• 155.

    הליכוד מנצח

    יעקובוביץ, 02/02/09 19:44

    ציפי? אני לא מאמינה לה

  • 154.

    הראש עיר שלנו פשוט בושה

    חולוני, 01/02/09 22:40

    הוא יושב באמצע, הלוואי ויעוף.

  • 153.

    ממה ביבי מ-פ-ח-ד??? (ל''ת)

    עמית, 31/01/09 15:16

  • 152.

    את ברק וביביניהו אני מכיר, ומפחד מהם, את לבני אני לא מכיר, אתן לה צ'נס

    הולך בטל , 27/01/09 10:26

    בתנאי שתתחייב לשלוח הביתה את שאול.
    השאול הזה יותר גרוע מדוד לוי. לוי לפחות לא התערב בעניני בטחון,ולא שלח הצהרות לשמים, הוא רק בכה על הקיפוח העדתי שקבל

  • 151.

    למיטב זכרוני ברק לא הסכים להתעמת עם ביבי בבחירות 99 (ל''ת)

    משה, 26/01/09 21:31

  • 150.

    נתניהו מ פ ח ד, (ל''ת)

    יוסי א, 26/01/09 18:55

  • 149.

    ההתעקשות שלה מגוחכת

    רחל, 26/01/09 14:15

    מה היא כל כך ששה לקרב מילולי מול נתניהו? הרי הוא יכול להביס אותה ועוד 20 כמוה, אז מה היא מקשקשת. היא רוצה פרסום, שיראו אותה, אולי היא תצליח ללכלך עליו קבל עם ועולם כי לה מותר מפני שהיא אשה והוא לא יוכל להתבוסס בבוץ שהיא תזרוק לו. האשה הזאת פשוט לא מבינה שהיא אף פעם לא היתה בעלת סיכוי כלשהו.

  • 148.

    אדם נמדד במעשים ולא בדיבורים ההצגה של ליבני פסה. (ל''ת)

    נתניהו לראשות הממשלה., 26/01/09 13:14

  • 147.

    חשיבות הפעילות הפוליטית

    רונן, 26/01/09 13:04

    אני מבקש לציין כי הסקרים נכונים לרגע בו נכתבו ולאחר דקתיים הם כבר אינם רלבניים עוד.
    למה אני כותב זאת: כי הסקרים מראים היום שביבי נתניהו ראש הממשלה הבא.אלא מה,אני מבין אלו שמתנדנדים ולהערכתי אצביע בעד אביגדור ליברמן כי הוא אומר את מה שכולם מפחדים לאמר-מה זה ערבים שמדברים בגנות המדינה- אין לי בעייה שהערבים יהיו שווי זכויות אך בתנאי שיהיו גם שווים בחובות. האם הם עושים צבא? לא.
    האם הם ממלאים אחר חובותיהם ונמנעים מגניבות יומיומיות בנגב? לא.
    ואני יכול לכתוב עוד אינספור דוגמאות.
    לכן, ליברמן מציע להחליף שטחים וזה הפתרון הנכון ביותר כי אין לנו אופציה אחרת.

    • הם נאמנים לאחיהם המוסלמים, שונאים אותנו

      אבנר, 31/01/09 12:12

      אבל הכי טוב להם במדינת היהודים. עלינו להתחיל להעריך את הדרוזים.

  • 146.

    נתניהו בליגה אחרת

    yaniv1306 , 25/01/09 22:47

    שני הצבועים שיודעים שהולכים להפסיד בבחירות מנסים לכפות על נתניהו ללכת לעימות אבל כנראה שברק שכח את הכסא הריק ב-99
    ובקשר לליבני לא זכור לי שלחצה על שרון ועל אולמרט לצאת לעימות ולהיפך דגלה בשתיקה

    ליבני צבועה נתפסיה בשקריה לגבי המוסד מייחסת הישגים לא לה ובלי בושה יצאה לחוגי בית בזמן שחיילינו הגיבורים עושים מלאכת קודש נכשלה בהקמת ממשלה בהחלטה 1701 בתהדייה ובמועצת הביטחון באום

    • ציפי הננסית מנסה לעשות שרירים. עד לפני זמן קצר חששה (ל''ת)

      לדבר בציבור, 31/01/09 12:14

  • 145.

    ביבי תתעלם...להם אין כבר מה להפסיד (ל''ת)

    herzi33 , 25/01/09 18:59

  • 144.

    נתניהו נמנע מעימות ופוגע בהליך הדמוקרטי הבסיסי

    שמוליק, 25/01/09 14:41

    אהוד ברק הוא היחיד שגם עושה וגם לא פוחד לדבר על זה.

    מדיניות ה''אף מילה לתקשורת'' של נתניהו בזמן מערכת הבחירות הקצרצרה שמתנהלת מולנו מוכיחה שוב על האטימות וחוסר האחריות הציבורית שלו. ציבורים שלמים מתלבטים למי להצביע וביבי, ראש ממשלה לשעבר, ''זורם'' עם עצות האטרטגים ופשוט נמנע מלהציג באומץ וביושר את עמדותיו הבסיסיות ביותר. זוהי פגיעה חמורה בהליך הדמוקרטי בנקודת הזמן החשובה ביותר שלו.

    לבני אמנם מקפידה להראות כמה היא ששה אליי עימות, אולי מתוך מחשבה שעמדותיה העמומות כל כך יסייעו לה להיתפס כנציגת המרכז השקולה. כדאי לה לקחת בחשבון שעימות כזה יכול בעיקר לחשוף את היעדר התשתית האידיאולוגית של מפלגתה.

    ברק הוא היחיד מבין השלושה שמייצג מפלגה שדרכה האידיאולוגית שקופה, ברורה והחלטית ובעיקר כזו שאינה תלוייה רק בסקר האחרון או בעמדתו של האסטרטג המתוחכם התורן.

    אז תנו לנו עימות משולש ואם וכאשר הוא יתקיים - בואו ננסה להקשיב באמת למה שנאמר בו וננסה ללמוד מכך על משנתו של הדובר, ואם היא בכלל קיימת.

  • 143.

    אני לא מפחד למות אני רק מת מפחד

    דוקטור התחכמות, 25/01/09 13:38

    כשברק (אובמה) שואל את כל העולם באיזה צעד של ההיסטוריה אתם רוצים להיות?
    אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה התשובה של כל אחד מהמועמדים....
    אני מתחנן בפנינו שלא נחמיץ עוד הזדמנות...
    רק ברק מנהיג לשלום!!!

  • 142.

    הליכודניקים מ פ ח ד י ם

    חיים כהן, 25/01/09 12:52

    כי אדם שקרן מזיע ואת זה לא רוצים בליכוד שיראו

  • 141.

    ברק וליבני פשוט לא בליגה של נתניהו שיתעמתו קודם כל עם מראיינים של הBBC

    ביבי כבר הוכיח שבעימותים הוגנים הוא מנצח בגדול, 25/01/09 10:13

    נגד פרס שהיה ג'נטלמן הוא התייצב בגדול וניצח כנגד כל הסיכויים אבל כשמדובר בעימות מלוכלך מבית מדרשם של אייל ארד ואדלר אין לו שום עניין ושברק לא יברבר יותר מדי ב-99 הוא גם התחמק מעימות נגד ביבי ולא ראינו אותו פועל מבחינה הסברתית לטובת מדינת ישראל בשנות המדבר הפוליטי שלו בניגוד לנתניהו ברק וליבני צריכים לעלות הרבה רמות כדי לקבל זכות של עימות עם ביבי

  • 140.

    זו נבלה וזו טריפה! (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם!, 25/01/09 09:23

  • 139.

    מנהיגות חלשה =2 מלחמות

    אביר שחור , 25/01/09 00:45

    במקום לבחור בציפי ואייל ארד צריך לבחור מנהיגות חזקה שמרתיעה את הערבים מלהתעסק עם ישראלהרי ראינו את ממשלת קדימה +עבודה שהיו חלשות מאוד יצאנו ל2 מלחמות מיותרות לגמרי
    שימו לב השם ליברמן לא רק מרתיע אלה מבהיל את הצד השני תחשבו מה ירתיע את הנייה
    נתניהו +ברק +ליברמן או ליבני ברק וגומס
    מי נראה שמרתיע אותם יותר
    תפסיקו ללכת שבי אחרי אייל ארד שמפיץ שקרים על ביבי
    אייל ארד הריץ את נתניהו מול פרס וציפה לקבל תפקיד אך נענה בשלילה אז השנאה לביבי מוציאה אתו מדעתו
    נתניהו מחכים לך כבר לך לליברמן
    בהצלחה לליכוד

  • 138.

    ברק + ליבני = אפס אחד גדול (ל''ת)

    the.dude , 25/01/09 00:12

  • 137.

    שימו לב- לבני לא מישרה מבט לברק!!! (ל''ת)

    asy , 24/01/09 23:03

    • הבוס של ליבני משבח את נתניהו =כנסו :

      הליכוד בפיקוד , 24/01/09 23:29

      "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

      אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

      "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר

  • 136.

    שלושתם מושחתים ממילא. אין במי לבחור.

    dudu007 , 24/01/09 22:24

    יש למחות ולא לבחור בכוונה.
    כנסו.
    www.udiburg.com

  • 135.

    אל תתיצב לשום עימות

    אילן, 24/01/09 22:04

    גם שניהם לא היו מתייצבים

    למרות שאתה מוכשר מהם יש לך רק מה להפסיד

  • 134.

    ל126

    שגיא, 24/01/09 20:50

    תסביר לי בדיוק מר מסקנות שגויות:
    ביבי הצליח לעצור את הקטיושות? ברק הצליח לשחרר את החטופים מהר דב?
    לברק וביבי הייתה הזדמנות והם לא ניצלו אותה כראוי.הם נטשו את המדינה ללכת לעשות מליונים בשוק הפרטי

  • 133.

    ברק וליבני האפסים הברחנים והמזגזגים יודעיםשהעם יעיף אותם לכל הרוחות (ל''ת)

    נעמי שחור , 24/01/09 20:46

  • 132.

    רק ציפי לבני ! (ל''ת)

    לי, 24/01/09 19:19

    • למה הקללות ?! (ל''ת)

      ,, 31/01/09 12:18

  • 131.

    הוא מ-פ-ח-ד מהתקשורת. הוא מ-פ-ח-ד מהצל של עצמו (ל''ת)

    אופיר, 24/01/09 19:05

  • 130.

    ציפי לבני היחידה שיש לה דרך ואג'נדה

    ענבל, 24/01/09 18:55

    לכן ביבי מפחד מהעימות (ברק לא רלוונטי) הוא יודע שכשמדברים על עומק ציפי לציפי לבני יש כזה ולא יש רק סיסמאות

    • שטויות ענבל, לכי להכין שיעורי בית כדי שלא תהיי פוסטמה (ל''ת)

      כמו ציפי, 31/01/09 12:19

  • 129.

    חזק רק בדיבורים

    ariknevet , 24/01/09 18:45

    "הביבי" חזק מאוד בדיבורים
    אך חלש מאוד בכל היתר:
    1. הצליח להכניס 25% מתושבי מדינת ישראל ,אל מתחת לקו העוני !
    2. ניסה להיות "אבו עלי " ולא הצליח לחסל את חאלד משעל " ימח שמו...
    צריך להמשיך ?
    כולם יודעים "הכל דיבורים"!
    ברק ראש הממשלה הבא !

  • 128.

    יאלה כל הזמן שהיית שר הביטחון נפלו גראדים בדרום מה עשית?שקרן (ל''ת)

    אני המלך , 24/01/09 16:50

    • זה מלך הטפשות ?עם סימני שיניים על המצח!! (ל''ת)

      מרדכי, 27/01/09 11:41

  • 127.

    ציפיכלום - בלון נפוח ריק מתוכן, פטנט בלעדי של אדלר&ארד, נופחים בע'מ. (ל''ת)

    רשם הפטנטים., 24/01/09 15:11

  • 126.

    לציפי תצביע - הקטיושה תגיע!. (ל''ת)

    עוטף ישראל., 24/01/09 15:08

  • 125.

    ה''ברח'' הוא אבן היסוד באישיותם של ''מניהיגינו'' הנוכחיים. (ל''ת)

    בקרוב-הזדמנות פז להעיף אותם,חלקם הביתה והשאר לכלא., 24/01/09 15:01

  • 124.

    קדימה=ליבני=לא עתיד לא תיקוה לא חלום, רק שחיטות (ל''ת)

    שרוליק , 24/01/09 13:59

  • 123.

    נתניהו הוא ראש הממשלה ואפילו אולמרט לא פוסל אותו

    הליכוד בפיקוד , 24/01/09 12:58

    "אני לא מצטער על אף שיחה שלי עם ביבי, שפעל למען הסברת המדינה במסירות וביכולת מרשימות ואני מעריך את זה. האם זה אומר שאני תומך בעמדות שהוא מייצג? אתה יודע שלא".

    אתה חושב שזה מסוכן שהוא יהיה ראש ממשלה?

    "אני לא חושב שזו שאלה הוגנת. אף אחד לא מסוכן למדינת ישראל. השאלה היא מי המועמד שהדרך שלו תהיה נכונה יותר".

    • אני לא הייתי מתגאה בעובדה הזו. (ל''ת)

      ביבי, תיזהר ממוקשים כאלה., 24/01/09 15:18

  • 122.

    בשום אופן שביבי לא יתפתנה ולא ייענה למלכודת התקשורתית הזאת.

    תקשורת עויינת אינה באה בחשבון לראיין את נתניהו., 24/01/09 11:11

    יסלפו את דבריו, יצלמו אותו בזום קלוז-אם מפלצתי, ידאגו לתאורה שתשתבש ברגע ''הנכון'', ישסעו את דבריו באמצע תגובה מוחצת. יבטיחו לו ש''עוד מעט נחזור לנושא הזה'' בעיצומו של טיעון אפקטיבי. יבזבזו את הזמן שלו על פטפוטי סרק וברגע שיגיעו לנושא העיקרי, אופס, ''נגמר הזמן שלך''. ויש עוד מיליון דרכים להכשילו. והכל, ממש, אבל ממש ''בלי כוונה''... נו, באמת.

    אז בבקשה, שיגידו שהוא ''פחדן''. לבוחרים שלו זה לא מעניין את הסבתא.

    • עדר שוטי הליכוד נזעקו להגן על המנהיג הפחדן, [פוחד מאישה]

      הריצפה עקומה., 24/01/09 13:05

      רצוי שתדעו שבעימות נבחר מראיין שמוסכם על שני הצדדים.לכן תימחקו מהלכסיקון את נושא התקשורת השמאלנית. שנית אפילו זויות הצילום מוסכמות על המרואינים. וברור שביבי יבחר בזוית שתסתיר את ''תוספות השער שלו''. והעיקר ביבי לא צריך לפחוד מליבני. אלא רק מהפחד עצמו.

      • מה לקחת הבוקר, כבשתנו ריצפה עקומה?. (ל''ת)

        וטרינר העדר של קדימה., 24/01/09 17:55

      • ואיך.תבוא ציפורה לעימות?בלי הטונה איפור והפן בשיערות.היא ניראת מפחידה (ל''ת)

        רוני60 , 24/01/09 22:19

    • הצדק איתך, ציפי חושבת שאם היא מזמינה עימות היא (ל''ת)

      חזקה, 31/01/09 12:22

  • 121.

    יש לך פתחון פה ליבני - מה את רוצה? נתניהו באופוזיציה עדיין

    יופיטר, 24/01/09 06:58

    זה שלמרות עופרת יצוקה - נתניהו והליכוד לוקח - זאת תעודת עניות שלך - עם או בלי עימות -

    • יפה אמרת. (ל''ת)

      נפטון, 24/01/09 11:12

      • היא לא כל כך מעונינת בעימות. היא יודעת שהם מצפצפים (ל''ת)

        עליה, 31/01/09 12:24

  • 120.

    הטלויזיה היא ביתו של השמאלני אז על איזה עימות מדברים!!! (ל''ת)

    הבוחר הריאלי כבר בחר בנתניהו, 24/01/09 04:38

  • 119.

    נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!!

    הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:31

    forget the rest = bibi is the best
    נבחרת הליכוד תזכה ביותר מ 47 מנדטים לכנסת ובנימין נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו !!!!!

    • האמנם ?

      אריק, 24/01/09 18:40

      איך יתפלגו המנדטים של הליכוד ?
      20 מנדטים של הערבים
      12 של היום....?
      ו-?
      הרי אתה ודומים לך שטופי מוח...הכל דיבורים !

  • 118.

    סיפור על צבה על עמוד חשמל

    panacea , 23/01/09 23:03

    טיילתי ברחוב כאשר לפתע ראיתי צבה על עמוד חשמל,מנסה לשמור על שיווי המשקל.
    ראשית- לא הבנתי כיצד היא הגיעה לשם.
    שנית-לא יכולתי להאמין שהיא אכן שם.
    שלישית-ברור שהיא לא הגיעה לשם בכוחות עצמה.
    רביעית-אני בטוח שהיא לא צריכה להיות שם.
    חמישית-לבטח לא תעשה שום דבר מועייל כאשר היא שם.

    הדבר הנכון לעשות הוא לעזור לה לרדת.
    בבחירות הקרובות נעשה הכל כדי שהצבה תרד מעמוד החשמל!

    מאוהב חיות מחמד.

    • יפה, ואז הצבא יתפוס מקום ויתפקד כראוי (ל''ת)

      סבא, 31/01/09 12:26

  • 117.

    לבושה אין גבול טלו קור מעל עינכם

    אבנר , 23/01/09 22:58

    אהוד ברק ברחתה מלבנון , ברחתה מעזה וברחת מהעימות עם בנימין נתניהו אתה זוכר או צריכים להזכיר לך .
    צופרה לבני למה לא דרשת עימות בחירות הקודמות מה השתנה נוח לכם היום לדורש או הפחד מנצחון בנימין נתניהו .
    למרות שאני וכל בני ביתי חברי חירות והליכוד נצביע ישראל ביתנו בגלל שלא נוכל להכניס את גנב אימון בוחרי הליכוד דן מרידור לכנסת .
    רק העיתנאות שומרי האתרוגים עדיין מציגים אותו כ אדם מוסרי לגנוב אימון לקוח יותר גרוע מלגנוב כספים המהלקוח .

  • 116.

    ביבי היה גיבור מול המשוריינים הבריטים בירושלים,אין כמוהו לסיפורים.

    נתן.ש מעלות., 23/01/09 22:25

    אך עבור השכבות החלשות ולמדינה,האיש הזה אסון.אי לכך רק לא ביבי,ביבי רע לכולם ביבי טוב לעשירונים העליונים.

    • גבלס היה גאה בך,חקיין עלוב של שקרנים מטעם. תחזור לנבור במזבלה העירונית (ל''ת)

      ורד מאיתנו. דבר לא יעזור לכם - הכתובת על הקיר., 24/01/09 10:26

  • 115.

    ציפל'ה - את מטומטמת או שאת עושה את עצמך??

    יוכבד, 23/01/09 21:42

    למה שיתעמת איתך, הוא מוביל בסקרים. לך יש בעיה ותנסי לפתור אותה בלי עזרת נתניהו.

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:35

    • היא מבינה שאין צורך רק מתגרה להפגין ''בטחון'' (ל''ת)

      הזמן עובר לאט במשלט, 31/01/09 12:29

  • 114.

    ציפל'ה - אלה פרפורי הגסיסה שלך - את גוויה פוליטית.

    גיטה, 23/01/09 21:40

    מגוחך לראות אותך למרות כל התמיכה התקשורתית האדירה לה את זוכה.הבלוף הולך ונחשף וכל יום שמקרב אותנו לבחירות , אל יום הדין שלך, הופך אותך ואת אדלר וארד להיסטריים יותר ויותר.לא רק שאת לא נוסקת, את מתרסקת באופן עקבי. מיום ליום אתץ מאבדת מנדטים שאף פעם לא הגיעו לקדימה. היצור המשונה הזה שנקרא קדימה מתחיל להתפגר, וחבל שכל כך מאוחר.

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:35

  • 113.

    ציפוש - ב-10 לפברואר את הופכת לכתם דהוי בהיסטוריה של עם ישראל

    אוהב ישראל, 23/01/09 21:30

    רשמי לפנייך - שעה אחרי פרסום המדגם, מחצית מחברי קדימה (אני משער שזה מסתכם ב-8-9 חברים) עורקים לליכוד ורסיס המפלגה שאת תעמדי בראשה יתאדה תוך 6 חודשים.
    אין שום דבר שמחבר אתכם יחד פרט לתאוות הכיסא. את תקלה פוליטית בהיסטוריה של מדינת ישראל, תקלה שכל מיני יועצי פרסומת ותקשורת מושחתת מנסים להמליך עלינו בכוח. חושיו של הציבור הרבה יותר בריאים ממה שאת משערת ברוב טפשותך. גברתי - גם תפקיד של שרה גדול עליך בהרבה, החוצפה שלך בנסיונות הפתטיים להפוך לראש ממשלה מקוממת.

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:36

  • 112.

    אבל למה? כדי שהמראיינים מהטלביזיה לא יתנו לנתניהו לגמור משפט?

    טוטו, 23/01/09 19:53

    אז שהכלבים ינבחו והשיירה תעבור \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    וכולם נצביע לליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 111.

    הלוחם עם מיקרופון שלוף ביד

    חבר מרכז ליכוד, 23/01/09 18:43

    איך אתם רוצים שביבי יתמודד נגד ברק או ליבני,אם אפילו במרכז הליכוד הוא פוחד להתמודד חזיתית עם פייגלין ??

  • 110.

    זוכר את העימות שלך עם ביבי ועם איציק מרדכי? לא?! אתה צודק, כי לא היה

    אז אתה לא רצית להשתתף. עכשיו נתניהו לא רוצה, 23/01/09 18:30

    זוכר את העימות שלך עם ביבי ועם איציק מרדכי במערכת הבחירות של 1999? לא?! אתה צודק כי לא היה כזה. אז אתה לא רצית להשתתף! עכשיו נתניהו לא רוצה. תאכל ת'לב!!!

  • 109.

    מדינה נורמלית עם 3 מפלגות בלבד.........

    שאול קאופמן , 23/01/09 18:15

    מדינה עם מעל שלש מפלגות זו מדינה דמוקרטית אנרכיסית,בזבזנית,ללא תואלת,עם הרבה חלוקי דעות ומעט מעשים

    • את זה אני כבר אומר שנים וביבי היחיד שניסה לשנות אבל הדבק לא איפשר (ל''ת)

      מעופף, 27/01/09 05:21

  • 108.

    פטפטניהו מפחד

    אחד, 23/01/09 17:32

    אולי הוא צריך ללכת למשרד הפנים ולשנות את השם שלו מפטפטניהו לפחדניהו.

    • כל מילה בסלע !!!! הוא מ...פ...ח...ד !!! (ל''ת)

      יוכבד, 23/01/09 18:31

      • כן.. בטח! ממש ''מפחד''.. יכול לקרקס את שניהם בהליכה!!

        הם סומכים על המראיינים שיעשו הכל להכשילו.., 24/01/09 11:28

        אז שילכו לחפש ת'חברים שלהם. או, הכי טוב שיתעמתו אחד עם השני. זו יכולה להיות ה''ארץ נהדרת'' האולטימטיבית!..

      • יוכבד השוכבת.כנסי רגע.

        רוני60 , 24/01/09 22:22

        ביבי.ישים לקדימה מאחורה.

        • אהבתי ולא היפסקתי לצחוק (ל''ת)

          מעופף, 27/01/09 05:22

  • 107.

    צבועים

    asd111, 23/01/09 16:39

    מה קרה,לפתע התעוררו הצבועים לבני וברק ומבקשים עימות?
    ברק שכח בשנת 1999 הוא ברח מעימות.
    בשנת 2006 ברח ראש מפלגתה המושחתת של לבני מעימות , לא זכור לי שהצבועה הזו פצתה את פיה.
    מלבד זאת , לדעתי נתניהו מתחשב בהם ולא בא לעימות איתם,הם פשוט לא בליגה שלו.

    • צבוע הוא בעל חיים די אמיץ. ובוודאי לא פחדן כמו ביבי. (ל''ת)

      ביבי חושש מאישה., 23/01/09 17:34

      • מספיק שהחיה המגעילה דומה לך, ברררר. (ל''ת)

        זואולוג., 23/01/09 20:26

      • ציפורה היא לא אישה.היא גודיזילה. (ל''ת)

        רוני60 , 24/01/09 22:24

  • 106.

    אולי ביבי בכלל פוחד מנשים. ואז כיצד יתמודד מול שרת החוץ של אמריקה. (ל''ת)

    גינופוביה.(פחד מנשים), 23/01/09 16:23

    • מילא קלינטון, אתה יודע איך שרה מפחידה אותו?! (ל''ת)

      שוט, 23/01/09 17:34

    • אין חכם כבעל ניסיון

      אני משתגעת על ביבי, 23/01/09 18:37

      איך אתה מתאר לך מה מרגיש ביבי הגבר אצל שרה. לאחר שקודם היו לו שתי נשים אחרות..שכניראה שניפרדו ממנו אחרי שהכירו מי הוא באמת

    • ילדים אל תריבו ,אתס לא ראיתם את העימות של מר נתניהו עם שמעון פרס (ל''ת)

      זקן שזוכר, 24/01/09 16:59

  • 105.

    ביבי לא בנוי לעימות פומבי,הוא לחיץ מזיע ואינו דובר אמת.

    נתן.ש מעלות., 23/01/09 15:26

    את האמת אנו קורבנותיו בעבר הרגשנו על בשרינו,אי לכך לעולם לא עוד הפעם ביבי.

    • תהיה בטוח שהפעם תתקרבן בריבוע עם כל מושחתי ציפקדיממה. (ל''ת)

      נתן ש. האמיתי, מעלות תרשיחא,, 23/01/09 20:30

    • הפעם אתה תזיע כי תיאלץ להתחיל לעבוד וההתחזות לקשיש לא תעזור לך. (ל''ת)

      נגמרו ימי הבטלה על חשבון משלם המיסים., 23/01/09 20:37

    • שרץ - לא שמענו אותך שבועיים,חשבתי שהתפגרת, חזרת לחיים??

      מדביר המזיקים, 23/01/09 21:23

      בעוד שבועיים אתה חוזר לגודל הטבעי שלך והולך יד ביד עם גברת שפיצר הביתה.

      • למדביר ? אכן זו תקותם של ביבי ואוהדיו,מקור השרצים בביתן 17

        נתן.ש מעלות., 23/01/09 22:21

        אתם אכולי שנאה לחולק עליכם,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לעשירונים העליונים.

    • נתן.שמקי.משיגנע.חזרת?איך שיחררו אותך כל-כך מהר מהמחלקה. (ל''ת)

      רוני60 , 24/01/09 22:26

  • 104.

    איזה עימות אתם רוצים ממלכת הקירטוע - גם בעזה עשיתם חצי עבודה (ל''ת)

    נתניהו שותה אותכם, 23/01/09 14:55

  • 103.

    ולמה?

    שמעון, 23/01/09 14:34

    ב1999 ברק ברח מעימות ביבי לא חייב לו כלום

  • 102.

    כשנסתכל על ביבי כשיבחר לראשות הממשלה בעזרת השם נרגיש הרבה

    ג'ינג'י = ת''א, 23/01/09 14:20

    יותר תקווה לעם היהודי, בעזרת השם נשלח אתכם בבחירות לכל הרוחות אחרי כל האסונות השסע והקרע שהותרתם אחריכם כמו אדמה חרוכה וספוגה בדם חיילים ואזרחים ששילמו בחייהם בגלל שרלטנים ארורים כמוכם!!
    קדימה והעבודה מסוכנים לעם היהודי יותר מאיראן וחיזבאללה וחמאס!!
    קדימה והעבודה ויתרו על ירושלים ועל הגולן על הנייר ומחכים המנוולים להיבחר על מנת ליישם את המדיניות הארורה שלהם שאומר עוד אסונות נכונים לנו מהמנוולים הארורים האלה!!
    חתמה המנוולת על הסכם עם חיזבאללה הסכם ריק מתוכן שחיזק את הכלבים והחליש את העם היהודי בקיצור הסכם ריק מתוכן.
    חתמה עם עצמה כנראה על מסמך הבנות נגד הברחות והנה ההברחות ממשיכות, וגלעד שליט? הרי אמרה שהיא לא מסוגלת להחזיר כל חייל הביתה!!
    רשימת הפשעים של המנוולת הזאת ארוכה מאוד
    בקיצור היא וברק סכנה לעם היהודי סכנה למדינת ישראל!!
    ארור יהיה מי שבוחר בהם!!

    • הפשע הגדול כלפי העם היהודי עשה ביבי, בפעולתו נגד משפחות ברוכות ילדים. (ל''ת)

      ילד שלא נולד., 23/01/09 15:13

      • כל ילד שלא נולד למשפחה מרובת ילדים, רק עושה חסד עם עצמו. (ל''ת)

        משלם עבור ילדים של אחרים., 23/01/09 20:24

      • כלכלה ניתן לשקם כסף הולך וכסף בא אבל רצח חיילים ואזרחים בגלל מלחמה

        ג'ינג'י = ת''א, 24/01/09 20:12

        שרלטנית לא ניתן להחזיר את החיילים הביתה ואיך אמרה המנוולת ליבני לא כל חייל תהיה מסוגלת להחזיר הביתה ולכן גלעד שליט עדיין בשבי!
        ולהבדיל מה עם גירוש היהודים מבתיהם שעד היום אין להם לא בתים ופרנסה? זה בגלל ביבי!!
        רק ביבי וליברמן הם התקווה שלהעם היהודי הזה הנה הכלבים מארה''ב רוצים לבצע מחטפים עוד לפני הבחירות אז מה חשוב הכסף עוד הצלת קיומינו???

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:33

  • 101.

    ליבני--אישה היסטרית ולא יציבה,תרסק את קדימה כמו שהתרסקה שינוי (ל''ת)

    אליהו, 23/01/09 14:15

    • הליכוד יגרוף יותר מ 47 מנדטים ובנימין נתניהו הוא המנהיג וראש הממשלה (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:38

  • 100.

    ביבי המנהיג החזק - פוחד מברק וליבני

    רות מאור, 23/01/09 14:03

    הכול פקה פקה - והברכיים רועדות כשצריך להוכיח.

    • נו טוף. אז אמרת. (ל''ת)

      מרגישה יותר טוב עכשיו?, 24/01/09 11:32

    • כולנו פוחדים מליבני וברק ... ממש פחד אלוהים. (ל''ת)

      ימין שפוי-ליכוד, 25/01/09 09:51

  • 99.

    שלום ירושלמי: ''המפלגות שהשתתפו במבצע, העבודה וקדימה''...

    עכשיו ברור שהמבצע היה פוליטי..., 23/01/09 14:03

    היום שמעתי ברשת ב' את שלום ירושלמי, אחד מעיתונאי החצר של ברק, שאמר: רק המפלגות שהשתתפו במבצע, העבודה וקדימה...
    עכשיו ברור שהמבצע היה פוליטי ולכן לא השיג את מטרותיו (מנהרות).

    • forget the rest = bibi is the best (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:39

  • 98.

    לבני היא האזעקת שווא של הבחירות הקרובות:ריקה מתוכן ונפוחה מחשיבות (ל''ת)

    עצמית., 23/01/09 13:58

    • אל תסתכלי בקנקנה אלא במה שאין בה. (ל''ת)

      מרוקנת לגמרי., 23/01/09 14:26

  • 97.

    לבני היא היחידה מבין השלושה שאין לה מה להפסיד.

    צריכה להוכיח את עצמה, 23/01/09 13:56

    אין לה רקורד,לא הישגים ואיכשהו צריך לפמפם את המועמדות שלה והלנפח אותה לדרגת מועמד ראוי לראשות ממשלה.בינתיים לא כ''כ מצליחים ולפיכך היא צונחת בסקרים,כי הציבור כבר לא טיפש ואת ה''מריחה'' של הבחירות הקודמות ושנקראת אולמרט(מישהו זוכר את ההתכנסות?במקום זה קיבלנו טילים ותושבים בצפון ובדרום במקלטים ללא מענה הולם),אנחנו כבר לא ניתן שימרחו אותנו שוב.

    • וגם אין לה שום סיכוי להרוויח, למרות המתאמצים לנפח את הבלונית. (ל''ת)

      נתן ש. מעלות,, 23/01/09 20:21

      • ארור המתחזה בשמי,העיקר רק לא ביבי אויב השכבות החלשות. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 23/01/09 22:03

  • 96.

    ציפי לבני ....''פטטית'' תפסיקי לבכות ''בכיינית ליכלוכית''!!! (ל''ת)

    אריה שניפר, 23/01/09 13:28

  • 95.

    ציפורע, ביבי לא סופר אותך. יאללה עופי.

    הנשר, 23/01/09 13:09

    ציפורע מה עשית בשביל מדינה? ברחת מהליכוד עם חלום להיות ראש ממשלה. נו נו הציבור חכם ממך.

  • 94.

    אני מצביע ליברמן (ל''ת)

    שלושה קשקשנים, 23/01/09 12:46

    • תזכיר לי, זה אותו ליברמן שהצטרף לאולמרט אחרי כישלון לבנון כשר לעניני (ל''ת)

      כלום ושום דבר (ווולבו) והציל את ממשלתו מנפילה..., 23/01/09 14:48

  • 93.

    ביבי לא מפחד מכלום

    עליזה, 23/01/09 12:24

    מה אתם מבלבלים במוח....ביבי כן רוצה עימות טלביזיוני עם ברק וליבני...רק ברק הברחן מפחד !! וליבני לא רוצה עימות בלי ברק על ידה

    • בשום אופן שביבי לא יתפתה להסכים. ה''שופט'' מכור מראש! (ל''ת)

      התקשורת עויינת אותו וחסרת יושרה מינימלית!, 24/01/09 11:37

  • 92.

    אהוד ברק עולה בעשר דרגות בכל דבר מעל ביבי הפטפטן חסר השלד (ל''ת)

    הרצל אביב , 23/01/09 12:10

    • סיסמה חביבה אבל חסרת ביסוס. המציאות הפוכה. (ל''ת)

      דה-דה , 23/01/09 12:52

    • ואותי לימדו בביה'ס שחסר שלד הוא זה שברח ובורח מכל דבר ומכל מקום. (ל''ת)

      תלמיד., 23/01/09 14:09

      • מי שברח ונטש את המדינה בעת קשה, אלו הורי ביבי ומשפחתו שהיגרו לארה''ב. (ל''ת)

        ביבי היורד., 23/01/09 15:10

        • משפחתו עברה לארה'ב כי ממשלת מפאי מנעה מאביו ללמד בארץ,

          ביבי ו-2 אחיו שירתו בסיירת מטכ'ל ובכל המלחמות., 23/01/09 20:16

          ואילו אתה שירתת בהג'א או בשק'ם אם בכלל.

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:34

      • השמאלן בטח שירת ב''במחנה'' או יצא על סעיף 21. (ל''ת)

        מי שמדבר.., 24/01/09 11:38

  • 91.

    בשביל מה עימות? למה נתניהו צריך לרדת לרמה של אהוד ברח וציפית לבני? (ל''ת)

    עודד, 23/01/09 11:38

  • 90.

    לכל המתתלהמים, התוכלו להצביע על מנחה אחד בערוץ אחד שהוא לא שמאלני (ל''ת)

    ומסוגל להיות אובייקטיבי?. מי שמכיר - שיקום..., 23/01/09 10:47

    • לא רק המנחה. צלמים, במאים, תאורנים, מאפרים, טכנאי סאונד.. (ל''ת)

      מליון דרכים להכשיל את ביבי לפני שיפתח את הפה.., 24/01/09 11:41

  • 89.

    לבני עופי לנו מהעניים היו לנו חיים שקטים בילעדייך, (ל''ת)

    שרוליק, 23/01/09 10:23

  • 88.

    הפעם ברק

    צבי, 23/01/09 10:21

    מאחורי כל משחקי ה''תקשיבו לי, כן/לא עימות'' וכדומה, נשארת רק עובדה אחת: לברק המטען הכי כבד ועם הכי הרבה קבלות. הפעם רק ברק.

    • זה שאתה מכנה את דעתך "עובדה" עדיין לא הופך אותה לכזו.

      דה-דה , 23/01/09 12:53

      לברק יש מטען כבד של כשלונות. יש לו גם רשימה שנראית כמו הצרות שלנו.

    • עוד פעם ברח?, לאאאאאאאא!!!!. (ל''ת)

      הייתי בצאלים., 23/01/09 14:20

  • 87.

    ברק והנבחרת של העבודה

    דוד מייזלמן, 23/01/09 10:07

    מפלגת העבודה וברק בראשה מחזירים את הבטחון והיציבות למדינה וחברה.

  • 86.

    מסכנים אדלרדלר את דראדר השינאה העבירה אותם על דעתם (ל''ת)

    דורי אוכלים את הלב על הניצחון המסתמן של ביבי, 23/01/09 09:54

  • 85.

    מסכנים אדלרדלר את דראדר השינאה העבירה אותם על דעתם (ל''ת)

    דורי אוכלים את הלב על הניצחון המסתמן של ביבי, 23/01/09 09:53

  • 84.

    תלכי לעימות עם שני הליצנים שמריצים אותך לתפקיד שגדול עלייך (ל''ת)

    דודי תחזרי לשמור על הדירות של המוסד בעולם, 23/01/09 09:49

  • 83.

    מדינת ישראל כמדינת העם היהודי

    newzionist , 23/01/09 09:28

    חיתמו על עצומה הקוראת לחברי הכנסת ולמועמדים הרצים להצהיר על התחייבותם לעקרונות חשובים הקשורים לציונות, ייהוד הגליל והנגב וחינוך
    http://www.newzionist.co.il/98715/עצומה-לבוחר

    • עצומה חשובה ביותר. מי אתם? (ל''ת)

      חתמתי!, 23/01/09 09:53

      • תנועת הציונות המתחדשת

        newzionist , 23/01/09 10:48

        אתה מוזמן לקרוא עלינו:
        www.newzionist.co.il

  • 82.

    העם רוצה את ביבי ללא עימות -העימות לא הוגן התקשורת נגדו (ל''ת)

    רחמים כהן, 23/01/09 09:22

  • 81.

    אחרי שברק וליבני ברחו והשאירו את המנהרות של חמס עובדות במלוא התפוקה, (ל''ת)

    שיתעמתו ביניהם מי האשם בפשלה., 23/01/09 09:16

    • טוב! (ל''ת)

      יהיה הכי מעניין., 24/01/09 11:43

  • 80.

    רק לא קדימה ...אין אידיאולוגיה ... רק הכסא מעניין אותם !

    robbyte , 23/01/09 09:06

    הצביעו לכל אחד אחר רק לא לקדימה ...

  • 79.

    ברק ברח מעימות ב1999 , ליבני לא לחצה על שרון להתעמת ... צבועים !

    robbyte , 23/01/09 09:04

    עכשיו שאתם על הפנים בסקרים אתם פתאום רוצים אימות ...

  • 78.

    אחרי שברק וציפי יתעמתו פומבית, ביבי יתייצב לעימות עם המנצח. (ל''ת)

    מללי., 23/01/09 08:51

  • 77.

    ברק מתמודד עם המציאות ביבי נמנע אפילו מעימות מילולי!

    צבי!, 23/01/09 08:43

    המציאות ההזוייה בישראל היא שהאיש ''החזק בביטחון ןבכלכלה''??? נמנע מלהסתכל ליריביו בעיניים אפילו בעימות מילולי! אבל הסקרים מוחלים לו! הפעם רק מפלגת העבודה גדולה בראשות ברק עושה! ומוכנה לכל עימות!

  • 76.

    ביבי ולבני מפחדים מעימות

    מלי, 23/01/09 08:14

    הם יודעים שאין להם מה להציע

  • 75.

    ברק הוא האיש המתאים ביותר להוביל את המדינה (ל''ת)

    nahum.cohen , 23/01/09 08:04

    • ברק ברח בלבנון, הביא את האינתיפדה ומאת הרוגים הפקיר את צ"דל (ל''ת)

      שרוליק , 23/01/09 10:37

      • ועכשיו גם הפקיר את מנהרות החמאס כשהן תקינות ופועלות כמו חדשות. (ל''ת)

        פרץ א., 23/01/09 11:15

  • 74.

    מפלגת העבודה כמפלגת מרכז שפויה (ל''ת)

    nahum.cohen , 23/01/09 08:03

  • 73.

    ביבי עושה בית ספר לצמד הנוכלים אדלר את ארד + לבני. הלחץ אצליהם בעיצומו

    אליקו , 23/01/09 07:20

    אני ציפי ליבני

    •רצתי לפוליטיקה אך מעולם לא הגשתי שום הצעת חוק משמעותית.
    •אח"כ הייתי שרת משפטים חסרת משמעות.
    •אח"כ הגעתי למשרד החוץ. בתקופת המלחמה בלבנון הקפדתי תמיד לשתוק ולא תרמתי כלום למאבק הבין לאומי וההסברתי (האמת היא שסמכתי על נתניהו שהקפיד להתראיין ברשתות הזרות ולייצג את עמדת ישראל - גם את זה הוא עושה הרבה יותר טוב ממני).
    •בסוף המלחמה גרמתי לקבלתה של החלטת האו"ם 1701 שכובלת את ידיה של ישראל. זו החלטה שערורייתית, אך אייל ארד אמר לי להציג אותה כסיפור הצלחה וכך אני עושה.
    •לאחר המלחמה, כשהבנתי שהעם מאס באולמרט - קפצתי על הטרנד, כינסתי מסיבת עיתונאים וקראתי לו להתפטר. ברור שאני לא פראיירית ושנשארתי בממשלה - על הג'וב לא מוותרים.
    •בבחירות המוקדמות לקדימה זכיתי לתמיכה מלאה של התקשורת ושל בית הדין המגויס של התנועה, ולמרות נתוני פתיחה מעולים כמעט הפסדתי.
    •במו"מ להרכבת הממשלה נכשלתי למרות האינטרס המשותף של כולם להישאר בממשלה.
    •נבחרתי לכנסת על בסיס עמדות הליכוד, אך כיום אני עוקפת את ברק משמאל. לדעתי הגדה המערבית והגולן שייכים לחלוטין לערבים, אין לנו מה לחפש בירושלים, ולמעשה אין לנו שום דרישות מהערבים - הם צודקים ואנחנו טועים.
    •לטרור יש להתייחס באיפוק ובסבלנות - מדובר במאבק של הערבים על תביעותיהם הצודקות.
    •כעת אני מצפה שתבחרו בי לראשות הממשלה..............
    •נשמע הזוי? גם לי זה נשמע כך בהתחלה, אך אייל ארד וראובן אדלר מקבלים כסף טוב כדי לשווק אותי לציבור כסיפור הצלחה.
    •בבחירות הקודמות הם הצליחו לעבוד עליכם, נקווה שגם הפעם. שלכם, ציפורה, אני, ציפי ליבני

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:41

  • 72.

    אליקו

    אליקו , 23/01/09 07:17

    אני ציפי ליבני

    •רצתי לפוליטיקה אך מעולם לא הגשתי שום הצעת חוק משמעותית.
    •אח"כ הייתי שרת משפטים חסרת משמעות.
    •אח"כ הגעתי למשרד החוץ. בתקופת המלחמה בלבנון הקפדתי תמיד לשתוק ולא תרמתי כלום למאבק הבין לאומי וההסברתי (האמת היא שסמכתי על נתניהו שהקפיד להתראיין ברשתות הזרות ולייצג את עמדת ישראל - גם את זה הוא עושה הרבה יותר טוב ממני).
    •בסוף המלחמה גרמתי לקבלתה של החלטת האו"ם 1701 שכובלת את ידיה של ישראל. זו החלטה שערורייתית, אך אייל ארד אמר לי להציג אותה כסיפור הצלחה וכך אני עושה.
    •לאחר המלחמה, כשהבנתי שהעם מאס באולמרט - קפצתי על הטרנד, כינסתי מסיבת עיתונאים וקראתי לו להתפטר. ברור שאני לא פראיירית ושנשארתי בממשלה - על הג'וב לא מוותרים.
    •בבחירות המוקדמות לקדימה זכיתי לתמיכה מלאה של התקשורת ושל בית הדין המגויס של התנועה, ולמרות נתוני פתיחה מעולים כמעט הפסדתי.
    •במו"מ להרכבת הממשלה נכשלתי למרות האינטרס המשותף של כולם להישאר בממשלה.
    •נבחרתי לכנסת על בסיס עמדות הליכוד, אך כיום אני עוקפת את ברק משמאל. לדעתי הגדה המערבית והגולן שייכים לחלוטין לערבים, אין לנו מה לחפש בירושלים, ולמעשה אין לנו שום דרישות מהערבים - הם צודקים ואנחנו טועים.
    •לטרור יש להתייחס באיפוק ובסבלנות - מדובר במאבק של הערבים על תביעותיהם הצודקות.
    •כעת אני מצפה שתבחרו בי לראשות הממשלה..............
    •נשמע הזוי? גם לי זה נשמע כך בהתחלה, אך אייל ארד וראובן אדלר מקבלים כסף טוב כדי לשווק אותי לציבור כסיפור הצלחה.
    •בבחירות הקודמות הם הצליחו לעבוד עליכם, נקווה שגם הפעם. שלכם, ציפורה, אני, ציפי ליבני.

  • 71.

    זה מה שיש לך להציע רק עימותים ותככים, ביבי הם לא ברמה שלך (ל''ת)

    רונן סויסה , 23/01/09 06:30

  • 70.

    זה מה שיש לך להציע רק עימותים ותככים, ביבי הם לא ברמה שלך (ל''ת)

    רונן סויסה , 23/01/09 06:27

  • 69.

    רק במדינת בובלילים,משווים פראייר כמו ביבי לברק. (ל''ת)

    הערסים יקבעו מי יהיה ר''מ, 23/01/09 06:25

    • כערס וגאוואד ותיק אתה עובד קשה למען ברק. אגב, האם אישתך עדיין עובדת?. (ל''ת)

      ראש מפלג מוסר., 23/01/09 12:07

    • הפוסל במומו פוסל. התגובה שלך גסת רוח וגזענית. (ל''ת)

      דה-דה , 23/01/09 12:54

      • על ראש הערס בוער הכובע. (ל''ת)

        זה-זה, 23/01/09 14:13

      • אולי תסביר לציבור במה התגובה גסה מהמקור והיכן הגזענות?, אין כאן זכר (ל''ת)

        למוצא, אלא אם כן אתה יודע שהמיקצוע קשור לעדה שלך., 23/01/09 14:36

  • 68.

    חכמינו אמרו :'' דבר מעט ועשה הרבה '' עימות זה הצגה. (ל''ת)

    רק הליכוד יכול., 23/01/09 06:09

  • 67.

    נראה שכל התגובות כאן מפוברקות, הציבור רוצה לדעת!

    אזרח שרוצה לדעת!, 23/01/09 06:07

    מה קרה? לא יזיק לנו לדעת מה באמת המנהיגים שלנו חושבים.
    אם בארהב האזרחים יכולים לדעת מה המנהיג חושב על כל סעיף וסעיף בחוק כך גם צריך בארץ.
    זכות הציבור לדעת.
    כרגע מכל ההצהרות אי אפשר להבין כלום.

    לדעתי עימות לפני בחירות צריך להיות קבוע בחוק.

  • 66.

    שקרנלבני כוכבנית יומני עומרי שרון ברקרוק מתעשר מעמלות הגז הפלסטיני (ל''ת)

    נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:48

    • 65 ו66 מתחזים עלובים כביבי,בזאת הם חזקים,השכבות החלשות ישלמו את המחיר.

      נתן.ש מעלות, 23/01/09 15:13

      אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות והביניים ולמדינה.לא נשרוד איש רע זה פעם נוספת.

  • 65.

    נתניהו אל תתיחס לשני הכלומניקים המלוכלכים האלה. ואם כן

    נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:36

    תשאל את ציפי על חלקה ביומני עומרי שרון
    ואת ברק תשאל על חלקו בעמלות הגאז הפלסטיני

  • 64.

    ביבי פוחד, ביבי לא טוב בעימותים, ביבי טוב רק בנאומים מוכנים ,

    מלך הפחדנים., 23/01/09 05:08

    ביבי לא אוהב קריאות ביניים, שמוציאות אותו מריכוז. ביבי מקבל צמרמורת כשהוא נזכר בעימות עם איציק מרדכי, שקירקס אותו.

    • אתה טועה בגדול. ביבי לא פוחד, ביבי רק ירא. (ל''ת)

      מלך היראים., 23/01/09 09:53

      • ביבי לא ברמה של שתי האפסים הברחן והבובה על חוט (ל''ת)

        שרוליק, 23/01/09 10:30

        • שרוליק צודק. ביבי לא ברמה. ביבי נמצא בתת-רמה. (ל''ת)

          מלך מלכי הפחדנים., 23/01/09 15:07

    • צריכים לשלח לעימות דרגי ג של הליכוד- היריבים לא ברמתו של ביבי. (ל''ת)

      panacea , 23/01/09 11:24

      • מכיוון שבליכוד אין דרג ז', אין את מי לשלוח לעימות עם הזוג המוזר... (ל''ת)

        מנחה., 23/01/09 12:53

        • ל-64 וחסידיו: מהשמיים תנוחמו. (ל''ת)

          משתתפים בצערכם., 24/01/09 11:49

  • 63.

    את לא ברמה של מר נתניהו (ל''ת)

    עזרא, 23/01/09 04:16

  • 62.

    את לא ברמה של מר נתניהו (ל''ת)

    עזרא, 23/01/09 04:11

  • 61.

    מעדיף את ברק על ביבי ,ואת גברת לבני לכי לעשות כלים !!!!!!!! (ל''ת)

    dudu740 , 23/01/09 02:56

  • 60.

    בכל מקרה בתקשורת מחפשים את ביבי - ביבי אל תתפתה למלכודת, סומכים עליך

    קונוס, 23/01/09 01:43

    ביבי יציל אותנו מהעוולות של הסתומים האלה

  • 59.

    לבני וברק! שניכם רוצים - בכיף, תתעמתו עד מחר. הרי שניכם לא תהיו רוה''מ

    יואל, 23/01/09 00:59

    אז מה זה משנה

    • לבני כוכבנית יומני עומרי שרון וברק מקבל עמלות הגז הפלסטיני (ל''ת)

      נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:37

      • מתחזה עלוב ירשת מעלותיו של ביבי האכזר,זו הסיבה שביבי שומר על פיו.

        נתן.ש מעלות, 23/01/09 15:17

        אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות והביניים.ביבי טוב לעשירונים העליונים.

  • 58.

    אני הייתי מציע לשניהם לעשות עימות

    ללא ביבי, 23/01/09 00:58

    ואם ביבי לא יבוא זה יהיה הפסד שלו.
    פשוט תעשו אימות. תקראו לו להופיע ואז או שהוא יבוא ויפסיד או שהוא לא יבוא ואז כל התומכים שלו יראו שהוא לא בא ואז יתחילו לחשוב מה הוא מנסה להסתיר מהם ומעם ישראל.

    • למ לא? שיתעמתו ביניהם. זו תהיה תכנית הבידור הטובה ביותר.

      ישימו בכיס הקטן את ''ארץ נהדרת''., 24/01/09 11:52

      ישחקו הנערים לפנינו..

  • 57.

    ברק

    laktus , 23/01/09 00:53

    האיש עילוי ביבי אחיזת עינים ציפי חלבית

    • ככה אתה קורא לנפוליאון צעצוע הזה? (ל''ת)

      בטח התבלבלת.., 24/01/09 11:54

  • 56.

    ברק ניצח את החמאס וינצח גם את העוני והביורוקרטיה (ל''ת)

    יורם, 23/01/09 00:23

    • כן, ראינו איך הוא ''עשה את זה'' בקדנציה הקודמת. (ל''ת)

      הזקנה עדיין במסדרון., 24/01/09 12:37

  • 55.

    יאללה ביבי לך לעימות. אל תבייש, אל תברח. (ל''ת)

    אורן, 23/01/09 00:16

  • 54.

    מר ברק - המתאים ביותר!

    niroe , 23/01/09 00:16

    את הקול שלי לבחירות הקרובות הרווחת הפעם.
    מי יתן ותשכיל לנהל בתבונה את המדינה כפי שניהלת את המלחמה.
    ישר כוח!

  • 53.

    שכחתם איך זרקנו את ביבי ב 99? בסה"כ שקרן קטן ועלוב (ל''ת)

    הרצל אביב , 23/01/09 00:15

    • בקרוב תאכל את הלב שלך. (ל''ת)

      panacea , 23/01/09 11:25

    • שכחתם איך זרקנו את ברק ב- 2001? בסה''כ אפס חלש וסמרטוט מול ערפאת (ל''ת)

      אבי י, 23/01/09 14:13

  • 52.

    ב-99 אהוד ברק ברח מעימות ועכשיו כשהוא לוזר הוא מתחכם (ל''ת)

    לא לעימות עם ברק, 23/01/09 00:03

  • 51.

    הפנים של ציפי ואנשי קדימה היו כבסוכת אבלים...

    איזה עצבות הייתה בישיבת קדימה., 22/01/09 23:14

    כאילו מה קרה,כולה בחירות אז קדימה יפסידו לביבי אז מה,קרה אסון???
    מי ששם לב לפניהם של אנשי קדימה היום היה חושב שהפסדנו את המדינה לערבים...

  • 50.

    הרי גם כשינצח-תקיז התקשורת את דמו (ל''ת)

    אז למה לו לבוא?, 22/01/09 23:03

    • צודק צודק צודק. (ל''ת)

      תקשורת חסרת אינטגריטי, 24/01/09 11:55

  • 49.

    פתת פתת פתת, נו באמת !? (ל''ת)

    זה אני . . ., 22/01/09 23:01

  • 48.

    ציפי, להזכירך אדלר וארד לא יכולים להכנס לעימות, מה תעשי בלעדיהם? (ל''ת)

    דוד, 22/01/09 22:58

  • 47.

    לבני את לא בליגה של ביבי וברק, תפנימי (ל''ת)

    שי, 22/01/09 22:54

  • 46.

    ברק וציפי נא להסתדר בשלשות קדימה מוכנים??? הב הב הב הב (ל''ת)

    patish4 , 22/01/09 22:48

  • 45.

    עוד קשקוש של ליבני

    רפניל , 22/01/09 22:45

    אין שום צורך בעימות. אנו מכירים את המועמדים, את דעותיהם ואת יכולותיהם, ואין צורך בהצגות חסרות שחר.
    אם יש לכם מה להגיד, פשוט תגידו.

  • 44.

    ביבי אל תתיחס לאהבלים להם יש מה להפסיד אז הם משחקים נמרים (ל''ת)

    patish4 , 22/01/09 22:43

  • 43.

    אין לו בושה לברק,הראשון שסרב להתעמת היה ברק (ל''ת)

    zeev, 22/01/09 22:42

  • 42.

    הביטו היטב בתמונה המצורפת. ליבני אינה מביטה כלל בברק.

    יחיאל כ''ץ, 22/01/09 22:41

    היא ''לא סופרת אותו '' כמו שהוא לא ''סופר אותה''.היא טרם הפנימה שהבוחרים בקדימה ''בורחים'' מקדימה חזרה אל העבודה. היא עדיין חושבת במושגים ישנים ו''רואה'' את נתניהו כיריב .ולו יש לפתע ''שאיפות גדלות'' למרות הצפי ל 16 מנדטים במקרה הטוב ביותר ,ולהיות ראש הממשלה הבא.ממש שני אנשים שחיים בחלום.ב10 בפברואר נראה למי החלום יתגשם.

  • 41.

    למה ב 99 ברק סירב להגיע לעימות?? צבוע!!!

    שי, 22/01/09 22:33

    המועמד המוביל היחידי שהגיע לעימות היה פרס (ב96) והוא הפסיד...
    כנראה שבישראל מי שלא מגיע לעימות מצליח..

  • 40.

    אתם לא ברמה שלו

    nbsk770 , 22/01/09 22:30

    גלעד ארדן או כחלון או בגין או סהר או כל אחד מהמועמדים של הליכוד יכול להתעמת איתכם

    • לביבי אין רמה

      שוקו, 22/01/09 22:35

      אחרי שהוא הרס את הכלכלה (מכר את נכסי המדינה בעבור נזיד עדשים, לקח את קרנות הפנסיה להימורים בקזינו ושם אותם על הבורסה שהתרסקה, והפנסיה ביחד איתה) הוא יודע שאין לו איך לצאת מזה טוב אם הוא ישאל לכך, לכן הוא בוחר באסטרטגיה הכי טובה - הוא סותם את הפה ומקווה שמצביעי הליכוד החכמים לא ישאלו שאלות בעצמם.

      • שוקו לך תשתה תה

        כלכלן בכיר, 23/01/09 01:22

        בכלכלה כנראה אתה לא מבין לך תראה מה קרה בניו זילנד מדינה כמעט בגודל שלנו בפשיטת רגל אם לא ביבי ההינו במצב שלה.
        כנראה שלא קראתה את המאמר של סבר פלוצקר הכתב הכלכלי של עיתון ידיעות אחרונות שמשבח את מה שביבי עשה לכלכלה של המדינה וכלכלים בכירים מכל העולם שמשבחים את הדיניות של ביבי ואת דירג האשראי המצויין של ישראל שכחתה?
        כן זה בזכותו של ביבי יה חביבי.
        א ששוקו לא יעבוד עליכם כי בכלכלה הוא מבין כמו השוקו.

  • 39.

    הוא מ-פ-ח-ד

    ביבי פחדינהו, 22/01/09 22:29

    הידיים רועדות, אגלי זיעה נוטפים על המצח - זה מועמד רציני לראשות הממשלה? אפילו מעימות מילולי עם ליבני וברק הוא משקשק מפחד, איך הוא מצפה לתפקד בתור רה''מ שמופקד על ביטחון המדינה?

    • בסרט של קדימה כבר היינו עם שקרנלבני נקבל עוד מאותו הדבר.

      נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:42

      עוד שחיתות עוד עבריני מין מורשעים בתפקידי מפתח. ועוד דליה פליציק שהניתוחים הפלסטיים הנוראיים שלה כנראה לכאורה ממומנים על ידי המיליונר פרנקל או אנג'ל או פוקס, עוד בראון בריון עוד הנגבי החשוד הנצחי עוד יואל חסון שעוד מעט תתפוצץ גם הפרשיה שקשורה אל הקטינטן הזה

      • ארור המתחזה בשמי ולעיקר,רק לא ביבי הקצב של השכבות החלשות. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות, 23/01/09 15:19

    • לטמבליקו : ביבי מוביל בבטחה,למה לו לבזבז זמן על שני הלוזרים? (ל''ת)

      panacea , 23/01/09 11:27

  • 38.

    אני מאוכזב, הרי ידוע שהדבר היחיד שביבי יודע לעשות זה לדבר

    ש, 22/01/09 22:25

    ואם גם לדבר הוא פתאום לא יודע, מה נשאר לו?

    • וברק ולבני אפילו לא יודעים לדבר אלא רק להגיד שטויות נפוחות. (ל''ת)

      ששש, 23/01/09 09:10

    • הוא יודע גם לעשות וגם לדבר ונשאר לו לנהל את המדינה החל מעוד כשבועיים (ל''ת)

      דה-דה , 23/01/09 12:55

  • 37.

    לפני שיהיה מאוחר מדי!!

    הנביא, 22/01/09 22:24

    יותר מ 30 מנדטים לביבי???
    כל העם הזה השתגע??
    מה? שכחתם מי השתין עליכם בקשת ועד היום אתם מסריחים משתן???
    לטובת העתיד של מדינת ישראל והעם היהודי, נא להתעוררלפני שיהיה מאוחר!!!!
    כי אח''כ יהיה לנו רק את עצמנו להאשים!

  • 36.

    ציפי היסטרית ובלחץ. נתניהו צריך לעזוב אותה צורחת ולהתעלם ממנה כליל . (ל''ת)

    יוני, 22/01/09 22:21

  • 35.

    הכלל אומר: מועמד שמוביל בבטחה רצוי לו שלא להשתתף בעימות שכזה...

    דה-דה , 22/01/09 22:17

    שכן עימות מסוג זה נותן מראית עין של שיויון בין המועמדים.

    ביבי נמצא שלוש ליגות מעל לבני ושתיים מעל ברק, לכן אני בספק אם כדאי לו להיענות לאתגר המנומס של ברק (והמתלהם של לבני).

  • 34.

    נתניהו נקודה (ל''ת)

    ירון, 22/01/09 22:15

  • 33.

    בושה שאין עימותים בישראל!

    יובל, 22/01/09 22:14

    בארץ כל פעם מי שמוביל בסקרים לא מגיע לעימות. זה פשוט בושה.
    אבל אנחנו במקום להעניש את הפוליטקאים אנחנו מסכימים איתם כי הם בצד הפוליטי שלנו.

    פתרון: עימותים על פי חוק, כמו בארה''ב!

    • בושה שאין תקשורת בעלת יושרה בישראל! (ל''ת)

      זו הבושה והחרפה!!!, 24/01/09 12:00

  • 32.

    we know that bibi is the best- so why a debate (ל''ת)

    tzipora-haifa, 22/01/09 22:14

  • 31.

    עימות בבקשה רק ברשת ''פוקס ניוז

    aueh, 22/01/09 22:14

    על ביבי להודיע שהוא מוכן לעימות אבל בבקשה שזה יעשה על ידי רשת ''פוקס ניוז'' כי לנו בימין אין אמון בתקשורת השמאלנית! ואז תראו איך ציפי וברק מסרבים!
    ....אין אמון בתקשורת שמאל קיצונית

  • 30.

    לסמוך אפשר רק על ברק. ביבי היסטרי וציפי עוד לא הוכיחה את עצמה (ל''ת)

    דני כהן, 22/01/09 22:11

  • 29.

    צריך לנהל מדינה ולא לדקלם את ה יועצים. כנסו !!

    בוחן בעל פה?, 22/01/09 22:09

    יום אחרי הבחירות יש לנהל מדינה,ולא לענות תשובות שיועצים שמים בפה ונעלמים יום אחרי הבחירות.
    וצריך לזכור מי הזהיר מהטילים של החמאס,ומי לעג (בראון),
    מי הזהיר מהסכם אוסלו ההזוי,
    מי לא החליף דיסקט וצדק,
    ומה עם כל האלטרנטיבות שגרמו לשני העמים לדמם.
    מי הציל את הכלכלה,ומי לא היסס לפתור את בעיית הפנסיה (במחיר כואב) שאחרים ברחו ממנה כמו מאש. בניהול ההסתדרות הגרעונות הגיעו למיליארדים!!!

    מי קרא לבטלנים ללכת לעבוד ומי הוריד מיסים.

    רק ביבי מסוגל, לכן בואו לבחור בממשלה חזקה ויציבה שלא תסחט מכל הצדדים.ובעוד שנה וחצי עוד פעם בחירות

    • בסרט של קדימה כבר היינו עם שקרנלבני נקבל עוד מאותו הדבר

      נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:43

      עוד שחיתות עוד עבריני מין מורשעים בתפקידי מפתח. ועוד דליה פליציק שהניתוחים הפלסטיים הנוראיים שלה כנראה לכאורה ממומנים על ידי המיליונר פרנקל או אנג'ל או פוקס, עוד בראון בריון עוד הנגבי החשוד הנצחי עוד יואל חסון שעוד מעט תתפוצץ גם הפרשיה שקשורה אל הקטינטן הזה

      • ארור המתחזה בשמי,התחזות התחום החזק של ביבי אויב השכבות החלשות.

        נתן.ש מעלות, 23/01/09 18:09

        אי לכך רק לא ביבי,לא נשרוד איש רע זה פעם נוספת.

    • אתה ממש ליצן: ביבי התעמת בכל רשתות השידור בעולם עם תקשורת עויינת

      panacea , 23/01/09 11:28

      ויצא גדול. למה לו עכשיו לבזבז זמן על שני הלוזרים שמולו?

  • 28.

    לבני רק משמיצה, משהו אחר אין לה להתפאר בו. וברק? לא חייב לרדת לשם. (ל''ת)

    שידברו, שילהגו..., 22/01/09 22:05

  • 27.

    שיאכלו את האבק שביבי משאיר להם (ל''ת)

    אלי, 22/01/09 21:58

  • 26.

    ''מדבר על עצמו במונחים של 'חזק''' הרטוריקה של לבני אינפנטילית

    אם יש לך משהו ממשי להגיד תגידי, 22/01/09 21:58

    את לא צריכה ''עימות'' קודם כל תגידי לבד משהו שאת מאמינה בו... כל הזמן סיסמאות מגוחכות שסותרות אחת את השניה.

    חוץ כ''מנהיגה אחרת'' אני לא זוכר אף מועמד או קמפיין שהתאפיין כל כך בפוליטיקה מכוערת וקטנה כמו שלך. ה ''אני לא מאמין לו'' שעשית בצורה של שטיפת מח מוחלטת ובניגוד לחוק היה שפל חדש בפוליטיקה הישראלית וזה הישג גדול כשמדובר בישראל.

    חוץ מזה באופן אישי באמת עצוב לי שאת מתמודדת. אם היית כנה עם עצמך היית פורשת בגלל שהתפקיד הזה לא מתאים לך.

    אבל במחשבה שנייה אם היית כנה עם עצמך כנראה לא היית בקדימה.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      אהוד, 23/01/09 06:49

  • 25.

    ברק-מאמינה בך (ל''ת)

    אסתר, 22/01/09 21:56

    • הלו אסתר התעוררת ? אנחנו כבר ב2009 זה לא מה שאת חושבת (ל''ת)

      patish4 , 22/01/09 22:44

  • 24.

    לאנשים יקירים שחושבים האם להצביע ''קדימה'', שלום

    אחד שאכפת לו, 22/01/09 21:54

    יום אחד ידפוק שוטר בדלת ויספר לכם שהילד שלכם חשוד בגניבה, מעשה שחיתות או בביצוע מעשה מגונה, רגע לפני שאתם פולטים את ה- ''הילד שלי? זה לא יכול להיות!'' עיצרו לרגע וחישבו:
    ממי הוא למד שזה לא כל כך נורא?
    ממי הוא למד שאת הכל אפשר לתרץ?
    ממי הוא למד שזה בסדר?

    אולי מאבא ואמא?

    יש הרבה מפלגות ואף אחת מהן אינה מושלמת.
    בכל מפלגה יש מישהו מרגיז, מבייש או סתם מעורר מבוכה.
    אבל ''קדימה''? בר- און, רוחמה אברהם, חיים רמון, אפללו, הנגבי, חסון ועוד ועוד רבים ו-''טובים''.
    צריכים להגיע עד למקום ה- 18 כדי למצוא מישהו כמו נחמן שי.

    אם לא עבור המדינה, אם לא עבור עצמכם, אז אולי לפחות עבור הילדים שלכם תעשו את הדבר הנכון ואל תצביעו עבור המפלגה המושחתת הזאת.

    אולי.

  • 23.

    ברק ורק ברק

    בוחר בברק, 22/01/09 21:52

    מדאיג שאלו המתמודדים מול ברק:מר טלויזיה וגברת אוירה!

  • 22.

    נתניהו אל תכנע ואל תלך לפרובוקציה של אדלר וארד! רק הכפשות אישיות יהיו (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 22/01/09 21:52

  • 21.

    ביבי בעל החלומות

    האזרח הקטן, 22/01/09 21:32

    בשורה תחתונה ביבי מבטיח להקל על האזרחים, עשה זאת בעבר וקיבלנו הפוך- הלכה הפנסיה בבורסה, הלכו החסכונות, המיסים לא כל כך ירדו...ועכשיו..מבטיח לנו סיבובים, יביא לנו אותה בסיבוב, תפסיק לסובב אותנו יה ביבי.

    • תחלום כרצונך, בקרוב נתניהו ראש הממשלה. (ל''ת)

      דה-דה , 22/01/09 22:18

      • עם מי ביבי יקים קואליציה ? עם הימין הקיצוני + בני בגין ?. (ל''ת)

        אזרח, 22/01/09 22:40

        • קדימה בגוש שמאל-ערבים...נו באמת.מה עדיף, ימין או גייס חמישי? (ל''ת)

          panacea , 23/01/09 11:30

        • אולי עם מפלגת האבודה, (ל''ת)

          דה-דה , 23/01/09 12:57

    • אתה באמת קטן חבל לבזבז עליך תגובה (ל''ת)

      patish4 , 22/01/09 22:45

    • מבטיחים תקח! מה אכפת לך?.

      דורו צדקה, 22/01/09 22:58

      האחרים אפילו לא מבטיחים מקשקשים סיסמאות של הספינולוגים אייל ארד וראובן אדלר.
      שמע מה אמרתי לך קח!!!!!!!!!!!!!1

  • 20.

    למה מי אתם שביבי צריך עימות עימכם? (ל''ת)

    איציק המרכז , 22/01/09 21:22

  • 19.

    ליבני לא מעניינת אף אחד - היא רק מחפשת ללכלך - איל לה דבר להציע! (ל''ת)

    הקמפיין השלילי של קדימה - מציע ח''כ שליליים, 22/01/09 21:19

  • 18.

    יפוסטמה.ציפורה.למה מי את שהוא יהיה איתך על אותה במה?

    רוני60 , 22/01/09 21:13

    קדימה תקבל מביבי מאחורה.

  • 17.

    נתניהו אוכל את ציפי בלי מלח, למה להתגרות למה?? (ל''ת)

    ישושום ציה , 22/01/09 21:11

    • מגעיל לאכול בשר לבן בלי מלח (ל''ת)

      patish4 , 22/01/09 22:46

      • לזה קוראים לאכול לוקשים (ל''ת)

        patish4 , 22/01/09 22:47

  • 16.

    אהוד (ברק) וציפי, תמשיכו לריב ותעזבו את נתניהו בצד (ל''ת)

    ישושום ציה , 22/01/09 21:10

  • 15.

    לשחרר את גלעד שליט לפני הבחירות

    אסור, 22/01/09 21:09

    אסור. מנהיגינו הקטנוניים יתחרו מי יעשה את זה קודם, ועל גבינו- השטחים יוצפו רוצחים מיומנים. אני פונה גם ללובי האנושי- המתינו.

  • 14.

    ליבני הצבועה,שתקת ששרון ואולמרט סירבו להתעמת עם נתניהו בעבר

    שאבי מהעיריה , 22/01/09 20:55

    וברק הוא זה שברח מעימות בשעתו מול נתניהו

    • אז שיגיע ביבי לומר לה זאת בפנים. מה הבעיה עם עימות? (ל''ת)

      נועה, 22/01/09 21:00

      • הצביעות הזו מגעילה את הבוחרים,זה אייל ארד (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 22/01/09 21:14

      • כן נעה ומי יהיה המנחה הנטראלי?יונית לוי או משעל ניסים? (ל''ת)

        רוני60 , 22/01/09 21:16

        • הבן דוד של ח'אלד משעל?. (ל''ת)

          צרצור., 24/01/09 13:42

  • 13.

    אין מה לעשות איתם עיות. הם תת רמה לעומתו....

    shlomokz , 22/01/09 20:53

    לא צריך להתעמת איתם. מספיק שהם מתעמתים אחד עם השניה וכולם רואים מה הם שווים...הם בושה לאינטלגנציה. אם נתניהו יהיה חכם יושיב את שניהם באופוזיציה ושם יהיה להם הרבה זמן להתעמת.....

  • 12.

    גם ברק בעצמו לא הגיע לעימות נתניהו-מרדכי האונס ב-99 (ל''ת)

    אלי, 22/01/09 20:46

  • 11.

    אני לא זוכר שאולמרט או אריק שרון באו לעימות... שכחתם קדימה. (ל''ת)

    אלי, 22/01/09 20:45

  • 10.

    קדימה מפלגת אופוטוניסטים רוב העם מבין והעימות מיותר. (ל''ת)

    יפעת מהקריות., 22/01/09 20:44

    • למה האוהדים של ביבי תומכים בפחד שלו מעימות

      רות מאור, 23/01/09 14:09

      כי הם יודעים איזה בובה נמתחת עם קפיץ בתחת יש להם?

      • רותי תרגעי. את מתחילה לאבד עשתונות. (ל''ת)

        לא קשה לתאר איך הפרצוף שלך מתעוות תוך כדי.., 24/01/09 12:09

  • 9.

    ביבי הגדול מכולם

    מומו, 22/01/09 20:44

    מה פתאום חייב ביבי להתמודד עם ברק וליבני.. הרי ברור ששניהם יחד לא מגיעים לרגליים של ביבי..

    • לא גדול, נפוח (ל''ת)

      ז'וז'ו, 22/01/09 20:51

      • ז'וז'ו, אל תתנפח. (ל''ת)

        דה-דה , 22/01/09 22:19

  • 8.

    אין צורך בעימות

    אלי, 22/01/09 20:35

    כולם יודעים את דעותיהם של השלושה ואין צורך בהצגה.

    להחרים את הבחירות עד לשחרור גלעד שליט

  • 7.

    אם ליברמן יגיע הוא יהפוך את שלושתם ללא רלוונטיים

    רפי, 22/01/09 20:33

    בעימות פומבי הוא יתן תשובות הרבה יותר חדות,ברורות,טובות ובעצם את אותם הדברים שכבר אמר וניתח נכון. הוא גם לא דילג בין מפלגות, בין הצבעות ובין פרישה ובין חזרה לפוליטיקה. אפשר לא להסכים לדיעותיו אך לפחות יודעים שבמקרה שלו לא מקבלים ''חתול בשק''.

    • מה אתה מקשקש?

      ג'וני, 23/01/09 05:57

      ליברמן צבוע וזגזגן עובדה שהוא ישב בממשלת השמאל של אולמרט והציל אותם. כן כן ממשלת ההתכנסות, הרפיסות והאוזלה לצד מג'אדלה עשר הספורט. אז את הלוקשים האלו תמכרו למישהו אחר הפעם רק ביבי!

    • תודה (ל''ת)

      אוי איזה צחוק נחמד לשבת, 23/01/09 14:08

  • 6.

    קודם עימות בין לבני וברק, הזוכה יוזמן לקפה עם ביבי (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 22/01/09 20:27

    • לא הבנת את התסריט (ל''ת)

      פורסט גאמפ, 22/01/09 20:38

    • לא הבנת את התסריט (ל''ת)

      פורסט גאמפ, 22/01/09 20:39

    • חחח גדול! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 22/01/09 20:56

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:43

  • 5.

    ברק הוא זה שברח מעימות בשעתו מול נתניהו

    ע.מ רחובות, 22/01/09 20:26

    בבחירות שבהן זכה ברק הוא השאיר את נתניהו להיתעמת מול האנס יצחק מרדכי ובגלל זה נתניהו הפסיד ת הבחירות . אז שברק ישתוק כמו שהרצוג שמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות של ברק .

    • למה ביב מסרב? הוא כל כך מנהיג ונפלא וחזק

      מדברים על עכשיו, 23/01/09 14:07

      ופוחד שיראו שהוא רק האריה מהקוסם מארץ עוץ

      • כי הוא לא צריך את זה. הם צריכים את זה כדי לקום מהקרשים. (ל''ת)

        אז למה לו לעזור להם, 24/01/09 12:12

  • 4.

    מה קרה לברק? ב-96 הוא סירב להופיע בעימות פומבי

    אשר, 22/01/09 20:21

    השאיר כסא ריק ובעימות היו רק ביבי ואיציק מרדכי,,, מה קרה פתאום לברק שהוא רוצה עימות פומבי,,?

    • אל דאגה

      Zmbi , 22/01/09 20:55

      אצל הבורח שום דבר לא הישתנה
      כאשר יגיע יום העימות אזי הבורח ימצא תירוץ להבריז ולברוח מהעימות .
      הרי בריחה מהחלטות זה אורח חיים אצל הבורח הסידרתי . כיום העם יברח לו .

  • 3.

    ציפי לבני לא מגיעה לעקביו של נתניהו ולכן אין צורך בעימות (ל''ת)

    פייגה שפיצר בלחץ!, 22/01/09 20:20

  • 2.

    מי שם עליהם בכלל... שני לוזרים וכישלונרים. נתניהו, זה לא לכבודך, (ל''ת)

    עודד, 22/01/09 20:20

    • אוי איזו עליבות.

      במבי, 23/01/09 14:05

      ממה הוא מפחד?

      • אין לו ממה לפחד. פשוט נוח לו להשאיר את שניהם על הקרשים. (ל''ת)

        משעשע לראות איך הם מתחננים לאיזה קש שיציל אותם., 24/01/09 12:45

  • 1.

    הנערה הרע והמכוער

    פורסט גאמפ, 22/01/09 20:17

    מי יכול להמשיך?....

    • הפוסטמה הברחן.והתותח... (ל''ת)

      רוני60 , 22/01/09 21:19

      • התותח הקדוש.... (ל''ת)

        דורון צדקה, 22/01/09 22:39

    • ביקשת שנמשיך: "הנערה, הרע, המכוער והקשקשן פורסט גאמפ" (ל''ת)

      דה-דה , 22/01/09 22:15

      • שקרנלבני כוכבנית יומני עומרי שרון ברקרוק מתעשר מעמלות הגז הפלסטיני (ל''ת)

        נתן.ש מעלות , 23/01/09 05:47

        • ארור המתחזה בשמי,אך העיקר רק לא ביבי הקצב שחתך ללא רחם בנו החלשים.

          נתן.ש מעלות, 23/01/09 15:22

          לעולם לא עוד הפעם האיש הרע הזה,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

    • נתניהו הוא ראש הממשלה !!!!! (ל''ת)

      הליכוד בפיקוד , 23/01/09 23:42

    • בנימין נתניהו=זאן דארק של עם ישראל בשעה זו, ברק וליבני=אפסים מזגזגים (ל''ת)

      נעמי שחור , 24/01/09 20:49

    • אם לעשות עימות - אז רק בין ביבי לברק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ציפורה בכלל לא רלוונטית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 25/01/09 05:38