• 222.

    והעולם ''קונה'' את הסבל שלהם

    התעייפתי, 25/01/09 14:33

    אמנם אנשים סבלו ונפגעו , קשה לאמר שהם חפים מאשמה, אבל אם לא יקומו וירחיקו את הרוצחים מבתיהם - לא ישרור שקט ולא יגיע השלום לאזור.

  • 221.

    תיקשורת או טיפשורת?

    josef41 , 24/01/09 11:54

    על תתלהמוכי נגד תיקשורת.בכך אנו מוכחים שנותנים לעתוניים לשלוט בחשיבתינו. מזמן הפכו עיתוניים ממדוחים (REPORTERS)לתעמולנים של רעיונות מצוצים מעצמם.
    יומיים אחרי תחילת מלחמת לבנון השניה היכריזו הם על חוכמתו של נסרללה ועליבותם של צהל וממשלה. גם אחרי בכי של ראש ממשלת לבנון ואחרי הודעה של נסרלה על שהופתע ומאוכזב מתגובה של ישראל.
    גם תוצאות חיוביות צבאיות, מדיניות ותדמיתיות של מבצע עזה האחרון מנסים בכל דרך להציג כנכותים. נא סילחו לתקשורת את הטפשורת שלה. תשתחררו נא מאובססיה והתמקרות למלל עלוב ממלא ערוצי TV, עתונים וכל דבר אחר. יפה שעתנו.

  • 220.

    לתרגם לכל השפות - ולפרסם בעולם ומהר!!!

    יופיטר, 24/01/09 06:51

    דובר צהל חייב להוציא תחקירים - חייב להמשיך להופיע בתיקשורת - ולדווח על מה נעשה אחרי המלחמה - ולא רק בארץ נהדרת -

    • ההסברה שלנו בתרדמת. ליבני עסוקה בחוגי בית. (ל''ת)

      משרד החוץ באפטר., 24/01/09 18:06

      • די לנו לראות את שרת החוץ ולהבין למה המדינה בתרדמת (ל''ת)

        רחלי, 01/02/09 12:59

    • דובר צה''ל הוא אדם חלש ואנמי (ל''ת)

      צפוני, 27/01/09 15:00

  • 219.

    מדהים איך מאמינים לכתבה של עיתונאי בודד ואוכלים אותה כסוכריה

    מיקי, 24/01/09 01:22

    .

    • לא, מה פתאום. באמת עדיף להאמין לפנטזיות של החמאס שמעולם לא אמר דברשיקר (ל''ת)

      הגיון שמאלני קלאסי, 24/01/09 07:29

    • כמה עיתונאים אתה מכיר שמפרסמים מידע למרות איומי החמאס? (ל''ת)

      רוב התקשורת מסתחבקת עם חמאס., 24/01/09 18:08

  • 218.

    השמאלנים ברץ עדיין מאמינים לחמאס

    איגור, 24/01/09 00:23

    נמאס מהשמאל הקיצוני!

  • 217.

    התקשורת הישראלית משרתת את האויב כל כך טוב, כנראה שאיראן משלמת להם (ל''ת)

    עיתונאים ג'חרי, 23/01/09 22:43

  • 216.

    קדימה לפרסם בכל מקום - למרות שגם לזה הארופאים לא יאמינו (ל''ת)

    5869 , 23/01/09 15:15

  • 215.

    כמה לא מפתיע..ח ,העיקר שארץ נהדרת חזרו על השטויות והשקרים האלה (ל''ת)

    השטויות והשקרים של האירופאים+ חמאס, 23/01/09 15:03

  • 214.

    כיאילו שזה לא ידוע!רק חבל שאין עוד כתבות כאלו בכול העיתונים!

    תומר, 23/01/09 14:12

    וזה מאיטלקי-איפה העיתונאים הישראלים!
    רוצים לשמור על הגוב שלכם?

  • 213.

    התקשורת הישראלית גם שהיא משתדלת מאוד היא כלי שרת לאוייבינו (ל''ת)

    לפחות תיהיו מקצוענים אם לא פטריוטים, 23/01/09 13:35

  • 212.

    אם אזרחי עזה נגד הולכים נגד חמאס למה הם בחרו בו לשלטון? (ל''ת)

    סתם שאלה, 23/01/09 12:50

  • 211.

    אז גם עדנאן אבו חסאן שיתף פעולה עם חמאס (ל''ת)

    עם תקשורת כזאת לא צריך אויבים, 23/01/09 12:47

  • 210.

    העיקר שהתקשורת שלנו פרסמה,כרגיל,את שקרי האויב כעובדות

    גל, 23/01/09 11:44

    אני מתקשה להחליט אם זו נאיביות שנובעת מטיפשות תהומית (כי כבר ראינו 1000 פעם שהאויב משקר כדי לפגוע בנו מוראלית), או שאנשי התקשורת בישראל כל כך קנו את הנרטיב של האויב, שהם מאמינים שהישראלים הם רוצחים צמאי דם.

    בכל מקרה, כשזו התקשורת של הדמוקרטיה שלנו, אנחנו בצרות.

    • כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      איגור, 24/01/09 00:24

  • 209.

    זו ההזדמנות של התקשורת הישראלית לכפר ולו טיפה על מה שעשתה

    מחפשת צדק, 23/01/09 11:14

    עיתונאים ישראלים - תתחילו להפנים מה קורה בעזה ואצל הפלסטינאים, ותפיצו את הדברים הללו לרשתות זרות.
    אולי ככה תוכלו לכפר קצת על העליהום שעשיתם על הצבא והמדינה שלכם!

  • 208.

    ותודה לתקשורת הישראלית בשרות האויב ! (ל''ת)

    הרשל'ה, 23/01/09 10:18

  • 207.

    איך התקשורת הישראלית אכלה את זה בלי מלח אפילו??? (ל''ת)

    חחח עבדו על כולנו בעינים, 23/01/09 09:37

  • 206.

    למי להאמין?????

    דני המוכיח , 23/01/09 09:01

    ב-YNET פורסמה הכחשה של צה"ל :
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3660395,00.html

    • אצל הערבים שקר וגוזמה הם לא חטא והאמת לא ערך עליון

      מחמד, 23/01/09 12:12

      תפנימו את זה כבר!

    • אני מאמין שהאמת באמצע. לא כאן ולא כאן.

      דון קורטיזון , 23/01/09 13:15

      אני יודע מידע אישי, שצה"ל עבר על רשימת 900 מההרוגים הפלשתינים באמצע המבצע. וכ-700 פלוס היו אנשי חמאס. גם אם לא חמושים.

      • אמת באמצע?? כלומר שהאמת נקבעת על-ידי העוצמה של המסרים ולא על-ידי

        יהושפט, 26/01/09 15:47

        העובדות? כלומר, אם ירבו מכחישי השואה יקטן מספר הקורבנות של הנאצים? איזו שטות סותמת מחשבות!!!!

        • לא זאת הכוונה.

          דון קורטיזון , 31/01/09 01:51

          אלא, שכרגע לכל צד יש אינטרס להפחית או לנפח את מספר הקורבנות.
          כשיש עובדות, יש עובדות. ואין על מה לחלוק.
          כרגע, יש יותר שמועות מעובדות.
          אתה שוכח דבר אחד חשוב. גם מערכת הביטחון בעצמה באמצע המבצע, היתה תלויה בגורמים שונים ומשונים. רובם לא אובייקטיבים.
          ואלה שהיו אובייקטיבים, היו מופגזים בנתונים שגויים במכוון.
          לכן, איך אומרים?
          כשגבר אומר לך עם כמה בחורות הוא היה, אתה לוקח את המספר שהוא ענה לך ומחלק ב-3.
          וכשאישה אומרת לך עם כמה גברים היא שכבה, הכפל זאת פי 3.
          אז עד שאין נתונים סופיים. שזהו דבר שקורה בראייה אחורנית לאחר מספר ימים או שבועות מתום המבצע.
          בנתיים קח את כל הנתונים מכל המקורות ועשה לך ממוצע. וזאת הכוונה לאמת שנמצאת באמצע.
          אם לא הבנת אותי, אני משתתף בצערך.

  • 205.

    why don't you have the link to the italian article?

    ezone, 23/01/09 07:41

    Anyone have the link, pls share.

    • here's the link

      noamshanee , 23/01/09 17:09

      http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml

  • 204.

    פשוט שערורייה שכאן מצטטים את המספרים של הפלסטינים בלי לבדוק!!!!!!!!!!!

    Eחד, 23/01/09 07:00

    1300 הרוגים, 410 ילדים....... כמה צימס עשו מזה התקשורת ואנשי השמאל בימים האחרונים. והאמת... 600-700 הרוגים, רובם מחבלים.

  • 203.

    עם ישראל עוד יבוא חשבון עם התקשורת הבוגדנית והשקרנית ביודעין..

    אין כאן שום תום לב-כמו במלחמת לבנון שוב הם ''קונים'', 23/01/09 02:02

    את השקרים של הערבים (לדעתי הם גם מלמדים אותם איך לפעול נגדינו בעולם).אחרי שהם משיגים את המטרה-האמת יוצאת לאור ע''י עיתונאים זרים.. אם לא היה האינטרנט גם את זה לא היינו יודעים,רק שהיום הם חייבים לפרסם,אך זה רק באיחור ואחרי שהנזק נגרם.

  • 202.

    רופאי ביה"ח בעזה רימו אותנו? מה על עדות ד"ר אלעייש?

    נחום שחף , 23/01/09 01:43

    גם הוא רימה?
    רופאי עזה הוסיפו כ-600 עד 700 אזרחים שלא היו ולא נבראו למניין ההרוגים.
    הרופא מעזה לא השתתף בהלווית בנותיו בעזה ועזה לא נמצאת בצד השני של העולם.
    בדיקות צה"ל גילו כדורית מתכת שאינה בשימוש צה"ל ובודאי שאינה חלק מפגז הטנק בגופה של האחיינית של הדוקטור המכובד.

    האם מדובר בפרשת א-דורה שניה?

    אמרה יהודית עתיקה אומרת - רימו אותך פעם אחת הרמאי רמאי, רימו אותך פעם שניה אתה הרמאי.

    על ראש הישראלי כתוב לנו - אני טמבל?

  • 201.

    צפו בכתבות הבאות- דיווחים שאף אחד לא רוצה לשמוע...

    yeshua4everyone , 23/01/09 01:25

    צפו בוידאו:

    http://mediadownload.soundwaves2000.com:8080/mv/sn1-22-07.wmv

    http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7703&news_iv_ctrl=0&abbr=tv_

    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7713

  • 200.

    גדעון לוי גם 600 זה מספיק בשביל דמגוגיית הדמים שלך (ל''ת)

    לוחמי החופש של גדעון לוי, 23/01/09 00:17

    • עזבו את גדעון לוי !

      dbensha , 23/01/09 11:58

      טוב שיש לנו אותו, שישמור עלינו שלא נתבהם מרוב שנאה.
      הוא היתרון הכי בולט שלנו לעומת הערבים: להם אין מצפון, אין מעצור, ואין אמיצים כמו גדעון. נעשה מה שצריך לעשות וגם נקשיב לפעמים לגדעון.

    • גדעון לוי הוא אדם הזוי שנטרפה עליו דעתו מרוב דבקות במטרה (ל''ת)

      זו האמת, 23/01/09 13:33

  • 199.

    ואיפה אשרת קוטלר כשצריך?...

    tomerhs , 23/01/09 00:09

    שידעה לגרום לכולנו לבכות בכלל רופא ששכל את בניו בכגלל פגד של חמאס? לא טוב לה לדווח את האמת?...

  • 198.

    המספר נופח כי החמאס ספר גם את הבתולות (ל''ת)

    לא שיקרו, 22/01/09 23:52

  • 197.

    תנחומימ

    דהדה, 22/01/09 23:24

    תעזבו את שלומי אלדר בשקט הוא יושב שבעה אצל הרופא בעזה

  • 196.

    מה פתאום אתם מפרסמים שקרים כאלה?!? איך זה ישרת את השמאל הסהרורי? (ל''ת)

    דון קורטיזון , 22/01/09 23:12

  • 195.

    חבל רק שהתקשורת שלנו כותבת נגדנו

    חי פה, 22/01/09 23:08

    כמו מקרה הד''ר נכון שלומי אלדד?

  • 194.

    מעניין אם בערוץ 2 או ערוץ 10 יפרסמו עכשיו את העובדות או שיהיה נוח להם

    ורד, 22/01/09 22:34

    להמשיך ולהאשים את צה''ל

  • 193.

    Please forward this link

    Monty , 22/01/09 22:33

    http://www.tinyurl.com/gazalies

    • ומה אתה חושב..

      עמית, 22/01/09 23:20

      שהעולם יתייחס לאמת?? הם ששוב פעם יגידו שזה תעמולה של היהודים.

      • You are right...

        Monty , 23/01/09 19:04

        The only paper that printed the news this morning... interviewed some well known anti Israeli doctor who claimed that it is an Israeli propaganda.


        Well.. atleast better then nothing, one should not give in the PR war.

  • 192.

    לפלסטינים זכרון קצר.

    שוקו, 22/01/09 22:12

    בבחירות הבאות יצביעו שוב לחמאס.

  • 191.

    תנצלו את העדויות -מהרופא ומהכתבת

    מוריה, 22/01/09 22:00

    ההסברה שלנו הייתה ונשארה ללא תהודה.

  • 190.

    איפה משרד החוץ למען השם??

    שמאלני שפוי, 22/01/09 21:48

    אנא עשו כל מה שביכולתכם להביא את האמת לעולם!!

    • הבעיה היא לא משרד החוץ..

      יניב, 22/01/09 23:19

      הבעיה היא התקשורת שכל פעם עושה את אותו הדבר ורצה לפרסם את השקרים של הערבים ( אם זה עכשיו, אם זה בלבנון, ג'נין או מלחמת ששת הימים).
      הבעיה הנוספת שנוח לעולם לצאת נגדנו, הם היו מאוד מרוצים אם הערבים היו מצליחים לעשות את מה שהם מעוניינים כלכך לעשות- להמשיך את מה שהנאצים התחילו

  • 189.

    כל הכבוד לכתבים האיטלקים - עיתונאים אמיתיים

    דן, 22/01/09 20:57

    חשבתי שכבר אין יותר כתבים שהדבר החשוב ביותר בשבילם היא האמת והם מוכנים להסתכן לשם כך.
    לצערי רובם הגדול של העיתונאים וגם מדענים מתחום החברה מעונינים בהתאמה של התוצאות לקו המחשבה הפוליטי שלהם ולא האמת.

  • 188.

    אני לא מאמינה, נהרגו הרבה יותר, בינהם אזרחים רבים (ל''ת)

    זהבה ג., 22/01/09 20:29

    • את לא מאמינה כי היית שם? או כי כך את רוצה שיהיה

      דן, 22/01/09 20:58

      אחרת ישראל לא תצא מספיק דמונית?

      • דן, ךא שמת לב לשם החתום: זהבה ג. - כאילו זהבה גלאון... (ל''ת)

        שפי, 22/01/09 22:47

  • 187.

    המלחמה אינה קובעת מי צודק. המלחמה קובעת מי ישאר בחיים.

    War, 22/01/09 20:05

    War does not determine who is Right.
    War determines who is Left.

    • כלומר, המלחמה קובעת מי שמאלן (ל''ת)

      שפי, 22/01/09 22:48

    • ואוו, איזו פנינה. תמשיך לתרגם לנו בבקשה, עוד עוד (ל''ת)

      מה הקשר, אף אחד לא יודע, 23/01/09 06:08

  • 186.

    שקרנים

    david, 22/01/09 19:52

    כנראה ששכנינו ומנהיגיהם בעזה לא למדו שום דבר ונשארו השונא הגדול ביותר של עצמם.
    חבל מאד על הפסקת האש שלדעתי אולצנו לה ע''י ''יפי נפש'' למיניהם. חוששני שעוד נצטער על כך.

  • 185.

    בעתוני ארהב מדווחים שהחמאס מחסל עשרות אנשי פתח, באשמת שיתוף פעולה עם

    כבר כמה ימים..., 22/01/09 19:49

    ישראל.

  • 184.

    בעתוני ארהב מדווחים שהחמאס מחסל עשרות אנשי פתח, באשמת שיתןף פעולה עם

    Great..., 22/01/09 19:42

    ישראל.

    • Nonsense

      Jehova, 22/01/09 20:29

      All there is in the newspapers in the US is that Barak farted twice and Michell burped 3 times.

  • 183.

    זוכרים את : קול הרעם מקהיר" ?

    ברעם , 22/01/09 19:39

    הקשישים שבנינו עדיין זוכרים את תחנת הרדיו: קול הרעם מקהיר שהודיעה בשידורים בעברית לעם ישראל שצבא מצריים המהולל פוסע ברחובות תל אביב בזמן שהחיילים המצריים ברחו בלי נעליים. כניראה שזאת מסורת ערבית לנפח בלונים.

    • לא, בלונים מנפחים ילדים ישראלים.

      דון קורטיזון , 23/01/09 00:07

      הם סתם מנפחים את המוח.

    • קול הרעם היווה תוכנית בידור לא רעה.

      אלי, 23/01/09 15:48

      ביום הראשון למלחמת ששת הימים דווח ''כאן קול ברעם מקהיר כוחותינו מתקדמים בכל ''החזיות'' עוד מאה ק''מ מתל אביב'', וכך כל יום עד ליום הרביעי של המלחמה, ''כאן קול הרעם מקהיר קול הרעם משמע בחוצות קהיר'' ויש עוד לא מעט סיפורים על העברית המצחיקה של אנשי התחנה שנועדה להפיץ דיס איפורמציה בקרב תושבי ישראל, כשמולם היה חיים הרצוג ז''ל החריף בשכלו ודיבורו. שבת שלום.

  • 182.

    הבוגדים מהשמאל הקיצוני המעוות,מ-ח-פ-ש-י-ם (!!) ''פשעים'' של ישראל!!

    דרור מרמת גן, 22/01/09 19:30

    זהו מייל שקיבלתי:
    (האם השב''כ והמשטרה יפעלו נגדם?)
    זכות הציבור לדעת!

    אם את/ה שירתת בעזה במבצע האחרון, בסדיר או במילואים, אנו רוצים לדבר איתך.
    אם את/ה מכיר/ה משיהו ששירת במבצע האחרון, בסדיר או במילואים, אנו רוצים לדבר איתך.
    אנא התקשרו למספר: 0508454725
    זהות נותני העדות או יוצרי הקשר עמנו תישאר חסוייה.
    The Public Needs to Know!
    If you know anyone who served in the recent it cursion in Gaza, we want to talk with you.
    0508454725 Please call
    All calls are confidential

    נסיון נוסף לעבור את הצנזורה.

  • 181.

    מה זה לא היה ברור?

    עמית, 22/01/09 18:52

    כל פעם זה חוזר על עצמו, הפלסטינאים וכל התומכים בהם ( או''ם שמום לדוגמא), תמיד מנפחים מספרים של הרודים ופצועים, ותוך כמה זמן מתברר שלא היה ולא נברא הדבר.
    כמו כן תמיד הם מספרים סיפורי זוועות שכאילו הישראלים עשו ובסוף מתברר שהם עצמם עשו.
    הבעיה הכי גדולה מכל העניין שהתקשורת הישראלית לא לומדת כלום מזה ורצה לספר לכל העולם, אח''כ מתפלאים שכולם יוצאים נגדנו.

  • 180.

    טיבי ודחלקה תפתחו אוהל ניחומים לדר" .בעזה אין בג"צ.לכם יהיה האומץ????? (ל''ת)

    gadii , 22/01/09 18:38

  • 179.

    ימח שמם של הערבים

    ההה, 22/01/09 18:34

    כמה בכיתי ופחדתי עבורם .כולם שקרנים נימאס.
    אוי לכם אם לא תחזירו את גלעד שליט בריא ושלם.זו אזהרה לחמאס.

  • 178.

    עדות לאו''מ ולכל מי שטוען אחרת

    ריקי, 22/01/09 18:33

    חשוב מאוד שיתחקרו את הרופא , כדי שכל העולם ידע עם מי יש לנו עסק , אני מרחמת על הרופא ועל כל אלה ששמותיהם הוזכרו בכתבה פן יבולע להם . שמענו מה עשו אנשי החמאס לתושבים בעזה , כל העולם צריך לדעת וכמו
    שאמרו חכמים מאתנו תמיד טוב שיש עדות
    מאנשים בשטח. לא לפספס .

  • 177.

    הפערים בתקשורת הישראלית משאירים אותי פעור פה.

    הכיצד,למה ומדוע, 22/01/09 18:30

    ראשית, שאפו למעריב על ''שהרים'' את הסיפור הנ''ל ראשון.

    לידיעות לקח עד אחר הצהריים.

    אבל הכי גרוע הארץ; גם כאשר הם סוף סוף הלו את הכתבה...די מתומצת יש לומר --הם גוררים את הרגליים בפרסום התגובות. נכון לעתה = 0.


    אני מבין שזה משבש את האג'נדה והפטפטת חסרת הרסן של גדעון לוי ושות'---- אבל בכל זאת מדובר בנושא שמשליך על כולנו.

    הכיצד, למה ומדוע.....נשגב ממני להבין.

  • 176.

    just sit on tv and count you motherfuckers

    D, 22/01/09 18:27

    just sit on tv and count you motherfuckers

    • You terroist coward. Your propaganda is not going to work (ל''ת)

      ישראל, 22/01/09 22:48

  • 175.

    להקים וועדה שתפקח על הדיווחים של עיתונים! בלתי נסבל (ל''ת)

    אריק, 22/01/09 18:27

  • 174.

    להלן תגובתי.

    itaisi , 22/01/09 17:53

    קראו כאן, כי היא קצת ארוכה בשביל התיבה הזו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=389063.msg3342535#msg3342535.

    תודה.

  • 173.

    שירד האסימון

    חוויקה, 22/01/09 17:35

    הכתבה הזו לא הפתיעה אותי ורבים כמוני שמכירים את השיטות הפלשתינאיות להשחרת המצב.
    חבל שעוד לא ירד האסימון לחלק ''האינטלקטואלי שבעםנו, להבין שיש לנו עסק עם שקרנים, רוצחים ואוייבים קשים ועדיין ממשיכים לספק סרטים והצגות המוסיפים שנאה לעמנו על ידי הצגתם בחו''ל רק כדי לזכות בפרסים.
    אולי יתחילו לספק סרטים אמיתיים על החמאס ועל תמימות הישראלית הומחפים שלום עם מי שאינו רוצה בזה

  • 172.

    איזה יופי שיש ערבים אנושיים שמספרים את האמת...

    שי, 22/01/09 17:19

    תודה לכם פלסטינאים יקרים... אולי מכם תבוא הישועה.

    • איזה יופי שיש ערבים בכלל, יש את מי לשנוא, אחרת היינו אוכלים אחד השני

      הולך בטל , 23/01/09 08:47

      גם ככה אנחנו שונאים לכל הכוונים:
      החילונים האשכנזים שונאים את: הדתיים, החרדים, את המזרחיים, את הרוסים ואת האתיופים. ולהיפך.
      המזרחיים:כמו האשכנזים בהבדל אחד.
      החרדים: את כל מי שהחליטו שהוא ציוני
      החרדים, את החצר השניה של הרב השלישי.
      ההומויים את הסטרייטים ואת הנשים.
      הסטרייטים את ההומויים.
      וכן הלאה וכן הלאה

      • אוקיי, איש לא טען שאנחנו טלית שכולה תכלת. אבל למה להכליל? (ל''ת)

        דון קורטיזון , 23/01/09 13:06

  • 171.

    אולה איטליה אוהבת אתכם!!!!!!!!!!!

    שולה ממטולה, 22/01/09 17:07

    תודה רבה. על המיידע. לא כל הגויים אנטישמים.

  • 170.

    רבקה הגאה

    גברת לוי, 22/01/09 16:46

    יקירה!
    1. מסתבר שגם את לא יודעת לאיית.
    2. יש לך פה ביוב שאלוהים ישמור.
    3. אולי גם את תלכי לקרוא איזה ספר ...תתחילי עם איך אוכל לכתוב עברית וגם לסתום באותה שפה
    שיהיה לך סופשבוע נעים מתוקה !

    • לי בטוח יהיה סוף שבוע נעים, אני לא כל כך בטוחה לגבי סוף השבוע שלך

      שירה, 22/01/09 18:20

      בכל אופן אל תשכחי את הכדור גם ככה איחרת בכמה שעות. את רואה כמה שזה משפיע על המח.

  • 169.

    תנחומי לבני משפחתו של הד''ר

    לין, 22/01/09 16:21

    שמן הסתם לא יראה אור יום יותר...
    סליחה, תנחומי לבני העם הפלסטיני על הרצחו של הד''ר וכל בני משפחתו על ידי החמאס....

  • 168.

    אנו עיתונאי ישראל כה אפסיים ושטחיים שבסה"כ עבודתינו לדברר דוברי חמס (ל''ת)

    gadii , 22/01/09 16:20

    • היקום עיתונאי ישראלי שסוף סוף יחזיר את כבוד העיתונאות ויכנס לבדוק? (ל''ת)

      gadii , 22/01/09 16:23

      • כן מר שלומי אלדר?חוץ מ SMS יוצא לעתים מהמשרד?והס מלהזכיר דיווח מהשטח (ל''ת)

        gadii , 22/01/09 16:28

        • וסולימן שאפי,כעתונאי מקובל עליך שע"מ לדווח מעזה-צריך לשתול ידיעות מחמס (ל''ת)

          gadii , 22/01/09 16:32

  • 167.

    מה שלא מפרסמים בישראל: אנשי חמאס מחסלים אנשי פתח ברצועה,

    עשרות ביום, 22/01/09 16:10

    בחשד המוצדק(?) שמסרו מידע לישראל....

  • 166.

    הביאו עדות זו לידיעת האום! ! ! ! ! ! (ל''ת)

    השה מ,,,, 22/01/09 16:08

  • 165.

    ל154

    דודי, 22/01/09 16:04

    נראה לך שירדן תסכים?
    לא סובלים את הפלסטינים בכל העולם.
    לצערנו את ישראל לא סובלים אפילו יותר. הרבה אנטישמיות.

  • 164.

    מישהו מופתע?

    דרור, הארץ, 22/01/09 15:53

    נו, באמת. לא מופתעים ולא נעליים.
    אנחנורגילים שחמאס לא יכולים להוציא מילה אמת מהפה.

  • 163.

    רק אצלנו שמאלנים מטומטמים אוכלים כל מה שמאכילים אותם פעילי הטרור (ל''ת)

    עדי, 22/01/09 15:50

  • 162.

    Same as Always

    Amir, 22/01/09 15:47

    Blood Libels against the Jews. Easy sell for the Arabs.

  • 161.

    יש מצב לארגן לי את הכתבה באיטלקית? לינק מקורי? תודה (ל''ת)

    התותח, 22/01/09 15:43

    • מה הבעיה? בבקשה....הרי הלינק המקוצר

      דני, 22/01/09 18:49

      http://tinyurl.com/ch7rst

      • http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_a

        ארגל , 22/01/09 23:25

        http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml

  • 160.

    מספר ההרוגים

    avitouv@014 , 22/01/09 15:41

    הם משקרים גם לעולם וגם לעצמםובסוף מאמינים לשקרים שלהם

  • 159.

    על מה השמחה שנהרגו מעט או הרבה, בכל מקרה לא מספיק. (ל''ת)

    מבולבל, 22/01/09 15:39

  • 158.

    אפילו קדאפי לא מכיר במדינה פלסטינית ימות המשיח

    socrates37 , 22/01/09 15:38

    מידיעות שהתקבלו כרגע ברשת ב'
    קדאפי טוען שאין מקום להקים מדינה פלשטינית אלא להקים מדינה משותפת שתיקרא ישראטין.
    אינני יכול להסכים איתו עם שינוי שם המדינה אולם יש לו רעיון יפה בדבר אין מקום למדינת פלשתין.
    הבעיה שאנחנו במילכוד משניי הכיוונים.גם לתת להם אזרחות איננו יכולים כי הם יאכלו אותנו בלי מלח גם ככה.
    חייבים לייצר פתרון אחר ויצירתי.אולי להעבירם לירדן בפיצוי כספי הולם.כמו שעשו התנתקות מעזה.

  • 157.

    אין חדש תחת השמש ! היהפוך כושי עורו ?

    שרגא רפאל , 22/01/09 15:37

    תמיד אמרתי שהערבים חיים בעולם של עלי באבא ופנטזיות, ברגע שיבינו ויראו את האמת מול עיניהם ישתנו חייהם לטובה.
    כמו הטענה שלהם לניצחון אלוהי על צה"ל עם שוך הקרבות, הם היחידים שמאמינים לפנטזיות שלהם.

  • 156.

    היכן השמאל המשתף פעולה עם הערבים נגד מדינתו? צועד תחת דגלי האויב. (ל''ת)

    האדמור מבגדד, 22/01/09 15:36

  • 155.

    וכי חשבתם שהחמאס דובר אמת??? (ל''ת)

    רעמסס, 22/01/09 15:34

  • 154.

    פרס פוליצר לעיתונאי האיטלקי !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מילואימניק, 22/01/09 15:34

  • 153.

    אין חדש (ל''ת)

    אריה, 22/01/09 15:29

  • 152.

    THE TRUTH

    YOSSI, 22/01/09 15:29

    BOKER TOV ELIAHOO THE TRUTH ALLWAYS COMES OUT WE DID NOT NEED ANAVIE TO TELL US ALL THAT WHAT WE NEED IS to have THIS STORY SHOWN ALL OVER THE WORLD ON MAIN MEDIA's

  • 151.

    אם לשקר היה פרנסה.......

    אפיפיור, 22/01/09 15:28

    אם השקר היה פרנסה החמאס היו עשירי העולם.\\
    גידעון לוי מהארץ בטח לא קרא את הכתבה הזאת.יש להעמיד למשפט צבאי את כל הבוגדים שסירבו לצו 8 בעת מלחמה.

  • 150.

    בטח החמאס כבר רצח אותו. מה שברור, בעלול, חלבי,אשפי ואלדר לא יפרסמו זאת (ל''ת)

    וכול הכבוד למעריב על הפרסום, בעיניי זה מרתק ומדהים, 22/01/09 15:25

  • 149.

    כל הכבוד לעורך האתר ששם את זה ידיעה ראשית

    אני, 22/01/09 15:25

    ולא כמו באתרים אחרים כותרת משנה שבקושי רואים

  • 148.

    עמוס עוז - קראת את הכותרת?

    עמי מור, 22/01/09 15:24

    או שזה לא בשבילך

  • 147.

    אבל זה ברור..

    א.ג, 22/01/09 15:15

    ומן הסתם שגם הרבה מאוד מהנזק זה בגלל כמות חומר הנפץ, המלכודות והמטענים שהם החביאו.

  • 146.

    ח ב ל ואני סברתי לתומי שגם 1200 זה הרבה פחות מדי. אבל תמיד יש תקווה.

    elkazam, 22/01/09 15:13

    אינשאללה

    • Gadol!

      Gadol!, 22/01/09 19:29

      The more, the merrier...

  • 145.

    יש להם הרבה יותר הרוגים, אבל כולם מחבלים שנקברו

    אבי, 22/01/09 15:13

    בחשאי כדי שלא ידעו מה גודל המכה שחטפו

  • 144.

    החמאס אפילו לא נאצים..

    ..., 22/01/09 15:13

    פשוט חבורה של פושעים שהגיעו לשלטון.זה הכל.
    לא אכפת להם מעמם שלהם. אין להם שום בעיה שאזרחים תמימים ייהרגו.. כפי שלפושעים אחרים(...) אין בעיה לפגוע באזרחים חפים מפשע.

  • 143.

    האמת נחשפת!!!

    דרור, 22/01/09 15:10

    לישראל הצבא המוסרי בעולם!!!

  • 142.

    לא יכול להיות..לוחמי חמאס לא עושים כאלה דברים... תשאלו את גדעון לוי (ל''ת)

    אופס, 22/01/09 15:09

  • 141.

    גם העתונאית הצרפתיה וגם עתונאי האטלקי היו שם הם עתונאים שעושים את העבו (ל''ת)

    את העבודה העתונאית האמיתית, 22/01/09 15:08

  • 140.

    נו אתם מאמנים להם .

    5078 , 22/01/09 15:07

    כמה שהם אומרים שיש להם מתים אנו לא צרכים להאמין

  • 139.

    תשובה לגדעון לוי לעיתון הארץ שכנראה לא יפרסם זאת לעופר שלח ואמירה הס (ל''ת)

    תתנצלו מוסריים שכמותכם, 22/01/09 15:05

    • לגבי הס ולוי אני מסכים. עפר שלח נכה צה''ל שהשאיר את מוחו על אדמת לבנון (ל''ת)

      מותר לו להגיד מה שהוא רוצה; צריך להנהן וזהו, 23/01/09 08:31

  • 138.

    הנה יצא המרצע מהשק!!!!

    בני123 , 22/01/09 15:04

    אני מקווה שאת הכתבה הזו תקרא יונית לוי,גל גבאי,עמוס עוז,יונתן הקטן מאוד גפן וכל יפה הנפש שטענו שצהל מבצע בעזה טבח.
    אני גם מקווה שאת תגובתי תקרא או יקרא זה שטען שאני גיזען כאשר טענתי שהשקר הוא בילד-אין במוסלמים.
    אט אט האמת יוצאת לאור.בין אם מדובר בכמות ההרוגים ובהם שרבע היו, כביכול,ילדים.ובין אם מדובר במקומות אותם צהל תקף.כגון בתי ספר ,מסגדים ועוד.
    עוד יתברר שחלק מההרס נעשה ע"י החמאס בין במתכוון ובין בשוגג, וזאת כדי להעצים את
    מראות הזוועה" שביצע צהל.

  • 137.

    Ora la veritא viena a gala!! (ל''ת)

    liker, 22/01/09 15:04

    • כותבים ככה

      ארגל , 22/01/09 20:43

      La Verità viene ora a galla

  • 136.

    שקוף שהם שקרנים, עכשיו גם שאר העולם צריך לדעת מזה (ל''ת)

    חמאס שקרנים!!!, 22/01/09 15:03

  • 135.

    חבל באמת שזה התוצר הסופי....ההצגה הכי טובה בעולם...לפחות היתה אמיתית?? (ל''ת)

    herzi33 , 22/01/09 15:00

  • 134.

    אנו דורשים ועדת חקירה של האום , וחקירה ישירה של מוסדות האו''ם בעזה . (ל''ת)

    ארז, 22/01/09 14:58

  • 133.

    אולי החמאס התכוון עד....... שיגיעו מספר ההרוגים ל.... (ל''ת)

    האיכפתית, 22/01/09 14:56

  • 132.

    אכן

    נעמה, 22/01/09 14:56

    מה שמראה שהחמאס הם לא רק רוצחים ושפלים אלא גם שקרנים גמורים.

  • 131.

    מי זה לורנצו קרימונזי?

    א. תור פז, 22/01/09 14:54

    למי שלא עוקב ומכיר, מר לורנצו קרימונזי הוא כתב ותיק מאוד בישראל שעוסק במתחולל ברשות הפלאשתינאית, ובעל רקורד עשיר של כתבות שלא צידדו בישראל כלל וכלל. לכן הוא רחוק מלהיות חשוד כמשוחד על ידינו. אם הוא כותב את הדברים הללו , גורמי שמאל ו''אבירי המוסר'' חייבים למלא פיהם מים (=לשתוק).
    ולמי שלא קלט - שוב החמאס עשה לנו בית ספר לתעמולה וכבש את העולם בשקריו כשהוא מותיר אותנו נאבקים בגלי השמצות שצריך עכשיו להפריחן.
    טוב שיש כתבים כמו לורנצו שמגלים אמינות ויושר.

  • 130.

    ל 120

    שוש, 22/01/09 14:53

    אין מילים לתאר כמה אתה נמוך. פחות אפילו.

  • 129.

    יאללה, הוא הרס לשמאל ולאחמד טיבי ובארכא וא-סנע..לא נורא תתגברו חחחחחחח (ל''ת)

    אכלתם אותה ,האמת יצאה לאור, שיכא אתכם ה ''ברק'' שנית, 22/01/09 14:51

  • 128.

    אזרחי ישראל מפגרים, במקום להתאחד ולהגן על המדינה והיהודים

    אזרח, 22/01/09 14:48

    היהודים שבפנים פוגעים בה, אתם חיים כאן ואתם נגד ישראל גם כשיש מידע כזה, איך אפשר להיות שמאלני כשיורים טילים על ערי ישראל, כשכל העולם נגד ישראל, כשהמוסלמים משתלטים על הכל, צריך להיות בן אדם רעעע מאוד הכי גרוע, וחסר כל הבנת חיים- אנטי צדק ואמת.

  • 127.

    Please Let the world know the TRUTH!

    Uzi, 22/01/09 14:47

    I live in England and here, like in the rest of the world, we only get the Al-Jazeera narrative, regurgitated by all the local channels- i.e. ‘massacres’ etc.
    I appeal to the Israeli government don’t give the propaganda stage to the Arab fantasists. Fight back because we are losing the world opinion for no good reason!

    • מה לעשות, ציפי ליבני עסוקה בחוגי בית. קמפיין הבחירות חשוב יותר. (ל''ת)

      ההסברה יכולה לחכות., 23/01/09 21:10

  • 126.

    שיאיר לפיד יבקש סליחה

    אתי, 22/01/09 14:47

    טען שאנחנו הורגים ילדים ואין רגשות בלבנו

  • 125.

    צריך לגרש את כל כתבי הבי.בי.סי מהארץ הם משרד היח'צ של חמס וחיזבאלה

    ma, 22/01/09 14:47

    אני חי בחו''ל וצופה בחדשות שלהם מדי פעם. ומקשיב לגל''צ קבוע.זה נשמע שתי מלחמות שונות.הארופאים מקבלים מידע מהבי.בי.סי ושם אנו מוצגים כמו איזה חבורה של רוצחים הדרום והסבלנות שלהם לא מוצגת שם. ואת כל התעמולה שלהם הם עושים מירושלים. לגרש אותם מיד לעזה ולהחרים אותם ושיכתבו מה שהם רוצים.רק לא בחסות המדינה.הרי כל החד צדדיות שלהם הם שואבים מסיבות כלכליות נטו.אז שילכו לאלף ''עזה זל''

  • 124.

    יוסי בר כל הכבוד לך.יישר כוח.תבורך אמן.

    socrates37 , 22/01/09 14:46

    עיתונאי השואף להביא לנו היבטים אחרים ולומר את האמת הרי הוא משובח.
    בניגוד לליצני החצר בארץ שהם חד צדדים לטובת האוייב.יוסי בר מוכיח עיתונות מהימנה.עלה והצלח.שיחקת אותה.

  • 123.

    כל הכבוד לצהל שנהג כפי שהיה צריך לנהוג

    דינה, 22/01/09 14:42

    החמאס חשב שהוא משחק בקובואי וברח עם התחתונים למטה. רק ששכל של תינוק זה מה שיש להם.אך תינוק יותק טוב משלהם הוא בונה תאי מוח ואצלהם הורס את צלם אנוש. הרי ראו בבירור כיצדד הם חוטפים ילדים מהרחוב כמגן אנושי. והעיקר שכל יפה נפש השמאלנים שלנו נהיו פתאום דוברהם. די תתעוררו. עם ישראל חזק כשהוא מלוכד ואף אחד לא יגבור עלינו. א מ ן.

  • 122.

    Corriere della Sera

    מיכה, 22/01/09 14:41

    Corriere della Sera (''Evening Courier'') is an Italian daily newspaper (first in sales [2]), published in Milan.

    It is the most famous Italian national newspaper,[citation needed] and among the oldest, founded on Sunday, March 5, 1876 by Eugenio Torelli Viollier. In the 1910s and 1920s, under the direction of Luigi Albertini, the Corriere became the most widely read newspaper in Italy, maintaining its importance and influence to this day. Its main rivals are Turin's La Stampa and Rome's La Repubblica.

    The newspaper's offices have been in the same buildings since the beginning of the 20th century, and therefore it is popularly known as ''the Via Solferino newspaper'', for the name of the street where it is still located. As the name indicates, it was originally printed in the evening (sera).

    The Italian novelist Dino Buzzati was a journalist at the Corriere, as were many famous Italian writers and intellectuals, including Eugenio Montale, Italo Calvino, Pier Paolo Pasolini, Oriana Fallaci and Indro Montanelli. The ''third page'' (a page once entirely dedicated to culture, in the Italian tradition) contained a main article, named ''elzeviro'', which has been signed by all the editors and the major novelists, poets and journalist of the country.

    In the 1960s the Corriere became part of the Rizzoli group, listed in the Italian stock exchange. Its main shareholders are Mediobanca, the Fiat group and some of the biggest industrial and financial groups in Italy. The newspaper has however not endorsed Berlusconi's government on several issues, such as the war in Iraq.

    In 1981 the newspaper was involved in the P2 scandal; the secret Italian Freemason lodge had the newspaper's editor Franco Di Bella and the former owner Angelo Rizzoli on its member lists.

    On March 8, 2006, the Corriere della Sera editor Paolo Mieli officially endorsed the centre-left Union for the 2006 general election held in April 9 and 10.

  • 121.

    גם הנאצים אמרו בזמנו שלא ניספו 6 מיליון יהודים...

    beckyoil , 22/01/09 14:40

    אלא למעשה המספרים נעים ביין 4.5 ל5.2.
    ככה אתם נשמעים ברגע זה. כמו חבורה של נאצים.
    לא יאומן שהכתבה הזאת אושרה. בטח עשה לכם את הבוקר לקרוא את זה יחד עם הביצה המקושקשת, להרגיש קצת יותר טוב עם הדם על הידיים שלכם-רוצחים!
    המבצע הזה לא שינה כלום, מיילא היו מגיעים לאיזהשהם תוצאות, סיכול החמאס, החלשת החמאס...
    כלום לא השגתם רוצחים פטאתים, החמאס חזק יותר מתמיד, וזה רק עניין של זמן עד שאסון שכזה יכה בישראל ובפלסטין בשנית.
    תתביישו לכם עם כל הטוקבקים מלאי השטנה. נגד שמלאנים. האמת שנראה שתהיה מלחמת אזרחים, והישראלים יתחילו להרוג אחד את השני, הרי הכל מתחיל כאן בפנים, הגזענות וחילוקיי הדעות ביין ימין לשמאל.
    ימין = בורים בלתי מלומדים שלא יודעים לאיית,
    שמאל= אנשים מלומדים שוחריי שלום
    הנה השמאל הנאור רבותיי!!!
    נעים להכיר!
    ולא אני לא ערבייה קוראים לי רבקה א. ואני ישראלית! (ולא גאה בזה )ץ

    • רבקה היקרה - גם אנחנו לא גאים בכך שאת ישראלית (ל''ת)

      יש לנו מן משותף, 22/01/09 14:44

    • את לא ערבייה אבל מתנהגת כך.

      שי, 22/01/09 14:48

      את מדברת בעד הערבים וחושבת שהם אוהבים אותך אבל כשתיפלי להם לידיים הם יתעללו בך נפשית וגופנית גם לאחר שתגידי להם שאת בעדם,את אדם מנותק מהמציאות וכנראה גם מעופפת שחושבת שכולם סתומים ואת חכמה לכן אני ממליץ לך להתבונן במראה ולהתבונן טוב טוב ואז אולי תוכלי לראות כמה שאת דפוקה.

      • אני מדברת בעד האנושות ובעד אנושיות

        beckyoil , 22/01/09 16:41

        לא מדובר פה בהאם הערבים אוהבים אותי ורוצים להיות סחבקים שלי, מדובר בלאבד צלם אנוש וזה מה שקרה לישראל במלחמה הזאת, ואם זה לא דפוק אני לא יודעת מה כן.

        • את יותר גרועה מערבייה, את נאצו-שמאלנית. (ל''ת)

          דרור מרמת גן, 22/01/09 19:25

        • זה לא דפוק. ואם את לא יודעת מה כן, אני כן יודע. -את!!! (ל''ת)

          דון קורטיזון , 22/01/09 23:28

    • מטורפת על כל הראש!

      תתביישי לך!, 22/01/09 14:48

      את הטענה לגבי מספר הנפגעים בעזה טוען רופא פלסטיני לא מדינת ישראל.

      כמה מהר שכחת את עלילת הדם שניסו להדביק לנו במבצע בג'נין.

      אנשים מסוגך מסוכנים לישראל ובטחונה יותר מ10 איחמדניג'אדיים!

      מי שחושב שכל הימניים (אני לא) בורים אנאלפביתים וכל השמאלניים נאורים, לא שונה מאדם שחושב שלבן טוב משחור. המלומדים האירופיים שאת כל כך מנסה לחקות, אחראיים לרציחתם של 6 מיליון היהודים שבחרת לנכס לצורך תגובת השטנה שלך.

      את באה לקלל (כך זה עם אלו הסובלים משנאה עצמית) ואני מאחל שתצאי מקוללת.

      • האם שמעת פעם על המילה דמוקרטיה?

        beckyoil , 22/01/09 16:36

        כנראה שלא, כי הרי אז היית מבין מי מטורף.
        לכל אדם יש זכטת להביע את דעתו על כל נושא שבעולם כל עוד הוא לא פוגע בזכות יסוד.
        עד כמה שידוע לי לא אמרתי שאני מכחישה את קיום מדינת ישראל, נהפוך הוא אף ציינתי שאני ישראלית בדיוק כמוך, אבל אתה חושב שאני מסוכנת כי אני חושבת אחרת ממך.
        וכמו שציינתי בטוקבק הראשון שלי, לפני שהפלסטינים וישראלים יכנסו שוב לאיזה קישקוש מלחמתי מיותר תהיה מלחמת אזרחים ביין הימין לשמאל בארץ כי שם למעשה מתחילה הגזענות האמיתית. קודם נפתור את בעיותיינו ואח"כ נתמייר לפתור בעיות של אחרים (חמאס).
        מה שכן אני צוחקת צחוק מטורף ברגע זה...
        איזה בידור...

        • במקום להגיב לשאלה היומרנית שלך בכותרת....

          שוב אני, 22/01/09 16:56

          אכתוב כאן משפט עם חומר למחשבה.....
          YOU WILL HAVE BETTER SUCCESS CATCHING FLIES WITH HONEY THEN WITH VINEGAR.....תחשבי גם על המילה אנטגוניזם !!!

          אגב, אחת החסרונות שבדמוקרטיה היא העובדה שהיא אפשרה לחמס ומאפשרת לגופים וארגונים עוינים לעולם החופשי להגיע לעמדות מתפתח המסקנות את קיומים של אנשים חפצי חיים. מה שמשאיר את החמס וחבריו מחוץ למשוואה הנ''ל....אחרת הם לא היו מפוצצים עצמם לדעת!

        • צודקת!! רק חיסול פיזי של הסרטן השמאלני הקיצוני, יאפשר לנו להתפנות

          דרור הנאור מרמת גן, 22/01/09 19:27

          ולחסל את הטרור הפלשתינאי.

        • לא הטוקבק המסכן שלך הוא זה המסכן את מדינת ישראל.

          דון קורטיזון , 22/01/09 23:38

          הדעות של אנשים כמוך. הם אלו המדכאים את המערכת החיסונית של המדינה הזאת.
          וידוע לכל, שאנשים מתים ממחלות. יותר מכל סיבה חיצונית כתאונות למיניהן.
          כך שהאויב מבית, הוא זה המסוכן לנו ביותר.
          לכן, אני מסכים איתך.
          לפני שנתפנה לחסל את החמאס. אנחנו צריכים לטפל בכם קודם כל. וסתימת פיותכם לאלתר, היא הצעד המתבקש.
          אתם לא קולות המצפון והמוסר.
          מותק. אין לכם בעלות עליהם. אתם קולות ההסתה, ההמרדה וההחלשה. אתם צבועים והצדק שלכם הוא חד צדדי לחלוטין לטובת אויבנו.
          ממש אין שום סיבה טובה אחת, שמצדיקה את המשך קיומכם עימנו על אותן גבולות ארץ.

    • רבקה האם עורך דין שמאלני שאונס נערים נאור בעינייך?

      socrates37 , 22/01/09 14:53

      האם אנשי תקשורת וגברים/הומואיים השייכים לברנז'ה השמאלנית שכדי לכתוב את הטוקבוקים המלומדים שלהם נעזרים בסמים קשים אלו הם חברייך.
      אם כך הדבר אני מאוד שמח שאת קוראת לי בור ועם הארץ היות וזהותי הפוליטית שייכת למחנה הימין.
      אני יודע שמעולם לא אעיז לאנוס בחורות ונערות.מעולם לא אהיה פדופיל.מעולם לא בגדתי בעמי ובמולדתי ולעולם לא אבגוד גם אם צריך למות למען אידיאל זה.
      ולמרות היותי ימין לעולם לא אשמח שחפים מפשע נהרגים.

      • רבקה מעניין שאת רוטנת שכתבה כזאת אושרה.

        socrates37 , 22/01/09 14:54

        החד צדדיות שלך מעוררת תהיות.

        • אני ימני שלא יודע לאיית

          אלעד, 22/01/09 15:13

          אבל בכל זאת אני חייב לציין שלוש עובדות:
          1.השמאל והגברת בפרט מאוד עצובים על מנין ההרוגים הנמוך...הם רצו יותר...אוייש דם היה תמיד המנוע של השמאל...אם אין אנחנו כבר נידאג לייצר מלחמה
          2.הגזענות שלכם זועקת לשמיים...אז נניח שאכן מי שימני הוא עילג כמוני...האם תבזו כל עילג תצביעו ותצחקו...על מיזה מעיד בדיוק???
          3.דבריך מחזקים את הסרחון והצחנה העולים מהגוף הזה הניקרא שמאל
          הסרחון עולה מכל אספקט הקיים בחיים החברתיים

          • אתה ימני של יודע לאיית?קורא לעצמך ציוני? נא ללמוד עיברית!!!

            beckyoil , 22/01/09 16:39

            לא מגיע לך לחיות במדינה הזאת.

            • עברית כותבים בלי יו''ד

              ''עלה חדש'', 22/01/09 21:17

              מצחיק לא, שאני עולה חדש צריך ללמד אחת חכמה כזו?

            • לא יכלתי להתעלם מדבר אחד.

              דון קורטיזון , 22/01/09 23:47

              במלחמה הזאת נגד החמאס.
              השמאל התלהם בצורה בלתי רגילה נגד הימין.
              ואת זה רואים מצויין גם בתגובתך.
              הייתכן שפתאום איבדתם את קור הרוח?
              האם כאשר אתם מגלים שאין לתפיסת המציאות המעוותת שלכם אחיזה, אתם נלחצים ותוקפים מתחת לחגורה, בשיטה הכל כך ימנית ונבערת שאתם אוהבים לשנוא?
              את רק מראה שאין לך מה לומר.
              בסוף המציאות תכה בך כל כך חזק. שאת תיאלצי להתעורר, או להתאבד.
              האמת? לא מעניין אותי.

    • רבקה א. את ישראלית טיפשה.

      בני123 , 22/01/09 15:12

      את טוענת שהנאצים טענו שלא נהרגו 6 מליון יהודים.אלו היו הנאצים.
      כאן טוען עזתי,רופא במקצועו,שכמות ההרוגים היו הרבה פחות מהפירסומים.
      על כן או שאינך מבינה את הנקרא,או שאת סתם טיפשה (שלא להגיד מטומטומת)שבה לך הגיב .
      אגב,אם אינך גאה להיות ישראלית,את בהחלט רשאית לעבור ולהתגורר בעזה או בג'נין.שם יקבלו אותך בזרועות פתוחות.

      • תלמד לאיית חתיכת עילג!

        beckyoil , 22/01/09 15:35

        "או שאת סתם טיפשה (שלא להגיד מטומטומת)שבה לך" שבה לך? אידיוט, שבא לא שבה, אני לא שבה משום מקום בא בא, קודם תסיים לפחות 12 שנות לימוד ואולי אח"כ תהיה לנו אפשרות לשוחח, או לפחות לכתוב טוקבקים קריאים.
        אולי לפני שאתה קורא לעצמך ציוני ואזרח ישראל תלמד עיברית.
        כן עוד ימני מסכן אלים ובור.
        תפסיק לבזבז את זמנך בשטנה ולך תקרא איזה ספר, מלחמה ושלום אולי???

        • ממש תגובה לעניין - הרבקה יצאה מן השק (ל''ת)

          מעניין אילו תסכולים גרמו לדרך החשיבה הזו?, 22/01/09 15:39

        • הפוסל במומו פוסול!

          צורת הביטוי שלך אומרת דרשני!, 22/01/09 15:41

          BECKYOIL - את לא אמורה להפיק סרטונים הזויים בגרמניה כרגע?...כן כן - אני יודע הכל עליך....

          • ומי אתה? המוסד?

            beckyoil , 22/01/09 21:27

            אתה יודע מי אני?
            אז מגיע לי לדעת מי אתה לא?
            ואם אנחנו באמת מכירים אז חבל,
            ועדיף שלא נכיר יותר.

          • אוקיי לקח לי כמה זמן אבל בסוף הבנתי מי אתה...

            beckyoil , 22/01/09 23:39

            שאדם בגילך ובמעמדך יגיב בצורה כזאת אישית באתר אינטרנט שכזה פשוט מעלה בי בחילה,
            ולחשוב שאתה חושב שאתה יודע הכל עליי,
            אגב במקצועך הייתי אומרת שזה לא חוקי,
            לא משנה אולי תבין שאני רצינית כשאני אומרת שייש לי deja vu...
            וכולם ידעו על כך...

            • עדיף כך - תמשיכי לנחש; רק דעי לך שצופים בך......בזכוכית מגדלת (ל''ת)

              Spyglass, 23/01/09 12:43

          • ספר, ספר - מי זאת הקוקו הזו? (ל''ת)

            חלוק עם כולנו את העושר, 23/01/09 06:23

        • מלחמה ושלום הוא ספר פטריוטי רוסי . לא ספרות תבוסתנית ז'ידית (ל''ת)

          גכעגכע, 22/01/09 16:15

        • ואת חלאת המין האנושי - מהסוג המתנשא הנובע למעשה מחוסר הביטחון הירוד

          שירה, 22/01/09 16:24

          שלך. העיקר בטוקבק שמעליך זה הנושא שכלל לא התיחסת אליו אלא העדפת להגיב לשגיאה ולפגוע באדם שרשם את תגובתו.
          אז מי באמת המסכן והאלים בכל הסיפור הזה?
          המגיב שמעליך או שזאת את עם תגובת הזעם שלך שלא קשורה כלל לנושא הנרשם.
          ואולי כעצתך, אל תבזבזי את זמנך בשטנה ולכי תקראי איזה ספר, מלחמה ושלום אולי???

        • הפוסל במומו פוסל

          שוקו, 22/01/09 22:16

          כבר נתנו לך דוגמאות שגם לך יש שגיאות כתיב. אולי במקום להתעלק לאנשים על השליטה שלהם בעברית תתדבקי לטיעונים רלוונטים? או שכבר בכלל שכחת על מה את מדברת וסתם החלטת שסבבה הגיע הזמן להתשלח בכל מי שעובר לידך.

          עלאק שוחרת שלום. את אדם אלים, גס רוח שמחפש קונפליקטים.

        • זה כלל לא משנה .את מטומטמת הזויה.

          בני123 , 22/01/09 22:31

          ראי כמה תגובות קיבלת.זבת חוטם שבא לה לשפוך זבל.אם היית פחות הזויה -היית מבינה שמוסר הידיעה הוא פלבתינאי.הבנת?פ-ל-ס-ת-י-א-י!!!לא ישראלי ולא לכתב ישראלי.הבלה!!!!

        • אוי, בלה בלה בלה... את רוצה שנעבור על כל הטעויות שלך?

          דון קורטיזון , 22/01/09 23:52

          אולי תתאבדי כבר ותחסכי מאיתנו את כאב הראש הזה שנקרא 'את'?

    • אגב,ריקה א.ראית אמש כערוץ 11 את הכתבה של העיתונאית הצרפתיה?????

      בני123 , 22/01/09 15:18

      כנראה שגם היא "שקרנית" ומילמה בדיות על מה שהתרחש כל זמן המבצע העזה.
      צאי מהקופסה בה את שוהה כל חייך.

    • מוזר שמי שקוראת לעצמה ישראלית מאמינה לארגון טרור כמו חמאס

      שמאלני, 22/01/09 15:29

      אך לא לעדות של רופא עזתי, לא לצה''ל ולא לנסיון רב השנים שלנו עם הדיסאיהפורמציה הערבית.
      אם יש משהו שאני מתבייש בו זה שאנשים כמוך מנצלים את היכולות הדמוקרטיות שהמדינה מעניקה להם נגדה.
      אני מתבייש שאת מרשה לעצמך להשוות את צה''ל לנאצים ואם מדברים על מלחמת אחים, אז תגובתך מלאת השנאה כלפי אזרחי המדינה וכלפי רוב הציבור שלא חושב כמוך היא דוגמא טובה מאד לסכנה הזו.
      אני שמאלני, תמיד הייתי ותמיד אהיה ואני תומך במבצע ואני חושב שהוא לא היה צריך להסתיים כי הוא היה נכון ויכולנו להשיג הרבה יותר ממה שהשגנו אם הוא היה ממשיך.
      שמאל זה לא אומר שלום עכשיו, או כל מפלגה שמאלנית קיצונית אחרת !
      יש לי המון חברים שמאלנים שחושבים כמוני.
      אני לא יודע אם את מודעת לכך, אבל עצם זה שהמדינה הזו קיימת זה לא בגלל שדיברנו עם שונאינו, למרות שהייתי שמח אם זה היה מושג ע''י הדברות.
      כל הקורבנות החפים מפשע משני הצדדים נגרמו בגלל החמאס בלבד ולא בגלל אף גורם אחר !!!
      אם המבצע הזה עשה משהו, זה שהוא איחד את רוב העם, לא סתם הייתה תמיכה של כ 80% מאזרחי המדינה.
      חבל שנשאר מס' מצומצם של אנשים כמוך שדומים מאד לקיצונים הימניים בכך שמייחלים לכל מי שלא חושב כמוהם את כל הרע שבעולם (בד''כ נרקסיסטים בדרגה כזו או אחרת) אני ממליץ לך לטפל בזה ע''י פסיכיאטר כי לצערך את חיה במדינה דמוקרטית שבה הרוב קובע וסביר להניח שתחווי את הרגשות האלו עוד הרבה.

      • יפה אמרת. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 22/01/09 23:55

    • מאיפה השנאה הזאת לעמך: היי פתוחה לשמוע אחרים

      רחל, 22/01/09 15:37

      גם אם את שמאלנית, היי פתוחה לדעות של אחרים, זה הבסיס האמיתצי של נאורות.
      אנא אל תזרעי כל כך הרבה שנאה לעמך, זה הביא את השואה להזכירך.

      • עניין של פגם גנטי. אנטישמיות יהודית מלווה אותנו בכל ההסטוריה שלנו. (ל''ת)

        דרור הנאור מרמת גן, 22/01/09 19:28

      • אני פתוחה לשמוע דעות של אחרים, בתנאי שהן אנושיות ולא אלימות

        beckyoil , 22/01/09 21:31

        אני אדם מאוד הגיוני ופציפיסטי, מאמינה בהידברות ולא באלימות, אני כותבת כמעט לכל טוקבק חזרה, ולאלה שמאיימים עלי אני עונה חזרה באותו הטון ולאלה שמדברים אלי כמו שאת דיברת ושאלת אני שמחה לענות, את נשמעת כמו בן אדם ולא כמו חיה אז אני יכולה לענות לך. אם יש לך מה לומר אני כאן לשמוע.

        • השאלה אם תביני את הנאמר ע (ל''ת)

          בני123 , 22/01/09 22:33

        • נראה שאת מחמיאה לעצמך יותר מדי (ל''ת)

          דן-דן , 23/01/09 00:11

        • נראה לי מדובר באיזו שמנה, עצובה ובודדה, שמשתמשת בנערי ליווי ערבים...

          רועי, 23/01/09 00:48

          וגם המקום הזה בשבילה,להיות הנושא לשיחה, עושה לה משהו טוב...
          האמת, אני ממש לא צוחק וזה לא בציניות הרסנית, אפילו כואב לי עליה, כי נראה לי שהיא ממש מסכנה...

          • אהוב עליי במיוחד!

            beckyoil , 23/01/09 01:46

            האהא גדול!!!
            רועי תשאל את זה שכתב שהוא מכיר אותי כמה אני שמנה מכוערת ובודדה...
            וכן נחמד לי שאני עומדת בראש כל הטימטום הזה שנוצר סביב תגובתי האגבית, חה חה,
            ושוב אני יאמר שאני רגילה לזה,
            אבל זה היה חמוד שאמרת שכואב לך עליי.
            XO
            רבקה

          • שמנה או לא, זה לא רלוונטי

            היא מכוערת מבפנים וזה מה שחשוב, 23/01/09 06:40

            אני מסכים איתך שיש להניח שבטוקבק פה היא קבלה יותר תשומת לב מאנשים חיוביים מכל חייה עד כה גם יחד ולכן אני ממליץ שלא להתייחס אליה. אג'נדת השנאה שלה נובעת מכעס על אבא/אמא/גברים/החברה בישראל מחק את המיותר: לכן כלל לא מפליא שהיא מזדהה כל-כך עם אנשי החמאס בכתבה יותר מכל - גם היא מוכנה להקריב את עצמה בראש ובראשנה ואת עמה על הדרך בשם אידיאולוגיה של שנאה.

    • נו טוב כשיגיע היום נתחיל בך.. כתובת משהו? את גם ככה מוכנה להיות צאן ל. (ל''ת)

      עדי, 22/01/09 15:51

    • רבקה יקרה מה קרה? שכחת לקחת את הכדורים היום?

      ארגל , 22/01/09 15:52

      חברה על תתיחסו לדבריה, היא מסכנה לא שפויה

    • רבקה היקרה

      חייכני, 22/01/09 15:52

      הידעת שאמנת החאמס מדברת על השמדת מדינת ישראל?ולכן זה או אנחנו או הם.אל תהיי צדקנית איפה שלא צריך.

    • הנאצים

      חייכני, 22/01/09 16:00

      השמאל נאור? אבל כנראה ישן בשיעורי היסטוריה.הנאצים דיברו על השמדת הגזע היהודי באשר הוא. אנחנו ,התנתקנו מעזה בתקווה שלא ניצטרך להילחם שוב והם ניצלו זאת להברחות נשק לירי ולמיקוש בתיהם שלהם.

    • נתחיל מן הסוף:

      ודייק..., 22/01/09 16:27

      ''לא יאומן'' (שלא יאמנו אותו) = במקום ''לא ייאמן''.
      ''לאיזשהם תוצאות'' = במקום ''לאיזה שהן'' או ''לתוצאות כלשהן כמו''.
      ''פטאתים'' (תפוחי אדמה?!) = במקום ''פאתטיים''.
      ''סיכול החמאס'' = מה זה? מסכלים מעשה של מישהו, לא ''מסכלים מישהו / משהו'' (גם לא אם המשהו הזה הוא ארגון טרור רצחני.
      ''חילוקי דעות ביין... = אולי חילוקי דעות ברוטב? אלא אם הכוונה היתה ל''חילוקי דעות בין'' (ימין לשמאל. מה שלא קיים אצלך. את פשוט אינך מבחינה בין ימינך לשמאלך).
      לפיכך, לפי הגדרותיך-שלך עצמך: את שייכת לימין! שהרי טענת שימין = ''בורים בלתי מלומדים שלא (אגב: ''צריך להיות: ''שאינם'') יודעים לאיית.
      ולהתחלה: פשוט אל תניחי לעובדות לבלבל אותך. עם מוח קטן כל-כך זה עלול להיות קטלני!

      • להרוג להרוג ולהרוג זה הדבר היחיד שאתם יודעים לעשות!

        beckyoil , 22/01/09 21:15

        נפלא לקרוא את כל הטוקבקים המקסימים,
        עשה לי את היום!
        ורק ככה לידע כללי לפחדן שאפילו לא זיהה את עצמו ומתחבא מאחורי מסך המחשב והעכבר,
        עיברית אפשר לכתוב גם כך וגם כך- עברית
        אין כזה דבר ייאמן, יאומן כמו "לא יאומן כיסופר" טיפש/ה. אפילו כשאת/ה מנסה לתקן אותי ולהוכיח שאפילו אני עושה טעויות את/ה יוצא/ת פאתטיים ופטאתים (אגב הטעות היחידה שאפילו היא במחשבה שניה מצחיקה!)
        בכל אופן לא אמרתי שמוח קטן = ימין
        אמרתי שימין שווה מוח קטן.
        כמה שנאה יש לך נגדי זה פשוט לא יאומן!!!
        כמה אנרגיה ביזבזת עליי, באמת שזה עשה לי את היום. להבא אני פשוט יתכתב פה כל היום יחד עם כל הטיפשים ובסוף כל האנרגיות השליליות יצאו פה ולא בעזה על הילדים המסכנים.
        יאללה

        • "כיסופר"???? - כי יסופר! כ י י ס ו פ ר!! הלוווו! מה עובר עלייך?

          דון קורטיזון , 23/01/09 00:00

          שמאלנית בורה ועילגת שכמותך!!

        • לא נותר אלא להצטרף לתוהים אם

          ודייק!, 23/01/09 17:25

          שכחת את תרופותיך היום.
          לא את, כי אם אני כתבתי שמוחך-שלך קטן ופאתטי - כפי שיווכח כל מי שקרא את דבריך ההזויים. כל פסיכיאטר מיומן יצטרף לאבחנה.
          את מאשימה אנשים בשנאה ובתוקפנות - בעוד שאת שופעת ומפעפעת אותם סביבך כמו בִּצה מורעלת וממאירה.
          במקום לבדוק במקורות מהימנים את תוקפת את תיקון הטעויות שבשפה העברית המעונה שלך, ומוסיפה חדשות: ''אני פשוט יתכתב''... (לאחר שתקפת את רוב הטוקבקיסטים על עלגותם...).
          הבנת-הנקרא היא נעלם מבחינתך, אכתוב שוב, בעברית-קלה, במיוחד למענך (מטוב לבי גרידא):
          את מייחסת עלגות לימניים (''לא יודעים לאיית''). את אינך יודעת לאיית. המסקנה. בהתבסס על דברי עצמך: את ימנית!
          או סתם אדם מופרע ומתוסבך, מה שקרוב יותר לודאי.

    • כיף לך לדמיין שאת מלומדת.... החיים עוד ילמדו אותך שיעור כואב

      אוריאל , 22/01/09 17:09

      אדג'נדה שמאלני.. דם יהודי מותר דם ערבי אסור, להתאמן ולהרוג כמחבל מותר ורצוי וזה הדרך להשיג הכול, ואם לא השגת תעשה עןד פיגוע ותרצח עוד כמה, ותצעק "שלום" "שלום", אם התבלבלת שדרי התקשורת יעזרו לכם מחבלים,ואם גם זה לא עזר בטוח שבית המשפט יסייע לך להמשיך להרוג ולפשוע, חייל שאין מה לדבר רוצח כי הוא רוצה לחיות במדינה שלו, נפצעת מגראד אל תזוז תחכה לעוד גראד, שכחת שאתה מלומד ,,,שמאלני,,, אל תיתן למציאות לבלבל אותך

    • Sie gehen in die Hצlle Schwein

      ברור? klar genug, 22/01/09 18:02

      זו הרי שפתך...

    • כמה חבל שאבותיך נמלטו מהשואה,רבקה החלאה. נקווה שלוחם חופש פלשתינאי

      דרור מרמת גן, 22/01/09 19:24

      יגמור את המלאכה,לפני שתפיצי את הגנים הפגומים שלך.

    • מי היה השמאלני המפורסם ביותר בהיסטוריה? מנהג מפלגת העם הגרמנית

      a.h, 22/01/09 19:57

      הנציונל-סוציאליסטית...ר''ת: נאצי...

    • את מקובעת כמו אחרון החמאסניקים. לפי הדוגמא שנתת, את צריכה להיות ימנית.

      דון קורטיזון , 22/01/09 23:26

      את בורה, את מלומדת (אולי) אבל אינפנטילית ברמות שדורשות טיפול מקצועי צמוד.
      והאיות שלך לא משהו. דארלינג.
      אני מציע, חסכי מעצמך את הבושות. סגרי את המחשב לאלתר והתאבדי בקפיצה מהאגו אל עבר האייקיו שלך.

    • רבקה היקרה, וכי מניין לך כי נרצחו 6 מליון יהודים?

      הולך בטל , 23/01/09 08:59

      אני זוכר, מידע אישי, כשנגמרה המלחמה, באותו יום, הופיעה כותרת גדולה ב"הארץ" 6שנים- 6 מליון יהודים נרצחם.
      זו היתה שליפה מהאצבע של עיתונאי זריז, בלי שום מידע מבוסס. מאז דבקנו במספר הזה ונעשה קדוש.
      =
      במשך 60 שנה מאז המלחמה נעשו חקירות יסודיות, בארכיונים של הגרמנים- והם תעדו כל רצח, ולא מצאו 6 מליון שמות.
      גם ביד ושם לא רשומים אלא 4.2 מליון שמות ולא בטוח כי אין בהם כפילויות.
      === גם 4 מליון זה הרבה, אבל תמיד יש נטיה של הנפגע להגזים בגודל הנזק שנגרם לו. גם כשהיתה פגיעה באוטו שלך, ניסית להוכיח כי הנזק היה יותר גדול.
      ===עכשיו אני מזמין את כולם לתקוף אותי

      • אתה כנראה אוהב לקבל בתחת בלי ווזלין.

        דון קורטיזון , 23/01/09 12:56

        אחרת אי אפשר להסביר את הטימטום שלך ואת האנטישמיות החולנית.
        "עכשיו אני מזמין את כולם לתקוף אותי".
        קודם כל, בשביל לתקוף אותך, צריך להתייחס לאדיוט כמוך ברצינות. כמו למשל אל אדם בעל ידע רציני שחקר את הנושא לעומק ולא השליך נתון בטוקבק זניח.
        ובכל זאת,
        כשמדברים על 6 מיליון יהודים שנספו בשואה, לוקחים את המספר הזה בין היתר גם מהערכות.
        ולא מספירה של גופה גופה. שליפה מהאצבע לא היתה שם.
        ואני פותח ציטוט:
        "אין נתון מדויק על מספר היהודים שנספו בשואה. המספר שמציינים בדרך כלל הוא 6 מיליון, בעקבות עדותו של אדולף אייכמן, ששימש מומחה לעניינים יהודיים במשרד הראשי לביטחון הרייך ומילא תפקיד בכיר במדיניות "הפתרון הסופי". רוב המחקרים מאשרים שמספר הקרבנות נע בין 5 ל- 6 מיליון. חישובים מוקדמים מציינים טווח שבין 5.1 מיליון (ראול הילברג) ל- 5.95 מיליון (יעקב לשינסקי). מחקר חדש יותר, שערכו פרופ' ישראל גוטמן וד"ר רוברט רוזט, והתפרסם באנציקלופדיה של השואה, מעריך את מספר הנספים היהודים בין 5.59 ל- 5.86 מיליון; ומחקר בניהולו של ד"ר וולפגנג בנץ מציג טווח שבין 5.29 ל- 6 מיליון."
        -סוגר ציטוט.
        אז היו נניח 5.5 מיליון. זה שיפר לך במשהו את הבוקר, טינופת???
        אל תפטור אותנו באמירה בזווית הפה,-"גם 4 מיליון זה הרבה..." - כל ג'וק שמעכתי בחיים היה בעל חשיבות גדולה משלך.
        ..."בארכיונים של הגרמנים- והם תעדו כל רצח..." - כן? אתה גם בדקת את זה? הולך בטל, אולי תלך לעזאזל במקום? זה נשמע יותר הגיוני עבורך.
        אתה אדוני, חלאה. מוות ביסורים נשמע כמו מתנת יום הולדת ראויה בשבילך. בנתיים, תחיה עם עצמך, דלקת אנושית מהלכת.

    • מה יש לכם? האמת כואבת?

      מראה לשירות הציבור, 23/01/09 11:24

      טוב שלא נסחפתם עם התגובות! מה יש, כואב לכם שמעמידים לכם מראה מול הפנים?
      לצערי מה שברור יותר מתמיד אחרי (?) מבצע איוולת יצוקה הוא שעם ישראל, עם סגולה עלק, הפך לאספסוף אלים וצמא דם. מעניין, זה בדיוק מה שאתם אומרים על ''הערבים'' (פלסטינאים זו לא מילה גסה חבר'ה).אז יאללה, בכיף, בואו נמשיך להתייחס אחד על השני כמו זבל, ככה בטוח יהיה שלום

      • את מראה סדוקה. בגלל זה האמת שלך מעוותת. העובדות, הן אלו שאנו דבקים בהן

        דון קורטיזון , 23/01/09 13:00

        כואבות לכם שמאלנים הזויים.

        • העובדות?

          מראה מראה שעל הקיר, 23/01/09 22:38

          תעשה לי טובה, אם אתה וכל האחרים שהגיבו פה לא היו מדחיקים את העובדות כדי שתוכלו להסתכל על עצמכם בראי בבוקר אחרי הזוועה הזאת לא הייתי צריכה לבזבז את זמני היקר על לענות לך בכלל. העובדות עלק, פחחח. העובדות שדוברי צה''ל רוני דניאל ורון בן ישי ממציאים כדי שיישארו אנשים שמוכנים לקחת חלק בזה

          • נכון, ממש נכון. גם זה שצה"ל הוא יישות טרוריסטית וכל הימין הוא ניאונאצי (ל''ת)

            דון קורטיזון , 24/01/09 13:36

            • מסכימה אתך

              מראה, 24/01/09 23:13

              מסכימה אתך ב100% שצה''ל הוא ארגון טרור.
              לגבי הימין הניאו נאצי רציתי לכתוב שמעולם אפילו לא רמזתי בכיוון אבל אז קראתי כמה מהתגובות שהגיבו פה לרבקה מעלי, ע''ע את יותר גרועה מערביה, חבל שהיטלר לא גמר את העבודה וכו'
              מה אני אגיד לך, יכול להיות שיש צדק בדבריך

              • אלוהים, את יותר דפוקה משניצל. (ל''ת)

                דון קורטיזון , 31/01/09 01:54

  • 120.

    והאימפוטנטיות חוזרת והשמש זורחת...

    הארי, 22/01/09 14:40

    מדוע אין משרד החוץ (שמאז ומעולם נם את תנומתו)קונה שטחי פרסום בעיתונות הזרה העולמית ובהם מעלה את תרגום המאמר בעיתון האיטלקי ? רק להזכירכם כי אימפוטנטיות המשרד שבה וחוזרת, הן בפרשת ג'נין והן בפרשת הנער מוחמד א-דורה שרק לאחר מעורבות כתב צרפתי ,קבע בית משפט בצרפת (לא בישראל) כי הנער נהרג מכדורי הפלשתינאים.

  • 119.

    Please Let the world know the TRUTH!

    Uzi, 22/01/09 14:39

    I live in England and here, like in the rest of the world, we only get the Al-Jazeera narrative, regurgitated by all the local channels- i.e. ‘massacres’ etc.
    I appeal to the Israeli government don’t give the propaganda stage to the Arab fantasists. Fight back because we are losing the world opinion for no good reason!

    • Please send this link in UK

      Monty , 22/01/09 22:39

      http://tinyurl.com/gazalies

      It links to an article in the Jerusalem Post.
      Let everyone in UK know about those lies!

  • 118.

    הרופא מעזה

    הציוני, 22/01/09 14:38

    צדיק בסדום...

  • 117.

    תא

    הארי, 22/01/09 14:38

    מדוע אין משרד החוץ (שמאז ומעולם נם את תנומתו)קונה שטחי פרסום בעיתונות הזרה העולמית ובהם מעלה את תרגום המאמר בעיתון האיטלקי ? רק להזכירכם כי אימפוטנטיות המשרד שבה וחוזרת, הן בפרשת ג'נין והן בפרשת הנער מוחמד א-דורה שרק לאחר מעורבות כתב צרפתי ,קבע בית משפט בצרפת (לא בישראל) כי הנער נהרג מכדורי הפלשתינאים.

  • 116.

    לכל הקשקשנים, מה איכפת לכם?!?!?!?

    pacman, 22/01/09 14:38

    הרי מבחינתכם כל הרוג בעזה הוא או חמאס או תומך חמאס אפילו אם מדובר בתינוק בן שנתיים (אולי תומך עתידי של חמאס?).
    אתם אפילו תשמחו יותר אם המספר יהיה אפילו גדול מ-1300...חבורת צמאי דם...
    דבר אחד אין להתווכח איתו, צהל טעה בעזה וטעה הרבה רק שקל לו להודות בטעויות כאשר מדובר בירי על חייליו...

  • 115.

    איטלקים אנטישמיים משביתים לי את השמחה, חשבתי שהיו יותר! (ל''ת)

    פשיסט קטן, 22/01/09 14:34

  • 114.

    זה השמאלנים שלא האמינו לצה''ל!!

    לא מזגזג, 22/01/09 14:34

    רק השמאלנים והערבים לא האמינו לצה''ל, כל שאר תושבי מדינת ישראל האמינה שאנחנו יותר מוסריים מכל צבא אחר בעולם.
    עכשיו ברור לכולם כמה אזרחים באמת מתו, בעצם לשמאלנים זה לא ישנה, הם מעדיפים להאמין לאויב!!

  • 113.

    איפה אפשר לראות את הכתבה מערוץ 1? (ל''ת)

    ערוץ 1 פרימיטיביים, 22/01/09 14:33

  • 112.

    צלם

    סתו, 22/01/09 14:33

    זה רק מראה כמה ליהודים יש צלם ועד כמה תהליכי ההסברה היו גרועים!

  • 111.

    Article in english/italian

    Naor, 22/01/09 14:33

    Please give us reference
    the article in hebrew or italian - a link or something so we ca circulate this further to people who cannot read Hebrew!
    Thanks

    • link

      ארגל , 22/01/09 20:45

      http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml

      • http://tinyurl.com/gazalies (ל''ת)

        Monty , 22/01/09 22:37

  • 110.

    רופאים לזכויות אדם נא להתנצל. בעני אתם משת''פים לא הומניסטים. (ל''ת)

    אורי, 22/01/09 14:32

  • 109.

    מה לגבי תלונות באו''מ ובביה''ד בהאג נגד הפלסתינאצים ?

    ש, 22/01/09 14:29

    הם ביצעו אינספור פשעים נאציים לפני ובמהלך המבצע, אם לא מחסלים אותם לפחות שייעצרו ויישפטו על פשעיהם ברגע שהם דורכים במדינות המערב ...

  • 108.

    ה שמלמד שצה"ל ביזז את רוב ימי הלחימה על כלום . (ל''ת)

    Jerraysi , 22/01/09 14:28

  • 107.

    ידעתי

    אריאלה לינדסטרום, 22/01/09 14:28

    שנוא עלי הדבר שאדם אומר ''ידעתי'' בנימה של יוהרה, אבל התווכחתי כאן בשבדיה שלא יתכן מס' כה רב של הרוגים כפי שהמדיה דווחה
    אז איפה שמו אותם, את היותר מ 1300 הרוגים
    מישהו יכול להגיד? שאלתי.
    כמובן שכואב על כל ההרוגים אך יש הבדל בין 1300 הרוגים ולמחצית מס' מנופח זה.
    בברכת שלום על ישראל
    אריאלה לינדסטרום
    סופרת...

  • 106.

    בבקשה להשאיר הכותרת מס' ימים-כתבות בטלביזיה ומסיבות עתונאים

    הבוחר המפוקח, 22/01/09 14:27

    צה''ל מוסרי -שמאל וערבים משקרים-תקשורת שמאלנית ומעודדת טרור-כולל פסיקות בג''ץ וחכ''ים ערביים שצריכים לשבת בכלא!

  • 105.

    The italians are the only european nation that likes us

    Gilad, 22/01/09 14:27

    the arab protesters took over the plaza outside of the Duomo in milan and prayed to mohammed. by doing so they were blocking the real italians from going to pray in the second most holy place in italy. this was seen as a big insult to them and it is when the italians realized that they have a problem.... at least all the arab commotion opened the eyes for somebody and now hopefully they will understand that anything coming out of the arab propaganda machine should not be trusted

  • 104.

    איך עדיין מאמינים לרוצחי החמאס העלובים האלה?''שקרנים'' זאת מחמאה עבורם. (ל''ת)

    ואצלינו ימשיכו לקנות סיפורים, ולהטיל ספק בצה''ל., 22/01/09 14:26

  • 103.

    אולי מישהו יתרגם את הכתבה לאנגלית ????????.

    ertetretrewerwer, 22/01/09 14:24

    צריך להפיץ , ואם למישהו יש את הקישור לעיתון האיטלקי עם הכתבה , זה יהיה ממש נהדר

  • 102.

    משרד החוץ - לטיפולכם!!!!

    רון הכחול, 22/01/09 14:21

    ואם לא - אני מתחיל לחשוד שמשרד החוץ מלא בשמאלנים קיצונים, שעושים סבוטאז' להסברה הישראלית.

  • 101.

    לא מספיק שרצחתם!!! גם משחקים עם המספרים....

    פיראס, 22/01/09 14:21

    אבל שתדעו לכם אתם אולי משפיעים על 6 מיליון בנאדם..... תשקרו להם כמה שאתם רוצים ותמשיכו בדרככם...יותר ממליארד בנאדם יודעים מה עשיתם לאחים שלהם.....והם ינקמו...
    היתה לכם הזדמנות לשלום ביוזמה הערבית...אבל היא כבר לא רלוונטית... ואתם עוד תתחננו שתחזור.

    • פחחחחחחחחחחחח :-)

      קפוץ לי חיית אדם - עם אש נלחמים באש, 22/01/09 14:32

      אני מציע לך לפתוח ספר פעם בחיים שלך, אולי ספר היסטוריה, ולראות מה קרה לכל האימפריות שניסו להתעמת איתנו ב3000 שנה האחרונות.

      היינו כאן קודם ונהיה כאן גם אחרי ועכשיו תתפוצץ!!!! (תרתי משמע)

      בזה אתם הכי טובים מכולם! :)

      • גדול אתה

        חלי, 22/01/09 15:53

        כל מילה בסלע!!!!
        צודק מאה אחוז
        תתחננו .... שאמא שלהם תתחנן.
        הם יתחננו שנמשיך לתמוך בהם בלעדנו הם כלום
        אף אחד לא רוצה אותם

    • פיראס, לא אתם ולא הגרמנים ולא הבריטים בזמן המנדט, אף לא הפורעים ברוסיה (ל''ת)

      - איש לא הצליח ולא יצליח לרוצחנו נפש! ניצול שואה, 22/01/09 15:33

    • גן עדן

      חייכני, 22/01/09 15:45

      הבלגנו 8 שנים,כמה אפשר.וחוץ מזה לא רצחנו,עזרנו לכמה שהידים שמאד רצו להגיע לגן עדן. מקווה שנשארו מספיק בתולות לכולם...

    • אם הם יודעים זה טוב, שיסתקלו בסרט הצרפתי ויבינו הכל (ל''ת)

      אוריאל , 22/01/09 17:15

  • 100.

    יונילה גפן יונתן באיזה חור אתה ???? (ל''ת)

    יוני, 22/01/09 14:19

  • 99.

    ההסברה שלהם יותר טובה!!!!!! פשוט למדו להיות שקרנים!!! (ל''ת)

    כן, 22/01/09 14:18

  • 98.

    לכל מי שיש חשבון בdigg

    אני, 22/01/09 14:17

    http://digg.com/world_news/Doctor_from_gaza_Hamas_exaggerate_the_number_of_deaths

  • 97.

    ידעתי

    אריאלה לינדסטרום, 22/01/09 14:15

    שנוא עלי הדבר שאדם אומר ''ידעתי'' בנימה של יוהרה, אבל התווכחתי כאן בשבדיה שלא יתכן מס' כה רב של הרוגים כפי שהמדיה דווחה
    אז איפה שמו אותם, את היותר מ 1300 הרוגים
    מישהו יכול להגיד? שאלתי.
    כמובן שכואב על כל ההרוגים אך יש הבדל בין 1300 הרוגים ולמחצית מס' מנופח זה.
    בברכת שלום על ישראל
    אריאלה לינדסטרום
    סופרת...

  • 96.

    עכשיו אני רוצה שכל השמאלנים יישבו בשקט!!!

    socrates37 , 22/01/09 14:14

    טוב שיש אנשים אמיתיים מתושבי עזה.רק עליהם אני מרחם.חבל שלא פינו את התושבים למחנות ארעיים מחוץ לרצועה.
    היה עדיף לכבוש את הרצועה כדי לשחרר אותם מהעול של החמאס.

  • 95.

    לורנצו קרמונזי חסיד אומות העולם

    אנטוניו בונזי, 22/01/09 14:13

    לכתב הצדיק קוראים לורנצו קרמונזי

  • 94.

    אלי ישי התותח!!!!!!!!!!!! כולנו איתך!!!!!!!!!!

    ש''ס מנצחת, 22/01/09 14:13

    רק ש''ס!!!

    • מה קשור? (ל''ת)

      פרימטיבים, 22/01/09 17:05

  • 93.

    מהר לפרסם בעולם!!!

    חיילת, 22/01/09 14:13

    חבל באמת שצהל לא הרג להם 1300,
    דבר שני צריך להרוג קודם את השמאלנים ואח''כ את החמאס אני כבר לא יודעת מי יותר נגדנו

  • 92.

    שיחקו על הרגש ואפשר לאמר שהצליחו לבלום אותנו מסקנה שרגשנות שווה אהבלות (ל''ת)

    patish4 , 22/01/09 14:11

    • לא לדאוג הימין ילמד אותם לספור על באמת ויהיה להם הרבה ליספור (ל''ת)

      patish4 , 22/01/09 14:13

  • 91.

    ומה יונית לוי תגיד עכשיו-? (ל''ת)

    אורית, 22/01/09 14:10

  • 90.

    Where can I get a copy of this in english? (ל''ת)

    Guy, USA, 22/01/09 14:09

    • Link in Italian

      ארגל , 22/01/09 20:48

      http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml

  • 89.

    יהונתן ואביב גפן - תתנצלו עכשיו !!! (ל''ת)

    ניר פרץ, 22/01/09 14:07

    • לא עכשיו אחרי האנגהובר תתנצלו (ל''ת)

      שתיינים ומסוממים מדברים על מציאות מפוקחת, 22/01/09 23:48

  • 88.

    תעמולנים במקום לוחמים

    אלי, 22/01/09 14:07

    בשביל מה להילחם ולשלוח חיילים למערכה הלא נכונה.
    מסתבר ששוב ניצחו אותנו אנשי החמאס במלחמת המוחות על העולם באמצעות דיסאינפורמציה.

    ואני שואל, מי כאן הגאון של אמא , מי בנה מדינה על טהרת המוח היהודי.

    מבחני המייצב מלמדים שהדור הולך ופוחת בהשכלתו ודוקא החמאס מתחבל תחבולות ומצליח לנצח במלחמה האמיתית, מלחמת המוחות!

  • 87.

    חבל שזו האמת, התאהבתי בספרות 1300 ! (ל''ת)

    מאוהבת, 22/01/09 14:05

  • 86.

    האם המידע הזה יכנע את האיטלקים ושאר יפי הנפש שיצאו נגד ישראל

    דני, 22/01/09 14:04

    כאן ובעולם?

  • 85.

    אני טענתי את זה כל הזמן.

    גל, 22/01/09 14:04

    למה ישר האמינו למספרים שהחמאס הפיץ?

  • 84.

    האם שלומי אלדר הוא יועץ התקשורת של החמאס?

    שאבי מהעיריה , 22/01/09 14:03

    כולנו רואים את החומר אשר החמאס מספק לכתב ערוץ 10 שלומי אלדר כדי לעורר מניפולציות אצל הצופה הישראלי ואז נשאלת השאלה האם אלדר יעץ לחמאס לנפח את מספר ההרוגים?

    • איך לומר זאת בקצרה

      שם, 22/01/09 14:06

      כן!

    • השאלה היותר חשובה היא:

      הMפצח , 22/01/09 14:10

      מי לעזעזל מאמין לשטויות ולשקרים
      שמביא אותו כתב עלוב?

      והתשובה:
      רק הסמולנים רפי השכל.

    • ל-99, צודק,מזמן חשדתי בשלומי אלדר (ל''ת)

      ישראלי ציוני, 22/01/09 14:45

  • 83.

    כתבה משמחת ומעציבה כאחת-השקר מול המס' הנמוך של טרוריסטים (ל''ת)

    הבוחר המפוקח 10-2, 22/01/09 14:03

  • 82.

    המלחמה הפכה את החמאס לפופלארי מאוד בעולם

    יואב, 22/01/09 13:58

    צר לי, ידידי, אבל אם אתם חושבים שטור זניח בעיתון זניח בקנה מידה בינלאומי ישנה במשהו את הפופולאריות של החמאס בעולם הערבי ובעולם אתם טועים לחלוטין.החמאס היום הוא מקור הגאווה לכול ערבי שמרגיש שממשלתו לא מייצגת את דעותיו. ברחוב העזתי על אחת כמה וכמה. החמאס הוא העם והעם הוא חמאס. עם זה אנחנו צריכים להתמודד. לצערי אין לי הצעות לפתרון קסם. אבל מה שבטוח הוא שככול שהציבור העזתי ידוכא ע''י הסגר, הפופולאריות של החמאס תעלה.

    • הקוריירה דלה סרה זניח כמו שגידול במוח הוא סתם כאב ראש

      מאק סוול, 22/01/09 14:39

      וגם אם אתה טוען לזניח ברמה גלובאלית הרי שבעידן גלובאלי זה כל עיתון לרבות ניו יורק טיימס וגדולים אחרים הם זניחים יחסית בעולם.

      אחי היקר, אולי תפסיק לשנן מנטרות כמו: ''הסגר הנורא גורם לאיסלם קיצוני'' ותקרא גם עיתונים זניחים מהעולם, מהם ניתן לראות בבירור כי האיסלם הקיצוני עושה שימוש מכוון בעוני ובבערות ומטפח אותם בלי שום קשר לאופן בו מתייחס לאותה אוכלוסיה שאר העולם.

      קח את הזמן, תחשוב על פתרון - רצוי כזה שלא נוסה עד דק (כמו סגידה לאליל השיחות חסרות התוחלת עם אויבינו).

      אם לא שלום, רוב העם יסתפק בשקט. גם קצת שקט ממקטרגים כמוך.

      • תשובה לעניין

        החמאס גורר את הפלסטינים לאסונם - חייבים לעקור אותו, 22/01/09 19:06

        הרשה לי להוסיף -

        המבט החד צדדי על הפלסטינים של ארגוני שמאל פנאטיים ימשיך לתקוע אותם במצבם.

        כל עוד אין ''שמאל פלסטיני'''' שמפגין על שלום ללא תנאים וכל עוד זה לא לגיטימי לפחות כמו שנותנים לזה להיות לגיטימי פה, הם לעולם לא יצאו מפסיכולוגיית ה''דם'' איתה הם שוטפים את מוחות ילדיהם אזרחיהם.

        למרבה הפלא הם שוטפים בהצלחה גם את מוחות אנשי שמאל מסוימים וערבים ישראלים שנותנים לקירבת הדם שלהם לפלסטינים לשבש עליהם את דעתם.

  • 81.

    תעבירו את הכתבה הזאת לכמה שיותר אנשים (ל''ת)

    אל תתנו לאמת לגווע, 22/01/09 13:58

  • 80.

    איפה יפי הרפש? איפה השמאל הישראלי הנאור? (ל''ת)

    איפה יפי הרפש?, 22/01/09 13:58

  • 79.

    ששש...עכשו מוחמד בכרי עושה סרט

    מאיר_5728 , 22/01/09 13:55

    "עזה עזה"
    נא לא לקלקל לו את הסרט עם העובדות
    CUT

  • 78.

    חבורת ערבים שקרנים (ל''ת)

    יהודיה, 22/01/09 13:55

  • 77.

    ממש מפתיע והשמאל בשלו...

    צחי דוד, 22/01/09 13:54

    כאילו שזה לא היה ברור ...מה אנחנו צריכים אסמכתא???היינו צריכים לכתוש אותם עד דק ...ככה אנחנו רק מכינים את הקרקע לעוד סיבוב...אנחנו יודעים אתהמצב האמיתי בעזה ומנהיגי העולם יודעים גם כן אז מה למען השם מעניינת אותנו דעת הקהל העולמית ..חבורה של יפי נפש שהאזעקה היחידה ששמעו היא אזעקת המרצדס שלהם

  • 76.

    ואת זה לא משדרים ב- CNN וב- (ל''ת)

    Hannan68 , 22/01/09 13:53

  • 75.

    כן אבל אף אחד בעולם לא יפרסם את הכתבה הזאת (ל''ת)

    א, 22/01/09 13:52

  • 74.

    מעט מדי מאוחר מדי

    גלעד, 22/01/09 13:52

    את ההסברה הפסדנו כי הפסקנו להאמין בעצמנו. ההנהגה שוב הפסידה מלחמה שניצחנו בה

  • 73.

    ניפוח כמות המתים

    חנה, 22/01/09 13:51

    אני מאוד מקווה שהכתבה תפורסם בכל העולם
    שיראו עד לאן הם מסוגלים להגיע. הם שמרו על משפחותיהם ולא עניין אותם שאחרים יסבלו.
    זה החמאס !!!!!! והשמאל שלנו מאמין לו......

  • 72.

    הנה האמת יצאה

    הMפצח , 22/01/09 13:48

    והראתה שוב, שהשמאלנים בארץ (אפילו אלה שבתקשורת)
    הם שקרנים בני שקרנים, או אם תרצו, פשוט
    משתפים פעולה עם האוייב.
    כמו שנאמר: השמאל זה מיסוד הבגידה.

  • 71.

    לפיכך צהל ביצע עבודה כירורגית בעזה ופגע בטרוריסטים

    כל הכבוד והיקר לצהל, 22/01/09 13:46

    אכן צהל ביצע מבצע מרשים בעזה הדיווחים של טייסי חיל האוויר על פעולות עם חמלה אכן היו נכונות רוב רובם של ההרוגים הם הטרוריסטים העולם צריך לקחת את דיווחי הטרוריסטים בערבון מאוד מוגבל העולם צריך להבין שהטרור בעזה מכוון גם אליהם ובעתיד הלא רחוק יפרצו טרוריסטים מתוך אירופה שמיניינם מליונים ויהפכו את חיי האירופאים לגהינום. עזה זה לא רק כאן במזרח התיכון עזה זה בלונדון פריז בריסל אמסטרדם ברלין ובכל אירופה.

    • שכחת לציין גם מדריד (ל''ת)

      avyb , 22/01/09 14:06

  • 70.

    עדות כזו עלולה לשבור לנו את שלומי אלדר.. (ל''ת)

    תהיה חזק אלדר, 22/01/09 13:45

    • 84, אתה גדול!!! (ל''ת)

      תושב קיבוץ, עוטף עזה, 22/01/09 13:55

  • 69.

    איפה יהונתן גפן עכשיו? (ל''ת)

    נורית, 22/01/09 13:44

    • נורית באמת סבלנות, הוא מסניף עכשיו (ל''ת)

      avyb , 22/01/09 14:07

  • 68.

    אם הגיס החמישי יתנהג כך נטפל בו בהתאם עד שהוא יבכה

    ננו המטפלת, 22/01/09 13:42

    שהרופאים הערבים בארץ ילכו לחיות מעט בעזה למה לא.יתעמו את הקידמה של החמס איך יכולים הערבים להביא לנסיגה למאה 12 סלחאדין.ממש מפחיד אין בעולם עמים כאלה בפיגור.לכן נשאר טרור.

  • 67.

    מציע ליונתן גפן להופיע על רקע הכתבה זה יוסיף עומק וריאלטי להזיותיו (ל''ת)

    אוהב ישראל, 22/01/09 13:42

  • 66.

    גדעון לוי מאחל לך ליפול לידי חמאס שאתה כה אוהב ומצדיק חתכת גייס חמישי (ל''ת)

    פשוט אדם הזוי שבא רע טו מצ', 22/01/09 13:40

  • 65.

    עדות הרופא העזתי שקולה כנגד אלף הסברות

    ד''ר יהודה מוטעי, 22/01/09 13:39

    צריך לתת מקלט מדיני לרופא הזה,להבטיח
    את עתידו ואת עתיד משפחתו כאן בישראל,
    ושיאמר לעולם את האמת שכל כך חשובה
    בעת הזאת.ישמע העולם ויראה את חיות
    האדם,ההופכים את אזרחיהם האומללים
    למגן אנושי.אותנו אין צורך לשכנע.
    אנחו מכירים את הטרוריסטים האלה שאין
    להם אלוהים.

    • תומך בדעתך ויפה שעה אחת קודם.עלינו להציל את חייו (ל''ת)

      socrates37 , 22/01/09 14:23

  • 64.

    מי שרוצה עוד הוכחה-לזה שהחמאס ושותפיהם, בכל תאונת עבודה, הרג

    א, 22/01/09 13:37

    פציעה, תמיד האשימו את היהודים בפרט וצה''ל בכלל, ושלא לדבר על ''ה ג ז מ ה'' של מספר ההרוגים ומי ההרוגים,שתמיד מספרם כאילו כפול ממה שבאמת היה, דהיינו; לא אזרחים חפים מפשע, אלא אזרחים חברי המחאס וחמושים, שניצלו באופן ציני את המחווה ההומניטרית, את האו''ם (אונרא) ואת האמבולנסים כדי לעבור ממקום למקום ולהעביר נשק, כל זאת הם עשו בעזרת התקשורת השמאלנית שלנו, ראינו בזמן המלחמה, איך התקשורת דיווחה על תגובות בחו''ל, כאשר ישראלים שחזרו מחו''ל, ונשאלו על כך, הם פשוט לא הבינו על מה מדובר!
    כלומר, 99% מדיווחי התקשורת הישראלית, אינם אמת! ואם כך, אז שיפסיקו להלעיט אותנו בדברי הבל! ולשם שינוי פעם אחת, יספרו את האמת לעם ולעולם!

  • 63.

    החמאס בעזה

    משה, 22/01/09 13:37

    החמאס פחדנים מיסתטרים מאחורי אזרחים
    צריך לישחוט אותם

  • 62.

    רוצים חסינות (ל''ת)

    יונית לוי,עופר שלח,שלומי אלדר,אושרת קוטלר, 22/01/09 13:37

  • 61.

    הידד! העתון של הוטיקן תומך בישראל.

    נחום, 22/01/09 13:36

    עכשיו גם נגיד שאין הרס בעזה.

  • 60.

    אתם לא יכולים לעשות לי את זה!!!!

    שמאלני מתוסכל, 22/01/09 13:36

    אתם לא מבינים, אני חייב להיות יותר טוב מכולם!! אין אופציה אחרת.
    אני מרגיש את זה מבעבע בי מבפנים: את הרגישות, המוסר, ההומניות המשתרגת עם המוסר האוניברסלי.
    אני יודע שאני כזה!! אני יודע!!!
    לא תקחו את זה ממני!!!
    לא תקחו!!!
    ( וחוץ מזה, אולי יצא לי מזה זיון עם דנה מ''משלום עכשיו'' )

  • 59.

    נו-איפה גדעון לוי? איפה בצלם? איפה אירגוני זכויות האדם? (ל''ת)

    sionov007 , 22/01/09 13:35

  • 58.

    ''התקשה לאסוף עדויות''...כן בטח

    העומד בשער, 22/01/09 13:34

    לפי מה שכתוב בכתבה הוא יודע הכל...
    אשרי ה''אינטלגנטים'' שמאמינים למה שכתוב באתר אינטרנט של עיתון איטלקי ששלח כתב שלא היה שם בזמן המלחמה ורק שמע שמועות מאי אילו אנשים שאולי אפילו לא קיימים...
    אז מאיפה הביאו גופות של ילדים קטנים להראות באל ג'זירה?

    • קל לביים ולהשתמש באותו צילום שוב ושוב בתור כמה צילומים

      דמגוגיה פלסטינית זולה, 22/01/09 13:41

      יש אפילו סרטון ביו-טיוב שמראה את השיטות הללו.

      וכמובן לא שכחנו איך מצהירים על מוות טבעי/תאונות דרכים/הוצאות להורג של כנופיות החמאס כמוות מידי הישראלים.

      מי שנתפס משקר כל כך הרבה פעמים, שלא יתבכיין שלא מאמינים לו.
      זה נשמע לי כמו - ''אויויויויויייייי'' !

    • מאיפה, =מתאונת העבודה של חמאס לפני שנתיים= ששודר עכשיו בצרפת (ל''ת)

      אוריאל , 22/01/09 14:18

    • למה עומד לך בשער

      אבי, 22/01/09 14:21

      אני יותר מאמין לאתר אינטרנט איטלקי חסר אינטרסים מאשר לחמאס CNN וכל הרשתות הערביות ביחד
      תמונות אפשר לביים!!! אל ג'זירה מחזיקים בסירטונים של ילדים מתים כסר שנים הכול ממוחזר
      אתה עדיין רק מחפש עילה להאמין במה שאתה עדיין מפנטז כאילו שזה באמת ייצבור לך נקודות אצל מישהוא
      לך חפש עבודה בענף התיקשורת שם יקבלו אותך כאחד מן המיניין

    • שלצערנו זה גם קרה כי החמסניקים מתגוננים ע''י שימוש בילדים

      תוציאו כבר ת'ראש מהאדמה...., 22/01/09 14:57

      קום ותתעורר כבר!!!!! עד כמה בן אדם יכול להיות עם הראש טמון בחול...

      במלחמה כמו במלחמה יש הרוגים ובמיוחד מהסוג הזה שנלחמים
      נגד חלאות שחומסים, כשמם כן הם , אפילו את הסיוע ההומנטרי וגורמים בכוונה להרג ילדים ואנשים. ואם לא ראית את הכתבה באל ג'זירה את הילד בן 8 שמתרברב בעזרה לחמאס ע''י העברת כלי נשק, מודיעין ואוכל...

  • 57.

    אנשים..ריבוי איומים על קיומנו..לא לפספס עוד שבועיים.חייבים ממשלה ימנית (ל''ת)

    אנשים כמו נעמן בתוכנו זה מפחיד אותי.., 22/01/09 13:32

  • 56.

    עדות הרופא העזתי שקולה כנגד אלף הסברות

    ד''ר יהודה מוטעי, 22/01/09 13:31

    צריך לתת מקלט מדיני לרופא הזה,להבטיח
    את עתידו ואת עתיד משפחתו כאן בישראל,
    ושיאמר לעולם את האמת שכל כך חשובה
    בעת הזאת.ישמע העולם ויראה את חיות
    האדם,ההופכים את אזרחיהם האומללים
    למגן אנושי.אותנו אין צורך לשכנע.
    אנחו מכירים את הטרוריסטים האלה שאין
    להם אלוהים.

  • 55.

    כל השמאלנים תמשיכו לעשות תעמולה לחמס...ואנחנו נהיה כולנו בגהינום (ל''ת)

    herzi33 , 22/01/09 13:29

  • 54.

    עיתונאי שעושה את עבודתו נאמנה- משרת את האמת! (ל''ת)

    אלונית, 22/01/09 13:28

  • 53.

    רוצים את הלינק, כדי להעביר לכל העולם. (ל''ת)

    פנינה, 22/01/09 13:27

    • הלינק

      אבי, 22/01/09 13:53

      http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml
      אם תדביקי את הלינק לחיפוש בגוגל אז תוכלי לקבל תרגום לאנגלית. תרגום די חלש אבל תרגום.

  • 52.

    נו, מי לא מכיר מחבל בן שנתיים או מחבלת בת 90? (ל''ת)

    pacman, 22/01/09 13:26

    • אולי תלך לדחוף גזר? (ל''ת)

      הא, 22/01/09 13:47

      • יש כאלו שמעדיפים לדחוף נערים לפוצץ עצמם

        משוך בגזר, 22/01/09 14:35

        האיסלאם היא אחלה דת של שלום, כלומר הייתה כך לפני 500 שנה והדבר היחיד שנשאר משם זה אנשים שחיים כאילו הם בתקופת האבן

  • 51.

    מנין ההרוגים לא משנה את העובדה שהם נפגעו פגיעה קשה=בזכות אטימותם ואדיש (ל''ת)

    נ.כהן השאיפה לא להרוג אלא להעניש=וללמד לקח בעתיד!, 22/01/09 13:26

  • 50.

    ספרו את זה ליונית לוי. (ל''ת)

    דודו, 22/01/09 13:25

  • 49.

    ******החמאס כבש את ערוץ 10 נורית דאבוש שותקת**********

    שאבי מהעיריה , 22/01/09 13:24

    שלומי אלדר צדוק יחזקלי,אלוןבן דוד ואושרת קוטלר הפכו את ערוץ 10 לדובר החמאס,ונורית דאבוש מנהלת הרשות השניה אמורה לפקח על עררוץ 10 שותקת!!

    • ל60, שאבי: לידיעתך, דאבוש שייכת גם היא לשמאל הקיצוני (ל''ת)

      אחד שיודע, 22/01/09 13:57

  • 48.

    לך תסביר לארגוני ''זכויות האדם, בתנאי שהוא לא יהודי'' (ל''ת)

    מייחל לשלום אמת, 22/01/09 13:19

  • 47.

    כל אנשי האמת האלה ראויים להערכה! צריך לתת להם כבוד מיוחד!

    ישראלי, 22/01/09 13:19

    צריך לכבד אותם! להקים איזה מקום מיוחד שיוקיר את אוהבי ישראל ומודיעי האמת האלה!

    אלו חסידי אומות העולם כמו שהצילו אותנו בשואה!!!

    הם צדיקים ממש (-:

    גם לג'ון וייט, אבא של אנג'לינה ג'ולי. הוא מס' אחד!

  • 46.

    נו ואיפו ההסברה הישראלית?

    הסברה, 22/01/09 13:19

    בכל המלחמות הפנטזיה של הערבים עבדה שעות נוספות

    מה חדש?ולמה ההסברה הישראלית לא מפרסמת את הכתבה הזו בגדול?

  • 45.

    לצערי - משרד החוץ לא עובד....

    אלי, 22/01/09 13:19

    וזה לא מעכשיו. למרות שאני בעד תהליך השלום, ותומך בהתנתקות - העובדה שמשרד החוץ עסוק בהגנה מתמדת על הפלסטינים, ומצטדק ומתנצל ללא הרף על מעשינו - זה בושה וחרפה. כשלון ההסברה הוא יום כיפור של שירות החוץ. תתעוררו !

  • 44.

    כל הכבוד לאיטלקים, דוברי אמת בניגוד לשמאל האנטישמי ויוסי שריד.

    ציונית מתל אביב, 22/01/09 13:18

    במשך 150 שנות סיכסוך עם הערבים אין יום בו הם לא משקרים. השקר הוא טבע ראשון מאז ימי מוחמד. ובכל זאת השמאל הישראלי והעולמי מאמין להם בעיניים עצומות . כל מילה שיוצאת מפיהם היא מילת קודש. כולל עיתונאי הארץ שלא יודעים ערבית ומדווחים כל מילה שנאמרת אפילו מבלי היכולת לבדוק. הגיע הזמן שתתיחסו אל האויב הערבי המוסלמי בחשדנות רבה יותר.

  • 43.

    מוקדש לגדעון+יונית לויעמוס עוז רופאים לזכיות הטרור והשמאל מרץ (ל''ת)

    התפקחנו-הבוחר המפוקח, 22/01/09 13:17

  • 42.

    יש משהוא שהפלסטינאים לא מנפחים וגם נפוח אצלם תמיד (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/01/09 13:17

    • ברגע שתישתנה הגישה של העולם לגבי צדקתם של תענות היהדים

      פקק תנועה , 22/01/09 13:19

      הכול יבוא על מקומו בשלום

  • 41.

    שלומי אלדר תפסיק לבכות על הערבים ותתחיל לספר את האמת (ל''ת)

    מהמהמאיה , 22/01/09 13:15

  • 40.

    סוף סוף כתבה אמיתית

    דודי, 22/01/09 13:12

    לנו זה ברור מה קורה שם. טוב וכדאי שגם לאנשים בחו''ל יבינו עם מי יש לנו עסק ועם מה אנחנו צרכים להתמודד

  • 39.

    זהו?? להחזיר את הכוחות לעזה! (ל''ת)

    עופר יצוק, 22/01/09 13:11

  • 38.

    תתנו לנו את הלינק לכתבה...

    yoyo, 22/01/09 13:09

    אם יש תרגום לאנגלית גם...

  • 37.

    למה לא מפרסמים את זה בYNET, ובוואלה?!

    גועל נפש, 22/01/09 13:09

    אפילו אצלנו בארץ תומכים בפרופוגנדה ובשקרי החמאס, אז מה הפלא על הBBC ודומיו?!

    • כנראה שרק צוות עורכים מסויים היה אמיץ מספיק

      להצביע בידיים זה גם לאיזה אתר נכנסים לקבל מידע, 22/01/09 13:34

      לצאת נגד התעמולה השלטת

  • 36.

    Yonit Levi - Dont cry ok... (ל''ת)

    yonathan, 22/01/09 13:08

  • 35.

    ציפי ליבני זה הזמן לגרש את כתבי SKY BBC CNN באומץ וללא חשש

    שאבי מהעיריה , 22/01/09 13:07

    3 הערוצים אינם מקדישים אפילו 10% מהזמן לסבל האזרחים היהודים,90 אחוז מזמן השידור מוקדש לסבל הפלסטינים ולדוברים פלאסטינים,על ליבני לאיים על שלושת הרשתות ,איזון בשידור או שאתם עפים מישראל מייד,זה האמצעי היחיד שיכול להביא לצדק לישראל

  • 34.

    שמישהו במשרד החוץ יתחיל לעבוד - שלא נחזור על בזיון א-דורה

    אריק, 22/01/09 13:06

    זאת ההזדמנות לחסוך מאיתנו גל של תביעות דמה והטרדה בבתי משפט באירופה
    שמישהו ישקיע קצת מאמץ בכיוון.
    ווידויים כאלה הרבה יותר אפקטביים מאיסוף ראיות סיזיפי, שבדרך כלל לא משפיע על אלו שאינם נותנים לעובדות לבלבל אותם.

    רק שלא נכה על חטא כמו בסיפור א-דורה שבו מדינת ישראל הפקירה את התדמית שלה לעורך טלויזיה פושע ותעמולה ערבית מבויימת.

  • 33.

    עתונאי ישראל-אולי תתעדכנו לפני שאתם מפיצים שקרים. (ל''ת)

    אני, 22/01/09 13:05

  • 32.

    נו... אז מה חדש בזה? איך משרד החוץ ממנף את זה בהסברה? (ל''ת)

    ישושום ציה , 22/01/09 13:05

  • 31.

    אופס...הלככה לנו הפוזה! (ל''ת)

    גדעון לוי ועמוס עוז, 22/01/09 13:05

  • 30.

    תודה לא-ל על הכתב הזה. אדם ישר ונדיר. בואו ננסה לתרגם את דבריו ולפרסם

    כמה שיותר, 22/01/09 13:04

    שהשם יברך אנשים ישרים ודוברי אמת. זה ממש גורם להרגשת יכולת נשימה.

  • 29.

    חבל מאוד

    המרתיע, 22/01/09 13:02

    אני לא מתרגש משקרי החמאס ולא מופתע מחשיפתם. אבל יותר מתאים לי המספר 1300 מ 500-600. אולי מדובר ב500+600?

    • הכמות כאן לא חשובה.מחסני הנשק והתשתיות יותר חשובים

      socrates37 , 22/01/09 14:35

      כמו כן הבכירים בחמאס שהורדנו.

  • 28.

    אותי זה לא מפליא.

    חבוב, 22/01/09 13:01

    מה שכן מפליא זאת ההצלחה המסחררת של החמאס בלעבוד על כולם.

  • 27.

    מה שמגוחך הוא שכלי התקושרת הישראלים מצטטים רק גורמים מעזה כל המבצע (ל''ת)

    כאילו שאיננו מכירים את הבדיות שלהם, 22/01/09 13:00

  • 26.

    עדיין בושה שאולמרט,ציפי,וממשלת ''קדימה'' אישרו את ההרג בעזה

    רינה , 22/01/09 12:59

    המספרים לר משנים,התוצאה כן.עדיין בושה שאולמרט,ציפי,וממשלת ''קדימה'' אישרו את ההרג בעזה.אני מקווה שאולמרט,ציפי,וממשלת ''קדימה''
    יתנו את הדין גם על 600 הרוגים לכאורה.

    • רק בYNET את מאופקים וכאן את מתל אביב? (ל''ת)

      socrates37 , 22/01/09 14:33

    • בושה שהחמאס שמונה שנים ירו טילים על ישראל

      cwen , 22/01/09 15:17

      ובושה שהפסיקו את המלחמה כל כך מהר.

    • בושה

      בני, 22/01/09 15:40

      אין לך מקום כאן איתנו!! לכי מפה לעזה.

  • 25.

    אנחנו בסדר

    עמית רומם, 22/01/09 12:59

    כל אחד יחליט מה ערכו של הדווח . לידיעתכם, בעזה יש מספר בתי חולים וחלק מן ההרוגים עדיין תחת ההריסות . כיצד ניתן להעריך את המספר הכולל ? המדיניות של ישראל ברורה : לא הרגנו אף אזרח ואת אלה שבכל זאת מתו הרגו הערבים עצמם . לא ירינו בכלל זרחן .. וכאשר ירינו זה היה לסימון בלבד. כל הילדים שהגיעו לבית חולים עם כוויות נוראיות לא קשורים לענין וכו' וכו' וכו'

    • אל תדבר בשמי

      ברי, 22/01/09 13:52

      למה אתה אומר אנחנו?תגיד-''אני בסדר,מצפון שלי צח כשלג'', כי אני לא רוצה שתדבר בשמי.חיות אדם שיש בנינו שמוכנים להרוג או להנוס ילד גורמים לי לאותה בחילה שגם ה''נאורים'' שמתלקקים על המצפון שלהם

      • לא הבנת אותו "עמית רומם" כלומר "המתרומם".

        socrates37 , 22/01/09 14:39

        ללמדך שהמתרוממים אלו אנשי השמאל הנאור כמו שציינת.
        את צודקת בתגובתך כלפי האנסים המגעילים שבאים להטיף מוסר לחברה הישראלית ולמצביעי הימין בעוד הם מנצלים את תפקידיהם ומתעללים בילדים.אונסים נערים ומדיחים אותם לסמים.
        עכשיו ברור למה דיעותיהם כאלו זה בגלל שהם נמצאים על פלנטה אחרת.

    • אתה בסדר.. (ל''ת)

      אלי קופטר, 22/01/09 14:21

      • הוא בסדר! (ל''ת)

        אבי-רון, 22/01/09 22:33

  • 24.

    למה לא מפיצים ברמות שלא יאפשרו להתעלם מהדברים?

    אני, 22/01/09 12:59

    שאפילו יונית לוי לא תוכל לאמר יותר בצער רב בראיון לאהוד ברק אנחנו יודעים שנהרגו 1400 אזרחים רק מקצתם מחבלים! מאיפה היא יודעת? היתה בשטח? היא מקבלת נתונים מהחמאס!
    מספיק עם ההצטדקות הזאת! תפיצו לכולם את הדברים של כתב לא ישראלי , כמו גם את הסרט של הצרפתים!
    שמישהו יתעורר וישתמש במידע ושכל המשאלנים ,ארגוני צדק עלק ירגעו ומהר!

    • קדימה להירתם - הקישור לאתר האיטלקי בפנים- כנסו! הפיצו בפייסבוק ובכלל

      אשקלוני, 22/01/09 13:45

      http://www.corriere.it/esteri/09_gennaio_21/denuncia_hamas_cremonesi_ac41c6f4-e802-11dd-833f-00144f02aabc.shtml

      להפיץ ולעזור במאמאץ ההססברתי!

  • 23.

    שיואו, בבקשה, משרד החוץ: עשו את עבודתכם, דאגו שזה יגיע לכל כלי תקשורת

    בעולם וגם דובר צה''ל, 22/01/09 12:59

    ואם כלי התקשורת איבדו ענין, השאירו כל ראיה מדבריו של הרופא בשביל להראות במבצעים הבאים שלצער כולנו עוד יהיו כנראה. אנא מכם, אל תתנו לפנינות כאלה לברוח מידיכם. אני עוד זוכרת מכתב של רופא לבנוני שהגר לגרמניה וכתב שם לעתון על איך שהחזבאללה בנה תשתית משגרים ומחסני טילים בתוך בתים ומתחת לבתי ספר, ואיך בלוגרים בעולם תהו איך ישראל לא משתפת פעולה לעשות מהחומר הזה הסברה. אנא עשו כל מה שאפשר הדברים האלה יותר חשובים מכפי שנדמה לכם.

  • 22.

    לפרסם את זה בכל העולם ומיד!!!ביחד עם הסרט הצרפתי ששודר אמש בערוץ 1!!!!

    שלום, 22/01/09 12:58

    אני אוהב את צה''ל אהבת נפש הצבא המוסרי האנושי והחזק ביותר בעולם!!!

    • איזה ייפרסמו ואיזה נעליים!!!ההסברה שלנו מקובעת ודוגמתית!!! (ל''ת)

      רוני, 22/01/09 13:14

  • 21.

    וואו איזה הפתעה.... (ל''ת)

    לילך, 22/01/09 12:57

  • 20.

    נטולי השכלה בכלל... עוד לא למדו לספור...פפפפפפחחח (ל''ת)

    רונה, 22/01/09 12:55

  • 19.

    מה יהיה?

    סבא של רוני , 22/01/09 12:54

    על מה יכתבו עכשיו בעתון הארץ?
    מה יכתוב האדון עופר שלח?
    איך יסבירו את זה שני הגאונים בהלול חלבי?
    ממש נורא איך שהעתונות האיטלקית מתגייסת לטבתנו.יש להחרים את הפיצות ולא לאכול יותר פסטה [לוקשים] ממש לא להאמין מכה כזאת?
    איפוא האדון גומס וחבר מרעיו? שמישהוא יבוא ויסביר לנו איפוא נכשלנו?

    אני ממתין לתגובות ולהסברים.

  • 18.

    זו תעמולה של ליברמן והימין הקיצוני! על בצלם והיתר להגיב! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 22/01/09 12:54

    • עוד לא מצאת חתן יה מכוערת

      ש.צ, 22/01/09 15:16

      הנ''ל רווקה ירושלמית.ניראת כמו הצרות שלכם
      (הצרות הרציניות) ומפרקת את התיסכולים בהפגנות של שרץ-מרצ.
      תמונה שלה מבריחה גדוד חיזבלונים.

  • 17.

    תגידו מה שתגידו, הערבים עולים עלינו בהרבה ביחסי ציבור (ל''ת)

    גיל, 22/01/09 12:52

  • 16.

    לתרגם ולהפיץ לכל העיתונים בעולם (ל''ת)

    יפים, 22/01/09 12:52

  • 15.

    האו''ם משמש כמו זרוע מדינית של החמאס

    בושה, 22/01/09 12:48

    שיתביישו להם כל המטיפים למיניהם במיוחד הסיני התמהוני שנותן לנו הוראות ומאשים אותנו האשמות שווא

    • הוא לא חבשי, הוא סודני! (ל''ת)

      מוטי, 22/01/09 14:51

  • 14.

    מה חדש ?! (ל''ת)

    יאיר, 22/01/09 12:48

  • 13.

    גם התקשורת בארץ קנתה את השקרים של החמאס!!! (ל''ת)

    מבקר המדינה 1 , 22/01/09 12:48

    • ומה נאמר על מה שכותבים אנשי שמאל.... (ל''ת)

      manu, 22/01/09 12:53

  • 12.

    מה שמוכיח שאנחנו לא רק חזקים אלא גם צודקים. כל הכבוד לאהוד ברק.

    גלית, 22/01/09 12:47

    אני מרגיש בטוח כשברק בשילטון. ועכשיו גם הומני...

    • יפו

      אבובו מנגלה, 22/01/09 13:01

      אני בטוח שגם 400 הילדים שנהרגו בצורה ''הומנית'' וגם עשרות התינוקות שסובלים מכוויות זרחן שותפים להתלהבותך

      • זהו הייעוד שלהם על פי החמאס

        בדוק את המקורות שלך, 22/01/09 13:16

        ובאותו הקשר - כאשר מחנכים ילדים להחזיק קלצ'ים בגיל 5 - האם זה אומר שהם מסיימים מסלול עד ליסודי ומקבלים סיכה מיוחדת?

      • לפי הכתבה לא נהרגו 400 ילדים (ל''ת)

        cwen , 22/01/09 15:14

    • בהחלט. עוד הוכחה ליעילות המבצע בהנהגת ברק (ל''ת)

      ניצחון חשוב, 22/01/09 13:11

      • ביבי בחיים לא היה מצליח

        מוטי, 22/01/09 14:54

        לתכנן כזה מבצע גאוני.

        • ביבי גם לא היה מנסה

          ארז, 22/01/09 23:14

          בשביל זה יש שר ביטחון

          ביבי יהיה ראש ממשלה.

  • 11.

    ושמאלנינו המצויינים יאמרו: פאשיסט וגזען (ל''ת)

    -, 22/01/09 12:47

  • 10.

    העיקר שהתקשורת שלנו האמינה למספרים שלהם במקום לסייג

    האזרח, 22/01/09 12:47

    היה צריך להאמר כי המספרים הם בערבון מוגבל
    בכל פעם ולא שמעתי את זה בכלל גם מהדוברים שלנו שיחקנו לידיים של החמאס

  • 9.

    נו איפה הסוסים הטרוייאנים שיקפצו ויסבירו למה הם צודקים בכל אופן (ל''ת)

    you can't fool all the people , all the time, 22/01/09 12:47

  • 8.

    רופא בעזה: חמאס ניפח את מניין ההרוגים בלחימה והצלב האדום שותק

    רועי, 22/01/09 12:45

    כרגיל, מחבלי החמאס מעבירים דיווחים שקריים, ופועלים בחסות אירגונים בינלאומיים ואירגוני או''ם, שממהרים לגנות אותנו, על כך שאנו מגנים על אזרחינו, בעודם מגנים על רבי המרצחים הללו.

    והעולם שותק!!!

  • 7.

    עוד ועוד הוכחות לניצחון - תפקוד מצויין של מערכת הביטחון בראשות ברק

    כל הכבוד, 22/01/09 12:44

    מה צריך להגיד יותר מזה?

  • 6.

    עולם מטומטם

    ישראלי, 22/01/09 12:42

    לא ירצה לדעת את האמת גם אם יבעטו לו אותה על הפנים. העיקר להאשים...

  • 5.

    החמאס וכמוהו הם המיץ של הזבל האנושי..איך דברים כאלה קיימים ב-2009

    שרון, 22/01/09 12:42

    איזה באסה להיות סובב סיפורים כאלה בגילגול חיי.. גם מכוערים ברמות על גם טיפשים גם שקרנים ברמות מחליאות.. מה עוד נותר ?? פשוט תמותו כבר מהעולם הזה.

    • יפה ניסחת. (ל''ת)

      מושבניקית, 22/01/09 15:07

  • 4.

    אני אמרתי את זה קודם (ל''ת)

    למה לא ציטטו אותי, 22/01/09 12:40

  • 3.

    וכל העולם יודע את זה??????????? (ל''ת)

    טוטו, 22/01/09 12:39

  • 2.

    תשלחו את זה לגדעון לוי ולעמירה הס. אולי הם יתפכחו (ל''ת)

    חבל שלא המשכנו לשחרר את גלעד, 22/01/09 12:38

  • 1.

    the painfull truth

    an answer to all the israeli arabs, 22/01/09 12:38

    this is the painfull truth as much as it
    is difficult for u to understand
    but it is more easy for u to cooperate with the Hamas teror organisation like in Genin