• 50.

    כל הכבוד - אייל גפן (ל''ת)

    ציוני, 21/01/09 17:00

  • 49.

    חייל מילואים שמפגין בבן ציון!

    עידו זילברשטיין, 18/01/09 01:23

    נמאס כבר מהדמגוגיה, הלאומית אולי לאומנית הזאת! יש מספיק שמאלנים שמשרתים למרות הכל את המדיניות הכוחנית צבאית המטופשת והדבילית הזאת, שכל פעם אומרת ''עד כאן'' וכל פעם אומרת ''הגיע הזמן שפעם אחת נכה בהם....'' שקרים.....

    יש מדיניות כוחנית דכאנית אדנותית אל מול הפלשתינאים! אין בה שום גאגה יתרה לביטחון תושבי הדרום! יש שטיפת מוח של אידאולוגיה שלטת, ביטחוניסטית שמשתרעת מהשמאל המתון (שמרץ גם לעיתים מכלילים את עצמם בו) דרך המרכז ועד לימין! היא שקרית, וכל פעם מציגה את עצמה כמדיניות מתונה, שמבליגה וסופגת ורק, ולראשונה מפעילה כוח!

    זה שקר! אנחנו מדכאים בכוח ושוללים בכוח את הזכויות הבסיסיות של העם האחר! אנחנו משקרים שכשהוא בוחר בדרך של התנגדות אלימה (שאני מתנגד לה והייתי מעדיף שהייתה לא אלימה, אך אין לי זכות לדרוש זאת) אנחנו מנסים לציירה כאיזה דימוניות שאין דומה לה! ושאנו מתמודדים איתה עם יכולות הבלגה וסבלנות שאין נאורות ממנה! שקר שקר שקר!

    מה שחסר לנו זו לא הרתעה! מה שיביא לשקט ולסיום ההתקפות מצד ארגוני ההתנגדות הפלשתינאים זה לא עוד כוח צבאי! רק הכרה והבנה של כישלון התפיסה הכוחנית צבאית, וכינון מחדש של מערכת יחסים שוויונית בין העמים יכול להביא לסוף האלימות!

  • 48.

    חשיבה בינארית - מאפיין של מחשבה מוגבלת

    עופר, 17/01/09 08:50

    דיכוטומיה.טוב ורע, שחור ולבן,אופייני למי שלא מסוגל להרגיש ולהיות מחובר לאנושיות שלו.

    ''אין כאן דרך ביניים, זה או אנחנו או הם'' היא הסימפטום לבעיה.

    מי שיכול לחשוב מחוץ לקופסה, מחוץ לעדר, יודע שיש תמיד דרכים נוספות.זאת הסיבה שיוצרים - החושבים מחוץ לקופסא - משויכים אל השמאל.

    אין פה שאלה אם עלינו להגן או לא על תושבי הדרום. ברור שזו תפקידה של מדינה דמוקרטית. השאלה הנשאלת היא על גבם של מי הדבר נעשה.

    אין בי שמץ של צער על 1000 אנשים חמאס שנפרדים לשלום מעולמנו. אין ספק שהוא עולם טוב יותר היום.
    השאלה שאנחנו צריכים לשאול היא, איך אפשר לפגוע בחמאס מבלי לראות תלתלים של ילדה מתה מותלים על הריסות ביתה.
    מה חטאה של הילדה הזו ?
    מדוע עליה לשלם בחיה על כי חיות אדם הסתירו רקטות בביניין הסמוך ?

    האם אי אפשר לפגוע בחמאס בלי לערב ילדים ?

    זאת כל השאלה.
    והמעמר הבאנלי שלך לא מקדם אותנו לשום תשובה.

  • 47.

    תבורך (ל''ת)

    תושבת הדרום, 17/01/09 08:40

  • 46.

    יפה מאוד !

    שלומי, 17/01/09 08:12

    אני ימני בדעותיי ומכבד כל דעה באשר היא, כל עוד היא מציאותית ואינה מתבססת על שקרים ואנטי ציונות

  • 45.

    מסכים לגמרי ואני איש שמאל (ל''ת)

    ברוך77 , 17/01/09 07:24

  • 44.

    כל הכבוד לאייל!! לעניין הדעה כמו גם להכרה ש''הדרום'' נמצא

    אמת, 17/01/09 07:18

    באותה ישראל שתל אביב נמצאת בה...
    לא פשוט היום להכריז שהדרום ותל אביב - ישראל המה...

  • 43.

    כפרה עליך גפן :)

    אייל אשכול, 17/01/09 05:38

    אבל היית קצת רך מידי עם יהונתן גפן.
    אין מילים שיתארו את החלאה הנאלחת הזו, שאם לא ''הכבש השישה עשר'' היה צריך לאסור את אמרית שמו בכלל.
    אני מאמין שההיסטוריה מספרת על אנשים כמוהו במקום קצת אחר בתקופה קצת יותר חשוכה במקומות עם גדרות בהם גם אנשים כמו יהונתן גפן לבשו את אותם הבגדים, אבל אחזו בשוט בעצמם, עשו את דבר אדוניהם...
    הייתי משתמש במונח המקצועי אבל למרבה הצביעות - סביר להניח שבעוד שאם יהנתן גפן היה אומר דברים חמורים פי שניים הם היו מתפרסמים גם מתפרסמים אך אם קורבן מן השורה כמוני היה אומר אותם הם ממש לא היו מתפרסמים.

  • 42.

    יונתן לך הביתה

    נמאס ממך ומכל המשפחה שלך, 17/01/09 04:53

    יונתן לך הביתה
    קח רכבת קח עפיפון
    קח מתנה קטנה לילד - אדולן
    יונתן יא נרקומן.

  • 41.

    כל מילה במקום. (ל''ת)

    צודק, 17/01/09 03:55

  • 40.

    די כבר עם הסיסמאות הריקות האלה

    א, 17/01/09 03:34

    ''מגנים על גופם בילדים ובאנשים חפים מפשע''. תראה מה קרה לאותו רופא שאף אחד לא חושד בו שהוא איש חמאס ואף אחד בבית שלו לא החזיק נשק ובטח שלא השתמש בו. בשניה אחת הרגו את הילדות גם שלו וגם של אח שלו. תקשיב לרבנים שלפני הכניסה לשטח מטיפים לחיילים שחובה עליהם לפגוע באזרחים כי ''במלחמה הזאת אין חפים מפשע''. שמעת? לפי הרבנים הצבאיים הילדות האלה הן פושעות. עדיף שתסתכל למציאות בעיניים ולא תמרח את הסיסמאות של דובר צה''ל כי האנשים החושבים כבר לא קונים את הסיסמאות האלה בלי לשאול שאלות. המציאות לא נעימה לך? גם לי לא. אבל זאת המציאות ואם זה צריך להתמודד. לא לשנות אותה ולעשות כאילו בגלל ש''מה יחשבו עלינו בעולם''. להתמודד עם מה שקורה.

    • אלק אנשים חושבים. אתה מקבל כל מה שהטרוריסטים אומרים

      מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 04:50

      כתורה מסיני. ואתה מחשיב את עצמך לחושב? עם מה בדיוק אתה חושב? עם החלק שכולם יושבים עליו..

    • חיילים מקבלים פקודות ממפקדיהם ולא מרבנים...אתה הבנת? (ל''ת)

      thmhechyui , 17/01/09 09:14

  • 39.

    סופסוף מצאנו גפן אחד שפוי!

    כל הכבוד, 17/01/09 03:19

    כל הכבוד לאייל גפן,מחזיר את הכבוד שאבד קצת לפגנים בשנים האחרונות.

    מילים כדורבנות וטוב שהן יוצאות עכשיו בהתחלה זה כואב... אח''כ יוצא החוצה...


    שבת שלום

  • 38.

    רק שאייל גפן לא היה מעולם בשדה הקרב ויהונתן גפן כן!!!

    מה הוא קופץ, 17/01/09 03:06

    אז נורא קל לדבר על פטריוטיות משורות הלהקה הצבאית ובטח זה לא עושה ממש שריטות בנפש, אבל בחיאת, עדיף שהיית שותק

    • גם פטן וגם ולאסוב היו בשדה הקרב, וזה לא מנע מהם לבגוד (ל''ת)

      אלכס מהכרמל , 17/01/09 04:49

      • גם יוני הקטן לא היה בשדה הקרב.דודו(משה דיין) משך את הפלוגה

        מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 04:57

        שלו לפני שהם ניכנסו לקרב.יונתן בעל השינאה התהומית לאביו שהוא ימני בדעותיו(פטריות) משליך את שינאתו לכל דבר שמריח מפטריוטיות. יונתן הקטן(בשכל) חולה נפש מוכר ומטופל תרופתי,דבר שהועבר אליו בתורשה כמו אימו ואחותו ז"ל. לכן אין מה להיתרגש מהגיגיו צריך רק לרחם עליו...

        • תגובה מגעילה ומלאה בשינאה. (ל''ת)

          עופר, 17/01/09 10:47

      • תודה על ההארה אלכס הפטריוט האמיץ הנלחם עכשיו מהכרמל

        מה הוא קופץ, 17/01/09 07:38

        משום מה מרבית התגובות ברשת מגיעות מהימין, מה שאומר שכנראה שהשמאל נלחם כרגע בעזה (כמו הבן שלי) והימין יושב בבית ועסוק בלכתוב תגובות של אלק פטריוטים

  • 37.

    איל גפן - תודה לך על השפיות

    גלית, 17/01/09 02:46

    ולכל השמאלנים: להיות שמאלני לא חייבים להוכיח שאתה גם שונא את כל מי שלא כמוך - פרטים ומוסדות

  • 36.

    100000חרדים ושסניקים בגילים 18-25לא משרתים בצהל לא עובדים (ל''ת)

    ונחשבים ימניים והם בעצם פרזיטים שאפשר לותר עליהם., 17/01/09 01:30

    • אני מותר עליך אוטואנטישם לפחות החרדים יהודים .אתה לא. (ל''ת)

      מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 07:07

    • אתה טועה- הם לא ימין -הם כסף (ל''ת)

      מפלגת כסף, 17/01/09 09:40

  • 35.

    מה קרה? הרי גם אתה שמאלנצ'יק? (ל''ת)

    נתן.ש מעלות , 17/01/09 01:05

  • 34.

    תודה אייל. אתה מייצג את קולם של כל אלו שבאמת אכפת להם (ל''ת)

    דודו, 17/01/09 01:01

  • 33.

    אייל, אני אוהב אותך. אתה מייצג את הקול שלי בדיוק (ל''ת)

    ארנון, 17/01/09 00:58

  • 32.

    חיץ ברור וראוי בין השמאל השפוי לשמאל ההזוי.

    דווקא ימני, 17/01/09 00:43

    כל הכבוד לאייל גפן!

  • 31.

    גפן הפתאטי משווע לקצת תשומת לב

    אורי, 17/01/09 00:35

    התחיל עם קוק ועבר להסתה פופוליסטית - כמה נלעג.

  • 30.

    צריך אומץ כדי להגיד את האמת

    יאיר ל, 16/01/09 23:49

    הגיע הזמן להקיא מתוכנו את יפי הנפש כפולי המוסר. את אותן נבלות, התוחבים את לשונם ללא בושה לישבנו של כל מחבל מסריח ואח''כ מקללים את קורבנותין.

    • צריך להיות אידיוט כדי לחשוב שמה שכתבת זאת האמת (ל''ת)

      הגי, 17/01/09 07:49

  • 29.

    אנחנו איתך אייל גפן

    CURIEL , 16/01/09 23:38

    אל תחשוש מהאליטה השמאלנית עוכרת ישראל שהפיצה את זרועותיה המורעלות בכל רחבי תבל.
    דברת יפה יישר כוח.

  • 28.

    אתה סתם מקנא בי שאני רזה... (ל''ת)

    יונתן גפן, 16/01/09 23:29

  • 27.

    עוד קניבל מוג לב. לך לאכול משהו אחר ותעזוב את הילדים בעזה בשקט (ל''ת)

    רגיש ומיוסר, 16/01/09 23:20

    • ומה עם הילדים בשדרות בטח לא אכפת לך (ל''ת)

      &&7, 17/01/09 12:30

  • 26.

    אייל אל תפחד ואל תפסיק להשמיע את קולך אם היו עוד כמה כמוך בתשקורת

    מוקיר אותך, 16/01/09 23:01

    מצבנו היה הרבה יותר טוב.
    תשקורת מלשון שקר לכול הסמולנים (מלשון SMALL קטנים) שלא מבינים את הדקויות שלי

  • 25.

    כל הכבוד על האומץ לצאת כנגד הדעה המקובלת בברנז'ה

    תודה לך, 16/01/09 22:47

    יתכן ותשלם על כך מחיר. אבל לפחות נשארת עם מצפון, וזה לא מעט.

  • 24.

    זה לא אנשי שמאל, זה לא השמאל. זה שמאל קיצוני. כמו שלימין יש את ליברמן

    דן, 16/01/09 22:30

    הספק שפוי - גם לשמאל יש כמה הזויים.

    תפסיקו לכנות אותם שמאל.

  • 23.

    הסושי דפק להם את המוח!

    one, 16/01/09 22:03

    אתה צודק אייל. הם פשוט שערוריה

  • 22.

    גפן מיצג דעה (''הומניזם'')תחפש במילון...אתה מתלהם בזיגזג(''פופוליזם'')

    צור, 16/01/09 21:51

    לא ראיתי אותך בשדרות פעם אחת בשמונה שנים האחרונות פופוליסט מגעיל

  • 21.

    חכה למוצש או ראשון שהאנשים נכנסים לאינטרנט ותראה כמה אוהבים אתך אייל

    תודה, 16/01/09 20:57

    תודה שיש מישהו שאומר את האמת ללא פחד

    • חחח-נכון (ל''ת)

      israel, 16/01/09 23:44

  • 20.

    אתה כל כך צודק

    תותח, 16/01/09 20:54

    אתה כל כך צודק

  • 19.

    כנסו ליוטיוב ותראו איזו תעמולה ושטיפת מוח לילדי העולם הערבי! חבל (ל''ת)

    אבל זה המצב..., 16/01/09 20:35

  • 18.

    הנה תמצית הסיבה שיהונתן כותב ככה

    אוהד, 16/01/09 20:07

    30 רקטות נפלו עד כה בשעות האחרונות. רקטות זה, כמו שאתם משחקים עם אבא בים בקיץ, רק שהרקטות האלה הן יותר גדולות ומתפוצצות באוויר. הופלה, אני רואה שהרקטות החמודות האלה מגיעות לבאר שבע.

    - שימו לב לשורה הבאה -

    טוב, מישהו צריך להגיע לשם לא?

    (מתוך פתיתים מהעורף בחורף, ה''מאמר'' של יהונתן גפן מה- 10.1.08)

    וזה כבר אומר הכל

  • 17.

    יהונתן גפן הוא יוצר מוכשר. מה אתה יצרת בדיוק?

    נעמה., 16/01/09 20:05

    הוא פשוט אמר שנמאס לו מהמצב הזה. מהמלחמה המטופשת הזאת שבה מתים הרבה אנשים חפים מפשע. וזה באמת נמאס.

    • אייל גפן לא פחות מוכשר מיונתן

      למה לגדף?, 16/01/09 22:58

      כל אחד כבודו במקומו מונח.

    • גם אני הייתי יוצרת מוכשרת! (ל''ת)

      לני רייפנשטאל, 17/01/09 00:42

      • לנעמה, גם היטלר היה אומן מוכשר,צייר, כתב,הישמיד חצי מעמנו... (ל''ת)

        מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 05:19

    • אז את בעצם אומרת שיונתן גפן הוא ''ילד מפגר''?

      רונן, 17/01/09 00:58

      נמאס לו? לכולם נמאם לא רק לו!!! זאת רמה של ילדים בכתה ג' לחשוב ככה...
      אני בטוח שלחולי סרטן נמאס מהכימוטרפיה...
      את שמעת מישהו מהם צועק נגד זה? לא! ולמה? כי המציאות יכולה להיות חרא לפעמים ולא תמיד היא תוכנית כבקשתך...
      לכולם כואב הלב לראות את ילדי עזה חוטפים...
      יש לך מושג כמה אנשים חפים מפשע החמאס רצח?(בצד שלהם - אני אפילו לא מזכיר את הצד שלנו..) . זהו ארגון רצחני של חיות אדם שמחזיק ביותר ממליון בני אדם בני ערובה - ואם לא נשים לו סוף - זה רק ילך ויחמיר (כימוטרפיה - בהקבלה). ההרוגים הם קורבנות של מציאות מכוערת שכולם נקלעו אליה (באדיבות אנשי ה''בואו נדבר עם החמאס'') וככל שהחמאס יתעופף יותר מהר מהאיזור - ככה יטב לכל תושבי האיזור....
      כמה רדוד ומתנשא יכול אדם להיות באומרו ''נמאס מהמצב''... בוקר טוב אליהו...
      שבת שלום והחלמה מהירה לפצועים משני הצדדים...

  • 16.

    כל הכבוד לך! אחד מהקולות השפויים בברנז'ה

    ליזי, 16/01/09 19:50

    צריך להגביר את הווליום של הקולות האלו דוגמתך אייל גפן.
    לצערנו שומעים רק את אותם יפי-נפש, מכים על חטא שלא חטאנו, בעלי יצר הרס עצמי.
    כבר נאמר: עניי עירך קודמים. ומי שחס על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים. אין מדינה כזו שספונים בה כ''כ הרבה רגשות ודעות, יועצים ודוברים. יהודים, ערבים ונוצרים.
    כולנו בני אדם. והגיע הזמן שבני העוולה יעצרו. שיהיה שקט באיזור לכולם.שבת שלום גם לך. ותשמיע את דעתך בכל מקום. תוציא את אלו שיושבים במחבואם, שקטים על השמרים, מאפשרים רק ליהונתן גפן ולחבריו להישמע. הגיע הזמן לקולות שפויים.

  • 15.

    פופוליסט תראה מי מתלהב ממך...

    ראדר איכות, 16/01/09 19:45

    אם תתאמץ עוד שלוש ארבע שנים תשמע כמו פוליטיקאי קטן ועלוב
    אני רואה שאתה מתאמץ אז בהצלחה

    • פלצן טיפש ומתנשא טיפוסי לשמאל האטום (ל''ת)

      ואתה, 16/01/09 21:39

    • אולי כדאי שתלמד לאיית רדאר לפני שאתה מתנשא, טמבל טיפוסי (ל''ת)

      נו באמת, 16/01/09 21:54

      • אתה מוזמן לפתוח מילון תשאל את החברים הם יסבירו לך מה זה (ל''ת)

        ראדר איכות, 17/01/09 02:56

  • 14.

    שמאל-שפרה ימין- יוסי בובליל (ל''ת)

    דד, 16/01/09 19:41

    • ממש לא -אני שיפרה וימני (ל''ת)

      רד מהענן, 16/01/09 20:58

  • 13.

    משמאל רציונלי לימין אמוציונלי

    שרון, 16/01/09 19:39

    מר גפן, המתכון שלך הביא ליותר ביטחון? פחות רקטות וטילים ופחות נפגעים? אל דאגה, אני לא מדבר על הפלסטינים, אני מדבר על ישראלים. שטויות במיץ!

    אהבת ישראל של הימין מחרחר המלחמה בישראל מביאה לאחדים מאיתנו את קיצם ותביא אלינו לא רק סבל מתמשך ברמת החברה, אלא גם כליה.

    בקשר למר טירה, לא אוסיף יותר מדי על מהותו של מי שהוא המבטא המובהק ביותר של התשלובת הצבאית-עסקית בישראל, שלא נעלמה למרות ''הסכנה של השלום'' (ציניות...). אני רק תוהה על האינטרסים האמיתיים של מר טירה.

    • אתה מוזמן לעבור מדינה (ל''ת)

      **, 17/01/09 02:32

    • לשרון, השמאל הביא לנו את1300 קורבנות "השלום". אז שב בשקט (ל''ת)

      מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 08:07

  • 12.

    כל הכבוד אייל

    רן ת''א, 16/01/09 19:23

    גם אני הצבעתי מרצ בבחירות האחרונות אבל במלחמה מוצדקת כזו וללא כל ברירה אחרת אני בז לשמאל ההזוי שמכתים את השמאל השפוי.

    • לא מבין: איך מעשי קבוצה אחת (שמאל אנטי ציוני) מכתימה שניה(שמאל שפוי)? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 20:23

      • אין שמאל שפוי כמו שאין חמאס שפוי (ל''ת)

        יהודי אמיתי, 16/01/09 22:58

        • הפוסל במומו פוסל... (ל''ת)

          Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 00:13

          • לאחדי, אז תביט במראה.(רמז שמאלן קיצוני) (ל''ת)

            מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 05:00

  • 11.

    לו מאמין שאני אומר זאות מוריד את הכובע בפניך אייל גפן

    יגאל התותך, 16/01/09 18:43

    כאחד שסלד מרוב המאמרים שלך ואפילו תיעב יצאתה גדול במאמר ומראה שיש בשמואל מדי פעם אנשים שגם דואגים למדינה רק תומר איזה מדינה ואיזה עיתון יתן פיתחון פה לבנאדם שלא מפסיק לגדף את המדינה שהוא חי ומתפרנס בה והצבא שהוא מתעב מגן עליו כמובן ישראל ולפעמים אני ממש מתחרט שאנחנו דמוקרטיה כי אנשים עלובי נפש כמו יהונתן גפן לו היה להם פיתחון פה והיו פשוט מוקצים מה לעשות שיהונתן גפן נמצא בצד הנכון והכול מותר

  • 10.

    כל הכבוד לך אייל גפן היית לי לפה (ל''ת)

    כל הכבוד ךף אייל גפן היית לי לפה, 16/01/09 18:19

  • 9.

    טוב לדעת

    אייל, 16/01/09 17:48

    שיש שמאלנים הגיוניים. למרות זאת - בבחירות הבאות כולם ליברמן!

    • I am pro-socialist

      Erik, 16/01/09 18:29

      but next elections --- only Liberman !

    • אולי יתן כבודו הסבר מנומק במה הדמוקרטורה של ליברמן תועיל לישראל.... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 19:39

    • יסביר נא כבודו מה הוא רואה בדמוקטטורה של בריון אתנוצנטרי כמו ליברמן... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 20:20

      • אחדי, ליברמן יקצץ את כינפי ציפורי השיר משמאל.(ציוני אלק!) (ל''ת)

        מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 05:02

        • הסיכוי שליברמן יהיה בממשלה-אפילו של נתניהו-אינו גדול (ל''ת)

          Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 05:09

          • ליברמן-אין ציפי-אאוט

            thmhechyui , 17/01/09 09:22

            ליברמן יביא יותר מנדטים מציפורה ואהוד ברק

  • 8.

    אייל גפן-כל הכבוד, מסתבר שיש עדיין שפויים במדינה!!!!!!!! (ל''ת)

    avyb , 16/01/09 17:31

  • 7.

    מאד מוצדקת והכרחית מכה קשה לחמאס כשהמשיכו לשגר טילים ולא חזרו לרגיעה..

    Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 17:30

    ולכן ההתנגדות למלחמה מיומה הראשון אינה מוצדקת ואפילו אינה מוסרית לאור הבלהות והחרדות של מאות אלפי תושבי הדרום (וכל התיאורים הסרקסטיים של לבוש הודי וכו...מיותרים-גם ההתנגדות של אנשים מיושבים אינה מוצדקת).

    אך באותה מידה מוצדקת המדיניות שהובילה ומובילה מר''צ-ואיתה מחנה רציונלי ציוני רחב-שהמכה האוירית הקשה והרתעתית היתה צריכה להיות הבסיס להפסקת אש והסכם רגיעה מחודש, והכניסה הקרקעית היתה מיותרת לתוצאה המקווה, אך הגדילה את הסיכון למליון תושבי הדרום, לחיי החיילים-וכן, היא עלתה במאות רבות של חיי אזרחים בעזה הנתונים בין הפטיש והסדן

    ותודה על הסירטונים היפים

    • שמאלנות=תבוסתנות ואתה ההוכחה הניצחית (ל''ת)

      ציוני אמיתי, 16/01/09 17:41

      • הוכחה???ראיתי משפט בן חמש מילים וסימן שוויון, אנא עשה עבודת בית טובה.. (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 19:01

    • מה שוב הודנה לחצי שנה או שנה ? הינו כבר בסרט הזה אוסלואיד יקר! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 16/01/09 19:04

      • אלכס-מה יש בהסכם סיום לחימה/רגיעה כעת שלא היה ניתן להשגה לפני שבועים??

        Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 20:18

        רק שבינתיים הכפשנו את דמותנו בעולם, גרמנו לסדקים רציניים באחדות הלאומית העת צרה, החלשנו את המשתרים הערביים המתונים וילסינו עם העולם המוסלמי-וחיזקנו את הקיצונים ומתנגדי השלום בין ישראל לערבים.

      • אלכס-מה השגנו כעת שלא יכולנו להשיג לפני שבועיים(ויותר-בשיתוף עם האו''ם) (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 20:44

        • הוכחנו שבעל הבית השתגע

          יעקב, 16/01/09 21:29

          עד עכשיו נלחמנו מול החמאס בעצימות נמוכה.עשיו העלנו מדרגה והחמאס הבין שאין לנו פחד ואף אחד לא חסין.אין כמעט קווים אדומים והם מבינים שהחלטנו לטפל בהם כמו שערבים היו מטפלים בהם. הערבים מבינים את שפת הכח. כשבירדן בשנת 72 אש''ף הרים את הראש, המלך חוסיין יצא למבצע נגדם והרג 4000 פלשתינאים ומאז יש בירדן שקט. כשהאחים המוסלצים עשו לממשל הסורי צרות בעיר חמאת בשנת 82, חאפז אל אסד יצא למבצע שבו נהרגו ע''י הצבא הסורי 30 אלף אזרחים סורים ולא רק שהוא לא התנצל, הוא היה גאה בזה ודאג שהתמונות של ההרס והגופות יגיעו לכל סוריה, כדי ששאר האזרחים ידעו מה יקרה להם אם הם יתקוממו ומאז יש שקט בסוריה. פעם ראשונה שהצבא שלנו עושה מבצע בלי למצמץ וללא התעסקויות בהתנצלויות. אל ג'זירה עושים לנו עבודה טובה בכך שהם משדרים לעולם הערבי את הזוועות, כדי ששאר הארגונים יבינו מה המחיר של התעסקות עם ישראל. צריך להמשיך עוד כמה ימים עם המבצע ואז לצאת ללא הסכם מעזה,כדי לא לתת לגיטימציה לחמאס והדבר הכי חשוב זה להיות עקבי בתגובות. קבענו תג מחיר על פגיעה בריבונות המדינה, זה לא יביא לנו שלום, אבל שקט לכמה שנים באזור זה יביא.המבצע הזה הוא סוף לתגובות הפרופורציונליות. פוגעים בריבונות ישראל, אז ישראל תשתגע עליכם, כמו ששלטון ערבי היה עושה לכם.

          • אבל...כולם יודעים שאנחנו משוגעים-אחרי 40 שנות שלטון כיבוש עוד לא למדנו

            Ehad Haam-Zioni, 16/01/09 23:48

            שלא צריך להמשיך להזיק לעצמנו בהמשכו והיצירת סיחרורי דמים.

            כ10000 הרוגים נגרמו לנו כתוצאה מתודעת ''הכיבוש יימשך לנצח'' מאז ששת הימים, ועוד כמה מאות הרוגים על ידי ''הטרור סרבן מהלכי השלום''

            לעומת זאת נסיגות מלאות בהסכם משטח כבוש בדרך הביאו להקטנה משמעותית מאד של ההרג והטרור

            אז לא חבל על חיי אדם אצלנו????

          • אלכס-משום מה אני חש שהמבצע הקרקעי נועד לספק סיפוק פסיכולוגי של הימין..

            Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 00:24

            והמרכז/זמאל השלטוני הוא כמו תמיד חלש ונגרר אחריהם....

            ואני מקווה כי תגובתי על כעשרת אלפים הרוגי תחושת ''הכיבוש הוא לנצח'' תתקבל-וגם משיכת משא ומתן על שלום למשך שנים הביאה להתחזקות מתנגדיו ומאות הרוגי ''סרבנות השלום'' אצלנו ועשרות רבות אצלם.

            ואילו נסיגה מלאה בהסכם איפסה כמעט חללים אלו אצלנו - כמובן בתנאי שנשאר מדינה חזקה היכולה להגן על עצמה ולהכות חזק, אחרת השטן יעלה להם לראש והם ישתכרו מהתעמולה של עצמם (כמו לפני ששת הימים-ובמידה רבה מלחמת לבנון והטריגר למלחמה הזאת (שהוא יותר מורכב כי הכיבוש החלקי נמשך, אך חזית הסירוב בשלטון בעזה אחרי מהפכה צבאית)

          • Correction Husein killed 100,000 palestinians in 1970 (ל''ת)

            Anti-Terror, 17/01/09 02:28

        • מה הושג בשלושת השבועות. חדשות טובות וגם קצת רעות.

          ASCH, 16/01/09 21:33

          1. ישראל דחתה קריאה מפורשת של האו''ם להפסקת אש.....וכלום לא קרה. לא ''לחץ בינלאומי בלתי נסבל'' ולא ''סנקציות נוראות'' ואפילו בית הדין בהאג טען ש''אין לו סמכות לחקור את ראשי המדינה''. טוב מאוד בשבילנו-למדנו שיש לנו יכולת עמידה פוליטית בגיבוי המטרות המדיניות-בטחוניות שלנו. רע מאוד בשבילך: אתם במסגרת אג'נדת ''שלום עכשיו'' שלכם רימיתם את העם, הורדתם את רוחו והשפלתם אותו במשך כ-17 שנים, תוך נסיון ''להוכיח'' לנו שאף אחד לא יתן לישראל להגן על עצמה ולכן חייבים להכנע לתכתיבים של ארגוני הטרור והמשטרים הפשיסטיים מסביבנו, רק בשביל להביא פתק חתום מהראיסים שלהם ולייצר עוד הצגות ריקניות של פרסי נובל על ''מדינאות ה''שלום'''' באוסלו.
          2. איחוד חסר תקדים בעם המבין היום שגורלו הוא בידיו, ומה שקובע את השארותו במזרח התיכון, הוא- מדיניות מכובדת של עם אמיץ, הנכון להגיב בכח על פשעים נגדו מהצד הערבי. אתם ניסיתם לפורר את העם ע''י יצירת עודף אינדיבידואליזם, של ''אני והג'יפ שלי, ושיישרף העולם''. הדבר היה הופך אותנו לאוסף פחדני של פרטים מבוהלים ולא עם. שוב, חדשות טובות בשבילנו, רעות מאוד עבורכם.
          3. צחוק הגורל הוא, שדווקא מפלגות השמאל: העבודה קדימה פתחו במלחמה וריסקו את כל השקרים שהשמאל עצמו ניסה להחדיר לעם ישראל האומלל במשך 20 שנים.
          4. ריסוק נוראי של החמאס, גידול בהרתעה, תוך השארת החמאס בשלטון בעזה. מה שטוב לנו, ורע עבור השמאל הקיצוני.
          5. שיפור עמדות ישראל בהסכמים שאחרי שוך הקרבות. במזרח התיכון, רב הנסתר על הגלוי, ואם המוחות שהתוו את האסטרטגיה חשבו שצריך להכות 3 שבועות ולא 3 ימים, קטונת מלבקרם. ללא ספק, הבנתך בנבכי המזרח התיכון קטנה היא, וקטונת מלבקרם.
          ..............
          ונסיים בתפילה למען כולנו: אזרחינו, ילדינו ועתידנו- ''כה יהי רצון מלפניך, ה', ובריסוק השמאל תנוחם ציון''.

          • את השמאל אפשר להביס בבחירות-לא חבל על חיי חיילים להגשים את חלומך הרטוב (ל''ת)

            Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 00:16

          • כל מילה, תגובה מצויינת

            אלכס מהכרמל , 17/01/09 04:47

            ישראל חייבת להשתלב במזרח התיכון ולאמץ את תרבות המלחמה האכזרית שלו.

            • אחדי, מה שהשגנו זה החזרת ההרתעה,ויותר מזה השגנו אחדות של

              מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 05:16

              90% מהעם היהודי.חוץ ממספר קטן של הזויים רוב רובו של העם לא רוצה לחזור לדרך "השלום" של קיצוני השמאל(אתה בתוכם) החזרנו את האמונה בצידקת הדרך.אנו בדרך הנכונה,אנו עומדים לפני גרוש האויבים שלנו מארצנו.הציבור ברובו התעורר ומבין שלא יהיה שלום עם השבטים הברברים הערבים.(מה שאתם בשמאל מכנים פלסטינים) מה שעוד רוב העם הבין זה את המישגה ביחס למתישבי יהודה ושומרון וחבל עזה(מה שאתם בשמאל מכנים מיתנחלים)הם מלח הארץ והם היחידים שמקימים הלכה למעשה את החזון הציוני. נימאס לנו כל קישקושי השמאל הפוסט מודרני ופוסט ציוני שהובילו אותנו לפי תהום. זו מדינתנו האחת ולא נסכים לחלוק אותה עם טרוריסטים. הבנת...

              • מר ''חפש אותי''-הם ''מלח שנוריסטי''-אנחנו מביאי ''לחם'' ואתה סתם ''חלם''......

                Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 06:57

                וברצינות, יש אחדות לגבי הצורך במכה קשה לאויבנו הדבקים בטרור, יש רוב של שני שליש שנואש מהסיכוי להשיג שלום, העם חצוי בין סרבני המשא ומתן לתומכים בו, ויש רוב של שני שליש המבין שאם נגיע לשלום הוא יהיה על בסיס שתי מדינות בקוי 67 עם תיקונים הדדיים-ובירתם בחלק הערבי של מזרח ירושלים.

                ....ומדינתנו האחת היא מדינת ישראל-המתנחלים נמצאים מחוץ לגבולות המדינה.

                • לאחדי, תמשיך ליתמון את הראש בחול ולדמיין על שלום שלא יבוא

                  מוישה זוכמיר א"י , 17/01/09 08:25

                  לא מפני שאנו לא רוצים, מפני שאין עם מי לעשותו. ובנתים המתישבים היקרים מגינים עלינו.אם בצבא ואם בהיתישבות. רוב המתישבים עובדים ומתפרנסים בכבוד ומביאים לחם.להזכירך את החממות והעסקים המשגשגים בחבל עזה(לפני הגירוש)את יקבי רמת הגולן(יינות ירדן)ועוד..
                  בקשר אלי, שתגיע אלי בעוד 1000 שנה נדבר.(גם בשכל גם בהשכלה וגם חומרית)אגב חכמי חלם מתארים יותר אותך, אני איני חי בחלומות ואתה?

            • אלכס ואשך(?)-ברצוני לבשר לכם שמנהל בית הספר המופקר וסגנו הנוכל מוחלפים

              Ehad Haam-Zioni, 17/01/09 05:25

              ואפילו נערך דיון ענייני על הצורך להעמידם למשפט (אמריקאי) על פשעי מלחמה ומעשים הנוגדים את החוקה (ולמרות שאינני חושב שזה יקרה כדי לא לערער את אמריקה בעת הקשה, הנימוקים של מומחי המשפט הם כבדים מאד).

              בכל זאת המנהל החדש (אובמה וסגנו ביידן) וצוות מובילי מדיניות החוץ והבטחון שלו בראשות גנרל גים גונס, הילרי קלינטון שרת החוץ, סוזן רייס השרה השגרירה לאו''ם ודניס רוס הממונה על אירן והמזרח התיכון, ינווטו בהקדם האפשרי (בהתחשבות ועדינות אך בנחישות ודבקות במטרה) משא ומתן אזורי לשלום בין ישראל לכל העמים בשכנותה, ולאחר שלום עם פלשתין וסוריה (הכל על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים) יכירו כל ארצות ערב בישראל.

              עוד נכונו לנו דיונים שבהם אראה אותכם מתפתלים על הרצפה בזעקות גוואלד-כבר ראינו זאת בהסכמי ההפרדה בין ישראל למצרים וסוריה-ובהסכם השלום עם מצרים (ודווקא עם מנהיג ראשון מהימין, אך הנשיא האמריקאי לא נתן לשתי הפרימדונות לשחק צ'ילבא)

              • מה שמוכיח את טענתי-

                ASCH, 17/01/09 09:57

                אתה בוגד הדוחף גורמים בינ''ל להתערב במדיניות ישראל. לגורמים הללו אינטרסים השונים משלנו אף שאתה סבור שהם ידידותיים. ואתה טוען שאת השמאל ניתן ''להוריד בבחירות''. כמה שקר וצביעות יש בך. נוריד אתכם בבחירות, ואז תרוצו להלשין לכל גורם חוץ על ''המדיניות התוקפנית של ישראל''. אתה יורד לרמת התקפות אישיות בוויכוח כשאין לך מה לאמר, וקורא לנו בשמות גנאי, תוך ירידה לרמות של גן ילדים. ואני לא מגיב לך ועבורך, כך שלא תחשוב יותר מדי שאתה ממש חשוב בעיני. וגם, לא חשוב לי לאמר את המילה האחרונה בכל דבר, בניגוד לך, כך שאל תצפה שכל טוקבק ילדותי שלך מספיק חשוב כדי להשקיע זמן בהקלדת תשובה. לחלקם, אני מרגיש שאני משפיל עצמי אם אענה באותה רמה תרבותית שכתבת. אני מגיב כדי שאחרים באתר זה יקראו אותי ויקראו אותך, ויפתחו עיניהם. כל העם צריך לדעת על החתרנות שלכם נגד מדינת ישראל תוך שירות אג'נדה של גורמים זרים, לעתים קרובות עויינות את ישראל. אתם שם במר''צ קיצוניים לא שפויים, בדיוק כמו החמאס. וכל העם שיידע מה קורה כשנותנים לכם את הכח, כמו בשנות ה-90 ואיך השתלטתם על השיח הציבורי, בסיפוח זוחל של התקשורת הישראלית ובתי המשפט ואקדמיה למדעי הדשא, תוך הפצת הרעל השקרי שלכם וגרימת נזק למדינת ישראל.

                • אתה מוזמן חעבור מדינה ושם תחיה עם ערבים (ל''ת)

                  **, 17/01/09 12:37

  • 6.

    צודק לחלוטין

    י ענבי, 16/01/09 17:25

    נמאס מיפיי הנפש. עניי ערך קודמים. מיליון איש הם לא הפקר.

    • תעות בהגדרה:

      ASCH, 16/01/09 21:05

      יפה נפש הוא אדם שומר חוק, התורם לסביבתו, עוזר לחלשים, מציל בעלי חיים, ועוסק במתן בסתר. אדם אטום, טיפש, מתנשא ועסוק בהכפשת עמו אל מול אומות העולם בפרהסיה והמפגין בכיכר מלכי ישראל למען ארגוני הטרור של האוייב, וזורע דה-מורליזציה בעמו שלו הוא....בוגד ונבזה. כל דבר, רק לא ''יפה נפש''.

      • יש לך טעות במילה תעות (ל''ת)

        לא נורא, 17/01/09 08:57

  • 5.

    כתבה מעולה - הוצאת לעם ישראל השפוי את המלים מהפה (ל''ת)

    ירושלמי, 16/01/09 17:20

  • 4.

    תחזקנה ידיך

    י ל ד , 16/01/09 16:53

    ההבדל בין עם לאספסוף.

    אינני מגיב מלבד במילים,
    "נהניתי מכל מילה שלך".

    • גם אני!! (ל''ת)

      נילי, 16/01/09 18:30

      • גם אני (ל''ת)

        דרום, 16/01/09 20:59

  • 3.

    אתה כל כך צודק, אלה אפסים שיודעים רק לשפוך ארס (ל''ת)

    ישראלית, 16/01/09 16:42

  • 2.

    תגובה 1 היא בדיוק מ.ש.ל למאמר הזה

    משפט חפיפה, 16/01/09 16:35

    האטימות, הביטול, השחצנות, ההתנשאות, חוסר הפתיחות, חוסר ההקשבה, והמאוהבות העצמית של השמאל הנאור-סבלני-פלורליסטי-ליברלי-לי-לי-

    • שכחת דבר מה: חוסר התבונה שלהם, אי-מוסריותם...

      ASCH, 16/01/09 21:00

      וצביעותם הפחדנית אל מול פני האוייב שכל רצונו- לזרוק אותנו לים. עם פתק חתום מהראיס ופרסי נובל או בלעדיהם.

    • השמאל מסומם מאגו טריפ וחשיבות עצמית (ל''ת)

      שי, 17/01/09 01:00

  • 1.

    אל תבלבל את המוח

    רון, 16/01/09 16:24

    המלחמה מיצתה את עצמה,עכשיו צריך הפסקת אש.

    • איזה מוח? שלך? איפה? (ל''ת)

      נו באמת, 16/01/09 16:33