• 52.

    חשד: הפגיעה בבית הרופא בעזה - מטען של חמאס!!!

    פורסם בישראל היום, 19/01/09 13:37

    ב19.01.2009 פורסם כי לפי ממצאים ראשוניים בית הרופא היה ממולכד, ובני המשפחה נפגעו מחומרי נפץ וכדורים שצה''ל אינו משתמש בהם...

  • 51.

    אתה שחקן לך לחמס .גם ככה הילדים שלך היו בסןף מתאבדים

    דוד שמש, 19/01/09 01:37

    עדיף ככה .ספר סיפורים לאשכנזים לא לי

  • 50.

    לך תסביר למנהיגיך הערבים שכוח לא מביא תוצאות ולא לנו

    מיקי, 18/01/09 23:24

    כי הם אלה ששולטים בכוח בעמם והם דווקא מצליחים יפה כבר כמה מאות שנים

  • 49.

    ברור שהחייל צעק עליך אם

    aukv, 18/01/09 23:12

    הנשים שלכם מחביאות פצצות בבטן שלהן ויש הרבה שהידים לא כתוב לך על המצח אני שוחר שלום אז רד מהאולימפוס וסע לירדן שם גם אפשר לקבל טיפול נכון אז מה נפלתם עלינו לך למדינה ערבים יש לך 22 כאלה למה כאן

  • 48.

    מענין

    אממא, 18/01/09 23:09

    שלמרות שהוא איבד 3 בנות יש לו את הכוח להקניט אותנו נכון זה מצער אותו על בנותיו אך אנו במלחמה כמו במלחמה תגיד תודה שמטפלים בכם לא ראיתי מדינה שמטפת באויבים שלה בית חולים תל השומר מלא ערבים פלסטינאים אז מה הבעיה שלך תראה לי ישראלי אחד שיכול להלך חופשי במחוזותיך אתה ערבי אולי לא מהחמאס אבל אתה גר שם וזה העוול שלך לך תעבור לגור בקנדה לא היו עליך פגזים אני הופגזתי גם ביותי בת 7 רצתי מתחת לפגזים ד.א.לא נפגעו הישראלים מהקסמים לא הרבה יחסית מפני שיש לנו אלוהים והרבה ניסים צריך רק להודות לבקש שהמשיח יבוא כבר מתחננים לכך צהל חיזקו ואימצו

  • 47.

    בבדיקת סיטי בראשה של ביתו נמצאה כדורית מרש''ק של גראד

    מילואימניק, 18/01/09 22:45

    לצה''ל אין אף תחמושת המכילה כדוריות ברזל.

    בארסנל הצה''לי מצויים הפגזים שלהלן:

    פגז נפיץ סטנדרטי מתפוצץ לרסיסי ברזל (אפקט של רסס כמו של רימון יד) אינו מכיל כדוריות כלשהן.

    פגזי זרחן/עשן/תאורה הם פגזים שמתפוקקים ולא מתפוצצים (אין אפקט של רסק/רסס כמו פגז נפיץ), על מנת לפזר את החומר שבתוכם ולא מכילים בתוכם כלל כדוריות כלשהן.

    פגזי מצרר שלא נעשה בהם שימוש כלל במהלך הלחימה הנוכחית, מכילים פצצונות קטנות שמתפזרות ולאחר מכן מתפוצצות לרסיסים. גם בהן אין שום כדוריות.

    למיטב היכרותי עם האמל''ח הצה''לי אין ולא היתה מעולם בצה''ל תחמושת כלשהי המכילה כדוריות ברזל.

    האמל''ח היחיד בזירה הנוכחית שמכיל כדוריות ברזל הינו הרש''ק של רקטת הגראד.

    רק הטרור עושה שימוש מאסיבי בכדוריות ברזל, הן במטענים על מחבלים מתאבדים והן ברקטות שיורה, על מנת להעצים את הפגיעה בנפש באזרחים.

    לסיכום: בנותיו של הרופא נפגעו מרקטת גראד פלסטינית שנורתה על ידי החמאס. לפיכך, על הרופא העזאתי לבוא בתלונות לחבריו בחמאס.

    אז חסוך מאיתנו את הבכי והנהי, מי שבחר בחמאס להנהיג אותו צריך לדעת שיש לזה מחיר.

  • 46.

    למערכת: די כבר, כמה מאמרים אפשר לכתוב על זה ? (ל''ת)

    וכמה מאמרים כתבתם על ילד יהודי בן 7 פצוע אנוש?, 18/01/09 22:44

  • 45.

    כואב הלב

    חזי, 18/01/09 22:17

    מה קשור ימני או שמלאני הבנות שלו מתו סתם הם לא מחבלןת מגעיל לראות איזה עם אטום נהיינו זו לא כזו גבורה לירות פגז על חדר ילדים

  • 44.

    נראה לי משת''פ... כשיחזור לעזה חמאס יעצור אותו...

    לודאי, 18/01/09 22:00

    לא נראה לי שאי פעם יחזור לרצועה,
    בלוד הוא יתקבל בברכה ביחד עם כל ''שותפיו''...

  • 43.

    נותנים בנה לתעמולה חמאסניקית. תתביישו (ל''ת)

    רואה צאן, 18/01/09 21:50

  • 42.

    אני שולח אהבה גם לשונאי. הלוואי ותלמדו חמלה ורחמים מה הם (ל''ת)

    אבו-עייש, 18/01/09 19:01

  • 41.

    העיקר שהחברים היהודים לשך דואגים לך... כי אחיך המצרים לא

    ישראלית (עד המלחמה עוד הייתי שמאלנית), 18/01/09 12:48

    למה אתה לא בא בטענות למצרים על סגירת המעברים??? אין, כנראה שכל הערבים אותו דבר... גם לנו ''הישראלים היפים'' נשבר מכם

  • 40.

    הדברים קשים, נוגעים ללב, מזעזעים את הנפש. אבל אני מבקש לשאול:

    כתום, 18/01/09 11:31

    היכן הייתם שמונה שנים שהשלטון שלכם הפציץ אותנו?? למה אז לא זעקתם חמס?? אנחנו הבלגנו המון. הרבה יותר מידי. קיבלתם הרבה הזדמנויות. למה לא נלחמתם בעצמכם בחמאס?? למה לא הבנתם שהוא מביא עליכם אסון נורא?! למה לא הוקעתם את הטרוריסטים מתוככם?! עכשין נזכרתם לזעוק? כשכלו כל הקיצים?? כשכואב לכם מאוד? למה כשכאב לנו שנים שתקתם?
    כשירו על הילדים שלנו התעלמתם.עצוב מאוד מה שקורה לכם, אבל הבאתם זאת על עצמכם! מדוע בחרתם בארגון טרור להנהיג אתכם?? מדוע אפשרתם לו להשתמש בילדיכם כמגן אנושי לטרור??
    חבל!!!!!!!!! עצוב מאוד!!!!!!!!!

    • אבל למה אתה פונה אליו ברבים?

      מיכל, 18/01/09 18:56

      מדובר באדם. אחד. אולי אם נראה ''אותם'' כאינדיבידואלים המצב יהיה קצת יותר אנושי...

      • אההה זה אדם אחד ואני חשבתי שמביאים אותו כדוגמה

        davidlevy , 18/01/09 21:01

        טוב מה לעשות תמיד יש אחד יוצא מהכלל שסובל סתם, אצלינו יש אפילו הרבה כאלו

    • נכון אין מילים (ל''ת)

      אילן, 19/01/09 00:05

  • 39.

    הדברים קשים, כואבים, מצמררים, נוגעים ללב. אבל אני שואל: (ל''ת)

    כתום, 18/01/09 11:14

  • 38.

    החמאס צריך לחקות את הפתח אבל לא בכול מחיר ואז אולי יזוז משהוא

    פקק תנועה , 18/01/09 10:12

    אבל ישנם עוד הרבה מאוד הבלים

  • 37.

    33 תלמד קצת

    אחד, 18/01/09 00:22

    את ההיסטוריה של העם ''הפלסטיני'' ומי הם באמת.

    • איזה היסטוריה? מתאים שנים לפניכן לא היה שם אכלוסיה בכלל. (ל''ת)

      borisdo , 18/01/09 10:24

  • 36.

    כואב הלב האמת!!!אבל למה הוא לא מספר כמה עזרנו לו ואיך מטפלים בבנות שלו

    כלנית, 17/01/09 21:57

    בבית החולים ואיך נכנסו אמבולנסים של ישראל לחלץ אותו ואת משפחתו את זה הוא צריך לספר לעולם את זה הוא צריך להגיד!!! שלא יהיה כפוי טובה הוא עובד בישראל מביא לחם הביתה את זה צריך להגיד לתקשורת!!!

  • 35.

    אמא לחיילים בצהל וסבתא לנכדים ישראליים

    חנה, 17/01/09 19:32

    כל אם ישראלית מקווה ללדת לשלום
    אין אם יהודיה היולדת ילד במחשבה שהוא יאלץ להרוג כדי לשמור על חיי עמו.
    הזעקה של מונק לא מבטאה די את זעקתה של אם בראותה את ילדי עמה או ילדים של עם אחר מרוטשים.
    .אבל אין ספק שהקם להורגך....
    סביב לנו ואפילו עכשיו מכריזים על השמדתנו וגם אפילו אם ננצור אש. צועקת הנהגת חמס כי לא יפסיקו להלחם בנו, גם ממרחק ממשיך ומכריז המנהיג האירני להשמיד!!!את ישראל...
    אם ימשיכו ללחוץ ולאיים נמשיך לעמוד על מקומנו.
    מדוע כאשר התנתקנו מגוש קטיף לא לקחו העזתים דוגמא לפיתוח ולפריחה.. במקום זה הרבו ברכוש הנשק ובמטרה להשמידנו, והרי הזהרנו ובקשנו שישבו בשלום ושגשוג לידנו. היססנו מלפגוע בהם ובילדיהם כי ידענו את כוחנו. סמננו להם במעצורים כלכליים וגם זה לא הועיל! מה זו הייתה התהדייה?!ומה היו האיומים הללו כי יגבירו המטרת הטילים על יישובינו אזרחנו וילדנו?
    רוצים באמת לחיות בשלום? השקיעו משאביכם בכלי גינון ומלט לבנייה...הולידו ילדים לשכנות טובה ולא להשמדת שכנים.

    • צודקת ב 100 אחוז (ל''ת)

      אילן, 19/01/09 00:08

  • 34.

    תקח אחריות על דרך הטרור שבחרתם בה ועל תוצאותיה.

    אין מלחמה ללא נפגעים, 17/01/09 17:44

    תנצרו את הנשק,תכנעו ותסגירו את המחבלים ואז הכל יגמר.אתם לא יכולים?אתם מפחדים מהם?אז תצאו לתיקשורת העולמית ותדווחו לכל העולם מפיכם שהטרוריסטים השתלטו עליכם והורסים את חייכם.אתם לא רוצים לעשות את זה?אז אתם שותפים שלהם לטרור ולפרפוגנדה תומכת הטרור ומלחמה היא תוצאת דרך הטרור.צריך לחסל את הטרור לא?אז נילחמים בו,ובמלחמה יש ניפגעים ! אז מפגיזים בטילים את הילדים הישראלים זה היה בסדר מבחינתך,לא יצאת לתיקשורת העולמית להגיד כלום נגד החמס.אבל כשדנילחמים נגד החמס וניפגעים הילדים שלך אז זה פיתאום פשע.זאת אומרת שלא הפגיעה בילדים היא הבעיה בשבילך אלא האגואיסטיות היא העיקרון שלך,שלא יפגעו הילדים שלך.

  • 33.

    אנה פרנק 2,אנה פרנק 3,אנה פרנק 4...רק יותר יפות,פחות מפורסמות,

    === פעם זרענו חיטה ==== היום שינאה ===, 17/01/09 12:38

    אנה פרנק 2,אנה פרנק 3,אנה פרנק 4...רק יותר יפות,פחות מפורסמות,

    • קאפו קטן ומצחין (ל''ת)

      למכחיש השואה 33, 19/01/09 00:27

  • 32.

    ופלסטיני אחד שעמד 8 שנים מול ירי הטילים של חמאס, היה?

    עומר, 17/01/09 12:19

    מול חוסר ההכרה של חמאס את ישראל?
    מול שליחת הפיגועים, הצנורות, המנהרות, הברחת הנשק?
    מול חטיפת החיילים, מול העובדה שמוחזק חייל ישראלי ע''י חמאס כבר קרוב ל-3 שנים?

    ד''ר, צר לי, כשזה מה שבוחרים והולכים לישון עם נחשים, אל תתפלא לקום עקוץ.
    אנחנו שילמנו על אולמרט ופרץ, אתם משלמים על הבחירה בחמאס.

  • 31.

    אני לא מבין, הם לא רוצים הרוגים..שיפסיקו לירות טילים על ישראל

    אם .תשקורת ישראלית..ישראל תתמוטט..עניין של זמן..., 17/01/09 12:17

    למה לא מסבירים להם את זה..

  • 30.

    הגיע הזמן..

    יובל, 17/01/09 11:43

    שהישראלים והפלשתינאים יבינו לאיזה טהום ואסון האירנים מוליכים אותנו.

    נכון התגובה חסרת פרופורציות, אך האם אפשר היה אחרת, האם משהו אחר יכול היה להבליג.

    בואו ונלחם יחד כנגד הנסיון של איראן לגרור אותנו למלחמות אין סופיות שזו הנוכחית עוד תחוויר לידן.

    בסופו של דבר אנחנו שכנים, וגם אם אכרגע אנו איובים הרי שלנצח נוותר שכנים.

  • 29.

    לא רוצים ערבים פה!!להתנתק מכולם מיד!! כולל ערבי ישראל. (ל''ת)

    נשבר מהם,שנאתי אליהם רק גוברת., 17/01/09 11:32

    • אידיוט מושלם

      מ, 17/01/09 13:11

      אידיוט מושלם

  • 28.

    העם בישראל שכך מה זה אמפטיה לחלשים

    ישראלי שפוי, 17/01/09 11:29

    ויכול להיות שאנחנו הכי צודקים בעולם , אבל אסור לשכוח שכולנו בני אדם.

  • 27.

    עושה לנו פסיכולוגיה בגרוש

    רופא פסיכולוג, 17/01/09 11:26

    רופא יקר, אתה דמגוג, וגרוע מכך, אינך לוקח אחריות!

    אתה יודע היטב שהחמאס במשך שנים פוגע בסיכוי לשלום, ומה עשית? התראיינת לערוץ 10? התראיינת ל-CNN? עם מי דיברת?

    מה עשית כדי למנוע את המשבר?

    הצבעת מחאה? ספר את זה למישהו אחר.

    בשורה התחתונה, הפלסטינאים מעולם ולעולם לא לקחו אחריות על מעשיהם. תמיד מישהו אחר אשם, תמיד מישהו אחר משלם, תמיד מישהו אחר צריך לעזור להפסיק את האש. אתם הפלסטינאים אף פעם לא יכולים או יודעים לעשות את זה בעצמכם.

    איך זה שלא קראת לחמאס לנצור אש? איך זה שרקטות ממשיכות ליפול אצלנו? למה הפלסטינאים מתעקשים להציל את הכבוד האבוד גם במחיר חייהם?

    מתי נוכל לראות פלסטינאים יוצאים לרחוב ומפגינים נגד חמאס וצועקים ''אנחנו רוצים שלום'' ''נעשה הכל למען השלום''.

    כנראה שאף פעם

    כי אתם עם שלא לוקח אחריות, אתם עם שמבין רק כח, כי השלטון שלכם מייצג אתכם נאמנה, שלטון שיודע לשלוט רק עם רובים ביד וטרור, גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים.

    אתם חייבים להבין שדרך הטרור היא חרב פיפיות, כשמתרגלים לעשות טרור, לא רק ישראל נפגעת.

    רוצים שלום? כמאמר המשורר

    תדאגו להחזיר את גלעד שליט, חי ובלי תנאים
    ותראו איך מחווה של שלום תביא שלום גם לכם.

  • 26.

    אז מה הביג דיאל אם 3 נפגעו, יא חביבי זה מלחמה ואתה בחרת בחמס (ל''ת)

    יש לבחור 8 ילדים, 17/01/09 11:11

    • תגובה ל-26,כואב כואב אבל ---כנסו

      דוד, 17/01/09 19:28

      ילדים להורים זה עולם ומלואו וגם עם יש 20 ילדים למשפחה כל ילד שנהרג זה כאב לב-תנחומי שלא תדע עוד צער החלמה לפצועים ולמי שלא מעורב בטרור.אני רוצה לומר לך דוקטור ישראל חטפה המון פיגועים למשל במסעדה בחיפה אמא אחת איבדה את שתי ילדיה ובעלה כל עולמה חרב עליה -או בישוב עוטף עזה שתי מחבלים ימח שמם מהחמאס ירו על רכב ואחרי שהרכב נעצר הם פתחו את דלתו ועשו וידוא הריגה על אמא בהריון מתקדם ושלושה תינוקות שלא יכלו להרע להם ומה עשיתם בעזה--חפלה וחילקתם סוכריות צהל לא עושה וידוא הריגה ואם ירו על ביתך אני מעריך שהיתה סיבה והעם בישראל כואב לו על הטרגדיה שלך.אנחנו לא רוצים מלחמה אלא לחיות בשלום ואחווה ולכן לא הגבנו בצורה כזאת שמונה שנים שבהן חטפנו טילים על הראש ,חמאס יורה לתוך ישובים אזרחיים על מנת לפגוע בגנים ובתי ספר ולהרוג ילדים ואזרחים תמימים-ואני כולי תפילה שיבוא היום ונחיה ביחד בשלום תפילה לאל הלוואי הלוואי הלוואי.

  • 25.

    חמאס הפגיזו את ביתו של הרופא כי חשבו שכח צה"ל נמצא שם-זאת האמת לאמיתה. (ל''ת)

    prague , 17/01/09 10:43

  • 24.

    חבל שערוץ 10 ניצל אותך ואתה אותם בתעמולה זולה שילדים שילמו עליה בחייהם (ל''ת)

    gadii , 17/01/09 10:41

    • ערוץ 10 יודעים במפורש שהבית הופגז ע"י פגז של החמאס..והם שותקים........ (ל''ת)

      prague , 17/01/09 10:44

    • ואילו ערוץ 10(המתחסדים) ואתה הייתם פועלים יחד לפינוי ילדים למקום מבטחי (ל''ת)

      gadii , 17/01/09 10:45

  • 23.

    מה הצביעות הזאת?

    יגאל, 17/01/09 10:26

    איפה היו שמונה שנים של אותם אנשים המגניים את ישראל על פעולותיה?
    מה פתאום דם פלסטנאי יותר חשוב מדם ישראלי?
    הוא נלחם נגד הפת''ח אך נגד החמאס שהוא יורה שמונה שנים על יישובי הדרום הוא ללא נלחם, מדוע?
    מה כל הצביעות הזאת?

  • 22.

    אין מה להתפאר במי שהולך לכנסים של האוייב הבריטי. (ל''ת)

    בושה,ישראלים חסרי דרך., 17/01/09 09:57

  • 21.

    צודק !!אתם באמת לא אשמים!!

    אודי, 17/01/09 09:17

    לא קונה!!!!צר לי על החפים מפשע ובמיוחד על הילדים- אבל רציתם מלחמה- אז שאו באחריות!!מה ציפיתם אבו לייש ובועז גאון במיוחד, שנשלם את מחיר המחאה שלכם נגד הפתח!!!מתי תלמדו לקחת אחריות על מעשיכם!!אף פעם אתם לא אשמים בכלום!תמיד מישהו אחר!!ועכשיו אנחנו אשמים כי יצאנו מעזה???היה לכם שמונה שנים לשנות את הדרך,לא בשביל היהודים הציונים כי אם בשבילכם!!! איפה נשמע קולכם??!!מתי הייתה הפגנה פלסטינאית בעד השלום!!ילדכם מחונכים על הידיעה שלהרוג יהודים זה הדבר הנעלה ביותר, וכי הציונים הרגו את מיקי מאוס, ולא על השלום או על שקט!!אבל אתם לא אשמים בכלום!! 8 שנים ניצלתם את העובדה כי ישראל לא רוצה לפגוע בחפים מפשע ושמחתם על כל טיל שעף לשדרות!!!אבל אתם לא אשמים בכלום!!!בחרתם בארגון טרור שחרת על דגלו את השמדתינו, ולא חשבת שזה מסוכן שהחמאס מטמין חומרי נפץ ונשק בבתי אזרחים- עכשיו אתם מתפלאים שנהרגים אזרחים - הרי מכאן לא ציפית גם אתה כי ישראל בסופו של דבר תגן על עצמה!!כי אתם לא אשמים בכלום!!!שאלתם את עצמכם כמה אירנים נהרגו בעימות האחרון???או שהמחאה נגד הפתח העלימה את העובדה שחמאס נתמך על ידי אירן?? !אבל אתם לא אשמים בכלום!!רק כ70 אחוזים מיכם בחרו בחמאס- אז תיקחו אחריות- תפסיקו לבכות ואל תבחרו חמאס עוד פעם- מה שבטוח לא יקרה כי השנאה של רובכם בתוספת של דת קיצונית עיוורת וצמאת דם, לעולם תבחר אלא בהשמדתה של מדינת ישראל- כי לרובכם אין באמת דיעה אישית- ואם יש כזאת גם היא מתחמקת מאחריות!!!הטרגי הוא שאם היינו תוקפים לפני שנתיים היו נהרגים פחות אזרחים!!אבל ההנהגה ''צמאת הדם''שלנו חשבה יותר מידי על שלום-ופחות על המציאות של מזרח התיכון!! אז עד הסיבוב הבא רק תדעו שכאשר החמאס יטען שהוא ניצח,יתחמש שוב ואתם תריעו לו בהמוניכם -תכינו את התירוץ הבא ותדעו מראש כי הוא מכין את ההתקפה הבאה -שלנו עליכם!!

  • 20.

    לפני שבועיים פתח את הפה היום סגרו לו אותו..... (ל''ת)

    yoji , 17/01/09 09:16

  • 19.

    תודה לתגובה 10

    חיים, 17/01/09 08:43

    הלוואי ובאמת היה עם מי לעשות שלום. לרופא הזה (שאומר שאנחנו לא רוצים שלום) אין שום זכות לדבר בשמנו, אם הוא כזה צדיק שילך לעזור בבית החולים בעזה , במקום להשוות בין הרפואה שלנו לשלהם.נראה לי שהם יקבלו כל עזרה בשמחה בפרט מדוקטור מנוסה כמו שאפשר להכין ללחם כמו פעם אפשר גם להשתדל לרפא ולעזור.לא תמיד יש את כל התרופות.
    דוקטור אנחנו רוצים שלום באמת באמת באמת ומיכוון שלא הצלחנו לשכנע אותכם אז שיהיה ברור מה אנחנו לא רוצים : אנחנו לא רוצים שהילדים שלנו ירעדו כמו עלה נידף מהטילים המרושעים שלכם, ודרך אגב החייל הזה שבמחסום (במקרה הוא הילד שלי) כל הזמן צריך להישמר על נפשו , שלא יתפוצצו עליו או ידקרו אותו אז תסלח לו בבקשה שהוא לא דיבר אתך כל כך יפה , הרי הוא לא ידע שאתה ספציפית צדיק.

  • 18.

    to you doctor from real israeli 

    arik, 17/01/09 08:40

    I went to see how you feel today after the bomb your house and your family died just feel what pepole in shedrot or south of Israel feel for the last 8 yr.
    Arab do not want shalom
    i went to thank to Israeli army that do the best job of cleaning the garbage 
    hassock vamoose beni Israel just trust hakadosh broochhoo we love you  

  • 17.

    בועז גאון

    מוזיקלי , 17/01/09 07:59

    אף כי חשובים דברים בשם אומרם, במיוחד מצד פלשתינים שאינם מלכתחילה עוינים לנו, לי ברור כי מי שכן עויין לנו זה בועז גאון. הוא כותב ב"טיים אאוט" ובעקבות מאמרים שם, לא רק שלו אבל גם, הפסקתי את המנו שלי אצלם.

    טיפת אמפתיה גם לנו, בועז.

  • 16.

    הפלשתינים אף פעם לא אחראים על גורלם

    888, 17/01/09 07:26

    אצל הפלשתינים כל העולם אשם, רק לא הם. יצאנו מעזה, אבל אנחנו עדיין אשמים. הם יורים עלינו טילים, אבל אנחנו עדיין אשמים. תמיד מישהו אחר אחראי על הפאשלות שלהם, ואילו הם הקורבן הניצחי.

    בעזה פועלת סוכנות הסעד לפליטים, אונר''א. אבל כיצד זה שלאחר 60 שנה יש עדיין פליטים בעזה? אדם יכול להיות פליט במשך תקופה של 5 שנים, אבל 60 שנים, ועוד בסביבה הטבעית שלהם, בקרב בני עמם? מסתבר שהעולם לימד את הפלשתינים שהם לא צריכים להיות אחראים על כלום, ואילו העולם כולו צריך לדאוג להם.

    אני מקווה שהפעם המלחמה החליפה אצל הםלשתינים את הדיסקט. העולם יכול אולי לנבוח על ישראל, אבל הוא לא ינשוך את ישראל. אם הפלשתינים לא יתחילו לקחת את האחריות על גורלם, הם נידונים לחיות בזבל עוד הרבה זמן.

    אגב, זו הפעם הראשונה שהפלשתינים חווים את מוראות המלחמה. עד היום המלחמה שהכריזו הפלשתינים על ישראל היתה עבורם רק אפיזודה בסדרת טלוויזיה. זו הםעם הראשונה שהם באמת משלמים את מחיר התוקפנות שלהם. נקווה שהאסימון יפול סוף-סוף למישהו בצד שלהם.

  • 15.

    זריעת שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא נצטרך לחזור ל

    === פעם זרענו חיטה ==== היום שינאה ===, 17/01/09 07:17

    זריעת שינאה שתפרנס את מי שחי על עטיני תקציב הביטחון שלא נצטרך לחזור לגידול תפוזים - זו מטרת המבצע
    פעם זרענו חיטה היום שינאה

  • 14.

    השלום אליבא דהרופא הזה הוא השבת כל הפליטים, זכויות שוות ליהודים וערבים

    רעמסס, 17/01/09 07:16

    ממש גן עדן משותף לנו ולחמאס.

  • 13.

    הוא יכול להאשים רק את חמאס במות בנותיו (ל''ת)

    קורבנות האיסלם, 17/01/09 07:15

  • 12.

    הוא צודק, אתם עדיין ביפו, חיפה, עכו ו...ו...ו...ו... (ל''ת)

    yoji , 17/01/09 05:25

  • 11.

    לא להאמין רופאה יהודיה אומרת ערפת ז''ל בשידור

    ניצול שואה, 17/01/09 05:08

    לא האמנתי והמראינים שותקים

    • ערפאת לגבי דידי

      מוזיקלי , 17/01/09 07:55

      ערפאת, שתמכתי בו בזמנו, הוא זה שריה אותנו בגדול וכל מה שקורה עכשיו הוא פרי האינתיפאדה שגרם לה ושיתף את החמאס. הוא אכן בעיני אבי אבות האומה.

      כחודשיים לפני פרוץ האינתיפאדה, תוך כדי מגעים על המשך תהליך אוסלו בו תמכתי בכל לב, שמעתי מהרמטכ"ל דאז, בוגי יעלון כי שמחתנו על השלום מוקדמת כי ערפאת החליט להכנס להיסטוריה כסלאח א דין ומחכה להזדמנות להתחיל אינתיפאדה שלא היתה כמותה.

      הסתכלנו על בוגי כעל מישהו שהשתגע. אבל מה לעשות והוא לגמרי צדק. הוא דיבר מידיעה ולא מהערכה. כל מה שנבנה בתהליך ארוך, גם אם קשה, וכל מה שעתיד היה להיבנות, קרס בגלל הסיבה הזו: ערפאת רצה להכנס להיסטוריה כגיבור מלחמה ולא כאיש שלום.

      • מה חשבת שיקרה כאשר אתה מכניס עקרב למיטה שלך?? (ל''ת)

        yoji , 17/01/09 09:27

      • ערפאת הוא ערפאת,הוא טרוריסט והוא לא אשם שהוא כזה.

        מי שאשם במה שקרה זה מפלגת העבודה וקלינטון, 17/01/09 10:06

        שהביאו את הטרוריסט ואת כל אירגון הטרור שלו על כל משפחותיהם מטוניס לתוך מדינתנו ונתנו להם לשלוט על תושבי השטחים.ערפאת פשוט המשיך לעשות את מה שהוא עשה כל חייו,את מה שהוא - רוצח.מסתובב כלב רחוב מסוכן והאנשים מרחיקים אותו מהישוב,אז הוא חי בשדות עם הלהקה שלו.אם מישהו מחליט להביא אותו ולהכניס אותו לביתו,הוא יתחיל לנשוך את תושבי הבית.הכלב אשם שהוא נושך?זה מה שהוא,הוא כלב רחוב מסוכן,הוא לא כלב מחונך.מי שאשם זה מי שלא יודע להבין את המצב ומכניס אותו לביתו ביחד עם משפחתו וילדיו.קלינטון לא הכניס אותו לביתו,הוא הכניס אותו לביתנו שלנו,והוא נישאר לחיות את חייו בשקט.

  • 10.

    של כמה שקרים

    זכוכית מגדלת, 17/01/09 04:56

    לא ספרתי בדיוק כמה שקרים יש בפיו של הדוקטור, אך אציין כמה דוגמאות.

    ''בשני הצדדים יש מנהיגויות פוליטיות שיש להם אינטרס מובהק, המנוגד לאינטרסים של העמים, ליצור מצבי מלחמה שמיתרגמים לפופולריות פוליטית'' - שקר גס וברוטלי שהערבים המציאו וחלק מהיהודים קנו. בישראל מעולם לא היתה מנהיגות כזו, רק אצל הערבים.

    ''איך תתמודדו עם השנאה שתהיה פה נגדכם? איך תחיה עם זה שהשכן שלך שונא אותך?'' - השנאה של הערבים אלינו היהודים היא עמוקה ומטורפת ככל ששנאה בכלל אפשרית, ובכלל בלתי תלויה במה שנעשה. שנאה זו תעלם רק כשנעלם אנחנו, ולא משנה כמה נחמדים או כמה רעים נהייה בינתיים. וכמובן, גורלם של הביילינים יהיה בדיוק כגורל הליברמנים אם חס וחלילה נגיע לכך. בקיצור, אהבת הפלשתינאים אינה מהווה חיסון כנגד שנאתם.

    ''מעכשיו צריך להתרכז בפתרון של מדינה אחת לשני עמים, שחיים בשוויון'' - זו ממש מתינות, נכון? מתינות חמאסית, אפשר לומר.

    ''השימוש החוזר והנשנה בכח ברוטאלי הוא לא ערובה לביטחון. לא. ההפך. אז נכון: בטווח הקצר מי שנוהג בכוחניות ירגיש חזק, ובעל עוצמה, ממש סופרמן. אבל זה לא יחזיק לאורך זמן. זה יתנדף. ההתנהגות הזו לא תביא לשלום, ולא תביא להרמוניה באיזור, ולא תגרום לאנשים לאהוב אתכם'' - תגיד את זה לחמאס, הם הכתובת הנכונה.

    ''זה בדיוק מה שהממסד הצבאי הישראלי רוצה! שלא יהיה שלום! כי השלום מאוד מסוכן עבורם'' - כבר אמרנו, הסתה פרועה ושחצנית.

    מי שרוצה, שימשיך לקרוא את הכתבה ולדלות שקרים נוספים. אני חושב שהדוגמאות שנתתי מספיקות.

  • 9.

    זה די פשוט

    זיו, 17/01/09 04:43

    יפסיקו לירות טילים (באיחור של 8 שנים) ולא יכניסו כמויות מטורפות של נשק ויהיה שקט לשני הצדדים.
    עד אז - הכל סיפורים - והמלחמה חייבת להימשך.
    עם כל הצער שבדבר - אנחנו לא נסבול יותר טילים ללא תגובה. נגמרו הימים הללו.
    חבל על המחיר של שני הצדדים.
    מקוה שהשלום יפרוץ.

  • 8.

    באמת אין הבדל בין חמאס לפאתח כולם רוצים להשמיד את ישראל והם יחטפו (ל''ת)

    בילבולי ביצים, 17/01/09 04:42

  • 7.

    The immorality of Abu Laish-

    Eyal, 17/01/09 04:03

    It is always sad to see innocent people get hurt, but this is the face of war.
    Abu -Laish claims that he belive in the solution of one state to two people, the Arab and the Jewish. This is exactly the type of statement that shows his true sentiment, making the Jews a minority in their own state, and then making them 2nd class citizens, just like in all the other Arab countries today, and in the days of before 1940's were 900,000 Jewish refugees were forced to leave their homes and property.
    Claiming that Israel is to blame with the situation in the Gaza strip is just cheap propaganda, trying to justify the inhumane behavior of the Hamas. Egypt also have a borther with Gaza, and Egypt used to own the Gaza territory before 1967, so all such ridiculous complaints should be addresses to Egypt. Obviously, the only solutions is two SEPARATE states - one for the Jews and the other for the Arabs, with clear borders, so no one can cross, and clear rules of military engagements in case there are any violation of sovereignty like that of the Hamas and their rockets.
    There has NEVER been and will never be co-existence of Jews and Arabs, not in Israel of pre 1948, not in the Arab world of 1700-1948 and not today in 2009.
    Maybe one day, many years down the track when both the Arabs will allow Western educations, and secular attitudes.

    Till then, anyone who wants anything other than Separation is either mad, immoral, childish or evil. , .

    • Only when ''Jordan'' will be part of the equation will be peace (ל''ת)

      yoji, 17/01/09 05:20

  • 6.

    יש לי שאלה אחת

    זאב:-) , 17/01/09 03:42

    אז למה בדיוק הצבעת חמא"ס?

  • 5.

    For one sad story...

    Proud Israeli, 17/01/09 02:59

    For one genuinely sad story and decent Arab, we have thousands of Israeli civilian victims over the past 60 years.

    I sympathize with the Dr., . yet the Palestinians need to decide if the violent path of the past 20 years is their way of life or if they want to live in peace.

    Simple equation, we can play both options.

  • 4.

    איך היה לו זמן לצבוע את שערו בשחור?

    הספר, 17/01/09 02:57

    בכתבה רואים עוד צבע טרי בשערו של הדוקטור.
    יש לו זמן לטיפוח השער מענין...
    תודה על הכתבה
    תמשיכו לעשות לו קולות-זה פוליטקאי משופשף
    בחלוק רופא-הוא גם לא רופא הוא כביכול חוקר.
    מענין מי משלם לו משכורת בטוח אחמד טיבי שדואג לכל הרופאים כולל רופאים ערבים בישראל שהם יקירי רק''ח לשעבר להגיע לתפקידים בכירים בבתי חולים במרכז הארץ על חשבון רופאים מצויינים שהקריבו את חייהם למען הארץ.
    אל תתנו לו במה-קיראו את האוטוביוגרפיה שלו
    פוליטקיאי משופשף מהפתח-ועוד אם שער צבוע באמצע מלחמה-הוא אפילו הספיק להתגלח יפה ולהתלבש יפה...את מי הוא מרמא-הוא משתמש בדם משפחתו לשרת את מטרותיו הפוליטיות.
    מה קרה אין לכם מתים ופצועים ישראלים לסקר: הילד בן ה 7 שפרצופו ניקרע ואחרים...לכו צלמו הראו לעולם להם יש את אלגזירה הם לא צריכים אותכם יפי הנפש.

  • 3.

    איך הוא דיבר עם אשתו ביום שלישי אם היא מתה לפני 3 חודשים?

    פיקו, 17/01/09 02:35

    מוזר

  • 2.

    ליבי כואב על יגונך, איש יקר. יהא זכר זוגתך ושלשת ילדיך ברוך.

    zraviv1 , 17/01/09 02:28

    ליבי כואב על רעייתך שנפטרה ועל שלשת ילדיך שנהרגו בהפגזה ישראלית שאת מטרתה הספיציפית עוד לא הבנתי.ברגעים קשים אלה אני מוצא נחמה בקולך, קולו של פלשתיני המעוניין באמת בשלום ומוכן לבקר גם את המדיניות הפנימית בעזה תחת ביקורת סתמית של "האוייב הציוני". כן ירבו קולות כאלה ברחוב העזתי. אני עדיין מאמין שהמבצע בעזה חייב להימשך, כיוון שהחמאס לא מעוניין שקולות כמו שלך יישמעו בחוצות העיר. לדאבוני אנשים כמוך (משכילים, בעלי חזון ואומץ) אינם חזון נפרץ. מי יתן ונוכל לבוא בדברים ולנהל מו"מ אמיתי לאחר שוך הזעם. לצערי, עם-זאת, הזעם חייב להמשיך עד שקולות הקיצוניים בעזה יפנימו את מה שאתה כבר מזמן הבנת. אבל נתונה לך הבטחתי, בשעתך הקשה מכל: אני ורבים בבית-ישראל אבלים על מות יקיריך היום!!!

  • 1.

    כולי אושר.כל הכבוד לצהל,המשיכו בכל הכח! (ל''ת)

    לא להתרגש-מדובר באוייב, 17/01/09 02:17

    • אתה חיה ..... (ל''ת)

      יעל, 17/01/09 04:36

      • and you go to live in aza (ל''ת)

        arik, 17/01/09 09:04

    • ילד זה ילד

      קצת רגש, 17/01/09 07:34

      גועל נפש

      • גם ילד ישראלי הוא ילד.

        איך תפסיק את הפגיעה בילד הישראלי?, 17/01/09 11:28

        רק ע''י מיגור הטרור שתוקף את הילד הישראלי.תוך כדי המלחמה בטרור הזה ניפגעים ללא כוונה גם ילדי האוייב.לא בכוונה ותןך כדי הלחימה בזה שתוקף את הילד הישרטאלי.מה אתה מציע,לא להלחם באוייב ולאפשר לו להמשיך לתקוף את הילד הישראלי?זה אומר שלא מעניין אותך עיניין הילד אלא מה שחשוב לך זה סוג הילד.זאת גיזענות,זאת אנטישמיות כאשר לא מחשיבים את חיי הילד היהודי ברצונות להגן על ילדים.(אי אפשר להפסיק את תקיפת הילדים הישראלים ללא מלחמה בטרור שתוקף אותם.ובמלחמה יש ניפגעים,זאת אש חיה)

    • צודק

      צודק, 17/01/09 07:35

      צודק, זה בדיוק הענין. לקרוא ולנסות להבין מה מתרחש במוחו של אינטלקטואל מהרצועה, אבל לא לשכוח שהוא אויב. להסתכל על הנסיגה בקונטקסט ? זה הדבר הכי מכעיס ששמעתי בזמן האחרון. בנוסף, המדינה שלנו כן זרקה את מתנחליה, העיפה אותם מבתיהם, ובאדמתם ויאושם קנתה את הנסיגה. ומה הפלסטינאים עושים ? יורים רקטות, חוטפים, מדברים על השמדת ישראל, כמו תמיד. לא להאמין להם, לא להזדהות. חבל על הילדים שמתים, אבל אני בוחר בחיי הילדים שלנו.

      • שימו לב, כמה ארס נשפך מפי הד''ר, למרות שהוא מסכן.

        פיין, 18/01/09 10:31

        אין ספק שכל עם ישראל כואב את כאבו המר. אבל כמה ארס נשפך מפיו בכל הכתבה הזו.