• 28.

    הסקרים מטעים, יש הרבה אנשים שמצביעים תנועה ירוקה מימד!!! (ל''ת)

    תעבור את אחוז החסימה!, 30/01/09 22:01

  • 27.

    אנ י ורבים סביבי מצביעים לתנועה הירוקה מימד

    אירית, 27/01/09 12:54

    אין לי שום ספק שהירוקה מימד תעבור את אחוז החסימה.
    הדבר היחיד שמטריד אותי זה כמה אנשים הם יכניסו לכנסת הבאה.שלושה ארבעה זה לא מספיק.
    כל אחד ואחת מהמועמדים של תנועה הזאת הם אנשים ישרים של עשייה ותכליתיות, עם ערכים כל כך חשובים.

    אני רוצה לראות כמה שיותר מהם בכנסת!

    אולי סוף סוף כיסאות המליאה לא יהיו ריקים כל הזמן.

    אז כנסו לאתר של הירוקה מימד, תראו במי מדובר, או תנסו להגיע לחוג בית, ולהביא איתכם כמה שיותר אנשים. אי אפשר להישאר אדישים למנהיגים החדשים האלה.

    hayeruka-meimad.org.il

  • 26.

    למספרים 24 ו-20, אנא גשו לבדיקת מציאות. רק התנועה הירוקה-מימד תצליח !

    chulon78 , 21/01/09 18:19

    דבר ראשון - "הרב התמוה" היה אחראי למרבית החוקים הסביבתיים-חברתיים שעברו בשמונה שנים האחרונות, אז בין אם אתה רוצה או לא, הוא כבר את שלו עשה.

    דבר שני - אין לנו שום דבר נגד הירוקים, פשוט אין לנו שום דבר איתם גם כן, הם לא דמוקרטים ואנחנו כן דמוקרטים, אין להם שקיפות ולנו יש שקיפות.

    זה פשוט עד כדי כך.

    תעשו את המתמטיקה שלכם למי אתם רוצים בתור ראש ממשלה, שרי ביטחון, חוץ ואוצר.

    אנחנו "נסתפק" בתיקי החינוך, הגנת הסביבה והתשתיות :)

    צריך אנשים ראויים במקומות הראויים.

    ולא גדעון עזרא מ"ס 2.

    רק התנועה הירוקה-מימד תצליח !!!

  • 25.

    פעילה לשעבר בירוקים- עברתי לתנועה הירוקה מימ''ד (ל''ת)

    ציפי קירשנר, 21/01/09 17:18

  • 24.

    עזבו שטויות- התנועה התמוהה לא תעבור את אחוז החסימה

    donlior , 21/01/09 09:57

    רק הירוקים שומרים על הארץ

  • 23.

    עופר

    למה להצביע לתנועה הירוקה (ולא למרצ), 20/01/09 22:03

    בכל הכבוד - מרצ לא מומחי סביבה ותיקים ומנוסים כמו אנשי התנועה הירוקה, ערן בן ימיני שהקים את ''מגמה ירוקה'' ואלון טל שהקים את ''אדם טבע ודין'' ואת מכון הערבה לחקר הסביבה, מומחה בעל שם עולמי.
    זה נכון שיש במרצ את ניצן הורביץ - עיתונאי עם מודעות סביבתית ולב טוב. גם אני בעד ניצן הורביץ. אבל אני לא צריך להצביע למרצ כדי שניצן הורביץ יהיה בכנסת - הוא מספר 3 ולכן בכל מקרה יהיה בכנסת. את הקול שלי אני שומר לתנועה הירוקה-מימד - וככה אני מכניס מפלגה ירוקה שלמה לכנסת. רציונל מנצח.

  • 22.

    התנועה הירוקה מימד- מפוליטיקה למנהיגות!!!

    עלמה, 20/01/09 20:43

    זו לא רק מפלגת נישה, לא רק סיסמאות, לא אנשים שרוכבים על ''טרנד''...
    בתנועה הירוקה מימד יש אנשים שאכפת להם מעתיד המדינה, בכל התחומים, אנשים עם רקע עשיר של עשיה ופעילות חברתית סביבתית, המנהיגים של הדור הזה, והדור הבא.
    רק כולנו ביחד נעשה כאן שינוי!!!

  • 21.

    מצע ירוק מקיף ומועמד ירוק במקום 3-ב''ישראל חזקה''

    עידית סולומון, 20/01/09 18:49

    במפלגת ישראל חזקה של אפרים סנה יש מועמד ירוק עם קבלות, הכלכלן עומר סלע שהוביל את נושאי התחבורה הנקייה וצמצום התלות בנפט במשרד התשתיות

    • ו.... אהממ... מה עוד ?

      chulon78 , 21/01/09 18:21

      אני מבין שאני שם את מבטחי בכלכלן...

      אהממ...

      לא !

      רק התנועה הירוקה-מימד !!!

  • 20.

    פנייה לתומכי הרב הירוק

    אלון, 20/01/09 18:17

    בחייאת עזבו אותכם מהרבי ההזוי- גם ככה לא תעברו- לא רואים אותכם בשום סקר
    הבנו אתם שונאים את מפלגת הירוקים
    אבל רק הירוקים בעלי סיכוי ממשי להבחר
    אז תפסיקו עם ההזיות והצביעו רק הירוקים
    למען כולנו

  • 19.

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST

    שלמה מאור , 20/01/09 09:55

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST
    הגב לתגובה זו

    • מה זה שכנעת אותי

      חיםם טופול, 20/01/09 12:37

      פשוט נפלתי לרגליו של ביב(י) בזכות התגובה שלך

  • 18.

    מרצ ירוקה כמו שאהוד ברק חברתי. (ל''ת)

    שלום, 20/01/09 09:13

  • 17.

    יש רק מפלגה ירוקה אחת: התנועה הירוקה-מימד!!!! (ל''ת)

    שלומי, 20/01/09 09:12

  • 16.

    אסור להצביע ל'ירוקים' - היו''ר הורשע 4 פעמים בבתי משפט!!!! (ל''ת)

    יונתן, 20/01/09 09:11

  • 15.

    האנשים המיתולוגים של התנועה הסביבתית- בתנועה הירוקה-מימד (ל''ת)

    יובל, 20/01/09 09:10

  • 14.

    יורידו לטמיון אלפי קולות. מוטב לחזק את מרצ ירוקה. (ל''ת)

    ירוק זית, 20/01/09 07:22

    • מרצ לא ירוקה...

      דני, 20/01/09 11:26

      שיביאו קבלות!

  • 13.

    2 המפלגות עשו שטות שלא רצו ברשימה משותפת

    idan1986 , 20/01/09 04:50

    ככה שתיהן לא יעברו את אחוז החסימה..

    אם הנושא חשוב לכם עדיף להצביע למרצ שיש לה נציגים ירוקים מובהקים וממילא במעט מנדטים לא תשפיע על מדיניות הבטחון של ממשלת הימין שתבוא אחרי. (והם גם לא אנטי ציונים כמו חד"ש בראשות הסביבתי דב חנין)

  • 12.

    חבל לבזבז קולות, עדיף להצביע חד''ש

    אור, 20/01/09 00:40

    חד''ש היא בפועל הקול הסביבתי היחידי הריאלי. יש ארבע רשימות ''ירוקות'', ואף אחת מה לא תעבור את אחוז החסימה.

    בדו''ח של עמותת ''אדם טבע ודין'' ד''ר דב חנין מחד''ש הוגדר כחבר הכנסת הפעיל ביותר בתחום הסביבתי. חבר הכנסת ד''ר חנא סוויד מחד''ש קיבל ציון לשבח בדו''ח הזה.

    התפיסה של חד''ש היא סביבתית-חברתית, ומשלבת את המאבק הסביבתי במאבק הכללי נגד הקשר בין הון לשלטון. חד''ש אחראית לחוק המזהם משלם, חוק האוויר הנקי, חוק האכיפה העירונית הסביבתית, חוק הכניסה חינם לפארקים ציבוריים, חוק ההגנה על ים סוף, חוק ההגנה על הכנרת וחוק המחייב את רשויות התכנון לפרסם באינטרנט את התכניות שלהן.

    אני לא מגיב בשכר. אני אחד מהמתנדבים שעובדים בקמפיין של חד''ש, שהולכת להיות לדעתי ההפתעה בבחירות הקרובות. הנה, תראו בעצמכם:
    http://hadash2009.org.il

  • 11.

    אני מצביעה הירוקים - בהצלחה אריאלה

    שירי, ירושלים, 20/01/09 00:38

    בחורה רצינית - אני גם הביא את המשפחה - בהצלחה

    • מה היא עשתה עד היום?

      יפה, 20/01/09 11:27

      היא אפילו לא כתבה בתחום הירוק, ואני מקווה שהיא לא כתבה עם שגיאות כתיב כמוך...

      היא פשוט עוד טרמפיסט שחיפשה לה ג'וב אחר בדיוק כמו פאר ויסנר

    • אריאלה ? מי זו אריאלה ? אהה... ההיא מהירוקים של ההוא...

      chulon78 , 21/01/09 18:30

      מצטערים... זה שהבחורה כותבת על נושא ירוק פעם בכמה שנים... זה מאוד נחמד.

      אבל לא רקע מתאים למפלגה אמיתית.

      רק התנועה הירוקה-מימד !

  • 10.

    אני מצביע לאלוהים ועבור הרב - כי חייבים דתיים בכנסת

    אבי קדוש, 20/01/09 00:35

    הרב מלכיאור אני מצביע לך

  • 9.

    ל-2 יערה - מלכיאור הוא יו"ר מימד וכעת יו"ר שותף לתנועה הירוקה-מימד !!!

    chulon78 , 19/01/09 23:54

    יש הבדל מינורי בין הבית היהודי לתנועה הירוקה-מימד.

    חוץ מהעובדה שהרב מלכיאור הוא כנראה האיש הדתי היחיד בכנסת שהעלה את הנושא של הפרדת הדת והמדינה כיעד עליון.

    כל הערכים של הרב מלכיאור מגיעים ממקום של הבנה הדדית בעולם מאוד מבולבל !!!

    אם אתם רוצים מפלגה שתחרוט על הדגל שלה "שלכם דם המכבים" ואף בזה היא תשקר, לכו על הירוקים.

    רק לתנועה הירוקה-מימד יש את הכלים להתמודד עם העולם הזה !

  • 8.

    חבל שפאר ויסנר לא הבין עד היום משהו אחד...

    רוני, 19/01/09 23:50

    אתה לא יכול להמיר פעילים אמיתיים בשלטי חוצות !!!

    הירוקים של ויסנר הם חבורה של אופורנוטיסטים תעשיתיים שמנסה לרכב על הטרנד.

    כנסו לאתר של התנועה הירוקה-מימד ותראו איך אנשי מעשה אמיתיים נראים !

  • 7.

    המצע הכי ירוק-ומועמד ירוק לכנסת, ב''ישראל חזקה'' (ל''ת)

    ראיתי היום באוני' ת''א, 19/01/09 23:44

    • וואלה נכון, גם אני ראיתי אותו ליד בניין גילמן (ל''ת)

      ורוניקה, 20/01/09 18:50

  • 6.

    המפלגה הירוקה היחידה האמיתית זה מרצ!

    עמנואל , 19/01/09 23:43

    "הירוקים" הם ירוקים כמו האוטובוסים של אגב. המפלגה של ויסנר היא מפלגת גרינווש.

    "התנועה הירוקה" דווקא מורכבת מאנשים "ירוקים" באמת, אבל היא לא מפלגה. הם תמימים מידי, ולא מנוסים מספיק פוליטית, ולמרבה הצער הסיכוי שיעברו את אחוז הסימה מזערי (ואם הם היו מספיק מנוסים פוליטית הם היו חוברים למרצ כשהיו יכולים).

    אבל מרצ היא מפלגה שיודעת להתנהל במערכת הפוליטית, אבל גם אכפת לה נושא הסביבה. ואם תחת ביילין הוא קצת נדחק, ברשימה החדשה עם ניצן הורוביץ, מוסי רז, ואילן גילאון הוא חוזר לתפוס את המקום הראוי לו, כפי שהיה בעבר במרצ.

    • כפי שהיה בעבר במרצ?!?!

      הצחקת אותנו, 20/01/09 00:16

      איזה עבר ירוק יש למרצ? כשזה מגיע לתכל'ס, הם תמיד בוחרים לעסוק בענייני הביטחון.
      החוק האחד של מוסי רז לייצוג גופים ירוקים? גם אותו כתב אלון טל (ואת מוסי מרצ זרקו ועכשיו נזכרו בו בכדי ליירק את עצמם).

    • כל מילה נוספת מיותרת!!! רק אנשי מרץ בתחום הירוקים. (ל''ת)

      בר דרור דוד, 20/01/09 03:18

      • כלומר מרצ הם כמו "הירוקים" ? (ל''ת)

        chulon78 , 21/01/09 18:27

      • אני מסכים איתך על הקביעה הזו...

        chulon78 , 21/01/09 18:28

        חוסר עשייה של עשרים שנה מול חוסר עשייה של 11 שנים.

        כן, יש דימיון מסויים בין מרצ לירוקים של ויסנר.

        רק התנועה הירוקה-מימד !!!

    • ראינו איך התנהלתם בכנסת האחרונה

      תומך תי''מ, 20/01/09 12:41

      מספיק בקושי קיבלתם מאדם טבע ודין ונכשל מצלצל מהחברה להגנת הטבע.
      אתה רוצה להגיד שיו''ר התנועה הירוקה מימד מלכיאור לא מנוסה פוליטית. הצחקת את זקנתי - אחד מחברי הכנסת היחידים (נכון לכנסת הנוכחית) שמסוגל ליצור קוליציות רוחביות חוצות מפלגות לצורך העברת חוקים סביבתיים בישתוף עם שאר חברי התנועה שעד היום עבדו עימו מחוץ לכנסת וכעת יעבדו יחדיו, מבפנים בכדי לשנות את המדינה.
      מה שמרצ לא עשו וגם לעולם לא יעשו

      • מרצ החדשה - הכי ירוקה

        אביתר, 21/01/09 00:53

        יש צדק מסוים בדבריך, אך הנבחרת החדשה של מרצ היא נבחרת ירוקה, מוסי רז קיבל שבחים רבים מאדם טבע ודין על עבודתו בכנסת, וסיעת מרצ הוכתרה כהכי סביבתית בכנסת ה15 (http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2244579,00.html)
        הצבתו של ניצן הורביץ במקום גבוה ברשימה החדשה מרצ מעידה על המחויבות העמוקה שראשי מרצ נותנים לנושא הסביבתי.
        אסור לפצל את הקול הירוק, אסור להצביע עבור רשימות שלא יעברו את אחוז החסימה.

        • אסור לפצל את הקול הירוק, זה בסדר כי מרצ ירוקה כמו שהיא אדומה

          chulon78 , 21/01/09 18:26

          או במילים אחרות - לא ולא.

          לקחת בן אדם שעשה אחלה סדרה בנושא איכות סביבה ולהפוך אותו לכהן גדול בנושאי הסביבה... לא נראה לי.

          מצד שני, יש לך מפלגה שלמה שמורכבת מאנשי סביבה וחברה שכבר שנים עוסקים בזה.

          רק התנועה הירוקה-מימד !

  • 5.

    אסור לבזבז רת הקול על מפלגות שלא יעברו את אחזו החסימה

    אלי, 19/01/09 23:17

    מצביעים למפלגה ירוקה מבוססת, ניצן הורביץ, מוסי רז ואילן גילאון הנציגים הירוקים בכנסת הבאה!

    בדקו את הלינק הבא
    http://www.youtube.com/watch?v=p3dl4yDEvR0

    • כמובן שאסור לבזבז את הקול... אבל למה על הערך ההזוי הזה ?

      chulon78 , 21/01/09 18:25

      מה שאתה בעצם אומר, זה שאני אמור להצביע למפלגה שבטוח תכנס מאשר למפלגה עם ערכים ?

      זה מה שאתה אומר ?

      כי אם כן, טוב שלא היית בתקופת המייסדים.

      רק התנועה הירוקה-מימד !!!

  • 4.

    מלכיאור בבית היהודי לא? (ל''ת)

    יערה א , 19/01/09 21:26

    • לא, הוא מימד - וכעת עם ערן בנימיני הם מובילים את התנועה הירוקה-מימד! (ל''ת)

      chulon78 , 21/01/09 18:23

  • 3.

    הירוקים זה פשוט בדיחה. רק התנועה הירוקה - מימד.

    יאירמ , 19/01/09 21:25

    המהפכה החברתית סביבתית כבר כאן. בואו ונעשה את השינוי הכל כך מתבקש.

  • 2.

    הירוקים כל כך נמוכים. שימוש זול בצבא ובפטריוטיזם העכשוי

    אורי כהן, 19/01/09 20:31

    רק התנועה הירוקה- מימד

  • 1.

    בהצלחה לתנועה הירוקה-מימד !

    חנן, 19/01/09 18:06

    מי יתן ואחרי הבחירות יוכלו מלכיאור, בנימיני וטל להמשיך לפעול למען הסביבה והחברה במסגרת כנסת ישראל!
    לפרטים נוספים על התנועה הירוקה-מימד - http://hayeruka-meimad.org.il/

    • מצטרף לאיחול אבל נא לא לשכוח

      Immanuel Goldstein, 19/01/09 18:41

      אחרי שתבחרו מוטלת עליכם אחריות כבדה- להוכיח שהפעם מפלגת הנישה היא בעלת זכות קיום.
      האנשים אנשים טובים ורבי פעלים, ואם ימשיכו בדרכם גם בכנסת אין לי ספק שיעמדו באחריות זו.

      • ההוכחה כבר כאן! מה שעשה הרב מלכיאור בכנסת מדבר בעד עצמו

        יאירמ , 19/01/09 21:23

        רשימת החוקים המדהימה שהוא חתום עליהם, בכל התחומים: חברה, חינוך, סביבה, נגד כפייה דתית ועוד. פשוט מדברת בעד עצמה (להרחבה כנסו לאתר התנועה הירוקה מימד).

      • ממש לא מפלגת נישה...

        אלי, 20/01/09 18:03

        מפלגה עם אידיאולוגיה סוציאל דמוקרטית ומצע הנוגע בלי פחד בכל השאלות הבוערות.

        כנסו לקרוא את המצע באתר התנועה הירוקה-מימד.