• 108.

    לדור אתה שקרן, ובגללך אני מאבד את אמוני בשלטון החוק (ל''ת)

    רפי, 27/01/09 15:38

  • 107.

    בהמשך לדברי לדור: סנטה קלאוס יביא השנה מתנות רק לילדים שמקשיבים

    panacea , 27/01/09 12:31

    להורים.

    • הבעיה היא שפרקליטי השמאל סבורים שהם בתפקיד הסנטה קלאוס של השמאל... (ל''ת)

      איציק המרכז , 27/01/09 15:58

  • 106.

    נמאס כבר מהרדיפות הפוליטיות, אין יותר שקוף מזה (ל''ת)

    מיקי, 27/01/09 11:11

  • 105.

    סיפרו לנו שאם השופטים ישתכרו מספיק הם ישפטו משפט צדק.. (ל''ת)

    אבל התורה אומרת יש לו מנה רוצה מאתיים,אז מי צודק?, 27/01/09 01:02

  • 104.

    אני שמאלני - אבל מה שנעשה פה זה רדיפה פוליטית (ל''ת)

    כמו ברוסיה, 26/01/09 21:32

  • 103.

    ל''רוסים'': כשהשמאל הפשיסטי הסית נגד החרדים, שתקתם. כשהשמאל הפשיסטי הסית

    אופס..., 26/01/09 21:14

    נגד המתנחלים, שתקתם. כשהשמאל הפשיסטי הסית נגד מזרחיים, שתקתם. כשהשמאל הפשיסטי הסית נגד סתם יהודים-חובשי-כיפה שתקתם...חשבתם שהם לא יגיעו אליכם, נכון?

  • 102.

    מעז יצא מתוק=עשיתם רק טוב לליברמן=לתעמולה מוצלחת כזאת הוא לא ציפה=הידד

    נ.כהן ליברמן צריך רק להודות לכם על העיתוי המוצלח!!, 26/01/09 20:00

    אני אישית לא אבחר ליברמן אך זה לא מונע בעדי לצעוק שכאן נעשה אוול בל יחופר. יש גבול לנבזות ולעיתוי. שיתוף הפעולה של רשויות החוק המשטרה כל כך שקוף שבא לבכות. עד מתי תתפרו תיקים כאוות נפשכם. לאיזו מדינה הפכתם אותנו? זה מתאים לאחת הארצות הכי חשוכות בדרום אמריקה שם רוצחים ואוסרים אנשים על ימין ועל שמאל. די לזלזול ולהכפשות לא לעולם חוסן.

  • 101.

    לדור..בהחלטתך השמאלנית השקופה.הוספת עוד 4 מנדטים לליברמן (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 20:00

  • 100.

    לכל הנבלות מהשמאל שקוראים לליברמן ''רוסי'' - ומה איתכם? אתם יהודים? (ל''ת)

    אתם משת''פים של האוייב ובקרוב ליברמן ילמד אתכם לקח, 26/01/09 19:43

  • 99.

    לדור=די התבגרנו=זו רדיפה פוליטית בעיתוי כל כך מתוזמן=אתה לעג לאינטלגנצ (ל''ת)

    נ.כהן רשויות החוק והמשטרה עשו יד 1=זו לא פעם ראשונ, 26/01/09 19:40

  • 98.

    ועוד איך זו רדיפה פוליטית

    אין?, 26/01/09 18:42

    על אפם וחמתם אני וכל משפחתי מצביעים ליברמן
    והמון ממכרי ושכני גם כן יצביעו ליברמן.
    לא יצליחו לעבוד על תומכי ליברמן!!!

  • 97.

    זוכרים את ההרשעה של רמון?? קצת לפני המינוי של בייניש? לא....קשור (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:38

  • 96.

    בטח מאמינים שמערכת המשפט אינה פוליטית...

    אלי, 26/01/09 18:18

    הרי פרופ' יעקב נאמן היה חשוד בלי שום קשר למינויו לשר המשפטים. (בית המשפט אמנם קטל את הפרקליטות אבל בטוח שכתב האישום הוגש בתום לב)

    גם רמון בדיוק לאחר שהצהיר על רפורמה במשרד המשפטים הגשתם נגדו כתב אישום מאוד תמוה.

    לליברמן בכלל יש תיק שנפתח מחדש כל פעם לפני בחירות או מנויים שלו לשר בטחון פנים וכד'.

    שלא להזכיר את קהלני, רפול, ריבלין ועוד פוליטיקאים רבים וטובים שהתברר שרדפתם על לא עוול בכפם.

    יותר מכך שופט בבית המשפט העליון (חשין) כבר התבטא ואמר שיש ענין שלא להעמיד לדין ראש ממשלה בגלל פעילות פוליטית שמתאימה להשקפותיו.

    מר לדור היקר, מערכת המשפט חשובה לנו.
    אתה וחבריך הפכתם אותה למערכת פוליטית, ולפוליטיקאים אנחנו כבר מזמן לא מאמינים.

  • 95.

    ושלא יספרו לנו שאין מגמתיות בהתפתחות החקירה שבועיים לפני הבחירות (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:13

  • 94.

    ליברמן יכול להיות ייצוג טוב לעולים הלא יהודיים מחבר העמים ותו' לא (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:12

  • 93.

    מי שיושב בארץ ישראל עפ"י תורת ישראל, מחלל שם שמים אם יצביע ליברמן (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:11

  • 92.

    ליברמן יתחיל עם הערבים וימשיך למזרחיים ואח"כ לדתיים, מה יש בו? (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:10

  • 91.

    ליברמן קומוניסט מהדור הישן, לא מבין בדמוקרטיה, מה ההתלהבות ממנו?? (ל''ת)

    ישושום ציה , 26/01/09 18:09

  • 90.

    עינוי דין? ליברמן אשם.

    נמר מקרטון , 26/01/09 18:04

    אם הוא היה מודה מייד שהיו שמועות אנונימיות על עיסוקיו בנושאים אפלים, היה עוזב מרצונו את הבמה הפוליטית,ויושב כמה שנים בכלא... אולי היו יורדים ממנו
    אבל הוא מתעקש כבר 10 שנים להתמודד פוליטית ולבטא בגלוי דעות "שנוייות במחלוקת"
    חוצמזה כעת, הטרנד התורן הוא התפייסות עם השכנים הפלסטיניים וגורם כזה קיצוני שמתלהם נגד חמאס חיזבאלה בשארה טיבי בלי כל סיבה פוגע בסיכויי השלום.

  • 89.

    יש לצמצם את כוחה של מערכת המישפט הגויית היא (ל''ת)

    מסוכנת למדינת היהודית, 26/01/09 18:00

  • 88.

    ליברמן אחרי הבחירות ''נקה'' את החונטה המסריחה . (ל''ת)

    העם בוחר בך !, 26/01/09 17:58

  • 87.

    לא יעזור לכם,לא יעזור לכם,לא יעזור לכם !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    18 מנדטים לליברמן ., 26/01/09 17:57

  • 86.

    מי סחט את אריק שרון וכפה עליו ללכת להתנתקות? (ל''ת)

    מפצח האתרוגים, 26/01/09 17:56

  • 85.

    יושבים וחושבים איך להכניס לליברמן, ומצד שני מכשירים את הערבושים לכנסת

    אמנון בן-יהודה, 26/01/09 17:55

    מטומטמים תרדו מהגגות . ליברמן מיום ליום כוחו עולה על אפכם וחמתכם, הזויים אתם , רוב בית הנבחרים הישראלי[הכנסת] מעדיפים ליברמן על פני טיבי וטיזי עוכרי ישראל ,

  • 84.

    ליברמן מסוכן, אך כנופית שלטון החוק מסוכנת הרבה,הרבה יותר.

    שפתי כהן , 26/01/09 17:49

    הדמוקרטיה והמדינה יכולים לשאת פוליטיקאי מושחת ואפילו יותר מאחד.
    הדמוקרטיה והמדינה אינם יכולים לשאת מעכרת משפט מושחתת ופוליטית.
    הם חיסלו ללא משפט וללא בדל ראיה.
    שר משפטים.
    נשיא.
    וראש ממשלה.
    בתוך שנתיים ימים.
    ושלושתם היו ממבקרי מעכרת המשפח.

    • מי סחט את אריק שרון וכפה עליו ללכת להתנתקות? (ל''ת)

      מפצח האתרוגים, 26/01/09 17:56

    • יפה אמרת

      אלכס מהכרמל , 26/01/09 18:04

      לי אישית נפל האסימון בנושא קצב, ואני שמח שלך נפל האסימון בנושא ליברמן.

      • אתם מגבים משפחות פשע

        חרד מאחוזה, 26/01/09 18:17

        דגי הרקק המכונים משפחות פשע מקבלים השראה מאותן משפחות פשע בעלות החסינות וקשרים בצמרת

    • יופי-נראה שהטיפול עזר והפסקת לנבל את הפה-תגובה ראויה,המשך כך. (ל''ת)

      panacea , 27/01/09 12:28

  • 83.

    נו באמת...אני מקוה שאתה מאמין לעצמך. כי אף אחד אחר, לא !

    menfis , 26/01/09 17:47

    קשקוש מקושקש.
    יש גבול כמה אתם יכולים להגחיך את עצמכם בטענות האינפנטיליות האלה. הרי האיש התחנן לפניכם לא פעם סיימו כבר את החקירה..לכאן או לכאן.
    והטענה כאילו הוא לא סיפק לכם מסמכים היא שיא השיאים של הגיחוך.
    היעלה על הדעת שאם אתם לא מצליחים להביא הוכחות נגדו אתם תפנו אליו אצבע מאשימה כאילו הוא האחראי לכך שאין התקדמות בחקירה?? נפלתם על השכל שאין לכם.

  • 82.

    המאפיה הרוסית כבר כאן

    מפחיד, 26/01/09 17:46

    אני יכול להבין למה רוסים רוצים להצביע לליברמן, אבל למה לעזאזל יש ישראלים יהודים שרוצים להצביע לו? השתגעו?

    • עדיף מפיה רוסית על מפיה שמאלנית רקובה ! (ל''ת)

      אין נאמנות אין אזרחות !, 26/01/09 17:59

    • כי הם לא גזענים כמוך

      אלכס מהכרמל , 26/01/09 18:03

      הם רואים את המסר ולא את המבטא. אני אישית, בתור דובר רוסית, הייתי מצביע לאחד כמו ליברמן גם אם היה אתיופי, סיני או דרוזי.

    • אתה משוגע

      אריאל, 26/01/09 18:29

      הרוסים בישראל הם יהודים... והם להבדיל מהשמאלנים הצבועים בעד יהודים ישראלים.

  • 81.

    הדיקטטור הנעלם נתן הוראה מלמעלה לפעול

    marco polo , 26/01/09 17:46

    הימנים מקבלים כח, המזרחיים מתחזקים, המתנחלים מתחבבים על תושבי המדינה פשוט מאוד אפשר לסדר את זה בקלות...

  • 80.

    גם ליברמן מושחת?

    אלכס, 26/01/09 17:41

    עכשיו אני כבר לא יודע למי להצביע, כולם מושחתים.

  • 79.

    עכשיו, שבועיים לפני הבחירות, איפו הרשנזון וגם עמותות ברק הרצוג.

    שפיץ, ראשון, 26/01/09 17:30

    אנחנו נטמעים בסביבה הערבית, נשיא, שרים וראשי ממשלה, מושחתים: שמים יד בקופה ולפעמים גם בפקידה.

  • 78.

    מי סחט את אריק שרון וכפה עליו ללכת להתנתקות? (ל''ת)

    שאלת-תם, 26/01/09 17:23

  • 77.

    לא, ממש לא... ''לדור הצדיק''... אלו הם פרקליטינו בדור הצדיק...

    סקופידון, 26/01/09 17:19

    בושה וחרפה... את לדור ויתר חבריו למקצוע צריך להכניס לכלא.. ערימה של מושחתים... שקרנים פתולוגיים... פסולים מלתת עדות בביה''מ... ולכן צריך להכניס אותם לכלא בלי משפט... לפח ומאחורי הסורג וחסל...

  • 76.

    וואי וואי וואי השמאל בלחץ. בקרוב ליברמן יראה לשמאל מאיפה משתין הדג (ל''ת)

    אחרי מה שקרה, גם אני עם ליברמן, 26/01/09 17:16

  • 75.

    מרבית אנשי הפרקליטות הם שמאלה מהמרכז, והרבה. לא מאמינים? תנסו לתקבל

    למה זה עובד:, 26/01/09 17:14

    לשם. אפילו לסטאז'...

  • 74.

    ברק ורשימת העבודה טובים פי מליון מכל היתר.פשוט עצוב שיש כאן ציבור (ל''ת)

    שמצביע ליברמן, ש''ס או אגודה., 26/01/09 17:14

  • 73.

    המושחתים אוספים חומר על כל איש ציבור, ומשתמשים בו לסחיטתו של האדם!

    איך זה עובד:, 26/01/09 17:09

    מעלימים עין מעברות של אנשי ציבור,
    אבל החומר נשמר בתיק. עם שרון הצליחו. עם אולמרט
    היתה חצי-הצלחה....

  • 72.

    שאלה לסקר NRG: לאיזה מחנה פוליטי משתייך לדור?

    נמר מקרטון , 26/01/09 17:04

    התשובה לא משנה.
    פרקליט המדינה לא צריך לעסוק בפוליטיקה.
    אם אנחנו יכולים לנחש בקלות לאיזה צד במפה הפוליטית משתייך פרקליט המדינה, נראה שהוא לא פרקליט המדינה אלא פרקליט המחנה המסויים...

    • לדור משתייך למחנה השקרנים הנבזים... (ל''ת)

      סקופידון, 26/01/09 17:19

  • 71.

    לדור חושב שכולנו טפשים, בכל מקרה אני מודה לפרקליטות על שעזרה לי להחליט

    בגלל הרדיפה הפוליטית החלטתי להצביע לליברמן!!!!!!!!, 26/01/09 17:00

    אם הפרקליטות מתכוונת להפוך את מדינת ישראל למדינת עולם שלישי, אז יש לי רק דבר אחד לאמר לה - לכי קיבינימאט!

  • 70.

    9 שנים חקירה לא מצאו כלום ועכשיו ניזכרים

    מדינה של מאפיונרים, 26/01/09 16:55

    מה עשיתם במשך 9 שנים על מי אתם באים לעבוד כולכם הפרקליטות והמשטרה זה הערב רב שיא המושחתים נימצאים שם

  • 69.

    מוזר..הפרקליטות ומערכת המשפט בארץ אף פעם לא נוטה למהר

    Liron177, 26/01/09 16:53

    במקרה הטוב הם עובדים לאט ובסירבול ביורוקרטי טיפוסי ובמקרה הרע זה כבר עינוי דין.

    בנוסף,רבים וטובים משופטי ארצינו מזדהים עם השמאל הפוליטי הישן-זה של העבודה וקודמיה.

    שלוקחים את שני הדברים האלה בחשבון אי אפשר שלא לפחות לחשוד שמדובר ברדיפה ולא בצירוף מקרים.

    מתי כבר תהיה ממשלת ימין אמיתית פה שתלחם מלחמת חורמה בחונטת השמאל?

    רואים את זה גם בתקשורת,שדווח לראשונה על תקרית הירי ליד קרני שומרון בערוץ 2 כבר החליטו לשפוט את האירוע והכיתוב בתחתית המסך צעק: ''רצח בשומרון''! כי כל המתנחלים הם רוצחים ששותים דם ערבי,נכון? ושלא נדבר על יונית לוי או אמנון אברמוביץ'...אחחח

    בקיצור כולם להצביע ליברמן,ליכוד או איחוד לאומי. חייבים ממשלת ימין ולא ממשלת אחורה-אבודה-ליכוד. ביבי ילך על בטוח והוא רוצה קואליציה רחבה ככל שניתן. אז בואו נדאג לזה!!!

  • 68.

    לדור-לא מאמינים לך. על מי אתם עובדים?

    ליאת, 26/01/09 16:50

    שבועיים לפני הבחירות להעלות באוב חקירה שנמשכת כבר שנים?... איפה היית לפני חצי שנה? זה רק מוכיח שהשמאלנים אתה פשוט מפחדים ממנו... זו אלי באמת סיבה טובה להצביע בשבילו. מעניין מה ליברמן יודע על השמאלנים שהם כל כך מפחדים.

  • 67.

    לליברמן יש תסביך רדיפה

    יוסריאן, 26/01/09 16:45

    לכן הוא חושב שרשויות השלטון רודפות אותו.

    נהפוך הוא, הן רק רוצות לקדם את מעמדו
    ולגרום לעם ישראל להצביע עבורו.

  • 66.

    צריך להכניס טוב לראש שהמדינה שלנו זה לא דמוקרטית זה מאפיה כמו ברוסיה

    מדינת המאפיה, 26/01/09 16:45

    שאף אחד לא יחשוב שיש דמוקרטיה אף פעם לא היתה דמוקרטיה זה מאפיה בסיגנון השקט אבל זה מאפיה לכל דבר

    • אבל שם לפחות ידעת איפה אתה חי-אצלינו רק בעידן האינטרנט האמת ודעת העם

      מתגלים-אבל כל זה לא יעזור,החונטה אם תרגיש מאויימת, 27/01/09 01:14

      תשמיד את המדינה(תוך שיתוף פעולה מחו''ל)-כך לפחות הם הצהירו לפני מספר שנים כאשר חשו שהשלטון חומק מידיהם.הטענה היתה:''אנחנו ''הקמנו את המדינה ואנחנו נהרוס אותה אם תחמוק מידיינו.

  • 65.

    התקשורת המגויסת מנסה להעביר מנדטים מהליכוד לליברמן כדי לשפר את מצבה של

    התשבי , 26/01/09 16:44

    כדי לשפר את מצבה של לבני זה כל כך שקוף

  • 64.

    כולי עצבים

    ידולה, 26/01/09 16:42

    הזלזול באיטלגינציה של הציבור עובר כל גבול הספור נמשך תשע שנים רק עכשיו שבועים לפני בחירות נמצא זמן לחקירה דחופה נו באמת

  • 63.

    ראשי המישטרע והפרקליטות המישפטית חברו להפיל אותו על רקע פוליטי

    מאפיה בחסות החוק, 26/01/09 16:42

    שאף אחד לא יתבלבל הפרקליטות והמישטרע זה המאפיה של מדינת ישראל הם כל הזמן עים יד על הדופק להפיל אנשים מה שניקרא תפירת תיקים למי שלא מעונינים בו

    • מסכים איתך 2 הגופים הכי מושחתים במדינה פרקליטות ומישטרה (ל''ת)

      אבי, 26/01/09 18:46

  • 62.

    דברי פרקליט המדינה רחוקים מהאמת כרחוק מזרח ממערב.

    פיני-1, 26/01/09 16:37

    הרי בעבר הלא רחוק טפלו חשדות שוא על שר המישפטים יעקב נאמן אשר החליט על דעת עצמו להשהות עצמו, ומה קרה ? הוא נוקה מכל חדש. אבל הוא לא חזר לתפקידו הקודם.
    תחושת הציבור כי בית המשפט העליון ובג''צ הם פשוט כפושעים עם רישיון.
    במקרה של ליברמן - החקירה/החשדות ( עינוי דין ) נמשכים כבר 8 שנים. כשרואים שליברמן מתקדם למקום שאינו מוצא חן בעיני הפושעים עם הרישיון - הם מוצאים לו דגל ומזכירים לו כי הוא עדיין חשוד.
    בג''ץ ובית המשפט העליון ןהפרקליטות ילמדו את הלקח תוך זמן קצר ובבחירות הקרובות ליברמן יפרוץ את מחסום 20 המנדטים.
    זה לא שאני אני חסיד של ליברמן כמו שאני סולד מהתנהלות הפרקליטות ומערכת המשפט.

  • 61.

    מה עם עמותות ברק, או שמא השמאל פטור מחקירה? (ל''ת)

    רעמסס, 26/01/09 16:37

  • 60.

    תומר לי מי חבירך ואומר לך מי אתה..דעותך ידועות לכל בר דעת

    כיכר מלכי ישראל, 26/01/09 16:37

    לכן לך מכור את מכולתך בעזה שם תימצא קונים כי הם כמוך ..עלוב נפש..

  • 59.

    אדון לדור, אל תזלזל באינטלגנציה שלנו!

    אלכס מהכרמל , 26/01/09 16:36

    אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים? למה כל פעם כאשר ליברמן עומד לזכות במשהו אתם מעוררים חקירות שנמשכות כבר עשרות שנים? אתם מנסים להרוס את ליברמן, אך בסוף תהרסו את עצמכם. לעם כבר נמאס מהתרגילים ומהשטיקים האלה והוא ישפוך, בזעמו, את התינוק עם המים המעופשים ואנחנו באמת נהפוך לדיקטטורה ימנית פאשיסטית.

    • קח מחמאה אחי ,אתה לא מטומטם, נו ואיך זה עוזר?

      חכם חלם, 26/01/09 17:53

      החונטה האנטישמית עדיין תעשה מה שבא לה תחקור מי שבא לה מתי שבא לה תתפור תיקים והכי חשוב תמכור אותנו לערבים (ולא בשביל שהם ישחקו איתנו דוקים) וכל זאת אפילו אם תבחר ''בימין הקיצוני'' . והערבים בכלל חושבים שהם שוחטים לא מטומטמים.

  • 58.

    כנופית שלטון החוק סכנה לדמוקרטיה ולעם בישראל (ל''ת)

    דוד הכהן, 26/01/09 16:34

  • 57.

    ספר את זה לארי שמאי .חבירך ...ניראה אם הוא יאמין לך? אם כן .

    כיכר מלכי ישראל, 26/01/09 16:33

    גם אז נדע שאתה שקרן לא קטן..

  • 56.

    מה נצפה מפרקליט מראשי שלום עכשיו (ל''ת)

    איש העבודה לשעבר והיום ליברמן, 26/01/09 16:33

  • 55.

    פסוקים מהקוראן הסבירים הכל... לא יאמן כמה שינאה !!!

    עידו, 26/01/09 16:31

    כמה שינאה יכולה להיות למוסלמים אתם שואלים ? אז הינה לפניכם כמה פסוקים מהקוראן אשר ממחישים שאין לנו על מה לדבר איתם על שלום כי הם לא רוצים הקיומיינו ,שינאה ואלימות אין מילים אחרות להגדיר זאת ,
    ואם יש כמה ערבים או מוסלמים להגיב על הפסוקים הללו (בלי התלהמות אלה בשכל ) השמח להבין, אולי שווה להיות מוסלמי
    אבל אין מצב....
    בבקשה להלן :
    פרק 8 , פסוק 60 : ''תהיו מוכנים לקראתם בכל הכח ואמצעי לחימה שתוכלו לאסוף ....
    ''לזרוע בהלה בתוך ליבם של האוייבים ,של אללה ושלכם.....

    פרק 4, פסוק 56: '' אלו שלא מאמינים בסימנים שלנו , אנו נצלה אותם באש''......
    איפה שהעור שלהם שרוף יתר על המידה אנחנו נחליף אותו בעור חדש בשבילם ,כך ייתכן והם ירגישו את העונש.
    אכן, אללה הוא עילאי ופיקח.

    פרק 7 פסוק 4: ''לכן אנו נפגוש את חסרי האמונה נהלום בצווריהם וכאשר נגרום למרחץ דמים בינהם רק
    אז נוכל לאחוז בצורה תקיפה בהם.

    פרק 4 פסוק 89: '' אם הם הופכים להיות בוגדים , תיפסו אותם והרגו אותם איפה שרק תמצאו אותם ואל תקחו
    אף אחד שנראה חבר או עוזר מבין שורותיהם....

    פרק 8 פסוק 39: '' הילחמו בכופרים עד שלא תהיה עוד מחלוקת והדת תהיה כולה של אללה.

    עכשיו בואו ותעשו איתם שלום ....

    לא יאמן כמה שינאה !!!

    מצפה מהערבים השפויים לענות דברים חכמים ולא להתלהם , אלה אם מישהו יכול להפריך את הדברים הללו , השמח.

    שהיה שלום על כל עם ישראל , אמן !!!

  • 54.

    מזימה רדיפה פולטית (ל''ת)

    דולפין סגול , 26/01/09 16:31

  • 53.

    Liars, liars, pants on fire

    HaMashkif , 26/01/09 16:29

    Twelve year interrogation? How many years did you interrogate Barak and Sharon? The old timers had this saying: Pick up any Israeli politician at random, call him/her at the middle of the night and say: “They found everything, run!” Most likely he or she will run away.
    So almost all of them have something to hide, but the junta decides
    where to close an eye and where to prosecute.
    Lador, go take a vacation in the Greek Island.

  • 52.

    ואני לתומי חשבתי שחוק ההיתישנות חל לאחר שבע שנים (ל''ת)

    עורך דין, 26/01/09 16:28

  • 51.

    ליברמן זחל לממשלת השמאל הקיצוני והציל את הממשלה הכושלת בתולדות המדינה (ל''ת)

    התשבי , 26/01/09 16:21

  • 50.

    מעניין איך שימנים לא נרדפים אף פעם

    amir, 26/01/09 16:19

    איפה עמותות ברק נקברו?
    צריך לעקור מהשורש את כנופיית שלטון החוק

  • 49.

    צריך נכים בכנסת עם ''פ'' הם יהיו הפתעת הבחירות

    חיים כהן 3 , 26/01/09 16:19

    http://www.youtube.com/watch?v=fD_aGmolsU8&feature=channel_page%3e

  • 48.

    כזה בולשיט לא שמעתי הרבה זמן. האמת, שעד עכשיו לא חשבתי שרודפים אותו

    בני, 26/01/09 16:17

    אבל עכשיו אני בטוח.

    חקירה שבועיים לפני הבחירות?
    אין יותר רדיפה פוליטית מזה. איך אפשר בכלל להשוות חקירה שבועיים לפני הבחירות לחקירה של שבועיים אחרי הבחירות?
    נו באמת.
    דעת הקהל היא הרי הממליכה, אחרי זה על הכל אפשר לעבוד.
    נחשפת כאן התנהלות חמורה ביותר ביחס לליברמן.
    זה מזעזע.
    חוצמזה: נראה לי שזה בסוף עלול לא להזיק לו אלא רק לעזור לו. תגובת נגד למה שנראה הרבה יותר מדי מסריח.

  • 47.

    ליברמן למה, לציפי לבני מפרגנים? לברק מפרגנים? תתרגל....זה

    האיכפתית, 26/01/09 16:16

    יעבור לך. בארץ שלנו לא מפרגנים לאף בן אדם חי.... אחר כך זה כבר סיפור אחר...

  • 46.

    תמו הלבטים.מהיום-אך ורק ל י ב ר מ ן .תודה על היציאה מהמבוי הסתום (ל''ת)

    קדימיסט מתנדנד, 26/01/09 16:16

  • 45.

    אני לא מאמין ללדור מה הוא חושב שהאנשים מטומטמים (ל''ת)

    דולפין סגול , 26/01/09 16:14

  • 44.

    מתי שלא ייחקר יבוא בטענות.

    דני ב., 26/01/09 16:10

    לו היה משתף פעולה עם החוק היה ''עינוי הדין'' נגמר כבר אבל הצדיק ממולדובה משך זמן ולא שתף פעולה.
    עתה כאשר כנראה שנתפס עם המכנסיים למטה עושה בדיוק כמו אריה דרעי בזמנו שילל כל הזמן כמה דופקים אותו כי הוא פרענק ובסוף ישב בכלא.
    איך שלא תתבצע החקירה הוא ימשיך ליילל.
    אם נחקר בעבר זה יפגע בעתידו הפוליטי.
    אם הוא נחקר כעת, זה יפגע במפלגתו כי הסקרים מוכיחים שהוא עולה.
    אם יחקר אחרי הבחירות יטען כי שלטונות החוק לא יכלו לסבול שליברמן יהיה בחיים הפוליטיים.
    לכן נא לא לילל, שתף פעולה עם החוק ותגמור את החקירות.
    היה ונתפסת עם המכנסיים למטה-תעוף לנו מהעיניים.

  • 43.

    כל השנה לא היה זמן לעצור אותו - חייבים שבועיים לפני בחירות ?

    רון, 26/01/09 16:09

    תהיה רציני - אם ציפי היתה ממריאה בסקרים - לא הייתם עוצרים אותו, נקודה !

  • 42.

    כן,בטח. אשרי המאמין לכם.זה דווקא דומה למשפטי מוסקבה 1937 (ל''ת)

    נחום, 26/01/09 16:06

  • 41.

    רודפים את ליברמן בלי בושה.

    מריח רע מאד., 26/01/09 15:58

    השקר אין לו רגליים. אתם רודפים את ליברמן. אתם פוחדים ממנו.

  • 40.

    חברה מתוקנת הייתה אמורה להקיא מתוכה פשיסטים בריונים כמו ליברמן!

    נעמן,שפוי , 26/01/09 15:56

    ליברמן מייצג תקופה חשוכה בתולדות עמנו. ליברמן מתכנן לחוקק חוקי גזע מחמידים ברוח חוקי נירנברג. ליברמן שואף לבצע אפרטהייד יהודי-ערבי. ליברמן מתכנן פעולות כיבוש בסגנון ה"אנשלוס" של 1938. מדינה מתוקנת מזמן הייתה מקיאה את שומרי הבארים חמומי המוח כמו המהגר חסר השורשים המתקרא איווט ליברמן. הצבעה למחנה השלום בראשות קדימה וציפי לבני תחזיר את הביריונים הגזענים כמו ליברמן למקום שבו הם אמורים להיות - בית הכלא או למצער - פח האשפה.

    • רק מה לעשות שליבני לא תיבחר

      אבי, 26/01/09 16:19

      ואיווט אולי יעשה מה שמזמן היה צריך לעשות.
      א. סדר במאורות המשפט ועם כנופיית שלטון החוק.
      ב. הקאת השמאל מארצנו.

    • קשה להילחם בדעותיו ננסה להכריעו פוליטית...

      נמר מקרטון , 26/01/09 16:59

      השאלה לא היתה "האם אתה מזדהה עם דעותיו של ליברמן?" אלא האם החקירה כעת יכולה להשפיע על תוצאות הבחירות.
      התשובה שלך היא בערך תשובתו של לדור!
      ברגע שפקידים מסויימים שלא נבחרו ע"י הציבור, יוכלו להשפיע על מאזן הכוחות הפוליטי, נהפוך מדמוקרטיה(אמנם צולעת) למשטר פשיסטי בו הציבור מהווה כילי להשגת מטרותיו של השליט.
      מחר זה יחזור אלינו כבומרנג, בפרקליטות ישבו אנשים שאינינו מסכימים אתם פוליטית. אז לא נוכל לשלוט על התנהגותם...

    • שמך האמיתי הוא נעים אל-שאפי ואני מבין לרוחך - אתה משקשק מליברמן (ל''ת)

      אתם הערבים עושים במכנסיים כשאתם קוראים את הסקרים, 26/01/09 17:12

    • גם בשביל 2000 יורו לתגובה מהאיחוד האירופי...לא הייתי בוגד בעמי (ל''ת)

      בוגד לתלייה, 26/01/09 18:10

    • יא נעמאן-הצלחת לשרוד את תקיפות צהל? עוד פספוס שלנו. (ל''ת)

      panacea , 27/01/09 12:29

    • למסית, מה עם שוויון בחובות לערביי ישראל? ומה עם הטרנספר שאתה מתכנן ליה

      איציק המרכז , 27/01/09 16:01

      ליהודים בלבד?

      ומה עם בריוני השמאל של רבין ב - 1992 וברק ב - 1999?

      אתה יודע, מעטפות, עולם תחתון ועוד...

      ויום טוב לך.

  • 39.

    עכשיו אני מבין - זו לא רדיפה פוליטית.

    פנחס, 26/01/09 15:55

    הלא לדור בעצמו מודיע בפירוש שאין כאן כל רדיפה פוליטית.
    כמו כן הוא מוכיח את טענתו בכך שאפילו אם זה היה לאחר הבחירות, ליברמן היה מתלונן על רדיפה פוליטית.
    הבנתם ? טמבלים. זו לא רדיפה פוליטית . פשוט נלחמים בפשע!!!
    אם זו היתה רדיפה פוליטית , זה היה כך? בגלוי? ימים ספורים לפני הבחירות???
    רוצים עוד הכחות שזוהי לא רדיפה פוליטית? אם לא הייתם פסיכים הראיות האלה היו מספיקות לכם.

  • 38.

    במילה אחת....בושה....זאת דמוקרטיה???.השמאל משקשק פחד אלוהים (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 15:54

  • 37.

    שני הצדדים צודקים. ליברמן מושחת והמשטרה רודפת אותו (ל''ת)

    ומחזיקה אותו בביצים בכוונה, 26/01/09 15:54

  • 36.

    ומי בדיוק יאמין לכם היום?

    לא ימני, 26/01/09 15:53

    אחרי רמוןואולמרט..

  • 35.

    באמת? מעניין למה הפסיקו לחקור את הכספים שקיבל ברק דרך העמותות שלו. (ל''ת)

    רעמסס, 26/01/09 15:52

  • 34.

    פרקליט המדינה מטעה, הייתה רדיפה פוליטית אחר יענקל'ה נאמן, רפול, ביבי,

    איציק המרכז , 26/01/09 15:51

    קהלני ועוד.

    כולם זוכו, כולם הוחזקו בני ערובה שנים ע"י הפרקליטות, כולם חטפו מן הפרקליטות לפני בחירות או מינוי קריטי.

    לדור, מזמן הציבור לא מאמין בכם או בבית המשפט, אתם מזוהים קשות עם השמאל הקיצוני, בדיוק כמו ברקוביץ גלאט שניסתה לגנוב בחירות, בדיוק כמו טליה ששון, בדיוק כמו רבים [או יותר נכון רבות...] אחרים.

    אגב, האם לארבל יש תואר שני?

    אתה יודע, כמו טרטמן...

  • 33.

    ליברמן, בדרך ל 20 מנדטים (ל''ת)

    אלי, 26/01/09 15:48

  • 32.

    ליברמןן ובייבי יצילו את המצב!! (ל''ת)

    אני המלך , 26/01/09 15:47

  • 31.

    טענות ליברמן אינן חסרות שחר. אתה חסר יושרה!

    זה מה שמרגיש וחושב רוב הציבור., 26/01/09 15:42

    משטרה מושחתת פרקליטות חסרת אינטגריטי.

  • 30.

    כבר 10 שנים שרודפים אחרי ליברמן לשם רדיפה פוליטית. בושה וחרפה (ל''ת)

    מישהו חקר פעם כל ''התרומות'' לעמותות פרס ולביילין, 26/01/09 15:41

    • מספר ימים לפני ש''פונה'' המקום הרצוי לפירס היה פרסום על חשדות פליליים (ל''ת)

      מאז סידרו לו מקום-פתאום הכל נעלם..ששש............., 27/01/09 01:19

  • 29.

    נו באמת ...!

    צפונבונישתי, 26/01/09 15:35

    אחרון הנאיווים עלי אדמות לא קונה את זה!

    אני מצביע מר''צ למען הסר ספק.

    זה חיסול ממוקד פוליטי. אין לזה שום הגיון אחר.

  • 28.

    כל מי שלא משרת את האינטרסים של הסמול הצלבני

    אאא, 26/01/09 15:35

    הפיאודלי הלבן נחקר או שיש נגדו תיקים מוכנים בארון.
    בעבר,דאג הסמול הצלבני הלבן להכין תיקים כנגד כל מי שכיהן כשר משפטים שלא שרת את הצלבנים הפיאודלים האנטישמיים ששולטים במערכת.
    כעת,כל מי שאיננו חבר רשום בשלום עכשיו הפך יעד לחקירות ותיקים.

    זה בדיוק מה שהסמולניםהלבנים עשו בגרמניה בשנות ה 20 וברוסיה לאחר המהפכה.

  • 27.

    אין בכם אמונה במיל...אתם והבגץ מושכים שמאלה וקשה לכם לקבל אמת (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 15:33

  • 26.

    האמנם? אם כך מדוע זה כלכך חיוני

    אאא, 26/01/09 15:33

    שאנשי מרצ,חד''ש\\שלום עכשיו ישלטו בפרקליטות,בתקשורת בומערכת ההמשפט?
    מדוע זה כלכך חיוני שקצינים המזוהים עם הסמול הקיצוני,כמו ניצב בר לב,לא יסולקו מהמערכת למרות שהם חייבים להבעט החוצה לפפי הביצועים שלהם?

    איך זה שב 90 אחוזים מפרשיות השחיתות בארה''ב (וברוב מוחץ של הגופים שקרסו במשבר האחרון) יש סמולנים לבנים בעמדות כוח בכירות מאד,אבל בישראל הסמול הלבן הוא חבורת מלאכי השרת?

    למה שלא יבחרו כל השופטים וכל עובדי הפרקליטות בבחירות ישירות ע''י הציבור לתקופת כהונה קצובה?

  • 25.

    מי שמטיף מוסר על פטרויוטיזם לפחות צריך להיות

    מחמוד, 26/01/09 15:31

    נקי כפיים , ולא חבר מאפיה להלבנת כספים , שמגואלות ידיו בשחיתות ''לכאורה :) '' .
    עכשיו הבנתי למה כל המסע הפשיסטי שלך נגד ערבי ישראל .
    נכון אנחנו לא משרתים בצה''ל , וגם מזדהים עם אחינו הפלסטינים בעזה אבל אנחנו עושים זאת לאור יום ולא מתביישים בזה ,
    ואגב אני בטוח שהרבה יהודים היו מעדיפים רופא ערבי או אפילו פועל בניין ערבי שבונה במדינה מאשר אנשים שעוסקים בהלבנת הון מושחתים ומאפיות למיניהם שמביאים חורבן והרס ערכים למדינה .
    תתפטר אם אתה דוגל באידולוגיה

  • 24.

    95 אחוז מהימין מושחתים, ו-90 אחוז מהשמאל מושחתים

    אבי, 26/01/09 15:30

    שלא יעבדו עליכם, כולם אותם אפסים, העיקר התפקיד ולסדר לחברים ג'ובים.

    בין לבין משחקים אותה בטלוויזיה ומעבירים חוקים בשביל להראות שהם עשו משהו.

    כולם חברים מאחורי הקלעים, החיים הטובים, למה לא להיות חברים ?

  • 23.

    השיטה הרוסית

    atias97 , 26/01/09 15:28

    גנוב כפי יכולתך ? ותקבל יותר קולות מהמגזר הרוסי .

    • הסמול הצלבני הלבן המציא את הבולשביזם

      אאא, 26/01/09 15:36

      לאחר המהפכה.כל מתנגדי המשטר נחקרו והורשעו בכל מיני סעיפי אישום הזויים ומוזרים כדי לנקות את השורות לנאנמני הדת הסוציאליסטית ה 1.
      צאצאיהם הצלבנים במזרח התיכון,מיישמים גגישה פאשיסטית במיוחד של האבטיפוס ההוא.

      • לשרוט מהשמאל הצלבני.

        דני ב., 26/01/09 16:44

        אנחנו צאצאי כוזרים ולא צלבנים.
        ואילו אתה צאצא ישיר של העמלקים.

  • 22.

    חה חה חה (ל''ת)

    סתם אזרח, 26/01/09 15:27

  • 21.

    משה לדור....בטוחני שאתה בוחר מרץ...והתשובה ברורה...אתם מבוהלים (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 15:26

  • 20.

    כאשר אני מביט בלדור אני מבין מה הגורמים לאנטישמיות בעולם (ל''ת)

    אזרח מזועזע!, 26/01/09 15:26

  • 19.

    גורם אנונימי החליט להזדהות. מערכת המשפט שלנו בפשיטת רגל מוחלטת (ל''ת)

    יגאל, 26/01/09 15:22

  • 18.

    אפילו אני עברתי לצד של ליברמן אחרי ההכפשה הזו (ל''ת)

    רינה מאופקים, 26/01/09 15:18

  • 17.

    אני אכניס מאות טוקבקים כדי לאזן את השטויות שלכם- שמאל קנאי! (ל''ת)

    עפר, 26/01/09 15:18

  • 16.

    אז מה עם השאר שגנבו ללא הפסק אותם תחקור עוד שנה.... (ל''ת)

    נו, 26/01/09 15:17

  • 15.

    לא יעזור לכם, תקראו טוקבקים ותבינו שהעם עם ליברמן! (ל''ת)

    מייק, 26/01/09 15:17

  • 14.

    ליברמן- תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר! הכל קנאה של השמאל (ל''ת)

    מיכאל, 26/01/09 15:17

  • 13.

    שקוף שזה חיסול פוליטי שבועיים לפני הבחירות!כנופיית השמאל ממשיכה את (ל''ת)

    דרכו של סטאלין! עם ישראל מפסיק לשתוק!חכו אחרי הבחי, 26/01/09 15:16

  • 12.

    החקירות נגד ליברמן

    genach , 26/01/09 15:16

    לצערי, עלי להסכים שעיתוי החקירה, אינו מקרי
    וקשור להתחזקותו של ליברמן בסקרים.

  • 11.

    מער"משפט,כמאפיית חיסולים פוליטית(רמון,קהלני,שרון,עו"ד נאמן,אציק מורדכי (ל''ת)

    gadii , 26/01/09 15:14

    • ורעיון,הרי עברתם את שלב הבושה בחיסולים פולטיים,תעברו לחיסולים פיסיים!! (ל''ת)

      gadii , 26/01/09 15:15

      • ממילא כמאפיה של מערכת אכיפת החוק,איש לא יחקור ולא יעמיד אותכם למשפט (ל (ל''ת)

        gadii , 26/01/09 15:17

  • 10.

    רוב הימנים מושחתים

    רינה , 26/01/09 15:13

    אז שרון,ועכשיו אולמרט,ליברמן,ושרי "קדימה".
    המשותף לאריק ולאולמרט ששניהם אישרו להרוג לבנונים,ופלשתינאים,והמשותף לליברמן שהוא תמך בזה.לכן אני מסיקה מכך שרוב הימנים מושחתים.

    • אבל השמאל יותר מתוחכם - הוא השליט כאן משטר פאשיסטי ולדיקטטורים וממילא

      מנשביק, 26/01/09 15:29

      כל המדינה בכיסו.
      גם סטלין לא הזדקק לגניבות קטנות הוא גנב את אמא רוסיה...

    • כל פרשיות השחיתות הגדולות בארה''ב

      אאא, 26/01/09 15:37

      מכילות סמולנים לבנים במרכזן.90 אחוזים מהגופים שקרסו במשבר האחרון מכילים סמולנים לבנים בעמדות כוח מרכזיות.
      רק פה,הסמול הצלבני הלבן הוא כמו חבורת מלאכי השרת.
      ולמה זה?
      כי פה,להבדיל מארה''ב,הסמול הצלבני הפיאודלי הלבן שולט בצורה מוחלטת בתקשורת,בפרקליטות במערכת המשפט.

    • רוב השמאלנים טמבלים

      עידו, 26/01/09 15:41

      לפי מה שאת אומרת, ונוסיף לזה את דברי ברק, לבני, ונמשיך ללכת אחרוה בשנים...
      אני מסיק מכך שכל השמאלנים חיים בבועה ועוצמים עיניים למציאות...
      והשורה התחתונה כל השמאלנים טמבלים...

      ממש גאונות לשמה...

    • ורוב השמאלנים בוגדים

      אבי, 26/01/09 16:20

      ע''ע אודי אדיב, וענונו ועוד

  • 9.

    זה נראה, נשמע, ומתנהג כמו רדיפה פוליטית ב-100%

    ב.ק., 26/01/09 15:11

    אילמלא ליברמן היה רץ לכנסת, החקירה בעינינו היתה נמוגה מאליה. בכל פעם שמתעוררת אפשרותשליברמן יתנסה לשר, הפרקליטות והמשטרה מגלים איזה חקירה. הבעייה הקשה שהתנהגות המשטרה כפי שהיא ניראת ממוטטת את הליגיטימיות של שלטון החוק. אהי מסכים אם פרקךיט המדינה שגם אחרי הבחירות בעוד חודש, חקירץ ליברמן תיראה רע.

  • 8.

    השמאל משתגע ומנסים להפיל את ליברמן בכל דרך (ל''ת)

    גד, 26/01/09 15:11

  • 7.

    גם אם החקירה לא היתה מושפעת מהבחירות ....

    היא משפיעה עליהן!!!, 26/01/09 15:10

    וזוהי הסיבה היחידה שאסור לפרקליטות ל''חדש'' את החקירה ברגעים אלה אפילו אם (לטענתה...) הפסקת ההליכים ''תפגע בחקירה'' (מילת קסם)
    מותר לחקירה להיפגע למען הדמוקרטיה . כן, זאת הנרמסת כל הזמן ע''י ''גומים משפטיים'' עלומי שם שמנתבים לפי עניות דעתם, את דעת הקהל ואת סדר היום הציבורי.
    למרות שאינני בוחר בליברמן ואני מתנגד לחלק משמעותי מדעותיו, אני רואה בעליל את הפגיעה בזכותו לעמוד בבחירה באופן דמוקרטי.
    אנו לא שוכחים איך גורמים במערכת המשפטית ניסו לחבל בחקירות כדי להשפיע על תוצאות הבחירות. למה אני מאשים את ''הפרקליטות'' ולא ''רק'' את גלט-ברקוביץ העבריינית?? כי לא ראינו שהיא הועמדה לדין פלילי ואפילו יש ביכולתה לעסוק בעריכת דין. המערכת מגינה על פושעיה.

  • 6.

    מערכת המשטרה הפרקליטות, מזוז ומערכת המשפט הינם שמאלנים ארורים הם נתנו

    ג'ינג'י = ת''א, 26/01/09 15:10

    גיבוי לשרון ולאולמרט המפיונרים מרחו את החקירות ואת כתבי האישום נגדם כדי שהמנוולים האלה יישמו את המדיניות השמאלנית האנטישמית שלהם מגירוש היהודים ויתור על אדמות המדינה ועוד ברגע שראו הארורים שליברמן נוסק מיד נזכרו שיש חקירות נגדו הם רוצים לפנות אותו מדרכם הארורה של ברק וליבני המנוולים שהוא לא יפריע להם לבצע את האסונות הבאים שלהם וזה העברת ירושלים ורמת הגולן לבני הבליעל הארורים כי המנוולים האלה על הנייר כבר ויתרו על האדמות האלה ומחכים שחלילה הם יבחרו ויוכלו ליישם את המדיניות השמאלנית שלהם!
    לא סתם מזוז המנוול דאג שנציגי הטרור ימשיכו להיות בכנסת העם היהודי כדי שיהיה רוב לפשעים של קדימה והעבודה!!
    ארור יהיה מי שבוחר בקדימה והעבודה!!

  • 5.

    לא נכון מפחדים מהפיכת מדינת ישראל למדינת לברמניזצייה (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/01/09 15:06

    • מפחדים מהפיכת ישראל למדינה יהודית

      אאא, 26/01/09 15:38

      במקום מצודה צלבנית ליברלית,אנטישמית מערב אירופאית,קוסמופוליטית ומולטי אתנית בה קיים משטר אפרטהייד מבוסס תורת הגזע של חבורת מתנחלים צלבנים אנטישמים המהווה כ 10 אחוזים מהאוכלוסיה.

      • זה בדיוק מה שקורה כאן .אצלנו .מספר כוחות מקומ יים ועולמים .

        פקק תנועה , 27/01/09 09:42

        מעוניינים להחליש .את כוחם של היהודים .במיזרח התיכון .בכול דרך וצורה אפשרית .לצערנו הרב .

  • 4.

    תירוצים של כיתה א' (ל''ת)

    מי הבא בתור???, 26/01/09 15:02

  • 3.

    צריך להיות עיוור כדי שלא לראות את ה''שחר'' (ל''ת)

    יאל, 26/01/09 15:01

  • 2.

    10 שנים ??????????????????????????????????????????????????? (ל''ת)

    10 שנים ???????????, 26/01/09 15:00

  • 1.

    שלא יבלבל את המח

    אבי, 26/01/09 14:59

    המשטרה,בהנחיית כנופיית שלטון ה(צ)חוק,רוצה למנוע ממנו תפקידים לאחר הבחירות.
    כיון שאין ביכולתן לשנות את רצון העם בקלפי,הם מנסים לעשות זאת בשיטות נלוזות דוגמת השיטה של סתימת פיוףכאילו יש חשדות עליו וכו'.
    לו היו החשדות מוכחים,בטוחני שחלאות הפרקליטות וחלאות בתי המשפח היו מזמן שמים את ידיהם עליו,אבל אחרי 10 שנים הגיע הזמן לאמר די!!
    אגב,עדיף שר פושע משופט עליון או פרקליט דוגמת אלו היושבים בבתי המשפח שלנו ובמאורות הפרקליטות,כולל היועה''מ לממשלה וכנופיית עוזריו ובכיריו,שהנם חבורת פושעים גדולה יותר במסווה של צדקנים והעושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס.