• 129.

    שמואל זעפרני הביתה

    שי, 31/01/09 23:26

    שלא ישתמש באיצטלה של מזכירו של הרב מכיוון שההוא פוטר מתפקידו ואינו מייצג אף אחד

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הרב אליהו אמר-כולנו איחוד לאומי. מצביעים ט'. (ל''ת)

    יוני אלנתן, 28/01/09 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אוהב את הרב

    מעריץ נילהב, 25/01/09 19:12

    הרב יודע מה טוב לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    פעם אחרונה שפגשתי את כצלה הייתה במלחמת יו''כ

    מיכה נתניה, 25/01/09 09:51

    יומיים אחרי שנפגשנו סיפרו לי שהוא נפצע קשה, זה נראה שהוא ממש הצליח להשתקם.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אחרי הרב אליהו לאחיוד הלאומי - מצביעים ט' (ל''ת)

    זהבה אשורי , 25/01/09 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מי שאפת לו מהרבנים שימשיך להקשיב להם

    יוסף חולון, 24/01/09 22:33

    נראה לי שיש קצת מאוד אנשים שמקשיבים לרבנים

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יאללה כצלה!!

    מזרחי פריפריה, 23/01/09 13:55

    הרב המליץ אני מבצע

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    עצוב עצוב עצוב...

    אבירם ממודיעין , 23/01/09 00:04

    עצוב שכך מכריז אחד מגדולי הדור...

    תזכורת למתלבטים: מספר ארבע ברשימה, בן ארי - כהניסט מוצהר, שאפילו אין לו את הבושה לנסות להסתיר את זה.

    אם הוא לא מתבייש בהליכתו אחרי כהנא - אנשי הימין צריכים להתבייש בו. אין לו מקום בכנסת הבאה.

    עצוב שאלדד ואריאלי מכשירים את השרץ הכהניסטי, שיצא מהקונצנזוס וירד למחתרת כבר לפני כמעט חמש עשרה שנים.
    http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=32802
    כל עוד הוא שם - מחרימים את האיחוד הלאומי!

    למי ששכך את פעולות הטרור של הארוגים הללו, מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת שיזכיר לו.
    https://www.knesset.gov.il/mmm/doc.asp?doc=m01268&type=doc

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ואהבת לרעך כמוך - אנא כתבו תגובות חיוביות

    ערן ת''א, 22/01/09 23:25

    למה יש פה תגובות כ''כ שליליות של חברי הבית היהודי - זה בניגוד לערכי הבית היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מקבלים עלינו דעת תורה (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 22/01/09 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    להעביר את האיחוד הלאומי לעזה ולהחזיר את שליט. רק הבית היהודי. (ל''ת)

    בובי בת משה , 22/01/09 13:54

    הגב לתגובה זו

    • אין למפד"ל גבולות. מעדיפים את החמאס על האיחוד הלאומי. (ל''ת)

      האיחוד הלאומי , 22/01/09 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    מרדכי אליהו סנילי (ל''ת)

    הבית היהודי , 22/01/09 12:49

    הגב לתגובה זו

    • אתם לא מתביישים? (ל''ת)

      דוד משדרות , 22/01/09 14:10

      הגב לתגובה זו

      • ככה זה שמאמינים במלך מלכי הממלכתים זבולון ערל-לב. מבזי רבנים! (ל''ת)

        האיחוד הלאומי , 22/01/09 18:29

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    הראש"ל הגר"מ אליהו שליט"א קורא להצביע לאיחוד הלאומי ט'!!!! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 22/01/09 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איפה היא רחל אמינו?

    יוסי, אלון מורה, 21/01/09 17:45

    תמר כהן מלאת השנאה,
    תסבירי לי למה הרב שולח את רחל אמינו, ולא מטיל עליהם איזה ''היה לא תהיה''?

    הגב לתגובה זו

    • כי היו לא היתה,כמו שהיו לא תהיה,אלא במוחו של שמיל אליקו בעל ההזיות (ל''ת)

      ישורון, 21/01/09 18:27

      הגב לתגובה זו

    • אל תרגיז את שמיל,הוא יבקש מאבא שהבית הלאומי יהרס יחד עם ש''ס,והיו לא תה (ל''ת)

      yeshurun, 21/01/09 18:29

      הגב לתגובה זו

      • אתם בטח שומעים לרב שרלילו =שהכל שרי לו! מפז"ל סוג ב' אות ב'. (ל''ת)

        זהבה אשורי , 22/01/09 02:42

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    דתיים מחמד לייט מצביעים הבית המימדי (ל''ת)

    יערה א , 21/01/09 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שר'לה ושמלת השבת ...

    חילון, 21/01/09 15:51

    חשבתי שרק הרב הקשיש עובדיה יוסוף לא יכול להשיל מגופו את השמלה והטורבאן הערבים המצחיקים...מסתבר שיש עוד אליהו סהרורי נוסף שהשמלה והטורבאן הערבים נדבקו לגופו.---צריך להסביר לחילונים אשכנזים מקוללים כמוני, מי מהשמלות והטורבאנים גדול יותר בקדושה !!

    הגב לתגובה זו

    • חילון אשכנזי, לך תלבש מכנסיים ורודות עם מגפיים אדומות. (ל''ת)

      זהבה אשורי , 22/01/09 02:43

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הגיע הזמן להעניש את המפד"ל על פשרנותה בענייני הדת וארץ ישראל.

    יוני דוד , 21/01/09 14:51

    הרשקוביץ' אמר שיתן חופש הצבעה בנושאי ארץ ישראל ולכן הרב אליהו הורה לתמוך באיחוד הלאומי. אני אצביע ט'.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הפילוג הלאומי

    אשר.ש , 21/01/09 13:54

    אסור לתת פרס למפלגים.האיחוד הלאומי אשם בכך שאין מפלגה מאוחדת. למרות שאני מסכים עם דעותיהם - לא אצביע להם אלא לבית היהודי ואשכנע בכך את כל מכרי וחברי.

    הגב לתגובה זו

    • האיחוד הלאומי=4 מפלגות שהתאחדו. המפז"ל=צ'יקמוק ללא מצביעים. (ל''ת)

      תמר כהן , 21/01/09 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    תמיכה מפתיעה, הייתי בטוח שהוא בעד הירוקים (ל''ת)

    איתמר, 21/01/09 13:52

    הגב לתגובה זו

    • זה ש"ס הירוקים? לא זה אלה ממימד שלא ספרו את אורלב! (ל''ת)

      יוני דוד , 21/01/09 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    עכשיו גם הרב אבוחצירא תומך (ל''ת)

    benz , 21/01/09 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כצל'ה חבר של אריק שרון ובניו השקרנים ושל מרדכי אליהו ובנו השוטים (ל''ת)

    הרבנית זלמן מלמד, 21/01/09 12:07

    הגב לתגובה זו

    • אורלב והרשקוביץ חברים של ערבים רוצחים =פשרנים מול האוייב!!!!

      תמר כהן , 21/01/09 14:47

      מי קיבל פרס מערביי חיפה על דו קיום בשלום? הרשקוביץ'! מי ישב בממשלת העקירה להשפיע מבפנים? אורלב ! מפז"ל החוצה מהמפה הפוליטית!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    שומעים לדעת תורה!

    אלי ירושלמי , 21/01/09 12:06

    האיחוד הלאומי הוא המפלגה הכי טובה בארץ מכל הבחינות.

    הגב לתגובה זו

    • מאלו בחינות אנגלית או פיזיקה? (ל''ת)

      ישורון, 21/01/09 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אחרי הרב באש ובמים מצביעים ט (ל''ת)

    benz , 21/01/09 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הבית היהודי יכול תוכל להם!!! (ל''ת)

    yaes we can, 21/01/09 11:40

    הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שאני עם האיחוד הלאומי יחד עם הרבנים והעם.

      יוני דוד , 21/01/09 14:53

      שמח להיות מאלה שאתה קורה להם "להם".

      הגב לתגובה זו

      • איזה עם אתה מתכוון ,בקושי עוברים אחוז חסימה (ל''ת)

        ישורון, 21/01/09 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 105.

    הבית היהודי זה אנחנו - כנסו כנסו

    יעל , בר זוהר, 21/01/09 11:30

    תמי דאיתכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כולנו איחוד לאומי!!!!!!!!!! (ל''ת)

    טל, 21/01/09 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אכן כצלה איש ראוי

    יורם כפר סבא, 21/01/09 10:51

    הייתי בהרצאה של כצלה ומאוד התרשמתי לטובה.
    את האחרים אני פחות מכיר

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לא יעזור כלום לחרד''לים אנחנו בבית היהודי

    אבישי חיים, 21/01/09 10:29

    די לאונס המתמשך של הציונות הדתית על ידי קבוצת רבנים קטנה ותוקפנית.

    הגב לתגובה זו

    • מתייפייף? אוהב את מימד? רודף אחר ג'ובים? מקומך במפז"ל! (ל''ת)

      תמר כהן , 21/01/09 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הגיע הזמן להתנתק מאחיזתו בנו

    יואל מייזלס, רב ציוני דתי, 21/01/09 10:20

    עם כל הכבוד וההערכה, הרב אליהו מעולם לא היה חלק אמיתי מהציונות הדתית, ורק כמיהה אומללה לדמות מסוגו המליכה אותו עלינו, כמעט בעל כרחנו.

    הוא לא היה שותף אמיתי לדרכנו מעולם, ושמועות עקשניות ולא מוכחשות טענו שכל השנים הוא הצביע למפלגה חרדית.

    עם כל ההערכה לאיש ולתורתו, ועם כל האמפתיה למצב בריאותו, זה הזמן להתנער.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    האם גם את המכתב הזה זייף כצלה?

    תוהה, 21/01/09 09:54

    בכל זאת, הוא הורשע בעבר במתן עדות שקר - -

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    רק הבית היהודי. נמאס מהחרד''לים. נמאס (ל''ת)

    ביני שיקלר, 21/01/09 09:50

    הגב לתגובה זו

    • אריה אלדד חרד"ל? איזה חילוני יש במפד"ל?!

      תמר כהן , 21/01/09 14:27

      כל הפוסל במומו פוסל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    הרב איש גדול, אולם את הדת צריך להפריד מהפוליטיקה.

    נעמה, 21/01/09 09:40

    כל מפלגה הקשורה למערכת הפוליטית הנוכחית מורכבת מאנשים שלעולם לא ירצו לשנות אותה וסיבותיהם עימם. מערכת מושחתת ומשחיתה.

    עם ישראל דורש רפורמה לאומית ולתנועת ''אחריות'' יש תוכנית לרפורמה לאומית. תוכנית אמיתית, רצינית וכנה. שינוי שמדינת ישראל והעם היהודי בישראל כל כך זקוקים לו.

    ולמדינת ישראל הולכות ואוזלות רזרבות הזמן. כבר אי אפשר יותר לעסוק רק בשאלות של ביטחון ובשאלות של ''שטחים או שלום''. צריך לשנות את פניה של החברה בישראל. מהר. וכן. צריך להפריד את הדת מהפוליטיקה. את זה כבוד הרב אינו מבין.

    ולתנועת אחריות ישנה תוכנית סדורה שהוכנה בעמל רב במהלך שנים רבות. גם בנושא של ''שטחים ושלום'' יש לתנועה מה לומר, אם כי זהו לא הנושא העיקרי.

    כנסו לאתר התנועה ותיווכחו. ''אחריות'' היא פתרון נפ-לא.

    www.achrayut.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הרב אליהו הורה בפירוש להצביע רק ט

    יערה א , 21/01/09 08:35

    תצשאלו את הרב שמואל אליהו בנו ונאמן ביתו

    הגב לתגובה זו

    • שמוליק מפיץ שקרים,הוא עצמו האבא והוא עצמו הבן,ועל פיו ישק דבר

      ישורון, 21/01/09 11:22

      מספר ספורי בדיות כדי לפאר את אביו ובכך יתעלה הוא וכבודו.
      צריך שפסיכיאטר יבדוק מה קורה ? האם אליהו הנביא וא אלישע הנביא,באו בלבוש בעלי הספורים.
      פעם צלבים,פעם רחל אמנו.
      אם היה לא תהיה לא היתה היה מספר שזה בא מרוח הקודש,לאחר שהיה היתה והיה פינוי ספרו שזה בא מהשכל הישר.

      הגב לתגובה זו

      • המפד"ל משקרים כאילו יש להם אשה ברשימה, וכאילו יש להם דעת תורה. (ל''ת)

        יוני דוד , 21/01/09 14:55

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    איפה כתוב במכתב להצביע לכצ'לה?

    מקליק, 21/01/09 07:38

    הרב היה מורה להצביע למפלגה לא דתית?

    הגב לתגובה זו

    • לא כתוב להצביע,,לדעתי הוא בעד ש''ס בגלל תלמודי התורה (ל''ת)

      ישורון, 21/01/09 11:24

      הגב לתגובה זו

      • ש"ס בעד מסירת שטחים לאוייב הערבינאצי. הרב אליהו הורה להצביע ט'. (ל''ת)

        תמר כהן , 21/01/09 14:28

        הגב לתגובה זו

        • שנים שהמחד"ל שלטו בתיק החינוך ולכן אינך יודע קרוא וכתוב.

          יוני דוד , 21/01/09 14:58

          מכתב ברור, מתוארך,מפוסק, ומבואר, מה עוד צריך בכדי שתבינו שהרב אליהו תומך באיחוד הלאומי?

          הגב לתגובה זו

  • 95.

    ועוד דבר לפמי שנובל לגוג ומגוג מצוות עשה שמתעלמים ממנה!

    שמול , 21/01/09 03:37

    פרקי אבות "אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות"
    מצות עשה - "אהוב את המלאכה" מישהוא מהם עובד? דרך אגב עיסוק בתורה איננו עבודה.
    ועוד מצות עשה - "ושנא את הרבנות" ההתעלמות מהמצוה גורמת לשנוא את הרבנים, וכותב הרמבם "וכיבו את מאור הדת". העם הזה סובל אלפי שנים ממנהיגיו הרוחניים ראה ספר תרי עשר והישועה לא תבוא לנו מהם? מי שתומך בישיבות וברבנים בכסף ובכל דבר אחר שותף מלא לחילול השם בפרהסיה, ואם צריך לעזור אז " הזהרו בבני עניים שמהן תצא תורה"
    בנפשנו הוא.כי "כולנו חכמים, כולנו נבונים כולנו יודעים את התורה" רק מה? מתעלמים.

    הגב לתגובה זו

    • ו דעתם של פולנים ערב רב ,וכוזרים אבל לא בני אברהם יצחק ויעקב הספרדים

      ישורון, 21/01/09 11:31

      זו סברתם של אלה שלומדים ועוסקים בספרי עמנואל, משקעים את חייהם בהוצאת תארי ד''ר תואר ראשון ושני כדי להאדיר את שמם,כספם, וכבודם.
      התורה שלהם מונחת בקרן זוית וממה שיודעים מעט מדברים כאילו שהם יודעים את התורה ולכן הרבנים קטנים עליהם כי הם פרו' ,ד''ר .
      הם בעד משפט ערכאות של גויים כי הוא נאצל,משפט עברי ח''ו הוא בושה לעם היהודי.
      אלה הם הפולנים ,זה מה שהחדירו להם בקודקוד אם אתה טיס,רופא, מהנדס.....אתה אדם,אם אתה חכם הרזים,אתה פרימיטיבי כי התורה מביאה לעוני ,ואילו המקצועות החילוניים מביאים ועושים לנו שם בעולם הנאור ,כי הנאורות היא העבודה זרה של היום.

      הגב לתגובה זו

      • זו בדיוק הבעיה!! אתם מעל הביקורת, אף פעם לא ענייניים! עם עובדות

        שמול , 22/01/09 09:28

        לא מתווכחים!! תראה איך אתם שופטים ושוטרים בכפיפה אחת. אז בא נתחיל,,,
        - אני ספרדי טהור (שני צדדים)
        - אני לא ד"ר,פרו,או תואר כלשהו,
        - תורתי היא ענייני האישי כל עוד אתה ועוד הרבה אנשי צדק כמוך,הם השופטים ושוטרים של עצמם ושל אחרים כל עוד לא שופטים אותם.
        - נכון (בנוסף למשנה,גמרא, הרמבם, הגר"א,ועוד) גם עמנואל. וחוצני, ואם היית אדם מאמין בשם ולא בעבדיו(באשר הם בני אדם), ומאמין בחכמינו ז"ל שאמרו "חכמה בגויים תאמין", ועל המאמר "תוכו לקח קליפתו זרק", אבל יואמרו לך אל תקרא כי אז תעלה אולי עליהם ותבין את מעשיהם באמת.
        משפט?? - א. הרי כל הוויתכם זה אל תבקרו אותנו אז שישפטו אותכם? ב. "לטאטא מתחת לשטיח" כל ארוע מביך על חשבון נפשם וגופם של נפגעים עשוקים מצדקם וזכותם, וכל זאת מפחד הבושה. ג. מלחמות תת קרקעיות ובלסטיות על (כח, שליטה ושררה) ובזאת מפרים את "ברח מן השררה" פ"א. ואם בעוני עסקינן אז זה מקסימום מה שיקרה למי שיברח מכל הנ"ל, ועוד ועוד
        תורתנו תורת אמת והיא נכס של כולנו והתקבלה לעיני ואוזני כולנו, ולאורך כל ההיסטוריה היהודית סבל עמינו שואות משואות שונות(20 מיליון בית"ר, אינקוויז',שואה...), אף על פי שברובו הגדול שמע למנהיגיו ושמר ת"ו, מה שעושים טוב הם איש לא יקח זאת מהם, אך תפקידנו וחובתנו להעמידם במקומם שזזים הם, כי בנפשנו היא. תאמין ישורון תאמין הם יכולים לטעות. תלמד 'תרי עשר'."דרך ארץ קדמה לתורה" כמאמרו כן הוא (לפחות 1 - 70).

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    את מי מעניין הציבור 'הדתי' מצביעי ליברמן והליכוד יצביעו ט !!

    מנחם, חיפה , 21/01/09 03:08

    למי אכפת ממצביעי הבית היהודי?
    כל התגובות פה מקשקשים בית יהודי איחוד לאומי, שטויות, האיחוד הלאמי ייקחו מנדטים שניתנו בסקרים לליכוד, בעיקר לליברמן וגם לש"ס.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    Clean the Rabanut from corruption. This is the most important

    ruti, 21/01/09 00:43

    Close rabanut forever. This corrupted institution is over

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני לא דתי אבל ירא שמים אם זאת הדת שלנו מי צריך אויבים... בושה (ל''ת)

    מעופף..בונייך מהרסייך דת ופוליטיקה don't mix, 21/01/09 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כולנו ביחד למען האיחוד הלאומי

    כתום אמיתי , 21/01/09 00:02

    ונקדש שם שמים

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מי צריך את הרבנים האלה איזה תועלת יש מהם מה להם להתערב בעניני פוליטיקה (ל''ת)

    למה אני צריך לשלם להם שכר ופנסיה.די להפקרות., 20/01/09 23:18

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך את הרשקוביץ ואורלב? (ל''ת)

      כתום אמיתי , 21/01/09 00:01

      הגב לתגובה זו

    • הפרדת הדת מהפוליטיקה הכרחית. באחריות.

      נעמה, 21/01/09 16:55

      לכן, מפלגת ''אחריות'' טוענת שיש להפריד את הדת מהפוליטיקה. הפרדה מוחלטת. ובמקום לשלוט במנגנונים מפלגתיים, ירדו הרבנים המכובדים אל העם וישכנעו אותו בצדקת דרכם.

      רק בצורה כזאת יש סיכוי ליהדות במדינת ישראל. כי ככל שהרבנים יהיו שקועים יותר ויותר בפוליטיקה, כך הם יזכו לפחות ופחות אמון מיותר ויותר יהודים.

      באחריות.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    הרב רק אומר שכצ'לה ראוי שום מילה על האיחוד הלאומי

    יוסי, 20/01/09 23:15

    אם הרב הרשקוביץ היה מבקש גם הוא היה מקבל!

    הגב לתגובה זו

    • הרשקוביץ יכול לקבל המלצות מהשייחים הערבים בבית הגפן (ל''ת)

      שמואל, 21/01/09 04:45

      הגב לתגובה זו

      • ואתה וכצלה שלך יכולים לקבל המלצות מיגאל עמיר

        נחום, 21/01/09 09:51

        עד מתי תקשקשו?

        הגב לתגובה זו

        • נו, ומה רע לקבל המלצה מיגאל עמיר?...

          יהודה המכבי, 21/01/09 11:48

          זה רק מוכיח שזו הבחירה הנכונה

          הגב לתגובה זו

          • יגאל לא רצח את רבין ולא נופלות קטיושות מעזה,ובא לציון גומל מפסטיבלים (ל''ת)

            תמר כהן , 21/01/09 14:31

            הגב לתגובה זו

  • 88.

    סדר העדיפיות של המחנה הלאומי

    ר''פ, 20/01/09 22:57

    הרב אליהו והמחנה הלאומי כולו מדברים הרבה על גוש קטיף, אך מה לגבי מאות עקורי יוקנעם עילית הפוטנציאלים? פתאום המחנה הלאומי לא נוקף אצבע! אם זה לא צביעות, אז מה כן?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    על מפלגה שמנותקת מבוחריה

    סבתא, 20/01/09 22:54

    רק הערה אחת.

    מפלגה שנבחריה מנותקים מהבוחרים,
    ואינם מבינים את תפקידם כמחוקקים,
    מה גם שהם רואים בבוחרים מטרד,
    האם היא ראויה לקבל את קולי ???

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עד מתי נתנהג כעיוורים וגם ל 62

    שמול , 20/01/09 22:49

    אינני תומך בשני הרבנים גם יחד, שניהם ועוד אחרים ו"טובים" עוברים על הלכות הרמב"ם,הרמב"ן, הגר"א ועוד גדולי עולם כיוון שזה מתאים להם. אך לעינייננו רק עיוור "שיעי" כמוך ימחק את האמת מזכרונו ויתאים אותה לעצמו, היריבות המגעילה בין שני הניצים הללו התחילה עם החלטת הממשלה שלא להאריך את כהונתו של הראשון לציון הרב עובדיה יוסף ולתתה לראשון לציון הרב מרדכי אליהו, ובעקבות זאת יצאו מפיו(יש לומר כרגיל) של הראשון לציון הרב עובדיה יוסף "פנינים" לא כל כך מכובדים בלשון המעטה כלפי הראשון לציון הרב מרדכי אליהו.
    ןמאז כולנו סובלים. "התאווה, הגאווה, והכבוד מוציאים את האדם מן העולם".
    אבל לצערי האמת אינה מעניינת את אף אחד,
    "צדק ואמת יקדמו פניך", וכל עובדי האלילים שעובדים את רבניהם בעוורון "שיעי" מבלי לחקור ולדרוש על מעשיהם בפי שכתוב בהלכה אנא התעוררו לפני שיהיה מאוחר לכולנו, כי ברור ש"הם" לא יוותרו על מנעמיהם.
    יום טוב לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תנןפה? לאן (ל''ת)

    כתום אמיתי , 20/01/09 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כולנו עם הרב מרדכי אליהו שלי''טא

    חגית, 20/01/09 22:34

    מצביעים לאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הבית היהודי-הבית של כולנו!

    נשארת בבית , 20/01/09 22:28

    הרב בסך הכל הביע הערכה לכצלה,
    לא תמך באיחוד הלאומי ולא בטיח...
    הפסיקו להוציא לו מילים מהפה, זה לא מכובד.
    רק הבית היהודי שישים את החינוך בראש סדר העדיפויות!
    רק הבית היהודי שמייצג באמת את הציונות הדתית!

    הגב לתגובה זו

    • חוץ ממך לא נשאר אף אחד בבית (ל''ת)

      כתום אמיתי , 20/01/09 22:38

      הגב לתגובה זו

      • הקנאה אוכלת את אוהדי הטרנספר

        יעקב ש, 21/01/09 09:52

        לא נורא

        הגב לתגובה זו

        • החרדה מקיפה את האינטרסנטים אוהבי הכסא מהמפז"ל.

          תמר כהן , 21/01/09 14:33

          הבית היהודי לא עוברים את אחוז החסימה . חבל על הקולות.

          הגב לתגובה זו

  • 82.

    והוא מאמין גם במעשיה על אישה מסתורית

    יהודי , 20/01/09 22:17

    שעזרה לחיילי צה"ל בעזה וזדהתה כ'רחל אימנו' שאביו הזמין. זה רק מראה כמה הוא והמחנה הפוליטי של ההולכים אחריו הזויים ובעלי בוחן מציאות לקוי.

    הגב לתגובה זו

    • זכותך להאמין או לא, אבל לזלזל??...

      יהודה המכבי, 21/01/09 11:50

      תראה, סיפורים כאלו היו בעבר וגם בתולדות עם ישראל, אם זה היה במלחמה זו, אני לא יודע, אבל מה שבטוח שאסור לזלזל.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    גם אני עם כצלה והאיחוד הלאומי

    ערן ת''א, 20/01/09 22:03

    אני סומך על הרב אליהו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם הרב אמר כולנו אחריו באש ובמים

    כתום אמיתי , 20/01/09 21:53

    נעשה כל יכולנו ומעל לכך כדי שהאיחוד הלאומי יצליחו מעל ומעבר

    הגב לתגובה זו

    • באש במים ועם הראש בקיר (ל''ת)

      אייל זיו, 21/01/09 09:53

      הגב לתגובה זו

    • ואם יאמר לך ש''ס ? אז לא באש ולא במים (ל''ת)

      ישורון, 21/01/09 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא חרדים לא חב''ד לא דתיים לא חילוניים לבחור רק בזרם השרלולי (ל''ת)

    שרלולה, 20/01/09 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    זה ממש לא נכון

    הבית היהודי בתנופה!, 20/01/09 21:12

    הרב אליהו רק הביע הערכה לכצלה,
    לא תמיכה באיחוד הלאומי...
    אל תוציאו את דבריו של הרב אליהו מהקשרם,
    זה מבזה ובכלל לא מכובד!

    הגב לתגובה זו

    • כשהוציא לברקת כל חוטאי קטמון ח' רצו להצביע לברקת השמאלן. (ל''ת)

      תמר כהן , 21/01/09 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    סופית אני באיחוד הלאומי (ל''ת)

    שירה מצאתי את מקומי, 20/01/09 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הי, הוא בכלל אל מזכיר את האיחוד הלאומי!

    שירה, נשארת בבית (היהודי), 20/01/09 21:00

    הכותרת ממש מטעה..
    הוא התייחס לכצלה נקודתית-
    ולא למפלגה בכלל.
    נעשה שימוש מטעה במכתב.
    זה לא בסדר.

    הגב לתגובה זו

    • נקודתית אנו תומכים בכצלה. כללית אנחנו עם האיחוד הלאומי. מה רע? (ל''ת)

      תמר כהן , 21/01/09 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הגיע הזמן למפלגת הנכים - כח להשפיע

    יונתן, 20/01/09 20:59

    עזבו ימין ושמאל הפעם מגיע לנכים ייצוג בכנסת!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה המכתב מופנה רק לכצ'לה ? (ל''ת)

    מנחם, גבעת שמואל, 20/01/09 20:42

    הגב לתגובה זו

    • בגלל ש..

      למען חינוך יהודי, 20/01/09 21:13

      הרב אליהו כתב מכתב לכצלה.
      זה הכל.
      והם מנסים להפוך את זה למכתב תמיכה בפילוג הלאומי..
      מה שזה ממש לא.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הרב אליהוד לא הודיע על תמיכה ב'איחוד הלאומי'

    אברהם, פרדס חנה, 20/01/09 20:40

    בכל מכתבו של הרב אליהוד לכצל'ה לא ראיתי ולו מילת תמיכה אחת במפלגת ה'איחוד הלאומי'. בסך הכל, כמה מילות הערכה ליעקב כץ. אף מילה על תמיכה במפלגה כזו או אחרת. שוב כצל'ה וחבורתו לא אומרים אמת לציבור.

    הגב לתגובה זו

    • הרב אליהו רוצה את ש''ס ,כי כל רבני ספרד הולכים יחד (ל''ת)

      ירון בגדדי, 20/01/09 20:51

      הגב לתגובה זו

      • הרב אליהו לא יכול להתקרב לש''ס כי יש מלחמת עולם בינו לבין עובדיה יוסף (ל''ת)

        זה המצב לגבי הרב אליהו., 20/01/09 21:22

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    מצביעים רק לבית היהודי

    מתן, 20/01/09 19:59

    ולא לפילוג הלאומי.
    חברות פלגנים צבועים שחצנים הזויים. תומכים בהם 7 רבנים - מהקיצוניים שברבני הציונות הדתית (הרבנים ליאור, מלמד וכד').
    כל שאר הרבנים תומכים בבית היהודי, לא שמאלנים ולא נעליים, הרבנים דרוקמן, דרורי, שוגמרן, פרץ... ועוד ועוד.. אלה שמאלנים??? סתם השמצה נבזית של הפילוג הלאומי כמו שהם רגילים תמיד, להשמיץ לחרף ולגדף.

    הגב לתגובה זו

    • שהבית שלך יפסיק לבזות רבנים! (ל''ת)

      שר שלום, 20/01/09 21:13

      הגב לתגובה זו

      • רוב הרבנים איתנו. בוודאי שלא נבזה רבנים

        חיים כץ, 21/01/09 10:22

        השאלה היא מה דעתכם על שלל הרבנים שתמכו בנו, יותר מ-50 מחשובי הרבנים (לעומת רב אחד, הבן שלו, ועוד קומץ נוגעים בדבר מדרג שני)

        הגב לתגובה זו

        • הרב שרלילו תומך בבית היהודי. לכן אנחנו באיחוד הלאומי. (ל''ת)

          תמר כהן , 21/01/09 14:39

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    האיחוד לאומי ינצח

    יעל,כפר סבא, 20/01/09 19:37

    הבית היהודי פשוט יורדים לתת רמה וחבל על הקולות שלהם שלא יעברו את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

    • האיחוד הלאומי יגרור את כולנו לאבדון

      אבי קשוטי, 21/01/09 10:24

      אין לו כל סיכוי להשתלב בממשלה. הוא יוציא את שם כולנו לרע כתומכי מרזל וולפה וכמפלי נשים. רק לא הם

      הגב לתגובה זו

      • התבוסתנות של אורלב והבית היהודי מובילה לחורבן ארץ ישראל. (ל''ת)

        תמר כהן , 21/01/09 14:40

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרב מרדכי אליהו.

    benzi. a, 20/01/09 19:25

    שכבוד הרב יעסוק רק בתורת ישראל כפי שהתואר מחייב אותו. ולא לעסוק בפולטיקה ולהביא קרע ושסע בעם. כנ''ל כל רבני ישראל. אלה העוסקים בפולטיקה ורואים עצמם כרבנים וזה כולל את רבני האגודה וש''ס והרב עובדיה. הם מחללים שם שמים ברבים ומבזים את תורת ישראל למען האינטרסים הצרים שלהם והבאת שנאה בתוך תוכי עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ל - 70 - אתה צודק לגמרי. באחריות.

      נעמה, 21/01/09 09:55

      כי יש להפריד את הדת מהפוליטיקה.

      מרב גדול ומאדם משכמו ומעלה כמו כבוד הרב מרדכי אליהו הייתי מצפה שלא יתערב בפוליטיקה. המערכת הפוליטית היום מלאה גם באנשים מושחתים וגם באנשים שטובתה של מדינת ישראל מעניין אותם רק במקום השני.

      עצתי לרב היא שלא יתמוך באף מפלגה, אפילו לא במפלגות החדשות. כי את הדת צריך להפריד באופן מוחלט מהפוליטיקה.

      מפלגת ''אחריות'', אותה אני מייצגת כאן,לא רוצה תמיכה מאף רב כי היא דוגלת בהפרדת הדת מהפוליטיקה. יש ל''אחריות'' תוכנית אמיתית, רצינית וכנה לרפורמה לאומית. שינוי שמדינת ישראל והעם היהודי בישראל כל כך זקוקים לו.

      ולמדינת ישראל הולכות ואוזלות רזרבות הזמן. כבר אי אפשר יותר לעסוק רק בשאלות של ביטחון ובשאלות של ''שטחים או שלום''. צריך לשנות את פניה של החברה בישראל. מהר.

      ולתנועת אחריות ישנה תוכנית סדורה שהוכנה בעמל רב במהלך שנים רבות. גם בנושא של ''שטחים ושלום'' יש לתנועה מה לומר, אם כי זהו לא הנושא העיקרי.

      כנסו לאתר התנועה ותיווכחו. ''אחריות'' היא פתרון נפ-לא.

      www.achrayut.org.il

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל החב''דניקים המשיחיים בוותיקן תומכים בכצל'ה . (ל''ת)

    פגר המשיח לעולם ועד, 20/01/09 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ''בכיר הרבנים של הציונות הדתית '' ? אליהו ? מי בכלל מחזיק ממנו ? (ל''ת)

    צד''רניק משכיל, 20/01/09 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קדימה,ליכוד,עבודה,מר''צ וליברמן משקרים את העם,ויחזירו חלק מירושלים

    ישורון, 20/01/09 18:29

    לא ישאלו את החרדים,ובטח לא את הרב אליהו בעל ''היו לא תהיה'' שבסוף היה כן היתה.
    עוד ניווכח איך תעשה תחרות הין מתיישבי יש''ע על סחר מכר תמורת פינויי.
    מדינת ישראל לא תשאל את הרב עובדיה,ובטח לא הרב אליהו ובנו ההזויי, לא צפניה דרורי ,אבינר,לבנון וכל יתר רבני הציונות הדתית החנפנית ,אם בשמים נכתב להחזיר,אזיי הם יוחזרו.
    והאשמים יהיו הדתיים המפלגים והמפולגים.
    משפחת אליהו שונא את הרב עובדיה בשל דעתו ההילכתית שצריך ללכת כמר''ן השולחן ערוך,ונגד הרב בן איש חי,ומאז ועד היום מתנגדים לו בשינאה עזה.
    אם אמור יאמר הרב עובדיה שאסור להחזיר שטחים,תתהפך דעתם של משפחת אליהו שאין ברירה עדיף שלום מייסורי מלחמה.
    הרב שמואל מקנה בגדלותו של הרב עובדיה ,המאפילה על אביו עשרת מונים,ולכן בודה כל מיני ספורי אלף לילה ולילה על אביו שלא היו ולא נבראו.
    הקבלה מונחת על כף ידו של הרב עובדיה,כך שאין שני לו במכמני התורה לאורכה ולרוחבה מאז מר''ן השולחן ערוך ועד היום.
    לרב שמואל אליהו יש צרות עיין קינאה ושינאה ,ולכן אין לו חלק לעולם הבא.לא יעזרו לו ספורי הבדים על אביו,ואין איש שמגיע לשיפולי גלימתו של הרב עובדיה,לא בתורה,לא גמרא,לא הלכה,ולא בקבלה,לא בענווה,ולא בצידקות.
    בעיניין הטחינה שעשוייה מזרעי סומסום שבעבר נפסק בשם הרב מרדכי אליהו,שאסור לאכול בגלל שזה בישולי גויים,התבררה כטעות איוולת,אבל לא הודו בטעות בגלויי כדי שלא תהיה ''פדיחא'' פסיקה כזו מטופשת לא עלתה מאז ומעולם מפי גדולי ישראל בהלכה.
    מותר לאכול טחינה,ואין זה בישולי גויים לכל הדעות,ולית מאן דפליג,ומאן דפליג טועה ומטעה.

    הגב לתגובה זו

    • תתביש לך (ל''ת)

      בתיה, 20/01/09 22:36

      הגב לתגובה זו

      • בטטיה! על מה ולמה? על האמת או על השקר,על שינאה עיוורת! (ל''ת)

        ישורון, 21/01/09 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    הבית היהודי - הבית של כווולם. חוץ מחרדים, חילונים, נוער גבעות, רבנים

    שמואל משי , 20/01/09 18:27

    ימנים, וכל מי שגר מחוץ לגבעת שמואל.

    הגב לתגובה זו

    • הבית של כולם חוץ מפלגנים רעים. זה נכון (ל''ת)

      משי קליינשטיין, 21/01/09 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    עכשיו החלטתי להצביע לבית היהודי

    היה לא תהיה, 20/01/09 18:20

    אחרי ''היה לא תהיה'' שחשפה את אפסותו של הרב אליהו ואת קלונו, ברור שצריך לעשות ההיפך הגמור ממה שהוא אומר

    הגב לתגובה זו

    • מוותרים עליך . אתה רדוד מדי בכדי להבין מה רע באורלב. (ל''ת)

      תמר כהן , 21/01/09 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שו''ת : האם מותר לבזות רבנים מטורללים ? (ל''ת)

    הבלנית זלמן מלמד, 20/01/09 18:20

    הגב לתגובה זו

    • אל תתחילי איתו. אותי הוא שלח לעזה,להסתובב בין בתים ממולכדים (ל''ת)

      רחל אימנו, 20/01/09 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם חרדים גם חילונים גם מרזל גם אלדד שילוב מנצח (ל''ת)

    benz , 20/01/09 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איחוד לאומי = שס

    רפאל, 20/01/09 18:10

    אם כבר לבחור למפלגה שנתמכת על יידי רבנים אז כבר להצביע למפלגה שנתמכת על ידי הרב עובדיה שרוב רובם של הספרדים הולכים לפי פסיקותיו { ולא לפי הרב אליהו המחמיר ...... }

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בהחלט,ולכן אני ו14 קולות נהיה המנדט 14 של ש''ס

      ישורון ספרדי טהור, 20/01/09 18:42

      הליכוד,עבודה,מר''צ,ליברמן,וקדימה יחזירו את השטחים על אפם וחמתם של אנשי הימין,ולא ישאלו לא הרבנים ולא את האזרחים


      --------------------------------------------------------------------------------

      לא ישאלו את החרדים,ובטח לא את הרב אליהו בעל ''היו לא תהיה'' שבסוף היה כן היתה.
      עוד ניווכח איך תעשה תחרות הין מתיישבי יש''ע על סחר מכר תמורת פינויי.
      מדינת ישראל לא תשאל את הרב עובדיה,ובטח לא הרב אליהו ובנו ההזויי, לא צפניה דרורי ,אבינר,לבנון וכל יתר רבני הציונות הדתית החנפנית ,אם בשמים נכתב להחזיר,אזיי הם יוחזרו.
      והאשמים יהיו הדתיים המפלגים והמפולגים.
      משפחת אליהו שונא את הרב עובדיה בשל דעתו ההילכתית שצריך ללכת כמר''ן השולחן ערוך,ונגד הרב בן איש חי,ומאז ועד היום מתנגדים לו בשינאה עזה.
      אם אמור יאמר הרב עובדיה שאסור להחזיר שטחים,תתהפך דעתם של משפחת אליהו שאין ברירה עדיף שלום מייסורי מלחמה.
      הרב שמואל מקנה בגדלותו של הרב עובדיה ,המאפילה על אביו עשרת מונים,ולכן בודה כל מיני ספורי אלף לילה ולילה על אביו שלא היו ולא נבראו.
      הקבלה מונחת על כף ידו של הרב עובדיה,כך שאין שני לו במכמני התורה לאורכה ולרוחבה מאז מר''ן השולחן ערוך ועד היום.
      לרב שמואל אליהו יש צרות עיין קינאה ושינאה ,ולכן אין לו חלק לעולם הבא.לא יעזרו לו ספורי הבדים על אביו,ואין איש שמגיע לשיפולי גלימתו של הרב עובדיה,לא בתורה,לא גמרא,לא הלכה,ולא בקבלה,לא בענווה,ולא בצידקות.
      בעיניין הטחינה שעשוייה מזרעי שומשום שבעבר נפסק בשם הרב מרדכי אליהו,שאסור לאכול בגלל שזה בישולי גויים,התבררה כטעות איוולת,אבל לא הודו בטעות בגלויי כדי שלא תהיה ''פדיחא'' פסיקה כזו מטופשת לא עלתה מאז ומעולם מפי גדולי ישראל בהלכה.
      מותר לאכול טחינה,ואין זה בישולי גויים לכל הדעות,ולית מאן דפליג,ומאן דפליג טועה ומטעה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה משקר ומרמה!

        שמול , 20/01/09 22:37

        אינני תומך בשני הרבנים גם יחד, שניהם גם ועוד אחרים ו"טובים" עוברים על הלכות הרמב"ם,הרמב"ן, הגר"א ועוד גדולי עולם כיוון שזה מתאים להם. אך לעינייננו רק עיוור "שיעי" כמוך ימחק את האמת מזכרונו ויתאים אותה לעצמו, היריבות המגעילה בין שני הניצים הללו התחילה עם החלטת הממשלה שלא להאריך את כהונתו של הראשון לציון הרב עובדיה יוסף ולתתה לראשון לציון הרב מרדכי אליהו, ובעקבות זאת יצאו מפיו(יש לומר כרגיל) של הראשון לציון הרב עובדיה יוסף "פנינים" לא כל כך מכובדים בלשון המעטה כלפי הראשון לציון הרב מרדכי אליהו.
        ןמאז כולנו סובלים. "התאווה, הגאווה, והכבוד מוציאים את האדם מן העולם".
        אבל לצערי האמת אינה מעניינת את אף אחד,
        "צדק ואמת יקדמו פניך", וכל עובדי האלילים שעובדים את רבניהם בעוורון "שיעי" מבלי לחקור ולדרוש על מעשיהם בפי שכתוב בהלכה אנא התעוררו לפני שיהיה מאוחר לכולנו, כי ברור ש"הם" לא יוותרו על מנעמיהם.
        יום טוב לכולם!

        הגב לתגובה זו

        • אני לא טועה,אלא אתה מטעה,זהו הפרוש מהבנת הנקרא שכתבת

          ישורון, 21/01/09 11:06

          באשר לתוכן דבריך .
          הם לא עוברים על דברי גדולים אתה הרי בור לעומתם בדינים ובהלכות ,אפילו קובע עיתים לתורה ''ביזדים'' גדול ממך בהךכה.
          לו אפשרו לרב עובדיה להתמודד על משרת הרבנות הראשית היה לוקח בגדול ,אך הבן של הרב נסים והמפד''ל עשו יד אחת כל אחד מטעמו הם רצו לסלק את הרב גורן,והבן משה נסים את הרב עובדיה ומרדכי אליהו היה שותף למחלחמת הג'יהאד נגד הרב עובדיה בשם העקשנות הבגדדית כאילו שהתורה שייכת לחכמי עיראק.
          אין הלכה מלבד מר''ן השולחן הערוך אפילו נגד הרב עובדיה,כל החולק על מר''ן השולחן ערוך כחולק על הכינה,זאת סוברים כל גאוני ספרד.
          עם הרב עובדיה הסכימו ראש ישיבת פורת יוסף.
          אם ישימו את כל חכמי ספרד וחכמי אשכנז בכף מאזניים אחת ,ואת הרב עובדיה בכף שניה ,יכריע את כולם.
          גם תימנים מתנגדים לרב עובדיה בשל פסיקתו שכל העדות הספרדיות צריכות ללכת לפי פסקי השולחן ערוך,וחבל שהעדתיות הפכה לפסיקה במקום ההלכה.
          אני פעיל ש''ס ולכן מלבד 14 בני משפחתי כחזן אני משפיע על מאות וכולם ביחד נצביע ש''ס.
          הרב עובדיה הוא היחיד שמברכים עליו בשם ומלכות שחלק מחוכמתו ליראיו.
          מי שמתנגד לרב עובדיה יתן את הדין כולל הבן שלו הרב יעקב יוסף.

          הגב לתגובה זו

        • שח לי צלם חילוני אשכנזי

          ישורון, 21/01/09 11:13

          כאשר הורד הרב עובדיה שליט''א שהרבנות מקברת את בעליה,היא ירדה ברמתה עשרות מונים.
          אין מה להשוות בין ימי הרב עובדיה ברבנות הראשית מאז הראשון לציון הראשון ועד היום,הרב עוהדיה ''הוא חד מן שמיא נחית''.
          לו היה בימי התנאים הוא היה תנא.
          מעולם לא נפגשת איתו פנים אל פנים אתה רק מחשיב את עצמך כמבין ובזה מסתיימת ידיעתך.
          איני יודע מה מוצאך הניחוש שלי הוא
          פולני או תימני .

          הגב לתגובה זו

  • 61.

    זו לא תמיכה -רק הבית היהודי

    שרגא, 20/01/09 18:08

    ממכתבו של הרב ניתן להבין כי הוא ממליץ על כצ'לה ולא שהוא תומך במפלגה מסויימת . אני מאמין כי אם הרב הרשקוביץ יו''ר הבית היהודי היה מבקש הוא היה מקבל גם כן המלצה מהרב . אבל מה לעשות שבבית היהוןדי מפרידים בין דת ופוליטיקה ?!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בלעדי הרשקוביץ הורה למטקבקים להפסיק לבזות את הרב אליהו

    הודיה ג , 20/01/09 17:56

    קצת שכל נשאר לו

    הגב לתגובה זו

    • הודיה, מגיע לך יישר כוח עצום על ההתמדה לאורך כל התגובות!

      חב''דניק, 20/01/09 18:32

      בעז''ה נעלה ונצליח!

      הגב לתגובה זו

    • הבן אדם הוא גאון בקנה מידה בינלאומי

      יהודה ב. , 20/01/09 20:00

      ממש מודה לך שאת סבורה שקצת שכל נשאר לו. כמה תארים את צברת בחייך? או שבגלל שאת תומכת באיחוד הלאומי את בכלל נגד תארים ואנטי אקדמיה וכנראה, מהזלזול שלך בו - גם אנטי רבנים.

      הגב לתגובה זו

      • לא מזלזלים בתאריו, רק שיישאר באוניברסיטה...

        ורד, 20/01/09 20:07

        כי עם דיעות של קדימה\\מימד אי אפשר להנהיג ציבור דתי-אמוני! את זה ייעשה האיחוד הלאומי בראשות כצ'לה.

        הגב לתגובה זו

        • אתם הם אלה שמלכלכים, שמתם לב?

          שירה, נשארת בבית (היהודי), 20/01/09 21:09

          לא הבית היהודי, אלא אתם.
          די, שמרו על ניקיון כפיים.

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם כל חב''ד הפעם תומכת באיחוד הלאומי! (ל''ת)

    חב''דניק, 20/01/09 17:54

    הגב לתגובה זו

    • כ ל חב''ד תצביע ''ג'' כמו הרב אליהו שגם הוא יצביע ''ג'' (ל''ת)

      מנחם מנדל, 20/01/09 18:14

      הגב לתגובה זו

      • חס וחלילה! (ל''ת)

        חב''דניק, 20/01/09 18:29

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל שדרות עם האיחוד הלאומי (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למגיב של הבית היהודי מימד תמשיך להשמיץ רבנים כל תגובה עוד ט בקלפי (ל''ת)

    יערה א , 20/01/09 17:39

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך ט=טרנספר (ל''ת)

      למגיבה הנודניקית של האיחדו הלאומני, 21/01/09 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרב אליהו הרב ליאור הרב מלמד כולם איחוד לאומי

    הודיה , 20/01/09 17:38

    יואל בנון והרב עמיטל עם הבית היהודי מימד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רגע,זה לא הרב שהיה חבר בקבוצת הטרור 'ברית הקנאים' בשנות החמישים ? (ל''ת)

    היסטוריון דתי, 20/01/09 17:32

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם ישב בבית סוהר על נסיון לרצוח יהודי שחילל שבת

      מחלל בחליל, 20/01/09 20:48

      הכל בויקיפדיה

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הרב שמואל סבור שהרבי יבוא לגאול את ישראל,דרך האיחוד המפולג (ל''ת)

    מנדל אליהו, 20/01/09 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רחל אמנו אמרה ש''ס,הרב שמואל הטיל ''וטו'', וצרח עליה (ל''ת)

    ישורון, 20/01/09 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רחל אמנו בחרה בקצ'לה, כנראה הוא גם משיח צדקנו לפי השפם (ל''ת)

    שמואל המפנטז, 20/01/09 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הרב שמואל בחר אם הרב עובדיה יתמוך בקצ'לה,הרב שמואל יבחר באחמד טיזי (ל''ת)

    המפתח לבחירה, 20/01/09 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בל נשכח שהבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה. כל הקולות הולכים לקדימה.

    שמואל משי , 20/01/09 17:02

    לפי הסקר של ישראל היום הם אפילו לא מתקרבים לאחוז החסימה - משהו כמו מפלגת זכויות הגבר במשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

      יהודה ב. , 20/01/09 20:04

      הבית היהודי עובר את אחוז החסימה בבטחה לפי כל הסקרים. השאלה האמיתית היא - מדוע להצביע לאיחוד הלאומי שאינו עובר את אחוז החסימה אפילו לא על פי סקר מאגר המוחות שהזמין האיחוד הלאומי.

      הגב לתגובה זו

      • הרוצה לשקר ירחיק עדותו, אורלבי. סקר פאנלס, הגל החדש וערוץ 10

        שמואל משי , 20/01/09 21:18

        בשלושתם הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה

        הגב לתגובה זו

        • ברוב הסקרים דווקא האיחוד הלאומי לא עוברת.

          בני, 21/01/09 10:28

          מה אתה מקשקש
          ?

          הגב לתגובה זו

          • להיפך

            עוקב הסקרים, 21/01/09 12:58

            במרבית הסקרים האיחוד הלאומי עובר את הבית היהודי כבר שבועיים, בחלק ניכר הבית היהודי לא עובר את אחוז החסימה

            הגב לתגובה זו

    • הם ישארו באופוזיציה בכל מקרה, ויקבלו משכורת 30.000 שקל לחודש (ל''ת)

      ביבי, 21/01/09 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני הסתובבתי בעזה בגלימה הלבנה וחפשתי מצביע אחד לפחות לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    הרבנית זלמן מלמד, 20/01/09 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמו כן אני אשלח את לבן הארמי לפגוע במי שמצביע הבית היהודי (ל''ת)

    הרב אליהו , ישיבת היה לא תהיה, 20/01/09 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם אני תומכת בכצל'ה, חברו הטוב של אריק שרון ומי שהורשע בעדות שקר (ל''ת)

    רחל אימנו בגלימה הלבנה , עזה, 20/01/09 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כתריאליבקה

    ירחמיאל, 20/01/09 16:40

    רבני האיחוד הלאומי הינם קבוצה מצומצמם בני אותו שנתון בישיבת מרכז הרב,וזהו אין יותר. זו קבוצה שאף פעם לא טועה ותמיד תועה בדרך.
    לא צריך להתפעל מהם יותר מדי

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יותר ממצה מזו ,לא יכולת לכתוב.חזק וברוך (ל''ת)

      סוף הרחוב,הרחיבי, 20/01/09 16:58

      הגב לתגובה זו

    • "רבני"הבית המימדי כולם בוגרי גוש עציון (ל''ת)

      יערה א , 20/01/09 17:41

      הגב לתגובה זו

      • יערה א. -- את ממש טועה, לכי לבדוק לפני שאת שולחת טוקבק (ל''ת)

        צבי יהודה, 20/01/09 18:05

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    איחוד הלאומי נטו ימין ואורלב חצי דרך לבורג (ל''ת)

    עומר קיים, 20/01/09 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האיחוד הלאומי - התקווה הלאומית (ל''ת)

    אלון, 20/01/09 16:29

    הגב לתגובה זו

    • פלגנים רעים. רק הבית היהודי עושים ביושר (ל''ת)

      ביני, 20/01/09 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    האיחוד הלאומי? היה לא תהיה רק הבית היהודי (ל''ת)

    הרה''ג זלמן מלמד, 20/01/09 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממתי אנחנו עדר כבשים? שיתמוך במי שהוא רוצה (ל''ת)

    דתיה, 20/01/09 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעבר הרב תמך באגודת ישראל- אז הצבענו לאגודה?

    מתן, 20/01/09 16:22

    בכל הכבוד לרשל''צ הגר''מ אליהו, כרבנים גאונים אחרים- הוא לא בשר מבשרה של הציונות הדתית, לא למד בישיבותיה ולא גדל במוסדותיה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי שלא מפחד מהנקמנות של אנשי הבית היהודי תומך באיחוד הלאומי (ל''ת)

    יוסף תשבץ, 20/01/09 16:19

    הגב לתגובה זו

    • אוי די. כל הנורמאלים בבית היהודי (ל''ת)

      נוה מדבר, 20/01/09 16:39

      הגב לתגובה זו

      • נורמאלים...

        יהודה, 24/01/09 19:43

        הבית היהודי? מה לכם וליהדות מפלגה של מתכופפים, מרימי סבונים, גרמנים/ ישראלים בני משה .
        הקשר בינם לבין יידישקייט הוא גנטי בלבד.
        הבית היהודי- הזרם הנאו קונסרבטיבי.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    תהילה (ל''ת)

    אילת השחר , 20/01/09 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה יואל בין נון תומך בבית היהודי-מפד"ל? הרי הוא איש שמאל מובהק

    אסטריקס , 20/01/09 16:18

    שמוסק זיתים עם ארגונים ערבים ומאשים רבנים ברצח רבין. בבחירות האחרונות הוא תמך בקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • כי אפילו הוא הבין מה נכון לעשות (ל''ת)

      יעקב דיין, 20/01/09 16:43

      הגב לתגובה זו

      • תגובה גאונית! זכית בפרס יחצ''ן השנה של אורלב (ל''ת)

        שר מלחמה ג'רבי, 20/01/09 17:00

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה מה שיקבל דביל שיתן את הקול לפילוג הלאומי

    זאב (גבעת זאב), 20/01/09 16:18

    הם לא יעברו את אחוז החסימה. אם כן-הם לא יסכימו להכנס לשום ממשלה, כי היא לא מספיק ימנית בשבילם. אם הם יכנסו הם יפרשו מיד כשיתברר שביבי לא מסכים להפציץ את כל מדינות ערב, או שהוא רכש יבול נוכרי, או כל דבר אחר שמיד מעליב את האידאה הימנית קיצונית של מיכאל בן ארי ומרזל. במילים אחרות: לא תהיה להם שום השפעה בנושא מדיני, חינוכי, תקציבי וכו'...
    ודרך אגב, גם הרב אליהו לא יצביע איחוד לאומי. גם הפעם הוא יצביע ג'

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הטוקבקיסטים של הבית היהודי מזלזלים ברבנים.

    אילת השחר , 20/01/09 16:14

    זה לא ממש יפה ולא מכובד. הרב שליט"א פסק את אשר פסק. זכותכם להתנגד אבל לא יפה ללכלך.

    הגב לתגובה זו

    • שוטי האיחוד הלאומי מתלהבים מכל מניפולציה

      בני, 20/01/09 16:25

      תצביעו אתם לרב אריה אלדד לגאון הישר אורי אריאל ולדובר האמת שהורשע בעדות שקר כצלה.
      את בן ארי מרזל וולפה אין צורך להזכיר

      הגב לתגובה זו

    • שמענו עליו ועל בנו ובזכותם אנחנו היכן שאנחנו

      דרור שמש, 20/01/09 16:36

      רק הבית היהודי יחלץ אותנו מהברוך של עבדות נרצעת לרבנים חרד''לים

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הבית היהודי בלחץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הודיה ג , 20/01/09 16:13

    הגב לתגובה זו

    • האיחוד הלאומני פלגנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תהילה ד, 20/01/09 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מצביעים רק לאיחוד הלאומי! - הבית היהודי = מפלגת שמאל מסוכנת שתפקיר את (ל''ת)

    ארץ ישראל השלמה, 20/01/09 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרב אליהו תומך אז אני וכל משפחתי איתם! (ל''ת)

    פנחס, 20/01/09 16:09

    הגב לתגובה זו

    • ואני דוקא לוקח 14 קולות לש''ס ,בגלל שהרב שמואל הוא נביא שקר (ל''ת)

      ישורון, 20/01/09 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שמח על תמיכתו של הרב. כולנו נצביע לאיחוד הלאומי :) (ל''ת)

    אלון, 20/01/09 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בלעדי:פילוח ההצבעה של משפחת הרב מרדכי אליהו

    אחד שיודע, 20/01/09 16:02

    הרב שמואל:איחוד לאומי עו''ד שלמה בן אליהו:ליכוד או בית יהודי הרב יוסי אליהו:יהדות התורה הבת מירב:יהדות התורה כך שתמיכה זו של הרב,היא לא מוחלטת, אלא בסה''כ הבעת דיעה חיובית על כצלה,ועשיית נחת רוח לרבה של צפת שהפעיל את השפעתו, מעבר לכך גם ''מקורבים'' לרב,מצביעים למפלגות אחרות,הרב שמואל זעפרני הרל''ש:בית יהודי הרב צבי קוסטינר:ש''ס כך שמהודעה זו ניתן ללמוד על כוחו של הרב שמואל ולא מעבר לכך.(המחלוקת הפוליטית בבית הרב,באה לידי ביטוי ,גם בבחירות האחרונות לעיריית ירושלים,כאשר הרב תמך בניר ברקת,אך אנשים מתוך משפחתו ניסו לעמעם את תמיכתו) כל ההתרחשויות הנ''ל נגרמות כאשר מנסים להעתיק את אידיאולוגיית הונגריה בנושא ''דעת תורה'' לארץ ישראל,ואידך זיל גמור.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    וכל שאר רבני הציונות הדתית תומכים בבית היהודי

    חיים כץ, 20/01/09 15:59

    אה, סליחה, חוץ מהבן שלו, הרב מלמד ועוד שניים שלושה חסרי משמעות.

    הגב לתגובה זו

    • רבני הציונות הדתית-אין מושג של א-ל, כי הוא לא נתפש בשכל

      משה, 24/01/09 19:48

      ''רבנים מטעם'' הידע התורני מקביל לנער בישיבה ליטאית, הגישה היא של כונן מחשב והנאמנות היא לממסד ולא משנה באיזה ארץ אין מושג של אלוקים או עבודת ה', פשוט שכלתנות המונעת מגאווה ומצליחנות - חסרי לב יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עסקים בירושלים

    שרית לוי, 20/01/09 15:58

    עכשיו תראו איך עושים עסקים בירושלים.
    עבודה באזור האגן הקדוש יכולה להיות מאוד רווחית.בייחוד אם זה במקומות סמוכים להר הבית כגון עיר דוד.
    ועכשיו תראו. זוכרים שפעם כתבתי פה והתלוננתי על כך שניסו דתיים אורתודוכסים מסויימים והחברה האורתודוכסית לכפות עליי את התרבות המזרחית למרות שטענתי שאני ישראלית כבר דורות רבים.
    אז ככה. אני צאצא של העלייה הראשונה מתימן ב-1882! אשר התיישבו בכפר השילוח.
    אז באמת תחשבו כמה דורות אני בארץ.
    ומהצד השני 10 דורות.
    ובאמת אני ישראלית.
    עתה חמודים שלי התשלום.
    היות וניסתם לכפות עליי את התרבות המזרחית שהיא אכן תרבות יפה וטובה וגם ממנה לוקחת דברים אז אמרתי לעצמי,יופי תרבות נהדרת. אך למה רק היא.למה לא יתר תרבויות העולם.
    וכך בניתי את התכנית להכרת תרבויות העולם.
    ונתגלה אליי עולם נפלא.בתכנית זו אני גולשת באתרי תיירות שונים וקואת על העולם,מחזיקה חפצים מהעולם ועוד.
    עכשיו חמודים אם תרצו שאעבו בעיר דוד בנושא כפר השילוח אני דורשת תשלום. הר הבית זה המקום היקר ביותר בארץ כיום.אז אני דורשת תשלום בהתאם.
    אז בנוסף למקדמה נאה אני דורשת גם טיולים לחו''ל והכל בזכות כפייתכם התרבותית.
    נפתח בפניי עולם מדהים ואני רוצה להכירו.
    אז המימון עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • המשך

      שרית לוי, 20/01/09 16:34

      לא כיבדו את תרבותי המערבית אירופאית.
      אי לכך חיברתי תכנית התערבות חינוכית בנוסף לתכנית ההתערבות לאוניברסלים גם תכנית התערבות לטיפוח תרבותי המערבית אירופאית.
      בתכנית זו אני מקדישה את סופי השבוע לארועי תרבות שאוהבת.כגון בלטים,קונצרטים,סרטי בלט ב-DVD ועוד.מול עיניי חפצים ותמונות מאירופה ועוד ועוד.
      וכן קוראת על אירופה והמתרחש בה ועוד ועוד.
      חמודים שלי. אתם נלחמים על סילוואן שישאר בידינו,והרי כפר השילוח היה שם.
      אני לא זאת שתלחם על כפר השילוח ללא התשלום שביקשתי שכמובן יממן לי את הדברים מתרבותי.
      בקיצר ולעיניין. כפייתכם התרבותית עלתה לכם הרבה.תרתי משמע.
      לא כיבדתם את תרבותי וניסתם לכפות עליי תרבות אחרת שאיננה שלי.
      אתם משלמים עתה ובגדול מאוד!
      אני לא זאת שתלחם שסילוואן ישאר בידינו.

      איש לא יקבע לי מהי תרבותי ואיש לא יקבע לי מה עליי לעשות בחיים.
      לכמה אנשים שבכם לא מצא חן שאני רוקדת בלט קלאסי. ואז ניסו שלא אעסוק בזה כי זה שייך לאשכנזים. בעוד שאני דורות רבים ביותר בארץ.
      ותרבותי היא התרבות המערבית אירופאית.עכשיו תאכלו אותה ובגדול.

      הגב לתגובה זו

      • וכן

        שרית לוי, 20/01/09 17:00

        אני חוזרת ומדגישה.
        כל מכתב שישךלח אליי בנושא ולא יכבד אותי ואת דרכי יטופל ויטופל טוב.
        אני לא אכתוב לכם עוד ועל כל מכתב.
        אבל זה יטופל כמו שטופלו היטב ניסיונות כפייתכם התרבותית.
        אני עתה מחכה לתשלום שביקשתי. ויהיה אך ורק מכם אנשי הציונות הדתית אורתודוכסית.
        אגב,המילה אורתודוכסים הוספה על ידי מאז שהתחלתם לכפות תרבות.שכן הרפורמים לא עדתיים.וכן אמרתי גם צריך לכבד זרמים נוספים ביהדות. אי הכבוד לתרבותי באשר היא ולבחירותיי באשר הן גרמה לי לכבד כל אדם וכל זרם ביהדות ולהדגשה של עקרונות חירות הפרט וזכותו לחיות את חייו כפי שבחר.

        בכל אופן,אני לא מתכוונת לכתוב לכם עוד.
        רק אמרתי את שלי.
        גם אם לא אזכה בתשלום שביקשתי.
        אתם תווכחו במה עלתה לכם הכפייה התרבותית.

        אז כמו שלא כתבתי כאן הרבה זמן.
        אבל עשיתי והרבה.
        אני אמשיך לעשות ולעשות הרבה לכל ניסיון חינוך וכפייה מצידכם.
        ואני לא מתכוונת לכתוב לכם עוד. אבל תעדו שזה יטופל ויטופל טוב.
        ועוד דבר. ניסיונות כפייתכם וניסיונות לחנך אותי לשיטתכם גרמו לי גם להיות אנטי דתית.
        אני כיום חילונית,אתאיסטית אנטי דתית.
        זוהי הגדרת הזהות שלי בנושא זה.

        בכל אופן,אני יודעת שכנראה לא אזכה בתשלום זה.אז למרות שמסיימת ללמוד ויהיה לי יותר זמן. כי כך גם עבדתי בצורה טובה
        עיסוק בנושא כפר השילוח בכלל לא בתיכנוניי.
        וכשאני חושבת מה אעשה לאחר סיום הלימודים בעוד כחודש וחצי זה בכלל לא נלקח בחשבון.

        הגב לתגובה זו

        • גשי למקומות הללו לפי הסדר: אברבנל, רמב''ם וביטוח לאומי (ל''ת)

          יהודה המכבי, 21/01/09 11:57

          הגב לתגובה זו

          • תשמע

            שרית לוי, 22/01/09 00:10

            תאמר מה שתרצה.
            אני עתה מאוד נהנת מהחיים.
            .
            אני לא אכתוב לכם יותר כי אמרתי את שלי.
            ואני לא מתכוונת להיות בקשר עם חברתכם שלא כיבדה אותי ואת דרכי.
            אני כיום חילונית אתאסיטית.
            תאמרו מה שתרצו.
            כשהיה את כל נושא חלוקת ירושלים ישבתי וצפיתי בעיניין מהצד.ואני לא הולכת להילחם על סילוואן.
            ובמקום זה עושה מה שאוהבת ושנהנת.
            אז צוחק מי שצוחק אחרון
            וממש אמרתי תודה שאני לא שם.
            יכלתי להיות שם בקלות.
            ובמקום זה עושה את הדברים שאוהבת ונהנת.


            אני בעד זה שזה ישאר גם בידינו.
            אבל לא אני זאת שתעסוק בנושא.
            כי לא אוהבת לעסוק בזה.
            ובמקום זה עושה מה שאוהבת ונהנת.


            ביי ביי לכם.

            הגב לתגובה זו

          • ליהודה-רק שתדע

            שרית לוי, 22/01/09 00:41

            שבגללכם נעשתי אתאיסטית.
            אם לפני שלוש שנים עוד האמנתי באלוהים אך לא האמנתי בתורה.
            כיום אני לא מאמינה גם באלוהים וגם לא מאמינה בתורה.
            פשוט גרמתם לי להעיז לשאול שאלות על אלוהים.
            עד שכיום אני פשוט לא מאמינה בו.
            וכן גם החלטתי להעמיק את החילוניות שלי.
            וקראתי דברים בנושא אתאיזם וכו'.
            כמו כן אני כיום גם מגדירה את עצמי כאנטי דתית.כי זה מה שאני,אנטי דתית.
            ובנוסף אני לא מתכוונת לחזור לחברתם.
            חברה שלא כיבדה אותי ואת דרכי לא ראויה שאהיה חברה בה. אי לכך אני מוכנה היום להתחתן גם עם נוצרי,העיקר לא עם דתי או מסורתי.
            וכאשר אתם תהיו הרוב ותתגבר הכפייה הדתית אורתודוכסית.בהחלט אני מתכוונת לעזוב את הארץ.אני 10 דורות בארץ כבר. ובהחלט מתכוונת לעזוב אותה אם תהיה פה כפייה דתית אורתודוכסית שלא תאפשר לי לחיות את חיי החופשיים.

            הגב לתגובה זו

            • וכיום

              שרית לוי, 22/01/09 13:22

              יש לציין שכיום אני נהנת מאוד מהחיים.
              עושה מה שאוהבת ונהנת.
              חילונית.ופשוט כייף לי.

              הגב לתגובה זו

  • 28.

    די. נמאס מהבאבות האלה!!!!!!!!!!!!

    תוהה, 20/01/09 15:56

    אולי חלאס?

    רוצים איחוד לאומי - תצביעו. רוצים ש''ס - תצביעו.\\
    למה אני צריך מישהו בשמלה ודרבוקה על הראש שיגיד לי מה לעשות?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שימוש זול ברבנים

    אברך לשעבר במרכז הרב, 20/01/09 15:53

    כצל'ה ואנשיו רק מעמיקים את הקרע בציבור הדתי עם החיפוש אחרי רבנים כאלה ואחרים. אחר כך כולם מצטערים על הצעדים האלה. חבל על חילול שם שמים. מוטב להשאיר את הרבנים הגדולים מחוץ לעסק הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שהרבנים הגדולים עם האיחוד הלאומי (ל''ת)

      הודיה ג , 20/01/09 16:16

      הגב לתגובה זו

      • הרבנים הגדולים? נו באמת... (ל''ת)

        יעקב דרי, 20/01/09 16:27

        הגב לתגובה זו

      • התועמלנים של האיחוד הלאומי מזלזלים באינטליגנציה (ל''ת)

        האייל הקורא, 20/01/09 16:35

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה קרה שהפעם הוא לא מצביע שוב לאגודה?

    ערן, 20/01/09 15:49

    אולי רחל אימנו קפצה עליו עם הבבא סאלי מבין ההריסות ואמרה לו שאגודה ממולכדת.

    הגב לתגובה זו

    • כי סוף סוף יש מפלגה גם ימנית וגם דתית (ל''ת)

      הודיה ג , 20/01/09 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה רציתם? שהרב יביע תמיכה במפלגת השמאל הקיצוני הבית היהודי?

    אסטריקס , 20/01/09 15:46

    הרב מרדכי אליהו הוא רב ימני, הוא לא יתמוך לעולם במפלגה בה תומכים הקיבוצניקים האנרכיסטים מבילעין, איתם מוסקים זיתים הרבנים של הבית היהודי-מפד"ל.

    הגב לתגובה זו

    • לא. רצינו ששמואל אליהו יפסיק להשתמש באביו השכיב מרע (ל''ת)

      יאיר, 20/01/09 15:50

      הגב לתגובה זו

      • עם הזלזול ברבנים לא תגיעו רחוק! (ל''ת)

        הודיה ג , 20/01/09 16:13

        הגב לתגובה זו

        • עם הכוחנות של האיחוד הלאומי נגיע אל פי פחת

          יאיר, 20/01/09 16:23

          ולא, אני לא מטעם הבית היהודי

          הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב אסטריקס, התעוררת?

      יהודה ב. , 20/01/09 15:51

      אז עכשיו הבית היהודי שמאל קיצוני - כאילו לא הגזמנו, מה קרה, אתה בלחץ?

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שהרב צפניה דרורי מוסק זיתים בזמנו הפנוי (ל''ת)

      יהודה ב. , 20/01/09 15:52

      הגב לתגובה זו

      • צפניה דרורי הוא הרב שמגדף רבנים שהם קצת ימינה ממימ"ד

        אסטריקס , 20/01/09 16:11

        כמו שהוא קילל בחולניות את הרב ישראל אריאל על כך שהעז לצאת נגד המגרש שטרן. אלו הרבנים שלכם - תאכלו ותשבעו.

        הגב לתגובה זו

        • ואיזה לכלוך יש לך על הרב דרוקמן? הרב ויצמן? הרב שינולד?

          יהודה ב. , 20/01/09 20:07

          איזן רמה גבוהה, ללכלך על חכמים. מתאים למפלגת הפילוג.

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    העסק סגור מי מקום 9 באיחוד הלאומי? (ל''ת)

    יערה א , 20/01/09 15:45

    הגב לתגובה זו

    • מקום 9? בטח רחל אימנו (ל''ת)

      בני זהבי, 20/01/09 15:51

      הגב לתגובה זו

    • בטוח לא אשה, בטח מישהו שמאוד אוהב להרביץ, ולא תורה. (ל''ת)

      יהודה ב. , 20/01/09 15:53

      הגב לתגובה זו

      • הבית היהודי למד מאורלב לזלזל ברבנים (ל''ת)

        הודיה ג , 20/01/09 16:11

        הגב לתגובה זו

        • לא יעזור כלום. ציוני דתי מצביע בית יהודי (ל''ת)

          אלדד הראל, 20/01/09 16:28

          הגב לתגובה זו

      • באיזה מקום ריאלי יש נשים בבית הפתוח?

        אסטריקס , 20/01/09 16:13

        אה - שכחתי. אפילו המקום הראשון אצלכם לא ריאלי לפי 90% מהסקרים.

        הגב לתגובה זו

        • אסטריקס כמצביע טיפוסי לאיחוד הלאומי

          יעקב שבתאי, 20/01/09 16:45

          תראו אותו ואת תגובותיו ותבינו לאן הידרדרה הציונות הדתית

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב שאורלב נשאר לבד, שיתאחד עם מימד יש להם אותה אידיאולוגיה ממילא (ל''ת)

    אבי, 20/01/09 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אפשר להשתגע מהפילוג הזה,מי שתרויח זאת ש''ס למרות שרוב הציבור הדתי (ל''ת)

    לא מתחנך אצלה, 20/01/09 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שישלח להם את רחל אמנו (ל''ת)

    שתהיה מזכירת קלפי, 20/01/09 15:40

    הגב לתגובה זו

    • 21 - אתה גדול! (ל''ת)

      יאיר, 20/01/09 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    איחוד לאומי למען הפרימיטיבים

    יוסי, 20/01/09 15:37

    היה לא תהיה פוגש את רחל אמנו ומחליטים לתמוך בקצ'לה

    אז נדברו עובדי האלילים איש אל רעהו לאמור
    לכו נא ונבחרה בקצקצ המצוקצק
    ותהי לנו נציגות מתאימה לרמתנו השכלית

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין לזה שום משמעות

    זאב (גבעת זאב), 20/01/09 15:37

    כמעט כל ראשי ישיבות ההסדר תומכים בבית היהודי. הרבנים מלמד וליאור שדחפו לפילוג, תומכים באיחוד הלאומי. יופי. מי שקצת יחשוב יבין שאסור לתת את הקול לאיחוד הלאומי. גם אם הם בטעות יעברו את אחוז החסימה הם לא ישפיעו, כי הם לא ישבו בשום ממשלה. אם הם בטעות ישבו בממשלה עם ביבי הם יפרשו ברגע שהם ישמעו שהוא לא נישק מזוזה בשבת, או קנה פירות יבול נוכרי. בקיצור, לאיחוד הלאומי לא תהיה שום השפעה על שום מהלך. מדיני, חינוכי, תקציבי וכו'...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    וכמובן, כצלה שונא נשים, אז הכי טוב להצביע עבורו, לא?!

    אביבית, 20/01/09 15:37

    מפלגה חשוכה ושוביניסטית, זוכה לברכת הרב, ששוחרר כעת מבית חולים ואין לו מושג על מה מדובר, חוץ ממה שבנו החשוך והלא חכם במיוחד לחש על אוזנו. ממש מרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היה לא תהיה

    אלי, בית אל, 20/01/09 15:36

    נחשו מי אמר? בזכות ברכת הרב אני מהמר שהפילוג הלאומי לא יעברו את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרב יביא להם את המנדט ה-7 (ל''ת)

    הודיה ג , 20/01/09 15:29

    הגב לתגובה זו

    • מנדט שביעי? איפה אתה חי?

      אבי ברבש, 20/01/09 15:52

      מאחל להם מכל הלב מנדט שלישי.

      הגב לתגובה זו

      • צודק הם הגיעו ל9 (ל''ת)

        הודיה ג , 20/01/09 16:14

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא נורא! בבית היהודי תומכים כל רבני השמאל הקיצוני

    הבית היהודי, 20/01/09 15:19

    יואל בן נון, ליכטנשטיין, עמיטל, שרלו, פירון - כל התומכים באוסלו ובגירוש יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • הרב עמיטל לא תומך בבית היהודי. הרבנים דרוקמן, שינוולד, ויצמן- שמאלנים? (ל''ת)

      יהודה ב. , 20/01/09 15:59

      הגב לתגובה זו

      • כל הרבנים הללו תמכו בביצוע פקודת הטיהור האתני נגד יהודים

        אסטריקס , 20/01/09 16:14

        אם שכחת. והרב דרוקמן ישב במשרד של שרון ממש בזמן הגירוש ושקד על הגיורים המזויפים שלו.

        הגב לתגובה זו

        • איזה יופי - הגיורים המזוייפים של הרב דרוקמן = אז אתה חרדי אסטריקס?

          יהודה ב. , 20/01/09 20:09

          מתאים למפלגה חרדית קיצונית הזויה שבזה לגדולי הציונות הדתית. פאתטי.

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    מאחורי הבית היהודי עומדים כמעט כל רבני הציונות הדתית:

    יהודה ב. , 20/01/09 15:19

    הרב דרוקמן, הרב וייצמן, הרב צפניה דרורי, הרב פרץ, הרב שוגרמן ועוד ועוד רבים וטובים ממובילי הציונות הדתית הביעו כבר בשבוע שעבר את תמיכתם בבית היהודי בעצומה חד משמעית.

    הגב לתגובה זו

    • עם דגש על כמעט ... יואל בנון עמיטל (ל''ת)

      דוד משדרות , 20/01/09 15:27

      הגב לתגובה זו

      • הרב דרוקמן הרב דרורי הרב וייצמן הרב שוגרמן הרב פרץ - גם הם שמאלניים?

        יהודה ב. , 20/01/09 15:49

        וכן:
        הרב שינוולד הרב טויבר, הרב זעפרני, הרב שינובר, הרב שרמן הרב בלומנצוויג ועוד ועוד

        הגב לתגובה זו

      • קשקשן - הרב עמיטל בכלל לא ברשימה. (ל''ת)

        יהודה ב. , 20/01/09 15:50

        הגב לתגובה זו

    • רבני הציונות הדתית

      רבני הציונות הדתית, 24/01/09 19:56

      אנחנו כולנו ביחד שוגרמן דרוקמן אבינר בני לאו שרלו ויצמן דרורי וכל רבני ישיבות ההסדר + ''רבני'' המכינות לא מגיעים לקרסוליים של הרב אליהו או ליאור בהלכה, אבל אנחנו ''חזקים'' ב''מאמר הדור''....יותר מהם, וגם נעשה כל מה שיורו לנו גדולי האומה קרי הממסד הישראלי, וחוץ מזה אנחנו מדברים יותר יפה והציבור בעיקר הנשים הדתיות לאומיות של גבעת שמואל, קטמון-סרוגים ואלון שבות מתות.... עלינו כי אנחנו מזה חמודים

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    סומך על קצל'ה אבל יצביע ''ג'' בקלפי לכנסת (ל''ת)

    בן יהודה, 20/01/09 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הציבור לפי הסקרים מצביע לאיחוד הלאומי , אורבך לא נורא תישאר עיתונאי ..

    assaf, 20/01/09 15:17

    הרי אתה אמרת הטובים לתקשורת .. והטובות לליכוד (:

    הגב לתגובה זו

    • לפי הסקרים מצבו של האיחוד הלאומי הוא די רע

      מינה צמח, 20/01/09 15:57

      אל תנסה ליפות את המציאות העגומה.

      הגב לתגובה זו

    • ענק..

      גדי, 20/01/09 19:39

      אורבך אוכל אותה..

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''שלחתי את רחל להציל חיילים בעזה'' -מרדכי אליהו.

    אדם, 20/01/09 15:16

    פשוט בושה שהציונות הדתית נתמכת ע''י כזה אדם הזוי.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עם הרב איתם גם אני איתם (ל''ת)

    תומך בבית היהודי לשעבר, 20/01/09 15:15

    הגב לתגובה זו

    • גם אפי איתם - אבל הוא לא :) (ל''ת)

      רון, 20/01/09 15:29

      הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאתה באמת כל-כך נעדר מחשבה עצמאית

      היה לא תהיה, 20/01/09 15:32

      די ברור שאתה טוקבקיסט בית של האיחוד הלאומי, אבל נראה שהם באמת בחרו חבר'ה גרועים. צריך להיות באמת מפגר בשביל לחשוב שמישהו יאמין לך שעד לפני דקה היית בין ארבעת המנדטים של הבית היהודי, אבל עכשיו, סליחה, הרב אליהו אמר שכצל'ה נשמע לרבנים מאז שהוא נפצע ביום כיפור, אז זהו, נשברת. עכשיו עברת לקפוץ על הגבעות ולהצביע למפלגה שלא תעבור את % החסימה בגלל שהיא פלגנית סדרתית. עשה לי טובה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק האיחוד הלאומי עם כצ'לה, מרזל ואלדד הוא הימין האמיתי (ל''ת)

    רומבר, 20/01/09 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בכל בחירות הרב תומך בכולם. הוא לא קורא להצביע דוקא לאיקס

    ירון, 20/01/09 15:10

    די כל בחירות אותו סיפור. בסך הכל הרב תומך בכל מפלגה מהציונות הדתית ומעולם לא נקט בקריאה להצביע דוקא למפלגה מסויימת. זה שהוא מחזק את כצלה לא אומר שהוא לא יחזק ויגיד תשבחות על אנשי הבית היהודי או באם יש מישהו אחר...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פתי מאמין

    ירחמיאל, 20/01/09 15:08

    עוד נגלה שהרב יחתום על תמיכה באגודה כפי שעשה כל השנים. חידה - למי מצביעים עשרות האברכים הלומדים בבית מדרשו של הרב בקרת משה?
    שאלה לסיום-מה הקשר של כ'צלה ובנו של הרב אליהו לקרן מורשת שהתמוטטה מבחינה כלכלית?האין כאן ניגוד אינטרסים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני אחריו! (ל''ת)

    אליעזר, 20/01/09 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סומך על כצל'ה אבל יצביע ''ג'' לכנסת (ל''ת)

    בן יהודה, 20/01/09 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עם הרב אליהו הם שוים 11 מנדטים (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נראה שהבית היהודי בדרך ללא לעבור את אחוז החסימה (ל''ת)

    כמו במקרה של מימד, 20/01/09 14:56

    הגב לתגובה זו

    • ''היה לא תהיה'' אמר כבר מישהו פעם, לא?!

      ביני, 20/01/09 15:54

      עכשוי הוא גם מביא את רחל אימנו. מה עוד בקנה?

      הגב לתגובה זו

    • פוסל במומך - בכל הסקרים הבית היהודי עובר. האיחוד הלאומי - בחוץ (ל''ת)

      יהודה ב. , 20/01/09 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    האיחוד הלאומי התקווה והבית היהודי צרכים כולם להיתאחד למיפלגה 1 (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/01/09 14:54

    הגב לתגובה זו

    • ולהפוך למיפלגה ההשלישית בגודלה בישראל . (ל''ת)

      פקק תנועה , 20/01/09 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש להתאחד ומיד כי אחרת נמחק ח''ו מהמפה הפוליטית למרות שאנו מחזיקים את (ל''ת)

    צה''ל, החינוך וההתישבות, 20/01/09 14:52

    הגב לתגובה זו