• 212.

    עוד שקרן מוסלמי נחשף

    הMפצח , 25/01/09 17:50

    הפעם די מהר.
    שילך עכשיו לבכות לחמאס.

    בערןץ אל ג'אזירה בכלל לא הראו אותו.
    לא מוזר לכם?

    כי נכון, או לא נכון, זה בכלל לא משנה
    לתעמולה הערבית. ברגע שישראל (התקשורת שלנו)
    נרתמה לטובת הדוקטור, זה כבר לא משרת את
    תהמולת ההסתה של כלי התקשורת האסלמים.

  • 211.

    למה יש לי הרגשה שהוא משקר או לא אומר את כל האמת (ל''ת)

    אני, 24/01/09 15:06

    • לא רק לך יש הרגשה כזאת. (ל''ת)

      הMפצח , 25/01/09 17:52

  • 210.

    לא חשבתי אחרת,היה ברור שחאמס לא יוותרו לד''ר!!!

    רחל, 22/01/09 13:36

    לאור העובדה שניהל שיחות אם התקשורת הישראלית,לכן ירו בביתו תתעוררו פלסטיניים החאמס לא רואה אותכם,ברצונם לשלוט וגם אותכם לא רואים.המטרה שלהם לשלוט בעולם כמו החיזבללה והכל מאירן שטיפת מוח לאיסלם הקיצוני ציר הרשע.נקודה.אם אכפת לכם תימרדו נגד ציר הרשע.

  • 209.

    כמו שהתקשורת הישראלית קיבלה ברצון את סיפור מוחמד א-דורה המפוברק

    איפה התקשורת ה''חוקרת'' כשצריך אותה?, 21/01/09 09:48

    ככה היא לא תנסה לברר ולא תעשה פולו-אפ על הסיפור הזה. כי מי יודע, אולי עוד יתברר חלילה שהחמאס אחראי להרג הזה ולא צה''ל...

  • 208.

    שום יתכן - חייבים לפרסם מסקנות בדיקה אמינות- וכמה שיותר מהר (ל''ת)

    יופיטר, 21/01/09 06:04

  • 207.

    הרצאה מאלפת של נתניהו בפני ילדי הדרום-דבר דבור על אופניו-כל אזרח ישכיל

    רוח הקודש , 20/01/09 22:11

    http://www.mako.co.il/vod/index/lomdim/VOD/itemId=6d9417a8abace110VgnVCM2000002a0c10acRCRD

    הנאה מובטחת.האמת בפשטותה הקדושה.

  • 206.

    בקשו שדור חוזר ראיון עם גבי גזית ביום שלישי ותראו מי האיש המתחזה (ל''ת)

    שקרן שקרן, 20/01/09 22:01

  • 205.

    העיקר התקשורת השמאלנית נתנה לו לדבר! (ל''ת)

    תתביישו לכם!!!!, 20/01/09 21:48

    • לא שמחים אבל גם לא מוכנים לשמוע עלילות כדוגמת עלילת הדם מוחמד אדורא שח

      ששששששששששש, 20/01/09 22:22

      י ככה מדינה ישראל מצטיירת בעולם משקרים שבונים החמס ושותפהם. זו התעמולה של החמס.

    • תגובה זו היא למגיב 204 (ל''ת)

      ששששששששששש, 20/01/09 22:22

  • 204.

    בנפול אויבך אל תשמח

    יואב, 20/01/09 20:33

    אני חושב שהמבצע חשוב בטח לתושבי הדרום, אבל צריך לזכור שבצד השני יש אנשים כמונו וקורים להם טרגדיות כמו לנו וצריך לתת להם אמפתיה שמגיעה להם.
    בהיסטוריה שלנו היינו למעלה ולמטה כדי לנו לזכור שאולי נחזור להיות למטה ואז נבכה שאף אחד לא מרחם עלינו...

  • 203.

    תקראו..

    ימנית גאה, 20/01/09 19:47

    אני לא חושבת שהרופא ידע שהחמאס הוא זה שירה את הטיל, אני לא מצדיקה את הרופא, לא את החמאס ולא את הגולשים...
    למרות שזה לא נראה ככה אני ימנית גאה, אוהבת ישראל, שונאת ערבים...

  • 202.

    איזה טוויסט מעניין בעלילה.... (ל''ת)

    מישהו, 20/01/09 19:39

  • 201.

    מ"חט א': אם יש ירי על כוחותנו אני לא אסכן אף חייל, אני מיד מוריד תבית.

    חדVחלק , 20/01/09 18:30

    כוח חי"ר מתקדם בתוך עזה ברחוב סבוך, אש נורת מכיוון ביתו של הרופא. המפקד חושש ממארב צלפים ומטענים ומודיע בקשר על מקור הירי, טנקים או מסוקים מנטרלים את הבית על מנת שחיילנו ימשיכו בדרכם, עד להפסקת הירי.
    לאחר בדיקה חלקית של צהל נמצאו רסיסים וגולה באחת הבנות. צהל מתחייב שהגולות הם לא בשימוש ישראל, ומבקש לבדוק את סיבות מותם של הבנות הנוספות, אך האב מסרבבב. למה? האם הוא מסתיר משהו? האם הוא לא מספר את כל האמת? האם החמאס הסתתר בביתו? האם הוא רופא ביום ופעיל בלילה? בנתיים אף אחד לא יודע וזה לא משנה.

    חיילנו לא הורגים חפים מפשע בכוונה, הם הורגים את מי שבא להרוג אותם ומיד, זאת מטרתו וחובתו של כל חייל במלחמה.

    לכל העצובים והצבועים שלא ראו מלחמה בחייהם, כשיירו עליכם או על ילדכם ותריחו את המוות ותשמעו את הכדורים והפחד ישתלט, אז תחשבו על כל החפים מפשע על הבנות על החתול על הכלב ואל תירו, תחכו תחשבו תחכו עד שירצחו אותכם, או שפשוט תתאבדו מפחד.

    *גם לוחמנו רוצים לחיות, ולא רק בשבילך.

  • 200.

    מה הבעיה לשים כדור בגולגולת שלה ,גם לאחר שהיא מתה.מעניין מי משקר.

    סמי, 20/01/09 18:24

    המלחמה הזו מראה כמה שקרים יכולים להפיץ מכונה משומנת של שקרים.היה סיפור על ילד שנורה ,ב ''תחקיר'' התברר שהאבן שהוא עצמו זרק פגעה ברכב קרוב ,והאבן חזרה ופגעה בו. ממש קל להאמין.מעניין לאיזה גבול ניתן לשקר.
    זה מסוג הסיפורים ,שמיהשו ירה ,והאדם ''נהרג'' כך מעצמו ללא קשר לזה שירה.מעניין ,ומשכנע!!!!!!.
    מכיר מישהו שהופך את השקר של עצמו למנטרה ,בשלב מסוים הוא שוכח שהוא בעצם את השקר ,ומתחיל להאמין לעצמו...האם זו הסברה?

    • נכון צודק, נאמין לערבים ולא לצהל שמגן עלינו ...

      השם שלך מתחיל ב0., 21/01/09 19:40

      סימן שאתה אפס גדול.

  • 199.

    אנטישמית (ל''ת)

    אוהבתישראל, 20/01/09 17:40

  • 198.

    המדינה צריכה לתבוע אותו על הוצאת דיבה (ל''ת)

    יהודי, 20/01/09 16:42

    • תגובה ל - 198

      דוד, 20/01/09 20:53

      לא את הדוקטור יש לתבוע את הכתב המעולל,

  • 197.

    העם הכי שקרן בעולם כולו-מגעילים בכדור (ל''ת)

    avnerba, 20/01/09 15:20

  • 196.

    אז למה הצבא אמר מיד שהוא הגיב לאש מהבית?

    לוגיקה בסיסית, 20/01/09 14:35

    לא משנה מה התוצאה הסופית, יוצא שצה''ל משקר.

    טענה א': אם הילדות נפגעו מאש צה''ל, אז הצבא משקר לגבי אש שנורתה מהבית.

    טענה ב': אם הילדות נפגעו מאש חמאס=הצבא משקר לגבי אש שנורתה מהבית.

    מסקנה: הצבא משקר.

    • זו מלחמה, שני הצדדים משקרים חופשי (ל''ת)

      gibenz , 20/01/09 17:21

  • 195.

    זה מסביר את הכעס של הרופא..

    jerom44 , 20/01/09 14:30

    כאשר התברר שנלקחו רסיסים מבתו..

    • וגם היסטרי. יושר זו לא תכונה של הערבים. (ל''ת)

      יושר, 23/01/09 00:02

  • 194.

    אם צה''ל היה מפגיז לא היה נשאר אף אחד חי, לפי דעתי (ל''ת)

    רומבר, 20/01/09 14:24

  • 193.

    אתם חייבים לקרוא את 178... (ל''ת)

    י-ה-ו-ד-י, 20/01/09 14:22

  • 192.

    שיאכל את הכובע ויחזור לחבריו ''שוחרי השלום'' בעזה.

    יעקב, 20/01/09 13:37

    יש פה מספיק רופאים, לא צריך אותו.

    • וגם אתה לך לעזה-זל (ל''ת)

      גל-יה , 20/01/09 19:33

  • 191.

    מה, זו הפעם הראשונה שנפגעים בעזה ובשטחים בדו''צ

    א, 20/01/09 13:31

    ומאשימים את צה''ל?! קחו כמה דוגמאות;
    1. מומד הדורה-מי ירה בו? אם לא המחבלים.
    2. התיירת קורי- נפלה לבור ומתה, לפני
    שטרקטור של צה''ל התקרב אליה !
    3. עכשיו פגיעות בבבית הד''ר בגולה שצה''ל לא
    עשה בה שימוש!

    הגיע הזמן שהתקשורת השמאלנית שלנו, תבדוק קודם כל את הנתונים ורק לאחר הוכחות, אז לפרסם! ולא העיקר הפרסום שגורם נזק ועוול גדול מאד למדינה ולצה''ל!

  • 190.

    על שלומי אלדר וערוץ 10 להתנצל שנתנתו במה לדר' החמסניק !!

    mm, 20/01/09 12:56

    על שלומי אלדר וערוץ 10 להתנצל שנתנתו במה לדר' החמסניק !!

  • 189.

    הסיפור האמיתי, כנסו..

    מקור יודע דבר., 20/01/09 12:40

    הרופא המסכן ובנותיו אכן היו ידועים לגורמי הביטחון ככאלה
    שאינם תומכי חמאס וטרור.
    הבעיה היא אחיו של הרופא שהוא איש חמאס ותיק, ביום
    האירוע חשב האח החמאסניק שיוכל להסתתר בבית אחיו
    הרופא.
    כוחות צה''ל ניהלו אש סלקטיבית לעבר האח החמאסניק
    שגרמה לאמל''ח שהיה ברשותו להתפוצץ !
    הבת הפצועה נפגעה בודאות מאמל''ח חמאסי, כפי הנראה
    חגורת נפץ.
    משום שגופות הבנות נלקחו ע''י הפלשתינים, לא התאפשר
    לצה''ל לבדוק גם אותן, אולם ההנחה היא שבסבירות
    גבוהה מאוד ניתן לקבוע שגם הן נפגעו מאותו אמל''ח !

    על אף ההבנה לכאבו העצום של הרופא, האמת צריכה
    להיאמר והיא שכנראה אחיו הוא שגרם למות בנותיו.

    • אם יש הוכחות צריך לפרסם אותן בהקדם האפשרי. (ל''ת)

      ירון, 20/01/09 14:27

    • ועכשיו תביא את המקורות לידיעה הנ''ל ..

      אסף, 20/01/09 14:54

      אשמח מאוד אם הילדות לא מתו מאש צה''ל ..

    • נשמע מאוד הגיוני - במיוחד לאור התנהלותו המחשידה בנוגע לרסיסים. (ל''ת)

      אירית, 20/01/09 15:01

    • שטויות. צה''ל ירה פגז וצהל הודה בכך! (ל''ת)

      א, 20/01/09 17:24

    • אם זאת האמת אללה-יסטור... (ל''ת)

      גל-יה , 20/01/09 19:36

  • 188.

    המסקנה של ועדת החקירה קבעה מה שמספר 173 ניחש (ל''ת)

    ספורי פוגי, 20/01/09 12:17

  • 187.

    הכל מבוים

    דנה, 20/01/09 12:16

    במקרה התקשר הד''ר לחברו העיתונאי, ששכח כנראה להשתיק את הטלפון והואיל בטובו לענות במהלך השידור החי ולשים את השיחה על ספיקר. זה לא נשמע הזוי? צפיתי בהתרחשות בשידור חי וזה פשוט לא הגיוני. משהו פה לא מתחבר לי, אני לא יודעת מה, אבל ידידנו שלומי אלדר צריך לספק תשובות.

  • 186.

    אני בשוק!! לא יכול להיות שזה החמאס. אין מצב שהם השתמשו באזרחים (ל''ת)

    חכם חלם, 20/01/09 10:54

  • 185.

    אופססס...עכשיו במי ישתלחו השמאלנים?

    אוריה , 20/01/09 10:37

    אתמול נכנסו בנו "הימנים" וטענו שאנו אכזריים, עכשיו מה?

    תכניסו טוב לראש שלכם, הימין לא מסתובב עם סכינים וחרבות ומחפש ערבים, אנחנו לא פחות מכם שואפים לחיים משותפים של שקט ושלווה.

    הכל טוב ויפה אך לא ניתן לרמוס ולהרוג במדינה הזו, המדינה היחידה שלנו, בשם מסעות השלום מול קבוצות הזויות.

    בזמן מלחמה התמיכה היא בצה,ל וזה גורף
    בזמן הפוגה (כיוון שאני לא מאמינה בשקט הזה) תחליפו דעות, אבל בחייכם שמרו על פרופורציות ותפסיקו לראות בנו את הצד העויין.

    ולחזור לכתבה.... הד,ר החביב שיכן בביתו מחבלים מרצחים מה הוא ציפה? שיזרקו פרחים וסוכריות על משפחתו?????

    אני מצטערת ובהחלט משתתפת בצערו על בנותיו,ילדים הם ילדים והם חייבים להשאר מחוץ למרחץ הדמים הזה.
    אבל מי בדיוק אתם רוצים לדבר? עם החמאס?

    • תומך ומחזק! (ל''ת)

      אני, 20/01/09 14:26

  • 184.

    בבקשה ....תאכלו תכובע!!!! (ל''ת)

    בבקשה, 20/01/09 10:33

  • 183.

    חייב להתנצל. למרות שזה לא מוריד מהטרגדיה ומהאשמה של ישראל (ל''ת)

    שוקי בוקי, 20/01/09 10:31

  • 182.

    על שלומי אלדר וערוץ 10 להתנצל שנתנתו במה לדר' החמסניק !!

    רן, 20/01/09 10:23

    העלו את הדר' החמסניק לשידור, נתנו לו במה להאשים את צה''ל ואת החיילים שעדיין נמצאים בעזה ומסכנים חייהם, והשלומי אלדר הזה עם הפרצוץ העלוב שלו והמשחק הצבוע מתחסד שלו נותן לו במה לתעמולה החמסית שלו!! בושה בושה בושה!!!

  • 181.

    האם שמתם לב אתמול בתוכנית של רפי רשף..????

    אירית, 20/01/09 10:21

    כל התוכנית חיכיתי לכתבה בדיוק בנושא הזה והיו מלא פרומואים לפני כן שהולכים לחשוף בעניין זה בדיוק והנה הגיעו לסוף התוכנית, ובסוף לא נתנו את הכתבה על העניין הזה.
    אני מניחה ששלומי אלדר לחץ עליהם לא לשדר את הכתבה הזו אתמול ברפי רשף ולא בלונדון וקירשנבאום ולא בחדשות ערוץ 10.
    הם יודעים שאחרי שתתברר האמת הנוראה על כל מסכת השקרים שהלכה שם עם שלומי אלדר, יעופו שם כמה עיתונאים כולל שלומי אלדר, שרצו והאשימו את צה''ל לפני שנעשה תחקיר אמיתי.
    ועוד הגדילו לעשות מסיבת עיתונאים בתוך בית חולים שם מאושפזים חיילינו האמיצים מלאה בהאשמות כנגד ישראל וצה''ל, ללא כל בדיקה של עובדות לאשורן.
    אפילו כשנרצח רבין, לא העיזו בתוך בית החולים לעשות מסיבת עיתונאים, אלא יצא איתן הבר מחוץ לבית החולים וקרא את ההודעה על הרצחו של רבין.
    בית חולים אמור להיות אי של שפיות ולא במה לשונאי ישראל!

  • 180.

    שלומי אלדר תהיה חזק..ואל תפסיק להאמין...יש עוד סיכוי שצה''ל הרג אותן (ל''ת)

    לועג לנלעג, 20/01/09 10:21

  • 179.

    איפה כל המתלהמים שתקפו את צהל ואת האימהות? (ל''ת)

    רוני, 20/01/09 10:16

  • 178.

    הסיפור הבא ישמע לכם הזוי

    אופיר, 20/01/09 10:10

    ביום רביעי 16 לינואר, בסביבות שעה ארבע אחרי הצהרים שוחחנו בטלפון עם אחד המכרים שלנו שחי בעזה.
    הוא סיפר לנו על אסון שהתרחש כ-100 מטר מביתו.
    לכאורה פגז של צה''ל פגע בביתו של רופא תומך ישראל והרג 3 מבנותיו.
    האיש, רודף שלום, וכו וכו וכו.
    באופן מפתיע ביום שישי 18 לינואר, פורסם הסיפור ע''י שלומי אלדר כאילו הוא מתרחש בשידור חי.
    חזרתי ממילואים, וביקשתי לברר שוב את הפרטים עם העזתי שסיפר לנו את הסיפור יומיים לפני התרחשותו.
    הוא טען שמדובר ברופא אחר.
    לי זה נראה הזוי!!!

    • 16 בינואר = יום שישי. ה-18 בינואר = יום ראשון. (ל''ת)

      אז גם אצלך משהו לא מסתדר..., 21/01/09 09:59

  • 177.

    שלומי אלדר בשרות מחבלי החמס...

    מרדכי מוטי אטיה, 20/01/09 09:10

    הכל בויים ע''י מחבלי החמס ואפילו ידעו ששלומי אח=לדר הבוגד נמצא בשידור ושמו לרופא אקדח בראש שיתקשר אליו ואלי בנותיו עוד בחיים כמו מוחמד דורא....

  • 176.

    למרות דמעות התנין של שלומי אלדר-טענתי מתחילה שהבית הופגז ע"י החמאס....

    prague , 20/01/09 08:05

    הרופא אמר שהבית שלו מסומן ע"י צה"ל ולכן החמאס הבגיז אותו. הסיפור כאן לא תמים כפי שמפורסם בעתונות ובתקשורת. הרופא יודע שלא אנחנו פגענו בו אך הוא מפחד לאמר זאת בגלוי.

  • 175.

    אם זה לא נכון, מדוע לא מסכים הד''ר לבדיקת הרסיסים?

    אירית, 20/01/09 07:58

    לפי כתבת הבריאות של ערוץ 1 אתמול, הוא ממש התפוצץ מכעס כשהוצאו הרסיסים מאחייניתו והועברו לבדיקה.
    זה מאוד מאוד מחשיד שהוא אינו מוכן לבדיקה של הרסיסים שהוצאו מבתו ואחייניתו.
    הוא טוען שלפי החוק הרסיסים אינם שייכים לישראל לצורך בדיקה ואומר ש''רק הוא יודע את האמת''...
    חבל שלא הייתה אפשרות לפני קבורת בנותיו לבדוק את הרסיסים אצל הנפטרות.
    אני ממתינה לסיום התחקיר הצה''לי, לא ייתכן שהדוקטור יגיע לישראל, יערוך מסיבת עיתונאים מאשימה בתוך בית חולים ישראלי בו שוכבים פצועי צה''ל, מיטב בניינו ואחר כך, כשמתגלות עובדות מאוד מעניינות לא יאפשר בדיקה בטענות שונות ומשונות.
    כולנו רוצים לדעת את האמת.
    וזו זכותנו, לאור ההאשמות החריפות שלו כלפי הצבא ולאור השסע שיש בעם כתוצאה מהאשמות אלו.
    ובנימה אישית, ללא כל קשר, בוכה עם הד''ר על מות בנותיו.

    • אם יביאו את כל משפחתו מעזה, הוא יסכים לניתוח-הוא יודע את האמת..כמוני.. (ל''ת)

      prague , 20/01/09 08:01

      • אז אם אני מבינה אותך נכון....

        אירית, 20/01/09 10:23

        אתה בעצם אומר שמתוך חשש למשפחתו המורחבת שנמצאת עדיין בעזה ומתוך חשש לעתידם, הוא מפחד ולכן אומר כאן דברים שאינם האמת?

  • 174.

    ביתו של הרופא ניפגע מירי פגז של החמאס..כי חשבו שכח צה"ל שם........... (ל''ת)

    prague , 20/01/09 07:57

    • הבית הופגז ע"ע החמאס ולא צה"ל..זה שקר וכזב של התעמולה המוסלמית........ (ל''ת)

      prague , 20/01/09 07:58

  • 173.

    בסוף המסקנה של צה''ל-הד''ר בעצמו פוצץ את הבית שלו (ל''ת)

    פראבדה, 20/01/09 07:33

  • 172.

    מצחיק .. פעם ראיתם רוצח שמאשים את עצמו??

    חוקר, 20/01/09 05:32

    שקרנייייייייייייייייייייייםםםםםםם

  • 171.

    מי חילץ אותו והביאו לטיפול בישראל? האם חילצו אותו תחת אש?

    יוני, 20/01/09 00:05

    האם התודה לחילוץ ולטיפול בחינם צריכה להיות תעמולה ארסית נגד ישראל?

    מי נושך את היד שמאכילה אותו ומטפלת במשפחתו?

  • 170.

    הביטו אתם חושבים שעשו אתנו מאצבע ממשלת מושחתים (ל''ת)

    ערבי גאה, 19/01/09 23:59

    • על מה אתה גאה?? שהחמאס גנב את כל הציוד ההומאניטרי ושם ילדים כמגן אישי

      prague , 20/01/09 09:30

      אם אתה גאה כל-כך, הצטרף לאחיך בעזה.

  • 169.

    The way I read the posters

    idiot 1, 19/01/09 23:28

    here, the good doctor will end up in an Israeli jail

  • 168.

    מה אכפת לי ? הוא היה צריך להוצאי אותן למקום בטוח !

    ron, 19/01/09 23:12

    ולא להזמין טנקים לכל מיני מקומות !

  • 167.

    ואולי הגולה מהגראד שהתפוצץ מתוך חדרי הבנות ?!?!

    שווה בדיקה, 19/01/09 23:10

    לא סביר שהחמס יכוון לעבר ביתו של הד''ר, אלא שאולי הייתה ''תאונת עבודה'' של מישהו שהתעסק עם הגרד מתוך חדרי הבנות......

  • 166.

    מעניין! לא להאמין למחבלים!

    איגור, 19/01/09 22:25

    באתר המתחרה לאתר זה אגב אפילו לא טרחו לציין שהתחקירים מראים אחרת ממה שהד''ר המהולל טוען.
    לא פלא שאומרים שהתקשורת משתפת פעולה עם האויב :)

    כל הכבוד למעריב שלפחות מנסה להיות אובייקטיבי.

  • 165.

    גסת רוח זו מחמאה לאשה הזו איזה חוסר רגישות ואכזריות להתקיף בבוטות (ל''ת)

    אדם שלפני רגע איבד את כל עולמו., 19/01/09 21:38

    • האשה הזאת ידעה מה היא אומרת. עובדה! ואני מבינה את ההתפרצות שלה (ל''ת)

      אמא, 23/01/09 00:06

  • 164.

    אולי בכלל זה קסאם או גראד טועה שפגע בבית ושוגר מדרום לו... (ל''ת)

    שווה בדיקה !!!, 19/01/09 20:54

  • 163.

    הינה, יצא המרצע מן השק...תמשיכו לחנך את ילדכם לשנאה בתוכניות הילדים... (ל''ת)

    רועי, 19/01/09 20:36

  • 162.

    ד''ר לנוכלות ואולי אף לרוצח בע''מ מי יודע (ל''ת)

    אין אמונהבגויים אפילו 40 שנה בקבר, 19/01/09 20:31

  • 161.

    סביר מאוד שהוא ידע מי פגע אבל רצה טיפול בישראל

    שירה, 19/01/09 20:09

    ולהכפיש את ישראל מול כל העולם על הדרך....
    מעניין שעשה מסיבת עיתונאים מייד לאחר המקרה.

  • 160.

    גם אם החמאס הרג אותם זה לא משנה לו

    שוקו, 19/01/09 19:21

    מבחינתו ''אב השנה'' עדיין יעשה תעמולת אנטי-ישראלית עם דם בנותיו.

  • 159.

    ד''ר אבו אל-עייש

    יוסי, 19/01/09 18:58

    הרי לא חשוב מי פגע בבנות אל-עייש - אצלנו כבר הזדרזו והתנדבו לתלות את האשמה בצה''ל.
    יש סבירות גדולה שהחמאס ירו לשם טיל בכוונה תחילה.
    אני מקווה שאם יוכח שהפגיעה היא מטיל חמאס יתראיין הד''ר הנכבד ויבקש סליחה ומחילה
    מצה''ל , אותו האשים בירי.

  • 158.

    נכון מאוד - כפי שנכון כי'' ייתכן מאוד'' שרבין התאבד (ל''ת)

    אלכסנדר נדיר, 19/01/09 18:16

    • לא שמעת על המיקרה של אדורה ?

      yosi3943 , 19/01/09 18:24

      המיקרה של אדורה היה עלילה במיליון אחוז !
      השקרנים נמצאים בצד שלנו ?
      השקרנים נמצאים בצד הפלסטיני !
      אז אצלי זה יתכן מאוד בלי מרכאות.

      • נו באמת - השמאלנצי'יקם שלנו הרי עושים לערבים אוניברסיטה בשקרנות (ל''ת)

        מה אתה עונה לו בכלל, 19/01/09 22:33

        • למה להם ללכת לשמאלנצ'יקים

          שושלה10 , 19/01/09 23:08

          הם הולכים ישר למאסטר - ביבי השקרן והפנטזיונר

  • 157.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 19/01/09 18:01

  • 156.

    חיילים גם מתו מירי כוחותינו

    אבי, 19/01/09 17:50

    למלחמה השלכות רבות:
    כולל מוות של אזרחים תמימים וכולל מוות של חיילינו מאש כוחותינו.

    זה היה ידוע מראש ואין להתפלא כשזה קורה
    עדיין המלחמה הזאת היתה נכונה וצודקת!

    כמו שאמר אבא של חייל שנהרג מאש כוחותינו שהוא מבקש לחבק את החיילים שירו בבנו!

    גם הדוקטור היה צריך לחבק את החיילים שבאו לשחרר את עזה מכנופיית הטרור של החמאס שהפכה את התושבים לבני ערובה!

  • 155.

    שמאלנים גורמים נזק גדול ליהודים. לא נשתוק (ל''ת)

    ברוך, 19/01/09 17:27

    • אם הימין לא היה מחרב כל חלקה טובה

      שושלה10 , 19/01/09 23:10

      המדינה הזו כבר מזמן הייתה משגשגת ופורחת. אתם הורסים כל מה שאתם נוגעים בו.

      • אם לא היית משלשל שטויות היינו מבינים אותך (ל''ת)

        הכל ב''אשמת הימין והיהודים'', 20/01/09 01:22

  • 154.

    זה הרי ברור שהוא עשה את זה כדי לקבל כסף

    אורי, 19/01/09 17:27

    מביטוח לאומי.
    רופא טיפש..עכשיו שהחמאס ישלם לך כסף.!

  • 153.

    מקרה מוחמד אדורא שחי עד עצם היום הזה חוזר?- (ל''ת)

    נכ, 19/01/09 17:04

  • 152.

    ההתלהמות של גב' שטרן נגד הרופא מעזה פשוט מכוערת (ל''ת)

    רויטל, 19/01/09 16:30

    • אבל מסתבר שהיא צדקה (ל''ת)

      שששששששששש, 19/01/09 17:01

      • מה הקשר? (ל''ת)

        mafteach, 19/01/09 22:19

        • מה הקשר בירה נשר {אנשים סרט} (ל''ת)

          jimbo, 20/01/09 08:04

  • 151.

    די להאשים את צה''ל ועוד בשידור חי בטלווזיה

    ראיתם כולכם!!!!!ערבים שקרנים!!!!, 19/01/09 15:20

    מגעיל ובנוסף הוא עושה מסיבת עיתונאים בבית החולים בו הוא מקבל טיפול ומגנה אותנו

  • 150.

    מה הקטע, הצבא כבר הודה שהוא ירה פגז על הבית כי ''ירו משם צלפים ''

    גילי, 19/01/09 15:13

    אז מה קרה? צבא הגנה לישראל משקר ומחרטט?

    • לא, הצבא לא משקר, אחד הצלפים כנראה ירה באחיינית של הרופא (ל''ת)

      001 , 19/01/09 18:58

      • ואולי אחת מבנותיו היא הצלפית. (ל''ת)

        שירה, 19/01/09 20:14

    • לא פשוט

      הראל, 19/01/09 22:51

      צה''ל אמר שראו אש מכיוון הבית
      אז אוליי החמס ירה וצה''ל זיהה אש ואז ירה לשם.....אולי נחכה לתשובות

  • 149.

    אין להוציא זאת מכלל האפשרות !

    שרגא רפאל , 19/01/09 14:54

    השיטות של אירגון טרור הן מלאות בהפתעות ואין להם שום בעיה לפגוע דווקא בילדים על מנת להכפיש את ישראל בעיני העולם.הרי חוץ מלהוליד עוד ועוד ילדים הם לא עושים שום דבר אחר, הם לא טובים לשום דבר חוץ מאשר לזרוע הרס מתוך קינאה.
    הם גם נוהגים להחזיק ילד כאילו פצוע ולרוץ איתו מול המצלמות הלוך וחזור כך שיראו כאילו נפגעו עשרות ילדים.
    ההגזמות הן חלק מתעמולת אירגוני הטרור וההכחשות מרימות את המוראל של נתיניהם.
    אשריך ישראל שאלה הם אויביך.

  • 148.

    אף אחד מהטוקבקיסטים לא מצא לנכון לפחות להזכיר

    ד''ר אבו אל- עייש, 19/01/09 14:45

    את הממצאים החדשים בעניין זה לגבי זהות היורים על בנותיו של הד''ר?
    אתמהה????????
    הרי לפי זה הכתבה משוללת בסיס מלכתחילה!!!!!!!!

  • 147.

    המומה מהתגובות

    עדי, 19/01/09 14:12

    מגיבים גזענים ובורים. המונים שבולעים כל דבר שהמנהיגים הצינים שלהם אומרים להם, בלי לבדוק כלום, ועל כן מצדיקים כל הרג המוני של ילדים. איך אפשר להתפלא על האירופאים בשנות השלושים, שהאמינו למנהיגים שלהם שהיהודים משתלטים על המסחר ושותים דם של ילדים נוצרים? אתם לא שונים מהם. האם בדקתם יום אחד מה קרה בגדה המערבית ובעזה כשאתם חשבתם שאוסלו וההתנתקות סיימו את הכיבוש ואת המצור? האם חשבתם פעם אחת על הפלסטינים כשלא היו קסאמים? ואם הפלסטינים אשמים במצבם כי הם בחרו בחמאס, האם גם לנו מגיע מצור והרג כי אנחנו בוחרים שוב ושוב בהנהגות ימניות, פשיסטיות, סרבניות הסכמים, שפוגעות בנו ובפלסטינים כאחד? אתם מגעילים אותי. יום אחד תתביישו שלא השתתפתם בהפגנות נגד המלחמה ואני אהיה גאה.

    • כל הכבוד יא עדי

      Ahmed123 , 19/01/09 15:16

      בזכות יהודים טובים כמוך אנו נצליח במאבק שלנו נגד היהוד ונגד אמריקה.

      ואז, אחרי שנכבוש את פלסטין כולה, נשחוט את כל הגברים היהודים, נאנוס את כל הנשים שלכם, ואת הילדים הקטנים נהפוך לעבדים, עד שיגדלו ואז נשחוט גם אותם.

      אצלנו אף ערבי-מוסלמי לא יתנגד, כי אנחנו מגיל 3 כבר יודעים מה צריך לעשות, זה כתוב בקוראן.
      כמו שלא ראית אף ערבי מוסלמי מגנה שום פיגוע טרור, ככה את לא תראי אף ערבי מוסלמי מתנגד למה שכתבתי למעלה.
      במקום זה את תראי אותי שוחט את בעלך ואונס אותך להנאתי לקול תרועתם של חברי הערבים המוסלמים.

      מה שטוב זה שגם עכשיו שאת והחברים השמאלנים המטומטמים שלך קוראים את זה, זה לא יגרום לכם להפסיק לתמוך ולעזור לנו על-ידי זה שאתם מגנים את הצבא שלכם.
      אז אני יכול לספר מה התכנית שלנו בלי לפחד.

      יופי, יא עדי, תמשיכו ככה ולנו יהיה יותר קל לעשות את העבודה.

      דרך אגב, אני גאה בכל הלוחמים הפלסטינאים האמיצים שעמדו מול האוייב הציוני, במיוחד אני גאה בילדים שהפכו לשאהידים וגרמו לנו לנצח במלחמה. הרי למה שמנו את הלוחמים הכי טובים שלנו בקו החזית אם לא בשביל זה?

      • כל מילה שכתבת...הפקת מרגליות (ל''ת)

        נהניתי לקרוא- כלהכבוד, 19/01/09 16:17

      • לגב עדי

        אזרח פשוט, 19/01/09 16:37

        רציתי להגיב על דברי ההבל שלך אך AHMED123 הקדים אותי והסביר לך בשפתן הציורית את האמת שאת לא רוצה או אולי לא מעונינת או אולי לא מסוגלת להבין.
        די באם תאזיני לקול האמת של דובר החמס מהיום שאת דבריו את מקבלת ומאמינה להם בכל לב ותביני [אני בספק רב] מה צופן לנו העתיד.

        ואסיים בדבריך ''
        יום אחד תתבישי במה שכתבת ומה שאמרת ועל כך שלא השתתפת בהפגנות בעד המלחמה'' [אך זה עלול להיות מאוחר מדי לכן לא אוכל להיות גאה]

      • תודה אחמד, אני אוהב את הפתיחות שלכם (ל''ת)

        איש שמאל שפוי ביותר, 19/01/09 18:04

    • מתי תביני שכל הערבים רוצים אותנו עמוק בים (ל''ת)

      רבקה, 19/01/09 16:31

    • הפלסטינים הם אלה שמעלילים על היהודים ומשקרים !

      yosi3943 , 19/01/09 17:47

      הפלסטינים גרועים בדיוק כמו אלה שהעלילו שהיהודים שחטו ילד נוצרי בשביל מצות.
      פיליפ קרסנטי מצרפת תבע את התחנה של "פרנס 2" בקשר למוות של אדורה וזכה.
      הפלסטינים אומרים שרק 48 לוחמי חמאס נהרגו וכול השאר אזרחים ושלנו נהרגו מאות חיילים.

      • טענת החמס

        dasd, 20/01/09 14:30

        לא אתה לא צודק, החמס אומר שסה''כ מתוך 1300 הרוגים 1450 מהם ילדים...

    • לא בדקנו ואת??

      הראל, 19/01/09 23:02

      האם בדקת אם בזמן הזה הם התחמשו ולא כדי להגן על עצמם אלא כדי להרוג בנו ובילדינו
      האם ראית אם כל כספי הסיוע עברו בכדי לעזור או לקנות נשק האם היית שם כדי להבין עד כמה הם אוהבים אותך אם לא אז אוליי תיסעי לשם לשבוע ואז נדבר אם בכלל....

      • אתם צמאי דם ונקם ושום הסבר יחב''ליסטי ישנה את זה (ל''ת)

        t, 20/01/09 10:17

  • 146.

    את זה לא תראו בערוץ 10 בשידור חי (ל''ת)

    יקירמרכז , 19/01/09 13:20

  • 145.

    אם גולה היא

    שיעור בלוגיקה, 19/01/09 13:10

    מה שנמצא בראשה של האחיינית
    וגולה כידוע לא נכללת בנשק התיקני של צה''ל
    ז.א שהחמאס השתמש בה
    מסקנה -האפשרות היא שחמאס משתמש בגולות גם
    כנשק,ובילדים כלוחמים ,וכידוע גם כמגן אנושי.

  • 144.

    לא הולך לשלומי אלדר... (ל''ת)

    בזמן האחרון.., 19/01/09 13:02

  • 143.

    כנראה אותו ד"ר בכיין היה לכאורה סייען של השב"כ ?!

    khag , 19/01/09 12:55

    מעניין שדווקא אותו ואת בנותיו העבירו לישראל !!!
    למה לא עזרו לעוד פלסטינים ???

    • אולי בגלל פרוטקציה - הוא עבד בתל-השומר. יא אהבל (ל''ת)

      1+1, 19/01/09 14:01

  • 142.

    כל הכבוד לאמהות - לתפארת מדינתנו

    קובי, 19/01/09 12:54

    כל הכבוד לאמהות - לתפארת מדינתנו
    כן ירבו

    • אתה מתכוון לבהמות (ל''ת)

      גל, 20/01/09 17:05

  • 141.

    ומה אומר עתה פרופ' רוטשטיין אשר איפשר את הפרופוגנדה הזאת במתקן ממשלתי (ל''ת)

    איציק המרכז , 19/01/09 12:39

  • 140.

    לא לתקשורת רדודה,מדקלמת,מטעם,הדוחפת אג'נדות של עצמה.כן לתקשורת מאוזנת (ל''ת)

    gadii , 19/01/09 12:23

  • 139.

    מה זה משנה הנזק כבר נעשה

    טל, 19/01/09 12:05

    כל רשתות הטלויזיה העולמיות ראו את התייפחותו של הד''ר הנכבר וכעת כולם חושבים שכל הרוגי עזה מתו בנסיבות דומות-צה''ל נכנס לבתים ויורה באזרחים תמימים

    • זה לא משנה לו אבל לנו...

      הראל, 19/01/09 23:07

      בגלל ורק בגלל שהסיפור יצא לתקשורת בצורה כזאת אז אם באמת הירי הוא מהחמס אז ההד התקשורתי יהיה בהתאם על כל השקרים שלהם והכאב שיש לכולם והזעם בעולם יחזור אליהם כבומרנג

  • 138.

    ד"ר יקר, עם חברים כמו שלומי אלדר והחמאס, אין יותר מדי עתיד (ל''ת)

    ארצי , 19/01/09 11:32

  • 137.

    קצת פרופרציות אנשים

    ערן12 , 19/01/09 11:17

    עם כל הצער והכאב
    סיפור עצוב קטן ושולי
    היתה פה מלחמה, הם נהרגו, וזה בכלל לא משנה איזה צד הרגם
    שורה תחתונה, חד משמעית, לגבי כל הרוגי המלחמה הפלסטינים הלא מעורבים:
    הלב כואב עליהם ועל בני משפחותיהם
    ועדיין
    הם אשמים במותם.
    אף אחד לא ביקש מהם לתת יד עם החמאס.
    אין תרוץ, להתנהגות של עם שלם כמשתפי פעולה עם טרור נגד מדינה שלמה.
    אין "לא מעורבים"

  • 136.

    בכל מקרה עזרנו להרוג את המשפחה הזאת

    עדי, 19/01/09 10:55

    לאורך ימי המלחמה התנהלו עימו שיחות טלפון פומביות ברדיו ובטלוויזיה, באמצע הקרבות. מיקי חיימוביץ דיברה איתו כשעל פניה מרוח המבט הכה מוכר מלא החמלה, גבי גזית נטש את משמרתו באמצע התוכנית בשביל לנסות לכוון את התותחים הלאה מביתו. אנחנו נתנו לו להבין שהוא לא צריך לברוח מביתו ''מבצרו'' כי יש לו חסינות. האומלל ישב בביתו בוטח בחבריו הכתבים שהשתמשו למענו באון ליין שיש להם אל הרמטכ''ל. וכמו כרוניקה ידועה מראש זה קרה, אולי פגז שלנו שתעה בדרך והגיע אליו, או אולי מישהו מבני עמו שכילה בו את זעמו.
    אולי אם היינו משכילים לעזור לו בשקט, הטרגדיה הזאת לא היתה מתרחשת - אבל איזה ''סיפור טוב'' בשידור חי היינו מחמיצים....

    • ברור, תמיד אנחנו אשמים (ל''ת)

      יקירמרכז , 19/01/09 13:20

  • 135.

    לא לתקשורת זולה,מדקלמת,מטעם,הדוחפת אג'נדות של עצמה.כן לתקשורת מאוזנת ו (ל''ת)

    gadii , 19/01/09 10:40

  • 134.

    ש-ק-ר-נ-י-ם !!!!!!......יש גבול לחוצפה!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודי שפוי, 19/01/09 10:22

  • 133.

    כמו שאמרנו החמאס חיות - בטח פוצצו את הבנות שלו בכוונה...

    SeeFar , 19/01/09 10:22

    ברק טיפל בחמאס בדיוק כמו שצריך

  • 132.

    שקרנים

    מתפוצץ, 19/01/09 10:00

    כל נודעות דובר צהל שקריות והסיפור הזה רק פתי גמור יאמין לו
    תפסיקו לשקר רצחתם את הבנות שלו בדם קר ומה עם שאר ההרוגים האזרחיים?

    גם שם החמאס ירה בהם?

    • כן!!!

      dasd, 20/01/09 14:21

      כן!!!

  • 131.

    העתונות החופשיה

    חיים, 19/01/09 10:00

    תחילה מאשימים את צה''ל מר שלומי אלדר
    אחר כך בוקים מי ירה (מזכיר מאד את מות הילד הלפשיתנאי בימי האנטיפדה)

    הממצאים מראים בסופו של דבר שהירי ןהפרובוקציה, נעשתה ע''י האויב להכפיש את פניו של צה''ל והעם הישראלי בעיני אומות העולם
    ומי עוזר להם בסופו של דבר מר שלומי אלדר
    שביום העצמאות הבא של ישראל ייקרא להדליק משואה עם ירון לונדון וצוות ערוץ 10
    כל הכבוד לעיתונות החופשיה במדינת ישראל

  • 130.

    עושים לרופא הזה רצח אופי. בושה

    ד, 19/01/09 09:37

    אין להצה''ל הסבר לזה אז שותלים אייטמים אבסטרקטים בשביל לעשות לרופא הזה דה לגיטימציה ...

    קודם היה אייטם שצה''ל טענים שהיו מהבית שלו יריות וההפצצה של הבית שלו הייתה מוצדקת ...

    עכשיו פתאום לא צה''ל הפציצו ... אולי ....

    בושה וחרפה לצה''ל . תנו לאיש הזה התנצלות וזהו!

    • צה''ל הרשמי טרם הגיב על המקרה. הכל שמועות.

      Eחד, 19/01/09 12:47

      תלמד להקשיב לתקשורת, גם שלנו וגם שלהם.
      דובר צה''ל עדיין לא נתן תשובה לשאלה מה קרה שם, וגם אתה - כדאי שתמתין עם ההאשמות. ראינו כבר את מקרה א-דורה ורבים כמותו.

  • 129.

    אם בני עמו .אם אלו שפגעו בו ובבני מישפחתו. עליו להתגייר ולעבר להתגורר

    פקק תנועה , 19/01/09 09:29

    בישראל .עם בני מישפחתו לאחר שכולם התגיירו .

  • 128.

    ok, we got it, but

    rescom , 19/01/09 09:28

    How much longer must everybody who reads maariv see the picture of the crying doctor. Does he really believe Israeli soldiers shoot indiscriminately or just for the hell of it and not because they were returning fire?

  • 127.

    קורים לדבר זה צחוק הגורל (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/01/09 09:14

    • מי שנילחם בגורלו סופו להפסיד (ל''ת)

      פקק תנועה , 19/01/09 09:15

  • 126.

    חרטטנים

    wise , 19/01/09 09:05

    ברק שיחקת אותה - מבצע מושלם לחלוטין!

  • 125.

    שלומי אלדר אתה בוגד ודובר החמס בישראל...גועל נפש אתה וערוץ 10 (ל''ת)

    herzi33 , 19/01/09 09:03

    • אנשי ימין בולטים ברשעותם וכסילותם

      בואו נאמר את האמת, 19/01/09 21:04

      ביחוד התגובות באדום של טוקבקיסטים כמו 125 הפגוע בראש וטיפש כמו נעל .

      • גם אם תתנפץ לך האמת בפנים... תגיד שצה''ל ירק עליך.... (ל''ת)

        תסלח לי אדוני....אההמממ.... הנכבד,, 19/01/09 23:14

  • 124.

    מה זה משנה? העיקר נפגעו חיילי אויב (ל''ת)

    יהודי, 19/01/09 08:53

  • 123.

    להעיף את שלומי אלדר דובר החמאס מערוץ עשר ולא חרם על הערוץ הזה (ל''ת)

    אייל, 19/01/09 08:33

  • 122.

    האמת עוד תתגלה ואני לא מבינה בגלל שהוא ד''ר בשיבא אז כל הפרסום הזה????? (ל''ת)

    אחת שלא מבינה את העיתונאים, 19/01/09 08:32

  • 121.

    ותחשבו על זה.

    יש לי תיאוריה., 19/01/09 08:21

    לא העלתם בראשכם את האפשרות שגם החמאס שמע על העזרה לדר' וגרר את צה''ל לפעול שם? הם מנובלים ומסוגלים להרוג את משפחתם ולו רק שצה''ל יצא רע.

    ברגע ששמעו שעוזרים לו , התקרבו וירו מביתו וגררו את החיילים לבצע ירי לשם.

    לא מאמינה להם, שקרנים , חמאס (בספרדית( על חמאס.

    • חמאסניקים תכמנים (ל''ת)

      וי....אתה או את צודקים....., 19/01/09 12:13

    • כל הכבוד על הפגיעה ברופא- אין לכם לב (ל''ת)

      לחמאס, 19/01/09 16:19

  • 120.

    הבקשות שלו להזיז את הטנק מעיתונאי עשו כותרות ונתנו רעיון לחמס

    patish4 , 19/01/09 08:18

    במקרה הזה יתכן והעיתונאים אחראים ישירות למצבו של הדוקטור

    • ועוד יסתבר שרוב הפגיעות בנשים וילדים היו בסיגנון הזה כולל באונר'א (ל''ת)

      patish4 , 19/01/09 08:20

  • 119.

    איפה כל עיתונאי השמאל ''מטעם'' שישר האשימו את ישראל? (בועז גאון למשל...) (ל''ת)

    פסיכולוגית, 19/01/09 08:00

  • 118.

    אבל צה''ל כבר אישר שירה אל צלף. שקרנים סדרתיים (ל''ת)

    יחליפו שקר 1 בשקר 2?, 19/01/09 07:52

    • צה''ל לא אישר. הכל שמועות. החקירה טרם הסתיימה.

      Eחד, 19/01/09 12:49

      כנראה שאתה מאלה שמראש ברור להם מי אשם, ולכן העובדות לא חשובות בעיניך.

  • 117.

    אני מפסיק ליתרום כסף ודם למד''א יש גבול (ל''ת)

    תורם קבוע (לשעבר), 19/01/09 07:32

    • צודק בהחלט

      drorc4 , 19/01/09 11:17

      לא יתכן שאת הדם שאני תורם למדא יעבירו לערבים לאויבי ישראל ואחר כך יטענו שחסר דם במדינה חוצפה והתחסדות של יפי נפש במרכאות כפולות

  • 116.

    עזתים תפנימו:האוייב האמיתי שלכם הוא החמאס והנייה השפן בראשם! הוא יכול (ל''ת)

    היה ליקרוא להפסקת אש הרבה קודם ולהציל חיים ורכוש!, 19/01/09 07:16

  • 115.

    כותרת לא אמינה

    בין, 19/01/09 07:11

    הכותרת מטעה בגדול

    אני כבר מזמן הפסקתי להאמין לפוליטיקאים, לדובר צה''ל ולעיתונאים מטעם.

    • אבל לחמ''ס אתה כן מאמין ?! תצטרף אליהם (ל''ת)

      גולי, 19/01/09 08:31

    • מציע לך להאמין רק למשעל, שאמר שאין בכלל נפגעים לחמאס...חחחחחה (ל''ת)

      Eחד, 19/01/09 12:50

  • 114.

    גם אם נהרגו מאש צה''ל האחריות היא רק על חמאס (ל''ת)

    גדי, 19/01/09 06:57

  • 113.

    זה כל כך שקוף שהם יעשו כל פרובוקציה אפשרית להיות אומללים (ל''ת)

    herzi33 , 19/01/09 06:56

  • 112.

    אין לצפות שהוא יתנצל

    אורה, 19/01/09 06:43

    הרי הוא מוסלמי וככזה הוא נאמן לתרבותו ועמו. הוא לא התחנך בבתי הספר הישראליים והיהודיים שלנו הבאים להתנצל על עצם היותנו בחיים. התעמולה כבר נעשתה והחמס יצא כשידו על העליונה. משפחת הרופא קיבלה טיפול רפואי מעולה בבתי החולים בארץ והוא עשה את תעמולתו כשהוא מנצל לשם כך את אנשי התקשורת שלנו ואת הבמה הציבורית הרחבה שנתנו לו. אה כן,...וגם את הלחי השניה שהושטנו...
    ככה זה הישראלים. טפשים.

  • 111.

    How much do the parents get payed for sacrificing their children for (ל''ת)

    the Molech job, 19/01/09 06:39

  • 110.

    החמאס אחראי להרג הזוועתי בעזה

    נעמן שפוי, 19/01/09 06:33

    החמאס אחראי להרג הזוועתי בעזה - כמו גם לפשעי המלחמה בבאר שבע

  • 109.

    If shoving their women and children in harms way didn't kill them, (ל''ת)

    then they do the job for propoganda. typical, 19/01/09 06:24

  • 108.

    אני מתאר לעצמי ש כשליש מההרוגים וההרס עשו החמאס (ל''ת)

    alonile , 19/01/09 05:52

  • 107.

    לכן עתונאים .חשוב להיות מדוייקים לעשות תחקיר לפני שרצים לספר ולעשות נז (ל''ת)

    נזק.לבדוק לכתוב, 19/01/09 05:39

    • לכן עם כל הבדיחה שבעינין דבקה עדיף על כל הטלביזיה והעיתונים (ל''ת)

      אחמד, 19/01/09 07:45

  • 106.

    מטרת שלומי אלדר = אני מוסרי , הומני,שונה אני רואה רחב

    ערוץ 10, 19/01/09 05:17

    שלומי יש לך תפקיד תעשה אותו לא ימינה לא שמאלה - קדימה .

    • אחלה תגובה, צודק במאת האחוזים!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      זה שמסכים, 19/01/09 07:51

  • 105.

    מוסלמי הוא מוסלמי . הוא שקט רק מתוך אינטרס . (ל''ת)

    ניר, 19/01/09 05:12

  • 104.

    עוד שלושה רוצחות מתו;ילא גם את השניים שנשארו; (ל''ת)

    סני, 19/01/09 04:42

  • 103.

    עלילת אדורה 2 -בלי שום קשר מנהיגי החמאס אשמים ודמו של בני עמם על ראשם! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 19/01/09 04:29

  • 102.

    זה ממש משנה........................... (ל''ת)

    אורלב , 19/01/09 03:45

    • אתה דפוק (ל''ת)

      alonile , 19/01/09 05:49

  • 101.

    שוב אנשי הקונספירציה על רצח רבין ממציאים סיפורי פנטזיה?

    עמנואל , 19/01/09 03:11

    הרי צה"ל בעצמו אומר שירה על הבית.

    אז עכשיו ראו משהו שנראה גמו גולה. נו באמת.

    תאחזו בכל קש בשביל לנקות את מצםפונכם מהדם? זה לא יעזור!

    • תגיד אתה גם מרביץ לעצמך כשאף אחד לא רואה. שנאה עצמית זו מחלה ברת טיפול (ל''ת)

      alonile , 19/01/09 05:51

    • עמנואל כדור כחול לבוקר ולבן לערב ולא ההפך (ל''ת)

      patish4 , 19/01/09 08:24

    • גם אני ממליץ לך על כדור - גולה כזו כמו שרואים ב CT

      Eחד, 19/01/09 12:53

      צה''ל הרשמי לא הודה בכלום, הכל שמועות מפי עיתונאים. הנושא עדיין בחקירה.

  • 100.

    כן. וגם בפצצות זרחן אנחנו לא משתמשים. ובכלל, הרגנו מישהו? אנחנו?

    טהורים ותמימים. שנו טוב בלילה., 19/01/09 03:09

    לא הרגנו, לא טבחנו, לא הרסנו, לא פוצצנו, בכלל לא היינו שם, זאת היתה הרוח שחלפה דרך בית הרופא והפילא\\ה עציץ על בת אחת, טלוויזיה על אחרת, ואת השלישית גלגלה בשטיח והעיפה דרך החלון בדיוק כשעבר שם פלמינגו שחמאס המנוולים העירו עם כל הפיצוצים שלהם וגרמו לו להרוג את הילדה המסכנה.
    ואת הרופא הרי אנחנו העסקנו, ובאשתו המתה אנחנו טיפלנו יפה כל כך, אז שיבוא ויאשימו אותנו בפשעי החמאס, ועוד עם עציץ וטלוויזיה ושטיח ופלמינגו?!
    אי אפשר להבין את התשקורת ואת הסמולנים ואת השלומים האלה. שונאי ישראל.

    • אנשים כמוך זה עצוב (ל''ת)

      alonile , 19/01/09 05:51

    • אחלה צבא, אחלה מוסר , אחלה שנת לילה :) (ל''ת)

      ישן טוב בלילה, 19/01/09 07:52

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      נטע, 19/01/09 08:01

    • אתה כל כךמתוק שבא לאכול אותך עכשיו ומיד.אולי תעבוד באלג'זירה??? (ל''ת)

      patish4 , 19/01/09 08:26

    • ישן מצוין! בייחוד ביודעי שאנשים כמוך לא יעברו את אחוז החסימה! (ל''ת)

      Eחד, 19/01/09 12:55

    • אני אכן לא ישן טוב. כי המלאכה טרם הושלמה... (ל''ת)

      אילן, 20/01/09 04:50

    • גם משעל, נסראללה והנייה היו ילדים לפני 40 שנה. והמבין יבין (ל''ת)

      דרורה, 20/01/09 04:53

  • 99.

    משהו פה לא מסתדר לי

    איפה ההסברה שלנו?!, 19/01/09 03:02

    אם זה נכון למה לא מפרסמים את זה בכל העולם?! ובמיוחד אומרים זאת לרופא עצמו שהיה כל כך מהיר להאשים את ישראל.
    אני בספק שהידיעה הזאת נכונה...

  • 98.

    החמאס ידע על מה הולך בתקשורת שלנו, והשתמש בזהו - חומר למחשבה , כנסו:

    אופיר, 19/01/09 02:51

    כל מי שאמר שחופש הביטוי לא יכול לפגוע לפעמים, לא מבין שחופש ביטוי זה דבר טוב רק אם עושים בו שימוש מושכל, אחרת הוא פוגע:
    אז בגלל שהראתם את זה בטלויזיה:
    1. עשיתם תעמולה רעה לישראל לפני שהתבררו הפרטים האמיתיים ואני לא אופתע מכל דבר שיתגלה.
    2. להראות בן אדם מול כל המצלמות במצב כזה שבור, זה פגיעה בו! למרות שאני מאמין שלא היה לו אכפת מזה.
    3. שכחתם שהחמאס צופה בחדשות שלנו יותר מאיתנו והוא יודע איך להשתמש בזה כדי לזרוע טרור ופחד, שמזה הוא ניזון כרגע.
    4. גם אם צה''ל באמת ירה על הבית שלו, צריך לברר למה הוא ירה על הבית שלו, האם החמאס השתלט לו על הבית והחל לתקוף את צה''ל משם? אולי הד''ר ידע על זה?

  • 97.

    מאז מקרה מוחמד א-דורה, אני לא מאמין לשום סיפור בלי שנבדק לעומק

    Eחד, 19/01/09 02:23

    העיקר שאנחנו ישר מתנדבים להיות הרעים בכל מקרה ועניין. מקווה שהאמת (מה שלא תהיה) תצא לאור.

  • 96.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 19/01/09 02:16

    ''החמאס הם ערבים''.
    הכלל האלוקי אומר שאם אתה נותן נשק לערבי הוא הופך להיות מחבל בפוטנציה,אם הוא אינו מוצא אוייב מחוץ הוא יפנה אותו לאויביו המדומים מבית.-ערבי זה אדם שחי בסרטי מלחמה ואימה ואינו מסוגל ויודע לחיות בשלום, הוא פשוט אינו מבין את המושג הזה של נתינה כי לימדו אותו לחטוף לקחת ולשנוא...
    דברי אלו אינם גזענות הם האמת המרה איתה אנו צריכים להתמודד.
    נכון,גם אצלם יש חריגים אנשים שונים היודעים להעניק ובעלי רגשות כלפי האחר אבל כאמת גורפת דברי לעיל הם האמת המרה.
    שלום יהיה כאשר תמנע מהם נשק ויוצרכו לפתור בעיות בדו-שיח עם האחר.רק כשיותרו על הצורך בנשק יוכלו להשיג שלום.
    הסיבה שהחמאס זרק את אש''פ מעזה זה כתוצאה
    מעובדה פשוטה אש''פ הגביל אותם בנשיאת נשק כיוון שחתם על הסכם כמויות נשק וסוגיו עם צה''ל.
    הגבלה זו של כמויות נשק וסוגיו אינה מקובלת על החמאס כי הם ערבים-הבנתם?
    החמאס ידע כי אם האוכלוסיה הערבית מוותרת על נשק אינה יכולה להקרא ערבית ולפיכך זרק את אש''פ.
    ואכן ביום שהאוכלוסיה ''הערבית'' תוותר על הצורך בנשק מימלא תקרא ''יהודית'' ויבוא שלום.
    -אין עוד מלבדו.

  • 95.

    העיקר שאנחנו מייד מתנצלים

    רונן, 19/01/09 02:12

    לא בודקים לא מחכים מייד לוקחים אחריות, עד מתי נירה לעצמנו ברגליים?

    • מה לעשות שנדפקנו? ואנחנו מוסריים??? לפחות חלקנו........ (ל''ת)

      מוסרי, 19/01/09 19:59

  • 94.

    תשמעו סיפור מגניב ששמעתי מכוחות הלוחמים.כנסו

    socrates37 , 19/01/09 02:09

    כוחותינו ישנו באיזה בניין בעזה.
    החמאס ידע על כך.כוחותינו באמצע הלילה פינו עצמם משם והתמקמו במקום אחר.
    לבינתיים נכנסו כמה חמושים מהחמאס כדי לתפוס עמדה ולסרוק את השטח אם נותרו חיילים שלנו שם וציוד כלשהו.
    בזמן שחמושי החמאס שהו בבניין.הגיע מחבל חמאסי עם חגורת נפץ והתפוצץ על אנשי החמאס.
    זה רק מראה לנו שהכתוב לא שיקר.
    "בתחבולות תעשה לך מלחמה".
    זהו ירי דו"צ של החמאס.

    • ה' ילחם לכם ואתם תחרישון (ל''ת)

      אילן, 20/01/09 04:47

  • 93.

    ''גם לא שאלתי ממך את הכד, גם החזרתי לך, וכששאלתי אותו הוא היה כבר שבור''

    אלי, 19/01/09 02:05

    אחרי שתירצו את הירי לבית בכך ש''נורתה ממנו אש'', באים לספק הסבר שסותר את הראשון - צה''ל לא ירה לשם כלל?!
    או שהסיפור הוא שנורתה משם אש על צה''ל, אבל החמאס בא להגנת צה''ל וירה לתוך הבית?!

    • מר פרופסור . זו מלחמה. והפטריוטיות שלך צריכה לגרום לך להאמין לצד שלך.

      alonile , 19/01/09 06:01

      אנשים כמוך חושבים שמלחמה זה קורס בפילוסופיה
      א. במלחמה נהרגים אנשים וזה לא כזו הפתעה.
      ב. הצבא אינו שקרן אך יכולות להיות טעויות אתה לא צריך להיות קפדן יותר מהגויים שונאינו לגבי הדברים שדובר צהל מוציא.
      ג. מי שטוען שמצא סימנים אינו דובר צהל אלה רופא בבית חולים. אבל לך זה לא מספיק אתה חייב לראות את עמך אשם זו מחלה קשה . אבל יש לה תרופה גש לרופא זה יקל עליך.

    • נראה שאתה ממש כועס שהסירו את האשמה ממך !!!! לא נראה לך מצב אחר (ל''ת)

      patish4 , 19/01/09 08:30

  • 92.

    אם זה נכון עליו ועל חבריו שהצמיצו את הצבא להיתנצל אין כפרה על השקרים (ל''ת)

    יובל ארהב, 19/01/09 01:57

  • 91.

    לא אופתע אם הדר' היה שותף לענין

    אבי, 19/01/09 01:55

    איני מכיר את דר' ואיני מאחל לאף אחד לשכל את בני משפחתו אבל איני יודע אם הציניות שבה פועל הממשל הפלסטיני לא גייסו את הרופא הנ'ל ובהסכמתו המלאה
    אני מאמין לכל תוצאות תחקיר של צה'ל ובודאי לא מאמין למילה של הרופא או של חבר מרעיו העיתונאים מערוץ 10 שלפי דעתיניצלו את הסיפור לטובת הרייטינג שלהם ולטובת הסקופ הגדול
    שקר יכול לשרוד רק כמה ימים נוספים עד שהאמת תצא לאור אבל עד אז הנזק העצום שהם גרמו למדינתם בחפזה ובתאוותם לאיזה סיפור גדול ייקח הרבה יותר זמן לתקן
    אם אכן התחקיר של צה'ל ייקבע שהסיפור הוא שונה אני דורש בזאת מכל הנוגעים בדבר מערוץ 10 להתפטר מתפקידם ולעולם לא להתעסק בכל עבודה עיתונאית אפילו לא כעוזר מנקה שרותים במערכת עיתון דבר
    לא ייתכן שתאוות ההלקאה העצמית תעביר אותם על דעתם המעוותת עד כדי גרימת נזק בטחוני למדינה
    יש לחקור את הרופא בהקדם האפשרי וכן יש לחקור את ערוץ 10

  • 90.

    איך לא קם ערבי אחד בכל כדור הארץ ושואל:

    שלמה, 19/01/09 01:53

    איך יכול להיות שרוב הטרוריסטים בעולם הם ערבים ומוסלמים?

    איך יכול להיות שרוב גנבי הרכב הם ערבים?

    איך יכול להיות שרוב הפורצים לבתים הם ערבים.ץ

    איך יכול להיות שמליוני מוסלמים נרצחים על ידי מוסלמים בכל העולם.?

    איך יכול להיות שכל מנהיג פלסטיני שיקר רימה
    וגנב מהעם שלו וממשיכים לתמוך בו?

    איך יכול להיות עם כזה מטומטם שחי כל 5 שנים מסיוע הומניטרי של כל העולם ובמקום לשקם עצמו הוא קונה נשק וטילים????

    • נכון מאוד!!!! (ל''ת)

      קרן, 19/01/09 12:13

    • יפה אמרת, אבל מי מטומטם יותר? הם או העולם?? (ל''ת)

      שירה, 19/01/09 20:21

  • 89.

    מעדיף להיות כלב ולא ערבי. אם הייתי ערבי , לא הייתי...

    חנן, 19/01/09 01:44

    מאמין לעצמי מרגע הלידה ועד המוות.

    • מה שבטוח שאתה גיזען (ל''ת)

      מתבייש בך, 19/01/09 11:29

    • צודק. חיים נוראים. אפילו לאמא שלי לא הייתי מאמינה. (ל''ת)

      שירה, 19/01/09 20:22

    • הכלב בתרבות הערבית

      רומבר, 20/01/09 14:36

      הכלב נחשב כייצור הבזוי ביותר עבור האסלאם (יחד עם החזיר, אך את זה הם העתיקו מהיהדות)
      בגל סיב אחת - מוחמד שנא כלבים, הייתה לו טראומה מכלב שנשך אותו והוא קלל את הכלבים.
      סיפור זה ידוע ולקוח מהחדית' (סיפור חחי הנביא) המוסלמי.
      בנוסף, לפי אמונות תפלות, הכלב יודע להריח רשעות ורוע ואף לתקוף אותו.....

  • 88.

    כלב, הוא היה בבית .הוא ידע שזה לא פגז טנק. ערבי זבל. (ל''ת)

    דורית, 19/01/09 01:42

  • 87.

    חשדו בו שהוא משת''פ וחיסלו את בנותיו (ל''ת)

    אילן, 19/01/09 01:40

    • היום פורסם בתקשורת שאנשי החמאס החלו לערוף ראשים

      socrates37 , 19/01/09 02:05

      לבוגדים מביניהם.לכל מי שחשדו בו שמסר מידע לישראל.
      הם ירו וטבחו בפלסטינים ואח"כ עוד יאשימו את ישראל.

  • 86.

    אני בטוח שרוב ההרוגים מקרב האזרחים נרצחו למטרות תעמולה (ל''ת)

    כבר הבנו עם מי יש עסק, 19/01/09 01:39

  • 85.

    ועל זה נאמר: ''יא וולי'' (ל''ת)

    חמאס - זה נמאס!, 19/01/09 01:38

  • 84.

    מה פתאום? חמאס יורים רק כדורי נוצות..... (ל''ת)

    זה בטח אנחנו...., 19/01/09 01:38

  • 83.

    למה צריך להתנצל ... שצהל יגיד קפצו לי וזהו

    קוקו, 19/01/09 01:35

    ירו עלינו והחזרנו זה הכל

  • 82.

    הדוקטור יודע הכי טוב ממה נפגעו

    אני, 19/01/09 01:34

    עם כל הכאב נראה לי שפשוט היה הרבה יותר נוח להאשים את צה''ל וזה יתברר בסוף
    תנחומי לך
    ולכל השוטים המתלהמים חכו לאחר בדיקת צה''ל

  • 81.

    טיפשים! הרי אנחנו מודים שהרגנו איזה 600 אחרים! (ל''ת)

    שוקי מנתניה, 19/01/09 01:33

  • 80.

    כולם להרגע.

    עמית, 19/01/09 01:33

    1. קודם כל הבדיקה לא נגמרה.
    2. יש עדיין סיכוי שבסוף צה''ל יגיד שזה כן הוא.
    3. הגולה הזו יכולה להיות גם חלק ממשהו שהפגז או המטען, פגע בו ולא ממנו עצמו. זה עוד לא מוכיח כלום.
    4. כשחמאס יורים משטח בנוי, דברים מסריחים כאלה קורים. החמאס לקח את בני עזה כבני ערובה כאשר הוא החליט להילחם בישראל עד חורמה מתוך רצועה קטנה של אדמה סגורה מכל הכיוונים. החמאס הוא האסון הכי גדול שקרה לעזתים. אהה.. כן. הם בחרו בו.

  • 79.

    אני לא אתפלא אם בחסות המבצע המאס רצח הרבה ממתנגדיו

    jak, 19/01/09 01:25

    והטמין את הגופות שלהם בבניינים הרוסים

  • 78.

    מזועזע

    ציוני, 19/01/09 01:24

    כרגיל אצלנו - קודם כל מתלהמים, השמאל משמיץ ורק אז בקול ענות חלושה, מודיעים שבעצם החמאס הרג את המשפחה של הרופא.

  • 77.

    זה עוד כלום לעומת התגלית הבאה

    בני who?, 19/01/09 01:24

    מסתבר שגם ב-1300 מקרים אחרים היה זה למעשה החמאס שחיסל את האנשים. מסתבר גם שהחמאס אחראי באופן בלעדי למחלות ומגפות ברחבי העולם, לצונאמי, רעידות אדמה ועוד.

    מכונת הפרופוגנדה מעולם לא נראתה מגוחכת יותר. קטי דור תתביישי.

    וסתם להשכלה כללית - אני לגמרי תמכתי במבצע. פשלות קורות אבל זה כבר פתטי.

    • אכן פשלות קורות ואתה הוכחה לכך (ל''ת)

      alonile , 19/01/09 06:04

  • 76.

    מעניין אם יבקשו סליחה

    יוסי, 19/01/09 01:22

    במדינות נאורות דה-מורליזציה בעת לחימה אסורה ע''פ חוק. רק אצלנו לכל כתב יש חברים בעזה.

    אני מחכה להתנצלות... יש לי סבלנות.

  • 75.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 19/01/09 01:18

    החמאס אשם בכל מקרה ועניין באחריות למות ולפציעת מאות האנשים אז באמת שאין צורך לרדת לפרטים במקרה פרטני זה או אחר.זה לא משנה את גודל אחריותו אינו מוסיף עליה ואינו גורע ממנה...
    -אין עוד מלבדו.

  • 74.

    אין מילים

    ישראלית, 19/01/09 01:17

    לפני שמאשימים חשוב לבדוק טוב כל דבר בחיים,
    והיה וזה נכון - מעניין מה תהיה התגובה מכל הדצדים.

  • 73.

    המרחם על אכזרים (חמאס ועזה) סופו להתאכזר לרחמנים (ישובי הדרום)! (ל''ת)

    רחמים יהודה, 19/01/09 01:17

  • 72.

    לא לחקות שטיקים הסברתיים כמו שופטים/ות

    שונא שטיקים, 19/01/09 01:17

    דווקא כאיש ימין, משהו כאן לא מסתדר ומדאיג,
    אל לו לצהל לעשות שטיקים וטריקים כמו רבים מעורכי דין ושופטים/ות במקומותינו,
    שם לא יודעים להגיד טעינו,(על בקשת סליחה או תיקון הטעות, אין מה לדבר כלל..)
    כך מאבדים את אמון הציבור..
    כך קרה לבית המשפט,
    כי כשצהל עצמו אומר שירו עליו מהבית והוא השיב אש,
    כיצד יכול הוא לטעון לפתע שזה לא הוא.
    מותר ועדיף להגיד סליחה טעינו,
    ואם אין מדובר בטעות שלנו כי אז כדאי לתת לגורם אובייקטיבי לבדוק מה היה,
    לא לטייח - טוהר הנשק כולל גם הודאה בטעות, אם היתה כזו.

  • 71.

    אני מקווה שכאשר יתגלה מעל כל ספק (נא לפרסם)

    יוס, 19/01/09 01:15

    שזה אכן מעשה של חמאס ,התקשורת תעשה רעש לפחות באותה עוצמה שעשתה כנגד צה,ל והמדינה וכמובן שיעיפו את הרופא הזה לעזה'זאל ואיתו כל אלה שהתלהמו נגדנו יא זבלים

  • 70.

    גם אם זה היה פגז של צהל מי הביא לשם את צהל

    יחזקל, 19/01/09 01:11

    הקוראן ..החמס אירן הם אלו שהרגו לך את הילדות
    אני יציב בדעתי ימני ההיתי וימני נישארתי

  • 69.

    כואב הלב עליו ועל בנותיו ממש בכיתי אבל

    דרי, 19/01/09 01:02

    אם זה מאש צה''ל אני בטוחה שזה בטעות הרי לפני כל הפגזה חיל האויר היה מחלק כרוזים תןושבי עזה שיפנו את בתיהם בכדי לא לפגוע בהם, ואם לא בטוח שזה מהחמאס הם לא היו מהססים לפגוע באזרחים חפים מפשע ואפילו השתמשו בילדים כמגנים חיים.
    באמת ליבי נכמר ברחמים על הרופא הזה. יש הרבה ערבים טובים אזרחים שאפשר לחיות איתם בשלום אך חייבים להוציא את החיות החמאס מקירבם וחוץ מזה ילדים שלנו נפגעו בזדון מירי הטילים לדרום אז מה איתם?
    הלואי ויהיה שלום והחמאס לא היו במשוואה הזו.

  • 68.

    היא בטח החליקה באמבטיה

    דויד, 19/01/09 00:56

    וגם כל הילדים והנשים בעזה נתקלו בקיר או נפלו, כי לא יתכן שהצבא הקדוש שלנו יפגע בהם, נכון? וגם אם כן זה בסה''כ מה שנקרא ''collateral damage''.

    כמה טוב להיות אנחנו.

    • אני לא יודע אם היא החליקה אבל אתה בטוח החלקתה וחטפתה מכה רצינית . (ל''ת)

      alonile , 19/01/09 06:07

  • 67.

    חייבים לבדוק וללכת עם זה עד הסוף!

    צבי, 19/01/09 00:56

    היתכן שאחים שלו הפלשתינים ירו כדי להכפיש את צהל ומדינת ישראל? צריך לבדוק
    עם צהל ירה חיבים לבקש סליחה, ועם יד החמאס
    בדבר אין להרפות כל העולם חייב לדעת ולהרבה זמן.

  • 66.

    וינט נותן במה לשקרני השמאל עשרות כתבי שמאל משמיצים את היהודים (ל''ת)

    המשתפים מהשמאל צריכים להיכנס לצינוק יחד עם וינט, 19/01/09 00:53

  • 65.

    לא יתכן.החמאס מוכר שישות ההומאנית ביותר עלי אדמות!! (ל''ת)

    בני123 , 19/01/09 00:50

    • צ"ל כישות הומאנית. (ל''ת)

      בני123 , 19/01/09 00:53

  • 64.

    אם זה נכון..

    fhdjfhdj, 19/01/09 00:45

    לזרוק אותו היום מעבר לגבול

  • 63.

    אם הוא עדיין שואל למה פגעו במשפחתו יש לו עכשיו את התשובה

    jaguar, 19/01/09 00:42

    צהל לא מעוניין לפגוע במשפחתו ועדיין אם פגע זה מקרה מצער

    אבל אם זה כמו שמתואר פה שהם נפגעו כתוצאה מהחמס אז יש לו את מי להאשים עכשיו ושיתנצל על מה שאמר נגד מדינת ישראל

  • 62.

    עם אלו אתם רוצים ''שלום''? חר..ה על שלום כזה. (ל''ת)

    xx, 19/01/09 00:40

  • 61.

    חטפו רקטת גראד בבית...

    עצוב, 19/01/09 00:39

    לחסל את החמאס!

  • 60.

    אתם רואים עם מי יש לנו עסק?

    אלכס מהכרמל , 19/01/09 00:37

    אפילו הנאצים בני השטן לא הגיעו לרמת שיפלות מזעזעת שכזו כנגד בני עמם. לרצוח שלוש ילדות כדי להגיד שישראל הרגה אותם?! איתם השמאל רוצה לדבר? מה נסגר עם האנשים האלה?

    • תכל'ס! אפילו הנאצים לא היו פוגעים בילדיהם ונשיהם לתעמולה

      idan1986 , 19/01/09 02:03

      לא ראיתם יחידות SS או וורמאכט מתחבאות בתוך דרזדן וברלין. למרות זאת בעלות הברית הפציצו את הערים בלי רחמים ומספר ההרוגים הגרמנים היה כמובן גבוה בהרבה משל הבריטים. לפי ההגיון המעוות של השמאל - הבריטים לא היו מוסריים כי הרגו יותר לאויב.

      ישראל המדינה הכי מוסרית בעולם וכל השאר ספינולוגים וצבועים!!!

      בבחירות האלה מי שמצביע קדימה או מחרים את הבחירות שלא יקטר אח"כ בטוקבקים.

      • וכאן טעותך! הנאצים רצחו מתנגדי שלטון, אתה קורא לזה משתפ''ים... (ל''ת)

        גורו, 19/01/09 03:57

  • 59.

    אם יתברר כנכון, הציבור צריך להעניש את ערוץ 10 ואת כל עדת הצבועים

    נמתין ונחליט, 19/01/09 00:34

    בתקשורת שחגגו על הדם והכפישו את צה''ל. נמאס מהטירור, השקרים, הצדקנות והריקודים על הדם הפלשתינאי של המאפיה השמאלנית בתקשורת.

  • 58.

    שלומי אלדר היקר, אני מבקשת ממך להיות אמיץ ולספר את כל האמת לדוקטור

    דינה, 19/01/09 00:33

    וגם לצופי ערוץ 10.
    האמת היא שחמאס פכע בבנות של הדוקטור, צה''ל לא אשם.

  • 57.

    התנצלות מיידית של כותבי הטורים שמיהרו להכפיש את צהל

    לא לצנזר - יש גם צד אחר, 19/01/09 00:32

    הרגשת בחילה ליוותה אותי בזמן שקראתי את הטורים המגמתיים של נבחרת NRG אשר מאשימים ללא ספק!! את כוחות צהל כאילו היה זה צבא של מדינת עולם שלישי - צבא ללא ערכים - צבא של רוצחים - העיקר להרוויח עוד כותרת ועוד מאמר!

    לא כך ידידי המלומדים - אין עוד צבא בעולם אשר לוחמיו אינם בעלי ערכים ושיקול דעת כמו צה''ל, בימים קשים אלו בעוד לוחמי צה''ל מסכנים את חייהם במטרה לאפשר למיליון תושבים בדרום הארץ לנהל שגרת חיים בצל מטחי הטילים אתם ממהרים להטיל דופי בצה''ל ובמפקדיו... אני מתבייש בכם ובבמה שאתם מנצלים לצורך קידום דעותיכם האישיות (במה אתם שונים מהפוליטיקאים שתם מכפישים כל העת???)
    האמת לא תמיד נעימה אולם היא האמת - לא יזיקו לכם קצת סבלנות, אורח רוח והזדהות עם בני עמכם רגע לפני האויב שרוצה להשמידם

    כולי תקווה שדברי יפורסמו

  • 56.

    גם אם זה נכון, ואני לא בטוח, זה לא אומר שהרופא שיקר

    ערן, 19/01/09 00:32

    הרי הוא יכול היה לטעות (כבר עמד לו טנק מול הבית פעם אחת, אז טבעי שהוא יחשוב שזה קרה שנית).

  • 55.

    יצא המרצע מן השק

    רפי, 19/01/09 00:31

    העם לא מאמין לתקשורת העוינת
    מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים.
    לתשומת ליבך יונית לוי.

  • 54.

    כל הערוצים בעולם שפירסמו את זה יפרסמו התנצלות?

    אלון, 19/01/09 00:31

    בחיים לא.
    הם יסתירו את המידע הזה מהצופים. את ההכפשה נגד ישראל וצה''ל הם יפרסמו, ואת העובדה שזה היה שקר לא.

  • 53.

    "קיימת אפשרות" ,מתלהמים טיפשים חכו קצת ! (ל''ת)

    דקל ב , 19/01/09 00:30

    • אתה צודק, אוי ואבוי אם זה אכן נכון. מי יפריע לך במחול ההלקאה העצמית?

      דון קורטיזון , 19/01/09 00:43

      מספיק לשמוח שזה לא אנחנו! זה אנחנו!!! אנחנו הרוצחים! שלא תעזו אפילו לחשוב אחרת...
      תקרא את התגובה שלי,
      כתבתי: "אם זה אכן נכון..."
      לא, -"יש! ידעתי שזה לא אנחנו! מלאכים צחורים שכמונו!"

    • למה לחכות ...שלומי אלדר לא חיכה (ל''ת)

      עיתונאי חובב, 19/01/09 00:48

  • 52.

    אם וכאשר יוכח מעל לכל ספק שלא מדובר בירי של צה''ל...

    שוקיבוקי, 19/01/09 00:28

    אני מצפה מהד''ר המכובד להודיע בריש גלי על כך ואז כולנו ניווכח אם באמת מדובר בשוחר שלום אמיתי או בעוד ''מתחזה''.

  • 51.

    התגובות כאן משהו משהו

    גבי, 19/01/09 00:27

    זה מדהים - אף אחד לא הוכיח שום דבר וכבר כולם כאן בטוחים שזה נכון - אין אין כמוכם!

    אולי קצת סבלנות ... למה כל כך נוח לא להתייחס לאמת ולנפח כל דבר שמוציא אותנו בסדר???

    דרך אגב, לא משנה אם זה נכון או לא - הבנאדם איבד חצי משפחה!!! כואב הלב - תנחומיי הכנים.

  • 50.

    לא סביר. זה רק ''כדור שנראה כמו גולה'' ואם זה באמת היה זה אז

    ., 19/01/09 00:27

    איפה שאר הגולות שהיו בטיל? הם הרי יורים את הגולות לכל הכיוונים בפיצוץ...

    • סביר בהחלט

      גיל, 19/01/09 08:17

      הגולות מתפזרות לכל הכיוונים, בד''כ כלפי מעלה. בהחלט סביר שרק גולה אחת תפגע.

  • 49.

    ומי אמר שלא שתלו את הגולה והיא באמת הוצאה מהגולגולת?

    רגע רגע (איפה דודלי?), 19/01/09 00:25

    למה אוטומטית מאמינים לכל מה שאומרים?

  • 48.

    העיקר נתנו לערבי הזה במה להשמיץ אותנו... (ל''ת)

    שמאלנים דפוקים, 19/01/09 00:25

  • 47.

    לכל השמאלנים תשתו את מי הים של עזה. (ל''ת)

    רבי, 19/01/09 00:24

  • 46.

    עוד נמצא

    גל, 19/01/09 00:24

    כי בראשיהם של לפחות 200 מ-300 הילדים הפלסטינים שנהרגו נמצאו רסיסים מאותה גולה עלומה. עוד מסתבר שחיילי מג''ב מתעללים הם מחבלי חמאס מחופשים.

  • 45.

    אם כך הדברים שלומי אלדר צריך להתנצל בפומבי (ל''ת)

    עבודה עיתונאית בעיניים, 19/01/09 00:19

  • 44.

    מה לעזאזאל זה משנה הוא לא הרג את שלושת הבנות שלו בשביל תעמולה

    ק', 19/01/09 00:17

    מה קורה אתכם? מדובר על אבא שאיבד שלוש בנות, זאת טרגדיה בכל קנה מידה וזכותו לזעוק בכל דרך אפשרית בלי קשר אם הן נפגעו מגולה של חמאס או פגז של צהל.
    הוא זועק את הזוועה שבמלחמה , כל מלחמה באשקלון באר שבע או בעזה היא מלחמה עם זוועותיה, וזאת בהחלט גם זכותו וחובתו של כתב לשדר את דרמה שמתחוללת אצל מישהו שנמצא איתו בקשר יומיומי.
    נהיינו שבויים במשחק המטומטם הזה של לספור נקודות הסברה , עד כדי עיוורון

  • 43.

    אז למה צה''ל אמר שירו משם? שקר על גבי שקר? יכול להיות? (ל''ת)

    חרדל, 19/01/09 00:15

  • 42.

    כאילו שלא ידענו שאמא של שלומי אלדר מכינה פיתות עם זעתר...כנסו כנסו!!

    נראה את NRG מפרסמים את התגובה ''המזעזעת'' הזו...., 19/01/09 00:10

    החמאס בטח יטענו שהם לא משתמשים בגולות אלא בחרצנים של זיתים שחורים...

    ולחשבו שיש עכשיו בבתי חולים שנלחמים על חייהם בגלל שהגנו על כתבים שמאלנים כדוגמת אלדר, יונית לוי וניר ערד שטוב ייעשה אם יחזור להנחות תוכניות עם ד''ר רות.

  • 41.

    זה הרי ידוע

    מציאותי, 19/01/09 00:05

    טענתי זאת מהתחלה בפני מי שמכיר אותי. הרי החמאס יודע שהד''ר הזה יש לו קשרים הדוקים בישראל, ואם יפגעו בו, זה יזעזע את הנפש התמימה של היהודים. הם מנצלים את תמימותו (אני מקווה מאוד שהוא לא שותף, אלא נפל קורבן) ואת הרגישות הציבורית לחיי האזרחים.
    גועל נפש החמאס האלה.

  • 40.

    אבל צה''ל אישר כי הוא ירה אל הבית ממנו נורתה אש צלפים

    ניר, 19/01/09 00:04

    תחליטו - או שנורתה אש צלפים והגבנו לעבר מקור הירי או שזה טיל של החמאס.

    אני אהיה הראשון שאשמח אם זה לא אנחנו, אבל מישהו מהגורמיםיצא שקרן,
    והדבר האחרון שאנחנו צריכים זה להפוך לשקרנים כמו הפלסטינים.

  • 39.

    למה אתם צאשימים את הרופא? (ל''ת)

    bellboy, 19/01/09 00:04

  • 38.

    למה סיימו את המבצע ללא גלעד שליט???

    א. מהמרכז, 19/01/09 00:04

    זו בושה שסיימו את המבצע וגלעד שליט עדיין שם. אנחנו לא מבינים את מבחינתם הם אלו שניצחו, ההרוגים שלהם לא מעניינים אותם ואילו אנחנו חטפנו טילים עד באר שבע ואשדוד, מיליון איש ישבו במקלטים 3 שבועות, החמס עדיין שולט ברצועה, בעוד אנחנו יצאנו משם ללא שום הסכם. שום דבר לא יפריע להם להמשיך לטפטף פצמר''ים ורקטות לעוטף עזה, לשדרות, מידי פעם לאשקלון ואפילו לבאר שבע ולאשדוד - הכל תלוי ברצונם הטוב.
    החטא זה הגירוש מגוש קטיף, והעונש זה מלחמת לבנון השניה, מלחמת עזה, ו...
    נקווה שמתישהו נתפקח סוף סוף.

  • 37.

    אייל ארד אמר לי להגיב שביבי אשם. למה? ככה. זה מה שאייל ארד יודע לומר. (ל''ת)

    ציפי ליבני, בובה על חוט, 19/01/09 00:02

  • 36.

    כמה ראשים צריכים לעוף

    דוד, 19/01/09 00:00

    נפלתם לידי החמאס כפרי בשל

    • בוא נתחיל בשלך ונעבור משם הלאה. (ל''ת)

      הפשל את הצווארון בבקשה., 19/01/09 03:11

  • 35.

    למר שאבי הנכבד

    אביבית, 18/01/09 23:59

    חלילה שלא תזדקק לבית חולים, אבל אני בטוחה שאם כן תזדקק, לא ממש אכפת יהיה למנהל בית החולים אם סלחת לו או לא...יטפלו בך במסירות בכל מקרה. עניין של אנושיות בסיסית-זו שחסרה לך כל כך.

  • 34.

    ואם הם היו נפגעים מירי של צה''ל, האם זה לא באשמת תושבי עזה?

    חזי, 18/01/09 23:56

    הרי 70 אחוז הצביעו לחמאס, וברור שבכל חמולה יש מחבלים, אז שיאשימו את עצמם..

  • 33.

    מנהל בית החולים תל השומר ,לך הביתה שפל ששכמוך ,לעולם לא נסלח (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 18/01/09 23:53

  • 32.

    זה לא משנה

    אלון, 18/01/09 23:49

    אפילו אם ימצאו לה בראש רסיס עם ''Made in Iran'' יגידו שאנחנו ירינו עליהם טיל אירני.

  • 31.

    לא רק הרופא גם שאר ה1300 זה החמאס הרג (ל''ת)

    צה''ל בכלל לא היה בעזה, 18/01/09 23:48

  • 30.

    ביזיון לכל התקשורת! במיוחד לערוץ 10!

    משה, 18/01/09 23:44

    לא בודקים שום נתונים!
    אולי הבית כולו היה ממולכד והתפוצץ??

    • כן כן. שמענו. (ל''ת)

      צה''ל, הצבא המוסרי ביותר בנקודה מסויימת במזרח עזה., 19/01/09 03:12

  • 29.

    נמאס מהתקשורת בארץ

    אסף, 18/01/09 23:43

    שערוץ 10 ו2 ימשיכו לשדר את הזבל הרגיל שלהם ''האח הרדוד'' ודומיו גם בזמן מלחמה-כי ברגע שיש להם הרבה שעות שידור הם רק מברברים ומנסים בכל דרך לפגוע במוראל העם והצבא.

  • 28.

    אנחנו ממשיכים לשקר.חמסניקים עם כיפות (ל''ת)

    hava, 18/01/09 23:42

  • 27.

    כמו במקרה א-דורה שלבסוף הפלישתינאים רצחו והעלילו עלינו (ל''ת)

    ונמאס שהתקשורת תומכת בתעמולה הזאת, 18/01/09 23:42

  • 26.

    אם זה אכן נכון... אני פשוט בשוק. החמאס שובר שיאי שפלות חדשים בכל יום! (ל''ת)

    דון קורטיזון , 18/01/09 23:40

  • 25.

    איפה אתם עכשיו שמאלנים?!

    תתביישו, 18/01/09 23:39

    מכפישים את המדינה שלכם! אתם צריכים להתבייש! אין שום נאמנות לצבא שמגן עליכם בחייו.. תמשיכו להגן על האויב עד שהם יגיעו אליכם ואל משפחותכם..

    • פה.

      הנה., 19/01/09 03:14

      מגנים על המדינה שלנו ושומרים על אנושיותה מפני שכמוך, כדי שיהיה איזשהו טעם לחיות פה.

      • זהו שלא

        א, 19/01/09 11:00

        מי שמגן על המדינה אלו המתנחלים והדרוזים.
        לא השמאלנים

      • כן, אני רואה איך אתה מגן עליה מהמקלדת.

        דון קורטיזון , 19/01/09 11:48

        אל תשמור על אנושיותנו. אין לך בעלות עליה, אנחנו אנושיים יותר ממך זה בטוח.
        מי שאנושי רק לסבלו של האויב אינו אינושי, אלא צבוע בעל מוסר כפול. זה חמוד,-אתה.
        אם המדינה שלנו תישמר על ידי אנשים כמוך, יהיו כאן מיליוני קברים שרשום עליהם:
        "מת כאן אדם אנושי ומוסרי שסרב להילחם על קיומו במדינה משלו בשקט ובשלווה, כי זה לא אנושי להילחם".
        קודם תמסור אתה את נפשך למען המטרה הנעלה הזאת. ואז תשמש לנו דוגמא ומופת למוסר.

  • 24.

    אני מצפה מהמשת"פים לתעמולת החמס עופר שלח רביב דרקס ושלומי אלדר להתפטר

    נתן.ש מעלות , 18/01/09 23:39

    אין הם ראויים לשדר לציבור הישראלי בערוץ ישראלי

    • המקסימום שתקבל מהשמאלנים הללו זאת שקופית סליחה תקלה. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 19/01/09 00:39

    • שלומי אלדר???מי ייצג את החמאס אם הוא יפוטר!? (ל''ת)

      בני123 , 19/01/09 00:52

  • 23.

    העיקר ערוץ 2 ו- 10 ליקקו ובכו איתו שצה''ל הרג את הבנות (ל''ת)

    עם מטומטם שאנחנו...., 18/01/09 23:39

  • 22.

    העיקר עשה תעמולה שיקרית נגד צהל וישראל

    socrates37 , 18/01/09 23:38

    קודם שיחכה לסיום התחקיר.אח"כ שייפתח את פיו

    • הוא באמת מאמין שצה''ל פגע לו בבית

      יונתן, 19/01/09 00:12

      והאמת שזה יכול להיות,עוד לא סיימו את התחקיר.

  • 21.

    התנצלות גורפת מצד השמאלנים עוכרי ישראל ושות... (ל''ת)

    יונתן, 18/01/09 23:36

  • 20.

    נפגעה מטנק של החמאס?

    הרי צה''ל אמר שירו מהבניין, 18/01/09 23:35

    אז פתאום לא ירו ממנו?

    • או ממטוס של חמאס. או מצוללת גרעינית שלו. (ל''ת)

      חמאס כמו שלא שמעת., 19/01/09 03:15

  • 19.

    נודניקים, תפסיקו לבלבל אותנו עם העובדות! צה''ל תמיד אשם וזהו!

    השמאל ממשיך בפשיטת רגל מוסרית, 18/01/09 23:31

    העובדות בכלל לא חשובות. בעיניו של השמאלני הנאור, תושב מדינת תל אביב, כל הערבים הם שוחרי שלום טובים ומסכנים שנפלו קרבן לציפורניו של צבא הכיבוש האכזרי וצמא הדם - צה''ל.

  • 18.

    אדם מסכן...

    צחי, 18/01/09 23:30

    הוא ממש קורבן של כל המצב.
    אפילו אחרי כל האירוע הזה ואחרי שחבורת הפרחות צווחו עליו שמגיע לו שבנותיו מתו הוא אומר שתומך בדו קיום...

    שלא ידע עוד צער

  • 17.

    האם זאת לא ג'ודי ניר-מוזס בתמונה? (ל''ת)

    חמורבי, 18/01/09 23:28

  • 16.

    איזה חרטא ברטא. יכול להיות שזה עף מההדף לתוך הראש שלה (ל''ת)

    נו באמת, 18/01/09 23:28

  • 15.

    יימח שמם כל השמאלנים שפגעו בצה"ל.

    ערן. , 18/01/09 23:28

    יורם קניוק לגהינום.

    • הלו, תירגע!!

      היללי, 18/01/09 23:39

      קודם כל מדובר רק באחייניתו של הד''ר ולא בבנותיו, דבר שני, צה''ל עושה גם טעויות וזה בסדר, הוא עדיין המוסרי ביותר בעולם ועל טעויות שנעשות מצטערים. אף אחד לא אמר מעולם שצה''ל התכוון לירות באיש הזה או במשפחתו. העניין הוא להבין שלא בכל דבר קטן הצדק איתנו. לדעת לשאול הוא חלק מהיותינו אנושיים ולא חולירות זוועתיות כמוהם. אתה לא רוצה להיות כמוהם, נכון? לנו עדיין יש לב ורחמים ועל זה צריכה להיות גאוותינו הגדולה.

    • לא אומרים ''ימח שמו'' על יהודי. אפילו שמאלני. תמיד יתכן שמי מצאצאיו

      לאחל לו אישית..., 19/01/09 00:52

      שיחזור בתשובה, יהיה המשיח...אבל לאחל לו אישית כל רע,
      אני מניח שזה בסדר...

      • יש דרך לדעת מי שייך לעם ישראל באמת,וזה לא לפי ת. ז. אלא לפי נטיית הלב (ל''ת)

        מי שמעדיך את אוייבנו-לא שייך אלינו,נקודה., 20/01/09 02:51

    • שמע יש מחסור אדיר בבתולות אז הם עשו יבוא אישי ולקחו איתם את הבנות

      yuval ben, 19/01/09 02:12

      מסתבר בגלל הכמות של המחבלים בגן העדן ההזויי שלהם הם מקבלים בתולה אחת בת שיבעים ושתיים או לחילופין בתולה אחת ושיבעים ואחת כבשים מהההההההההההה מהההההההההה אכלתם אותה יאגמגים

  • 14.

    הוי לבנה לבנה....תכיני מכתב התנצלות...עשית מעשה נוראי... (ל''ת)

    חמורבי, 18/01/09 23:25

  • 13.

    יתברר שהרופא לא הספיק לשגר את הקסאם מביתו , וזה התפוצץ בבית . (ל''ת)

    שקרנים הערבים, 18/01/09 23:24

  • 12.

    זה ממש לא משנה מה ימצאו שם

    אני, 18/01/09 23:22

    היא נפגעה בגלל חמאס. נקודה סימן קריאה.
    אף אחד לא חייב אותם לשלוח טילים לגני ילדים.
    אם כבר מחפשים אשמים, הרבה יותר הגיוני להאשים את ברק שפתח במלחמה דווקא עכשיו בגלל הבחירות, את שרון שברח מעזה (ואת ברק שלימד אותו לעשות את זה) ואת רבין שהמציא את הרעיון שטרוריסטים ישמרו עלינו מהטרור.
    צה''ל בטוח לא אשם!

  • 11.

    סוף טוב הכל טוב (ל''ת)

    תמי, 18/01/09 23:18

    • איזה מזל, אה?

      אף אחד לא מת, הכל בסדר., 19/01/09 03:16

      אפשר לישון טוב בלילה.

  • 10.

    ד''ר ביקשת שלום אבל אחים שלך הרסו את ביתך.

    שישרף החמאס., 18/01/09 23:17

    מה נגיד אנחנו? שמרנו על הבית שלך מכל משמר, לא לחינם נאמר..''שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי''

    אמן והבנות שלך והבנים שלנו שנפלו יהיו האחרונים.

  • 9.

    כולנו לבנה (ל''ת)

    אשת חיל, 18/01/09 23:15

  • 8.

    סוף סוף האמת יוצאת לאור!!!

    הלן, 18/01/09 23:15

    כמובן, צה''ל לא יורה ככה סתם!!!
    בטוח שהחמסניקים היו שם והשתמשו בבית בן 5 הקומות כדי לירות על חיילינו!!
    אנו כעם ישראל צריכים להתאחד ולהפסיק לרחם עליהם... הם אף פעם לא ישתנו!!!!!!!!
    וממתי נשמע שפלסטינאי מעזה דוגל שלום לא נרצח ע''י החמסניקים עד עכשיו...?? מה הוא מיוחד?

  • 7.

    ערוץ 10 ה-''אל ג'זירה'' של ישראל (ל''ת)

    תעמולה שטנית מבית, 18/01/09 23:14

  • 6.

    גולות יש במטענים

    שלום, 18/01/09 23:14

    גולות יש במטענים כדוגמת המטענים שחמאס משתמש בהם למלכוד בתים בלי הבחנה

  • 5.

    זה בטח לא ימצא חן בעיני החמאסניק שלומי אלדר

    חני אשקלון, 18/01/09 23:11

    הבחור הזה - בושה לכל ישראל.
    לאסור עליו כניסה לארץ , שיגור בעזה עם אהובי נפשו

    • תארי לעצמך שהוא היה ימני, נראה לך שהוא נכנס לרצועה?

      דון קורטיזון , 19/01/09 02:37

      רק עם רצועה של כלב אולי.

  • 4.

    ''אל תתיראי לא מן היהודים, ולא מן הערבים, אלא מן הצבועים השמאלנים,

    אלכסנדר ינאי דור שני, 18/01/09 23:11

    שעושים מעשה צמברלין ומבקשים שכר
    כצרציל...''

  • 3.

    רגע, הצבא כבר הודה שהוא ירה פגז על הבית, מה קורה פה? (ל''ת)

    גילי, 18/01/09 23:10

    • אה.. הצבא.. אה.. משקר? אה.. כמו.. אה.. תמיד??? דה..

      הצבא השקרן ביותר בעולם, 19/01/09 03:19

      צה''ל לא יורה פצצות מצרר, לא יורה פצצות זרחן, לא טובח מאות ילדים, פוגע ב''חמושים'' על כל צעד ושעל, מטפל בפצועים, מפנה גוססים, ממש צבא מופתי.
      תדע כל אם עברייה שהפקידה רוצח סדרתי בידי רב-טבחים.

    • הוא אמר שיש כרגע תחקיר (ל''ת)

      הוא לא הודה.., 19/01/09 08:38

  • 2.

    וואו

    tomker , 18/01/09 23:08

    אל דורה 2

    • מתאים לחמאס - אני לא מתפלא (ל''ת)

      שרון, 19/01/09 00:31

  • 1.

    שיילך לבכות לחמאס, נראה אותו (ל''ת)

    העיקר לכלך, 18/01/09 23:05

    • נכון...עכשיו משעל יעלה אותו לשידור באל ג'זירה (ל''ת)

      1111, 19/01/09 06:46