• 234.

    רומת היב

    בדואי במג''ב, 18/03/09 02:53

    אין כמו השלום בין שתי עידות (יהודים וערבים)
    למה לא לחיות עם השלום?? כולני בני אדם וחיים ביחד.. ובסוף כולנא הולכים למוות ליום הקום ושם האלוהים מחכה לנו ומחכה לכל מה שעשינו בחיים שלנו..

    **אני לא עם הערבים ולא עם היהודים אני חי לבד ומחכה לשלום בין השתי עידות (ערבים-יהודים)

    יש לי תקווה..

  • 233.

    אדוני, את הקול שלי ושל משפחתי - קיבלת. עלה והצלח. (ל''ת)

    אריק, 31/01/09 01:17

  • 232.

    ליברמן מבוכן לדתיים (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 24/01/09 20:42

  • 231.

    ליברמןן העעםם איתךך ועםם הליכוווד (ל''ת)

    אני המלך , 24/01/09 20:26

  • 230.

    צודק. בג''ץ הוא סניף קיצוני והזוי של מר''צ. מגדל שן מנותק מהמציאות. (ל''ת)

    עודד, 24/01/09 13:08

  • 229.

    למה אתה לא מועמד לראשות הממשלה? (ל''ת)

    לא מהססת, 23/01/09 06:08

  • 228.

    בג''צ מעודד את הרס ישראל...

    אלי, 22/01/09 17:00

    הם מטונפים מכסף כל חודש ...מה אכפת להם לתת פה את המדינה ולעבור לארה''ב...להקיא עליכם

  • 227.

    החלטת הבגץ

    יהודי ציוני, 22/01/09 16:16

    מי שחשב עד כה שבגץ הוא סניף של מרץ באה החלטה מבישה זו ומוכיחה לו שטעה בגץ לא סניף של מרץ זה סניף של חיזבללה

  • 226.

    בגץ סניף של מרץ (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 22/01/09 16:09

  • 225.

    החלטת הבגץ

    יהודי ציוני, 22/01/09 16:06

    מי שחשב עד כה שבגץ הוא סניף של מרץ באה החלטה מבישה זו ומוכיחה לו שטעה בגץ לא סניף של מרץ זה סניף של חיזבללה

  • 224.

    איפה כבוד עצמי

    eveline, 22/01/09 15:58

    בושה למשפט של ישראל יודעים שהם רוצים להרוג אותנו שמחים לכל קרבן יהודי ונותנים להם מפלגה בכל העולם החופשי לא קיים כזו

  • 223.

    רק בידי הכח לחסל את הבוגדים ולהפציץ את סכר אסואן ודמשק.

    א.ליברמן, 22/01/09 15:43

    אני הבריון השכונתי,אעשה כאן סדר כפי שפוטין עשה בצ'צניה.

  • 222.

    בג''צ שם ללעג ולקלס את כל מערכות ניהול המדינה

    מדינת החלמאים והחלאות, 22/01/09 14:34

    בשביל מה צריך ועדת כנסת ,בשביל מה צריך בכלל כנסת, בשביל מה צריך בחירות, מי שיקבע בסוף זה 11 שופטים שמינו את עצמם,ואחרי זה יגידו שמי שפוגע בהם פוגע בדמוקרטיה.

  • 221.

    ליברמן צודק - הוא מסתכל 20 שנה קדימה (ל''ת)

    יהודי, 22/01/09 11:49

  • 220.

    ליברמן צודק אבל הוא רק מדבר (ל''ת)

    עמיחי, 22/01/09 11:26

  • 219.

    יש פה דיקטטורה והשולט בה הוא בג''ץ (ל''ת)

    רותם, 22/01/09 11:05

  • 218.

    ליברמן תחזור לרוסיה שם אולי הדעות הפשיסטיות שלך יתקבלו (ל''ת)

    הרמן, 22/01/09 09:48

    • גזען מסריח-ועוד מדבר על פשיסטים??? (ל''ת)

      panacea , 22/01/09 13:09

    • הרמן, אתה ערבי אידיוט וגזען, אותך נחזיר לרוסיה... שם תקשקש. (ל''ת)

      עודד, 24/01/09 13:10

  • 217.

    פרידמן לשלטון

    פנדה, 22/01/09 09:47

    אחרי 60 שנה מגיעה לנו דמוקרטיה אמיתית, לא דיקטטורה שיפוטית. אני אצביע לכל מפלגה שתבטיח לפרידמן את תיק המשפטים ותגבה אותו במאמציו להביא דמוקרטיה לישראל. אפילו לקדימה.

  • 216.

    הערה לאיתן כבל: ההשתפנות שלך מחשש לקול הערבי היא מבישה. (ל''ת)

    שפן עלוב (יחד עם שאר חברי העבודה), 22/01/09 09:38

  • 215.

    ליברמן פשוט צודק (ל''ת)

    בושה לבתי המשפט, 22/01/09 09:34

  • 214.

    עכשיו כבר ברור לכולם: בג''ץ = סניף של מרצ. חייבים לשנות את השיטה. (ל''ת)

    די למינויים בסגנון חבר מביא חבר!, 22/01/09 09:34

  • 213.

    Supreme Court of Israel

    ephi, 22/01/09 09:16

    Busha ,for unjustice

  • 212.

    עבור סיפוח ישובים לתת בתמורה ישובים כמו אום אל פחם (ל''ת)

    משה מ,,,, 22/01/09 09:11

  • 211.

    כמצביע מר''צ אני מצהיר: הפעם ליברמן! נמאס מדיקטטורה שיפוטית! (ל''ת)

    נמאס מקריאות בגידה של הערבים!, 22/01/09 09:10

  • 210.

    תזכרו שאנחנו דמוקרטיה, וכל אחד יכול להשמיע את קולו. בואו נעשה יותר ילד (ל''ת)

    דמוקרטיה-שלטון הרוב., 22/01/09 09:03

  • 209.

    להוציא את בג''צ מחוץ לחוק. (ל''ת)

    ובא גואל לישראל, 22/01/09 09:01

  • 208.

    עצוב שזה מה שצריך לומר כדי לזכות בקול רוסי (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 22/01/09 08:54

  • 207.

    גם בדמוקרטיה צריך להיות סוף (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/01/09 08:42

    • לכול תעלול וךיעשות סוף לאנרכיה או להפך לדמוקרטיה מקולקלת

      פקק תנועה , 22/01/09 08:44

      שממנה אנו סןבלים בכול חיינו הציבוריים

  • 206.

    ממש הפתעה

    מיכאל, 22/01/09 08:22

    אני קורא את הכתבה ולא מאמין למראה עיניי!האם בג''צ אישר את השתתפות הערבים בבחירות וקיבלו את עתירתם? מישהו חשב אחרת?
    הרי היה ברור מלכתחילה שבבג''צ יושבים חבורת ליצנים הזויים מהשמאל הישראלי, השמאל שחטף סטירות לחי מהציבור ערבי ''ישראלי'' בכל הזדמנות,זה אותו שמאל שהמשיך להתרפס בפני הערבים לאחר פרעות אוקטובר 2000, זה אותו שמאל הזוי וחולני בראשות '' אנשי הרוח''-רוצה לומר חולי רוח שמאמינים שבשם הדמוקרטיה וחופש הדיבור יש לאפשר לטיבי זיבי וחבר מרעיו לפתוח את פיהם נגד ישראל תחת כל מיקרופון רענן.
    זהו אותו בג''צ שבשם אידיאל ה''אקטביזם השיפוטי'' שהנחיל גדול השמאלנים בדורנו מר''ן אהרון ברק מרשה לעצמו להתערב פעם אחר פעם בהחלטות שונות ולפסוק הפוך. כולנו זוכרים את פסיקתו של ברק שערבי ישראלי יכול לגור ולקנות בית בכל יישוב ישראליכאילו להם לא חסרים כפרים לגור בהם. אני רוצה שחברי בג''צ יקנו באותה מידה בית בכפר קאסם ויגורו שם.
    וגם עתה בשם אותו עקרון נעלה ובשם הדמוקרטיה מאפשר בג''צ הלא נכבד לחבורה של אוייבים מגדולי השונאים שקמו לעמנו ליטול חלק במערכת הבחירות ולהניע את גלגלי השנאה שלהם נגדנו וזאת עוד בכספנו.
    עד שהשמאל ה''נאור'' יבין שיש לו עסק עם גייס חמישי השוחר לטרף ולא עם רופא נשים חביב יהיה מאוחר מידי להם ובעיר לנו הימין השפוי.

  • 205.

    אם ידעו מראש כי בבג''צ לא יפסלו את הרשימות ....

    יחיאל כ''ץ, 22/01/09 08:20

    מדוע אם כן תמכו בפסילתן בוועדה בכנסת.תגובת איתן כבל מהעבודה ויואל חסון מקדימה מחליאה אותי. עכשו הם מברכים על החלטת בג''צ אחרי שהצביעו נגד בוועדת הכנסת .

  • 204.

    תמונות לא מסמפתות של ליברמן

    נובמת, 22/01/09 08:20

    עורכי וכתבי NRG יקרים,

    מזמן כבר הקורא הישראלי למד את שיטת ''הצג ומשול'' של העיתונות. תרדו מהקטע הזה של להציג תמונות ''לא מחמיאות'' (בהמעטה) של ליברמן. זה עושה מכם עיתונאים קטנים (בלי מרכאות).את המראה הזה של טירוף כביכול בעניים ופרצוף אדום אני יכול למצוא גם אצל ברק ולא חסר תמונות של ''אף אחד לא מעניין אותי'' אצל ליבני.

  • 203.

    למי בכלל היה ספק

    marco polo , 22/01/09 08:14

    הלאה לנושא הבא, ניפגש שבג"ץ יאשרו איחוד משפחות פלסטיניות בישראל.

  • 202.

    חשוב יותר להוציא בל''ד מהעליון מאשר את בל''ד מהכנסת

    m-16, 22/01/09 08:01

    שינוי שיטת בחירת שופטים לעליון הוא הצעד הראשון המתבקש.

    שיטת החבר מביא חבר הנהוגה בעליון מנציחה עמדות פוסט ציוניות במקרה הטוב ואנטי ציוניות ברוב המקרים.

  • 201.

    אין אמון בבית המשפט תפנימו את זה כבר... (ל''ת)

    אביעד, 22/01/09 08:00

  • 200.

    בג''ץ אתם הזבל של המדינה כמו הערבים (ל''ת)

    נע, 22/01/09 07:49

  • 199.

    אין דבר יותר מאוס בעיני משופט עליון שמחליף את החוק בהשקפתו הפוליטית (ל''ת)

    Jerraysi , 22/01/09 07:08

  • 198.

    עדיף היה שהדיון המשפטי היה נעשה בבית משפט ערבי...בגץ שמאל הזוי (ל''ת)

    herzi33 , 22/01/09 06:53

  • 197.

    ליברמן חיכנו רק לאדם אמיתי כמוך (ל''ת)

    5869 , 22/01/09 06:42

  • 196.

    אמרתי לכם: שופטים יש בשמיים ולא בירושלים-גם בגין היום היה חותם על זה!! (ל''ת)

    זעקי ארץ אהובה ונבגדת,טבריה, 22/01/09 05:30

  • 195.

    אמרתי לכם:הבג''צ לא מכבד את רצון העם ופועל נגדו-הבג''צ לא יתן לעם ישראל

    קורן נאוה ט.מתנכלי הבג''צ לדין וסליחה מחכמי חלם!, 22/01/09 05:27

    להתגונן על נפשו!

  • 194.

    מסתבר שהשופטים הם בית היוצר לאפליות

    פרלמן, 22/01/09 05:13

    נוהג (פסול) הוא שבית משפט לא מתערב גם כשמולו סוגייה של התעמרות קשה של טריבונל פוליטי פנימי של גוף ובו פוליטיקה פנימית גזילת כספו וזכויותיו הפקרות זועקת של ממש.
    הם משליכים בבוז את מבקש הסעד וכותבים:
    בית משפט לא יחליף שיקול דעתו מפני דעתו של אותה ועדה..
    הועדה יודעת טוב מאחרים וגם לכן לא יתערב..
    ולא שוכחים להטיל על האומלל הוצאות עתק,
    למען תצרב ''הלכת הברזל..'' שלהם
    והנה באיזו קלילות הם דורסים את הלכות עצמם,
    הם מחליפים שיקול דעת..
    פתאום ועדת הבחירות לא יודעת טוב מאחרים..
    ומדובר במחוקק עצמו !
    בושה לראות את הניבזות שלהם מכללא,
    בושה לראות את המוסר הכפול שלהם,
    ואם לציבור אין אמון בהם..
    הם צריכים לשאול עצמם,כיצד יכול להיות כזה??

  • 193.

    ליברמן בחזיק את ממשלת אולמרט בחיים - כולו דיבורים (ל''ת)

    בשבע עיניים , 22/01/09 04:40

  • 192.

    מי העלים את ליבני משבוע סוף ?

    בשבע עיניים , 22/01/09 04:40

    http://in-seven-eyes.blogspot.com/2009/01/blog-post_20.html

    מה דעתכם ??

  • 191.

    ליברמן כמו שרון נראה ימין ויעשה שמאל. רק האיחוד הלאומי ט'!!!! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 22/01/09 02:14

  • 190.

    60 שנה עוד לא קמה מדינה פלסטינית

    ניר, 22/01/09 02:02

    הגיעה העת לזנוח את הרעיון!

  • 189.

    ליברמן: PARANOIA WILL DESTROY YA (ל''ת)

    איווט, יש טיפול תרופתי יעיל, 22/01/09 01:56

    • My dear friend: Cyclon-B will make your little sister free! (ל''ת)

      silver_bullet , 22/01/09 07:34

    • Being paranoid does not mean that the Arabs do not want to destroy us (ל''ת)

      They do want to destroy Israel, 22/01/09 08:13

  • 188.

    What about Transfer the only solution to the conflict (ל''ת)

    Jacob, 22/01/09 01:54

    • too late for transfer - time for Cyanide: applied to our leaders too (ל''ת)

      silver_bullet , 22/01/09 07:05

  • 187.

    האיחוד הלאומי למי ששפוי ''כי עם אין אני לי מי לי'' (ל''ת)

    ניר, 22/01/09 01:45

  • 186.

    מדינה יהודית נותנת כוח לאנטישמים- עוד 20 שנה הם כבר לא

    רון, 22/01/09 01:42

    מיעןט. צריך כנסת פרו ישראלית יהודית. לא בשביל זה נולדה מדינת ישראל??

  • 185.

    התשובה להחלטת הבג"ץ- מצביעים ימין חזק, מצביעים איחוד הלאמי, ט' !!!

    אורן 431 , 22/01/09 01:28

    לא ליברמן לא ש"ס ולא ליכוד או דומיהם!!
    כתגובה למחבלים בכנסת נצביע הכי ימין שאפשר!!!
    רק האיחוד הלאומי!!!

  • 184.

    נתתי הוראה לכל משפחתי ולעובדים אצלי לתת כתף לליברמן

    ניב, 22/01/09 01:23

    יהי ליברמן מבורך, וכל הערבים השונאים אתנו בין בארץ בין בעולם כרות יכרתון

  • 183.

    בג''ץ=בחילה

    אסף, 22/01/09 01:22

    כל מה שבג''ץ עושה- רע למדינה! ואני אומר,למה לתת להם את הלגיטימציה הזאת? להוציא את ההחלטות האלה מתחומי בית המשפט! הסמיכו וועדה לפסילת מפלגות אז מה עשו בזה שישר רצים לשמאלנים לשנות?!

  • 182.

    ליברמן יגרום לכך שעוד כמה שנים הילדים שלנו יעשו פטרולים

    גל, 22/01/09 00:12

    בטייבה, אום אל פחם ורהט. ככה זה כשלא נותנים לאנשים שום מוצא ושום ביטוי. עד היום רוב ערביי ישראל לא פעלו בפועל נגד המדינה!!!!

    • ערביי ישראל לא פעלו כנגד המדינה??? תגובה ל182

      נתנאלה, 22/01/09 07:37

      מה עם הפרות הסדר במזרח ירושלים, ההפגנות האלימות? השנאה ברחובות והתקפות חסרי ישע ברחוב על ידי סכין? ואולי אתה צריך תזכורת או טרמפ על הטרקטורים הדורסניים והרצחניים בירושלים.... ?

    • שכחת איך הם ניסו להרוג יהודים באום אל פאחם ובגליל? (ל''ת)

      וגם הצליחו בג'סר א זרקה, 22/01/09 08:19

  • 181.

    ליברמן אתה גבר אמיתי

    נתנאלה, 22/01/09 00:01

    היחידי אבל היחידי שמעיז לצעוק את כל מה שכולם צריכים לומר באחדות, זה ליברמן. אני בטוחה שבורא עולם אוהב את אהבת ישראל שלך. שה' ישמור אותך. דברייך כצנימים בעיניי הערב רב שלנו והערבים כמובן. אבל ה' איתנו ליברמן זאת בל נשכח.

  • 180.

    בג''ץ המושחט לא בגד בערבים שמיחלים להשמדת מדינת ישראל

    yuval ben, 22/01/09 00:00

    יש לפעול ובמיידי לחסל את המוסד האנטי ישראלי יהודי (בג''ץ)שיושבים שם בני קאפו שבולטים בחוסר צדק משווע בלתי מוסר כלפי העם היושב בציון לחסל את בג''ץ עכשיו יש לעם ישראל מספיק אויבים לא צריך עוד אחד

  • 179.

    האמת בג''צ מתחיל כבר לשעמם..כ''כ צפוי,חסר נימוקים ולא הגיוני (ל''ת)

    בג''צ מסכן אותנו., 21/01/09 23:57

  • 178.

    ימים יגידו שליברמן הוא מרגל רוסי (ל''ת)

    על הגדר, 21/01/09 23:55

  • 177.

    הכלבים האלה מנצלים את הדמוקרטיה של העם היהודי לרעה אם היו

    ג'ינג'י = ת''א, 21/01/09 23:54

    מעיזים לעשות פרומיל ממה שהם עושים כאן בישראל במדינות ערב מזמן היו מעלים אותם לגרדום כאן בג''צ כסניף מרצ ובצלם האנטישמיים סייעני הטרור גיבו את הכלבים האלה ולכן לא פלא שהטרור גובר עלינו!!
    בג''צ הארור יודע שהפרנסה שלהם תלויה רק ברוצחים האלה בלעדיהם הם כלום!!
    בג''צ מרוויח את שנאת העם היהודי ביושר רב מאוד!! הם נתנו לנציגי הטרור
    להמשיך את הטרור נגד העם היהודי הם מגבים את הטרוריסטים הארורים האלה בג''צ פועל כסניף מרצ ובצלם האנטישמיים הארורים סייעני הטרור!!
    לא היה ספק שמזוז ובג''צ שפועל כסניפי מרצ ובצלם האנטישמיים סייעני הטרור
    יפסלו בני הבלייעל הארורים האלה!! בזכות השמאלנים הארורים האלה הטרור מרים ראש עלינו!! כל הפגנה נגד מדינת ישראל ונגד היהודים הארורים האלה צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל!!
    הם נציגי טרור, הם בוגדים, מרגלים מסיתים והעם היהודי עוד ממן את החלאות האלה אבל השמאלנים האנטישמיים חיים כאילו הם בשוויץ, במקום אחר ולא רואים את בני הבלייעל הארורים האלה ואת פועלם!!
    על ביבי לחוקק חוק שבג''צ אינו יכול לעקוף את החלטות שמתקבלות בכנסת ע''י היהודים!!
    את בייניש ואת חבריה ניתן להעביר לעזה המקוללת שם מקומם ולעם היהודי יש להקים מערכת משפט נקיה מהשמאלנים האנטישמיים האלה!!
    בג''צ יחד עם השמאלנים האנטישמיים האלה רודפים אחרי היהודים חובשי הכיפות ואחרי החיילים כמו גרמניה הנאצית!!
    יש כן לאמץ את החלטות ליברמן ולגרש את נציגי הטרור הארורים האלה שיורקים מהבאר שהם שותים לעזה יחד עם האוכלוסייה הארורה שלהם לשלול מהם את התעודות הכחולות יחד עם כל הקצבאות שהם מקבלים מביטוח לאומי!!!

  • 176.

    חייבים לשנות את הרכב בית המשפט העליון שהפך למעוז השמאל ההזוי בישראל (ל''ת)

    להכניס שופטים ימניים, 21/01/09 23:52

    • חייבים להוציאם להורג באופן חוקי - ויש חוק כזה בישראל

      silver_bullet , 22/01/09 07:07

      על סיוע לאוייב בעת מלחמה. הם שחררו מחבלים כ"מחווה" ומשלמים פנסיות ללוחמי החיזבאללה. אם זה לא סיוע לאויב אז מה כן??

  • 175.

    מי שהורג את ישראל הוא ליברמן

    מפוחד, 21/01/09 23:51

    לאיש אין מושג מה זו דמוקרטיה. איזה פחד!

    • ולך יש מושג מהי דמוקרטיה?

      פנדה, 22/01/09 09:52

      האם אתה מכיר עוד מדינה דמוקרטית שבה ישנו גוף שלא נבחר באופן דמוקרטי אבל מקבל את כל ההחלטות? ברור שחייב להיות בג''צ, אבל אין אף מדינה דמוקרטית שבה אין השפעה לנבחרי הציבור על הרכבו. לא סתם ישראל כונתה ע''י נשיא העליון האמריקאי לשעבר ''דיקטטורה משפטית''.

  • 174.

    ליברמן אתה גבר אמיתי

    נתנאלה, 21/01/09 23:42

    היחידי אבל היחידי שמעיז לצעוק את כל מה שכולם צריכים לומר באחדות, זה ליברמן. אני בטוחה שבורא עולם אוהב את אהבת ישראל שלך. שה' ישמור אותך. דברייך כצנימים בעיניי הערב רב שלנו והערבים כמובן. אבל ה' איתנו ליברמן זאת בל נשכח.

  • 173.

    לא צריך להיות מקום בארץ ובפוליטקה תומכי חמס וטרור

    דוד, 21/01/09 23:28

    לכן צריך באופן חוקי ומתון לפנות את כל המתנגדים לקיומה של ארץ ישראל כמדינה יהודית מחוץ לגבולות המדינה בין אם הדבר יעשה בטוב ובין אם הוא יעשה בכוח.
    משום שזו הדרך היחידה לשרוד פה ואני מאמין שליברמן ידע אך לעשות זאת בדרך הכי טובה לנו ולערבים.

  • 172.

    גזענות

    אני, 21/01/09 23:24

    באיזה זכות הרוסי הזה שעלה לארץ לא יודעת באיזה גיל ,זה שהוא יהודי שבכלל לא נולד כאן יבוא וידבר על מפלגות ערביות ככה, וולק ערבים נולדו כאן ואלה היו אדמותיהם
    לך תחזור לרוסיה ולפוטין שלכם

    • הערבים שנולדו כאן - נולדו על אדמה של עם ישראל מזה 3000 שנה.

      הערבים לא מהגרים - הם כובשים, 22/01/09 08:17

      הערבים הגיעו לכאן מארצות ערב - אז שהם יחזרו לשם.

  • 171.

    כבר מזמן בג''צ לא מייצג את הרוב השפוי בארץ

    כרמי, 21/01/09 23:18

    אלא את השמאל הסהרורי ואת אויבי המדינה בפסיקות חסרות קשר למציאות.
    זה מה שנקרא דיקטטורה שיפוטית של בגצ. רוב העם בחר את חברי הכנסת ולא את חברי מגדל השן של בג''צ

    • הוא כן מייצג את הרוב ה"שפוי" ב...

      silver_bullet , 22/01/09 07:07

      איראן

  • 170.

    תגובה ציונית הולמת...

    אלי דגן, 21/01/09 23:13

    ליברמן הוא בהחלט המוביל בין המפלגות בניסיון לגרוף קולות על ידי ליבוי יצרי השנאה האפלים ביותר, אבל הוא בהחלט לא היחיד. כמעט כל המפלגות, לצערנו, עושות זאת בצורה זו או אחרת.

    יש גם פוליטיקה אחרת. של התמקדות במשותף, ושל עשייה חיובית. תמימות לא מעשית אתם חושבים? הגישה הזו כבר הביאה לכנסת את החוקים החשובים ביותר בכנסת האחרונה בכל התחומים, והיא תמשיך לייצג אותנו גם בכנסת הבאה!
    http://malkior.blogli.co.il/archives/37

    • הבעיה היא שהתגובה הערבית ההולמת - הולמת בטילים. (ל''ת)

      אתה הבנת זאת, אבו מלכיאור?, 22/01/09 08:15

    • מהיכרות אתם תנועה שיש בה הרבה אנשים טובים ויפים

      פנדה, 22/01/09 09:57

      אבל לטובת הדמוקרטיה חייבים להצביע למפלגה גדולה, אחרת שוב תהיה לנו גועליציה לא-מתפקדת. עד שיהיה כאן שלטון נשיאותי, ו/או בחירה לפי מחוזות, אנחנו צריכים להפגין אחריות ולא להיגרר אחרי הרפתקאות פוליטיות.

  • 169.

    לבג''צ אין גבול-איפה כאן הדמוקרטיה?-איפה בטחון המדינה?-האם תמיכתו

    הגלויה של טיבי בחמאס וטענתו כי זה ארגון לגיטימי לא, 21/01/09 23:12

    מספיקה בכדי לפסול אותו?-ובכלל לשלו ממנו זכות בחירה?

  • 168.

    תותח , פשוט תותח

    איתי, 21/01/09 23:09

    השפוי היחיד במדינה . אסור לשכוח כמה הם נבלות וחיות אדם

  • 167.

    בג''ץ החליט לחזקת את הימין. יופי. (ל''ת)

    חוכמה קטנה מאוד., 21/01/09 23:05

  • 166.

    ליברמן רק מדבר מרזל אומר ועושה (ל''ת)

    הודיה , 21/01/09 23:05

    • צרי איתנו קשר ב:

      CIVILIANFRONT , 21/01/09 23:28

      CIVILIANFRONT@GMAIL.COM

      מרזל וכהנא אצלנו נחשבים מתונים כי אנחנו אנשי מעשה :)

  • 165.

    בג''צ מנותק מהנעשה מתחת לאפו! (ל''ת)

    משפטן צעיר, 21/01/09 23:04

    • אתה צעיר - הוא לא מנותק: הוא מחובר לכסף שהוא מקבל ממדינות אירופאיות

      silver_bullet , 22/01/09 07:08

      שמונעות ע"י אינטרסים איראנים

  • 164.

    דבר ראשון, להקפיא את סמכויות בג''ץ. לאלתר!

    לא יאומן., 21/01/09 23:01

    זוועה של שופטים. איפה הם יחיו? בעזה? בשכם?
    רק את הימין יודעים לפסול. המושג צדק רחוק מאוד מהאליטה הזו.

  • 163.

    בג''ץ הוא אסון! עכשיו אנחנו מבינים כמה אסון. (ל''ת)

    להקפיא את ההחלטה בצו ממשלה., 21/01/09 22:54

  • 162.

    מי יותר שפוי ?

    גוןגון, 21/01/09 22:54

    אינני מבין איך חמסניקים מצליחים להשתחל לממשלה של מדינה יהודית?

    האם מפלגה בראשות ליברמן תוכל להתמודד בממשלת החמס בעזה? -- כנראה שלא...

    אז מי יותר שפוי ???

  • 161.

    אין בעיה ליברמן יעשה את העבודה בכנסת, גם לגבי בג''צ וגם לטיבי... (ל''ת)

    בג''צ מדרדר את המדינה...., 21/01/09 22:41

  • 160.

    אני רכל מכריי תבחר ליברמן וביבי - תצטרפו לצדק (ל''ת)

    5869 , 21/01/09 22:20

  • 159.

    תודה ליברמן שאתה בממשלה - סוף סוף מישהו רציני (ל''ת)

    5869 , 21/01/09 22:19

    • ליברמן מוכן למסור שכונות בירושלים(!)לערבים. רק האיחוד הלאומי ט'! (ל''ת)

      זהבה אשורי , 22/01/09 02:09

  • 158.

    איזה עלובי נפש וצבועים נבזיים, יואל חסון ואיתן כבל!! (ל''ת)

    אזרח, 21/01/09 22:16

  • 157.

    בג''ץ-גוף הבוחר את עצמו, מעגל סגור

    בוחר, 21/01/09 22:16

    לעם אין אפשרות להשפיע על אופי שופטי בג''ץ- גוף לא דמוקרטי שערכיו הם ערכי טובת ''האדם'' ולא ''טובת עם ישראל'' הבדל מהותי ובעייתי מאד כאשר יש ניגוד בין השניים, המפלגות הערביות כבר שנים תומכות בחוקים והחלטות בכנסת הפוגעות באינטרסים ובבטחון יהודי הארץ בחסות בג''ץ, הגיע הזמן לשנות את אופי בג''ץ אחת ולתמיד.

    • צודק במיליון אחוז!!! (ל''ת)

      חיים, 22/01/09 00:51

    • טועה במליון אחוז: הוא לא בוחר את עצמו ... איראן בוחרת אותו

      silver_bullet , 22/01/09 07:10

      באמצעות מדינות אירופאיות שלהן אינטרסים עסקיים משותפים עם איראן... כך מגיע השוחד האיראני לכיסיהם של שופטי הבג"ץ

  • 156.

    אפשר להגיש בג''ץ נגד הבג''ץ (ל''ת)

    ציוני, 21/01/09 22:09

    • כן: אפשר להגיש פצמ"ר נגד בג"ץ - זה חוקי (ל''ת)

      silver_bullet , 22/01/09 07:09

  • 155.

    רק ליברמן

    מאוכזב, 21/01/09 22:05

    הגיע הזמן רק איבט יכול

    • רק האיחוד הלאומי תצביע ט' ולא תהיה מאוכזב (ל''ת)

      הודיה , 21/01/09 23:07

  • 154.

    ALL THE WORLD WITH THE BIG LIBERMAN (ל''ת)

    Ron13 , 21/01/09 21:59

  • 153.

    אחרי הבחירות לטפל בבג''ץ. (ל''ת)

    אבי, 21/01/09 21:59

    • תגובה ל153

      נתנאלה, 21/01/09 23:46

      אמת ויציב. בג''ץ שונאי תורה, שונאי יהודים, שונאי האמת, חנפני השקר, מוטל ספק רציני ביהדותם.

  • 152.

    MAYBE MAZUZ AND AHMED TIBE ARE FRIENDS (ל''ת)

    Ron13 , 21/01/09 21:58

  • 151.

    MAZUZ: PLS GO TO LIVE IN GAZA THEN YOU CHANGE YOUR MIND (ל''ת)

    Ron13 , 21/01/09 21:57

  • 150.

    שאלה פשוטה: מדוע גוף לא נבחר מטיל דיקטטורה משפטית על נבחרי העם?

    panacea , 21/01/09 21:54

    דמוקרטיה פרושה שלטון העם- לא שלטון של חונטה בעלת דעות מנוגדות לדעות הרווחות בעם.
    את כהנא פסלו על היותו בצד ה"לא נכון" של המפה.דעות של המנהיגים הערבים שפועלים בגלוי נגד המדינה חמורות בהרבה מדעותיו של כהנא.

    • צודק - צריך להוציא אותם להורג עפ"י חוק

      silver_bullet , 22/01/09 07:12

      הם נאשמים בסיוע לאויב בעת מלחמה. שחררו מחבלים כ"מחווה" ומשלמים פנסיות ללוחמי חיזבאללה רבים. יש גזר דין מוות על זה בישראל - הידעת??

  • 149.

    גם אני עם ליברמן.להוציא את הבג'ץ והערבים מחוץ לחוק.

    pinco9 , 21/01/09 21:52

    נמאס מחבורת הזקנים שמנותקים מהעם ומהמדינה ומחליטים החלטות נגד המדינה בשם הצדק הנבוב שלהם.
    לדעתי יש להוציא את הבג'צ מחוץ לחוק ואחר כך את המפלגות הערביות העויינות.

    • ליברמן בעד למסור את ואדי ערה לפלסיטינאצים. רק האיחוד הלאומי ט'!!!! (ל''ת)

      זהבה אשורי , 22/01/09 02:10

  • 148.

    רק ביבי

    אבי, 21/01/09 21:50

    כל השאר מיותר

  • 147.

    ביבי ראש ממשלה ליברמן שר ביטחון מרזל שר לבטחון פנים פייגלין שר החינוך.

    אוהד בית''ר עצבני., 21/01/09 21:49

    עוד שבועיים אנחנו חוזרים לשלטון וזה מה שיהיה. ביבי מלך ישראל . ואנחנו כל בני עדות המזרח נכרע ברך ונציית למצותיו.

  • 146.

    ליברמן אומר את האמת בפנים כל היתר צבועים- (ל''ת)

    בנצי, 21/01/09 21:42

  • 145.

    MAZUZ. ARE YOUR SUN WAS IN GAZA (ל''ת)

    Ron13 , 21/01/09 21:40

  • 144.

    WE NEED LIBERMAN URGENTLY (ל''ת)

    Ron13 , 21/01/09 21:39

  • 143.

    אני מציע שאיתן כבל גם יצביע לליברמן בתקווה שבג''צ

    דן, 21/01/09 21:37

    יפסול אותו.
    התרגילים של כבל יכולים לתת לו מקום בכל תחרות אקרובטיקה

  • 142.

    לא מספיק אויבים בחוץ יש גם כמה מבפנים

    עליון חסר שכל ברמות, 21/01/09 21:30

    העליון נתן לטיבי והשני להמשיך להיות המרגלים נגד ישראל ועוד לקבל כסף מישראל על כך ''מדהים''

  • 141.

    חייבים לגביל את רשעות בית המשפט העליון

    אבנר , 21/01/09 21:29

    הכנסת נבחרת על ידי אזרחי המדינה
    השופטים מתמנייםבועדת המנויים ההחלטות שלהם מחייבים את ח"כ להקים בית משפט לחוקה ולא לתת לשופטי העליון להגן על הערבים המוסלמים והשמאל הישראלי ההזוי .
    מחייבים אותכם גם לבחור שופטים לשבע שנים ולא לכל הלחיים לחייב כל שופט לעבור בדיקות רפואיות , כלכליות ומשפחתיות כל שולוש שנים.
    הם כמו כל אדם שעובר שנויים במשך החיים .
    בהחלטה היום נתנו בידי הערבים המוסלמים שאיתם ורק איתם יש ליהודים אזרחי המדינה סכסוכים כולם או רובם מתגייסים לצבא או לשרות לאומי חוץ מהמוסלמים שהם מהווים
    כ 7 % מהערבים חיים במדינה ולא כ 20 % .
    לכן השמאל הישראל מגן על המגן עליו אשמור לי ואשמור לך.
    עוד בית המשפט העליון יחליט על מזוג שתי המדינות למדינה אחד בשם פלסטיין הגדולה ונגמר כל הסכסוכים.

  • 140.

    מזוז אתה קורא nrg ??? (ל''ת)

    מזוז אתה קורא nrg ???, 21/01/09 21:27

    • לא, הוא קורא: Al-Sharql-Aousat (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 22:54

  • 139.

    בג''ץ בדיחה

    יעקב, 21/01/09 21:22

    טיבי קורא לנו פאשיסטים אבל מבחינתו החמאס תנועה לגיטימית. הנה טעימה קטנה מאמנת החמאס.
    ''לא תגיע השעה [יום הדין] עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ו[אז] יאמרו האבנים והעצים: ''הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מתחבא [מאחורי], בוא והרגהו''.
    ''במה שנוגע לסכסוך עם הציונות העולמית, רואה עצמה תנועת ההתנגדות האסלאמית כחוד החנית וצעד [מכריע] בדרך. היא מצרפת מאמציה למאמציהם של כל הפועלים בזירה הפלסטינית, והיא [מצפה] לכך שיינקטו צעדים נוספים ברמת העולם הערבי והאסלאמי; שכן היא [זו] הערוכה [ביותר] לשלב הבא [של הסכסוך] עם היהודים – סוחלאחר פלסטין הם [הציונים] שואפים להתרחב לנילוס ולפרת, לאחר שישלימו את ''בליעת'' האזור שאליו יגיעו, ישאפו להתרחבות נוספת ובאותה מתכונת תוכניתם [או: מזימתם, כלולה] ב''פרוטוקולים של זקני ציוןרי המלחמות''
    ''

  • 138.

    זו לא גזענות, זו התפכחות! ערביי ישראל לא רצויים פה!

    ציוני, 21/01/09 21:22

    נמאס מכם גיס חמישי בוגדני. אתם רואים עצמכם פלסטינאים ונצטרך למצוא פתרון להצרף אתכם לאחיכם המשכילים.

  • 137.

    איתן כבל ,,,,,אין גבול לצביעות,,,שתיקתך עדיפה (ל''ת)

    עלאא , 21/01/09 21:19

  • 136.

    כנופיית הבג''צ השמאלנית פסקה כצפוי. כל עוד לא תפעל הכנסת לעיקור לחיסול

    דרור מרמת גן, 21/01/09 21:17

    הדיקטטורה השמאלנית הזו, היא תמשיך לפגע בבטחון המדינה, ביהדותה ובציונותה.

  • 135.

    לליברמן יש מבט של פסיכופט...

    גיא, 21/01/09 21:10

    מפחיד רצח...

    • הוא נבהל מהמראה שלך (ל''ת)

      lili_lili , 21/01/09 23:53

  • 134.

    בלי ציניות-דווקא ליברמן לא נשמע לי קיצוני כלל וכלל.

    זוהי דעתי, 21/01/09 21:10

    הפתרון היחידי תפנימו כבר-2 מדינות!
    מדינה רק ליהודים(יוצאים מן הכלל הם הדרוזים-אם ירצו להצטרף אליה:אהלן וסהלן), ומדינה לערביי ישראל יחד עם אחיהם בעזה.כך לא תהיה שנאה ולא יהיו מלחמות.

    • תגובה ל134

      נתנאלה, 21/01/09 23:49

      בואנה.. אתה מה זה אופטימי. מה אתה חושב? שאם תתן להם את עזה הם פתאום יהפכו לפיות טובות??? כל מילימטר מהמדינה שאתה נותן להם אתה מקרב את עצמך ללוע הארי... שונאי שלום ושונאי יהודים מושבעים.

    • ליברמן מנסה להקים מדינה פלסטינית בנוסף ל23 שיש לערבים.

      זהבה אשורי , 22/01/09 02:11

      אסור להצביע לליברמן הצבוע!!!! מדבר ימין ויעשה שמאל!! השותף של אולמרט הפושע!!!!

  • 133.

    החלטת בג''ץ הוסיפה 10 מנדטים לליברמן. לא צריך להמתין עוד הרבה זמן.

    הלית, 21/01/09 21:07

    בדרכים דמוקרטיות נחסל את אלו שמנצלים את הדמוקרטיה לתועלתם האישית והיא הרס המדינה בה גרים.

    עם יועץ רופס ומערכת משפט החושבת בקול אחד - רחוק לא נגיע .

    • מה ישל לכם מליברמן הוא שמאלן- בעד מסירת ירושלים לערבים!!

      אורן 431 , 22/01/09 01:31

      תסתכלו במצע שלו הוא בעד לתת ריבונות ערבית בשכונות מזרח ירושלים!!
      הוא יותר שמאלן מביבי!!!

      רק האיחוד הלאומי!!!

  • 132.

    היה צריך לסלק/לזרוק את "חמס-רע"מ-תע"ל"

    ד.ק. , 21/01/09 21:06

    חבל ששר המשפטים פרידמן לא השלים מלחמתו ב- "בג"צ " .
    התערבות מאוסה וגסה של ה- "בג"צ".
    היה צריך לסלק/לזרוק את "חמס-רע"מ-תע"ל"

  • 131.

    תגובה לשמאל

    חן, 21/01/09 21:05

    איך לפתור את בעייתנו?
    מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה בה אחד ''מיפי הנפש'' התורניים,בדברו
    על מתקפת הטרור,ואינו מאמין שיש צורך בתגובה נמרצת?
    1.כנס לשיחה ושאל :האם יש להגיב צבאית על תוקפנות טרור?
    2.כאשר יגיד ''לא'' שאל ''למה לא?''
    3.חכה עד שיאמר משהו בנוסח:''...מכיוון שהדבר יגרום למותם של חפים מפשע
    נוספים...שזה דבר נורא...ויביא לאלימות נוספת ולהסלמה...''
    4.כאשר יגיע למחצית המשפט הכה בו בכח בפניו.
    5.כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר מכה ,תעיר את תשומת ליבו,והסבר לו שזו
    תהיה שגיאה גסה מצידו,וזה מנוגד לערכים שלו שירביץ חזרה,כי הדבר עלול
    להביא להסלמה ולאלימות נוספת.
    6.חכה עד אשר יסכים לטיעון הזה,והסכים לא לבצע אלימות נוספת.
    7.הכה בו שנית והפעם ביתר שאת.
    8.חזור על שלבים 5 עד 8 ,עד אשר יבין שלפעמים צריך להכות חזרה.

    • כבר השתמשו בזה- לא מקורי (ל''ת)

      היפה, 21/01/09 21:32

      • גם השמש זורחת מדי יום-זה לא הופך אותה ללא אמיתית. (ל''ת)

        panacea , 21/01/09 21:48

  • 130.

    'ויקו למשפט והנה מספח לצדקה והנה צעקה.' (ישעיהו פרק ה') (ל''ת)

    משה בודק, 21/01/09 21:01

  • 129.

    גם הימנים המתונים נדרשים להצביע ימין אמיתי

    דגדג, המרתף, 21/01/09 21:00

    שתיקתו של נתניהו וכן קבלתו של דן מרידור השמאלני חזרה למפלגה והעמדתו בראש הרשימה לכנסת, מצביעות על כך שנתניהו מתכונן באמת להתאשמאל ולחבור לציפיליבני-שפיצער ולברק. הזהרו!

  • 128.

    מחבלי חמאס יושבים בכנסת והבג"ץ השמאלני תומך בהם

    ran222 , 21/01/09 20:58

    רק מרזל יטפל בהם!!!

  • 127.

    חבל ששר המשפטים לא השלים מלחמתו ב- ''בג''צ''

    ד.ק., 21/01/09 20:54

    המינימום היה צריך לסלק/ לזרוק את רע''מ-תע''ל

  • 126.

    חוזרים לעבודה (ל''ת)

    SeeFar , 21/01/09 20:53

    • חוזרים לעבודה ומוציאים את ברק להורג עפ"י חוק סיוע לאויב בעת מלחמה

      huchimin , 21/01/09 20:54

      על שחרור המחבלים ותשלומי פנסיה לאנשי חיזבאללה

      • ידידי היקר והמלומד

        יהודי גאה , 21/01/09 22:11

        אתה כנראה מאוד סלקטיבי בדבריך ובמחשבתך.
        לפני ברק צריך להוציא להורד את ביבי כי הוא שחרר את גדול המרצחים בימנו ומקים תנועת החמאס אחמד יאסין!!!
        כדאי שתלך ללמוד קצת היסטוריה לפני שאתה מטיף מוסר לכולם ונותן עצות.

        • צודק, אם ביבי אכן סייע לאויב בעת מלחמה צריך להוציא אותו גם להורג

          huchimin , 21/01/09 22:27

          עפ"י חוק. אבל במקרה של שופטי בג"ץ וברק זה ברור כי הם גם משלמים פנסיה ללוחמי חיזבאללה ושחררו מאות מחבלים כמחווה

        • הוא שחרר את יאסין בתמורה לשני בוכני מוסד, ואחרי זה אחמד יאסין חוסל

          huchimin , 22/01/09 02:59

          אז תלך ללמוד אתה היסטוריה יא חתיכת לכלוך לך לאאושוויץ

        • huchimin צודק... אתה צריך ללמוד היסטוריה (ל''ת)

          silver_bullet , 22/01/09 07:13

  • 125.

    ברק מנהיג - השאר מדברים (ל''ת)

    SeeFar , 21/01/09 20:53

  • 124.

    רק הכהניסטים מבינים את הראש-הערבי!! לכן תצביעו לאיחוד-הלאומי של מרזל (ל''ת)

    ran222 , 21/01/09 20:52

  • 123.

    מי מצביע עבודה ?פעם אלו היינו הערבים,היום גם אנחנו לא (ל''ת)

    יוסוף, 21/01/09 20:50

  • 122.

    מי שניצח במלחמה זה ברק- מי שמדבר הרבה זה ליברמן (ל''ת)

    די כבר די , 21/01/09 20:49

    • ניצח?. תאזין לחדשות - עשרות מנהרות כבר עובדות במלוא התפוקה. (ל''ת)

      הלואי שברק וציפי ינצחו ככה גם בבחירות., 21/01/09 20:57

    • איפה אתה חי? ברק דחה את המבצע זמן רב.אילו היה הימין בשלטון היו

      panacea , 21/01/09 21:50

      מסיימים את העבודה.

  • 121.

    רק ברק (ל''ת)

    די כבר די , 21/01/09 20:49

  • 120.

    ליברמן אידיוט - אני שם אמת בקלפי (ל''ת)

    שפיותזהכאן , 21/01/09 20:48

    • בקלפי שימו "צ" (ציקלון-בי כחוק) לברק ובג"ץ משחררי המחבלים

      huchimin , 21/01/09 20:53

      ומשלמי ה"פנסיה" לבשארה ואנשי החיזבאללה

  • 119.

    אני מצביע רק ליברמן!! (ל''ת)

    נורמלי, 21/01/09 20:45

    • ליברמן בעד מכירת בשר חזיר ונגד מסורת ישראל!!!! (ל''ת)

      זהבה אשורי , 22/01/09 02:13

  • 118.

    פשעים שנעשים ע''י בג''ץ בשם הדמוקרטיה

    יהודייה שיודעת שזוהי המדינה היחידה בעולם בעור עמה, 21/01/09 20:45

    אוי לנו אם נמשיך בדרך זו שמאפשרת לשונאי ישראל לשבת בכנסת. אוי לעם שלא זוכר את עברו. אין הבדל בין מצעם של בל''ד למצע מפלד גות שונאות ישראל ושונאות יהודים. ח''כ שלא מבין שכנסת ישראל מייצגת את מדינת ישראל כמדינת העם היהודי מקומו לא בכנסת. אני מתביישת בהחלטת בג''ץ ותוהה על העתיד המחכה לנו אם נמשיך בדרך של עיוורים.

  • 117.

    ליברמן כבר ויתר על ירושלים זה כתוב במצע שלו (ל''ת)

    הודיה , 21/01/09 20:45

    • לכן צריך לשלוח את ליברמן לחופשה בבהמא'ס ולתת לאנשים שיודעים לעבוד

      huchimin , 21/01/09 20:48

      שהם יעמידו לדין את ברק ובגץ ואולמרט ולבני בגין סיוע לאויב בעת מלחמה על שחרור המחבלים וכספי ה"פנסיה" שהם משלמים לאנשי חיזבאללה לא מעטים כמו עזמי בשארה

    • ליברמן כמו שרון ובגין טוה בדיבורים רק יעשה רע לכולם

      SeeFar , 21/01/09 20:58

      אני מצביע עבודה

    • בטוח מצביעה איחוד לאומי

      רינה, 21/01/09 21:22

      אין לי ספק שהודיה מצביעה איחוד לאומי כי במצע ליברמן כתוב במפורש אין לחלק את ירושלים אבל לאנשי האיחוד העובדות לא חשובות בכלל

  • 116.

    רק ברוך מרזל והאיחוד-הלאומי ימחקו לאחמד טיבי את החיוך מהפרצוף!!!

    ran222 , 21/01/09 20:44

    רק הכהניסטים מבינים את הראש הערבי!!
    תנו את קולכם לאיחוד-הלאומי של אריה אלדד וברוך מרזל.

    • הכהניסטים מסוגלים להוציא להורג את ברק ובג"ץ על שחרור מחבלים?

      huchimin , 21/01/09 20:50

      לא. אז תן לאנשים שמבינים בחוק לעשות את מה שצריך. הם סייעני אויב בכך ששחררו מחבלים, ואת גלעד שליט שכחו עכשיו יעמדו על הדין. מקווה שיש להם ממדי"ם טובים :)

  • 115.

    לא ליברמן לא ציפי ולא בטיח הם לא שוים, אני הפעם כבר מעדיף את ביבי (ל''ת)

    ברחתי מקדימה, 21/01/09 20:44

  • 114.

    בג''ץ אישר לאויבי המדינה להיבחר לכנסת- בושה לעם היהודי שאלה מוסדותיו. (ל''ת)

    הגאון מוורשה, 21/01/09 20:43

  • 113.

    ליברמן הוא לא ימין-אמיתי כי הוא בעד הקמת מדינה-פלשתינאית

    ran222 , 21/01/09 20:42

    רק האיחוד-הלאומי של אריה אלדד וברוך מרזל הם מפלגת ימין-אמיתי.

  • 112.

    הוא אומר את האמת ובג''צ...

    אוהב ישראל, 21/01/09 20:42

    ליברמן אומר את האמת בתקשורת ולכן העם אוהב אותו ובמיוחד בתקופה זאת, כאשר אנו נלחמים באויבנו הפלסטיניים אנו שוכחים את האויבים הכי גדולים שלנו (ערביי ''ישראל'') מי בכלל העניק להם את השם הזה??? (סתום) יש להם רק זכויות ולא חובות, ובכלל מי רוצה אותם בארצנו? ליברמן היישר כוח,

  • 111.

    מה יעשה ליברמן ללא הערבים שבפרוש מביאים לו מנדטים,,גועל נפש ליברמן (ל''ת)

    רחלה הפעם עם ביבי, 21/01/09 20:42

  • 110.

    טיבי לשילטון..............................בעזה,

    יעד, 21/01/09 20:38

    צריך להוציא את שופטי בג''צ מחוץ לחוק
    בישראל,
    שיגיעו לעזה לאנשים להם הם דואגים.
    ושימשיכו לגיהנום.

  • 109.

    חכמים מצביעים ביבי,,והשאר,,מצביעים לשאר, ולליברמן,,, (ל''ת)

    בצלאל החכם, 21/01/09 20:37

  • 108.

    אז למי נצביע?

    יואב, 21/01/09 20:35

    לקראת הבחירות בישראל, תוכלו למצוא באתר של אוניברסיטת הרווארד, מבחן פסיכולוגי בעברית שמודד עמדות אוטומטיות כלפי המנהיגים של המפלגות המובילות:
    https://implicit.harvard.edu/implicit/israel/research.jsp

    שימו לב שזה לא סקר אלא מבחן פסיכולוגי שמיועד לבדר ולהשכיל.

    • להצביע ט' איחוד לאומי (ל''ת)

      הודיה , 21/01/09 20:47

      • ט זה טרנספר - מאוחר מידי, צריך להצביע צ (ציקלון-בי) (ל''ת)

        huchimin , 21/01/09 20:50

  • 107.

    עכשיו ל''אור'' התגובות, באמת השתכנעתי

    נורמאטיבי, 21/01/09 20:34

    הוצימין וכו'
    עכשיו שכנעת אותי,
    לא אצביע ליברמן (או ביביהו).
    מקווה שאחרים גם שוכנעו, אחרת אנו עללולים להישאר רק איתך...

    • בינתיים חברייך השאירו אותנו עם המחבלים שהם שחררו

      huchimin , 21/01/09 20:41

      ואני אטפל בהם. גם במחבלים וגם בברק וגם בבגץ ואוציא אותם להורג באופן חוקי בגין סיוע לאויב בעת מלחמה

  • 106.

    צריך להחיל את חוק ההוצאה להורג לסייעני אויב על בגץ, ברק, אולמרט וחבריה

    huchimin , 21/01/09 20:33

    שחררו מאות מחבלים. משלמים פנסיות כל חודש לאנשי חיזבאללה. יש גבול להפקרות אפילו כאשר מקבלים שוחד מאיראן וממדינות אירופאיות שלהן אינטרסים עסקיים משותפים עם איראן. אם זה לא סיוע לאויב בעת מלחמה אז מה כן אחים שלי?

    • בואנה אתה וואחד נודניק (ל''ת)

      הנאה, 21/01/09 21:36

      • אה באמת? ואתה נראה לי ערבי קצת ... לא? :)

        huchimin , 21/01/09 21:51

        חחח

        • ואתה נראה לי מושתל שמחפש קורבן כאן,אז לך חפש מי ינענע אותך (ל''ת)

          lili_lili , 21/01/09 23:55

          • הוא דווקא לא מושתל, אני מכיר אותו (ל''ת)

            silver_bullet , 22/01/09 07:14

    • מה זה צודקקק

      נתנאלה, 21/01/09 23:56

      אתה צודק וכתוב שבאחרית הימים ה' פשוט יקח למנהיגי העם את השכל.. לא נמצא הגיון בשום שיקול שלהם, טירוף הדעת שלהם יותר נכון. ולפני שיטפלו בדברים הדחופים שפרטת, קודם הייתי משנה לטיבי וליתר השועלים והצבועים שבכנסת את הכינוי ''חברי הכנסת''... סליחה? חברים? זוועתיים טובעי חוצפה ותובעי דרישות. איך החברים מסביב לא שמים לב???

      • צרי איתי קשר ב:

        silver_bullet , 22/01/09 07:16

        CIVILIANFRONT@GMAIL.COM

        אמרי שאת נתנאלה. כל טוב אחותי

        • ביקשת שאצור קשר

          נתנאלה, 22/01/09 07:49

          משהו מיוחד במה שכתבתי?

  • 105.

    ליברמן יעשה הכל לתפוס קולות,אי אפשר לסמוך עליו, ואני רוסי ולכן ביבי (ל''ת)

    יבגאני, 21/01/09 20:32

  • 104.

    מסכימה עם ליברמן

    לא פשיסטית, 21/01/09 20:31

    א. את מי טיבי מייצג? לא מבינה מדוע הערבים הישראלים בוחרים אותו שוב ושוב. לא עושה עבורם דבר. האמת, רק לביתו עושה. פה גדול ומטונף. נחש בן נחש. עדיף אלף פעמים חמס וחיזבאללה, שאומרים בדיוק מה הם רוצים, מאחד טיבי כזה שקרן וערמומי.
    ב. מדוע אין אף מפלגה ערבית אחת שפויה? מפלגה שתהיה בעד שירות לאומי לערבים, בעד שיתוף פעולה עם הממסד, בעד חינוך ותרבות משותפים. לא כל הזמן נגד... נגד... נגד... מחנכים לשנאה ולהתבכיינות שתו לי אכלו לי...
    יש ככ הרבה אנשים ראויים במגזר. מדוע הם שותקים? מה נסגר עם ראש עריית שפרעם? אחד כזה יכול להוביל מפלגה שפויה.

    • ליברמן לאומן קיצוני חוליגני

      אינך קולטת, 21/01/09 20:42

      לפסול מפלגות זה קטע רע.
      מי שעבר על החוק חייב להישפט וזהו
      כהנא נפסל כי היה אנטי דמוקרטי פרא אדם פשיסטי

  • 103.

    העבודה סוס מת בבחירות כולנו ליברמן. יודעים לספור עד 20 מנדטים ? (ל''ת)

    pini-1, 21/01/09 20:30

    • שטויות במיץ - העבודה הבחירה הכי רצינית (ל''ת)

      SeeFar , 21/01/09 21:00

  • 102.

    אנשים קיצוניים כמו huchimin מצביעים ליברמן וליכוד

    eerie , 21/01/09 20:30

    השאר מצביעים עבודה

    • טעות: לאנשים כמוני יש ניסיון עם הוצאה להורג בגז אז על איזה ליברמן

      huchimin , 21/01/09 20:33

      אתה מדבר בדיוק??

  • 101.

    אויי לה למדינה שכאלה השופטים

    דניאל, 21/01/09 20:30

    עד מתי רשעים יעלוזו לצלילי שופטי החלם?? ברור ששופטי העליון סניליים מנותקים ממציאות החיים במדינה, או סתם נהנתנים שחיים בבואת העשירון העליון שלא רואים/שומעים/חשים את המציאות במדינה. לא בפלילים , לא בבטחון המדינה , ולא בשום נושא . הם מסתתרים מאחרי פרגוד של מילים יפות , טקסטים משפטיים אוויליים, ואמרות מטופשות ובכך חורצים את גורל העם והמדינה לאבדון בטוח. הפסיקות ''החכמות'' תלושות מהמציאות והרושם הוא שמי שכותב את הפסיקות חי בסרט, או חלום. אם מדובר בפסיקה פלילית ברור כשמש שמי שכתב את הפסיקה מעולם לא פגש עבריין ו/או נפגע מהפשיעה ולא מבין את חומרת המצב. אם בבטחון המדינה ברור שהכותב
    חש בטוח במבצרו העשיר רחוק מהמסיתים הלאומניים ולא אויים מימיו ולא נקלע לשום מצב ריאלי שמסכן את נפשו או נפש קרוביו .
    אויי למדינה שאלה החלמאים הם שופטיה הבכירים ואשר לקחו לעצמם שלא בדרך דמוקרטית לעשות חוק בדין.
    בושה וחרפה לבימ''ש עליון ובעיקר למדינה.

  • 100.

    ואני חשבתי שליברמן חכם,,הוא הלך ופתח קופסא עם תולעים וכעט הם משתוללים, (ל''ת)

    רק לא ליברמן עדיף ביבי, 21/01/09 20:28

  • 99.

    מתי בג''צ יעשה משהו לטובת ישראל?! (ל''ת)

    אני, 21/01/09 20:27

  • 98.

    למה נותנים במה לאנשים כמן ליברמן?

    Boozon , 21/01/09 20:26

    סתם עושה רוח - אנשים נואשים יצביעו לו.
    העם יצביע עבודה

    • העם יצביע עבודה לאחר הוצאה להורג עפ"י החוק של אהוד ברק בגין

      huchimin , 21/01/09 20:29

      סיוע לאויב בעת מלחמה. כן יש חוק כזה במדינת ישראל. הם שחררו מאות מחבלים ומשלמים כסף לאנשי חיזבאללה כמו עזמי בשארה אז צריך לפעול. בינתיים צריך להגיד לאנשים מתונים כמו ליברמן לשבת בשקט כי הם לא מסוגלים לבצע את העבודה ה"מלוכלכת"

  • 97.

    עד מתי המדינה תשקוט

    שחר, 21/01/09 20:26

    ותעלים עין לדמוקרטיה SO CALLD שלה ותיתן לעוכרי ישראל להמשיך להיות בכנסת ולתמוך בטרור נגד ישראל.

    בתי המשפט ועו''ד מתמלאים בערבים שיודעים שזו היא הדרך להשפיע במדינה הזו...אם לא נעשה משהו עכשיו יהיה מאוחר מידי.

  • 96.

    ליברמן בלי הרוסים והערבים הוא אפס,או אולי 1 מנדט,,מסכן,, (ל''ת)

    בצלאל, 21/01/09 20:25

  • 95.

    החלטת העליון לגבי המפלגות הערביות

    רשל, 21/01/09 20:25

    עד מתי העיוורון לעקוף מייד את בג''ץ התומך במפלגות הערביות המדברות בעד הטרור ונגד הארץ. להוציא אותם ולא לתת להם הזדמנות לשבת יום אחד בכנסת

  • 94.

    אני מפפפפחד (ל''ת)

    uri, 21/01/09 20:24

  • 93.

    ליברמן קיצוני ופאשיסט

    די כבר די , 21/01/09 20:24

    אזור להיכנע לקיצוניות - העבודה הבחירה היחידה

    • ליברמן הוא מתון, יש פאשיסטים אמיתיים שיכולים לעשות את העבודה

      huchimin , 21/01/09 20:25

      הוא לא יכול להוציא להורג בגז את השופטים של בג"ץ ואת אהוד ברק ואהוד אולמרט בגין שחרור מחבלים וסיוע לאויב בזמן מלחמה. אבל יש אנשים שכן יכולים לעשות את זה כי הם כבר עשו דברים דומים בעבר

    • ידוע שבמפלגת העבודה נשארו רק ...

      ברור, 21/01/09 20:26

      אתה אחד מהם

  • 92.

    הערבים בעצמם גורמים שלליברמן יהיו יותר קולות, שבו בשקט אל תעזרו לו,,,, (ל''ת)

    ערבי מחיפה, 21/01/09 20:24

  • 91.

    אוי ואבוי הליברמן הזה,,,הוא חי ונושם מהערבים,בלעדם לא יהיו לו בוחרים,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 21/01/09 20:22

  • 90.

    העבודה הבחירה השפויה היחידה (ל''ת)

    השופט , 21/01/09 20:22

    • כשהם יעמדו לדין על הפקרת בטחון אזרחי ישראל במשך כל השנים (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 20:24

    • שם גרוע

      עזרא, 21/01/09 21:48

      לאור הכתבה, ''השופט'' זה שם ממש גרוע...

  • 89.

    אם החמס יגיש בג''ץ גם הוא יוכל להיבחר, לאא? (ל''ת)

    משה, 21/01/09 20:20

    • וגם לקבל פנסיה (ל''ת)

      ציקי, 21/01/09 20:29

  • 88.

    שמעתי ש אחמדניג'אד רוצה לרוץ לראשות הממשלה בישראל ובג''ץ חיזקו את ידו (ל''ת)

    saba, 21/01/09 20:15

    • זה כבר קרה מזמן, יש לך הצתה של פלורוצנט! (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 20:26

  • 87.

    זה היה ברור מראש

    יהודי, 21/01/09 20:14

    בג''צ הוא חונטה לאומנית פלסטינית (מיותר לציין שאנטי יהודית) יקח זמן אבל בסוף נגרש אותם מ''ביתם''. (ועל הדרך נגדע את ידו של מי שינסה להתנגד)

  • 86.

    רונן (ל''ת)

    נגד גזען מותר להיות גזען(לא חייבים לאהוב אוייב), 21/01/09 20:13

  • 85.

    בית המשפט

    גד, 21/01/09 20:10

    הנמוך לצדק

  • 84.

    הליברמן שלכם ישב שנתיים בממשלת קדימה אז על מה ההתלהבות? (ל''ת)

    דוד, ארץ ישראל, 21/01/09 20:08

    • צודק והוא גם לא יעשה כלום בעתיד. צריך להחיל את חוק ההוצאה להורג על

      huchimin , 21/01/09 20:27

      סייעני האוייב

  • 83.

    ליברמן שמח שלא פסלו!תקראו!

    שכל ישר, 21/01/09 20:08

    ליברמן שמח שלא פסלו כי עכשיו גם בבחירות הבאות יהיה לו פלטפורמה לקבל חשיפה ודרך קלה מאוד לגייס מצביעים..וכל זה בלי לבזבז כסף ובעזרת התקשורת!

  • 82.

    דמוקרטיה שאינה מתגוננת -- תתמוטט .

    ענת, 21/01/09 20:06

    ליברמן צודק לחלוטין בנושא זה.

    מצע המפלגות הערביות מעיד על מטרתן ולא

    צריך שום הוכחה נוספת !!

    • דמוקרטיה שפוסלת מפלגות אינה דמוקרטיה.

      ליברמן טועה בגדול פופוליסט ותו לא., 21/01/09 20:24

      מותר לערבים להשמיע את דעתם גם כנגד המדינה.

      כל עוד זה דיעה ולא מעשים.

      דמוקרטיה זה היכולת להקשיב ולא להסכים כלל עם אנשים אחרים. אבל לא לסתום להם את הפה ולשלול מהם את הזכות.

      • דמוקרטיה שמשחררת מחבלים כמחווה היא אנרכיה ולא דמוקרטיה

        huchimin , 21/01/09 20:45

        לך לברגן-בלזן אידיוט

      • אוחז במגן הדמוקרטיה

        קפטן ישראל, 22/01/09 00:38

        דמוקרטיה צריכה שיגנו עליה. ראה ערך ''חמאס'' ו ''הרשות הפלסטינית''. בתוכה צומחים כל הזמן הזרעים להשמדתה שלה.

        שנית, מילים מפי אנשי ציבור הן בדיוק, אבל בדיוק, כמו מעשים. זה לקח שכל יהודי בעולם, וכל ישראלי, צריך היה ללמוד כבר מזמן.ראה ערך בשארה, ועוד כל מיני אנשי ציבור מוכרים מההסטוריה (כולל אחד שאם אזכירו אפסיד בוויכוח). תמיכה מילולית בארגון טרור צריכה להצדיק סילוק מהכנסת.

        משני הסעיפים הללו עולה שבית הדין הגבוה לצדק נכשל כאן בתפקידו. לא נעשה צדק, והדמוקרטיה נפגעה. אומנם ניתנה לחלק מהאזרחים אפשרות להצביע לפי רצונם, אך רצונם הוא בסוף הדמוקרטיה הישראלית, כולל בג''צ עצמו.

        אגב, התמונות של בנימין נתניהו בעצרת נגד רבין בה הולבש רבין בבגדי נאצי (ראה סעיף 2) לא יוצאות לי מהראש. אף אחד לא מדבר על זה ולא מזכיר את זה... מבחינתי בנימין נתניהו מחוץ לבחירות האלה, רק מסיבה זו.

        • תמשיך לאחוז בתשלומי פנסיה ללוחמי החיזבאללה ושחרור מחבלים כ"מחווה" (ל''ת)

          silver_bullet , 22/01/09 07:18

      • אופס, הרמה להנחתה.... אז אתה מתנגד לפסילת מפלגתו של כהנא?

        פנדה, 22/01/09 10:07

        אתה לא חייב לענות...

  • 81.

    רוב ח''כ הערבים באמת מאוסים אבל פסילתם מלהבחר רק הייתה משחקת לידם

    דוד, ארץ ישראל, 21/01/09 20:05

    וחוץ מזה כששומעים אותם בכנסת יודעים יותר טוב כמה צריך להיזהר מהגיס החמישי שיש בתוכנו ( לא כולם ). אני רק לא מבין למה הבוחרים שלהם בוחרים בהם כשהם לא עושים דבר למען ערביי ישראל אלא רק ההפך...הם מרחיקים את הציבור היהודי מהציבור הערבי, ולא מעוררים רצון כלשהו לעזור בשיפור מצבם.

    • נכון צריך להוציא אותם להורג כי יש חוק בארץ כלפי מי שמסייע לאויב במלחמה (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 20:08

    • את לא מבין כי אתה ערבי מתחזה. יש גזים ידידותיים לסביבה

      huchimin , 21/01/09 20:17

      שבאמצעותם אפשר לטפל בשופטי הבג"ץ ששחררו מחבלים וגם בחכי"ם שמשתתפים בהפגנות ומסיתים לרצח עם וקוראים בפומבי "יחי הג'יהאד" ו"יחי השאהידים". והכל במסגרת החוק כמובן - יש חוק במדינת ישראל של הוצאה להורג של כל סייען אויב בעת מלחמה. אז אפ זה לא סיוע לאויב בעת מלחמה אז מה בדיוק כן???

    • אתה משחק במשחק של השמאל בנסיונך למצוא פן חיובי בהחלטה רעה.

      כבשה פועה , 21/01/09 20:18

      יש משמעות עצומה לצדק ולהבנה כי במדינה הזאת אין מקום לפקפוק בעצם היותה מדינת הלאום היהודי. מתן גושפנקא רשמית למצע בל"ד ורע"ם-תע"ל הוא כמעט כביטול חוק השבות. הנסיון להיות "פראקטיים" במקום צודקים-מוביל לאי-חיסול החמאס (הרי ממילא יעלה מישהו קיצוני יותר), להבלגה מול חיזבאללה (אוי הצימרים בצפון, הצימרים..) ובסופו של יום לוויתור על ירושליים (מי רוצה להתעמת עם הוואקף על הר הבית?) וקבלת עקרון זכות השיבה (מה, בגלל 5,000 פליטים שהם דורשים-לא יהיה כאן שלום?).

  • 80.

    דעתי על החלטת בג"ץ

    יהודי גאה , 21/01/09 20:03

    מאז ומעולם חשבתי וכנראה שגם אמשיך לחשוב כך שבתי המשפט בכלל ובג"ץ בפרט הם לב ליבה של הדמוקרטיה , וחשיבותם כלכך גדולה בשימור והגנה עליה . היום אני חושב שבג"ץ טעה !!! לא מקיימים דמוקרטיה בכל מחיר !!! בטח לא כשזה קשור לבטחון המדינה {עיין ערך עזמי בשארה ימח שמו }.
    ידידי מבל"ד ורע"מ תע"ל בזמן שישבתם בבית המשפט וחיכתם להחלטת השופטים אחיכם בעזה טבחו כ 50 "משתפי פעולה" חבל שלא ניצלתם את הזמן בבית המשפט להגיש בג"ץ כנגד החמאס בעניין הזה .

    • היום הגעת למסקנה? אידיוט הם שחררו מאות מחבלים בעת מלחמה

      huchimin , 21/01/09 20:30

      מה הייתה עושה אז? ישן עם אישתך??

      • huchimin ידידי היקר

        יהודי גאה , 21/01/09 22:08

        הייתי עונה לך אבל ברגע שקראת לי אידיוט וכו' אז אני נמנע .
        אני לא עונה לבובלילים כמוך.
        אתה רוצה לנהל ויכוח זה בסדר גמור אבל בלי כינויי גנאי .

        • עם זה אה מתעסק תגיד לי?? מי בובליל ומי אבוטבול ומי בוזאגלו פחחח

          silver_bullet , 22/01/09 07:19

          את מי זה מעניין בכלל, צריך כמו שהוצ'י אמר להוציא את הליבנים ברקים והדיסקינים להורג כחוק וכדין בגז ציקלון-בי

  • 79.

    אין דרך חוקית להוריד את השמאלנים מבג''ץ ? (ל''ת)

    יהודי ישראלי חרד, 21/01/09 20:01

    • תכניס את זה טוב לראש- הם לא באמת שמלאנים הם פשוט מקבלים כסף מאיראן ומ

      huchimin , 21/01/09 20:08

      מדינות אירופאיות שלהן אינטרסים עסקיים משותפים עם איראן

  • 78.

    ליברמן בלי הערבים לא שווה רבע מנדט למה נותנים לו במה? (ל''ת)

    פאדי, 21/01/09 20:01

  • 77.

    חובה לאומית לפטר את השופטים האלה שעוסקים בפוליטיקה ולא במשפט צדק. (ל''ת)

    AdamE , 21/01/09 19:59

    • טעות: חובה להחיל עליהם את חוק ההוצאה להורג של סייעני אויב בעת מלחמה

      huchimin , 21/01/09 20:07

      הרי הם שחררו מחבלים כ"מחווה" לאויב. פסקו שיש לשלם פנסיה בסך 40 אלף ש"ח כל חודש לחייל של החיזבאללה שנקרא עזמי בשארה. הם נותנים במה ל"ערביי ישראל" הקוראים בהפגנות ענק יחי הג'יהאד ויחי השאהידים. אז אם לא הם סייעני אוייב אז מי כן?

      CIVILIANFRONT@GMAIL.COM

  • 76.

    בג''ץ

    ישראל, 21/01/09 19:57

    לפרק את בית המשפט העליון. לפזר את שופטיו. אין לנו צורך בשופטים כאלה המראים את דעתם הפוליטית מידי יום בכל החלטה והחלטה. הקץ לשמאל הקיצוני בין שופטי העליון.

  • 75.

    עוד פעם ליברמן

    פרידמן, 21/01/09 19:55

    ליברמן אתה פשיסט ומיצג את המכנה המשותף הנמוך ביותר. אני יהודי לא מחזיק בדעות קיצוניות חושב שכאזרח במדינה דמוקרטית אני מחוייב לתת ייצוג למיעוט שלא מחזיק בדעות הרוב ואינו שייך לקונצנזוס.כל עוד הערבים אזרחי המדינה יש להם זכות לייצוג.
    התנהגותך ליברמן היא בושה לעם הזה ואינה מתאימה לנבחר ציבור סביר.

    • נכון שאתה לא גר בשדרות? אין לנו כבר מזמן אידיוטים כמוך (ל''ת)

      שדרותי, 21/01/09 20:53

  • 74.

    נזק עצום למדינה- בג''ץ והתקשורת (ל''ת)

    מינויים חדשים ותראו איך המדינה תשגשג, 21/01/09 19:53

    • מינויים חדשים יהיו אחרי שהם יוצאו להורג בגין סיוע לאויב בעת מלחמה

      huchimin , 21/01/09 20:09

      וכן - יש חוק כזה בארץ - זה חוקי !!!!

  • 73.

    ליברמן פשיסט ישראלי (ל''ת)

    לפ, 21/01/09 19:52

    • ליברמן הוא מתון. יש פאשיסטים אמיתיים באמת שלא מפחדים לומר שצריך

      huchimin , 21/01/09 20:10

      להשתמש בהוצאות להורג, גם של שופטי בג"ץ והכל - במסגרת החוק כמובן

  • 72.

    הימין מדושן ופחדן ומוג לב .התיקשורת ובג''צ נשלטים בידי שמאל קיצוני (ל''ת)

    פחדנים תתעוררו ותשטלטו על התיקשורת ובג''צ, 21/01/09 19:52

    • הם לא נשלטים בידי השמאל כי אינם שמאל הם מקבלים כסף מאיראן

      huchimin , 21/01/09 20:11

      וממדינות באירופה להם קשרים עסקיים עם איראן ולכן הם מנחים על ידם

  • 71.

    נזק עצום למדינה- בג''ץ והתקשורת (ל''ת)

    מינויים חדשים ותראו איך המדינה תשגשג, 21/01/09 19:51

  • 70.

    בית משפט עליון מנותק מרחשי לבו של הציבור. (ל''ת)

    מגדל שן, 21/01/09 19:49

  • 69.

    בית משפט עליון מנותק מרחשי לבו של הציבור. (ל''ת)

    מגדל שן, 21/01/09 19:49

  • 68.

    בית משפט עליון מנותק מרחשי לבו של הציבור. (ל''ת)

    מגדל שן, 21/01/09 19:46

  • 67.

    ליברמן היחיד עם ביצים. כל השאר רק קליפות. (ל''ת)

    בני צפון, 21/01/09 19:43

    • הביצצים לא עשו כלום עד עכשיו הבעייה הייתה ותמשיך להיות.

      huchimin , 21/01/09 20:12

      יש פיתרון אחר:

      גז ציקלון-בי לשופטי הבג"ץ שאחראים לשחרור המחבלים והכל במסגרת החוק הקיים במדינת ישראל להוצאה להורג של סייענים לאוייב בעת מלחמה

  • 66.

    להגיש בקשה בבגץ להכיר בתנועת כך עכשיו ומיד נראה אותם (ל''ת)

    patish4 , 21/01/09 19:41

    • זה כמו: להגיש בקשה לאחמדינג'אג להכיר במדינת ישראל מיד

      huchimin , 21/01/09 20:20

      ואחרי זה יתגלה פרצופו האמיתי!
      פחחחחחחחחחח

  • 65.

    החלטה נכונה

    רומבר, 21/01/09 19:41

    אני מברך על ההחלטה - היא מקרבת עוד יותר את קיצו של בג''צ, עוד מסמר בארון הקבורה של הממסד הרקוב, הסמולני והמושחת הזה.
    אנשים שקודם לא הבינו את הסכנה בבג''צ יבינו עכשיו.
    בקשר למושחתים של קדימה והעבודה - מתברר שכל עניין תמיכתם בפסילה הייתה אחיזת עיניים ורמאות הציבור (שכן הם ידעו כי בג''צ יאשר את השתתפותן, אחרת לא היו מצביעים נגד).
    השחיתות שלהם זועקת לשמיים !!

  • 64.

    ליברמן המלך

    חכם מימון, 21/01/09 19:39

    מלך הגזענים,הוא חושב שהוא עדיין במשטר הקומוניסטי ברוסיה,
    גזען עלוב ומסוכן,
    את א סאנע הייתי מגרש מהארץ לעזה על כך שהוא רוצה לצאת לעזה לצלם את ההריסות שעשה צה''ל ולהביא את התמונות לבית הדין בהג, אדם מסוכן לעם ישראל, שיצא לעזה ,שיקח את ליברמן איתו, שלא יחזרו ובא גואל לציון

    • המלך הפטפטן, צריך לעשות: יש חוק להוצאה להורג של סייעני אויב

      huchimin , 21/01/09 20:14

      במדינת ישראל וצריך להחיל אותו על כל השופטים בבג"ץ שאחראים לשחרור מאות המחבלים כ"מחווה" וגם הללו האחראים לתשלומי פנסיה של 40 אלף שקל כל חודש לאיש החיזבאללה עזמי בשארה

    • ליברמן מלך החוליגנים ...אולי (ל''ת)

      אולי, 21/01/09 20:42

  • 63.

    דיי כבר זה לא בג"ץ שמלאני! זה בג"ץ איראני וזה בדוק (ל''ת)

    huchimin , 21/01/09 19:39

  • 62.

    ההחלטה צודקת,אבל לטווח הארוך הערבים צריכים להשתלב בקדימה.

    נתן ש. מעלות, 21/01/09 19:37

    יחד ננצח את הלאומנים

    • עד שתחטוף על הראש משכניך מצפון (ל''ת)

      לאומני, 21/01/09 20:00

  • 61.

    ליברמן לשלטון!

    אופיר, 21/01/09 19:36

    לא צריכים פה פליטים בשלטון! הם חלק מיותר.
    הם גורמים לכנסת להרקב יותר מהר- הם אנשים שחותרים מתחת לרגלי השלטון.

    • ליברמן קשקשו גדול נמאס ממנו (ל''ת)

      בלון נפוח פשיסטי, 21/01/09 20:44

  • 60.

    ביזיון למדינת ישראל! (ל''ת)

    חבורה של טמבלים!!, 21/01/09 19:36

  • 59.

    העיקר הבג"ץ השמאלני פסל את תנועת-כ"ך של הרב מאיר כהנא הי"ד

    ran222 , 21/01/09 19:34

    הרב כהנא הי"ד שהיא אוהב-ישראל גדול ופעל כנגד אוייבינו מבית-ומבחוץ נפסל על-ידי הבג"ץ בטענה של "גזענות" כביכול כמובן שזה שקר גמור כי הרב כהנא הי"ד הסתמך אך-ורק על תורת-ישראל שניתנה לנו על ידי ריבונו של-עולם.

    אז בעצם הבג"ץ פסל את תורת-ה'.
    ואותו בג"ץ מכשיר ומעודד את המחבלים הערבים שיושבים בכנסת.

    מסכימים?

    • הוא עשה עבודה נאמנה למפעיליו האיראניים - הוא מקבל כסף אז מה אתה רוצה?? (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 20:21

  • 58.

    יום עצוב

    יוסי כהן, 21/01/09 19:33

    החלטת בת המישפת העליון לבטל את הפסילה של המיפלגות היא שערירויה ואן לעבור על כך לסדר היום זוהיא החלטה אומללה ואני סבור שאחמד טיבי ינצל את עובדת אי פסילת מיפלגתו כדי לשמוח לעד. דעותיו הקיצוניות נגד היהודים מדברות בשם עצמם ועל חיבר השופטים היה לישקול טוב על ההחלטה בטרם ביטול הפסילה

  • 57.

    מבנה הוועדה לבחירת שופטים,כנסו זה הפיתרון

    שאבי מהעיריה , 21/01/09 19:32

    על פי חוק יסוד: השפיטה הוועדה מונה תשעה חברים, לפי החלוקה הבאה:

    שר המשפטים - והוא העומד בראשה.
    שר נוסף לפי בחירת הממשלה.
    שני חברי הכנסת שתבחר הכנסת (נהוג לבחור אחד מהקואליציה ואחד מהאופוזיציה).
    שני חברי לשכת עורכי הדין (בדרך כלל ניתן ייצוג לשתי הסיעות הגדולות בלשכה).
    נשיא בית המשפט העליון.
    שני שופטים נוספים מבית המשפט העליון (לפי בחירת חבר השופטים, בדרך כלל הבחירה היא לפי ותק).
    להעיף את 2 השופטים מהוועדה ואת נשיאת בית המשפט העליוןןלמנות 3 חכ"ים של הקואליציה במקומם,אז יש לך רוב לימין בוועדה למינוי שופטים

  • 56.

    כל השופטים בישראל בוגדים במדינה בכל נושא בו הם שופטים! בושה וחרפה! (ל''ת)

    גועל נפש!, 21/01/09 19:30

  • 55.

    ביזיון אחד גדול, באיזה מדינה יש מפלגה של יהודים?

    אוריה , 21/01/09 19:28

    רק אצלנו יש מי שעוה לובי למפלגות שחרטו על דגלם,השמדת המדינה.

    כל המילים היפות והרהוטות של השמאל ומפלגות הערבים, מחזקות את הימין.

    את השמאל ניתן לשכנע ע"י מילים קיצוניות של אנשים קיצוניים.

    מה נהיה פה?????????????????????????

    • לא קרה כלום, הם פשוט מקבלים כסף ממדינות באירופה

      huchimin , 21/01/09 19:41

      שלהן אינטרסים עם איראן זה הכל! תכניסו את זה כבר לראש

  • 54.

    מפלגת העבודה

    ציון ששון, 21/01/09 19:28

    היא היחידה שרלוונטית. אהוד ברק ניצח את המלחמה

    ליברמן פאשיסט.

  • 53.

    הצדק מנצח

    מברוק, 21/01/09 19:27

    ואתה ליברמן אולי תחזור למקום שבאת ממנו?

  • 52.

    נתניהו יצרף לממשלתו את העבודה קדימה ומר''ץ . יש כבר דיל בחרי חדרים

    ליכודניק יודע דבר., 21/01/09 19:25

    ליברמן וש''ס ושאר מפלגות הימין כולל הבית היהודי כולם ישארו באופוזיציה . תמתינו ותראו עד כמה שאני כפעיל ליכוד יודע דברים וצודק

    • זהירות מגיב בשכר (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 21/01/09 19:35

  • 51.

    רק הימין יעיף את כל המחבלים האלה מהכנסת, ודחוףףף.

    רק ימין בבחירות., 21/01/09 19:23

    לא משנה את מי תבחר, העיקר שהוא איש ימין אמיתי.

  • 50.

    בג''ץ- מקלטם של הנוולים (ל''ת)

    חונטת מגדל השן, 21/01/09 19:22

  • 49.

    בג"ץ מסייעים לא רק לאיראן אלא גם לנאצים לשעבר, כנסו:

    huchimin , 21/01/09 19:20

    לא גבו חוב של דם יהודי מג'ון איוואן דמיאניוק "איוואן האיום" מטרבלינקה שטבח ביהודים להנאתו. יימח שמו של דב נבון נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר ישלמו הוא וילדיו על כך

    • מזוז אתה קורא nrg ??? (ל''ת)

      מזוז אתה קורא nrg ???, 21/01/09 21:27

      • לא, הוא קורא "אל-שרקאל-אאוסאט" (ל''ת)

        huchimin , 21/01/09 22:25

  • 48.

    אחמד-אתה וחארות שכמותך פקחו לנו את העיניים.אתם (ה"מנהיגים" הערבים) כנס

    sionov007 , 21/01/09 19:19

    במקום לדאוג באמת לציבור שלכם. אתם משמרים את הבערות כדי לשמור על מקומות הישיבה שלכם בכנסת.נוח לכם כל הבאגן הזה סביבכם. זה הדבר היחידי שמצדיק את עצם קיומכם הפוליטי. טוב עושה ליברמן כשהוא נכנס בכם, אך יותר טוב לעזוב אותכם לנפשותיכם ואתם תדעכו כבר מעצמיכם ללא תשומת לב!!
    עם ישראל חי.

  • 47.

    בזוקה ג'ו: הידעת שיש במדינת ישראל חוק על הוצאה להורג של כל מי שמסייע ל

    huchimin , 21/01/09 19:15

    לאוייב בעת מלחמה? אז תגיד לי אתה אם שחרור מחבלים כמחווה ותשלום כסף לסייעני החיזבאללה זה לא סיוע לאויב בעת מלחמה אז מה כן???

  • 46.

    כנופית בג''ץ פצצה מתקתקת נגד יהודים , חמס ברבוע (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 21/01/09 19:15

    • היא התפוצצה כבר ששחררה מאות מחבלים כמחווה

      huchimin , 21/01/09 19:18

      וגם כשהיא משלמת פנסיה בסך 40 אלף שך לעזמי בשארה סייען החיזבאללה שנמלט מן הארץ. ועוד כפתה את ידיהם של צה"ל בעת מילוי התפקיד בעזה וזה הדבר גרם להרג של חיילים הילדים שלנו.

    • וכשנתנה לג'ון איוואן דמיאניוק ("איוואן האיום") מטרבלינקה לצאת בחיים

      huchimin , 21/01/09 20:22

      יימח שמו של דוב נבון שופט העליון לשעבר ויימח שם ילדיו - יבואו על הדין

  • 45.

    לא להישבר ! להצביע ימין כדי שננקה את החרה השמאלני (ל''ת)

    השמאל הוא הסכנה האמיתית לישראל !, 21/01/09 19:15

    • חמודילה' זה לא לכלוך שמלאני זה לכלוך איראני (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:21

    • תשובה ל45

      נתנאלה, 22/01/09 00:00

      זה נכון שהשמאל סכנה אמיתית לישראל, הבנו את זה מזמן. אבל בכל זאת לא הימין יעזור כי אם בורא עולם. הבחירות היום מגוחכות כל כך, כמו קייטנה, ואף אחד לא מוכר בעצם כלום. איפה נשים מבטחנו? ומי באמת יכול לעזור לנו? רק ה'. רק ה'. איך אתם עוד נותנים לפטפטנים האלה לעבוד עליכם? איך?

  • 44.

    רק ליברמן יעשה פה סדר!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    י, 21/01/09 19:14

    • הוא היה גם שר ולא עשה כלום, ממשלות ימניות במשך 60 שנה לא עשו גם כן

      huchimin , 21/01/09 19:22

      יש רק דרך אחת שיכולה להצליח. הוצאה להורג של שופטי הבג"ץ מתוקף החוק הלגיטימי של הוצאה להורג במדינת ישראל לכל מי שמסייע לאוייב בעת מלחמה. הם שחררו מחבלים. הם משלמים כסף לעזמי בשארה סייען החיזבאללה שנמלט מהארץ בסך 40 אלף ש"ח בחודש.

      • דעותייך מעניינות אבל...

        נתנאלה, 22/01/09 07:57

        אני מציעה לך שתצא מרעיון ההוצאה להורג בקרוב כי להזכירך אנו יהודים. הכעס שלך הולך למקומות לא נכונים. גם אני לא מתונה כלפי הערבים אבל נאמנה ללב יהודי שה' נתן לנו ורק לנו.

  • 43.

    ליברמן קיבלת את הקול שלי..אנא הצל אותנו מחבורת ההזויים שהשתלטו על המד (ל''ת)

    משפטן מיואש, 21/01/09 19:14

    • ליברמן לא יציל כי הוא גם לא הציל. צריך רק:

      huchimin , 21/01/09 19:23

      הפיכה צבאית! ולו אין את הביצים לעשות זאת :)

  • 42.

    liberman you are a leader !!!!!!!!! (ל''ת)

    liberman, 21/01/09 19:14

    • yeah right - like he did when he was in office!!

      huchimin , 21/01/09 19:26

      he actually did nothing for the extermination of the supreme court judges wth the aid of Cyclon-B gas. and he will do none of the kind in the future, no matter what he'll be

  • 41.

    שדרות

    שדרות, 21/01/09 19:14

    זה הזמן לחזק את ל י ב ר מ א ן......
    ליברמן ראש הממשלה הבא אמן.

    • ליברמן הוא מתון. לשופטי הבג"ץ יש תרופה אחת והיא:

      huchimin , 21/01/09 19:27

      ציקלון-בי

  • 40.

    חונטה שמאלנית שעלם אחרי הבחירות. (ל''ת)

    בג''ץ ישלם את המחיר של הבגידה ., 21/01/09 19:13

  • 39.

    ליברמן ליברמן...אתה נוסק בבחירות....ןאז תבוא איתם חשבון (ל''ת)

    herzi33 , 21/01/09 19:13

    • הוא עד כה לא בא חשבון עם אף אחד אפילו שהיה שר

      huchimin , 21/01/09 19:17

      אז למה שיבוא עכשיו. תכניסו טוב לראש אין דרך פוליטית לצאת מהברוך הזה יש רק דרך אחת והיא עוברת דרך דם, והרבה.

  • 38.

    מר ליברמן היקר

    יובלים, 21/01/09 19:13

    שים לב, שכל הצרות שלנו, בגלל
    העקשנות שישראל תהיה מדינה יהודית.

    הבה נשנה מדיניות.
    ישראל לא חייבת להיות מדינה יהודית.
    אולי אפילו איננה חייבת להיות.

    כשישראל תתעופף מכאן.
    יהיה כאן שלום ורגיעה.

    עלינו להתארגן, כדי למנוע מישראל
    להיות מדינה יהודית, לבקש ממערכת
    המשפט, שתןציא אל מחוץ לחוק מפלגות
    יהודיות, שהן האשמות באי השקט במזרח התיכון.

    די. רוצים שקט. אנחנו כבר עייפים.

    • בג''צ ישמח להוציא מפלגות יהודיות מחוץ לחוק (ל''ת)

      אריאל, 21/01/09 22:41

    • מה לליברמן וליהדות בדיוק? תמהני.

      דני, 22/01/09 08:12

      אולי במולדובה נחשב יהודי.

  • 37.

    בית המשפט העליון פועל בשם הדמוקרטיה, ליברמן. (ל''ת)

    צא מהדיקטטורה שלך, 21/01/09 19:12

  • 36.

    ליברמן בבחירות ניתן לך את הקול שלנו ,בבקשה אל (ל''ת)

    תבזבז אותו על הכיסה ., 21/01/09 19:12

  • 35.

    בל"ד חוקית ותנועת-כ"ך מחוץ-לחוק? רק במדינה שזקוקה-לאישפוז!!! (ל''ת)

    ran222 , 21/01/09 19:11

    • טעות: במדינה יהודית ששופטיה ושריה מקבלים כסף מאיראן (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:12

  • 34.

    החוצפה ועזות המצח שלהם עוד ירקיעו שחקים. (ל''ת)

    ואנחנו נאכל את הלב., 21/01/09 19:10

  • 33.

    המפתח הוא הוועדה למינוי שופטים,היום יש בה 3 שופטים,3 פוליטקאים

    שאבי מהעיריה , 21/01/09 19:09

    ו 3 עורכי דין שהם מהשמאל כמובן
    שר משפטים מהימין עם רוב של 70 חכ"ים לימין בכנסת יכול לשנות בחוק את ההרכב,להוציא את השופטים מהוועדה , חברי כנסת ,ועורכי דין שמזוהים עם הימין,זה אפשרי בעוד 20 יום בלבד

    • יש דרכים אפקטיביות לשנות כי מה שהצעת לא שינה משך 60 שנה (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:13

  • 32.

    "הקרב הזה תם אך לא נשלם", המשיך ח"כ טיבי.טיבי מזמין אותנו לקרב (ל''ת)

    patish4 , 21/01/09 19:09

  • 31.

    בוחרי הליכוד-שימו לב לשתיקת הכבשים של נתניהו ועדרו. השפנים מפחדים... (ל''ת)

    כבשה פועה , 21/01/09 19:08

    • נתניהו אינו צריך להגיב בעניין.

      וטוב שכך., 21/01/09 19:12

      מי שמעוניין במלחמה חזיתית עם הבג''ץ שיבחר ברוך מרזל.

    • ואם היה מגיב כבר היה לך משהו אחר לפמפם

      אני, 21/01/09 19:21

      לך תצביע לעבודה או קדימה שם מקומך

    • כבשה תרגיעי מי שנובח לא נושך ועדיף כך (ל''ת)

      patish4 , 21/01/09 19:33

    • המינוי של השמאלן מרידור וההזוי בני בגין שתומכים בבג''צ מונו במכוון (ל''ת)

      נתניהו רוצה להסתמן על החונטה, 21/01/09 20:01

  • 30.

    הבג"ץ והשמאלנים=סייעני-טרור

    ran222 , 21/01/09 19:06

    השמאלנים הם ערב-רב הם לא מזרע-ישראל.
    מי שעוזר ותומך באויבינו הוא לא--יהודי!!!

    השמאלנים יותר גרועים מהערבים.

    • הם לא שמלאנים, הם פשוט עושים את העבודה נאמנה כי הם מקבלים כסף מאיראן

      huchimin , 21/01/09 19:15

      וממדינות אירופאיות שלהן אינטרסים עם איראן.

  • 29.

    ליברמן כולו פקה פקה אחד גדול

    אבי, 21/01/09 19:06

    נתן מטריה לממשלת הזדון (היה חלק ממשלת הזדון) ועוד מעיז לפתוח את הפה.
    הוא מזכיר את האמרה העממית ''כלב נובח לא נושך''.

    • בדיוק! כל מילה בסלע! לאיראנים בארץ יש פתרון אחד והוא

      huchimin , 21/01/09 19:28

      כדור בראש או ציקלון-בי. וציקלון-בי עדיף כי הוא נקי יותר.

  • 28.

    כל הכבוד ליברמן אחי (ל''ת)

    מוסליני, 21/01/09 19:06

    • ליברמן מתון, רק טיפול צבאי בשופטי הבג"ץ יפתור את הבעייה (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:29

      • תגובה ל28

        של, 21/01/09 20:56

        צודק 100%

  • 27.

    אולי כדאי שנתעלם מהחלטת העליון "עד אחרי הבחירות" כמו שהתעלמו מהחלטת הע

    איציק המרכז , 21/01/09 19:05

    בעניין ההפגנה באום אל פאחם?

    "רק" עד אחרי הבחירות, לא צריך 45 ימים נוספים...

  • 26.

    כולם להצביע רק לאיחוד-הלאומי של אריה אלדד וברוך מרזל!!!

    ran222 , 21/01/09 19:05

    בואו נגדיל את כוחה של מפלגת האיחוד-הלאומי.

    • מרזל? הוא יודע לעשות רק הפגנות אנחנו צריכים אנשים שיודעים לעבוד עם:

      huchimin , 21/01/09 19:30

      גזים ידידותיים לסייעני אוייב (ציקלון-בי למשל)

  • 25.

    נבחר בליברמן בהמונינו

    שלום כלפה, 21/01/09 19:03

    ונגד בג''ץ שתומך באויבי ישראל מבית ומחוץ,בושה ,פשוט בושה,בג''ץ מנותק מרובו המוחלט של העם ונהנה מ 30% תמיכה בלבד,המלך הוא עירום,הנתינים הפשוטים רואים זאת ואילו כל המשכילים שאין להם טיפה שכל לא רואים מסנטימטר,כמה הרבה השכלה ככה המון טיפשות,גם אנשים עם אוזניים קטנות יכולים להיות חמורים גדולים,לא ניתן לבג''ץ להרוס המדינה

  • 24.

    בג"ץ=סניף של מרצ (ל''ת)

    ran222 , 21/01/09 19:03

    • טעות: בג"ץ סניף של איראן (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:31

  • 23.

    לשמוע זאת דווקא מליברמן ששירת כאפסנאי אמיץ בצה''ל ??? (ל''ת)

    ===גידל זקן=== יעני גיבור===, 21/01/09 19:02

    • תכתוב את זה עוד 5 פעמים (ל''ת)

      23,21,18, 21/01/09 19:24

      • הוא צודק, מה ליברמן יכול לעשות, צריך מישהו שיש לו ניסיון עם השמדות

        huchimin , 21/01/09 19:31

        קבוצתיות ועם הוצאות להורג

  • 22.

    מחכאמה אל אבו-אל בוגאץ

    יחזקאל,הרצליה , 21/01/09 19:02

    הדא אל בגאץ.הברגץ שוב עוזר לאויבים.

    • הוא לא עוזר לאוייב כי הוא האוייב בעצמו לא הערבים

      huchimin , 21/01/09 19:33

      בערבים יהיה קל מאוד לטפל אחרי שנטפל בבג"ץ ונוציא אותם להורג עפ"י החוק שקיים במדינת ישראל להוצאה להורג של סייעני אויב בעת מלחמה. הלא הם שחררו מאות מחבלים כמחווה ומשלמים כסף לעזמי בשארה 40 אלף ש"ח בחודש. האחד שטיווח את החיזבאללה ונמלט מגבולות הארץ כל עוד נפשו בו. אז אם זה לא סיוע לאויב בעת מלחמה אז מה כן?

  • 21.

    שהאפסנאי האמיץ איווט יחזור לכפר במולדבה לעשות רוח, (ל''ת)

    ===גידל זקן=== יעני גיבור===, 21/01/09 19:01

    • נכון מאוד: אנחנו נטפל בבג"ץ עם ציקלון-בי (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:33

  • 20.

    לשמוע זאת דווקא מליברמן ששירת כאפסנאי אמיץ בצה''ל ??? (ל''ת)

    ליברמן===(((( אפסנאי אמיץ )))), 21/01/09 19:01

  • 19.

    לדעתי היום לאחר שנים שאני כותב

    Avi Ecuador, 21/01/09 19:01

    ישראל חייבת להסתפח לארצות הברית על משקל כבשת הרש ששמאלנים וערבים לא יאפשרו ליהודים ועל ההיגיון של משפט המלך שלמה, תגובה שכתבתי לפני שנים על ברירות:
    לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הראשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.

  • 18.

    אני לא הולכת למולדובה להפיץ שינאה אז עוף לאן שבאת,אם היית פטריוט לא הי (ל''ת)

    ליברמן===(((( אפסנאי אמיץ )))), 21/01/09 19:00

  • 17.

    העליון ממשיך להתפרע ולאבד את הלגיטימיות שלו בציבור הציוני הרחב. (ל''ת)

    איציק המרכז , 21/01/09 19:00

  • 16.

    באיראן זה לא יכול היה לקרות - גם לא בעזה

    אוריג , 21/01/09 19:00

    ח"כ טיבי יקר
    נכון - יש בנינו היהודים אנשים קיצוניים שדרכם רחוקה מדרכי כרחוק מזרח ממערב. יחד עם זאת - רוב העם הזה שפוי, ויש לו מנגנון שיודע להחזיר אותו לתלם כשהוא לוקח כיוון לא טוב. המנגנון הוא בג"ץ.
    בעזה - לעומת זאת - החמאס הוא ריבון, והוא מורכב בעיקרו מרוצחים שאין מי שיעצור אותם, והם מביאים חורבן והרס על בני עמם, וגם עלינו. אשריך שאתה בישראל - מי יודע לאן היית מגיע אם היית תושב עזה ששיך לפלג הפוליטי הלא נכון - בעצם זה די ברור

    • אבל בעזה הוא היה שייך לפלג הנכון - חמאס ! (ל''ת)

      גיא, 21/01/09 19:10

  • 15.

    כצל'ה - יש תקנה - חוק עוקף בג"צ, שיבינו שנבחרינו קובעים ולא הם

    מייק , 21/01/09 18:59

    הם- בג"צ זו חונטה שמאלנית אשר למען לא לאבד הגמוניה, המינויים בפועל הם "חבר מביא חבר" ועד שהחוק למינוי שופטים לא ישונה, השמאל ימשיך לשלוט שם. ובכנסת, תזיזו את עצמכם, מזמן היה עלייכם לחוקק חוק עוקף חונטת עליון. ואחרון, למנות יועמ"ש בחכמה, לא צדקן חסר חוליות שתמיד בוחר את הדרך הבטוחה עבורו, מסכן כזה שלא מעיז ללחום על כלום. לא חסרים אנשים ישרים ופטריוטים אמיתיים.

  • 14.

    טי-בי זכיתם בבגצ ואיבדתם לגטימיות ירדפו אתכם עד שתברחו (ל''ת)

    patish4 , 21/01/09 18:58

    • t-b or not t-b this is the question (ל''ת)

      patish4 , 21/01/09 18:59

  • 13.

    בוחרת מר''צ בשנים האחרונות- וזהו, לא עוד

    יעל ש, 21/01/09 18:54

    אני שמאלנית דמוקרטית שרוצה לחיות במדינה שלה בבטחה
    לא ייתכן שהמדינה שלנו תתן יד חופשית לישראלים שמתבטאים ככה נגד מדינת ישראל.
    מכיוון שמר''צ תמכו במפלגות הערביות - אני לא אתמוך במר''צ השנה.
    כנראה אני כבר לא מי שהייתי
    וגם מר''צ לא צריכים להיות כה מקובעים בדעותיהם
    אני מזדהה לחלוטין עם הסיסמא- אין נאמנות אין אזרחות, ובכל זאת לא אצביע לליברמן. יש מצב שלא אצביע בכלל - או לקדימה/ עבודה.
    בכל מקרה- אין מקום בכנסת למי שלא נאמן למדינה.

    • ליעל

      מצביע מתמיד, 22/01/09 00:30

      זו חובתך כאזרחית להצביע. גם אם פסלת את כולם מפני שאף אחד לא עושה את מה שאת רוצה שיעשה, לפחות תצביעי נגד מה שעושה את מה שאת לא רוצה שיעשה.

      תצביעי למישהו שהוא לא דתי, למשל. אחוזי ההצבעה של הדתיים תמיד גבוהים מאוד, והרבה חילונים עצלנים תורמים להתחזקותם.

  • 12.

    אני מסכים עם הטענה כי זה בית משפט מסוכן !!!!

    מוישה הסנדלר, 21/01/09 18:52

    אני מקווה, שכשהעם הזה יתעורר, עוד לפני שהיו יעלה על קריית הממשלה לגרש את החושך, קודם יגרש את שופטי העליון הבייתה !!

    • מוישהלה' ואללה? בימ"ש שמקבל כסף מאיראן ומדינות באירופה הוא מסוכן?? (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:34

  • 11.

    הובר מה יקרה??? - בגוגל? או בגונגל

    אדם הובר , 21/01/09 18:52

    http://huberheights.co.il/main-index.htm

  • 10.

    הדג מסריח מהראש - זה מתחיל בעליון ונגמר ב...

    אדם הובר , 21/01/09 18:51

    מעבר למה שכולם יודעים - המדינה שלנו מושחתת המנהיגים שלנו פושעים,חוק ומשפט הפך מושג שנחשב להמלצה בלבד.שופטים סומים
    מוכרים אותנו את העם בעבור בצע כסף וכבוד

    • טעות: זה מתחיל באיראן ובשלוחיהם הבג"ץ ונגמר בחמאס ו"ערביי ישראל" (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:35

  • 9.

    ליברמן הבחירות בפתח . אל דאגה - בוחרים בך !! (ל''ת)

    גיל, 21/01/09 18:51

  • 8.

    קריאה דחופה לראש הממשלה הבא, מר בנימין נתניהו:

    Trumpeldor , 21/01/09 18:50

    אדוני ראש הממשלה הבא,

    בבקשה עשה את המצופה ממך והכרז שבכל ממשלה שתקים לאחר הבחירות, השר דניאל פרידמן ישאר בתפקידו כשר המשפטים, כדי שימשיך במלאכת הקודש שלו וינקה את אורוות מערכת המשפט ובראשן בג"ץ מהרקב הפוסט-ציוני שפשה בהן. הריבון הוא העם באמצעות שלוחיו בכנסת, ולא חונטה סמולנית דיקטטורית אשר נטלה לעצמה סמכויות-על שאין להן אח ורע בשום מקום אחר בעולם.

    אם תעשה זאת, קולי מובטח לך בבחירות, וקולם של מאות אלפים אחרים.

    • אני בא רק לחמם כיסא ולדאוג לחברים כרגיל (ל''ת)

      ביב, 21/01/09 19:12

    • מנוסח באופן מושלם. (ל''ת)

      רייזר, 21/01/09 21:18

  • 7.

    עדיף היה שיהיה דיון בבית משפט ערבי...היינו יוצאים יותר טוב (ל''ת)

    herzi33 , 21/01/09 18:50

  • 6.

    הקרב על המדינה רק החל, לדברי טיבי ?? (ל''ת)

    יוסי, 21/01/09 18:49

  • 5.

    ליברמן ישר ושקוף, אני מכבד אותו על זה, בניגוד לאחרים

    ערבי, 21/01/09 18:49

    שאצלם אחד בפה אחד בלב

  • 4.

    ליברמן לא ישב 14 חודשים בממשלת שמאל? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 21/01/09 18:48

    • נכון, הוא לא אמין ולא בדיוק יודע מה הוא רוצה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 21/01/09 19:10

    • נכון, יש דרך אחת לטפל בהם וזה לא במישור הפוליטי (ל''ת)

      huchimin , 21/01/09 19:36

  • 3.

    תמיד הצבעתי מרכז שמאלה. הפעם אני ומשפחתי נצביע ליברמן

    מוטי, 21/01/09 18:48

    הערבים בישראל הם סכנה לקיום המדינה ומהווים גייס חמישי. זוהי הבעיה הראשית כיום, בה יש לטפל וליברמן יעשה זאת היטב.

    • באותו נושא

      השם שלי דומה למוטי, 21/01/09 19:20

      צודק לגמרי. אני נמצא באותו מצב, רק שמשפחתי עדיין מצביעה שמאל. אני מתמלא זעם ובחילה מהמחשבה שחברי הכנסת לכאורה הללו ימשיכו לקבל את הכסף שלי, בעודם רוצים להרוג אותי, וכל זאת תוך כדי בכי דו פרצופי על גזענות. ובית הדין הגבוה ל''צדק'' תומך בזכויותיהם.
      כך הדמוקרטיה הורגת את עצמה אט אט. מה תעשו כשערביי ארץ ישראל יהיו רוב ? באופן דמוקרטי הם יהפכו את ישראל למדינת הלכה מוסלמית, בשלטון חמאס, חזבאללה, האחים המוסלמים, ולא יודע מי עוד. בקצב הזה, תוך חמישים-מאה שנה, אבדנו. דם הנכדים שלנו עלינו.
      ליברמן, אני איתך בבחירות. אל תאכזב.

  • 2.

    במקום לבכות תיזמו כבר חוק שיעקוף את הבג''צ המחורבן הזה (ל''ת)

    מוטי, 21/01/09 18:48

    • כבר יש חוק כזה: הוצה להורג של סייעני אויב בעת מלחמה

      huchimin , 21/01/09 19:37

      והם כבר שחררו מאות מחבלים כ"מחווה" וגם משלמים כסף לעזמי בשארה חייל החיזבאללה שטיווח אותם ונמלט מהארץ. אז אם זה לא סיוע לאויב אז מה כן???

  • 1.

    ליברמן הוא כהנא של שנות ה-2000 (ל''ת)

    הגיע הזמן להחרים!, 21/01/09 18:44

    • ליברמן כשמו - לא הוא (ל''ת)

      צברית, 22/01/09 08:36