• 94.

    כל הכבוד לצה"ל.איני זקוק למידע זה. אני סומך על צה"ל.לשם מה המידע? (ל''ת)

    בא רון אשד , 27/01/09 22:25


    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 93.

    אם כך, למה שיחררו מחבלים תמורת גופות חיילים?

    בגלל אי עמידה בלחץ?, 27/01/09 14:42

    להרוג חייל כדי שלא יפול בשבי?
    כמו שיורים בסוס פצוע. מחריד!

    IP: 87.68.94.215דווח על תגובה זו

    • א. אל תשווה דבר חסר ערך,לדבר בעל ערך. ב. להגיעך שהחייל לא היה,אלה מת. (ל''ת)

      בא רון אשד , 27/01/09 22:57


      IP: 80.250.159.240 דווח על תגובה זו

    • מדוע חיסלו את חזי שי, נסים סאלם, ויוסף גרוף ולאחר שנים החליפו

      , 27/07/14 05:24

      במחבלי חיזבאללה ? היכן ההיגיון ?

      IP: 79.183.138.204 דווח על תגובה זו

  • 92.

    me and my friends spoke abaut it.

    david, 27/01/09 14:38

    3 years in Lebanon
    and
    one of the things that helped us to take the risk is that we new that if we will be captured our friends will shoot to relic us without even if it meant we will be killed
    we all new
    better dead then ron arad!!!

    IP: 200.118.56.45דווח על תגובה זו

  • 91.

    הכיבוש הוא מקור כל המעללים-די לכיבוש. (ל''ת)

    אשר שמאלן1, 27/01/09 14:23


    IP: 212.143.105.214דווח על תגובה זו

    • הכיבוש הוא כיבוש ערבי שכבש מדינת עם חסר ישע שהוגלה מאדמתו. מסכים איתך! (ל''ת)

      בא רון אשד , 27/01/09 22:28


      IP: 80.250.159.240 דווח על תגובה זו

  • 90.

    ימין יקר

    רות מאור , 27/01/09 13:35

    אולי תלכו כבר מכאן?!
    היה פה נחמד ונעים ושליו. כל ההתלהמות וגסות הרוח הזו שלכם - תוביל את המדינה למלחמת אזרחים. תפנימו כבר.

    IP: 89.0.161.131דווח על תגובה זו

    • השמאל עלה, עולה ועוד יעלה לנו הרבה יותר ביוקר... (ל''ת)

      איציק המרכז , 27/01/09 15:56


      IP: 87.68.215.22 דווח על תגובה זו

  • 89.

    כבר לא מבין כלום, מי יודע כבר מה האמת

    יובל, 27/01/09 13:24

    חמאס אמרו שמהלך הלחימה שצהל ירה על חייליו כדי לטשטש את הצלחות חמאס בפגיעה בחיילים לכאורה. מהנוהל הזה יוצא שיש דברים בגו.
    ואם להפעיל או לא להפעיל את הנוהל - יש הבדל עצום אם החייל עדיין חי או אם כבר מת.

    IP: 192.118.36.9דווח על תגובה זו

  • 88.

    נוהל חניבעל נכון וצודק (ל''ת)

    דוד הכהן, 27/01/09 13:10


    IP: 213.151.43.135דווח על תגובה זו

  • 87.

    הוראה נכונה כך צריך לחשוב בעת מלחמה רכי לב מתים במלחמה (ל''ת)

    patish4 , 27/01/09 12:50


    IP: 87.68.245.235דווח על תגובה זו

  • 86.

    מה חדש? כבר פורסם בטלוויזיה לפני שבועיים (ל''ת)

    הילה, ר''ג, 27/01/09 12:37


    IP: 80.179.199.98דווח על תגובה זו

  • 85.

    נוהל חניבעל

    avi, 27/01/09 12:20

    כלוחם ביחידה קרבית בשרות מילואים
    אני לא מכיר נוהל כזה .
    בצה''ל אין נוהלים כאלה,......

    IP: 79.180.117.217דווח על תגובה זו

    • מחזור נוב' 92

      ועוד איך יש, 27/01/09 13:27

      אני לא יודע איפה אתה שירתת ומתי אבל הנוהל היה ועודנו קיים.

      IP: 84.229.7.225 דווח על תגובה זו

    • it is a fuck of the comendors that give the ''tadrich'' in your unit!!! (ל''ת)

      david, 27/01/09 14:40


      IP: 200.118.56.45 דווח על תגובה זו

  • 84.

    במלחמה עובדים עם הראש ולא עם הרגש וטוב שכך- לוחם שעלול להיות במצב דומה (ל''ת)

    בועז, 27/01/09 10:40


    IP: 89.139.237.158דווח על תגובה זו

  • 83.

    במלחמה עובדים עם הראש ולא עם הרגש וטוב שכך- לוחם שעלול להיות במצב דומה (ל''ת)

    בועז, 27/01/09 10:39


    IP: 89.139.237.158דווח על תגובה זו

  • 82.

    לעזה לא יכולים להכנס יפי הנפש השמאלנים אוהבי ערבים

    יש לעשות הכל על מנת שלא יחטף חייל גם במחיר הזה, 27/01/09 10:33

    הבן שלי חייל שהיה בעזה ואני מדבר כאב ללוחם.
    לא שמאלני גייס חמישי בצלם שמתלונן על חיילי צה''ל

    IP: 79.176.141.209דווח על תגובה זו

  • 81.

    תת אלוף בוחבוט ואלמ אור הלר (ל''ת)

    אלי, 27/01/09 10:31


    IP: 79.176.113.132דווח על תגובה זו

  • 80.

    אם חלילה היה נהרג הייתי רוצה שיעשו את אשר עשו ולא שיחטף לחמאס (ל''ת)

    הבן שלי לחם בעזה למזלי חזר בשלום, 27/01/09 10:31


    IP: 79.176.141.209דווח על תגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד לצה''ל! זהו הדבר הנכון ביותר לעשות!

    רונן, 27/01/09 10:30

    זהו הדבר הנכון ביותר לעשות.

    הרבה חיילים נפלו בקרב כמו גיבורים והם אכן גיבורים.

    IP: 212.150.13.36דווח על תגובה זו

  • 78.

    הצבא איבד את השפיות (ל''ת)

    ee, 27/01/09 10:06


    IP: 89.139.110.198דווח על תגובה זו

  • 77.

    מי איזה עדה החייל.

    דני, 27/01/09 09:51

    זוכרים את מדחת יוסף. חומר למחשבה.

    IP: 79.178.38.218דווח על תגובה זו

    • אתה אידיוט גמור וגם רשע! (ל''ת)

      ad6, 27/01/09 10:01


      IP: 79.183.237.19 דווח על תגובה זו

      • טעות ידידי; הוא אדיוט עם קבלה! (ל''ת)

        ודימוי עצמי נמוך, 27/01/09 12:29


        IP: 89.0.189.190 דווח על תגובה זו

    • אולי תלמד עברית לפני שאתה מגיב? (ל''ת)

      ואז תפזר שנאה, 27/01/09 13:25


      IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לצה''ל.... (ל''ת)

    לולי, 27/01/09 09:29


    IP: 212.143.96.222דווח על תגובה זו

  • 75.

    להערכת המפקדים בשטח הוא נהרג כבר בשלב זה

    עוז, 27/01/09 08:25

    להערכת המפקדים בשטח הוא נהרג כבר בשלב זה

    IP: 217.132.247.200דווח על תגובה זו

  • 74.

    להרים ראש ולא להתבכיין.זה לא עסק לרכי לב ! (ל''ת)

    אזרח, 27/01/09 08:08


    IP: 84.228.89.90דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא יודעת איך להגיב,מהלך צודק אך אכזרי ביותר-לא יותר פשוט למחוק את עזה? (ל''ת)

    כואב הלב, 27/01/09 08:04


    IP: 78.13.133.117דווח על תגובה זו

  • 72.

    כך היה צריך להיעשות (ל''ת)

    מוות לשמאל, 27/01/09 05:50


    IP: 79.179.35.77דווח על תגובה זו

  • 71.

    אני סומך על תחקיר צה''ל והסקת מסקנות.

    רפול, 27/01/09 04:16

    במלחמה נגד אירגון טרור הנוהלים שונים מאלו כשנלחמים נגד מדינות המחויבות לאמנת ז''נבה ואשר יטפלו בשבויים בהתאם לאמנה וידאגו לשיחרור חיילים בעסקת חילופין.
    לא כן נגד אירגון טרור, ראה התנהלות החיזבאלה והחמאס כאשר נופל שבוי ישראלי בידם, אין ביקורים ואין מסירת מידע והכי גרוע אין החזרת חיילים חיים, עד היום כל החיילים שנשבו על ידי החיזבאלה הוחזרו בארונות קבורה תמורת אלפי מחבלים חיים שקיבלו טיפול ואף השכלה בשהותם בבתי הכלא אצלינו. כללי המשחק נגד אירון טרור שונים לגמרי ויש לעשות כל מאמץ על מנת שלא נקבל גופות חיילים בארון תמורת שיחרור אלפי מחבלים עם דם על הידיים.
    הלוואי ואתבדה, יש לי הרגשה שגלעד לא בחיים וזו הסיבה שהם לא מעבירים פיסת מידע וגם לא מאפשרים ביקורים, הם למדו מהשיטות של נסארלה לצערינו, כי אם יוכח שאני צודק הם לא יוכלו לקבל את כמות המחבלים אותם הם דורשים.
    ושוב הלוואי ואתבדה בנוגע למצבו של גלעד.

    IP: 217.132.216.57דווח על תגובה זו

  • 70.

    תמות נפשי עם פלישתים.

    שמשון, 27/01/09 02:45

    עדיף למות מאשר ליפול בשבי האויב!!!

    IP: 217.132.157.70דווח על תגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד צהל. שמישהו יגיד לי מה הסיכוי של שבוי לצאת חי מהמחבלים (ל''ת)

    שבי, 27/01/09 00:24


    IP: 79.182.78.80דווח על תגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד צהל. שמישהו יגיד לי מה הסיכוי של שבוי לצאת חי מהמחבלים (ל''ת)

    שבי, 27/01/09 00:20


    IP: 79.182.78.80דווח על תגובה זו

  • 67.

    The true hero here is the soldier

    Monty , 26/01/09 23:56

    I have no doubt that he knew what would happen before it happened. Same for all the lucky soldiers who managed to come back home.

    He deserves a TSALASH.

    The rest of us are just speculating with ethical aspects which are far above our ability to grasp.

    IP: 88.88.52.29דווח על תגובה זו

  • 66.

    השמאל הוא הסכנה הקיומית למדינת ישראל (ל''ת)

    שמאלני קיצוני ומסוכן, 26/01/09 23:17


    IP: 24.186.65.253דווח על תגובה זו

  • 65.

    השמאל בתקשורת מנסה למזער את ניצחון ישראל.כך הייה בלבנון גם. (ל''ת)

    קיקו, 26/01/09 22:49


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 64.

    במלחמה כמו במלחמה יש ללכת עד הסוף.רק חבל שהמדינה נשלטת בידי מיני (ל''ת)

    מושחתים ויש בה המוני עברינים ושסניקים שלא בצה''ל., 26/01/09 21:42


    IP: 79.179.219.222דווח על תגובה זו

  • 63.

    התנחמתי במקרה של יוסף מתחת הדרוזי בקבר יוסף (ל''ת)

    הגשש, 26/01/09 21:10


    IP: 85.250.71.227דווח על תגובה זו

    • חבל מאוד.

      אמין, 27/01/09 09:42

      למה לא חילצו את החייל. חכה ותופתע.

      IP: 79.178.38.218 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יאללה, צה''ל נשאר לכם רק לחסל את גלעד שליט והניצחון מושלם! יאללה גולני! (ל''ת)

    רק הימין נאור חכם ועיוור כמו עכביש, 26/01/09 21:03


    IP: 84.228.209.220דווח על תגובה זו

  • 61.

    רוצה לחזק את מגד 51 של גולני התותחים

    ים סוער , 26/01/09 20:41

    עדיף להתאבד עם 5 מחבלים מאשר ליפול להם בידיים ולהיות שבוי של האכזרים

    IP: 87.69.66.4דווח על תגובה זו

    • מגד 51

      פוקר, 26/01/09 20:45

      למגד 51 .
      ברצוני לחזק אותך.
      על דברך .
      ושייקפצו כל יפיי הנפש
      שיושבים להם
      במגדל השן.

      IP: 79.177.140.109 דווח על תגובה זו

      • זאת לא דעה אישית שלו.

        זה מהלך אסטרטגי, 27/01/09 00:17

        שהכריע את המלחמה ומיגר את הטרור שלא היה מסוגל לייצר הישגים ורק הוכה כחל הזמן וזה גרם לו לברוח.כשרק מפסידים ללא שום הצלחות יוצא האויר,וזאת ההכרעה.

        IP: 79.180.133.85 דווח על תגובה זו

  • 60.

    נמאס מכם מנסים בכח להוציא כשלונות השמאל נכשל!!! (ל''ת)

    נמאס מהשמאל, 26/01/09 20:15


    IP: 213.227.241.226דווח על תגובה זו

  • 59.

    עם כל הכאב הנורא, זה בדיוק מה שצריך לעשות

    עילם, 26/01/09 20:12

    במידה ואכן הכתב (שמיד משום מה מעלה ביקורת) מדייק בתיאור האירוע

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

  • 58.

    אויב אכזר

    myaakov, 26/01/09 18:17

    שנים שוטפים לנו את המח בהקשר לאויב האכזר שנגדו אנו נלחמים.
    ובכן האויב אכזר וגם לנו אין בררה אלא להיות אכזריים איתו ולא פחות מכך לעצמנו.
    היום נמתחה בקורת על מפקד בצה''ל שתבע מפיקודיו לפוצץ עצמם עם האויב במקרה של נפילה לשבי לבטח המבקרים היו מבכרים שהמפקד יאמר לפיקודיו במקרה שיורים עליכם זירקו את נישקכם והרימו ידיים אל על.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 57.

    כואב לשמאל שהיהודים חזרו לעצמם .

    השמאל הוא הערב רב והוא הסכנה האמיתית !, 26/01/09 18:13

    למין הקמתה של המדינה מנסה השמאל להרוס כל קשר למוסג''טוב למות בעד ארצנו'' או תמות נפשי עם פלשתים'' הריקבון השמאלני צורח מכאב היום שהוא רואה שהעם היהודי חזק וקיים והאבת ישראל והקב''ה עומדים בנו כמו בזמן שבית המיקדש היה ויהיה פה .

    IP: 84.109.161.86דווח על תגובה זו

  • 56.

    מקרה מאד עצוב, ראוי לבדוק עד הסוף מה באמת שם קרה....

    האיכפתית, 26/01/09 17:58

    אם באופן שרירותי (לא מתייחסת למקרה ספציפי זה). ההוראה היא להפעיל 'חניבעל', הרי שאין כאן אחוות לוחמים. ותופעה זו ראוי שיחשבו עליה שוב. כי בגדול זה הופך את הצבא שלנו קצת דומה לצבא האוייב... לא חושבת שהערכים עליהם חונכו ומחונכים החיילים המדהימים והמצויינים שלנו דומים לאלו של האוייב. נכון שחיי אדם הם ערך עליון. אבל, אם כך, הרי שצריך בכל מקרה להציל את החייל או הגופה. במצב של בית ממולכד.... שאלה מאד קשה. מקווה שמקרה זה הוא יחיד ולא יהפך לנורמה, תודה לכם חיילי צהל שנכנסתם כגיבורים לחמתם כגיבורים וצר לי על שנתקלתם בדילמות כל כך קשות.

    IP: 89.138.180.123דווח על תגובה זו

    • לא צריך לסכן חיילים בשביל להציל גופה

      אורן, 26/01/09 18:24

      עם כל הכבוד, נסחפו כאן לגמריי בקידוש הגופות והקברים, וזה מה שהוביל אותנו לעסקה המטופשת עם חיזבאללה בקיץ

      IP: 87.68.117.189 דווח על תגובה זו

  • 55.

    נוהל חניבעל עם מנטליות ומאוד דומה לנוהל מצדה

    Avi Ecuador, 26/01/09 16:29

    בכדי לא ללכת בשבי מתאבדים.
    כן, עם השמאל בהמשך אפשר כבר לתכנן נוהל דומה לחלם.
    ללמד את האזרחים את השיטות ולהפוך אותם ''רק'' ליותר מודרניות ויותר מהירות עם פחות סבל.
    דרך אגב אם היו ממשים את נוהל חניבעל עם גלעד שליט כנראה שהוא היום היה היום שהיד, סליחה, אצלנו לא מקבלים בתולות, שישאלו ההורים של גלעד למה צה''ל ''החמיץ'' את הנוהל.

    IP: 186.66.76.45דווח על תגובה זו

  • 54.

    למעשה ישראל לאחר כל הטרור ופגיעה באזרחים בה כבר מזמן

    Avi Ecuador, 26/01/09 16:27

    הייתה צריכה להכריז על עזה כשטח טרור לתת אולטימטום של 24 עד 48 שעות לתושבי עזה לעזוב ואחרי האולטימטום להכריז נוהל חניבעל מורחב שבו הורסים את כל עזה ולא משאירים שום ז'וק שנע בעזה.
    עוברים בהמשך עם טרקטורים ומישרים עד הים, הרבה יותר נכון, מכובד, צודק, מעשי ופחות ביקורת מהעולם.
    על ישראל היה רק להסביר שלא מחובתה לחפש טרוריסטים בחברה שבחרב בצורה דמוקרטית בטרוריסטים ואם ירצו כאשר הם בלי עזה שימצאו הם ביתר קלות את הטרוריסטים שהן בחרו ביניהם ויהרגו אותם בעצמם.
    בקשר לאלה שיישארו בעזה ולא יצאו אין גם מה לדאוג או להיות עם ייסורי מצפון, אלה שנשארים יהיו שהידים ולפי הדת המוסלמית יקבלו בתולות ואם הם לא יקבלו בתולות או גן עדן אז שבבקשה ילכו לחמאס ולמוסלמים שרימו אותם וידרשו מהם את הבתולות.

    IP: 186.66.76.45דווח על תגובה זו

  • 53.

    למעשה ישראל לאחר כל הטרור ופגיעה באזרחים בה כבר מזמן

    Avi Ecuador, 26/01/09 16:26

    הייתה צריכה להכריז על עזה כשטח טרור לתת אולטימטום של 24 עד 48 שעות לתושבי עזה לעזוב ואחרי האולטימטום להכריז נוהל חניבעל מורחב שבו הורסים את כל עזה ולא משאירים שום ז'וק שנע בעזבכדי לא ללכת בשבי מתאבדים.
    כן, עם השמאל בהמשך אפשר כבר לתכנן נוהל דומה לחלם.
    ללמד את האזרחים את השיטות ולהפוך אותם ''רק'' ליותר מודרניות ויותר מהירות עם פחות סבל.
    דרך אגב אם היו ממשים את נוהל חניבעל עם גלעד שליט כנראה שהוא היום היה היום שהיד, סליחה, אצלנו לא מקבלים בתולות, שישאלו ההורים של גלעד למה צה''ל ''החמיץ'' את הנוהל.ה.
    עוברים בהמשך עם טרקטורים ומישרים עד הים, הרבה יותר נכון, מכובד, צודק, מעשי ופחות ביקורת מהעולם.
    על ישראל היה רק להסביר שלא מחובתה לחפש טרוריסטים בחברה שבחרב בצורה דמוקרטית בטרוריסטים ואם ירצו כאשר הם בלי עזה שימצאו הם ביתר קלות את הטרוריסטים שהן בחרו ביניהם ויהרגו אותם בעצמם.
    בקשר לאלה שיישארו בעזה ולא יצאו אין גם מה לדאוג או להיות עם ייסורי מצפון, אלה שנשארים יהיו שהידים ולפי הדת המוסלמית יקבלו בתולות ואם הם לא יקבלו בתולות או גן עדן אז שבבקשה ילכו לחמאס ולמוסלמים שרימו אותם וידרשו מהם את הבתולות.

    IP: 186.66.76.45דווח על תגובה זו

  • 52.

    זה בגלל שהמערכת המשפטית לא מוציאה מחבלים להורג (ל''ת)

    צדק תרדוף - לא רחמים, 26/01/09 16:17


    IP: 99.141.166.79דווח על תגובה זו

  • 51.

    יש לצייד כל חייל בקולר עם חומר נפץ שמופעל מרחוק ע''י הרמטכ''ל

    ימני מאוד, 26/01/09 15:46

    במקרה חטיפה. זה יחסוך פגזים יקרים ומאמץ מיותר. אגב, אם המכשיר לא פועל אפשר להסתער על בני משפחתו ולחתוך להם את הלשון ואצבעות הידיים על מנת שלא יוכלו לדרוש להשיבו...
    המאמר הזוי ומבולבל עם מידע חלקי בלבד.קשה להבין ממנו מה קרה ואיזה נוהלים קיימים.
    אבל התגובות כאן פשוט הזויים.

    IP: 132.64.80.170דווח על תגובה זו

    • כדאי להיזהר

      דותן מזור, 27/01/09 10:01

      יש אנשים שעוד ייקחו את הסרקאזם הזה...

      בתור הערה רצינית.

      :-)

      IP: 77.126.101.218 דווח על תגובה זו

      • כדאי להיזהר מגבהות לבב: זה לא סרקזם אלא שטחיות

        השמאל הפאתטי, 27/01/09 13:27

        הרטוריקה שלכם משעממת כבר
        ובבחירות תיראו שאנשים מתעוררים ממסלול הסימום והמוות שלכם

        IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

    • החתימה שלך מסגירה את מקומך הפוליטי..

      ad6, 27/01/09 10:06

      גם את איזור מגוריך ואולי גם את עיסוקך,מה שבטוח את מקום בו לא שרתת בצ''הל

      IP: 79.183.237.19 דווח על תגובה זו

  • 50.

    פקודה ראויה וטובה לישראל! באותה נשימה היה להפגיז את כל מה שהיה

    גד, 26/01/09 15:13

    בסביבת 200 מטר ולא להשאיר להם שריד

    IP: 62.219.195.25דווח על תגובה זו

  • 49.

    לטובת החיילים.

    עידן, 26/01/09 15:05

    באמת עדיף למות ולא להיות בשבי, תחשבו איזה עינויים, אני מוכן למות ולא להיות בשבי של החמאס, אני בטוח כי המון חיילים מסכימים איתי.

    IP: 87.68.246.121דווח על תגובה זו

  • 48.

    שקר, ברור שהחייל לא היה מת בעת שנחטף

    חמד, 26/01/09 15:02

    כל בר דעת יכול להבין זאת בין השורות :'' להערכת מפקדיו הוא נהרג כבר בשלב הזה''. אחרי שנטשו אותו, ברור שינסו לספק לעצמם אליבי . דובר צה''ל משקר , ומספק אינפורמציה מטעה. אין ערך אמיתי לחיי אדם בצבא ןבמדינה הכל סיפורים יפים שהציבור הישראלי נהנה לספר לעצמו. מי שהורג ילדים לא באמת מעריך חיי אדם, באשר הם.

    IP: 89.0.155.16דווח על תגובה זו

    • יש דבר כזה שנקרא נתונים היגיון שכל ישר ותשלום

      Avi Ecuador, 26/01/09 16:33

      בפעם הבאה שיוסיפו אותך לתשלום, אולי תוכלי להיות בתולה של איזה שהיד.

      IP: 186.66.76.45 דווח על תגובה זו

    • מעניין

      יוני, 26/01/09 17:58

      תגיד, איפה קראת את תגובת דובר צה''ל שאתה מאשים אותו בשקר?

      IP: 81.57.181.230 דווח על תגובה זו

    • ידידי הדואג לילדים

      myaakov, 26/01/09 18:21

      ידידי היקר מהחמא שהתגרה בנו 8 שנים תמימות ולא הגבנו, מהם בקש את נפשות הילדים הפלסטינאים. מדוע אתם התומכים בצד הפליסטינאי לא התחננתם לפני ידידכם שלא התגרו בנו פעם אחר פעם . האשם גם בכם ולא רק בחמאס!!!!!!

      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

      • שקר גמור, במשך שמונה השנים שעברו, ישראל פעלה בעזה ללא הרף,

        חמד, 26/01/09 18:44

        ורצחה ילדים נשים אזרחים ומכל הבא ליד, במסגרת עשרות מבצעים וחיסולים ממוקדים יותר וממוקדים פחות.

        IP: 89.0.155.16 דווח על תגובה זו

      • הצבא הכי מוסרי וצודק בעולם, הורג את חייליו ולא מפרסם את מס' ההרוגים. (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 26/01/09 19:04


        IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

    • מי שלא מכבד חיי אחרים,מגיע מהר מאד לחיי מייליו.

      נחום, 26/01/09 22:15

      תודה לך על האומץ לראות את סיפור כפי שהוא התרחש. חמאס פרסם אותו וכך זה היה בטלוויזיה.

      IP: 79.180.103.208 דווח על תגובה זו

    • ואתה מחזיק מעצמך ''בר דעת''???

      דורון מאשדוד, 26/01/09 22:51

      שב בשקט חתיחת אפס מאופס.

      IP: 84.229.183.136 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אמת שחבל שהתקשורת עושה מטעמים מכל דבר!!!צודקים בצה''ל !!!! צודקים!!!!!! (ל''ת)

    ety, 26/01/09 13:47


    IP: 84.109.40.32דווח על תגובה זו

  • 46.

    הגיע הזמן=חיי חיילינו ואזרחנו=יותר חשובים מחיי אויבנו=להם לא איכפת כמה (ל''ת)

    נ.כהן ניצלו לרעה ההומניות שלנו=לא עוד=סחטנות=שיבינ, 26/01/09 11:54


    IP: 89.138.11.106דווח על תגובה זו

  • 45.

    מה חדש

    אלי, 26/01/09 11:33

    בתור טנקיסיט שתפס קו בלבנון בשרות סדיר בשנת 93 ובשת 94 ושנת 95 היה נוהל ''חטיפת חייל '' שאומר עוצרים חטיפה בכל מקרה גם במקרה של פגיעה בחייל . בנוסף לנו בטנק היה פגז בקנה שמוכן לירי בזמן פתיחת ציר של החייר למקרה של חטיפת חייל לרכב . . הפקודה פגז ברכב . אז מה התעוררת היום .עדיף חייל מת הארץ מאשר חייל מת בשבוי. יש לנו גלעד שליט אחד יותר מידיי

    IP: 89.138.114.150דווח על תגובה זו

  • 44.

    טוב מאוד

    טוב מאוד, 26/01/09 11:26

    הרי ברור לכולם כי חייל חטוף על ידי אירגון טרור זה אסון, אבל אף אחד לא מוכן להגיד את זה

    IP: 89.138.50.184דווח על תגובה זו

  • 43.

    מבינה אבל מזדעזעת (ל''ת)

    חלי, 26/01/09 11:25


    IP: 212.68.153.113דווח על תגובה זו

  • 42.

    יהי זכרו ברוך, להיות אדם במקום שאין בו איש זה גם חשוב. החייל

    ידע שאם היה איזשהו שמץ של סיכוי להצילו היו מחרפים, 26/01/09 11:19

    את חייהם להביאו אך כנראה שהמלחמה מכוערת ולא היה סיכוי כזה.

    IP: 77.125.141.250דווח על תגובה זו

  • 41.

    הוכחה שאין לשחרר מסות של מחבלים תמורת שבויים

    גל, 26/01/09 11:14

    הכניעה לסחטנות האוייב ושחרור מסות של מחבלים תמורת שבויים או גופות, תעלה לנו בסופו של דבר בחיי לוחמים בשדה הקרב.
    הגענו למצב שמפקדים בשטח מקבלים החלטות המסכנות חיי לוחמים כדי שלא יפלו לוחמים שבויים או גופות לידי האוייב, כל זה הוא תוצאה של הידיעה שלנו ושל האוייב שאפשר לקבל מישראל הרבה מאוד תמורת שבוי או גופה.
    אי אפשר שאמהות של שבויים או אלמנות שגופות בעליהן בידי האוייב הן הקובעות את המחיר שמדינת ישראל משלמת ובעקיפין זה גורם לכך שהורים של חיילים אחרים יהפכו להורים שכולים.

    IP: 217.132.146.150דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה היהפשר התקיפה הקשה שניראתה באותו היום בטלויזייה (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/01/09 11:00


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • אני חשבתי אז על כך שזה היה נסיון סיכול חטיפה של חייל צהל (ל''ת)

      פקק תנועה , 26/01/09 11:01


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 39.

    זו הטיפשיות של צה"ל. בסוף כל האסירים ישתחררו, אבל צה"ל תמיד פועל באי

    RAMA- פלסטינית גאה , 26/01/09 10:57

    אנושיות אפילו אחד עם השני. בסוף מדינת ישראל תיאלץ לשחרר את כל האסירים כמו מה שקרה בלבנון.. זה ברור וזה יבוא. העניין רק עניין של זמן.

    IP: 79.179.60.231דווח על תגובה זו

    • מעניין שפלסתינאית גאה מדברת על אנושיות.

      בני123 , 26/01/09 13:39

      את כל כך צודקת שחבל על הזמן.ירי על אנשי המנגנון של הפתח ע"י אנשי החמאס -זה אנושי.לזרוק אנשי אל פתח מקומה 7 בבניינים בעזה בצהלות שימחה-זו אנושיות.לירות ברגלי המנגנון של הפתח -זו אנושיות..לירות על חיילי צהל מתוך בית ספר כשילדים נמצאים מסביב -זו אנושיות.
      אתם כל כך אנושיים שמגיע לכם פרס. אני לא מבין למה הגדירו אותכם כטרוריסים.עושים עימכם עוול.

      IP: 79.176.151.19 דווח על תגובה זו

    • בסוף כולם ישתחררו...

      פנדה, 26/01/09 13:43

      חלקם ישתחררו בארון, חלקם בגיל 70 מסיבות בריאותיות, חלקם אחרי שיסיימו לרצות את עונשם...

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • נכון, כמו החיילים שחזרו בארונות

        RAMA- פלסטינית גאה , 26/01/09 15:39

        אבל האסירים שחזרו ללבנון עדיין בחיים ונושמים.. זה ההבדל

        IP: 79.179.60.231 דווח על תגובה זו

        • לצערי את צודקת - אבל זה ההבדל ביננו לבין ערבים כמוך (ל''ת)

          יעקב אשדוד, 26/01/09 16:21


          IP: 172.20.4.198 דווח על תגובה זו

        • תמשיכי כך - בסוף אפילו השמאלנים יבינו מי אתם (ל''ת)

          אחדשהוא, 26/01/09 17:29


          IP: 192.88.162.35 דווח על תגובה זו

        • את צודקת זה ההבדל...

          קוקי, 27/01/09 15:12

          בין רוצחים לבין מוסריות.
          במיוחד לרוצחי ילדים כמו '' הגיבור '' קונטאר.
          אגב..רק שתדעי שהוא מסתיר משהו..פי הטבעת שלו לא היה כפי שהיה ביום שנכנס לכלא..הוא הורחב פי חמישה לפחות...
          ועוד דבר קט RAMA טפלי קודם באפלייה של מוחמד בין נשים לגברים..לגברים תמיד יש 72 בתולות..ומה לכן הנשים יש ? אני מניח שאחרי המבצע בעזה..המלאי אזל.

          IP: 87.69.121.138 דווח על תגובה זו

    • פלשתינאית שפלה מדיפה ריח רע.ליברמן יתן לכם תשובה

      socrates37 , 26/01/09 22:35

      אני בוחר ליברמן כדי לא לשמוע אותכם מחבלים ארורים.
      אני מעדיף שגלעד יהיה בשבי ולא לשחרר מחבלים.אני הייתי מוציא אותם להורג.
      צריך לעשות נוהל חניבעל כלפי המחבלים האסורים.כמה פגזים של טנקים לתוך הכלא ונגמר הסיפור.

      IP: 217.132.81.185 דווח על תגובה זו

    • על מה בדיוק את גאה?

      דני א רמת גן, 27/01/09 00:29

      הלא אין עם פלסטיני זה רק סיפורי סבתא
      אבל קיים עם ערבי שמתפשט בכל העולם
      זה לא היה מפריע לי דרך אגב אילו הייתם
      נוהגים באנושיות כלפי השונים מכם
      אבל אתם משתמשים באלימות כאמצעי למדיניות
      וחושבים שתכפו את דעתכם ודתכם על כל העולם
      תשכחו מזה זה יעצר בסוף

      IP: 79.178.45.251 דווח על תגובה זו

      • ה''פלסטינאית'' עובדת בשביל ליברמן (ל''ת)

        dd, 27/01/09 10:08


        IP: 89.139.110.198 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד

    מיטל, 26/01/09 10:55

    עדיף להיות מת ןלא שיחטפו אותך כי גם ככה הממשלה לא עושה כלום בענין השבויים.

    IP: 85.65.2.238דווח על תגובה זו

  • 37.

    ליבי עם משפחת החייל ההרוג וגם עם מפקדו

    אמא לחייל קרבי, 26/01/09 10:51

    ליבי עם משפחת החייל ההרוג. לא רק שהמשפחה מתמודדים עם אובדן נורא, אלא המשפחה צריכה לקרוא את כל הדיון הזה בעיתון ובטוקבקים.
    דיון שמבוסס על רמזים מעורפלים ואולי אף זדוניים מצד החמאס וממקורות עלומים.
    זאת במקום שיקבלו את תוצאות התחקיר הבדוק של צה''ל ישירות.תחקיר שביכולתו להוציא לאור את האמת.

    ליבי גם עם המפקד שנאלץ לקבל החלטה קשה זו תחת אש.

    אנו חיים במציאות קשה ומורכבת. מקווה שיהיה להם את הכוחות הנפשיים להתמודד אתה.

    IP: 194.90.229.53דווח על תגובה זו

  • 36.

    אם בוצע זה חכם מאוד (ל''ת)

    מאיר, 26/01/09 10:49


    IP: 89.0.150.56דווח על תגובה זו

  • 35.

    תעמולה ישראלית

    שלו, 26/01/09 10:48

    מניסיוני עם התעמולה והדיסאינפורציה הישראלים,יקח כעשרים שנה לגלות שהחייל היה פצוע....ובמקום לחלצו הוחלט לחסלו

    IP: 82.81.3.29דווח על תגובה זו

    • ספר לנו על ה''נסיון'' שלך... זה מעניין... (ל''ת)

      פנדה, 26/01/09 13:44


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אני בהלם

    כבר זקנה למלחמות, 26/01/09 10:24

    בתור מישהי שלא הייתה אף פעם לוחמת בעזה או בלבנון שמעתי אתמול את הדברים של מפקד גדוד 51 שאומר שאם יש חשש לחטיפה תפוצצו על עצמך רימון. התקשרתי מופתעת לחבר שלי שהגיב - מה את לא יודעת? זה היה ככה גם בלבנון.
    מה שמשתמע מהדברים הוא שהצבא מעדיף להרוג את החייל רק בכדי שלא יהיו לא חטופים. בואו נגיד שאני יכולה להבין את ''ההגיון'' שבדבר אבל אז ברור לי שערך החיים אצלנו הוא לא הדבר העליון בצבא. חבר שלי אמר לי שזכור לו שהנוהל הוא אם רואים חטיפה צריך לירות גם אם זה אומר לפגוע בחייל- בעצם מה שמסופר שעשו בכתבה. על סמך מה קבעו שהחייל נהרג לפני ההפגזות? נפגע מכדור ואיבד הכרה (חבריו ראו אותו) לא בהכרח אומר שהוא מת!

    IP: 89.139.91.160דווח על תגובה זו

    • הבהרה

      לוחם במילואים, 26/01/09 10:55

      הפקודה היא למנוע חטיפת חייל בכל מחיר. הכווה היא לא להימנע מירי לעבר מחבלים עקב חשש מפגיעה בחבר חייל שמנסים לחטוף. המפקד והלוחמים פעלו נכון, ברגע שידוע שהמחבלים בפנים יכולים לחטוף את הגופה או אפילו פצוע, ולא ניתן לחלצו באותו הזמן בפעולה רגלית יש לפוצץ את הבית. זוהי אינה פעולה ברוטאלית אלא הכרחית. אני לוחם ושני אחיי לוחמים אחד מהס בסדיר והיה במבצע, אני יודע שזה נשמע קשה, אך חטיפת חייל עושה יותר נזק מ5 פיגועים

      IP: 192.114.91.226 דווח על תגובה זו

    • זה דווקא כן מראה על קידוש החיים

      עדי, 26/01/09 10:55

      אני לא מצדיקה הרג חייל או אף אדם ועצוב מאוד לחשוב שזה המצב, אבל מצד שני, זו הדרך להתמודד עם אוייב כמו החמאס. לעניין קידוש החיים - תחשבי על זה בצורה כזו: אם יחטפו את החייל, שככל הנראה מת או פתוע קשה וימות בקרוב, אנחנו נמצא את עצמנו בעסקת חילופי שבויים בהם נקבל גופה של חייל ונשחרר כ-1000 טרוריסטים או טרוריסטים פוטנציאליים, שמאוחר יותר יוציאו פיגועים נגד ישראל ויהרגו עוד רבים. אז בשורה התחתונה, עם כל הכאב והראייה הצינית של העניין, אנחנו כן שמים את ערך קדושת החיים בראש.

      IP: 10.125.100.59 דווח על תגובה זו

    • החיים הם ערך עליון. חיים בשבי חיות אדם אינם חיים. (ל''ת)

      הצלת נרצחים פוטנציאליים - ערך עליון., 26/01/09 16:00


      IP: 217.132.156.110 דווח על תגובה זו

    • טכניון

      סטודנט, 26/01/09 23:08

      החיים לא ערך עליון בצבא- אלא הדבקות במטרה והחתירה לניצחון.

      ע''ע רוח צה''ל

      IP: 212.25.124.157 דווח על תגובה זו

  • 33.

    החייל היה חי

    mk, 26/01/09 10:24

    החייל היה חי

    IP: 213.6.107.97דווח על תגובה זו

    • ומאיפה אתה יודע? הרי לא שרתת בצבא,כי אתה ערבי, נכון? (ל''ת)

      אחד שמכיר, 26/01/09 11:15


      IP: 85.250.200.60 דווח על תגובה זו

  • 32.

    עד אנה הגענו? הפסיקו את קידוש הגופות !!

    חיים אבגד , 26/01/09 10:05

    גופה היא רק גופה !
    הפסיקו לשלם מחירי עתק תמורת גופות, ואז חיילי צה"ל לא יצטרכו לסכן חייהם תמורת שום דבר (כדי להביא גופה בכל מחיר).
    שיחררנו את קונטאר, אדם שרצח אב לעינו בתו הקטנה, ואח"כ רוצץ את ראשה בקת רובהו.
    למה? עבור גופות?
    האם נהיינו לאומה של עובדי אלילים ?
    האם אלוהים לא יחוס על נשמותיהם באין גופה לקברה?
    האם לא יקומו בתחיית המתים באין גופה?
    וכך שוב יצא הפריץ נשכר: גם רצח וגם ירש ! "אידבח אל יהוד" !

    על גופת חייל יש לשלם בגופה אחרת ותו לא ! אין מחיר אחר !

    מי הצביע בעד העיסקה האווילית עם חיזבאללה?
    ברק, "מר בטחון". ואולמרט החכם.


    חיים

    IP: 90.192.178.254דווח על תגובה זו

    • צודק, ולצערי ייתכן שגם סיכנו את שליט בכך (ל''ת)

      פנדה, 26/01/09 13:45


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אייי פטפטנים ,למה זה טוב?כל אתר מוציא את "שלו " ושם על השולחם

    lili_lili , 26/01/09 10:05

    להראות ש"שלו" יותר גדול,מספיק כבר, יש גבול לפירסום,מה לאזרח בבית ולשיטות מלחמה?את מי זה משרתחוץ מאשר את אוייבנו.
    כמה כאב אתם יכולים להביא להורים בנוסף לכאב של האובדן,שכל אמא עכשיו תדמיין איך זה קרה?ואולי הוא כן היה חי?מספיק זו רשעות לשמה.

    IP: 84.229.240.125דווח על תגובה זו

    • צודק, מה לאזרח בבית ולשיטות מלחמה? רשעות לשמה. (ל''ת)

      אחת האמהות, 26/01/09 19:32


      IP: 132.70.26.103 דווח על תגובה זו

  • 30.

    משהו לא ברור פה!!!!!

    טואנדה , 26/01/09 09:59

    או שאמיר בוחבוט לא יודע להתנסח או שהרמזים השיקריים מכוונים.

    "עדות קשה זו, שמשמעותה למעשה חיסול כל סיכוי לחלץ את החייל בחיים"

    איך הוא בחיים אם זו גופה????

    קראתי פעם פעמיים ואפילו שלוש. לא הצלחתי להבין איך אדון בוחבוט הגיע למסקנה המרומזת שייתכן שהחייל היה בחיים!


    אבל כאשר יש סיכוי לקבל כותרת ראשית, למה להתפס לקטנות?


    גועל נפש של כתבים!!!

    IP: 217.132.150.218דווח על תגובה זו

  • 29.

    כמובן גם אם יחטף חלילה חייל נוסף מייד להכנס להפיץ את עזה עד כלותה (ל''ת)

    5869 , 26/01/09 09:48


    IP: 217.132.58.250דווח על תגובה זו

  • 28.

    הטנק שבו היה שליט??? שליט נחטף מהבסיס שלו ולא מטנק. (ל''ת)

    יעל, 26/01/09 09:46


    IP: 87.70.77.174דווח על תגובה זו

    • שליט נחטף מטנק!

      toha, 26/01/09 10:27

      הפציצו את הטנק נהרגו 2 אחד נפצע ושליט נחטף. מאיפה הבאת את הבסיס שלו עכשיו?

      IP: 89.139.91.160 דווח על תגובה זו

    • את טועה (ל''ת)

      הכנס שם!, 26/01/09 11:17


      IP: 79.176.42.231 דווח על תגובה זו

  • 27.

    טוב מאוד (ל''ת)

    טוב מאוד, 26/01/09 09:46


    IP: 132.68.17.90דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני בטוח שהוריי החייל מסכימים עם ההחלטה של צהל

    איקי , 26/01/09 09:39

    כל הכבוד לצהל, כל הכבוד לממשלה

    IP: 213.8.83.6דווח על תגובה זו

    • אולי ההורים שלך היו מסכימים

      ואפשר כנראה להבין אותם, 26/01/09 10:03

      בחיים לא הייתי מסכימה שיהרגו את בני בשביל שום סיבה שבעולם.
      שמעת פעם על קדושת החיים? או שהמלחמה הזאת טימטמה אתכם לגמרי והוציאה כל רגש אנושי מכל תושבי המדינה הזאת???????
      מרוב פטריוטיזם אנשים פה שכחו להיות בני אדם.
      זה מזכיר תקופות אפלות מאד בהסטוריה העולמית.
      אימאלה!

      IP: 79.183.109.54 דווח על תגובה זו

      • לא הבנתי. יש בעיות בהבנת הנקרא? אני אתרגם לך שמאלני קטן שלי

        אופיר, 26/01/09 11:20

        החייל לצערינו עלה על זירת מטענים ומת.
        בקומה השניה היו מחבלים שרצו לחטוף את הגופה של החייל. שים לב..גופה!
        מג''ד של 51 גולני נתן הוראה לפוצץ את הקומה השניה. עד כאן ברור?
        החלטה קשה, שקיבל איש גדול וטוב שכך
        החינוך בגולני הוא חד משמעי. לעשות הכל בכדי לא ליפול בשבי

        IP: 62.0.6.28 דווח על תגובה זו

        • אופיר אתה ממש טמבל

          דניאל, 26/01/09 12:35

          הבעייה שלה היא שהורגים מישהו שלא בטוח שהוא הרוג -
          קשה לך לקלוט את הכאב שבמילים שלה ?
          כמה אטום אתה יכול להיות ?

          IP: 10.236.11.74 דווח על תגובה זו

      • Oi oi oi

        Hitler, 26/01/09 11:32

        kol kach nachon

        IP: 58.106.253.169 דווח על תגובה זו

      • עכשיו אני רוצה לשאול אותך

        Avi Ecuador, 26/01/09 16:39

        האם בנך היה מעדיף להיפגע קשות ולהישאר בשבי אצל החמאס?
        את היית מסכימה לגבייך להיות שבויה?
        כשיש לך את התשובות תחשבי שוב.
        לגבי עצמי אין לי ספק...

        IP: 186.66.76.45 דווח על תגובה זו

        • תגיד סניור אקואדור

          יגיל, 26/01/09 22:04

          אני כבר שנים רואה תגובות שלך...

          נורא מסקרן אותי לדעת..

          בן כמה אתה ?
          עשית צבא?
          אתב גר בארץ?

          מקווה שתענה לי...

          יגיל

          IP: 189.133.249.104 דווח על תגובה זו

    • הצבא הכי מוסרי וצודק בעולם, הורג את חייליו ולא מפרסם את מס' ההרוגים. (ל''ת)

      ערבי-יהודי , 26/01/09 19:01


      IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כמה הכל עצוב........... (ל''ת)

    ר., 26/01/09 09:37


    IP: 84.108.22.18דווח על תגובה זו

  • 24.

    שליט עבור 250 חמאסניקים...

    חני, 26/01/09 09:36

    שנמצאים אצלנו בשבי מאז הלחימה!!!

    IP: 84.228.63.183דווח על תגובה זו

    • בגלל בחירות כאלה שליט עדיין בשבי. די מהבחירות האלה של מה

      כדאי לשחרר יותר, לתת את האסירים אם באמת חושב לשחרר, 26/01/09 11:14

      את שליט.

      IP: 77.125.141.250 דווח על תגובה זו

  • 23.

    היו צרכים למחוק את "עמלק" למחוק את עזה מהמפה

    אדם הובר , 26/01/09 09:21

    מדינה רקובה מנהיגות מושחתת מנהיגים זבל

    IP: 84.108.194.170דווח על תגובה זו

    • את מדינת ישראל (ל''ת)

      מזכיר לי, 26/01/09 16:47


      IP: 217.132.77.54 דווח על תגובה זו

      • למחוק את הערבים בעזה בגדה ובישראל.

        socrates37 , 26/01/09 23:01

        המדינה חייבת להתעשט על עצמה ולהיפטר מהמיקרובים האלו.

        IP: 217.132.81.185 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ספרו את זה לרופא מעזה,שהסבל שלנו אינו נופל משלו.רק ששכח עלילות החמס (ל''ת)

    gadii , 26/01/09 09:14


    IP: 89.0.183.242דווח על תגובה זו

    • הרופא מעזה תומך חמאס - היו צריכים למחוק את כל הבית שלו

      אדם הובר , 26/01/09 09:26

      רק במדינה מטומטמת כמו שלנו נותנים לו לבכות את דמעות התנין שלו - זה מה שקורה במדינה מושחתת כמו שלנו

      IP: 84.108.194.170 דווח על תגובה זו

      • צודק לחלוטין.הרופא הזה הסתיר חמאס ותחמושת בביתו.

        socrates37 , 26/01/09 22:51

        הטנק ראה בצילום טרמי מה יש לו בבית.שאנשי השמאל המתועבים לא יעבדו עליכם.
        בצילום טרמי היו טילים שכתוצאה מהתפוצצותם נכנסו רסיסי טיל גראד לתוך עיניה של אחת מבנותיו.
        מה שקרה לו שבנותיו נהרגו זה עצוב וחבל אבל הוא צריך להאשים אך ורק את החמאס.
        הידיים ידי ישראל והקול קול חמאס.

        IP: 217.132.81.185 דווח על תגובה זו

        • הרופא מג'בליה

          History424, 27/01/09 00:37

          האם הידיעות שלך אמינות בנוגע למה שראה הטנק במכשיר הטרמי בביתו של הרופא ?
          אם זה נכון יש לפרסם כדי למנוע סיפור חדש בנוסח הילד שנהרג כביכול ע''י צהל ובפועל מכדורי החמאס.

          IP: 212.117.141.150 דווח על תגובה זו

  • 21.

    במצב הקיים הנוהל נכון והגיוני, בראיה אסטרטגית מדובר בחלמאות

    כן כן, שוב התקשורת אשמה, 26/01/09 09:08

    שהרי אם היינו יודעים להתנהל בקור רוח במקרה של חיילים חטופים ולא לתת למשפחה ולתקשורת להכניס אותנו להיסטריה, אזי יכולנו לשחרר אותם במחיר מינימאלי של אחד תמורת אחד. כמובן שיכולנו גם לחטוף מאה בתגובה לחטיפה חייל שלנו ואז לשחרר אותם בעיסקה.
    בקיצור אנו במו ידינו גרמנו לכך שחטיפת חיילים תיהפך לאסון בטחוני, ומה התוצאה? שלכל חייל חטוף יש פחות סיכוי להשאר בחיים, וגם אם נשאר בחיים פחות סיכוי להשתחרר כי המחירים הנדרשים הם בלתי סבירים.

    IP: 147.236.238.39דווח על תגובה זו

  • 20.

    חיות או תת אדם ?

    alex404 , 26/01/09 09:08

    מי לא ראה סרט מטבע החיות לא טורפות אחרות
    באם הם לא רעבות , זאת יודעת כל חיה.
    אך תתי האדם בשם האיסלם רוצחים לשם הרג,
    כל תושב הרצועה חייב לדעת שחייו בסקנה עקב
    הסיוע ההוא מושיט לכל אירגון בשם זה או זה.
    להקות , להשמיד , להרוס כל תשתית , לחץ זה
    יהיה יותר יעיל . לא להבליג , לחטוף ככל
    היותר לא לפטפט לא לספר . תראו איך זה יראה.

    IP: 77.127.211.176דווח על תגובה זו

  • 19.

    היה ברור

    מיקי, 26/01/09 09:07

    שאחרי שהמלחמה תסתיים יתחילו אמצעי התקשורת לתת ביטוי לליכלוכים על צה''ל. מה שנראה כל כך נכון והירואי באווירת המלחמה פתאום לא נראה אסתטי ליד הקפה והעוגה. תנו לצבא לעשות את התחקירים וגלו קצת מחויבות, לא רק לתלוש החודשי.

    IP: 95.35.125.53דווח על תגובה זו

  • 18.

    מהלך אסטרטגי חכם מאד של צה"ל..... (ל''ת)

    prague , 26/01/09 09:01


    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

  • 17.

    מתי בג''ץ?? מתי אילנה דיין ?? מתי הסרט לפסטיבל?? (ל''ת)

    יואב, 26/01/09 09:01


    IP: 79.177.102.129דווח על תגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן שהצבזורה תגמור עם הפתפתת

    יוסי, 26/01/09 09:00

    יש דברים שאסור לפרסם בעיתונות המודפסת והאלקטרונית

    IP: 85.64.55.52דווח על תגובה זו

  • 15.

    לחטוף את אחד מילדיו של הנייה בתמורה לשבי של גלעד-היכן הדמיון של המוסד. (ל''ת)

    prague , 26/01/09 08:59


    IP: 87.69.122.45דווח על תגובה זו

    • ממש יזיז לו.. יש לו המון מהם.. (ל''ת)

      הילי.., 26/01/09 10:36


      IP: 89.0.61.157 דווח על תגובה זו

      • אז לחטוף עשרה.

        יש מחסור בדימיון?, 27/01/09 00:05

        מה,ילדיו של הנייה שווים יותר מהילד של נעם שליט?הנייה מעיז להיות קשור לחטוף שלנו,מיד צריך לחטוף את ילדיו וכל מי שאפשר ממשפחתו.רק ככה אפשר לשלוט בו ובכל מי שיבוא אחריו.

        IP: 79.180.133.85 דווח על תגובה זו

  • 14.

    החמאס הודיע על כך עוד במהלך הלחימה ודו''צ הכחיש

    ג'וק-לוחם במיל. ( הרבה), 26/01/09 08:48

    כך היה בכמה מבצעים ומלחמות שהשתתפתי בהם. דו''צ לא אמין.

    IP: 79.179.140.36דווח על תגובה זו

    • לא צריך להיות אמין בשמן לחימה. עדיף ערפל קרב

      ירון, 26/01/09 09:13

      ובכלל עדיף לנצח ולא להפסיד.

      IP: 171.66.155.11 דווח על תגובה זו

    • צודק. החמאס יותר אמין מדובר צה''ל. לא ייאמן לאן הדרדרנו (ל''ת)

      מילואימניק, 26/01/09 09:22


      IP: 89.0.53.210 דווח על תגובה זו

      • די עם השטויות- לדובר צה''ל יש עוד כמה אינטרסים חוץ מלספר לכולי

        לוחם במיל', 26/01/09 11:27

        עלמא את האמת בזמן אמת

        IP: 212.68.132.115 דווח על תגובה זו

        • ברגע שדו''צ נתפס בשקר ממילא אף אחד לא מאמין יותר

          rr, 27/01/09 10:12

          אז כל המוסד של דובר צהל הופך למיותר.

          IP: 89.139.110.198 דווח על תגובה זו

      • א' ב' בתעמולה

        אביב, 27/01/09 10:18

        ספר מלא שקרים וקמצוץ אמת, וכולם יאמינו לך. אחרי הכל אמרת קמצוץ אמת.

        איזה ארגון טרור גם אמר שמתו לו רק 50 אנשים. אתה מאמין לזה? אם הוא לא משקר אז סימן שאין לו מושג מה קורה בשטח או שהוא ... משקר המון?

        IP: 217.132.196.221 דווח על תגובה זו

  • 13.

    יש לחטוף כמה שיותר מחבלים ותמורתם לשחרר את גלעד שליט

    ליאור, 26/01/09 08:42

    יש לחטוף כמה שיותר מחבלים ותמורתם לשחרר את גלעד שליט

    IP: 84.108.0.171דווח על תגובה זו

    • יש כבר 14000 וזה לא עוזר (ל''ת)

      שפוי, 26/01/09 09:06


      IP: 192.117.153.224 דווח על תגובה זו

      • יש לחטוף את ילדיהם של ראשי החמס,ואת כל משפחותיהם ובכמויות.

        ואותם להחליף עם שליט, 27/01/09 00:00

        פשוט לחטוף אותם ולהעלים אותם,ולא להגיב בכלל בנושא,להגיד שאנחנו לא יודעים על זה כלום,אבל אם ישחררו את שליט אז אנחנו נברר וננסה לעזור להם בנושא.אז תיראו איך ראשי החמס ימהרו לשחרר את שליט כדי לקבל את בני משפחותיהם.כאשר חטיפות ייצרו פגיעה ישירה בבני משפחותיהם של ראשי החמס אז ראשי החמס ידאגו שלא יהיו חטיפות.ככה אפשר למגר את דרך החטיפות.אבל בשביל תוצאות צריך לבצע את מה שצריך,באסרטיביות עקשנות וכח פנימי,להכות בהם איפה שכואב להם כי שום מכה במקום לא כואב לא תיתן את הנוקאאוט.צריך פשוט ןלהעלים אותם ללא שום ביקורים ומידע בדיוק כמו שליט.זה מוסרי ביותר בגלל שזה ימגר את תרבות החטיפות וזה בעצם ימנע חלק רציני של ניזקי הטרור.משתמשים במשפחות של יוצרי הטרור כדי למגר את הטרור - הכי מוסרי בעולם,הכי חכם.ממזערים את ניזקי הטרור ע''י משפחות הטרור.מה עדיף שאנשים טובים יפגעו?כמה משפחות פלסטיניות ניפגעו במלחמה שאפשר היה למנוע ע''י טיפול אישי במשפחות ראשי הטרור וייצרת מנוף להשפיע עליהם ע''י זה?

        IP: 79.180.133.85 דווח על תגובה זו

  • 12.

    איפה אתם חיים???תאמינו לי עדיף לו,זה בכלל לא עניינכם בכל אופן,חוצפה (ל''ת)

    בטוח החמאס משאיר חייל צהל בחיים, 26/01/09 08:41


    IP: 84.95.181.70דווח על תגובה זו

  • 11.

    חבריו ירו רק כי ידעו וודאית שהוא מת - וטוב עשו!

    כל הכבוד והאמון לצה''ל!!, 26/01/09 08:38

    יש כאלו שחשוב להם להעליל על חיילנו וצבאנו עלילות שווא ולפגוע בנקיון כפיהם
    - ונסיון החלשתנו הוא תרומתם היחידה והמיותרת לחברה הישראלית.
    אנחנו יודעים שהמבצע היה מוצדק-כבר לפני זמן רב, ושכל צבא אחר היה גורם לשמד רציני שם-ואילו חיילנו סיכנו חייהם כדי לנסות ולצמצם מספר האזרחים הנפגעים על ידי האוייב.
    קל וחומר שחיילנו גם לא היו מפגיזים את חברם אילו היה עדיין חי.
    אנחנו מכירים את הילדים הנהדרים שלנו-וגאים בהם.

    IP: 85.64.8.188דווח על תגובה זו

  • 10.

    החייל (הנדסה קרבית..) מהתרשמות ראשונית היה..

    מקור ראשון, 26/01/09 08:36

    פצוע אנוש לפחות או כבר לא בין החיים, בבית עדיין שהו
    לפחות שני אנשי חמאס במצב לחימה, בזמן ההיתקלות
    זוהתה מנהרה מתחת לבית ממנה כנראה הגיחו החמאסניקים,
    הירי בוצע לעבר החמאסניקים, במהלך הירי התפוצץ אמל''ח
    שהיה בבית, ההחלטה (לדעתי..) לייצר אש לכיוון הבית
    הייתה אמיצה ונבונה ומנעה למעשה חטיפת חייל שגם אם
    (ואני בספק..) היה בין החיים, לו נחטף, אין סיכוי שהיה
    שורד.

    IP: 84.109.59.48דווח על תגובה זו

    • הצבא הכי מוסרי וצודק בעולם, הורג את חייליו ולא מפרסם את מס' ההרוגים. (ל''ת)

      ערבי-יהודי , 26/01/09 19:00


      IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אין מה לעשות - זוהי מלחמה. (ל''ת)

    ציוני , 26/01/09 08:36


    IP: 79.176.45.95דווח על תגובה זו

  • 8.

    פעולה נכונה

    אילן, 26/01/09 08:34

    חיל שרוב הסיכויים שהוא הרוג, לעומת מאות מרצחים שירצחו שרות אם לא מאות אזרחים.
    אז מה עדיף? אחד שאולי אולי אולי חי? או עשרות או מאות מתים בודאות?

    IP: 79.182.104.253דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לצה''ל

    לוחם, 26/01/09 08:33

    עם כל הקושי שבדבר, זה הדבר הנכון.
    אחד מתפקידי החייל הוא להקריב את עצמו למען האומה.
    זה נשמע הירואי וקצת 'פלצני' (סליחה על הביטוי),
    אבל זאת האמת.
    וכל לוחם יודע את זה!
    ידענו את זה בלבנון, ובכ''ז נלחמנו...
    ועכשיו פתאום כל יפי הנפש שישבו כל השרות בקריה 8-5 מתחילים להתרעם?

    IP: 217.132.60.130דווח על תגובה זו

  • 6.

    הסבר לנוהל

    שלמה, 26/01/09 08:32

    עד כמה שהדבר מצער, הפגזה כזאת, גם במחיר חייו של חייל אחד, 'זולה' יותר מבחינת הפגיעה בבטחון, מן המחיר של שחרור אלפי מחבלים. אם מסכנים חיילים בלכידת מחבלים, אפשר לסכן את חייהם גם במניעת שחרורם.
    מכאן רק אפשר להבין את האיוולת בשחרור מחבלים סתם כך, כפי שעשה אולמרט כמה פעמים במהלך הקדנציה שלו.

    IP: 77.125.163.243דווח על תגובה זו

  • 5.

    נוהל מוצדק

    שי, 26/01/09 08:29

    כשעוסקים בדברים מסוג זה אי אפשר לצאת בסדר עם כולם. אבל אין לי ספק שנוהל חניבעל מוצדק, ולא רק בשביל המדינה אלא גם בשביל החייל ובני משפחתו. חטיפת חייל חי, ועל אחת כמה וכמה חייל פצוע, היא לעיתים גרועה יותר ממוות עבור החייל ומשפחתו

    IP: 217.132.176.137דווח על תגובה זו

    • הצבא הכי מוסרי וצודק בעולם, הורג את חייליו ולא מפרסם את מס' ההרוגים. (ל''ת)

      ערבי-יהודי , 26/01/09 19:00


      IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

      • קצת קשה להרוג גופות, אתה יודע... (ל''ת)

        לך לעזה., 27/01/09 14:21


        IP: 77.125.6.148 דווח על תגובה זו

  • 4.

    יש לחטוף אנשי חמאס בכמויות גם בכירים-החמאס ישבר ויפסיק את האש

    די לפשעי הגראד, 26/01/09 08:28

    יש לחטוף אנשי חמאס בכמויות גם בכירים-החמאס ישבר ויפסיק את האש

    IP: 79.176.41.187דווח על תגובה זו

  • 3.

    לפי הכתבה זה מצטייר כדבר שלילי!! (ל''ת)

    sionov007 , 26/01/09 08:26


    IP: 77.127.0.197דווח על תגובה זו

    • קראת אי פעם כתבה חיובית של ה"פרשנים" על צה"ל??האזרחים חכמים מהתקשורת.. (ל''ת)

      prague , 26/01/09 09:04


      IP: 87.69.122.45 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כן, עדיף להרוג את החייל ולא להציל אותו

    זעזוע אמיתי, 26/01/09 08:23

    איזה עולם מטורלל איזה..

    IP: 212.179.64.162דווח על תגובה זו

    • תגיד מה אתה דפוק? אמרו שהוא נהרג בקרב! למה לשחרר רוצחים בשביל גופה? (ל''ת)

      Puki , 26/01/09 08:39


      IP: 84.109.48.25 דווח על תגובה זו

    • עוד שמאלני שלא עשה צבא נותן ביקורת - היית שם? דפוק!!! (ל''ת)

      יורם, 26/01/09 09:36


      IP: 84.228.224.87 דווח על תגובה זו

    • הצבא הכי מוסרי וצודק בעולם, הורג את חייליו ולא מפרסם את מס' ההרוגים. (ל''ת)

      ערבי-יהודי , 26/01/09 19:00


      IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

      • אתה מתכוון ערבי ערבי לא?

        רון, 26/01/09 23:48

        כי רק ערבי ערבי שרגיל שמשקרים אותו חושב שדובר צה''ל משקר

        IP: 62.0.175.219 דווח על תגובה זו

        • נדמה לי שהתחביר של המשפט שלך פגום, בדוק את עצמך, בהצלחה. (ל''ת)

          ערבי-יהודי , 27/01/09 16:36


          IP: 89.138.128.31 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אילו היינו נוהגים כמותם..הכל היה נראה אחרת.....אבל אנחנו מול חיות (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 08:21


    IP: 212.199.153.67דווח על תגובה זו

    • אם היינו נוהגים כמוהם כל המלחמה היתה מיותרת

      ff, 27/01/09 10:13

      אם היינו כמוהם אז עדיף לשים כאפייה ולחיות כערבים.

      IP: 89.139.110.198 דווח על תגובה זו