריסטי שחפץ בהרג (בלי היסוס).

        • תקרא את אמנת החמאס

          היסטוריה, 27/01/09 17:53

          יא חביבי אם היית קורא את אמנת החמאס היית מבין שלא רק שהם רוצים להרוג את כל היהודים כמצוות אללה, אלא הם רוצים להקים חליפות איסלאמית על כל העולם.
          ואם כבר מדברים על היסטוריה, תסביר לי איך זה שהפלסטינים שהיו תחת כיבוש מצרי וירדני בשנים 1948-1967 אף פעם לא התמרדו נגד מצרים וירדן? איך זה שהפת''ח ואש''פ שהוקמו בשנים 1959 ו- 1964 בהתאמה פעלו רק נגד ישראל? איך זה שאחרי הניצחון הישראלי ב-1967 מדינות ערב סירבו לקבל בחזרה את השטחים בועידת חרטום המפורסמת?

          • מה אתה עושה צחוק ?

            ערבי-יהודי , 27/01/09 19:14

            אף אחד לא כבש את שטח פלסטין חוץ מישראל !
            אתה מדבר ברצינות ?!?!

            בחייך

    • ההוכחה

      ערבי-יהודי , 27/01/09 16:42

      מוסלימים, נוצרים, ויהודים חיו פה בשלום כמו אחים, אבל אז הגיע רעון הציונות והרס הכל, השכיח את ההיסטוריה שהיה פה שילוב של דתות שחיו בהרמוניה מופלאה...
      מי שלא מאמין שיבדוק מה היה פה לפני המאה ה-21...

      • יש לך זיכרון סלקטיבי

        יהודי-יהודי, 27/01/09 16:49

        שכחת מה קרה בתל-חי? מי רצח את ברנר וששת חבריו?
        ומאורעות חברון? ולמה היה צורך להקים את השומר?
        שפיכות דמים זה לחם חוקם של הערבים ''על חרבך תחיה'' אז אל תיתמם פה.

        • יש לך עיניים סלקטיביות, אמרתי לפני הגיעה של הציונות - לפני המאה ה-21 (ל''ת)

          ערבי-יהודי , 27/01/09 18:33

      • ציונות?

        אריה.נ, 27/01/09 16:49

        אם תקרא קצת את דפי ההסטוריה הלא רחוקה תלמד כי לא הציונות הביאה את המלחמות אלא אי רצונם של הערבים לראות יהודים על אדמת ארץ ישראל.
        למה פרצה מלחמת העצמאות?
        ולמה פרצה מלחמת ששת הימים?

        • ואי כמה אתה עיוור, הציונות היא מלפני 120 שנה חביבי ! (ל''ת)

          ערבי-יהודי , 27/01/09 18:34

      • בדקתי. היה פה שקט כל עוד זה השתלם לערבים.

        קניגסברג , 27/01/09 16:51

        אבל מספיק גפרור קטן כדי לגרום לערבים לקום ורצוח בדם קר את אותם אנשים שגדלו איתם בית ליד בית ממש מילדות. (עיין ערך מעוראות תרפ"ט).
        לפני שהגיעו לפה הציונים הארץ הייתה שוממה, חוץ מקדחת וביצות לא היה פה הרבה.

        הערבים, בכל פעם שקיבלו קצת אומץ, רצחו יהודים. וזה נכון לכל אורך ההסטוריה.

        • אתה סותר את עצמך

          ערבי-יהודי , 27/01/09 17:15

          אתה אומר שהיה פה שקט, ואז אתה משנה את דעתך ואומר שהערבים הרו יהודים כשהשתלם להם...

          אני לא מבין אותך,
          חוץ מזה מתי בדיוק ערבים הרגו פה יהודים לפני הגיעה של הציונות, אם בדקת... ואני חושש שלא בדקת 'טוב'.

          • למען האמת. לא ממש מעניין אותי מה היה. מה שיהיה אחרי הבחירות

            אחד, 27/01/09 17:30

            זה מה שחשוב.
            ולכולם ידוע שמה שיהיה אחרי הבחירות..שערבים כמותך לא יהיו כאן יותר
            כן כן , אתה תצעק ותבעט ברגליים כשיעלו אותך למשאיות, אבל אחרי זה תהיה בין אחיך בעזה והכל ירגע :))

      • אל קעידה הוא ההוכחה

        יהודי-יהודי, 27/01/09 16:52

        ולמה הוא רוצח חפים מפשע? בגלל האדמות שהציונים לקחו?
        ואפילו נניח ששדדו אדמות לא בצדק, זה מצדיק רצח חפים מפשע? הרי אדמה אפשר להחזיר, חיים אי אפשר.

      • בוא תבדוק מה היה כאן במאה ה-19

        אי שם, 27/01/09 16:54

        ותספר לנו מה זה בדיוק העם הפלסטינאי ומה ההיסטוריה שלו (מעבר ל-80 שנה אחורה)!

        כל הבעיות באיזור יפתרו 5 דקות (לא יותר) אחרי שהערבים בישראל, בשטחים ומסביב לנו יוותרו על הרעיון למחוק את ישראל ויהיו מוכנים לפשרות טריטוראליות. זה כל מה שדרוש, שיכירו בעובדות ובמציאות, אנחנו כאן לתמיד ולכן בואו נדבר על שטחים למדינה פלסטינאית לצד מדינת ישראל (לא במקום!).

        • כל הצרות יימחקו כאשר עם ישראל יוותר על הציונות

          ערבי-יהודי , 27/01/09 18:38

          תבדוק את הגדרת הציונות באנציקלופדיה, ותגיד לי אז מי הגזען !

          אני חוזר ושואל את אותה השאלה :
          איך אתה מסביר שיהודים חיו פה בשלום לפני הגיעה של הצינות ????? מישהו יכול לענות ?

      • ואינשאלה אחרי הבחירות תוקם וועדה ממלכתית שתבדוק את השלכות הסכמי אוסלו (ל''ת)

        gadii , 27/01/09 16:56

      • על פרעות תרפ''ט שמעת? (ל''ת)

        אלקה, 27/01/09 16:58

      • תחיה עם אחותך הצולעת

        יהודה, 27/01/09 18:38

        אוי איזה אדליה שכחתה איך שחטתם את האנשים בבתי זיקוק ללא סיבה,ואיך רצחתם בחברון יהודים ,ומה עושים כעט אחיכך הגבורים בחמס מה הם רוצים,לאחר שעזנו את כול השטח רק תבנו.נכון להחליף אותנו.תרקוד על הגגות באזעקה.ותתחיל לבכות לבל''.כמה שכר מרויח ערבי בכול העולם ממוצע 55$.אתה רוצה רמה כזו נסדר לך כאן ומיד.

    • הגיס החמישי של המדינה

      יהודיה, 27/01/09 16:44

      תעבור למצרים ותלמד מהם איך מתנהגים לגורמים חתרניים כמוך.
      למה אף אחד מכל המדינות הערביות הגדולות והעשירות לא מוכנות להשקיע בעזה (חוץ מלחמש אותם שיפגעו בנו) - כי הם לא מענינים אף אחד מהאחים היקרים שלהם. כי הם יודעים איזה זבל אנושי מתגורר בעזה.

      • כן בגלל זה הם תרמו להם 4.5 מיליארד דולר אחרי הטבח האחרון... מפגר ? (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 27/01/09 19:16

    • ואתם נורא מוסריים עם מטעני הצד שלכם... (ל''ת)

      בז, 27/01/09 16:44

    • איזה קישקוש... בחיי

      קניגסברג , 27/01/09 16:45

      דברים כ"כ מטומטמים עוד לא יצא לי לשמוע.

      • היסטוריה זה דברים מטומטמים ? אתה בטח ילד שלא סים תיכון ! (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 27/01/09 16:47

        • לא ההסטוריה מטומטמת.. אלא האנשים שממציאים אותה שתתאים לדעותיהם ההזויות (ל''ת)

          קניגסברג , 27/01/09 16:57

        • שב אתי 10 דקות ואשכנעך להצביע לברמן,כי רק הוא בעד מדינה לכל אחד בנפרד (ל''ת)

          gadii , 27/01/09 16:59

          • אני ערבי, ואם תשכנע אותי אני נשבע שאצביע ליברמן. (ל''ת)

            ערבי-יהודי , 27/01/09 17:13

          • ואולי לא אצליח לשכנע.כי ביננו לא נעים שתחיה במדינה ערבית,שוחטיםמתנגדים (ל''ת)

            gadii , 27/01/09 17:16

            • טוב, אני מתייחס לזה ברצינות עכשיו, אני באונ' תל אביב, אתה מוזמן אחי (ל''ת)

              ערבי-יהודי , 27/01/09 17:18

              • יקירי(באמת) אביך יוכל לספר לך איך חיינו כאן באושר לפני הסכמי אוסלו.

                gadii , 27/01/09 17:32

                עם סכויים מצויינים להסדר בין ערביי הארץ הזו לבין היהודים החיים בה.לפני הבאת ה"חונטה" מטוניס שמרגע שדרכה רגלה כאן הביאה חורבן על שני העמים........והעלימה/גנבה 3.2 טריליירד דולר שקיבלו מאירופה וממדינות המפרץ לעזור לכם(זה נמצא בקזינו ביריחו,בבודפשט...עם החליפות של מנהיגכם).
                וביום שתוכלו להביע דיעה חופשית (בערךכמו כאן)ואת דבריך הנאים באמת(תוכל ללא חשש להביע בפני הנייה....תבוא הישועה לשנינו.......כי אני ואתה ובאמת כל העם האמיתי רוצה שלום ואחווה

                • אחי הבעיה נוצרה ב-48 לפי דעתי, לא באוסלו... אבל עזוב

                  ערבי-יהודי , 27/01/09 19:21

                  אם כולנו רוצים אחווה ושלום, אז מה זה הרעיון הזה של רוב יהודי במדינה ??
                  הרי כולנו בני אדם לא ??
                  הרי כולנו מכבדים את הדתות...

    • אני מסכים איתך שכולם צריכים לחיות ביחד (מוסלמים, יהודים ונוצרים)

      Oz, 27/01/09 16:47

      אבל מבחינת חמאס זה לא קיים.
      הם אירגון טרוריסטי שכל מה שהוא חפץ בו זה להרוג יהודים לא משנה איפה הם יהיו.
      כבר הציעו המון הצעות כאילו ואף אחת לא אושרו בידי העם הפלסטיני.
      הלוואי ויום אחד כולנו נוכל לחיות ביחד.
      אבל בוא נהיה ראלים ונראה שזה בלתי אפשרי.
      צריך להגן על אזרחנו ואילו הפעולות היחידות שעוזרות.

    • עוד דבר חשוב שאתה צריך לדעת...

      OZ, 27/01/09 17:03

      תאמין לי שאם כל הערבים היו רוצים בשלום כבר ממזמן היה שלום

    • תגובה ל6 ו לרינה

      ציוני גאה, 27/01/09 17:43

      אני לא חושב שאתה יהודי אין דבר כזה יהודי ערבי ולפי איך שאתה מדבר ניראה לי ש אתה ערבי או איש שמאל קיצוני ואים אתה לא מרוצה ממדינת ישראל כמדינה יש לך אפשרות לגור במדינה אחרת כגון אירן סעודיה .
      ולרינת תמיד אנשי שמאל קיצוני פותחים ש הם מצטערים על ההרוגים אבל איך? תמיד הם מאשימים את צהל אף לא הפלסטינים לא אשמים בושה שישנם אנשים כמוך שמבקרים בצורה לא ענינית אלא מבקרים על מנת להשיג תשומת לב אנימתנחם בזה שאת שייכת לקבוצה קטנה ושולית בחברה הישראלית

      • אני ערבי, זה מפריע לך ?

        ערבי-יהודי , 27/01/09 19:24

        קראתי לעצמי ערבי יהודי כי אני מכבד (מאוד) את דת היהדות, ומנסה להראות את הניגוד בינה לבין הציונות...

    • פיגועים וריקודים על דמם של יהודים, הדברת הפלסתינאצים היא הפתרון ההומני

      ש, 27/01/09 17:58

      אי אפשר לצפות מהזוהמה הערבינאצית להפסיק לרצוח, כשהם מחונכים לזה מגיל אפס.

      מאיפה הזוהמה הערבית הביאה את הרעיון שצריך להרוג את כל מי שלא ערבי ? אין פה הגיון, אם יישאר רק הלכלוך, מה יצא מזה ?

    • אתה ערבי לא יהודי ובנוסף -רמאי-והזוי-ואין לך מושג בהיסטוריה. (ל''ת)

      mosheval , 27/01/09 18:46

      • לא מסכים, אבל מכבד את דעתך, למרות שאתה לא מכבד אותי... (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 27/01/09 19:25

        • הערבים בארץ ישראל היו ערב רב של שבטים.

          mosheval , 27/01/09 19:49

          והם באו מכל מיני מקומות במזרח התיכון ,כך שלעולם לא היתה פה מדינת פלשתין,אז אל תלמד אותי מהי ההיסטוריה של ערב רב בארץ ישראל,וכשבאו היהודים הם קנו אדמות מהערבים בכסף מלא-לך ותילמד מספרי ההיסטוריה,ואם מנהיגי הערבים היו מקבלים את החלוקה -היתה להם מזמן מדינה אבל הם לא קיבלו ותקפו את היהודים-אז אל תדבר לא לעניין ושב ותילמד את ההיסטוריה שלא מוצאת חן בעיניך.

          • תגיד לי, למה ברחו 800000 ערבים מבתיהם ???

            ערבי-יהודי , 27/01/09 20:20

            אתה לא שווה מאמץ כי אי הבנתך להיסטוריה היא בלתי הפיכה, אתה מדבר בסיסאות לא בעובדות.

            • אמנת החמאס-היא ההיסטוריה שלך-לעולם לא תהיה לכם מדינה. (ל''ת)

              mosheval , 27/01/09 20:25

    • Just to keep things in context

      Monty , 27/01/09 20:48

      Just to keep things in context...

      Let is compare, I assume that you are an Israeli arab, and I admit that many of the things you say are correct, but I am afraid you take the facts out of context.

      Zionism is the result of thousands of years long exile, which resulted by Jews being scapegoats for the ignorance that gave rise to both Islam and Christianity, read the history books if you have any doubt about it. This ignorance resulted by the murdering of 6 million Jews later which strengthen the Zionism even more.

      Now, let us look at Palestinism... this movement started later on by teh grand mufti of Jerusalem, a close friend of Hitler, and it is nothing but a protest movement based on wishful thinking, seriously I mean no insult, but even the dream of having Jerusalem as a capital for this movement is not supported by any documented historian affinity: Jerusalem is not mentioned even once in the Koran, and it is well known that when the Turks came to Israel... they were shocked of what the Muslims turned that city into: a a trash yard!

      I have sympathy to the Palestinians, however I am afraid they were fooled by their own people and the Europeans which are using you guys to keep the entire region far behind when it comes to cultural, economical and scientifical development.

      Be wise, use your wisdom to make your own people thinking.

      • happy to see poeple are willing to know the truth : (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 28/01/09 01:28

      • it's great to see that people are still willing to know the truth :

        ערבי-יהודי , 28/01/09 01:39

        The political zionist movement was formally established by the Austro-Hungarian journalist Theodor Herzl in the late 19th century following the publication of "Der Judenstaat". The movement seeks to encourage Jewish migration to the Promised Land and was eventually successful in establishing Israel in 1948, as the homeland for the Jewish people. Its proponents regard its aim as self-determination for the Jewish people.
        In the 19th century, a current in Judaism supporting a return to Palestine grew in popularity.[19] Joseph Smith in his last years alive declared "the time for Jews to return to the land of Israel is now." In 1842, Smith sent Orson Hyde, an Apostle of the Church of Jesus Christ of Latter Day Saints, to Jerusalem to dedicate the land for the return of the Jews. Jews began to emigrate to Palestine, pre-Zionist Aliyah, even before 1897, the year considered as the start of practical Zionism.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism

        jerusalim is mentioned in the quraan, but not in the jewesh name "jerusalim", but in the islamic name "Quds" or "bayt al maqdes". dont say things your're not sure of.

        and i agree with you that the ignorance of the arabs who lived here led them to get to this sorry situation.

        thnx, it was a great comment btw

  • 11.

    אזה יופי. עכשיו הם יפחדו ! (ל''ת)

    gototoilet , 27/01/09 16:31

  • 10.

    ציפורה לבני ובר(ק)ח עבדים עלינו,נתנו לחמאס זמן להסתתר- זה גדול עליה (ל''ת)

    ציפורה טובה לחמאסטן, 27/01/09 16:30

  • 9.

    הגיע הזמן לנקום בפלסטינאצים (ל''ת)

    הודיה , 27/01/09 16:29

  • 8.

    אם לא תהיה תגובה קשה,נבחר ביבי (ל''ת)

    אלי, 27/01/09 16:25

  • 7.

    בושה שאולמרט,ברק,וממשלת "קדימה" אישרו את הנקמה

    רינה , 27/01/09 16:23

    אומנם גם אני כואבת על מות החייל,ומשתתפת
    בצער המשפחה,אך עדיין בושה שאולמרט,ברק,
    וממשלת "קדימה" מאשרים את הנקמה בעזה.הרי הנקמה תוביל לעוד נקמה מהצד שלהם,וחוזר חלילה.חבל שאולמרט,ברק,וממשלת "קדימה" אינם
    מבינים זאת.

    • בושה ש...

      cotfss@gmail.com , 27/01/09 16:30

      אולי תסתמי כבר?
      לאף אחד לא אכפת מהתלונות הקבועות שלך, כל מה שאת עושה זה רק לכתוב על כל פעולה של מדינת ישראל "בושה".

      יש לי פתרון מצויין להתביישויות שלך- פשוט נתקי כל קשר עם המדינה המביישת הזאת ותעופי לחו"ל.

      לשמוע על ההתביישויות שלך מזיז לנו כמו לשמוע את הנייה אומר "בושה שצה"ל תקף בעזה".

      • למה שלא תחזור אתה מאיפה שבאת ?? מי נתן לך רשות להציע הצעות מטומטמות (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 27/01/09 16:33

        • מה קרה, חשפת את הפרצוף האמיתי שלך, רינה?

          ישראלי, 27/01/09 16:42

          תחזור אתה, רענין או איך שלא קוראים לך, למערה שממנה זחלת (אתם הרי טובים במערות ומנהרות, לא?).

        • למה לא תחזור אתה למקום שבאתה ממנו?!

          אי שם, 27/01/09 16:56

          שם לא יהי צורך בפיצול אישיות ערבי-יהודי!

    • אין הגיון בתגובה שלך

      שוקו, 27/01/09 16:30

      המטען היה בלי שום פרובוקציה מצידנו כשאנחנו בעת הפסקת אש. להגיד שנקמה שלנו תביא נקמה שלהם חסרת כל היגיון מאחר והחמאס פועלים נגדנו בלי קשר לאם אנחנו פועלים נגדם או לא.

    • צודקת 100%! גם אני מתבייש שצהל תוקף בעזה בתגובה ל

      הנייה, 27/01/09 16:31

      מלחמת הקודש שלנו!

    • רינה, חבל שאת לא נהרגת בפיגוע הזה (ל''ת)

      001 , 27/01/09 16:31

    • לא נקמה - לחימה

      נמר מקרטון , 27/01/09 16:34

      זוהי לא נקמה במובן הערבי המקובל...
      הפסקת האש הופרה ולכן הלחימה חזרה.
      אם רק צד אחד מקיים הפסקת אש, אין כאן הפסקת אש...

      • כן נקמה..זה מה שהערבים מבינים..העובדה שעדיין לא ירו קסאמים מראה...

        חמורבי, 27/01/09 16:52

        שהם מפחדים וההרתעה עובדת. צריך להגיב בצורה קשה..
        לפנות שכונה בעזה ולהרוס אותה עד היסוד..
        זאת שעת המבחן האמיתית, אחרת נשחק בחתול ועכבר לעוד שנים רבות כמו עם החיזבאללה.

    • רינה , את פח זבל שמאלני- ערבי.תקראי מה כותב היום האיראני

      דן, 27/01/09 16:35

      חבר שלך , שונא ישראל . במדינה מתוקנת אנשים כמוך היו ניתלים מעמודי חשמל ...

    • ממש גאונית התוכנית שלך... לשתוק ולקבל בראש

      Oz, 27/01/09 16:43

      את לא מבינה שככה הם לומדים לקח?!?!

      אין דבר כזה לשתוק על תגובות של טרוריסטים.
      הם יראו שאף אחד לא עוצר אותם והם ימשיכו בכיף.
      אם עכשיו נראה להם מזה אחרי כל פיגוע שהם עושים הם יהססו לפני שהם ינקפו אצבע

    • ואם ה''נקמה'' היתה ביורים

      יהודי ישראלי, 27/01/09 16:44

      זה לא מוצדק? צריך להבליג עוד 8 שנים.
      גם אני מתבייש, שהבלגנו עד היום. היית יום אחד בשדרות, להפגין איתם להמשיך בהבלגה?

    • לצערנו הצד השני מכבד ומעריך רק כח. התנהגות הומנית נתפסת כחולשה. (ל''ת)

      אתי, 27/01/09 16:50

    • צודקת!! צריך לשבת בשקט ולחכות שיהרגו אותנו. (ל''ת)

      קניגסברג , 27/01/09 16:59

    • תני לי לנחש

      הנוקם, 27/01/09 17:22

      הערבים בעזה מאוד יכעסו עכשיו וכדי לנקום בנו הם ינסו לעשות את הדברים הבאים:
      א)לשים מטענים לחיילי צה''ל.
      ב)לירות קאסמים על אוכלוסיה.
      ג)לירות פגזי מרגמה.
      באמת מצב לא רגיל....

    • מה את מתרגשת?מהצילום רואים שזרקו עליהם זיקןקים !תודי שהצילום מוצלח ! (ל''ת)

      מוקדש לרינה ,מ-ח''א, 27/01/09 17:26

  • 6.

    אם לא תהיה תגובה קשה,נבחר ביבי (ל''ת)

    אלי, 27/01/09 16:22

  • 5.

    אסור להרגיז את אובמה!יש להפגיז גבעות ולהשמיע איומים נחרצים,וכמובן

    דרור מרמת גן, 27/01/09 16:22

    להמשיך בהזרמת סיוע ''הומניטרי''.

  • 4.

    אם לא תהיה תגובה קשה,נבחר ביבי (ל''ת)

    אלי, 27/01/09 16:22

  • 3.

    עדיין אני חושב שציפי וברק נכשלו במלחמה אבל לחיילים צריך להביא צל"ש (ל''ת)

    אני המלך , 27/01/09 16:21

  • 2.

    כנסו בהם חזק - שלי (ל''ת)

    אני המלך , 27/01/09 16:19

  • 1.

    השמועה אומרת שציפורה לבני טסה במטוס ושיגרה את הטיל בעצמה (ל''ת)

    אדלר וארד תעמולת זוועה בע''מ, 27/01/09 16:15