• 47.

    עוד 5 ימים נצביע נתניהו

    הליכוד בפיקוד , 05/02/09 19:17

    ציפי סימנה את כל מי שהיא מכירה כאוייב, לא מפסיקה להשמיץ ולהכפיש את היהודים, אז רק מטומטם יבחר בה!!!!!
    ציפי לא מנהיגה ואין לה שיקול דעת.
    ציפי לא היתה מסוגלת להרכיב ממשלה למרות שקיבלה ההזדמנות להרכיב ממשלה על מגש הכסף וללא בחירות.
    ציפי התעקשה לחלק את ירושלים בין ישראל לארגון טרור, ועל כך החליטה ללכת לבחירות!!!!!
    ציפי לא מסוגלת !!!!
    ציפי לא יכולה!!!
    ציפי לא כשירה לתפקיד!!!!
    ציפי נכשלה בתפקיד שרת החוץ, ברגיעה המדומה, ובאיום האיראני, ובלבנון 2.
    ציפי לא מתאימה !!!!
    זה גדול עליה !!!!
    העתק הדבק וצפה ב2 סרטונים בהם בנימין נתניהו עומד על המשמר :

    www.netanyahu.org.il/test/search/messer

  • 46.

    תשדיר השרות של אתמול בטלויזייה היה מה שניקרא בשפת העם תת רמה

    פקק תנועה , 26/01/09 08:12

    היום ישבה לידי שוב פעם אותה גברת מעשנת וכימעט שנחנקתי מריח הסמים שהיא מעשנת על הבוקר

  • 45.

    התנועה הירוקה- מימד האופציה השפויה היחידה

    uriommm , 25/01/09 22:14

    המפלגה היחידה שבאמת מורכבת מאנשים שבאים לשנות את המציאות הפוליטית המנוכרת

  • 44.

    עלה ירוק מביישת אינטרס שיש להרבה אנשים !!

    דני ש., 24/01/09 17:13

    פשוט עשו מהפלגה ביזיון !

    הוריד ודירדרו רעיון חשוב שאותו הובילו במשך שנים , והפכו את זה למפלגת כסאות.

    הנזק שתדמיתי שמשאירים הקופטשים ההזויים שם עוד לא מובן.

  • 43.

    רק ציפי לבני , התנועה למען הגשמת חלום "מובאראק" :)) (ל''ת)

    עלאא , 24/01/09 12:31

  • 42.

    תיזכורת --- לא רק ביבי קיים בליכוד

    יוסי. ב, 24/01/09 10:55

    תודה למנחם בן,,על שצרף לכתבה את תמונתו של ח'כ סילבן שלום.כמעט שכחנו שיש עוד מזרחים במפלגת הליכוד ויש להם גם מה להגיד ...

  • 41.

    בן, אתה מפתיע לטובה. (ל''ת)

    קורא ותיק, 24/01/09 10:53

  • 40.

    לאן נעלם גדעון עזרא

    נהג מכונית זבל, 24/01/09 10:33

    מה פתאום ניטפלים לקופטש שמנסה להתמודד עם אכות הסביבה.....כולם שוכחים שהגאון גדעון עזרא שר הזבל הוא שדואג לכל בעיות הזבל במדינה

  • 39.

    דומים השניים

    דודו, 24/01/09 10:27

    קופטש וביבי מתאימים האחד לשני כמו כפפה ליד....שני מוקיונים שמחליפים את דעותיהם בהתאם לדרישת הצופים בטלביזיה. וגבורתם רק במלחמת מיקרופונים ..

  • 38.

    עם ג'ינגל לא הולכים לקלפי, חוץ מבן

    שירז, 24/01/09 09:32

    מנחם בן, התבלבלת, ג'ינגל בחירות הוא לב העניין, הגזמת?!

    ובכלל מה ההתלהבות מעלה ירוק (לאיזה מהן אתה מתכוו, לדעתי יש לפחות שתי מפלגות באותו שם). החבר'ה האלה עובדים על כולנו בעניים. הם קיבלו יחידת מימון של 1.3 מליון, שאיתה הם מריצים קמפיין מושקע שמקדם מוצרי צריכה: טישרטס ושאר מרצ'ינדייס, ובסיוע מסיבי של נערים ונערות שמתלהבים מהתחככות עם סלב. בסוף הם יוותרו עם עודף של מליון ש''ח ביד. בלי שיש להם סיכוי להבחר.

    וכך יצא שהמדינה מימנה ופרנסה קבוצה של בטלנים, שלא עבדו בחייהם, שלא יצרו דבר (חלקם חיו באוהלי מדבר, והדיחו קטינות וקטינים לסמים)

    איזו חגיגה ומנחם בן מרוצה (מתפנן) מג'ינגל.



    לא ברור לכם שהשחיתות מתחילה עוד לפני שהם מגיעים לכנסת.

    בושה!!!!!!!!!

  • 37.

    קופטש גם הקליט עם קילר הלוהטת את ''אני רוצה להיות ראש הממשלה!''

    גיל, 23/01/09 17:06

    ויש גם קליפ מגניב.

  • 36.

    בקיצור: אתה מתלבט בין יצפאן ליעל בר-זוהר

    נפלאות התבונה, 23/01/09 16:44

    עם נטיה למדיניות החברתית של יהודה לוי, התפיסה הבטחונית של גיא פינס והחזון של מאיה בוסקילה על מצע קדימה.
    התובנות שלך הן פשוט שירה!

  • 35.

    יש רק מכנה משותף אחד לאלה שאתה מתעב וזה שם מעדות המזרח. (ל''ת)

    שפתי כהן , 23/01/09 15:34

  • 34.

    בחירתו של נתניהו

    מרגלית, 23/01/09 13:24

    מדינת ישראל נמצאת היום באחד התקופות הכי גורליות לקיומה תרדו מהבן אדם המוכשר הזה אנחנו צרכים הסברה באנגלית רהוטה ולא העלגת של שרת החוץ הוא צריך לעמוד מול שתי ביתי הקונגרס באמריקה ן ללחם על צדקת דרכינו הוא ורק הוא המתאים במיוחד שהוא מאוד מקובל בשתי בתי הקונגרס כמו כן יש לו רעיונות כלפי המצב הכלכלי ויש לו ידע גם במישור הבטוחני לכן הוא מכול הבחינות אין מה להשוות אותו ללבני הנקיה בנקיון לא מנהלים מדינה ולא כלכלה ולא בטחון יש לנו שני ראשי ממשלה עם קבלות נתניהו וברק תנו לעם לבחור בין שנהם כי אחד משלים את השני אל לכם ללכת אחרי המתלהמים שאין מאחוהם שום עשייה מוכחת וקבלות ולנתניהו ולברק יש וןעוד אך יש גם קבלות יגם עשייה מוכחת

    • משוגעים תרדו מהביבי

      anaana111 , 24/01/09 09:26

      יו"ר הליכוד בכנס התעשיינים: כשארכיב ממשלה נוריד מסים דרמטית, יודעי דבר מספרים שהכוונה להוריד את מס ההכנסה לשיעור של 35% במקום 48-46% כיום.

      "אנחנו במשבר גדול מאוד, שכבר מאיים על מקומות העבודה של תושבי ישראל. הסכנה היא של פיטורי רבבות עובדים, לא אלפים, ואם לא נפעל במהירות גם מעבר לכך", כך אמר יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בכנס השנתי של התעשיינים. "יהיה כאן איום גם על החסכונות ומעליו על בריאותם הכלכלית של מפעלים וחברות ועל עצם קיומם של מפעלים וחברות רבים. לכן הפעולה ההכרחית היא של עצירת הנפילה, סיבוב ונסיקה", הוסיף. (לקוח מעיתון הארץ).

      כידוע, רוב מצביעי הליכוד הינם מהשכבות החלשות בחברה הישראלית שכבר טעמו את נחת זרועו של ביבי בהיותו שר אוצר. אם עד עכשיו, טוענים הפרשנים כי ביבי לא עשה טעות אחת במערכת הבחירות הזו, הרי שבאו דבריו דלעיל ומראים שהנה זו טעותו הראשונה (?), אם רק המפלגות ידעו לנצל את אמירתו האווילית בעניין הפחתה גדולה בתשלום מס הכנסה.
      לבטח, העשירים ובעלי ההון ימחאו כפיים לביבי שכן הורדת המסים תטיב עמם, אבל, לכל אחד ברור שהורדה כזו תבוא על חשבון החלשים. במה דברים אמורים, הורדת מס תחייב קיצוץ בקצבאות, קיצוץ בשרותי הרווחה, קיצוץ בחינוך וכד' וכבר הינו בסרט הזה שעל הפקתו היה ממונה ביבי נתניהו.
      פניה זו מופנית לאלו שנפגעו מביבי בעבר, האם לא למדתם לקח? כמה פעמים יצטרך ביבי להכות בכם עד שתגידו די לנו מהשקרים שלו? משוגעים תרדו מהביבי!

      • משוגע מי שמצביע ל''קדימה'' החלולה (ל''ת)

        רינה, 24/01/09 22:11

    • ביבי ההזוי הקשקשן

      ג'ו, 24/01/09 10:45

      מה פתאום לבחור את נתניהו. רק בשביל לדבר אנגלית טוב, יש היום בליכוד של פייגלין את כוכב הכדורסל טל ברודי. שתמיד על המפה ,ומדבר אמריקאית טובה יותר מביבי.ולדעתי גם מבין בביטחון הרבה יותר מהקשקשן ביבי.

  • 33.

    קופטש לשלטון

    מיכאל ברק, 23/01/09 13:18

    בוא נפזר על עזה עלי קנאביס, ככה כולם יהיו במצב רוח טוב לעשות שלום. אני איתך קופטש

    מיכאל ברק

  • 32.

    מנחם בן, אתה מסטול... האליל הנבוב שלך, קופטש, הוא חשישניק הזוי... (ל''ת)

    עודד, 23/01/09 11:43

  • 31.

    בשביל מה הוא (ביבי) צריך את ציפי?

    שם, 23/01/09 09:59

    היכן ההצלחות הגדולות או הצלחות כל שהן של ציפי?
    סילבן שלום לפחות היה כבר שר חוץ,
    אפילו אשתו תעיד על כך
    (ואפילו דני איילון עדיין זוכר אותם).
    אגב, דני איילון רץ עם ליברמן.

    ביבי עם ליברמן יכולים להוות שילוב טוב

  • 30.

    את ליברמן שופטים רק לפי הפרצוף שלו במקום לפי מה שהוא אומר ועושה

    אלון, 23/01/09 02:23

    הדרישה לנאמנות למדינה היא דרישה אלמנטרית מכל אזרח בכל מדינה, ואין בזה שום דבר גזעני.

    ליברמן הוא היחיד בממשלה שהתנגד למה שהממשלה הזאת אישרה - פטור ממכרזים עד 4 מליון ש''ח.
    ליברמן היחיד שהצביע נגד חקיקה דתית והעברת תקציבים למפלגות החרדיות ללא כל תמורה למשלם המיסים ותוך פגיעה בכלכלה ובהשכלה.

    ליברמן איש הגון ומקצועי, שנשפט לחומרה רק משום שהפרצוף שלו מפחיד. זה הכל.

  • 29.

    זו המנגינה של סוליקו (ל''ת)

    בג'ינגל של עלה ירוק, 23/01/09 02:22

  • 28.

    חבל שלא בחרת בבית היהודי,

    הבית היהודי בתנופה, 22/01/09 22:54

    כמו שאמרת, הם דוגלים בחינוך.
    החינוך הוא אחת הבעיות הקשות במדינה שלנו.
    אם החינוך ישתפר ויהיה ערכי כמו שהבית
    היהודי יכולים לעשות, הרבה מהבעיות שלנו
    תיפתרנה.

  • 27.

    להצביע ימין ולקבל שמאל שוב ? עם איחוד לאומי זה לא יקרה (ל''ת)

    @ שר ההיסטוריה @, 22/01/09 22:32

    • נו, אז יהיה עוד מנדט לאיחוד הלאומי, ותהיה שוב ממשלת קדימה+עבודה+חרדים? (ל''ת)

      מה עשית בזה?, 23/01/09 00:45

  • 26.

    קראתי כמעט את כל התגובות ולא מצאתי משהו כל כך בולט

    משהמר , 22/01/09 21:44

    איך אתה יכול לקוות שציפי לבני תהיה שרקת חוץ, הרי היא נכשלה כישלון חרוץ בתפקיד זה במלחמת לבנון השניה, וכישלון (פחות חרוץ) במלחמה האחרונה

  • 25.

    אנשים נהרגים פה במלחמות והבועה מעשנת חשיש.

    ד, 22/01/09 21:38

    בושה לאן הגיע המדינה.

  • 24.

    ליברמן מסוכן למדינת ישראל ולשלמות הארץ...רק ליכוד או

    shlomokz , 22/01/09 21:04

    האיחוד הלאומי....אלה גם אלה ישמרו על ארץ ישראל וימנעו הקמת מדינה פלשתינאית....

  • 23.

    את טועה

    omri.t , 22/01/09 19:50

    אם כבר אז ביבי וברק צריכים לשתף פעולה
    ביבי חזק בתחום המדיני - כלכלי וברק מספר 1 בתחום הבטחוני.

  • 22.

    רק "עלה ירוק" כולם שמים "קנ" בקלפי!!!!!!!!!!

    valik100 , 22/01/09 19:43

    אין לנו בחירה נורמלית חוץ מעלה ירוק

  • 21.

    את הגינגל של עלה ירוק עשו חיים צינוביץ ונעם ינקלביץ (ל''ת)

    עלה ירקרק, 22/01/09 19:33

  • 20.

    היילכו יחדיו השניים

    ביביסט, 22/01/09 19:11

    תראו את התמונה של ביבי ונתניהו....כמה שהם דומים זה לזה !!

  • 19.

    יפה, מנחם. חזרת בתשובה.

    tomker , 22/01/09 19:10

    ובעניין ליברמן- חבל שלא התעכבת קצת יותר על העובדה, שאנשים לא מבינים שלליברמן מספיק מנדט אחד (או שלושה, ליתר דיוק) כדי להיכנס. רק ליכוד חזק ימנע משיכה לשוליים ו- 15 המנדטים הצפויים למפלגתו של ליברמן הם בעייה קשה מבחינה זו. אם כבר בוחרים בנתניהו, ראוי לתת לו את הגיבוי המתאים ומי שיודע איך יתנהג מקום 12 בישראל ביתנו - שיקום.

  • 18.

    כמה אופייני למנחם בן השטחי

    טל, 22/01/09 18:39

    זה שמישהו מקשקש כל הזמן על קבלה, מיסטיקה ומביא כמה ציטוטים מהמקורות לא הופך אותו למפותח מבחינה רוחנית.

    אבל למה שזה יעניין את מנחם הבור והשטחי?
    הרי אין לו מושג מי האנשים בעלה ירוק, מה הם עשו עד היום (פחות או יותר כלום), ומה הסיכוי שכניסה שלהם לכנסת תביא ללגליזציה של קנביס (0 עגול).

  • 17.

    עלה ירוק... עלה מר כעלה הלענה... (ל''ת)

    סקופידון, 22/01/09 17:59

  • 16.

    יופי הוא הקריטריון שלך להצבעה? מוזר מאד (ל''ת)

    למה אנסטסיה מיכאלי? תצביע לבר רפאלי, 22/01/09 17:33

  • 15.

    גם אני בוחר בתנועה הירוקה מימד (ל''ת)

    harmony , 22/01/09 17:14

  • 14.

    הימנים הם אנשים רפי שכל , תקפצו לי! (ל''ת)

    ע-ר-ס-י-ם, 22/01/09 16:51

  • 13.

    אתה לא רציני מספיק

    יאיר, 22/01/09 16:27

    הקול שלנו הוא אולי הדרך היחידה שלנו להשפיע על האוליגרכיה בארץ. אתה רוצה לזרוק אותו על מפלגות קקיוניות בגלל הפזמון או יופי המועמדים?

    הבחירה הראשונה שאתה צריך לעשות היא ימין או שמאל (קדימה אינה מרכז, אלא שמאל). אנחנו רואים כבר שבחרת ימין. המדיניות של הממשלה נקבעת ע''י הרה''מ והמפלגה השלטת, ולא ע''י שר החוץ. לפיכך, אין לצפות ממפלגה שאינה ימנית למלא מדיניות ימנית. דהיינו, האופציות היחידות שנשארו לך הם הליכוד והבית היהודי, ונותר לך לבחר ביניהם ברצינות. אולי בטור הבא?

    נ.ב. השיקול של מילוי תפקיד שר החוץ אינו רלוונטי. לבני אינה בנאדם ללא תחליף, ואני בטוח שיש הרבה מועמדים ראויים יותר שיודעים אנגלית לתפקיד שר החוץ. אם אתה סומך על נתניהו שינהל מדיניות שקולה, אז למה לא לסמוך עליו שידע למצוא מישהו ראוי לתפקיד שר החוץ?

  • 12.

    חבל על הזמן

    משה חיים, 22/01/09 16:18

    גם עם קופטש יעשן במליאה זה גימיק מיותר ליצנים לא חסרים שם בכנסת.ועל סדר היום יש ענינים יותר חשובים מהזכות להתמסתל שגם כך אינה מופרעת.

    מימד ירוקה? למה לגייס את הרצון הטוב של הירוקים ולבזבז את קולותיהם התמימים כדי להכניס שוב לכנסת את הרב מלכיאור החביב רק מפני שאיבד את השיריון הקבוע שלו בעבודה
    כדוס מחמד?
    העסק הזה רציני מדי מכדי לבזבז את ההצבעה
    על מפלגה קיקיונית שתתגרד באחוז החסימה ובמקרה הטוב (?) ביותר תכניס נציג אחד חסר משמעות לכנסת.
    הירוקים למינהם וגווניהם צריכים לאחד שורות כתנועה ציבורית רחבה לפני שתכנס למשחק הפרלמנטרי.
    אנחנו בפני משבר כלכלי שהיקפו ומחירו יתבררו ויתגלו באמת רק אחרי הבחירות. תנועות חוץ פרלמנטריות חזקות הן בעלות השפעה וכוח גדולים יותר מנוכחות קיקיונית
    בכנסת.
    אל תבזבזו את קולכם.

    • תגובה ל-12

      ינקל'ה, 23/01/09 00:53

      ''הדוס מחמד'' כהגדרתך, איבד את השיריון במפלגת העבודה, לכן הוא ניסה לשריין עצמו במפלגות אחרות. הוא לא 'ירוק'', רק הם הברירה האחרונה שלו, אחרי הרומן האחרון והקצר עם אילון.

  • 11.

    מה משותף בין המלך חוסיין ז''ל לציפי לבני שלנו?

    ישראלי, 22/01/09 15:58

    אמרו פעם על המלך חוסיין שהוא עשה שתי טעויות גדולות בחייו - האחת שנכנס למלחמת ששת הימים ואיבד את הגדה המערבית, והשניה שלא נכנס למלחמת יום כיפור.
    גם ציפי לבני, כשהיה צריך לנסוע לעצרת האו''ם למנוע את ההצבעה של קונדוליסה רייס, היא בחרה להישאר בארץ ולהופיע בחוג בית של ''קדימה''.
    לעומת זאת, כשהיה צריך לשבת מימינו של אולמרט במסיבת העיתונאים בה הודיע על הפסקת האש, היא נסעה לוושינגטון לחתום על איזה הסכם הזוי ומשני בחשיבותו, בו האמריקאים מתחייבים לסתום את כל המנהרות בפילדלפי.
    נו באמת....

    אלו הן רק כמה דוגמאות לשגיאות פוליטיות גדולות וחוסר תחכום ונסיון של ציפי לבני.
    היא קיבלה על מגש של כסף את הרכבת הממשלה, אך נכשלה והתבזתה.
    היא חייבת להפסיק לאחוז בקרנות המזבח של השלטון ולתת גב לחבורת המושחתים העורבת מאחורייה.
    היא חייבת להפסיק את קמפיין ההשמצות העלוב נגד נתניהו.
    נגמר לה הסוס...

  • 10.

    בשביל לקדם את דרך עלה ירוק צריך אירגונים על פוליטיים בעלי השפעה

    שיפעילו לחץ חיצוני על מפלגות בעלות השפעה, 22/01/09 15:37

    בדיוק כמו האירגונים הפמיניסטים שללא מפלגה הצליחו להעביר את כל החוקים שלהם נגד הגברים ובעד הנשים.למפלגה קטנה כזאת לא יכול להיות מספיק כח להעביר את הנושא בכנסת גם אם הם יצליחו להכנס לכנסת.ההתארגנות צריכה להיות חיצונית לכנסת,יש כמות אוכלוסיה גדולה שתומכת בזה שהיא המון מנדטים.וע''י אירגון נכון ואח''כ להתחיל להפעיל לחצים על המפלגות הגדולות אפשר להעביר את הנושא.

  • 9.

    יש אופציה ערכית אחת בלבד: התנועה הירוקה-מימד!!! (ל''ת)

    יובל, 22/01/09 15:36

  • 8.

    מי שרוצה נתניהו שיצביע איחוד לאומי או הבית היהודי. ההסבר בפנים!

    חיים, 22/01/09 15:25

    העניין הוא מאוד פשוט. כדי שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא הוא צריך לפחות 61 ח''כים בגוש הימין. גוש חוסם של 60 לשמאל יכתיר את ליבני כרה''מ. הבעיה היא שבגוש הימין מונים גם את האיחוד הלאומי והבית היהודי אשר לפי מרבית הסקרים מגרדות את אחוז החסימה (עם חשש גדול יותר לבית היהודי). אם חלילה, אפילו אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה יכול להיווצר מצב בו קולות ימין יקרים ירדו לטימיון ואפשרות הגוש החוסם לשמאל תגבר. לכן, עדיף אפילו לאיש ליכוד מובהק (כמוני, למשל) להצביע לאיחוד הלאומי/הבית היהודי כדי להבטיח א שלטון הליכוד. בינינו, מה זה משנה אם לליכוד יהיו 32 או 35 מנדטים בכנסת הבאה, אם אין לו אפשרות להקים ממשלה. תחשבו על זה טוב טוב לפני שאתם מצביעים.

    • נכון אבל מסוכן

      yosyeshel , 22/01/09 17:14

      אני חושב כמוך אולם מאידך אם קדימה תקבל יותר מנדטים בגלל בוחרים שחושבים כמונו...נאכל אותה בגדול

  • 7.

    רק התנועה הירוקה - מימד. השינוי החברתי - סביבתי שאנחנו כל כך זקוקים לו (ל''ת)

    יאירמ , 22/01/09 15:18

    • הרב מלכיאור ירוק? בדיחה לא מוצלחת. (ל''ת)

      ינקל'ה, 23/01/09 00:37

  • 6.

    מדהים שמפלגה שדוגלת בשימוש בסמים לא מחוץ לחוק.

    Jerraysi , 22/01/09 15:18

    ושלא תהיינה אי הבנות, סמים הורגים. סמים הורגים מיליונים של בני אדם בכל העולם, כל שנה.

    • מי אתה? קראת פעם את ''כאנאביס מריחואנה וחשיש''?

      רוסאריו, 22/01/09 19:43

      ומאיפה כל הבורות הזאת?
      שמע, תן בגוגל את השם של הספר שבכותרת ולך להחכים קצת.

    • סיגריות ואלכוהול הורגים הרבה יותר מסמים

      ש, 23/01/09 17:36

      והפלא ופלא - הם חוקיים.

  • 5.

    תגובה ל-1 על מה יש להתלבט ברור שליברמן. האיחוד הלאומי לא

    יאיר, 22/01/09 15:13

    יעבור את אחוז החסימה, אז חבל לבזבז את הקול שלך.
    תדאג שהוא יילך למפלגה שככל שהיא תהיה חזקה יותר, כך הממשלה תהיה ימנית יותר.
    ישראל ביתנו כמובן

    • ליברמן הוא ימני?

      alonr , 22/01/09 17:18

      הוא אמר רק לפני שנה שהוא מוכן לחלק את ירושלים ולמסור את מזרח העיר

      ליברמן הוא אחד שפועל לפי זמן ושעה אומר כל פעם משהו אחר

  • 4.

    ליברמן לא מאוזן? הפוסל במומו פוסל

    יגאל, 22/01/09 15:12

    זה על סף לשון הרע.
    מאיפה מנחם בן מביא את ההמצאות האלה?
    ליברמן הוא המנהיג הכי מאוזן ושקול שיש למדינת ישראל. בגלל זה הקול שלי צף לישראל ביתנו

  • 3.

    אני החלטתי האיחוד הלאומי (ל''ת)

    יערה א , 22/01/09 15:10

  • 2.

    אני מתלבט בין ליברמן לאיחוד הלאומי

    socrates37 , 22/01/09 15:06

    אני מזוהה עם הקו התקיף של ליברמן כנגד בוגדי המדינה.

    • צודק, אבל

      דוד, 22/01/09 21:01

      האיחוד הלאומי הוא בחירה יותר ראויה בגלל השילוב בין כמה כיווני חשיבה ולא דיקטטורה

      • מסכים איתך דוד (ל''ת)

        י, 24/01/09 18:56

    • נו, אז יהיה להם עוד מנדט או שניים, ותהיה שוב ממשלת קדימה+עבודה+חרדים? (ל''ת)

      חייבים ליכוד גדול - הבחירות הם על ראשות הממשלה!, 23/01/09 00:47

  • 1.

    בבחירות אלו רק צבר - מפלגת הצעירים של ישראל

    מושיק, 22/01/09 14:48

    10 מנדטים ומעלה בממוצע בבחירות במוסדות חינוך.
    10% לרשימות צעירות במוניציפלי

    מפלגה חברתית אמתית

    צי - הבחירה הנכונה של כולנו