• 74.

    רמת המנהיגות של עם ישראל

    נעמה, 30/01/09 10:45

    מבלי להיכנס לשאלה האם אולמרט נמצא במישור הפלילי אם לאו, דבר אחד בטוח. אולמרט לא נמצא הרבה מעל רצפת החוק.

    ורצפת החוק היא הרמה שמתחתיה נעשים מעשים פיליים ומעליה נמצאים זכאים.

    אבל אולמרט הוא לא כל כך יוצא דופן בנוף הפוליטי של מדינת ישראל. רבים מעמיתיו ומחבריו לספסל הממשלה ו/או הכנסת דומים לו דמיון מפתיע ושוכבים על ריצפת החוק עם הפנים כלפי מטה. וזוהי צורת המנהיגות של עם ישראל, כבר הרבה זמן.

    וזוהי גם תסמונת של חברה מתפוררת שבה נשחקו ערכי הכבוד, האחריות והיושר.

    מכיוון שהסכנה לפתחנו ומכיוון שהדרך לשרוד כאן עוברת דרך חברה איתנה, החליטה תנועת לאו''ר לצאת לבחירות כמפלגה. מפלגת ''אחריות'' בראשות ד''ר יעקב חסדאי.

    ןחברה איתנה תוכל להצמיח מנהיגים הנמצאים הרחק מעל רצפת החוק. מורמים מהעם. כך צריכים להיראות מנהיגי עם ומדינת ישראל.

    www.achrayut.org.il
    www.laor.org.il

  • 73.

    מיואשים מקדימה ?

    הליכוד בפיקוד , 30/01/09 09:43

    ברור שליבני וברק נכשלו בבטחון
    ברור שביבי צדק כשהזהיר שיעופו טילים מחמאסתן
    ברור שליבני והרגיעה שלה זה מתכון לאסון
    ברור שברק נכשל בלבנון ובחמאסתן
    תנו לביבי למגר את הטרור משלטון חמאסתן
    forget the rest = bibi is the best

  • 72.

    באמת מיותר. אפילו תינוק בגן רואה שזה גדול עליה (ל''ת)

    gygcvj , 29/01/09 21:47

  • 71.

    איפה ציפי לבני ואיפה ''פוליטיקה אחרת''?!? כל הקמפיין שלה לכלוך אחד גדול (ל''ת)

    ממש תת רמה, 29/01/09 11:43

  • 70.

    הצביעו עבודה. (ל''ת)

    מעין, 29/01/09 06:55

  • 69.

    הליכוד וקדימה זה אותו הדבר. העבודה היא התקווה!!!!!!!!!

    ליאור, 27/01/09 21:53

    אם רוצים מדינה קצת יותר שיוויונית שנותנת לאזרחיה ביטחון אמיתי בבריאות וחינוך חייבים לחזק את העבודה.

  • 68.

    ציפי נתנה יד לתעמולת בחירות מגעילה - -ולכן לאופוזיציה (ל''ת)

    כלכלן, 27/01/09 16:45

  • 67.

    אולמרט : "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה

    הליכוד בפיקוד , 27/01/09 00:57

    "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

    אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

    "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 66.

    כמה שקרים וסילופים נגד נתניהו הפיצו תעמלני השמאל

    הצופה, 26/01/09 20:03

    בקראי את תגובות מתקיפי נתניהו אני חש תחושה של כעס על שטיפת המוח שנעשתה נגד המנהיג המוכשר כאשר שורשיה נעוצים בפחד האיליתות הישנות מסילוקן משליטתן במונופוליםשל המדינה הן הכלכליים והן החברתיים ולך זיל גמור!

  • 65.

    אין כמו ביבי

    שולה משדרות, 26/01/09 12:03

    איזה איש יפה סקסי ומטופח הוא ביבי נתניהו, אין בכנסת ישראל גבר יפה ממנו..אני משתגעת עליו.ואני מוכנה לעשות הכל בשבילו.

  • 64.

    נראה לי שכמה מגיבים נקניקים מטעם אדלר את ארד צצו מן האוב.הם בהיסטריה.

    אליקו , 25/01/09 23:42

    לבני לא אמינה. לא בוטח בה. לא סומך עליה. אין לה דרך. אין לה דיעה. אין לה ידע. אין לה חזון. יש לה קופת שרצים של גניבת קולות בוחרים בעריקת מהליכוד עם קולות בוחרי הליכוד ובגניבת קולות בפריימריס עם מופז שאמר "הליכוד זה הבית ובית לא עוזבים" ואז בפליק פלאק א-לה קרקס מידרנו עשה סלתה לאחור ואץ רץ לחסות באוהלה הרעוע של קדימה. לבני מתרועעת עם אנשים לא ראויים ולא איכותיים שנספחו בדרכים מוזרות למפלגת השעאטנז המוזרה והתמוהה הניקראת קדימה . היא גם נעזרת בשני הנכלוליים או יותר נכון בשלושת הנכלולים ההזויים שמזנים כל דבר שבו הם נוגעים. האדונים ראובן אדלר, אייל ארד וליאור חורב

  • 63.

    פרט לכשרון הדמגוגי והשיקרי של ביבי,אינני מוצא בו משהוא חיובי.

    נתן.ש מעלות., 25/01/09 21:49

    ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

  • 62.

    אם אובמה לא יסגור את הכלא בקובה, יש להעביר את מרכז הכובד של הכנסת לשם (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 25/01/09 12:37

  • 61.

    ותחשבו לבד. - בוחרים יקרים, צפו באתרי האינטרנט של שלוש מפלגות

    לבחור נכון, 25/01/09 11:00

    המועמדים לרשות הממשלה, עיינו בתמונות המועמדים ברשימת כל מפלגה, תבחנו היטב ותבינו לבד.
    צריך להבין שניהול ממשלה והנהגת עם ומדינה זה לא ארגון של ועד כיתה ואפילו לא ועד הורים מוסדי. ממשלה לא יכולה להראות כמו ועד שכונה מקומית (עם כל הכבוד).
    בטח וודאי שמדינת ישראל עם כל הקשיים הבעיות והצרות הקיימות והצפויות לה, לא יכולה להרשות לעצמה כזה דבר. כאן זה לא שוויץ ואין לנו א

  • 60.

    ותחשבו לבד. - בוחרים יקרים, צפו באתרי האינטרנט של שלוש מפלגות

    לבחור נכון, 25/01/09 11:00

    המועמדים לרשות הממשלה, עיינו בתמונות המועמדים ברשימת כל מפלגה, תבחנו היטב ותבינו לבד.
    צריך להבין שניהול ממשלה והנהגת עם ומדינה זה לא ארגון של ועד כיתה ואפילו לא ועד הורים מוסדי. ממשלה לא יכולה להראות כמו ועד שכונה מקומית (עם כל הכבוד).
    בטח וודאי שמדינת ישראל עם כל הקשיים הבעיות והצרות הקיימות והצפויות לה, לא יכולה להרשות לעצמה כזה דבר. כאן זה לא שוויץ ואין לנו את הפריבילגיה והאופציה לכזאת שאננות ורדידות.

    חובה על כל בוחר להביט ולבחון היטב בראייה בוגרת ומפוכחת לנתח נכון התנהלותה של כל מפלגה על כל ההבטים ורק אז להחליט עבור מי להצביע בקלפי.
    אסור לנו לבחור הפעם לפי טרנדים או לפי כניעה לתכתיבים ומניפולציות של פרסומאים ומעצבי דעת קהל כאלה או אחרים.
    על כל אחד לשאול את עצמו את השאלות הנכונות.
    עושה רושם כי התקשורת אינה בודקת לעומק ולא שואלת שאלות שצריכות להשאל.

  • 59.

    ברק ורשימת העבודה טובית מוכשרים ואחראים פי מליון מכל הביבי,ליברמן (ל''ת)

    ליבני,ישי ודומיהם=עוד לא הבנתם?!, 25/01/09 09:13

  • 58.

    ביבי זה עובדים עניים ומלחמה נגד כל העולם !!! (ל''ת)

    ביבי מסוכן לישראל, 25/01/09 08:51

  • 57.

    חברי תנועת ביתר אמיתי לא יצביע עבור ליכוד שביבי עומד בראש (ל''ת)

    שמול, 25/01/09 08:43

  • 56.

    אל תאמינו לביבי הוא הציל את מישל שיחר את יסין קמה הטרור של חמס שסובלים (ל''ת)

    שמואל, 25/01/09 08:41

  • 55.

    ביבי משקר את העם עם שפה שלו אסור לתת לו את הקול הרס אתגמלאים שיחר אתיס (ל''ת)

    שמואל, 25/01/09 08:39

  • 54.

    במיפלגת קדימה מפחדים מברק אובמה ומוכנים ביגלל הפחד הזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 25/01/09 08:28

    • לוותר על אינטרסים ועובדות ביטחונית מדיניות כלכליות גאוגרפיות

      פקק תנועה , 25/01/09 08:30

      ופוליטים של ישראל שישנם בשטח

  • 53.

    ציפי--תכיני קורות חיים,ב-10 פבר את מפוטרת (ל''ת)

    רם--מתאם העברת השלטון מטעם הליכוד, 25/01/09 08:21

  • 52.

    ליבני-השגים אין,כשלונות למכביר ושחיתויות למכביר,מה נשאר לתקוף את (ל''ת)

    הליכוד וביבי,ההיסטריה חוגגת, 25/01/09 08:20

  • 51.

    ככל שהיא בלחץ היא יותר היסטרית ומאבדת מנדטים,מקשקשת את עצמה לדעת (ל''ת)

    ומרסקת את קדימה, 25/01/09 08:18

  • 50.

    מה עם השחיתויות של קדימה,החקירות,המשפטים,לא שכחנו גם את רשימת העברייני (ל''ת)

    שהועדפו ברשימה ע''פ דמויות אכותיות, 25/01/09 08:16

  • 49.

    ציפי - נגמר לך הסוס

    דנה, 25/01/09 08:05

    ציפי - קבלת על מגש של כסף את הרכבת הממשלה, אך בחוסר תחכום ונסיון פוליטי גרמת לבזיון מוחלט.
    לכן המסקנה היא חד משמעית: תפני את מקומך למוכשרים ממך.
    תפסיקי לאחוז בקרנות המזבח של השלטון ולתת גב לחבורת המושחתים העורבת מאחורייך.
    תפסיקי את קמפיין ההשמצות העלוב.
    נגמר לך הסוס.
    אני באמת הערכתי אותך, אך בהתנהלותך לאחרונה את מעוררת סלידה.

    בבחירות הקרובות אעניק את תמיכתי לנתניהו.

  • 48.

    גדול עליה מה שנכון נכון

    למה לשקר את העם אומרים את האמת, 25/01/09 07:27

    לא רק גדול עליה ענק עליה.

  • 47.

    תניחו לה......היא תגווע לאט לאט... (ל''ת)

    herzi33 , 25/01/09 07:15

  • 46.

    ציפי כולם יודעים שאת לא ברמה של מר נתניהו תשאלי את ארד (ל''ת)

    רון, 25/01/09 06:27

  • 45.

    חבל על הזמן ציפי (פיפי ולישון) תכיני עצמך את יו''ר האופוזיציה (ל''ת)

    הבוחר הריאלי מבין הפור נפל-נתניהו, 25/01/09 06:05

  • 44.

    ציפי לבני === אין שכל אין דאגות (ל''ת)

    דוד הכהן, 25/01/09 05:16

  • 43.

    זה באמת גדול עליה - מתפקד קדימה

    רפול, 25/01/09 04:53

    התפקדתי לקדימה וכמוני רבים אחרים בגלל מנהיגותו של אריק שרון, במקומו מונה אולמרט לראש המפלגה והצבעתי עבורו בבחירות האחרונות
    מאחר והאמנתי בהמשך הקו של אריק כי אולמרט היה מאוד קרוב אליו.
    אותי, אולמרט לא איכזב, הוא הגיב להתגרות של החיזבאלה (מה שמנהיגים אחרים לא עשו ), בזכות תגובתו ישב כעת החיזבאלה בשקט. הוא פעל נגד הכור בסוריה ולימד לקח רציני את החמאס.
    עדיפותי הראשונה כאזרח היא ; מה טוב למדינה ולאזרחיה, עדיפותי השניה : מה טוב למפלגה.
    התנהלותה של ציפי מאז סיום מלחמת לבנון לא נראית לי, לצאת בראש מחנה דורשי הדחתו של ראש מפלגתה וראש ממשלה מיד עם פרסום דו''ח הבניים של ווינוגרד ? היא היתה חלק ממקבלי ההחלטות,למה לא לתת לאופוזיציה לזעוק או לחילופין למה לא להמתין לדו''ח הסןפי ? אצלי זה התקבל כתקיעת סכין בגבו של ראש ממשלה.
    במו ידיה הביאה להחלפת השילטון ומכתירה שוב את הליכוד המאוס שקיבל 12 מנדאטים, היא אישית אחראית לניפוץ החלום של אנשים כמוני שרצינו מפלגת מרכז עם פוליטיקה אחרת, אבל בטח לא פוליטיקה של סכינאות- מאפיה.היא האחראית הבלעדית לריסוק החלום של קדימה.
    לכן לא אצביע בעדה, הגיע הזמן שתפנימי ציפי, אינך בנויה מחומרים של מנהיג אומה.

  • 42.

    לכל בוחרי ליברמן

    ASSAFK , 25/01/09 03:27

    זאת הבעיה בלבחור בליברמן

    http://www.news1.co.il/Archive/001-D-188433-00.html?tag=03-29-23

    לא בכדי הוא ישב בממשלת אולמרט
    ליברמן זה לא ימין אמיתי , זו תחפושת .
    אל תתפלאו אם הוא יגנוב את הקולות שלכם ויחבור ללבני וקדימה
    אל תגידו שלא הזהרנו אתכם.

  • 41.

    אל דאגה - ממשלת ימין לא תהיה.

    ירון, 25/01/09 03:03

    אל תשכחו במי מדובר - בנימין נתניהו. האיש שהבטיח לא להיפגש עם ערפאת ונפגש. האיש שהבטיח לא להחזיר שטחים והחזיר את חברון. האיש שמדבר כל הזמן ימין אבל בממשלה תמך בהתנתקות. האיש שניסה להתחמק כל הזמן מפייגלין.

    ברור כבר מה יקרה - קדימה תהיה שותפה לממשלה החדשה ואולי גם מפלגת העבודה. השאלה אם לבני כשרת חוץ או מופז כשר ביטחון.

    • 42 ירון שקרן

      pele_11 , 30/01/09 16:25

      נתניהו במפורש הבטיח לקיים ולכבד הסכמים חתומים של קודמיו.
      הסכם אוסלו של רבין הסכם חברון של פרס

  • 40.

    התקשורת "האוביקטיבית"היתה חייבת להציג ללבני בשלל הרעיונות שנתנה את

    דקל ב , 25/01/09 00:04

    חוסר העשיה שלה בכול התפקידים שמילאה
    ולא הליכוד בקמפיין בחירות...

    • אפילו הבוס של ליבני משבח את נתניהו :

      הליכוד בפיקוד , 25/01/09 00:29

      "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

      אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

      "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 39.

    ציפלה

    eli32 , 25/01/09 00:03

    אתה חולם,ציפלה תנצח בגדול ..קדימה...קדימה...

  • 38.

    זה לא גדול עליה.. זה ענק ! (ל''ת)

    מוטי, 24/01/09 23:52

  • 37.

    נתניהו אוהבים! (ל''ת)

    נתניהו אוהבים אותך!!!מחל!מחל!מחל!, 24/01/09 23:51

    • מחל

      eli32 , 25/01/09 00:06

      מחל לנו ציפי שלא רוצה עימות

  • 36.

    זה לא מענין אף אחד הבחירות האלו 3 לא רלוונטים (ל''ת)

    יוני, 24/01/09 23:50

  • 35.

    קדימה- זה נגמר

    לחין, 24/01/09 23:50

    היצור המוזר קדימה היה אוסף של עריקים מהליכוד
    הם מיצו את עצמם
    הסוס נגמר עם מצבו של אריק
    לבני לא מתאימה
    ברק ינצח

  • 34.

    חרחור המוות של קדימה בראשות ציפורה

    אוהב ישראל, 24/01/09 23:43

    ציפל'ה, אלו פרפורי הגסיסה שלך. כדאי לך להניף היום דגל לבן כי התבוסה שאת הולכת לחטוף תהיה משפילה פי כמה.
    מי את שנתניהו צריך להתעמת איתך ? מה עשית עד היום בעשר שנותייך בפוליטיקה ? יש ולו הצעת חוק אחת,פעולה אחת או משהו שיכול להרשם לזכותך ? כמה ספרים כתבת עד היום?
    את בלון נפוח שנופחה ע''י תקשורת עלובה וכדאיניקית. את דחליל עלוב ומריונטה קטנה שנמשכת בחוטיהם של ארד ואדלר. את מתלבשת לפי מה שמכתיבים לך, את מניפה את ידייך בצורה אוילית לפי מה שמכתיבים לך ומוציאה אויר חם מפיך בפני התקשורת כפי שמוכתב לך.
    נתניהו לא צריך להתעמת איתך - את לא בליגה שלו והוא מוביל בסקרים. את יכולה להתחנן לעימות עד יום הבחירות, זה יהיה העימות האמיתי.
    בעימות זה, את ושאריות מפלגתך המושחתת הולכים לחטוף חוקן כזה שלעומתו בדיקה רקטאלית תהיה משחק ילדים .
    שעה לאחר פרסום תוצאות המדגם, רסיסי מפלגתך יערקו לליכוד ואת תעלמי לנצח מהבימה הפוליטית של מדינת ישראל.
    עם ישראל ראוי ליותר מאשר את מסוגלת לתת. מה אפשר לעשות, אלה היכולות שלך ולנו זה לא מספיק.

    • כל מילה בסלע !! ישר כח. (ל''ת)

      אוהב ישראל, 24/01/09 23:55

    • mhpk (ל''ת)

      eli32 , 24/01/09 23:57

    • אהבתי. (ל''ת)

      אליקו , 25/01/09 01:11

  • 33.

    תנו לי את ליבני

    אובמה, 24/01/09 23:37

    מסכימים?

  • 32.

    קדימה והעבודה המיטו על העם היהודי בעריצות דיקטטורית חזירית אסון אחר

    ג'ינג'י = ת''א, 24/01/09 23:37

    אסון אנחנו בכיליון עיניים מחכים לבחירות על מנת לשלוח את הארורים האלה הביתה!!
    הפשעים שלהם יכתבו בספר היסטוריה!!
    ליבני משלה את עצמה אם היא חושבת שהיא תהיה ראש ממשלה במדינת העם היהודי שלנו כאשר היא חותמת על הסכמים ריקים מתוכן שבאים עוד בעקבות חיילים ואזרחים שנרצחים ע''י הרוצחים הארורים האלה שהתחמשו בעקבות הכישלונות שלה ושל הממשלה המפיונרית הזאת שלא מצליחים לעצור את הזרמת התחמושת לרוצחים האלה!!!, שמונה שנים מתקופת שרון המנוול ואח''כ המפיונר והכנופייה שלו רק שסע הרס חורבן הבאתם על העם היהודי, גירוש יהודים מבתיהם, שתי מלחמות ארורות שבאחרונה אתם הפרתם את הרגיעה מתוך אינטרס אישי שלכם ולא מתוך כוונה על מנת להגן על תושבי הדרום והחיילים והאזרחים היהודים משלמים את מחיר הדמים בגלל ארורים כמוכם!! חתמת על שתי מסמכים להפסקת אש ומסתבר שהם ריקים מתוכן חיזקת את ארגוני הטרור והחלשת את מדינת ישראל!!
    עלק העם צריך שינוי? איזה שינוי את תביאי לנו? העברת ירושלים ורמת הגולן לחלאות האלה? יש עוד הסכמים חסויים שהעם לא יודע ומי יודע איזה אסונות עוד מחכים לנו ונמצאים בקנה שלך!! את תגידי את האמת?
    אנחנו מספיק חשים את האמת הארורה שלך שהיא המטרה של המפלגה הארורה שלך להרוס את מדינת ישראל ואת העם היהודי על מנת לבנות לאבו צ'וסם מדינת טרור!!
    ארור מי שבוחר בקדימה והעבודה הם סכנה לקיומנו סכנה לעם היהודי סכנה לירושלים סכנה לרמת הגולן!! מי שבוחר בארורים האלה תזכרו בוחר בעוד מלחמות ועוד הרוגים ועוד שכול כי המנוולים האלה מבטיחים לבני הבליעל האלה הבטחות שהעם היהודי לא יאפשר לקיימם וזה מה שגורם למלחמות!! דוגמאות מפושעי אוסלו ועד הממשלה הארורה הזאת!!!
    ארור מי שבוחר בפושעים האלה מקדימה והעבודה !! הם סכנה לעם היהודי סכנה לרמת הגולן סכנה לביטחוננו סכנה לקיומנו!!
    ליבני המנוולת רוצה שינוי שתעבור לעזה!!!

  • 31.

    ואילו הבוס של ליבני משבח את נתניהו : כנסו :

    הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:37

    "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

    אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

    "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 30.

    בסקרים האחרונים - 33-21 לליכוד. הם לא מבינים שזה נגמר? (ל''ת)

    איתי, 24/01/09 23:25

  • 29.

    התקשורת והציבור מתעסקים בשטויות במקום באתגרים האמיתיים

    אלון, 24/01/09 23:23

    על התקשורת להפסיק לדווח על עניינים של אישיות, ולעסוק בבעיות של מדינת ישראל ובפתרונות האפשריים להם, על היתרונות והחסרונות של כל פיתרון.

    הסיבה לקמפיינים האישיים היא לא שזה מה שמענין את הציבור, אלא שזה מה שהתקשורת מדווחת עליו.

  • 28.

    נצירת אש שאפילו את צה''ל לא תבייש (ל''ת)

    סתם אחד תם, 24/01/09 23:12

  • 27.

    כמה ג'נטלמן נתניהו ? אבל הבוס של ליבני לא פוסל את ביבי : כנסו:

    הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:01

    "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

    אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

    "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 26.

    ''זה גדול עליה'': סיסמא מעולה ונכונה. להתשתמש בה בכל הכח.

    דוד, 24/01/09 23:01

    מה שנכון נכון. עם עובדות אי אפשר להתווכח.

  • 25.

    הליכוד חייב להבהיר לציבור את הסכנה הטמונה בבחירת לבני.

    אליקו , 24/01/09 23:00

    אין לעשות איתה או עם כל נציג מטעמה שום עסקה. ככל שיתקפו את ביבי כך הם יאדו מנדטים שיעברו בשלמותם לליכוד.
    העם לא פראייר. קשה מאד לעבוד עליו.

    • הבוס של ליבני אמר בהתיחסו לבחירת נתניהו לראשות הממשלה :

      הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:06

      הבוס של ליבני אמר בהתיחסו לבחירת נתניהו לראשות הממשלה :
      "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

      אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

      "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 24.

    לא זה ולא זאת. ברגע האמת- ברק! (ל''ת)

    חוזר הביתה, 24/01/09 22:53

  • 23.

    הצבה על עמוד החשמל-סיפור אמיתי

    panacea , 24/01/09 22:53

    הצבה על עמוד החשמל
    טיילתי ברחוב כאשר לפתע ראיתי צבה על עמוד חשמל,מנסה לשמור על שיווי המשקל.
    ראשית- לא הבנתי כיצד היא הגיעה לשם.
    שנית-לא יכולתי להאמין שהיא אכן שם.
    שלישית-ברור שהיא לא הגיעה לשם בכוחות עצמה.
    רביעית-אני בטוח שהיא לא צריכה להיות שם.
    חמישית-לבטח לא תעשה שום דבר מועיל כאשר היא שם.

    הדבר הנכון לעשות הוא לעזור לה לרדת.
    בבחירות הקרובות נעשה הכל כדי שהצבה תרד מעמוד החשמל!

    • משל ונמשל מענין (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:08

  • 22.

    יהודים יקרים, אובאמה אמר שהממשל שלו יפעל להכנת "שלום"

    שירהw , 24/01/09 22:49

    "באקטיביות ובאגרסביות" - האם אתם מבינים טוב את פשר המילים האלה?! בנוסף לכך אובאמה לא מחכה לבחירות, הוא שולח את שליחו האנטישמי, גורג מיטשל, שהוא ממוצא לבנוני, בלשון המעטה, לא מידי ישראל כבר השבוע, למזרח התיכון, לישראל ולראשות הפלשתינית, וכנראה, גם לסוריה. כלומר את אובאמה באמת לא מעניין מה יהיו תוצאות הבחירות בישראל, אם בכלל תתקיימנה בחירות, ואני לא סתם אומרת זאת, לאובאמה יש תכנית מסודרת לגבי המזרח התיכון והיא לרעת מדינת ישראל. אובאמה מתכוון להשליט כאן סדר והוא יהפוך כל ראש ממשלה שיהייה כאן לכלבלב שלו. עוד נכונו לנו ימים קשים. יש נבואה בזוהר, שלפני ביאת המשיח אדום (הנצרות - ראש העולם הנוצרי היא אמריקה) תכבוש את הארץ הזאת לתקופה קצרה, עד שהשם יתברך יעצור אותה וימליך עלינו את משיח צדקנו. יהודים יקרים - תוך מספר ימים נדע בדיוק מה אובאמה מתכוון לעשות כאן. כנסו לאתר "דניאל מסרים מעולם האמת" - כדי להבין את הארועים המתרחשים לנגד עינינו. כתהייה בידי הנבואה מהזוהר, כלומר המקור המדוייק אכתוב זאת כאן. בינתיים, יהודים יקרים, עשו כל מה שביכולתכם לחזור אל השם יתברך. כתוב שרק אלה יינצלו והקב"ה אוהב את כל היהודים ומחכה להם - אבל הזמן אוזל - אנו לפני שעת ה-0 , המלכת המשיח. ליבני, ברק ונתניהו ממש לא רלוונתיים לאור ההתפתחויות והם יודעים היטב, שאובאמה לא לטובתנו אבל ממשיכים עם השטויות שלהם.

  • 21.

    לבני לא נשכח ולא נסלח באמצע המלחמה מצאת זמן לחוג בית לתקוף את נתניהו (ל''ת)

    לתקוף את נתניהו וברק, 24/01/09 22:47

    • הבוס של ליבני אמר בהתיחסו לבחירת נתניהו לראשות הממשלה :

      הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:09

      "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

      אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

      "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 20.

    איין עלייכם ליכודניקים - ליכוד לשלטון (ל''ת)

    אני המלך , 24/01/09 22:46

  • 19.

    ציפי אחלה תמונה..........

    ירושלמי, 24/01/09 22:43

    יופי של תמונה לציפי, יופי ציפי כל הכבוד את ניראת מצויין התמונה משהו.......

  • 18.

    הליכוד חייבים להציג את אפסיותה של ציפי לעם (ל''ת)

    שי, 24/01/09 22:38

  • 17.

    חברה השתגעתם עם יד על הלב לבני ברמתו של בנימין נתניהו (ל''ת)

    פשוט עם משוגע, 24/01/09 22:36

  • 16.

    לבני לא נסלח ולא נשכח את חוג בית באמצע המלחמה בה תקפת את נתניהו וברק (ל''ת)

    הם היו עסוקים בטובת המדינה, 24/01/09 22:28

    • הבוס של ליבני אמר בהתיחסו לבחירת נתניהו לראשות הממשלה :

      הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:12

      "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

      אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

      "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 15.

    רק נתניהו! ושהשמאל יחנק!!! (ל''ת)

    אוחנה, 24/01/09 22:27

  • 14.

    משה פייגלין ראש ממשלת ישראל לא ייבגוד בכם -ביבי לבני ברק כן (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 24/01/09 22:25

  • 13.

    הקמפיינים מיותרים. הליכוד מנצח גם בלעדיהם. (ל''ת)

    רוני, 24/01/09 22:25

  • 12.

    נראה לי שהיחידי שלא מפחד הוא ליברמן

    גל, 24/01/09 22:21

    הוא המרוויח הגדול בבחירות האלה. בשאלה ביבי או ציפי התוצאה בבחירות ידועה לדעתי.

  • 11.

    הסכנה הגדולה ביותר לישראל היום - נתניהו (ל''ת)

    לא אירן לא החמאס..., 24/01/09 22:20

    • אם הטמטום היה מחלה כואבת, אתה ושכמתוך הייתם כל החיים בגבס. (ל''ת)

      דה-דה , 25/01/09 00:05

  • 10.

    העולם הרציני מתאחד לעשות כאן קץ לסיכסוך- והם מתעסקים בהבלים !!!!!

    לזרוק את שלושתם לפח האשפה של ההיסטוריה הישראלית, 24/01/09 22:18

    לא נסלח לכם - אנשים קטנים !!!

    • ומה אתה היית עושה, איש גדול שכמוך? (ל''ת)

      דה-דה , 24/01/09 22:49

  • 9.

    הליכוד והחאמס טוענים שחאמס ניצח בעופרת יצוקה (ל''ת)

    בוגי, לאן נפלת ?, 24/01/09 22:18

  • 8.

    צריך להיות דפוק בשכל או תל אביבי מנופח מהגזים של עצמו (ל''ת)

    כדי להצביע לליבני, 24/01/09 22:17

  • 7.

    רק לא ביבי.

    אבי, 24/01/09 22:13

    רק לא ביבי
    זה אותו ביבי שרוצה שכל פועל יהיה פשוט ללא זכויות.
    שכולם יהיו עובדי קבלן.
    זה אותו ביבי שנתן את כספי הפנסייה וקרנות ההשתלמות לביטוחים והפריט ותראו מה קרה-הכל נשחק בבורסה.
    חומר למחשבה.

  • 6.

    ליבני

    obama, 24/01/09 22:09

    זה באמת גדול עליה

  • 5.

    רוצה לשמוע את האמת.

    אדם, 24/01/09 22:08

    עדיין לא גיבשתי דעה ברורה על כל המתמודדים, אבל אני פשוט לא מבין מדוע ביבי לא מתייצב ומביע את דעתו לגבי מגוון הנושאים העומדים על סדר היום הציבורי?!

    זכותי כאזרח לדעת עבור מי אני מצביע, ואת דעתו של ביבי לגבי רמת הגולן, חינוך, כלכלה וכו'.

    פעם בשבוע ביבי מוציא משפט מהפה ונעלם, איפה נשמע כזה דבר? ''חזק בביטחון'' - הביטחון לא נמצא בכיס של אף מפלגה, וכל ראש ממשלה ידאג לביטחון, אז שכדאי להוציא את הסיסמה הזו מכל חור.

    אנשים שוכחים שכהונתו כראש ממשלה הייתה אחת הגרועות במדינה? הקיצוצים הדרמטיים והפגיעה בשכבה התחתונה נפגעה קשות עקב 'הריצה אחר הצמיחה' (הצמיחה הגיעה בעקבות המצב הכלכלי המשתפר בעולם ופחות בגלל ביבי שרכב על הגל).

    מגיע לנו טוב יותר, מגיע לי לשמוע את האמת.

    • תגובה לאדם. לא נראה שלא גיבשת דעה . אבל תצטרך להשלים עם העובדה (ל''ת)

      אבי, 24/01/09 23:26

  • 4.

    בהזמדמנות פז זו, אני מתנצל :

    ערבי-יהודי , 24/01/09 22:05

    אני מתנצל על זה שעצם קיומנו, הערבים, מעיק על העם היהודי הנאור והנבחר,ואני מבהיר כמה נקודות :

    - זה בסדר שב-48 גירשתם 800000 תושבים ערבים שחיו פה, ועשיתם מעשי טבח שרק אלוהים יודע עליהם.
    - זה בסדר שאחרי 48 המשכתם לדכא את העם שחי בפלסטין, ולהשפיל את ערביי ישראל למרות שזו אדמתם במקור.
    - זה בסדר שב-67 כבשתם עוד שטחים כשחשתם שמה שכבר נלקח מהערבים לא מספיק לכם.
    - זה לגמרי אוקיי וסבבה שב-80 פלשתם ללבנון והרגתם אזרחים כמו שאתם רגילים, וטבחתם בפשוטי עם בסברה ושתילה.
    - זה לגמרי ליגיטימי לרצוח ראש ממשלה שכמעט הגיע לשלום במזה"ת.
    - זה עלא כיף כיפק שרוצחים 13 תןשבים ערבים של המדינה באוקטובר 2000, ואף אחד לא אשם.
    - וזה אחלה שמטילים מצור על הרצועה, מרעיבים אותם, משפילים אותם, מונעים מהם דברים בסיסיים של חיים כמו מים וחשמל, ומצפים שלא יתקוממו.
    - זה רלוונטי להרוג 1300 אזרחים לא חמושים, ולפצוע מעל 5000, ולהשתמש בנשק לא אנושי ולא חוקי.

    סליחה על זה שאנחנו מתקוממים, כי אתם העם הכי צודק והכי מוסרי והכי אינטלגנטי.

    שנאתכם ועיוורונכם יוביל לאבדון...

    • לכו לעזא-זל כבר!!! (ל''ת)

      שמעון, 24/01/09 22:27

    • תמשיך לחיות במסכת השקרים שלך והתעלמות מהאמת (ל''ת)

      קסנדרה, 24/01/09 22:28

    • זה בסדר שאתם לא מחמיצים שום הזדמנות להחמיץ הזדמנות וממיטים על עצמכם...

      דה-דה , 24/01/09 22:31

      ...שרשרת אסונות.

      - דחיתם את החלטת החלוקה ופתחכתם במלחמה. הפסדתם בה והבאתם על עצמכם את האסון אותו אתם מכנים "נאכבה".

      - בשנת 1967, טעיתם בנו שוב, ובמלחמה שפרצה שילמתם מחיר נוסף: ירדן איבדה את יהודה ושומרון, סוריה את הגולן ומצרים את סיני.

      - בשנת 1973 הצלחתם להפתיע אותנו צבאית ובכל זאת הובסתם שוב.

      -ולאחרונה החמאס טעה לחשוב שיוכל להמשיך בביצוע פשעי מלחמה בשגרו טילים נגד אזרחים. גם הוא שילם את המחיר, ולמרבה הצער גם האוכלוסיה בחסותה הסתתר.

      הבעייה אתכם הערבים שאתם תמיד נגררים אחרי הקיצונים.

      גם אנו היהודים פחות חכמים ממה שאפשר היה לקוות; אחרי הכל, אנחנו בני דודים שלכם. אבל על פי רוב מנהיגינו אינם נגררים אחרי הקיצוניים. אולי מתי שהוא תבינו גם אתם שדרך הקיצוניות רק מביאה עליכם אסונות.

      • אם אתה היית במקומם היית מקבל את החלוקה גאון ?? (ל''ת)

        אני, 24/01/09 23:50

        • כן. למה לא? ותודה על המחמאה. (ל''ת)

          דה-דה , 25/01/09 00:03

          • עובדה שהיום אתה לא מקבל, אפילו אחרי שערפאת כבר הסכים, אתה חכם בלילה... (ל''ת)

            ערבי-יהודי , 25/01/09 02:47

    • ואגב: אם אנחנו היינו מפסידים באחת המלחמות, בני עמך הנאורים היו שוחטים

      דה-דה , 24/01/09 22:34

      ...את כולנו.

    • תקשיב יא ערבי מסריח...כנס ותבין

      asiaharoni , 24/01/09 22:53

      אתם לעולם אבל לעולם תכינו לנו קפה, תעשו לנו טיח בבית וקרמיקה בשירותים ולעולם הנשים שלכם ינקו לנו את השירותים , עד לפה מובן יופי...
      עכשיו ,אם להיות אמיתי ורציני - תבין שלעולם אבל לעולם אנחנו נשאר פה ולא יעזור שום דבר, הסבר זאת לשכניך הישמעאלים ולאחיך ולחבריך וכדאי לכם גם להפנים זאת... אנחנו פה לעולמי עולמים, ועוד משהו קטן - המשיח פה והוא ממש קרוב , לכם לא נשאר הרבה וגם מכם לא ישארו הרבה , אתם תהיו עבדים שלנו , תתנו לנו את כל רכושכם (סוסים, גמלים ,פרות וכבשים)... ואתה יודע מה, כל זה לא מספיק כי הארץ עתידה להתרחב על חשבון לבנון וטורקיה... ממליץ לכם לעזוב כי לאף אחד אין ביטוח מגוג ומגוג...
      כמעט שכחתי... גם מהזרחן..... סאלאמת יא ישמעאל!!!! סופכם קרוב מאי פעם (עם של נקבות ופחדנים שלא שווים יריקה...)

      • תודה אחי, אני אוהב אותך אהבת נפש ומוכן לשרת אותך מתי שרק תרצה... (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 25/01/09 02:46

    • גם אני מתנצל-על שעדיין לא הגיעו אלייך. זמנכם קרב:כולכם לעזה. (ל''ת)

      panacea , 24/01/09 22:55

    • לא!! זה לא בסדר שאתה חי בשקר תמידי שסופר לך ושתספר לילדך. כנס!

      שמול , 24/01/09 23:00

      אפשר בדרך נייטרלית לגמרי להפריך את טענותיך אחת לאחת, אבל אתה מעדיף לחיות בשקר שהוריך סיפרו לך ולהעביר את זה לילדיך, וכך להמשיך את רצף השנאה לעולמים. ואם אתה וכמוך אינם מבינים את זאת, אינם מבינים כי ההפסדים שלכם כל הזמן באים אך ורק מתוך השקר שאתם חיים בו, והנצחונות שלנו מתוך האמת האחת והמוחלטת, מדינת ישראל שייכת לעם ישראל ולא לאף עם אחר. ואם תרצו לחיות איתנו כאן בשלום אהלן וסהלן. לא....?
      לשקר אין רגליים ואם אין רגליים אי אפשר להילחם.

      • תפתח ספר היסטוריה נייטרלי ותקרא בזמנך הפנוי, אתה לא תפסיד. (ל''ת)

        ערבי-יהודי , 25/01/09 02:49

    • כל מילה שקר מה אתה מעשן? כנסו!!!

      שכתוב של ההסטוריה, 24/01/09 23:00

      הערבים רצחו אותנו בתימן מרוקו אלגיר תוניס לוב יהודים הוגבלו לעבודות מסוימות בלבד ובתימן בזמנים שונים לא הורשו לרכב על סוס רק ללכת ברגל. וזה הרבה לפני ''הכיבוש'' ב1929
      19 שנה לפני קום המדינה ערבים שחטו את השכנים היהודים שלהם ואנסו את הנשים בחברון הם תלו יהודים מהרגלים והדליקו להם פרימוס מתחת לראש ב67 הם איימו לכבוש סגרו לנו את מיצרי טירן ואימו לזרוק את היהודים לים אם הם היו מנצחים לא הית חי כדי לכתוב את השטויות שלך!!
      ללבנון פלשנו רק אחרי שרצחו ילדים באביבים מעלות קריית שמונה רוצצו גלגלת של ילדה קטנה בנהריה(הרוצח השתחרר והצטרף לחיזבאללה)
      ראש הממשלה המדובר הביא רק מחבלים מתאבדים
      והמצור על עזה זה הדבר הכי אבסורד הם תקפו את המעברים המשמשים אותם להעברת מצרכים אז מה אתה מצפה שניתן להם להרוג אותנו?
      ולירות טילים על בתי ספר בשדרות זה חוקי?
      ילדים ונשים רקדו מאושר וחילקו סוכריות ב9.11.01
      אבל בשאצלהם נהרגים הם מיללים כמה הם מסכנים
      השנאה העצמית שלך הבניוה על שקרים כמו הטירור הרדיקלי הוא מחלה שצריך לעקור מהשורש
      ילדים ונשים רקדו ב9.11.01

      • תקרא

        ערבי-יהודי, 24/01/09 23:48

        לא איכפת לי מה עשו לכם בארץ עוץ, איכפת לי מה קרה פה, בארץ הקודש...
        יהודים תמיד היו פה, וחיו בשלום עם המוסלימים, היו כמו אחים... עד לפרויקט הציוני.
        הגעתם לארץ הזאת, רצחתם את עמה, הפחדתם, גירשתם את מרבית התושבים, הרבה היסטוריונים קוראים לזה טיהור אתני... ומפה כל הצרות התחילו...
        לך תלמד היסטורייה אמיתית, לא היסטוריה בגרוש שמוכרים לך אנשים כוזבים.

        ושלא תבין אותי לא נכון, אני בקשר טוב מאוד עם הרבה יהודים, חברים ואחים בדם, אבל אני לא מוכן לחיות בח'רא הזה שקיים עכשיו.

        • התפישה שלך את הקונפליקט חד צדדית. אגב, למה אתה קורא לעצמך ערבי-יהודי? (ל''ת)

          דה-דה , 25/01/09 00:04

          • כי אני ערבי המנסה להציל את היהודים מהציונות (ל''ת)

            ערבי-יהודי , 25/01/09 02:45

    • זה נשמע קצת כמו אוי אוי אוי.

      נו באמת, 27/01/09 17:52

      בוא נלמד קצת היסטוריה ביחד:
      - מי תקף ב-48'? לא ברור אם אתה לא יודע את העובדה הזו או מתעלם ממנה, אבל ב-48 פלשו לכאן צבאות מדינות ערב. אפרופו התנצלויות, אני באמת מתנצלת שניצחנו, היינו צריכים למות בשקט כנראה.
      טבח? הדמיון הערבי עובד כרגיל שעות נוספות. במלחמה, כמו בכל מלחמה, יש - מה לעשות - גם הרוגים. ובמלחמה הזו כאמור לא אנחנו פתחנו.
      - גם ב-67 תקפו אותנו, וגם אז ניצחנו, מה לעשות. כרגיל אתם יורים ואחר כך בוכים כמה אתם מסכנים. ''חשתם שמה שכבר נלקח מהערבים לא מספיק לכם?''.. נו באמת. כאמור, לא אנחנו התחלנו במלחמה הזו. מעבר לכך, רוב מוחלט של העם היה מוכן למסור את השטחים הללו לו היה ביטחון שתתנו שלום תמורתם. אבל אתם לא תתנו כמובן.
      - לגבי הטבח בסברה ושתילה - יש כאן טעות היסטורית ברורה שלך: את הטבח הזה לא אנחנו ביצענו. הנוצרים טבחו במוסלמים.
      - לגבי רצח ראש הממשלה - אני לא מאמינה שאני בכלל מתייחסת לטענה הזו, אבל למקרה שאתה אשכרה מאמין במה שאתה טוען: מי שרצח את רבין היה אדם פרטי, פנאט. יש איזה גיחוך בניסיון שלך להפיל את האשמה על כל העם היהודי בארץ ישראל.
      - 13 האזרחים שנרצחו לא היו תמימים. הם נקטו בפעולות אלימות שסיכנו חיים.
      - לגבי המצור, ה''הרעבה'' ושאר ההתעללויות המוגזמות שאתה מתאר - אתה צריך להתחיל לצפות גם בדברים אחרים חוץ מאל ג'זירה. לידיעתך, ה''מצור'' החל אחרי שחטפו את גלעד שליט. גם הפעילות שלנו ברצועה באה כתוצאה מ-8 שנים של קסאמים על ישובי הדרום.

      אולי תפסיקו להתבכיין ותתחילו לבנות לעצמכם חיים במקום ליצור רק מוות.

  • 3.

    שיאכלו אחד את השני, אני מצביע עבודה הפעם. (ל''ת)

    עומר, 24/01/09 21:59

  • 2.

    הזכירו לי, מי זו לבני? אה, אם הבית מפריז זו שמדליקה ומכבה שם את האור (ל''ת)

    שולה, 24/01/09 21:59

  • 1.

    את לבני לא צריך לתקוף, מספיק להקשיב לה כדי להבין שהיא לא מועמדת לכלום (ל''ת)

    יגאל כהן, 24/01/09 21:58