• 195.

    איך הבוגד הזה עדיין מקבל ממני משכורת

    חגי, 13/07/10 22:55

    אני רוצה לפטר אותו לאלתר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    טיבי בעזה התפנו משרות

    שרה, 31/01/09 17:28

    טיבי זמנך עבר, אני מציעה לך ללכת לעזה אולי שם תועיל. בעצם, אני בספק אם תועיל שם, הרי בלי להסית אינך יכול לחיות. אז מה דעתך ללכת לדרפור ולעזור לכל אותם מסכנים שעל לא עוול בכפם נרדפים ונרצחים עי אחיהם המוסלמים

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    טיבי לא טוב למדינה.................

    שאול קאופמן , 31/01/09 12:41

    טיבי, במדינת ישראל יש לאנשים כמוך עודך סבלנות

    טיבי במדינות נאורות היו מגרשים אותך כבלתי רצוי, במדינות ערב היו מחסלים אותך כאויב המדינה.
    התנהגותך פוסלת אותך מלהיות ישראלי.

    אם אתה רוצה להיות חמאסניק וגם ישראלי אז לך לגור בעזה,אולי שם יחשדו בך פחות.

    יש גבול לחוליגניזם,לדו פרצופיות,לשינאה.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    טבעי שמי שאויב אותך יהיה ''הקורבן הזמין ביותר'' למה ציפית? (ל''ת)

    גם לטימטום יש גבול, 31/01/09 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    הערבים בתקרבנים , יש להם תמיכה כספית ממדינות ערב , ומוצצים לנו את החים

    רז, 31/01/09 11:45

    ואת הכסף .

    דרישדותיהם ידועות , אבל במשחק הפוליטי עוצמים עיניים .

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    הערבים הם טפיל , וכדאי להוריד טפילים במהרה , (ל''ת)

    רז, 31/01/09 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    מלח הארץ או רעל הארץ???

    benda18 , 31/01/09 00:15

    טיבי אומר שערביי ישראל הם מלח הארץ .
    אני שואל:
    1.כל הזמן פרובוקציות נגד יהודים בכל מקום
    2.כל דבר שטוב הם פשוט מייד הורסים
    3.לא משרתים שירות לאומי עבור עצמם לא מדבר כלל וכלל על שירות בצהל או שירות לאומי עבור יהודים.
    ואני שואל אותך מר דוקטור אחמד טיבי
    זה מלח הארץ או אולי רעללל הארץ.
    ואתה יודע היטב את התשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    נארטיב של קורבן

    לקורבנות, 30/01/09 23:06

    הערבים רואים את עצמם כקורבן מ - 48.
    ייתכן שבצדק, אבל אין טעם להיכנס לזה.

    השאלה מה הערבים עושים עם עצמם.
    מזה 60 שנה הם משחקים את תקפיד הקורבן ונהנים ממנו. במקום לבנות חברה חדשה , משגשגת ופורחת כלכלית הם מעדיםים לדשדש במי האפסיים של הפליטות ומגדלים דור 3 של פליטים.

    ''ההתנגדות'' היא האיסטרטגיה שלהם. איסטרטגיה שלילית של הרס הזולת והרס עצמי. לו היו עושים סוויץ' בראש מתפיד הקורבן היו יכולים לאמץ איסטרטגיה של התפתחות שהייתה מועליה לשקט ושגשוג באיזור.

    די לבכיינות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    אתם קורבן אתם?!אתם עוכרי ושונאי ישראל!אין דבר כזה

    יהודים לחוד וערבים לחוד, 26/01/09 18:49

    פלסטינים אתם צאצאים של מהגרי עבודה מירדן ומצרים ומקומכם שם!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    טייבי מרגל שיושב בכנסת זולל ומשמין על חשבון מדינת ישראל

    רחלי, 23/01/09 15:22

    מזוז וכל מערכת המשפט פוחדים
    אבל אילו זו היתה מפלגה ישראלית הם היו
    חוגגים אוכלי החינם האלו

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    המפלגות הערבייות

    דבי קרית אונו, 22/01/09 15:04

    רק ליברמן יכול לטפל בהם

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    רק האיחוד הלאומי יגן על המדינה מהמחבלים. הצביעו ט'!!! (ל''ת)

    זהבה אשורי , 22/01/09 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    mr. tibi go to hell (ל''ת)

    jacob, 21/01/09 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    קרבנות צריך להקריב. מחבלים לכו לעזה - זל!!!!! (ל''ת)

    תמר כהן , 21/01/09 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    טיבי ערבי פלסטינאי לך לפלסטין עם בשרה ועוד רק ערבי ישראלי ישאר כאן (ל''ת)

    שמואל, 21/01/09 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    טיבי ערבי פלסטינאי לך לפלסטין עם בשרה ועוד רק ערבי ישראלי ישאר כאן (ל''ת)

    שמואל, 21/01/09 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אחמד טיבי מרגל גלוי של מדינה שטיפחה אותו - תתבייש (ל''ת)

    5869 , 20/01/09 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    על מערכת המשפט להגן על מגילת העצמאות של המדינה בה

    שרגא רפאל , 20/01/09 13:43

    מצוין שמדינת ישראל הוקמה להיות בית לעם היהודי.
    לאילו המתנגדים למגילה יש לאפשר לעזוב המדינה או לשלול אזרחותם. אין לתת גושפנקא ולחזק את דברי חבר הכנסת הערבי שטוען כי הם בעלי הבית במדינה הזו.
    בייניש חייבת לשמר את הכתוב במגילה ולפסול את המפלגות המתנגדות למדינה והרוצות לראות כאן שלטון מוסלמי.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    עמדתו ל מזוז יותר מסוכנת לישראל מעמדתו של טיבי (ל''ת)

    חוק אינו כלי פוליטי., 20/01/09 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    לך תהיה ח''כ בסוריה פה שונאים אותך

    MIRIAM, 20/01/09 13:14

    אתה בוגד

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אחמד טיבי תמורת גלעד שליט - אי אפשר לדמיין עיסקה מוצלחת יותר (ל''ת)

    עינה, 20/01/09 13:08

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה אחמד טיבי לא שווה ציפורן של גילעד

      patish4 , 21/01/09 18:27

      צריך להחליף את גילעד תמורת כל ערביי ישראל שלא מכירים בזכות הקיום של המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    את מי אתה מאשים ח''כ טיבי?

    arik, 20/01/09 12:32

    הזורע רוח, קוצר סופה.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אחרי שהדמוקרטיה במדינת חמאס הצליחה טיבי .למד אותנו עכשיו מה זאת (ל''ת)

    דמוקרטיה שנופלים מהגגות ., 20/01/09 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    טיבי נהנה מהדמוקרטיה בישראל תוך ניצולה לרעה

    לערבי הפשוט הכי טוב בישראל, 20/01/09 12:13

    טיבי נהנה מהדמוקרטיה בישראל תוך ניצולה לרעה

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אם כבר, הם התוקפן הנאצי המסוכן ביותר

    ש, 20/01/09 12:12

    אפילו יותר מהחמאס ומהחיזבאללה
    והם גם מתגאים בזה

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מאמנת החמס "כל אבן ועץ יסגירו יהודי להורגו",ו"400 שנות השתלטות יהודים (ל''ת)

    gadii , 20/01/09 11:55

    הגב לתגובה זו

    • ציטוטים אנטישמים של ירון לונדון מ"אמנת"החמס,ואשר טיבי לא מכחיש הזדהותו (ל''ת)

      gadii , 20/01/09 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    למה אתם לא יוצאים באותה תקיפות נגד מה שהחמאס עשה לפת''ח בעזה ??

    רונן הרצליה, 20/01/09 11:52

    אתם מבדילים בין דם לדם של פלסטינים (!!!), כשזה ישראל פוגעת תוך הגנה עצמית - זעקות ''רצח עם''. כשחמאס רוצח בדם קר באופן מזוויע אנשי פת''ח - שתיקה.

    אתם נציגים של מישהו בכלל? או שכל מטרתכם היא ביקורת נגד המדינה שלנו (ואתם כלולים ב''שלנו'')?

    ישראל צריכה לדבר עם החמאס ? אבו-מאזן לא ייפגע מזה ? מה בכלל האינטרס הפלסטיני ???

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    תחזור להיות רופא

    יעקב, 20/01/09 11:42

    בתקווה שכרופא תפעל תחת שבועת הרופא בצורה טובה טובה יותר מאשר פעלת תחת שבועתך כחבר כנסת...
    תחזור להיות רופא, בעזה זקוקים לאנשים שכמותך.. אך קרוב לודאי שגם שם החמאס יגייס אותך לממשלתו (אם טרם עשית זאת..) ושוב פעם תזנח את תפקידך כמרפא הדור...
    למרות פרוות הכבש שהנחת על כתפייך לאחר ששחטת את הכבש, הינך איש שוחר ריבים ומדון.
    חזור למשפחתך בעזה, שם מקומך.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שגם כרופא הוא בגד

      שרה, 31/01/09 20:08

      טיבי מזדהה ותומך בחמאס, כנראה שזה טבוע בדמו, לא אתפלא אם בהיותו רופא התנהג בניגוד לשבועת הרופא המציל חיים, לא אתפלא אם בעברו כרופא יש חור שחור, טיבי האם התנהגותך כרופא היתה כלילת השלמות?????

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    אחמדל'ה אנחנו לא שונאים את כל הערבים רק....

    ארץ ציון ירושלים, 20/01/09 11:41

    אותך את זחאלקה את בשארה ודומיכם שמנסים להשניא את הערבים עלינו בכוח. אתם אומרים שאויבי מדינת ישראל הם לא אויבכם. נו אז מה זה אומר? בקיצור תהיה קונסטרוקטיבי והיחס אליך ישתנה.
    שונאים אותך לא בגלל מה שאתה (זאת גזענות) אלא בגלל מה שאתה אומר ועושה (זאת לא גזענות).

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    הבוגד

    dizi, 20/01/09 11:36

    עזמי בשארה פורח אצל ערבושקי האלה ,עכשיו זה הזמן של אחמד טיבי להצתרף אליו.
    הוא יעשה לכולנו טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    אחמד , תביא כבר פעמיים חומוס עם חריף. (ל''ת)

    עמוס, 20/01/09 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אילו הייתה אזרח נאמן למדינה אז היה צדק בטענותיך.

    אלי כהן, 20/01/09 11:27

    ישראל למרות היותה ארץ ''לא שפויה'' בהרבה מובנים עדיין עמה, העם היהודי, הוא חפץ חיים. הסיבות לכך הן רבות, זאת עליך להפנים למרות היותך בין אלו (הרבים למדי) המדחיקים את האמת ומעלים על נס את השקר, אתה וחסידיך חייבים (לטובתכם) שאנחנו למרות הסבלנות לחתרנותכם רוצים לחיות, ומכך עליך להבין שלא נאפשר לך (ולשכמותך) ללא סוף ''להתל'' בנו. אתה יושב על חשבון משלם המיסים היהודי ונהנה ממנעמי החיים אבל כשאתה (ולא רק אתה)חותר תחת בטחון המדינה בכל דרך החשבון חייב להגיע לבסוף.
    שכן יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    יהודים יקרים עוד 15 שנה אנכנו כאן הרוב..... ואז ניראה... (ל''ת)

    סמיר מאום אל פחם, 20/01/09 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    ערבי נאור P: תומך הטרור האיסלמי המדמם....... (ל''ת)

    יאהוד, 20/01/09 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    אחמד טיבי בוגד! צריך להוציא אותו מחוץ לחוק ולא להתנצל!

    טלי פחימה, 20/01/09 11:16

    טיבי בוגד של ממש, בדיוק כמו ההגדרות המשפטיות והערכיות.

    הישראלים צריכים ללמוד לזקוף קומה ללמוד כיצד לזרוק את טיבי מהכנסת ואפילו לכלא לכמה שנים טובות. בלי להתנצל.

    הבעיה היא הבג''צ שלנו שמשתף פעולה עם קיצוני הטרוריסטים הערביים.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך. הוא לא בוגד מהעובדה הפשוטה, הוא אויב. (ל''ת)

      יהודי, 20/01/09 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    לא ערבי מחמד. מחבל. (ל''ת)

    מימי, 20/01/09 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אחמד טיבי היה ונשאר גזען- אין מה לעשות (ל''ת)

    s, 20/01/09 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    טיבי-יותר שקוף ממה שחושב. שונא יהודים וגזען

    מנצל הדמוקרטיה בציניות חוצפנית, 20/01/09 10:52

    הוא בעד חמאס- שמנהלים תעמולה זהה לנאצים.

    הוא וכל תומכיו ערביי ישראל רוצים דבר אחד לנצל את ישראל כל זמן שקיימת בכדי להרסה ולהביא להגשמת שאיפתו של אחמידניג'אד -

    אימפריה מוסלמית פונדימנ.... מאסיה ועד אמריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אם טיבי היה "גבר" הוא היה מביא מזמן לשחרורו של גלעד שליט..כמו שהוא

    prague , 20/01/09 10:48

    יודע לתווך בית "סלבס" וגנבי מכוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אך במיפלגת מרצ לא מגנים את המצע של המיפלגות הערביות (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/01/09 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    Racism

    Dan, 20/01/09 10:44

    There are Israeli Jews who are racist, indeed, but most of the Arabs are racist and hate Jews, the west, and so on. Wake up before you accuse others!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לבטל את משכורתו של זחאלקה -הוא ובשארה מקבלים הון מאיראן והחיזבאללה... (ל''ת)

    prague , 20/01/09 10:44

    הגב לתגובה זו

    • מבקשת מהשב"כ לבדוק חשבונות בנק של זחאלקה בלונדון ומונטריאול........... (ל''ת)

      prague , 20/01/09 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    המסוכן מכולם הוא ג'מאל זחאלקה שהפיץ בעולם עם בשארה שנאה גדולה לישראל..

    prague , 20/01/09 10:41

    יסד יחד איתו קיני שינאה בדרום אפריקה וקנדה המכנה את ישראל "מדינת אפרטהייד". גייס כספים לכנסים בינלאומיים הזורעים שינאה לישראל בכל העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    כשערבי מדבר על גזענות, דמוקרטיה וזכויות אדם, לא נותר אלא לצחוק!!

    יצחק, 20/01/09 10:37

    איך הצביעות הערבית מעיזה כל פעם מחדש לדבר על זכויות,שיוויון וגזענות, כשכל מעשי הרצח הגדולים בעולם נעשו בידי מוסלמים כלפי מוסלמים !!! הבוניים רוצחים את השיעים במאות אלפים רק מתוך גזענות ואיזו תחושת עליונות, בשום מדינה ערבית אין אפילו אחוז אחד של זכויות אדם ממה שיש בישראל, ורמת הגזענות בתוך אותן מדינות חמור פי אלף מאשר בישראל!! אז איך לעזעזל הוא מעז לבקר אותנו??

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ואלה חברי כנסת, דע את האויב ;

    גודמן, 20/01/09 10:36

    ח''כ צרצור עורר סערה: הציג את ישראל כנאצית
    יו''ר רע''מ-תע''ל שנאבק על הזכות להיבחר לכנסת הפיץ באי-מייל מצגת נגד ישראל עם תמונות זוועה. ליברמן: להעמיד את צרצור לדין
    אריק בנדר | 18/1/2009 18:33


    חברי הכנסת טיבי וזחאלקה יצאו היום למסע ההלוויה של מייסד ''החזית העממית'' ג'ורג' חבש, שמת אתמול בירדן. טיבי סיפר כי על אחד מעמודי התווך של אש''ף, ואילו זחאלקה ייעץ לפלסטינים להמשיך בדרכו.

    עודכן 15:58 27/01/2008
    עינת בר
    ג'ורג' חבש, מייסד ''החזית העממית לשחרור פלסטין'', שמת אתמול מהתקף לב, הוציא לפועל מספר רב של פעולות טרור נגד ישראל. ''חבש, שהיה רופא, לא ייזכר בתרומתו לתחום הרפואה, אלא בתרומתו להפצת הטרור הבינלאומי'', אומר יורם שוויצר מהמכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אחמד הנחמד

    עופר, 20/01/09 10:33

    אחמד הנחמד הגניקולוג התמים,
    מטיף מוסר לעם היושב בציון
    עברתי ממפלגת העבודה לאיחוד הלאומי
    כי אתה אחמד וחבר מרעיך
    מסוכנים למדינה היהודית הקטנה שלנו...
    מר טיבי מי שמכניס בתפוח הלאומי הנאור דרך קבע תולעים סופו להירקב במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    ממילא החכי"ם הערבים לא דואגים לבוחריהם-אז מי צריך אותם בכנסת??מיותרים. (ל''ת)

    prague , 20/01/09 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    free egal amer nwo (ל''ת)

    jakob, 20/01/09 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    האוירה בישראל של מדינה המגנה על עצמה מאוייביה מבחוץ ומגיס חמישי מבפנים (ל''ת)

    מוטי, 20/01/09 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    לאחמד טיבי:

    אלון, 20/01/09 10:27

    הציבור נגד מחבלים!ואתה מחבל!מחבל לא צריך להיות רק אחד שמתפוצץ אלה יכול להיות אחד שמאמין בהשמדתהמדינה שמאכילה ומלבישה את ילדיו ולכן אתה מחבל,הוא יכול להיות אחד שתומך באנשים שמתפוצצים באוטובוסים עם ילדים ולכן אתה מחבל והוא יכול להיות אחד שחוקי המדינה ותושביה שמשלמים לו ממיסהם לא אומרים לו כלום ולכן הוא מחבל ולסיכום אתה מחבל!אתה וכל חבר הגיס החמישי שאני מממן מהמיסים שאני משלם,כן אתה מחבל ואין לי שום צורך שתשב וטתמא את בית הנבחרים שלי!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    תתבייש לך טיבי, החמאס אינו ארגון לגיטימי

    מ., 20/01/09 10:19

    אין בהפיכת הבחירה בחמאס להופכו ללגיטימית. היו משטרים נבחרים שאינם לגיטימיים.

    החמאס הוא גוף שדוגל בהשמדת עם בגלוי ובצורה גלויה, כמו כן הוא פוגע פגיעה אנושה בזכויות האדם הבסיסיות ביותר של עמו, כמו רצח האופוזיציה ושאר מיעוטים וקבוצות שהמשטר אינו שלם איתם.

    משפטו של טיבי הופך את טיבי ברגע מליברל שואף שלום לפנאט מסוכן שמוכן להכשיר את השרץ האסור החמאס.

    מצטער, טיבי, אני חושב שכל ערבי חייב להסתייג מהחמאס והפלסטינאים כולם מחוייבים לפעול להפלתו ומיגורו.

    כנראה שלטיבי ולליברמן יש הרבה יותר משותף מאשר לטיבי ולדב חנין...

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אנשים תצביעו רק לאיחוד-הלאומי של ברוך מרזל ואריה אלדד!!!

    ran222 , 20/01/09 10:17

    רק מרזל יטפל במחבלים האלו!!

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    תתבייש לך (ל''ת)

    מ., 20/01/09 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ערבי טוב זה ערבי מת ערבי מצויין זה טיבי מת (ל''ת)

    הגזען על פי טיבי, 20/01/09 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    טיבי..מתאבד הוא טיל משופר חכם ומסתכל בעינים ובוחר בדיוק אבל בדיוק את (ל''ת)

    הקרבנות ילדים וזקנים, 20/01/09 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אחמד טיבי לא ענית אתמול ללונדון האם אתה מכיר את האמנה של החמאס או (ל''ת)

    לחילופין של החזבלללה ?, 20/01/09 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לאחמד טיבי

    חלי, 20/01/09 10:03

    אני לא יודעת אם אתה מתבטא כך בשביל לרצות את אחיך הערבים כי ידוע שהצביעות חוגגת במגזר ואין לך זכות ממש לצאת נגד כי יטרפו אותך חיים אבל אם אלה באמת דעותיך רצויי שיעיפו אותך מהר ככל האפשר מהכנסת ולך תפגין כאדם פרטי אתה שונא ישראל וצבוע לך טפל בבעיות של ערבי ישראל המלאכה מרובה ואל תתעסק בארגוני טרור שרוצים לכלות אותנו וזכור אם תהיה מלחמה אדוני הנכבד גם אתה תסבול זו מדינת היהודים 22 מדינות ערביות זה ממש מספיק ופלסטין בדרך וגם אתם חונקים לא יקום ולא יהיה גם לנו מותר שתהיה מדינה יהודית אז מי שלא נעים לו פה כמו אחיך עזמי יקבלו אותך בזרעות פתוחות אפילו תוכל להתעשר מפרשנות באלג'זירה

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אחמד, אתה הבא בתור (ל''ת)

    אבורוז, 20/01/09 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אחמד טיבי: ''החמאס ארגון לגיטימי'' (ל''ת)

    קיבלת בראש מירון לונדון - זה היה כיף!!, 20/01/09 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST

    שלמה מאור , 20/01/09 09:49

    FORGET THE REST- BIBI IS THE BEST
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

    • BIBI IS THE BEST-THE REST ARE THE WASTE (ל''ת)

      prague , 20/01/09 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    עדיף אלף אויבים בחוץ ולא אחד בבית..........

    שאול קאופמן , 20/01/09 09:49

    האויבים האמיתים והנאמנים והצדיקים הם בארץ,הם הלובי הערבי הקיצוני,הם מנצלים את הדמוקרטיה,האתיקה,המצפון העיוור של היהודים .וב"זכותם" יש לאויבי ישראל מבחוץ מודעין,מידע והצלחת יתר.

    עם שחי בין נחשים נמצא תמיד בסכנה.מתי כבר תבינו ,שלא הרבנים לא המנהיגים,לא אלוהים תציל אותכם אלא רק העם היהודי,למעט הקרציות,הם הבטחון למדינה. אחוד העם ,זה חזוק העם.

    הגב לתגובה זו

    • האויב האמיתי שלי הוא לא טיבי אלא ליברמן

      טל, ת''א, 20/01/09 10:17

      הוא הנחש המסוכן האנטי דמוקרט הפאשסיט והגזען!

      הגב לתגובה זו

      • לטל

        חיים, 21/01/09 11:45

        הוא לפחות לא תמים וטיפש כמו רוב השמאלנים.

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    NRG אתם בזויים בהגשת במות לפתחונות פה אנטי ישראלים

    שמח שהמנוי לעיתונכם הפסקתי, 20/01/09 09:26

    מה את משחקת ? עזמי בשארא בוגד-מרגל שדינו מוות וכך יש לעשות לכל בוגד . מינימום שלילת אזרחות וגירוש , ללא זכות עירעור

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מעטים הם ערבי ישראל שלא בוגדים ומייחלים להשמדתנו. (ל''ת)

    ליביה , 20/01/09 09:23

    הגב לתגובה זו

    • כמובן שהתכוונתי מעטים ל-א מייחלים להשמדתנו.... (ל''ת)

      ליביה , 20/01/09 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    המוזר שטיבי מנסה ללמד אותנו מהיא דמוקרטיה , כנראה הוא מעדיף דמקורטיה כ

    רז, 20/01/09 09:23

    כמו בעזה :
    היו זורקים אותו מחלון או
    לוקחים את אדמתו או
    רוצחים את משפחתו או
    חותכים את לשונו או

    דברים נפלאים נוספים פרי הדמוקרטיה החמאסית .

    טיבי - באף מדינה ערבית אין דמוקרטיה כי יודעים שמיד תהה השתלטות על השלטון הפיכה צבאית ורצח המונים .
    במקום שלבה את אש האחדות ויתרונות הדמוקרטיה או יתרונות חייך בישראל , אתה מחפש להביא לכאן חושך שאיננו מעונינים בו .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    על שמאל, גזענות, שכר ועונש:

    פרנץ ק., 20/01/09 09:17

    אקדים ואומר כי המונחים אשכנזי, ספרדי, מזרחי, בובליל, שפרה, מעלים בי קבס כאשר הם עולים בהקשר הגזעני (אגב אני לא מספיק מעורה, האם יצאה שפרה בקריאה לציבור ולתקשורת לעצור את ההתבהמות, את הגל הגזעני שצחנתו נישאת באוויר וקשה אף יותר ממזבלת חיריה בשעתה?) אז לקחתי כדור נגד בחילה וישבתי להגיב

    קראתי תגובה של איש שמאל מזרחי שהתלונן בפני חבריו השמאלנים על דברי גזענות נגד עדות המזרח

    ברור שמי שסבל מגזענות כילד יגדל ויהיה לגזען בעצמו, וברור שאותו שמאלן מזרחי והרבה אחרים הנחשפים לגזענות של השמאל יהפכו עם הזמן גזענים בעצמם, עד כאן ההסבר הפסיכולוגי הפשוט

    אולם, עם הספר אנחנו, עם שהנחיל לעולם ערכי יסוד אנושיים, עם שטבע את הביטוי ''הכל צפוי והרשות נתונה'', המטיל את האחריות למעשינו על עצמנו

    גם מי שסבל מגזענות אין עליו החובה להפוך לגזען, הבחירה בידו.

    ולכל מי שמתקנא בגזענים המתנשאים, גזענות היא מחלה שמכה קודם כל במי שנושא אותה, אין מנוחה לגזענים, נפשם אכולה וסביבתם נפגעת, אין שלום בביתם, ומרחיקים שלום מסביבתם, אוי להם ואוי לשכנם (כולל הפלשתינאים)

    ומה חטאו של מי שהפך לקורבן של גזענות? למה הוא צריך לסבול?

    התשובה הפשוטה היא שמי שמוכן לקבל עליו את התנשאות גזענית, גם הוא חוטא, חוטא לעצמו, מוותר על כבודו בכך שמאמץ את השקפת הגזען, והרי החטא הרי עונשו

    מי אמר שקל להיות יהודי?

    ובבניין ירושלים ננוחם

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    חופש הדיבור

    משה, 20/01/09 09:14

    יא טיבי , תנסה לעשות אתמה שאתה עושה כאן בכל מדינה ערבית , נראה אותך גבר , יא כאלב !
    כן ! אנחנו מדינה ימנית קיצונית , לא יותר מכל מדינה ערבושית אחרת , אז תלך , לך !!!

    לך לאחים שלך , יאללה , רואח , יאללה , לך ! לך ! לך !

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    בחייאת רבאק, אתה מתפלא שהאוירה ימנית?

    ציוני, 20/01/09 09:10

    קסאמים, יריות על רכב חולף, דקירות בעיר העתיקה בירושלים, פיגועי מתאבדים (אחים שלך), דריסות טרקטורים ויש עוד המון.

    אז תרים את הראש מעל ערימת ה*רא, אתם לא ממש מתוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    במשך שנים השמאל הישראלי הטעה את

    דרומית, 20/01/09 08:53

    הציבור הערבי וגם את הציבור היהודי
    הערבים היו בטוחים שכולנו מרץ שרץ
    וקול התקשורת הוא קול העם בישראל
    שנים של נסיון לשטיפת מח שלא הצליחו.
    באה המלחמה הזאת ונתנה זפתה איומה
    לתקשורת, לאנשי הרוח שוחרי השלום (חולה רוח עם אשלית שלום), ועכשיו טיבי חביבי המום
    מה אתה המום???
    רוב העם שונא אותך ובצדק - יושב בכנסת ישראל וקורא בריש גלי להשמדת מדינת ישראל היהודית
    אז תתפכח טיבי לא כל העם יוסי ביילין
    הוא מיעוט בטל
    יש לו את התקשורת לצידו וזה מבלבל אותך
    את האמת אתה תגלה בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מעומד האיחוד הלאומי

    מיכאל, 20/01/09 08:50

    מיכאל בן ארי שהגיש את הבקשה לפסול את טיבי, את שלך כבר עשית, החכים הערבים כבר מתחילים לפחד.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דקלום

    ישראלית, 20/01/09 08:46

    אחמד, אחמד הישמר פן היהודי יבוא מהר
    אחמד, נוס נוס נוס
    ותישאר עם אחיך בחוץ

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    הסברה אמיתית היא זו המדגישה את ה"אמנה"ההיטלריסטית והאנטישמית של החמס (ל''ת)

    gadii , 20/01/09 08:42

    הגב לתגובה זו

    • הכיצד התקשורת המודעת ל"אמנה",אינה מביאה עובדות כה מדהימות לידיעת הצבור (ל''ת)

      gadii , 20/01/09 08:45

      הגב לתגובה זו

      • כיצד מדינת ישראל המודעת ל"אמנה",הסכימה לשיתוף החמס בבחירות (ל''ת)

        gadii , 20/01/09 08:47

        הגב לתגובה זו

        • מדוע ממשלת ישראל המודעת היטב לכתב"האמנה",אינה "מפגיזה" יום יום את האום (ל''ת)

          gadii , 20/01/09 08:49

          הגב לתגובה זו

  • 124.

    זה הזמן לאמץ אל ליבנו את הדרוזים שהוכיחו שוב ושוב את נאמנותם הבלתי

    prague , 20/01/09 08:35

    מעורערת למדינת ישראל. הייתי רוצה לראות כל ישובי וכפרי של הדרוזים פורחים ומטופחים, עם תשתיות רחבות, פיצוי ומשכורת נאותה לכל משפחת שאחד מבניה משרת בצה"ל.לתת להם חינוך חינם במוסדות האקדמיה, תפקידים במוסדות הממשלה, ללא כל הפלייה.

    הגב לתגובה זו

    • להעניק לדרוזים מלוא הזכויות במידה שווה כמו ליהודים

      שרה, 31/01/09 17:07

      צודק, הם אזרחי מדינה נאמנים בדיוק כמוני וכמוך. כל מי שתורם למדינה צריך להעניק לו את מלוא הזכויות שווה בשווה. ברור שצריך להעדיף אותם על ערביי ישראל שלא תורמים למדינה וכל היום בוכים ומסיתים.

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    מה קרה אחמד?? היהודים הנאבים התפקחו והפסיקו לקנות את הלוקשים שלך??????

    דויד, 20/01/09 08:32

    ברור את רוצה שלום.
    להגיד לנו שלום ולא להתראות.
    אתה, כמו חברך עזמי בשארה, וכמו אירן סוריה והחמאס רוצה בהשמדתנו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    טיבי שהיה יועצו של ערפת, הוא בוגד בהגדרה. מקומו בכלא . (ל''ת)

    חובה לאומית, 20/01/09 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בניגוד לזחאלקה וצרצורו הוירוסים-אני בעד שאחמד טיבי בלבד יהיה בכנסת....

    prague , 20/01/09 08:29

    הוא אמנם שונא אותנו בכל ליבו אך הוא רוצה להיות חבר שלנו. יש בינינו מין מצב בלתי סביר של שנאה ואהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טיבי צבוע (ל''ת)

    אלן37 , 20/01/09 08:29

    הגב לתגובה זו

    • טיבי לא צבוע-הוא ערבי "מתאשכנז"..קשה לו מאד להשתייך "למגזר הערבי"-חי (ל''ת)

      prague , 20/01/09 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    האיחוד הלאומי יעיף אותך מהמדינה (ל''ת)

    דוד משדרות , 20/01/09 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נכון ד"ר-לכן צריך לחסן את הכנסת היהודית מהוירוסים הערבים.... (ל''ת)

    prague , 20/01/09 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אני רוצה שלום קר

    א, 20/01/09 08:16

    שכל אחד יחיה במקום בו בחר,אתם הערבים תורמים להרבה נזק גם בגניבות רכוש ועוד.....

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    למה אנחנו לא שונאים דרוזים??? כי הכל הדדי. (ל''ת)

    יהודי, 20/01/09 08:08

    הגב לתגובה זו

    • מפני שהם נאמנים למדינה בה הם חיים,

      אלן37 , 20/01/09 08:37

      ןלא משנה באיזו מדינה,אני מניחה שכל אדם נורמלי שחי במדינה כל שהיא בעולם יהיה נאמן למדינה בה הוא,חוץ כמובן מהערבים שחיים בכל העולם ותמיד זוממים פיגועים נגד מדינה שבה הם חיים,צבועים

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    טיבי הוא ההוכחה שאינטלגנציה וערבים לא הולכים ביחייד

    ערבי זה האדם מעזה ., 20/01/09 07:57

    או רוצח קר לב או דביל שצריך ''ראיס'' שיתן לו בראש .עצוב אבל כך בעצם כל האומה האיסלמית מיתנהגת כך ,אינטלגנציה אינה תכונה שהאדם המוסלמי סובל .זה נגד ה''גניים'' שלו .

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מעולם לא שמעתי את טיבי עצמו מעביר ביקורת על החאמס

    א, 20/01/09 07:51

    צבוע וגעיל אןהב הרג יהודים מילדים נשים ולא משנה מה,למרות שהייתה לו את הפריבלגיה להינות כמו כל הערבים מדמוקרטיה.לעמים הערבים האחרים אין הזדמנות כזו אף פעם טיבי לא העביר ביקורת על הסבל של העם הפלסטיני מהמנהיגים שלהם עצמם,פעם הוא שאל לאן נעלמו כל הכספיםשהעבירו לרשות כל השניםלמה לא בנו בזה תשתיות בתי חולים פארקים ובכלל תרבות,פעם טיבי הלין על כך או שרק היה עסוק בלהכפיש ןלחרחר מלחמות,אני מציעה שמישהו ישתיק אותו

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    במידה וכולם שונאים אותך לא עדיף לגור בארצות ערב? (ל''ת)

    פצצת אטום מחיפה, 20/01/09 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מר טיבי היקר. גם מטי גולן כתב עליך שאתה בוגד. ואתה אכן בוגד (ל''ת)

    דוד מלכי, 20/01/09 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אחמד טיבי הוא נגע השטן, אין לו בושה

    שונא את טיבי, 20/01/09 07:41

    הוא מתנהג כמו אחד שקיבל פיקוד על הערבים ודואג לעשות מכל דבר קטן נזק גדול לערבים.
    הוא אחד האנשים שאם הייתה לי אפשרות והזדמנות הייתי מוביל אותו קשור עם חבל אל בן דודו בחן-יונס, ודואג לכך שאת מה שיש לו לאכול שם, יחמם על הפחם שיצרנו שם.
    אני שונא את מי שרוצה ברעתי, ועוד זה שעושה זאת בכל הזדמנות.
    מה קורה לנו? אנחנו לא מבינים מה קורה פה?
    צריך להעיף את כל מי שמתנגד לעצם קייומנו.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אתם מוזמנים לצאת מהאוירה הישראלית השנואה עליכם ולהצרף לאנשי שלומכם...

    יהודה בן-ישראל, ירושלים, 20/01/09 07:32

    ... בעזה. האם, מר טיבי וחבריו, אי פעם חשבתם שגם לרוב היהודי במדינת העם היהודי מתקצרת הסבלנות להכיל אותכם איתנו בעוד אתם קוראים השכם והערב לחיסולה של מדינת ישראל שהיא הבית הלאומי היחידי של עמנו? ומכיון שכך, ומכיון שאתה, טיבי, כבר עבדתה בשכר עבור הראשות הפלסטינית ואתה חש בבית שם, עבור להתגורר בה. זה יהיה טוב לכולנו, יהודים וערבים כאחד.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הסרטן שבתכונו מתפשט-כימותרפיה דחופה.

    עידן יששכר, 20/01/09 07:17

    אות קלון למדינה , שיש לנו אדם כזה בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חומוס דמוקרטיה ודמגוגיה בגרוש.

    יהודיה, 20/01/09 06:44

    מר טיבי אשתך סורית במוצאה. למה לא תבחר בארץ הנאורה הלא היא סוריה כמולדתך? אתה דואג לאחיך ואנימציעה לך לגור אתם.למה אתה מחובר לחמצן הישראלי המלוכלך? המזוהם והלא דמוקרטי?
    לאלוהים פתרונים.
    כנראה שבכל זאת כייף יותר בדמוקרטיה.גם אם אתה רק מכין חומוס והאחרים נהנים ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בדיחה עבור אחמד ויזי

    אריאל, 20/01/09 06:34

    ראיון שלי יחימוביץ' מראיינת את רפול ז''ל

    רפול:
    יש להעלות את כל הערבים על המשאיות.
    שלי יחימוביץ':
    אבל רפול, יש גם ערבים טובים.
    רפול:
    נכון, אותם נשים בקבינה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אתה וחבריך שותפים בכירים לליברמן.אתה יכול לצעוק כרצונך אתה לא ממש חכם (ל''ת)

    אופס, 20/01/09 06:12

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תראו מי שמדבר על גזענות?צריך לחיות את הזמן הזה כדי להאמין! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-טיבי בהפרעה!!!!, 20/01/09 05:48

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כל צרותינו מהימין

    אליעזר, 20/01/09 05:43

    עלינו לאפשר לשמאל האמיתי,
    לקבל רוב מוחץ בבחירות הבאות,
    לפסול את מפלגות הימין,
    לשים קץ למלחמות ולתרבות המעטפות,
    ולחתום על הסכם שלום עם הערבים.

    יש להקטין את גודלו וכוחו של צה''ל
    כדי לעודד את השלום ולמנוע פיגועים.

    על דמוקראטיה להגן על עצמה,
    ולהןציא את כל מפלגות הימין
    אל מחוץ לחוק, והרי כבר
    הוצאנו מפלה יהודית בעבר
    מהמערכת הפוליטית, והגדרנו אותה,
    כמפלגת טרור.

    הגב לתגובה זו

    • כן אחמד ...מחר בבוקר.... (ל''ת)

      י, 20/01/09 07:41

      הגב לתגובה זו

    • ערבי עם שם יהודי-בושה

      ישראלי, 20/01/09 13:24

      פעם ראשונה בחיי אני מזהה שאליעזר הוא שם ערבי-רק ערבי יכול לבקש לפסול מפלגות יהודיות

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בשארה הוא אנטישמי, גזען, שונא יהודים ותומך בטרור

    דב, 20/01/09 03:38

    ובמקרה שלו ברור איך על ראש הגנב בוער הכובע.
    הערבים מתבטאים בשנאה ובאנטישמיות מפלצתית על ישראל- ומאשימים אותה בגזענות! הם תומכים בהשמדתה, קוראים לה שטן, כופרים, צלבנים ועוד שטויות מימי הביניים- ומאשימים אולנו בגזענות!
    טיבי תומך ברצח יהודים ובטרור - ומאשים את ישראל בטבח, כשהיא מגינה על עצמה - ומגינה חזק וטוב!
    טיבי הוא לא רק אנטישמי וגזען, הוא גם שקרן ומניפולטור. משום שהוא מתעלם במכוון מאחריות החמאס לרצח בני עמו, בשל זה שהוא מלכד את בתי האזרחים והוא משתמש בהם כבמגן חי. זה בסדר גמור לדעת טיבי.
    והוא גם וטיפש. הוא בטח מאמין שהחמאס ניתח ושיש מאות הרוגים ישראלים ואלפי טנקים מפוצצים. מה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    טיבי טיבי

    בשוק, 20/01/09 03:08

    אולי תעשה לכולנו טובה ותיסע מכאן לכל הרוחות??

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני ערבי

    nisimisc , 20/01/09 02:05

    אחמד טיבי,עזמי בשרה,תנועה איסלמאית,בל"ד.
    אתם סכנה אליי כערבי יותר מאשר יהודי,אתם רק מסתים נגדנו,מה סוריה או מצרים יכולה לעשות לנו הם ממילא שונאים אותונו,אתה יכול לשאול מה דעתם על ערבי ישראלי-ייגדו לך שילך לעאזא
    ל.שיצאו אותכם מהחוק-אתם רק בושות בשבלי
    ובשביל כל ערבי אחר.אתם לא מייצגים אותנו

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה אכן ערבי ואלו אכן דעותיך אני ליכודניק ואני שולח לך חיבוק אחי

      idan1986 , 20/01/09 05:17

      הבאת פה אחלה גינוי למנהיגי המגזר מחרחרי הרי,. מקווה שתיצמח מנהיגות אחרת שתיקרא לפיוס בין המגזרים. זכור תמיד שרוב היהודים בישראל אינם שונאים איש פרט לאנטישמים השואפים לחסלם ולכן היא מפעילה כח.

      המדינה חייבת להתחשב בכם ולהעניק כמו לכל אזרח שיוויון הזדמנויות בתשתיות ותעסוקה לכך חתר בני בגין. מה שטיזי והאחרים שוכחים הוא שהיהודים הם מיעוט במזה"ת והיו עם נרדף לאורך ההיסטוריה ולכן ישראל כמדינת העם היהודי חייבת לרכז את ענייני הבטחון וההגירה.

      אם מדינות ערב וארגוני הטרור יניחו את נשקם לא תהיה עוד מלחמה, אם ישראל תניח את נשקה לא תהיה עוד ישראל. מסקנה: כן ירבו קולות מתונים כמוך באזורנו המזה"ת.

      הגב לתגובה זו

    • לכל ערביי ישראל -נאמנות אנו מבקשים ,ואז ניתבייש

      באופן שאנו רואים אותכם, 20/01/09 07:51

      שרות לאומי ! תשלום מיסים ! כבוד לדת היהודית! כבוד לבני ישראל ! ,לא דיגלי לאומים אחרים כי אם דיגלי ישראל ,לא הפגנות נגד המדינה ,לא הסתה נגד המדינה,לא זיזלוז בבני ובנות ישראל ,אז באמת המוסג בני דודינו יהיה לאמת .

      הגב לתגובה זו

      • DREME DREME DREME

        ami, 20/01/09 09:29

        do you know this song ?

        הגב לתגובה זו

    • כן ירבו. אבל זחאלקה צריך ללכת לכלא. הוא הודה שהוא תומך בבשארה

      עומר, 20/01/09 09:53

      ובשארה הוא בוגד מוצהר שפגע בביטחון אזרחי ישראל.

      גם צרצור שהשתמש באנטישמיות שלא הייתה מביישת את גבלס והשטירמר. למה צריכה לקרות שואה כדי שנתייחס לאמירות אנטישמיות שכאלו ברצינות? לא למדנו כלום מאיך מתחילים הדברים הללו? איך הוא אומר שישראל ''מכורה לדם פלסטיני כמו מכור לסמים'' וממשיך לכהן כחבר כנסת?

      רק המוסר הנוצרי אומר שצריך לחכות שיהרגו בך כדי להגיב. וגם הם לא עושים את זה.

      אצל היהודים הקם להורגך השכם להורגו. וקריאות אנטישמיות שכאלו לעבר המון משולהב בקירבנו כמוהן כהסתה לרצח המוני, זה רק עניין של זמן.

      להתעורר - כשיתחיל להיות פה ממש רע כבר יהיה מאוחר מדי. כל מה שישאר זה נתב''ג, מהדורות חדשות בלתי פוסקות ושיעורים בטלויזיה לילדי תל אביב.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    אתם מבינים?-החמאס ארגון טרור שמצהיר ללא הפסק שישמיד אותנו ללא שום פשרה

    הוא ארגון לגיטמי-רק על זה צריך לשלול לו אזרחות!, 20/01/09 02:05

    חרא של מדינה..

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    למה העם שלנו שונא את עצמו כל כך ?

    שואלת, 20/01/09 01:55

    במקומינו כל מדינה אחרת כבר מזמן הייתה שולחת את חסרי מצפון המניפולטיביים הללו לעזה. אני בטוחה ששם הם יהפכו לציונים הדוקים ....

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אחמד זיבי

    ניר, 20/01/09 01:15

    אצלי עולה במחשבה כל פעם האימרה '' אחמד - תביא חומוס פטריות 2 צי'פס ותארוז לי בצד 4 פיתות'' כשאני רואה אותו או שומע משהו שקשור אליו.
    טרוריסט במסווה של חבר כנסת.

    הגב לתגובה זו

    • הסובלות כלפי טיבי ומריעיו הולידה באשרה,

      אל י אסי, 20/01/09 07:42

      ראינו מה עשתה סובלנות וסבלנות כלפי מסיתים אלה.היא הצמיחה את הבוגד באשרה אשר הליברליות שלנו ונסיעותיו התכופות לסוריה ולבנון הצמיחה מרגל ח'כ כנסת מכהן,

      הגב לתגובה זו

    • גם אחמד טיזי היו ביחד, (ל''ת)

      אלי ,, 20/01/09 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ישראל גזענית? באירופה ערבים נוהגים במונית או מוכרים קבב גם אם למדו רפו

    knows, 20/01/09 00:56

    ישראל גזענית? באירופה ערבים נוהגים במונית או מוכרים קבב גם אם למדו רפואה!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    והערבים ממש לא גזעניים כלפי היהודים ממש..כנסו כנסו

    אמיר סלמה, 20/01/09 00:51

    כל הזמן חברי הכנסת הערבים אומרים שאנחנו
    גזעניים,וכשהם מתבטאים בצורה בוטה ומאחלים ליהודים ציונים סבל ומוות,מלחמה והפסד
    משתפים פעולה עם האויבים הרבים זאת לא גזעניות?
    דעתי היא פחות גזענית ואני רק לא רוצה
    שבכנסת ישבו ח''כ ערביים.
    שיחיו על חשבון משלם המיסים היהודי וזה עוד שולי לאומת הנזק הביטחוני.
    ואני לא מרגיש גזעני אלא ריאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ארור יהיה מרצ ובצלם שמאלנים אנטישמיים סייעני טרור עלובי נפש יחד עם

    ג'ינג'י = ת''א, 20/01/09 00:35

    מזוז המנוול ובג''צ שפועל כשלוחה / כסניף של השמאלנים הארורים האלה!!
    בזכות הארורים האלה הטרור גובר עלינו, החלאות האלה מחבקים את הטרוריסטים ורודפים אחרי היהודים בעיקר חובשי הכיפות ואחרי החיילים כמו גרמניה הנאצית.
    מחבקים את נציגי הטרור הארורים האלה שיושבים בכנסת העם היהודי שלא מפסיקים לנצל את הדמוקרטיה שלנו בזכות כל הארורים במערכות מרצ בג''צ והיועץ לממשלה הארורה!
    בכל הפגנה אנטישמית ונאצית הכלבים צועדים בראש ההפגנה וקוראים להשמדתה של מדינת ישראל ואנחנו העם היהודי עוד ממנים לחלאות האלה משכורות פנסיות והטבות הכלבים האלה אפילו שקל לא משלמים מיסים.
    הכלבים האלה הם הסכנה למדינת ישראל ולקיום העם היהודי.
    ברחנו מאירופה האנטישמית אבל אנחנו עדיין חיים תחת שואה של הארורים האלה!!
    ליברמן צדק ויש ליישם את התוכנית לגרש את הכלבים האלה מכנסת העם היהודי, לשלול מהם ומהכנופיות שלהם את התעודות הכחולות את כל הקיצבאות ולשלוח אותם לעזה יחד עם השמאלנים האנטישמיים, את בג''צ הארור ואת מזוז המנוול שם מקומם!!!

    הגב לתגובה זו

    • GINGI tel_aviv

      ami, 20/01/09 09:34

      i am with you all the way.BAROOCH TIHYE (GOD BLESS YOU)

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    כאשר מדברים על הקצנה, גם אצלנו חלה הקצנה-עובדה הדומן האנושי עולה

    דני ב., 20/01/09 00:23

    במותו של מכה הילדים ליברמן.
    וביננו תסתכלו בתוך תוכחם מדוע הוא עולה ועל איזה מיתר הוא פורט בלב מעריציו? על מיתר השנאה , זהו המצע שלו , המצע שמכיל הבטחות מה הוא יעשה לערביי ישראל.
    האם זוהי המדינה שאתם רוצים? האם זהו המנהיג שאתם רוצים? מנהיג שבונה עצמו על שנאה לאחר?
    רק לפני 70 שנים בארץ לא כל כך רחוקה ממולדובה, קם איש נבל ומשופם שעשה קריירה על גבם של יהודים.
    בל נהייה כמוהם.
    את הסימנים כבר ראינו בתל השומר כאשר האיש שהיה גשר לשלום זכה לכינוי מחבל דקה אחרי ששכל 3 מבנותיו.
    ומי כינתה אותו בשם הזה, אישה גסת רוח שאני משוכנע שליברמן הוא יקיר ליבה.

    הגב לתגובה זו

    • i am sorry

      ami, 20/01/09 09:38

      BUT I HAVE TO CALL YOU HAMOR GADOL (BIG DONKY)

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    הבעיה היא שהעם הערבי שמרביתו גזעני ותומך בטירור קורא לנו גזענים

    Asher Jerusalem, 20/01/09 00:05

    זה כל כך מוזר. המלחמה של הפלסטינים רואה בכל יהודי מטרה. ילד אשה...
    אם יהודי יכנס לעזה או רמאללה ללא הגנה או יקרע לגזרים לקול מצהלות ההמון. כאשר חמוש פלסטיני נכנס ליישראל או פוגע בכל אזרח בו הוא יכול לפגוע.
    והעם הזה שתומך ובוחר בטרוריסטים לנציגיו והופך את המתפוצצים לשהידים קורא לנו גזענים ופושעי מלחמה.
    טיבי שייך לעם שאינו מכיר כלל בהגדרת המושגים טרוריסט ופושע מלחמה. עבורו פושעי המלחמה הפלסטינים הם לוחמי חופש. עבורו הטרוריסטים הלוחמים נגד תהליך השלום, מפוצצי האוטובוסים בתחילת אוסלו הם נציג לגיטימי של עמו.
    המוסר הכפול שלך הוא מוזר

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דיי לצנזר יש לי את הזכות המלאה לכלל את מי ששולל את זחות הקיום שלי (ל''ת)

    בועז, 19/01/09 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא ערי מחמד ... מחבל מי בטילים מי בטילים אתה מחבל (ל''ת)

    בועז, 19/01/09 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    להוצאי את הזבל הזה מכנסת ישראל. בג''ץ עלול ע''י (ל''ת)

    רן, 19/01/09 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איך אמר הרב כהנא הי"ד:אין דו-קיום איתם!! אין דו-קיום עם סרטן!! (ל''ת)

    ran222 , 19/01/09 23:34

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך מוכיחים שאולי בכל זאת טיבי צודק. חבל. (ל''ת)

      מוזיקלי , 20/01/09 00:31

      הגב לתגובה זו

      • במה טיבי צודק.הוא נפגש עם הנייה וא זהר הרוצים להשמידנו

        socrates37 , 20/01/09 01:38

        בעבר כשאייבי נתן נפגש עם עראפת ונאצר הוא נעצר ונשלח לכלא.

        הגב לתגובה זו

    • כהנא נפסל כי היה גזען, מתי ישראל תפסול את בל"ד ורע"מ תע"ל הגזעניות? (ל''ת)

      idan1986 , 20/01/09 05:21

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מר אחמד טיבי

    קפרוביץ זאב , 19/01/09 23:20

    אין לי בעיה עם זה שאתה ערבי יש לי בעיה
    עם הנאמנות שלך למדינה, יש לי בעיה עם זה שאתה כפוי טובה. אתם הערבים מקבלים בצורה
    שווה את כל הזכויות מהמדינה כמו היהודים,
    אבל מכל החובות ביקשנו רק אחת והיא נאמנות
    למדינה וזאת לא קיבלנו.
    לא שמענו ממך ציוץ של גינוי בזמן פיגוע או
    נפילת רקטות בדרום, אבל עם הכניסה לעזה
    התחלת להסית את הרחוב הערבי.

    הגב לתגובה זו

    • למר קפרוביץ זאב

      מוחמד, 20/01/09 00:00

      לפני שאתה מדבר על זכיות תכנס לכל עיר וכפר ערבי במדינה אתב בטח תרגיש שנכנסת למדינת עולם שלילשי עוני אבטלה וחוסר מוחלט בכל תשתיות החיים המודרניים שנהיה שווים בזכיות במדינה הזאת אנחנו לא נצתרך את טיבי .

      הגב לתגובה זו

      • למר מוחמד היקר

        א, 20/01/09 08:10

        ראשי הכפרים שלכם קיבלו המון כספים מהממשלה פעם העזתם לשאול לאן נעלמו כל הכספים,אז אל תבוא בטענות תסתכל על ערים אחרות ורק לפי הנוי אנשים מבינים לאן הולכים כספי הארנונה אז אל תבו בטענות כלפי המדינה אלה תבוא בטענות כלפי מנהיגי הכפר,ועוד דבר אחד ידוע בכל העולם ולא משנה איפה אתם חיים תרבות גינות ונוף לא מדבר אליכם לכן תמיד זה נראה כמו מדינת עולם שלישי עם B.M.V ליד הבית המפואר לצד גרוטאות בגינה של הבית ותחשוב על זה ותעביר את הלאה....

        הגב לתגובה זו

        • moohamad

          ami, 20/01/09 09:46

          since when moohamad became YAKAR

          הגב לתגובה זו

      • moohamad ahmad fahamad

        ami, 20/01/09 09:44

        do not ask for any rights. you have nothing it is not your country.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    הטבריינים רוצים לזכיר לך דיר- בלק (ל''ת)

    אחמד, 19/01/09 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שב בשקט - אחמד (ל''ת)

    יהודי במדינה יהודית, 19/01/09 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הוא צודק

    שרית פורטס, 19/01/09 22:58

    הוא ציין עובדה מאוד נכונה .מה מוזר בזה ?כל בר דעת רואה את זה בכל מקום .והדרך עוד ארוכה לסוף התהליך שבו ישראל תעשה מעשים קיצוניים

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני איש שמאל ואומר: נימאסתם

    מוזיקלי , 19/01/09 22:58

    תמכתי בעראפת, תמכתי באוסלו, תמכתי בויתורים, תמכתי בכל מועמדת ערביה באיזושהיא תוכנית הזויה בטלויזיה, ואז בא ערפאת וחירבן לכולנו על הראש. אנשי ימין ואנשי שמאל כאחד. ההבדל הוא שאנשי הימין ציפו שזה ייקרה ואנשי השמאל זילזלו בהם.

    לגבי דידי המנהיגות הערבית בישראל כולל טיבי היא מנהיגות לאומנית ימנית ערבית. במקום להיות גשר לשלום אתם מחרחרי מלחמה. במקום לרסן את קרובי המשפחה הרצחניים שלך, אתה נותן להם ולפעולותיהם הרצחניות רק מכיון שהם בני משפחה שלך.ואולי מכין שאתה חלק מהעם שרוצה להשמיד אותנו.

    אני גם די המום מזה שאדם משכיל כמוך הוא בעל עמדות כאלה. אני מופתע תמיד מחדש על עמדות המשכילים והסטודנטים, הסופרים והאומנים במדינות ערב, שרובם הם בעלי עמדות קיצוניות ולא מתפשרות נגד השלום. אתה כנראה אחד מהם.

    ועוד מוזר לי יחסך החם והאוהד לחמאס על רקע מה שהם עשו ועושים בעזה לציבור, ומה עשו ועושים לאנשי הפתח. יש ברשת כמה סרטונים שכדאי שתראה.אכזריות במיטבה. ואתה לא פותח פה ולא מצייץ.

    וחוץ מזה תפסיק ללמד אותנו דמוקרטיה מהי. כשתהיה מדינה ערבית דמוקרטית אחת - נדבר.אתה ושאר חברי הכנסת הערבים הם הוכחה שלא רק שאנחנו דמוקרטיה, אלא שאולי הלכנו צעד אחד רחוק מדי. יצרנו דמוקרטיה לא מתגוננת ואולי מתאבדת. אז אל תטיף לנו בעניו זה.

    הגב לתגובה זו

    • מוזיקלי , אני מאד מעריכה את היושר אינטלקטואלי שלך, כל הכבוד!

      רן, 20/01/09 00:13

      רק רציתי להגיד, שהדם תמיד הרבה יותר חזק מההשכלה, כי דם זה הנפש. לכן רב הערבים המלומדים הם בכל זאת נאמנים לאומה ולדעת האלימה שלהם, לכל מה שהם ינקו עם חלב האם.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת (ל''ת)

      דוד, 20/01/09 04:09

      הגב לתגובה זו

    • moozikali. SHALOM

      ami, 20/01/09 09:51

      i love your musik.keep strong

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אחמד האווירה אצלכם ממש שמאלנית ולא רק אצלכם אלה גם ברוסיה ואיראן ומצרי

    עופר777 , 19/01/09 22:54

    ים אתם בכלל עמים שלמים של שוחרי שלום ................לך חפש

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איך מכוונים טילים (ל''ת)

    שכל ישר, 19/01/09 22:52

    הגב לתגובה זו

    • אם פגע דרומית לחיפה אומרים הרמו חצובה אם צפונית תורידו.פשוט. (ל''ת)

      מוש, 20/01/09 06:16

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה אתם לא מפרסמים תגובות ימניות מנומקות?

    רק סיסמתיות?, 19/01/09 22:01

    אנו חשים בהפקרת המרקם האזרחי ע''י הסתה מצד מנהיגי הציבור הערבי והזדהותם עם אויב (שדרישותיו הם תמיד קצה הקרחון לשאיפותיו) ושתיקה קרבנית רועמת מצד מנהיגי ישראל החוששים מתיוג הימני הנורא.
    מתקרב מצב שיהיה על הבוחר השמאלי המתון, להבחין באויב ולהסיר כל מכשול בדרך לבלימתו. כולל ברירת אזרחות. אם לא נדע לדרוש נאמנות במסגרת הדמוקרטית נעמוד בפני השמדה פנימית, והראשונים שיפלו על פיותיהם יהיו הפייסנים המקצועיים. מי שצ'רצ'יל תאר כמאכילי התנין כדי שלא יאכלו ראשונים.

    הגב לתגובה זו

    • מצנזרים תגובות רציניות של הימין גם כדי לא לתת במה לימין וגם כדי להציג (ל''ת)

      את הימין כעילג,... פרנץ ק., 20/01/09 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ככל שהם יותר ''משכלים'' כך דעתם נטרפת עליהם,האם לקרוא לחמור חמור-זו

    גזענות?-הבעיה עם הערבים זה שאף פעם אין להם בקורת, 19/01/09 21:59

    לעצמם-עצם זה שמדובר בערבי אחר-אוטומאטית הוא צודק..וזו הגזענות האמיתי! לנו אין בעיה עם הערבים במדינה,אבל צריך נאמנות מינימאלית,אם טיבי וחבריו מעדיפים אינטרסים של אחרים על פני של המדינה-אסור לתת להם לחיות כאן אפילו אם אפשר להבין את ההזדהות שלהם עם המפלצות.מי שמזדהה יותר עם האוייב שלי הוא עצמו האוייב שלי ואין לו נאמנות למדינה ולכן אין מקומו איתנו.זה לא עניין של גזענות אלא של ערכים.גזענות זה כאשר מדביקים לאדם תכונות שלא קיימות אצלו בגלל השתייכותו הגזעית,אבל אם חמור נראה ומתנהג כמו חמור אז לקרוא לו חמור זה לא גזענות..לפיכך מי שמזדהה עם חמאס הוא חמאס!הערבים (לצערי) לא מראים כי יש אצלם עמדת ביקורת כלפי הטרור ולכן מפלגה כזו המצהירה כי החמאס לגיטימי צריכה להפסל-לפחות כמו כך למרות ששם לא הרגו אך אדם.בושה למדינה שנותת חסות לחיות אדם אלה רק משום שמפחדת להתמודד,בעבר הערבים לא העזו לבגוד בגלוי כיוון שלא היה להם גיבוי שמאלני קיצוני כולל ברוב התקשורת,מי שיצר את המצב זה אנחנו שהרשנו למיעוט הזוי לתת לאוייב במה לתקוף אותנו מבפנים.אם השמאל רוצה להתאבד-זו זכותו אך שלא יכפה זאת עלינו.ישנו כלל בתורה כי מי שרוצה לעשות חסד זה צריך להיות על גבו בלבד ולא על חשבון אחרים,כמו כן חסד עם אוייב מרושע אינו חסד אלא עבירה!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יכול להיות שדודו טופז ילד טוב ירושלים,

    גודמן, 19/01/09 21:51

    אני סבור לתומי שמקומם של טיזי וסרסור על מנגל משפודים כאוכל לכלבים משוטטים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק במדינה ציונית אפשר מצב כזה, במדינת הלכה היה טיבי ושותפיו לא היו

    קונילמך, 19/01/09 21:29

    אז צריך לעשות חשבון
    או מדינת הלכה
    או הלכה המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אין דבר כזה דו קיום

    amir, 19/01/09 21:27

    הערבים חייבים לדעת מיהו פה בעל הבית

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק ליברמן יעשה פה סדר !!!!!! (ל''ת)

    י, 19/01/09 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לימדנו אותם רפואה והנדסה, ומה קיבלנו? גיס חמישי ורקטות (ל''ת)

    ישושום ציה , 19/01/09 21:02

    הגב לתגובה זו

    • למדתם ברה"ב הנדסה וחומרי נפץ ורפואה ואינספור מקצועות

      nisimisc , 20/01/09 02:22

      מה התקבל 50000 הרוגים פלסטינים ב44 שנים האחרונות ו 2500 יהודים הרוגים.בשביל מה?
      לא חושבת שהגיע הזמן להיירגע

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    טיבי! אתה תופש מקום של יהודי נאמן בכנסת, סע ללבנון תצטרף לעאזמי (ל''ת)

    ישושום ציה , 19/01/09 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ****עוד 22 יום עוצרים את בג"ץ ואחמד טיבי בקלפי*********** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/01/09 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    טיבי, תחזור למולדתך ירדן (ל''ת)

    אחמד המשת''פ, 19/01/09 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    טיבי, בשארה, נסראללה, א'זאהר - כולם אותו דבר, מחפשים להשמיד אותנו (ל''ת)

    ישושום ציה , 19/01/09 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אדון טיבי - ישראל מתאימה את עצמה לסביבה

    אסתר , 19/01/09 20:30

    כאשר הסביבה היא של איום קיומי שנאה
    ורצון למחוק אותנו מהמדינה .ברור שהתשובה
    תהיה תמיכה במנהיגות ימנית קיצונית כדי
    להמשיך להתקיים.זה טבעי ולא מבינה למה זה
    לא ברור לך...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בעזה מחפשים מפלגה...יאללה לדרך (ל''ת)

    herzi33 , 19/01/09 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אתה רק מוסיף לנו מנדטים.תמשיך ככה

    socrates37 , 19/01/09 20:17

    ישראל ביתנו היא הפתרון עבורך מר טיבי.
    זכותך להביע את דעתך אולם אינך יכול ללכת עם ולהגיש בלי.
    אתה קורא למדינת ישראל אוייב ומדינת כל גזעניה.אז למה אתה גר כאן?למה אתה בכנסת של האוייב.אתה נשבעת אמונים למדינה אז מדוע אתה סותר את שבועתך?
    חבל שאדם אינטלגנטי מתחבר לטרור ומסרב בכל תוקף להכיר בחמאס כארגון טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ערבי מחמד של הפלסטינים והסורים (ל''ת)

    שירה, 19/01/09 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תעסוקה לחברי הכנסת הערבים

    יהודי גאה , 19/01/09 19:54

    עכשיו אחינו מהדרום {מעבר למחסום ארז...} צריכים הרבה מהנדסי בנין , אינסטלטורים , חשמלאים וכו' זו הזדמנות לעשות ים של כסף והרי ידוע שערבי=טרור=כסף=בגידה אז בבקשה אם כלכך רע במדינת ישראל קחו את הרגלים ועברו לצד השני וזה בסך הכל שעה נסיעה מירושלים .
    הנסיעה עליי........

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לך תחייה בעזה שם כולם חושבים כמוך

    ישראלי, ימני, גזעני וכו', 19/01/09 19:52

    ואז תהייה קרוב לעמך ואולי סוף כל סוף תהייה רופא ?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    טיזי, אם לא נאה לך המצב במדינה

    L, 19/01/09 19:50

    לך תגור ברשות, לשם אתה במילא שייך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם אותכם זה מרגיז שמאשימים את ישראל בפשעים של הערבים?

    marco polo , 19/01/09 19:45

    הם מחנכים את הילדים שלהם מגיל אפס שנאה ושטיפת מוח נגד יהודים (לא רק ישראלים), הם מלמדים את הילדים שלהם שאנחנו בני חזירים וקופים ולרצוח אותנו זאת מצווה, הם מציירים בעיתונים ובתקשורת את היהודים כצמאי דם ומעלילים עלילות שווא (זוכרים את התוכנית שהייתה להיט במצרים והעולם הערבי), לא נותנים ליהודים שום זכויות במדינות שלהם ובחלקן לא מאפשרים להם בכלל לדרוך רגל והגיס החמישי הזה שחי כמו מלך עם כל הזכויות קורא לנו גזענים?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עדיף ימנית גזענית מאשר שמאלנית אנטישמית ! תפנים זו מדינת העם היהודי (ל''ת)

    ולך תמיד יש בררה, 19/01/09 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לך תכין חומוס ותפסיק לבלבל תמוח!! (ל''ת)

    אורי, 19/01/09 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טיבי צודק: על שני הצדדים להפסיק את ההרג.

    ניצן, 19/01/09 19:44

    חייבים להפסיק את האש ולחדש את הרגיעה. המלחמה הזו טובה רק לסוחרי הנשק. היא לא תפתור את הסכסוך אלא רק תחריף אותו. תקציב הביטחון מתנפח ולא נשאר כסף לכלום: לא לחינוך, לא לסבסוד החיסון לסרטן צוואר הרחם ושאר תרופות, לא לאיכות סביבה. שלום טוב לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני מתפלל ליום.........................

    ציקי מטבעון, 19/01/09 19:34

    שהוא יתחנן להיות אצלי גנן ויגרף עלים בדשא.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש לך את כל הרשות להצטרף לעזמי בשרה ולהתגורר במפרץ.

    אפי, 19/01/09 19:27

    למה לך לחיות פה עם ימניות וגזענות וכו?, תצטרף לעזמי בשרה ותתגורר מול הים על המפרץ הפרסי, בעצם, גם שם לא רוצים אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האיחוד הלאומי של כצלה ומרזל יטפלו בך (ל''ת)

    יערה א , 19/01/09 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יועצו הקרוב של עראפת בעבר מוזמן להיות יועצו של הנייה!

    asy, 19/01/09 18:50

    אתה שמח על כל רצח של יהודי!

    רוח מן הון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בקיצור - אוייב ישראל ברישיון בג''צ והתקשורת !

    בני, 19/01/09 18:32

    האיש לא מתבייש לספר לנו כאן כי הוא מנצל את הדמוקרטיה לשם חתירה תחת מדינת היהודים.
    על זה אני מעריך אותו.
    אני בז לתקשורת, לבג''צ, ולתומכיו בקרב אזרחי ישראל, אשר משתפים איתו פעולה בשם הדמוקרטיה ובכך חותרים תחת מגילת העצמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    T=T -- Tibi Equals Traitor

    Amir, 19/01/09 18:30

    Send him to Damascus and let him stay there.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אחמד תבין דבר אחד

    חב, 19/01/09 18:19

    אם אתה מזדהה/תומך/משתף פעולה עם אויבנו המצהירים שרוצים להשמיד את המדינה, אפילו אתה אזרח ישראלי אתה אוייב, גם אם זה ישראלי יהודי זה אותו הדבר

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתה חרא קטן אוף מכאן (ל''ת)

    ilan9www , 19/01/09 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל כלב בא יומו . (ל''ת)

    ישראל בתינו !!!!!, 19/01/09 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    טיבי, אם ישראל גזענית מידי, עבור דירה. לאיראן. שם לא גזענים.... (ל''ת)

    אולמרט למשפט על הפרת אמונים, 19/01/09 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה-ושכמותך גרמת לנו לפקוח ת'עניים!!-אתם קללה של המין האנושי .כנסו

    sionov007 , 19/01/09 18:08

    מה אתם כמוסלמים תרמתם לאנושות?-כלום!!
    אה-חוץ מ-לרצוח אחרים -כולל את הנשים והאחיות והאימאות והבנות שלכם -וכל מי שלא מסכים עם דרכיכם המפגרות.
    בכל מדינה בה אתם נמצאים אתם לא עובדים ועושים 50 ילדים, חיים על גב הכלכלה המקומית, לא נאמנים למדינה, התושבים המקומיים פוחדים להיכנס לשכונות שאתם חיים -במדינתם שלהם.
    ואתם מתכננים איך לרצוח את האנשים במדינה המארחת שלכם!!
    לכל הישראלים והאירופאים-נשמע לכם מוכר?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 19/01/09 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חשבתי ששדרות היא מטרה קלה וזמינה יותר

    נעמה, 19/01/09 18:01

    בלי נאמנות אין אזרחות, טיבי!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישראל גזענית??? ועירק? ואירן?ולוב?וערב הסעודית?

    אפרתוש , 19/01/09 17:54

    במדינה ערבית אין ליהודי זכת לחיות אפילו. השפעה בממשל - נדירה כמעט עמו שלג באילת.
    בושה שאדם המשתייך לעם המאמין בג'יהאד- דהיינו מלחמה בכופרים והריגתם - מכהן כחבר כנסת!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה הוא רוצה מחמד זה שם ערבי............... או חתול מחמד (ל''ת)

    patish4 , 19/01/09 17:47

    הגב לתגובה זו

    • ל- 45

      עסאם מסארוה, 19/01/09 20:07

      כנראה אתה רוצה אנתיפאדה על התחת שלך...
      תזהר ותפסיק להעליב.
      תהיה הגיוני ולעניין כאשר אתה רוצה להגיב!!

      הגב לתגובה זו

      • לעיסאם

        יהודי ולא מתנצל בכלל, 20/01/09 01:31

        אם תהיה אינתפאדה השלכות אירועי אוקטובר( 13 הרוגים )לגביי הערבים יחזרו ובעזרת השם גם יוחמרו אל תטעו-הסיבה שהיהודים(חלקם השפוי לפחות) לא יוצא למגר אתכם בכח הזרוע היא שכוחות הביטחון אחראים על התחום הזה והם פועלים ,אמנם לא מספיק, אך אם הם לא יוכלו עקב אינתפאדה מאסיבית להתגבר עליכם(וכנראה יוכלו)נצא ונעשה את העבודה באבנים ומקלות אתה מפחיד לי ת''תחת באיומיי האינתפאדה וברור לי שאם הייתם מסוגלים לעשות זאת הייתם רוצחים אותנו מזמן...להיפך- אינתפאדה אולי תעורר את מצביעי הפרווה(קדימה,עבודה,ליכוד,ועוד..) שעדיין חיים בחלום הדו קיום והשלום להבין שזה או אנחנו כאן-או אתם.

        הגב לתגובה זו

      • לעסאם, כן רוצים שתעשו אינתיפאדה. רק קודם תירכשו נדל"ן בירדן.

        מוישה זוכמיר א"י , 20/01/09 01:42

        מפני שאחרי שתעשו אינתיפאדה, מי שישאר ממכם חי יועזב לירדן\\פלסטין. איומים תשמיע לאשתך. אנחנו לא מפחדים ממכם, אם עוד לא הבנתם זאת תישאלו את האחים שלכם בעזה וביהודה ושומרון.היתקוממות של ערביי "ישראל"תביא עליכם נכבה כזו שהראשונה תראה משחק ילדים לידה...

        הגב לתגובה זו

    • עיסאם חמודי אני מציין עובדות ואינטיפדות רק אכלו אתכם מהתחת (ל''ת)

      patish4 , 20/01/09 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי שהיה יועצו האישי של רב המרצחים עראפת(כנסו)

    יוס, 19/01/09 17:45

    צריך להיות בחוץ, אני הייתי מציע שיצטרף לעזמי בשרה ויחד יגישו תלונה לבג''ץ שאני מקווה שסופסוף יפקח את עיניו.
    כמובן שבמשך 8 שנים של ירי רקטות וההסתערות המטורפת עלינו של ערביי ישראל באינטיפדת 2000 לא גרמה לדוחף האצבעות הזה לאמר מילה רעה נגד כל הטרוריסטים האלו, אבל כל פעם שאנחנו מנסים להגן על עצמנו, מהמתאבדים הבני דודים שלו, אז הוא משתלח בנו בלי סוף, כמו שאגב הוא ממשיך לעשות ביתר שאת מאז החלטת הכנסת, אין לו מקום לא רק בכנסת, לדעתי גם במדינה אין לו מקום, שילך לסוריה וישאר שם, ואז נראה כמה פתחון פה יהייה לו

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ויש סיבה לכך! (ל''ת)

    אילנה.א. , 19/01/09 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לשנוא ערבים זה לא גזענות !!!

    ramiezra , 19/01/09 17:37

    מדינת ישראל אינה גזענית, היא העלתה למעלה ממיליון עולים מרוסיה שרובם אינם יהודים בהגדרה ועוד כמות גדולה מאתיופיה.
    העם היהודי לא שונא-הוא אוהב, מחבק ומקבל אצלנו אין מחנות פליטים, מסייעים בסל קליטה והמוצא או הדת פחות חשובים.
    כן חשוב לנו נאמנות למדינה
    כן חשוב לנו שותפות גורל.
    כן חשוב לנו השתתפות בנטל.
    אנו לא שונאים את הערבים בגלל מוצאם- אלה בגלל רצונם בהשמדת העם היהודי, בהחלשת כוחנו, בגרימת נזק למדינה בכל צורה שהיא,
    בניצול ציני של מוסדות המדינה, לקיחה וסחיטה של הביטוח הלאומי, אי תשלום חובות בסיסיים, בנייה פרועה ולא חוקית, השתלטות על אדמות מדינה, שימחה לאיד בזמן שתוקפים אותנו, סיוע לאויב בעת מלחמה ושלום, די,די,די, נמאס- אנחנו לא רוצים אתכם פה, לא את הטובים שבכם(קיימים מעט)ולא את הרעים שבכם(ולא חסר)יש לנו רק מדינה אחת, תנו לנו לחיות בה בשקט, עזבו אותנו(קחו איתכם את 1000 השמאלנים ההזויים שיארחו לכם חברה, מעניין איתם הם עושים הרבה רעש, כאילו הם הרוב במדינה ובעלי שליטה וירטואוזית במדיה לצורותיה.
    בברכה : יהודי ואזרח נאמן.

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר אחמד טיבי

      yossi, 19/01/09 18:08

      גם ד''ר מנגלה היה ד''ר
      מר טיבי אם אינך יודע מי זה בדוק בויקיפדיה ותמצא את המכנה המשותף

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תעשה סקר אדון טיבי באוכלוסית ערביי מדינת ישראל ושאל אותם

    בלה בלה, 19/01/09 17:31

    מה אתם חושבים שנציגכם בכנסת, המפלגות הערביות עשו למענכם.

    ולדעתי התשובה תיהיה שהמפלגות הערביות טיפלו בענייני הפלישיתים יותר מאשר בענייניהם של ערביי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פעם אחת שישים מראה מול פניו ויראה את הגזען האמיתי (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 19/01/09 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא גזעני

    shimon, 19/01/09 17:23

    אתה גזעני שמונה שנים יורים על אזרחים ומילה לא אמרתה.
    אתם מתפוצצים עלינו והורגים את ילדנו ואנו גיזעניים דפוק שכמוך

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם אכן הוא דבר עם הנייה זו סיבה טובה

    אבי, 19/01/09 17:11

    לפסול אותו ואת מפלגתו.
    אלא שלצערי,חלאות הבג''ץ שלנו, שהנם גיס חמישי, יתנו לו כנראה לרוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עכשיו אתה מבין שהמדינה הזו היא של יהודים ושהם ימניים תסיק מסקנות ותעוף (ל''ת)

    patish4 , 19/01/09 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ד''ר אחמד טיבי חזור לגניקולוגיה-בזה אתה טוב יותר.

    מוסא קאראף, 19/01/09 17:05

    אתה מזיק למגזר שאתה אמור לייצג.דאג לחינוך ,מקומות עבודה ומגורים נאותים יותר.
    במקום להגדיל את מספר המנדטים של הימין.לפעמים אתה נראה נלעג ומצחיק ברטוריקה שלך.רופאים לא אמורים לעסוק בפוליטיקה( גם סנה ואלדד יכולים לוותר על המקצוע הפוליקאי )השאר זאת לעורכי הדין ולעתונאים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא גיזען.. בחיים לא דיברתי רע על גניקולוג פרובוקאטור עלוב (ל''ת)

    patish4 , 19/01/09 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערבי טמבל לא ערבי מחמד

    yigal15 , 19/01/09 16:55

    לך לדוחא שמה היו עושים ממך מנקה מרצפות ולא רופא. כל ה"פלשתינים" רק מצחצי נעליים
    רופא עלק. איפה שבועת הרופאים שלך נשבע להציל חיי אדם ואתה רק הורג אותם. בכל מדינה נורמלית אחרת הייתה עולה על עמוד התליה כי חבל על הכדור בשבילך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''אני חוזר לרפואה''

    דר הורוביץ משה, 19/01/09 16:55

    לא גמרת שום התמחות אתה מציג את עצמך כגינקולוג ואתה לא.לכן עדיף שתשמש כרופא לבני עמך ואנחנו היהודים נצא נישכרים.

    הגב לתגובה זו

    • המוח של טיבי נמצא בין הרגליים וזו המציאות שהוא רואה (ל''ת)

      patish4 , 19/01/09 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ד''ר אחמד טיבי חזור לגניקולוגיה-בזה אתה טוב יותר.

    מוסא קאראף, 19/01/09 16:54

    אתה מזיק למגזר שאתה אמור לייצג.דאג לחינוך ,מקומות עבודה ומגורים נאותים יותר.
    במקום להגדיל את מספר המנדטים של הימין.לפעמים אתה נראה נלעג ומצחיק ברטוריקה שלך.רופאים לא אמורים לעסוק בפוליטיקה( גם סנה ואלדד יכולים לוותר על המקצוע הפוליקאי )השאר זאת לעורכי הדין ולעתונאים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טיבי צודק.ישראל מדינה לאומנית וגזענית וכל מי שאינו כזה הוא בבחינת בוגד

    עמית, 19/01/09 16:53

    הטפשות ,האוילות והשנאה משתלטים על ההגיון והסובלנות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההתגרות שלך בציבור היהודי היא סוג של איום בלתי נסבל

    י.א, 19/01/09 16:50

    הציבור היהודי מקבל איזכור מטיבי לכוונתם האמיתית של הערבים בישראל-אוייבים הממתינים לשעת כושר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בטח לא מחמד - אוייב ועויין למדינת היהודים (ל''ת)

    יעקב אשדוד, 19/01/09 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא גזענים סתם שונאי מחבלים (אין לנו כלום נגד כושים)

    מיכה, 19/01/09 16:44

    אחמד לא הבנת ? שונאים אותך ואת הגייס החמישי שאתה מייצג. אחרי הבחירות תישח לרשות הפלסטינית שאתה כ''כ מזדהה איתה !
    אחמד בקרוב החמאס יעשה ממך קצוץ תתחיל לפחד!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא אכפת לי מה הגזע שלך או הלאום שלך או הדת שלך

    שוקו, 19/01/09 16:44

    אכפת לי שאתם תומכים בגלוי בחמאס ובחיזבאללה וקוראים להשמדת מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    יש לא פחות ערביי ישראל גזענים מיהודים ישראלים גזענים. לטעון שהגזענות בסכסוך הזה באה רק מיהודים כלפי ערבים זו בפני עצמה הערה גזענית.

    לך תקבל ראיון סימפטי בגארדיאן בבריטניה, לאף אחד פה הבכיינות שלך לא מזיזה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדינת ישראל מדינת כל יהודייה

    הילה, 19/01/09 16:43

    אין לי צורך בקריאת הכתבה כמו שאין צורך לתת ביטוי לד''ר אחמד טיבי, בכל מדינה ערבית אין ביטוי חופשי לאזרחים ורק פה הם מתחנכים על חשבוננו ויורקים עלינו בוז.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    טיבי אתה מחבל משודרג כי למדתה וחונכתה בישראל, אבל עדיין מחבל.

    חדVחלק , 19/01/09 16:35

    כמו כל חברי הכנסת הערבים שמקבלים את כספי וכספיי האזרח משלם המיסים בישראל.
    תמיד פעלתם לטובת הערבים ונגד היהודים אפילו שהם צודקים, אפילו שהם מותקפים.
    במלחמות שנכפות על ישראל הן בצפון והן בדרום תמיד הייתם נגד צהל והממשלה למרות שתגובתנו הייתה תמיד הגנה על תושביי ישראל גם הערבים, אבל אתם בשלכם ובשנאתכם תמיד נגדנו.
    מקומכם לא בישראל ובטח לא בכנסת על חשבננו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ולחשוב שלליברמן קוראים גזען ופאשיסט... (ל''ת)

    אחמד טיבי - טרוריסט איסלמי בחליפה, 19/01/09 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחמד טיבי - מנצל את הדמוקרטיה של מדינת ישראל

    שוש, 19/01/09 16:20

    ייתכן ואחמד טיבי הוא בנאדם נחמד ביום יום, בטח ובטח הוא מלומד גדול, רופא במקצועו עד כאו הכל טוב ויפה. אבל האיש המלומד הזה גורם לכך שהוא משניא את עצמו על הציבור בגלל ההיסטריה בה הוא נוקט כדרך דיבור, והשרלטנות והצביעות שלו בכל הנוגע לחוקים בארץ ישראל. הוא ושכומותו לא היו מעיזים לפצות פה לו חיו באחת ממדינות ערב כי אז היה נזרק לכלא ו''לא נודע כי בא אל קירבו'' כאן בחסות הדמוקרטיה שהוא כה שונא, הוא מדבר בלי סוף ועוד דורש שיעתרו לבקשותיו על חשבון הציבור הישראלי השפוי. מעניין שאת הרב כהנא מהר מאד פסלו - אבל את המפלגות הערביות שרוצות להחריבנו מבפנים ומבחוץ - עליהן הוא יהיה דיון!בחסות הפרלמנטר החסוד טיבי

    הגב לתגובה זו

    • ישראל לא דמוקרטית סתם מדינה אנטישמית ניאו נאצית ששמה לה מטרה

      להשמיד את העם היהודי, 19/01/09 16:49

      השמדה רוחנית ועם זה לא יעבוד הציונאצים יעברו להשמדה פיזית עם הפרטנר מכחיש השואה אבו מאזן

      הגב לתגובה זו

      • תחזור לעזה ולא לכתוב יותר אף פעם בעברית או לדבר! כי אנשים כמוך אנחנו

        אילנה.א. , 19/01/09 17:46

        נהרוג, כי אתה המחבל הרוחני!

        הגב לתגובה זו

      • לקחת את התרופות שלך היום?-מה אתה רוצה להגיד? (ל''ת)

        sionov007 , 19/01/09 18:13

        הגב לתגובה זו

      • אתה אידיוט.

        L, 19/01/09 19:54

        איך ישראל שהיא מדינה יהודית יכולה להיות אנטישמית?
        אנטישמיות קיימת רק בהקשר של שנאת יהודים.

        הגב לתגובה זו

        • סתם לידע כללי-גם הערבים הם מזגע שם!! (ל''ת)

          sionov007 , 19/01/09 21:07

          הגב לתגובה זו

          • נכון, אבל המושג מכוון רק ליהודים (ל''ת)

            שלומי, 21/01/09 18:17

            הגב לתגובה זו

        • יש להבחין בין מדינה לארץ-המדינה הציונית היא כופרת ולא יהודית כלל,כך

          היה שרצה הרצל לנצר את כל היהודים,אך עם ישראל חי.., 19/01/09 22:56

          הזוהר הקדוש וכן הנביאים כבר חזו שבאחרית הימים עם ישראל ישוב לארצו שתהיה מוזנחת וריקנית ואז הכל יחל לפרוח מחדש אך השלטון יהיה בידי ערב רב כופר,אמנם אנו קרובים מאוד לסיום שלטון זה שלאחריו תגיע הגאולה השלמה ואז לא יהיה הסתר פנים וכל הניצולים מגוג ומגוג יזכו ממש לגילוי הבורא בעולם ללא הסתר כלל.

          הגב לתגובה זו

    • רופא ? גם רנטיסי רופא וגם מנגלה היה רופא אז מה ! (ל''ת)

      מירי, 19/01/09 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה טיבי שעשית אותי למפלגה גדולה בישראל.

    איווט ליברמן, 19/01/09 16:19

    לך תצטלם, אנחנו מכינים לך ת''ז פלשתינאית.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוף לעזה,מקומך לא כאן,בטח ובטח לא בכנסת ישראל (ל''ת)

    פשוט חוצפה!, 19/01/09 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כן טיבי, ואנו רגישים יותר לכאב של אנשי שדרות, ומה ליועץ ערפאת

    רעמסס, 19/01/09 16:09

    הארכיטרוריסט בכנסת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הביתה

    אמיר מרהט, 19/01/09 16:07

    טיבי לך הביתה הרסתה כל חלקה טובה בין יהודים וערבים במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טיבי,הומניסט מוצהר שכמותך

    עץ השדה, 19/01/09 16:06

    הייתכן שאתה מדבר עם מנהיג של ארגון המשתמש בילדים כמגן אנושי (מוכח ומצולם).
    ארגון הקובע שצריך לשחוט לא רק את היהודים אלה את כול אלה שאינם חפצים בדת האסלאם.
    ארגון אשר טבח במתנגדיו הפוליטיים(אנשי הפתח) לעיני כול והתעלל בגופותיהם ברחובותיה הראשיים של עזה?

    טיבי אתה לא הומניסט ולעולם גם לא תהיה,הומניזם הוא ממך והלאה,אתה רק משתמש בביטויים כמו הומניזם ודמוקרטיה,משום שאתה יודע שיש פה בקרבנו היאהוד,כמה פתיים שיבלעו כעיוורים את מכבסת המילים שלך.

    מה לעשות לא כול הפריירים מתים בסוף,חלקם מתחלפים.

    אנקדוטה חקלאית קטנה:
    הינך נשמע משתמש בביטוי ''מלח הארץ'' בהתייחס לאחיך ערביי ישראל.
    ידועה העובדה כי עודף מלח על האדמה,יהפוך אותה למתה ושחונה ,אף צמח לא יצמח עליה ושום חי לא יגדל עליה..
    אכן,החיים מתנהלים כמשל לנגד עינינו...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    טיבי לך לחיות בעזה אם לא טוב לך (ל''ת)

    ליאור, 19/01/09 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יולי תמיר היא הרוח הגבית של אחמד טיבי

    ש, 19/01/09 16:03

    רק בזכות הגב שנותן השמאל הרדיקלי בישראל, שיולי תמיר היא אחת מנציגותיו הבולטות, לטיבי ולבשארה הם נמצאים בכנסת ומרשים לעצמם לעשות צחוק מהנאמנות למדינה.
    אגב, את הבטחון להיפגש עם האויב קיבלו טיבי ושות' מחבריהם בשמאל - ביילין, פונדק והאב הרוחני, הלא הוא נשיא המדינה הטפלוני שלנו, מר שמעון פרס...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    טיבי לך תמנה עצמך למואזין, אימרות השפר שלך מתאימות לאל קעידה (ל''ת)

    נציג הוואקף בלונדון, 19/01/09 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחמד!! תתבייש!! אתה שותף מלא בנסיונות הערבים להרוג אותנו!המזל שאתה חלש (ל''ת)

    דודי, 19/01/09 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טיבי פותח את הג'ורה רק מפני שיש לו רוח גבית מחבריו העיתונאים.....

    דקל ב , 19/01/09 15:56

    עמנואל רוזן וכספית כבר אמרנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחמד יש לך טעות הכוונה היא לערבי מושמד לא מחמד ... (ל''ת)

    היה לנו פעם חלום ואיננו לחיות עם ערפים..., 19/01/09 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא טורחים אפילו להגיב לטרוריסט שכמוך (ל''ת)

    רק בכוח., 19/01/09 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תראה לי אחד מהציבור שלך שסובל אותך אני נותן לך פרס נובל לשלום!

    עזמי, 19/01/09 15:51

    פתאום הוא מגן על עזמי בשארה הוא לא יכול לסבול אותו!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפעם חייבים להצביע ט שיעיף אותו (ל''ת)

    יערה א , 19/01/09 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הערבים ממש ילדי פרחים שוחרי שלום ואחווה (ל''ת)

    לוחם השלום באשרה, 19/01/09 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נכון לא ערבי מחמד.....אלא ....חזיר מחמד !!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 19/01/09 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק ליברמן ! אתם בוגדים !

    ערבים החוצה, 19/01/09 15:39

    ולמי שיש לו ספק קל שבקלים הרי לו תמונות מאתר של ערביי ישראל !
    אם זאת לא גזענות ולא הסתה אז מה זאת הסתה ?
    צריך להעיף אותכם לעזה שם יהיו לכם כול הזכויות !

    כתבה באתר :

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/841/853.html

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר איחוד לאומי או כל ימין אמיתי וחילוני (ל''ת)

      עידוד טרנספר לערביי ישראל יביא שלום, 26/01/09 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    די כבר להתייחס לבכיין ,שתלטן הערבי הזה (ל''ת)

    איש מרץ, 19/01/09 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בתור רופא נשים, אולי תלמד את הנשים אצלכם להשתמש בגלולות? (ל''ת)

    חיים, 19/01/09 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אנחנו גם לא רוצים ערביי מחמד כאן.

    נורית, 19/01/09 15:26

    אנחנו לא רוצים אתכם בכלל,מסתבר בכלל שגם אתם לא רוצים להיות כאן אלא בעזה, תחת שלטון החמאס.

    אולי תציע את עצמך לראשות ממשלת החמאס? גם ככה אתה לא ממש עוזר לערביי ישראל, אפילו מזיק להם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טיבי טיבי האיחוד הלאומי יוציאו אותך מהכנסת (ל''ת)

    דוד משדרות , 19/01/09 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ח'כ טיבי, אתה טועה, אנחנו תושבי הדרום הקורבן הזמין ביותר.....

    האיכפתית, 19/01/09 12:27

    אבל יש להניח שכל עוד לא חווית טיל נופל לידך, (מקווה שלא תחווה זאת לעולם, לא אתה ולא אף אחד אחר.) יש להניח שהפרופרציות של ההתקפות שלך היו משתנות.... אגב ישנת שנת דובים שמונה שנים? כי לא זכור לי שהגבת על ירי החמאס לתוך עוטף עזה ושדרות ועוד.... אבל אתה מוזמן תמיד לתת את תגובתך. לא בוווש ווש אלא בקול ענוג וצח...

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט תגלה שליברמן נבחר בבחירות דמוקרטיות לראשות הממשלה

      משה, 19/01/09 16:46

      ותוכל לברכו לשלום בדרכך לכיוון השקיעה.

      הגב לתגובה זו