• 201.

    אשה חכמה ועיתונאית הגונה ואנושית (ל''ת)

    קאדי, 26/12/09 14:01

  • 200.

    אושרת, את טיפשה אם את חושבת כך.

    דון קורטיזון , 17/04/09 04:12

    את מתכוונת ל-70% הציבור היהודי המטומטם, הימני האטום. נכון אושרת? זה שמספק לך את הפרנסה והרייטינג ואת יורקת לו בפרצוף?
    את חושבת שלימנים אולי אין לב? שאני לא מודע לסבל של הפלשתינים? בטח שאני מודע לכך!
    וכן, זה גם מאוד מפריע לי.
    אלא מה? שאני בניגוד אלייך. מודע לכך שהאחריות למצב מוטלת ברובה, אם לא במלואה. על הפלשתינים! הם סובלים? הם יכולים לשים לזה קץ עוד היום!
    אבל מי שטוען שהוא מסוגל לסבול כך עוד הרבה. ומצהיר על כך שהוא מוכן להקריב עוד אלפי קורבנות ללא כל בעיה. שימשיך כך. בטיפשות הפטאלית שלו! זאת כבר לא בעיה שלנו! תביני.
    את כנראה לא מבינה שעשינו את הכל. הנחנו את הנשק ויצאנו מעזה. ואמרנו, עכשיו תורכם. ומה אושרת? מה הם עשו בתורם?
    מספיק עם זה ודי! מספיק עם שטיפות המוח הבלתי פוסקות שלכם עד כמה אנו לא אנושיים.
    למזלי, אני לא צריך אתכם בשביל לדעת שאני אנושי ועוד איך. אני אנושי קודם כל לבני עמי, לשכני ולמשפחתי. ואחר כך אני דואג להיות אנושי עם מי שדואג וממשיך לדאוג לשים את כל אלא שאני מעוניין בשלומם, תחת סכנה. וכן, גם את עצמו.
    אם מחר יפסקו כל פעולות הטרור מצד הערבים. באופן חד צדדי. את חושבת שמדינת ישראל תמשיך בפעילות צבאית נגד?
    את חושבת שאם הערבים יחתרו לקדם שלום, תעשייה וכלכלה מפותחת עם לימודים והשכלה. מדינת ישראל לא תעזור ורוב העם ימשיך לנבוח? באותו הרגע, רוב העם הזה יהפוך לשמאלני. בעוד שהצעות נדיבות מצידנו ונסיגות, הופכות את הערבים לקיצונים יותר. ע"ע חמאס בעזה והחיזבאללה בלבנון. שבעזרת ישראל אולי צמחו מלכתחילה. אבל במקום שהם ינבלו לאחר נסיגת ישראל, הם צמחו פרא.

  • 199.

    חגיגה וניצחון לרוב העם היהודי היום בוא יסגר ערוץ 10

    נטלי תל אביב , 30/01/09 18:56

    תסימו לב שלכול המרועיינים בכול ערוצי הטלביזיה
    אין אף לוחם בצה"ל ומיעוט שבמיעוט בשמאל היום
    הגויס אם בכלל ליחידה קרבית
    וכולם מגוייסים להסית ולבזות את צהל ודרכו
    וכולם מרוכזים בתיקשורת ובעיתונות

  • 198.

    עניין אותי רק אדם שבנותיו גוססות''

    דורון, 30/01/09 14:25

    ''לא חשבנו מה לעשות בשידור או אם למאורע תהיה השלכה על הלחימה. עניין אותי רק אדם שבנותיו גוססות''
    זו הבעיה שזה רק אותך עניין

  • 197.

    אשרת קוטלר - בגללה ערוץ 10 יסגר! שמאלנית אנטישמית בזויה!

    טלי פחימה, 30/01/09 10:46

    אשרת קוטלר האשה עם הערכים המעוותים ביותר. בשעת מלחמה מייצרת דהמורליזציה בעוד החיילים נלחמים עבור כך שאושרת תמשיך לשדר.

    אשרת קוטלר בגללה שווה לסגור את ערוץ 10

  • 196.

    יופי אושרת.הם יורים אלפי רקטןת מטעמים הומניים צרופים ולמזלנו

    NissimG , 30/01/09 10:23

    הפגיעות בנפש יחסית מועטות אך כוונתם היא כוונת רצח ואת זה כל בר דעת מבין.ארגון פשע משבית מליון אנשים מחיים נורמליים ואת מצפה שמה-שנשלח להם פרחים?

  • 195.

    אושרת- קראי התגובות והפנימי- לא רוצים לראות אותם ואתכם יותר. (ל''ת)

    קיבוצניק מהדרום, 30/01/09 09:37

  • 194.

    לא הרבה יצטערו אם הערוץ הפרו ערבי הזה ייסגר. (ל''ת)

    רעמסס, 30/01/09 09:36

  • 193.

    למה לא מתענינים באוראל בן ה.7 שגוסס....

    מאיר.א, 27/01/09 07:36

    מי זה הרופא הזה שנתנו לו במה להאשים את
    חילינו היקרים והגיבורים. בטבח ופישעי מילחמה בזמן שהחילים נילחמים. למה הוא בא
    לישראל למה. שיתבייש בעם שלו שטובח בילדים

  • 192.

    היום קבלתי במייל תמונות מארסל הנשק ואמצעי הלחימה שהתגלו בביתו (ל''ת)

    צבי גולדמן, 26/01/09 14:42

  • 191.

    אושרת יקירתי! מדוע לא עניין אותך הרצח במרכז הרב

    אחת שמעניין אותה מאלה שנפגעו מבתו של ה''ד''ר'', 26/01/09 14:40

    מדוע לא עניין אותך הרצח עם הטרקטור, מדוע לא עניין אותך כל הרקטות שהפגיזו במשך 8 שנים את שדרות, מדוע לא עניין אותך הפגז שפגע באשה בצורה קשה באשדוד ובילד אוראל הבן של אנג'לה שבחסדי ה' נולד להורין לאחר 13 שנים ומצבו קשה נא להתפלל עליו ועל כל חיילי צה''ל שנפצעו וחייהם נהרסו לא מעניין אותך מה עושים המרצחים בגלעד שליט
    פשוט מעניין אותך להיות שמאלניות ששונאת אתך העם היהודי ומקומך לא בישראל אלא תלכי לעזה!!!!!!

  • 190.

    ומה עם גלעד שליט, הוא ומשפחתו נרצחים כל יום.....!!! (ל''ת)

    שאול, 26/01/09 14:39

  • 189.

    ארה''ב בריטניה וצרפת ידעו על השואה+טיבעו אוניות מעפילים (ל''ת)

    מריה-קוטלר-טרזה הבתולה הקדושה, 26/01/09 12:08

  • 188.

    טלר לא מתעניינת באוראל ובילדים אחרים שנהרגו בשדרות. כשטיל יפול סמוך (ל''ת)

    לביתה במדינת ת''א ,אז היא תבין שעניי עירך קודמים., 26/01/09 11:39

  • 187.

    זה בהחלט היה מיקרה יוצא דופן בגלל תפקידו של האיש לגבי .

    פקק תנועה , 25/01/09 13:17

    החברה הישראלית אבל גם אצלנו היו מיקרים כאלו .ואחרים .סביר להניח שהוא יהפוך לאיש השנה של שנת אלפיים ותשע .

  • 186.

    אצל אושרת קוטלר

    Zmbi , 24/01/09 06:52

    אין הבדל כמו יונית לוי מערוץ 2 גם היא תומכת של אירגוני רצח איסלמיים . לנ"ל לא יכפת כי 4 ילדים רכים בשניםפ איבדו את אימם , לא מעניין אותה הילד בבאר שבע שחטף רסיס בגולגולת שלו , לא מעניין אותה כי 8 שנים סובלים תושבי העוטף מירי קסאמים , ולא מעניין אותה גם טבוחי שדרות שנהרגו מאותם צינורות מעופפים כדברי אותו עו"ד ויסגלס אותה מעניין ערבי המחמד שלה בעזה שיתן לה ציון של מיקום חיילי צה"ל ואו משפחת אותו דופא יחצ"ן שהביא המשת"פ השני בשידור חי .
    נמאס לראות את הזילזול המופגן של אותה אושרית קוטלר שגם מתלבשת כמו פרחה מקצועית בשידור חדשות , חבל שהיא לא מגיעה ע......... לגמרי אולי הריטיינג שלה היה עולה מעט . מה שמעניין אותה באמת אלו שידורי הצינור .

    אולי זה טוב ששידורי ערוץ 10 יעלמו מן העולם ואתם אושרת קוטלר ואותו שלומי אלדר .

  • 185.

    אין ספק שזאת היתה זוועה בשידור חי

    יופיטר, 24/01/09 06:31

    אין ספק שהיו חייבים לעזור לו - ולמעשה זה קרה לאושרת קוטלר - זאת לא היתה יוזמה עיתונאית - במיקרה שלומי אלדר היה בשידור באותו רגע - חבל שהרופא לא בחר להמלט לישראל עם בנותיו לפני הפגיעה - מלחמה זה לא בדיוק פיקניק - ויש מה שנקרא בלעז - ''פרנדלי פאייר'' או בשפתנו דו''צ - שאושרת ושלומי - ידאגו עכשיו ללחוץ על בדיקת המיקרה - במקום לבחוש בו בענין דעת הקהל - ראיתי את הרופא ב-בי בי סי - ואמר שאנחנו לא איכפתים לגבי הסבל וההרג של הפלשתינים -רק שהוא שוכח - שאלה שעזרו לו לצאת - ושמטפלים בבנות - הם גם ישראלים

    • לא הבנתי. במקרה?? בדרך כלל כתבים עונים לטלפונים בשידור חי?

      תוהה, 24/01/09 10:39

      עשו לי טובה הא?
      אני בטוח שאם זה היה טלפון ממקור אחר האדון שלומי אלדר לא היה טורח לענות
      אבל היי, זה הרופא הערבי שלו מעזה. לזה חייבים לענות גם בשידור חי.
      אז תעשו לי טובה, די להתמם
      אנחנו כבר לא כאלה תמימים יותר.
      אולי הם ידעו על גודל הזוועה אבל בהחלט רצו לתת במה לערבי המחמד שלהם מעזה

  • 184.

    מניפולציה של קרייריזם

    ישראלית שאיכפת לה , 21/01/09 11:26

    הזדעזעתי זעזוע עמוק מהמקרה, כמו שהצטערתי על הילדים האחרים שנהרגו - אבל עדיין אני מרגישה - כמו רבים מחברי - שהעלאת השיחה לשידור
    היתה מניפולציה זולה של תחרותיות וקרייריזם שאין להם כל קשר עם מוסריות .

  • 183.

    מעניין אותם רק דבר אחד, הרייטינג אין קשר לימין ושמאל..

    ימיני, 21/01/09 11:18

    אם היה וידאו של טיל פוגע בבית יהודי והורג מס' ילדים הם היו משדרים את זה בכיף בשידור חי..

    זה היה מביא המון רייטינג..

  • 182.

    אושרת - את מקסימה אבל לא מגיע לפלסטינאים שגרירה כמוך

    בנימין, 21/01/09 11:16

    אנחנו לא חושבים שהסבל רק אצלנו! - אבל אכפת לי מהאחים שלי קודם כל!
    אושרת הציבור לא מטומטם ועם ישראל יודע מה קורה בצד הפלסטינאי ורואים ויודעים על הסבל שלהם - אבל קודם כל ''נעשה לבתינו'' לנו... כל העולם נגדנו ולא מבינים מה אנחנו עוברים כאן בארץ הזאת... מספיק שלאוייבים שלנו יש ערוצי טלויזיה שבצורה מבזה אוהדים רק את הצד הפלסטינאי.... הם לא צריכים גם אותך.
    ולמרות הכל את עושה עבודה מצויינת וטוב שיש בעם ישראל אנשים כמוך עם לב כזה... בגלל זה אנחנו מיוחדים ונראה את הצד האחר דרכך..

  • 181.

    אז מה יוצא בעצם ? שצהל זה חרא של צבא ?

    עמוס, 21/01/09 11:03

    עם כל הכבוד לכאב ולאסון הנורא שפקד את הדר' הפלסטינאי אנחנו חייבים לזכור שהיינו במצב של לחימה. במלחמה קורות טעויות ותוצאות המלחמה הן תמיד נוראיות. חשוב תמיד לזכור שמול כל האמפטיה והרצון להיות הוגנים, ישרים והומניים יש את הצד שלנו, הצבא שלנו, החיילים שלנו והילדים שלנו. בעיני האנשים שתומכים בשידור הכתבה אין הבדל אם בערבו של יום ישודרו תמונות הרופא הזועק אל מול גוויות בנותיו או אם ישראלית זועקת על קבר בנה שנפל בעזה.

  • 180.

    לגרש את בכירי המאפיה השמאלנית מהארץ! (ל''ת)

    עידן, 21/01/09 10:33

  • 179.

    מבדילה בין דם לדם

    דוד שחף, 21/01/09 10:23

    לא זכור לי מקרה אחד
    שאושרת העלתה בשידור חי
    אנשים בעוטף עזה,שילדיהם נפגעו מטילי הפלסטינים.
    כנראה הדם של ילדינו לא מספיק חשוב

    • בעיניי קוטלר לא רק שהדם של ילדינו לא מספיק חשוב, הוא לא חשוב כלל

      ., 24/01/09 10:41

      לעומת זאת.. ילדי הערבים מעזה, שלהזכירכם הם אלא שפתחו באש עלינו, או...הם ממש חשובים לה עד מאוד

  • 178.

    יש דבר אחד שמטריד אותי

    אבי, 21/01/09 10:21

    בחלק מהתגובות שמשוות את מה שקרה בעזה למה שקרה במלחמת העולם השניה. להשוות בין מעשי הנאצים שלקחו אנשים שלא עשו להם דבר, כמו היהודים, הצוענים, הסלבים, ה''גאים'' ועוד כאלו ואחרים שלטעמם היו נחותים מהם גזעית ושלחו אותם למחנות השמדה, נראה לכם דומה להרג של אזרחים בלחימה? נראה לכם שזה אותו דבר גם אם במקרה הספציפי הזה נהרגו ילדים? גם בדרזדן נהרגו ילדים נשים וזקנים, האם באנגליה היו שהשוו את הבריטים לנאצים. התביישו לכם שאתם מעלים אפילו טיעון שכזה, אתם מבזים את המתים בשואה בעצם החמלה הצבועה שלכם. אתם יכולים להחזיק בדעה שלכם שהדבר לא היה מוסרי, להכות על חטא, אבל להשוות מגיבים אחרים לנאצים כי הם לא מחזיקים בדעתכם, אתם דומים יותר לנאצים, בעצם השחצנות שלכם על ''מוסריותכם''. בושה וחרפה לכם ובטח יגיעו פה כמה ''צדיקים'' מסוגו של ''אחד העם הציוני'' בלע''ז שיתקוף אותי, אם NRG לא יצנזרו את התגובה.

  • 177.

    המהפכה הבאה שצריכה להיות זה השתלטות על בנייני הטלויזיה ולא השלטון!!!

    רן, 21/01/09 10:12

    אם בעבר מחוללי המהפכות השתלטו על בנייני הממשלה כדי להחליף שלטון , היום המהפכה תבוא רק בדמות השתלטות על בנייני הטלויזיה והעמדה לדין של כל הפושעים והכתבים עוכרי ישראל שמזיקים לאינטרס הישראלי ולעם כולו ע''י האג'נדה השונאת ,השמאלנית והעוכרת ישראל שלהם!!

  • 176.

    כל המגיבים נגד מודים שהם לא מסוגלים להתמודד עם המציאות (ל''ת)

    dd, 21/01/09 09:58

    • אפשר להתמודד עם המציאות, אך הטלויזיה אינה משקפת מציאות אלא עמדת אויב (ל''ת)

      עמיחי, 21/01/09 11:32

  • 175.

    אוי מסכנים לא נעים לכם לשמוע את השיחה הזו?

    עיניים פקוחות, 21/01/09 09:58

    עדיף להיות מטומטם ולא לרצות לדעת את האמת ככה קל לנו לחיות עם המצפון שלנו נכון?
    זו דוגמה לחוצפה מדרגה ראשונה ''השיחה לא היתה להם נעימה...''
    תתמודדו זאת האמת!!!!!!!!!!! וזה רק סיפור אחד מבין אלפים שהגיע במקרה לשידור .
    ראיתם את ההארד קור של המלחמה בה אתם תומכים כמו עיוורים מזכירים לי את החיילים שהתגוננו וטענו שהם רק ביצעו פקודות- ותסלחו לי אם ההשוואה הזו לא נעימה לכם בעין או מאוסה היא לא מעידה חס וחלילה על זילות השואה אבל תחשבו איך בעתיד הלא כ''כ רחוק (כמה עשרות שנים)אנחנו נישפט בעיני העולם- כאלה שידעו ולא עשו כלום

    • עיניים פקוחות לסבל המוסלמי

      Zmbi , 24/01/09 06:56

      מה עם אותה אימא של 4 אזרחית שנהרגה באשדוד מטיל של כנופיות הרצח , את משפחתה לא העלו לשידור כזה ,קולם לא נשמע !
      מה עם אותו ילד השוכב בסורוקה עם רסיס בגולגולת מתוצרת אחייך הרוצחים המוסלמים ?
      אותם הגב' אושרת קוטלר לא העלתה לשידור כמו את המוסלמי המיוחצן !!

    • ההפך ,,,,,,,,,אני הייתי שולח אותו להוליווד,,,,,,,,,שחקן מעולה (ל''ת)

      אבננננננננר, 24/01/09 23:42

    • עיניים עיוורות! המציאות היא שהאיסלמיסטים מייצרים טרור שאותו צריך למגר! (ל''ת)

      טלי פחימה, 30/01/09 10:47

  • 174.

    בזמן מלחמה, יש להפסיק את שידורי התעמולה של החמאס בערוץ 2 ובערוץ 10

    משת''פים נמאסתם!!!, 21/01/09 09:47

    ההסברה הישראלית יורה לעצמה בראש!!!
    בזמן מלחמה, יש להפסיק את השידורים הישירים משטחי הלחימה שמשרתות רק את האוייב ואת השמאל הבוגדני והמשת''פי.
    יש להפסיק בצו חירום את השידורים האלה, וגם את הברברת, את ההתפלספויות ואת הפרשנויות האין-סופיות והמתחכמות שרק משרתות את האוייב ואת משת''פי השמאל (ראו מלחמת לבנון השניה).
    יש להסתפק במבזקי חדשות קצרים גם ברדיו וגם בטלויזיה בכל שעה עגולה.
    אמנם זכות הציבור לדעת, אך לא בכל מחיר ובטח שלא בזמן מלחמה כשהאוייב והמשת''פים של השמאל אורבים בכל פינה.

  • 173.

    אושרת צודקת!!!!!! יש כאב וסבל של אנשים אחרים ואני משתתפת בצערו של

    הילה, 21/01/09 09:36

    ד''ר עז א-דין אבו אל-עייש. הייתי עם דמעות בעיניים כששמעתי אותו מדבר. לאבד ככה 3 ילדים. מה קורה אתכם אנשים קצת אנושיות

  • 172.

    אין ספק שעדיף לשבת בבית המחומם ולראות הישרדות

    העורב, 21/01/09 09:26

    אבל יש כאלה שבשבילם הישרדות זה לא תוכנית טלויזיה אלא החיים עצמם. היו עוד עמים שלא רצו לשמוע על הזוועות שנעשות בשמם וההיסטוריה ובתי המשפט העולמיים שפטו אותם לאחר מכן.

  • 171.

    שונאים את התחסדים. מחרימה את התוכנית מעכשיו (ל''ת)

    חיי עמנו קודמים, 21/01/09 09:20

  • 170.

    רבע אחרי

    אלי, 21/01/09 09:19

    אפשר היה להמתין עם הכתבה עד אחרי סיום המבצע

  • 169.

    ערוץ 10 אנטי ישראלי , מוריד את המוראל , ומאדיר את סבל מרצחינו (ל''ת)

    מבינים לליבם הפצועה, 21/01/09 09:03

  • 168.

    מטומטמת

    יהב, 21/01/09 08:28

    עוד שמאלנית אנטישמית

  • 167.

    עוד עיתונאית שבטוחה שרק היא חכמה והעם כולם טיפשים!

    שוקי, 21/01/09 08:15

    עוד עיתונאית שבטוחה שהיא החכם והעם כולו הטיפשים!הגיע הזמן שאחת כמוה תעוף מהתקשורת. היא מסכסכת והורסת כל חלקה טובה. מעניין מה הייתה הגברת קוטלר כותבת על סבלם של 10 שנתלו במשפטי נרנברג... היא הייתה מתארת את סבלם על החבל וכאבם בצוואר ו/או כאבו של היטלר ברגע התאבדותו.... היא הייתה בטח זוכה לרייטניג גבוה... היא פשוט הורסת כל חלקה טובה למדינת ישראל.

  • 166.

    שקרנית - הדבר היחיד שעניין אותך זה הרייטינג !

    אריה - מודיעין, 21/01/09 07:48

    פתאום נעשיתם מצפוניים ?
    8 שנות סבל בדרום לא עניין אותך ?
    זה מה שקורה כאשר השמאל הזעיר בישראל השתלט על המדייה.

  • 165.

    איזו מתנשאת אושרת קוטלר!!

    שי מהדרום, 21/01/09 07:29

    70% יודעים שיש סבל בצד השני, זה לא שהשמאל הוא ככ חכם ורואה דברים שהעם ''הפשוט'' אינו רואה,
    אבל אותם 70% לא רואים את הסבל של העם השני סיבה לסיכון חיילי צהל במבצעים שהדאגה הראשונה בהן היא לאוייב.
    אין דבר כזה מלחמה בפינצטה!

  • 164.

    אושרת קוטלר מנסה לשדר דעתנות אבל היא לא!

    טל-גל, 21/01/09 06:54

    אין לה את האישיות שהיא מתימתר להיות. הופעתה לא סמכותית ואינה משדרת אמון. היא נשמעת מאד מלאכותית למרות שהיא מנסה להביא תוכניות בעלות תוכן אבל ההגשה שלה לא משכנעת. כך היא נראית בעיני.
    כשאני רואה אותה מיד מתחלפת התחנה.

  • 163.

    הקקי והפיפי עלו לה לראש במעלית זכוכית עגולה (ל''ת)

    ''המלחמה הייתה נגמרת''.. אולי ערוץ 10 היה נגמר, 21/01/09 06:53

  • 162.

    ערוץ 10תלכו לעזה.בשבילם אתם עשר.בוגדים נמאסתם. (ל''ת)

    הטוחן , 21/01/09 06:51

  • 161.

    WHY......

    rescom , 21/01/09 06:40

    Why did he not use his connection to get out of danger's way and not risk his family

    Why did soldiers attack in his direction. was it for no reason at all, or to answer fire coming from his general location.

    Why once he did and got such special treatment he complains about the people/country that saved the rest of his family

  • 160.

    חבל שהרופא לא העביר את משפחתו לישראל לפני הפגיעה אלא רק לאחריה (ל''ת)

    יופיטר, 21/01/09 06:39

  • 159.

    נסיון שוא לטישטוש האמת

    zvibin1 , 21/01/09 05:53

    נסיון להסתיר את הזוועה של רצח משפחה תמימה בביתה

  • 158.

    התשקורת כהרגלה מפנה את גבה לצה''ל (ל''ת)

    פשוט ביזיון לתת במה לאדם כזה, 21/01/09 05:49

  • 157.

    ??????????????????

    אליפז העיראקי, 21/01/09 05:14

    אושרת קוטלר-היית קצינה בצבא והייתי מצפה שתהיי לפחות-הוגנת.מה...פגיעה בילדים למי לא כואבת-?לכולנו.אבל לכל הרוחות-למה צלפים ירו מהבית??ועכשיו בודקים רסיסי גראד בגוף ההרוגה,תגידי-מי יורה גראדים????להזכיר לך את המקרה של הילד אחמד דורה?האשימו אותנו,ומה נסתבר???שהפלשתינים הרגו אותו.לסיכום-לצערי יש לנו עסק עם אנשים עלובים,שקרנים,המבוססים בעיסה ומאשימים את כולם בצרותיהם.חוץ-מלהאשים את האשם האמיתי.מחבלי החמם הפכו אנשים טובים כמו הרופא-לעבדים וזו התוצאה.''עם כל הצער שבדבר''......

  • 156.

    לכל השמאלנים: כשהמטרה שלך בחיים היא למות קשה לנהל דו שיח ולהגיע להסדר

    יניב, 21/01/09 04:58

    למותם של 1300 הם קוראים ניצחון אפילו במהלך הלחימה הם יצאו בקריאות לעידוד של שהידיות אנחנו לעומת זאת רוצים לחיות!!!!!!!

  • 155.

    יונית ב-2 קוטלר ב-10 אולי נתחיל לראות ערוץ 9 מי יודע אולי ליברמן יגיש (ל''ת)

    את החדשות....., 21/01/09 04:54

  • 154.

    ובסוף מתברר שהן נרצחו ע''י החמאס...הפתעה? (ל''ת)

    xx, 21/01/09 04:53

  • 153.

    ממש לא במקום

    אשלן, 21/01/09 04:05

    אנחנו לא חושבים שהסבל הוא רק אצלנו אבל הבעיה שאת שלנו לא מזכירים

  • 152.

    אני מחרים את התוכנית,ומקווה שגם אתם,כשלא יהיה לך רייטינג אושרת קוטלר (ל''ת)

    וזה יפגע לך בכיס,זה מאוד יכאב לך!זה רגש אנושי בסיס, 21/01/09 02:02

    • rating

      sam, 21/01/09 07:49

      this is the right way rating down

  • 151.

    בטח שלא אכפת לך מהלחימה,לא אכפת לך שיהודים-אזרחים\\חיילים יהרגו,אכפת לך (ל''ת)

    רק מפלסטינאים,רק הם בני אדם הרי, 21/01/09 02:00

  • 150.

    שידור קשה מידי? נהרגו 1200 אנשים בעזה, תתעוררו!

    ציפי, 21/01/09 00:54

    ציניות לשמה... יורים באזרחים, 1200 קורבנות, מאות ילדים. אבל לראות את זה לא מוכנים. חברה צבועה.

    • את המחיר של 1 שלנו ''שווה'' 100+ שלהם הם קבעו לא אנחנו!!!!! (ל''ת)

      יניב, 21/01/09 04:55

      • right on! (ל''ת)

        meir, 21/01/09 09:54

    • כמה נוח להיות שמאלני הא? לא קראת את דיווח הרופא משיפא השבוע?

      פיטפוט, 24/01/09 10:46

      בעיתונות האיטלקית? ברור שקראת רק שאת מתעלמת מזה.
      הנה עבורך, ציטוט

      בעזה לא היו יותר מאשר 500-600 הרוגים, רובם המכריע מחבלי חמאס מגילאים 17-24 שפשוט נשלחו עם קלאצ'ניקובים להלחם בחיילי צה''ל
      העיקר את כמו מטומטמת ממשיכה לדקלם טקסטים חמאסיים.
      אבל סליחה. זה שבת בבוקר. מה למען השם אני מנסה לשכנע אותך עם הוכחות.
      עזבי, תמשיכי, עם ישראל יודע את האמת. הערבים שקרנים ואיתם כל השמאלנים

  • 149.

    יישר כוחכם ערוץ 10 ובמיוחד שלומי אלדר (ל''ת)

    תומר, 21/01/09 00:50

    • שלומי אלדר בכלל הוא ערבי. הוא הקים סוכת אבלים בביתו

      קברן, 24/01/09 10:47

      שילך לעזאזל

  • 148.

    אם יתברר שהפגיעה ברופא היתה מטיל של חמאס-יש לפטרם ולהעמידם לדין באשמת (ל''ת)

    סיוע לתעמולת חמאס-סמולנים עלובים, 21/01/09 00:27

  • 147.

    קוטלר אויבת ישראל, אשת תקשורת מחתחת לכל ביקורת וצריכה לעוף (ל''ת)

    וגם בן אדם לא משהו, 21/01/09 00:26

  • 146.

    כן, לתקשורת איכפת מאוראל וגם מאנשים בשדרות שנפגעו.

    גל, 21/01/09 00:19

    רוב הזמן אנחנו עוסקים בעצמנו. לא נורא שמראים גם את הצד השני ובמיוחד אם דנים בנושאים עם אדם שאינו שונא ישראל מובהק

  • 145.

    יפוטרו קוטלר ואלדר תומכי החמאס לאלתר!!! (ל''ת)

    עם ישראל מפסיק לשתוק, 20/01/09 23:29

  • 144.

    יומכם קרב

    מלאך המוות, 20/01/09 23:10

    שעון העצר החל בספירה לאחור...
    סופם של השמאלנים קרב..
    בקרוב בסלון בתיכם

  • 143.

    מה זאת אומרת המלחמה היתה נגמרת?

    שוקו, 20/01/09 22:25

    אם היינו רואים מה היה קורה בבית עם הילדות המתות אז היינו מסיגים את צה''ל מעזה ומפסיקים להפציץ אותם גם אם זה אומר שהירי על דרום ישראל לא היה מפסיק?

    באמת. באמא שלך?

  • 142.

    פשוט מיותר!!!!!!!

    מיותר, 20/01/09 22:22

    כן ממש מיותר פשוט מיותר במקום לשדר אנשים פה כמה החיים שלהם בפחד וחרדה במיוחד אלו שבדרום או להראות את קרובי המשפחה של הנפגעים שלנו אנחנו הולכים ועושים תעמולה למען עזה ממש מביך שמאשרים שידורים כאלו ועוד במצב של מלחמה!!!!!!!!מה אין אנשים שאחראים על בדיקת תכנים לפני השידור הרי אי אפשר לשדר כל דבר יש דברים בכלל לא מתאימים , ממש לא ברור

  • 141.

    למישהו בתקשורת איכפת מאוראל מב''ש שנאבק על חייו?

    דימיטרי, 20/01/09 22:08

    לשמאל קיצוני שכבש את התשקורת ישראלית לא איכפת מדם יהודי, מקורבנות השלום.
    מישהו זוכר ילדי דולפינריום מחוברים לכסאות גלגלים? למישהו אכפת מילדי דרום הארץ?
    קבירניטי תקשורת כאן הם לא יהודים.....

    • נו באמת. ממתי לתקשורת הישראלית אכפת מדם ילדים ישראלים? (ל''ת)

      ., 24/01/09 10:48

  • 140.

    רוצים את לבנה במקום אושרת&יונית (ל''ת)

    אשל חיל, 20/01/09 22:06

  • 139.

    2-10-11 ערוצי ''אל ג'זירה '' הישראליים (ל''ת)

    חדשות החמאס, 20/01/09 22:04

  • 138.

    השמאל ושטיפת המוח שלו

    ניר, 20/01/09 21:59

    שנים רבות שטפו לנו את המוח. כל פלצני התקשורת שחיים בכיף בסטייל לא יודעים מה זה לחיות תחת איום ומעניין אותם קריירה.

  • 137.

    the reporters highjack the press to show their personal

    arik, 20/01/09 21:36

    political views no balance
    they highjack and abuse the freedom of
    press
    twisting the truth
    to have not be shot by hamas in his teritory have to write bended truth
    please them

  • 136.

    הימין בוגד במדינה ובאנושיות

    אנשי ימין כסילים, 20/01/09 21:29

    תגובות אנשי ימין כאן מזעזעות.
    נשמה של גרמנים יש לכם.

    • ''הנשמה'' שלך מסריחה כמו פלוץ

      Aהן Eבושגםר, 21/01/09 00:49

      מה יש מאחורי גיבובי השטויות שלך ו''ההומניות'' לשונאייך.
      את הטח שונאת את עצמך

    • עדיף להיות כסיל, נמוך מצח, וכל שאר הקללות שלכם, מאשר להיות שמאלני

      זיו, 24/01/09 10:50

      אין גרוע מלהיות שמאלני. שמאלני הרי ידוע, הוא ערבי עם שם יהודי ולא יותר

  • 135.

    רק הרייטנג תעברו למחשב סגרו טלויזיות

    אבי, 20/01/09 21:26

    להשתחרר משטיפת המוחות

  • 134.

    Bogedet

    yonatan, 20/01/09 21:18

    Oshrat Kotler has to take responsbility and stop hiding behind shlomi the other trator.

  • 133.

    הספק מי ירה על ביתו של הד"ר

    avyb , 20/01/09 21:12

    בבדיקה של גוף שנמצא בגולגלתה של אחייניתו של הד"ר נמצא שצה"ל לא משתמש בסוג זה של חימוש. מה שיותר מתקבל על הדעת הוא שהחמאס מצא הזדמנות לסגור חשבון עם הד"ר שהיה ידוע כמתנגד למחאס, ובך להרוג שתי ציפורים במכה אחת, חיסול הרופא מצד אחד והטלת האשמה על ה"רוצחים הציוניים", וזאת בחסות ותמיכה מלאה של השמאל והתיקשורת הישראלית. מסקנה, יש לנו הרבה מה ללמוד מההסברה של החמאס.

  • 132.

    אתם חושבים שאם היה בכוחם של החמאס לנצח

    רציונלי 777, 20/01/09 21:11

    היו מאפשרים לכתבלבי התשקורת לדווח על רצח יהודים?
    אתם חושבים שליהודים או שמאלנים ''יפי נפש'' הייתה במה?
    אם היו מנצחים מוסלמים חס וחלילה היו אונסים, טובחים, הורסים ובוזזים.
    השמאל גם היה מבין אותם ואומר שזה בגלל היחס שלנו אליהם בעבר.
    אולי אם היו אונסים אותה הייתה קצת יותר רציונלית.
    נכון, מדובר בטרגדיה אנושית אבל ישראל במלחמה ולמוסלמים יש מספיק מליצי יושר ושדרנים ושקרנים שיכולים להציג אותם.
    למה היא עושה זאת באמצעי תשקורת שמשלמים אולי גם אגרה עליה והם אמצעים ישראלים?
    אידיוטים שבכלל לא מבינים איזה כלים יש להם ולמי הם צריכים לשמש ובטח בימי מלחמה כשיש חיילים שנלחמים על חייהם ויש הורים ועם שמותקף ומנסים בכל דרך אפשרית לפגוע בו.
    אומר לכם את האמת, זו ''הומניות'' מעוותת, השמאל הזה הם סוג של קניבלים אוכלי ''כשר'' (יהודים), השמאל הזה הוא סוג של מחלת איידס שמביא לחיסולו בשלבים של עם-הארץ, צחוק הגורל שמוסלמים דווקא עם שמאל לא יהיו מוכנים לעולם לעשות שלום, תראו את המנהיגים הערבים איך התחמקו מלחוץ את ידה של ליבני שנראתה ונחשבת בעיניהם כמצורעת אולי, או יותר נכון אישה.
    אולי אם השדרנית הזאת הייתה חיה בתרבותם הייתה זוכה שם לברית מילה שמלמדת אותה על זכויות ועל הבנה לצער של חברה שמטרתה להשמיד את מדינת ישראל.
    כן, הטעות של ישראל שהיא נלחמת בחמאס לבניית עמלק, ישראל הייתה צריכה להבין ולהסביר שעמלק אחראי על החמאס, שהוא בחר בחמאס.
    ישראל מלחמתה בעמלק ולא בחמאס!!!
    היה צריך להסביר כבר מזמן שכל פגיעה ביהודים או שמאלנים האחריות עליהם וישראל תיתן אולטימטום לתושבי עזה ב 4 עד 5 שלבים (על כל פיגוע) לנטוש ולאחר הנטישה אודרוב אודרוב יא סדאם ולא משאירים ארכאולוגיה, את תילי האבנים שנשארים מההפצצה חורשים בדחפורים ומספחים ובונים עיר חדשה ליהודים ושמאלנים, היום כבר היה כבר מצב אחר.

  • 131.

    גם לי יש תלונה - קשה לי כאשר מאמשימים את צה''ל

    איגור, 20/01/09 20:40

    כנראה שצה''ל לא הרג את המשפחה, אלא החמאס - זה מה שקשה לקבל. הרי אותם השדרנים לא יתנצלו בשידור כי העלו לאוויר ידיעה ללא בדיקה, אף אחד לא יאשים אותם בחוסר מקצועיות ובהטעיה. לשמאל הקיצוני יש חסינות.

    אבל את צה''ל הם כבר האשימו ועוד ע''י מי? ע''י איזה ערבי מעזה.

    הילדים שלנו יותר חשובים!

    • ואפילו אם כן!!

      מילואימניק דרוזי, 20/01/09 21:08

      לא אנחנו התחלנו במלחמה הזאת!
      אלא חמאס, ומי זה חמאס?.. זה הארגון (המפלגה) שבה בחרו הפלסטינים בו לשלטון, וכל מה שהוא יעשה הוא מייצג את עמו שבו הוא בחר, ולא יתכן שהם תוקפים הרבה שנים חיילים ואזרחים ישראלים כאחד, אם זה בטילים או בפיגועי התאבדות וכשסוף סוף הממשלה והצבא מזיזים את התחת ונכנסים לעזה לעשות את עבודתם, אנחנו מתחילים לשמוע קולות ולצערי מבפנים על התנהלות הצבא.. במלחמה חברה יש תמיד קורבות משני הצדדים, ובניגוד להם אנחנו נלחמים נגד חמאס למרות שיש לנו את הזכות להילחם נגד כל העם שבחר בחמאס לשלטון ולהתייחס למלחמה כמו שהם מתייחסים אליה.
      השמאלנים שלא עשו צבא ולא יודעים מה זה קרב חושבים שחיילינו צריכים לעצור באמצע הקרב לסכן את חייהם ולהסתכל בחלונות מי יש בפנים! חברה זה מלחמה! או שאתה מנצח או שאת נרצח! וחבל שדווקא הם הודו שגופה של חייל ישראלי שווה אלף חייל ערבי (עסקות השוויים).
      אז אם הצלת חייהם של בנות הרופא היו מסכנים את חיי חיילינו אז, לתת בראש לכל מה שזז!!
      מי שנכנס למלחמה צריך לדעת מה זה מלחמה!!

      כולכם חושבים שבחירות עכשיו בעזה יורידו את חמאס מהשלטון אבל כולכם טועים! הם כן רוצים בו כי הוא הורג ישראלים כחיילים ואזרחים כאחד.. ישראלים יפי נפש, חבל שדווקא אני זה שצריך להגיד לכם את הדברים הללו!

      ואם בכל זאת להסתכל על חצי הכוס המלאה.. יש לנו את הצבא הכי מוסרי בעולם, ואם זה לא היה כך אז מזמן לא היה לנו מלחמות באיזור!

      • זה לא עם, זו חברה של אספסוף של רשעים שרוצים ופועלים להשמדת ישראל

        Avi Ecuador, 20/01/09 23:13

        גוף שמופעל כמכרה זהב וקרדום לחפירה להשמדת ישראל.
        יימח שמו של עמלק ושתזכו למצוות עמלק ושהם יזכו להרבה בתולות אנשאללה.
        קרא בבקשה תגובות 221 222 223:

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/841/152.html

      • מצדיעה לך! (ל''ת)

        אירית, 21/01/09 08:08

      • היטבת להביע

        עזרא הקבלן, 21/01/09 08:10

        אני חושב שאתה מייצג רבים מאד יהודים ודרוזים

      • אחי, כל הכבוד. יישר כוח.

        זיו, 24/01/09 10:51

        בדיוק המילים שכולם צריכים לשנן.

  • 130.

    כשהזמן הזה יהיה הסטוריה השמאל יחשב וירשם כבוגדים (ל''ת)

    י, 20/01/09 20:18

    • השמאל הזה דור עגל הזהב של שנות האלפיים

      Avi Ecuador, 20/01/09 20:55

      מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

  • 129.

    אלוהים למה הפכנו?

    שלו, 20/01/09 20:15

    מזעזע לראות לאיזה עם אכזר,צמא דם הפכנו

    • אולי את צמאת דם, אני מעדיף קולה

      פנדה, 21/01/09 10:23

      אל תשליכי את הסטיות המסוכנות שלך על כל העם

  • 128.

    כל התקשורת שמאלנית עובדה!!! לעשות הפגנות עד שיעופו (ל''ת)

    שמוצניק, 20/01/09 19:59

  • 127.

    כמה מהמגיבים מטה הם מתנחבלים?

    pacman, 20/01/09 19:40

    משלמים להם כסף בכדי שכל היום יקשקשו טוקבקים נוטפי שנאה וגזענות...

  • 126.

    קשה לצופים... אוי יו יויי. מסכנים.... תתביישו עלובי נפש (ל''ת)

    גל-יה , 20/01/09 19:30

  • 125.

    קשה לצופים... אוי יו יויי. מסכנים.... תתביישו עלובי נפש (ל''ת)

    גל-יה , 20/01/09 19:29

    • לא הבנתי למי קשה? לך? ברור. לי?? חחחח..ממש לא. יש לי את אוראל בן 7

      מתן, 24/01/09 10:53

      ששוכב בסורוקה עם רסיס גראד בראש. זה כרגע מה שקשה לי. ילד אומלל שהחברים שלך ירו בו.
      ימח שמך אתה וכל שכמותך.

  • 124.

    האשם העיקרי הוא שלומי אלדר!!

    ישראלי גזעי, 20/01/09 19:27

    הבנאדם הזה מרחם על האויבים שלנו, נותן להם במה וכמעט בוכה לנו בשידור, כנראה הוא שכח את 8 השנים בהם בשדרות נפלו טילים על ימין ועל שמאל ואף אדם עזתי לא פתח את הפה, ולא שמענו מהרופא השחקן הזה, אז עכשיו פתאום ''אלוהים הלכו הבנות יא אללה יא רב'' יאללה יאללה תפרפר לנו מהמסך רופא מעפן אתה והמשפחה שלך (אלה שנשארו) שילך הוא והאלדר הזה לחיות בסעודיה!!
    נמאסתם!!

  • 123.

    ערוץ 10 - אידיוטים עם תסביך נחיתות קשה. לישראלים שנפגעו נתנו פחות במה. (ל''ת)

    עודד, 20/01/09 19:04

  • 122.

    שלומי אלדר וצביקה יחזקאלי מתחנפים לחמאס ואלוןבן-דוד לא מבין דבר בבטחון (ל''ת)

    prague , 20/01/09 18:08

  • 121.

    לי הוא נראה כל כך מזוייף, נראה כאילו מנסה להוזיל דמעה ולא יוצא לו

    אבנר רם, 20/01/09 18:07

    והקטע עם מסיבת עיתונאים, מי חושב על מסיבת עיתונאים אחרי טרגדיה כזו? וגם לא אהבתי כשהוא התעקש שבתו תסכים להצטלם לטלוויזיה כשהיא חבושה, מזכיר את בית חולים שיפא, איפה שכל הטיפולים והניתוחים שם נעשים לעיני מצלמות.

  • 120.

    שלומי אלדר לא הוריד דמעה כאשר משפחת אלמוג נרצחה במסעדת "מקסים" בחיפה.. (ל''ת)

    prague , 20/01/09 18:07

  • 119.

    ביתו של הרופא ניפגע מירי פגז של החמאס..כי חשבו שכח צה"ל שם........... (ל''ת)

    prague , 20/01/09 18:06

  • 118.

    איזה תגובות לא אנושיות. מביש.

    אורית, 20/01/09 17:58

    אנשים אטומים, ובל יבואו בטענות שעמים אחרים לא התרשמו מזעקות היהודים.
    כנראה שגם הם הגיבו אז כמו שאנשים מגיבים כאן היום ובכלל.
    כעם, לא למדנו כלום. והרי זה השיעור, לא?

  • 117.

    מי שמרחם על אכזרים... תתביישי לך אושרת, מה עם סיבלם של החיילים שלנו (ל''ת)

    השמאל חצה את כל הקוים האדומים, 20/01/09 17:49

  • 116.

    מה זה הקושי של הרופא לעומת הקושי של המאזינים? באמת חסר התחשבות הרופא

    gibenz , 20/01/09 17:37

    הזה, ככה לעשות למאזינים קשה?

  • 115.

    אושרת קוטלר כתבה בגרוש יש לסגור המכשיר שהיא שם כנסו

    hasson72 , 20/01/09 17:24

    תואר המידות שלה ,תום לב שלה מידתיות , לא עומדים לנגדה כל שעומד לנגדה זה את עצמה למכור גם שדורכת על ציבור לדעתי האישה הזאת כבר עשתה את שלה אפשר שתלך לה בשקט לאיזה ערוץ שם בשכם או עזה אפשר מצרים פשוט שתרד לנו מניפולציה על חשבון הצופה דרמה על מחשבון ציבור זה מה שעושה טוב לכן לצערי מבחינתי היא כבר צריכה לקבל טופס טיולים

  • 114.

    הילדים של קוטלר לא חיו במציאות של הגרדים (ל''ת)

    שלמה, 20/01/09 17:20

  • 113.

    שיראו את הילדים שנפצעו מהגראדים (ל''ת)

    שלמה, 20/01/09 17:18

  • 112.

    לתקשורת הישראלית הייתה מוקמת וועדת בדיקה

    בכל מדינה מתוקנת, 20/01/09 17:15

    כשפרשנים ''מאתרגים'' פוליטיקאי, בגלל שהוא יכול לקדם את האג'נדה שלהם.

    כששדרנים מרשים לעצמם לתת נימה אישית ולא רק לשדר.
    כשתקשורת מתגייסת באופן מבחיל מול מועמד לגיטימי של תנועה גדולה בישראל (ולא מדובר רק בארץ נהדרץ או שבוע סוף. שלא במפתיע מבין כל התגובות בזאפ, החליטה לינוי בר גפן להביא דווקא תגובה שמבקרת את המועמד הדחוי).

    כשתהליך בו ארגון טרור מקבל לגיטימיות ונשק, במסווה של תהליך שלום ואין בתקשורת המגוייסת ביקורת.

    כשאנשים ספציפיים זוכים למעמד של אלילים, ברמת פולחן אישיות של ממש או ואיפלו ישועזים.
    כשאלפי תקריות, פיגועים, זריקות אבנים, נסיונות פיגוע וירי מוסתרים, ע''מ לקדם את האג'נדה הפוליטית של מאן דהו.
    זה סימן שישראל הפכה מזמן לז'דאנוביזיה.

    • לא, במדינה מתוקנת פשוט עושים קליק ומחליפים ערוץ...

      פנדה, 21/01/09 10:28

      מצחיק, כמו העצומה להעיף את יונית... לא אוהב מה שאתה רואה? תחליף ערוץ! גילית כמוני שאין אף ערוץ שאתה שלם איתו? תתנתק מהכבלים/לווין וגם תחסוך הרבה כסף. יש מספיק תוכן באינטרנט, ברוך השם, טלוויזיה זה פאסה.

  • 111.

    ורשת ישראלית היא לא אל-ג'זירה (ל''ת)

    שדרן הוא רק שדרן, 20/01/09 17:01

  • 110.

    הייתי מאוד רוצה שתכנסי ותקראי

    אחת שמזועזעת מהכתבות של השמאלנים, 20/01/09 16:52

    בס''ד

    מדוע לא באת לראיין את גב' אנג'לה שהקב''ה זיכה לבן לאחר מס' לא מבוטל של שנים ורקטה
    פגעה בצורה אנושה בראשו.

    מדוע במשך 8 שנים לא באת לראיין אף אחד משדרות כשנפלו הרקטות ואנשים נהרגו, נפצעו וחיים בחרדה איומה שהורסת יום יום את חייהם

    בגלל שדם יהודי זורם בעורקיהם ולא דם ערבי כמו אבו אל עיש שמבתו ירו על חיילים יהודים שדם יהודי זורם בעורקם.
    מי את בכלל, חיפש סקופ, מצאת
    חיפשת פרסום בגלל שאולי חסר לך ''צומי'' ומצאת
    אבל צוחק מי שצוחק אחרון גב' אושרת קוטלר.
    יבוא יום ואותם אנשים שריחמת עליהם עוד יפגעו בך ובקרובים אליך ואז נראה איזו כתבה תעשי באותו רגע.

    כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמני
    ומאמר זה מתאים לך ולכל המרעין בישין שיושבים ומרחמים ובאים במגע עם הרוצחים בעזה.

  • 109.

    לא רק בצד שלנו סובלים-אפקט קוטלר

    גילי אלוש, 20/01/09 16:26

    איך יתכן ש 70% חושבים שרק בצד שלנו סובלים? מאיפה היא הביאה את הנתון האבסורדי הזה?
    אולי היא חושבת שערבים הם חיות, לא בני אדם, שמגיע להם לסבול ולכן רוב הצופים גם חושבים כך, אך מאחר שהיא שייכת לעלית שמבינה יותר טוב, היא יודעת שאפילו ל''חיות'' האלו, יש רגשות, הם גם סובלים וכואב להם גם. אבל אני, כאזרח מהשורה, סומא מלראות את הסבל הזה , אז תפקידה של קוטלר להדגיש את כאבם.

    ובכן,קוטלר, מטומטמת,(מלשון אטומה) מתנשאת ואכזרית שכמותך, גם להם כואב, אני מתקשה להאמין שמשהו בישראל לא רואה את זה.

    ברור גם לרוב, שהחמאס מפיק את מירב הנקודות, הן מהפגיעה ברופא והן מהסיקור התקשורתי.

    גם אם פגז של צה''ל פגע ברופא המסכן, האשמה כולה על החמאס, אבל אני לא אפול מהכיסא אם יתברר שמדובר בעבודה של החמאס.
    ייתכן שהם ירו בסמוך לבית וייתכן שאפילו הם שהפגיזו אותו מתוך ידיעה שקוטלר ושכמותה, יפלו בפח.

    זוכרים את מוחמד דורא, הילד הערבי שעליו הושתתה מערכת הפרעות הקודמת? במשך מעל לשנה האכילו אותנו בשקר כאילו צה''ל רצח את הילד, אח''כ התברר שהוא נרצח ע''י ערבים שירו בו כדי ליצור את אותו אפקט. ניקרא לו ''אפקט קוטלר'' ע''ש המועמדת הבולטת ליפול בפח הזה.

  • 108.

    לא שמאלנית שכמוך- הציבור יודע מצוין שגם האויב סובל, אבל במלחמה זה לא

    רעמסס, 20/01/09 16:24

    ממש מעניין.

    • אני לא מכיר אחד שלא חושב שהם סבלו.

      גילי אלוש , 20/01/09 16:46

      מעניין מאיפה הביאה את נתון הזה.

  • 107.

    בסוף מתברר שהחמס פגע בהם (ל''ת)

    אושרת, 20/01/09 16:10

  • 106.

    קוטלר ואלדר לועדת חקירה.

    אירית, 20/01/09 15:27

    התנהלותם השמאלנית אנטי ישראלית ואנטי ציונית לאורך כל המלחמה.
    כולל סיפורים שעולים לאוויר ללא בדיקה וללא אישור דובר צה''ל.
    אין שימוש בוטה יותר וכוחני יותר מהשימוש שעשו שני אלו בכוח שניתן להם בהיותם אנשי תקשורת בזמן מלחמה. זו בושה וכלימה מה שקרה שם!
    הם עברו על כל חוקי האתיקה והצנזור ועליהם להיענש על כך לאחר ועדת חקירה על התנהלותם חסרת כל אתיקה עיתונאית, תקשורתית, תוך מתן במה לפני צנזורה.
    מה גם שכעת משמתבברות עובדות חדשות במקרה, ניתן לראות בברור איזה נזק עשו לישראל בהתנהלותם חסרת האתיקה, אנטי ציונית הנפשעת.
    ונא לא לצנזר אותי.

    • אירית את צודקת מה עושים (ל''ת)

      hasson72 , 20/01/09 17:26

      • מחכים לתחקיר צה''ל ויוצאים אחריו להפגנות

        אירית, 21/01/09 08:34

        מחרימים את ערוץ 10 עד לפיטוריהם.

  • 105.

    כשהעולם שתק אתם היהודים לא הבנתם איך

    ליהי, 20/01/09 15:24

    ועכשיו מול הסבל שום דבר לא השתנה בעולם קמים כל האטומים ומשפריצים סיסמאות . אבל לא על זה מדובר סבל של בן אדם אחר לא רואים לא שומעים לא רוצים לדעת חבורת אטומים.

    • תודה לך ליהי, סופסוף תגובה של בן אדם.

      א, 21/01/09 04:13

      ממש חסר ומעודד,
      בעולם זה,הרווי רחמים עצמיים ושנאה.

  • 104.

    רק לי כל הסיפור הזה מזכיר

    דניאל, 20/01/09 15:02

    את ההיסטריה התקשורתית השקרית של מוחמד אדורה?!

    דוגרי, לא קונה את הסיפור הזה (עדיין) - וגם אם נורה לשם פגז, אז אני מניח שמסיבה טובה - וגם אם לא - SHIT HAPPENS פעם הבאה שלא יבחרו בחמאס.

    על טעיות משלמים


    וכן, אין מה לעשות, עדיף שהם ימותו ואנחנו נחייה - יש יותר מדי מהם שלא תורמים במאומה ומעט מדי מאיתנו שמשום מה תורמים לאנושות ''קצת'' יותר מהערבים.

  • 103.

    התקשורת הישראלית צריכה להיות תעמולתית כמו התחנות הערביות . אין ברירה !

    אסף, 20/01/09 14:59

    אנו חייבים איזון . חייבים למכור לקהל היעד שלנו את הצד שלנו בלבד , ללא ספקות ורחמים על אזרחי האויב . כי למרות הכל האמת והצדק נמצאים בצד שלנו .

  • 102.

    אוי אוי אוי

    סו, 20/01/09 14:56

    קשה לצופים?
    והרי גם זה מעשה ידי צה''ל, גאוות ישראל.
    ומה יגיד אותו ד''ר עז א-דין אבו אל-עייש, ששלושת בנותיו נהרגו - מהו סבלו שלו מול הסבל ה*איום* של צופים שקשה להם לשמוע מה שליחיהם גורמים.
    בושה למדינה.

  • 101.

    עוד טיפשה מתנשאת בתקשורת (ל''ת)

    ציונה, 20/01/09 14:44

    • צודקת שחצנית מעוסה (ל''ת)

      hasson72 , 20/01/09 17:27

  • 100.

    טוב שיש ערוץ 1 - ציוני ולא שמאלני (ל''ת)

    דוד, 20/01/09 14:33

  • 99.

    החדשות מנותקות מהציבור. לכל תלונה יש להם תשובה צדקנית ומתנשאת (ל''ת)

    אתם משדרים לקהל, תתחשבו בו, 20/01/09 14:17

  • 98.

    נו באמת, בלי קשר ללחימה, ניצלתם אבל של בן אדם בשביל רייטינג (ל''ת)

    היה אפשר לעזור לו מחוץ למצלמות, 20/01/09 14:15

  • 97.

    עניין אותך רק אדם שבנותיו גוססות? אבל לא עניין אותך לבדוק

    א, 20/01/09 13:53

    כי אולי זה היה ירי דו''צ? אה, גב' קוטלר?
    העיקר להכפיש כמה שיותר בעיני העם והעולם, את ישראל וצה''ל! תתביישו לכם כל הכתבים השמאלנים, החיים מהמדינה וחיים בה ומלכלכים עליהם,כאילו היתה מדינת אוייב ולא המדינה היחידה שיש לעם היהודי ושצריך לשמור עליה מכל משמר, אבל אצלכם העיקר הרייטינג! יחי הרייטינג !!! גם כשזה שקר ונגד המדינה וצה''ל!

  • 96.

    מה כל כך קשה לכם??

    דנה, ת''א, 20/01/09 13:48

    מה כל כך קשה לכם לצפות בכאב של מישהו אחר? למה אתם חושבים שהכאב שלכם יעלם אם תזדהו עם כאב של מישהו אחר?? אנשים חשוכים שכמותכם!! מה זה קשור לימין, שמאל או פוליטיקה בכלל???!?! מדובר באנושיות, מה שכנראה מאבדים פה אנשים בקלות רבה...

  • 95.

    ''ההטוריה תגיד'' אגו מנופח של קוטלר

    אלעד, 20/01/09 13:27

    סתם פלצן שחושב שיכול לעשות הסטוריה

  • 94.

    המתלהמים עושים זאת מתוך פחד. אתם חלשים ואני בז לכם! (ל''ת)

    ישראלי שמתבייש, 20/01/09 13:15

  • 93.

    הערבים הרגו תילדות וזה בדוק!!

    תומר, 20/01/09 13:11

    לא מאמין לרופא הנכלה הזה...צהל לא הורג ילדים!
    צנחן לשעבר!

  • 92.

    מי שמקים עמדת חמאס בבית שלו שלא יבכה !

    שיא החוצפה, 20/01/09 13:03

    אני מאמין לחיילי צהל שמהבית נורה עליהם אש צלפים...אי אפשר לחכות ולהסס בקרב שיורים עליך אחרת את מת תוך דקה !

  • 91.

    איך זה שאף פעם כשזה קורה להורה ישראלי, השמאל לא חושב על זה (ל''ת)

    מה שמוכיח היכן נאמנות השמאל., 20/01/09 13:02

  • 90.

    עוד רגע והערוץ הבוגדני שנתן תיקוני טיווח לחיזבאללה פושט את הרגל

    דינה, 20/01/09 12:41

    עוד רגע והערוץ הבוגדני שנתן תיקוני טיווח לחיזבאללה פושט את הרגל

  • 89.

    אין שום דיווח בערוצי המשת''פים הסמולנים על הילד מבאר שבע שנאבק על חייו (ל''ת)

    זאב, 20/01/09 12:38

  • 88.

    זכות הציבור לתעמולה אנטי ישראלית אנטי צה''ל (ל''ת)

    כוכב תשקורת, 20/01/09 12:25

  • 87.

    פסטיבל הרופא מעזה - קמפיין הכפשה של צה''ל (ל''ת)

    רייטינג + זכויות הטרור המתון, 20/01/09 12:22

  • 86.

    מלחמה = רייטינג = כסף לערוץ ולכוכבי התקשורת (ל''ת)

    זכות התקשורת להכפיש את צה''ל, 20/01/09 12:16

  • 85.

    את הבת שלו היא של החמאס....אושרת ...

    טוב שמצאו שהכדור שהרג, 20/01/09 12:10

    תבדקתי עובדות לא חייב ישר להראות שידור חי...ומעניין שאותכם הוא מצא ואת המוקד חירום הוא לא תפס בטלפון..תתביישי לך ללכת נגד מדינה שנותנת לך פרנסה ומחייה

  • 84.

    קוטלר ארוגנטית ומתנשאת - עוד ביום הראשון למלחמה

    תמר, 20/01/09 12:09

    שאלה את יום טוב סמיה שאלות מפגרות ומתנשאות - ''למה צה''ל לא הודיע לתושבי שדרות על התקיפה המתוכננת''...?
    את החמלה לילדות גוססות שתשמור לאוראל בן ה7 ששוכב בסורוקה במצב קשה !!

  • 83.

    השיחה היתה קשה???? אז אולי תבינו שמעשים קשים עוד יותר!

    רוני, 20/01/09 12:04

    הציבור שהתלונן רוצה לטמון את ראשו בחול ופשוט לא לדעת?
    מה אם לא תשמעו אז זה כנראה לא קרה.
    חלילה לשמוע דברים קשים
    ומה עם האנשים שהשמיעו את הדברים הקשים?????
    איפה אתם חיים אנשים!

  • 82.

    אל תשחקי אותה מלכת המצפון כי את רק מלכת האגו!

    מי שראה ושמע!!, 20/01/09 11:54

    ראיתי את השידור שלך ואת זה שלפניו. שום דבר תמים לא היה בשידור. בפירוש נחלצת לעזרת תושבי עזה יותר משעניינה אותך המלחמהשלנו. אמרת: ,אף אח לא יחשוד בי שאני...'' מה את כל כך חשובה, שצריך לחשוד בך?
    אבל אם כבר אמרת: אז הנה שמעת: בפירוש חושדים בך שדעותיך לא קשורות לא למצב ולא לעובדות. ואל תעשי מכולנו טיפשים החושבים ''שהסבל רק אצלנו''. איננו צריכים להתנצל בפנייך על הרגשות שלנו. כי את לא השליח שלנו. לא נבחרת על ידינו ואינך מייצגת את עם ישראל. ''וכולך'' שדרית- שאין הוכחה שאת טובה יותר או מוסרית יותר. אני יכול להבטיח לך דבר אחד: שאת הרבה פחות חכמה מכל ה - 70% ביחד!

  • 81.

    תקשורת אתם הרסתם אותנווו הכל בגללכם אתם האויבים הכי גדולים

    יהודי, 20/01/09 11:52

    אתם האויבים הכי גדולים של המדינה מציגים אותה כמדינה שצה''ל הוא צבא פושע למה אתם לא מראים מה קורה אצלנו? תתביישו לכם נותנים במה לאויב להציג את טענותיו תתביישו!

    אתם האויביים הכי גדולים של ישראל ואת המלחמה הזאת אתם הרסתםם

  • 80.

    ******החמאס כבש את ערוץ 10 נורית דאבוש שותקת**********

    שאבי מהעיריה , 20/01/09 11:50

    שלומי אלדר צדוק יחזקלי,אלוןבן דוד ואושרת קוטלר הפכו את ערוץ 10 לדובר החמאס,ונורית דאבוש מנהלת הרשות השניה אמורה לפקח על עררוץ 10 שותקת!!נקווה שהיא תשלם על זה אחרי הבחירות

  • 79.

    צריך לעניין אותך, צבועה: יש פה חיי אדם נוספים, רק שהם לא ערבים (ל''ת)

    תשקורת שמאלנית, 20/01/09 11:32

  • 78.

    המתלוננים הם ימנים ירודים (ל''ת)

    אשרת נפלאה, 20/01/09 11:30

  • 77.

    יש להכין עצומה דחופה ומיידית כנגד אושרת קוטלר (ל''ת)

    בתוך עמי אנוכי יושב-דבר שהפך מסוכן אצלנו-עקב הנ''ל, 20/01/09 11:24

  • 76.

    הישראלים לא רוצים לשמוע מה קורה אצל הצד השני. אתם תהרסו להם את הפנטזיה

    דקלה, 20/01/09 11:20

    שהמצב בשדרות גרוע.
    אנשים מחו''ל שרואים את שני הצדדים בחיים לא יתמכו בנו (אלא אם כן הם מראש תומכי יהודים)
    המצב בעזה פי 100 יותר קשה מאצלנו
    אף אחד לא יגדיר את המצב באשקלון או שדרות כמשבר הומינטרי וביצוע פשעים נגד האנושות

  • 75.

    צריך לתת במה כדי שנראה את כל הצדדים של המלחמה

    דווקא תומך במלחמה, 20/01/09 11:19

    אני בעד המלחמה וחושב שהיא היתה מוצדקת ב100 אחוז. ועם זאת, אני חושב שהיה צריך לשדר את התמונות מעזה ולהראות את פני האויב. איך אנו יכולים לדבר על הצדקה של מלחמה (והרי הפגיעות בחפים מפשע הם באשמת החמאס), בלי להראות את התמונה בשלמותה?
    וכל אלה שאומרים שאנו במלחמה ושלכן לא צריך להראות הכל, הם צבועים ולאומנים לא פחות מהחמאס הרצחני.

  • 74.

    מי שירה בבנותיו זה לא צה''ל זה החברים שלו מהחמאס הזבלים האלה לא רוצים (ל''ת)

    מוהנדסים לשיקום עזה רוצים רק להרוג ולהרוג, 20/01/09 11:03

  • 73.

    אז זהו שצריך לעניין אותך, אנחנו במלחמה הגיע הזמן שתקלטו את זה. (ל''ת)

    יקירמרכז , 20/01/09 11:00

  • 72.

    ישראל הובסה קשות במלחמה הזו ע''י עצמה !!!

    ואתם לא יודעים עדיין, 20/01/09 10:37

    סופית. רמסנו כל זכר גם לאנושיות, וגם ליכולת לחשוב באופן לא חולני. חשבנו שכך קל יותר לשרוד. אז לא. הניתוח הצליח והחולה מת. הנשמה של הישראלים מתה. חברה, אתם מתים ולא יודעים את זה . אני מסתכלת סביב ורואה בובות ממוכנות. צועקות, מנפנפות בידיים, מתלהמות... אני לא רואה בני אדם יותר. המעטים ירדו למחתרת, מפחד שיוקעו כבוגדים אם יתגלה שיש נשמה באפם. איך היינו חלשים כל כך ונתנו לזה לקרות? איך הרגנו מתוך חולשה את עצמינו?

    • צודק

      פטריוטיזם זה לא לאומנות, 20/01/09 13:27

      כל כך צודק שזה כואב.
      אין דבר כזה ''שמאל קיצוני''
      השמאל הוא מתון מטבעו
      מי שרוקד על דם אנושי - הוא הקיצוני

    • רק ערבים הובסו. אם אתה אומר שהובסנו משמע אתה ערבי. מ.ש.ל

      פסיכיאטיר, 24/01/09 10:58

      כל מילה נוספת תהיי מיותרת.
      כערבי אתה ממש לא מעניין אותי ובטוח לא מעניין לשמוע מה יש לך להגיד

  • 71.

    הרופא הערבי

    קאטו הזקן, 20/01/09 10:29

    התקשורת מבלבלת את המוח.

    אסור לשכוח החמאס הוזהר לא לירות והם בשלהם.

    צר לי על חפים מפשע שנפגעים אבל אני יותר מודאג מהרוגים ופצועים בצדנו אזרחים וחיילים.

    גם החיילים שלנו הם חפים מפשע.

    הרי רק לפני פחות מחודש צחקו על ברק שהוא מתחנן לתהדייה והחמס ביהירות המשיך להמטיר אש עלינו. שילכו לעזאזל כל המקטרגים.

    שהחמאס יפסיק לירות ואז לאף אחד כולל שני הצבועים יוסי שריד ועופר שלח לא יהיה על מה להתלונן.

    משלא מוצא חן בעיניו שילך מפה לאחת הארצות היותר מוסריות הוא יכול לבחור

  • 70.

    נשבר כל הזין מהערוץ המסריח הזה!!

    גיל ר., 20/01/09 10:27

    שמתם רגל לצהל בלבנון ועכשיו עושים הכל לפגוע בו גם מול החמאס המטונף!!

    חבורה של יהודונים מלוכלכים!
    עוד 20 יום ליברמן ,פייגלין ,אריה אלדד,בוגי,איתם ובגין יתפלו בכם ''על הכפכפאק''!

  • 69.

    למה לא יכלו לעזור לרופא, בלי

    כואב לי, 20/01/09 10:23

    להעלות אותו בשדור חי? יכלו לעשות את כל הסדורים הנחוצים, ולא לתת יד לתעמולה שמרפה את ידי החילים, ופוגעת במשפחות השכולות.
    תעלו לשדור קודם את אמהות החילים שנהרגו מ''אש חילינו'', ותנו להן לשאול:,למה, למה, למה''.

    • את מי לשאול למה באש כוחותינו - את אולמרט או את החייל היורה ? (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:31

      • כמה אתה דפוק. חתמת שמאלן, לא צריך להוסיף כלום.

        ימין ימיני, 24/01/09 10:59

        ברור שדם יהודי חסר משמעות עבורך

  • 68.

    נשבר כל הזין מהערוץ המסריח הזה!!

    גיל ר., 20/01/09 10:22

    שמתם רגל לצהל בלבנון ועכשיו עושים הכל לפגוע בו גם מול החמאס המטונף!!

    חבורה של יהודונים מלוכלכים!
    עוד 20 יום ליברמן ,פייגלין ,אריה אלדד,בוגי,איתם ובגין יתפלו בכם ''על הכפכפאק''!

  • 67.

    מעניין לעשות מחקר מתאמי בין אינטיליגנציה להגבה בטוקבקים

    טוקבקיסטים, 20/01/09 10:21

    האם ככל שאדם מגיב יותר בטוקבקים כך סביר יותר שרמת האינטיליגנציה שלו תהייה נמוכה יותר?

    בלי לבדוק אני בטוח שכן. רוב התגובות כאן שייכות לאנשים מלאי שנאה, נקם ובורות באופן כללי.

    • פרדוקס הטוקבק: בזה הפכת את עצתך לאיש מלא שנאה נקם ובורות באופן כללי (ל''ת)

      אז אל תקפוץ בראש, 20/01/09 15:04

    • לפי הנסיון שלך להנסחות מאולצת מורגשת בכתבך בעילגות שבחשיבה (ל''ת)

      עילג חוקר, 21/01/09 01:01

  • 66.

    נמאס מהפטרונות המוסרית שלכם. יודעת מה המבחן האמיתי שלכם?

    לא פחות מוסרי מכם, 20/01/09 09:59

    איך אתם מתנהגים לקולגות, למתחרים, לשכנים מרגיזים.
    אני בטוח שבכל המקרים האלו אתם יודעים להלחם על זכויותיכם בציפורניים שלופות. זה אומר שאצם פשוט צבועים ואמהות יהודיות בוכות לא מספיק כואב לכם.
    אני מעדיף אלף רופאים פלשתינים בוכים ולא דמעותיה של ישראלית שבנה נפל בידי הטרוריסטים משום שחשש לפגוע באזרחים.

  • 65.

    מה שעניין אותה זה רייטינג ודעותייה השמאלניות (ל''ת)

    ה, 20/01/09 09:36

  • 64.

    ערוץ 2, קוטלר ואלדר חייבים להתנצל בשידור חי על התעית הציבור! (ל''ת)

    יגאל, 20/01/09 09:24

  • 63.

    האמת

    רומבר, 20/01/09 09:12

    אני סבור כי אם המקרה היה של משפחה יהודית שנטבחה בידי הטרור הערבי בשידור חי (וכאלו היו הרבה כ''שפרץ השלום'' של אוסלו) ערוץ 10 לא היה משדר שום תמונה או קול ! לפחות לא בשידור חי ! ,רק מעביר בלקוניות ו''בצער'' על המקרה (כאילו קרה בלפלנד הרחוקה). הוא היה מנמק זאת ב''שמירה על כבוד ההרוגים'', ''הימנעות מהיחשפות למראות קשים'', ''בירור נסיבות העניין'' וכד' (בעיקר כשהדבר נוגע למתיישבי יהודה ושמורון היהודים, שנואי נפשם).
    אך כשהדבר יכול להוריד את מורל העם (בלי בדיקת הנסיבות של המקרה בכלל) ולשמש תעמולה בידי האויב מה הם לא יעשו בשביל הרייטינג ובעיקר ''האג'נדה''.

  • 62.

    לי כואבכואב לי

    אלן37 , 20/01/09 08:50

    שהרופא לא גינה את החמאס ואמר את האמת,הוא נראה אדם טוב אך מפוחד מהחאמס ולא מספר את האמת המרה על חייו בעזה ועל הטרור היום יומי שהעם הפלסטיני עובר בידי החאמס,חבל שהוא לא ציין את זה.

    • הוא גינה רק לך נוח לשמוע מה שבא לך

      גלעד, 20/01/09 09:21

      הוא דיבר אצל גבי גזית וגינה את החמאס בצורה שאף פלסטינאי עד היום לא גינה.

      אבל זה לא יעזור לי מה שאני רושם אתה תמשיך לשמוע מה שאתה רוצה לשמוע ולא לקבל את האמת.

  • 61.

    אושרת קוטלר דעי מאין באת ואל תשכחי לאיזה עם את שייכת !! (ל''ת)

    יוסף , 20/01/09 08:40

  • 60.

    תקשורת רקובה ובוגדנית יותר מסוכנת מהחאמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 20/01/09 07:53

  • 59.

    הלוואי שהיו נותנים במה כזאת לקורבנות ה''שלום''הנשכחים שלנו-ילדים ומשפחות

    קורן נאוה טבריה,ישראלים ותקשורת בהפרעה!, 20/01/09 06:47

    שלמות חפים מפשע-את כאבו,זעקתו ותלונותיו שיפנה הרופא האומלל אל מנהיגיו שהקציבו מיליון שאהידים לחורבנה של ישראל-כשהם מייחלים, מברכים וניזונים מהטרגדיות של החפים מפשע שלהם שהעלו את החמאס לשלטון-אך העובדה המחפירה שהתקשורת מסייעת למנגנון התעמולה החמאסי -זו השערוריה!

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      דנה, תל אביב, 20/01/09 10:37

  • 58.

    בארה''ב ןבשאר מדינות בעולם דבר כזה לא היה קורה לעולם!!די כבר עם

    haya, 20/01/09 03:16

    ההתחסדות שלנו!!!די כבר עם כל יפי הנפש ש''מצילים''ערבים כשלהם ממש לא איכפת מאיתנו!

  • 57.

    לא נוח לנו לראות את הכיעור של מעשינו

    אורנה, 20/01/09 02:41

    אבל אם נעצום את העיניים , הכיעור הזה לא יעלם מעצמו. רק טיפשים חושבים שלעצום את העיניים, להכחיש דברים,לאיים ולהפחיד את מי שמאלץ אותנו להסתכל במראה - הם הפיתרון. בישראל, צומחת לצערי, חברה של טיפשים ואידיוטים. כמה נורא להוריש לבנינו מדינה כל כך טיפשה.

    • מדוע הדוקטור לא יכול לעבוד בכבוד בעזה?

      אלן37 , 20/01/09 08:58

      אני שואלת אותך האם ייתכן השכר שלו יהיה מכספי המיסים של האזרח הישראלי,בכל זאת נתנו לו עבודה במקום ציבורי על חשבון משלם המיסים,אילו המאס הוי משקיעים את כל הכספים שנתנו להם בשאבים הומניטרים ולא בכלי נשק להשמדה היה לד"ר הזה גם מקום עבודה מכובד במדינתו,,,,.

    • אויש את כל כך צודקת

      אבי, 20/01/09 09:24

      אני כבר הולך להתאבד. כל כך קשה לי עם עצמי שאני לא יכול יותר. ראיתי את עצמי במראה ולא יכולתי לראות יותר את המפלצת שהסתכלה עלי בחזרה.

      • אבי היקר, אתה מרוצה מעצמך, אך השאר רוצים להקיא כשרואים אותך (ל''ת)

        שמאלן, 20/01/09 13:28

    • מגופה של בתו הוצאה כדורית מתכת- שמצויה רק בקאסם=החמס הרג את בנותיו

      עודד פרישוף, 20/01/09 10:54

      במקום לברר קודם את הפרטים -מיתלהמת אושרת קוטלר בשידור חי.
      כאשר נהרגו מאות מהישראלים בפיגועים -דורשת אושרת קוטלר למוסס את המצב ולהצניעה את הטרור וההרג בנו אזרחי ישראל.
      ולך אורנה-אם לא מתאים לך לחיות פה ''כי יש יותר מידי טיפשים''כדבריך-תהגרי לארצות שיש אנשים חכמים-אבל אל תעבירי ביקורת שנובעת שהשינאה העצמית שלך-לטיפול בכך לכי לפסיכולוג.

  • 56.

    מעניין כאשר מדובר בסבל של יהודים כמו המתנחלים-הפרסומות תמיד דוחקות.. (ל''ת)

    אבל מול הסבל של אוייבינו-אפשר ''פתאום '' לחרוג, 20/01/09 02:34

    • המתנחלים לא סובלים

      עזרא, 20/01/09 09:43

      מדובר באדוני ארץ יהירים ואלימים, ואל תשווה את סבלם לזה של פלסטינאים שפצצה במשקל טון מחריבה את כל חייהם. קצת פרופורציות!!!!

      • לפנות אותך מהבית ללא רצונך,לנתק את המשפחה כולה מן הסביבה כולל (ל''ת)

        ממקור הפרנסה-זה לא סבל?-טיפש מרושע!, 20/01/09 21:21

  • 55.

    ערוץ 2 הם ממש בוגדים כמו בארה לא אכפץ להם מדם חיילים ומדם ילדיןם יהודי (ל''ת)

    רשעים ארורים, 20/01/09 00:38

  • 54.

    קוטלר מספרת שהיה לה עניין להפסיק את המלחמה (ל''ת)

    ולצורך זה גם תעמולה זדונית היא כנראה כלי ראוי, 20/01/09 00:21

  • 53.

    רובנו רצינו שהאיום על הדרום יפסק ואת גלעד שליט בבית,

    wwwwsoftcoil , 20/01/09 00:18

    שכחנו.

    הרופא היה במצוקה,
    האמא היתה במצוקה,

    אני נוטה להאמין כי המצוקה שלה כאמא למראה הרופא במצוקה, היא שהניעה אותה להתפרץ כך.

    כמי שמכיר קצת אורחות נשים, שנוהגות לעיתים ההפך ממה שהן חוות,

    אני מאמין שגם אם היא חששה לבנה הלוחם בעזה, הרי שהיא נקרעה בין עידוד ללוחמי הצבא אל מול הבנתה את גודל אסונו של הרופא שהיה אתנו ושכל את בנותיו על לא עוול בכפו.

    את המצב האבסורדי הזה, בא אדם מבכה את מתיו, "ואין שופטים אדם בצערו" הביאה לנו המלחמה, כדרכם של מלחמות.

    מי יתן שלא ידע הרופא עוד צער (האם אין המשפט כאן נדוש במקרה דנן, לא אחת ולא שתיים - הלכת שולחן ערוך), שגלעד שליט יחזור, שבנה של האמא יחזור בשלום יחד עם כל אחד ואחד מחיילנו,

    ואכן כולנו צודקים וכולנו חכמים, אך המצב האבסורדי ששודר, לא נרשם עד עתה ולכן גם גודל הרגישות שלנו.

    יהא זכרן ברוך.

    קצין בכיר במיל'
    לוחם ובן למשפחת לוחמים ונכים ושכול.
    מחתרות, הנדסה קרבית, שריון ומוסד.
    ראה בגוגל

    • בשביל זה היה פשוט צריך לפתוח הסגר ולהחזיר שבויים, לא לצרוב תודעה (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:26

  • 52.

    קוטלר מוכיחה פעם אחר פעם שאינטליגנציה זה לא הצד החזק שלה (ל''ת)

    דן, 20/01/09 00:14

    • האמת שהתגובה שלך מעידה שאינטיליגנציה זה לא הצד החזק שלך

      טל, 20/01/09 11:32

      בדרך כלל אינטיליגנציה וחמלה הולכים ביחד.

      • אתה או ילד או טיפש מאוד (ל''ת)

        י., 20/01/09 21:58

  • 51.

    בדיעבד מסתבר שלפחות אחת הבנות נפגעה ממטען של החמאס

    מוטי, 19/01/09 23:52

    איך אמרה קוטלר? ''את המשמעויות - ההיסטוריה תגיד''. העובדה שהרופא הזה נמצא בסחבקיה של כל מיני עיתונאים (שכולם בעלי צבע פוליטי אתם-יודעים-איזה) פתחה בפניו את ערוצי השידור בכדי להשמיץ את המדינה שעשתה כל מאמץ להציל את משפחתו. אם יתברר כי אכן הארוע בו מתו בנותיו של הרופא הזה היה בכלל בגלל מטען של החמאס, אזי קוטלר השתמשה בבמה שניתנה לה בכדי להפיץ האשמה זדונית בזמן לחימה כנגד חיילי צה''ל וכנגד מדינת ישראל, מבלי לבדוק את מהימנות דברי הרופא לפי שידורם כפי שעיתונאי מקצועי עושה. יש לנו בעיה שכאלה הם העיתונאים המובילים אצלנו.

    • כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      אירית, 20/01/09 15:34

    • כל הכבוד, אמת דיברת.

      למוטי, 21/01/09 00:26

      אשרת, תוכניות שלך, אני כבר לא אראה!
      תקוותי היחידה בוגע לנושא מניפולטיבי,שיקרי וחד צדדי זה כי יעמידו אותך לדין.

  • 50.

    התקשורת ואתם

    ישי, 19/01/09 23:31

    הגיע הזמן שתתעוררו ותבינו, התקשורת לא עובדת בשבילכם. מצד אחד מסממים אותנו עם ''אח גדול'' ומצד שני מוכרים לנו את ה''אמת האלטרנטיבית'' שלהם. זה וגם זה הם תוצאה של אותה גישה מתנשאת.
    הד''ר המסכן באמת מעניין אותי, אבל לא אמירות כמו ''...שהסבל רק אצלנו''. עם אושרת קוטלר לא ברור מי זה אצלנו, ישראל או החמ''ס.
    הפתרון - תפסיקו לצרוך תקשורת ששונאת אתכם ומתנשאת עליכם. הרייטינג המלך? אל תצפו!

  • 49.

    ערוץ 10 של החאמאס ייפשוט את הרגל בכל מקרה בקרוב (ל''ת)

    לא להתרגש מהם, 19/01/09 22:33

  • 48.

    מזוז מלבין אולמרט מתעלם מסייעני אוייב בזמן מלחמה ומבזה את החוק

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 19/01/09 22:32

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 47.

    קוטלר מסייעתלתעמולתאוייב בזמן מלחמה וזוהי בגידה לפי החוק

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 19/01/09 22:31

    **

    חוק ה עונשין תשלז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, סיוע - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשיט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 46.

    רק פינוי ניקוי חלאות השמאל אל אחיהם בעזה יביא שלום ובטחון ליהודים !!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 19/01/09 22:29

  • 45.

    מה לנו להתעצבן על אלגזירה

    יגאל התותך, 19/01/09 22:29

    אם פשוט סמים עלינו קצוץ התשקורת הישראלית למה אתם תושבי ישראל מתעצבנים משידורי אלגזירה שתומכים בחמאס פה יש לנו שתי ערוצים 10 ו2 בככונה לו צינתי ערוץ 1 שפשוט הפתיע לטובה אתה רואה אתשלומי אלדד ואושרת קוטלר ופשוט מרתיחים את הדם עובר לערוץ 2 רואה את יונית דנה ויס וסלימן אלשפי ופשוט רוצה לשבור את הטלויזיה מתקשר להתלונן עליהם ולמחרת מקבל פיצןץ לפנים בתגובה של מועצת ערוץ 2 שמחחזקת את ידי השדרים ופשוט לו יודע מה לעשות עובר לאלגזירה מרתיחים את הדם אבל לפחות אתה יודע שאלה האיובים שלך אז רבק מה ההבדל בין ערוץ ששונאי ישראל לערוצים ישראלים להחרים אותם להוריד להם את הריטנג לפגוע להם בבטן הרכה ואז הצבועים מהתשקורת שחים בבועה יריגישו שזה פוגע להם במשכורות השמנות וירדו קצת על העם ויבאו לידי ביטוי את הסבל של מדינת ישראל ולו את הסבל של האיובים שלנו כי להם יש המון רשתות ערביות שעושים את זה מציון

  • 44.

    היא מודה שלא מעניין אותה מה הנזק שהיא גורמת בבגידה שלה !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אותנו זה כן מעניין בזויה, 19/01/09 22:29

    • אתה פסיכי לגמרי! (ל''ת)

      רוני, 20/01/09 12:04

  • 43.

    הבעיה שהשיחה הפכה לתעמולת חמאס במקום סיקור נתונים והצגת כאב הקורבן

    עדי, 19/01/09 22:23

    לולא היתה התקשורת מעזה לקחת תפקיד של תובע ושופט גם יחד במקום עד בלבד, הציבור היה הרבה יותר סובלני. בערפל הקרב,
    כשמדברים עם אדם כזה, ראוי שלא לתת לו לתקוף את צה''ל ובכך לקבוע מי האשם ללא בדיקה. בכך, התקשורת נתנה יד לתעמולת החמאס שבמקרה זה שווה יותר מכמה טילי גראד.

  • 42.

    מי שבחר בחמאס-בחר במלחמה, ואלו התוצאות. אז מה חשבתם שם בעזה

    רננה, 19/01/09 22:06

    מה חשבתם, שנשתוק?
    מתו לך הבנות?
    למה הדוקטור לא חשב על זה לפני שבחר בחמאס.
    אז הוא בוכה.
    כאילו דא. חושב שהחיים זה משחק ילדים.
    שיתבגר הדוקטור.

    • גם מי שבוחר אולמרט, ברק, ביבי,ליברמן בוחר במלחמה - שיפציצו לו את הבית (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:23

      • אין לך חיים הא?:)) כלום? נאדה? השמאלן היחיד שמרוח פה על כל תגובות

        ימין ימיני, 24/01/09 11:03

        השמאל:)
        תשמע, מדהים. הוכחה כמה השמאל הצטמצם לאפס:)))
        תמשיך לכתוב יא זאלמה. תמשיך:)

  • 41.

    מר חייט-יש דירות מדהימות עם נוף בעזה

    שלומי, 19/01/09 21:27

    עם כמה חדרים תרצה?

    • התגובה האידיוטית שלך מראה מי אתה: גזען וטיפש (ל''ת)

      רפאלה חייט, 20/01/09 09:46

      • כל מי שלא מיישר קו עם הנאצים השמאלנים הוא גזען וטיפש?:)

        מוחמד חייט, 24/01/09 11:04

        מה לגבי מכוער? עני? טיפש.. כל שאר הקללות שהשמאל נותן לנו??

  • 40.

    השידור היה קשה להאזנה ?

    אבי, 19/01/09 21:09

    זו המציאות שקשה לעיכול...

    • כן האנשים מעדיפים לא לשמוע וכך הכל בסדר! לא יאמן (ל''ת)

      אפרת, 20/01/09 12:05

    • למה לא משדרים לנו מראות של גופות מרוטשות?

      אדם, 20/01/09 15:55

      כדי שלא נקיא מול הטלויזיה.
      אין קשר בין האם הגופה הייתה פעם מחבל, או האם זו אשמת צהל שהיא נהרגה.
      יש דברים שפשוט לא משדרים.
      כך גם לא משדרים נאום של אדם שאיבד את 3 בנותיו, כי זה לא משנה מי אשם בכך (ונראה יותר ויותר שהחמאס עצמו הרג לפחות אחת מהם) זה עדיין קשה לצפיה, ולא אמור להיות משודר.

      ונעזוב את זה שזאת הייתה תעמולה שיקרית נגד צהל, שנאמרה ללא שום בדיקות.
      כן, בדיקות זה מה שחייבים לעשות לפני שמשדרים משהו, לא משנה כמה שמאלנים אנחנו רוצים להיות.

  • 39.

    ''לא חשבנו באותו רגע'' אוי לתשובה כזאת (ל''ת)

    eran, 19/01/09 20:57

  • 38.

    ליבי עם האיש המסכן. אך רק החמס אשם!

    יהודי, ישראלי, 19/01/09 20:43

    לא שמעתי אותו מגנה את החמס שבגלל התנהלותו גרם לסבל התושבים. אני כואב באמת ובתמים את כאבו, אבל במלחמה יש הרבה נפגעים. הלוואי וילדיו וילדים בכלל לא היו נפגעים, אך את האשם צריך לתלות רק בחמס!

  • 37.

    מה לא עושים בשביל רייטינג (ל''ת)

    אסתר , 19/01/09 20:35

  • 36.

    אושרת :המעשה-נכון ,התגובה-מטומטמת . (ל''ת)

    עמית לעבודה, 19/01/09 20:33

  • 35.

    אין ימין או שמאל מול כאב של אב! היו אנושיים. אושרת צודקת (ל''ת)

    מית נמש, 19/01/09 19:45

    • מה שקוטלר עשתה הוא לאפשר הטלת רפש בצה''ל

      עידו, 20/01/09 00:00

      דבר אחד הוא לחשוף ארוע עצוב שהתרחש בעזה לאדם חף מפשע. דבר אחר הוא לקחת משפחה שנפגעה מהחמאס (ואת זה חשפה באומץ קטי דור) ולאפשר לאבא לטעון בשידור חי כאילו צה''ל הוא זה שהרג את המשפחה, וזאת אחרי שהושקע כסף רב בכדי להביא את הפצועים לבית חולים בישראל. על מה יש לה להתגאות?

    • מה שקוטלר ואלדר (הידוע בכינוי - הערבי) עשו היה פרובוקציה

      מתן, 24/01/09 11:07

      לא זכור לי שהעלו לשידור אמא של נפגע גראד
      אבל היי..זה ערבי המחמד שלהם.. (מה שלומך מוחמד, איך אתה מרגיש, איך אתם מסתדרים שם?)
      אושרת קוטלר, לא רק שמאלנית אלא יותר גרוע, ככתבת, כאדם, רדודה ומטומטמת.

  • 34.

    קוטלר כמו יונית לפניה,חסרות כישורים עיתונאיים (קריינות בלבד) מנסות ...

    דקל ב , 19/01/09 19:23

    להתבלט בקרב הברנז'ה בשמאל התקשורתי שסובב אותן.
    ד.א
    זאת לא אותה קוטלר שמירב מיכאלי העיפה מתוכניתה בערוץ 2 "יום שישי" ?

  • 33.

    ערב רב

    שי, 19/01/09 19:00

    את שוב מוכיחה שאתם מונעים מכבוד מקצועי ותו לא, אין בכם חוט שידרה ערכי, תבדקי טוב אם את מזרע ישראל בכלל.

  • 32.

    ככה זה כשחיים במדינת תל אביב נכון גברת קוטלר?

    רוני-חיפה, 19/01/09 18:16

    ולא מענין אותנו מה אנשים עוברים בדרום הארץ כתוצאה מהפלסטינים המתוקים שלך , וכמו שלא ענין אתכם לפני שנתיים מה קורה בחיפה כשהיא הופגזה - הדבר הכי טוב אצלכם שאתם תמיד יודעים הכי טוב מכולם מה צריך לעשות ואתם הכי הומאנים והכי מתחשבים וכל שאר המדינה פשוט לא חשובה כי אתם הרי מתל אביב ומי יכול בכלל לחלוק על מה שאנשים חשובים כמוכם אומרים???
    אני רוצה לראות כשתל אביב תתחיל לחטוף טילים (ואין לי ספק שזה יקרה) , את התגובות של כל יפי הנפש המתחסדים למיניהם, נראה פתאום איך בשניה אחת הטון משתנה ואיך הפחד אוכל אתכם - אני מקווה שלפחות אז תביני קצת מה עובר על אלה שלא חיים במדינת תל אביב.

  • 31.

    שאלה אל המתלוננים על ''התמונות הקשות לצפיה'':

    רפאלה חייט, 19/01/09 18:15

    האם הייתם מתלוננים אילו ''התמונות הקשות לצפיה'' היו מציגות רופא יהודי ששלוש בנותיו הקטנות נרצחו?
    אתם, גזענים שכמותכם, יודעים היטב את התשובה.

    • לא סתם הציגו רופא ש 3 בנותיו נרצחו אלא האשימו את צה''ל בכך (ל''ת)

      וזה מה שהיה קשה לסבול, 20/01/09 00:00

      • נכון: ''הצבא הכי מוסרי בעולם'' (עאלק) רצח את הילדות (ל''ת)

        עמיר אס, 20/01/09 09:45

    • כן מה בושה ? שלום עמי קודם לשלמו של אוייבי (ל''ת)

      אני ישראלי, 21/01/09 01:04

  • 30.

    עניין אותל רק הרייטינג כאילו שאת לא חלק ממדינת ישראל!

    עודד ז , 19/01/09 18:12

    מה עם החיילים שלנו שאולי יושפעו מכך? על זה לא טרחת לחשוב, כי מה זה בעינייך חיי חיילנו אם את יכולה להראות כמה שאת "אנושית".
    את ממש לא אנושית יותר אלא פשוט הארית שאינך חושבת ולכן אינך ראויה להגיש חדשות.
    בושה וחרפה!

    • לא ידעתי שאפשר להילחם בשטח ולצפות בטלווזיה בו זמנית...

      עלאק החיילים שלנו יושפעו מכך............, 19/01/09 18:25

      החילים נלחמים בשטח. הם לא צופים בשידור חי בטלווזיה.

  • 29.

    עוד אחת שחושבת שערוץ החדשות הוא של אבא שלה...

    LIORROTEM , 19/01/09 18:07

    כבר מזמן הגעתי למסקנה, שהגב' קוטלר נוהגת, כאילו יש לה ערוץ חדשות פרטי הרשום על שמה.כך היא מרשה לעצמה להקריא מדי פעם בפתיחת מהדורת החדשות הגיג פרטי שלה, שאינו במקום, ומשמשת שופר של עצמה. כך גם בשאלותיה המתריסות, המשקפות את עמדותיה הפוליטיות השמאלניות כמובן, וכך גם בהעוויות הפנים שהיא מציגה לצופים, כאשר הדברים המוצגים אינם מוצאים חן בעיניה...

  • 28.

    כל הכבוד! השידור הביא אותי לידי דמעות וכאב עצום על מהות החיים ! (ל''ת)

    תודה לאלו שגרמו לי לצפות ולחשוב, 19/01/09 17:34

    • חבל שהדמעות והכאב העצום שלך, לא היו על בן משפחה שלך שחטף גראד

      יהודי, 24/01/09 11:08

      אז באמת היה לך על מה לבכות

  • 27.

    שלומי אלדר קיבל מחמאות מאל-ז'זירה. בדיקה: ייתכן שחמאס פגע בבית הד''ר

    יגאל, 19/01/09 16:51

    No comment

  • 26.

    אוכלוסיה שבוחרת בארגון מרצחים להובילה שלא תצטדק (ל''ת)

    טרוריסטים בשלטון, 19/01/09 16:47

  • 25.

    אקשן...אוי אוי אסון אוי..אסון קאט (ל''ת)

    תעמולה זולה ב10, 19/01/09 15:50

  • 24.

    NO NEWS (ל''ת)

    aviad 1515 , 19/01/09 15:22

    • NO NEWS

      aviad 1515 , 19/01/09 15:32

      The news cast did not have no real news to run in the war , most of the air time was filled with repeated non sense
      It is a tragedy the fact that the DR. lost his kids but how many kids we lost?maybe we should film it and send it to the Hamas or AL Jasira news?
      the reason that we dont do that is that no one cares on the other side
      they translate this pictures as a victory.
      so by you giving a stage to a tragedy live you help them and their cause ,if you wanted to help do it quietly, not live. it is a money making channel after all.

  • 23.

    כל מה שמעניין אותכם זה רייטינג וערבים -תקשורת מביישת (ל''ת)

    תפסיקו לקשקש-כולכם שמאלנים, 19/01/09 15:16

  • 22.

    דמוקרטיה - הצבעה דרך השלט

    עוברים ערוץ, 19/01/09 15:10

    כך היא תלך הביתה

  • 21.

    כל הכבוד לכם אושרת ושלומי

    יעל, 19/01/09 15:01

    על האנושיות על אומץ הלב להיות בני אדם. ראיתי עד כמה היה לכם קשה במהלך השידור.תודה

  • 20.

    יפה פעלתם להציל נפשות

    אביאלה רחמני, 19/01/09 14:52

    יש לי רק שאלה למה הרופא לא צלצל להניה

    • כי הוא עבד יום יום בישראל בתל השומר וטיפל בנשים וילדים ישראלים ולא

      בפלשתינאים בעזה, 19/01/09 18:31

      וגם כי הוא היה איש של שלום שדיבר כל חייו כנגד החמאס ובא לעבוד בישראל.

      לידיעתך בכל מדינה ערבית, כולל כאלו שיש לישראל הסכמי שלום איתה ושהישראלים מטיילים במדינות המוסלמיות האלו (הכוונה למצרים, מרוקו, טורקיה) - האוכלוסיה שם שונאת את הישראלים שינאת מוות ולא באה לישראל. איפה אתה רואה תיירים או עובדים טורקים או מיצרים או מרוקאים בישראל?

      לעומת זאת הד''ר אבו אל-עייש חצה את הגבולות האלו ובא לעבוד בישראל. כי הוא מאמין בשלום. אז שיש סוף סוף אחד כזה גם אותו רוצים הקיצונים הימניים לחסל..אני ימני ולא מזדהה עם ההתנפלות עליו. ויש לי אמפתיה אליו והרבה חמלה ורחמים.

      • חוצפן

        001 , 19/01/09 18:53

        מדינת ישראל ואזרחי ישראל לא צריכים להכיר תודה לכל ערבי שמעוניין לעבוד בה. היו לו סיבות מקצועיות לרצות לעבוד בישראל, כי רק במדינה מתקדמת כמו שלנו יש לו אפשרות להתקדם במקצטע הרפואה וללמוד ממאגר אנושי ומקצועי שלא קיים באף מדינה מוסלמית. הוא זה שצריך להכיר תודה על כך שהרשו לו לעבוד פה. הוא זה שצריך לרדת על הברכיים ולהודות לאלוהים על האפשרות שניתנה לו.

        • מה הוא עשה טובה שבא לעבוד אצלנו?

          ניתוק מוחלט, 20/01/09 10:11

          אנחנו עשינו לו טובה ולא הוא. למה אין התנתקות מוחלטת כמו ששרון הבטיח?

      • אתה כנראה לא ימני אמיתי אם אתה מרשה לילד ערבי לחיות (ל''ת)

        שמאלן, 20/01/09 13:17

        • אוי נו. אפילו בתשלום ויש רק שמאלן אחד שמגיב על כל התגובות

          ., 24/01/09 11:10

          זה די פתטי. אפילו בתשלום לא הצלחתם לגייס יותר משמאלן אחד??

    • כשמישהו ידרוס אותך תתקשר לסבתא שלך ולא למי שפגע בך (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:19

      • אם מישהו היה דורס את סבתא שלך לא הייתה נולדת אמא שלך וגם אתה

        אזרח, 24/01/09 11:11

        לא היית נולד ואז היה נחסך מאיתנו הרפש הזה - שמאלן

  • 19.

    כל המתלוננים מתביישים במעשינו, אבל מעדיפים לשקר לעצמם.

    עמנואל , 19/01/09 14:33

    הם מאמינים שאם הם ישקרו מספיק יפה, ובאנגלית מספיק מצוחצחת (כבר אמרנו "הסברה"?) אז המעשים שנעשו בשמם יהיו פחות נפשעים.

    אבל הם לא יהיו.

    • הם לא מתביישים (כמו שרוצח לא מתבייש), רק מנסים להסתיר (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:15

  • 18.

    מי החליט שזה מאש הטנקים של צהל ראו .יש לעזור לרופא בכל דבר אבל .להסיק (ל''ת)

    מסקנות שזה צה''ל עשה רישעות, 19/01/09 14:30

  • 17.

    אושרת קוטלר.צריך לפני שעושים רעש גדול בלי מסקנות ובירור הענין עד הסוף (ל''ת)

    לדווח ברגישות ראה מקרה אדורה, 19/01/09 14:25

  • 16.

    תגובה על הריגת בנותיו של הרופא

    מרגלית, 19/01/09 14:20

    לאןשרת קוטלר על ההומניות שלך על הלב הרחום שהפגנת והראת לאנשים חסרי הרגש שגם בצד השני יש כאב ושכול ישר כוח אושרת על יושרך והגינותך וההוגנות שהפגנת בהבאת העניין לשדור

    • פספסת את הנקודה. אנחנו צריכים לקחת אחראיות על מה שקרה לרופא?

      אורי, 20/01/09 00:19

      היום אנו יודעים כמעט בוודאות שהארוע בבית הרופא קרה בגלל מטען נפץ של ה-ח-מ-א-ס. כאב? לב רחום? הכל חרטא. הטענה של הרופא (קוטלר ואלדר נתנו לזה יד) היתה שצה''ל הפגיז את הבית של החבר שלהם. להציג האשמה כזו זה עניין ראוי רק (!) אם יש ראיות. אם לא, זה פשוט לא הגון, לא ישר, וממש לא ראוי לשידור.

    • לעם הערבי כואב 1300 פעמים, ולישראלים 4-5 (במלחמה הזו) (ל''ת)

      שמאלן, 20/01/09 13:14

      • מי שחרר את ''שמאלן'' מהמחלקה הסגורה???

        פסיכיאטר, 24/01/09 11:20

        כבר אזלו כל המגיבים בשכר של השמאל שהוציאו אותו מהמחלקה הסגורה??

  • 15.

    אושרת קוטלר הופכת את ערוץ 10 לאל גזירה בעברית (ל''ת)

    צביקה, 19/01/09 14:13

  • 14.

    לכבוד הגב' קוטלר

    אחד העם, 19/01/09 13:33

    עם ישראל,מחזיק שיאי גינס בייצור זוועות על עצמו. גברת קוטלר, מאז המן הגרמני לא נותרו לנו אלא תמונות ריטושי הבשר של יד ושם ולב חלש.מאוד חלש.לא ראוי לירוק על 70 אחוזים של לב חלש.

  • 13.

    אושרת קוטלר כל הכבוד לך על האומץ בתגובה ובפעולה

    את אשה אמיצה וקול שפוי, 19/01/09 13:27

    מקווה שגורלך לא יהיה כגורל יונית לוי.

    • אל גזירה יעניקו לך בונוס (ל''ת)

      כפל משכורת, 19/01/09 20:58

  • 12.

    נמאס לי מערוץ 2 ומערוץ 10. עברנו למבט. הכי ראויים. (ל''ת)

    שלומי, 19/01/09 13:26

  • 11.

    השידור של אשרת קוטלר

    ש., 19/01/09 13:25

    הבהיר לי מדוע אני צופה של ערוץ 10 אבל לפי גל התגובות והטוקבקים ברשת גם כלפי שלומי אלדה וגם כלפי אשרת קוטלר אפשה להבין מה קורה לאוכלוסיה אחרי למעלה מ-40 שנות כיבוש. איזה התלהמות אין ''אחר'' ''רק לאמהות שלנו כואב'' תתפלאו אבל גם בצד השני יש אבא ואמא חבל ששידור כמו השידור הזה לא נעשה בימי הלחימה הראשונים אז אולי צהל היה נוצר את האש קודם. אני לפחות מתביישת ואין לי אלא להתנצל על המיקרה לפני המשפחה.ולערוץ 10- כן ירבו חבל שאין עוד כמותכפ.

    • מה יש לנו להתנצל על ארוע בו החמאס פגע במשפחה פלסטינאית? (ל''ת)

      לא הגזמת קצת?, 20/01/09 00:01

  • 10.

    כ. (ל''ת)

    הישראלים לא רוצים לדעת, לא רוצים לראות, 19/01/09 13:07

  • 9.

    יגון..טרגדיה..אבל על ''מסיבת'' עיתונאים..לא ויתר.. (ל''ת)

    תוהה בקול רם, 19/01/09 12:58

  • 8.

    אליטיזם טהור. התקשורת הישראלית נלחמת נגד הרוב הישראלי.

    י, 19/01/09 12:46

    יש את הזרוע הפוליטית של החמאס, יש את הזרוע הצבאית של החמאס ויש את הזרוע התקשורתית של החמאס - התקשורת הישראלית.

  • 7.

    לפי בדיקה ראשונית נמצא כדורית שצה''ל לא יורה בראשה של הילדה --יתכן ש...

    לקורא ולדעת !!!!!! !!!! !!!!! !!!!, 19/01/09 12:36

    שמי שירה על הבית הם החמאסניקים !!!! למה זה לא מוזכר בכתבה ? וכתוב מאש טנקי צה''ל .
    למרות שבnrg יש כתבה על הבדיקה הזאת .
    צה''ל לא מכניס בכלי הנשק שלו כדוריות כדי להרוג כמה שיותר כמו מחבלי הטרור

    • צודק ! את הכדוריות האלה מכניס חמאס לחומרי הנפץ שלו (ל''ת)

      למה לא מדברים על זה ???, 19/01/09 13:33

  • 6.

    70%!!! הלכה לה הדמוקרטיה ובאה הדמגוגיה של אלדר וקוטלר!!!

    אזרח מודאג, 19/01/09 12:28

    צריך להטיל חרם על רשתות החדשות הישראליות שדורסים בפראות את הדמוקרטיה הישראלית ומראים בכוח את הצד השני שרק מנסה ככה להחליש אותנו.

    כואב עליהם נכון! אז מה? על אחינו ובינינו כואב יותר!!!!!!!!!!!!!!!!

    זה ממש חניבעל מה שאתם עושים!!!

    תתביישו!!! רדיקאלים מסוכנים.

    • דמוקרטיה זה לא זכות הרוב לסתום פיות של המיעוטו להעלים מידע לא נוח!

      עמנואל , 19/01/09 14:31

      דמוקרטיה זה אומר לשמוע גם את המיעוט, ובעיקר כשזה לא נוח!

      • יש הבדל בין לספק חצאי אמת .ומידע חד צדדי ומוטה של האויב

        דמוקרטיה ורעל, 19/01/09 21:06

        מכיוון שממילא לא היציג ערוץ 10 כרגיל את כל התמונה ,אלא רק את הצד של הרופא, שמשפחתו התעקשה לשהות באיזור לחימה, ולא לזוז משם, למרות שכל תושבי הדרום היו חייבים להסתתר. לא שאלו אותו אף שאלה קשה, נציגי ערוץ 10, בדיוק כמו שכתבי הערוץ המדווחים מהצד השני ,טובים ברכות יחסם לאויב
        סחיטת הדמעות משרתת בחצאי האמת את האויב
        אל גזירה ראוי לתת לאושרת מענק מיוחד
        עם שלומי באיי הפנינה

      • קוטלר ואלדר מייצגים מיעוט? הרי השמאל שולט בתקשורת!

        הבעיה שסותמים ת'פה לרוב הציבור, 20/01/09 00:04

        אתה מכיר איזה איש ימין במערכות החדשות?

  • 5.

    מה קרה למוסר?

    חופש הביטוי, 19/01/09 12:27

    הבעת רגשות הן דבר חיובי אך מדוע לא מבוצע בצורה מאוזנת?
    לא ראיתי כתבים כה נרגשים באף ארוע תראומטי אחר שארע בארץ.
    יתכן שאושרת קוטלר והכתב השני לא ראויים להעביר חדשות.

  • 4.

    לא לתקשורת רדודה,מדקלמת,מטעם,הדוחפת אג'נדות של עצמה.כן לתקשורת מאוזנת (ל''ת)

    gadii , 19/01/09 12:23

  • 3.

    ובסוף יסתבר שהחמאס חיסל את בנותיו

    אבי אשדוד, 19/01/09 12:15

    כיצד תיתנצלי על כל ההישתלחות שלך בכתבה כנגד החיילים שמסכנים את חייהם כדי שאת לא תיסבלי כשהמסקנות יתאמתו

  • 2.

    כל הכבוד לערוץ עשר ולשלומי אלדר שהתנהגו כמו עיתונאים ולא כמו עדר

    לירון, 19/01/09 12:04

    הכבשים שהלכו שטופי מוח אחרי דובר צה''ל.עיתונאי הוא לא מלכת יופי המתמודדת על אהדת הציבור אלא מישהו שמחויב לאמת !

    • תגובה ל 2

      dq, 19/01/09 12:37

      חבל שאת/ה רואים זאת בעין צרה ולא אוביקטיבית
      תגובה כזו רגשנית איננה מקומה במקרע האם כל הדם של אזרחנו במשך 8 שנים לא היה די לתגובה כזו רגשנית.

      ושמדברים על אמת יפה לבדוק את אמיתות הדברים טרם שידורם

  • 1.

    הם צודקים.אהבתי תתוכניות שלך אושרת, עד שראיתי כמה את חופרת כשמאלנית. (ל''ת)

    אני מעבירה ערוץ מאז.לא היית רגישה לדעות הימין גם., 19/01/09 11:58