• 195.

    מטען ולא קסאם

    רמבו, 30/01/09 09:59

    אין תגובה למטענים זכותם להילחם על אדמה כבושה מה יהיה התירוץ הישראלי באו''ם שאנחנו עדיין יושבים בעזה לא תהיה תגובה עדיף לברוח משם כמה שיותר מהר

  • 194.

    ביבי צדק = תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 29/01/09 09:43

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 193.

    למשפחת החייל שנהרג משתתפים בצער - לפצועים החלמה מהירה אמן (ל''ת)

    5869 , 28/01/09 11:52

    • מי החייל ההרוג??? (ל''ת)

      יהודי, 30/01/09 09:11

  • 192.

    אסור היה להפסיק את המבצע כי עם השטן לא עושים עשקים וחבל על המתים שבדרך (ל''ת)

    יובל ארהב******, 28/01/09 05:11

  • 191.

    Go after HAMAS leaders

    Dean, 27/01/09 20:12

    Now is the time to go after Hamas leaders before they hide underground again like the rats that they are.Arab terrorists love caves, underground tunnels and holes. I don't like rats!

  • 190.

    במקום הקדוש לנו,יותר מהכותל(הר הבית),נמצאים טמאים,ואתם מחרישים? (ל''ת)

    בא רון אשד , 27/01/09 18:17

    • על חלומות כל הדורות לאחד את המקום הקדוש ע(י)ם עם קדוש ויתרתם? (ל''ת)

      בא רון אשד , 27/01/09 18:21

      • היתכוונתם ל"אם אשכחך ירושלם,תשכח ימיני" או ששכחתם מהותכם?! (ל''ת)

        בא רון אשד , 27/01/09 18:25

  • 189.

    מלחמה מול צבא

    סעדיה, 27/01/09 17:56

    לא מול אזרחים וילדים המבין יבין

    • מה זה אמור להביע? אם כבר ככה, תגיד מה אתה חושב (ל''ת)

      דא, 27/01/09 19:48

    • מה זה אמור להביע? אם כבר ככה, תגיד מה שאתה חושב (ל''ת)

      דעות , 27/01/09 19:50

    • ומה אתה יכול לעשות שהחמאס יורה מריכוזי אוכלוסיה? (ל''ת)

      amit-z , 28/01/09 12:56

  • 188.

    דם חיילנו ואזרחנו הפך להפקר בגלל ממשלת הקקמיקות תבינו שרק צה''ל ינצח (ל''ת)

    אם יתנהל בלי התערבות הממשלה אין לנן ארץ אחרת, 27/01/09 17:39

  • 187.

    To #169 - the best thing to do is move to Israel (ל''ת)

    Jon, 27/01/09 17:26

  • 186.

    Please help against anti Israeli propaganda in Norway

    Monty , 27/01/09 17:22

    Please help in Norway against anti Israeli propoganda

    Title: Israel wants revenge
    http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/midtosten/article2530324.ece


    Title: Israel took revenge
    http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/midtosten/article2530740.ece

    You can add your own comment there -see under. No need to register.

    TV2 is a large TV channel in Norway.

    They claim that Israel... takes revenge and only quote the Palestinians saying that Israel attack self.

    You can write in English there too
    Thanks!,

  • 185.

    תיאורית הקונספירציה---מה עלה בדעתי לפני כמה רגעים

    יריב, 27/01/09 16:50

    משה דיין מספר בזכרונותיו שבמטרה לחבל בתוכניות התיווך האמריקאיות (תוכנית רוג'רס או שליחות ג'ונסון), ישראל היתה שולחת טרקטור ממוגן לשטחים סוריים במטרה להביא את הסורים לירות על הטרקטור. וזה עבד. הסורים תמיד ירו על הטרקטור ממכונות יריה וישראל הגיבה בפגזי תותחים תלולי מסלול שפגעו בביצורים הסורים וחיבלו בעבודות הטיית מקורות הירדן. וזה הצליח. האמריקאים נסוגו מנסיון התיווך.
    האם מישהו החליט להכשיל את שליחותו של מיטשל לפני שהוא אפילו הגיע לאזור? התשובה מצויה במשפט שישראל פעלה ''במרכז הרצועה'', כלומר בצד המערבי (הפלסטינאי). אם זה נכון, ואם הלווינים האמריקאים יאמתו זאת, אנחנו נחטוף על הראש ממשל אובמה.ובנוסף, מגיע הסבר להורים השכולים ולמשפחות החיילים הפצועים. מישהו לא לקח בחשבון שרכב הסיור יעלה על מטען רב עוצמה שיגרום לקורבנות אדם.

  • 184.

    חיסול ראשי החמס,חיסול ראשי החמס,חיסול ראשי החמס.

    זאת הדרך למגר את הטרור, 27/01/09 16:42

    אתם כאילו חיסלתם את ראשי החמס,אתם קוראים לזה ראשי החמס אבל אלה היו הזוטרים.זוטרים אלה לא ראשי הטרור.חיסול ראשי הטרור אומר לחסל את משעל והנייה.לאחר זה מגיע תורם של הזוטרים שחלק מהם חיסלתם.אתם נותנים חסינות לראשי הטרור ואתם מקבעים על ידי זה את הטרור בארצנו.כמה אפשר להגיד ולדבר.המלחמה בטרור היא בחיסול ראשי הטרור.הם הטרור,הם בעלי הבית.וחיסולם ימגר את הטרור.ולכל החכמולוגים שיגידו שיבואו אחרים במקומם...גם פושעים תמיד יבואו חדשים,אבל תפקידה של המשטרה הוא לחסל את הפושעים יותר מהר ממה שבאים חדשים.כשישתרש אצלהם,והם יבינו שלא משתלם לפשוע אז הפשיעה תרד ועבודת המשטרה תפחת.אותו דבר עם הטרור,צריך לחסל את ראשי הטרור,הראשים האמיתיים מלמעלה ולא להתמקד בדרג ''הצבאי''.ולחסל מיד את מי שיבוא במקומם,ומיד את מי שיבוא במקומם - זאת העבודה.ללא ראש שום גוף לא יכול להתקיים.החמס הוא הגוף.ראשי החמס הם הראש.ראשי הדרג ''הצבאי'' הם אולי הידיים והרגליים.גם בהם צריך לטפל אבל זה טיפול הכרחי של עזרה ראשונה.מיגור המחלה היא ע''י חיסול ראשי הטרור.ואל תספרו ששני חמסניקים שלא שמענו עליהם עד למלחמה הזאת הם ראשי חמס.את ראשי החמס לא חיסלתם,נתתם להם חסינות.את יסין חיסלתם 3 שנים לאחר תחילת מלחמת אוסלו.את רנטיסי שבא במקומו חיסלתם מיד...ונירדמתם ! נתתם להנייה ואה-זהאר חסינות של הרבה שנים.ותראו מה הם עושים.פישלתם,פשעתם,לקחתם משכורות על עבודה שאתם לא עושים.שנים שראשי החמס חיים תחת חסינות בפועל ומתכננים ומייצרים רצח ופגיעה בישראלים.ככה זה כשאנשים לא מתאימים מנהלים מדינה.

  • 183.

    תודה לשמאל!!!

    אדי, 27/01/09 16:22

    אין שום טענה נגד הערבים, זה הטבע שלהם, להרוג (בלי שום יוצאי מין הכלל).
    פיגוע הזה צריך להודות לשמאל שהם בסופו של דבר הרוצחים האולטימטיבים.
    משמרחם על רוצחים מתאכזר על הקורבנות.
    ועוד יותר גרוע משמצדיק רוצחים הוא רוצח מתועב יותר מהרוצח עצמו

  • 182.

    לצערי קרבנות עגל הזהב של השמאל שמהמר על חברת אספסוף

    Avi Ecuador, 27/01/09 16:21

    בכדי לחיות איתם ובתוכם

  • 181.

    יהודים יקרים! יש הרבה מא מקורות בנבואות שהערבים לא רוצים

    שירהw , 27/01/09 16:20

    שלום וכתוב בפרוש שעד ביאת גואל צדק לא יהייה שלום וישמעאל (המוסלמים) יעשו הרבה צרות ליהודים. בתהילים ל"ה, כ כתוב: "...כי לא שלום ידברו (הכוונה לערבים) ועל רגעי ארץ דברי מרמות יחשובון...." הפסוק די ברור, אולם שימו לב למילה "רגעי" - ראשי תבות: ר -רמת ג- גולן ע - עזה י - ירושלים. וברור מאד ולא כדאי לחיות באשליות הערבים קרי, חמאס, חיזבאללה, איראן, סוריה - לא רוצים שלום ב-א רבתי. הם רוצים את השטחים המוזכרים לעיל.

    כתוב פרוש נוסף על הפסוק הזה והוא: שהמנהיגים שלנו גם אינם מדברים שלום. על הנדכאים שבארץ חובים מרמות, כלומר שליצני השלטון גם לא רוצים שלום ומרמים את הנכאים - את העם. ויש עוד הרבה מקורות שכתובים בהם דברים מדהימים על תקופתנו. אשתדל להביא מפעם לפעם מקור אחר. שנזכה לגאולה השלמה לאלר. כל היהודים. אמן כן יהי רצון.

  • 180.

    מביע צער למשפחות

    Avi Ecuador, 27/01/09 16:16

    למה ישראל לא רוצה להבין שהדרך שהיא פעלה ופועלת בה עד היום לא עובדת?
    שזו לא הדרך?
    ישראל לא גובה תשלום, אצלם תשלום זה לא חיות שיש להם כבוד או רצון שימשיכו לחיות ועדיף להם להיות שהידים, אצלם תשלום זה א ד מ ה והרס בתיהם וישוביהם.
    סרסורי השלום בשלטון ממשיכים להוביל את עם-הארץ עם עיניים עצומות לרווחה לחוסר מוצא, התברברות, עבודות ותקוות שווא ולחידלון, הקרבת קרבנות לעגל הזהב להקמת הרשע.
    ישראל טועה בכיוון ובדרך.
    הדרך זה להזהיר את עמלק שבאחריותו לא לפגוע ביהודים, שכל שטח עמלק בעזה בשלב ראשון מוכרז כשטח טרור וישראל משנה כיוון ומודיעה לעמלק ולעולם שלא באחריותנו לבנות חברת אספסוף ולהמר איתם ובשבילם על עתיד עם-הארץ היהודים והשמאלנים להבדיל, שמהיום ישראל תפעל לפי תכנית אב שהיא מחלקת את עזה ל 4 חלקים ועל כל פיגוע ישראל נותנת אולטימטום לאחד האזורים לפי סדר עדיפויות שישראל קובעת, להתפנות מאזרחים ולאחר הפינוי מפציצה והורסת ולא משאירה זכר מהאזור כאשר היא בונה ישוב יהודי כתמורה על הפיגוע ופיגועים מהעבר.
    לעודד אותם להמשיך ''להילחם'' ולחמם אותם עם המוח הפנטי שלהם ולנצל אותו עד שמגיעים לים ולא נשארת ארכאולוגיה מקרית בסדום.

  • 179.

    הפיגועים יימשכו וגם הברחות הנשק מציר פילדלפי לתוך הרצועה יימשכו!!!

    ציפי לבני - עבדו עלייך בעיניים, 27/01/09 16:14

    זה מה שקורה כשמפסיקים מבצע צבאי באמצע ולא משלימים אותו בגלל הבטחות סרק של ''ידידינו'' האירופאים.
    וזה מה שקורה כששרת החוץ ציפי לבני התמימה לא לומדת מהניסיון וחוזרת על אותה הטעות שעשתה עם החלטה 1701.

  • 178.

    אלוהים אדירים,למה לא כותשים אותם עד אבק?!? (ל''ת)

    איילת, 27/01/09 16:13

  • 177.

    כל הכבוד בינתיים מסוקים פגעו ברוכב אופנוע,תגובה יפה

    lili_lili , 27/01/09 16:09

    התגובה הבאה זה פיצוץ הקיוסק של אבו מחלול עם כל המסטיקים בפנים.
    וואללה תפציצו את כל הרצועה כמו בפתיחה של עופרת יצוקה,מכה אחת שתרעיד את עזה ותחכו לראות אם הם מעיזים להרים ראש.

    • ברק מקיים התיעצויות באשר לתקיפת,,,,

      אהוד ברח שוב, 27/01/09 16:56

      הקרוקינט של הנכד של האזהר, אבל קודם הוא אישור ממזוז, האם לזוז, והאם זה לא יחשב לפשע מלחמה ,או שהם יסתפקו בהפלת הכיפקה של הבן של הנייה,,,, הצהרות פקה פקה בהמשך

  • 176.

    לאהוד ברק - אם במבצע עופרת יצוקה קנית את עולמך- עכשיו

    softy , 27/01/09 16:04

    זה הזמן להראות שהססמאות שלך לא נבובות, זה הזמן למלא בתוכן את האמירה שאנחנו נגיב על כל הפרה בכוח שלא היה כדוגמתו.

    העורף מוכן לספוג עוד סיבוב ובלבד שלא נאבד את מה שהושג עד כה בדם בנינו.

    אם לא תעשה את זה הרי שאותי בבחירות האלה הפסדת.

    • מי קנה את עולמו? למה ומתי?

      ad6, 27/01/09 18:28

      אילו חלילה היו חוטפים ו/או הורגים כמה מחילנו,''הכישלון'' היה מייד בדרכו של אהוד,נזרק על ראשו של גבי אשכנזי,מי שמאמין בהצלחה הגדולה של המבצע,הוא זה שקושר כתרים לברק,גם הבריחה המבישה מחבנון וההצהרות ''אם,אם''....אנחנו..וכ''ו היו של אותו מצליח,זיכרו את חטיפת החילים שם,את התחזקות החמאס,הכל אותו איש עם אותה מדיניות,אגב: מי זוכר את ועדת אור,זו שהביאה נזק בלתי הפיך ביחסנו עם ערביי המדינה,אותה ועדה אומללה הוקמה ע''י אותו איש כדי לזכות בקולות הערבים בבחירות,למזלנו זה לא כל כך אזר לו,אז...לא לשכוח.

    • בינתיים מסוקים פגעו ברוכב אופנוע,תגובה יפה

      איתן מרסי - חומוס גבעתיים, 27/01/09 20:19

      התגובה הבאה זה פיצוץ הקיוסק של אבו מחלול עם כל המסטיקים בפנים.

  • 175.

    אמרנו צעקנו שזה מה שיקרה סתם גירשו יהודים (ל''ת)

    איחוד לאומי, 27/01/09 16:02

  • 174.

    תגובה מידית

    אשר.ש , 27/01/09 16:01

    צריך להגיב מיד - אחרת כוח ההרתעה שהשגנו ילך וימוג.

    • איזו תגובה מדינית..

      amit-z , 28/01/09 13:02

      לא הבנתם שלא משנה מה ישראל תעשה כולם יהיו נגדה. העולם היה מרוצה מאוד אם ישראל היתה מושמדת יחד עם היהודים ( פרט לנוצרים אוהבי ישראל).
      אני חושב שאם כבר העולם אומר שאנחנו עושים טבח אולי כדאי באמת לאמץ גישה זו.
      פעם עלילות הדם היו בעיקר מצד הנצרות היום הם בעיקר מצד המוסלמים , הנוצרים "הנאורים" ומשתפי הפעולה היהודים.

  • 173.

    מי שברח מעזה עזה רודפת אחריו (ל''ת)

    לא נשכח ולא נסלח, 27/01/09 16:00

  • 172.

    התגובה של ברק: הפצצת שטחים ריקים ובנינים נטושים... (ל''ת)

    מכיר אותו, 27/01/09 15:59

  • 171.

    ברק: אף אחד לא מאמין לך...כולם יודעים שאתה מפחד להרוג באויב. (ל''ת)

    נאווה, 27/01/09 15:58

  • 170.

    WHEN WILL YOU RESPOND .?COWERD YOU NEED TIME TO HIDE.RUN AWAY CHICKEN (ל''ת)

    MEIR MIZRAHI, 27/01/09 15:53

  • 169.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 27/01/09 15:53

    אין תגובה.
    ניחומים למשפחת החייל.
    איחולי החלמה לפצועים.
    -אין עוד מלבדו.
    מה מרחק הישוב הפלשתינאי מהגדר בו בוצע הרצח?
    ישנה אפשרות להעביר את התושבים הפלשתינאים החיים בו לאוהלים בישראל ולמחוק את הבתים, פעולה זו תמנע תנועת מחבלים באזור זה תחת מטריית האזרחים התמימים החיים בו כיום.

  • 168.

    מנהלים נגדנו מלחמת גרילה, הערבים מבחוץ השמאל מבפנים, "מידתיות" זה שם ק

    איציק המרכז , 27/01/09 15:51

    להפריע לנו להילחם ולנצח.

    במלחמת גרילה אין מידתיות אלא גביית מחיר עד שהמלחמה לא תשתלם לצד השני.

    אין כאן פייר פלי.

    • במידתיות אי אפשר לנצח בשום דבר.

      האנטישמים האירופים והאמריקאים המציאו את זה בשבילנו, 28/01/09 09:02

      גם קבוצת כדורגל טובה לא תוכל לנצח קבוצה גרועה אם היא תצתרך לשחק מולם במידתיות לפי היכולת של הקבוצה הגרועה.הרעיון המידתי בה כדי לנטרל את היתרון של החזק יותר.אם מתאגרף טוב יצתרך להתמודד עם היריב הפחות טוב במידתיות,הוא לא יוכל לנצח.הבעיה היא לא באירופים והאמריקאים האנטישמים שהמציאו את ההמצאה הזאת בשבילנו(והם הרי לא מבצעים את זה בעירק ואפגניסטאן)הם תמיד היו אנטישמים.הבעיה היא בעסקנים הקטנים שהשתלטו על השילטון במדינת ישראל ושמבצעים את הוראות האנטישמים כתוצאה מחוסר יכולתם השיכלי והמנטלי להבין בין טוב ורע ולהתמודד מול הרע.הרע הוא לא הטרור,שהוא רע,אבל הוא חלש ואפשר לנטרל אותו בקלות.הרע הוא המדינות האנטישמיות מהעולם המערבי שתומכות בטרור הזה ומפעילות עלינו לחצים כדי שלא נמגר אותו ואיתם צריך לדעת להתמודד.

  • 167.

    מי שחשב שיהיה אחרת לצערי -שיקום (ל''ת)

    דולפין סגול , 27/01/09 15:51

  • 166.

    ???

    מתעניין , 27/01/09 15:49

    עד ליום זה לא ידעתי אם יצאנו עם נצחון או בהפסד היום אני יודע שהפסדנו (יציאה חפוזה) (מזכיר את הבריחה מלבנון של ברק במלחמת לבנון הראשונה)וברוך ה' עם הרבה שמירה. עד מתי הפוליטיקה תהיה מעבר לחיי אדם ?????

  • 165.

    ליבני מה עכשיו?? עזבי אותך בלי נזקים, תני לביבי לנהל גדול עלייך כפרה..

    ציוני מכור , 27/01/09 15:41

    גדול עלייך כפרה.. חכי בעוד 10-15 שנה תנסי לרוץ לממשלה.. עד אז תפסיקי עם שיגעון הגדלות שלך, גם ברק וגם ביבי גדולים בכמה מידות מהיכולות שלך.. אחרי 10 שנים בתפקידים איזוטריים לא חושב שאני רוצה שתעשי הרצה על המדינה, עכשיו צריך מישהו עם ניסיון.
    תנסי בשוויץ או בדנמארק, שם אין בעיות כמו אצלנו, אם תצליחי תחזרי ותנסי אצלנו.

    • אל תתנו לביבי שום דבר הוא מזיע ולא יודע מה לעשות

      רק לא ביבי, 27/01/09 15:51

      ביבי זה פשלונר בכל המובנים הוא לא יוכל להוציא את ישראל מהבוץ ולא להפוך את האיש הרזה לשמן ולא לחסל את המיתון היינו בסרט ההזוי שלו שנקרא חוקן ההסדרים מ-2003 שעד היום מפיל חללים רבים לאורך כל הדרך 2 מיליון עניים ועוד רבבות שיגלשו לעוני בעקבות זריקת כל כספי הפנסיות לבורסה זה ביבי חביבי סכנה מוחשית לעם ישראל גם בכלכלה וגם בביטחון.

  • 164.

    עדיף לפגוע בהם עכשיו, להרוג כמה - בלי זה הם לא מבינים,

    יפה-נפש לשעבר, 27/01/09 15:40

    עדיף לפגוע בהם עכשיו, להרוג כמה - בלי זה הם לא מבינים,
    מאשר לחכות ואז יהיו ה-ר-ב-ה ותר הרוגים.

  • 163.

    ביבי אמר לא לצאת מעזה.. יצאתם ? שילמתם ממשלת קדימה והעבודה (ל''ת)

    אני המלך , 27/01/09 15:39

  • 162.

    רצועת ביטחונ בתוך השטח של הרצועה

    אבי א, 27/01/09 15:38

    חכשרת שטח מהגדר פנימה לרצועה בעומק לפי שיקולים של צה'ל.יש לסמנ אותו ,במידה שמישהו חודר לרצועת הבטחונ דמו בראשו.הרצועה
    הנ'ל תקשה על צלפים ואורבים פלסטינים. המינהרות יחפרו לתקופת זמנ ארוכה יותר.תנחומים למישפחות.

  • 161.

    למה לא כותבים על המרגמות בעוטף עזה???? (ל''ת)

    צבע אדום באשכול, 27/01/09 15:36

  • 160.

    איזה בדיקות אתם עושים?? מה הדביליות הזו?דחוף להגיב כי חחר ינסו אותנו (ל''ת)

    מחר זה יהיה פצמר, 27/01/09 15:33

  • 159.

    ואיפה גב" לבני שתרוץ"ותרעיש עולמות"אצל אותו קאקי מון מהאו"ם.גדול עליה! (ל''ת)

    gadii , 27/01/09 15:31

  • 158.

    החמאס עושה קבלת פנים לחבר שלהם גורג מיטשל, למה צה"ל מגיב?! כי

    שירהw , 27/01/09 15:29

    ישראל צריכה אישור מאובאמה ועם אובאמה לא ניתן לשחק. זה המצב. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

  • 157.

    ברק : ''את התגובה אין טעם לפרט'' -מה יש לפרט?.

    יחיאל כ''ץ, 27/01/09 15:22

    זו הפרה ברורה של הפסקת האש שאין לה אפילו שבוע.אתה מחכה לתוצאות הבחירות על מנת להגיב? . . If you have to shoot ,shoot don't talke
    כבר עכשו ברור שהיציאה למבצע ''עופרת יצוקה'' ממנה נמנעת קודם היא תולדה של לחץ מפני התוצאות בבחירות. לצערי , ''המרוויח'' הפוליטי היחיד ממבצע זה היית אתה.פתאום ממפלגה שהסקרים ניבאו לה 8 מנדטים ''גדלת'' למפלגה שלה 16 מנדטים.אבל כולם יודעים שהנצחון האמיתי הוא שיקום כוח ההרתעה של צ.ה.ל. אתה חלק מרכזי מהממשלה הזו הצלחתם למוסס את ההצלחה.

  • 156.

    עכשיו צריך להגיב קשה

    אוריג , 27/01/09 15:21

    אם באמת היתה כאן פעילות של החמאס - ולא מטען ישן שהתפוץץ במקרה - צריך להפציץ באינטנסיביות את משרדי החמאס, ומטרות שלהם בכל רחבי הרצועה. לפני שנתיים לא עשינו זאת כאשר התחילו לירות על שדרות ולכן זה נמשך כל השנתיים. צריך להיות להם ברור שאם לא יהיו חיים שלוים בצד שלנו - לא יהיו חיים בצד שלהם.

  • 155.

    מר ברק,בסיסמאות בחירות אתה מצוין אך עכשיו וללא לחץ של אולמרט בגבך,תגיב (ל''ת)

    gadii , 27/01/09 15:19

  • 154.

    כמה עוד צריכים להיהרג כדי שתבינו שהשמאל הורס תמדינה והורג את חיילנו???

    חדVחלק , 27/01/09 15:19

    המחדל של הבריחה מלבנון שהוביל למלחמה ל200 הרוגים לפצועים לשבויים(ז"ל) לשחרור רוצחים
    לפחד לחוסר הרתעה אפילו להפסד,לא מספיק???

    המחדל של הבריחה מעזה שהוביל לירי יום יומי במשך שנים על ישוביי הדרום שהגיע למרכז להרוגים לפצועים לחרדה לשבוי(ללא מידע) למבצע שלא ממש הצליח לחוסר הכרעה להרוג(ז"ל) ופצועים נוספים היום, שרק רוצים שיהיה שקט אצלנו בבית. לא מספיק???

    כמה עוד חיילים ישלמו בחייהם עד שתבינו?????

    שמאלים הזויים בנאיביות ובאופטימיות שלכם אתם גומרים על ישראל, ד י .

    • חד ועקום

      איש מרכז, 27/01/09 15:50

      תגיד לי יה חכמולוג:
      אם היינו נשארים בלבנון לא הייתה מלחמה? היו פחות הרוגים? אם ישובי רצועת עזה לא הי מפונים לא הייתה שם מלחמה? היו פחות הרוגים? תנסה להפעיל את זכרונך ולזכור באיזה מצב עזבנו את לבנון, המלחמה כבר הייתה והמחיר החודשי היה גבוה.גם בעזה לפני הפינוי לא היה שקט, נפגעו אזרחים וחיילים כדרך קבע. עליית החמאס לא הייתה נמנעת.
      אם תחשוב בהיגיון תבין שהמצב היה בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר. די לדמגוגיה.

  • 153.

    בלגן בעזה פיצוצים חייל האויר מתקיף (ל''ת)

    לילו אשקלון, 27/01/09 15:18

  • 152.

    נו, אבל יאללה, יאללה בלי דיבורים - להגיב ולשתוק! (ל''ת)

    העולם מצדיע למעשים!, 27/01/09 15:17

  • 151.

    תגובה

    gregorio , 27/01/09 15:17

    חייבים להגיב ובאוצמה רבה ביותר וכמה שיותר מהר

    • LOS HERMANOS SEAN UNIDOS-ESA ES LA LEY PRIMERA

      panacea , 27/01/09 22:34

      לכן חייבים כולנו יחד להתיצב מול החמאס, כשביבי מוביל.

  • 150.

    הרתענו את החאמס שהם לא ישכחו את זה במשך שבוע (ל''ת)

    רק ברק ולבני יביאו שלום ובטחון, 27/01/09 15:16

  • 149.

    ועכשיו מחכים בשביל להפציץ נדל''ן ריק.... (ל''ת)

    ח, 27/01/09 15:14

  • 148.

    אנחנו במשפחה 6 נפשות 1 מתחת ל18 אז כל ה5 שמעל מצביעים ליכוד מחל! (ל''ת)

    אני המלך , 27/01/09 15:13

    • אתה קרוב לוודאי ממוצא מזרחי (ל''ת)

      גיגי, 27/01/09 15:14

    • אין במשפחה שלך אף אחד שפוי?

      איש 1, 27/01/09 15:22

      חחחחחח, ומה ביביהו ''הקוסם'' יעשה? ביבי מת שברק יהיה שר הבטחון שלו....
      עוד לא התפקחת?

      • הם מנסים לשדך שמאלני שפוי ונאור-אבל המחלקה הסגורה לא משחררת

        panacea , 28/01/09 08:44

        את המועמדים.

  • 147.

    הרגיעה החזיקה מעמד ארבעה ימים (ל''ת)

    הישג גדול לברק -ליבני ואולמרט, 27/01/09 15:12

  • 146.

    מתי תבינו שאין שלום עם ערבים זה או אנחנו או הם

    כהנא צדק, 27/01/09 15:12

    ויש כאן חלק בממשלה שמעדיף אותם כניראה כמו ליבני וברק ליבני הליצנית רוצה להיות ראש ממשלה לא הייתי נותן לה לנהל שניצליה רוצה לנהל את המדינה שלו אם ניתן לה היא תוביל אותנו לאבדון ובגלל זה חייב מנהיגות חזקה אז כולנו נצביע ביבי

  • 145.

    אמרתם שתגיבו קשה ... נו ...

    משה מ,,,, 27/01/09 15:11

    (פיגוע ''מיטען צד'' על קו הגבול בעזה למרות הפסקת האש...)

  • 144.

    החמאס עושה תעמולה לביבי ולליכוד

    לא קונה, 27/01/09 15:07

    החמאס מבין שפיגועים עכשיו מחזקים את נתניהו וביבי טוב לחמאס אז הם פועלים למענו. נתניהו כבר הוכיח שהוא טוב לערבים כי מצד אחד הוא מדבר קשוח ונותן להם את ההסברה הכי טובה נגד ישראל ומצד שני הוא לחיץ ולכן הם יודעים שבסופו של דבר יתן להם יותר מליבני או מברק. בשבילם ביבי זה WIN WIN ולכן הם בעדו ועובדים בשבילו. חבל רק שחיילים של צה''ל צריכים לשלם את המחיר הפוליטי הזה.

  • 143.

    אנשים קלטו מה קרה בגלל ציפי וברק...

    אני המלך , 27/01/09 15:06

    ביבי אמר לא לצאת מעזה !!
    יצאתם ? שילמתם !!

    • אדוני המלך

      א. דוד, 27/01/09 15:33

      למלך הטיפשות:
      אם היינו בעזה היו לנו פחות נפגעים? יש לך מושג על מה אתה מדבר? היית בכלל בצבא?
      בעוד שבועיים תקבל כנראה את ביבי ואז לא יהיו יותר הרוגים ופצועים. נכון?

    • אולמרט, ברק וליבני התקפלו ויצאו מעזה ללא שום השיג מדיני - למה?

      שירהw , 27/01/09 15:37

      לפני מוצ"ש, כאשר אולמרט הודיע באופן מפתיעה על הפסקת אש חד-צדדית, הוא קיבל טלפון קשוח מאובאמה שנתן לו פקודה לצאת מעזה. אובאמה אמר לאולמרט, שעד יום השבעתו, יום שלישי שעבר, הוא לא רוצה לראות אף חייל ישראלי על אדמת עזה - וכך היה עד יום שלישי שעבר יצא צה,ל מעזה. תתחילו להתרגל לאובאמה - עוד ניספוג הרבה שקרים - הספור של אובאמה - "כבדהו וחשדהו" על כל מילה שיוצאת מפיו. המעשים שלו ידבר בעד עצמם ואיש לא יוכל לעמוד נגדו - גם לא נתניהו. יהודים יקרים, הפתרון הוא לחזור לכור מחצבתנו, תורת ישראל. הגאולה השלמה בפתח. צריך הרבה תפילות והשם ימהר לגאול אותנו גאולה שלמה, כי שלום לא יהייה. והפתרון נמצא אצל השם יתברך על פי כל הנבואות. כנסו לאתר "דניאל מסרים מעולם האמת". אובאמה קשור למלחמת גוג ומגוג - אנו נמצאים בשלב האחרון של מלחמה זו, שהחלה בהפלת התאומים. זנכה כולנו לאולה שלמה לאלתר.

  • 142.

    אהוד ברח. (ל''ת)

    gototoilet , 27/01/09 15:04

  • 141.

    ברק מביט לאמת בעיניים - אבל אז מפסיק מבצע באמצע כי עושה במכנסיים (ל''ת)

    אין על מי לסמוך בכסא הבטחון מהשמאל, 27/01/09 14:58

  • 140.

    ניפגשים אצל יהונתן גפן להרמת כוסית (ל''ת)

    מוטי, 27/01/09 14:58

  • 139.

    יאללה, חיל אויר (ל''ת)

    תותוש, 27/01/09 14:55

  • 138.

    הקבינט הביטחוני, החליט לשנות את שם המבצע.

    ולמה...?, 27/01/09 14:51

    הקבינט הביטחוני, החליט לשנות את שם המבצע.
    המבצע יקרא מעתה מבצע ''משגל נסוג''

    ולא מבצע ''עופרת יצוקה''.
    הסיבה: חדרנו אליהם, דפקנו אותם, ורגע לפני שגמרנו איתם - יצאנו החוצה...

  • 137.

    שמאלניים אתם קוראים את התגובות? אפילו ערביי ישראל שמחים במותנו ...

    לא חמאס חיזבלה סוריה אירן, פה!, 27/01/09 14:51

    נעמן תלך כפרה אתה ובני משפחתך על ציפורן של יהודי ימני מתנחל שאוהב את מדינתו, אמן.

  • 136.

    ואתם עוד מרחמים על הרופא הבכיין מעזה.........

    קונגו, 27/01/09 14:49

    כולם , ללא יוצא מהכלל חיות אדם , שאין להם מילה, חתימתם שווה כקליפת השום , וכל רצונם הוא לטבוח בעוד יהודי..
    מי שעצר את המבצע בעזה הוא האחראי .
    ואיתו נבוא חשבון בבחירות..כל השלישייה הסמרטוטית , חסרת עמוד השדרה ..תתמוטט .

    • אהוד ברח..... (ל''ת)

      איתן מרסי- חומוס גבעתיים, 27/01/09 20:03

  • 135.

    SOLDES IN GAZA VERYTHING MUST BE DISEPEARD (ל''ת)

    ELY, 27/01/09 14:47

  • 134.

    מי נתן להם רובים? אופס... זה אני וברק.... סליחה. טעינו !! (ל''ת)

    שימון וסוניה, 27/01/09 14:45

  • 133.

    מתארגנת הפגנה לתמיכה בחמאס בעקבות הידיעה על תגובה קשה של ישראל

    בשם בל''ד חד''ש תע''ל ודורית בייניש, 27/01/09 14:44

    ההפגנה בקמפוס האוניברסיטה האיסלמית חיפה, לשעבר אוניברסיטת חיפה. להביא דגלים פלשתינים ואירניים לנופף. כולם מוזמנים, ינאמו שופטי בית המשפט העליון על חופש ההפגנה וזכות המיעוט לתמוך בטרור.

  • 132.

    ב 10 לפברואר שכל אחד יקח אדם או שניים לקלפי ולבחור בנימין נתניהו

    התשבי , 27/01/09 14:43

    הבחירות הקרובות גורליות למדינת ישראל

    • נתניהו? גם הוא שותף.

      מה פתאום הליכוד, 27/01/09 14:59

      ראינו את נתניהו חוסר מנהיגות משווע. תמך בהתנתקות לאורך כל הדרך, ורק בשבועות האחרונים הביע התנגדות לא משמעותית שחלילה לא תעצור את המהלך. עכשיו מבקש את אמון הבוחר.
      רק האיחוד הלאומי ט מביעים עמדה ברורה נגד מסירת שטחים נוספים לטרוריסטים רק בהם חייבים לבחור.

    • החמאס רוצה שתצביעו לנתניהו

      לא קונה , 27/01/09 15:18

      איך אתם לא מבינים את זה? לחמאס ביבי הוא הטוב שבכל העולמות - יריב עם ארה"ב, ינכר את אירופה ובסוף יוותר לערבים. מה לא ברור פה?

      • מה ההבדל בין עכשיו לתאוריה המגוכחת שלך? עכשיו לא רבים עם כל העולם? (ל''ת)

        עדיף תמונה מאשר לבני, 27/01/09 15:25

      • אני גם לא קונה את אחותך ב10 אגורות לשעה, אז מה?

        חדVחלק , 27/01/09 15:28

        החמאס בטח מת על ממשלה ימנית שתזיין לו את הצורה נכון??? הרי ממשלות הימין מכרו את לבנון ועזה למחבלים ובגללם נלחמנו ונהרגו לנו למעלה מ200 חיילים ואזרחים כי הימין רק מוותר ומוותר למחבלים ...
        רק ערבים בוחרים בשמאל, ואתה בטח ערבי אז המחיר ירד ל5 אגורות לשעה.

      • עזוב, העניין גדול עליך, לא רק על ציפיטפוט... (ל''ת)

        איציק המרכז , 27/01/09 16:05

  • 131.

    חייבים להגיב ובצורה כואבת כגון חיסול הא זהאר או ראש הממשלה הנייה...

    גבריאל מתל אביב, 27/01/09 14:41

    חייל נהרג אתם מאמינים ?
    חייל בתוך שטח ישראל נהרג...
    חובה תגובה מוחצת הם עכשיו משנים מדיניות מירי על ערים ואזרחים לחיילים בתוך שטח ישראל חייבים להגיב כאילו אין הבדל בין יריר על אזרחים לירי לעבר חיילים בתוך שטחי ישראל אחרת צפוי לנו עוד 8 שנים של עשרות חיילים הרוגים ואולי עוד נסיונות חטיפה.

    • כבר פגעו בא זאהר

      חתולה בהלם, 27/01/09 23:06

      המצרים הניחו לו לקבל אצלהם טיפול ועכשיו הכל בסדר,מה אתה אומר שננסה עוד פעם?

  • 130.

    להגיב

    לאה, 27/01/09 14:40

    אהוד - מתי תגיב בתגובה לא מידתית כפי שהתחייבת?

    • אהוד ברח..... (ל''ת)

      איתן מרסי- חומוס גבעתיים, 27/01/09 20:06

  • 129.

    אז איך עדיף למות אם אין בררה ...לא כמו ברווזים אלה גיבורים! (ל''ת)

    צחי, 27/01/09 14:38

  • 128.

    הראש הדפוק של התקשורת

    ע. מיכאלי, 27/01/09 14:34

    במשך כל מבצע עופרת יצוקה מרבית הפרשנים והמראיינים דחפו לסיים את המבצע תוך עמידה עם סטופר ובקשו מכל מי שהתראיין כולל דובר צה''ל לומר עוד כמה דקות מסיימים. היום לאחר הפיגוע המראיינים (רשת ב) יותר נכון, המראיינת שואלת ''האם זה לא היה מוקדם מידי לסיים את המבצע?'' !! אתם מבינים ? קודם דוחפים לסיים ועכשיו תמהים למה ?

  • 127.

    השמאל והעולם הבכיין אשמים במות אחד מבנינו היום (ל''ת)

    חוזה בליסינו, 27/01/09 14:34

  • 126.

    ממשלת קדימה-אבו מאזן-טיבי זו התוצאה.ציפי לבני נקשרה

    זאב, 27/01/09 14:30

    לאבו מאזן=וטיבי עדיף ליכוד ש''ס מאשר קדימה טיבי. ממשלת ישראל חלשה לא מגיבה יש להגיב בכח בבחירו העם יאמר דברו והפעם נתניהו ליברמן וגם...ברק!!!!

  • 125.

    דשדוש (כמו בלבנון2) בעזה ע''מ למנוע הכרעה והפעם ע''י ברק (ל''ת)

    אלימלך - רחובות, 27/01/09 14:30

  • 124.

    ממשלת ישראל השתעות בתגובה תתפרש כחולשה !! הכו בהם (ל''ת)

    ססי, 27/01/09 14:28

  • 123.

    וכלים את מה שבישלנו-למה צפינו אם לא פתחנו את המעברים והרגנו 300 ילדים? (ל''ת)

    אזרח עצוב, 27/01/09 14:25

  • 122.

    אנחנו פועלים כרגיל באופן צפוי, והם לא מוותרים למרות הכל. כל צד רואה

    חגי, 27/01/09 14:25

    מטרות אחרות ומבין דברים אחרת.

  • 121.

    שבועיים, רק עוד שבועיים וזה יגמר.

    תקוה, 27/01/09 14:24

    תוחלף סוף סוף ה''הנהגה'' המסכנה שלנו ואולי יהיה משהו שיקשיב לעם ויעשה את מה שטוב לנו ולא לשאר העולם !

  • 120.

    Hamas is testing our limits

    Menachem, 27/01/09 14:24

    And we should act accordingly and quickly. If we do not deter Hamas this time, Otef Aza will go back to the pre-war daily attacks routine. The response should be aimed at Hamas leaders who (clearly) did not get our message

    • they actually did got our message

      חתולה בהלם, 27/01/09 23:08

      the problem is that they really like it...a lot!

      • YOU ARE PROBABLY RIGHT (ל''ת)

        panacea , 28/01/09 08:47

  • 119.

    לפגוע פעם נוספת במנהרות (ל''ת)

    אהוד, 27/01/09 14:23

  • 118.

    פיגוע בדרום

    מיטרן , 27/01/09 14:21

    ככה זה כשעושים חצי עבודה

  • 117.

    אולי נעמן השבוי. (ל''ת)

    yosi46 , 27/01/09 14:19

  • 116.

    אהוד ברח #2 - מאתמול בבתי הקולנוע (ל''ת)

    דוד101, 27/01/09 14:17

  • 115.

    נחמן,את האמת,אתה ערפי??? (ל''ת)

    yosi46 , 27/01/09 14:17

    • עזבו את נעמן הוא בוש בזהותו ולכן מתחזה. (ל''ת)

      yosi46 , 27/01/09 14:27

  • 114.

    עוד כישלון של חבורת האפסים אולמרט לבני ברק (ל''ת)

    ראובן דנינו, 27/01/09 14:14

  • 113.

    החייל ההרוג והפצועים הם אשמת אהוד ברק שהפסיק את המבצע באמצע. (ל''ת)

    Jerraysi , 27/01/09 14:13

    • אתה לא מתבייש? אתה לא בשיכלך?ככה כותבים? בושה. (ל''ת)

      בא רון אשד , 27/01/09 14:23

      • טעות בסיסית

        סיסי, 27/01/09 14:42

        מספר 35 צודק, ואתה טועה, טועה בגדול.

  • 112.

    ומה עזר הסכם הפסקת האש ??

    שמוליק, 27/01/09 14:11

    מדוע לא חיסלו את החמאס לחלוטין. גם ככה אנחנו פושעי מלחמה בעיני כל העולם, מה זה עוד כמה מאות מחבלים ? כרגיל, במחי החלטה מוטעית חירבנו את כל השגי המלחמה

  • 111.

    כדור במגרש שלנו חובה רעש מקסימלי- המפגינים יראו ישמעו

    דוד, 27/01/09 14:10

    אלגזירה תקשורת ערבית חבורת שקרנים מסיטים מעוותי עובדות ,מצב,בתונות כוזבות השחקנים אלא נבחו חזק הוציאו המוני אסלם לרחובות -עכשיו זאת השעה ''לשים בחירות לצד'' להרעיש בתמונות בתקשורת רחבה ובכל אמצעי שיש ברשות ישראל להראות ולהסביר לתקשורת עולמי על ארגוני טירור של חמאס ואותם ערבים לא שפויעם שמשפיעם ודוחפים בניהם להתאבדות לטירור ולמוות והם אחריהם למעשיהם-ישראל מגינה לעצמה מפני הפושעים ומדרכיהם [התגובה בעת שיתאים]

  • 110.

    ותודה רבה לקדימה

    משפחות החיליים, 27/01/09 14:10

    על שמפקירה את בנינו בידי הבטחות של חמאס.

  • 109.

    להגיב עכשיו מהר ולתת להם מכה קשה וכואבת מהאויר ולא לספק כותרות

    טל, 27/01/09 14:10

    שברק לא יספק לנו כותרת שנגיב אלא שיגיב

  • 108.

    מכה כואבת ועכשיוו! מאות הרוגי חמאס ומיד! (ל''ת)

    לפני שנאבד את ההרתעה!, 27/01/09 14:09

  • 107.

    חמס לחמאס!!- להכות בהם עד הסוף! (ל''ת)

    לחסל את הטרור החמס, 27/01/09 14:09

  • 106.

    זה לא הפרת הסכם האש זה רק כאילו . (ל''ת)

    חזרנו לימי העיוורון, 27/01/09 14:09

  • 105.

    עוד פעם דיבורים במקום מעשים??כמו נגיב בזמן הנכון ...בולשחטים (ל''ת)

    עוד פעם, 27/01/09 14:07

  • 104.

    ככה זה שלא גומרים את העבודה . (ל''ת)

    כולכם נבלות תעופו בבחירות !, 27/01/09 14:04

  • 103.

    יש רגיעה...! אתם יכולים להישאר רגועים !

    חצי עבודה, 27/01/09 14:02

    רק ליברמן יטפל בחמאס כמו שצריך...ובכול תומכי הטרור כמו אחמד טיזי וחברו נעמן הלא שפוי !

  • 102.

    לא משנה מי יהיה ראש הממשלה הבא, יקים שוב ממשלת בובות על חוט של הקוורטט

    תפוזו, 27/01/09 14:02

    נתניהו, ברק או לבני? זה משנה? האם לאחד מהם יהיה האומץ לעצור את מרחץ הדמים שנקרא תהליך אוסלו שכבר גבה אצלנו אלפי קורבנות? לא, כי הם כולם בובות על חוט של הקוורטט, מפחדים ותבוסתנים שינהיגו עוד הבלגות, הסכמי תעתועים שלא שווים את הנייר, ועוד הצהרות לוחמניות ובזבוז כוחו של צה''ל ללא שום כיסוי מדיני יעיל. אין במי לבחור. לבני כשלון עצום, ברק מסתכל לאמת בעיניים ואז עושה במכנסיים, ונתניהו חתם על הסכם חברון הבזיוני וכבר מאותת שמאלה. כולם אותו דרעק.

  • 101.

    זה רק מראה שחמאס הם עדת כלבים שוטים.

    בני123 , 27/01/09 14:02

    זה מראה שדת האיסלם הוא מפגע שהסרטן הכי ממאיר הוא ילד טוב לעומתו.
    אני מקווה שכפי שהובטח,צהל יהרוס עוד רובע או שוב יכה במתקני החמאס,בדיוק כמו שממגרים כלבים חולי כלבת.

  • 100.

    נגיב קשה אלאק. פחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    י.ס, 27/01/09 14:02

  • 99.

    יש לגבות מחמאס את המחיר שהם מכירים, הרוג ישראלי שווה אלף אנשי חמאס. (ל''ת)

    אלף עיניים תמורת עין., 27/01/09 14:01

  • 98.

    תנחומיי למשפחת ההרוג!אמן שכל הפצועים יחלימו וישתקמו!!

    תושבת אשדוד.., 27/01/09 14:00

    אני מקווה שזה לא יוביל למתקפת גראדים\\קסאמים נוספים!!
    החמאס האלה הפרו את הפסקת האש...מגעילים חסריי לב!!

  • 97.

    בעוד שבועים נזרוק את ממשלת המפגרת לפח זבל (ל''ת)

    אנאלפבית, 27/01/09 13:59

  • 96.

    לא יעזור הם מודרכים מכאן .... כנסו ותבינו כמה שינאה !!!

    אורן, 27/01/09 13:59

    כמה שינאה יכולה להיות למוסלמים אתם שואלים ? אז הינה לפניכם כמה פסוקים מהקוראן אשר ממחישים שאין לנו על מה לדבר איתם על שלום כי הם לא רוצים הקיומיינו ,שינאה ואלימות אין מילים אחרות להגדיר זאת ,
    ואם יש כמה ערבים או מוסלמים להגיב על הפסוקים הללו (בלי התלהמות אלה בשכל ) השמח להבין, אולי שווה להיות מוסלמי
    אבל אין מצב....
    בבקשה להלן :
    פרק 8 , פסוק 60 : ''תהיו מוכנים לקראתם בכל הכח ואמצעי לחימה שתוכלו לאסוף ....
    ''לזרוע בהלה בתוך ליבם של האוייבים ,של אללה ושלכם.....

    פרק 4, פסוק 56: '' אלו שלא מאמינים בסימנים שלנו , אנו נצלה אותם באש''......
    איפה שהעור שלהם שרוף יתר על המידה אנחנו נחליף אותו בעור חדש בשבילם ,כך ייתכן והם ירגישו את העונש.
    אכן, אללה הוא עילאי ופיקח.

    פרק 7 פסוק 4: ''לכן אנו נפגוש את חסרי האמונה נהלום בצווריהם וכאשר נגרום למרחץ דמים בינהם רק
    אז נוכל לאחוז בצורה תקיפה בהם.

    פרק 4 פסוק 89: '' אם הם הופכים להיות בוגדים , תיפסו אותם והרגו אותם איפה שרק תמצאו אותם ואל תקחו
    אף אחד שנראה חבר או עוזר מבין שורותיהם....

    פרק 8 פסוק 39: '' הילחמו בכופרים עד שלא תהיה עוד מחלוקת והדת תהיה כולה של אללה.

    עכשיו בואו ותעשו איתם שלום ....

    לא יאמן כמה שינאה !!!

    מצפה מהערבים השפויים לענות דברים חכמים ולא להתלהם , אלה אם מישהו יכול להפריך את הדברים הללו , השמח.

    שהיה שלום על כל עם ישראל , אמן !!!

  • 95.

    צריך איחוד לאומי חזק.

    אלי ירושלמי , 27/01/09 13:59

    מה זה צריך?
    במצבנו אנחנו פשוט חייבים את זה!

    • צודר 100 אחוז (ל''ת)

      אני איתך, 27/01/09 15:00

  • 94.

    חבל שהשאירו את העבודה לממשלה הבאה

    NY, 27/01/09 13:59

    היו צריכים למגר את החמאס ותוך הסדר עם מצריים לצאת משם. יכלו לעשות את זה אבל היססו, נראה שהיסוס במזרח התיכון מתפוצץ בפני המהסס.

  • 93.

    חמאס- תתכוננו למפגש עם הבתולות

    דנה, 27/01/09 13:58

    אה - בעצם- הקודמים לכם כבר תפסו אותן ...

  • 92.

    בעיות כאלה יש ליפתור

    לריאה דוד, 27/01/09 13:55

    מינאכל אותה עד הסוף,
    אנו חייבים לחסל את הבעיה כבר עם גילויה ובהתהוותה, כמו הטיפול בסרטן. אם רוצים באמת ד עם גילוין והתהוותן, כמו סרטן.

  • 91.

    מה יהיה - בקרוב בשדרות!! (ל''ת)

    אין, 27/01/09 13:54

  • 90.

    בטח, ברק המנהיג יצא בצורה חד צדדית! וזו התוצאה!

    א, 27/01/09 13:54

    בדיוק כמו היציאה מלבנון, ממש בריחה, פשוטו כמשמעו! ושלא להזכיר גם את הבריחה מצאלים, עד מתי ברק יברח? אם הוא לא מסוגל לעמוד במשימה עד הסוף? אז שיפנה את מקומו לטובים ממנו שיש להם סבלנות ואורך רוח! ואינם ממהרים לשום מקום! כי המדינה חשובה ולא רק הכסא, שבטח בגללו מיהר לצאת מעזה!
    הרי היו פה יעדים, נכון? אם כן למה לא הושלמו? מה בער בעצמות של ברק ולבני לצאת מעזה ולא לגמור את מה שהתחילו? עכשיו יסבירו זאת לבוחרים! ולמרבה הצער, מה שקרה היום, זה רק הסנונית הראשונה! והלואי שאתבדה!

  • 89.

    ''הפסקת אש''

    אילה, 27/01/09 13:54

    בנתיים מה שיש לנו נסיונות לפיגועים (כן, גם בגבול עזה, לא רק ביו''ש)

    ו''אזעקות שוא'' בדרום:
    באר שבע, אשקול, ואשקלון.

    התושבים שומעים פיצוצים, אבל מישהו מתעקש שאלו אזעקות שוא,
    אולי אלו ''פיצוצי שוא''?

    מי הבא בתור?

    מה עוד הם יעשו בשביל קמפיין בחירות?

    לבחור איחוד לאומי! ימין אמיתי ולא כנוע,
    זאת הארץ היחידה שלנו,
    לא צריך להתבייש לומר:
    ארץ ישראל שלנו!.

  • 88.

    שוב הסכם כושל ועלוב מול חבורת פושעים...אתם מביאים אותנו לתהום (ל''ת)

    herzi33 , 27/01/09 13:53

    • לא היה שום הסכם!! (ל''ת)

      צחי, 27/01/09 14:08

  • 87.

    יפה, ועכשיו ברצינות,

    מודאגת, 27/01/09 13:53

    למה יצאנו מעזה מלכתחילה?!
    בשביל להשתיק את העולם?!
    המקרה הזה הוא הוכחה מעל לכל ספק
    שחיילים שלנו מתו כדי לקדם קמפיין בחירות!
    מי שחושב כמוני!
    הצביעו ברגליים!
    הצביעו למפלגות הקטנות והחברתיות!
    לא עוד גנרלים בשלטון! ממשלה חברתית זה הפתרון!

  • 86.

    צריך להרגיע את אושרת קוטלר..ולספר לה ששום רופא פלסטנאי לא נשרט בתקרית (ל''ת)

    רונן, 27/01/09 13:53

  • 85.

    אי אפשר להאמין לערבים האלה... (ל''ת)

    מ., 27/01/09 13:52

  • 84.

    ברק : מבצע ''יצאנו להפסקה'' יוצא לדרך !

    יש רגיעה, 27/01/09 13:50

    ממשלת ברק וליבני מכריזים כי הרגיעה תמשיך ומיבצע יצאנו להפסקה יכנס מהבוקר לתוקפו !

  • 83.

    שוב נכנסו לשאננות

    אלעד, 27/01/09 13:50

    יהי זכרו ברוך והחלמה מהירה לפצועים

  • 82.

    למה אנחנו לא מגיבים???? למה???

    אמיר, 27/01/09 13:49

    למה ברק מסכים להפרה שנייה של ההסכם?
    למה?

  • 81.

    כל פיגוע - יש למחוק עוד שכונה!!! די להתחסד !! (ל''ת)

    אמא שראתה כבר הכל, 27/01/09 13:49

  • 80.

    מיפלגת קדימה ועבודה אתם בפשיטת רגל כוללת (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/01/09 13:48

    • תרחיש סקר עתידי אפשרי ליברמן עבודה וקדימה אותם מספר מנדטים

      פקק תנועה , 27/01/09 13:51

      מסביב ל15 והליכוד לפחות 35 מנדטים .

    • מפגר מי שבוחר קדימה !

      עם טיפש יושמד, 27/01/09 13:51

      את שאר המיפלגות האחרות אני יכול להבין...גם אם דעותי שונות מדעתי !

  • 79.

    ולכן צריך את ליברמן

    yosi46 , 27/01/09 13:47

    הוא כבר ידע כיצד לטפל בקוריוז חולף כדוגמאת נעמן השמאלן.
    אגב באיזה צבא שרתת?
    ראה לי שאתה שייך לצד שכנגד,אז אולי במקום להתפלסף,עשה מעשה ועבור אל הצד הנגדי,זה יעזור לנו ויחמיא לך.אז לך........

    • אני לא מבין איך לקדימה יש יותר מ 3 מנדטים ?????

      עם טיפש יושמד, 27/01/09 13:53

      את שאר המיפלגות האחרות עוד אני יכול להבין גם עם דעתם שונה מדעתי !

    • התגובה מיועדת אליך נעמן. (ל''ת)

      yosi46 , 27/01/09 14:01

      • עוד כתום שכותב את האיי.קיו שלו בתוך כינוי הטוקבק.

        נעמן,שפוי , 27/01/09 14:07

        ותוכן ההודעה שלך בהחלט מאושש את התיזה לגבי נחיתותם האינטלקטואלית של הכתומים

        • והתגובה מיועדת אליך, יוסי46 (ל''ת)

          נעמן,שפוי , 27/01/09 14:08

        • נראה לי שגימטריה זה לא התחום שלך! (ל''ת)

          yosi46 , 27/01/09 14:09

          • נחמן אתה עדיין עסוק בהפיכת האותיות לספרות? (ל''ת)

            yosi46 , 27/01/09 14:18

          • נראה לי שנעמן זאת בעצם נעימה - ערבייה מעזה שמתחזה לבן אדם.. (ל''ת)

            jerom44 , 27/01/09 14:18

            • נראה לי שנאמן זה יהונתן גפן (ל''ת)

              יוסי, 27/01/09 14:54

            • נעמן זה תערובת

              lili_lili , 27/01/09 15:30

              אמא ערבייה ואבא חמור בר

        • אני מניח שהמשכורת של האירופאים ממש טובה אם אתה יכול לשבת פה כל היום

          זיו, 27/01/09 14:12

          ורק להשפריץ רעל לכל עבר
          נחיתות , ולא רק אינטלקטואלית, היא רק שלך יא זאלמה.
          אבל בכייף. תמשיך. אני בניגוד לחבריי דווקא מעודד אותך להמשיך.
          כל פוסט שלך פה רק מעביר עוד 10 אנשים כן שפויים לצד הימני של המפה
          בהצלחה לך
          ורק אם לא קשה לך, תנסה להיות עוד יותר קיצוני. תנסה לקלל קצר יותר ואם אפשר ממש לתבל את תגובותך במעט ערבית ספרותית זה יעזור לי
          בתודה
          זיו

      • למה אתם מגיבים לנעמן הפרובוקטור? שיקרא במידבר. (ל''ת)

        רסקולניקוב, 27/01/09 14:20

  • 78.

    אהוד...אולמרט... ברק... יקום ה' בכם את דמו של החייל ההרוג... (ל''ת)

    scoopidon l.t.d, 27/01/09 13:47

  • 77.

    איפה ההרתעה?! כנראה שבקרוב מבצע עופרת התאדתה יצא לדרך...

    מוצי פוצי השרף, 27/01/09 13:45

    כנראה תקציב הביטחון צריך רענון נוסף, או שמא המיתון לא עבר אז צריכים עוד מלחמה להסית את דעת הציבור הישראלי הנבער והטיפש מהאמת...

  • 76.

    לכל ביזיון יש את המחיר שלו.

    קפרוביץ זאב , 27/01/09 13:44

    יציאה חפוזה מעזה ללא השלמת יעדי המבצע וללא הרס החמאס כנראה תגבה את המחיר שלה.
    עצם הרמת ראש של החמאס זו תקלה שבאחראיות
    ברק.

    • נכון מאוד

      שמאלנית מתמתנת, 27/01/09 13:56

      ביציאה החפוזה מעזה הוכחנו שאנחנו פחדנים בדיוק כמוהם!

  • 75.

    ממשלה, תני תג מחיר רציני

    עם ישראל, 27/01/09 13:44

    ותהיי רצינית בגביה. אז נראה אותם זוחלים ומתחננים לשלום.
    זה רק את רוצה באמת להפסיק לקבור את הילדים שלנו.

  • 74.

    אהוד ברק - אני מחכה לצו 8! (ל''ת)

    אריאל, 27/01/09 13:43

  • 73.

    תג מחיר

    גוליבר, 27/01/09 13:42

    צריך להפציץ את איזור המנהרות בציר פילדלפי בכל מקרה של ירי לעבר ישראל וצה''ל וזאת בנוסף על הפעילות באיזור הפיגוע עצמו.

  • 72.

    תנחומיי למשפחהתהחלמה מהירה לפצועים.מוות לחמאס. (ל''ת)

    panacea , 27/01/09 13:42

    • יש רגיעה ! אז אתה יכול להיות רגוע !....... (ל''ת)

      בת יענה, 27/01/09 13:43

  • 71.

    איפוא בדיוק נע הכוח? באיזה צד של גדר המערכת?

    יריב, 27/01/09 13:42

    לפי הידיעה הזו הכוח נע ב''מרכז הרצועה עזה''. אם כך ישראל לא יצאה לגמרי מהרצועה.
    ואם זה בצד שלנו, אז נשאלת השאלה איך הם עברו את הגדר? האם יש להם מנהרות מתחת לגדר שהם עדיין לא החליטו להשתמש בהן לחטיפת חיילים כפי שקרה עם שליט?

    ועוד הערה. מישהו מנסה לחבל בהסכם המתגבש עם חמאס על שחרור שליט ושחרור אסירים. כל אחד יכול להחליט לעצמו מי זה ה''מישהו'' הזה

  • 70.

    לבני בורק איפה אתם? הביתה! (ל''ת)

    שפוי, 27/01/09 13:41

  • 69.

    יאאלה עוד עופרת יצוקה-אולי נעלה בסקרים שוב! (ל''ת)

    לבני וברק, 27/01/09 13:40

  • 68.

    תמשיכו ליבחור קדימה ! תקימו עוד מדינת טרור ביהודה ושומרון !

    עם טיפש יושמד, 27/01/09 13:40

    זה יתן לתושבי המרכז מדינת חמאסטן / פתחלנד 5 ק''מ מפתח תקווה !

  • 67.

    מה קרה לשפה שלנו

    אליעזר בן-יהודה, 27/01/09 13:40

    ''תוך שהן מפזרים כדורי חום...''

    1.מסוקים= לשון זכר(הם,ולא הן).
    2.כדורי חום- מה,זאת המצאה חדשה?

    רק לידיעת הכתבים שלכם, ''כדורי החום'' הם נורים.מצופה מכם לדעת את זה...

    בנוגע לשגיאות הכתיב-תתעודדו,בערוץ 2 המצב יותר גרוע(מישהו שם כנראה החליט לחסוך ולעשות מיקור-חוץ לעדכונים הכתובים שרצים על המסך).

  • 66.

    מספיק עם דיבורים

    אסתר, 27/01/09 13:38

    לא לדבר כל כך הרבה תפעלו על מנת להשתיקם.

  • 65.

    כמה טוב שיש ...הפסקת אש !

    חצי עבודה, 27/01/09 13:37

    החמאס ימשיך להישתקם ויכניס טילי פאג'ר עם טווח של 75 ק''מ ! ימשיך ליפגוע בחיילי צהל ...ולירות מידי פעם קאסמים...
    ופיקוד העורף ימגן את גוש דן לסיבוב הבא !

  • 64.

    להגיב מיידית בעוצמה בתוך העיר עזה אחרת אין הרתעה. החמאס מבין רק כח (ל''ת)

    משה, 27/01/09 13:37

  • 63.

    נו ברק? ניצחנו? תתבייש אתה והרמטכל היהיר שלך! (ל''ת)

    י, 27/01/09 13:35

  • 62.

    להכניס להם חזק. הם לא למדו כלום (ל''ת)

    המום, 27/01/09 13:35

  • 61.

    ''הרתעה'' בתחת שלי...הדבר היחיד שליבני וברק מרתיעים בו הוא -להצביע להם (ל''ת)

    רונן, 27/01/09 13:35

  • 60.

    לחסל את הפסקת האש לאלתר

    דורון, 27/01/09 13:34

    להיכנס שוב לעזה,
    להפוך אותה לחורבות

  • 59.

    ברק וליבני לא ראוים לעם הזה..העם שישיב במקלטים בגבורה וחרק שינים ורק

    דביר, 27/01/09 13:33

    ביקש..''אל תפסיקו''
    וחבורת הכלום הזו נכנעה להפסקת אש עלובה ..

  • 58.

    להתלונן באו"ם! הם כבר יטפלו בהם...

    raquel_fernandez , 27/01/09 13:33

    NOT!

  • 57.

    הגיע הזמן שתחליף את הכדורים...השפעתם רעה עליך.. (ל''ת)

    ל-8, 27/01/09 13:31

  • 56.

    לא צריך להגיב, תגובה גוררת ירי גראד על אשדוד

    תושב אשדוד, 27/01/09 13:29

    די,
    הם ירו על חיילים לא על אזרחים ולפיכך צה''ל לא צריך להתלהם בתגובה. תגובה קשה של צה''ל תגרור ירי על אשדוד ולא בא לי לסבול שוב.

  • 55.

    המצב מזעזע בטרוף-אין עם מי לדבר-איך יצאנו ככה מעזה? (ל''ת)

    ברק הביתה,דיי, 27/01/09 13:29

  • 54.

    לחסל מאות אנשי חמאס ומיד+הפצצץ בתי ראשי חמאס (ל''ת)

    ומהר לפני שנאבד את ההרתעה!!!, 27/01/09 13:29

  • 53.

    מי טמבל להצביע לברק או לבני הכושלים

    אזרח גבעתיים, 27/01/09 13:29

    צריך להיות מאוד תמים, פרייאר או טמבל בשביל להצביע ללבני או ברק.
    אני מקווה בשביל עם ישראל שביבי והליכוד יקבלו לפחות 42 מנדטים.

  • 52.

    חתיכת כלבים מסריחים!!!

    סנופי 21 , 27/01/09 13:25

    מקווה שאהוד ברק יכנס באמאמא של חמאס. ידעתי!

    אסור לצאת מעזה עד שלא הורגים את כל ה16,000החמסניקים המסריחים האלה!!!

    על כל חייל שנהרג להרוג אלף פלסטינאים!

    • מעניין שיצור המתכנה בשם "סנופי" מכנה את הערבים "כלבים מסרחים"

      נעמן,שפוי , 27/01/09 13:30

      מה שמעיד שימניות קיצונית היא מחלת נפש.

      • רמז: הוא לא באמת כלב, זה רק הכינוי שלו (ל''ת)

        ..., 27/01/09 13:34

      • מעניין שאחמד נעמן לא רואה בחמאס אירגון טרור ! (ל''ת)

        אחמד טיזי, 27/01/09 13:41

      • מה שיותר מעניין שבשבילך המילה יהודון היא לא מילה גסה

        אוריה , 27/01/09 13:48

        ועל זה נאמר ששפיות ואתה לא הולכים יחד.

        מברכותיך תבורך

        • אני מניח שמכונות עשיית הילדים הכתומים ("נשים דתיות") לוקות בהבנת הנקרא

          נעמן,שפוי , 27/01/09 14:02

          כאשר אחד מחברייך לנשק קרא לחסלני נפש לא הזיז לך הדבר כהוא זה. אולם כשכיניתי אותך ואת חבריך למחנה בכינוי לגיטימי לחלוטין - נקעה נפשך. אני בהחלט מבין את האדישות שלך לחיי יהודים. זה בסדר, כשנחזיר את השטחים הכבושים בגדה המערבית ומזרח ירושלים לידי אדוניהם הפלסטינים - נראה אותל מתגלגלת במלוא הדרך לצלילי השיר "עוצו עצה ותופד". חה חה חה.

          • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            אוריה , 27/01/09 14:11

            מברכותיך תבורך

            איש קטן , לך חפש לך חיים! אתה חיי בסרט רע מאוד!

            "גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עמדי...."

            ודע לך שאני גאה בנשים "הכתומות" שעושות ילדים , עדיין יש להם זמן לגרום לך להתפוצץ מעצבים!!

            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            מלב מרכז הארץ, אומר לך
            מברכותיך תבורך

      • ראו ראו מי כאן:) הקאפו חזר.

        אזרח, 27/01/09 13:51

        אני אומר לכם, הקש''א של החמאס ממש לא עובד כמו שצריך.

      • מענין שערבי טיפש ומפגר קורא לעצמו נחמן שפוי.

        erez2000 , 27/01/09 13:54

        אבל אפשר להבין אותו,זה בושה להיות שייך לתרבות הרצח והכיבוש העולמי של מוחמד,המפלצת הפידופילית הרצחנית ממכה.

      • ל''שפוי''

        חיים גבעתיים, 27/01/09 14:07

        מה שמענין הוא שאדם כמוך,שמתיחס למרץ כמפלגה ימנית,מכנה את עצמו שפוי.
        רד מהעץ,ולך להיבדק.

      • נעמן ה''שפוי''

        א.א רמת אביב., 27/01/09 14:16

        שניה,
        יש לך קריאה סלקטיבית.
        סנופי קרה בשמות גנאי נגד החמס ואתה ישר קופץ.
        אתה תומך חמס?
        ואתה מתקרה שפוי???

        ד''א לא כל הימניים הם דתיים.
        יבחוש בן שלולית שכמוך.

      • למה אתם עונים לדבר הזה המתקרא נעמן, ונותן דיאגנוזה לעצמו?

        רסקולניקוב, 27/01/09 14:18

        אתם לא מבינים שמזה הזוהמה חי?

    • אחרי שהרגו להם 1300 פלשתנאים אתה מצפה שהם לא ירצו נקמה? (ל''ת)

      תושב אשדוד, 27/01/09 13:31

      • נעמן הנטחן

        lili_lili , 27/01/09 15:35

        נושך כריות בן תשפוכת השטן,לפני שאתה מדבר על יהודונים תבדוק את המוצא שלך,רק תערובת עם בהמה מוציאה אדם כמוך ,אתה לא רק הזבל אלה המיץ של הזבל.

        • הוא מת כבר להגיע לגן-עדן: הבטיחו לו 70 בתולים + סיכה בחינם. (ל''ת)

          panacea , 28/01/09 08:51

    • החמאס פשוט כלבים מסריחים

      יוסי מאשקלון, 27/01/09 14:25

      בפעם הבאה שהם עושים מסדר המפקד, להוריד פצצה של טון באמצע הרחבה.

  • 51.

    חייבים להגיב ובצורה קשה ביותר. (ל''ת)

    טליה, 27/01/09 13:24

  • 50.

    דויד גרוסמן..לך לעזזאל! (ל''ת)

    רונן, 27/01/09 13:24

  • 49.

    ברק (לא אובמה) דןחף לממשלת ימין, עם כול הפלצנים

    רובין, 27/01/09 13:24

    מקדימה מאחורה, זה מה שנקרא בערבית תהדיה

  • 48.

    תגובת ישראל חייבת להיות לא פרופורציונלית! (ל''ת)

    טברייני1, 27/01/09 13:23

  • 47.

    עכשיו כל היהודונים והטוקבקטיסטים שלא שרתו בצבא ידרשו לכסח את עזה

    נעמן,שפוי , 27/01/09 13:23

    קדימה יהודונים, תתחילו להפיץ אץ הרעל הרגיל שלכם. לא מספיק שרצחנו 1000 אזרחים אתם רוצים לראות עוד דם פלסטיני ועוד דם ועוד דם.מתי תשבעו?

    • ואתה קורא לעצמך שפוי??? (ל''ת)

      yosi46 , 27/01/09 13:26

    • מה אתה אומר?!?!

      יוהאן, 27/01/09 13:28

      לידיעתך, הגישה שאתה מייצג, היא היא אותה גישה יהודונית מתרפסת אשר גורמת לאנטישמיות בכל העולם.
      אותה גישה שמנסה ללא הרץ להתחנף לפריץ הגוי, עד כדי התבטלות עצמית מוחלטת.
      דבר נוסף - כאשר אתה מדבר על ''דם שנשפך'', זה בסדר מדי פעם (לא יותר מדי - אני לא רוצה להעיק עליך) לדבר על דם יהודי שנשפך, ולא רק על דם פלסטינאי.

    • אתה רוקד על דמם של חיילינו

      איכככס, 27/01/09 13:29

      בלי בושה...אתה מגעיל ודוחה.
      הייתי מועך אותך בשתי הדיים שלי.

    • אוו..הנה נעמן .....מברכותיך תבורך....

      אוריה , 27/01/09 13:29

      היהודונים שאנחנו לא חייבים לפרט בפנייך את שירותנו הצבאי.

      עצם הכתיבה שלך מעידה כי אתה מהזן השפל ביותר!!
      רק הנאצים קראו לסבותינו יהודונים!!!

      ובוא אני אפתיע אותך.... אני לא דורשת לכסח את עזה!!!
      במקביל אני מאוד דורשת שצה"ל יכנס לעזה וינקה את המנהיגים שלהם!
      יקומו חדשים? גם אותם להוריד!
      הקם להורגך השכם להורגו!!!

      הדם של הילדים שלנו לא הפקר ובטח לא פוליסת ביטוח חיים עבור שמאלנים שכמותך,יושבים על התחת המדושן שלהם ומצקצקים בשפתיים למראה מסיק זיתים!!!

      אז הטוקובקיסטית והיהודונית שאני מוסרת לך ..
      מברכותיך תבורך

      • אני מניח שאת הריר הניגר משפתותייך-אפילו השביס הכתום אינו יכול לנגב

        נעמן,שפוי , 27/01/09 13:36

        יהודון אינה מילה גסה. ח"כ צבי הנדל, שאינו חשוד בחוסר פטריוטיות כינה בשם "יהודון" את שגריר ארה"ב דן קרצר. http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-1516748,00.html
        לא שמעתי את מקהלת הצדקנים בכתום והשמלות מידה 48-50 שיוצאים להוקיע את הנדל כמוך. מציע לך ללכת לקרוא כמה פסוקי תהילים ולהירגע במאחז הבלתי חוקי שבנית על אדמה פלסטינית כבושה.

        • נעמן... מעומק מחשוף חולצתי ...אתה פשוט רדוף רוחות רעות

          אוריה , 27/01/09 13:40

          מברכותיך תבורך

          ואגב:

          אשא עיניי אל ההרים מאין יבוא עזרי?
          נעמן השמאלן... לתשומת ליבך....

          עזרי מן ה' עושה שמים וארץ..........

          • המשיכי לבקש את משענת הקנה הרצוץ המפוקפקת של יהוה

            נעמן,שפוי , 27/01/09 13:54

            את גם מוזמנת לקרוא "שמע ישראל". יש לי 6 מיליון סיבות שתפילה ותחינות ליושב במרומים לא עובדות במיוחד. בתור פשרה אהיה שמח לקרוא מעט משניות על כל כתום באשר הוא.

            • אני גאה להיות יהודונית מאמינה באלוהים אחד ויחיד

              אוריה , 27/01/09 14:06

              שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד



              אבל כמו שאמרתי שפיות ואתה זה לא הולך ביחד!

            • ואת מעט המשניות שאתה מציע לקרוא על כל כתום, עליך אפילו

              א, 27/01/09 14:37

              כלב לא יקרא! כך שתירגע כי הפוסל במומו פוסל!

          • לא להתרגש,נעמן הוא דמגוג ערבי טיפש ושקרן .

            erez2000 , 27/01/09 14:59

            הוא גם כל כך טיפש מכדי להבין שכתיבתו הדלה משרתת את ליברמן,אבל לפחות בזמן שהוא כותב הוא לא מסתובב ברחוב ומסכן את הציבור ,וגם זה משהו.

        • יא נעמאן-הצלחת לשרוד את הפגזות צהל-אבל יומך קרב-וגם יומם של חבריך המחב (ל''ת)

          panacea , 27/01/09 13:41

          • רק ליברמן יטפל בתומכי הטרור כמו נעמן הלא שפוי ! (ל''ת)

            עופרת יצוקה 2, 27/01/09 14:04

    • נעמן, לא איכפת לי אם אתה תהיה האלף ואחד!!! (ל''ת)

      דודו, 27/01/09 13:31

    • מפיק מרגליות...

      משה, 27/01/09 13:33

      תגיד נעמן, פלשתינאצי שכמוך, כשקם בבוקר ומסתכל בראי, לא נגעל מהביוב שיש לו במקום שלאחרים יש מה שקרוי פה?

    • תפסיק להכליל אותך איתנו - אתה לא שייך אלינו - אתה מחבל ערבי

      גד, 27/01/09 13:34

      צמא לדם- יבוא היום ונדע מי אתה ונשמע רבות על תמיכתך באירוני המרצחים - קרי - חמאס ג'יהאד ועוד... ואני מבטיח לך שנטפל בך כמו שטיפלנו בחמאס

    • נעמן - אתה חולה, גש לפסיכיאטר (ל''ת)

      אלי, 27/01/09 13:38

    • אחמד נעמן ידוע בדעותיו הפרו ערביות !

      תומכי הטרור, 27/01/09 13:38

      חברו אחמד טיבי אמר כי הוא לא רואה בחמאס אירגון טרור !

    • איזה צרות עין...

      גאנימה השפוייה, 27/01/09 13:40

      להתיחס לאנשי המדינה הזו, ''יהודונים'' כאל אנשים אכולי שנאה שרוצים לטבוח בעם הפלסטיני להנאה....
      באיזה סרט אתה חיי? אני שומעת את האלימות דווקא נוזלת ממך. האלימות הזאת שמוסתרת בסוג של קורבנות. אני לא בטוחה שאתה יהודי בכלל וגם אם כן אתה בהחלט לא שפוי. האנשים השפויים משני הצדדים יחפשו את הדרך הטובה ביותר להגיע לשלום. ולא על חשבון אחד השני. מה שאתה מתאר זו גירסה חד צדדית צרת עין ועלובה. אנשי טרור צריכים להתחסל מפני שהם מזיקים ל2 הצדדים. וכנראה שלא היית בצבא, אחת היית באמת יודע ש 1000 אזרחים פלסטינים מתו בגלל שהטרוריסטים שלהם השתמשו בהם כמגן אנושי. אז באיזה צד אתה??? אתה חולה!

    • תבורך נעמן, כוח מוסרי מול הבהמיות של הישראלים הצלבנים המודרנים

      מוצי פוצי השרף, 27/01/09 13:47

      הם ישרפו את כל העולם אם יהרגו להם חייל שתפקידו למות בשביל פוליטיקאים מושחתים, אבל אם מהצד שלהם הורגים מאות ילדים ונשים שלא אמורים להלחם זה בסדר מבחינתם...

      בעל הבית השתגע! לכן צריך לאשפז אותו דחוף

    • צריך להעלות להק מטוסים לאוויר ופשוט לשטח את עזה עד היסוד

      נעמן, שפוי, 27/01/09 13:50

      ואם ישאר משהו לאחר המטוסים לתת את כל ה''פג תוקף'' של הארטילריה על עזה גם כן

    • מתי נהיה שבעים? כשתמות . (ל''ת)

      Puki , 27/01/09 13:51

      • אכן יהדות במיטבה. ר' עקיבא היה גאה בך.

        נעמן,שפוי , 27/01/09 13:56

        ואפרופו ר' עקיבא: אני מייחל למפגש בין גופך לבין מורגי הברזל.

        • די די אני מתחיל לבכות....

          Puki , 27/01/09 15:33

          שים לב שכול התגובות פה אומרות שאתה פסיכופת.

          דרך אגב מי זה קיבינימט רבי עקיבא? ולמה שיהיה אכפת לי מה הוא אומר?

        • אהה ותודה על כול המנדטים שאתה יוצר לליברמן עם התגובות שלך (ל''ת)

          Puki , 27/01/09 15:35

    • נעמן, כלבים ילקקו את דמך... זבל בן זבל...

      scoopidon l.t.d, 27/01/09 13:54

      נעמן, מישהו עקב אחריך לאורך שנים... מישהו עוקב אחריך... גם עכשיו... צולמת... הפאדיחה קבל עם ועדה... בקרוב... רגע לפני עריפת ראשך המטונף...

    • סבאח איל חיר יא נעמן, יצאת מהמחילה עם הנייה?1

      עוד חולה נפש, 27/01/09 13:58

      נעמן שפוי כיף חאלק ?, אתה עוד חי?, זה עומד לעבור לך בקרוב!

    • אחמד נעמן ידוע בדעותיו הפרו ערביות !

      אחמד טיזי, 27/01/09 13:59

      אם 1000 הרוגים לא הספיקו לחמאס בעזה...אפשר להסדר לו עוד מבצע עופר יצוקה 2 !

    • להרוג עוד 1000 מחבלים בעזה ! עד שחמאסטן תרים דגל לבן !

      נמאס מהחמאס, 27/01/09 14:01

      בסרטן האיסלמי צריךך לעבור מהעולם!
      לכן אני בוחר ליברמן !

    • למה אתם עונים לו? חבל על כל מילה (ל''ת)

      רסקולניקוב, 27/01/09 14:16

    • אני מסכים עם ליצן הפחדן, לא צריך לעשות כלום

      ..., 27/01/09 14:33

      צריך לתת להם להתחמש עם טילים שמגיעים לתל-אביב, אולי אז תהיה תמיכה של 95% מהאזרחים לפעולת צה''ל במקום 75%.

    • מה. זה יוהודון???

      אזרח מודאג, 27/01/09 14:37

      מה אתה נאצי???
      ככה הם קראו לנו!!!!!

      .ואיפה אתה חיי?? זה כבר לא 1000 א.יש .ירד 500, תתעדכן.!!!!!!

    • כל האמת על נעמן '' השפוי ''

      מספר סיפורים, 27/01/09 15:01

      שמו האמיתי נעים שאוופי, מקוריותו בקיבוץ במרכז הארץ אך הוא התאסלם כשהיה בן חצי שנה..ברית עשו לו בגיל 13 כמנהג הערבים , טראומת חיתוך העורלה הערלה עדיין נעוצה בו
      הוא עלה למכה..אך ירד חזרה על חמור מהיר .
      הוא היגר לעזה , שם קבע את מושבו..ומאז הוא במעמד דובר לאלה שחותכים לעצמם את הבולבול בגיל 13-17 ....וכן..מפעם לפעם הוא גם מגיב ב NRG ..ומעלה לאתר את הרייטינג.
      אחרת לא היו מפרסמים באתר יהודי מילת גנאי נאצית כמו..יהודונים.

    • נעמן היום מרימים כוסית אצל גפן גם גידעון לוי יהיה ושמאי הפדופיל אהובך (ל''ת)

      מוטי, 27/01/09 15:05

      • לנעמן מחכים 70 בתולים בגן-עדן.שיכין הרבה חומרי סיכה. (ל''ת)

        panacea , 27/01/09 22:39

    • פרובוקדור רשע בן שרמוטה (ל''ת)

      אחד, 27/01/09 18:13

  • 46.

    יש לי תגובה הולמת לדברי ברק

    פנדה, 27/01/09 13:22

    אבל אני לא יכול לפרט

  • 45.

    לא משנה החיל ההרוג? העיקר ששום רופא פלסטנאי דובר עברית לא נפגע.. (ל''ת)

    מיכה, 27/01/09 13:22

  • 44.

    לא!!!!!!!!!! מאמינים!!!!!!!! לערבים!!!!!!!!!!!! מתי תלמדו כבר לעזזאל? (ל''ת)

    רם, 27/01/09 13:21

  • 43.

    http://intifada.co.il - מלחמה גם ברשת !

    alemoni , 27/01/09 13:21

    http://intifada.co.il

  • 42.

    כן בטח תגיב (ל''ת)

    בלה בלה, 27/01/09 13:21

  • 41.

    רק האיחוד הלאומי-בלי לפחד כלל (ל''ת)

    אריה91 , 27/01/09 13:20

    • רק לא הבחנתי במפלגה זו 2 דברים:איחוד ולאומיות. (ל''ת)

      LUBER, 27/01/09 13:34

  • 40.

    להרוג כמה שיותר בלי חשבון (ל''ת)

    לתת בראש, 27/01/09 13:19

  • 39.

    ניראה מה ביבי יעשה בעוד שבועיים???? תכלס הפסדנו... (ל''ת)

    מה רוצים מברק, ליבני?, 27/01/09 13:19

  • 38.

    עם חזק ממשלה חלשה - זה כל הסיפור של 3 שנים אחורה (ל''ת)

    מבין, 27/01/09 13:19

  • 37.

    תגובה

    מקסים, 27/01/09 13:18

    הצהרת כוונות פסבית מזמינה פיגועים.
    ומנהיגות אקטיבית מונעת פיגועים.

    צריך להגיב מייד.

  • 36.

    ''ותפילה, ותשובה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה'' (ל''ת)

    עם ישראל חי, 27/01/09 13:17

  • 35.

    גלעד שליט- עד מתי ?????

    אזרחית מאוכזבת, 27/01/09 13:17

    אהוד ברק- אנו מחכים ל ''תגובה''
    כל השמאלנים תתעוררו - יש לנו עסק עם חיות אדם !!!
    החיל שלנו שנפל - יהי זכרו ברוך, ה' יקום דמו !!!
    איחולי החלמה לחיילנו הפצועים .

  • 34.

    חשבתם שאתם יכולים לבצע טבח ללא תגובה ?

    חמד, 27/01/09 13:17

    אם היו הורגים לכם את המשפחה, מאות ילדים , ונשים מפציצים את עירכם, האם הייתם יושבים רגל על רגל ומחכים עד שהאדון יואיל בטובו יתנצל ויגיד : לא התכוונו לרצוח לכם את המשפחה, אנחנו ממש מצטערים... את האשמים בהרג הנורא ובפיגוע יש למצוא בהנהגה הישראלית היהירה והאטומה שממשיכה בדרך ההרג והרצח, ובמעשייה מדרדרת את האיזור לעימות דמים ללא סוף.וזאת רק ההתחלה, כשמתחילים במלחמת דמים כמו הטבח בעזה, מוציאים את הכוחות השטניים ביותר מהבקבוק, אז אין לכם מה להתפלא, עם כל הצער והכאב הנורא על מה שקורה ועל הנקמות העתידות לבוא. ישראל הביאה להקצנה המטורפת הזאת, והנהגתה אחראית לזוועה

  • 33.

    שמענו עליך, חזור למגדלי אקירוב ! (ל''ת)

    הארי פוטר, 27/01/09 13:17

  • 32.

    איפה כל יפי הנפש\\צדקנים\\שמאלנים ?????

    אלי, 27/01/09 13:16

    הנה - צה''ל בחוץ, צה''ל נוצר אש, עזרה הומניטרית בפנים - ומה התשובה ?????? חייל הרוג, וכמה פצועים.
    מישהו מיכם (אולי מחברי הכנסת הערביים....) מוכן לגשת למשפחות לנחם ?
    אולי לפחות יהיה לכם את היושרה לגנות את מעשה הנבלה באופן חד-משמעי, בלי כפל משמעות או צביעות ?
    תתביישו !!!

  • 31.

    פחד אובמה אחזם.

    מוסא קאראף, 27/01/09 13:16

    זו התוצאה של אפקט אובמה שאחז שהעבודה הדדימה. ש פ נ ים !!

    נראה מה יעשה הברק ?? חוץ מדבר ר ע ם !!!

  • 30.

    לא נתתם לצהל לסיים את העבודה - זה עלה לנו בהרוג ופצועים

    יוסי, 27/01/09 13:16

    סומכים על האירופאים העלובים שימנעו הברחות לעזה ? - כבר עכשיו החמאס בהתחמשות מזורזת !
    סומכים על האמריקאים שימנעו משלוחי טילים אירניים ? - במלחמה הבאה תקבלו טילים ק''ק מדויקים על תל אביב חיפה וירושלים.

    את החמאס היה צריך לגמור ( כולל כל המנהיגים הבכירים) עכשיו !! - מחר יהיה מאוחר מידי

    את הקול שלי לא תקבלו בבחירות הקרובות

    רופסים שכמותכם

  • 29.

    די לדיבורים רוצים לראות תוצאות!

    תומר, 27/01/09 13:15

    אמרתם שתגיבו - איפה הייתה התגובה לירי על חיילי צה''ל בעת הנסיגה? איפה התגובה לירי 8 פצצות מרגמות? איפה התגובה לכל הירי לאחר הפסקת האש ב 2 לפנות בוקר - הרי היה ירי של חאמס עד 5 בערב ביום שלמחרת. ואיפה התגובה לפיגוע זה???
    די לראינות בתקשורת ולשימוש בה למען מטרות בחירות - תגובה מיידית וכואבת! מיידית.

    • תגובה לתומר

      הזאב, 27/01/09 15:12

      נבחרי העם יודעים את המקצוע הטוב ביותר --לדבר ועוד פעם לדבר.הרי הם טובים בזה. בתקופה הקרובה הרי הם ידברו וינסו לשכנע להצביע עבור מפלגתם ,אולם אין הם מסוגלים לבצע דבר אחד עד הסוף. ולכן הטריו מהמוביל כיום בשלטון אולמרט ליבני וברק ברחו מבלי לגמור את העבודה בעזה.

  • 28.

    עסוקים בבחירות

    yosi46 , 27/01/09 13:15

    ולא יכולים להתפנות לתגובה הולמת.

  • 27.

    איך תגיבו - בעוד ועוד דיבורים ?הרי אסור להרגיז את הבוחרים הערבים (ל''ת)

    יענקל'ה, נתיבות, 27/01/09 13:15

  • 26.

    לפני שנפסיד את ההרתעה-להרוג 200 אנשי חמאס ומיד!!! (ל''ת)

    להכות בראש הנחש-עד זוב דם! ומיד!!!, 27/01/09 13:15

  • 25.

    מדינת חלם

    עופר, 27/01/09 13:14

    הפסיקו את המבצע,בגלל אובמה לא סיימו אותו ומגיעים כעת למצב הרבה יותר גרוע.
    יש הרבה מה ללמוד מרוסיה ומלמתה בגוארגיה נכנסו במלא הכח והפסיקו את אותו טרור לתמיד.
    אנחנו נכנסנו במלא הכח ותוצאות אין,היו צריכים לסיים ,ולבצע מבצע רחב היקף ולהביא את הנייה לכאן.
    מתי סוף סוף יבינו שיש כאן מקום למדינה אחת.

  • 24.

    ברוך דיין האמת. רפואה שלמה לפצועים (ל''ת)

    יהודי, 27/01/09 13:14

  • 23.

    כיסופים

    דבורה כהן, 27/01/09 13:13

    תגובה עכשו ומיד

  • 22.

    נו ברק מה אתה עושה???

    yosi46 , 27/01/09 13:13

    רוצה להבחר לשר הבטחון עוד שבועיים?
    ולתקרית הזו יש לך תשובה?
    כן ,ראיתי ישנה תשובה הולמת,אבל אתה לא יכול לפרט.

    • ברק עסוק ביחצנות של עצמו באינטרנט ובתקשורת (ל''ת)

      יגאל כהן, 27/01/09 13:19

  • 21.

    יהי זכרו ברוך

    מיטל, 27/01/09 13:13

    מי חשב שכל כך מהר נכאב את מות ילדינו שוב? שלא ידעו עוד צער

  • 20.

    כך קורה שכמפסיקים מלחמה ללא תוצאה חד משמעית (ל''ת)

    patish4 , 27/01/09 13:13

    • ציפי ליבני וברק עשו חצי עבודה !

      עם טיפש יושמד, 27/01/09 13:42

      ואנחנו נשלם את המחיר על כך...
      בסיבוב הבא החמאס יפגיז את מדינת תל אביב !

  • 19.

    מה כבר ניתן עוד לומר..??

    ירון אביב , 27/01/09 13:12

    הנהגה רופסת שיש לה צבא נחוש ומקצועי..
    עם גיבור שמוכן להתמודדות שיש לו הנהגה פחדנית..

  • 18.

    יונית לוי וכל השמאלנים המתייפייפים

    כרמי, 27/01/09 13:11

    עכשיו תזילו דמעה ויש לכם על מה . אם צה''ל היה מסיים את העבודה זה לא היה קורה ...

  • 17.

    צריך להגיב בכל הכח זה מה חמס מבינים (ל''ת)

    נתן, 27/01/09 13:11

  • 16.

    אהוד ברח. (ל''ת)

    gototoilet , 27/01/09 13:10

    • תגובה לאהוד ברח

      מקסים, 27/01/09 13:30

      ידידי על הבריחה הקודמת הוא כבר שילם

      על שאר ''הבריחות'' עדיין ישנם אחרים שטרם שילמו.

      ובמבחן התוצאה כנראה שמהבריחה הקודמת שלו הוא צבר ניסיון והצליח להבריח את החמס.

      כנראה שלא צריך להיות מטומטם כדי להבין איך מטומטם חושב.

    • ברגע האמת ברח (ל''ת)

      הסיסמה האמיתית של מפלגת האבדון, 27/01/09 13:55

  • 15.

    איפה כח ההרתעה ?? (ל''ת)

    אזרח מיואש, 27/01/09 13:09

  • 14.

    עוד כישלון של אולמרט לבני וברק שעשו חצי עבודה (ל''ת)

    דוד הכהן, 27/01/09 13:09

  • 13.

    bomb them

    ronnie, 27/01/09 13:09

    they must get punished hard

  • 12.

    איך זה, שלום על חשבון מתנחלים? עובד-פיצוץ,כמו שצריך,כמו שרציתם? (ל''ת)

    LUBER, 27/01/09 13:08

  • 11.

    איזה שר ביטחון פקאקט....פיגוע?? מלחמה!!!!! (ל''ת)

    רפי, 27/01/09 13:08

  • 10.

    אהוד ברח. (ל''ת)

    X-Man, 27/01/09 13:08

  • 9.

    איפה עכשיו יהונתן גפן ..טיבי...וכל השמאלנים ....איפה צעקתכם ...אה בעצם

    צחי, 27/01/09 13:06

    עוד לא הפצצנו אותם!

  • 8.

    החבון מעים ברק לא נסגר חמאס ינצל את ההפוגה ויתחמש (ל''ת)

    נטלי תל אביב, 27/01/09 13:06

  • 7.

    למה לא גמרתם את העבודה????????ממשלה מופקרת (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 27/01/09 13:06

  • 6.

    בסרט הזה שנקרא מלחמת ההתשה היינו כבר

    שוש, 27/01/09 13:06

    ושוב חוזר הכל - לא למדנו כלום! אבל אם כבר עזבנו, היינו צריכים להודיע לכל העולם ובמיוחד לפלשתינים/חמאס/וכל שאר הארגונים ששמם כבר אינו משנה שאם יריה אחת תיירה - יותר הרסן לחלוטין ולדעתי היו צריכים ללכת על הניה וחברין- זו הרי תהייה דרכם להקיז דמנו

  • 5.

    הנה ככה נראית ''הפסקת..'' יטפטפו עלינו - עלק פיגוע ....זו מלחמה שהסתימה? (ל''ת)

    פרדוקס ברק ליבני, 27/01/09 13:04

  • 4.

    החלטה ''מצויינת'' שציפי לבני היתה שותפה..... רואים שזה גדול עליה.... (ל''ת)

    רפי, 27/01/09 13:03

  • 3.

    ככה זה שעושים חצי עבודה (ל''ת)

    אבי, 27/01/09 13:03

  • 2.

    זה מה שקורה כשלא מסיימים עד הסוף את העבודה כדי לא להביך את

    ג'ינג'י = ת''א, 27/01/09 13:02

    אובמה, חיילי צה''ל משלמים במחיר חייהם בגלל השרלטנות וההתרפסות של הממשלה השמאלנית הארורה הזאת, חלילה אם יבחרו העם היהודי וחיילי צה''ל ימשיכו לשלם מחיר כבד בגלל הפושעים מקדימה והעבודה!!!

    • תגובה לג'ינג'י

      הזאב, 27/01/09 14:58

      כך בחשבון אהוד ברק ברח מלבנון ועתה הוכפל ה''אהוד'' ברק את אולמרט שברחו הפעם מעזה בגלל שלא יכלו לראות את החלק השלישי במבצע אשר יגרום לחמאס ליפול עד הסוף ולשחרר את גלעד שליט.

  • 1.

    זה מוכיח שרק הימין צודק אני אצביע לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    חיים, 27/01/09 13:02