• 45.

    איך זה שרק אתה צודק וכל המטכ''ל טועה (ל''ת)

    אתה סופרמן וגם ספיידרמן, 27/01/09 14:16

  • 44.

    Peulot Tagmul

    Old soldier, 27/01/09 09:18

    and this was one with all the charachteristics and reasons of the retaliation raids of the 50s and 60's, you do IN and OUT. And by the way, Kibya was a children play in comparison to Gaza. A

  • 43.

    אם היו טעויות הם לא של צה''ל,הצבא התנהג למופת.

    טכנאי ירושלמי, 27/01/09 08:54

    כשהממשלה קושרת לצבא את הידיים ומגבילה אותו
    באפשרויות הפעולה,אי אפשר להאשים אותו.
    הגיע הזמן לתת לצה''ל להחליט איך הוא רוצה לפעול על מנת לשמור על ביטחון המדינה.

  • 42.

    אני ידעתי שממשלת קדימה לא מסוגלת לנהל מלחמה - ולא הופתעתי מ 0 ההשגים

    אם חמאס נשאר וישוקם - המבצע בעזה נ כ ש ל !!!!, 27/01/09 08:45

    זה שעשו מטווח על עזה ממטוסים, וניהלו מעט קרבות בהצלחה --- לא הביא שום הישג מדיני ואסטראטגי לישראל, בעצם רק נזק! החמאס יתחזק כמו חיזבללה בלבנון ואיראן תשלוט ביו''ש וכך תושלם טבעת החנק של השמדת ישראל!

  • 41.

    היה צריך לפגוע באוכלוסיה בלי חשבון - ממילא מציגים אותנו כנאצים (ל''ת)

    אז לפחות היינו מכניעים החמאס!, 27/01/09 08:42

  • 40.

    צה''ל שוקם על יד החלפת רמטכ''ל ושר בטחון - הממשלה צריכה להיות מוחלפת

    שיקום מדיניות - רק על ידי החלפת ממשלה כושלת, 27/01/09 08:41

    המדיניות השגויה של קדימה (מלחמה ללא יעד להכריע האוייב - אלא רק להפחידו קצת) בצועי ליבני בהשגת הסכמים חסרי ערך ושגרמו לעצירת צה''ל מהכרעת האוייב, קיפאון במקום עד שיאלצו ישראל לברוח בלחץ מדיני מחו''ל.
    אם היו מפוצצים ממשלת החמאס בבונקר ופוגעים בצמרת הצבאית היה אשר ליצור מציאות אחרת, אולי. עכשיו בודאות החמאס יתחזק ויכבוש גם את יו''ש אם ישראל תכנע לאובמה...

  • 39.

    פחדנות זו גם שיטה.אבל האוייב מולו המטליות היא של בן לאדן אירן ולא (ל''ת)

    שוויץ התבלבלת לו ., 27/01/09 08:26

  • 38.

    לפני המאמר שלך אפשר לעשות מלחמה בתוך הקריה מול מצגי המחשב .ולהתנהג כמ (ל''ת)

    כמו המלך הוא עירום, 27/01/09 08:23

  • 37.

    יש בעיה עם מומחים שחיים בעבר

    דן, 27/01/09 07:53

    אנשי חיל האוויר שחיים בעידן מלחמת ששת הימים מצפים להכרעה מהירה, לאפס נפגעים אזרחיים ולקריסת האויב.
    מה לעשות שהמצב השתנה. קרב בלב עזה לא יכול להיות מהיר, קרב מול מחבלים שמסתתרים אחרי ילדים לא יכול להיות בלי קורבנות אזרחיים.

  • 36.

    צודק

    יפה נפש, 27/01/09 07:52

    צודק, היינו צריכים לכתוש את עזה מהאויר,כולל אזורי מגורים של אזרחים חפים מפשע.במצב כזה לנו לא היו לנו נפגעים בכלל והם היו מבינים מי כאן המלך.אגב אחרי כתישה מאסיבית של כול עזה,אפשר היה לטהר אח''כ באש ולהשתלט על ציר פילדלפיה,להשליט משטר אימה במשך מספר חודשים על כול מי שמעיז להרים את האף(הוצאות להורג מהירות ללא משפט)
    כמו שהרוסים עשו בצצניה.ואז כשכול העולם היה צורח ומאשים את ישראל בפשעי מלחמה-יפי נפש כמוך לא היו יכולים להאשים אף אחד בחוסר השגת מטרות המלחמה!

  • 35.

    חכמולוג.מי דאג שאירן יהיו על הגבול בלבנון ובעזה אנשים כמוך .במאמר (ל''ת)

    אתה מסכים לטרור..., 27/01/09 05:14

  • 34.

    גורדן אסור לשבח?עלינו רק לבכות לקבור את מתינו לחטוף טילים מתאבדים (ל''ת)

    מאמר עלוב ., 27/01/09 05:09

  • 33.

    עוד לא נמאס לכם גורדון?!

    אזרח-1, 27/01/09 03:52

    עוד לא נמאס לך ולידידך מחיל האויר לדקלם את הטיעון המגוחך הזה? (שחיל האויר לבד יכול להכריע את הקרב)

    אז זהו - שלא. הוא לא יכול.

  • 32.

    עזוב אותנו משטויות בחייך, אם לא היינו נכנסים

    צח, 27/01/09 03:35

    קרקעית עוד היה יוצא לנו שם של פחדנים .
    וכיוון שהיה תסביך מכל עניין הכניסה הקרקעית בפעם הקודמת בלבנון,היה נחוץ הפעם להראות לכולם שאנו לא מפחדים מזה כלל.וכך היה.למרות כל איומי החמאס שקדמו למערכה,צה''ל הוכיח שאין עליו בשדה הקרב.

  • 31.

    שמעת כבר על התקפה סיבובית ?

    סטפן צוויג , 27/01/09 02:52

    האם קראת את "תיק רבין" של אורי מילשטיין? ההתנהלות של דישדוש מוכרת לנו עוד מימי הפלמ"ח. היחידי ששם קץ לתופעה הזו הוא אריק שרון שגם אותו הרסו לאחר מלחמת הלבנון הראשונה.

  • 30.

    The conclusion

    Ami BMD, 27/01/09 01:06

    After reading the article it is very clear that the only conclusion is the need to replace the leadership, otherwise, the same will recurr again and again and again.......

  • 29.

    אולמרט : "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה

    הליכוד בפיקוד , 27/01/09 00:51

    "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

    אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

    "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 28.

    חוסר פירגון מפליל את הכותב (ל''ת)

    משה מרכז, 26/01/09 23:33

  • 27.

    איך אתם נותנים לילד קטן כזה לכתוב מאמרים?.

    יוסי, 26/01/09 23:25

    כאילו זאת אשמתו של צה''ל שמדובר בשטח בלחימה בנוי ולכן ההתקדמות היא איטית. ממש ''טעות אסרטגית''. איך אתם נותנים לילד קטן כזה לכתוב?

  • 26.

    מה שעוד משותף לשתי המלחמות הם אולמרט ולבני (ל''ת)

    ואידך זיל גמור, 26/01/09 23:22

  • 25.

    הטעות המרכזית היא ששוב לא הלכו על נצחון - בניגוד לוחמת מגן (ל''ת)

    אורי, 26/01/09 22:32

  • 24.

    אסור לחזור על שגיאות כמו אוסלו - התוצאות היו גרועות על אף השמחה (ל''ת)

    חדש, 26/01/09 22:25

  • 23.

    כול התקשורת די אתם אוייבים של המדינה!? (ל''ת)

    די שונאי ישראל דיייייייייייי, 26/01/09 21:45

    • בעיות ותיסכולים של המחבר

      משה מרכז, 26/01/09 23:39

      העובדה שלא מצא אפילו דבר אחד שכן היה בסדר, וברור לכל אדיוט ובטח לכל בר דעת שהיו דברים שכן דפקו כמו שצריך, גורמת לי להסיק שהכותב בא מנקודה של תיסכול ואו שיגעון גדלות.שווה לבדוק בביוגרפיה מאיפה בדיוק זה מגיע,

  • 22.

    גורדון-בדבר אחד אתה בטוח טועה!!!,היה חובה להכניס את הכוחות הרגליים ואס

    חייל מילואים שהיה בפנים, 26/01/09 21:39

    ביר למה

    לפני שאסביר למה בבכלל חובה היה להכניס כוחות רגלים.

    זה לא סוד שאחד מהדברים שקרה שחיילי מילואים החליפו כוחות סדירים, כדי לשחרר למשימות נוספות. ואכן אני הייתי בגדוד כזה. ולמרות שאנחנו היינו גדוד שהיה יחסית סטטי שנתן לסדיר להמשיך. אני יכול להגיד שעשינו המון פעילות, ואפשר להגיד שעשינו שינוי אסטרטגי באותה גזרה למקרה ותחודש האש בעתיד, ואיני יכול וגם לא רוצה לפרט כאן כיצד. אז אני לא יודע על איזה דשדוש אתה מדבר, ועד כמה אתה יודע מה באמת הלך שמה. ואנחנו עוד היינו יחסית סטטים. ולגבי כמות ''המטרים'' שהתקדמו ביום. אני חושב שאתה צריך לבדוק מחדש את המקורות שלך... וועוד הצעה תבדוק מה נעשה במהלך אותה התקדמות.


    מעבר לכך לחאמס הייתה את תחושת הבטחון שאם צה''ל יכנס רגלית,הוא לעמוד מולו ולמוטט אותו. הבטחון הזה שהוא יכול לעצור התקדמות של חיילי צה''ל,וזה שהוא חשב שיש לו יכולת הרתעה מול הדרג המדיני והצבאי הבכיר,שיפחדו להכניס כוחות רגליים. נתן לו את הבטחון להמשיך ירי טילים לעבר ישראל, כי הוא לא חשש שמישהו יכול לגרום לקריסה של הארגון.

    הפעולה הקרקעית מוטטה את הבטחון העצמי שהיה לחמאס והוא הבין שהצה''ל אם הוא רוצה יכול להשמיד אותו!!! זה לא היה מושג ללא פעילות קרקעית חד משמעית! אם לא היו נכנסים רגלית, החמאס היה טוען שצה''ל מפחד והרתעה שהוא היה משיג שואפת לאפס. בלחימה הקרקעית צה''ל הכריעה את החאמס בגזרות הלחימה שצה''ל היה שמה. מה שמאוד הוסיף להרתעה. אבל בגלל שכנראה אתה לא באמת יודע מה קורא, ואני מדבר על מעבר להסברים הכללים שלי.

    בסופו של דבר למהלך הקרקעי היו המון השגים טקטיים אסטרגיים ומדיניים. שאתה לא רואה.אני בספק שזה בגלל שאתה לא מספיק חכם, אלא אתה לא יודע באמת מה היה בפנים,ומה באמת קורה מאחורי הקלעים. עיתונות וחדשות הם לא מקור מספיק,ואם יש לך מקורות נוספים, אז הם על הפנים... או שהדעות הפוליטיות השאמליות שלך משתלטות על החשיבה שלך. אבל זה כבר בינך לבין עצמך.

    לגבי שאר הטענות,אין לי מספיק מידע, מה הלך מאחורי הקלעים,אבל ממה שכן ידוע לי, לא הכול כזה פשוט וברור,ולא נראה שאתה בדיוק בסוד העניינים ומה הוביל לאיזה החלטה.

    ואני למדתי משהו בחיים, אם לא יודע באמת מה קרה לפרטי פרטים, אז אני מעדיף לשתוק ולא לחוות דיעה

    • כל הכבוד לך. ותודה לך וחבירך יש תקווה עם אנשים כמוך. תודה. (ל''ת)

      ישראל1020 , 27/01/09 03:43

  • 21.

    מלחמה בסגנון 67 עם כיבוש סיני ? תספק את הכותב ????

    הבנת הנקרא, 26/01/09 21:34

    מלחמה בסגנון 67 עם כיבוש סיני ? תספק את הכותב ????
    הכותב ממש מתגעגע למלחמות גדולות

    • הכותב גם שוכח בכמה זמן ובכמה דם עלתה לנו אותה הדרך ביום הכיפורים...

      אורן, 26/01/09 23:41

      בגלל הסאגרים והחווה הסינית...
      שלא לדבר על ההשוואה בלחימה מול צבא סדור לבין כוח גורילה טרוריסטי בלב אוכלוסיה אזרחית.
      גם לא זכורה לי תרגום ההצלחה של הגעה לבירות ב5 ימים על תוצאות המלחמה... אני דוקא זוכר הרבה מאוד בוץ לבנוני...

      זה הקסם שבסטטיסטיקה לעניים. אתה תמיד בוחר את המדגם שנוח לך ומציג אותו להדיוטות שחושבים שאתה גאון.

      יועץ לביטחון לאומי? אוי לנו.

      החמאס ושאר העולם הערבי יודע שצהל יכנס וישמיד אותם גם קרקעית בלי מורא, בלי פחד וכמעט בלי להתעכב ולהפגע (צה''ל חייב לשפר בצורה קיצונית את התקשורת בין היחידות השונות ע''מ למנוע הרוגים מאש כוחותינו - שאנחנו חוטאים בזה הרבה יותר ממה שהציבור יודע!). ביתור הרצועה ארך כשעתיים פלוס מינוס, על איזה דשדוש אתה מדבר?
      האם היו מנהרות תופת וערים צפופות בדרך לתעלה ב67?

      בקיצר - טוב שאתה לא משווה בין נחל הקישון לנחל ערוגות...

    • הבנת הנקרא? תגיד אתה מבין בכלל את תגובתך? (ל''ת)

      ישראל1020 , 27/01/09 03:38

  • 20.

    לא הייתה שגיאה. ברק יצא למבצע משיקולים אנוכיים. הרה לא באמת אכפת לו

    גדי, 26/01/09 20:30

    מתושבי הדרום.
    הוא יצא למבצע כדי להציל את מפלגת האבודה מהתרסקות.
    ואפשר להגדיר את המצבע כהצלחה, מ-7-8 מנדטים הוא הכפיל את כוחו ל-15-16 מנדטים.

    אהוד ברק הכושל הצליח נגד כל הסיכויים להציל את מפלגתו.

    • צריך להצדיע לו על ניהול יפה מאוד. בגלל פוליטיקה זולה אתה פוגע בו (ל''ת)

      אפס אתה, 26/01/09 23:43

  • 19.

    חיזבאללה

    הרן, 26/01/09 20:29

    כבר 35 שנה צבא סוריה חמוש בטילים פי כמה יותר מהחיזבאללה והוא איננו מצייץ.ההרתעה שהושגה בלבנון השנייה מונעת מחיזבאללה להשתמש בכל ארסנל הטילים שלו (ראה התנהגותו בזמן המבצע בעזה ןחןסר רצונו/יכולתו לנקום את חיסול מורנייה).הרתעה זו תמנע ממנו גם גם שימוש בטילים בעתיד הנראה לעין.

    • אתה לא ישר בתגובתיך מסיבה פשוטה

      קובי, 26/01/09 22:10

      כל הכניסות והבריחות מלבנון הביאו להתחזקות חיזבלה והוא הגיב מספר פעמים ומתי שהוא החליט . זאת עובדה .אז מה הקשר לסוריה שהיא עמצה משתמשת בחיזבלה לשחוק את תושבי הצפון ? או אולי אתה רוצה שלום נוסח מיצרים שבו גם רמת הגולן תהפוך לעזה ? הרי מכל מקום שברחנו הפך ללבנון או עזה .

      • סיני זה עזה? לא עדיף שאין כוחות צהל גדולים בישע בערים עצמם?

        אורן, 26/01/09 23:44

        קשקשן!

  • 18.

    מי זה גורדון האידיוט?

    י.א, 26/01/09 20:08

    התפישה העצמית של הכותב לקויה מאד לו רק ידע היה חוסך לנו מהגיגיו העמוקים כמי שלולית.

  • 17.

    מהנה לקרוא את הדברים

    י ל ד, 26/01/09 19:22

    ולגלות שיש בישראל גם אדם חושב.

    תודה למר שמואל גורדון.

  • 16.

    איסמעיל הניה בטח שמע את הבדיחה על החמור (ל''ת)

    מספר בדיחות, 26/01/09 19:21

  • 15.

    א.ד.גורדון בנה ובנה ושמואל גורדון רק דיבורים דיבורים (ל''ת)

    בונה ארצנו, 26/01/09 19:18

  • 14.

    איסמעיל הנייה לא סופר את בני עמו הפלסטינים (ל''ת)

    המורה לחשבון, 26/01/09 19:10

  • 13.

    אין נביא בעירו (ל''ת)

    רמי הזאב, 26/01/09 19:06

  • 12.

    והארץ תשקוט 100 שנה (ל''ת)

    הנביא רמי, 26/01/09 19:06

  • 11.

    שאלה

    השואל, 26/01/09 19:00

    מובאות כאן כמה הנחות שהכותב משוכנע שהן נכונות ולא זקוקות להוכחה.אני למשל יודע את מה שאני יודע רק מהחדשות. אני לא יודע לקבוע איפה המבצע היצליח ואיפוא לא וכן הייתי בצבא זמן לא מבוטל ובכל זאת לא אדע לומר.אני אבל מקשיב לחדשות ושם מספרים שלא יורים קסאמים. אז להדיוט כמוני נראה שהמבצע הצליח.
    אז כתב ככה וככה. למה שאחשוב שזה נכון?

    לך ותעשה יותר טוב.

  • 10.

    מדיניות של סקסולוגים הממליצים על משגל נסוג בכל מצב...

    סקופידון, 26/01/09 18:34

    אהוד ברק ושות' בטח התייעצו עם ד''ר רות' היהודייה האמריקאית החביבה... חחחחח...

  • 9.

    מטרת המבצע היתה שהם יחשבו פעמיים לפני השיגור הבא

    יריב, 26/01/09 18:20

    עדיין מוקדם להחליט אם המבצע הצליח או לא. בינתיים הם מלקקים את הפצעים ולנו יש שקט. ישגרו עוד טילים? האגרוף מוכן ואני מקווה שיכו בהם מיידית וללא היסוס.

    • בלבנון 2 זה הצליח. איך נסראללה עט על המיקרופונים להכחיש שהוא ירה... (ל''ת)

      אורן, 26/01/09 23:45

    • אז המטרה לתת להם הזדמנות חוזרת? למה לא לגמור עם זה? (ל''ת)

      ישראל1020 , 27/01/09 03:33

  • 8.

    במקרה זאת אותה הממשלה - שלא שוקמה מדינית לחלוטין (ל''ת)

    רק צה''ל שוקם -- הממשלה נשארה דפוקה וללא שינוי, 26/01/09 17:53

  • 7.

    הטעות האמיתית

    קצין מיל, 26/01/09 17:49

    הטעות האמיתית היא שלא סיימו את מה שצריך היה. כלומר את שלב ג'.

    אם היינו מסיימים כמו שצריך, לאנשים כמו כותב המאמר לא היה נותר מה לומר.

    אינני מבין מדוע לא כבשנו את עזה ולא מיגרנו את החמס? מה החולשה הזו אצלנו? הרי ברור כי ניאלץ לעשות זאת בפעם הבאה. לא חבל על הדם שיישפך. כבר היינו קרובים לזה.

    רק בגלל זה לא מגיע ללבני ולברק לנצח בבחירות. למרות שאינני ביביסט. לסיכום, חולשת דעת ושכל.

    • מיגור החמאס אינו אינטרס ישראלי

      ירון, 26/01/09 18:21

      להיפך - כשחמאס ופתח נלחמים זה בזה לנו יש שקט. גם בימי אבו מאזן העליזים החמאס ירה טילים. רק שעכשיו יש להם מדינת חמאס ויש להם מה להפסיד.

      • דבריך איוולת. זה לא אינטרס של הפוליטיקאים, אבל בהחלט אינטרס ישראלי. (ל''ת)

        ישראל1020 , 27/01/09 03:30

  • 6.

    מר גורדון הנכבד

    סבא של רוני , 26/01/09 17:24

    לאחרונה רבו הכתבות של ,ממוחים שונים" בנושאים שכנראה אין להם מושג והרושם הוא שהם כתבו משהו לשם הכתיבה על מנת ששמם ותמונתם יתפרסמו ואלי גם יקבו תשלום עבור הכתבה [אז בכלל הרויחו מהענין]
    בכתבה מופיעים מספר משפטים שדורשים הסבר ובאור כמו


    מקור השגיאה הצבאית הוא בהחלטות ובתכניות המבצעיות של הדרגים הגבוהים ביותר, שהביאו את הצבא ללחימה בשטח בנוי בו היתרון של צה"ל הוא הקטן ביותר. קובעי ההחלטות בממשלה ובצבא בשתי המלחמות היו "נחושים" לדשדש באזורי לחימה לא-רלוונטיים בשתי המלחמות. אלו שנאלצו לשמוע ולמלא את מצוות הדשדוש חסר התוחלת המבצעית והמדינית גם יחד - לא הבינו זאת בשתיהן.

    1] "הביאו את הצבא ללחימה בשטח בנוי"? מהזו השטות הזאת?
    נכון היו כמה אפשרויות כמו
    להלחם במדבר סהרה
    להלחם בגרנד קניון בארה"ב או להלחם ברחובות עזה.
    ורק מאילוצי תקציב וחוסר בויזות יציאה החליט להילחם בעזה.

    2] מה זה
    נחושים" לדשדש באזורי לחימה לא-רלוונטיים ?

    מהאומר משפט אוילי זה? כלום.
    מפקדי צהל החליטו ככה סתם להלחם באזור בו הבתים הם ממערב למזרח ולא מצפון לדרום כי השמש סינוורה אותם אולי?מה זה אזור רלוונטי?

    אני לא מומחה בלוחמה אוירית ואפילו לא בלוחמה ימית אבל נדמה לי שהוא כמו רבים אחרים מברברים כי אין להם על מה לכתוב.

    והמשפט האחרון
    על פי השבחים שכולם חולקים לצבאנו המהולל, "שהרוויח ביושר" ביקורת קשה ונוקבת.
    יש כאן כמות עצומה של רוע למרות שהכותב אמור להבין בנושא עליו כתב.

    האימרה "סייג לחוכמה שתיקה" נכונה ביותר לאור הכתבה האומללה הזאת.



    הפסוק "סייג לחוכמה שתיקה" מתאים גם עתה.

    • גדול :) (ל''ת)

      אבי, גבעת שמואל , 26/01/09 18:43

    • KOL HKAVOD I COULD NOT SAY IT BETTER (ל''ת)

      avi, 26/01/09 20:46

    • סבא, אתה צודק. אבל שוב היה "דשדוש" פוליטי שעצר בעד צהל למגר הטרוריסטים (ל''ת)

      ישראל1020 , 27/01/09 03:28

  • 5.

    די כבר

    דוד, 26/01/09 17:22

    לא לימדו אותך שאם אין לך משהו טוב לומר עדיף שתשתוק?
    די להלקאה העצמית, כולנו צריכים להמשיך הלאה ולחיות!
    עשינו את כל הדברים הנכונים לאלו שכבר 100 שנים מנסים למנוע מאיתנו כל דבר טוב.
    די להתנצל!

  • 4.

    ושוב פעם אולמרט יצא מוקדם מדי ולא גמר בפנים, יש לו בעייה? (ל''ת)

    אורולוג, 26/01/09 17:19

    • רוצה לומר אולמרט גומר מהר

      CURIEL , 26/01/09 22:37

      או בשפה מקצועית שפיכה מוקדמת.

  • 3.

    הצבא שלנו ניצח בכל קרב, הדרג המדיני האומלל והכושל עצר את צה''ל! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 26/01/09 16:58

    • ''אגדת הסכין בגב האומה/צבא'' היא סיסמת הלאומנים והפאשיסטים אחרי כל מלחמה

      Ehad Haam-Zionist, 26/01/09 17:53

      לא רק אחרי מלחמת העולם הראשונה-אלא גם חיפוש האשמים ה''אמיתיים'' בכשלון, שהביא למשפט דרייפוס

      • יאללה יאללה מה אתה רוצה? חסר לך צומי? (ל''ת)

        יריב, ארה''ב, 26/01/09 18:23

  • 2.

    במו ממשלת ישראל, גם שמואל גורדון לא למד מאומה!

    די לקיבעון!, 26/01/09 16:55

    אולי לא צריך עוד ''מבצע'' נפשע ורצחני?

    אולי הגיע הזמן לכונן שלום?

    להתחיל בשיחות רציניות עם כל הפלסטינים.

    • ואולי החמאס לא ממש יסכים לשיחות שלום?

      אורן, 26/01/09 17:54

      קראת את המצע של החמאס? שמעת את מה שאמר אחד מבכיריו אתמול: ''בחלומות שלכם אולי נכיר בכם''.

      התמימות הטיפשית הזו של ''אפשר לדבר עם כולם ותמיד יצא מזה טוב'' מדהימה לעיתים. יש כאלו קיצוניים,וחמאס בתוכם, שלא מסכימים ולא יסכימו לקבל אותנו כאן.

  • 1.

    הפעם אני מסכים איתך

    דורון, 26/01/09 16:52

    הדרג המדיני גרם לדשדוש צבאי ומנע הכרעה פעם נוספת

    חבל כי אם היה מבצע דומת ''חומת מגן'' ביו''ש היה היום שקט
    ולראייה תראו כמה שקט היום ביו''ש