• 116.

    מלב איש שלום ללב איש שלום

    אורי איש שלום, 19/01/09 12:49

    עיזבו לרגע את סיבת הירי.
    התוצאה איומה מבחינתו של ד''ר אבו אל עייש ואני משתתף באבלו מכל הלב, ובעיקר מזדהה עם רוח השלום הנושבת מדבריו וממעשיו (''האמנתי שבריאות יכול להיות גשר לשלום בין ישראלים לפלשתינאים'', ''אני מקווה ששלוש הבנות שלי והאחיינית שלי יהיו המחיר הסופי להפסקת האש'' - בדבריו אין שמץ של נקמה).
    אז אתם רוצים להגיד שאין בצד השני שוחרי שלום? יש, אבל הם לא מעלים את הרייטינג לתקשורת אז אנו לא שומעים עליהם. ד''ר אבו אל עייש הוא הדוגמה המאלפת ביותר שנתקלתי בה. בואו נושיט להם יד ונקשיב להם. איחולי החלמה לכל הפצועים.

  • 115.

    אני מאמין לצבא!!-כרגיל-הערבים מסתתרים מאחרי ילדים!! (ל''ת)

    sionov007 , 18/01/09 17:11

  • 114.

    תגובה

    ארז, 18/01/09 10:17

    מה זה משנה אם ירו או לא ירו מהבית כרגע עומד הרופא ואומר שמה שחסר לו כדי לעשות סדר בגיהנום שיש בחייו זה שמי שהוא יבוא ויאמר שהייתה טעות אז שאישיות צבאית תצא אליו ותגיד שהייתה טעות וזהו תנו לאיש את חייו בחזרה בלאו הכי לא יחזירו לו את בנותיו וממש לא משנה אם הירי היה מוצדק או לא ממש לא משנה כי גם אם היה מוצדק עדיין זה טעות להרוג 3 בנות לא מעורבות

  • 113.

    יש לי שאלה כללית...כנסו

    יוסי בכינור ואסתי על הגראד, 18/01/09 09:29

    היה בחירות בעזה לפנ שנתיים לערך,
    מי הצביע לחמאס ?

    • answer

      homeless-USA, 18/01/09 18:21

      who voted sharon in for P.M
      Sharon was found indirectly responsible for war crimes ( sabra & sgattila..
      who voted for Sharon again
      acording to your stupid annalogy
      those that voted for Sharon should be collectivly panished
      stupid Israeli thinking
      enough already
      maspick
      tipash tipshon
      kaka maker at best

  • 112.

    ערוץ 10 בשרות החמאס

    שרה, 18/01/09 09:29

    ערוץ 10 הגזים הכתב שלהם מעודד את מעשי החמאס כאשר הציג את כל התמונה בצורה חד צדדית נכון הבניין שלהם נפגע אבל בל נשכח שהחמאס ירה מהבניין לעבר צה''ל ובמשוואה הזאת אין ספק שאני בעד צה''ל ומאמינה לדבריו בניגוד לפלסטניאים החמסניקים שיורים ובוכים.

  • 111.

    והתיקשורת לא הפסיקה לשדר את המקרה שלו הפך לגיבור המלחמה (ל''ת)

    גועל נפש, 18/01/09 09:26

  • 110.

    לא היה ספק שירו משם את זה לא טרח הרופא לספר וגם לזה התרגלנו (ל''ת)

    רינה, 18/01/09 09:25

  • 109.

    את האצבע המאשימה תפנה לחמאס מר אל-עייש

    לא מתנצל, 18/01/09 08:26

    עליהם לצערי לא נשמע ממך זכר למילה רעה.

    • לא אמר מילה רעה על חמאס וחבל שהצלנו אותו כי שיתף (ל''ת)

      פעולה עם החמאס וגם בנותיו!!!!!!, 23/01/09 20:36

    • לאדם נורמלי שנהרגים בנות-יש כעס.אין לו כעס ונקמה (ל''ת)

      כי יודע שמביתו היו חמושים ולא פינה ביתו הממולכד, 23/01/09 20:37

    • למרות הכרוזים לא פינה ביתו כי ביתו היה מחסה לחמאס (ל''ת)

      וחשב שבו לא נחשוד-הפוך על הפוך עשה לנו!!!!, 23/01/09 20:37

  • 108.

    אנחנו אבלים על המקרה המצער

    אופירה, 18/01/09 07:49

    נכון, אפשר גם לגלות חמלה וגם לא להתנצל. המצב בזמן מלחמה הוא טעון וצריך לשמור על החיים של כולם. תבוא חשבון עם החמאס, אבל בזהירות שלא יהרגו אותך על כך שאתה מבקר אותם.

  • 107.

    לא לקרוא לו ד''ר הוא מחבל שתומך ומסתיר חמאסניקים. (ל''ת)

    תומר, 18/01/09 06:50

    • מסכימה איתך ומביתו 4 קומות ירו על צה''ל ופעמיים נמצאו (ל''ת)

      בביתו קנים-ולהטעות אותנו מדבר על ''חמושים באהבה''., 23/01/09 20:35

  • 106.

    אפשר להביע צער מבלי להתנצל

    היפכא מסתברה , 18/01/09 02:46

    הבעת צער אין משמעותה התנצלות או הודאה באשמה. עם כל הצער על האסון שפקד אותו ואת משפחתו, את החשבוניה ד"ר אבו אל-עייש מתבקש להגיש לבני עמו ולחמס. הם הרוויחו זאת ביושר.

    • מסכים

      חיים, 18/01/09 09:40

      אני מקבל את דבריך

  • 105.

    אני מאמין אך ורק לחיילי צה''ל. אלא למי להאמין, לרוצחים מהחמאס? (ל''ת)

    שלמה, 18/01/09 02:07

  • 104.

    וכמה פצועים פלסטינים מטופלים עי'' ד רופאים ישראלים ?

    JIM BAEM, 18/01/09 01:36

    באמת מה קורה לתקשורת שלנו? יאללה לטחון את עזה דק דק עד עפר

  • 103.

    לא להתנצל - חמאס מנצל את אונר''א ואת האזרחים!!! (ל''ת)

    יונתן, 18/01/09 00:15

  • 102.

    ד''ר אל עייש

    עמינח, 18/01/09 00:00

    אני מפקפק בכל הסיפור הזה צהל יכול קצת לשקר אבל לא להגזים מדיי לא האבתי את הופעתו בטלבזיה הישראלית וכל שדרן כתב ועתונאי שמולני שלקקו לו מה שהוה כאן מסריח*

  • 101.

    חיילי צהל נקבות

    לוחם לשעבר, 17/01/09 23:20

    החיילים של ימינו הם פחדנים טיפשים ילדים של אמאלה ולכן הם יורים ללא הבחנה .זו תגובה של פחד, חוסר כבוד וטמטום. הם חוזרים הביתה כאילו גיבורים אבל אין להם מושג מה קרה שם ועל מי הם ירו. זה לא החיילים של פעם. זאת הסיבה האמיתית להרג חפים מפשע וירי מתמשך על כוחותנו אנו - פ ח ד !!!

    • מאיזה כפר אתה ?. (ל''ת)

      רפי, 18/01/09 02:03

    • MOHAMAD- YOUR TALKBACKS ARE WON{T HELP YOU (ל''ת)

      TODOS SANTOS, 18/01/09 02:13

    • לוחם איפה בחמאס -רואים שאתה ערבי לפי התגובה שלך (ל''ת)

      לוחם אמיתי, 18/01/09 02:20

    • ל-חולם בהווה

      evbeber , 18/01/09 08:26

      לא היתה מעולם וזה ניכר בדבריך אתה סתם נמושה או ערבי

    • מאיזה מגזר אתה? (ל''ת)

      חומוס ציפס סלט?, 18/01/09 09:06

    • מעולם לא היית חייל ! (ל''ת)

      חיים, 18/01/09 09:41

    • חיילים בקרב תמיד יורים

      זעתר, 18/01/09 09:54

      בקרב לא בודקים כמו איש בטחון בקניון. על כל מה שזז צריך לירות לכל מקור אש צריך לירות בלי חשבון למרות הכאב שנפגעים חפים מפשע אחרת אתה תיהיה הקורבן בגלל שיקול דעת רחמני ואנו יודעים על הרבה מקרים בעבר שהמנוולים ניצלו את מידת הרחמים בעם ישראל רק תחשוב לרגע אם המצב היה הפוך איך הם היו מתנהגים כלפי האוכלוסיה האזרחית ההפגזות על הישובים הם רק דוגמא מה צפוי לנו חס וחלילה
      אם ידם תיהיה על העליונה לכן אל תרחם על הרשעים הללו שבחרו נוולות שינהיגו אותם.
      אל תזלזל בלוחמים הם מצוינים מקצוענים ולא פחדנים .

  • 100.

    שימו לב שהמגיב המפקפק בדובר צה''ל הוא אותו מגיב בשמות שונים. לא להתרגש.

    Eחד, 17/01/09 22:19

    צר לי על ילדי הרופא, אבל אני מאמין לצה''ל לפני כל מקור אחר בזירה.

    • אתה גם יכול להאמין שהירח עשוי מגבינה ירוקה. טפשות זו לא עבירה פלילית (ל''ת)

      יריב, 18/01/09 02:55

      • בוודאי שהירח עשוי מגבינה ירוקה, הייתי פעם בהפגנת שמאל ומאז אני מאמין ל

        איציק המרכז , 18/01/09 09:32

        להכל...

        ויום טוב לך.

  • 99.

    אנחנו כבר לא בגולה.לא צריך להיצטדק. (ל''ת)

    ornz, 17/01/09 22:12

  • 98.

    לא מפרסמים מספיק עובדות. הפלשתיני שנמצא כיכול ירוי, מת מהאבן שידה וחזר (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 17/01/09 21:54

  • 97.

    לכל הטוקבקים

    משה, 17/01/09 21:51

    למה שלא תחשפו את הזהות שלכם לפני שאתם מגיבים בצורה קיצונית וגזענית,בושה וחרפה

    • הגייס החמישי בתוכינו.

      פ. לביא, 17/01/09 22:34

      איו בעיה עם זהותינו- הבעיה זו הגייס
      החמישי הפשיסטי, האנטישמי וגזעני כמוך.

  • 96.

    ציפיתם שדובר צה''ל יודה ולא ימציא איזה סיפור? (ל''ת)

    דינה, 17/01/09 21:42

    • ל-96

      שר בהר אני, 17/01/09 22:20

      כן בטח,כמו שהחמס שלך מודה!!!

    • דינה, ציפית שהד''ר יודה שהוא סוכן סמוי של חמאס? (ל''ת)

      יש סיבה שחמאס מתיר לו מעבר חופשי לישראל..., 18/01/09 09:04

  • 95.

    ציפיתם שדובר צה''ל יודה ולא ימציא איזה סיפור? (ל''ת)

    דינה, 17/01/09 21:42

  • 94.

    להפסיק להתנצל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא הקמנו מדינה בשביל להשאר בגלות, 17/01/09 21:30

  • 93.

    כל הכבוד לצה''ל!! תפסיקו להצטדק מול הכלבים האלה ובג''צ האנטישמי!!

    ג'ינג'י = ת''א, 17/01/09 21:24

    זאת העבודה שלכם להגן על העם היהודי ואם צריך לירות אז תירו ללא פחד ומורא!! העם היהודי איתכם!! רוב האמירות של החלאות הרוצחים הם שקרים וכזב!! מצלמים כביכול את המתים שלהם אבל מראים אותם עומדים מתחת לשמיכות?? אלה מתים אלה?? מספיק להגרר אחרי הפרובוקציות של הרוצחים האלה, תירו בהם עד מוות!!!

  • 92.

    ברור שצה''ל משקר! האם הפכו בנינו רוצחים?

    חיים, 17/01/09 20:49

    צה''ל משקר, דוב רצה''ך איננו מעביר מידע או מעביר רק את המידע שנח לו! אבי בניהו שותף לפשע ולהרג בכך שהציבור בישראל לא יוד עשבנינו טובי בנינו הפכו רוצחים!

    • תגיד לי: אתה נורמלי? או פשוט שמאלן? (ל''ת)

      א, 17/01/09 21:20

      • מה ההגדרה של שמאלן? (ל''ת)

        small is katan, 17/01/09 22:20

  • 91.

    ל-2 אהבתי! (ל''ת)

    עדי, 17/01/09 20:45

  • 90.

    איך אמר עפר שלח-

    דחליל, 17/01/09 20:43

    בתדרוך שנתן לעיתונאים קצין בכיר(גלנט) הוא לא קיבל אחריות על אף טעות שהצבא עשה במשך הלחימה.
    נו טוב כנראה שהצבא לא עשה אף טעות וכל ה''פאשלות'' היו בסדר.
    אין מה לעשות -'' טוהר הנשק'' הפך להיות קלישאה אחת גדולה ויעידו כל הטעויות שהיו.
    אל תטרחו להגיב לאומנים פאשיסטים הזויים זה ברור שתיכף תקפצו .

    • אין צבא יותר מוסרי מצה"ל, והטעות היא שהם יותר מדי מחשבנים

      moshon1 , 17/01/09 21:14

      ראית איך צבאות בכל העולם כשמדובר באויבים ?
      שמעת איך האנגלים הפגיזו את גרמניה במלחמת העולם השניה ?
      מאז הם הפכו להיות רגועים וטובים
      על הירושימה ונגאסקי באותה המלחמה שמעת ?.
      כולה הם הפציצו איזה כמה אוניות בפרל הרבור..
      מאז היפנים הפכו להיות טובים, הם עוסקים בתעשיה ופיתוח טכנולוגיה , הם מספר ראשון בעולם בפיתוחים והמצאות חדשניות..
      כנראה שאין ברירה, ע"מ לשחרר את החמאסניקים האילו מהשנאה העיוורת שלהם אלינו ומרצונם לחסל אותנו, חייבים, פשוט חייבים להעביר להם חוויה מתקנת...
      זה כנראה קורה גם לסמולים ההזויים מסוגך, שכנראה עוד לא קיבלתם את השטוזה שלכם , ועד אז תמשיכו להתייפיף ופשוט לא תגדלו
      ואם אנחנו בני עם אחד פשוט חייבים להתפלל שתקבלו את השטוזה שלכם מספיק מוקדם שיהיה לנו עוד זמן להתעשת בטרם יהיה מאוחר מדי..
      כי מה לעשות , בני ישראל ערבים זה לזה..
      ואנחנו חייבים לשאת אתכם עד אז על הגב שלנו

      • חזק וברוך!!! (ל''ת)

        שר בהר אני, 17/01/09 22:26

  • 89.

    לחקור! לחקור! לחקור!

    אמנון, 17/01/09 20:38

    נימאס!!! כשבצד השני יחקרו מי ירה טיל שהרג אם לשלשה ילדים במרכז אשדוד,או פצע אנושות ילד בן שבע בבאר שבע\\ או מי אחראי לטילים שפגעו 3 פעמים בגני ילדים ובבית ספר(רק בגלל שהשביתו את הלימודים הם היו ריקים),רק אז נחקור מי ירה ולמה לבית של הד''ר.בצד השני מנסים להרוג כמה שיותר חפים מפשע ואצלנו חוקרים וגורמים נזק תעמולתי לעצמנו(מסיבת עיתונאים של הד''ר בבית חולים ישראלי)

  • 88.

    החמאס כשייצא המבונקרים יתחילו לחסל את כל ה''אשמים''בתבוסה

    צפוני, 17/01/09 20:32

    והרופא , למרות הצער והכאב , עוד יודה לנו שהוצאנו אותו מעזה. כל ה''מתונים'' כביכול, יהיו יעד לחיסול של החמאס.

  • 87.

    האימא שוכחת משהו חשוב

    יוסי, 17/01/09 20:31

    היא שוכחת שבנה הצנחן הפצוע, גם הוא נפגע מכוחותינו.
    היא מאשימה בסערת ליבה את הרופא, וטוענת שבטח ירו מהבית שלו.
    לפי אותו היגיון, מי היו אלה שירו על הבן שלה שנפצע?
    מלחמה ארורה וצודקת. שתסתיים כבר.

    • שתסתיים רק עם חיסולו של החמאס, לא לפני (ל''ת)

      moshon1 , 17/01/09 20:43

  • 86.

    לצערי עוד לא נענשנו מספיק על הפשעים שלנו! או שחבורת הילדים המגיבים פה

    גורו, 17/01/09 20:29

    זה עונש ומכשול לעתיד המדינה, רק טיפשים ישארו פה! ברק לבני אולמרט אשכנזי להאג עכשיו! (ואני לאמסטרדם)

    • ואתה לעזה, אנחנו מקיאים אותך ושכמותך מתוכינו, לך לעזה (ל''ת)

      moshon1 , 17/01/09 20:44

    • לא יודע מה איתך, אני מאושר מברק, ליבני ואולמרט

      דני, 17/01/09 20:56

      לדעתי דחינו את התגובה הזו יותר מידי. זה הזמן להכות באויהב ללא רחמים ולגבות מחיר על שנים של ירי על ילדינו. כל הקישוקים על האג ממש לא מעניינים את אלו שסופגים טילים וגם אתה, לו היית עם רגליים על הקרקע ולא ''גורו'' שמורו היית מבין שלפני הכל צריך לחיות, רק אח''כ לדאוג לתביעות בהאג.

      • נראה אם תהיה עדיין מאושר

        ש. הולנדר, 17/01/09 23:06

        נראה אם תהיה עדיין מאושר כשהעולם יראה מה נעשה בעזה ויגישו לנו את החשבון.

  • 85.

    להעיף לכל הרוחות את מנהל בית החולים

    lili_lili , 17/01/09 20:26

    מסיבת עיתונאים למחבל שונא ישראל ליד מיטות חיילים פצועים שחזרו מהקרב,בושה וחרפה לכם טינופות.

  • 84.

    תנו לצה''ל לנצח

    אמיר, 17/01/09 20:25

    על אותו ילד בן 7 שפצוע אנוש לא דיברו כמו שדיברו על הרופא ומשפחתו .... בושה לטלביזיה שעוסקת בזה כ''כ ... לא להפסיק את הלחימה תנו לצה''ל לנצח

  • 83.

    היכן פרופ' רוטשטיין שנלחם בעמותות ומתנדבים המסייעים לחולים בתל השומר,

    איציק המרכז , 17/01/09 20:22

    כאשר מסיבת עתונאים שכולה פרופוגנדה כנגד המדינה וצה"ל, מתנהלת בראש חוצות בבית החולים אותו הוא מנהל?

  • 82.

    חיזוק לצה''ל

    אמיר, 17/01/09 20:21

    צה''ל עשה ועושה עבודה מדהימה בעזה. כל הכבוד לצה''ל תחי מדינת ישראל. די עם כל הכתבים השמאלנים שהורסים את המדינה צריך פעם אחת ולתמיד להכות בחמאס אחרת עוד שנה יהיו טילים בת''א.

  • 81.

    במלחמה כמו במלחמה או שהורגים אותך או אתה אחרים.

    יוסי, 17/01/09 20:19

    אין מה לעשות. חייבים להתקיף ולירות וגם לפגוע אם צריך , מאשר לספור גופות של חיילים שלנו. החמאס דורש את הסצנות האלו כדי לזעזע את העולם.למדנו לקח ממלחמת לבנון וטוב שכך.

  • 80.

    חיזוק לצה''ל (ל''ת)

    אמיר, 17/01/09 20:19

  • 79.

    הטרגדיה של דר' עייש מעזה היא גם הטרגדיה של חיילי צהל שירו על חיילי צהל

    ש.לוין, 17/01/09 20:17

    אין מה לעשות זו מלחמה זו מלחמה קשה מאוד בטרור אכזרי וחסר פשרות זו מלחמה של טרוריסטים הלוקחים את בני עם '' עלי שכם'' כדי שיהיו להם מגן חי הם לא בוחלים באמצעים לכן הטרגדיה של דר' עייש היא הטרגדיה של המלחמה כמו הטרגדיה של חיילי צהל היורים בשוגג במלחמה זו על חיילי צהל.

    • האם ההרג של חיילי צהל בידי חיילי צהל נעשה כתגובה לירי כלפי ההורגים? (ל''ת)

      יריב, 17/01/09 22:33

  • 78.

    כל שעה שמנהל תל השומר. לא מפוטר,יריקה בפרצוף הלוחמים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/01/09 20:17

  • 77.

    תפסיקו להתנצל.... (ל''ת)

    דודו, 17/01/09 20:13

  • 76.

    לא מאמינה לאף מילה שמוציא דובר צה''ל

    כן בטח, 17/01/09 20:09

    כל כך הרבה שקרים ותירוצים מטופשים צה''ל מקשקש כל יום. איך אפשר להאמין לו?

    • פטימה מה חיברו לך אינטרנט לאוהל?לכי לנגב עם אבן. (ל''ת)

      lili_lili , 17/01/09 20:27

  • 75.

    צה''ל חייב להראות הוכחה של צלום מהאויר ממזל''ט,אחרת זה סתם קשקוש (ל''ת)

    רוברט, 17/01/09 20:07

    • צה''ל לא חייב כלום

      אזרח, 17/01/09 21:03

      לא לך ולא לפלשטינאים, רוצים חיים שקטים שיפילו את ממשל הטרור שבחרו ולא יתנו להם מקלט!!

  • 74.

    הירי לבית הרופא בוצע ע"י החמאס-בצה"ל ידעו שהוא עולה לשידור בערוץ 10

    prague , 17/01/09 19:56

    מי שירה מביתו של הרופא היא חמסניקים במדים של צה"ל לכן החמאס הפגיז את הבית.

  • 73.

    מאמין בצה''ל אבל אני מקווה שיש תמונות שיורים מבית הרופא (ל''ת)

    ירון, 17/01/09 19:53

  • 72.

    לא אגיב על כל תגובה שטוענת שצהל משקר אז בכללי

    נוי אלון , 17/01/09 19:50

    תלכו כפרות על החיילים ששוכבים עכשיו בבוץ ומנסים לגלות חמושים בזמן שיורים עליהם.
    תלכו לעזאזל עבור כל חייל שיושב בטנק ומנסה לפלס דרך עבור החיילים.
    ושכל כדור צלף שמכוון לחייל צהל יקח אתכם ואת הילדים שלכם.
    טנופות עוכרי ישראל חולי נפש.

    • ואימרו אמן. (ל''ת)

      lili_lili , 17/01/09 20:14

    • מסכימה, אמרת נכון. (ל''ת)

      שפויה, 17/01/09 20:42

  • 71.

    מערכת הביטחון,זורעים שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא

    מערכת הביטחון,זורעים שינאה שתפרנס אותם, 17/01/09 19:46

    מערכת הביטחון,זורעים שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא נצטרך לחזור לגידול תפוזים - זו מטרת המבצע
    פעם זרענו חיטה היום שינאה

    • פעם היו יהודים אמיתיים. היום נטוע ערבי/שמאלני בכל פינה

      חקלאי, 17/01/09 19:57

      סתם סתם. פינה של ת''א:)
      לא יעזור כמה שתזרקו בוץ על הצבא המדהים שלנו.
      אוהבים את הצבא-שונאים את השמאל.

  • 70.

    לפטר את הרופא הזה לאלתר ולהעיף אותו ופצועיו חזרה לעזה(לשיפא) (ל''ת)

    לפני שהאישפוזים יעלו יותר למשלם המיסים הישראלי., 17/01/09 19:46

  • 69.

    אם כך אז חבל שלא חיל האוויר זה שהפציץ!!

    ישראלי ושפוי.. כן!!, 17/01/09 19:44

    כך לא היה לנו היום רופא בחיים, שחופר לנו בחסות השמאלנים!!

  • 68.

    using the jews guild is part of the arabs style...

    david masica, 17/01/09 19:40

    and the media eats it pretty good

  • 67.

    הרבה ישראלים לא שונים משונאי ישראל ברחבי העולם!

    שפוי, 17/01/09 19:37

    התקשורת עושה רוח וצלצולים, מסלפת את המציאות, מראה ''טרגדיה אנושית'' ואתם משנים את דעתכם בקלות כה רבה על צדקת המלחמה הזאת.

    אם היו יורים על בניכם מבית כלשהו לא הייתם רוצים למחוק את הבית מהאדמה?
    לא רבים מכם אמרתם תמיד שיש למחוק כל מקום שיורים ממנו?
    אז כן, התקשורת נותנת לנו את מה שרוצים לראות, דברים שנוגעים לנו בעצב החלש ומשפיעים עלינו יותר מעוד דיווח על ''בני משפחה שנהרגו'', ואנחנו?
    אנחנו נהיינו פתאום שווייץ. ''די להרג חפים מפשע!''
    הרי זה ברור שאנשי החמאס שהכירו את קשריו עם התקשורת הישראלית ניצלו את ביתו כדי שזה בידיוק יהיה הסיפור שיגיע לכלונו. ואתם, כאילו לא מכירים את האוייב פשוט מאמינים לחמאס במקום לצהל.
    פינינו את בנותיו שחיות במדינת אוייב לטיפול בישראל, על חשבון משלם המסים. אותו משלם מסים שנפגע מהטרור.
    והוא? מסיבת עיתונאים בתוך בית החולים שלנו כנגד ישראל וכנגד החייילים הגיבורים ששומרים על כולנו!

    ואל תגידו לי שהוא הציל חיי ישראלים, אנחנו עשינו לו טובה שהתרנו לו לעבוד אצלנו, לא הוא לנו.

    תתחברו למציאות.
    ותתביישו בעצמכם.
    אינכם שונים מהאירופאים שיוצאים כנגדנו.

    • זה עניין של חינוך מעוות של השמאל

      Avi Ecuador, 17/01/09 19:52

      הפכו אותם לסוג של אידיוטים.

  • 66.

    זריעת שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא נצטרך לחזור לג

    === פעם זרענו חיטה ==== היום שינאה ===, 17/01/09 19:36

    זריעת שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא נצטרך לחזור לגידול תפוזים - זו מטרת המבצע
    פעם זרענו חיטה היום שינאה

  • 65.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 17/01/09 19:31

    • אולמרט -מנהיג יחיד רציני וחיובי

      מיקי, 17/01/09 19:41

      כל בכבוד לאולמרט הייתי בוחרת בך להיות המנהיג שלי!!!!!!

      • נראה איך תחשבי מחר לאחר הסכם הפסקת האש המבזה. (ל''ת)

        lili_lili , 17/01/09 20:16

  • 64.

    בסוף צה''ל צדק! מי שנותן מקלט לטרור שלא יתפלא שביתו יהיה עיי חורבות (ל''ת)

    דורון, 17/01/09 19:29

    • הוא לא נתן מקךט לטרור! מספיק עם הדמגוגיה!

      גבריאל, 17/01/09 19:51

      הדוקטור המסכן הזה איבד שלוש מבנותיו ואחת נוספת מאושפזת במצב בינוני וכל מה שיש לך לומר זה כל הכבוד!
      השינאה עיוורה אתוך ורבים אחרים!
      כלוחם מילואים שלחם במלחמת לבנון השנייה, בחומת מגן(בבית לחם), ששירתתי בלבנון בסדיר והשתתפתי בענביי זעם וכאחד שאיבד 29 חברים לפלוגה (פלח''ן נח''ל) במהלך שירותו, לא מסוגן להבין את השינאה הזאת!!!

      גם אני שונא את אנשי החמאס והחיזבאללה ואני אתייצב ראשון להילחם בהם אם ייקראו לי לנשק אבל לא לגלות חמלה ואמפתיה כלפי חפים מפשע?
      מה קרה לכם? לא כל האנשים שם הם האוייב שלנו ובטח שלא הרופא הזה שטיפל באנשים בארץ, ששלח את ילדיו למחנות שלום כדי שלא ילמדו שנאה. האדם הזה עלה לשידור כמה פעמים בעבר ואמר דברים קשים מאוד כנגד החמאס, הוא לא תומך בהם!
      האדם המסכן הזה איבד כל כך הרבה ולאנשים אין בושה לצעוק עליו ולגדף אותו! איפה כבוד האדם?

      אין לי ספק כי החמאס אשמים במצב שהגענו אליו היום אבל לבוא ולומר דברי בלע ודברי שטנה? תקחו רגע לחשוב קצת לפני שאתם מגיבים!

  • 63.

    שתקום סוף סוף טלויזיה ציונית, אם לא אני לא משלם יותר את האגרה

    moshon1 , 17/01/09 19:26

    לא ייתכן שהטלויזיה שלי תתן במה לסמול בלבד.
    הימין במדינה הוא רוב העם, לא ייתכן להשתיק אותו

  • 62.

    מישהו יכול להסביר לי מה היגיון בלהפסיק את הלחימה בשלב הזה ?

    moshon1 , 17/01/09 19:20

    מה הישגנו בדיוק ?...
    פעם נוספת נקבל איזה 1701 דפוק, אפילו המצרים צוחקים עלינו, הנהגה עלובה, גם כשצה"ל נותנים להם את הניצחון על מגש של כסף הם מתקפלים...
    בסוף, הסמול מראהה את פרצופו האמיתי, תבוסתן , פופוליסט, חסר עמוד שדרה

    • אני אסביר לך את ''ההיגיון''

      Avi Ecuador, 17/01/09 19:49

      תתאר לעצמך שישמידו חס וחלילה את החמאס ויתאפשר לשמאל להקים את פתחלנד במקום חמאסטן.
      מי יפריע לשמאל ''לטפל'' ביהודים ולעשות להם ניקוי אתני, מי יפריע לשמאל להפוך את עכו יפו ועוד שטחים בקו הירוק לעזה חדשה?
      לאידיוטים יש גם נסים.
      הבנת?
      עוד לא?
      לא חשוב...

  • 61.

    רופא יהודי היה יוצא בחיים מבי''ח בעזה??

    לא יכול להיות הפוך, 17/01/09 19:20

    היו מטפלים שם בבנות יהודיות??
    היו נותנים במה תקשורתית ליהודי??

    אין מה להשוות
    צריך לזכור טוב טוב עם איזה רוע אנחנו מתעסקים פה

  • 60.

    ופא יההודיהיה יוצא בחיים בבי''ח בעזה?? (ל''ת)

    אפילו בלי לדבר נגדם, 17/01/09 19:17

  • 59.

    לעורך אן-אר,ג'י: אתר האינטרנט שלכם עולה על ווי-נט. המשיכו כך. (ל''ת)

    חן, 17/01/09 19:17

    • חן,אכן.בוקר טוב וברוך הבא.תהנה! (ל''ת)

      מסכים.פשוט נפלא, 17/01/09 19:30

  • 58.

    מספיק להיתרפס...צה''ל הצבא המוסרי ביותר בעולם.משיבים אש למקור הירי. (ל''ת)

    אייל משה, 17/01/09 19:16

  • 57.

    תגובה לחוסר האנושיות

    מ.י, 17/01/09 19:15

    ירדנו מהפסים, לא יתכן שנהיה כל כך חסרי לב ורעים , תקראו שנית את מה שהרופא אמר במסיבת העיתונאים ואולי תתבישו בתגובותיכם.

    • בטח הרופא הזה ילד אותך

      אורולוג, 17/01/09 19:26

      ובגלל זה אתה קצת...לא בסדר בראש.

    • אמממ.קראת. שוב. לא. לא מתבייש. לגמרי לא. אם לך אין בושה גם לי אין

      אופיר, 17/01/09 19:28

      ההוכחה ברורה. ירו מהבית על החיילים ואני כל כך שמח שאף חייל לא נפגע.
      לא מחשבן בכלל לערבים או לערבים שמאלנים ישראלים

  • 56.

    עצוב מאד אבל!

    שמוליק, 17/01/09 19:14

    עם כל הצער של פגיעה באזרחים תאונות בקרב קורת ואפילו יש ירי דו''ץ כוחותנו על כוחותנו.
    בלי לבדוק ירו מהבנין או לא מי שרצה מלחמה וירה על אזרחיינו קיבל תשובה ,ויש להמשיך הלאה.

  • 55.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 17/01/09 19:13

    • חחח רק ליברמן יעשה פה סדר (ל''ת)

      י, 17/01/09 19:59

  • 54.

    שימו לב הרופא לא מכחיש שירו מהבית!!!!! (ל''ת)

    הרופא לא מכחיש, 17/01/09 19:13

  • 53.

    למה דנה ויס ושלומי אלדר עושים תעמולה לרוצחים הערבים********** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/01/09 19:12

    • כי הם חלאות שמאלניות שמעדיפות ערבים על יהודים

      לירן, 17/01/09 19:29

      לא קשה להבין הרי. שלומי אלדר כמעט פתח סוכת אבלים בבית

  • 52.

    ערוץ 10 שופר תעמולה לחמאס

    מחרים ערוץ 10, 17/01/09 19:09

    חוצפה לשדר שידור חוזר את מצוקות העזתים
    בזמן מלחמה בה חיילנוי נתונים לסכנת חיים.
    ערוץ 10 מחבל במאמץ המלחמתי.

    • זה הרי ידוע. התשקורת היתה רוצה לראות יותר חיילים הרוגים

      אלי, 17/01/09 19:48

      בואו נספור יחד, אוקי?
      1. שלומי אלדר
      2. יונית לוי
      3. אושרת קוטלר
      4. רביב דרוקר
      5. עופר שלח
      6. יאיר לפיד
      7. דנה וייס
      8. ארד ניר
      9. אמנון אברמוביץ
      שנמשיך? הרי התקשורת כולה נשלטת על ידי החונטה השמאלנית

      • שלא לדבר על כרמלה מנשה והחבר כמאל מעזה ,,כאמל המסכן

        lili_lili , 17/01/09 20:18

        שיובש בבית ללא חשמל ללא מים ואוכל לילדים,והמסוק יורה עליו והוא בכלל לא עשה כלום ולא מבין למה.....בבבעעעעעעעע אני מקיא עליהם.

  • 51.

    בנותיך לוחמות השלום אה? אין אמונה ולא תהיה

    בובליל מבולבל, 17/01/09 19:08

    נתת מסתור לחמאסניקים אם מרצון או מאונס...העיקר שעשה יחצנות לחמאס בבית חולים ישראלי...עד מתי תמשיך ההצגה הזו של אחווה ורצון טוב מצידנו

  • 50.

    תפסיקו להתלהם!!!

    תרגעו, 17/01/09 19:04

    זה איום ונורא שמתים אנשים חפים מפשע. אני לא מתנצל ואני לא חושב שאנחנו פועלים לא נכון. זוהי מלחמה שהם פתחו בה ואנחנו צריכים לפעול באופן שיהיה הכי נכון לנו. עדיין,השמחה לאיד למותם וההתלהמות שרבים מהכותבים פה מפגינים מטרידה מאוד.

  • 49.

    דיי לתמימות ולניצול ציני של היותנו יהודים והומניים

    מברגפיליפס, 17/01/09 19:03

    התחסדות מיותרת של כל מי שעוסק בפרשה,

    בואו לא נטעה עם כל הצער שבדבר, אך בנינו, אחינו נמצאים שם מול חייות, אפילו אל חיות אדם, אלא פראים,ישמעאלים בתפארתם המעוניינים לשתות את דם חיילינו, ואינם בוחלים להסתתר אחרי ילדים ונשים, מתוך כוונה לטבוח בנו ותקווה שחיילינו לא ישיבו אש,מאחר והשפלים הללו יודעים שחיילינו לא ישיבו אש,לאור ההומניות שלנו, ושאף אחד לא ייקח את זה על מצפונו,

  • 48.

    לחסל את החמס,כליל.-בקצור,! (ל''ת)

    בא רון אשד , 17/01/09 19:02

  • 47.

    אם כן יש לשפוט את הרופא המחבל על סיוע לטרור (ל''ת)

    מיקי, 17/01/09 18:59

  • 46.

    דומה לאירוע הירי מבית הרופא בבית ג'אללה לעבר שכ' גילה

    שלום, 17/01/09 18:56

    גם שם מחבלים ירו מבית הרופא הגרמני וצהל השיב אש והרופא שיצא לחצר ביתו,נהרג

  • 45.

    בסופו של עניין הם לא כל כך תמימים

    אדם הובר , 17/01/09 18:51

    לא הרופא הבכיין שמנצל במה מתוך ישראל ולא אונרה שמנסים בכל כוחם להטיל דופי במוסר הלחימה של צהל

    • כל יהודי אמיתי יודע את זה. מי שמסרב להפנים הם השמאל בארץ

      סיגי, 17/01/09 18:56

      שכמו תמיד יעדיפו ערבים על פני יהודים

      • מסכים!

        ישראל פוני, 17/01/09 19:13

        מסכים! כל הכבוד

  • 44.

    עוד ערבי שקרן

    מה חדש?, 17/01/09 18:48

    צדקה אם החייל הפצוע.

    התשקורת הישראלית חייבת להפסיק לשחק לידי אויבינו.
    אני קורא להקמת ערוץ טלויזיה ישראלי ציוני לאלתר!!!

    • אני מצטרף, חייבים לתת במה לרוב היהודים במדינה, התשקורת זה גטו סמולי (ל''ת)

      moshon1 , 17/01/09 19:01

    • הלוואי!

      ישראל פוני, 17/01/09 19:15

      הלוואי וכבר תקום טלביזיה ציונית!!!!!!

  • 43.

    ידענו תמיד שצה''ל לא יורה סתם. העיקר נתנו לכלב הזה במה לארס שלו

    זיו, 17/01/09 18:47

    היו צריכים לזרוק אותו ואת שאר השמאלנים שנתנו לו במה לאלף קיבינימט. אף טענה אין לו לחמס שירה טילים. זה לא. שילך כפרה על כל החיילים שלנו.

  • 42.

    צריך להסביר שכך קורה במלחמה.

    שלום, 17/01/09 18:46

    אסור להתחיל לגמגם ולבקש סליחה מכל העולם.

  • 41.

    לא לסכן חיילים. זה הבנים שלנו, אם יש צורך, לתקוף כדי להשמיד! (ל''ת)

    יהודי טוב , 17/01/09 18:46

  • 40.

    יש בעיה עם ערוצי התקשורת

    גיא, 17/01/09 18:45

    המידע שהם מנסים להשיג בא על חשבון אנשים תמימים.
    ראו את מקרה ערוץ 10 שניסה בכוח להשיג מידע מאיזה ד''ר שאמר שהחמאס לא מעניין אותו והביא חורבן על הרצועה והוא עובד כגניקולוג בישראל והוא לא מפחד להגיד מה שהוא חושב....ואת מראייני ערוץ 10 אומרים ''אנחנו עוד נשוב להתעדכן משם''.
    חמאס שומע,חמאס מפנים,חמאס יורה מסביב לבית של ד''ר מוחמד אבו אל עייש ולא מספיק שערוץ 10 סימן אותו כמטרה עבור החמאס הוא מכה על חטא ומסמן את ישראל כמטרה בפני העולם כרוצחי חפים מפשע.צריך לסגור את ערוצי התקשורת בתקופת מלחמה...להחשיך מסכים כמו RTL בתקופת ליגת האלופות.נקודה.

  • 39.

    שמענו את הרופא - הוא רצה להביא חולים מעזה לישראל , ובחר בשלטון שלא מכי

    לא מאמין להם ., 17/01/09 18:42

    מכיר בנו , לא העביר אפילו ביקורת מרומזת על החמאס .

    הם בסדר הם נפלאים נתנו לו חיים נפלאים , וכמובן אנחמנו הרסנו הכל .

    רופא רוצח שקרן כמו טיבי .

  • 38.

    אלג'זירה ושלוחותיה מסכימים לפרסם את תגובת דובר צהל עם סימן שאלה (ל''ת)

    יאיר ל, 17/01/09 18:41

  • 37.

    לא להפסיקהלחימה בלי להפיל את חמאס או להגיע איתו להסדר כאילו לא עשינו

    moshon1 , 17/01/09 18:40

    כלום.
    אין לי צל צילו של ספק שירו מהבית של הרופא הזה , הרי אין היגיון שצה"ל יתחיל לחרות סתם על בתי אטזרחים, זאת הייתה התגרות מכוונת שבה שולב שלומי אלדר את בידיעתו או שלא בידיעתו , זה היה ביום.
    שום אבא לא יענהף כאשר הרגו את ילדיו, שהוא מוכן לסלוח אם ההורג יגיד שעשה את זה בטעות.. זה פשוט לא הגיוני

  • 36.

    זו לא הפעם הראשונה שהצבא משקר

    אלכסנדר נדיר, 17/01/09 18:40

    גם כשהפציצו בשבוע שעבר את בי''ס של האו''מ שיקר הצבא ואמר שהיו בו ''חמושים''. אחרי שאנשי האו''מ הוכיחו שזה שקר, הצבא שיקר שוב וטען שה''חמושים'' היו ''בסביבה''. עכשיו משקרים כדי להצדיק רצח של שלושה ילדות חפות מפשע - ועם ישראל, עם הצדיקים, צורח על האב השכול! בושה וחרפה!

    • תתביש לך!!!

      ישראל פוני, 17/01/09 19:42

      תתביש לך אתה!~ מענין איך היית מגיב אם אתה או מישהו ממכריך היה בין החיילים שספגו אש מהבנין ''התמים''

      • תתבייש אתה, שאינך חושב על שלוש ילדות חפות מפשע שנרצחו! (ל''ת)

        ישראל שייב, 17/01/09 22:22

        • למה נרצחו??....קורבנות ה"שלום" לא?? (ל''ת)

          thmhechyui , 18/01/09 08:47

  • 35.

    צהל משקר !!!!!!

    ארז, 17/01/09 18:40

    צהל משקר !!!!!!!!!

    • אשליה!!!

      ישראל פוני, 17/01/09 19:38

      מענין איך היית מגיב אם בנך היה בין החיילים שספגו את האש מהבנין

  • 34.

    ל-22 קח את עצמך ותבוא לחיות פה שעה יא בוגד בכיין= זו מלחמה שנכפתה

    חפי- יוטף עזה, 17/01/09 18:39

    מצער המקרה עם הד''ר מאוד מצער, אך אני תוהה איפה יית 8 שנים שביתי הופגז בטילים לשם הריגת ילדים ותינוקות.
    נמאס לי כבר מהתבוסתנות הזו בעם, מכים בך תכה בחזרה, אנחנו נלחמים נגד האויב הכי שפל שיש שלא בוחל בילדים כמגן אנושי. ועוד אתה אומר שצה''ל לא מוסרי, במקום לזבל פה את המוח השמאלני שלך קח נשק וצא להילחם על המדינה שלך ותראה מי עומד מולך יא צבוע.

  • 33.

    אני מאמין לצ.ה.ל.

    moshes10 , 17/01/09 18:38

    אני מאמין לצ.ה.ל. הד"ר המכובד לא היה מספיק אמיץ מול מחבלי החמאס ולא הרחיק אותם מחצרו. בכאב לב אמיתי הוא לא הגן על ילדיו וזה המחיר. ושיגיד תודה שמטפלים במה שנישאר לו.

  • 32.

    מגיב 22 אתה עלבון לאינטליגנציה (ל''ת)

    אחד 1, 17/01/09 18:38

  • 31.

    ליבני וברק - אם אין שליט ויורים אלינו ,אז מה עשיתם ? (ל''ת)

    תשלמו על זה בבחירות, 17/01/09 18:37

  • 30.

    ממשלה שלא מפטרת את מנהל תל השומר היא ממשלה תבוסתנית!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/01/09 18:34

  • 29.

    ''חמושי השמאל'' מיסתתרים בתוך מיסגרת הדמוקרטיה

    וכולנו ניפגעים ., 17/01/09 18:34

    השמאל פועל בידיוק כמו החמס ,מיסתתר ודופק את כולם .

  • 28.

    To the idiot Dr. who gave you the diploma? You are doing

    yourself that you don't konw what is heppning in, 17/01/09 18:34

    Gaza? Why don't you talk abrod and tell the wole world about what is heppning there because of hamas instaid of crring and wipping?

  • 27.

    ל-22 צהל משקר אה? תלך כפרה על כל חייל שעומד שם

    נוי אלון , 17/01/09 18:33

    בקור הזה ושומר עליך.

  • 26.

    "יפי נפש" קשקשנים מסכנים שוב נפלתם בפח!!

    נוי אלון , 17/01/09 18:31

    אבל לא אני ולשמחתי כבר הרבה ישראלים למדו להכיר עם מי יש לנו עסק נגמר הימים בהם הרגו אותנו כמו כלום.

  • 25.

    bull shit excuse-israel bombs house anyway any where (ל''ת)

    homeless-USA, 17/01/09 18:31

  • 24.

    כדי לרצות את הסמול יש לצלם כל בניין שיורים ממנו (ל''ת)

    דן, 17/01/09 18:30

  • 23.

    שתי סיבות למה אני מאמין שצה''ל משקר

    יריב, 17/01/09 18:30

    1. אפילו במהלך מבצע זה, ללא צורך להזכיר מקרים קודמים שרק תיעוד בוידאו הוכיח שצה''ל משקר, הין לפחות שלושה מקרים בו צה''ל הודה שהודעות קודמות שלו לא היו אמת. דוגמה קלסית היא פרשת היריות על מתקן האונרא בו נהרגו עשרות. אחרי שצה''ל הפיץ תמונות על ירי מתוך המבנה, נאלץ הצבא להודות שהתמונות הן מ 2007 וששום ירי לא בוצע נגד כוחותינו מתוך המתקן.
    2. המקרה של הירי על הבתים בהם שהו כוחות צה''ל בשבוע שעבר. סרן נתנאל ורב סמל ראשון שטרן נהרגו מפגזי טנק או טנקים ישראלים. רבים אחרים נפצעו. האם גם מתוך בתים אלו ירו על הטנקים שלנו? כי אם לא ירו, אז מדוע הטנקים הפגיזו את הבתים האלו והרסו אותם? אם זו היתה טעות, אז מדוע לא ניתן להניח שהיו עוד טעויות כאלו? מדוע לשקר?
    (והנבלה הכי גדולה זה להאשים את הרופא שכאילו ירו מתוך ביתו)

    • שמאלני מסריח. מה ניתן לצפות ממך. תאמין לכולם רק לא לצה''ל

      מתן, 17/01/09 18:45

      אני מניח שלשרת לא שרתת בצבא. וטוב שכך
      אל תטמא את הצבא שלי בחרא כמותך

      • עדיף להיות שמאלני מסריח מימני טיפש! פטריוטיזם היא מחלת נפש קשה!

        גורו, 17/01/09 19:13

        מדינת ישראל שקרנית ומניפולטיבית ומצליחה לעבוד על עיוורים כמוך... פאשיסט עלוב! ילד קטן שאתמול עוד מצץ שד והיום חושב שהוא מבין משהו!

        • לך קיביני מאט מכאן, לך לעזה אתה שייך להם , אתה לא אח שלי זה בטוח (ל''ת)

          moshon1 , 17/01/09 19:38

          • מי בכלל רוצה להיות אח שלך? פשוט שונא את העם המחורבן שהפכנו להיות! (ל''ת)

            גורו, 17/01/09 20:24

            • אז למה לכל הרוחות אתה כאן ? למה אתה לא מתאסלם ? תהיה חמאסניק (ל''ת)

              moshon1 , 17/01/09 20:47

            • אז יאללה ביי...למה אתה מחכה??? (ל''ת)

              thmhechyui , 18/01/09 08:51

    • יריב אתה משקר!

      בדוק, 17/01/09 18:51

      הרופא הזה מפטפט ברדיו ובטלויזיה מהיום הראשון של המבצע. לפני כמה ימים מופיע לו טנק ליד הבית ומכוון אליו, אז הוא מתקשר לרדיו, זועק ומילל, ובסוף הטנק מסתובב ועוזב...
      ופתאום זה קורה שוב ! ולא סתם, הפעם בשידור חיי !
      מעניין איך כל זה קורה רק לו !? ועוד בתזמון כל כך מוכן לשידור ?

      לרופא הזה יש קשרים ומשפחה מחוץ לעזה, יש לו כסף ואמצעים וחברים. המקום האחרון שהוא צריך להיות בו זה עזה. יש לו קשרים שמחברים אותו מיידית עם התקשורת, עם הצבא וישר לטנק שניצב מולו אז הוא לא יכול לסדר למשפחה מפלט ?

      ואיך זה שהוא יצא ללא סריטה ?

      ב''מסיבת העתונאים'' הוא נראה מסודר, מוכן ומדקלם בקלות. בן אדם שאיבד ככה משפחה היה נראה הרוס ושפוך והיה מדבר רק על מי שנהרג ולא מבלבל את המוח על יהודים וערבים....

      שימו לב, שהאמא הטיחה בו שירו אש מביתו, האשמה מסעירה לאור מה שקרה, הוא נשאר רגוע ובכלל לא מכחיש !

      לדעתי מדובר במתיחה, חלק מלוחמה פסיכולוגית ויד החמאס בדבר. הוא לא סתם דיבר בטלויזיה ורדיו מהיום שהכל התחיל.

      לדעתי, הבית של האיש הזה שימש כמקור לירי ועל זה אין בכלל ספק. הבית היה מאוכלס כנראה גם באזרחים רגילים ששימשו כמגן אנושי. הבנות של האיש הזה סביר להניח גרות בעילום שם בירדן ליד בחור צעיר שעונה לשם מוחמד א דורה

      • מי עוד משקר יחד איתי?

        יריב, 17/01/09 19:06

        גבי גזית
        שלומי אלדר
        אושרת קוטלר
        נתן זהבי
        רביב דרוקר
        עופר שלח

        ולא עולה בדעתך בכלל שהרופא ילמד מהופעת הטנק ביום שלישי והוא ירשה למישהו לירות מתוך ביתו? הוא לא יודע שזה מסכן את חייו וחיי משפחתו?

        אבל מדוע אינך מתיחס לדברי שאם נעשו טעויות כאשר טנקים יורים על חיילנו, יתכן ונעשו טעויות גם שיורים על בתים של פלשתינאים? ורק לפני כמה דקות התבשרנו שעוד 4 חיילים נפצעו קשה מפגזים של כוח אחר שלנו.


        אתה ואחרים שחושבים כמוך איבדתם את צלם האדם שלכם. ועל זה נשלם כולנו בעתיד הקרוב והרחוק.

        • נכון, הטלויזיה פועלת כמשת"פית של החמאס וכל אילו שהזכרת פועלים בדיוק כך

          moshon1 , 17/01/09 19:36

          תגיד לי, זה נראה לך הגיוני שכאשר ילדיון נהרגו, הוא יגיד שהוא מוכן לסלוח אם יבקשו סליחה ?..
          איזה אבא היה נוהג כך ? איזה אבא , כאשר 3 ילדיו הרוגים בא להתפלמס על מי שצודק / לא צודק במלחמה ?..
          הרי כל אחד נורמאלי היה רק בוכה ובוכה ובוכה..
          ומה אם החמסניקים שתלו בבית איזה 3 גופות של 3 ילדות אחרות כדי ליצור את הפרובוקאציה הזאת ?.
          הרי הם יודעים שהם יכולים לסמול על הסמול שישחקו לידיהם..
          כל הכתבים האילו שהזכרת הם אכן סמולים סרוחים , שההומניות שלהם פועלת יותר לכיוון האויבים שלנו מאשר לכיוון העם אליו הם שייכים.
          לדעתי ייתכן אף שהם מתביישים ביהדותם

          • ביהדות שאתה מיצג יש הרבה מה להתבייש. (ל''ת)

            יריב, 18/01/09 01:20

          • דר'' אל-עייש ומשפחת נתנאל

            יריב, 18/01/09 01:32

            למה כשמשפחת נתנאל הצהירה שהיא רוצה לחבק את הטנקיסטים שהרגו את בנם, זה נראה לך מאוד אנושי והומני. אבל דברי דוקטור אל-עייש לא נראים לך?
            אתה ואחרים שכמוך מספקים תחמושת לכל שונאינו למה הם מוצדקים בשנאתם אלינו.
            היהדות שלך היא מה שפרופ ליבוביץ כינה ''יודו-נאצי''. אתה מבייש את כל הערכים היפים של היהדות. הטוטסו היו גאים אם היית מצטרף לשורותיהם לפני שהם טבחו בשכניהם ברואנדה.
            ואיך אתה מרגיש עכשו שישראל הפסיקה להילחם וסיפקה לחמאס את הנצחון הפוליטי הגדול ביותר בתולדותיהם? אתה בטח מיילל שלא רצחו לפחות 1,000 ילדים. אתה בטח מאמין בכל אבריך הנגועים בצמאון לדם ש 422 זה לא מספיק.

        • עך תסמונת שטוקהולם שמעת ???? אדיוט !!!! (ל''ת)

          ירון, 17/01/09 19:45

        • לא הבנת שמטרת החמס לירות מהבתים ולכבול לצהל הידים? מי איבד צלם אנוש? (ל''ת)

          בא רון אשד , 17/01/09 19:46

        • ליריב,,כל השמות שהזכרת הם המיץ של הזבל בשבילי,במיוחד נתן זהבי

          lili_lili , 17/01/09 20:24

          הארס המתנסה המלוכלך זבל אשפתות ,ואיך הוא מכנה מאזינים?איבן שרמוטה אז בדיוק מה שהוא אתה והחברים שלך,ולמר גורו,יתכן שהבחור שענה לך הוא ילד שעדיין מוצץ שד אבל מעניין מה אתה מוצץ?אל תענה לי בפה מלא טינופת.

          • כל פעם שאתה יוצא מהארץ עולה רמת המשכל הלאומית. (ל''ת)

            יריב, 18/01/09 01:33

          • מאיזה פח אשפתות יצאת?

            מוטי, 18/01/09 01:42

            לפי העברית שלך לא סיימת אפילו 8 שנות לימוד. אני במקומך הייתי חופר מחילה עמוקה באדמת הנגב ומתחבא שם כדי לכסות על מערומי שכלך ודלות לשונך. הרי אין לך בכלל מושג על מה כל הויכוח.
            אני לא מסכים עם נתן זהבי כאשר הוא מכנה את אימך ''שרמוטה''. אני לא חושב שהוא מכיר אותה כל כך מקרוב. אבל אולי הוא מתכוון לחור ממנו הגחת.
            אבל בעצם אתה אפילו לא תבין את העברית שלי. כל שסתם השחתתי מילים על תת-אנוש כמוך עם רמה תרבותית ששואפת לאפס.

      • אל תגזים

        cwen , 17/01/09 21:57

        ילדים שלו מאושפזים פצועים בבית החולים.

    • אחח אם היית נופל לי לידיים...רפש זו מחמאה עבורך. יהודה איש קריות! (ל''ת)

      יוס, 17/01/09 19:47

    • הבית הופגז ע"י פגז של החמאס ולא של צה"ל..החמאס חשבו שצה"ל בבנין....... (ל''ת)

      prague , 17/01/09 19:53

  • 22.

    הבית הופגז ע''י החמאס ולא צה''ל. על התקשורת לפרסם זאת

    עדינה, הAרון, 17/01/09 18:29

    לא מציינת זאת.

  • 21.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 17/01/09 18:28

    לא חשבנו אחרת.
    ברור שזה היה תוך כדי לחימה במחבלים ולא ניתן היה למנוע זאת.
    וכפי שכוחותינו יורים על כוחותינו בטעות במהלך הלחימה כך גם במקרה זה.
    בפעם הבאה אין לסכן חיי חילים ולהוריד ולשטח ארצה בניין שיורים ממנו ע''י הפעלת חיל האויר.
    במקרה חריג זה ההחלטה שלא להוריד את כל הבנין מהאויר הוכחה כנכונה בדיעבד.אך היא בהחלט לא תשמש כדפוס פעולה כנגד בנינים מהם נורית אש על כוחותינו וההנחיה לשטח את הבנין מהאויר כדפוס פעולה ראשוני שרירה קיימת ועומדת בכל מצב ובכל תנאי.
    -אין עוד מלבדו.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 17/01/09 18:58

      יש להערך בהתאם ומבעוד מועד ולאפשר תנועה של אזרחים תמימים הנושאים דגל לבן הבורחים משטח לחימה עם ילדיהם אל שטחים בשליטה צהלית.
      -אין עוד מלבדו.

  • 20.

    הרופא זה הוא "ידיד" ישראל כמו טיבי,בשארה וזחלקה. כל רצונם

    מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 18:24

    הוא "רק" השבת כל הפליטים הפלסטינים ואז "שלום" עם היהודים.(שלום ולהתראות ליהודים) הבעיה שיש לנו את השמאל שחושב שהוא חכם(חלם)ומאמין להם ומחליש את העם במילחמתו בצוררים הפלסטינים(כרגע הם צוררים בעיקר את עצמם)שיבוא יום אם לא נראה להם שלנו אין ברירה אחרת ויישמו עלינו שוב את "הפיתרון הסופי".

  • 19.

    כואב הלב על מות בעיקר של ילדים - אבל האשמה היא בחמאס בלבד

    חיל'ה , 17/01/09 18:19

    הם עשו את הבחירה שלהם והיא טרור טרור ורק טרור , ןהתושבים בחרו בהם לכן הטענות חיבות להיות רק כלפי החמאס .

  • 18.

    קדחת בצלחת

    רמבו, 17/01/09 18:16

    הרופא הזה הציל יהודים בכמה שנים טובות אתם עם כזה חרא שלא מבדיל בין ראש לתחת תבדיקו מאיפה אתם מחרבנים

    • הציל יהודים ?

      moshes10 , 17/01/09 18:45

      הוא גניקולוג! . מה מאז שעבר לעזה כל החןלים מתים ?? אני בכל בית חולים מוותר על טיפול של רופא ערבי . ואני בסדר גמור.

  • 17.

    blame the victim

    didi, 17/01/09 18:16

    this is the israli army 2009

  • 16.

    רמאי

    החוקר, 17/01/09 18:16

    אם היה הגון היה פונה לממשלת החמאס גם בדרישה להפסיק עם הטילים ולטפל ברווחת התושבים. מצטרף לדרישה לפטר את מנהל ביה''ח שישב ליד הרמאי התועמלן החמאסי בזמן ביצוע אקט התעמולה החמאסי.

  • 15.

    אידיוט מי שמאמין ל''תחקיר'' מ' הביטחון (ל''ת)

    פתאום אין הוכחה? (צילום), 17/01/09 18:15

    • להיפך. אידיוט בן אידיוט מי שלא מאמין

      ., 17/01/09 18:44

      לערבים לא מאמינים. שקרנים פתולוגים כמו שמאלני אוסלו.
      ראינו את האמת שלכם

  • 14.

    לא מאמין לתחקיר. פעם לצה''ל הייתה בושה, היום אפילו אחריות לא לוקחים (ל''ת)

    -, 17/01/09 18:15

    • פעם השמאלנים היו חצי מהעם וחלק ממנו. היום הם שוליים הזויים

      ., 17/01/09 18:43

      אין הרי מצב שתודו שירו משם
      מכאן שאני פשוט מתעלם מכם ולא סופר אתכם

      • השמאל מיעוט קטן עם פה גדול. (ל''ת)

        תחת של פרה, 18/01/09 07:54

  • 13.

    **** שרי הממשלה אין לכם לב?מה עם גלעד שליט המסכן?***** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/01/09 18:12

  • 12.

    בקיצור לתבוע את הקצין ששיחרר מסוק לפנות את בנותיו של המחבל הזה (ל''ת)

    9 מילימטר , 17/01/09 18:11

  • 11.

    צה'ל צבא הגון וישר עם דגש לא לפגוע בחפים מפשע (ל''ת)

    איל נ, 17/01/09 18:09

  • 10.

    זה היה צפוי. הוא לא כזה תמים.

    דרומית גאה , 17/01/09 18:05

    הנה עוד טלית שכולה תכלת. חתיכת מחבל.

    למה לעזאזל הוא מקבל טיפול רפואי על חשבוננו?

  • 9.

    יורים מהבתים ואח''כ בוכים ואנחנו עוד מטפלים בהם (ל''ת)

    שלומי אלדד בכה בשידור, 17/01/09 18:04

  • 8.

    don't give a shit

    אבישי רחמים, 17/01/09 18:04

    don't worry about the doctor he is a liaer

  • 7.

    כתבתי בידיעה הקודמת שלא זרקו משם פרחים על צה''ל... (ל''ת)

    באמת, 17/01/09 18:04

  • 6.

    שאותו רופא יהיה כנה עם עצמו ועם היהודים

    CURIEL , 17/01/09 18:02

    ויספר את האמת לאמיתה: האם ראית ,שמעת או ידעת שיש חמושים בבית שלך?
    אם יגיד כן אז ידע שבנותיו יהיו קורבנות שלום או שאהידיות.
    אם יגיד שלא ירו מהבית אני יודע שהוא שקרן.
    שום טנק לא ירה בבית ששוכנת בו משפחה במיוחד שאותה יחידת טנקים ידעה בוודאות שהבית מאוכלס.
    לא לתת במה למי שמשתף פעולה עם האויב לפני כל תחקיר מעמיק של האירוע.
    עלינו להיות כנים עם הרופא,עם עצמנו ועם העולם.
    חקירה ורק אחר כך מסיבות עיתונאים או פרופגנדה אנטי ישראלית מבית מדרשו של בית חולים שיפא 2 ,סליחה שיבא.

    • בבקשה ממך אל תנסה לשכנע אותי שיש משהו בדבריו הכל שקר. (ל''ת)

      לא מאין לאף ערבי אפילו לא לערבי מת, 17/01/09 18:29

  • 5.

    למה אני לא מאמין לתחקיר ?

    דחליל, 17/01/09 18:02

    כי זה ברור ש '' שהתחקיר '' יגלה שירו מהבית. זה כל כך ברור שלא צריך תחקיר.
    כנראה שאיבדנו את טוהר הנשק שכל כך התגאינו בו.

    • כי אתה דחליל. (ל''ת)

      דרומית גאה , 17/01/09 18:07

      • במה את בדיוק '' גאה '' ??

        דחליל, 17/01/09 18:32

        בהרג ילדים ?
        את לא דרומית גאה את דרומית עלובה.

        • מכעיס אותך מתוק? שימוש בנרטיב שמאלני? הרגע מדווח בערוץ 10

          אזרח, 17/01/09 19:06

          צלפים ירו מבית הדוקטור. אתה בטח גם לא מאמין לחברים שלך בתשקורת לא?
          לא יעזור לכם. האמת מתפוצצת לכם בפנים. חבל שלא ממש מעשית

      • יה זבל

        זאב, 17/01/09 18:59

        האם לטילים שהם יורים עלינו יש צילומי וידאו.? אידיוט שכמוך..אתה לא שונה משאר שונאי ישראל המאמינים לפרופגנדה הפלשתינאית

    • כי צה''ל לא מציג וידאו (אין לו..) (ל''ת)

      שונא שמשקרים בשמי, 17/01/09 18:16

    • גם אני לא מאמינה, אלו שקרים (ל''ת)

      הלכה הדמוקרטיה, 17/01/09 18:26

    • אם אחותך היתה נפגעת היית מאמין כמובן שכן אבל בגלל שזאת שהידית אינך מאמ (ל''ת)

      תקשיב חאליל הדא חליל, 17/01/09 18:35

    • למה אתה לא מאמין? תן לי לנחש. אתה שמאלני? נכון. מחלה חשוכת מרפא

      ., 17/01/09 18:54

      זאת הסיבה למה אתה לא מאמין וכך גם עדר החולדות שתמך בך

      • ואתה נאצי (ל''ת)

        איתי כו., 17/01/09 19:54

  • 4.

    לקחת עם הלוחמים מספר צלמים צבאיים שאומנו לכך, ויש כאלה, לתיעוד

    אשקלוני, 17/01/09 18:01

    זוועות החמאס והניצול הציני והאכזרי של האוכלוסיה האזרחית, שאני מלא רחמים על סבלה הקשה מנשוא.ואז להציג זאת בעולם. חלק נכבד מהמלחמה הוא מלחמת ההסברה.
    בנוסף, אפשר להיות קצת יותר הומנים. נניח וזה היה מוצדק לירות על בית הד''ר, עדיין עצוב שילדותיו מתו. אנחנו לא כמוהם, המוסר שלנו לא כל כך ירוד, וטוב שכך.

  • 3.

    לפטר את מנהל בבית החולים תל השומר,נותן במה לתעמולה נגד הלוחמי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/01/09 18:01

  • 2.

    ואולי התקשורת אשמה

    עדה, 17/01/09 18:00

    ד''ר אל עייש שהפך לפרשן של התקשורת הישראלית הפך את ביתו למוגן מפני צה''ל ואת הרעיון קלטו גם ''גיבורי'' החמס שסברו שבבית הזה הם בטוחים
    אז עיתונאים יקרים שלומי אלדר וגבי גזית קחו בחשבון שגם אתם שותפים להרג המיותר והטרגי של המשפחה ע''י הפיכתם לשותפים לסקופ

    • עם כל הצער,

      קוראת, 17/01/09 19:11

      נראה שזה ניתוח נכון של האירוע.

    • ככל הנראה זה נכון

      amir, 17/01/09 21:23

      אולי התשקורת תפסיק את השידורים מעזה ותתרכז בשדרות?

  • 1.

    ניצול ציני של הטרגדיה מצד בי''ח ומצד הרופא לאנטי ישראליות (ל''ת)

    לחקור את היוזמה של מי זה היה לתת לו במה, 17/01/09 18:00