• 181.

    חיים בפחד עם חמאס

    א.א.א, 19/01/09 15:53

    בחירה שלהם קיבלו כסף בחרו בחמאס וקיבלו את התמורה ובגדול אין מקום לרחמים יותר......
    כואב אבל צודק......

  • 180.

    ???????

    מה זה השטויות האלה ?, 18/01/09 09:25

    ממש מסכנים .. מה זה השטויות האלה ????
    הם מחבלים !!! למה מראיינים אותם ומציגים אותם בכזאת אהדה ????? הם רוצים להרוג אותנו ונשמע שהכתב/ת עוד שניה נותן להם חיבוק !! צריך להמשיך להפציץ !! ולהחזיר את גלעד הביתה !

  • 179.

    כל הכבוד לצה''ל

    ילדה מהמרכז, 18/01/09 08:39

    אם כל הכבוד לערבים ו=א=י=ן כבודד~!!!
    הגיע הזמן שהם יבינו נגד מי הם נלחמים...
    אם רק עכשיו הם הבינו והם בהפתעה מהתגובה..היה שווה כל רגעע של לחימה..
    לא שאני אומרת שהיה שווה על כל המצב של הפגועים אצלנו..
    אבל לפחות עכשיו הם ישנו קצת את הדעה שלהם עלינו..
    ויבינו שאנחנו לא פרייארים~!!!!

    כל חייל צה''ל תשמרו על עצמכםם..אוהביםם אותכםםם

  • 178.

    למה מראיינים את המחבל?, צריך לירות בו במקום להביא לארץ... (ל''ת)

    יהודי טוב , 18/01/09 07:09

  • 177.

    אנשים די, הכעס שלנו מוצדק אבל לא לשכוח את האנושיות

    מממ, 18/01/09 06:58

    צריך להאמין שרבים מהתושבים בעזה פשוט רוצים לחיות בשקט.
    אני מאמינה שהחמאס מאיים עליהם בדיוק כמו עלינו, זה ארגון טרוריסטי מושחת וחיי אדם שווים בעינהם כקליפת השום.

  • 176.

    לא אמיתי. (ל''ת)

    ברוך, 18/01/09 02:25

  • 175.

    חבורה של רוצחים ואנחנו יותר מדי רחומים איתם!!! (ל''ת)

    משקרים בעיניים כדי לא להישפט!! לא סתם שבו אותו, 18/01/09 01:59

  • 174.

    כל הכבוד חן קוטס בר

    טושי, 17/01/09 23:39

    על שאת מביאה עוד קולות לתודעתינו בתקווה שתהיה לכך השפעה על צרות התפיסה של אנשים כאן

  • 173.

    עלק, אז מי כן בחר בחמאס אם כולם כאלה ילדים טובים? (ל''ת)

    davidlevy , 17/01/09 21:03

  • 172.

    שחרור גילעד שליט

    חסוי, 17/01/09 20:57

    לשחרר את גילעד שליט

  • 171.

    עבודת הגמר לחיל אוויר הפעם חמאס הטרוריסט חייב לצאת מהחורים (ל''ת)

    נטלי תל אביב , 17/01/09 19:07

  • 170.

    שקרים שקופים .

    zse456 , 17/01/09 12:54

    המחבל הנ"ל מוכר את מה שאחנו רוצים לשמוע לא מאמין לאף מילה שלו הוא הודה שהוא כבר עשה ואני מבטיח לכם שהוא עושה ויעשה נגד מדינת ישראל רק שיתאפשר לו.

  • 169.

    מחמם את הלב לדעת שהרוצחים האלו הבינו

    האזרח י, 17/01/09 12:45

    סוף סוף מאיפה משתין הדג.
    בפעם הבאה לא נגלה רחמים בכלל.

  • 168.

    ראיתם שבוי שלא מדבר (ל''ת)

    זכרונות מהעבר, 17/01/09 12:38

  • 167.

    שבויי החמאס

    אביגיל, 17/01/09 12:36

    אל תאמינו לאף מילה שלהם,כולם משתפי פעולה עם החמאס,כולם טרוריסטים שאם רק היו יכולים היו מחסלים אותנו.

  • 166.

    מזאת הטפיחה על השכם הזאת?? מה אנחנו כול כך חלשים? שצריכים חיזוקים?? (ל''ת)

    יורם, 17/01/09 10:59

  • 165.

    90% מתושבי עזה טרוריסטים או תומכי טרור.

    קפרוביץ זאב , 17/01/09 10:42

    השנאה לישראל מעוורת אותם, אין לאמין להם ולא לבכי שלהם.
    מצידי שכל עזה תרוסק לרסיסים.

    • אתה בור וגזען

      טולי, 17/01/09 23:35

      כמחצית מתושבי עזה אינם מעוניינים בשלטון החמאס הם סובלים מחיים בתת תנאים ואנשים רבים מתים על לא עוול בכפם, תתבייש לך!

  • 164.

    כל העכברים נימצאים המחילות. אלפים קבורים במנהרות..צה"ל יגיע לכל אחד... (ל''ת)

    prague , 17/01/09 09:40

  • 163.

    שבויים מעזה

    מרלן, 17/01/09 09:38

    היי עזתים מה חשבתם לכם? זה לא משחק ילדים לשלוח טילים וגראדים לעבר ישראל ואנחנו הישראלים ניהיה כל הזמן פריירים שלכם?
    אני לא מאמינה שהכריחו אתכם להצטרף לחמאס זו בחירה חופשים שלכם אז תבחרו בחיים ואל תבחרו בחמאס שחומסים אתכם!!!

  • 162.

    החמסניקים הפחדנים הורידו את המדים ומתחזים לאזרחים תמימים..............

    prague , 17/01/09 09:38

    גם יומם יגיע.

    • בעזה אין אזרחים תמימים. (ל''ת)

      קפרוביץ זאב , 17/01/09 10:43

      • פשששש... אין כמו עובדות מוצקות ומוכחות (ל''ת)

        במבי, 17/01/09 12:25

  • 161.

    שמיכת צמר אה

    אורלי, 17/01/09 09:19

    הייתי נותנת רעל לא מים לישתות

    • מתאים לכם (ל''ת)

      בלא בלו, 17/01/09 12:24

  • 160.

    החמאס צריך להקים ועדת חקירה לבדיקת מחדליו . (ל''ת)

    ערן . א, 17/01/09 08:56

  • 159.

    שוב מתברר שהחמאס הוא לא חיזבללה והרצועה אינה לבנון . (ל''ת)

    מיקו, 17/01/09 08:55

  • 158.

    על פגיעה באזרחים

    tal_w , 17/01/09 08:29

    פלוג'ה בעיראק נמצאת כ 70 ק"מ מערבית, צפון מערבית לבגדד. היא מנתה ב 2004 בין 200 ל 300 אלף תושבים ומאז תחילת אותה השנה הייתה למעשה בשליטה של גורמים מוסלמיים קיצוניים המקושרים לאל קאעידה בעיראק. העיר יצאה טרור לכל סביבתה והייתה יעד למבצע צבאי גול של האמריקאים באפריל 2004 שהסתיים, בלחץ ממשלת עיראק דאז, בסוג הפסקת אש לא רשמית שנוצלה, כמקובל במזה"ת, להעמקת התקפות הטרור על כוחות הקואליציה וכוחות ממשלת עיראק ולהעמקת האחיזה הג'יהאדיסטית בפלוג'ה עצמה.

    ב 07/11/2004 עם שחר, נימאס לאמריקאים והחל הקרב הגדול על פלוג'ה שנימשך עד 23/12/2004. האמריקאים הפעילו 3 ציוותי קרב חטיבתיים שבמספרם היו קרובים להיקף הכוחות המופעלים בעזה ושיצאו להתעמת עם כוח שהוערך על ידי האמריקאים כמונה עד 3,000 איסלמיסטים. כשני שלישים מתושבי פלוג'ה נמלטו ממנה עם החל הקרבות. משהסתיים הקרב נמנו בעיר, על פי מקורות אמריקאים, 6,000 אזרחים הרוגים, בין 2-3% מכלל תושבי העיר, כ 85% מסך ההרוגים, בנוסף ל 1000 טרוריסטים. בין 9,000 ל 10,000 בתים מסך 50,000 בתי העיר חרבו לגמרי ועוד 26,000 בתים נזקקו לשיפוץ בדרגות שונות. במבנים ההרוסים גם 65 מסגדים, מתוך 200 מסגדי העיר, ו 60 בתי ספר ששימשו, לטענת האמריקאים, כמחסני אמלח ומחסה מפני האש האמריקאית. 77 מחיילי צבא ארה"ב מכוח המשימה של המארינס והדוויזיה המוטסת ה 82, מהטובים שיש לארה"ב, נהרגו בקרבות, מתוכם 30 נהרגו עד היום ה 16 לפרוץ המבצע. המבצע ניחשב בעיני האמריקאים למבצע מוצלח וכאבן דרך במלחמה הארוכה בעיראק למרות שאיש לא ירה משם, ולו פעם, איזו רקטה על בי"ס בארה"ב או על גן ילדים ולמרות שחיילי ארה"ב לחמו 10,000 ק"מ מהבית ולא 10,000 מטר כדוגמת חיילי צה"ל.

    צה"ל התעמת בעזה עם כוח של כ 16,000 אנשי חמאס, מאורגנים ב 4 בחטיבות, מאומנים ללוחמה עירונית ועם יכולות שהם במונים יותר גבוהות מהחמאסניקים של פלוג'ה. לפי הפלשתינים נהרגו עד כה מאש צה"ל 900 פלשתינים שהם 0.0007% מכלל 1.4 מיליון תושבי עזה, רובם, לפחות שני שליש מהם, הם אכן לוחמים ורק כשליש, אפילו על פי המספרים הפלשתינים, הם אזרחים. מכל הידוע צה"ל הרס עד כה כ 10 מסגדים וגם בתסריט הגרוע ביותר מספר הבתים שנהרסו בעזה נמוך בהרבה ממספר הבתים שנהרסו רק בפלוג'ה.

    פלוג'ה אינה דוגמא חריגה ללוחמה בשטח בנוי וצפוף אוכלוסין. הסיפורים על הקסבה של אלג'יר בשלהי שנות החמישים או על גרוזני בירת צצניה ב 1999 גרועים בהרבה מונים אבל יש בה לתת פרופורציות למורכבות הלחימה של צה"ל בעזה, למחיר הבלתי נימנע שאזרחים בסופו של דבר משלמים במצבים כאלה ואישוש לטענה שצה"ל של היום הוא כן צבא כירורגי, בתוקף הנסיבות המורכבות להחריד, מקצועי ככל שאפשר בכלל להיות, שאין לצה"ל ולנו מה להצטדק בפני אף צבא שבעולם ואף חברה אחרת שבנסיבות דומות גרועים מאיתנו במונים. מי שמעיין לעומק בקרב פלוג'ה השני, שעליו גאוות הצבא האמריקאי, לא יכול שלא להשתאות באמת מצה"ל ברצועת עזה ולקבל את הפרופורציה המתאימה.

    • מאמר מאלף....ממליצה לכולם לקרוא.....הוכחה שהאו"ם האיסלאמי חד צדדי. (ל''ת)

      prague , 17/01/09 09:45

      • כתבה מעולה כל הכבוד .אם יתן לתרגמה ולהפיצה בין יהודי העולם

        יהודי העולם הקוראים כתבה זו העתיקו ושלחו להסברה, 17/01/09 11:24

        פשוט מדהים כמה זה נכון
        והעולם שתק אמרנו??

    • קראתי והשכלתי,תודה רבה.מומלץ (ל''ת)

      נחי, 17/01/09 10:35

    • This is exactly the example I give to people

      Omri, 18/01/09 06:21

      Where did you get this article from?

    • מסכימה עם כל מילה

      אביטל, 18/01/09 09:31

      צודק ! מי הם שימדדו לנו אמות מוסר ושיגידו לנו איך להלחם ??

  • 157.

    אנחנו עם קשה עורף עלאק....

    הצדיק , 17/01/09 07:32

    אם היו עושים לנו 50% ממה שעשינו להם היינו לא רק נשברים לא רק מוותרים היינו הופכים לעבדים, איזה בכי על 600 פגועי חרדה להם 1,000,000 פגועי חרדה והם לא מוותרים, יש לנו מה ללמוד על עם קשה עורף....

  • 156.

    להמשיך להפגיז כל זמן שגלעד לא בבית

    יחזקל, 17/01/09 06:37

    העולם שותק 3שנים שיזדינו .

  • 155.

    כאלה מטומטמים ומאלצים אותנו לחלק את ארצנו ! (ל''ת)

    ניר, 17/01/09 04:42

  • 154.

    את גלעד עדיין לא ביקר הצלב האדום, אצלנו מקבלים שמיכה (ל''ת)

    אא, 17/01/09 02:26

    • את גלעד הצלב האדום עוד לא ביקר?

      מרלן, 17/01/09 09:42

      יו''ר הצלב האדום קודם שילך לבקר את גלעד שליט ואז שיעיר הערות עלינו יש לו חוצפה!
      כל השבויים החמאסניקים שיהיו תמורת גלעד שליט.
      למה אולמרט וברק וציפי ליבני לא עושים מבצע לשחרור גלעד שליט כמו במבצע אנטבה?

  • 153.

    את גלעד עדיין לא ביקר הצלב האדום, אצלנו מקבלים שמיכה (ל''ת)

    אא, 17/01/09 02:25

  • 152.

    את גלעד עדיין לא ביקר הצלב האדום, אצלנו מקבלים שמיכה (ל''ת)

    אא, 17/01/09 02:25

  • 151.

    ציפי ליבני לא מתמודדת

    אביתר, 17/01/09 01:46

    ציפי ליבני לא מתמודדת עם המציאות,את מי שצריך להכניע באמת זה את המיצרים,ולא את האמרקאים,העזתים במקורם הם מיצרים לכן עזה זאת בעיה מיצרית

  • 150.

    מה עקץ את ישראל? אני אגיד לכם, העניין פשוט - גאולת ישראל קרבה

    משה, 16/01/09 23:43

    יחד עם הסוף של שונאי ישראל.

  • 149.

    גלעד שליט-הצלב האדום

    תום-חיפה , 16/01/09 23:30

    אני אישית, בתור חייל, לא מבין איך אנחנו בכלל בשיחות על הסכם הפסקת אש לפני שקיבלנו את גלעד שליט בחזרה כמתנת פיוס של החמאס, רק שנפסיק לטווח בהם.. אנחנו צריכים לאמלל את החמאס שיתנו לנו מה שאנחנו רוצים רק שנפסיק. ואנחנו יכולים לעשות את זה. הממשלה השמאלנית שלנו (כולל ציפי הלמל"מית) אפילו לא דואגת שלפני כל הסכם הצלב האדום יראו את גלעד!!

  • 148.

    http://www.israel-vs-palestine.com/

    בני, 16/01/09 23:22

    חברה!! תעזרו בבקשה בהצבעה!!!!

  • 147.

    מוקדש באהבה לגיבורינו.. לפתוח רמקולים..

    ירון אביב , 16/01/09 23:17

    לפתוח רמקולים
    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/184263

  • 146.

    אפילו הפלסטינאים שונאים את החמאס,רק השמאל המתייפף בארץ בעד החמאס! (ל''ת)

    פשוט אנשים מחליאים, 16/01/09 23:09

    • איננו בעד החמאס אלא בעד שלום ונגד הרג חפים מפשע

      שמאלנית, 17/01/09 23:37

      איננו בעד החמאס אלא בעד שלום ונגד הרג חפים מפשע כמו בנותיו של רופא צעירות יפות וחכמות וגם כן פעילות שלום
      וכמוהן כל החפים מפשע שנהרגו בכל התקופה הזו בשני הצדדים!!!
      אל תכפישו מבלי להבין

  • 145.

    לא להתבלבל מהמילים היפות שלהם.

    ~השם~ , 16/01/09 22:59

    גם קונטאר בכלא אמר שהוא בכלל לא הרג את הילדה ושהיא נפגעה מאש צה"ל.
    ואנחנו יודעים כבר איך הוא דיבר אחרי שחרורו ב"מסיבת הנצחון" של הח-זבאללה.

    הם יגידו הכל הפחדנים האלה כדי להציל את עורם.
    ידוע שהפלסטינים הם נמושות שאוהבים לדבר הרבה.
    הרי מאיפה כל המודיעין המדוייק הזה?
    הכל מהתושבים העזתים שפותחים את הפה
    עבור כמה שקלים.

    מצידי שאחרי החקירות יחזירו את כל הכלבים האלה לעזה רק שיביאו לנו את שליט!

  • 144.

    השבויים מדברים

    שמשון פלשטין, 16/01/09 21:46

    מוות לכל המנהיגים הערבים הפחדנים ולהרוצחים היהודים

  • 143.

    למה אנחנו לא כובשים חזרה את שטחי גוש קטיף וכד'?????

    -=Z=- , 16/01/09 21:07

    אני לא מבין את המדינה הזאת!!!!!
    אני הפעם בוחר בליברמן.

    • צודק!

      תום-חיפה , 16/01/09 23:27

      רק ליברמן!

  • 142.

    היה אפשר לדאוג להם לכיסאות - במקום להצטייר כצבא שמשפיל את השבויים שלו

    נחום, 16/01/09 21:04

    היה כל כך קשה לשים לכל אחד מהם כיסא קטן במקום לתת להם לשבת כל הלילה על הריצפה??
    כמה כבר עולים אזיקים משטרתיים סטנדרטים במקום האזיקונים המאולתרים..??
    צבא שיכול להרשות לעצמו דלק מטוסים בכמויות סיטונאיות , מחשבי על, ומשכורות עתק לנגדים + רכבים, יכול גם להשקיע טיפטיפה יותר בשביל היחסי ציבור והאנושיות שהוא מנסה לשווק לעולם. להראות שאנחנו צבא מערבי ומוסרי ולא צבא שמבזה ומענה את האויב שלא לצורך.

    אז איזה מן צבא אנחנו רוצים להראות בעיני העולם??????????

    • בנאדם שתכנן פיגועים נגד אזרחים וחיילים יהודים

      ~השם~ , 16/01/09 22:55

      מגיע לו לשכב ערום על חול עם חרא של כלב מרוח לו על המצח.
      אל תחפש הומניות איפה שאין מקום להיות הומני.
      עכשיו הם עם פלנלית על העיניים ואזיקונים על הידיים, לפני שבוע היום עם אפוד, מחסניות, ונשק.

      מעניין אם גלעד מקבל כסא, שמיכה, מים נקיים.

      • נחום אני מקווה שמשפחתך ניצלה מהתופת של האנשים הללו (ל''ת)

        הם רוצחים ואתה מדבר על כסא נבל בן עוולה, 16/01/09 23:05

    • נחום תקום 145

      טל, 16/01/09 23:32

      יחסי ציבור כיסאות ואזיקים זה מה שיציל תתדמית של ישראל, אתה ממש חמור ים הא.
      אני מעדיף שנגדים יגדלו כרס ושבויים יקשרו אותם מצידי אם שערות של זנח חמורים .

    • you are right nachum (ל''ת)

      mit nemesh, 17/01/09 00:04

    • אחרי משפט על פשעיהם נספק להם כסאות חשמל

      די לפשעי הגראד, 17/01/09 00:24

      אחרי משפט על פשעיהם נספק להם כסאות חשמל

    • צודק בהחלט צריך להושיב אותם על כיסא ולחבר לחשמל (ל''ת)

      בנץ 1, 17/01/09 06:40

      • חיבור ישיר למתח עליון (ל''ת)

        הרומני, 17/01/09 07:53

      • מאמרו של דרור בן ימיני

        אחד העם, 17/01/09 17:32

        לפרשן והעתונאי ''חזק ואמץ, וכל הכבוד.

    • אפשר לחשוב שבבית הוא לא יושב על הרצפה על חול (ל''ת)

      פרופסור, 17/01/09 11:10

  • 141.

    הרבו בקריאת תהילים!!!

    יהודייה גאה , 16/01/09 20:43

    זה מקרב אלינו את אלוקים שאנו רואים שאיתנו לאורך כל הדרך!!!
    ברוך שמו לעד, איתנו מחזק את ידנו ואת חיילי צה"ל העומדים על המשמר.

    תרבו בקריאת תהילים למען חיילנו שיחזרו הביתה בשלום, אמן!

    • ובמלחמת לבנות השנייה הוא היה איתנו?

      תוהה, 18/01/09 01:05

      קצת מחשבה. ואגב, הוא לא אוהב את מה שאנחנו עושים בעזה. תאמיני לי, יש לי דיבור די צפוף איתו

  • 140.

    אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה. (ל''ת)

    האמת, 16/01/09 20:27

    • הייתה ציני נכון או שלא הבנתי (ל''ת)

      טל, 16/01/09 23:35

    • הייתה ציני נכון או שלא הבנתי (ל''ת)

      טל, 16/01/09 23:57

      • אנשים שלא יודעים לכתוב,לא יכולים להבין. (ל''ת)

        אולמרט- המנהיג היחיד מאז קום המדינה, 17/01/09 19:01

    • הייתה ציני נכון או שלא הבנתי (ל''ת)

      טל, 17/01/09 00:35

    • הייתה ציני נכון או שלא הבנתי (ל''ת)

      טל, 17/01/09 00:35

  • 139.

    הם שקרנים רוצים להציל עורם

    קוראת מן השורה.., 16/01/09 20:20

    הרי אמר במפורש שמה שהציל אותו זה שאמר ללאה צמל שהוא נגד הרג אזרחים וזאת כדי להציל את עורו. ככה גם עכשיו. אל תאכלו את הלוקשים שהם מאכילים אותנו.

  • 138.

    לא נורא

    איציק, 16/01/09 20:05

    לפני המבצע הוא היה מלכלך על כולם על היהודים אז עכשיו הוא פוחד

  • 137.

    כוכב

    שחר, 16/01/09 19:09

    כוכבים

  • 136.

    אז היכן מתחבאים 15,000 מחבלים , בסוף הלחימה כל אלה ששיחקו עצמם אזרחים

    איפה איפה איפה החמאס, 16/01/09 18:51

    יתבררו כאנשי חמאס

  • 135.

    מלחמה

    אייל, 16/01/09 18:36

    ''המדינה שלנו הכי טובה שיש צריך להתגאות בה ולהאל תירא ישראל כי גור אריה הלו אתה שמיד את כל הערבים כולל אזרחים

  • 134.

    למה לשקר ??? הם לא שבויים, אלא אזרחים שנעצרו לחקירה! (ל''ת)

    אייל, 16/01/09 17:24

  • 133.

    עוד כתבה שמאלנית,עוד רחמנות לאויב.....

    דרומית גאה , 16/01/09 17:20

    אוי מסכנים קר להם...
    אוי לא אכלו יומיים...
    אוי יחפים....
    לבי נקרע.

    די להסטה שמאלנית!!!!!!!!!!!

    • דרומית גאה - אבל מ-זה לא חכמה

      במבי, 17/01/09 12:49

      אותך גידלו בתובנה שאת אור לגויים. נכון? אז את רוצה לרדת לרמה שלהם?
      ואת באמת חושבת שבזה שתתעללי בשבוייהם - מצבך ייטב? או מצבו של גלעד ישתפר?
      כאילו - מה לעזאזל את חושבת? אם בכלל.
      די למגפה הימנית

      • אני תוהה איזה יחס מקבל גלעד שם בעזה?

        דרומית גאה , 17/01/09 17:41

        האם יושב על הרצפה או אולי סידרו לו מיטה זוגית וחצי עם מזרן עמינח?
        מה הוא אוכל? בטח מקבל כל יום ארוחת גורמה, משלוח הישר ממסעדת "מקסים" שבפריז?...אהה?
        איפה התקשורת "הרחמנית" שלנו?!
        לא מעניין אותי איך חיילנו מתייחסים לשבויים (מצידי שיירו להם כדור בראש, במיוחד לאומלל קטוע יד) אבל אני יודעת שצה"ל נותן יחס אנושי אפילו לנבלות האלו.
        אני מוחה נגד התקשורת, נגן טון הכתבה (לא התוכן). נגד ניסיון לסחוט מאיתנו דמעת רחמים כלפי אויבינו.
        עכשיו ברור מה אני חושבת?
        אם עדיין לא אז אנא הדפס את תשובתי ותביא אותה לבי"ס לחינוך מיוחד הקרוב לביתך ובקש ממורה שתעבור איך שורה שורה ותסביר את המשמעות... יא אינטלגנט שמאלני.

        • כמו שחשבתי - רק פולטת לא קולטת

          במבי, 17/01/09 18:01

          ואם הם יעמדו על הראש מצבו של גלעד ישתפר? צריך להוציא את גלעד משם וצריך היה לעשות את זה מזמן. אז מה? אז מה אחד קשור לחמישי???

          • במבי - את רק פולטת אבל מ-זה לא חכמה

            da, 18/01/09 04:57

            doesnt sound good ahh?

            just used your own words ...

  • 132.

    מישהו טורח לקרוא את הנאמר? הרי שני אלו בבירור לא מהחמאס!!!

    יריב, 16/01/09 17:19

    לפי ''ענין מרכזי'' ישראל שחררה את כל ה''שבויים'' חוץ מ 10 עד 15 שגם הם אינם נחשבים כאנשי חמאס.

    הראשון הוא ''מוחמד אבו באכר אל-היסי, בן 52שפעם היה מחבל. והשני בן 22 בברור אומר שאיננו בחמאס.
    אז על מה המאמר?
    איפוא חללי החמאס? איפוא שבויי החמאס? למה אנחנו נותנים למכבסת המילים להונות אותנו?
    החמאס נחלש אנושות וכנראה שיש ארגון אחר שכבר ירה עלינו יותר מ 20 רקטות היום.
    מישהו בכלל חשב מה היה קורה אם הגראדים היו יותר משוכללים? האם מישהו בכלל מבין שיכלו להיות לנו מאות ואפילו אלפי הרוגים?
    ועכשו מדברים על זריקת ישראל מהאו''ם. דבר שיוביל לחרם על כל דבר ישראלי.
    הכנסנו את עצמנו לבית סוהר גדול למשך כמה שנים טובות. רק משוגעים יעזו לצאת עכשו לטיולים בעולם אלא אם יש להם דרכונים אחרים מהישראלי.

    • אל תבלבל את המוח

      אלכס מהכרמל , 16/01/09 17:53

      גם אחרי לבנון דיברו ככה. תמיד מדברים חזק ולא עושים כלום.

    • שטויות!!!

      NY, 16/01/09 18:18

      לפני עזה כן אהבו אותנו?
      אם אין אני לי מי לי!!! המטרה היא להכות באירגון טרור שרוצה להשמיד את מדינת ישראל. האם הוא יכול להחריב את המדינה כרגע? לא! האם יוכל בעתיד? אולי.
      הדרך להפוך את התשובה לגבי העתיד ללא במקרה הזה עוברת רק דרך מלחמת חורמה ולא במס שפתיים של מה חושב העולם ודאגתך מנסיעה לחו''ל.
      עם חלש ומתרפס נדרס בעולם, שמים לב רק למשוגע השכונתי.
      תרגע, תקח אויר, העתיד יהיה טוב אחרי המבצע לא רק לגבי החמאס אלא גם בנוגע לפת''ח, החיזבללה, האיראנים והסורים.

    • שטויות - איך שתופסים אותם פתאום הם תמימים. אני? חמאס? מה פתאום?

      חייל בשטחים, 16/01/09 18:33

      עוד אומרים לך ''ברוך השם'' ו ''בעזרת השם'' עוד מעט יוציאו כיפות וטלית ויתחילו להתפלל מהגמרה.

    • מלבד לטרוח לקרוא את הנאמר צריך גם להבין מה נאמר פה. נראה שאתה לא הבנת

      הבנת הנקרא, 16/01/09 18:47

      כלום.

      שתי נקודות עיקריות -

      1.הפלשתינאים והחמאס החזיקו מישראל כאומה חלשה ולכן הם הרשו לעצמם להפגיז אותה. הם לא ציפו שישראל תגיב כל כך חזק. מה שכמובן היה צריך לעשות כבר לפני עשרים שנה...

      ברגע שהחמאס הבינו שיש להם עסק עם צבא לוחם רציני ואמיץ הם ברחו על נפשם.הבעייה היא שלא כולם ברחו. אחרת מי יורה טילים כל הזמן?

      בבית סוהר היית עד היום יחד עם כל עם ישראל שפחד להגיב. היום יצאת לחופש. לא מוחלט, אבל חופש. חופש מאירגוני הטרור.

      נקודה שנייה -
      2. האסירים מתארים מצב בו החמאס עשה טרור לפלשתינאים. הבחירה בחמאס היתה מכורח ואונס האוכלוסיה ולא מרצון חופשי.
      כמו שמתאר האסיר - או שאתה בוחר חמאס או שמתנכלים לך.
      ברור שזה לא נכון לגבי כולם ויש כאלו שבחרו בחמאס מרצון ומשמחה. אבל יש כאלו שפחדו מהחמאס.

      היום הם פוחדים מישראל ואולי זה יגרום להם לא לבחור בחמאס.

      • אולי תסביר את ''הבעייה היא שלא כולם ברחו. אחרת מי יורה טילים כל הזמן?''

        יריב א, 16/01/09 19:34

        ולא רק יורה, אלא ממטיר עלינו יותר מ 20 גראדים וקאסמים ביום. עושה רושם שגם חלק ממוחך לא מבין מה קורה פה. אני מתחבר לצד הזה של השכל שלך.
        בקשר לצד השני, אני אשאיר לך לטפל בסכסוך בין שני חלקי מוחך.
        הלוואי שהיינו פוגעים בחמאס.במקום זה אנחנו זורעים הרג באוכלוסיה שאין לה לאן לברוח. אבל כמו שאמרו לפני כמה דקות באחת מתוכניות הטלביזיה שלנו, בקושי דגדגנו את החמאס. 300 הרוגים מתוך 20,000? וזה נקרא נצחון?

        ובקשר לבחירות הבאות, חבל שאינני יכול לעשות התערבות קטנה איתך שהחמאס יזכה בבחירות בהרבה יותר מפעם קודמת. ביום שתבין שהם מגיבים ומתנהגים בדיוק כמונו, זה היום בו תהיה לך הארה על מה באמת קרה בפעולות שלנו ב 3 השבועות האחרונים.
        ועדיין לא התיחסת לנקודה שהעליתי בקשר למזלנו שהגראדים לא יותר מדויקים ואיך היית מגיב לו גם לנו היו מאות או אלפי הרוגים.

        • מה הבעיה שלך?

          איציק, 16/01/09 21:25

          בטח שפגענו בחמאס,
          פגיעה זה לא אומר להרוג את כולם. גם לזרע פחד זה פגיעה.
          כרגע הם יורים כדי להראות שהם עדיין כאן, לאחר הפסקת אש (והיא כנראה קרובה) הם לא יירו יותר, תמיד תנקר להם בראש המחשבה איך ישראל תגיב.
          ולפוליטיקאים שלנו, אני באמת מקווה שלאחר הפסקת אש, על כל טיל או משהו דומה שיצא מכיוון עזה נשמיד בניין או שניים.
          צריך להראות להם שבעל הבית השתגעף וכמו שכולם יודעים לא כדאי לריב עם משוגעים.

        • היהודים במלחמה ואתה מקשקש

          שונא שמאלנים כמןך, 17/01/09 09:49

          בזמן שלום לא שתקתם לרגע שמאלנים עלובים
          השבויים מענינים אותך? תיכף תפנה לבג''ץ כמו שאני מכיר אתכם השמאלנים ההומאים שב בשקט ואל תגן על ערבי שכל מטרתו למחוק את ישראל ואתה במילותיך עוזר לו בכך עדיף שתשתוק מקום לשמאלנים בזמן מלחמה הוא בבית ובשקט אז לך הביתה ותשטוק שונא אותך

  • 131.

    רציתם מלחמה? רציתם דת? זכיתם בסבל ועוני. (ל''ת)

    השני מהאמצע, 16/01/09 17:16

  • 130.

    לתרגם ולהפיץ בחול (ל''ת)

    למה אתם מחכים, 16/01/09 17:05

  • 129.

    יובל דיסקין ויואב גלנט שני כסילים שמבינים רק כוח (ל''ת)

    חובה לפרסם פחדנים, 16/01/09 16:20

    • Of course, this is what we need now. power

      OZ, 16/01/09 17:12

      and you are the cowerd if this is what you write.

      • Lot of POWER

        הרומני, 17/01/09 07:55

        זה מה שהם מבינים

    • 132

      אבי, 16/01/09 18:28

      132 אתה כל כך דביל שזה עצוב

    • עצוב לקרוא בעברית שטויות כאלה

      נוסטרדמוס, 16/01/09 23:28

      תגיד, בשביל פוליטיקה היית מוכר גם את אמה שלך לזנות? די כבר! תתעשת. המצב גרוע גם כך מבלי כל הטמטום הזה. מה אתה חושב? שאם לא תפציץ אותם לא תקבל טילים על הראש? את האמנה הפלסטינית פרסמו ב 1962 וכתבו במהלך שנות החמישים! רמת אביב והבית של עמוס עוז הם שטחים כבושים שצריך להחזיר להם. הבית של שלי יחימוביץ' יוסי שריד ויוסי ביילין שייכים לסבתא שלהם. עוד לא הבנת?
      ואחרי שתיתן להם את כל מדינת ישראל ישחטו אותך או שיהפכו אותך למוסלמי. אתה מבין?

  • 128.

    וכמה שיותר מהר (ל''ת)

    אנא תרגמו את המאמר לאנגלית וגרמנית, 16/01/09 16:17

  • 127.

    לתרגם לאנגלית, גרמנית וצרפתית

    עמיאל, 16/01/09 16:04

    ולהפיץ !

  • 126.

    אני לא מבין

    מתן, 16/01/09 15:57

    בחדשות מראים לנו אזרחים שטוענים כי החמאס זה העם והעם זה החמאס ופה שומעים דברים אחרים.. מי משקר ומי אומר אמת?

    • הם מספרים לנו את מה שאנחנו רוצים לשמוע

      אבי, 16/01/09 17:20

      מה חשבת? שהם יספרו שהם תומכי חמס?
      את זה אפשר לקרוא בין השורות בסיפור של מוחמד אבי באכר אל היסי שהכין מטענים ורצה לפגע באשקלון אבל במשפט טען שהוא נגד הרג.

  • 125.

    צריך להפיל את חמאס!!!!!!!!ימ''ש (ל''ת)

    הסרוג, 16/01/09 15:08

  • 124.

    ביבונים, כל הכבוד לשרה שלנו שהכניעה את החמאס, היידה שרה, היידה ביבי. (ל''ת)

    שפתי כהן , 16/01/09 14:35

    • צריך להתחיל לצנזר תגובות שעוברות את סף הטמטום. (ל''ת)

      ז''א, התגובות שלך (במקרה ולא הבנת), 16/01/09 14:58

    • שפתי יגאל האדיוט גרוש פעמיים ונשוי לאמא שלו ועוד קורא לעצמו מלך

      בנץ1, 17/01/09 06:49

      מלך הג'ורא הזה מרשה לעצמו להתבטא נגד איש כל כך חכם ואמיץ.
      מה יש לך נגד אישתו של ביבי? מה היא עשתה לך?
      חתיכת ח'רה מנוול היא אישה מצויינת פסיכולוגית ילדים יעילה וחרוצה מאוד....



      של נעליך מעל רגליך לפני שאתה פוסל אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 123.

    עם ערבים צריך כמו עם בחורות -

    דימי, 16/01/09 14:26

    בלי משחקים, רק יחסי מין מלאים!!!

    • איכס!

      שני, 16/01/09 15:18

      למה אתה מתכוון????

    • מה אני אגיד לך על הרעיון המטופש שלך

      saritush1982 , 16/01/09 16:39

      ממש בושה וחרפה

    • הכול בסדר אצלך .אתה נורמאלי? (ל''ת)

      נענע, 16/01/09 17:32

    • אנלוגיה נדירה!!! בהצלחה עם בחורות!! (ל''ת)

      NY, 16/01/09 18:20

    • נראה שאהבלים באים פה בצמדים 125 126 (ל''ת)

      בנץ1, 17/01/09 06:51

    • אוה - הנה איש אשכולות שכדאי להקשיב לו.

      רות מאור, 17/01/09 18:03

      ביבון בטוח. אולי ליברמן.

      • Ruth - why to say such stupid things? (ל''ת)

        da, 18/01/09 05:02

  • 122.

    אנחנו עושים להם טובה שאנחנו נלחמים בחמאס (ל''ת)

    דליה, 16/01/09 14:24

  • 121.

    Typical Arab liar

    Gabriel, 16/01/09 14:20

    So now they are happy that the Hamas is leaving and that Zahal is in?
    Bloody bastards

  • 120.

    שבויים למה מחזקים אותם ימח שמם השבויים

    ים, 16/01/09 14:20

    נותנים לשבוים האלה כסף ואוכל ולימודים הכל על חשבוננו מה זה חוצפה הם מקבלים תנאים טוביםובסוף משחררים אותם יאאלה תהרגו וזהוא פחות חמסניקם בעלם

  • 119.

    עם ישראל חי וקיים בזכות ולא רק בחסד!!!! (ל''ת)

    כהנא צדק, 16/01/09 14:19

  • 118.

    אין כמו ערבים בהמצאת שקרים, ואין כמו עיתונאים בהפצתם (ל''ת)

    שמואל משי , 16/01/09 14:13

    • נושא

      יוסי, 16/01/09 17:35

      וואלה זה אחד המשפטים הנכונים ששמעתי

    • בכלל לא נכון כנראה שאנחנו צוחקים על עצמנו

      שמאלני, 17/01/09 00:38

      אם אתה רוצה לדעת את האמת ומה שקורה בשטח תסתכל ותשמע את החדשות של האויבים הם האמתיות ולא החדשות שלנו שצה''ל מונע לשדר זה האמת

  • 117.

    רוצים לראות לאיזה תגובה הוא ציפה (ל''ת)

    עידוסוס , 16/01/09 14:06

    • אז תיכנסו לכאן

      עידוסוס , 16/01/09 14:06

      http://www.authorstream.com/presentation/talyaron-132346-solvetogether-togtherweb3snd-others-misc-ppt-powerpoint/

  • 116.

    ל73 וואלה אתה צודק אבל אין צדק במדינה

    נצ, 16/01/09 14:01

    חחח

  • 115.

    סקר קצר- תענו בלי לחשוב יותר מידי פוליטית

    עידוסוס , 16/01/09 14:00

    1. מה הייתה עמדתכם בזמן ההתנתקות כשהימין הפגין בטירוף נגד ההתנתקות בטענה שהיא תביא טרור וטילים בדרום? חשבתם שהם משוגעים? מה הייתם כחול או כתום?

    2. מה עמדתכם היום לגביי נתינת שטחים נוספים? אתם תהיו כחול או כתום?

    • 1- כחול. 2- כתום (ל''ת)

      אבל תמיד הייתי ימני, 16/01/09 14:02

    • הייתי כתום ואני עדיין כתום (ל''ת)

      איש, 16/01/09 14:10

    • וזה הסקר שלי:

      שי כ , 16/01/09 15:13

      1. מי לדעתכם מגן על אזרחי מדינת ישראל:
      א) תושבי ההאחזות מעלה-זבובונים הממוקמת בקאסבה של חברון.
      ב) חיילי צה"ל.

      2. על מי לדעתכם שומרים חיילי צה"ל בנמצאים בקאסבה של חברון:
      א) על כלל אזרחי מדינת ישראל.
      ב) על תושבי האחזות מעלה זבובונים.

      3. מי מהבאים התנגד להתנתקות חד צדדית:
      א) אריאל שרון.
      ב) צחי הנגבי.
      ג) יוסי ביילין.

      4. מי מהבאים נחשב לאיש שמאל:
      א) אריאל שרון.
      ב) צחי הנגבי.
      ג) יוסי ביילין.

      5. מה הייתה עמדתכם כשהשמאל הפגין בטירוף נגד סיפוח השטחים והקמת ההתנחלויות בטענה שהן יביאו לאינתיפאדות, טירור, מלחמות ושנאה? חשבתם שהם משוגעים? מה הייתם כחול או כתום?

      • כמה דפוק אפשר להיות ולנגן עוד על המנטרה שהכל בגלל ההתנחלויות?

        panacea , 16/01/09 18:30

        נתת לערבים את עזה והם ממשיכים לירות קסאמים על ההתנחלויות הבאות:שדרות,אשדוד,יבנה,אופקים וכו'
        אתה או תמים או טמבל (אולי שניהם)

      • חביבי....

        יהודייה גאה , 16/01/09 20:35

        מי שנותן לערבים את אדמות הקודש של ישראל יסבול!
        תראה את רבין,
        הפקיר למוות 1500 יהודים ומכר נשק לערבים?
        מה קיבל?! 3 כדורים!

        אריאל שרון, נתן את אדמות הקודש שלנו אדמות שנתן לנו אבינו מלכנו,
        מה קיבל?, הפך לצמח!

        אל לנו לתת אדמות ישראל הקדושות לערבים!
        אלה אדמות שקיבלנו מאבותינו הקדושים ואל לנו לתת אותם לאיש!

        • ליהודייה הגאה...

          קוטקו.., 16/01/09 23:14

          אני גאה בך......

        • תתבישי לך

          אני, 17/01/09 01:30

          תחזרי לימי הבניים החשוכות שלך.
          לבטח לא הבנת את דיברי אבותינו הקדושים עם הפכת את האדמה לקדושה מן החיים.
          עבור אנשים קמאיים שכמוך,החיים בצל הפחד בכבודו ובעצמו,אין אור ואין כלי שיוכל להכיל את החושך אשר את קיימת בו,ואין תקווה לגאולה עבור ליבך הרע.שנאה ופחד מקננים בהם,משכן נאה לבורות ושררה מצאו בו,כי נטלת בשם היהדות כל צלם אנוש,והכתמת לדראון עולם את שמם של כל יהודי ויהודי ברחבי העולם,עם ליבך הנקלה והנבזה.
          מי ייתן ותמצאי את הדרך הביתה.

        • תיקון ליהודייה גאה רבין קיבל 3 כדורים ושרון מקבל כדורים ללא הפסקה (ל''ת)

          בנץ1, 17/01/09 06:55

    • הייתי ונשארתי כתום (ל''ת)

      א, 17/01/09 03:38

    • הייתי ואז אני עדיין ואהיה בהמשך כחול גדול עז ופטריוטי

      רות מאור, 17/01/09 18:08

      אתה מנסה לשכנע אותי שלפני ההתנתקות היה הכול נפלא ורגוע באזור עזה? איזה מין השתלות עובדות אתם מנסים לבצע כאן?
      ו... כן אהיה בעד חזרה לגבולות 67 - ומצידי מי שיש לו בעיה עם זה שיקים לו את מדינת יהודה ויגן עליה בעצמו. הרי ממילא רק ''דם כתום'' נשפך מאז תחילת המבצע והגאולה קרובה. הבועה התל אביב נמאסה עליכם. שחררו אותנו מעולכם.

  • 114.

    גם השמאל לא חשב שבזה שהוא לא הקשיב לימין לגביי ההתנתקות הוא יביא את

    עידוסוס , 16/01/09 13:58

    את המצב הנוכחי!!!

    • אריק שרון הוא שמאל????

      דרומי, 16/01/09 14:09

      אנשים טיפשים כותבים טוקבקים מטופשים!!!

      • לדרומי אריק היה שמאל בצעירותו אחר כך התפכח ונהיה ימין וכשהזדקן נהיה

        בנץ1, 17/01/09 07:00

        נהיה סנילי שזה מקבילה מוחלטת לשמאלניות התנתק והלך לישון

    • נכון, אבל זה לראות דברים בדיעבד (ל''ת)

      דיקלה, 16/01/09 14:10

    • מכיוון שהימין עשה את ההתנתקות

      שי כ , 16/01/09 14:26

      (אלא אם כן אריאל שרון, צחי הנגבי, מופז ושו"ת הצטרפו למרצ בלי שידעתי), לא ברור במה השמאל (שהתנגד לנסיגה חד צדדית) היה צריך להקשיב לימין.

  • 113.

    מידתיות!- לתת לשבויי חמאס ומשפחותיהם אותו יחס של שליט

    רחל מרץ, 16/01/09 13:51

    מידתיות!- לתת לשבויי חמאס ומשפחותיהם אותו יחס של שליט

  • 112.

    כל אידיוט - עם מאות טנקים ומטוסים - יכול לגרום הרס והרג כזה !!! (ל''ת)

    מלחמת בושה, 16/01/09 13:48

    • ליתר דיוק כל אידיוט עם כמה מאות קסאמים וטילי גראד (ל''ת)

      חלימזר בן שלמכיאל, 17/01/09 00:12

  • 111.

    מ ל ח מ ת - ב ו ש ה !!! (ל''ת)

    סייגון - עזה, 16/01/09 13:44

  • 110.

    ישראל : ראשיה אנסים וגנבים.... והעם שלה מהלל רצח ילדים.... ''העם הנבחר''

    ערבי לא שונא, 16/01/09 13:44

    כמה נחותים נעשיתם...

    מוסרית: משבחים רצח מאות ילדים ... שהם בנים לפליטים... החים בגטו-כלא ...ששמו עזה..

    נעשיתם נהנתנים: סוגדים למנגל....

    אף ערבי... ויהיה הכי שונא... לא ייהנה כמוכם ממחזות הזוועה בעזה..

    ולגבי הישראלים ''היפים'' ''השמאלנים'' ... איפה אתם ???? נאלמתם ? נעלמתם ??

    ובכל מקרה..... בסוף המלחמה הזו... ממשלת ישראל נופלת.... ברק לא יהיה ראש ממשלה בעתיד גם ליבני לא....

    מגיע לכם.... משהו יותר טוב... ביבי וליברמן...

    בחוץ לארץ כבר הפסדתם את כל החברים שלכם (מלבד בוש.... שגןם הוא סיים).

    ואתם ממשיכים להאמין שאתם העם הכי חכם.. הכי מוסרי... הצחקתם אותי

    • לא נאלמנו וודאי שלא נעלמנו

      יהודי לא שונא, 16/01/09 15:50

      אנחנו פשוט לא מאמינים בטקוקבקים. 95 אחוז מהטוקבקיסטים הם אדיוטים צורחי סיסמאות שאי אפשר לקרוא להם ימניים או שמאלנים ולו בגלל שהם טיפשים מידי להבין את ההבדל. אל תחפש בטוקבקים קול שפוי, מוסרי, או שיודע לאיית, זה כמו פאקינג לחפש באתר פורנו בחורה מבית טוב שתעשה את אמא שלך גאה.

      • הרי הם בעצמם רוצחים את עצמם!

        מה אתה בכלל מגיב לו?, 16/01/09 19:52

        הרי הערבים בעצממם רוצחים את עמם! במו ידיהם.
        אנחנו כואבים על מותם של אזרחים!
        אבל במלחמה כמו במלחמה אין מה לעשות.
        בעזה נחפרה עיר תחתית, המלחמה הייתה צפוייה מראש ולחמאס היה ברור שיהיו אבדות בנפש, אז למה לחפור מתחת למסגדים, בתי ספר בתים וכו'.
        כדי לךרצוח את עמם!
        האיסלם זאת דת אלימה ופושעת, הם הרי כל כך פרמיטיבים, קיצוניים שוראים רק דם ורצח בעיניים, בתפילות שלהם הם קוראים להסתה ורצח העם היהודי?, אז לאן הגענו????
        קראו את תגובתו של מיקי ותלמדו!

      • למה אתה מצתדק?!, אנחנו במלחמה צודקת!

        יהודייה גאה , 16/01/09 20:40

        ערבי יקר,
        אנחנו בניגוד למנהיגים שלך שרק רוצחים את עמם, אנחנו מגינים על העם שלנו.
        כואבים במותם של ילדים אבל במלחמה כמו במלחמה אין חוקים ויש אבידות אין ספפור!

        לא טוב לך בארץ שלנו, בארץ שמעודדת רצח?, בארץ שראשיה גנבים ואנסים?
        אתה מוזמן לעזוב אל ארצות שראשיה טובחים בעמם!
        יש סיבה שנשארת כי אתה מרגיש מוגן ויש לך פרבילגיות מכאן עד להודעה חדשה.

        • יהודייה גאה

          אור הנר, 17/01/09 20:52

          מה אני אגיד לך... אם אתה יהודיה - אני מעדיפה להצניע את העובדה שגם אני יהודיה.
          נ.ב. - כותבים יהודיה ולא יהודייה

    • לצערי גם אני הבנתי שמדובר במלחמת אין ברירה

      אריק, 16/01/09 17:09

      החמאס טוען גם היום שמבחינתו הרצון להשמדת ישראל היא לגיטימית. ישראל לא יכולה לתת לתושביה לגור במקלטים. פשוט לא.
      הממשלה דואגת לאזרחיה, לאחר שנבחרה על ידם. מה שלא נכון במקרה של החמאס ולכן אני מבין מדוע רעיון זה זר לך.
      אין עוד עם שיפזר כרוזים לפני הריסת שטח.
      אין עוד עם שבמלחמה שלמה בלבנון לא ירה פגז אחד לעבר בתי אזרחים, כפי שעשה אויבו (חיזבאלה הוא חלק מממשלת לבנון).
      אני משוכנע שתושבי עזה בחרו בחמאס בשאיפה לעתיד טוב יותר. כעת, יכולים ראשי החמאס להודות באמת: אינם יכולים להגן על תושבי הרצועה, ודאי שלא להלחם בצה''ל.

      תגובה אחת קטנה לחנפן שהגיב לפניי:
      בזמן מלחמה כדאי להשאיר את המוסר בצד שלך.
      גם במדינה שלך יש אנשים שהחמאס אינו מוסרי כלפיהם.
      תוכל לחפש שגיאות כתיב בתגובה שלי (בהצלחה) ולתלות בכך את כל האיוולת שבתגובתי.
      תוכל לחפש סיסמאות או את המילים ימין/שמאל.
      בינתיים אני מאמין שאתה יכול להתחיל לבחור מן הקטלוג בחורה להביא הביתה.
      בהצלחה.

      • טילים נפלו

        נופלחו , 16/01/09 19:46

        וטילים ימשיכו ליפול. בין אם היינו הורגים את אותם ילדים ובין אם לא.
        לא אומר שצריך לוותר, לא אומר שצריך לשתוק, למען האמת אני חסר רעיונות לחלוטין לגבי המצב, ולדעתי כך המצב גם אצל המנהיגים שלנו. רק שמישהו שם כנראה חשב לעצמו "אולי אם נהרוג להם ילדים ונפיל בניינים, ככה לאיזה שבועיים רצוף, אולי זה ימלא אותם בכוונות טובות"

        נחיה ונראה.
        נגיד שלפני שבועיים היו 400000 פלסטינים די כועסים בעזה, היום יש רק 390000 פלסטינים רותחים בעזה. צינורות ברזל זרוקים לא חסר, קצת חומר נפץ ואשלגן והופ, יש לנו עוד קסאם בדרך.

        • לצהל נשק סודי לחיל אוויר לחמאס הגיבורים שלךהמחופר באדמה

          נטלי תל אביב , 17/01/09 19:00

          הטרוריסאים הפחדנים של חמאס הגיבורים של הפליסטינאים חיל אוויר יוציא אותם מהחפירות עוד מעט בדוק
          בנשק הסודי אפילו אכברים בורחים
          אז אני מציע לכם אל תעצבנו את העם הזה די לנו
          בשואה ואן לנו ארץ אחרת
          כמה מילחמות וניצחונות אתם רוצים כדי לשכניע אותכם שאנחנו אוהבים את הארץ הזאת ורוצים
          שקט ודו קיום אתכם

    • אתה האחרון שתטיף לנו, כנס ולמד

      מיקי, 16/01/09 17:20

      היה גנרל חכם שאמר במלחמה כמו במלחמה,ותודה לאל שמנהיגנו הבינו את זה רק אחרי שנים רבות שבהם סבלו תושבי הדרום מהפצצות אכזריות של חברייך מהחמאס,שלא עניין אותם על מי יפלו הפצצות שלהם בילדים נשים או זקנים,במי בדיוק אתה תומך או מגן?? על חבורת רוצחים שכבשו את הרצועה בכוח תוך רציחת אחיהם מהפתח וזריקתם מחלונות ביתם?? וכו'.קודם תשפוך את טענותייך כלפי התוקפן טרוריסטי ששמו חמאס שאם לא כן לא היתה סיבה לצה''ל ולמדינת ישראל כל עניין לתקוף את תושבי הרצועה והחבלנים שבה.אנחנו כבר לא בעמדת כובש מול עזה כי הסכמנו לעשות צעדים כואבים ולגרש את בני עמנו על מנת שלא תהיה לכם סיבה לראות בנו כובש להלחם בנו אך לצערי אחייך מהחמאס פירשו זאת כחולשה ולא חדלו מלתקוף 8 שנים את ישובינו וזאת מבלי שאנו מגיבים כיאה למדינה השומרת על אזרחיה.צא ראה ולמד מה עשו לפלסטינים מנהיגים ערבים כגון חוסיין מלך ירדן בשנות ה-70 ששחט אותם בהמוניו, וזה היה בגלל שהתנהגו יפה??? צא וראה מה עשה נשיא סוריה הקודם למתנגדיו כששחט כ- 20000 איש בלילה אחד וקבר אותם עוד בחושך.ומה עם סאדם חוסיין שגם הוא ערף בסיטונאיות ראשים של מתנגדים הכורדים,וכמובן שישנם עוד דוגמאות רבות לאכזריות באמת כלפיי אוכלוסיה שבאה עוד ממנהיגים ערבים בני עמך.אנחנו היהודים יכולים להיות גאים גם במלחמה הנוכחית בהתנהגות אנושית כשאנו מגישים סיוע הומניטרי על בסיס יום יומי עוד לאנשים הפועלים נגדנו יום יום,אין עוד אומה שהיתה מגישה לכם עזרה כפי שעשתה כלפיכם מדינת ישראל למרות היותכם עוינים לה.הבעיה אצלכם הערבים שאתם לא מפנים את כעסכם כלפי הקיצונים אצלכם שחיים כמלכים על חשבונכם ואותכם משליכים לכלבים,נסו אותנו וניטשו את דרך הטרור ואז תראו כמה חייכם הופכים יפים יותר ולו פלשתיני אחד לא יפגע מכוחותינו האצילים.אבל אני מאמין שזה יקרה רק שבאמת תהיה דמוקרטיה אמיתית אצלכם ולא כפי שזה כעת.והראייה לכך היא שתושבי הגדה עסוקים
      תודה לאל בשיגרת יומם וזוכים ונהנים רק מדברים טובים בחייהם,מוגש לך כחומר למחשבה

  • 109.

    ''להרוג יהודים, זה מה שהיה לי במוח. להרוג, להרוג.

    !!!, 16/01/09 13:44

    שימותו מה שיותר יהודי. צבא. לא אזרחים''.


    ואז.. ''הכנתי מטען לשים באשקלון''.

    אזרחים, חולירע. זה מה שאתם מנסים להרוג.

  • 108.

    אם אתם מרשים להשתלט עליכם בכוח הזרוע...

    XXX - אשקלונית , 16/01/09 13:41

    אז אל תחשבו, שגם אנשים אחרים, בני דתות אחרות, מוכנים להרשות שיעשו להם אותו דבר!

  • 107.

    אל תירא ישראל

    ים, 16/01/09 13:41

    אל תירא ישראל כי גור אריה הלו אתה

  • 106.

    להמשיך ?

    1984, 16/01/09 13:33

    בצעד אמיץ החליטה האימפריה החדשה לחוס על שוכני הכוכבים הבדידים , דבר אחד לא לקחה בחשבון שמיזוג בין גזעים שונים יביא למלחמות חוזרות ונשנות בין הגזעים.
    כל זמן שהגזעים לא היו בקשר אז כל גזע שמר על ייחודו ועל המנהגים שלו , ברגע שהגזעים חיו יחדיו בטריטוריה משותפת אז החלה שפיכות הדמים הבלתי פוסקת בעולמנו.
    האימפריה ראתה את מעשה ידיה והבינה שיכול להיות שהייתה טעות בידה לשכן באותו כוכב גזעים ממינים שונים , אבל נראה שהיה זה מאוחר מידי והגזעים הורגים אחד בשני ללא רחם.
    האימפריה הייתה צריכה שטח מחייה והשטח הפנוי היה ביתם של הגזעים , היחיד שהתאים לתנאים שלהם , הם לא חיפשו עבדים , מכונות עשו את הכול עבורם.
    הגזעים נדונו לכליה , אבל זאת לא דרכה של האימפריה שמצאה כוכב בודד ראוי למחייה ומספיק רחוק כך שלעולם הגזעים לא יחזרו הביתה.(להמשיך?)

    • Return to Earth (ל''ת)

      Ya Astronaut, 16/01/09 14:38

  • 105.

    כוחינו באחדותנו

    אין לי ארץ אחרת, 16/01/09 13:31

    כל הכבוד חיילים יקרים שמרו על עצמכם תנו עוד קצת כוח ותחזרו בשלום בריאים ושלמים אמן זה הכי חשוב!

  • 104.

    רק שיקום עזה יביא שקט

    בנימין, 16/01/09 13:30

    כמו שיקום גרמניה ויפן אחרי מלחמת העולם השניה.

    ישראל צריכה להוביל מהלך של שיקום מהיסוד של עזה. רק ככה יתנערו מהפאנטיות הדתית שלהם.

  • 103.

    מחדל נורא של מנהיגות החמאס ועדת חקירה מייד

    נעמן שפוי, 16/01/09 13:27

    מחדל נורא של מנהיגות החמאס ועדת חקירה מייד
    וינוגרד פנוי

    • נעמן תחזור מיד לאברבנל ,נימאס מהחופש שלך . (ל''ת)

      ד''ר אייבל, 16/01/09 14:41

  • 102.

    Mr. UN Boogie man should charge chamass for crimes against humanity

    keeping their people hostages in so called refugee, 16/01/09 13:26

    camps for generations to come.

  • 101.

    מה חשבתם שצה''ל יזרוק עליכם סוכריות..

    צ, 16/01/09 13:25

    לת

  • 100.

    הנה לינק 'נחמד' למי שמכחיש או מסרב להכיר באמת

    מודאג, 16/01/09 13:23

    http://www.youtube.com/watch?v=AmpCh_HBr_Y&feature=related

  • 99.

    http://intifada.co.il - יש תשובה לאלפי האתרים המסיתים נגדינו !

    alemoni , 16/01/09 13:21

    http://intifada.co.il

  • 98.

    תודה לך נסראלה!

    אבי, 16/01/09 13:20

    הצבא שלנו חזר לעצמו יותר חזק יותר אמיץ יותר פיקח צבא כל העם בזכות נסראלה(ימח שמו וזכרו)כי הצבא למד לקח וגם ועדת וינוגרד טילטלה את כל המערכות וכך אנו רוצים לראות את הצבא שלנו וכך נתגאה בו אני מאחל לכל החיילים כל טוב ולפצועים החלמה מהירה ולאלה שנפלו בקרב זכרונם לברכה ושימשיכו לשמור עלינו ממרום ותחיי מדינת ישראל

  • 97.

    להשמיד אותם

    ים, 16/01/09 13:11

    אני לא מבין למה לוקחים שבויים צריך להרוג אותם הם לא נותנים לנו כלום כמו שהם הורגים לנו עלינו להרוג אותם ימח שמם וזיכרם אחרי זה משחרריים אותם נו עם ישראל עם חזק ורחמן בעזרת השם נשמיד את כל הקמיים להשמידנו ובמהירה ניזכה לגאולה קריבה אמן ןאמן

  • 96.

    שים לב

    ל-70, 16/01/09 13:10

    אתה לא חייב לחיות כאן - אתה יכול לעבור לאחת מ-23 המדינות הערביות וחשוב מאוד להדגיש ''הנאורות'' שיש לכם לערבים. אתם לא סתם ניקראים בפי ערביי העולם ''ערביי שמנת'' יש לכם זכויות יותר מלכל ערבי במדינה אחרת ויותר מזה חובות ממש אין לכם (מיסים - לא משלמים, ביטוח לאומי, כסף ילדים, לא עושים צבא ולא שירות לאומי) אם לא מוצא חן בענייך גם אחת מ-23 המדינות אתה מוזמן לעבור לעזה אולי שם יהיה לך טוב יותר.
    ''עושה שלום במרומיו הוא עושה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל''

  • 95.

    הילדים האלה הקטנים של הפלסטינים יגדלו וישימו פצצות ויהרגו אותנו

    לא מרחמת בשיט, 16/01/09 13:08

    לא מרחמת עליהם אין רחמים על הפלסטינים החמאסניקים שמעודדים ילדים בני 10 לצאת נגד ישראל

    כל הכבוד לצהל
    כל הכבוד על הביצים שתפסתם נגד החלאות הללו

    מי ייתן ותחזרו בשלום הביתה

  • 94.

    הוסקוט יא שבאב!

    שפיותזהכאן , 16/01/09 13:06

    אבו ברק איז אין דה האוס!

    • היידה שרה ביבון, הנשק הסודי של שרה, נעלי הנינג'ה הכניע את החמאס. (ל''ת)

      שפתי כהן , 16/01/09 14:36

      • נראה לי שאחותך הכניעה אותם.נמאס להם ממנה. (ל''ת)

        panacea , 16/01/09 18:31

  • 93.

    הסבל שלהם הוא נורא ואיום. ''כשאתה חי בעזה החלומות שלך מתכווצים'' משפט נו

    אבל אי אפשר יותר להכיל אותו, 16/01/09 13:03

    בכל הניסיונות שלנו להכיל בשבילם את הסבל שלהם, לנסות להיות מספיק חזקים כדי להכיל אותו, ולקחת על עצמינו סיכונים, בסלחנות כלפי פשעיהם מתוך הכרה שהם חיים בסבל ואימה, הם רק ניצלו את הניסיון הזה שלנו לרעה ללא בושה. ואנחנו שילמנו באלפי הרוגים, שאני באמת לא יודעת מנין היה לי (תומכת השמאל) המנדט לקחת על עצמי החלטה לקחת סיכון שיעלה באלפי חיים. אחרי שהם נלקחו אני רק מבינה כמה שמתחתי את המנדט שלי, כמה שזו שאלה גדולה מאוד מנין הזכות המוסרית.

    אבל גם בצד הפלשתיני, כל מה שהם הסיקו מהניסיונותל שלנו להכיל את סבלם וקשייהם, זה שאנחנו בטח גם חושבים שזה מגיע לנו לחטוף מהם איזה פיצוץ פה ושם,
    כמה יריות על חקלאים מדי פעם, או טפטוף של טילים. הם פשוט הלכו והסיקו שמותר להם הכל, הנה גם אנחנו מתנהגים כאילו מותר להם! והתוצאה היא שעכשיו הם אשכרה מופתעים.מה ''השתגענו''? כולה כמה טילים עלינו, לא משהו שאנחנו לא נהיה מוכנים לקבל כדי להבין את ''סבל הפלשתינאים''.

    זה רק משכנע אותי שאין ברירה. גם לטובת הפלשתינים, צריך להפסיק לנסות להכיל את סבלם ותלמנוע מהם כך את המסקנה שהם חייבים להגיע אליה כדי שיפסיקו להתדרדר מהפח אל הפחת, מסקנה לפיה איש לא יוכל להכיל בשבילם את סבלם ועליהם לקחת אחריות על מעשיהם ולשאת בתוצמאות כמו כל אומה אחרת. פשוט אין ברירה.

  • 92.

    השבויים שנתפסו בעזה מדברים: ''חמאס לא ציפה לתגובה כזו''

    Jacob Benadiba, 16/01/09 13:03

    Why not to end this article to the international press in order that they will see who is Hamas and the terror that they put in Gaza over all the rest of population?

  • 91.

    ועדת חקירה מיידית לבדיקת מחדלי החמאס

    וינוגראד, 16/01/09 13:02

    לפלסטינים המסכנים מגיע מנהיגים יותר מוצלחים מהאנייה ומשעל שהביאו מחדל והרג רב לעמם כמדיניות

  • 90.

    ברק - עשית את העבודה יופי - עכשיו רק לקבל את שליט חזרה (ל''ת)

    די כבר די , 16/01/09 12:55

  • 89.

    איזה שומר מסך? (ל''ת)

    א, 16/01/09 12:53

  • 88.

    ''היהודים יעשו משהו קל''

    מוטי, 16/01/09 12:49

    תושבי עזה צריכים להבין:''זה'' משהו קל.מה שעשה את העיניין קשה זה
    הריבית ,הצמדה וקנס. על 8 שנים של טרור .

  • 87.

    להרוג יהודים, זה מה שהיה לי במוח. להרוג, להרוג (ל''ת)

    שינקין ! תתעוררו !, 16/01/09 12:48

    • כמה ציטוטים:

      שי כ , 16/01/09 14:51

      "לא מרחמת עליהם אין רחמים על הפלסטינים"

      "המדינה שלנו הכי טובה שיש צריך להתגאות בה ולהשמיד את כל הערבים כולל אזרחים"

      "לחקור ולחסל. מי יודע שהם בכלל נשבו? תחסלו אותם אחרי חקירה"

      "אני לא מבין למה לוקחים שבויים צריך להרוג אותם [...] עלינו להרוג אותם ימח שמם וזיכרם"

      בקיצור, גם אצלנו יש חמאסניקים, והם אפילו כותבים תגובות ממש ממש פה. עדיין רוצה להעיר את שינקין?

      • לא.. את/ה צודק/ת... יאללה שישראל תושמד =) !!! (ל''ת)

        ששש, 16/01/09 20:52

  • 86.

    העתיד בתיקוה שיהיה מבטיח

    נתן, 16/01/09 12:45

    לאחר שקראתי את הכתבה אני חושב כשבעים אחוז

    יהיה יותר טוב זה מזכיר לי את נסראללה לאחר

    מצד שאני כישראלי מלא אופטימיות שהחזרחנו

    לא מעט את כיח הרתעה של צ''ה''ל

    יחד עים זה תמיד צריך להזהר מכל טעות שתיהיה

    בחזית שהשם ישמור על חיילינו.

    שבת שלום

  • 85.

    בית כלא מבד

    בני סלע, 16/01/09 12:45

    שאלה - האם בד היוטא מהתמונות זה המקום הנכון לשים חיות אדם ?

  • 84.

    תראו מה זה..

    שי הפקות ואירועים, 16/01/09 12:45

    איזה רחמנים אנו היהודים..
    הוא עוד מביא לו מים בטעמים.

  • 83.

    הקול קול חמאס, הידים ידי איראן, כל עוד איראן לא נפלה החמאס לא (ל''ת)

    יפול. אל תתפלאו שהם נלחמים עד הטרוריסט האחרון., 16/01/09 12:43

  • 82.

    will they describe it to the whole world?

    eytan grunberg, 16/01/09 12:43

    why not show them on bbc ,cnn and other tv stations to speak their mind,let the truth talk

  • 81.

    וואלה יא יאהודים מה אני יאגיד לכם ביבי ניתניהו וואלה חכם

    אני שבוי מן עזה. מוחמד אבו זובי איבן אום קוסקוס, 16/01/09 12:38

    וואלה יא יאהודים הרוש מימשלה שלכם שיהיה ניתניהו כול מה שהוא אמר כולו כולו הוא צדק
    זיבי ליבני אהבלה ונחנו עבדנו עליה

  • 80.

    בושה למי שכתב את הכתבה הזאת!

    גועל נפש כתבה שמאלנית, 16/01/09 12:35

    מציגים רוצחים כמו קורבנות. כאילו זה נורא שקר להם בלילה. צריך להרוג את מי שכותב כתבות כאלו כמו את המחבלים.

    • לפני שלומדים להרוג, צריך ללמוד לרפא!!!

      XXX - אשקלונית , 16/01/09 13:31

      ואת זה אמר חכם ממני, שמזמן איננו בין החיים, הואן צ'ו. אז קודם נהייה בני-אדם ורק אחר-כך נצא להגן על עצמנו, ונילחם במי שאנחנו צריכים להתגונן מפניו!!!

    • איפה ראית בכתבה שהם קורבנות?

      אלון, 16/01/09 13:32

      נהפוך הוא ראיתי בכתבה דוקא את הצד הישראלי. הכתבה מוכיחה עם איזה קיר אטום אנחנו מתמודדים

  • 79.

    צודק הבחור - נלחמים כמו ב-48 כי זאת מלחמה על ''ישראל 48'' (ל''ת)

    לפקודה תמיד אנחנו - תמיד!, 16/01/09 12:24

  • 78.

    כל הכבוד לצה''ל ולעורף

    אוהב ציון, 16/01/09 12:17

    תחזיקו מעמד.
    ביחד למען המדינה נשיג ביטחון

  • 77.

    כולנו מאוחדים

    הפעם נפעל באחדות למען עם ישראל, 16/01/09 12:17

    כולם מאוחדים

    כולם מאוחדים

  • 76.

    כוחנו באחדותנו

    ישראלה, 16/01/09 12:16

    עם עורף איתן, צבא חזק, וקבינט ביטחוני מוסרי ביחד ננצח

  • 75.

    הפעם כולנו מאוחדים - העורף והצבא

    בעד עם ישראל, 16/01/09 12:16

    יש שינוי גדול בעם ישראל

    יש שינוי גדול בעם ישראל

  • 74.

    רצה לקנות גז בלי תור

    גיל, 16/01/09 12:14

    לא נתנו לו- שלח חמאסיניקים שיהרגו את המוכר. זה שלטון האימים של חמאס בעזה.

  • 73.

    חפ מפשע יענו ,חפיף החיפוף המופף .

    מושון, 16/01/09 12:13

    המו/שג הזה ''חף מפשע ''מזמן נוצל עד מוות .אין בעזה חפים מפשע ,הגגות שם שטוחים בשביל לרקוד כל פעם ,ולזרוק סוכריות לרחבו ,אם קורה דבר רע בישראל .אן שהם חמאס ,או תומכי חמאס ,או אפילו מקבלי חמאס מכורח .גם אלו ,ילדיהם יגדלו לזרוק אבנים ויעברו לטילים .כל זמן שהאיסלאם מכתיב להם מה לחשוב ,אין חפים מפשע .דין מוחמד בסייף והיהודים קופים וחזירים ,זה לא סתם מלים ,אלו פקודות לביצוע ,והם מנסים וינסו .

  • 72.

    יחס בונבוניירה! הלוואי על גלעד שליט! (ל''ת)

    אביב, 16/01/09 12:12

  • 71.

    גלעד שליט עכשיו! או גזר דין מוות לכל השבויים! (ל''ת)

    רק פחד מדבר אליהם אז, 16/01/09 12:09

  • 70.

    זהה נוראא

    יעל, 16/01/09 12:09

    זה כבר היום ה-21 וכלום לא זז
    מה יצא לישראל שהם הרגו אחד מהחמס
    עכשיו כל העולם עליינו
    מה אפשר לעשות כבר ...
    אמן כברר כל זה יגמר כי זה ממש
    מזעזע מה שקורא בעזה
    כואב הלב שרק התושבים אוכלים אותההה
    ישראל הורגת חפים מפשע .
    איפוו החאמס הזה שיצא מולינוו
    למהה דפקה ילדים ונשים צריכים למוות
    למהה?
    זה לאא הוגן כלפיי כולם
    אינה יפגינו בתאל אביב נגד המלחמה
    מה למה אולמרט לא עושה מעמציים
    למהה אנחנו חייבים לחייות בפחד למהה?

    • תגידי היכן את חיה ?

      קוריץ, 16/01/09 12:41

      כאשר החמאס עלה ב 95% מקולות התושבים מה נישאר לצפות? כולם חמאס ודינם מוות !!!
      אין חפים מפשע ! 7 שנים של הפצצות זה בסדר ? ומה הם חשבו שלא יתנו את הדין ??? מה צריך אוייבים אם יש לנו אותך ???? לכי לגור איתם אם את מרחמת עליהם !

      • תעזוב, אתה לא רואה לפי שגיאות הכתיב שהיא ערביה? (ל''ת)

        האזרח ק., 16/01/09 14:24

        • עזוב, אתה לא רואה שזה חיקוי של ערביה (ל''ת)

          האזרח קיין, 16/01/09 23:47

    • אולמרט עשה כל מה שיכול היה, אם ישלך רעיון יותר טוב... (ל''ת)

      אלון, 16/01/09 13:34

  • 69.

    16 צודק=טל שופט העליון בדימוס וחובש כיפה אמר מפורשות שהשסניקים והחרדים

    הם כמו הערבים לא משרתים בצה''ל.ואני כיהודי שואל...., 16/01/09 12:07

    הם בכלל יהודים החרדים האלה?!

    • אתה קשקשן שאפילו לא ראוי לתגובה (ל''ת)

      חילוני, 16/01/09 13:15

      • הוא לא קשקשן-הוא חולה רוח. מחילוני גמור. (ל''ת)

        panacea , 16/01/09 18:33

    • תיתבייש לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      יהודייה גאה , 16/01/09 20:46

      בזכות התפילות שלה אתה עדיין בחיים
      ואיפה כל התלאביבים המשתתמטים שלא משרתים בצבא???
      איפה???????? איפה אותם שמאלנים שלא מאמינים בשירות ל"צבא לוחם" ???
      הם בסדר????
      בושההה כל ההרוגים עד כה הם חובשי כיפה שנלחמים למען ארצינו.
      במקום שאתה תזיז את עצמך ותילחם למען ארצינו עסוק בללעוד ולדבר לשון הרע!
      אניי בזה לך!

      • יש100000חרדים בגילים18-25 שלא משרתים ולא עובדים זאת עובדה.

        חובשי הכיפות הסרוגות משרתים וגם לוחמים הם רחוקים, 17/01/09 01:19

        מתרבות הפרזיטיות של החרדים.

  • 68.

    ישראל: מדינה שראשיה אנסים וגנבים.... והעם שלה מהלל רצח ילדים....

    ערבי, 16/01/09 12:04

    כמה נחותים נעשיתם...

    מוסרית: משבחים רצח מאות ילדים ... שהם בנים לפליטים... החים בגטו-כלא ...ששמו עזה..

    נעשיתם נהנתנים: סוגדים למנגל....

    אף ערבי... ויהיה הכי שונא... לא ייהנה כמוכם ממחזות הזוועה בעזה..

    ולגבי הישראלים ''היפים'' ''השמאלנים'' ... איפה אתם ???? נאלמתם ? נעלמתם ??

    ובכל מקרה..... בסוף המלחמה הזו... ממשלת ישראל נופלת.... ברק לא יהיה ראש ממשלה בעתידץץץ גם ליבני לא....

    מגיע לכם.... משהו יותר טוב... ביבי וליברמן...

    בחוץ לארץ כבר הפסדתם את כל החברים שלכם (מלבד בוש.... שגןם הוא סיים).

    ואתם ממשיכים להאמין שאתם העם הכי חכם.. הכי מוסרי... הצחקתם אותי

    • אל תדאג חביבי, נהייה בסדר וגם אליך נגיע. (ל''ת)

      *l*, 16/01/09 12:28

    • רק תגיד לי דבר אחד

      דרור אלפי מנשה, 16/01/09 12:40

      למה אתם לא מוכנים שהגבול ישתנה ויעשה חילופי שטחים ואוכלסייה? מה כל כך חשוב לכם להיות תחת שלטון יהודי שנוא כל כך? 8 שנים היה שקט בעזה, למה לא ניסית ללכת לגור שם? הרי שלטון החמס הוא התגלמות חלומותיך לפי מה שאתה מצהיר,

    • לא מתאים לך? מוזמן לעזוב

      אייל, 16/01/09 12:41

      לך תגור בעזה אם לא מתאים לך מה שהולך פה.
      הרי הרגע קראת מה עושים שם למשהו שהוא לא חמאסניק.
      יש לי רק משפט אחד לומר לך: ''הקם להורגך השקם להורגו''!!!!!!
      מצור על עזה יש שנה וחצי, טילים על ישראל כבר 8 שנים!!!!
      להבא פשוט תבינו, כל שונאינו מסביב, וזה כולל גם את כל שונאינו מבית, בדיוק כמוך שעם ישראל לא מתעסקים!!!
      אנחנו נחיה פה בשקט. ואתם, אם תתעסקו בליצור לעצמכם עתיד טוב יותר ולא בייצור קסאמים אולי יהיה לכם עתיד שונה.

      ושוב אני חוזר ואומר, לא מתאים לך לחיות במדינה יהודית (וזה בדיוק מה שהיא) אתה מוזמן לעזוב!!!

      • למה לא רוצה לעזוב? כנסו

        ערבי בדם, 16/01/09 17:12

        כי זאת האדמהשייכת לאבות של הבסות שלי..ואני לא זר כמכם שבכלל לא נראה ש לי שאתם יהודים! ולא לצנזר

      • אני לא עוזב כי האדמה היא שלנו..ונכבה 2 לא תהיה על גופי (ל''ת)

        ואסים, 16/01/09 17:13

        • תהיה גם תהיה-על גופתך. תחזרו לחצי האי ערב. (ל''ת)

          panacea , 16/01/09 18:35

    • דרום

      גד, 16/01/09 12:56

      שלום
      שכחת לא גברים בורחים כמו החמס ומתחבאים אחרי נשים וילדים

      אבל שאלה לי אליך למה אתם כאלה צבועים ופחדנים
      אם אתה חושב שאתה חי במדינה לא צודקת שעושקת את העם הפלסטיני אחי אתה לא יכול

      א לקבל ביטוח לאומי

      ב ללמוד במוסדות חינוך יהודיים

      ג להנות מכל השפע שיש במדינה חופשית

      אם אתה גבר ולא ילדה צבועה אז נתק את עצמך ממנעמי המדינה (מה שקשה לערבי לעשות )

      וצא להרים ותילחם בה באותה מדינה לא מוסרית אכזרית
      אתם לא יכולים לאכול מהיד של היהודים
      וכל הזמן לנסות לנשוך אותה
      אם זה מוסרי אז אני לא יודע מוסר מהוא

      אולי מוסרי בקנה מידה מוסלמי?

      • תבין יא אהבל

        ראמז סברי, 16/01/09 17:16

        מה זה ביטוח לאומי שאתם משגעים אותנו פה??
        על 100 שח בחודש לילד זה כסף??
        ואני הייתי מעדיף ללמוד באונברסיטה הערבית שהייתה בחיפה לפני 48, כל כך אני שמח שיושבים לידי יהודים?? וכופים את עצמם עליי? וגם לדבר בשפתם??
        ערבים בדובאי ובקטר חיים פי אלף מכם...ודימוקרטיה?? הצחקת אותי....

        • אז יאללה! מה מונע ממך? יש לך אוניברסיטה בקטאר.

          דון קורטיזון , 19/01/09 01:31

          ו-100 שקל לילד, זה 100 שקל יותר ממה שתקבל ברוב מדינות ערב.
          ראינו בדיוק לאן הובילה אתכם האוניברסיטה הערבית שלכם. לשממה ושיממון. לא הוצאתם כאן כלום, אפילו פיתוח כמו חממה, נראה לכם כמו פיתוח מנאס"א.
          כופים עצמם עליך? הם כופים את עצמם עליך בדיוק כמו שמדינת ישראל כופה עליך לקחת את ה-100 העלובים הללו שאתם צובאים על דלתות המוסדות על מנת לקבלן עד האגורה האחרונה. עלוקות שלא תורמות דבר.
          תביט סביב, לדבר בעדכם כל אחיכם במדינות ערב יודעים אך ורק כי יש לכם ולהם אויב משותף וזה אנחנו היהודים. אם לא אנחנו, הם היו שוחטים את כולכם. אף אחד מהם לא סובל אתכם. אפילו לא אוכלוסיית ירדן הפלשתינית.

    • מדבר שטויות אתה

      דניאל, 16/01/09 13:00

      המדינה שלנו הכי טובה שיש צריך להתגאות בה ולהשמיד את כל הערבים כולל אזרחים ככה הם לא יגדלו להיות חמסניקים

    • ולמה בכלל נותנים לך במה יא ערבי מטונף (ל''ת)

      מיכל, 16/01/09 13:04

      • "ערבי מטונף" זה בן דודו של "יהודון מלוכלך"

        שי כ , 16/01/09 15:00

        והחבר של "כושון מסריח". הכי טוב בלי היצורים המגעילים האלו, שמזהמים לנו את הגזע הטהור.

        • לא חמוד, לא מזהמים לנו את הגזע הטהור.

          דון קורטיזון , 19/01/09 01:40

          מזהמים לנו את האוטובוסים במחבלים מתאבדים, מזהמים במחאה שקטה וקולנית בעד אויבינו הגדולים ביותר.
          מזהמים במסע שנאה, הסתה ושנאה אנטישמי נגד היהודים.
          מזהמים בטילים את שדרות וישובי עוטף עזה.
          ויש עוד הרבה דרכים שבהם הם מזהמים את המקום הזה. אין כאן שום מקום להשוואה עם גזענות מולדת משנאה עיוורת שנינוקה מדורות עברו נטולת בסיס הגיוני ופראנואידית.
          אם היתה גזענות על רקע דתי, אז איך לרוב ה"גזענים" הישראלים אין בעיה עם בני דודם המצרים, הירדנים או הקטארים? בעיה קטנה עם התיאוריה הגזענית שלך, לא?

    • לערבי

      חיים גבעתיים, 16/01/09 13:47

      אתה רק שכחת שכשנפלו טילים בתל אביב עליתם על הגגות,ונהניתם מהמחזה.
      למה לא מראים לך יותר בטלביזיה של החמאס את
      הילדים הקטנים בעזה לבושים בבגדים מנומרים,
      וחגורות נפץ של מתאבדים?.כי כשיש דם של ילדים פלשתינים זה טוב ליחסי הציבור שלכם.
      ולגבי מוסר,בטח שלא מהערבים נלמד מוסר.
      ולסיום,אגלה לך סוד.אף יהודי לא משבח הריגת ילדים,גם לא ילדים ערבים,אבל הם נהרגים כתוצאה מהטקטיקה הניבזית של החמאסניקים
      שמתחבאים מאחורי הגב של הילדים. תאשים אותם.

    • ערבי יקר

      עמית, 16/01/09 14:06

      אני ישראלי ימני שמצדד במבצע בעזה , ילדים נהרגים נכון , זאת טעות .. אבל גם חיילים שלנו נהרגו מאש כוחותינו, לחימה היא דבר מסוכן..והחמאס גרר אותנו אליה.
      אבל אנחנו לא ששים אלי קרב , ולא תראה אצלינו צמא לדם כמו שנהוג במחוזותיכם האיסלאמיסטיים , תראה את הסרט ''פיטנה'' שערך חבר פרלמנט הולנדי...
      בנוגע לחברינו בחו''ל , אני התגוררתי תקופה ארוכה באירופה , ותאמין לי הקולות ברחוב הם אחרים משנדמה לך , הערבים הם מילה גסה ולאום שנוא , ובצדק!! קיבלתם שם הכל ואתם יורקים להם בפרצוף , משליטים אימה ואלימות ברחוב , לא סתם מילת הגנאי הכי גדולה היא ''פאקה'' כמו פקיסטאני... זה הגיע למצב שאני כישראלי יצאתי לפעמים להגנתכם ואמרתי להם שזה מזכיר לי את סרטי התעמולה בשנות ה30
      כך או כך תאמין או לא , אני מנסה להבין ללבכם , ערביי ישראל..

      אגב , מנגל ?? אתה צריך לצאת קצת לפארקים גם פה וגם בעולם.. המנגליסטים הם תמיד ערבים ,גם אנחנו באמת קצת נדבקנו , יחסי שכנות.. אתה יודע.. אבל אני מעדיף שנלמד מכם את זה ולא נידבק באלימות הברברית שלכם , ולצערי אתה רואה בחלק מהתגובות שאתם מצליחים להשפיע , יהודים יקרים.. אל תשכחו שלמרות שצריך להגן על עצמנו בנחישות.. יש לנו נשמה עדינה ואלוקית .
      שמרו עליה

    • בהמות יש בכל מקום.

      שי כ , 16/01/09 14:21

      גם בעולם הערבי יש לא מעט אנשים שמשבחים רצח ילדים. שמעת על החמאס? הג'יאהד האיסלמי? אתה יודע, ארגונים ששלחו "שאהידים" להתפוצץ בתוך אוטובוסים מלאים בגברים ובנשים, בזקנים ובילדים.

      מותם של ילדים חפים מפשע, ערבים או יהודים, זו טרגדיה שמכווצת את הלב לכל אדם פרט לאותם יצורים עלובים שליבם עשוי מבוץ וזפת (חלקם כותבים פה טוקבקים). מצד שני, מנהגם של הערבים להאשים את ישראל בכל הטרגדיות שמתרחשות באזור היא מתכון בטוח לטרגדיות נוספות. לולי המליכו הפלסטינים עליהם מנהיגות פאנטית רודפת מדון ואכולת שנאה, המשרתת אינטרסים של מדינות זרות במקום את עמה, לא היה מגיע המשבר הנוכחי. ישראל עזבה את הרצועה. היה כל כך קשה להמנע מלהמטיר על אזרחיה טילים ומרגמות?

    • אתה עדיין פה? צריכים אותך בעזה... וגם למה שתסבול איתנו (ל''ת)

      פלשתינה לפלשתינאים, 16/01/09 14:29

  • 67.

    מילא מים ,אבל למה מים בטעם תפוח מוגז עדין!! (ל''ת)

    שי, 16/01/09 12:04

  • 66.

    מה שמענג את האנשים שכותבים פה זה סבל של אנשים כמוהם

    סתם בנאדם, 16/01/09 12:01

    זה מעציב לקורא את התגובות שלועגות לשני אנשים כבולים שאחד מספר על חלומו להיות נהג מונית והשני קטוע יד. בסך הכל בני אדם, שנשמעים הרבה יותר אנושיים מאלה שכותבים פה ורוצים להרוג אותם.

    • נכון, אתה צודק

      דורון, 16/01/09 12:23

      וגם רואה שישראל צודקת, וגם בעזה לא רוצים חמאס, שאלו לא מהססים לפגוע בבני עמם.

      חבל שנפגעים אזרחים, אבל בסופו של דבר אולי הכול יהיה לטובה ויהיה אפשר לתת גם לעזתים חיים רגילים.

    • כל כך נכון

      אזרחית בעוטף, 16/01/09 12:23

      צמאי דם אנחנו

      • דברי בשם עצמך (ל''ת)

        לצמאת הדם, 16/01/09 13:54

    • בחיים לא הגבתי לתגובות אבל עכשו חייב

      שימי, 16/01/09 12:54

      לב\\סתם בן אדם''

      מה אתה לא מתביש לרשום דברים כאלה אומרים לך ניסה להכין מטען הלך לו היד אתה אומר נימשע כמו בן אדם רגיל ואתה משווה אותו אלינו עם כול המשפחה שלך היתה הולכת בפיגוע האית שמח שהיום הורגים אתם נכון?אבל אף אחד לא נהרג מהמשפחה שלך אז הם מסכנים טפו עליך ועל משפחתך יהיטלר

    • אתה ממש חמור אה..

      טוש, 16/01/09 13:36

      האיש קטוע יד כי הייתה לו ''תאונת עבודה '' קטנה, פשוט הוא הכין מטען חבלה לחיילים בטרמפיאדה ולא ממש הלך לו, כי מה לעשות הוא עדיין לא היה משופשף בזה אז הלכה לו היד.. חבל שזה הסתכם רק ביד וכמה אצבעות..

    • מחבלונים מסכנים :( (ל''ת)

      עידו, 16/01/09 13:46

    • ''מה שרציתי זה להרוג יהודים. כמה שיותר יהודים.'' (ל''ת)

      סתם בנאדם, או חרא של בנאדם?, 16/01/09 13:54

  • 65.

    יש לשלול את רשיונה של המחבלת לאה צמל החלאה

    אשר, 16/01/09 11:31

    לשכת עורכי הדין צריכים לדעת שיש גבול להתנהגות. איך יתכן שחלאה תומכת ברצח חפים בפשע עדיין מתהלכת חופשי יש לעצור אותה לאלתר ולתרקב בבית הסוהר בטח שלילת רשיון לעריכת דין היא מגנה על מרצחים ותומכת במאבקם הרצחני.

    • ועו''ד של עבריינים? וסוויד של רוני ומארי פיזם? (ל''ת)

      עמי, 16/01/09 12:02

      • איך אתה משווה אלו חןבשי כיפה יהודים טהורים (ל''ת)

        עורך דין, 16/01/09 23:52

    • למה לשלול רשיון? להוציא אותה להורג! כמו שעושים בחמאס לבוגדים! (ל''ת)

      בוגדת מחבלת, 16/01/09 12:36

    • צודק במאה אחוז

      אייל שדרות, 16/01/09 14:05

      ואם יש צדק בישראל צריך לישם אותו ויפה שעה אחת קודם

  • 64.

    sand the

    yael, 16/01/09 11:18

    photos to the world!!!

    • אנחנו חייבים להראות שיש לנו כושר החלטה (ל''ת)

      אחד שממש רוצה, 16/01/09 12:18

  • 63.

    השבוי צוטט אותך לאה צמל.

    לאה צמל, 16/01/09 11:17

    את עושה בשביל הכסף? מה שהחל כאידיאולגיה משולב היום בכסף?

  • 62.

    יום אחד תקנה מונית ותמות. איך לא הרגו אותו עד עכשיו ? (ל''ת)

    יום אחד, 16/01/09 11:15

    • למה אתה מאחל לו למות?

      שירה, 16/01/09 16:10

      למה אתה מאחל לו למות? כי הוא ערבי? אתה גזען. הוא לא עשה כלום לאף אחד והוא לא מהחמס אז למה לאחל לו למות?

      • כי הוא טפש מלא שנאה (ל''ת)

        לשירה, 16/01/09 23:53

  • 61.

    תראו כל הזמן בכלי התקשורת כמה שבויים מחבלים שברו את האוייב (ל''ת)

    תראו, 16/01/09 11:11

  • 60.

    טוב (ל''ת)

    רון, 16/01/09 11:10

  • 59.

    אם אין לו יד אז איך אזקו אותו? (ל''ת)

    שאול, 16/01/09 11:09

    • אם אין יד אז.....

      יודע דבר, 16/01/09 11:22

      יש רגל ואים אין רגל אז לזין ואים אין זין יעשו לו חור באוזן ויחברו אותו ליד השניה...

    • שיחקת אותה בן אדם

      קורא, 16/01/09 11:25

      שיחקת אותה בן אדם

  • 58.

    עיזבט עבד-רבו

    יהודי גאה, 16/01/09 11:09

    עיזבט עבד-רבו הייתי אומר שאתה אופטימי לגבי קנייה של מונית... ועוד בעתיד...

  • 57.

    השבוי צוטט אותך לאה צמל.

    לאה צמל, 16/01/09 11:04

    את עושה בשביל הכסף? מה שהחל כאידיאולגיה משולב היום בכסף?

    • יפה אמרת, ימח שמך לאה צמל!

      הבן של לאה, 16/01/09 11:31

      בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו נראת ככה,
      תתביישי
      לכי לגור בעזה!

  • 56.

    לחקור ולחסל,

    ישראלי, 16/01/09 11:00

    מי יודע שהם בכלל נשבו?
    תחסלו אותם אחרי חקירה

  • 55.

    ▐ ▐ ▐ סקר קול ישראל מ 15/01/09 ▐ ▐ ▐

    ציפי לבני הכלומניקית , 16/01/09 10:54

    ▐ ▐ ▐ סקר קול ישראל מ 15/01/09 ▐ ▐ ▐

    הליכוד 41 מנדטים
    קדימה 16 מנדטים
    העבודה 15 מנדטים
    גם באולפן שישי הליכוד מקבל 39 מנדטים
    אז רבותי אל תאמינו לסקרים של מעריב וניסים משעל, סקרים שנועדו להטות את דעת הקהל לטובת קדימה ולבני,
    מי שמצביע בבחירות הללו לקדימה הוא אדיוט, שארד&אדלר הצליחו לשטוף לו שוב פעם את המוח,

    בבחירות 2004 הליכוד זכה ב 40 מנדטים - אבל בסקר של מינה צמח רק 32 מנדטים

    הנה קישור ל"סקר" של מינה צמח מ 2004

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2354395,00.html


    כל האמת על ציפי לבני

    http://il.youtube.com/watch?v=sCq3Z5y89wA

    • מיותר להגיד שאתה מגמתי שקוף ומבטל את המסר שלך בעצמך (ל''ת)

      hasson72 , 16/01/09 10:56

    • בסקר של וזאנה יש הפרש של 16 מנדטים לטובת הליכוד!!!

      שירלי 17 , 16/01/09 11:07

      בסקר של וזאנה יש הפרש של 16 מנדטים לטובת הליכוד!!!

      קדימה מקבלת רק 16 מנדטים!!!!

      הסקר פורסם בגלובס,

      להזכירכם וזאנה חזה במדוייק את שני מערכות הבחירות האחרונות!!

  • 54.

    החמסניק הזה ממש חתיך.... (ל''ת)

    אלי, 16/01/09 10:52

  • 53.

    לשבוי עם המים יש מעיל כמו שלי מקסטרו אני בטוח !!! (ל''ת)

    עודד, 16/01/09 10:51

    • אני במקומך

      מוטי, 16/01/09 13:14

      הייתי מתבייש להגיד דבר כזה

  • 52.

    מספיק עם הפלאנלית

    יחזקאל,הרצליה , 16/01/09 10:51

    למי שלא יודע - הפלאנלית היא בד מיוחד לניקוי רובים .היא לא מיועדת לכיסוי עינים.
    הגיע הזמן שצהל יחזיק כיסויי עיניים מסודרים ותקניים.וגם אזיקים תקניים. ולא
    סטריפים של חוטי חשמל .

    • כיסוי עינים מסודרים ותקניים??? חחחחחחחחחחחחחחח גדול אתה י'חזקל... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 16/01/09 10:58

    • ל 47

      שלומי, 16/01/09 11:00

      אתה צריך לעבוד במכון התקנים. שהל יהיה תקני
      אולי גם הפצצה של המרואיין הראשון אם היתה תקנית הוא לא היה בכתבה

    • בטח אחי אני בטוח שלגלעד שליט יש כיסוי מסודר דנדש

      גיל, 16/01/09 14:54

      כי החמאס טוב לב שדואג שלאסירים שלו יהיה הכל כמו שצריך אבל ישראל מדינה רעה שלוקחת את אנשי החמאס טובי הלב ( שבסך הכל רצו להיות נהגי מוניות וככה במקרה הם טרוריסטים)ומכסה את עיניהם בפלאנלית?..אפילו לבני ישראל במצרים לא שמו פלאנלית על העיניים!! ואזיקים לא תקניים?? ניפגש בועדת וינוגרד הבאה זה כבר עובר כל גבול.

    • צודק! (ל''ת)

      כרובית, 16/01/09 16:11

    • צודק חבל לבזבז את הפלנלית עדיף לשמור אותה לרובים...

      ג'ו, 17/01/09 23:17

      ופשוט לעקור להם את העיניים ולהוציא להם את רצועות הברך כדי שלא יזוזו

  • 51.

    יום ראשון, 20.00 בערב, כיכר רבין יש הפגנת ענק- לא נותנים יותר שטחים

    רועי, 16/01/09 10:48

    השמאל והמרכז לא הקשיבו לימין ולאנשי תבא וביטחון רבים אשר התריעו מפני התחמשות החמאס ונתינת רוח גבית לטרור אם תהיה ההתנתקות. הימין התריע מפני התגברותה טילים לאזורי הדרום, אבל המרכז והשמאל לא הקשיבו!

    הפעם אנחנו נגרום לכולם לזכור ולהקשיב- לא נותנים יותר שטחים!
    חשוב שתגיעו- דווקא עכשיו במגעים המדיניים חשוב שנצעק את זה. אחרת נמצא את עצמנו גם במלחמה ביו''ש וברמת הגולן!

    • והיום גם לא מאמינים שלערבים יש סליקים ולבדוואים גם, צריך להיזהר (ל''ת)

      ולחפש ולהחרים את הסליקים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי, 16/01/09 12:45

  • 50.

    שלב ג' = הפתרון הסופי

    יונתן הקטן לא היה בכלל בגן, 16/01/09 10:47

    כולם לקבר אחים אחד גדול ושלום על ישראל
    על הגופות שלהם נעשה שכונת גולף על חוף ימה של עזה ..הכי טוב .

    • נכון שאתה ערבי מתחזה שמנסה לעשות פרובוקציות? (ל''ת)

      cwen , 16/01/09 13:04

    • פשיסט

      טיטו, 16/01/09 13:12

      למה גולף עדיף 2 מגרשי כדורסל מגרש פוטבול וחנייה

    • ונקרא למגרש הגולף פרק ההשמדה רעיון גאוני (ל''ת)

      אהבל, 16/01/09 23:55

  • 49.

    בזכות עורף חזק ומאוחד גם הצבא שלנו הופך להיות כזה! (ל''ת)

    עורף חזק, 16/01/09 10:45

  • 48.

    זה בלי היד

    צ'יקו ודיקו, 16/01/09 10:45

    שיורידו לו את השניה ''בטעות'' כזה מחבל זבל
    והשני שרוצה להיות נהג מונית מוכן בשביל 100 שקל לפוצץ טראמפיאדה אנחנו בטוחים.
    כולם שם מחבלים , לא להפסקת אש להמשיך להרוג ולכתוש

  • 47.

    דווקא בימים קשים אלה אנחנו חייבים להוכיח לכולם שאנחנו ישראלים גאים (ל''ת)

    ישראלי גאה, 16/01/09 10:44

  • 46.

    כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן, עיזרו למדינת ישראל להיות אור איתן (ל''ת)

    אור איתן, 16/01/09 10:43

  • 45.

    אנחנו קוראים לאחדות בעם במיוחד בזמנים קשים אלו (ל''ת)

    אחדות, 16/01/09 10:42

  • 44.

    אנחנו לא נפסיק לתת גיבוי לצבא במיוחד בזמנים קשים כאלו (ל''ת)

    עורף, 16/01/09 10:41

  • 43.

    ידוע מה עשו החאמסניקים לפתח - לא הבנתי למה הם שבויים -

    יופיטר יופיטר , 16/01/09 10:41

    מה סתם תפסו אותם כקלפי מיקוח? - או כדי להוציא מיידע צבאי? - בטח שכשיו הם ידברו נגד החמאס - התגלה פרצופו האמיתי לאוכלוסיה שלו - בתנאי שהם ירצו להביט נכוחה

  • 42.

    אנחנו מחזקים את ידם של החיילים והחיילות שלנו ששומרים עלינו יומם וליל (ל''ת)

    עורף, 16/01/09 10:40

  • 41.

    אנחנו בעורף תומכים בא ללא תנאים וללא גבולות. (ל''ת)

    עורף, 16/01/09 10:40

  • 40.

    בזכותך ובזכותי עם ישראל נשאר חזק ומאוחד ומוביל במערכה! (ל''ת)

    בזכותך ובזכותי, 16/01/09 10:39

  • 39.

    אומללים (ל''ת)

    מסכנים, 16/01/09 10:39

  • 38.

    עם ישראל עומד במבחן בימים קשים אלא אנחנו חייבים להצליח לעמוד בו (ל''ת)

    עומדים במחבחן, 16/01/09 10:39

  • 37.

    זה הזמן לאחדות עם ישראל

    אנחנו עם מאוחד ונמשיך להיות כאלו, 16/01/09 10:38

    זה הזמן לאחדות עם ישראל

    זה הזמן לנצח

  • 36.

    אנחנו נמשיך לתת גיבוי מלא לצבא החזק שלנו (ל''ת)

    גיבוי מלא לצבא, 16/01/09 10:38

  • 35.

    לצערי זו השפה שהם מבינים... (ל''ת)

    manorkz , 16/01/09 10:38

  • 34.

    לא ציפו לתגובה

    יעקב ברוך, 16/01/09 10:37

    בוודאי הם לא ציפו לתגובה
    הם כל הזמן האזינו לפרשנויות של כרמלה מנשה עד שהם האמינו שהם כאלה גדולים וחזקים

    • וואלה צודק,שמעתי את כרמלה מנשה ברשת ב' בא לי להקיא

      lili_lili , 16/01/09 10:53

      התקשרה לכמאל חבר שלה ברצועה ומדברת איתו"כמאל יש אוכל לילדים?יש לכם מים וחשמל?מה עושים לכם? וכמאל מבסוט ואומר לה,,,,,כרמלה את שומעת יורים עלינו?מה עשינו?הילדים שלי בוכים" ...חתיכת כלבה מתי ראיינת בשדרות?היית בבית חולים כשלילד נקטעו הרגליים?מיץ של הזבל.

  • 33.

    מי פנוי בצאלח א דין, צלאח א דין מי פנוי (ל''ת)

    רות עבור, 16/01/09 10:37

  • 32.

    קודם את גלעד שליט ואחכ כל השטיות (ל''ת)

    יאיר, 16/01/09 10:32

  • 31.

    בעוד שנה יהיו טילים על ת''א! בן-גוריון! דימונה! קשה לתפוס הא??

    אתם לא מבינים ?, 16/01/09 10:28

    במידה וציר פילדלפי לא בידנו...
    אז אכלנו אותה...

  • 30.

    אם הפה לא מדבר הטוסיק כן וכשהטוסיק שר המוזות שותקות (ל''ת)

    חוקר בכיר, 16/01/09 10:28

  • 29.

    לעצור את עו''ד לאה צימל תומכת טרור-איפה השב''כ!!! (ל''ת)

    משפטן, 16/01/09 10:27

  • 28.

    אני עושה סקר תענו לי

    חכמינו, 16/01/09 10:26

    תגיבו לי להודעה הזאת לפי הסקר:
    מה המידה שהאמנתם שההתנתקות הייתה הצעד הנכון? בכלל ללא, מעט, במידה רבה

    מה המידה שאתם חושבים היום שזה היה צעד נכון? בכלל ללא, מעט, במידה רבה

    מה המידה שאתם מאמינים שצריך לתת לערבים עוד שטחים כמו יו''ש ורמת הגולן?
    בכלל ללא, מעט, במידה רבה

    • לסקר שלך

      ל. שם, 16/01/09 11:28

      התנתקות הייתה הצעד הנכון במידה רבה,

      היום אני חושב שזה היה צעד נכון במידה רבה,

      אני מאמין שצריך לתת להם עוד שטחים - עכשיו הם למדו את הלקח... במידה רבה.

    • יש בי חמלה על נפתלי,אותו נער פולני פלצן מעפולה,שנישא לרודפת ...

      פקק תנועה קרית ביאליק, 16/01/09 12:03

      //

    • אני חושבת ככה:

      יעל המאמי, 16/01/09 12:19

      לתת לערבים מה שהם רוצים שניחייה
      ביחד למה ככה למה
      מלחמה אולמרט וציפי הם צריכים לייתביש
      מזה הם כמו רוצחים רק ילדים מתים ולא
      של חמאס מה זה שווה שזה לא חמאסס
      מההה ...
      זה מרגיזזז כל כך

    • תשובתי לסקר

      למספר 30, 16/01/09 20:10

      הנה:
      בכלל לא
      בכלל לא
      בכלל לא

  • 27.

    אסור לתת לשמאל להרים את הראש עכשיו (ל''ת)

    יהודה, 16/01/09 10:25

  • 26.

    זה בסדר, אנחנו לא ציפינו שניתן לכם שטחים יקרים ותהפכו אותם למלאימנהרות

    נירית, 16/01/09 10:22

    פעם הבאה נלמד מהלקח ולא ניתן לכם כלום!

  • 25.

    כן כן אנחנו מאמינים לכם בלב שלם

    בטח בטח, 16/01/09 10:17

    בחרתם חמאס באופן דמוקרטי לא הכריחו אותכם
    הסיכסוך הוא ארוך ולא יגמר לעולם !
    לומדים לחיות עם זה.

  • 24.

    מבחינתי המבצע טיפשי ולא מוצלח ואני בכלל לא שמאלני.

    yosi3943 , 16/01/09 10:13

    יש תותח לייזר בשם נאוטילוס שאם היו משתמשים בו, אז לא היו נופלים כאן קסאמים וגראדים.
    לדעתי היה צריך להשתמש רק בחיל האוויר, כדי שלא יפגעו חיילים ולהביא את הנאוטילוס.

    • לא אוהב אנשים טפשים

      יגאל, 16/01/09 10:25

      או שאתה ילד או שהיית ג'ובניק בקרייה שהחליט עכשיו לתכנן אסטרטגיה צבאית למדינת ישראל. כשבן אדם לא מבין ולא יודע עדיף שישמור את המחשבות שלו לעצמו

      • יגאל מי שטיפש זה אתה. אתה טיפש !

        yosi3943 , 16/01/09 10:53

        עובדה שאין לך תשובה עניינית למה שרשמתי.

    • WOW יוסי, אתה חכם......

      במבי, 16/01/09 10:28

      ראית את הנאוטילוס עובד או קראת באינטרנט??
      במילחמת המפרץ היה פטריוט, נו ואז?

      ראית את הגודל של הנאוטילוס? ראית את קצב ה''אש'' שלו? עם כמה טילים הוא יכול להתמודד במקביל או ''בין טעינות''...
      בחייאת רבעק, עוד יועץ בלירה

      • מה אתה משווה בין הפטריוט לנאוטילוס ?

        yosi3943 , 16/01/09 10:56

        הפטריוט נועד להגן נגד מטוסים.
        הנאוטילוס ירט 47 מתוך 47 בניסוי וזאת עובדה.
        הנאוטילוס ירט אפילו פצצות מרגמה.
        מה זה משנה מה הגודל שלו ?
        תותח לייזר זה הדבר הכי מהיר שיש.

        • הבעיה עם הנאוטילוס

          מישהו, 16/01/09 13:38

          היא שהוא צריך פחות או יותר תחנת כוח פרטית כדי לעבוד, ושיש בו פוטנציאל לזיהם סביבתי.
          הוא אחלה טכנולוגיה, אבל הוא פשוט לא משתלם כלכלית.

          • כיפת ברזל מאוד כלכלית (ל''ת)

            כלכלן הקלקלן, 16/01/09 23:59

        • עלויות

          דודו, 17/01/09 01:17

          תמשיך למגן עצמך, לירות 100,00 דולר על כל צינור שעולה 100 שקל, ותיראה לאן תגיע.

    • כשתהיה רמטכל - נדבר - עד אז לא אמרת משו ממשי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 16/01/09 10:37

      • אני הולך לפעול למען עם ישראל (ל''ת)

        אחד התלמידים, 16/01/09 10:39

      • המהנדסים שהמציאו את הנאוטילוס מבינים יותר טוב

        yosi3943 , 16/01/09 10:59

        מכול רמטכ"ל או גנרל אחר.

    • אני הולך לפעול למען הרקטות האמיתיות

      אוהב ישראל, 16/01/09 10:38

      רקטורת האהבה שלנו - אחד עם השני

    • אני הולך לפעול למען עם ישראל (ל''ת)

      אזרח שממש איכפת לו, 16/01/09 10:39

    • אז בוא אני אענה לך למה אי אפשר מהאוויר

      מיכאל, 16/01/09 11:03

      כי יש לנו הרבה יפי נפש במדינה שאומרים שאסור לפגוע בילדים ובנשים...למרות שגם אותך צריך להשמיד...

      דבר שני...עם מטוסים אתה לא מגיע לכל מקום..לא תוכל להכנס ללב עזה עם מטוסים כי יורידו אותך עם טיל כתף או משו בסגנון...

      חיל רגלי זה מסוכן...הרגנו להם 1,130 וזה לא מספיק צריך עוד...

      • רוב ההרוגים שלהם באו מחיל האוויר.

        yosi3943 , 16/01/09 11:31

        גם מהיבשה הרגו הרבה אבל נהרגו 10 חיילים.
        גם חייל אחד זה יותר מדי.
        אם היה לנו את הנאוטילוס, אז לא ההיה צריך לסכן חיילים.
        אם היה את הנאוטילוס, אז אף אזרח ואף חייל לא היו נהרגים.

        • תשמע...

          מיכאל, 16/01/09 11:58

          אתה עוד לא הבנת שיש כאלו במדינה שלא רוצים להרוג אזרחים ''חפים מפשע''..אבל אין דבר כזה,כולם שם רוצים להרוג אותנו,אז...אי אפשר לשלוח חיל אוויר מהסיבה הזו כי אתה לא יודע פתאום מי יהיה שם איזה תינוק או אישה.

          וגם,אמרתי לך,עד עכשיו הטייסים לא נכנסו לתוך עזה,הם פיצצו קצת מבחוץ שערבים לא יוכלו לירות עליהם,ככל שתכנס יותר הסכנה יותר גדולה.

          • גם בלוחמה מבית לבית יכולים למות חפים מפשע.

            yosi3943 , 16/01/09 12:30

            הם עדיין יורים רקטות ואתמול ילד בן 7 נפצע מאוד קשה בבאר שבע.
            אי אפשר להשאר שם לתמיד ובעתיד החמאס יוכל לירות שוב רקטות ובטח שהחיזבאלה יוכל לירות רקטות.
            אם היה את הנאוטילוס, אז היה אפשר להשתמש רק בחיל אוויר ואז רק להם היה מה להפסיד.

      • לא ניראה לי שהוא עשה כסף גדול בעסקיו המוזרים......[ברק] (ל''ת)

        פקק תנועה נווה מונסון----ראש אירגון הפקקים, 16/01/09 12:02

        • מה שמוזר זה שיש פיתרון ולא נותנים לו צ'אנס.

          yosi3943 , 16/01/09 12:34

          זה גם מוזר וגם טיפשי וגם עצוב וגם מרגיז.
          המהנדסים האלה מרוויחים יפה ואני לא דואג להם.
          אני דואג לכולנו באופן כללי.

          • בגלל ''שיקולים פוליטיים ואינטרסנטיים'' מונעים הרבה דברים טובים וחשובים

            דודי, 16/01/09 13:29

            לצערי המדינה שלנו מלאה בפוליטיקאים מדינאים אינטרסנטים וחלאות, שבגלל אינטרס פוליטי או אישי או עסקי, עוצרים כל מיני פיתוחים חשובים למדינה.

  • 23.

    מחיר המלחמות הוא במוות של חפים מפשע אבל המציאות מביאה אותנו להעדפות ש

    רעות, 16/01/09 10:11

    שאם כבר חפים מפשע מתים אז שיהיה מהצד שלהם ולא שלנו...נורא לומר? מה לעשות...מ-צ-י-א-ו-ת! כמובן שעדיף שאף חף מפשע לא ימות ורק לחסל חמסניקים אבל מה לעשות שיש פה עסק עם פראי אדם שחושבים שחיי אדם זה דבר חסר ערך?!!! אז אם כבר מחיר שיהיה מחיר בצד שלהם ולא שלנו! אמן שצה''ל יחסל את כל חמאס , יחזיר את שליט ורק אחרי שהכל יהיה גמור שם רק אז שייצא מעזה לא לפני! די נמאס מהחארות האלה!

    • נפעל כל אחד בדרכו לשינוי המצב (ל''ת)

      נעשה למען עם ישראל, 16/01/09 10:39

  • 22.

    בשבי מדברים אחרת,במציאות מאות אלפים זעקו מות ליהודים.

    שם-פה, 16/01/09 10:11

    קשה לדעת אם אוכלוסיה אזרחית אשמה או לא,אבל חמס זה לא פיתרון,טרור לא פיתרון,רק שלום לשני העמים.צה''ל הפעם פעל בצורה מיקצועית ומשומנת,כל הכבוד למפקדי החטיבות,הגדודים והפלוגות.צה''ל כמו שהוא היום מחמם את הלב,ונותן כח להמשיך ולהאמין,שכאן הוא ביתינו לעולם ועד.

    • ננצח כשנהיה מאוחדים - זה הזמן

      נפע ל למען עם ישראל בכל דרך, 16/01/09 10:40

      ננצח כשנהיה מאוחדים - זה הזמן

      ננצח כשנהיה מאוחדים - זה הזמן

      ננצח כשנהיה מאוחדים - זה הזמן

  • 21.

    ערבי 200 שנה בקבר ואל תאמין לו....כולם תומכים חמס וחיזבלה !!! (ל''ת)

    אבי אשקלון, 16/01/09 10:03

  • 20.

    כל עזה עכשיו חמאס (ל''ת)

    התקשורת הישראלית הפאתטית, 16/01/09 10:02

  • 19.

    כל עזה עכשיו חמאס (ל''ת)

    התקשורת הישראלית הפאתטית, 16/01/09 10:02

  • 18.

    they are not POW

    ephi, 16/01/09 10:00

    they are Terrorist who are crying

  • 17.

    אמרו אבל שאין שבויים אלה כולם עצורים

    וול, 16/01/09 09:55

    אמרו שאין שבויים שלא יהיה להם מעמד של שבויים

    אגב מה המעמד של שבוי פעם שניה?

    שהצלב האדום יבקר את שליט חייב להיות בהסכם!!

    • אני מוכן לעשות למען המדינה (ל''ת)

      אחדות העם - צו השעה, 16/01/09 10:41

  • 16.

    האחד מחבל בכל רמ''ח איבריו השני רוצה לחיות בכבוד!! (ל''ת)

    אווה א. גרין, 16/01/09 09:55

    • תיקון בכל רמ''ז אבריו אין לו יד (ל''ת)

      תמיר, 16/01/09 13:46

  • 15.

    במקום השבויים ניתן להם את השסניקים והחרדים.לפחות יהיו לנו לוחמים (ל''ת)

    ואזרחים עובדים ולומדים ולא פרזיטים., 16/01/09 09:48

    • 16: החרדים בתפילותיהם הצילו חיי חיילים רבים. גם את חייך האומללים.... (ל''ת)

      אברה קדברה, 16/01/09 09:55

      • זה לא החרדים - זה הדיאט קולה!

        טיפש כופר!!, 16/01/09 10:37

        ידוע ששתיית דיאט קולה שומרת על עם ישראל! רק בגלל שיהודים שותים דיאט קולה לא נפגעים לנו חיילים ואזרחים, ואלה שכן נפגעו לא שתו כנראה מספיק דיאט קולה, או שאולי זו הדרך של אלוקים לרמוז לעם הנבחר שהוא צריך לשתות יותר דיאט קולה.

      • התפילות גם הצילו את ששת המיליונים ? (ל''ת)

        יודה, 16/01/09 10:49

      • כמי שמכיר את המגזר החרדי והכשרויות שמעתי 2רבנים רבים ואחד אמר לשני

        ''אני לא כמו תלמידי הכולל החזרזירים שלך''.אז אני...., 16/01/09 12:13

        לא מצפה שתפילות חזרזירים יצילו העם והמדינה.מתוך הכרות אני יודע שהם עסוקים בעיקר בכובע הבורסלינו,חליפת ה-3חלקים והנעליים האיטלקיות.

    • אנטישמי

      שיר, 16/01/09 09:56

      אתא אדם אומלל ומצורע בושה ליהודים

      • אתה צודק-מדובר בחולה נפש אובססיבי. (ל''ת)

        panacea , 16/01/09 10:17

      • צטערת אבל אתא כבר לא קיימת. (ל''ת)

        הרבי מטיזי, 16/01/09 13:03

      • למה כי הוא אומר את האמת

        אלון, 16/01/09 13:36

        מוזר הבן אדם לא בא לו שינצלו אותו

    • לא יפה לדבר ככה, אבל אתה צודק. (ל''ת)

      נו נו נו, 16/01/09 10:14

    • נכון, גם אני מסכים, הדיאט קולה זה מה שעוזר.

      אחד שהבין את העניין, 16/01/09 11:01

      עובדה שהרבה שותים והמצב טוב.
      נפל לי האסימון
      אני מתחיל לשתות.

    • תיתבייש לך!!!!!

      יהודייה גאה , 16/01/09 20:48

      איפה השמאלנים שלא מאמינים שצריך לשרת ב"צבא לוחם"
      הם המשתמטים הגדולים.
      בינתיים כל הרוגי המלחמה הם חובשי כיפה שחירפו נפשם למען הנפש הארורה שלך..
      בושה,אני בזה לך ומיתביישת שאתה חלק מהמדינה שלי

  • 14.

    בליינד השני הוא מחבל .. (ל''ת)

    קפטן ג'ורג, 16/01/09 09:44

  • 13.

    לא יאומן, אנחנו מרחמים עליהם יותר ממה שהם מרחמים על עצמם (ל''ת)

    ליאור, 16/01/09 09:39

  • 12.

    לאה צמל

    ארז, 16/01/09 09:37

    במשפט אמרתי 'אני נגד הרג אזרחים' לעו''ד לאה צמל. זה מה שעזר לי, אני חושב.''

    לאה צמל-אנטי ציונית,תומכת בהרג יהודים.

    • מגיע לך בטולה מגיע חמסניק

      איזיק נהרון, 16/01/09 09:59

      בואו נשכן אותם בצימרים

    • אני מכיר את לאה צמל על בשרי.

      דון קורטיזון , 16/01/09 10:49

      יום אחד ששמרתי עליה ועל איזה מחבל אותו היא ייצגה בדיון להארכת מעצר במגידו.
      היא אמרה לי: "אני מעדיפה לסמוך עליו ולא עליכם החיילים, אתם יותר גרועים מכל המחבלים".

  • 11.

    ההתנתקות הרסה גם לעזתים את החיים (ל''ת)

    מעניין, 16/01/09 09:36

  • 10.

    הציונות ירתה לעצמה ברגל כשהביאה לישראל מליון רוסים

    אחד שיודע, 16/01/09 09:35

    בתוך כמה שנים. רוסים אלה הם ברובם (כשבעים אחוז לפי נתוני הממשלה) חסרי זיקה ליהדות ולדת. אלו מהגרים כלכליים, כעשרים אחוז מהם קשישים מעל גיל שישים, המייצגים עלייה של כ20 אחוז באוכלוסייה. הגירתם לישראל ערערה את החוסן הלאומי והחברתי, ואיימה על הזהות הלאומית. אם היו מפנים חלק מהמשאבים לקליטתם - כעשרה בליון דולר - לצורך קידום ופיתוח הכלכלה הפלשתינאית, היה נמנע הרבה מהזעם והאלימות שלהם, וגם הבעיה הדמוגרפית היתה נפתרת, כי הפלשתינאים היו מתחילים לחשוב בצורה כלכלית מודרנית יותר.

    • לך להתאשפז מאחד שיודע (ל''ת)

      אמיר_נ , 16/01/09 09:57

    • תגיד לי מה את מבלבל את המוח . היית מעדיף שיביאו מיליון מרוקאים?

      אדר, 16/01/09 10:00

      הרוסים הם העלייה הכי איכותית שהייתה לנו

    • שוב פעם אתה ממחזר תגובות, אידיוט? הפעם אני מקווה שאף אחד לא יקנה

      דון קורטיזון , 16/01/09 10:04

      את הפרובוקציה הזולה שאתה מנסה למכור.

      • התגובות מ''אמיר נ.'', אדר, דון קורטיזון הם מאותו אדם

        עוד אחד, 16/01/09 10:16

        עלוב נפש שיושב כל היום מול המחשב וכותב נגד מזרחיים וחרדים , באינספור תגובות

        • זה שתחזור על השטויות שלך, לא יהפוך אותן לנכונות. זיין שכל. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 16/01/09 10:44

    • אתה גזען טיפש.מי פה בדיוק היה מפתח את הכלכלה של הפלסטינים?ממשלות הימין (ל''ת)

      ברצינות???, 16/01/09 10:08

    • לפני שאתה מדבר תלך לבתי חולים ולחברות ההייטק ותגלה מי דואג למי כלכלית

      חמוס, 16/01/09 10:11

      ללא העלייה הרוסית הצמיחה הכלכלית בארץ הייתה ברצפה... אל תשכח שלפני 20 שנה בנו פה פניינים ללא עזרה של אגרון (מנוף). גם כן ארץ מפותחת.

      לך תמשיך לשלם כסף לשונאים אותך ותתפלא למה הם מתחזקים - חשבתי שהיהודים כבר למדו שלא הכל קונים בכסף.

      • זו בדיוק הבעיה. (ל''ת)

        אמת מה שאמת, 16/01/09 13:53

    • חזור למערות ולעצים בהרי האטלס (ל''ת)

      מעורב, 16/01/09 10:12

    • אתה צודק. מצידי שיביאו לכאן מחר עוד מליון מהגרים כלכליים,

      רונן מהקריות, 16/01/09 10:12

      אבל שיביאו אותם לפי פרמטרים כלכליים, כמו שעושה כל מדינה נורמלית:גיל, השכלה, מקצוע, נחיצות למשק.

    • נתונים מעניינים. הבעיה היא בעשרים אחוז - זה לחץ גדול מאוד על החברה.

      חיים, 16/01/09 10:26

      תארו לכם שליפן, יגיעו 24 מליון מהגרים תוך 10 שנים - זה בטוח ייצור מהומות ולחצים...וביפן אין יהודים\\מוסלמים\\נוצרים ואפילו לא אמונה באל אחד...רק תארו לעצמכם...אז בישראל זה יוצא בצורת אינתיפאדה...צריך להבין שפנאטיות דתית היא תוצאה של פחד מהעוני ,ולא להפך

    • ל 11 אני רוצה לקוות שאתה ערבי כי קשה לי לקבל שיש יהודים שהם כל כך טיפש

      מגדניה, 16/01/09 10:57

      לידיעתך הרוסים הם אלה שבנו לך את המדינה כדי שתןכל היום לשבת לבטח ללהג את השטויות שלך.ספרת כבר כמה חיילים יוצאי חבר העמים נהרגו בפעולות צהל? ספרת כבר כמה נהרגו בפעולות איבה.? חשבת פעם איך היתה נראית ארצנו ללא העליה הרוסית? באו משכילים שתרמו לצמיחה כאן ואם הם לא בדיוק יהודים לפי השקפתך ילדיהם יהיו כאלה, כי הם מתחתנים כאן, חיים כאן ,מדברים את שפתנו אוכלים ממאכלינו משרתים בצבא שירות למופת,הם הביאו תרבות לארץ חסרת התרבות הזאת שלנו.יש הרבה מה ללמוד מהם.ןטוב תעשה אם במקום לחשוב שלילי ולקנא בהם ,כי הם חרוצים עובדים קשה ומצליחים ,תלמד מהם ואל תזרה פלוגתא ושנאה בעם ישראל שזה חטא גדול.

    • את העשרה בליון דולר

      רוני, 16/01/09 10:57

      (אם תסביר איך הגעת לסכום הדמיוני הזה) למה שנשקיע בפלסטינאים? שמדינות ערב עשירות הנפט ישקיעו בהם,
      אנחנו צריכים להשקיע ביהודים ולא בפלשתינאים

    • אין פעייה של קספ יא אחאבל

      בין לאדן בעם שנייה, 16/01/09 12:56

      מספיק מהמנטרות הכלכליות .עמים לא פועלים לפי הכלכלה .בקמבודיה רצחו עם של אנשים עדינים נחמדים ומוכשרים כדי להחזיר אותם לחיים הבריאים של חקלאות מפגרת . לטליבאן אין בעיות כלכליות ,והם מוציאים להורג בלי למצמץ על כלום . האיראנים מלאים כסף אבל מפנים אותו לייצוא וייצור טרור .הכסף מביא טרור ולא להפך .אם נשלח את הסעודים חזרה לגידול גמלים במדבר ונייבש את הנפט האיראני הטרור יחלש ויחלש .אפילו לרצוח 6 מיליון מאחינו לא היה עסק כלכלי .להפך ,במקום לתת לצבא הגרמני רכבות הובילו יהוידם למותם .

    • טיפש בן טיפש. אם לא הרוסים, היינו אוכלים אותה יותר מהר מבחינה דמוגרפית (ל''ת)

      קוקי, 16/01/09 13:32

    • הרבה מהם הולכים ליחידות קרביות

      cwen , 16/01/09 13:39

      ונלחמים עכשיו בעזה כדי לחסל את הטרור.

      והפלשתינאים קיבלו טונות של כסף מאז הסכמי אוסלו. מה קרה לכסף? נגנב על ידי השליטים או שהושקע בטרור. אם היו משקיעים את כל הכסף הזה בפיתוח כלכלי, עזה כבר היתה הונג קונג.

    • בקרוב יהיה ראש-ממשלה אתיופי (ל''ת)

      11 צודק, 16/01/09 15:01

    • וואי איזה טיפש אתה.. אני מרחם עליך.. (ל''ת)

      -=Z=- , 16/01/09 21:01

  • 9.

    מה שהשמאלנים והעולם לא מבינים

    בני לגונה, 16/01/09 09:33

    שהפלת שלטון החמאס משץווה להפלת שלטון הטאליבאן באפגניסטן.

    • ועדיין האמריקאים תקועים באפגניסטן (ל''ת)

      שמאלני שלא מבין, 17/01/09 00:05

  • 8.

    תפסיקו - נגמרו הבתולות! (ל''ת)

    attilafalcon , 16/01/09 09:31

  • 7.

    לקחה שני פנסיונרים שראו לוחמים רק בטלויזיה וריאיינה אותם. ממש בושה (ל''ת)

    מנויי מאוכזב מהרמה, 16/01/09 09:29

  • 6.

    כולם תמימים וחפים מפשע- מעניין היה לראות אותם כשירו טילים ופגעו בשדרות (ל''ת)

    רעמסס, 16/01/09 09:28

  • 5.

    בושה שאולמרט,ציפי,וממשלת "קדימה" אישרו לצה"ל לתפוס שבויים

    רינה , 16/01/09 09:28

    במקום לשחרר אסירים כנדרש עבור גלעד שליט,
    אולמרט,ציפי,וממשלת "קדימה" מאפשרים לצה"ל
    לבצע את ההפך.מאפשרים לצה"ל לתפוס עוד שבויים.חבל שאולמרט,ציפי,וממשלת "קדימה" אינם מודעים לזה.

    • תבררי דחוף אם יש רופא במיון לצורך הסתכלות דחופה

      שלומי, 16/01/09 09:39

      את לא נורמלית לגמרי, אדרבא ואדרבא, כמה שיותר שבויים בידינו = סיכוי גדול יותר לשחרור שליט

    • You are NOT smart enough Rina

      Anat, 16/01/09 09:44

      I suggest you'll keep quiet and let the smart people decide

    • יא טיפשה מה את לא מבינה ? שבויים זה חלק ממלחמה וחלקם יחזרו לשטחים

      יצחק, 16/01/09 09:50

      במסגרת עסקת החלפת שבויים. זה דווקא אחד הדברים החשובים שצה''ל עושה במלחמה בעזה.
      רק את טיפשה ולא מבינה.

      • It is exchange currency for Gilaad Shalit, ROFL the more currency (ל''ת)

        the happier is chamass. Cha cha chacham, 16/01/09 13:23

    • רינה , פאשול נאחוי ! (ל''ת)

      ברוס, 16/01/09 11:17

    • גלי לנו

      רנ טיזי, 16/01/09 12:42

      את רינ או רנין?

    • בושה לנו, הדרומיים, שיש בינינו אחת כמוך! (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 16/01/09 13:36

    • וואי רינה אני משתתף בצערך, לא נולדת מי יודע מה חכמה..

      -=Z=- , 16/01/09 21:03

      רחמנות

  • 4.

    שבויים

    מימי, 16/01/09 09:26

    שיילכו כפרות על הצבא שלנו מהטוראי ועד הרמטכל אלטזכןןןן

  • 3.

    לא מעניין

    קשקוש, 16/01/09 09:25

    אין כלפיהם רחמים.

  • 2.

    רק לא קדימה - הובלנו אחורה (ל''ת)

    ציוני, 16/01/09 09:21

  • 1.

    אזרחים

    גרא, 16/01/09 09:21

    כל אלה שנתפסו הם אזרחים לוחמי חמאס לא נתפס אף אחד כל הדברים שמדרים הם שתיות