• 21.

    שי צ'רקה בחר מוכשר בטירוף, ענו וצנוע (ל''ת)

    דקלה, 17/02/09 23:18

  • 20.

    שונא דתיים

    מיכאל, 20/01/09 13:49

    מהכרות

    • אני אוהב אותך (ל''ת) (ל''ת)

      גדי, 17/05/09 16:33

  • 19.

    המתנחלים מוכים ברעיונות הקוק-יאנים העיוועים המשיחיים שאותם הם שואפים (ל''ת)

    קוקו-יאנים, 19/01/09 23:53

    • אתה יכול להיות קריקטוריסט. סתם קוטר

      טליה, 20/01/09 09:11

      אני ''חדשה'' בnrg יהדות ואני באלם מהתגובות המכוערות והאכזריות שהולכות כאן.. חמור מאוד. איפה אהבת ישראל? איפה שאיפה לסובלנות? הערכה? הבנה? לפני שבאים לבקר צריך לעבוד חזק על האהבה.

    • אני חשבתי בדיוק אותו דבר על היאפים מרמת השרון! (ל''ת)

      דולי-באקוס, 20/01/09 10:49

    • אני באמת לא מבינה איך השמאלנים עדיין לא מתביישים להביע את עמדותיהם...

      לא יאומן, 20/01/09 10:53

      לאחר שכבר 15 שנה ויותר המציאות מכה על פניהם פעם אחרי פעם. ועוד מעיזים לדקלם תגובות נגד המתיישבים כמו מגיב 19 האינטלגנט. פשוט לא יאומן

  • 18.

    ההונים המשיחיים סהרוריים מי''ש קידשו ורוממו את האדמה מעל חיי אדם ואילו

    שתי גישות שונות, 19/01/09 23:17

    אני מאמין שפינק ודומיו מאמינים שדם אדם וקדושת חי אדם הם מעל אדמת א''י.

  • 17.

    פינק מייצג את עידן האורות,הקידמה,הנאורות,ההומניות,הסובלנות,המוסר

    באנו חושך לגרש..., 19/01/09 21:43

    הפלורליזם,הרציונליות,הריאליות,השפיות,ההשכלה,הקידמה ואילו צ'רקה ומחנהו מייצגים את ההפך!!!

    • וואו!

      מיכאל, 19/01/09 22:49

      הרבה קידמה ונאורות יש בתגובה שלך!

    • שכחת לציין שהוא גם יפה יותר מבראד פיט ............. (ל''ת)

      חסיד שוטה, 20/01/09 07:35

    • חבל שלא נולדת בשנות השלושים

      מוש הצפוני , 20/01/09 12:46

      היית מחליף את גבלס.

  • 16.

    הסיבה שהקומיקס טרם זכה למעמד ראוי בארץ

    בן 27, מכור ל''זבנג'' בשנות ה80-90, 19/01/09 15:47

    שני האמנים מתלוננים שהקומיקס טרם זכה למעמד ראוי בארץ - זה בגלל שהקומיקס עוסק פחות בקומיקס ויותר בפוליטיקה.
    הדיעות האישיות שלכם פשוט לא מעניינות את רוב בני הנוער, והם רוצים פשוט להנות מסיפורים קצרים (כי הם עצלנים מדי מכדי לקרוא ספר אמיתי. דורשים סיפוקים מיידיים וכו').
    אני זוכר שאחרי רצח רבין במשך שבועות כל הקומיקסים של ''זבנג'' היו על הנושא הזה.
    וכנ''ל לגבי המלחמה הזאת היום - תעזבו את הילדים מפוליטיקה ואקטואליה - תנו להם להנות קצת.

    אורי פינג אמנם מצייר/מאייר נהדר, ובתור ילד מאד נהנתי מזבנג (וגם ''זנבגלה'' ועלילות הכלב ששכחתי את שמו), וגם קניתי את רוב הספרים של זבנג (שהיו אוסף הקומיקסים שהופיעו במעריב לנוער + ספיישלים), שלא לדבר על היומן של זבנג כל שנה...
    היום אני פותח את אחד הספרים שעומדים לי בארון ורואה תכנים מיניים שכילד, פשוט לא הבנתי, שלא לדבר על תכנים פוליטיים שלא התאימו בזמנו.

    • קומיקס לא נועד לילדים.

      סטודנט, 19/01/09 17:51

      קראת את maus? את פרספוליס? קומיקס טוב באמת לא נכתב לילדים.

  • 15.

    ספרי 'זבנג' התחנפו לנוער ע''י שימוש מופקר בגסות רוח (ל''ת)

    מחנך, 19/01/09 14:54

    • כמה שאתה צודק .... (ל''ת)

      מורה בגימלאות, 19/01/09 16:14

  • 14.

    לצ'רקה כשרון ענק ליצור דמויות שמעוררות הזדהות ומצחיקות

    יואב, 19/01/09 14:48

    אהבת אדם ורוח טובה משולבת עם הומור. זה נדיר ולא קיים אצל רוב האחרים. (אולי דוש??)

  • 13.

    פינק הנקניק (ל''ת)

    צ'רקה המלך, 19/01/09 14:22

  • 12.

    מנסים לגרד פרסום בכל דרך

    לא מעניין במיוחד, 19/01/09 14:15

    סכסוכים צריך לפתור ולא להעביר לקומיקס ולנייד!!!!!

  • 11.

    צ'רקה אמן נהדר.

    סטודנט, 19/01/09 14:15

    מצייר נפלא, בעל יכולת הבעה מדהימה!
    יחי בבא!

    אורי פינק סתם כותב מלוכלך (אבל מצייר לא רע בכלל).

  • 10.

    חשדתי שאורי פינק שמאלני, חבל. (ל''ת)

    גדי, 19/01/09 13:48

  • 9.

    שי צ'רקה צייר ענק! רק בגלל שתפס צד אתם מכפישים (ל''ת)

    חושבים דרך הפוליטיקה, 19/01/09 13:45

  • 8.

    צ'רקה - אתה נהדר

    קרן, 19/01/09 13:07

    אוהבים אותך במקור ראשון

    • צ'רקה - אתה גרוע.

      משעמם, מצייר רע.. אולי די?, 19/01/09 13:29

      עדיף כבר שיהיה כתוב משהו ברובריקה שלך.

      • בלבלן

        גדי, 17/05/09 16:28

        זה שאתה מקנא זה לא אומר שהוא צייר גרוע

  • 7.

    אורי פינק מצייר הרבה יותר טוב מהצ'רקסי

    אבל D:, 19/01/09 13:05

    אבל הקומיקס שלו ''זבנג'' כבר יצא מכל החורים.
    והקומיקסים בסגנון גיבורי העל כמו סופר שלומפר והלוטרה... טוב... בוגר זה לא.

    בקיצור, תן למישהו לחשוב על העלילות בשבילך ואתה רק תצייר.
    זו לא בושה, ע''ע SandMan.

  • 6.

    אורי פינק גס רוח וולגרי. מפחיד לחשוב שילדים נחשפים אליו (ל''ת)

    יוסי, 19/01/09 12:44

  • 5.

    לא לתקשורת רדודה,מדקלמת,מטעם,הדוחפת אג'נדות של עצמה.כן לתקשורת מאוזנת (ל''ת)

    gadii , 19/01/09 12:44

  • 4.

    יש עוד הבדל: לצ'רקה אין מושג בציור!

    בת שבע ק, 19/01/09 12:03

    הוא מצייר כמו נערת גבעות מתבגרת

    • אתה צודק ,פינק מצייר יותר טוב ,אבל...

      Erez, 19/01/09 12:26

      פינק משדר באמצעות הציור שינאה רשע ורוע כנגד 50% מבני ישראל. פינק משרת את הפלסטינאים והעולם הערבי.

    • בת שבע

      תוהה, 19/01/09 12:37

      כמה כבר טילו לך על הגבעות כשהית נערה מתבגרת?

    • היתי מתה לדעת לצייר כמו צ'רקה

      נערת גבעות מתבגרת, 19/01/09 13:25

      זה לא רק כישרון הציור האדיר של שי צ'רקה, זו גם היכולת המבריקה שלו לתפוס את העניין והמיוחדות שבכל דמות וכמובן - הטקסט השנון. לפעמים רק במבט שני ושלישי בקריקטורה או בקומיקס ניתן לתפוס פרטים ודקויות שבמבט ראשון לא התגלו בפנינו.

      האמא של הנסיכה,
      אפרת.

    • טעות

      גדי, 17/05/09 16:29

      בלה בלה בלה... עוד פעם מקנאים

  • 3.

    בלי קשר לפוליטיקה, צ'רקה פשוט מאייר לא טוב. פינק עולה עליו בהרבה רמות. (ל''ת)

    חן, 19/01/09 12:03

    • אתה שפוי? האיור שלו עולה בכמה רמות על האיור של פינק (ל''ת)

      אלק לא קשור לפוליטיקה, 19/01/09 12:42

      • לא, הוא לא. רמה ירודה של קו, של עיצוב, של פרספקטיבה.. ממש בהכל. (ל''ת)

        עלק, בן דוד דרגה חמישית של אלק מצד הסבתא (ז''ל)., 19/01/09 13:27

    • שמאלנים יפי נפש השנאה שלכם מונעת מכם (ל''ת)

      לראות אומנות נטו, 19/01/09 19:31

  • 2.

    פינק הינו בוטה וגס לעתים קרובות.חסרים לו העידון והאלגנטיות של אמן ממש. (ל''ת)

    אחד מהברנז'ה, 19/01/09 11:49

    • מה פתאום

      אחד לא מהברנז'ה, 19/01/09 12:25

      למרות שאני מהצד הפוליטי של צ'רקה
      אורי פינק מעולה בלהעביר את הרעיונות שלו ועושה אחלה קומיקס כבר שנים

  • 1.

    ראה אור בצרפת ?

    ממש מרשים !, 19/01/09 11:36

    כל יוצר ישראלי שרוצה להצליח צריך לעשות יצירה אנטי ישראלית ואז הוא זוכר בפרסום בצרפת בפרט ובאירופה בכלל. יש אפילו סיכוי לזכות בגלובוס הזהב ואולי באוסקר. הצביעות של היוצרים האלו מדהימה, הם מצליחים לא בזכות התוכן האמנותי אלא בזכות התוכן הפוליטי, שמותאם לקהל היעד הפרו ערבי הגולה באירופה.

    • the book is pro-Israeli

      etinzon, 21/01/09 20:19

      but it is written , and you have to learn to read