• 203.

    עבור סיפוח ישובים לתת בתמורה ישובים כמו אום אל פחם (ל''ת)

    משה מ,,,, 22/01/09 09:14

  • 202.

    ליברמן אתה תותח צריכים 80 כמוך על מנת לזרוק את הכלבים לעזה (ל''ת)

    יובל ארהב, 22/01/09 00:03

  • 201.

    כבר מזמן בג''צ לא מייצג את הרוב השפוי

    רמי, 21/01/09 23:19

    אלא את השמאל הסהרורי ואת אויבי המדינה בפסיקות חסרות קשר למציאות.
    זה מה שנקרא דיקטטורה שיפוטית של בגצ. רוב העם בחר את חברי הכנסת ולא את חברי מגדל השן של בג''צ

  • 200.

    הבעיה בליברמן שהוא רק מדבר. האיחוד הלאומי גם עושים.

    אלי ירושלמי , 21/01/09 14:50

    זוכרים מי ישב בממשלה עם קדימה והציל את אולמרט אחרי מלחמת לבנון?
    למי לא היה אכפת לשבת עם שר ערבי?
    למי לא היה אכפת מחנק ההתיישבות?
    מאיזו מפלגת ימין יצאו שני חברי כנסת וערקו לקדימה, באמצעות קולות הימין?
    התשובה ברורה: ליברמן, תתחיל ללמוד מהאיחוד הלאומי.

    • טיפשון

      יהודי פשוט, 22/01/09 01:29

      במקום שניתאחד כולנו נגד שונאנו אתה רק מטיל פילוג ופרוד תיתבגר קצת ותפנה את המשאבים והאנרגיות נגד השונאים והמחריבים האמיתיים

  • 199.

    התשובה לא מקרית

    איציק, 21/01/09 11:06

    ליברמן צודק שהערבים לוקחים רק מה שנוח להם שיראו נכונות לעשות שרות לאומי וישבעו אמונים למדינה כמו בכל ארצות הדמוקרטיה

  • 198.

    סוף סוף מנהיג מדבר , ולא מקריא מהדף (ל''ת)

    שלומי כהן, 21/01/09 10:05

  • 197.

    אחמד טילי

    דדוש, 21/01/09 09:57

    אחמד טיבי מהיום הוא יכרע שמו בעזה אחמד טילי /טיזי, החלא הוא ויתר אוכלי חינם על חשבון משלמי מיסים של המדיה הקטנה פריירית
    אנשים כמוהו בארצות ערב מזמן עלה עליהם דשה ,רק בישראל משתמשים בדימוקרטיה ככלי לשימוש בתקיפת מדינת ישראל,אם מנהיגי ישראל לא ישתמשו בדימוקרטיה להעיף את אויבי העם היהודי,נתעור ביום בהיר ונמצא את עצמנו נשלטים ע''י אחמד טיזי והיתר ימח שמם,כל המטרה שלהם להשמיד את המדינה ע''י הדימוקרטיה.

  • 196.

    סוף סוף משהו אומר את האמת (ל''ת)

    נמאס מהצביעות, 21/01/09 09:23

  • 195.

    העם איתך , יש מנהיג (ל''ת)

    רוני, 21/01/09 09:19

  • 194.

    אתה פאשיסט ואתה פאשיסט

    דמוקרטיה זה שם המשחק, 21/01/09 09:11

    שניכם רוצחים את הדמוקרטיה, לכו תלמדו היסטוריה, הייתי מתחיל עם גרמניה בשנות ה30

  • 193.

    ליברמן העם איתך ,המנהיגים שלנו לא רואים מסביבם

    תומר, 21/01/09 09:09

    מקווים שתצליח

  • 192.

    החכי''ים הערבים

    בוזי, 21/01/09 08:24

    לענינים אולי הם צודקים שהם צריכים לייצג את האוכלוסיה הערבית בארץ אבל הם לא מייצגים אותה ,אלא מלהיטים אותה ןעל זה הם צריכים להיענש, העונש הוא לא הרחקה מהכנסת אלא כמו שאומר ליברמן טיפול מסור והוגן שיותר לא יתקיימו ולא יורישו.

  • 191.

    כל הכבוד! חסל אותם!! לא צריך עוד תומכים בטילים ובהפצצות!

    ליברמן, 21/01/09 06:52

    ליברמן דה מאן !!

  • 190.

    סתם לב שאין בוזגלו בין השופטים

    שמעון הצדיק, 21/01/09 06:42

    אבל ערבי יש .
    זו הדמוקרטיה של בתי משפט ועוד בית משפט העליון.
    הוא יכשר את מפלגות החרא

  • 189.

    בבחירות רק ליברמן (ל''ת)

    0, 21/01/09 06:40

  • 188.

    הבג''ץ לא יתן לליברמן להגן על עם ישראל מפני אויביו ללא הבדל דת-לכך נועד

    קורן נאוה טבריה,, 21/01/09 05:40

    הבג''ץ הזרוע המבצעת של הסמול!

  • 187.

    עברית שפה קשה יפה לעברים

    יוכבד רועה, 21/01/09 04:11

    טיבי ושות למרות מאמציכם לשפה מלוטשת ומילים של שבת ערבי נשאר ערבי

  • 186.

    ליברמן טוב לעם ישראל (ל''ת)

    גבריאל, 21/01/09 03:39

  • 185.

    מלך אתה מלך!!!!!!

    אלי, 21/01/09 03:21

    אח אח צריכים עוד כמה כמוך בממשלה

    העם עם ליברמן!!!!!!!!!

  • 184.

    ליברמן העם אתך...

    מיוני אמיתי, 20/01/09 23:20

    כל הכבוד לליברמן לא יכול ליהיות שבמדינה שלנו שנבחרה לציוויון העם היהודי יסתובבו להם מחבלים בתחפושות של חכ''ים .. אני ממליץ לעשות כלא בדרום הארץ שבו יהיו כל האזרחים(יהודים וערבים כאחד) , אשר תומכים באויב בטח ובטח בזמן מחלחמה אנו צריכים לדעת להבחין בין תומך נגד לבין מסית ואולי אחרי שישבו בכלא בדרום הארץ בלי מקום מוגן ישנו את דעתם .
    אני משלם מיסים בארץ ולמי זה הולך ... לאוכלסיה שעושה את עצמה מסכנה זוכה לתנאים סוציאליים גבוהים מקבלת עדיפות עלינו באוניברסיטאות ומה הם עושים לבסוף..---בוגדים במדינה ---יורקים לבאר שממנה הם שותים..?? אני שעושה מילואים וצבא ומחרף נפשי בשביל המדינה צריך להגן עליהם הרי הם נמנים עם תושבי ישראל ... לי אין כל רצון להגן עליהם!!! אם הם כ''כ בעד החברים שלהם שילכו לגור בדרום ונראה עם עדיין יאהבו אותם הם הרי מתנהגים כחיות אדם אז -מין מצא את מינו שילכו לגור אתם!!!או שימשיכו ליהיות לנו מחבלים בכנסת ונראה מתי יהיה לנו בשארה חד''ש...

  • 183.

    ארור יהיה מזוז ובג''צ שהינם שולחיהם של מרצ ובצלם השמאלנים האנטישמיים

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:14

    סייעני הטרור עלובי הנפש, בגלל הארורים האלה הטרור גובר עלינו, האנטישמיים האלה ממיטים על העם היהודי ועל מדינת ישראל אסון אחר אסון רק הרס שסע וחורבן הביאו עלינו!!
    מקומו של מזוז השמאלני האנטישמי ושל בג''צ בעזה שם מקומם!!
    ביבי וליברמן הם התקווה של העם היהודי נקווה שביבי יבחר לראשות הממשלה
    1. יזרוק את מזוז לקבינימט.
    2. יש להקים מערכת משפט הגונה מנותקת מהשמאלנים האנטישמיים האלה לעם היהודי בלבד.
    ליברמן אמר את האמת מה שכל העם היהודי אומר מי שמסית נגד העם היהודי זה אתם בני הבליעל הארורים שרואים אתכם בהפגנות צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל, כל הכבוד לליברמן על היוזמה והאומץ לקום ולעשות לעם היהודי נחת בימים הקשים האלה!!!
    אתם בני הבליעל הארורים המנוולים האלה הם שהעלתם את ארגון הטרור
    לשלטון בעזה ולכן יש לשלול מכם את התעודות הכחולות ואת קצבאות ביטוח הלאומי ולגרש אותכם לעזה!!! מנוולים, רק ע''י פעולה של גירוש נשיג הרתעה כלפי החלאות האלה שמנצלים לרעה את הדמוקרטיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!! ולהתחיל עם נציגי הטרור הארורים שיושבים בכנסת העם היהודי שהם מסיתים, מרגלים, בוגדים פושעים!!

  • 182.

    כל הכבוד לליברמן חזק ואמץ!! ברוך מחיה מתים העבודה ומרצ הם

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:13

    אלה שגרמו לנציג הטרור הארורים האלה להרים ראש עלינו העם היהודי!!
    כנסת ישראל צריכה להיות נקייה מנציגי טרור המנוולים האלה שהם מסיתים, מפגינים בכל הפגנה אנטישמית נגד היהודים, בוגדים, מרגלים והעם היהודי עוד משלם לחלאות האלה משכורות והטבות ופנסיות!! צריך להוציאם מחוץ לחוק, כמו כן את המפגינים הברברים שלהם צריך לשלול את התעודות הכחולות עם כל הזכויות שלהם כולל קצבאות ביטוח לאומי ולגרש מהמדינה רק ע''י פעולת הגירוש ישראל תחזיר לעצה את ההרתעה ואת הביטחון!!
    אל תהיו גיבורים רק על היהודים ותגרשו אותם מביתם הם אנשים שאוהבים המדינה, אוהבי החיים, משלמים מיסים ובונים את מדינת ישראל לא כמו גרורות הסרטן האלה שלא משלמים מיסים ולהיפך עוד דורשים שנשלם להם!! על מה על הגזענות האנטישמית הבלתי פוסקת שלה החלאות האלה??!! כל הכבוד לליברמן חזק ואמץ!!

  • 181.

    אסור לאפשר לבג''צ האנטישמי להתערב במהלך החשוב הזה לעם היהודי!

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:12

    נציגי הטרור הארורים האלה בכל הפגנה אנטישמית צועדים בראש ויש להם עוד עזות מצח להגיד שמסיתם נגדם ואנחנו גזעניים??
    יש לגרש את נציגי הטרור הארורים האלה לא רק מכנסת העם היהודי
    אלא גם ממדינת ישראל!! הם נציגי טרור, מסיתים, בוגדים, פושעים יורקים לבאר שממנו הם שותים, מנצלים את הדמוקרטיה שלנו לרעה במדינות ערב מזמן היו מעלים אותם לגרדום ובמדינות אירופה לא היו מאפשרים להם דריסת רגל בפרלמנט שלהם כאן המנוולים הרימו ראש עלינו בזכות השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור הארורים!
    בכל הפגנה אנטישמית החלאות האלה צועדים בראש ואנחנו העם היהודי עוד משלמים לחלאות האלה!!
    מאיימים להחרים את הבחירות? מה תרמתם בבחירות שלכם את נציג הטרור הארורים האלה? קחו אותם ולכו לעזאזל!!

    • החלאות אחמד טיבי וחבריו

      דדוש, 21/01/09 09:23

      כל מה שכתוב זו האמת, חייבים לגרש אותם בלי זכויות פנסייה על חשבון משלמי מיסים.
      יחיה ליברמן,הוא הדימוקרט האמיתי.

  • 180.

    הרצאה מאלפת של נתניהו בפני ילדי הדרום-דבר דבור על אופניו-כל אזרח ישכיל

    רוח הקודש , 20/01/09 22:08

    http://www.mako.co.il/vod/index/lomdim/VOD/itemId=6d9417a8abace110VgnVCM2000002a0c10acRCRD

    הנאה מובטחת.האמת בפשטותה הקדושה.

  • 179.

    ליברמן אתה אחלה !! כל הכבוד לך!! העם היהודי מצדיע לך!!!!

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:04

    ארור יהיה בג''צ שהינו סניף של מרצ ובצלם האנטישמים סייעני הטרור שיאשר שנציגי הטרור הארורים האלה ישבו בכנסת העם היהודי.
    הכלבים האלה קוראים לשוויון מלא?? שיתחילו לשלם מיסים ולכבד את מדינת ישראל על איזה שיוון הכלבים האלה בדיוק מדברים??
    יש לאמץ את תוכנית ליברמן ולאלתר!!
    ליברמן אמר את האמת מה שכל העם היהודי אומר מי שמסית נגד העם היהודי זה אתם בני הבליעל הארורים שרואים אותכם בהפגנות צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל, כל הכבוד לליברמן על היוזמה והאומץ לקום ולעשות לעם היהודי נחת בימים הקשים האלה!!!
    אתם בני הבליעל הארורים המנוולים האלה שהעלתם את ארגון הטרור לשלטון בעזה ולכן יש לשלול מכם את התעודות הכחולות ואת קצבאות ביטוח הלאומי ולגרש אותכם לעזה!!! מנוולים, רק ע''י פעולה של גירוש נשיג הרתעה כלפי החלאות האלה שמנצלים לרעה את הדמוקרטיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!! ולהתחיל עם נציגי הטרור הארורים שיושבים בכנסת העם היהודי שהם מסיתים, מרגלים, בוגדים פושעים!!
    ארורים השמאלנים סייעני הטרור הארורים שבזכותם הכלבים האלה הרימו ראש עלינו!!
    ארורים יהיו כל מדינות ערב שגירשו את החלאות האלה וזרקו אותם כבעיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!!
    הם מאות מדינות מוסלמיות שצריכות לטפל בחלאות הרוצחים הארורים האלה ולא המדינה האחת ששייכת לעם היהודי !!

  • 178.

    ליברמן אתה אחלה!! כל הכבוד לך!! העם היהודי מצדיע לך!!

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:03

    ליברמן אמר את האמת מה שכל העם היהודי אומר מי שמסית נגד העם היהודי זה אתם בני הבליעל הארורים שרואים אותכם בהפגנות צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל, כל הכבוד לליברמן על היוזמה והאומץ לקום ולעשות לעם היהודי נחת בימים הקשים האלה!!!
    בני הבליעל הארורים המנוולים האלה הם שהעלו את ארגון הטרור לשלטון בעזה ולכן יש לשלול מהם את התעודות הכחולות ואת קצבאות ביטוח הלאומי ולגרש אותם לעזה!!! מנוולים, רק ע''י פעולה של גירוש נשיג הרתעה כלפי החלאות האלה שמנצלים לרעה את הדמוקרטיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!! ולהתחיל עם נציגי הטרור הארורים שיושבים בכנסת העם היהודי שהם מסיתים, מרגלים, בוגדים פושעים!!
    ארורים השמאלנים סייעני הטרור הארורים שבזכותם הכלבים האלה הרימו ראש עלינו!!
    ארורים יהיו כל מדינות ערב שגירשו את החלאות האלה וזרקו אותם כבעיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!!
    הם מאות מדינות מוסלמיות שצריכות לטפל בחלאות הרוצחים הארורים האלה ולא המדינה האחת ששייכת לעם היהודי !!
    במקור הם מירדן הארורה שבספטמבר השחור גירשו את הרוצחים הארורים האלה באו פושעי אוסלו ואימצו את החלאות האלה בניגוד לרצון העם היהודי וזה לא אומר שאנחנו חייבים להמשיך ולקבל את ההזיות של המנוולים האלה!!
    במדינות ערב היו מסקלים אותם למוות רק כאן בישראל בני הבליעל הארורים האלה מנצלים את הדמוקרטיה שלנו לרעה בזכות השמאלנים סייעני הטרור מרצ ובצלם ושלום עכשיו וכל החלאות הדומים להם!!

  • 177.

    ליברמן בולשביק לאומני בלי זיקה ליהדות, לא מגיע לו האח... (ל''ת)

    ישושום ציה , 20/01/09 20:59

    • שמואלנים תחזרו לעזה , בוגדים , תומכי מחבלים (ל''ת)

      תומר, 21/01/09 09:11

  • 176.

    ליברמן! אם כמו שטיפלת בחיזבאללה כשהיית שר, אז לא, תודה... (ל''ת)

    ישושום ציה , 20/01/09 20:58

  • 175.

    ליברמן אתה תותח!אומר את האמת בפנים! (ל''ת)

    אסף, 20/01/09 20:30

  • 174.

    ליברמן מבייש את כולנו בפנאטיות הקדמונית שלו

    מישהי מעדעד, 20/01/09 20:24

    והרי אנחנו קוראים לעצמנו מדינה דמוקראטית..
    היכן הכבוד העצמי היכן הסובלנות
    לא פלא שבוב דילן לא כותב לנו שירים

    • תודה לאל שליברמן בממשלה הנבחרת ואת אם הטימטום רחוק לא תגיעי (ל''ת)

      מעופף, 20/01/09 20:43

      • 177 את צודקת ולמעופף תעוף לכיתת דקדוק (ל''ת)

        עוד מתנגד לליברמן הקיצוני וחסר החינוך, 20/01/09 21:06

        • העברית של המעופף החביב מ-177 אינה משנה את העובדה שהערבים הם פשיסטים

          ואתם בשמאל משרתיהם הנרצעים, 21/01/09 07:24

          אם בכ''ז אתה נאחז בעברית, תעיף מבט ב-175, 162, 135 ועוד ועוד: מה לעשות שרוב שותפיך האידיאולגים גרים בכפר ולא סיימו כתה ח'.

  • 173.

    ליברמן דה

    היהודיה, 20/01/09 19:00

    צודק ליברמן בדבריו, הערבים הישראלים להוציא את הדרוזים וצרקסים כמובן הם גיס חמישי בגוף המדינה וצריך להתפטר מהם וטוב שעה אחת קודם. דה לליברמן

  • 172.

    ליברמן הערבימ במדינה ישלחו אתחה על תיל לרוסיה

    עלוש , 20/01/09 18:54

    ברור

    • מחבלזה מה שאתה

      תומך ליברמן, 20/01/09 23:25

      לך יזבל צריך לחסל אותך לא את החמאס

    • בגלל תגובות כמוך אני מצביע ליברמן ... (ל''ת)

      ליברמן, 21/01/09 10:13

  • 171.

    לא ליברמן אם ננהג בהם כמו בחמאס הם יהנו מזה, חייבים לנהוג בהם כבעמלק! (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 20/01/09 18:45

  • 170.

    גאה בליברמן

    אביגיל ע, 20/01/09 18:40

    הוא יודע מה טוב ליהודים,,,

  • 169.

    מה שיפה ומעורר השראה בקרב הערבים זה שטימטומם יביא לאבדונם! (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 20/01/09 18:40

  • 168.

    ליברמן האם הפעם תעמוד בדבריך כשתשב בשלטון או שזה לכבוד המנדטים? (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 20/01/09 18:37

  • 167.

    נפצעתי בעזה וזה מה שאני מקבל?

    דורמי, 20/01/09 18:37

    איך טאלב שולח את ילדיו להתחנך בבאר שבע?
    טאלב הגננת של הילדים שלך רוסיה מה זה אומר?
    טאלב אתה גר בלקיה מה זה אומר?
    אשתך מנהלת חינוך למה הם לא לומדים שם?
    טאלב הרוסים הרוסים הרוסים אבל ערבים כבר לא ערבים זה לזה
    אם תתעלם זה לא יעלם
    מילואימניק שבוז

  • 166.

    חייבים להחזיר אל החוק את תנועת-כ"ך וכהנא-חי

    ran222 , 20/01/09 18:01

    טיבי ובשארה כן ותנועת-כ"ך לא? רק במדינה שזקוקה-לאישפוז!!!

    רק הכהניסטים מבינים את הראש הערבי.
    ולכן על כולם לבחור רק באיחוד-הלאומי של ברוך מרזל ואריה אלדד.

    • מפלגת מרזל

      דדוש, 21/01/09 09:34

      יתכן שאם החולרות האלו כמו אחד טיבי וכמותו לא יעופו מהכנסת ,ולשים אותם בבית הסוהר עד שירכבו שם ,אז אני באמת ישכול להצטרף למפלגת מרזל ,וא רק אני יש הרבה שחושבים כמוני,ולא כותבים,מדינת ישראל חייבת לשמור את הדימוקרטיה שתגן על המדינה הקטנה של העם היהודי, מי שלא טוב לא שילך ,לעזה, למצריים ,לסוריה , לעירק ,ועוד הרבה מדינות של סונאי ישראל.

      • לידיעתכם: מרזל תומך היום באיחוד הלאומי... (ל''ת)

        אלי ירושלמי , 21/01/09 14:52

  • 165.

    הגרועים והמסוכנים שבאויבים

    elkyamsl, 20/01/09 17:58

    הערבים מצהירים שהם שייכים למדינת ישראל ולא למדינה יהודית .
    כוונתם לשלול את המדינה היהודית מתוך מחשבה בעתיד להפוך את המדינה לדו לאומית על כן צריך להתעטש ולהקיא את
    כוונתם ולשם כך הם מדברים בזכות הדמוקרטיה ככלי משחק פולטיים .

  • 164.

    איך אמר הרב מאיר כהנא הי"ד:"הערבים בתוכנו הם סרטן המתפשט"

    ran222 , 20/01/09 17:55

    רק הטרנספר יביא שלום!!!

  • 163.

    כל-הכבוד לאביגדור ליברמן!!! (ל''ת)

    ran222 , 20/01/09 17:54

  • 162.

    אני תומך

    הציוני האחרון, 20/01/09 17:47

    אני תומך בליברמן כי רק הוא יעשה פה סדר ויעמיד את הערבים המזוינים האלה במקום (אני יודע שאני גזען אז אל תתתרחו להעיר לי על זה)

  • 161.

    הפרקליט של עדאלה משקר ביודעין, טיבי אמר

    חג'בי, 20/01/09 17:44

    ''המדינה שלנו ואתה עולה חדש'', כך שכל פסק שיבוא מהליון יתן לערבים להרים גבה.

  • 160.

    הערבים אשמים

    הציוני האחרון, 20/01/09 17:43

    הערבים לא מיסכנים ולא נעליים ..קודם כל חבריי בל''ד היו צריכים לחשוב טוב טוב לפניי שפעלו לטובת טרוריסטים ונגד המדינה שלנו וביכלל הם לא אמורים להיות חלק מכנסת ישראל אז שלא יפתחו ת'פה כי הם אשמים בזה שרוצים להוציא אותם מהבחירות . אם הייתי יכול הייתי מוציא אותם לגמרי מהמדינה!!!

  • 159.

    ליברמנ גזעאן מלילדה

    עלוש , 20/01/09 17:17

    אן בעיה ערביי אסראיל יכימו בסוף מדינה משלהמ ביסימו בס על המדינה הזות

    • בקרוב נישלח את כל הערבים שגרים בארץ למקומם הטבעי שהוא חצי האי-ערב

      ran222 , 20/01/09 17:57

      לערבים בישראל יש רק זכויות אין חובות.
      רק אנשים כמו ברוך מרזל ואביגדור ליברמן יטפלו בכם.

  • 158.

    ליברמן

    יחודה, 20/01/09 16:57

    מדבר אמת לא צבוע כמו כל חברי הכנסת אני מצביע הפעם ליברמן

  • 157.

    ליברמן הולך לקבל הרבה מנדטים!!! (ל''ת)

    יוסי, 20/01/09 16:49

  • 156.

    על הבג''צ להורות לאגד להקים תחנות בסכנין ובאום אל פאחם

    אנטוני הופקינס, 20/01/09 16:47

    מגיע להם תחנות אוטובוסים.

  • 155.

    תיזהרו, ליברמן הוא מסוכן בפעם הבאה אתם תהיו על הכוונת

    ציפי, 20/01/09 16:28

    הסיבות לא משנות, ברגע שאדם כמו ליברמן נמצא במערכת שילטונית, אין הגנה ואין דמוקרטיה ואין חופש... באותה מידה הוא יכול לשלול אזרחות מאחד שניראה לו דתי מידי ולא ציוני מספיק או מקצין קיבוצניק רב עיתורים שמחליט לבדוק מי גר בעזה ... כל אחד יהיה חשוף לפגיעה בזכויותיו אם אדם כזה קיים בשילטון...
    תרסנו מעט את הלהט .... זה אדם לא ראוי.

    • את ממש טיפשה. יש חוקים במדינה ועל פיהם פועלים

      קוסם, 20/01/09 16:58

      להיות דמוקרטי אינו אומר שצריכה להיות רפיסות שלטונית. הערבים מנצלים את רפיונה של המדינה והשלטון החלש לעודד מאבקים מזויינים מחוץ ומעודדים ביטול המדינה כמדינה יהודית ואין פלא שאזרחי הולנד מעדיפים להגר מהולנד לאחר שהמוסלמים השתלטו על ערים שלמות וכעת מנסים לשנות את החוקה. זה מה שיקרה כאן תוך עשור אם לא נתעשת.

      • כשאין טיעונים אז משתמשים בקללות

        ציפי, 20/01/09 21:39

        אם זה עוזר לך להגיד שאני טיפשה, שיהיה כך. ולא משנה מה אופיים של הערבים, לכאן או לכאן, הם חלק מהמקום הזה בו אנחנו גרים. FACE IT

        • מדינה יהודית

          ישראל שלום, 21/01/09 09:43

          אם העם היהודי לא יתעורר ויבין שהדימוקרטיה זה כלי שהאויב הפנימי משתמש בו בכדי להשטלת על המדינה ויהיה כמו בהולנד,ובמוקומות אחרים בעולם בנורוגיה הולכים עם קפיות, ההרס שעשו אחיהם בתאומים זה כלום לעומת מה שיעשו עוד במקומות אחרים בארופה, לא רחוק שהאיסלם ישלוט על העולם ,אם הדימוקרטיה כפי שנראת בישראל העם היהודי הוא יהיה מיעט במדינת ישראל.לזה מחקים הערבים במדינה יהודית.

  • 154.

    הערבים המסכנים

    אנונימוס, 20/01/09 16:28

    מה ליברמן בכלל רוצה מהם, הרי הם בעד שני עמים במדינה, הם בכלל לא נגדה, הם נגד היהודים בה, זה שהם רקדו על הגגות בשמחה כשישראל הופצצה בקטיושות זה לא שהם נגדה, הם חשבו שזה זיקוקי יום העצמאות בכלל,זה שהם נהנים רק מזכויות בלי חובות זה בגלל שהם מסכנים, זה שהם רוצים גבולות 67,וב67 רצו גבולות 48, וב48 הם תקפו את ישראל כי רצו שנחזור ל42, זה בגלל שהם אוהבים אותנו אבל לא במדינה הזו,זה שאנו מתירים להם מה שבאף מדינה דמוקרטית לא היו מתירים להם, זה הביזיון, אז מה ליברמן בכלל רוצה?

    • ל157

      יהודה, 20/01/09 17:02

      כול מילה בסלע

  • 153.

    האם לא קנדי אמר זאת -לא יכולה להיות אזרחות ללא נאמנות

    יוסי, 20/01/09 16:23

    מבלי להתייחס לדעות הקיצויניות לעיל, אכן זה נדרש ובסיסי בכל מדינה בעולם לדרוש נאמנות ושירות המדינה כתנאי ראשון לא רק לחברות בכנסת, אלא לקבלת אזרחות עצמה.

    אינני דורש לגרש אנשים המתנגדים לקיום המדינה או חסרי נאמנות לערכיה, אך מובן כי יש לשלול אזרחותם לאלתר.

    ולכל אלה הטוענים כי ליברמן ''גזען'', ''פאשיסט'', ו''יש להחזירו למולדובה'', ברצוני לשאול:
    האם לפי דעתכם הנאורה והמתקדמת, קנדי הסית לפאשיזם, כאשר אמר:

    Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country

  • 152.

    קריאתו שלליברמן

    אבי מחיפה, 20/01/09 16:09

    ידעתי שהוא גזען אבל הפעם מסית לרצח ממש .הבן אדם הזה הוא לא אחראי (זוכרים את הפצצת אסואן ?)והוא לא איזה שוליים (שווה 15 ח''כים ) ועוד מעט יהיה היטלר קטן !!

  • 151.

    טריוויה קלה

    תיאו, 20/01/09 16:08

    איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם ההימנון שלה הוא סוג של תפילה?

    איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם אדם שאינו מאמין מוכח בדת הרוב לעולם לא יוכל להיות ראש המדינה?

    איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם מגייסת אנשים לצבאה בגיוס חובה?

    איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, ובדגלה מוצב סמל דתי?

    רמז, אני לא מדבר על ישראל.

    • התשובות

      תיאו, 20/01/09 16:22

      איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם ההימנון שלה הוא סוג של תפילה?
      אנגליה, ההימנון הוא תפילה לשלום ראש הכנסיה האנגליקנית.


      איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם אדם שאינו מאמין מוכח בדת הרוב לעולם לא יוכל להיות ראש המדינה?
      בארצות הברית אדם שלא יקבל את המוטו ''באלוהים נבטח'' ושאינו נוצרי מוכח, לעולם לא יכהן כנשיא (ראו מקרה אובמה והאשמות האסלם)


      איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, אולם מגייסת אנשים לצבאה בגיוס חובה?
      שוויץ, למדינה הניטרלית ביותר בעולם יש צבא ובו הגיוס חובה!

      איזו מדינה מתקראת דמוקרטית ומערבית, ובדגלה מוצב סמל דתי?
      שוב הצלבים על דגל אנגליה, על דגל פינלד, בדיגלי שוויץ ודנמרק... לא לשכוח את הסהר בדגל טורקיה...




      לכל השאלות הללו ניתן להוסיף גם את ישראל, כלומר הטענה שאי אפשר להיות יהודי ודמוקרטי לא עומד במבחן המציאות. ישראל יכולה להיות שניהם בדיוק כמו ארה''ב, אנגליה, טורקיה ושאר מדינות אירופה ה''נאורות''.

      • על זה נאמר- הכנסת לו באבוה (ל''ת)

        חחחח, 20/01/09 19:53

  • 150.

    12% מתושבי המדינה לפחות גזענים !!!

    הצדיק , 20/01/09 16:08

    עולה מרוסיה אכול שנאה מחלק ציונים לתושבי המדינה גם אם הם מאמינים במוחמד, מדוע רשימתו לא נפסלת????????..

    • אז מה?

      אחד העם, 20/01/09 16:38

      אם נקרא לכל אדם המגן על עצמו זגע רק בגלל שהוא נלחם נגד האויב שלו ושונא אותו לא ישארו אנשים בעולם שהם לא גזענים ולא פריירים!
      אז תפסיקו לגנות אדם שמגן עליכם (גם אם אתם לא שמים לב!)

      • גם היטלר ומוסליני היו גזענים, זה אז מה... (ל''ת)

        הצדיק , 20/01/09 18:18

        • הצדיק או השהיד? (ל''ת)

          panacea , 20/01/09 23:29

  • 149.

    סוף סוף מישהו אומר את שיש להגיד (ל''ת)

    שמאל לכו לעזה, 20/01/09 16:04

  • 148.

    אין על ליברמן

    גיל, 20/01/09 15:55

    ליברמן לצערי באמת צדקת לכל אורך הדרך, וכמוך גם כהנא צדק
    יש להלחם במחבלים הערבים - ישראלים כבמחבלי חמאס ולגרשם מהארץ לאלתר.

    • אין דמיון בין ליברמן לכהנא, אולי מטרתך לקדמו, אבל אתה עושה לו עוול

      אישה פשוטה , 20/01/09 16:15

      האיש הגיוני, לא גזען.

  • 147.

    לא נעים, אבל... הוא צודק

    ירושלמית, 20/01/09 15:52

    ליברמן אגרסיבי, אלים, לא נחמד - אבל פעמים רבות הוא אומר את האמת שאף אחד אחר לא העז לומר - והוא צודק!

  • 146.

    ליברמן ליצן פשיסט, מהסוג של ז'ירינובסקי

    אליושה ק., 20/01/09 15:49

    משום מה יש רוסים שאוהבים את זה. בעצם גם האספסוף של העדות אחרות.

    • במציאות הישראלית של היום, מול הח (ל''ת)

      אישה פשוטה , 20/01/09 16:12

      • במציאות הישראלית של היום, מול הח"כ הערבי המדובר, שמשתף פעולה ותומך

        אישה פשוטה , 20/01/09 16:13

        בטרור הערבי, אין ברירה אלא להתייחס אליו כאיום. ליברמן יותר מצודק.

  • 145.

    תגובה ל 133

    hagaimei , 20/01/09 15:44

    אני מצטרף לכל מילה.
    קשה לי להאמין איך אנשים אינטילגינטים הולכים להצביע לדגנרט הזה. האיש לא עשה כלום מעולם (מלבד לתועלת האישית שלו), הוא נמצא במערכת הפוליטית מזה כ 13 שנים ולא התביע חותמו בשום משרד ממשתי, אפילו המשרד עם השם המפוץץ "המשרד לעניינים אסטרטגיים" שהוקם במיוחד בשבילו ובוטל מייד לאחר פרישתו ממשלת אולמרט.
    את הבלוף הזה, יחד עם חבורת הדוגמנים והדוגמניות שלו צריך לעצור.
    ולאנשי הימין - יש לכם מספיק מפלגות (שאינני מסכים עם דעותיהם) אבל לכל הפחות האנשים שם ברובם ישרים והגונים.

  • 144.

    גיבורים בדיבורים

    פרידמן, 20/01/09 15:36

    ליברמן האשכנזי גיבור ישראל.. תגידו לי איזה פרענק מרוקני היה מאיז להגיד את מה שכולנו חושבים, כמו שאומר ליברמן..היום פתאום מתעוררים הבובלינים ונעשים גיבורים.

  • 143.

    מה זה משנה - זה משחק מכור. בג''ץ יחזיר אותן לכנסת (ל''ת)

    רועי, 20/01/09 15:30

    • זה לא משחק מכור זו הדמוקרטיה..... (ל''ת)

      הצדיק , 20/01/09 16:50

  • 142.

    לישראל יש מספר בררות שכתבתי לכם עליהם לפני שנים

    Avi Ecuador, 20/01/09 15:18

    לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הראשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.

  • 141.

    אביגדור ליברמן...תירגע אוקיי. אתה לא תטפל בו

    דוברמן, 20/01/09 15:16

    אתה לא ויטרינר

    • גם לא מדובר בצער בעלי חיים

      דר' דוליטל, 20/01/09 15:22

      אני לא מטפל בתולעים.

  • 140.

    דה ליברמן!

    בן 17, 20/01/09 15:09

    ליברמן אתה אומר את מה שלכולם אין את האומץ לומר.
    תומך בך עד הסוף.
    דה ליברמן
    דה ליברמן
    דה


    שמאלנים - אתם לא רצויים!!!

  • 139.

    יש לסלק את ליברמן מהכנסת, לשים אותו בבית הסוהר ואז להחזיר אותו למולדתו (ל''ת)

    שפתי כהן , 20/01/09 15:03

    • יש לתפור לך את השפתיים-שרברב טוב יוכל לעשות זאת. (ל''ת)

      panacea , 20/01/09 23:30

  • 138.

    פלסטין ירדני ועוד פלסטין מצרי-יצוגם בכנסת לא 3 בראשים

    דוד, 20/01/09 15:00

    זה עבודה קשה אבל בגדה ירדני מדינה פלסטיני- וצד עזתי פלסטין מצרי אולי זה יתאפשר בתנאי80% מערבי ישראל נצטרך לעבירם חלק לגדה חלק לצד שני ,עזה קטן %30 ירדני %50 הם יעשו מהומות כמו שעשו עכשיו כל תחנות שידור דחפו שיקרו הסיתו והשפיעו רצו לבנות חזית לחימה נגדינו-אמרנו למצרים תקחו חלק שלכם עזה הם השיבו תודה לא מעונינים בזבל-והמלך ירדן בירבר הזמן אוזל, נכון אנו נאפשר לפסטינים מדינה לפי תוכנית שציינתי אלא ערבים שונים קשי עורפ חלקם מושכלים -ישראל קטנה לא כמו גרמניה איטליה צרפת-או כל מדינות ערביות שטחם גדולים ענקים-כמוכן לא רק ישראל מ-48-גם סוריה ירדן תורכיה סעודיה ועוד מדינות גבולותיהם נקבע פחות יותר באותו שנים-התוכנית לא יהי קל אם אמריקה ואירופה אולי נצליח-ומצד שני חובה להיות מוכנים למלחמות-כי איתם רק בכח נגיע להסדרים

  • 137.

    כל הכבוד לליברמן, צריך לשלול את האזרחות שלהם ולגרש

    עדי, 20/01/09 14:56

    אותם מהמדינה לאלתר!!!!!

  • 136.

    בית משפט התכנס לפרסם את עניניו האישיים... מרזל לא חמאס ודגלי אשף כן (ל''ת)

    מורו, 20/01/09 14:49

  • 135.

    נאמנות למדינה זה אחד העקרונות שאסור לותר

    ברק אברהם, 20/01/09 14:48

    לא יתאכן שחברי כנסת מפירים את חוקי המדינה ולא באים על עונשם,החסינות לא צריכה להגן עלאיש יהיה יהודי ערב דתי חילוני וגם לא על חברי הכנסת[ ואנו עדים שמידי פעם חברי כנסת מפירים את חוקי המדינה ולא באים על עונשם כמו אחמד טיבי ושותפיוף די עם ההפקרות ,
    אני מבין אותם הם דואגים לאחיהם, אז שיהיוחברי פרלמנט אצל חמס בעזה, אן בגדה!!!!!

  • 134.

    איווט אלוף הרייטינג, ראו ב''הסקר של המדינה'' (ל''ת)

    חוכמולוג, 20/01/09 14:41

  • 133.

    יהודים תזהרו! הוא מתחיל בא-סנא ויגמור איתנו

    חנה, 20/01/09 14:38

    יהודים יקרים השמחה מוקדמת
    מי ששורף ספרים סופו שישרוף סופרים
    ומי ששגומר ערבים סופו שיגמור יהודים

    ככה הוא רגיל מהמולדת...
    ראו הוזהרתם !!!

  • 132.

    אך-ליבמרן מי אתה?

    ערבי-בעד הפסילה, 20/01/09 14:38

    אתה עולה חדש.
    אני נולדתיכאן.

    אבא שלך נולד ברוסיה.
    אבא שלי נולד כאן.

    אתה סתם,

    • WHERE DID YOU ORIGINALY COME FROM?

      ELLI, 20/01/09 16:37

      ISRAEL WAS A LAND OF JEWS BEFORE THE ROMANS CLEANED IT AND SCATTERED THE JEWS.
      WHERE DID YOUR FAMILY COME FROM REALLY?

  • 131.

    למה אתם מתיחסים בכזאת רצינות לליברמן ?

    שמואל, 20/01/09 14:26

    אין לבריון הזה כישורים להיות עוזר של בעל בסטה בשוק.
    איזה יועץ דמיקולו אמר לו שיגיד לכולם שהוא ערס-תחזיקו-אותי ששונא ערבים כי זה מה שהולך בחוגים מאוד רחבים ומטומטמים בעם שלנו. בעיקר אחרי מלחמות שבהן מתים מאות ילדים בצורה סופר-מוסרית. ואחרי שלא יורים זרחן,בעצם יורים זרחן רק באזורים פתוחים,בעצם יורים על ריכוזי אזרחים (אבל ערבים שבחרו בחמאס אולי).

    שתבינו מה שהיועץ של ליברמן אומר זה:
    מי שמצביע לליברמן הוא דביל.
    מי שלא מבין את זה הוא דביל.
    הצביעו ליברמן סתומים.

    ד''ש מסכר אסואן

  • 130.

    ל 77

    Avi Ecuador, 20/01/09 14:21

    כשאלה שחיים בקרביך מנצלים את הדמוקרטיה בשביל להשמידך אי אפשר להשוות, תראה לי מדינת ערב אחת ''דמוקרטית'' שיהודים יכלו לחיות בה, אפילו לא כמו אזרחים סוג ז' סליחה, ת'.
    הם צריכים לעוף מארץ ישראל, זה לא שהם צריכים לחיות כאן, שייתנו להם מדינות ערב את הבתים ו''הזכויות'' של יהודים שם, זה יהיה צודק וזול יותר לכולם.
    במקרה שלנו אש ומים לא מתערבבים.
    הם יכולים גם לקבל אזרחות בשלב ראשון של מדינות ערב ולחיות זמנית בישראל כתושבים זרים כמו שיש תושבים זרים ישראלים בכל כך הרבה מדינות בעולם ללא אזרחות מקומית.

  • 129.

    בעד הפסילה למרות ליברמן וחבריו

    shelly vaamir , 20/01/09 14:20

    דמוקרטיה, שב וקבע נשיא ביהמ"ש העליון בדימוס- אהרן ברק- אינה צריכה להניח את צווארה לכורת. ואמנם יש לפסול מפלגה ערבית המטיפה לחסיול המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית או למאבק מזוין נגד המדינה. כך קובע בצדק סעיף 7א לחוק-יסוד: הכנסת. אבל לפני שפוסלים מפלגה מהתמודדות בבחירות יש לנקוט משנה זהירות ולשבת שבעה נקיים. בל"ד אולי ראויה לפסילה, אך רע"מ-תע"ל, למרות עמדותיה הקיצוניות והמרגיזות לא. העניין הוא שהעמדות שמביע ליברמן, הנגועות בגוון פאשיסטי וגזעני, אינן מקדמות את הדיון. לא אדם כליברמן, יטיף לנו דמוקרטיה מהי; הדמוקרטיה הישראלית ראויה למגן מכובד יותר.

  • 128.

    ליברמן לשילטון כי ....

    יהודיה גאה, 20/01/09 14:18

    הבאנו שטחים התאחזרנו לאחים שלנו בהתנתקות הממשלה מלכתחילה לא עשתה מאמצים לשחרר את שליט ומלחמה נגד עזה לא סיימנו! ליברמן יעשה סדר בבלגן של כול ראשי הממשלה שהיו עד כה!!

    • צודקת

      קרן, 20/01/09 15:38

      צודקת ב 100%

  • 127.

    רק ליברמ!!!!סוףסוף יש למי להצביע

    מאור, 20/01/09 14:14

    הגיע הזמן שכולנו נודה שנמאס לנו מטרור כי זה לא ייגמר עד שהם ייקבלו את כל המדינה-זה המטרה שלהם
    ולכן חייבים להיות חזקים ומרתיעים
    ופעם ראשונה שלי בחיים יהיה גאה בבחירה שלי -ליברמן כל קול זה כח
    רק ליברמן יפתור את בעיית הטרור
    חזק ואמץ כל העם השפוי מאחורייך

  • 126.

    למרות ההתלהמות....

    בני123 , 20/01/09 14:14

    אכן חלק מהחכים הערבים עברו כל גבול.גם בדמוקראטיה הכי נאורה יש לשים גבולות.
    נראה אם היו מעיזים להתבטא כך באחת ממדינות ערב!!!

  • 125.

    ליברמן התותח

    רק ליברמן, 20/01/09 14:13

    הגדול מכולם ליברמן , רק הוא יכול להביא את השקט למדינה הזאת. אין כמו ליברמן רוצים אותך כראש ממשלת ישראל.

    • הלוואי

      קרן, 20/01/09 15:38

      והוא יזכה!!!!!

    • באמת תותח, תותח של גזענות (ל''ת)

      הצדיק , 20/01/09 16:53

  • 124.

    ליברמן למרות כל חולי הנפש הערבי המתחזים בשם יהודי.תיבחר בענק לממשלה (ל''ת)

    herzi33 , 20/01/09 14:09

    • ל 126

      ראיד, 20/01/09 17:16

      הנה אני לא מתחזה ןגם אני חושב שאף אחד כאן לא התחזה. רק שאתה קשה לך לעקל שיש הרבה אבל הרבה יהודים שלא חושבים כמוך.. וזה לא בא מאבת הערביט אלה כי הם יודעים טוב כי מה שיביא לחיסול המדינה והסכנה הממשית היא לא אשר מהליברמן הזה ודומיו.. היה איחד שקראו לו היטלר.. וכמוך הריעו לו... סיפרו לך?

  • 123.

    אחרי הבחירות ליברמן חייב לקבל את תיק המשפטים או ביטחון פנים

    קיקו, 20/01/09 14:09

    צריך לטפל בשמאלנים של בג''צ פעם אחת ולתמיד,והנה ההזדמנות תבוא בקרוב,באותה ההזדמנות גם בתקשורת הסופר שמאלנית,די נמאסתם.

    • באמת נכון, צריך לפרק את כל הטייסות של חיל האויר

      הצדיק , 20/01/09 16:56

      תקשיב טמבל, רוב טייסי חיל האויר הם מושבניקים וקיבוצניקים וכך רוב הקצונה הבכירה אז מה נפרק את הצבא ונביא גנסטרים מרוסיה ????

  • 122.

    ומי מיוצג את העובדה שמפלגות הנ''ל תומכות

    ניר, 20/01/09 14:08

    באירגוני טרור הרוצחים יהודים, ותומכים בבוגדים שברחו מהארץ ?

  • 121.

    כל הכבוד ליברמן! שיעופו מהכנסת לעזה ודלמשק (ל''ת)

    תומך בפסילה, 20/01/09 14:07

  • 120.

    ליברמן יהודי גאה,כל הכבוד לך (ל''ת)

    רון, 20/01/09 14:06

  • 119.

    אין על ליברמן (ל''ת)

    חבל''ז, 20/01/09 14:04

  • 118.

    איוון האיום

    רספוטין, 20/01/09 13:55

    השלב הבא של ליברמן להוציא את הקומוניסטים מחוץ לחוק,אחריהם את ההומואים והלסביות,אחריהםכל מי ששיך לשמאל,אחריהם אמנים ואנשי תרבות,ובסוף יגיע גם תורם של הפרנקים.

  • 117.

    ליברמן, כל עם ישראל בדעה אחת אתך, רק מפחדים לומר זאת

    פינגווין, 20/01/09 13:52

    הפחד הוא, כי במדינה מסתובבים חפרפרות של הפלסטינים ימ''ש בכל מקום.תהיה מבורך מר ליברמן.

    • אוי אתה אומלל, מי מפחד הקצינים הטייסים, מי? טמבל! (ל''ת)

      הצדיק , 20/01/09 16:58

  • 116.

    ימין אמיתי זה איחוד לאומי (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 13:51

  • 115.

    שלום כיתה א'

    אמיתי, 20/01/09 13:46

    כמו ילד שלא מקבל מה שהוא רוצה, כך גם ליברמן מבייש את הפרלמנט.
    גם אם טאלב א-סאנע וחבריו אינם בדיוק תמימים ובהחלט מגיע להם לעוף מהכנסת הבאה.
    דיבורים בסגנון ''נטפל בך כמו בחמאס'' (במבטא רוסי כבד) נשמעים פתטיים ומיותרים.
    מי שמצביע לליברמן מצביע לילד מגודל שחושב שהעולם הוא שחור ולבן וחיסול יריבים פוליטיים הוא לגיטימי זה מי שאתם רוצים?

  • 114.

    ליברמן פנאטי ורוצה במדינת טליבאן

    מאוזנת, 20/01/09 13:40

    בושה שאדם שכזה עומד בכנסת וקורא דברי נאצה ויש לו מעריצים ותומכים בישראל.
    עם אנשים כמו ליברמן נהפוך מהר למדינה לא דמוקראטית

  • 113.

    על בייניש להגן על מגילת העצמאות של המדינה !

    שרגא רפאל , 20/01/09 13:35

    בה כתוב כי מדינת ישראל הוקמה להיות בית לעם היהודי.
    כל פסיקה אחרת מאשר פסילת הרשימות יתן לערבים גושפנקא לדברי חבר הכנסת הערבי שאמר בבית המשפט הגבוה לצדק כי בעלי הבית בארץ הם הערבים.מוטלת החובה על בייניש להגן על הכתוב במגילת העצמאות, ואם היא לא זוכרת, אני מציע לה לעיין בה.חיזוק טענת חבר הכנסת הערבי יביא לעליית כוחות הימין וחיכוכים אלימים בין היהודים לערבים.

    • נשיאת בית המשפט העליון ביניש

      shelly vaamir , 20/01/09 14:32

      כמו גם כל השופטים האחרים כפופים אך ורק למרותו של הדין, לפי סעיף 2 לחוק יסוד השפיטה. משמעות הדבר היא שאסור לבית המשפט לשקול שיקולים פוליטיים מהסוג שאתה מציע: מי אמר מה, איזו עמדה מפלגתית תתחזק וכדומה.

  • 112.

    ובך ליברמן נטפל כמו שטיפלו באירופה בכול הפשיסטים הגזעניים (ל''ת)

    מורדו , 20/01/09 13:33

    • מורדו,אתה מאיים ???!!!... (ל''ת)

      יהודי, 20/01/09 14:17

    • אתה

      קרן, 20/01/09 15:41

      פשיסט גזען וערבי מתחזה
      לא ליברמן ולא אף אחד מהיהודים
      ליברמן לשלטון!!!!!!!!

  • 111.

    ליברמן אומר את מה שרבים חושבים

    אזרח ישראלי יהודי, 20/01/09 13:28

    די למפלגות הרור הערביות.

  • 110.

    ליברמן

    eli32 , 20/01/09 13:28

    ליברמן:::: נפלת על הראש, רואים שהראש שלך לא בולת מהגוף..

    • בולת. איזה יופי של איות. משהו חדש ?? שמאלני?

      בלשן, 20/01/09 14:07

      אם זה היה ההיפך כבר היו עושים מזה מטעמים:)

  • 109.

    ליברמן צודק

    גיל, 20/01/09 13:27

    ליברמן צודק, יש להוקיע מהחברה אזרחים ערבים אשר תומכים בגלוי באויבי המדינה, ראה את עזמי בשארה כמשל - והמדינה עוד נותנת לו פנסיה!!!
    היכן היו מחבלי תעל ובלד בהתייחסות לירי טילי החמאס את עבר ישובי הדרום לאחר יציאת צהל מחבל עזה?
    יש לנקוט ביד קשה כנגד ערביי ישראל כאשר הם פועלים כנגדינו.

  • 108.

    זמן אמיתי

    קובי, 20/01/09 13:16

    בחודשים הקרובים ייפתחו המעברים לעזה כל ערביי ישראל הנאמנים והמודאגים לאחיהם מוזמנים בזאת לארוז את המטלטלין ולהצטרפ אליהם אם לא הבנתם זו מדינה יהודית ולכן תנצלו את המימון שמגיע מסעודיה הזמנה זו מיועדת גם ליהודים יפה הנפש שישנים בעמידה

  • 107.

    זה לא מה שהוא אמר !!!!!!!!!!

    re, 20/01/09 13:15

    ליברמן אמר שנטפל בהם כמו החמאס טיפל בהם
    כנראה כמו שהחמאס טיפל בפתח...

  • 106.

    פינס מנסה לקושש קולות ערביים

    amir, 20/01/09 13:14

    מפלגת העבודה כבר מזמן לא רלבנטית. עיקר מצביעיה בבתי זקנים וממליכי המלכים בה הם הקיבוצים שזקנתם מביישת את נעוריהם הציוניים ו...הערבים.
    המגזר היהודי כולו ולא רק הדתיים והעולים מאסו בה וככל שדור המייסדים פוחת (ראו את אסיפות הבחירות בבתי האבות) כך פוחת מספר המצביעים.
    מנהיגיה מתהדרים במינוי שר ערבי מבלי לקחת בחשבון את העלות האלקטוראלית. העם הרי יודע שהמיעוט הערבי הוא גייס חמישי.
    מפלגת העבודה יורה לעצמה בראש ולא ברגל כשהיא זו שמפריעה לפרופ' פרידמן לרסן את כנופיית שלטון החוק.
    ולסיכום, מפלגת העבודה חסרה את כל המרכיבים הדרושים למפלגה חפצת חיים – קודם כל ציונות וכמו כן אגנדה, מנהיגות, פטריוטיות, אוטנטיות ועוד.
    ואני חילוני, אשכנזי, מהנדס, נכד למייסדי דגניה מרגיש שאותי מפלגת העבודה לא מייצגת כבר מזמן.

  • 105.

    יש לפתוח במבצע ''מצה ומרור'' נגד הגייס החמישי בישראל. (ל''ת)

    יובל, 20/01/09 13:13

    • ויפה שעה אחת קודם. לא לחכות לפסח. (ל''ת)

      רוני, 20/01/09 15:32

  • 104.

    מר ליברמן את השיר אתה תותך כתבו עליך חזק וברוך . (ל''ת)

    איציק, 20/01/09 13:11

    • תגיד גם אם הוא אוכל חזיר הרוסי הזה??? (ל''ת)

      הצדיק , 20/01/09 16:59

      • אתה ערבי גזען-גם יומך יגיע. (ל''ת)

        panacea , 20/01/09 23:32

  • 103.

    דמוקרטיה מחורפנת

    md, 20/01/09 13:10

    אזרח מדינה שרק דורש והגרוע שמקבל לא עושה צבא לא עובד לא מקיר בדגל לא תומך בשום מהלך המגן על המדינה נוסע בכל העולם להוצי דיבתה של המדינה מכבל כספים מאירגונים עוינים מפריע לכל היתקדמות בין יהודים וערבים תוען שכל מי שמוכר אדמה ליהודי דינו מות ועוד ןעוד איננו ראוי ליצג ציבור וגם אים הוא יהודי רק שכן הכל ברור הם ערבים והם חלק מתוכנית ערבית כללת ראו לאן ולאיזה קיצוניות מוביל ראש עירית אום אל פחם לשעבר ראד סלח ואלה ואלה בשם הדמוקרטיה

  • 102.

    הפרובוקציה של ליברמן הצליחה. הוא זכה לכותרת ראשית,

    ציוני שפוי ומודאג, 20/01/09 13:10

    לא היה לו מה לחפש בבית המשפט, הוא לא צד לדיון ובא כדי לגזור קופון. הוא יטפל בערבים, כמו כהנא. הצרה הצרורה היא שיש הרבה שנאה והתלהמות אצל בורי העם. והם הרוב.

  • 101.

    רבותי אנחנו חוזרים לשלטון. ביבי מלך ישראל. ליברמן שר הבטחון

    אוהד בית''ר עצבני, 20/01/09 13:04

    ושהערבים בייחד עם הסמולנים שיתחילו לארוז את המזוודות.

  • 100.

    ליברמן

    עמי, 20/01/09 13:03

    הגיע הזמן לפני שיהיה מאוחר

  • 99.

    ליברמן בעיה?

    אני, 20/01/09 13:02

    המחשבה, הרעיונות שנובעות מפיו והאוזניים שמוכנות לאכל.
    חינוך!.
    מעניין מאיפה ומאתי הרעיונות עשו את הצעדים הראשונים בראשו, ומדוע מר ליברמן מתעב את עצמו והסובבים אותו?
    אני לא בטוח שלברמן יודע שבסופו, כמו כולנו החיים מסתיימים במות!
    לא חבל על הזמן שלנו?! ושלך!

  • 98.

    ליברמן

    עמי, 20/01/09 13:00

    הגיע הזמן לפני שיהיה מאוחר

  • 97.

    כולם גסי הרוח! כך מדברים חברי הכנסת??!!! (ל''ת)

    ר., 20/01/09 12:56

  • 96.

    ליברמן אתה שייך ל-ציר הרשע...! (ל''ת)

    שים לב, 20/01/09 12:56

  • 95.

    לערבי בישראל מותר לעשות הכל ובאישור!!!

    תום בת-ים, 20/01/09 12:54

    למה לערבי ישראל מותר לעשות הכל לדבר איך שהם רוצים להסית נגד המדינה לדבר בגלוי על אי הכרה במדינת ישראל האים ליהודי מותר גם להסית ולדבר בגנות הערבים, אז איפה אתם כל מערכות המישפט עד מתי תעלימו עין.
    אז בג''ץ מתי מתי תעשה כבר צדק.

  • 94.

    אחמד טיבי : ארגון החמאס הוא לא אירגון טרור !

    רק ליברמן, 20/01/09 12:51

    אתמול בטלויזיה עם ירון לונדון אמר זאת מפורשות מר טיבי !
    לונדון התעצבן מאוד וכימעט סילק אותו מהאולפן .....

  • 93.

    נביחות השמאל לא יעזרו! ישראל ביתינו תקבל 15 מנדטים ומרצ רק 5 מנדטים! (ל''ת)

    יהודה היהודי, 20/01/09 12:50

    • יש לך טעות חמורה - ישראל ביתינו - לא פחות מ-20 מנדטים (ל''ת)

      מוטי, 20/01/09 14:31

  • 92.

    יצא המרצע החלוד של מזוז השקרן. המפלגות הערביות מודות כי הן עוברות על

    כבשה פועה , 20/01/09 12:46

    החוק באי קבלתה של ישראל כמדינה יהודית. כזכור, השמאלן הקיצוני-מזוז טען כי אין די ראיות לפסילת מפלגות בל"ד ורעם-תע"ל על-פי התיקון לחוק יסוד הכנסת ("חוק בשארה") שהתקבל לפני כ- 5 שנים. אז הנה, מודים שני נציגי העותרים בעבירות המיוחסות להן. לא רק מודות, הן גאות בכך! במצב זה, החוק מ-ח-י-י-ב לפסול אותן מלהשתתף בבחירות. עם זאת, ברור שכפי שהחוק מחייב פסילה, כך בג"צ השמאל הקיצוני-פאשיסטי, השותף לדבר העבירה- ימנע.

    • נשמע נכון

      זאב פועה, 20/01/09 14:07

      לא לגמרי הבנתי אבל חייבת להיות סיבה מנומקת היטב למשהו שיגרום לריסון המפלגות האלה.

  • 91.

    נגד אויב מבחוץ מפעילים חיל אויר ואויב פנימי מקבל שכר (ל''ת)

    הגיוני, 20/01/09 12:46

  • 90.

    סוף סוף יש מישהו רציני במדינה הזאת

    צפוני, 20/01/09 12:46

    בבחירות שמים ''ל'' כן ירבו כמוך ליברמן

  • 89.

    שוב פעם השמאלנים יצואים מהחורים שלהם..

    עמית, 20/01/09 12:45

    בשבילהם ליברמן שדואג למדינת ישראל הוא ימין קיצוני, פושע מלחמה וכו' ולעמות זאת טיבי ושותפיו הם חסידי אומות העולם, שרק יוצאים כל הזמן נגד ישראל והזכות שלה להגן על עצה, לפני שהיטלר החדש יקום להורגנו שוב.

    אני קורא לכל השמאלנים, עופו מהארץ הזאת, תחזרו לגרמניה, פולין וליטא. אולי שם תבינו סוףסוף למה חושב שהצבא ימנע את העתיד השחור שמנבעים לו אירן והשלוחות שלה.

  • 88.

    ליברמן...אתה תותח...כל הכבוד (ל''ת)

    herzi33 , 20/01/09 12:44

  • 87.

    אנחנו אשמים

    יוסי, 20/01/09 12:44

    מדינת כול אזרחיה כפי שהמפלגות הערביות רוצות סוף מדינת היהודים ויהודים בלי מידנת לאום מישל עצמם עתידם לשחיטה ההיסטוריה חוזרת

  • 86.

    לרוב המגיבים בגנות ליברמן ןלכל יהודי אשר הוא!!!!!...

    ויקי סעדה, 20/01/09 12:41

    אתם המגיבים בגנות האדם המקסים הזה צריכים להתבייש הרי מקומכם לא כאן ב''ביצה המקומית'' מקומכם בעיירה הנקיה ''עזה'' כולכם אנשים עלובים עוכרי ישראל ואני אישית מאחל לכל שמאלני קיצוני שאיזה ערבי יאשפז אותו ואח''כ נראה אתכם מדברים,משתמטים,מתוסכלים,
    הרי השנאה שלי הרבה לערבי ישראל והעולם היא לא משתווה אפילו במיל לשנאה האיתנה שלי אל מול הג'ומסים השדודים אשר אלוהים ישלם לכם כגמולכם.

  • 85.

    לאן אנחנו הולכים ?

    gideon58 , 20/01/09 12:40

    קיצוניים בכל צד של המפה מובילים אותנו למלחמות, שנאה וסבל. לא בגלל זה עליתי לארץ

    • אז תחזור למקום שממנו באת!!!!

      ארי, 20/01/09 13:13

      חכמולוג! האחד בא לגור וישפוט שפוט...

    • אתה מוזמן לחזור לחור שממנו עלית

      gloozkob , 20/01/09 13:17

      ויפה שעה אחת קודם.

      • אני איתך אחי הגיבור! תחזור מאיפה שבאת עוכר ישראל !!!!!!

        ויקי סעדה, 20/01/09 13:29

        תלך לקאטר או לצרפת שם אין קיצונים...
        אך יהודים! אהובים שלי כמה שאני אוהב אתכם ככה אני שונא את עוכרי ישראל השמאלנים הקיצוניים ..ולא...הם לא יהודים!יהודים הם מעלה גבוה מידי ללקקני מרצ.
        הם ערבים ישראלים.

    • מאיפה שאתה עלית לארץ, שם יותר טוב ? (ל''ת)

      kichoni, 20/01/09 14:20

  • 84.

    שוב פינס מתיצב לצד המחבלים הערבים ונגד היהודים,למצביעי האבודה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 20/01/09 12:40

  • 83.

    לברמן צריך להיות במילון תחת הערך עבד כי ימלוך- יהודי גלותי שתפס תחת (ל''ת)

    דבר עברית קודם, 20/01/09 12:40

  • 82.

    אנו תומכים באביגדור ליברמן ונעשה הכל כדי שיבחר! (ל''ת)

    תושבי משגב, 20/01/09 12:38

  • 81.

    האיום הכי גדול על יהדותה של ישראל הוא מאות אלפי הנוצרים יוצאי רוסיה (ל''ת)

    טיבטעםחזירי, 20/01/09 12:38

    • אותך לערבים! (ל''ת)

      אילנה.א. , 20/01/09 14:28

  • 80.

    דה ליברמן!!! (ל''ת)

    טוב שיש את ליברמן, 20/01/09 12:33

  • 79.

    בג''ץ מתי תעשה כבר צדק

    אבי בת-ים, 20/01/09 12:32

    מי שכל הזמן מסית ומאשים ומדברים בגנות המדינה ולא יודע להגן על תושביה בזמן אמיתי בטח ובטח לא ראוי לשבת בכנסת ישראל או לייצג את תושביה כי אים זה היה סתם אזרח פשוט שעובר על קודים מוסרים וחוקי מדינת ישראל ממזמן היו שופטים את האזרח לדין אז מה אים אותם חברי כנסת שאמורים להיות ייצוג ודוגמה אישית שכן עוברים על החוקים וכן טובת המדינה, אז יא בג''ץ התעורר ועשה צדק עים המדינה.

  • 78.

    שומר הבארים ליברמן המהגר והמתנחל הוא פושע מלחמה חמום מוח שמקומו בכלא

    נעמן,שפוי , 20/01/09 12:28

    למי ששכח ולמי שלא יודע: ההתנחלות מוגדרת פשע מלחמה על ידי אמנת ז'נבה!! הדין הבינלאומי אוסר על מעצמה כובשת ליישב שטחים כבושים על ידי אזרחיה. ליברמן לא רק פושע מלחמה אלא גם מהגר ממולדביה, שאת תהילתו קנה כשומר באריםפ במקומות מפוקפקים. ח"כ א-סאנע , בניגוד לליברמן, הוא יליד ישראל, שורשי במולדתו והשכלתו עולה על זו של ליברמן. אז במי צריך לטפל כמו שטיפלנו בחמאס: בפושע מלחמה, מתנחל ובריון להשכיר או בעורך דין מכובד, יליד הארץ, מלח הארץ ובשר מבשרה??

    • כנס

      שושו, 20/01/09 12:35

      תגיד אתה על כדורים ???

    • יש בי חמלה על רוסיה,אותה מדינה קרה שייצרה איש סחי כמו אביגדור (ל''ת)

      לייבל'ה גידרון,חופית., 20/01/09 12:42

    • נשמע אותך בסיבוב הבא... כשהטילים יגיעו לת''א.

      מהגר גאה!!!, 20/01/09 12:59

      נשמע אותך בסיבוב הבא כשהטילים יגיעו לת''א, כשאתה יחד עם משפחתך תשבובממ''ד יום יום, שעה שעה.
      להזכירך, המדינה הזאת הוקמה במטרה לשמש מקלט ''למהגרים'' יהודים (כן, גם ממולדובה). הערבים הם איום אסטרטגי על המדינה וכמו שפוסלים מפלגות מהימין, חובה לפסול את המפלגות הערביות הנאציות הללו שמשתמשות בכספי משלם המיסים על מנת לפגוע במאמצי המדינה להשיב שקט לדרום ומספקות מידה לאויב.

      לסיום, אמנת זנבה מדברת על שטחים של מדינה ריבונית. מישהו שמע על מדינת פאלסטין?

    • הדין הבינלאומי הוא יצירת מופת של צביעות ואתה תמים או מיתמם (ל''ת)

      דה-דה , 20/01/09 13:22

    • מעדיף לירמן על אחד כמוך.

      אזרח יהודי ישראלי שפוי, 20/01/09 13:30

      אתה מעדיף ערבים על יהודים אבל כנראה שאתה מבואס שאתה חיי בישראל.
      איזה באסה אתה אומר לעצמך שאין לי אזרחות מערב ארופאית.

    • Please Please

      avievan , 20/01/09 14:14

      Let us know where are you from, but the day will come and we will find you, then we will close our account with you like the IDF did

    • תגיד, אתה בטח דור מיליון בארץ, הא ?!... (ל''ת)

      עוד אחד שעלה לארץ, 20/01/09 14:22

  • 77.

    בית משוגעים רק''אז'' זה שפיות (ל''ת)

    יעקב, 20/01/09 12:28

  • 76.

    ליברמן המלך !!!

    אייל, 20/01/09 12:27

    אין כמוך ! הלוואי שתהיה ראש הממשלה הבא...
    אני אחרייך ועוד רבים מחבריי...

  • 75.

    בארה''ב בוחרים את אובאמה ורק פה גזען ועבריין כליברמן חוגג. קל כדורים

    אמיר, 20/01/09 12:26

    ותשתלט על עצמך

    • YOU MAY KISS HIS ASS

      avievan , 20/01/09 14:18

      Or how you say in Arabic. BOOS TIZO YA MAJ NUN

    • נגד גזענות של הערבים והשמאל (ל''ת)

      נגד גזענות של השמאל, 20/01/09 14:23

  • 74.

    שמים ''אז '' בקלפי (ל''ת)

    הבוחר, 20/01/09 12:25

  • 73.

    לפסול את רשימת ישראל ביתנו על רקע גזעני

    דווידו , 20/01/09 12:25

    ויפה שעה אחת קודם

    • טוב שיש אנשים שעוד חושבים במדינה הזאת (ל''ת)

      אמיר, 20/01/09 15:27

  • 72.

    ליברמן אתה תותח ואני מצביעה לך! יאללה להפסיק להתחנחן

    אני, 20/01/09 12:25

    ולהעיף מפה כל ''בן אדם'' עם דם ערבי/פלשתינאי

  • 71.

    ליברמן, אתה חייב לקחת את התרופות שלך בזמן

    תושב שדירות , 20/01/09 12:24

    בהתחלה הוא הציע לפצוץ את סכר אסוואן, במהלך המלחמה הוא העלה את הרעיון המבריק לטפל בחמאס כמו שהאמריקאים טיפלו ביפנים כלומר לזרוק פצצת אטום ועכשיו הוא מציע לטפל בח"כ כנסת כמו במחבלים ובמילים אחרות להרוג אותם.
    כמה טירוף ןאיוולת בבן אדם אחד, האיש זה הוא הסכנה האמיתית לדמוקרטיה הישראלית.

    • יפה

      ערבי ..., 20/01/09 12:48

      תגובה מקורית....
      נותן תקווה שיש אנשים נורמאליים בקאוס הקיים בארץ....

    • ואתה סכנה לערבים (ל''ת)

      md, 20/01/09 12:53

    • אתה תושב שדרות כמו שאני תושב עזה

      gloozkob , 20/01/09 13:17

      איפה אתה גר יא שמאלני?

      שנקין?

    • ליברמן סכנה לדמוקרטיה?..אתה סכנה למדינה חלאה!

      ויקי סעדה, 20/01/09 13:33

      בושה שחיי עוד אנשים כמוך הלוואי תעלה לקידון עוכר ישראל אתה וכל הערבים .
      בושה...
      ''שדירות'' אם אתה משם אני מאחל לך שכל הטילים יפלו עליך רק על הבית שלך שתבין אולי, ואם אתה משקר...נקווה שתסבול כל חייך.

    • אתה סכנה למדינה!!! בושה!מוג לב.

      שון אייל, 20/01/09 13:34

      מאחל לך שיבוא יום ותבכה מערבים !

    • תתבייש לך! אם משוגעים מתנהגים כמו משוגעים - ליברמן לשלטון! (ל''ת)

      יאיר, 20/01/09 13:59

  • 70.

    ליברמן טועה

    העיט, 20/01/09 12:23

    לא צריך לבזבז עליו כל כך הרבה תחמושת
    אפשר להסתפק במקל ובבעיטה באחוריו

  • 69.

    בעזרת השם - נצליח לממש את דברי ליברמן.

    ישראל ישראלי, בית-ישראל, 20/01/09 12:23

    ואל תשכחו שזו מדינת היהודים - ''ביי דפינישן''.

  • 68.

    הבחירה השפויה השנה - העבודה (ל''ת)

    די כבר די , 20/01/09 12:21

    • הבחירה השפויה היא שתתאשפז (ל''ת)

      gloozkob , 20/01/09 13:18

    • הבחירה שפויה זה שתעבור לרמאללה.

      ויקי סעדה, 20/01/09 13:35

      לך למחנה הפליטים בעזה או ביו''ש תהיה שם עם אחיך.

  • 67.

    צריך להוציא חוק מדינה שלדמוקרטיה יש גבול גם ברישום מצע של מיפלגות

    פקק תנועה , 20/01/09 12:20

    גם לדמוקרטיה יש גבול

    • כדי שלהבא ובעתיד לא יהיו חוסר הבנות בנושא מדינ י פוליטי זה . (ל''ת)

      פקק תנועה , 20/01/09 12:22

  • 66.

    ליברמן אתה גדול- אתה מבטא את רוב העם השפוי- לא הבוגד

    חפי, 20/01/09 12:19

    רק תעשה את מה שאתה מדבר ותקבל הרבה מנדטים

  • 65.

    ישראל ביתנו והאיחוד הלאומי חייבים להתאחד ! ביחד 20 מנדטים (ל''ת)

    איפה השכל היהודי???, 20/01/09 12:18

  • 64.

    גיס חמישי מוצהר דורש הכרה? כדברי טוני מונטנה:''תכירו את החבר הקטן שלי'' (ל''ת)

    עדי, 20/01/09 12:17

  • 63.

    כל הכבוד לליברמן !!!!

    כהנא חי, 20/01/09 12:17

    תותח

  • 62.

    10 תירגעי השמאל חזר לישלוט בתישקורת ובשילטון . (ל''ת)

    זה היה פוק של השכן ,את מסטולה !, 20/01/09 12:16

  • 61.

    בטח שהם לא נגד קיום המדינה

    רותם, 20/01/09 12:14

    הם נגד הקיום של העם היהודי ובעד קיום מדינה ערבית. ליברמן שר הביטחון הבא של מדינת ישראל.

    • בדיוק

      זאב פועה, 20/01/09 14:11

      עד כדי חוסר הבהירות לגבי מה הם מצפים שהמדינה הערבית הזאת תהיה, אם כבר לא יהיה להם ציוניסטים להילחם בהם, ומי יפתח אותה וידאג לאיכות חיים טובה לתושבי המדינה. הערבית כמובן

  • 60.

    ליברמן--זרוק עליו רימון זרחן כמו שעשו בעזה (ל''ת)

    זרח זרחנוביץ, 20/01/09 12:12

  • 59.

    בג''צ יאד את מעט הכבוד שנותרה לו אם ירשה לטיבי לחזור לכנסת. (ל''ת)

    ידרש לפטר את הרכב השופטים, 20/01/09 12:10

  • 58.

    ליברמן חזק בדיבורים במעשים נאדה (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 12:10

    • בול פגיעה

      gloozkob , 20/01/09 13:19

      צודק במאה אחוז עובדה וא ישב עם אולמרט שנתיים באותה ממשלה.

      לכן צריך להצביע למרזל.

      • אני די מאמין לו הוא עומד בהרבה מאימרותיו,אבל מרזל גם מעולה!

        ויקי סעדה, 20/01/09 13:37

        אני יהודי מ-תין על הקוראן.

  • 57.

    ליברמן אמיתי ודעותיו נכונות

    הכי טוב ליברמן., 20/01/09 12:09

    ליברמן תותח אמיתי. דעותיו נכונות ואיננו פוחד להתבטא

  • 56.

    הבעיה במהות בפרשנות ובהבנה - מהי מדינת ישראל.

    יחיאל כ''ץ, 20/01/09 12:09

    לדעת המפלגות הערביות מדובר כאן בהתייחסות ששוללת את הנאמנות לערכי הציונות.אינני מבקש מפלסטינאי (ערביי ישראל הם פלסטינאים, כך לפחות הם עצמם ,מגדירים את עצמם) שיהיה נאמן לערכי התנועה הציונית. להבנתי , מדובר במהות . מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ולא מדינת כל אזרחיה.מי שאינו מבין את הקשר הבלתי נמנע בין אזרחות ונאמנות אינו ראוי להיות אזרח מדינת ישראל.בכל העולם חיים מיעוטים במדינות בהם הם חיים ואינם שוללים את קיומה של המדינה בה הם חיים. רק כאן מנסה מיעוט לשלול קיומה ואופיה של מדינה שבה הוא אזרח.
    לכל מי שמערער על זכותנו ההיסטורית אני מפנה אל מגילת עצמאות בה נאמר :''בארץ ישראל קם העם היהודי בו עוצבה דמותו ....'' . במפורש לא העם הפלסטינאי.להם הייתה אפשרות להקים מדינה ב48 והם העדיפו להלחם ולהשמידנו. אפילו עכשו יש להם הזדמנות להקים מדינה -מדינת פלאסטין ברשות הפלסטינאית .

  • 55.

    אנשים כמו ליברמן מסכנים את עתיד מדינת ישראל

    אופק , 20/01/09 12:09

    אנשים קיצוניים לא טובים באף מדינה.

    אם הוא היה נולד כנוצרי בגרמניה של מלחמת העולם השנייה הוא היה יד ימינו של היטלר.

    אז מזלנו שהוא נולד יהודי,אבל הוא צריך להתמתן לפני שגם אותו ירצחו כמו את כהנא.

    • או במילים אחרות יש לרצוח את כל מי שהוא קיצוני (לדעתך)? (ל''ת)

      וואו אתה ממש מתון, 20/01/09 12:16

    • ליברמן לא קיצוני

      רותם, 20/01/09 12:16

      זה שמציגים אותו בארץ נהדרת כקיצוני לא אומר שהוא קיצוני וכל אחד שיקדיש דקה לקרוא את המצע שלו יבין זאת.

      לטעון שהמפלגות הערביות מייצגות את חמאס זה הגיוון בריא ולא קיצוניות.

    • אנשים הזויים כמוך וכמו חבריך מהשמאל מסכנים את המדינה

      gloozkob , 20/01/09 13:19

      בוגדים!

    • אופק אתה אומלל אני מרחם עליך ומאחל לך רק רע בחיים

      איזמרגד, 20/01/09 13:39

      בוגד

      אופק=וענונו

  • 54.

    ליברמן

    שמאלני לשעכר, 20/01/09 12:09

    לפני כמה שנים עוד האמנתי... ועכשיו קשה לי להודות בזה, אבל אני הולך להצביע ליברמן. לא אכפת לי שהוא קצת מפוקפק, לא אכפת לי שהוא קשוח מדי. רק בגלל מה שצוטט בכתבה הזאת. כל הכבוד לפוליטיקאי שלא מפחד להגיד את האמת.
    לכל חברי הכנסת הבוגדים - דינכם כדין מחבלים. ליברמן, אנחנו מאחוריך.

  • 53.

    אנחנו איתך!

    ליברמן המלך!, 20/01/09 12:08

    ליברמן תמשיך ככה אנחנו איתך נגד כל שונאי ישראל!! עם ישראל חי וקי'ים על אפם חמתם של כל השונאים!

  • 52.

    שורש הרע הוא בג"ץ ,הזרוע המדינית של טיבי ו א-סאנע,נגיב בבחירות (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 20/01/09 12:07

  • 51.

    אתה צודק מר ליברמן

    אבוקראט, 20/01/09 12:07

    מר ליברמן אנחנו איתך , גם בקלפי , צריך לפטר את כל החכי''ם הערבים אתה צודק הם מחבלים ראה דוגמת עזמי בשארה ימח שמו ושם זכרו , כל אלה חמסניקים .

  • 50.

    ליברמן שייך עם הפנאטים המוסלמים-אותו מועדון

    ישראלית מצוייה, 20/01/09 12:07

    ממש דוחה לחשוב שאדם כזה הוא בעל השפעה כלשהי ותהא קטנה ככל שתהא -ממש איכס .
    דעות מיושנות דמוקרטיה לפח -שייך לאותה חבורה עלובה השונאת כל מי שלא חושב כמוה
    והפתרון היחידי בו הוא מכיר -שפיכת דם
    שנאה ועוד שנאה

    • אתה דוחה ולא הוא!ההבדל בינכם זה ש..לך אין 12 שנות לימוד.

      שמאלנים למוקד., 20/01/09 13:58

      עוכר ישראל

  • 49.

    די לעיוות

    איתמר, 20/01/09 12:06

    מתי יבין כבר הציבור והעומדים בראשו שלא ייתכן שיישבו בני מיעוט, יהא אשר יהא, שאינם מכירים בריבונותה של המדינה על הארץ לגבולותיה?

    • אני איתך אחי היקר!

      ויקטור, 20/01/09 13:56

      סוף סוף יהודי אמיתי וחכם.

  • 48.

    ליברמן תותח - סוף סוף יש במי לבחור

    גל, 20/01/09 12:06

    אני סגור בוחר ליברמן

  • 47.

    אתה לא טיפלת בחמאס. ברק טיפל (ל''ת)

    קרבי, 20/01/09 12:03

    • אתה צודק הוא יודע רק לדבר (ל''ת)

      שלום, 20/01/09 15:36

  • 46.

    טיבי אני אחדד לך קצת את ההיסטוריה אולי שכחת?

    ליאו, 20/01/09 12:03

    הרומים שכבשו את ישראל קראו לה כחלק מאקט הכיבוש 'פרוביניקה פלשתינה' - על שם הפלישתים שישבו בערי החוף הישראליות . הפלישתים היו יורדי ים אדומי שיער שהגיעו לחופי ישראל _מ_א_י_ר_ו_פ_ה_ ונעלמו מאזורנו כ-1600 שנה לפני הולדת מוחמד .

    אין לערבים שמקורם בחצי האי ערב כל קשר לפלישתים - לא גנטי, לא דתי, לא תרבותי, לא היסטורי ולא גיאוגרפי. אתם ערבים ולא פלישתים. באותה מידה יכלו הרומים לקרוא לישראל פרוביניקה שוויצריה. האם זה היה הופך אתכם לשוויצרים ?

    ואשר לארץ ישראל

    תבחרר כל תיעוד היסטורי, כל מפה היסטורית, כל היסטוריון מקובל ע''י האקדמיה הבינלאומית שיראה לנו איפה פלסטין, מתי הייתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין, מתי היה אי פעם בהיסטוריה האנושית ''עם'' שקראו לו העם הפלסטיני, מי אתם, מאין באתם ומה הקשר שלכם לשטחי ארץ ישראל. לא מצליח למצוא אף לא פרט אחד בשום מקום בעולם, כולל לא אצל חוקרים מוסלמים וערבים (כולל הקוראן שבו ארץ ישראל נקראת 'ארץ ישראל, ארצו של עם ישראל') שיאשש את טענותיכם.

    יש תיעוד בריטי מתקופת המנדט הבריטי, תיעוד תורכי מהתקופה העותמנית, תיעוד של כל הכיבושים שהיו על ארץ ישראל - אין זכר לא לעם פלסטיני ולא למדינה פלסטינית .

    ובכן, בואו נסכם שאם תמצאו כל תיעוד שהוא (שאינו חלק מהתעמולה הפלסטינית המשנה עובדות היסטוריות בדיעבד) - להיותכם וקיומכם בארץ ישראל - כבר יש לנו משהו להתחיל ממנו

    • תיכנס

      שלום, 20/01/09 15:41

      אני עובד ברשות העתיקות ומדי יום מוצאים חפצים שונים הן מוסלמים והן יהודיים והן רומיים ואני חושב שזה אומר הרבה

    • רציתי להוסיף שגם בך אני לא בוחר ליברמן (ל''ת)

      ליאו, 20/01/09 15:53

  • 45.

    חוקה מלאה חורים

    שלמה, 20/01/09 11:57

    התנהגות חלק מחברי הכנסת הערבים והיותם עומדים בראש ההפגנות נגד זכותה של ישראל להתגונן,וזאת כאשר לא הגיבו על ירי הרקטות מצד החמאס ולא נשמעה ''זעקתם'' נגד חפים מפשע-מוכיחה ללא כל ספק אי נאמנות מובהקת,ולא משאירה שאלה באיזה צד הם. מאידך בטוחני שהשופטים בבג'ץ לא יפסלו את המפלגות האלה בטענה של חופש הבעת דעה. לכן:המדינה חייבת להשלים בחקיקת חוקים המפרשים מה היא חוסר נאמנות ובגידה ומה העונש עליהם.לא יתכן שחבר כנסת יסע למדינו אויבות, ינהל פגישות עם ראשי ארגוני המחבלים,יקרא לשרים שלנו ''רוצחי ילדים'',''פושעי מלחמה'' ויסית ויוציא מבתי הספר (שלנו) תלמידים עם קריאות ששמעתי מתלמיד בערבה בהפגנה:''איפא אתם מדינות ערב בואו והצטרפו במלחמה שלנו נגד ישראל'' (ונא לשים לב: תלמיד הלומד בבית ספר שממומן ממשרד החינוך ומוריו ה''מוסמכים'' מקבלי משכורת מאיתנו ואיזה פירות באושים יוצאים משם). צריך למנוע שהפירצות בחוק מאפשרות להתחכם ולצאת טהורים. הם אזרחי המדינה וגם אם יש להם רגשי קיפוח (רובם נובעים מחשדנות עקב המשכת מצב המלחמה עם כמה ממדינות ערב קיצוניות)הם מחויבים לציית לחוק כי אחרת נגדל כאן יישות טרוריסטית נוספת שבעת מצוקה יפתחו באינתיפאדה. מי שרוצה למנוע זאת שיפעיל יד חזקה על מי שמסכן את הדו קיום כאן.

  • 44.

    ליברמן משכמו ומעלה, הוא לא אופורטוניסט ,כל מלה אמת.

    גודמן, 20/01/09 11:57

    לאן הגענו ???
    זרזור משווה את המדינה לנאצים.
    זחאלקה וטיבי שבחו את מורשת צורר היהודים חבש בהלוויתו.

  • 43.

    ליברמן צודק..שמעתם את כאלב א זבלה מדבר פעם? (ל''ת)

    just me, 20/01/09 11:53

  • 42.

    שקרנים-השילוט בערים ערביות הוא בערבית ומרבית התושבים אינם דוברי עברית

    prague , 20/01/09 11:51

    רק בכפרים ובערים הדרוזים מדברים עברית.

    • שיא הטיפשות והעיוורן..

      ערבי מוסלמי מהעיר הערביה הכי גדולה בארץ..., 20/01/09 11:59

      איזה אידיוט....
      איפה אתה חי???
      אתה מספר את זה לעצמך כל לילה לפני השינה על מנת לא לשכוח למה אתה שונא את הערבים????

      ולאדון ליברמן: אתה רוצא לטפל ''בנו'' כמו בחמאס????? הצחקת אותי...
      כל פעם שאתה מדבר אתה מזכיר לי את פוטין.... סטלין.... ממש לא מפחיד אותי...
      פה גדול מלא ח..... ומוח קטן מלא ח.....

      • אני יהודי מSתין על הקוראן

        ערבי גבר זה ערבי בקבר., 20/01/09 13:55

        תבדוק בקוראן נראה לי שהוא רטוב יצא לי פיפי מ''פחד''...
        פלישתי! שמוחמד בגהינום יעזור לך...:) או סנטה קלאוס לא יודע כבר במה אתה מאמין..אולי בשיח' בשר טחון יאסין...
        אךך התמונות שלו טחון מההפצצה..תעונננוג לעיניים...!
        העיקר שיהיה טוב חחח

      • כל הכבוד למי שכתב את זה ולבחור שמשתין על הקוראן קודם כל חס וחלילה שתגע

        אמיר, 20/01/09 15:50

        בו ביד שלך יא חתיכת מסריח למה מוסלמים לא יגידו דבר כזה? פשוט מאד זו השפלה למי שאומר את זה כלומר לך יא שפן פחדן בוא נראה אותך אומר משהו ליד נער ערבי בן 12 כי הוא יעשה לך בית ספר וילמד אותך מה עושים לגזען ונחות כמוך

        • אתה מוזמן להשאיר את המספר שלך פה..אני גולנצ'יק ואני יראה לך

          מוחמד DIE, 20/01/09 17:14

          כמו שהראנו לכולם הערבים בעזה...דרכנו להם על הראש...

    • להעביר תמונות לבגץ לפניי יום חמישי ומהר (ל''ת)

      md, 20/01/09 12:56

  • 41.

    רק ליברמן אני מצביע-כי הוא אומר את האמת !!!

    ניב מתל-אביב, 20/01/09 11:50

    רק הוא אומר את האמת !!!!

  • 40.

    ליברמן בצומת דרכים

    הג'וקר, 20/01/09 11:49

    ליברמן תקוע בצומת ולא יודע לאן ללכת.
    הוא רוצה לפנות לישר אבל תקוע מאחורה, הוא שונא את השמאל אז הוא הולך הכי ימינה שאפשר.
    ותאמת, כמו שצריך! ! !

  • 39.

    ליברמן לראשות הממשלה !!! - היחידי שאומר את האמת הכואבת !!! (ל''ת)

    סדר עם פורעי חוק ומסיתים ערבים !!!!, 20/01/09 11:49

  • 38.

    כל הכבוד לליברמן

    איגור, 20/01/09 11:49

    מילים כדורבנות

  • 37.

    זחאלקה צריך להצטרף לאחיו יזמי בשארה-שליחי חיזבאללה ואיראן............. (ל''ת)

    prague , 20/01/09 11:48

  • 36.

    מ"אמנת" החמס "כל אבן ועץ יסגירו יהודי להורגו",ו"400 שנות שליטה יהודית" (ל''ת)

    gadii , 20/01/09 11:48

    • ציטוטים אנטישמים של ירון לונדון מ"אמנת"החמס,ואשר טיבי לא מכחיש הזדהותו (ל''ת)

      gadii , 20/01/09 11:50

  • 35.

    *****עוד 21 יום עוצרים את בג"ץ ואת א-סאנע בקלפי****** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 20/01/09 11:47

  • 34.

    מנהיגות רצינית ואחראית - זה הליכוד בראשות בנימין נתניהו (ל''ת)

    אבריאל בן דור , 20/01/09 11:46

    • ביבי נתניהו ---איש אציל נפש

      מומו .מ שדרות, 20/01/09 13:01

      מה הקשר בין מחט לתחת....מדובר בכתבה על שני מטורפים פנאטים.ליברמן ו א-סאנע. מה פתאום אתה מכניס את ביבי ביניהם ??

  • 33.

    זה לא מה שליברמן אמר

    עמנואל גולדשטיין, 20/01/09 11:46

    הוא אמר - ''נטפל בכם כמו שהחמאס טיפל בכם''.

    הסבר למתקשים: החמאס זרק אנשי פת''ח מגגות בניינים בעזה, קדח בברכיהם וטפטף לחורים פלסטיק רותח, ועוד מעללים מהסוג הזה.

    הואיל וחברי הכנסת הערביים נתפשים בעיניו של ליברמן כאנשי פת''ח, הוא מצהיר שיטפל בהם כמו שהחמאס טיפל בהם.

  • 32.

    ליברמן הוא האויב שלי יותר מכל ערבי (ל''ת)

    גיל, תל אביב, 20/01/09 11:46

    • ואתה אויב שלי יותר מכל ערבי ארור אשר יהיה

      בושה למדינה, 20/01/09 14:14

      מאחל לך רע.

  • 31.

    ו הייתה אזעקת שווא (ל''ת)

    למס' 2, 20/01/09 11:45

  • 30.

    חולדות הכנסת

    דרוזי, 20/01/09 11:44

    ליברמן או א-סאנע.....זה נבלה וזה טריפה

  • 29.

    ישראל היא מדינה יהודית.

    נתנאל, 20/01/09 11:42

    ומי שלא מסכים לכך,שיעבור לאחת מ-22 המדינות הערביות.

  • 28.

    רק הליכוד יכול! (ל''ת)

    אבריאל, 20/01/09 11:41

  • 27.

    בלי נאמנות אין אזרחות ! אוייבים לא בכנסת !!! (ל''ת)

    צחי, 20/01/09 11:41

  • 26.

    זה לא מה שהוא אמר

    שלומי, 20/01/09 11:41

    הוא אמר לו שהם יטפלו בהם כמו שהחמאס טיפל בחבר'ה שלהם בפת''ח.

  • 25.

    ליברמן תעשה לי ילד (ל''ת)

    ליברמנית, 20/01/09 11:41

  • 24.

    אני כבר לא מתלבט האם לבחור ליברמן, אני בטוח בוחר ליברמן (ל''ת)

    אבו זמבורה, 20/01/09 11:41

  • 23.

    רק לבירמן

    מוטי 32 , 20/01/09 11:39

    אתה מבחינתי גיבור ישראל ודעותיי הן כדעותיך צריך להעיף את הערבים האלה לא רק מהכנסת אלא מהמדינה שלנו ולצרף אליהם שמאלנים תמהוניים שטובת הערבים קודמת לטובתנו

  • 22.

    רק לירמן

    מוטי 32 , 20/01/09 11:38

    אתה מבחינתי גיבור ישראל ודעותיי הן כדעותיך צריך להעיף את הערבים האלה לא רק מהכנסת אלא מהמדינה שלנו ולצרף אליהם שמאלנים תמהוניים שטובת הערבים קודמת לטובתנו

    • כתבה מצחיקה...

      ערבי גאה.., 20/01/09 12:07

      ממש חזק...
      הפחדת אותי...
      תתפוצץץץץץץץץץץץץץץ...
      כנראה אבא ואמא שלך לא סיפרו לך מאיפה הם באו ???
      אנחנו היינו ועדין פה ונשאר פה לעד... בהסכמתך וגם בעל כורחך...
      את זה שחייייי בעלום ערבייי 350 מיליון...

      לא מפחד???
      אז תתנהג יפה לפני יהיה מאוחר...
      או שאתה מחכה למישח מלך העולם....

      האאאאא... אני ממש בא לי לצחוק...
      התגובה לא רק לטומטום מוטי אלא לכל הגזענים המתלהמים....

      • לערבי הגאה וכל ערביי ישראל!!!!!

        מוחמד מתהפך..., 20/01/09 13:52

        תבדוק בקוראן נראה לי שהוא רטוב יצא לי פיפי מ''פחד''...
        פלישתי! שמוחמד בגהינום יעזור לך...:) או סנטה קלאוס לא יודע כבר במה אתה מאמין..אולי בשיח' בשר טחון יאסין...
        אךך התמונות שלו טחון מההפצצה..תעונננוג לעיניים...!
        העיקר שיהיה טוב חחח

    • כצל'ה לא מדבר ומקשקש

      האיחוד הלאומי ט, 20/01/09 13:02

      ליברמן קשקשן רודף רודף פרסום. רק האיחוד לאומי בראשות כצל'ה מציעה התמודדות אמיתית ובלי כותרות. הפעם כולנו ט האיחוד הלאומי.

  • 21.

    היחידי שאומר את האמת לערבים הבוגדנים (ל''ת)

    ציוני, 20/01/09 11:38

  • 20.

    ללא

    הצופה, 20/01/09 11:38

    צודק 2, למה מצניעים את הידיעה הקודמת? האם למישהו יש אינטרס להוכיח שההסדרה שרירה קיימת או ששוב פשלה...

  • 19.

    אני איתך ליברמן.- (ל''ת)

    נוי אלון, 20/01/09 11:37

  • 18.

    רק אשכנזי רוסי מתנשא יכול לדבר כך-מגעיל (ל''ת)

    אבי, 20/01/09 11:36

  • 17.

    ל2 כי מה עשו? יודו שהמלך הוא עירום?? (ל''ת)

    אחרי ריח הבשמים מחו'ל...., 20/01/09 11:36

  • 16.

    תגובה

    יוסי, 20/01/09 11:36

    ליברמן גזעני משריח.
    אוכל חינם כמו כולם.

  • 15.

    לפסול גם את מזוז באותה הזדמנות (ל''ת)

    נמאס לי, 20/01/09 11:36

  • 14.

    ליברמן הוא סכנה לדמוקרטיה ושלטון החוק בישראל, הוא יהפוך את

    חיים, 20/01/09 11:30

    המדינה לרוסיה שניה, את השב''כ לק.ג.ב.

    • הלוואי (ל''ת)

      אסי - רעננה, 20/01/09 14:02

  • 13.

    כל הכבוד על האמת

    סימון, 20/01/09 11:30

    ליברמן הוא אדם ישר שאומר את אשר על ליבו ללא פחד. גבר גבר

  • 12.

    רק ליברמן נגד הערבים והשמאל! (ל''ת)

    להציל את המדינה1, 20/01/09 11:29

  • 11.

    חכו יהוידים... בקרוב אנכנו הרוב כאן... ואז תראו... (ל''ת)

    אחמד חיפה, 20/01/09 11:29

  • 10.

    להצביע ליברמן! היחיד שנלחם בערבים על עתיד המדינה

    הפרדת אוכלוסיות!, 20/01/09 11:29

    הערבים משתמשים בזכיות שלהם כדי להרוס את המדינה מבפנים

  • 9.

    למה מצניעים את העובדה ששוגר טיל לדרום לפני כחצי שעה ??? (ל''ת)

    ירון אביב , 20/01/09 11:29

    • שחלילה לא ישפיע על הבחירות (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 20/01/09 11:44

  • 8.

    הוכח כבר שאין הבדל בין השמאל,ימין מתון,וימין קיצוני

    רינה , 20/01/09 11:27

    לצערי כבר הוכח שאין הדבל.הרי בסופו של דבר
    בעד פסילת הרשימות הערביות הצביעה גם מפלגת
    העבודה,"קדימה",גם ליכוד,וגם נציגי הימין הקיצוני בכנסת.לכן לצערי אין שום הבדל בין
    המפלגות!אולי הבחירה השפויה היא מרץ.

    • ערביי ישראל

      דודו, 20/01/09 11:37

      בכל ! פיתרון יש להכליל את אום אל פאחם ביישות הפלשתינאית .לא צריך אפילו לטרנספר אותם... שיישארו בבתיהם, רק להעביר את הגבול ממערב וצצפונה להם...
      יש גם ''לוותר'' באותה צורה על טייבה וקלנסוואה...
      כך יוכלו המוסלמים ''להתאחד'' עם אחיהם..
      תשתמשו בטיעון בלתי ניתן לסתירה זה בכל ויכוח עם ערבי ישראלי, ותיראו איך הוא הופך ליהיות יותר ציוני מהרצל.

    • אני גם בעד פסילת מרצ

      נא לא לצנזר, 20/01/09 12:13

      מפלגות כמו מרצ ורע''ם רק מלבות שנאה ואינן מביאות שום כבוד למדינת ישראל.

    • שימחת זקנתו של הנייה.... הוא ומישרדו עברו מהבונקר ביום שבת האחרון,.... (ל''ת)

      בובי אברייג'יל-מייאמי., 20/01/09 12:38

  • 7.

    ישראל ביתנו והאיחוד הלאומי חייבות להתאחד.... מה אתם כמו ערבים? (ל''ת)

    בייחד יש לנו יותר כוח, 20/01/09 11:26

  • 6.

    להעמיד אותו לדין על הסתה לרצח, הבן אדם התחרפן... (ל''ת)

    עמית, 20/01/09 11:25

  • 5.

    סלאמי

    הצופה, 20/01/09 11:25

    מעניין...לא דווח הרגע על סיום הפסקת האש?

  • 4.

    ליברמן פי אלף יותר גבר מנתניהו. (ל''ת)

    רונית, 20/01/09 11:25

  • 3.

    ליברמן בתפקיד הרב כהנא

    משה, 20/01/09 11:24

    ליברמן בעצת פינקלשטיין יורד למכנה המשותף הכי נמוך והכי בהמי בחברה הישראלית - שנאת ערבים באשר הם ערבים. הוא בונה על הבבונים הפרימיטיבים בחברה הישראלית ועל הרוסים הידועים כגזענים ושונאי שחורים. ליברמן מסית ומדיח בצורה הכי מכוערת שרק ניתן לעלות על הדעת. הוא הפך לאלילם של נוער הגבעות ושל כל מי שרואה את המציאות במדינה בצורה שטחית אינפנטילית ובצבעים של שחור ולבן.

    • בישראל ביתנו יש את הבנות הכי יפות

      ולודיה, 20/01/09 13:51

      כי כולם רוסיות כוסיות

      • איבט פרובוקטור נחות המתפרנס מזריעת שנאה. (ל''ת)

        הןא טיפל בחמאס? פיחחחחס, 20/01/09 16:00

    • כל הכבוד לך כל מילה בסלע (ל''ת)

      ישראלי, 20/01/09 15:52

  • 2.

    אוף ליברמן הזה שוב צודק! בוגדים החוצה!!! (ל''ת)

    עוד שמאלן שהתפכח, 20/01/09 11:23

  • 1.

    ראיות קלושות-שהשופטים יפקחו את העיניים וייסתכלו טוב טוב (ל''ת)

    מוטי, 20/01/09 11:23

    • ליברמן-טיבי-תאומים סיאמים גאונים

      נכד הרב, 21/01/09 09:30

      האחד לא יכול להתקיים בלי השני - ביחד ולחוד יכולים להפריח סיסמאות, להצהיר בטלויזיה ובמשך שנים ובכך פטורים מכל עבודה למען שולחיהם.
      בזכותכם ! מוגש כחומר למחשבה וצמצום שינאת חינם- ומתוך אהבה לכולכם