• 121.

    מזוז, למה לא תתחיל לגדל לך עמוד שידרה? (ל''ת)

    למה אנחנו צריכים לסבול את רפיסותך בפני הבייניש?, 31/01/09 12:27

  • 120.

    מזוז....תגיד התאסלמת??????????? (ל''ת)

    herzi33 , 26/01/09 20:06

  • 119.

    רק האיחוד הלאומי עם ברוך מרזל יטפלו בבג"ץ ובערבים בלי כפפות. הצביעו ט' (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 22/01/09 14:47

  • 118.

    אם דמוקרטיה מסוכנת,עדיפה דיקטטורה......................

    שאול קאופמן , 21/01/09 20:55

    כל מי שבוחר בדמוקרטיה מסוכנת לעם היהודי הוא ראשית אנטי יהודי. כל מי שמאשים את היהודים כדי למצוא חן בעיני האויב הוא אויב של העם היהודי. שונאי העם היהודים לא יחוסו גם עליו.על תחפשו צדק על חשבון היהודים.אל תעמידו פני הומניסטים,אתיים,מוסרים כי אם אתם חיים בארץ כבושה אתם מזוייפים.





















    היהודים אם היהודים יהיו בסכנת קיום לא יחוסו גם עליהם.כל האנטי יהודים הרעים ביותר קמו מבין היהדות

  • 117.

    אם דמוקרטיה מסוכנת,עדיפה דיקטטורה......................

    שאול קאופמן , 21/01/09 19:58

    כל מי שבוחר בדמוקרטיה מסוכנת לעם היהודי הוא ראשית אנטי יהודי. כל מי שמאשים את היהודים כדי למצוא חן בעיני האויב הוא אויב של העם היהודי. שונאי העם היהודים לא יחוסו גם עליו.על תחפשו צדק על חשבון היהודים.אל תעמידו פני הומניסטים,אתיים,מוסרים כי אם אתם חיים בארץ כבושה אתם מזוייפים.





















    היהודים אם היהודים יהיו בסכנת קיום לא יחוסו גם עליהם.כל האנטי יהודים הרעים ביותר קמו מבין היהדות

  • 116.

    מזוז יועצ מסוכן למדינה שימיר שמו לאחיתופל (ל''ת)

    drorc4 , 21/01/09 19:47

  • 115.

    אני מקווה שהאיחוד הלאומי יפסול את מזוז (ל''ת)

    דוד משדרות , 21/01/09 12:39

  • 114.

    מזוז קשה לחבין הם יותר גרואים מן החמס עבור המדינה ונותנים להם להיות בה (ל''ת)

    שמואל, 21/01/09 12:36

  • 113.

    מזוז והשמאל קוברים אותנו חיים (ל''ת)

    עופר777 , 21/01/09 11:30

    • תשובה ל113

      אסרף זק, 21/01/09 21:27

      מזוז והשמאל לא קוברים אותנו דווקא החקיקה היא זה שקוברת אותנו אבל זה שמזוז לא חוקר את עניין אחמד טיבי נראה קצת מוזר לי הערבי הזה שווה לכל מחבל חמאסניק שנמצא בעזה ויש לגרשו לשם ולגזול ממנו את תעודת הזהות הכחולה ויש לקחת לכל ערבי את התעודה במידה והוא לא נשבע אמונים למדינת ישראל ולא מאמין בדגל אין לו כל זכות לחיות כישראלי ואני שמאלני לדעתי מי שלא תורם לארצו לא זכאי לתעודה זהות ישראלית

  • 112.

    עמדה לא ברורה יש למזוז בנושא.בכל מקרה דווקא

    גל, 21/01/09 00:11

    ברשימה אחת יכולים לקבל הרבה יותר כוח מאשר 3 סיעות ואפילו תפקיד של שר שבאים עם מפלגה אחת של 9-12 מנדטים.

  • 111.

    הפתעה!! שכחנו לרגע שמערכת המשפט פה שמאלנית, ותודה על התזכורת. (ל''ת)

    לא משנה אם זה שמאלן זה או אחר, בג''ץ יהפוך ההחלטה.., 20/01/09 23:06

  • 110.

    ארור יהיה מזוז ובג''צ שהינם שולחיהם של מרצ ובצלם השמאלנים האנטישמיים

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 22:35

    סייעני הטרור עלובי הנפש, בגלל הארורים האלה הטרור גובר עלינו, האנטישמיים האלה ממיטים על העם היהודי ועל מדינת ישראל אסון אחר אסון רק הרס שסע וחורבן הביאו עלינו!!
    מקומו של מזוז השמאלני האנטישמי ושל בג''צ בעזה שם מקומם!!
    ביבי וליברמן הם התקווה של העם היהודי נקווה שביבי יבחר לראשות הממשלה
    1. יזרוק את מזוז לקבינימט.
    2. יש להקים מערכת משפט הגונה מנותקת מהשמאלנים האנטישמיים האלה לעם היהודי בלבד.
    ליברמן אמר את האמת מה שכל העם היהודי אומר מי שמסית נגד העם היהודי זה אתם בני הבליעל הארורים שרואים אתכם בהפגנות צועדים בראש וקוראים להשמדת מדינת ישראל, כל הכבוד לליברמן על היוזמה והאומץ לקום ולעשות לעם היהודי נחת בימים הקשים האלה!!!
    אתם בני הבליעל הארורים המנוולים האלה הם שהעלתם את ארגון הטרור
    לשלטון בעזה ולכן יש לשלול מכם את התעודות הכחולות ואת קצבאות ביטוח הלאומי ולגרש אותכם לעזה!!! מנוולים, רק ע''י פעולה של גירוש נשיג הרתעה כלפי החלאות האלה שמנצלים לרעה את הדמוקרטיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!! ולהתחיל עם נציגי הטרור הארורים שיושבים בכנסת העם היהודי שהם מסיתים, מרגלים, בוגדים פושעים!!
    ארורים השמאלנים סייעני הטרור הארורים שבזכותם הכלבים האלה הרימו ראש עלינו!!
    ארורים יהיו כל מדינות ערב שגירשו את החלאות האלה וזרקו אותם כבעיה של העם היהודי ושל מדינת ישראל!!
    הם מאות מדינות מוסלמיות שצריכות לטפל בחלאות הרוצחים הארורים האלה ולא המדינה האחת ששייכת לעם היהודי !!
    במקור הם מירדן הארורה שבספטמבר השחור גירשו את הרוצחים הארורים האלה באו פושעי אוסלו ואימצו את החלאות האלה בניגוד לרצון העם היהודי וזה לא אומר שאנחנו חייבים להמשיך ולקבל את ההזיות של המנוולים האלה!!
    במדינות ערב היו מסקלים אותם למוות רק כאן בישראל בני הבליעל הארורים האלה מנצלים את הדמוקרטיה שלנו לרעה בזכות השמאלנים סייעני הטרור מרצ ובצלם ושלום עכשיו וכל החלאות הדומים להם!!

  • 109.

    הרצאה מאלפת של נתניהו בפני ילדי הדרום-דבר דבור על אופניו-כל אזרח ישכיל

    רוח הקודש , 20/01/09 22:10

    http://www.mako.co.il/vod/index/lomdim/VOD/itemId=6d9417a8abace110VgnVCM2000002a0c10acRCRD

    הנאה מובטחת.האמת בפשטותה הקדושה.

  • 108.

    אידיוט (ל''ת)

    nir, 20/01/09 21:55

  • 107.

    מזוז צודק בהחלט אבל לטווח הארוך מקומם של הערבים איתנו בקדימה

    נתן ש. מעלות, 20/01/09 21:05

    רק יחד ננצח את הלאומנים.

  • 106.

    הספינה שוקעת

    שוקי, 20/01/09 19:04

    איומי מפלגת בל''ד, כי אם בג''ץ יאשר את פסילת המפלגה, היא תקרא להחרמה מלאה של הבחירות ולהקמת פרלמנט ערבי עצמאי.
    אמירה זו נוגדת דפוסי ההתנהגות הגנטיים: לראשונה, נצפתה בטבע תופעה נדירה, בה העכברים נוטשים ספינה שאינה שוקעת.
    רבותי המלומדים הגיע הזמן לחוקק חוק נאמנות, ויפה שעה אחת קודם !!!!!!!!

  • 105.

    פסילת הרשימות הערביות,למה לא?

    אורי, 20/01/09 17:31

    שום טיעון לא מצדיק את נוכחותן של מפלגות שמצהירות על נאמנותן לשלטון המחבלים בעזה וביהודה ושומרון.גם בארה''ב יש דמוקרטיה ולא שמעתי שמיליוני הערבים שם הקימו מפלגה, שתתמודד לסנט.כשהיה פיגוע התאומים, הם מיהרו להצהיר שהם לא קשורים לעניין.אבל פה בישראל, זו דמוקרטיה אחרת.כאן חברי כנסת ערבים בעידוד חצוף של חכי''ם''יהודים'' שמאלניים צוהלים בכל פיגוע ומפגינים נגד כל פעולה של צה''ל, ולא משנה בתגובה למה היא באה.למה שלא יאחדו כוחות עם השמאלנים לרשימה אחת, ונאחל להם שימחקו כולם יחד. כמו יתר המפלגות הקיקיוניות שמנסות לגזול כספי ציבור שלא מגיעים להם כלל.

  • 104.

    עמדה/דעה והראיה

    גבריאל, 20/01/09 15:45

    מני מזוז נוקט עמדה שלכאורה אינה עונה על תחושותינו, אך מה לעשות הוא לא נבחר לרצות את תחושותינו. לגופו של עיניין חייב וצריך מר מזוז לעיין בכל המסמכים המוגשים לו על ידי גורמי הביטחון והוא לא יזדקק לראיות נוספות לכאורה. דמוקטיה המבוססת על הזכות של לבחור ולהבחר לא הוכיחה את עצמה וכל מדינה פרט לישראל מבצעת פעולות המחזקות את הדמוקרטיה ומונעות מגורמים הפוגעים בדמקורטיה להתמודד לעומת מדינות שמאפשרות לכל הגורמים להבחר מוצאות את עצמן במצבים לא ראויים ולא סבירים

  • 103.

    השמאל שוב משמיד אותנו .. אין קורבנות השלום יש קורבנות השמאל .. (ל''ת)

    אסף, 20/01/09 15:19

  • 102.

    מזוז, לך תעיין במגילת העצמאות של מדינת ישראל !

    שרגא רפאל , 20/01/09 13:49

    במגילה מצוין שמדינת ישראל תהווה בית לעם היהודי, על זה נלחמו ב-48 ועל זה נלחמים היום חיילינו.
    כל החלטה אחרת מאשר פסילת הרשימות המתנגדות לכתוב במגילת העצמאות של המדינה, יתן גושפנקא לטענותים שהארץ הזו שייכת לערבים.
    תתעורר ותבקש מבג"ץ לפסול את הרשימות אל תיתן ידך לעוכרי מדינת היהודים. כבד את זכר הנופלים במערכות ישראל על מנת להגן על מדינת היהודים. בדוק כמה ערבים נפלו על משמרת המדינה.

  • 101.

    אין שכל ישר

    צבי, 20/01/09 13:09

    היועץ אינו פוסל רשימת הערבים לרוץ לכנסת!! אולי חוקית הנמוק נכון (אוי לחוק כזה) אבל שכל ישר אין???את כהנא פסלו מדוע? כי לא מצא חן בעיני השמאל!! אבל כאן צריך ללקק לערבים ולהוכיח את מלוא הטמטום שלנו!!! אף מדינה נורמלית לא תעז לתת למיעוט הטוען להרס המדינה והזדהות עם האויב להיות מיוצגים בפרלמנט שלהם!!!

    • אין שכל

      מנחם, 20/01/09 16:17

      כל הכבוד הלואי וישמעו לך!!!

  • 100.

    מאמנת החמס "כל אבן ועץ יסגירו יהודי להורגו",ו"400 שנות השתלטות יהודים" (ל''ת)

    gadii , 20/01/09 11:58

    • ציטוטים אנטישמים של ירון לונדון מ"אמנת"החמס,ואשר טיבי לא מכחיש הזדהותו (ל''ת)

      gadii , 20/01/09 11:59

    • אבל לא החמאס הוא זה שעומד לדיון

      shelly vaamir , 20/01/09 14:13

      כפי שכתבתי למטה (68) אני תמה על העמדה הנחרצת שהביע היועץ מזוז, אבל יש לקיים דיון ענייני ללא התלהמות. מדובר על פסילת מפלגות בל"ד ורע"מ-תע"ל. לא מדובר על פסילת החמאס, שמוכרז כארגון טרור, ואין כל ספק שאינו רשאי להתמודד בבחירות בישראל (או לקיים כל פעילות פוליטית אחרת). אז מה עניין שמיטה להר סיני?!

  • 99.

    מזוז תלקק עוד קצת לעליון בסוף תהיה שופט שם (ל''ת)

    עדו, 20/01/09 10:52

  • 98.

    הפעם פשוט אסור לוותר בשום אופן

    מוריס, 20/01/09 10:51

    מה עוד צריכים המחבלים הסטנים העלובים שונאי ישראל. עסוקים כל היום במתן מדע לאוייבינו ומנצלים את הדמוקרטיה על מנת לייצג את החמס בכנסת שלנו בחסות מזוז והבגץ

  • 97.

    cahana chay free egal amer nwo (ל''ת)

    jakob, 20/01/09 10:33

  • 96.

    מה רוצים ממזוז?הוא בסך הכול ממלא פקודות שלשמן מונה

    רות נאדל, 20/01/09 10:03

    החונטה השמאלנית שולטת בכול צמתי הכוח ובשאר הזמן עושה כביסה- שטיפת מוח להמונים באמצעות התקשורת. כמה שמחים אנו לחיות ב''דמוקרטיה'' למראית עין, דמוקרטיה שהינה לעצם הענין עננת הדיו בה מסתתר התמנון השמאלני, וזרועותיו חובקות כול

  • 95.

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST

    שלמה מאור , 20/01/09 09:54

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST
    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הן לא ייפסלו לעולם כי הן מביאות כשבעה מנדטים לשמאל. (ל''ת)

    אבימאל קלפשטוטר, 20/01/09 09:53

  • 93.

    בגץ ומזוז סניף של מרץ יש פיתרון מצביעים ט טרנספר למזוז (ל''ת)

    benz , 20/01/09 09:31

  • 92.

    פרידמן לראשות הממשלה

    ramiezra , 20/01/09 09:21

    השר היחיד שעושה את עבודתו.

  • 91.

    במדינה דמוקרטית יש מקום לכל גווני הקשת-ברק סייע למזוז ללחום למען הדמו' (ל''ת)

    גיב פיס אה-צ'אנס, 20/01/09 09:17

  • 90.

    מר מזוז היקר זוכרים היטב מדוע נבחרת לתפקיד,"האי היווני" על כל המשתמע (ל''ת)

    gadii , 20/01/09 09:15

    • מר מזוז ושופטי העליון,בכ"ז מה היו המעשים החצי כשרים של חתנו של ברק (ל''ת)

      gadii , 20/01/09 09:18

      • וגברת בייניש הנכבדה,מה היו תוצאות החקירה בעניין בעלך ועמותה שעמד בראשה (ל''ת)

        gadii , 20/01/09 09:20

  • 89.

    לא פוסלים את בל''ד רע''מ ותע''ל-כי הם מפלגות שאינן מכירות

    א, 20/01/09 09:03

    בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית!
    אבל את כהנא ז''ל, פסלו והוציאו מחוץ לחוק, רק כי הוא רוצה מדינה יהודית ודמוקרטית!
    אם אנשים האמונים על חוקי המדינה, כמו היועץ המשפטי לממשלה, נותן להם לגיטימציה, למפלגות שאינם שומרים על זכות המדינה? אז מה מצפים מערבים, שכל רצונם הוא לראות את ישראל נעלמת; אם ע''י זכות השיבה ע''י פיגועים באזרחים חפים מפשע, שלא כמו צה''ל לא פוגע בהם בכוונה תחילה וכן הלאה וכן הלאה.

  • 88.

    שמישהו יעיף את היועץ הליצן הזה

    איפה אתה חי יא מזוז???, 20/01/09 08:57

    רק שטויות יוצאות לו מהפה!
    חבורה של בוגדים, שקוראים להשמדת המדינה
    מזדהים בקול עם עזמי הבוגד
    ואין הוכחות?????
    הם אומרים זאת בקול רם ואתה מזוז לא שומע?
    תיקח כבר מכשיר שמיעה
    חרש שכמוך!!!

  • 87.

    התנהגות של טיבי ועוד יביאו ש ליברמן וימין קיצוני יהיהראש ממשלה (ל''ת)

    שמואל, 20/01/09 08:56

  • 86.

    אולי תתחיל לעבוד

    ארי, 20/01/09 08:49

    קצב, אולמרט וכל שאר הפושעים ממשיכים לצחוק כל הדרך אל הבנק. מדוע ? כי מזוזי לא עושה את מה שהוא צריך לעשות. עוף כבר מהעיניים שלנו !

  • 85.

    מנעמי השלטון מעוורים ומחרשים את נותני ההחלטות במדינה..הגיעה העת להתפכח (ל''ת)

    prague , 20/01/09 08:47

  • 84.

    אני מקוה שהאיחוד הלאומי יעיף את מזוז לכל הרוחות (ל''ת)

    יערה א , 20/01/09 08:42

  • 83.

    לאור חוות דעתו אני בטוח שוב כי

    אבי, 20/01/09 08:23

    יש לפרק את בית המשפח העליון ואת הפרקליטות,שהנם בין הגופים המסואבים ביותר במדינה.
    הראיות זועקות, אך שמאלנות הפרקליטות מונעת מהם לראות את המציאות נכוחה.
    וכיון שכך,צדק פרופ' פרידמן במעשיו, ואני קורא לו לפטר את מזוז ואת שי ניצן טרם לכתו.
    לפחות זו תהיה פרידה ראויה.

  • 82.

    האיחוד הלאומי יפסול גם את מזוז (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 08:23

  • 81.

    חדשות לטיבי- פלסטין כבר לא קיימת 60 שנה

    שמאלני מפוכח, 20/01/09 08:16

    הגיע הזמן להפסיק עם המשחק הדו-פרצופי הזה. על טיבי וחבריו הערבים בכנסת להחליט- או שאתם ישראלים או פלסטינים.
    לנו יש זכות לגיטימית מתוקף החלטת או''ם לשבת פה, וגם לכם- במדינה משלכם.
    אז או שאתם מקבלים את אזרחותכם על שתי המשמעויות- הטבות ומשחק דמוקרטי בעל גבולות (שאתם פרצתם מזמן-התרועעות עם ראשי מדינות אוייב הוא דבר שבמדינות מתוקנות ונורמליות כבר מזמן הייתם יוןשבים בכלא בגינו - לפחות), או שאתם לא מקבלים את אזרחותכם ואז יש למדינה לגיטימציה מלאה פשוט להגלות אתכם.
    מה שבטוח הוא שהגיע הזמן שלכם להחליט ושלנו להפסיק לשבת בחיבוק ידיים.

  • 80.

    חיפה

    משה בודק, 20/01/09 08:15

    איגה היה יועץ לרועץ. לידיעת מזוז. מנהיגי המפלגות הערביות, נושאות בפהגנות שלהם דגלי ארגון המרצחים הנאצי המכונה אש'ף. שהם ראשי תיבות של ארגון לשחרור פלשתין. הארגון הוקם בשנת 1964 שלש שנים לפני מלחמת ששת הימים מכאן יוצא שמטרתם היתה אז וגם כיום ל'שחרר' את כל ארץ ישראל מהים עד הירדן כולל מדינת ישראל ולכולנו ברור מה יהיה גורלנו כאשר 'נשוחרר' על ידם.

  • 79.

    מזוז, לך תחפש את החברים שלך -תעוף כבר שמאלני (ל''ת)

    אורית, 20/01/09 08:06

    • למשפט על בגידה וליתלותם בלב חוצות למען יראו ויראו הכוונה למזוז ובג''ץ (ל''ת)

      מעופף, 20/01/09 08:26

  • 78.

    אוףף מתי כבר מזוז עוזב מישהו יודע? (ל''ת)

    avimail87 , 20/01/09 08:06

  • 77.

    ומה יגידו אזובי הקיר לאחר מעשה (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/01/09 08:02

  • 76.

    במלה אחת: אידיוט! בשתי מילים: טיפש ואידיוט! (ל''ת)

    אליהו שמש, 20/01/09 07:51

    • בשלוש מילים בוגד טיפש ואידיוט (ל''ת)

      drorc4 , 21/01/09 19:49

  • 75.

    מזוז נמאסת אתה פורט את המדינה לפרוטות ומוזיל את ערכה (ל''ת)

    patish4 , 20/01/09 07:50

  • 74.

    הפסילה צריכה לבוא מכיוון אחר.כנסו.

    מקורי לשם שינוי, 20/01/09 07:49

    אסורה אפליה על בסיס גזע דת מין וכו.

    מפלגה ערבית שדואגת לסקטור שלה - מפלה את כל היתר, ולפיכך יש לפוסלה!

    הסיבה שלא משתמשים בטיעון זה הוא שהוא עלול לתפוס גם לגבי מפלגות דתיות.

  • 73.

    משתמשים בדמוקרטיה למוטט אותה.צוחקים לנו בפרצוף בעזרת בג''ץ והיועה''מ. (ל''ת)

    בזיון, 20/01/09 07:44

  • 72.

    עמדתו של מזוז ברורה מאוד - הוא רוצה להתקבל לבית משפט עליון

    יגאל, 20/01/09 07:25

    ולכן הוא מראה לבייניש שיש לו אג'נדה הנכונה. עם בג''ץ שלנו טיבי ושות' יכולים לרוץ לכנסת כמפלגת טליבאן ומני מזוז המוצלח, אשר לא ראה מתחת לאף שלו אי יווני גדול מאוד, יגיד שזה בסדר גמור.
    בכנסת יושבים נציגים של חמאס וחיזבאללה ומשפטנים שלנו משחקים ב''בסיס ראייתי''.
    תיאטרון אבסורד!

  • 71.

    היועץ מזוז מעניק היום רוח גבית לבוגדים. זו לא דמוקרטיה, זו אנרכיה (ל''ת)

    גועל נפש., 20/01/09 07:22

  • 70.

    מזוז....לא הפתעת....ממש לא...אתה גרוע מהם....שמאלן עלוב והזוי (ל''ת)

    herzi33 , 20/01/09 07:06

  • 69.

    מזוז: עוד מעט תעוף הביתה ואז תוכל להתמודד באחת הרשימות היקרות לך כל כך (ל''ת)

    אנכידו איש הבוץ, 20/01/09 07:04

  • 68.

    לא ברורה עמדתו של מני מזוז

    shelly vaamir , 20/01/09 06:54

    מי כמוני יגן על חשיבות שיקול דעתו העצמאי והרחב של היועץ המשפטי לממשלה. אולם לא מתפקידו לבקש מבג"ץ לפסול את החלטת ועדת הבחירות. הוא עדיין מכהן מטעם המדינה. הוא רשאי בהחלט במקרים חריגים לסרב להגן על עמדת המדינה, אבל נקיטת עמדה מפורשת נגדה בבית המשפט היא צעד מרחיק לכת.

  • 67.

    עזמי בשארה מבל''ד תומך חיזבאללה, סרסור מרע''ל תומך חמאס ואמר- ''כולנו

    רעמסס, 20/01/09 06:38

    חמאס וכולנו עם החמאס אחרי עלית החמאס לשלטון בעזה, סרסור שלח שלשום מיילים בהם השווה את ישראל לנאצים, ומזוז סבור שהם יכולים להיבחר לכנסת ישראל. אני בטוח שבג''ץ יאשר זאת, והשאלה האם לא הגיע הזמן לעשות סדר חדש במערכת המשפט הישראלית, שירדה מהפסים לגמרי, ומתירה לאויבי המדינה להיות בכנסת ומתירה להניף דגלי האויב בערינו בעת מלחמה.

  • 66.

    ביבי ראש הממשלה, פרידמן שר המשםטים (ל''ת)

    לא לחונטא סמלנית, 20/01/09 06:38

  • 65.

    ביבי ראש הממשלה, פרידמן שר המשםטים (ל''ת)

    לא לחונטא סמלנית, 20/01/09 06:37

  • 64.

    ביבי ראש הממשלה, פרידמן שר המשםטים (ל''ת)

    לא לחונטא סמלנית, 20/01/09 06:37

  • 63.

    What's insufficient by being gayiss chamishi, acting as a foreign (ל''ת)

    agent while getting paid for it., 20/01/09 06:14

  • 62.

    מזוז תתבייש , לתת הגנה לטובים שבשונאנו. (ל''ת)

    יוסי., 20/01/09 05:58

  • 61.

    אצ''ג בתגובה: ''חנפים וסלחנים לערב וזועמי דם לשבטי!'' (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-יועץ בהפרעה!, 20/01/09 05:50

  • 60.

    מזוז מכיר את שלושת הקופים? לא רואה , לא שומע, אה...ומדבר יותר מידי (ל''ת)

    sb, 20/01/09 05:45

  • 59.

    צודק

    י ל ד , 20/01/09 05:35

    בשום דמוקראטיה אמיתית, לא פוסלים מפלגות.

    דמוקראטיה היא שלטון העם.

    ישראל היא דמוקראטיה, הכי גדולה וחזקה
    בכל המזרח התיכון, דמוקראטיה שמאופינת
    ברשות שופטת מצוינת, במנגנוני סיוע לחלשים
    ולענים, גם לזקנים שהמדינה הותירה ללא
    פנסיה, לחפש מזון באשפה.

    בדמוקראטיה, בוחרים באנשים הכי חכמים
    וישרים, לצמרת השלטון.

    ישראל לא פסלה מעולם מפלגה יהודית
    ואין שום סיבה בעולם לפסול מפלגה ערבית.

    כך נבטיח את קיומה של ישראל, לנצח.

    • ילד, איפה אתה חי?

      raquel_fernandez , 20/01/09 06:37

      "ישראל לא פסלה מעולם מפלגה יהודית"? ומה עם "כך"? נפסלו, ועוד איך נפסלו.

      לב"לד ורמ"מ-תע"ל אין זכות קיום באף דמוקרטיה, בטח לא זו הישראלית, מכיוון שהן שוללות את זכותה הבסיסית ביותר של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית. מי שלא נוח לו עם ההגדה של ישראל כמדינה יהודית- יכול ללכת לאחת מהמדינות ה"דמוקרטיות" הערביות וינסה לדבר שם בגנות המדינה בה הוא חי. אני מבטיחה לך שתוך דקות- אם לא שניות- מישהו יבוא וידאג לחתוךלו את הלשון. אבל מה לעשות שישראל היא ארץ אוכלת יושביה, ואנחנו נותנים ליצורים נאלחים כאלו להתקיים על חשבוננו.
      יעשה מני מזוז טובה לדמוקרטיה בכלל ולעם ישראל בפרט ויוקיע את עוכרי ישראל האלו מקרבנו.

    • קרא היטב את דבר הרשות השופטת

      shelly vaamir , 20/01/09 06:51

      למשל את הדברים הברורים של הנשיא בדימוס ברק, אשר הדגיש שדמוקרטיה לא צריכה להניח את צוארה לכורת. דברים חריפים אף יותר תמצא אצל המשנה לנשיא חשין. מעבר לכך, דבריך לא נכונים עובדתית. רשימות יהודיות דווקא נפסלו, ובצדק.

  • 58.

    אז נפסול אותך .די כבר עם יצר ההרס העצמי הזה. (ל''ת)

    erez_e1 , 20/01/09 03:55

  • 57.

    בושה למדינה שאילה מנהיגיה..עכשיו הכל תלוי בכם ביבי & ליברמן! או ישמעל (ל''ת)

    מעופף, 20/01/09 03:37

  • 56.

    מזוז יעשה הכל כדי שאחורה והאבודה יקבלו קולות... רק ביבי & ליברמן! (ל''ת)

    מעופף, 20/01/09 03:33

  • 55.

    מזוז

    קארו, 20/01/09 02:11

    צודק מאה אחוז השמלנים שולטים ולא יעזור כל עוד שיינקין צוחק

  • 54.

    We must move to two parties Left and The Right

    DAGA, 20/01/09 02:08

    That will finish all the non sense that few Arabs can hold Israel hostage in the name of democracy

    In any other Arab country they would have been put in jail

    In the western world they would have been on trial and may have lost their citizenship

  • 53.

    מדוע מתירים למזוז להשתתף בכלל בהליך הזה?

    אסי, 20/01/09 02:07

    מזוז מייצג את הממשלה. וועדת הבחירות המרכזית לכנסת איננה מסונפת לממשלה, לא מונתה על ידה, לא מתוקצבת על ידה, ולא מקבלת ממנה הוראות. אז מה מעמדו של מזוז בדיון?

  • 52.

    מזוז הנך יועץ משפטי לממשלה ולא לבג"ץ.תניח להם לשפוט

    socrates37 , 20/01/09 02:02

    מדינה דמוקרטית חייבת להגן על משטרה מפני אזרחים בוגדים.
    אם הם היו ברשות הפלסטינית החמאס היה יורה בהם בראש ללא היסוס.
    הסעיפים שבהם עברו על החוק:
    1.מגע וקשר עם נציגי האוייב.
    2.הסתה למרד ולפגיעה בריבונותה של ישראל.
    3.השמצת מדינת ישראל ברחבי העולם בזמן מלחמה.
    4.עלילות דם נגד העם היהודי.
    5.כינון תשתית טרור בתוך המדינה.

  • 51.

    באמת סליחה שהחוק מתיר להם להתמודד

    עידן, 20/01/09 01:23

    במקום לשנות את החוק, מחליטים החלטות המנוגדות לו - ואז כועסים על אנשי המקצוע שלא מאשרים את ההחלטה.

    זה שאתם לא אוהבים את המפלגות הערביות לא אומר שההתמודדות שלהם מנוגדת לחוק! ההתמודדות שלהם היא חוקית, ואין לכם סמכות למנוע אותה!

  • 50.

    אם הרשימה של כהנה נפסלה שלא בצדק על אחת כמה וכמה יש לפסול את הערבושים

    אמנון בן-יהודה, 20/01/09 01:13

    מקומם ממש כשם שהפליא לתאר המנוח רפול כמו גו'קים בבקבוק !

  • 49.

    מזוז הוא עו"ד סוג ז, ששרון מינה כדי לכסות על עצמו מחקירות... (ל''ת)

    מוישה זוכמיר א"י , 20/01/09 01:01

  • 48.

    בדמוקרטיה הרוב קובע! לא השמאל המיעוט! (ל''ת)

    שמאל = בגידה גלויה, 20/01/09 00:56

  • 47.

    מי זה מזוז? עם ישראל לא בחר בו! אנחנו בחרנו ביושבי הכנסת שפסלו אותם! (ל''ת)

    מזוז הביתה!, 20/01/09 00:55

  • 46.

    מצ''ב העקרונות של רע''מ -תע''ל - לעיוורים שביננו:

    המלגות הערביות - ההגדרה המילונית לגייס חמישי, 20/01/09 00:51

    תמיכה בסיום הכיבוש, פינוי ההתנחלויות והקמת מדינה פלסטינית ריבונית שבירתה ירושלים.
    קריאה להפסקת הפקעת הקרקעות הפלסטיניות ובהפסקת תוכניות ריקון ירושלים מאזרחים פלסטינים, תוך כדי עידוד הממשלה לביצוע הסכמי עבר שנחתמו עם הפלסטינים.
    תמיכה בהבטחת זכות השיבה לפליטים הפלסטינים ובשחרור האסירים והעצירים הפלסטינים.
    דרישה בהכרת ערביי ישראל כמיעוט לאומי, והענקת זכויות שוות לאזרחים אלה במסגרת חוקה. תמיכה בייצוג שווה לערבים במוסדות המדינה והענקת קצבאות לערביי ישראל ללא אפליה.
    דרישה לפירוק הנשק להשמדה המונית בישראל ובמדינות שונות.
    שלילה לחוק גיוס הערבים לצה''ל.
    תמיכה בשחרור האזורים הקדושים באיסלאם והשבתם לבעליהם החוקיים, בהקצאת תקציבים לכל הדתות לתחזוקות מוסדות הדת שלהם והבטחת עצמאות לבתי הדין השרעיים
    קריאה לסגירת פערים במערכת החינוך תוך סיוע לסטודנטים ערבים בהקמת אוניברסיטה ערבית
    תמיכה בהקצאת אזורי תעשייה לכפרים הערבים.

  • 45.

    אם אכן הם נציגים נאמנים לשולחיהם.

    ילללא קיששטא, 20/01/09 00:50

    ואכן שולחיהם רוצים לשנות את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה ולא מדינה יהודית.

    אז

    שילכו להם לכל מקום שירצו רק שילכו ממנו.

    בוגדים יש לנו יותר מדאי לא צריך לממן גם אוייבים

  • 44.

    שילכו מפה כבר!! לא רוצים אותם הם רק מזיקים לנו!!!

    דניאל כהן , 20/01/09 00:42

    הם האויבים הכי גדולים שלנו!! הם צוחקים עלינו ביחד עם החמאס!!!!!!!!!

  • 43.

    ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית בדין ובצדק

    עודד לוין, תל-אביב, 20/01/09 00:30

    כך נקבע במפורש במגילת העצמאות, עפ''י החלטת החלוקה של האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947, ואף אחד, מכובד ואקדמאי ככל שיהיה, אינו יכול לבטל זאת. כדי שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית לתמיד, צריכים להתקיים שני התנאים הבאים: האחד – שיהיה בה רוב יהודי מוצק, אשר יהיה מסוגל לתת למיעוט הערבי-פלסטיני את מלוא זכויותיו מבלי שהדבר יסכן את אופייה היהודי של מדינתנו. השני – הקמתה של מדינה פלסטינית לצידנו הכרחית למיצוי הדרישות הלאומיות של העם הפלסטיני, הן לגבי חלקו הגדול שיתגורר במדינה הפלסטינית והן לגבי חלקו הקטן המתגורר (ויתגורר) כמיעוט בתוך מדינת ישראל.

    מימוש שני התנאים האלה צריך להיעשות בחקיקה מתאימה, ולצורך זה מוצע כי שתי המדינות, היהודית והפלסטינית, יחליטו ליישם הלכה למעשה את סעיף 3 מתוך החלטת החלוקה האמורה, שבו נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.'' מוצע כי מדינת ישראל תיישם את האמור כאן באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלסטין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי (ולא את ''יום הנכבה'') ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יעדיף להשתייך למדינה הפלסטינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלסטיני וישיר את ההמנון הפלסטיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלסטיני ולא לכנסת.

    גם במדינת פלסטין לכשתקום ניתן יהיה לחוקק חוקים מקבילים לאלה, ואז ניתן יהיה להציע למתנחלים אשר גרים בשטחי יו''ש שיוחלט להעבירם לפלסטינים לבחור בין שתי החלופות הבאות: אם ירצו להישאר לגור בבתיהם, עליהם יהיה להסכים לחיות כמיעוט ישראלי תחת השלטון הפלסטיני (לבחור ולהיבחר לכנסת וכו'), והחלופה השניה היא שיתפנו ויחזרו לישראל תוך קבלת פיצוי כספי הולם.

    הפתרון הזה טוב הן לבעיית הפינוי הבלתי אפשרי של מאות אלפי המתנחלים משטחי יו''ש שנאלץ למסור לפלסטינים, והן לבעיית קליטה בישראל של מספר סמלי של פליטים פלסטיניים בהתאם לתנאי הסכם הקבע שייחתם עם הרשות הפלסטינית.

    המסקנה: יהדותה של מדינת ישראל נעוצה בעצם הקמתה עפ''י מגילת העצמאות והחלטת החלוקה של האו''ם מכ''ט בנובמבר 1947, כמדינה היהודית מתוך שתי המדינות-האחיות שיקומו בארץ-ישראל ההיסטורית. אשר על כן, אין כל פסול בכך שגם ישראל וגם המדינה הפלסטינית יחוקקו חוקים המבטיחים שהמיעוט מהעם השני המתגורר בה לא יסכן את לאומיותה כפי שנקבעה. אין כל פגם בדמוקרטיה כתוצאה מהחלוקה הצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם.

  • 42.

    מזוז בובה המופעלת ע''י החכי''ם הערבים...בזיון !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 20/01/09 00:29

  • 41.

    עדיף שיתמודדו אחרת הם יחשבו בעני השמואל והערבים ''כקדוש מעונה''

    מצביע ימין, 20/01/09 00:27

    כול העינין הזה של הפסילה רק עושה להם טוב ופירסום (גם פירסום שלילי או פירסום)
    על פי כול הסקרים הם לא עוברים את אחוזהחסימה
    .אז עדיף שיתמודדו ולא יבחרו.
    כך אף אחד לא יוחל לעזור להם לא מזוז ולא בג''ץ

  • 40.

    יש מצב להעמיד את מזוז לדין באשמת בגידה? (ל''ת)

    bitul , 20/01/09 00:25

  • 39.

    מזוז, על תלך נגד עם ישראל!!! כל ילד יודע שהם לא נאמנים למדינת ישראל, (ל''ת)

    על תעשה צחוק מהכנסת בהחלטה שלך! תעשה רוורס!!!!!!!!, 20/01/09 00:25

  • 38.

    אדון מני מזוז

    תום-חיפה , 20/01/09 00:23

    כנראה יותר חשוב לך דמוקרטיה של 100 אחוז ללא רבב מאשר בטחון המדינה וחיי אזרחיה. בושה.

    דמוקרטיה היא השיטה היחידה לקיים עולם טוב, אבל גם לדמוקרטיה יש גבולות כשהיא פוגעת במדינה, דמוקרטיה היא לא אנרכיה. לא לכל אחד מותר להגיד ולעשות מה שהוא רוצה.
    ושוב,בושה.

    רק ליברמן!

  • 37.

    כרגיל ולא מפתיע כלל השמאלני הזה (ל''ת)

    גדעון, 20/01/09 00:18

  • 36.

    לפטר את מזוז ולשפוט אותו!

    יואב, 20/01/09 00:16

    אזרח ישראלי תומך בטרוריסטים ??

  • 35.

    החלטות היוה"מ,תומכת בדגל לא לנו,אנטי דמו"ק ויוצרת מצב עוין לעתיד א"י.. (ל''ת)

    בא רון אשד , 20/01/09 00:05

  • 34.

    מזוז, אתה לא תעשה רושם על השמאל ע''ח המדינה והעם, רובו

    מתנגד להכרה במפל' הערביות, האוייב והגיס החמישי במד, 20/01/09 00:02

    ינה.

  • 33.

    לערער על החלטת היוה"מ. תומכי טרור-חד משמעי,לא בכנסת!אנשי עירך קודמים."

    בא רון אשד , 19/01/09 23:55

    לערער,ולא ווותר לכל מרעית בישין באשר הוא.

  • 32.

    בושה שקדיהמ ומפלגת האבודה נסחפו בגל הלאומני העכור! רק מרצ עמדה בפרץ!

    עמנואל , 19/01/09 23:47

    כשמפלגת האבודה וקדימה הצביעו נגד הדמוקרטיה, והפכו להיות לאומנים בדיוק כמו ליברמן והליכוד, רק מרצ זכרה שיש דבר כזה דמוקרטיה. שגם למיעוט מגיע ביטוי. שצריך לשמור על חופש הביטוי גם של מי שאתה מתנגד לו.

    מזל שיש מרצ. מי שרוצה מדינה פשיסטית שיצביע כבר ישר לליברמן. לא צריך ליברמן בתחפושת של לבני, או ביבי בתחפושת של ברק.

    אבל מי שרוצה מפלגה שעוד אכפת לה גם מהמילה "דמוקרטית" בביטוי "מדינה יהודית ודמוקרטית", חייב להצביע הפעם למרצ!

    • לעמנואל, אין צורך להצביע למר"ץ, בג"ץ ממילא סניף של מר"ץ

      מוישה זוכמיר א"י , 20/01/09 01:10

      בישראל אין דמוקרטיה. החונטה השמאלית הצלבנית שולטת ביד רמה ומנגחת את היהודים המיסכנים. מדברת על דמוקרטיה,אך רק לצד השמאלי ולאנרכיסטים ולערבים יש דמוקרטיה. הימין כולל כל הדתיים הם רק נתינים סוג ז במדינת השמאלנים.

    • עמנואל עדיף להיות פאשיסט ולא הומניסט ותרניסט כמוך

      socrates37 , 20/01/09 01:49

      הערבים רוצים להשמידנו ולא רוצים שלום איתנו.
      מה יש לך ולמרץ להציע?
      אני ורוב בני משפחתי מצביעים ליברמן .

    • עדיף מדינה פשיסטית ללא ערפים.. ופתאום מר''ץ מתיפיפים תעבדו על מישהו אחר (ל''ת)

      מעופף, 20/01/09 03:56

  • 31.

    כהנא הייה פחות קיצוני והעיפו אותו בושה לצדק היהודי המצתדק בושה!!!!!!!! (ל''ת)

    עיובל ארהב, 19/01/09 23:47

  • 30.

    שיחה אקראית שכזו

    Melina Perez, אי שם פה בסביבה, 19/01/09 23:38

    -מני
    -מה?
    -זוז!

  • 29.

    חכ''יםיהודים:חוק עוקף בג''ץ ומייד,הסבר משפטי בפנים.

    משפטן, 19/01/09 23:38

    בג''ץ קבע כי מפלגה לא תוכל להירשם אם היא שוללת את מדינת ישראל כמידנה דמוקרטית....

    בג''ץ קבע כי מפלגה כן תוכל להירשם אם היא שוללת את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית..

    נו..הבנתם??

    במגילת העצמאות..שברק הגדיר אותה כמגדירה את עקרונות היסוד של מדינת ישראל...מה כתוב??
    מדינה יהודית!!!!!!

    הבנתם???

  • 28.

    מזוז נגד מדינת ישראל (ל''ת)

    מדינת ישראל זכותך להתגונן!, 19/01/09 23:35

  • 27.

    מזוז, מה לגבי הפשלות שאתם עושים - ראה כל סיפור ההסגרה של רוזנשטיין (ל''ת)

    אתה ממשיך ומאבד את אמון הציבור, 19/01/09 23:34

  • 26.

    אתם חייבים לקרוא את זה!!!

    ליאור גוטמן, 19/01/09 23:33

    שלום לכולם

    היום חזרתי מעזה..
    השתחררתי בבוקר בבסיס בדרום הארץ יחד עם הגדוד שלי אחרי שהיינו בתוך הרצועה 12 יום ואני רוצה להגיד לכם דבר אחד...

    המדינה הזאת לא תמשיך להתקיים.

    אין לנו סיכוי...נמאס...
    אני חוזר ממלחמה אחרי 8 שנים של ירי על עיר בישראל וזו הכותרת שאני צריך לראות?????

    מפלגה שיושב הראש שלה הודה בתוך כתלי בית המשפט :''אנחנו מקיימים קשר יום-יומי עם עזמי בשארה ואין לי בעיה להגיד את זה..'' (זחאלקה)
    להזכירכם, בשארה ברח לסוריה לאחר שנחשד שבעת בה ישב בכנסת וקיבל משכורת שאני בתור אזרח שילמתי לו - העביר חומר מסווג לחיזבאללה.

    המדינה הזאת נורמלית?????

    חמאס, ג'יהאד, אל-קעידה, ומי שלא יהיה מכל ארגון אחר שקורא את התגובה הזו - תדעו שניצחתם.

    ניצחתם אותנו בגדול ומגיע לכם לחיות פה אחרי שתעיפו אותנו לכל הרוחות.
    לא מגיעה לנו המדינה הזאת.

    גולנציק לשעבר, מילואימניק בהווה
    וכרגע לא נראה לי טוב העתיד.

    • אל תתייאש, עלית הימין לשלטון בעוד כמה שבועות תשנה את התמונה. (ל''ת)

      רעמסס, 20/01/09 06:39

  • 25.

    תמשיך לחזק את הימין עם ההחלטות האידיוטיות שלך ..

    מדינת חלם, 19/01/09 23:31

    עד שליברמן ומרזל יקבלו 40 מנדטים כנראה שלא יהיה מי שיאפס את אליטת השמאל שבפרקליטות, מביבי אין הרבה מה לצפות בלאו הכי...

  • 24.

    לאשר לחמאס לנהל את המדינה שלנו-בוז מזוז

    אדם הובר , 19/01/09 23:28

    אני חושב שמזוז ירד קצת מהפסים.
    אולי לא קצת אלא הרבה
    ואולי הוא לא יודע לקרא בכלל
    או שהוא לא מבין עברית
    הרי המצע של שתי המפלגות האלה מראה במפורש
    את מה שכל אזרח יכול להבין...
    ולכן מבלי לנסות ולומר מילה נוספת אני מבקש ממזוז שיזוז.

  • 23.

    יועץ חלש ותמים שבזמנו עלתה השחיתות לממדים מטורפים (ל''ת)

    מזוז תזוז כבר, 19/01/09 23:27

  • 22.

    יש לפסול כל מי שביקר במדינת אוייב - ומסית וממריד את ערבי ישראל (ל''ת)

    דמוקרטיה צריכה לשמור על עצמה, 19/01/09 23:24

  • 21.

    יש לפסול כל מי שביקר במדינת אוייב - ומסית וממריד את ערבי ישראל (ל''ת)

    דמוקרטיה צריכה לשמור על עצמה, 19/01/09 23:24

  • 20.

    מזוז לא יכול להחליט כבר תשעה חודשים אם להעמיד את קצב לדין

    אלי, 19/01/09 23:19

    כשכל הראיות מונחות לפניו ועשר מתלוננות שונות העידו שהוא אנס אותן, אבל כשזה נוגע למשהו פוליטי הוא קופץ ישר לטובת השמאל והערבים, האיש פוליטי ויש לסלק אותו מהתפקיד

  • 19.

    מה זוז זז מפה לשם אדם שלא החלטי לא מתאים לתפקידו מדינת ישראל ליהודים (ל''ת)

    לא רוצים ערבים בכנסת ישראל, 19/01/09 23:19

  • 18.

    היועץ המשפטי לממשלה אתה בושה !!!! (ל''ת)

    יעקב, 19/01/09 23:17

  • 17.

    ''ההחלטה התקבלה על בסיס ראייתי חלש מאד'' חלש כמוך טמבל (ל''ת)

    כל העולם ראה טלויזיה, 19/01/09 22:59

    • האם יש איזו החלטה משמעותית שקיבלת? מי מינה אותך ליוע''מ.

      יחיאל כ''ץ, 19/01/09 23:33

      נראה לי למר מזוז מפחד מלנקוט צעדים ''לא פופולריים''. כל הפעולות שלו כיוע''מ הססניות. את רוב אי העשיה שלו הוא מתרץ באותו משפט :''בסיס ראייתי חלש''. כך בנושא הנשיא לשעבר קצב. כך בנושא ראש הממשלה אולמרט.

  • 16.

    ''ההחלטה התקבלה על בסיס ראייתי חלש מאד'' חלש כמוך טמבל (ל''ת)

    כל העולם ראה טלויזיה, 19/01/09 22:58

  • 15.

    ''ההחלטה התקבלה על בסיס ראייתי חלש מאד'' חלש כמוך טמבל (ל''ת)

    כל העולם ראה טלויזיה, 19/01/09 22:58

  • 14.

    Mazuz, ZUZ!!! (ל''ת)

    M, 19/01/09 22:57

  • 13.

    היועץ המשפטי נטול סמכויות בסוגיה הנוכחית ופרסום עמדתו היא פוליטיקה נטו

    כבשה פועה , 19/01/09 22:55

    של משרד פרקליטות השמאל הקיצוני בראשדות בל"ד. וועדת הבחירות היא סוברנית לחלוטין לקבל החלטות בהתאם לעמדת חבריה ובהתאם לחוק. עמדתו של מזוז חסרת הגיון משפטי ומהווה עוד נדבך של צביעות בשרשרשת ארוכה (מאוד) של החלטות פוליטיות שהתקבלו במשרדו.

    • הו, הגיון ברזל!

      שי כ , 19/01/09 23:33

      ועדת הבחירות המורכבת כולה (פרט לעומד בראשה) מאנשים פוליטיים מחליטה החלטות בהתאם לחוק ולהגיון המשפטי (ולא, נניח, בהתאם לנהיות פופוליסטיות). אבל היועץ המשפטי קובע את משפטו מסיבות פוליטיות. כן, כן. בטח.

      • אין לך מושג מה אתה שח

        כבשה פועה , 20/01/09 00:18

        זילות בית המחוקקים שאתה נוהג-דבר מסוכן. ועדת הבחירות מורכבת ממחוקקים. הם כנציגי הריבון חוקקו החוק האוסר על השתתפות מפלגות המכחישות את היותה של ישראל מדינה יהודית או התומכות במאבק מזויין נגדה ("חוק בשארה"). כדאי שתדע כי המדובר בתיקון לחוק יסוד, מה שאומר שעקרונית-בג"צ אינו יכול לפוסלו בהסתמך על חוקי יסוד אותם הוא מנצל בד"כ. היות והמחוקקים הם המוסמכים לפרש החוק באמצעות נציגיהם בועדת הבחירות מזוז גם אינו יכול להתנגד להחלטתם בגלוי. במקום זאת, הוא כאיש השמאל הקיצוני השייך למפלגת הבג"צ מעדיף לדבר על "העדר ראיות".
        במציאות של ישראל אכן היועץ המשפטי ובית המשפט העליון הם גופים פוליטיים לכל דבר ועניין (זולת העובדה שאיש לא בחר בהם ואין אפשרות מעשית לפוטרם). את כל חברי העליון אפשר למפות אחד לאחד באשר להשתייכותם וזהותם הפוליטית (לרוב בטווח הדעות הנעות בין מר"צ לעבודה עם נציגות גם לבל"ד).

  • 12.

    השסניקים והחרדים לא משרתים בצה''ל כמו הערבים.וכמו הערבים הם לא ציוניים (ל''ת)

    נשאלת השאלה אם הם בכלל יהודים החרדים האלה?!, 19/01/09 22:53

    • גועל נפש שכמותך

      ארגל , 20/01/09 00:10

      החרדים והש"סניקים משרתים ועוד איך
      רוב החיילים שנהרגו ונפצעו במלחמה זו היו דתיים
      החילוניים משתמטים ואוכלים את המיסים שהדתיים משלמים ולא מקבלים תמורה על כספם.
      תמשיך עם הביטויים האנטישמיים שלך אנו רגילים לזה כבר אלפי שנים

    • אנחנו כאן מכח התורה והאמונה! שלא תיטעה.אל תתקוף בבטן או בלב העם.

      בא רון אשד , 20/01/09 00:29

      אן לך שורש לאחיזה כאן,אלה בזכות אבותיך שעשו פעולות אמיתיות.גם אם אתה לא מאמין,אין מקום לשאלה.אנחנו כאן בזכות התורה בלבד,וזאת האסמכתא היחידה שאותה אנו מציגים.אם לא הינו אוחזין בתורה,ודאי שהינו נטמעים בין אומות העולם.המקשר בין כל העם היא התורה.ואם אנשים שומרים ברית אבות,היה שמח,שגם יש לך צבא,וגם שישנם שומרי ברית.למה זה תפסח על שני הסעיפים? ללא אלה,אין אלה,וכו.בתקוה שעכשיו ינקת אחדות כמעט ,ממה שאוכל תת.

      • ידידי היקרים,אין צורך לענות לטמבל. הוא מכיר חרדים רק מהטלויזיה (ל''ת)

        מוישה זוכמיר א"י , 20/01/09 01:03

  • 11.

    הם ביקרו בלבנון, בסוריה ללא רשות וגם פה בארץ תמכו בשהידים.

    כגייס חמישי:חרוצים ומוכשרים, 19/01/09 22:52

    בכל הזדמנות מביעים תמיכה באויב ואוינות לעם היהודי.איכן הוא בשארה?!

  • 10.

    קורץ לעליון... אה מזוז ?

    ירון.מ, 19/01/09 22:46

    שכח מזה יקירי, יש להם את אדמון לוי על תקן פרענק המחמד !

    • רציתי להגיב אבל הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      ראם כ''ץ, 19/01/09 22:53

    • קצר וקולע (ל''ת)

      יפה אמרת, 19/01/09 23:29

    • אני באמת נוהג שלא להגיב אבל אין לך מושג כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      משפטן, 19/01/09 23:41

  • 9.

    פשות שטויות, הפסילה מוצדקת וחוקית (ל''ת)

    משפטן, 19/01/09 22:45

  • 8.

    כמה יפי נפש אנחנו צריכים להיות ?? מזוז זוז !!!!!!! (ל''ת)

    תומר, 19/01/09 22:43

  • 7.

    ברור מזוזי הקר, אני חושב שצריך גם לתת להם מינימום תיק הביטחון

    ארגל , 19/01/09 22:42

    אנו לא חיים במדינה דמוקרטית, אנו בדיקטטורה עזה הנשלטת ע"י בג"ץ שהם קומץ שמאלמים שמכרו זה מכבר את מדינת ישראל למדינות ערב.
    כסף רב כניראה מחכה להם בחו"ל אחרי שיסיימו לפרק את המדינה ולמסור אותה חתיכות חתיכות לערבים.
    לא משנה במי תבחרו הבג"ץ יחליט על הכל,
    אין כהיום למדינת ישראל שונאים ואויבים גדולים יותר מאשר השמאל

  • 6.

    מזוז שמאלני מובהק, והראייה: חולשתו ורפיסותוץ (ל''ת)

    כוס קקאו., 19/01/09 22:41

  • 5.

    קורץ לעליון... אה מזוז ?

    ירון.מ, 19/01/09 22:35

    שכח מזה יקירי, יש להם את אדמון לוי על תקן פרענק המחמד !

  • 4.

    מזוז,בג"ץ,פרקליטות השמאל,עוד 22 יום ,הימין יגיע,סוף לדיקטטורה! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/01/09 22:32

  • 3.

    האם יש בעולם מדינה דמוקרטית שתרשה מפלגת יהודים????

    אזרחית מודאגת, 19/01/09 22:28

    מדינת ישראל = מדינה אובר מוסרית.
    תחשבו על העתיד- עוד כמה שנים הם יהיו רוב
    וראש הממשלה שלנו יהיה ערבי.

    • כן ישראל - ש''ס, מפד''ל... את צריכה עוד דוגמאות? (ל''ת)

      מישהו, 20/01/09 02:33

      • התכוונתי בעולם לא בארץ (ל''ת)

        אזרחית מודאגת, 20/01/09 08:52

  • 2.

    אחמד טיזי מצהיר בגלוי כי החמאס הוא שלטון לגיטימי-מה לא ברור כאן בדיוק? (ל''ת)

    מדינה חרא!, 19/01/09 22:27

  • 1.

    מזוז זוז הצידה=אתה מביא נזק למדינה בזה שאתה מביע את דעתך=די נמאססססססס (ל''ת)

    נ.כהן צריך להראות להם מי הריבון במדינה=הגיע הזמן!!, 19/01/09 22:19

    • חייבים לחוקק באופן ראוי שיאופשר פסילת עוייני מדינת עם ישראל. (ל''ת)

      יש הרבה פרצות בסטטוס הנוכחי., 20/01/09 14:19