• 262.

    הכחידו את נמלת האש!!!

    XxOmriCoolxX, 08/08/10 12:14

    יש להכחיד את נמלת האש מהארץ ואפילו מהעולם נמלה האש עוקצת עקיצה מאוד חזקה כמו כוויה נמלת האש פוגעת במיגוון הביולוגי והורגת את הנמלים השחורות נמלת האש לא מאמינה בחוקים העולם חייב להכחיד את הנמלה הזו עכשיו כי אם לא היא תתרבה ותיתרבה כך שלא יהיה אפשר להכחיד אותה ביכלל

  • 261.

    שהרייטינג יירד תבינו את המסר ! מחרים את ערוץ 2 (ל''ת)

    מיכה, 19/01/09 15:02

  • 260.

    רותי סיני היא אכן אבידה גדולה לעיתונות

    שמעון, 17/01/09 20:23

    אני תקווה שתמצא לה במה נוספת ואולי אף ראויה יותר מאכסניית ''הארץ'' הבוגדנית

  • 259.

    אין קשר בין הארץ המתאבד לעצומת אנשי הימין

    גילה34, 16/01/09 19:56

    שני עניינים כל כל שונים. רותי סיני היא חלק מהתאבדותו הפומבית של עיתון הארץ שמפטר את כל נכסיו האמיתיים לטובת צעירים שמרוויחים בתקווה. היא פוטרה על ידי אלפון הנקמן. העצונה נגד יונית היא חלק ממסע ההפחדה של ימין מטורף שרוצה להפחיד את כל מי שלא חושב בימין.

  • 258.

    תוחזר רות סיני ,תפוטר יונית לאלתר !!

    herison, 16/01/09 11:32

    פשוט , לא?

  • 257.

    רותי סיני - מי שמכיר את

    מי שמכיר את רותי, 16/01/09 10:38

    סיני יודע שהיא צבועה אמיתית. אחת שגדלה בבית עשיר, ילדת שמנת שכל מה שמעניין אותה הוא כסף, וקריריה. שתמיד הצביעות שלה יוצאת לאור. קודם בארה''ב ועכשיו בישראל. תמיד כותבת כדי להרשים ולקצור רייטינג. מחפשת איך להיות פופוליסטית. נוכלת על חשבוננו. לא חשוב מה הדעות הפוליטיות שלה, כעיתונאית היא עלובה ולא ישרה. ברכות לפיטוריה

    • כמה רוע צריך בן אדם כדי לכתוב תגובה כזו??? (ל''ת)

      מי שלא מכיר את רותי, 16/01/09 21:09

    • טונות של ארס וטפשות

      הדס, 20/01/09 12:23

      גם אני מכירה את רותי, אבל מתקשה להבין מהיכן עזות המצח, בורות וטופשות שהניעו אותך לכתוב מסר ארסי ומרושע זה. אז מה אם גדלה בבית מבוסס, זה מעצים את גדולתה שבחרה לסקר נושא כפוי טובה אך חשוב כרווחה, זה רק לזכותה שלא הגיעה לשם ממעמקי הביבים כמוך!

  • 256.

    טלי ליפקין שחק רוצה לכפות על הציבור את דעותיה השמאלניות...

    טלי פחימה - ליפקין שחק, 16/01/09 10:37

    הציבור לא טיפש גב' טלי פחימה - ליפקין שחק.

    הציבור משכיל ברובו ויודע מה הוא רוצה לראות ולקרוא ומה לא.

    כוחך היחידי הוא עורכיו האולטרה שמאלנים של העיתון בו את כותבת.

    מאמרייך נגועים בצביעות שמלאנית טיפוסית ובהתנשאות יהירה.

  • 255.

    כאות הזדהות עם אחיה הפלסטינים, ממליץ ליונית לעטות רעלה בזמן שהיא משדרת (ל''ת)

    ואז גם לא נצטרך לראות את פניה הקפואים של גב' פריזר, 16/01/09 10:36

  • 254.

    שמאלנית סהרורית ומופרעת, במדינה אחרת היתה עומדת לדין על בגידה (ל''ת)

    עברתי לערוץ 1 - ינון מגל מצויין, 16/01/09 10:27

  • 253.

    אלתרמן אמר את זה ב 1955

    nadler_m , 16/01/09 10:24

    נתן אלתרמן, הטור השביעי, תשט"ו (1955)


    נשער כי תותח ערבי אחד,
    תותח קט, בן-בלי-ערך, יורה נים-לא-נים
    ירייה רק אחת, לשבועַ בלבד,
    אל שטח מערכות העתונים.

    נשער כי עורכי-עתונים לישיבה
    מזדמנים במקרה, ובשובם לעת-ערב
    איש רעו שואל: איך אצלכם בסביבה?
    ומשיב הנשאל: הטרדות קלות-ערך…

    הטרדות של שגרה. הסביבה דוממה.
    רק מפעם לפעם, באמצע המלאכת,
    יורד איזה פגז עלוב של מרגמה
    בשטח מזכירות-המערכת.

    חוץ מזה כמעט אפס. מטוס מנמיך-טוס,
    ועם-שחר צליפות אחדות אל הדפוס.

    ואומר השני: סביבתנו גם לה
    אין עילה לתלונות. רק אחת לשבועיים
    יורה אלינו מין בזוקה אומללה
    הישר בחלונות ובדלתיים.

    לפעמים איזה הוביצר בנו הולם.
    אך איננו עושים מזה עסק שלם.

    ואומר השלישי: כן, אחים, יהיה רע
    אם נגיב הגבות על מקרים שכאלה.
    תמול אצלנו כמעט נהרסה התקרה, -
    אבל מילא.

    כך דברו העורכים, ולבי (שנימת
    אקטיביזם-מובהק לא נימת יסוֹדוֹ היא)
    סח לי חרש: ראה כי שוכנעתי כמעט
    מן היחס הזה הסטואי.

    ורק רחש ספק בי שאל, אם אמנם
    לא היה מתערער מעט קו השכנוע
    לו שכנו באמת עתונינו אי-שם
    והיו מקבלים "רק" פגז לשבוע…
    רק פגז לשבוע – לא כן? – עם צליפות
    אחדות בכל-יום אל חדר הישיבות…

    יתכן כי היו הם דורשים אז בקול
    לסלק ויהי-מה כל עמדה של טיווח…
    יתכן והיו דורשים זאת בלי כל
    הסתייגות… מי יודע את דרך הרוח…

    העיקר לפעמים (זאת הרגשנו מכבר)
    אינו כן-אקטיביזם או לא-אקטיביזם…
    העיקר הוא שקצת ברחוק מן הספר
    קל לדון בדברים מעמדה של כתיביזם…

    זה משפיע.. משפיע אולי על שורשן
    של דעות. טוב דיון שצלול ומקיף הוא,
    אך נקבעת אולי השקפת הפרשן
    גם לפי המקום שממנו משקיף הוא...

  • 252.

    יונית משדרת מעיין רצינות תהומית - (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/01/09 10:14

  • 251.

    גם אני הפסקתי לראות חדשות בערוץ 2

    רונה קיגל, 16/01/09 10:13

    פשוט לא יכולה לראות את העצב שלה שהחמאס מופצץ

  • 250.

    הצופים לא רוצים אז מה העיתונאים מתערבים (ל''ת)

    הצופים, 16/01/09 10:00

  • 249.

    היא פשוט מגישה גרועה, שמראה אי-נוחות וחוסר בטחון מול המצלמה.

    אריק, 16/01/09 09:32

    אם תשימו לב, תמיד כמה שניות לפני שהיא מסיימת לדבר על הידיעה הבאה העיניים שלה כבר זזות הצידה לפרומפטר בתחושה של ''נו, שהסיוט הזה יגמר כבר ונצא לעוד כתבה''

  • 248.

    בחורה בת 25 לא יכולה למלא תפקיד שכזה.! אז יש לה הבעה רצינית...אז מה? (ל''ת)

    ולמה לא פורסמה התגובה הקודמת שלי? הובטח לנרשמים.., 16/01/09 09:16

  • 247.

    התקשורת מגינה על עצמהובלחמה הם היו נגועים (ל''ת)

    דוד, 16/01/09 08:53

  • 246.

    אחרי המלחמה תוקם ועדת חקירה שתבדוק ןתחקור תחת אזהרה את יונית לוי (ל''ת)

    דניאל, 16/01/09 08:39

  • 245.

    חשש כבד שהגולשים התוקפנים מייצגים שכבה רחבה בציבור

    גל, 16/01/09 08:38

    מדברי הגולשים עולה פחד, תוקפנות, חוסר כבוד לזכות הבור של האחר. יש סימנים שלא מדובר רק במתי מעט גולשים אלא שהם מייצגים שכבה רחבה שלא מסוגלת לסבול שום קול נגדי, ושום דעה שונה מדעתה. זה מעורר מחשבות נוגות על היותינו מדינה דמוקרטית וליבראלית. משלטון של פחד וסתימת פיות אפשר רק להפסיד.אם זה מה שיקבע אתהטון, לא תהיה כאן מחשבה פתוחה,ולאיצירה, ואנשים עם ראש פתוח פשוט יעזבו את הארץ. ואלו אנשים יצרנייםשחלק גדול מעושרה ועוצמתה של הארץ תלויים בהם.

    • הבעייה הפוכה- המיעוט הקטן מחזיק את הרוב בצבת ברזל (ל''ת)

      רועי זנדבר, 16/01/09 08:50

  • 244.

    יונית הדבר הטוב ביותר בחדשות ערוץ 2 (ל''ת)

    הרוב הדומם, 16/01/09 07:02

    • אם היא כזה טאלנט שתלך להשרדות ולא תעסוק בשטיפת מוח והתיפייפות שמאלנית (ל''ת)

      נעמה זוננפלד, 16/01/09 08:53

    • אם היא כזה ''טאלנט'' למה הפסקתי בגללה לראות חדשות ערוץ 2 מרוב גועל? (ל''ת)

      זיו קופרמן, 16/01/09 08:54

  • 243.

    יונית וסולימאן אשפי....את שני

    המפציץ, 16/01/09 06:18

    המשת''פים האלה צריך להעיף מהמדיה..ממש בושה
    בזמן מלחמה תורידו כתבים עם דעות פרו פלסטיניות מהמדיה ..לא חסר מחוץ???

    • צודק (ל''ת)

      איתן, 16/01/09 09:07

  • 242.

    הפסקתי לראות חדשות בערוץ 2

    אא, 16/01/09 05:48

    הדרך הכי קלה זה להתעלם מחדשות בערוץ 2
    כשיראו שאין להם צופים לא יהיה להם בררה
    אלא להחליף אותה
    האמת שבזמן האחרון לא רואה ערוץ 2 בכלל
    פשוט זוהי מחאה שקטה שלי

  • 241.

    Yonit Levi

    Dave Hirsch, 16/01/09 04:24

    Yonit has a terrible body language radiating fake seriousness, commenting unintelligently. I have to admit that for the first time ever that I can not watch news on Channel 2 when she is the anchor. Take her off the news. Bring a person that is more believable

  • 240.

    יש להחרים את ערוץ 2 עד שיפטר את הסרח העודף הניקרא יונית לוי

    Alon, 15/01/09 22:28

    יש להחרים את ערוץ 2 עד שיפטר את הסרח העודף הניקרא יונית לוי

  • 239.

    ל-235

    מוזיקלי , 15/01/09 22:24

    לא צריך להיות ימני ובטח לא בהמה כדי לבקר אותה. ואם אני מבקר אותה אז ברור מה מרגישים אנשי ימין. יחד עם זאת אני נגד העצומה וציד המכשפות וחוצמזה יונית השתפרה ללא הכר.

    תלחץ על הלינק http://www.israblog.co.il/265902

    ותקרא בבלוג שלי את הפוסט "מופע האימים של יונית לוי" ואז אולי תבין.

  • 238.

    אם באותה הזדמנות יסגרו גם את עיתון הארץ ,המדינה תרוויח (ל''ת)

    ציוני, 15/01/09 22:24

  • 237.

    אם באותה הזדמנות יסגרו גם את עיתון הארץ ,המדינה תרוויח (ל''ת)

    ציוני, 15/01/09 22:24

  • 236.

    אם באותה הזדמנות יסגרו גם את עיתון הארץ ,המדינה תרוויח (ל''ת)

    ציוני, 15/01/09 22:22

  • 235.

    תגידו בהמות יש פה מישהו שיכול להסביר מה יונית עשתה?

    צחי, 15/01/09 22:00

    אני מנסה להבין מה קרה? על מה המהומה? על מה היא בכתה? אבל רק גידופים יש פה

    • 235 היא התבהמה כמוך (ל''ת)

      יונית הביתה, 15/01/09 22:23

    • היא משרתת את החמאס (ל''ת)

      יוסי, 16/01/09 04:54

    • סיוע לאויב בשעת מלחמה (ל''ת)

      פשוש, 16/01/09 04:55

    • חברה שלך יונית לוי משרתת את החמאס

      חכם מצחי הבהמה, 16/01/09 08:48

      חברה שלך צחי שקוראים לה זונית לוי משרתת את החמאס ולכן צריך להעיף אותה ואותך דחוף לעזה ועדיף כמה שיותר מהר

      • היא לא חברה שלי וניסיתי רק להבין מה קרה איתה?

        צחי, 16/01/09 18:01

        וחוץ מגידופים אין לכם שום הסבר

        • תגובה לצחי לא יודע מה רוצים מיונית לוי?????..

          חכם מצחי הבהמה, 17/01/09 01:44

          אני אתן לך תשובה מה רוצים מיונית לוי ? יונית לוי במהלך המליחמה האחרונה הביע הזהות עם תושבי עזה והחמאס?

          היכן הייתה יונית לוי 8 שנים כאשר ירו על תושבי שדרות ועוטף עזה?????.....

          לכו יונית חייבת לעוף ומייד

  • 234.

    בעיתונות (ל''ת)

    מחפשים כתבי פרווה, 15/01/09 21:38

  • 233.

    לא רואה אותה ולא סובל אותה גם כן ''טלנט'' כמו מלפפון חמוץ (ל''ת)

    רוב העם אינו בשמאל, 15/01/09 21:30

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      קרעת אותי עם ההגדרות שך, 16/01/09 04:55

  • 232.

    יונית לוי על הפנים

    אור, 15/01/09 21:17

    יש יפות ממך ומוכשרות יותר את סיימת את תפקידך.

  • 231.

    eladmor10@walla.com

    elad, 15/01/09 20:50

    מה את בכלל מבינה צעירונת אין לך בכלל זכות דיבור! שאת מכניסה את אפך הגדול לענייני ביטחון שאת לא מבינה.
    כדאי כבר שבחדשות יבינו שהעם לא שמאלני כמו שמנסים להשפיע עלינו בשטיפת מוח שמאלנית.
    אך זו חוצפה וחוסר מקצועיות עיתונאית ואף גובל בסיוע לאוייב בשעת מלחמה.
    שמונה שנים שתקו בערוץ 2 על כל הטילים שנורו על ישראל, עכשיו נזכרו להיות הומניים.

  • 230.

    פשוט להחרים את החדשות של ערוץ 2

    מיכל ירושלמי, 15/01/09 20:21

    נמאס כבר משונאת ישראל הזאת

  • 229.

    עוד באותו עיניין.. .! בעד יונית

    בעד, 15/01/09 19:28

    אני לעומת זאת בעד לכלול את יונית לוי בהסכם הפסקת האש.ולפטר אותה רק לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף ומבחינתי שתמשיך לשדר שם מימלא כבר לא צופים בערוץ זה והרייטינג שלהם צונח בהתמדה. אני כבר לא צופה בערוץ זה ולא רלוונטי מבחינתי. אם הייתי יכול להוריד ערוץ זה מחבילת הכבלים הייתי עושה זאת.זהו המעט בו אנו יכולים להעניש למשהוא שמפריע לנו בעין ובאוזן.

  • 228.

    קשקשנית יונית מושכת אש בגלל השמאלנות של התקשורת כולה ושלה אישית

    אבי, 15/01/09 19:27

    לא סלבריטי ולא נעליים.

  • 227.

    מעל 200 תגובות

    אור הנר, 15/01/09 18:58

    של אנשים שלא מבינים מימינם ומשמאלם אבל פותחים את הפה בזכות הדמוקרטיה שאותה אתה שואפים להמית...

    • מי שמך למבקר המבקרים?

      לינדנשטראוס, 15/01/09 21:34

      לך הביתה ופיפי ולישון...

    • ומה את יודעת? סתכלי על התגובות ותביני שאת מאלה שלא יודעים מה הם רוצים! (ל''ת)

      אז פשוט תסתמי ותתני ליונית ללכת הביתה בכבוד, 16/01/09 04:57

  • 226.

    יונית לוי

    מה זה משנה?!?!, 15/01/09 18:36

    יונית לוי בכלל לא אשמה, כולם בטלוויזיה שמאלנים... השמאלנים ממש מעט בארץ אבל נותנים להם הרבה שעות שידור בטלוויזיה, אני לא חושבת שיונית לוי אשמה..

    • זה שאחת כמוך חושבת זה הישג (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:26

      • גרשו את YOSI

        מאבחן קטנים, 15/01/09 22:00

        יש פה מגיב סדרתי בשם YOSI עם פה גדול וז.. קטן שעל כל תגובה - כמו אוטומט - כותב ''פשיסט, פחדן, מחרחר, מלחמה, טיפש''

        הבנו!! חלאס!!!

  • 225.

    יונית לוי היא ממש לא טאלנט. אפשר לותר על נוכחותה בחיינו (ל''ת)

    לא מהססת, 15/01/09 18:29

    • מישהי מקנאה פה (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:27

  • 224.

    אל תשכחו שגם בערוץ 10 יש את מיקי חיימוביץ'

    רוני דניאל שולט !, 15/01/09 18:25

    שהיא גם פעילה בשמאל הקיצוני .
    אבל לה לעומת יונית יש רגשות כלפיי שני הצדדים , והיא לא זורקת עקיצות במילמולים !
    המבטים של המסיתה הזו ( יונית ) מפריעים לי בעין .

  • 223.

    שום טלנט. יונית לוי שמאלנית מטומטמת (ל''ת)

    רז, 15/01/09 18:10

    • זה הדבר הכי חכם שיכולת לכתוב טיפש? (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:29

  • 222.

    WHO CARES???? (ל''ת)

    אחד שלא איכפת לו, 15/01/09 17:32

  • 221.

    פיטורי רותי סיני - התאבדות עתונאית של ''הארץ''

    רפי, 15/01/09 15:46

    כיום, בעידן הרייטינג, תפקידה של העתונות הכתובה שונה לחלוטין מתפקיד הטלוויזיה ולכן הם לא מתחרים באותו מישור ואי אפשר להשוות בניהם.
    רותי סיני היא מסוג העתונאים שבגללם אני ממשיך לקרוא בהם - היא נוגעת בבעיות האמתיות של החברה וממלאת את תפקידה של התקשורת כ''כלב השמירה של הדמוקרטיה''.
    חשוב שיהיו אנשים שלא עושים חשבון ומביאים לקורא מידע אמין - אפילו אם זה לא בקונצנזוס.
    אני אפסיק את המנוי ל''הארץ'' אם לא יחזירו אותה לתפקידה בזמן הקרוב וקורא לכל המינויים לנהוג כמוני!!!

    • גם אני (ל''ת)

      הדס, 20/01/09 12:26

  • 220.

    הגיע זמן שיונית לוי תגלח את השפם שלה. זה שהיא מזדהה עם ערבים

    נתן.ש מעלות , 15/01/09 15:34

    זה לא אומר שאנחנו חייבים לסבול את פרצופה המשופם בסגנון מוסלמי על המרקע

    • תסתכל במראה ותכיר חזיר שוביניסט פשיסט (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:30

      • אני מוכן לתרום לך ראי

        הזגג בטיטו, 15/01/09 21:36

        בשביל שתראה את הכיעור הנפשי שמתפרץ ממך

      • לyosale

        רוני60 , 16/01/09 00:47

        אתה חתיכת דפוק ברמות.לך חפש\\י מי ינענע אותך,

      • הסתכלתי ואתה צודק (ל''ת)

        יונית לוי, 16/01/09 04:58

  • 219.

    רותי סיני הגרועה שבשמאלנים. תומכת ב''שיבה זוחלת'' וחיסול מדינת היהודים.

    יעקובי, 15/01/09 15:24

    רותי סיני שמאלנית אנטיציונית פעילה. היא פועלת לשינוי הדמוגרפיה במדינת ישראל בדרך לחיסול ישראל כמדינת יהודים: תומכת בהחדרת פלסטינים לישראל במסגרת מה שמכונה ''איחוד משפחות'', באזרוח ילדי עובדים זרים, ובהצפת המדינה בפליטים מאפריקה. זה הסוציאליזם שלה. אין לה שום רגש יהודי וציוני.

    • לזה קוראים כנראה משהוא שאתה לא מכיר - אנושיות (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:32

  • 218.

    ואני הכרתי עיתונאית שהיתה עסוקה במלחמת לבנון הראשונה ביחסים אינטימיים

    שימון, 15/01/09 15:08

    עם מפקד האוגדה, ממש בתוך לבנון באיזורי הקרבות. למותר לציין כי היא היתה אז נשואה, וגם הוא...
    אז??

    • אתה ההוכחה ששוביניזם ופאשיזם באים מימין (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:33

      • אתה ההוכחה שהשמאל מדבר לפני שהוא חושב (ל''ת)

        וכמה שנאה עצמית רוויה בנבלות שכמותך, 16/01/09 04:59

  • 217.

    יונית

    אבי, 15/01/09 14:59

    מקנא בו בעידו

  • 216.

    מה הקשר בין פיטורים על בסיס כלכלי או אחר,לבין מחאה על אובייקטיביות?

    רן, 15/01/09 14:49

    מה הקשר בין פיטורים על בסיס כלכלי או אחר,לבין מחאה על אובייקטיביות של כתבת ישראלית?

    • הקשר הוא ימין פנאטי שחוגג במלחמה והשאר לא מעניין אותו (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:35

      • שירת בצבא יא שמאלן משתמט? להזכירך שחלק לא מבוטל של החיילים הם מתנחבלים (ל''ת)

        אז חפש לך מדינה אחרת לשנוא אנשים ולהיות כפוי טובה, 16/01/09 05:01

  • 215.

    רותי נבון ?

    אריה - מודיעין, 15/01/09 14:41

    מי זאת רותי נבון ?
    למי נשואה יונית לוי ?
    מצטער אך כנראה איני עסוק ברכילות המקומית אבל איני יודע את השובה לשתי השאלות מעלה.

  • 214.

    יונית היא קול בלבד

    נתן, 15/01/09 14:32

    יונית היא על תקן של קרינית. זו לא עיתונאות והיא במקרו פנים נעימות עם קול רדיופוני ומאומה מעבר לזה. לקרוא לה סלבריטאית זן הגזמה פראית ומי שחושב כך רדוד ושטוח לחלוטין.
    אני הפסקתי לראות ערוץ 2 עד שיסיק מסקנות. לא אסון יש ופי של תוכניות בערוצים אחרים ולהפתעתי החיים ממשיכים גם ללא ערוץ 2 וחבורת השמאלנים...ממליץ לכולם לעשות חרם ולא לצפות בערוץ זה

    • זכותך לבחור להיות טיפש לפחות תצניע זאת (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:36

      • הוא טיפש על אמרו ''יונית היא קול'' יונית היא לא קול היא אולי קללה (ל''ת)

        יוסי, 16/01/09 05:01

  • 213.

    תעזרו לי

    אמנון ל. שחק, 15/01/09 14:13

    אשתי הרסה אותי, היא הכריחה אותי לקחת את שם משפחתה, אחר כך כפתה עליי בהיותי ''איש צבא בכיר'' לשוחח עם טרוריסטים ולמלא אחר בקשותיהם כדי שיהיה שלום ואכן ''השלום פרץ'' ונהרגו אלפי יהודים. כל זה כדי למלא אחר הזיותיה המטורפות. היא אמרה לי להצטרף למפלגת ''הדרך הטפשית'' ובכך הרסה לי את שאיפותי הפוליטיות. נהייתי חסר ערך בעוד שהיא קיבלה איכשהוא תפקיד בתקשורת כמגישת מבט. אני לא שובנסיט אך נראה לי כי המראה שלה ודעותיה סרסו אותי לגמרי ואני מצטער שהתחתני איתה.

    • וואלה?! איזה מזל שיש לנו אותך לגלות לנו פרטים כאלה

      רות מאור, 15/01/09 18:46

      אני מבינה שהמקור לידיעותיך הוא אותו מקור מגוחך שמזין את רוב הטוקבקיסטים כאן בסיסמאות ובידיעות שאין להם ידיים ורגליים.
      ולעצם העניין: שמו של אמנון הוא ליפקין ובשלב מסוים הוא ''עברת'' אותו לשחק אבל החליט לא לוותר על ליפקין...
      שמור את ה(עאלק)שנינות הימנית שלך לעצמך. זה כל כך לא מצחיק

      • רות סתמי

        קצין קישור, 15/01/09 21:39

        רות עבור

    • אתה טיפש פאשיסט פחדן ומלא רגשי נחיתות (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:38

      • yosi גילית לנו כמה אדם שנוי אתה (ל''ת)

        אינעל, 16/01/09 05:02

  • 212.

    יונית האמיתית

    רומבר, 15/01/09 13:52

    בואו נודה על האמת - יונית לוי נחשבת ל''סנסציה'' רק בגלל המראה שלה שגם הוא לא מן המשובחים.
    מה הרקורד שלה ? מה העשיה העיתונאית שלה ? , חוץ מהיותה שייכת לברנז'ה הסמולנית של גל''צ אני לא רואה בה שום דבר מיוחד שמצדיק את היותה ''הקריינית הלאומית''.
    את דעותיה הסמולניות עדיף שתשמור לעצמה, בעיקר בשעת מלחמה. יש מספיק ערוצים זרים היוצאים נגד ישראל ותומכים השלטון האסלמונאצי של החמאס.
    אפילו אם יפטרו אותה היא תמצא עבודה די במהרה, באל ג'זירה, אל עראביה ורחמנא לצלן אפילו הBBC.
    לכן עדיף פשוט לא לראות ערוץ 2 - ערוץ זבל שמטמטם לנו את המוח.
    כל זאת בלי להזכיר את האתרוג אברמוביץ' ואת דנה וייס האיומה

    • התחלת ימין לייט וסיימת חמסניק יהודי (ל''ת)

      yosi, 15/01/09 19:40

  • 211.

    יונית לוי, כרמלה מנשה, דנה ויס, רזאי ברקאי, אושרת קוטלר = שמאל רדיקלי

    טלי פחימה + יונתן שפירא, 15/01/09 13:47

    כל הכתבים הללו ראויים לשדר באל ג'זירה או באל קודס.

    הם מבינים ומקבלים את הנרטיב הפלסטינאי יותר משל ילדי שדרות ואשקלון.

    • ושישדרו מתוך עזה עד ש... (ל''ת)

      וליהודים היתה אורה, 16/01/09 05:03

  • 210.

    מה הקשר?

    דוד, 15/01/09 13:36

    מענין איך אנשי התשורת ''מגבים'' זו את זו. יצירת ''לינקיג'( קשר ) '' בין 2 המקרים אינו אלה ''ספין תקשורתי'' של הכותבת.
    תכלס, יונית לוי לא ראויה לתפקידה וצריכה ללכת הביתה!היא נכשלה בתפקידה כמגישת חדשות לכל עם ישראל מאחר ואינה מסוגלת להסתיר את נטיותיה השמאלניות. במיוחד בזמן מלחמה .

  • 209.

    ואני תוהה הם טור זה בא בכלל בשביל סיני או בעצם תמיכה ליונית בהסוואה..

    ימין שמאל, 15/01/09 13:23

    גב' טלי, אני לא קניתי כלל וכלל את הטור הזה, ואני ועוד אלפים טוענים בעוז שלקחת כתבת מוכשרת מעיתון הארץ שפוטרה- כקורבן תמיכה ביונית לוי בצורה מניפולטיבית ופסיכולוגית הפוכה, ומבדיקה פשוטה עולה השאלה שאם הטור הזה היה אמור לעסוק בגב' סיני-- אז מאיפה צץ פתאום הפיסקה הענקית הזאת........

    ''מצד אחד סיפור ברנז'אי, סיפור שאין בו סיפור, סתם אוויר חם ומלא שנאה - זאת שעולה מהטוקבקים המשתרכים אחרי הידיעה המרעישה בדבר הבכי של יונית לוי. כמות מבהילה של ארס מבעבע, סומא וחירש, שלא שומע ולא מקשיב אלא בוחר להשתלח בעיתונאית הצעירה והמוכשרת, בשם הפטריוטיזם הקדוש. סיפור בלי סיפור, אבל ככה זה עם הסלבריטאות המקומית שהטלוויזיה מלבה.......

    אלא מאי הגענו כולנו למסקנה שיונית לוי המתוקה צריכה ללכת הביתה או לחילופין ללכת ולגור בעזה ושם אולי תגן עלינו מפני הגארדים הנוחתים בכיף בארצינו הקדושה, ומשם היא תעשה את פרצופיה המעונים מיוסרים ומעוותים. ואת גב' טלי ליפקין שחק. באם את רוצה להגן על עיתונאית מוכשרת וצעירה ככל שתהיה, אנא ממך, עשי זאת בגלוי ולא בין השיטין... אנחנו באמת ימנים מלאי ארס נמוכי מצח ונטולי השכלה. אבל לא לגמרי אהבלים.....

  • 208.

    רות סיני עיתונאית מופת (ל''ת)

    רות סיני עיתונאית מופת, 15/01/09 13:19

  • 207.

    יונית בולעת את סוף המשפט לתאבון ואנחנו נשארים רעבים למידע. (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 15/01/09 12:52

  • 206.

    אם כל-כך הרבה חותמים, זה סימן שיש דברים בגו............

    נדב, 15/01/09 12:49

    אין עשן בלי אש. אם כל-כך הרבה מוטרדים מאופן הגשדתה של יונית לוי, סימן שזה נכון.

    יונית לוי, כמו רבות מהמגישות הצעירות, חושבת שאם נתנו לה להגיש מהדורה, אז סימן שהיא נגעה בשמיים. היא מצפצפת על כללי האתיקה העיתונאית. היא מתיחסת למדיום בו היא עובדת כעסק פרטי שלה שבו מותר לה להביע עמדות אישיות. היא לא מבינה שס''ה הפקידו בידה את המפתחות כדי שרק תספר לעם מה קרה באותו יום ולא יותר. היא אינה מייצגת אף אחד חוץ מאשר את עצמה. היא לא עמדה למבחן הציבור לפני שישבה על כסא המגישה. שלא לדבר שהיא בולעת מילים, מתנשפת בכבדות כל כמה דקות.

    אז היכן כאן ההגינות הבסיסית של עיתונאית צעירה ??? והיכן ההגינות של כותבת המאמר שאינה מתיחסת לכל הדברים האלמנטריים שבעבודה עיתונאית הוגנת ??? האם כותבת המאמר היתה יוצאת להגנת שתי העיתונאיות אם דעתן היתה הפוכה מהדעות השמאלניות של כותבת המאמר ???

    • סתם התנהגות עדר של ימנים. יונית נשארת בתפקיד כי הרייטינג שלה פנטסטי (ל''ת)

      העם עם יונית, 15/01/09 14:01

    • סוף סוף תגובה ראויה (ל''ת)

      מוזיקלי , 15/01/09 22:28

  • 205.

    יונית לוי

    ענת לב, 15/01/09 12:47

    יונית לוי אינה בדיוק עיתונאית מהשורה הראשונה -בתור מגישה היא בסדר , חבל רק שבולעת מילים- כדאי לקחת שיעורי דיקציה , אולי ערוץ 2 יממן- אבל הכי נכון יהיה למצוא מגיש\\ה עם דיקציה טובה ומראה סביר .

  • 204.

    טלי ליפקין שחק-את מי מעניין השטויות שאת כותבת? (ל''ת)

    תת רמה, 15/01/09 12:27

    • תת רמה יקר/ה

      רות מאור, 15/01/09 20:01

      ההבדל בינך לבין העיתונאית טלי ליפקין שחק הוא ש*לה* משלמים עבור כתבותיה ואף אחד לא מתעניין ביללות שלך. לא נעים.

  • 203.

    יונית מאלג'גירה

    atias97 , 15/01/09 12:15

    זה למעשה מה שהיא מייצגת

  • 202.

    ממתי קריינית חדשות ראויה להקרא ''עיתונאית''. ברדיו קוראים להם קריינים. (ל''ת)

    וזה בדיוק מה שהם., 15/01/09 12:07

  • 201.

    למה למה

    חסוי, 15/01/09 12:05

    יונת אישה חכמה ויפה אבל לא לשכוח ש-יונית עולה למוני

  • 200.

    איפה כל הקוראים של הארץ?

    נורית, 15/01/09 11:47

    ככה זה שמאלנים לא יזוזו מטר לטובת המדינה, אם היו מפטרים כתב לעיניני ערבים, העיתון היה עולה באש...

  • 199.

    ללא קשר לדעותיה [למרות שאנשי התקשורת חייבים

    יונית, 15/01/09 11:43

    לשמור על האוביקטיביות, זה אמור גם לגבי טלי ליפקין שחק ועוד נשות תקשורת-מגישות,בדרך כלל אלו נשים] ] יונית פשוט, לא מתאימה להגשת החדשות. דיבורה מהיר מדי, לא ברור ''בולעת'' מילים, מתנשפת בהגזמה. זוג חיפאי נדמה לי] הגיש תלונה לחדשות ערוץ 2 בעיניין הגשתה הלא תקין של החדשות על ידי יונית, אבל למי איכפת? הכל נשאר במקומו וגם יונית. חבל

    • יונית לוי -החוצה

      ענת לב, 15/01/09 12:53

      אמי , אישה מבוגרת , לא מצליחה להבין את הנאמר בקולה המאנפף והבכייני ,חסר הדיקציה של יונית לוי. לא כך כשמדבר יאיר לפיד או מגישים אחרים , למרות שגם מירב מילר לא מציאה גדולה מבחינת חתך דיבור , הרי ינון,שותפה לתוכנית -בסדר גמור.

      • תמליץ לממה על מכשירי שמיעה

        רות מאור, 15/01/09 18:52

        יש המצאה כזו

  • 198.

    עיתונאית עושה כתבה בקומבינה- אין

    אסי, 15/01/09 11:33

    חמודה

  • 197.

    טלי ליפקין שחק - את מלאה ארס ושנאה (את גם מכוערת). (ל''ת)

    מוטי, 15/01/09 11:32

  • 196.

    טלי ליפקין שחק - את מלאה ארס ושנאה (את גם מכוערת). (ל''ת)

    מוטי, 15/01/09 11:31

    • למה יש לי הרגשה

      במבי, 15/01/09 18:54

      שכל המקטרים ויורקי האש על 3 נשות תקשורת - הקנאה והשובניזם מתפרצים להם מהאוזניים?

  • 195.

    יורם בינור

    רונית שובל, 15/01/09 11:19

    גם יורם בינור פוטר מחדשות הערוץ השני, מישהוא מבין למה? הוא חסר.

  • 194.

    עורך הארץ - חדל אישים

    ארתור, 15/01/09 11:17

    למה להתמודד עם עיתונאית אמיתית: חרוצה, עמלנית, רחבת אופקים והשכלה, אכפתית, הגונה, אחראית, שלא בכדי זכתה להכרה ולהוקרה? הרבה יותר קל לפטר. להישאר עם אומרי ההן. וללב מתגנב חשש גדול: אם עורך עיתון הארץ אינו מסוגל להתמודד עם עיתונאית מקצועית,איך יתמודד עם לחצים פוליטיים ומשימות עיתונאיות אמיתיות? ועוד שאלה, קשה לא פחות: ומי עתה יחשוף את כל העוולות שמעוללים כאן? מי ילחם את מלחמתם שך החלשים? אבל לכל הפחות לעורך הארץ יהיה שקט!

  • 193.

    שתי שמאלניות מזיקות זה הכל (ל''ת)

    לזו שפחות מזיקה לא עשו עצומה, 15/01/09 10:53

  • 192.

    גייס חמישי,

    ב.צ.א., 15/01/09 10:41

    רוב עיתונאי ישראל משולים לגייס חמישי,
    לדוגמה העיתונאי הקטן והעלוב דן מרגלית, שלא מפסיק מידי יום לכתוב מאמרי שנאה ושיטנה
    נגד ראש הממשלה,בלי קשר לנושא עליו כותב,
    משרתם של הליכוד,ועיתון ישראל היום,כנראה מקבל תשלום לפי מאמר השינאה וההסתה,כאשר רואים אותו בערוץ הראשון 1 מקבלים בחילה ועוברים מיד לערוץ אחר,חוצפן ללא בושה מי אתה חושב שאתה אפס מאופס!!!

  • 191.

    להחרים את יונית לוי וערוץ 2

    איציק מאשקלון, 15/01/09 10:38

    הקריאה להחרים את יונית לוי הגיעה מסיבה פשוטה ואין צורך לבצע ניתוחים מעמיקים ופתולוגיה , יונית לןי כמגישת חדשות בערוץ מרכזי בישראל צריכה להגיש חדשות ולהותיר את דעותיה השמולאניות בביתה היא לא על תקן פוליטיקאי או פרשן , אם רוצה להביע את דעותיה שתחליף כיסא , להזכירכם אנו ציבור הצרכנים ממנים את פעילותו של ערוץ 2 וכול ערוץ מסחרי אחר ולא יתכן שערוץ 2 ייצא נגדנו ואם כן יש לכך מחיר . והגיע זמן הפרעון משמע יש להחרים את ערוץ 2 עד שיפטר את הסרח העודף הניקרא יונית לוי

    • העם חושב כמוך,אך הם מנותקים כרגיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גילי, 15/01/09 13:09

      • אנשים קטנים וזוחלים כמו תולעים

        במבי, 15/01/09 18:56

        מקנאים ומלחכים את האדמה

    • צודק 191

      ponn, 15/01/09 14:36

      אתה צודק בכל מילה שלך הלואי ומי שצריך יקרא את דהרייך ויפעל בנדון.

  • 190.

    עזבו שטויות - תלמדו משהו על המועמדים לראשות הממשלה

    רוני ק , 15/01/09 10:35

    מי אתה נתניהו ?
    http://www.youtube.com/watch?v=0Ei954XA8oE

  • 189.

    מדוע לא מפטרים את יונית לוי ???

    דוד, 15/01/09 10:34

    מדוע לא מפטרים את יונית לוי ???

  • 188.

    רותי לא הייתה בחדשות המרכזיות

    אני, 15/01/09 10:32

    אם רותי הייתה בסלון שלנו - גם, במהדורת החדשות, מן הסתם, גם על כך, היו תגובות.
    לא היו תגובות על יונית, בשל עיניה היפות, או היותה סלב... אלא, כי, לדעת העם, היא חרגה ממקומה כאשת תקשורת.
    הטענה הייתה כי עליה לדווח, ולא להביע עמדות אישיות. את זה עליה, אכן , לשמור לשיחות ה''סלון'' ולא הטלוויזיה.

  • 187.

    ליונית השמאלנית חסר כתב בעזה לעיניני יהודים הנייה מחכה לך במרתף (ל''ת)

    מובטח לך 72 גברים בתולים שתוכלי לראיין, 15/01/09 10:08

  • 186.

    תתפטרי גם את כבר!!! (ל''ת)

    תתפטרי, 15/01/09 10:07

    • נראה לך שהיא תוותר על 100,000 ש''ח (ל''ת)

      נראה לך שהיא תוותר על 100,000 ש''ח, 15/01/09 10:25

  • 185.

    יונית איננה מקצועית, ולא יודעת להסתיר את דעותיה בשידור

    ישראל ישראלי, 15/01/09 09:50

    מקומה כפובליציסטית ולא כנערת חדשות.
    שתחליט, חדשות או פובליציסטיקה.
    ערוץ 2 מאבד אלפי צופים כל יום בשל ה''טעלענט'' שלהם.
    שלא יסמכו על הרייטינג כי כבר ידוע שדרך חישוב הרייטינג מוטת לטובתם. בשטח - כולם עוזבים את החדשות של ערוץ 2 בגלל יונית המצעבנת

  • 184.

    נושא ליונית לוי

    אחמד אברהים, 15/01/09 09:33

    תגובה אני מבקש להשאיר אותה, היא יפה מאד למרות שאני לא מבין אותה כי בולעת את המלים ונושמת חזק.

    • אני מבקש לשלוח אותה אלי הביתה בזמן השידור (ל''ת)

      ככה גם אתם תרוויחו (בטוח) וגם אני (אולי), 16/01/09 05:06

  • 183.

    נושא ליונית לוי

    אחמד אברהים, 15/01/09 09:23

    תגובה אני מבקש להשאיר אותה, היא יפה מאד למרות שאני לא מבין אותה כי בולעת את המלים ונושמת חזק.

  • 182.

    תגובה (ל''ת)

    אחמד אברהים, 15/01/09 09:07

    • אחמד - כאן לא יורים כאן כותבים ....

      אברום, 15/01/09 09:55

      זה שאתה שולח שתי תגובות אחת אחרי השניה בלי לכתוב כלום זה נראה כמו ירי ממקלע ....
      אז אם זו הכוונה שלך אז תלך לעזה ותעזור לחמס ... אל תגיב פה ....

  • 181.

    תגובה (ל''ת)

    אחמד אברהים, 15/01/09 09:05

  • 180.

    הנה ניתוח שני משפטים שיאמרו הכל על גברת ליפסטיק

    מנתח דבריה של טלי ליפסטיק, 15/01/09 09:04

    ''שלא שומע ולא מקשיב אלא בוחר להשתלח בעיתונאית הצעירה והמוכשרת, בשם הפטריוטיזם הקדוש''.
    אצל מדאם ליפסטיק פטריוטיזם הוא דבר מגונה. וכך הובילה את בעלה עם מדים האלוף-אל שדות ה''שלום'' ושלחה אותו עם יוסק'ה שריד במדי אלוף למו''מ עם הפלסטינים בפאריז להעניק להם תחנות רדיו וטלוויזיה (הסכם פריז עם אש''פ) במטוס פרטי -מהר מהר-למען לא יתחרטו. התחנות הפכו למוקדי הסתה נגד העם היושב על יד שדות פלשת וחוטף פגזים בעוד טלי מתרוצצת מתחנה לתחנה שנותרו בידינו עם האג'נדה השמאלנית שלה.
    אגב, רותי סיני היא בעלת דעות שמאלה מהשמאל . תקאו את רשימותיה החברתיות בהן שזורות לעיתי אמריות נגד ה''כיבוש'' . כך שלאדם ימני ושפוי אין מה להצטער שהיא עוזבת. ועוד מהארץ?!

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      רומבר, 15/01/09 14:05

  • 179.

    לכל הקוראים העצומה להדחת יונית קיימת חיתמו בהמונכם

    משה, 15/01/09 09:02

    באתר עצומה ניתן למצוא את העצומה חיתמו בהומניכם

  • 178.

    רק יונית הופיעה על המסך מיד עברנו ערוץ. ראינו בערוץ 1

    שרגא, 15/01/09 08:56

    היה נעים ומענין. אותה אנחנו מנדים.

  • 177.

    טענות על פיטורי סיני, יש להפנות ל''הארץ''

    את ה''אנשים החושבים'' לא מעניינת הרווחה., 15/01/09 08:27

    ואם הציבור הרחב, שלא בהכרח קורא ''הארץ'', גם לא באינטרנט, לא מכיר בכלל את רותי סיני - אז יש לבוא בטענות לתקשורת שמרוממת רק את מי שנחשב בעיניה. רותי סיני לא ממש היתה ה''כוס קפה'' שלהם. היא היתה טובה כעלה תאנה ב''הארץ'', והיא טובה עכשיו לניגוח הציבור ע''י ברנז'ת ה''אנשים החושבים'' שפיטרו אותה.

  • 176.

    ליפקין-שחק עוד עם תמונה מהבת-מצוה. (ל''ת)

    לא הגיע הזמן להתבגר?..., 15/01/09 08:17

  • 175.

    טלי ליפקין, גם אותי פיטרו בזמנו ולאף אחד לא היה איכפת.

    שרגא רפאל , 15/01/09 05:55

    מהכתבה עולה ריח של חברות בינך לבין הגב" סיני ורואים שאת מליצת יושר שלה.
    לא מבין מה המטרה של הכתבה? האם לכל מפוטר מגיע היחס שאת נותנת לגב'.
    כתבה מיותרת לחלוטין, נראה שגם את בדרך החוצה אם אלו הן הכתבות שלך.

  • 174.

    למה היא עדיין מקריינת

    שוקי, 15/01/09 02:56

    לא רואה ערוץ 2

  • 173.

    יונית לוי הקרח הצליחה ליבכות לא יאומן (ל''ת)

    אני חולם תעירו אותי, 15/01/09 02:01

  • 172.

    למה מטפסים על קרינית ?

    לוי, 15/01/09 01:47

    אשה רגישה ועדינה.

    גם ליבם של שופטי ישראל, לילדי עזה.

    זו ההוכחה שאנחנו עם חכם ורגיש.

  • 171.

    למה בטאון הפלסטינים צריך כתבת לענייני רווחה של היהוד? (ל''ת)

    זאב רווחה, 15/01/09 00:42

    • Nice.... :-) (ל''ת)

      Bruce ALMIGHTY , 15/01/09 02:29

  • 170.

    תמשיכי לגור בבועה שלך את יונית וכל השאר

    אשדודית, 15/01/09 00:38

    כנראה שמפריד בינינו יותר מ40 ק''מ

  • 169.

    נשבר מעיתונאים שחייבים לומר את הדעה שלהם על כל דבר. העבודה שלכם היא

    פוסט-צ-יונית, 14/01/09 23:46

    לדווח.

  • 168.

    הארץ מתדרדר

    שמאלנית גאה, 14/01/09 23:29

    מצטערת, רותי, לא היו צריכים לפטר אותך.

    • השמאל הוא הימין של מדינה אחרת (ל''ת)

      על מה את גאה?, 15/01/09 09:07

  • 167.

    עם כל הכבוד, רותי סיני לא כזה אייקון תרבות

    עוסקת ברווחה, 14/01/09 23:06

    ו- גם לא לוי. גילוי נאות: את כתבותיה של רותי סיני אני נוהגת לקרא ומכירה אותה היטב דרכם. את יונית לוי - לא מכירה. אינני צופה בטלביזיה מחוסר זמן ועניין.
    רותי סיני בסדר, לא יותר. יכול להיות שהסטנדרטים ככ ירדו, עד שלאחת כזו מעניקים פרס. יתכן. נכנסה לתחום הרווחה והמוגבלים אבל תמיד ''לפי הספר'' לא לעורר מהומות, לא לנקוט צד, לצאת בסדר, בקיצור, אה, לא משהו.לא מישהי שהתגייסה (כמו למשל שלי יחימוביץ שכשהיא מתגייסת אז כולם יודעים).
    פיטרו? ממש לא אסון וגם לא הפסד גדול.

    • בגלל אנשים טיפשים כמוך...מה עדיף חוסר סיקור, למה יש כתב רווחה אחר יותר

      חואר, 15/01/09 12:54

      משמעותי ממנה. עכשיו לא יהיה סיקור, לא יהיה פתחון פה. עדיף?

    • את בטוחה שקראת?

      הדס, 20/01/09 12:37

      ''לצאת בסדר''? העלתה נושאים שאיש לפני כן לא העז לגעת בהם וכעת בלב הקונצנזוס, כמו היחס המחפיר לעובדים הזרים שעושים עבורנו את העבודות המלוכלכות שאיש מאיתנו לא מוכן לבצע.''לא לנקוט צד'' - של מי - ימין או שמאל שכמה טוקבקיסטים בורים חייבים להדביק לה?
      להזכירכם - רותי עברה לירוחם והתגוררה שם חודשים ארוכים לפני הבחירות של 2005, לכסות את נקודת המבט של עיירות הפיצוח לא מתוך אדנות והתנשאות אלא באמת מהשטח.
      מעניין אם היו מפטרים אותך - ''עוסקת ברווחה'' (מה זה?), גם היית סבורה שזה לא הפסד גדול.

  • 166.

    זה לא בסדר שרבים מתקיפים אשה אחת .

    אביתר, 14/01/09 22:21

    גיבורים על חלשים.

  • 165.

    מנוחין זה לא....

    גיא, 14/01/09 21:54

    לגבי יונית לוי ולצערי גם לגבי גאולה אבן ומיקי חיימוביץ שהן המגישות המובילות היום - כולן מצטיינות בשטחיות רדודה ובמניפולטיביות זולה ואצל לוי במיוחד, אף שקופה. חיימוביץ, ניראית מעט אנושית יותר על המסך ולכן מעוררת בד''כ יותר הזדהות. יחד עם זאת היא נראתה בשבועות האחרונים היסטרית למדי וביצועיה תחת לחץ המערכה היו הפחות טובים בלשון המעטה...
    זה הכי טוב שאנחנו מסוגלים?

    טלי - רשימתך לא מציידת אותנו במספיק עובדות אובייקטיביות על מנת להזדהות עם סיפורה של סיני...

  • 164.

    כל אלה שמשמיצים את יונית . הם תת רמה ומוח מעוות . ליכודניקים. איכססס (ל''ת)

    אזרח הארץ, 14/01/09 21:48

    • בימים כאלו עדיף לכל השמאלנים להתחבאות הם הביאו את כל האסונות עלינו (ל''ת)

      שמאל משומד, 15/01/09 00:22

      • תפנים:

        אור הנר, 15/01/09 19:05

        השמאל הקים את המדינה, השמאל הגן עליה, לחם בשבילה, והיום מחזיק אותה כלכלית.
        אוף נמאס לי לחזור על זה כל הזמן. למה הביבונים האלה לא מבינים מה שמדברים אליהם?

    • תראו, שמאלן (ל''ת)

      בלי בושה, 15/01/09 07:45

    • חה חה חה חה חה חה ............................. (ל''ת)

      עכשיו ברצינות: מה עשית בשביל שחרורו של גלעד שליט?, 15/01/09 09:09

  • 163.

    התגובות ליונית מלאות ארס ??

    אובייקטיבי, 14/01/09 21:20

    איני ימני במיוחד ולא שמאלני במיוחד. אך כתב חמוד שלי - זה שקצה נפשו של הציבור ביונית לוי שלך לא אומר שהציבור מלא ארס אליה. הציבור פשוט עומד על זכותו לקבל דיווח אובייקטיבי נטול דעות אישיות. תאר לעצמך כתב מתוק, שבמקום יונית היה משדר ימני קיצוני באופן הבא: ''צהל הודיע שהוא מאפשר הכנסת אוכל לתושבי עזה הנצורים, טוב נו אך השאלה צריכה להשאל מדוע לתת אוכל למחבלים בפוטנציה'' - נראה לי שבמקרה כזה, היינו מוצאים תגובה שלך ''מלאת ארס'' ולהג בנאלי על ימנים קיצונים שמצאו את דרכם לממלכת הקודם של התקשורת.ומה הייתה אומר על אותו כתב שהיה מסיים את הדיווח במילים הבאות תוך הרמת גבה מתנשאת: ''דובר החמס הודיע על בתי חולים הקורסים מכמות ההרוגים... נראה שפגז נוסף ואולי נראה מהם קצת שקט לתקופה ארוכה''... מה הייתה תגובתך כתב מתוק שלי. אז זהו, שזהו בדיוק סגנון הדווח של הקולגה שלך, יונית, רק הפוך.

    הבנת ברוך...

    • היטבת לטעון ולנמק. (ל''ת)

      תודה, 15/01/09 08:45

  • 162.

    איזה מאמר מטופש של אשה שחוצפה בכלל שהיא כותבת. (ל''ת)

    אזרחית., 14/01/09 19:41

  • 161.

    העם לא רוצה שיטרידו אותו עם ילדים הרוגים בעזה או ילדים רעבים בנתיבות

    עמנואל , 14/01/09 19:34

    זה בעצם אותו סיפור!

    במקרה אחד לאף אחד לא אכפת כשמפטרים, ובמקרה הני ממש כבר רוצים שיפתרו.

  • 160.

    ערוץ 2 משלם הרבה כסף למשתפית של החמאס...בושה וחרפה לערוץ 2 (ל''ת)

    ליאת אשקלון, 14/01/09 18:59

  • 159.

    אז מה המיתולוגים חוזרים????!!!!!!

    תעלומה שנפתרה, 14/01/09 18:50

    היה או לא היה הרי ברור לכולם שאם ערוץ 10 התמזג עם ערוץ 2 אז אפשר לצמצם גם בחדשות לא צריך כל כך הרבה שדרנים ולכן עדיף לאחד את החדשות עם 2 שדרנים מיתולוגים הלו הם מיקי ואיילון ואת יונית אפשר לפטר וככה לצמצם בהוצאות לכן גם ניפחו איזה סיפור ברמות ככה שתהיה עילא לפיטורי בזק והרי ידוע לכל שאכן שדרן וכתב לא אמור להביא את דעתו אבל אם כבר היתה פשלה הרי פשלות קורות אז שלא יבלבלו לכולכם את המוח עם יונית ופליטת הפה שלה הכל נעשה כדי לחסוך בהוצאות ניקודה

  • 158.

    אני מקווה שיונית למדה משהו מהימים האחרונים... (ל''ת)

    מורה, 14/01/09 18:48

  • 157.

    יונית את נהדרת ושימותו הקנאים (ל''ת)

    אסתר, 14/01/09 18:43

    • את במיעוט.... אבל לא מעניין אתכם מה העם חושב העיקר מה שאתם חושבים (ל''ת)

      ושהעם ילך לעזאזל.. נכון יונית הנהדרת?, 14/01/09 20:13

      • מי אתה שתחליט מה העם חושב? (ל''ת)

        אסף, 14/01/09 23:36

        • Look at the patition and the "talk-backs" you dummkopf (ל''ת)

          Bruce ALMIGHTY , 15/01/09 02:25

        • אסף, מה עשית היום בשביל שחרורו של גלעד שליט? (ל''ת)

          העם!, 15/01/09 09:10

        • אסף ומי אתה? (ל''ת)

          אהה?, 15/01/09 09:17

    • אין מה לקנא בה. היא לא נעימה. היא לא טובה. ולא שווה צפיה. (ל''ת)

      מרדכי, 15/01/09 08:58

      • צודק (ל''ת)

        יוסי, 16/01/09 05:06

    • את נהדרת במיטה לא בTV (ל''ת)

      יוסי, 16/01/09 05:06

      • כנראה שאתה לא כל כך

        נו שוין, 16/01/09 08:33

        אחרת זה לא היה מטריד אותך במידה כזו

  • 156.

    את האמת ההשואה רק כדי למשוך את הצופים שמאוד להוטים לשמוע את השם

    אני., 14/01/09 18:30

    ''יונית''.
    לא יותר מכך, כי אין מקום להשוואות טיפשיות אלו.

  • 155.

    אז למה פוטרה רותי סיני? (ל''ת)

    שולה, 14/01/09 18:26

  • 154.

    http://www.atzuma.co.il/petition/151093/1/ העצומה! (ל''ת)

    לינק., 14/01/09 18:25

  • 153.

    mekoma chel levy hou be elgazira

    simon ben-or , 14/01/09 18:24

    ani maamine chemekoma chel levy kekatevet hou betahana mouslamit kemo be EL GAZIRA velo betahanot israel , ve im yech chhochvim che hi tsriha lehamchih ke katevet biglal che hi yafa az oulay mekoma ba PLAY-BOY

  • 152.

    אם יונית כזו טובה שתעבור ל אל ג'זירה!

    כולם עושים שגיאות!, 14/01/09 18:18

    היא טעתה כשהכניסה את דעתה הפרטית לשידור.
    לא צריך לצלוב אותה בגלל זה.
    אני מקווה שהיא למדה.

  • 151.

    כתבה מצוינת וחשובה!

    dragoness , 14/01/09 18:06

    חשוב ש"הארץ" ידעו שהבורות והאטימות שלהם מעוררים הד,

    אבל להסביר לטוקבקיסטים שמי שבוכה על ילדים הרוגים, לא משנה מאיזה עם, הוא פשוט אנושי - זה נראה אבוד.

    • הבעיה זה לא הבכי אלא הבחירה שלה בצד הלא נכון

      מעולם היא לא הזדעזעה מילד ישראלי כרות רגל, 14/01/09 18:38

      אנושי לבכות על ילד פגוע? לא כאשר את מסוגלת להזעזע רק מילד פלסטינאי פגוע אבל מעולם לא הבעת שום אמפטיה לילד ישראלי שנפצע או לחייל ישראלי שנהרג. לא כאשר מטריד אותך תנאי בית החולים שיפא בעזה אבל לא הבעת אפילו בטעות איזה כאב לב על קצין שיצא לקרב בבוקר שלאחר החתונה ונפצע אנוש.

    • העם לא מטומטם! ואי אפשר למכור לו שקרים כי הוא לא קונה! (ל''ת)

      אבל את/ה מוזמן להמשיך ולהאמין לשקר שהמצאת........., 14/01/09 20:15

  • 150.

    ערוץ 1 הכי טוב. יואב לימור עודד גרנות מגישים טובים. במלחמה אין על 1 (ל''ת)

    צופה, 14/01/09 18:01

    • ערוץ 1 הפתיע אותי בגדול

      אבי, 15/01/09 00:03

      איזה סיקור מלחמתי מעולה

    • and fuck the rating (ל''ת)

      only channel 1, 15/01/09 12:23

  • 149.

    נימאס מיונית,גאולה אבן ושאר הצדקניות

    גידי, 14/01/09 17:56

    בשביל זה יש שלט של הטלוויזיה ואני מעיף אותן מהסלון שלי מיד כשאני רואה אותן כי חבל לי להתרגז

  • 148.

    מתי תהיה לנו תקשורת נטולת ליפקין שחק, יונית והסיני הזאת?? (ל''ת)

    דרושה אופוזיציה, 14/01/09 17:55

    • גם אני שואל אותה שאלה (ל''ת)

      אבי, 14/01/09 19:06

  • 147.

    נו שוויייין. גם יונית בדרך להיות מפוטרת

    אבו גוש, 14/01/09 17:53

    כחלק מהסקת המסקנות לאחר המלחמה.

  • 146.

    שניהם צריכות פיטורים

    אחד, 14/01/09 17:52

    וכן כל צוות עיתון הארץ!!!!

    עיתון שמראה רק צד אחד של העם!

  • 145.

    יונית את יפה כמו מלאך 10 לא שווה בלעדיך אוהבים אותך (ל''ת)

    אפי, 14/01/09 17:51

    • אנחנו זקוקים למשהו חכם ישראלי אוהב את המולדת שלו ומתחשב בעמו (ל''ת)

      יפה.. שתלך להיות דוגמנית ו שתניח לנו, 14/01/09 20:17

      • exatly! (ל''ת)

        yyy, 16/01/09 05:07

    • יונית אתה יפה כמו מלאך ומשדרת כמו השטן (ל''ת)

      יוסי, 16/01/09 05:07

  • 144.

    יורדת לרמה שלכם

    רינת, 14/01/09 17:50

    אני מצטערת שאני יורדת לרמה של כל האידיוטים שמוציאים את תיסכולם על יונית, אך אני מרגישה שאני צריכה להגיב, אתם חבורה של משועממים, מוטב תלכו להנדב למען תושבי הדרום, כאשה אני חשה את העליהום הנבזי שלכם. שמעתם על לחיצה על השלט והעברת ערוץ??

    ולך יונית, חיזקי ואמצי, מדובר בחלק הרדוד והדפוק בחברה שלנו.

    • מה פירוש ''יונית, חיזקי ואימצי''? שתמשיך לגלות סימפטיה לאוייב בשידור חי?

      עידו ולא רוזנבלום, 14/01/09 18:47

      גם אם תנסי לקבוע שאנחנו עשרות אלפי ''אידיוטים'', ''מתוסכלים'', ''משועממים'', ''נבזיים'', ''רדודים'', ''דפוקים'' וכו' זה לא יעזור לך. אני לא מכיר את שאר החותמים על העצומה כנגד יונית לוי, אבל אני אחד מהם. אני קצין מילואים מזה 25 שנה, בעל תואר שני במדעים, ארבעה פטנטים עולמיים בתחום התקשורת,ואדם מאד עסוק. עם כל זה, ולא משעמום, אני חושב שלא ראוי שיונית לוי תמשיך לשדר לאזרחי ישראל אפילו לא את התחזית. אחרי שהיא הביעה בשידור ומחוץ לשידור את האמפטיה שלה לאויבי המדינה, בעת שהבן שלי משרת בגולני ונמצא בכל רגע נתון בסכנת חיים, היא נמצאת באותה רשימה ממש כמו אחמד טיבי. במה הוא יותר גרוע ממנה (ואף אחד לא היה חושב להעניק לו שעת שידור בזמן מלחמה)?

  • 143.

    טלי, מה עשית היום בשביל גלעד שליט? (ל''ת)

    העם מחכה לתשובה!, 14/01/09 17:48

  • 142.

    וכשטלי משדרת ברדיו כולנו מפהקים

    בניהו, 14/01/09 17:48

    טלי ליפקין שחק היא פצצח שעמום פסבדו אינטחקטואלית שנמצאת במקום שלה רק בזכול הליפקין שחק.אישה מאוסה ומעוררץ שאט נפש.

    • אני אוהב לשמוע את הכתבות שלה ורק בגלל שאיני צריך לראות אותה (ל''ת)

      נתן ש. מעלות, 16/01/09 09:22

  • 141.

    ועוד דבר:

    יניב, 14/01/09 17:48

    טוב שיונית לוי שואלת לפעמים שאלות קצת יותר קשות את אנשי מכבסת המילים והתעמולה הצה''לית והביטחוניסטית, חבל שהיא לא עושה את זה יותר, הרבה יותר, כי ככה צריכה לעשות עיתונאות אמיתית, ביקורתית, ולא עיתונות ''''פטריוטית'''', שלא לומר מביאה לידי חלחלה, מבית מדרשו של דובר צה''ל על אזרחי (ולא, אני לא טועה), רוני דניאל, למשל. חבל גם שערוץ 2 נותן בימים האלה במה בכל יום לדובר צה''ל במדים, אבי בניהו...

  • 140.

    גב' ליפקין שחק צודקת.

    יניב, 14/01/09 17:45

    אובר תרבות הסלבריטאות המנוונת (הניוון הוא באובר) מביא אותנו להילחם למען שפרה או בובליל ולא למען שהתיאטראות יעלו יותר הפקות אומנותיות, בעד זה או אחר מהישרדות ולא למען שידור ציבורי כאלטרנטיבה ראויה ו''על רמה'' לשידור המסחרי, למען הריאליטי ולא למען היוצרים הנאבקים על מטה לחמם, למען יונית לוי ולא למען רותי סיני.

    אבל... בניגוד להרבה טאלנטים אחרים שנוכחים שם ותו לא, רוצים להתפרסם אינסטנט ותו לא, יונית לוי היא עיתונאית מאוד מוכשרת, שעשתה את דרכה המהירה מעורכת חדשות החוץ בגלי צה''ל עד למגישת מהדורת החדשות של המדינה. היא אישה אינטליגנטית וחריפה, שמסיימת להיפטר מהתדמית הקרה והקשוחה שנדבקה בה.

    ובהזדמנות זו - צריך להתגייס למען המאבק לשמירה על 88FM כתחנה שמשדרת יותר מוזיקה איכותית, גם אם אזוטרית, ופחות דברים פופולאריים שאפשר לשמוע בכל תחנה אחרת. ושלא נקנה כל בלוף שהנהלת ''קול ישראל'' מוכרת לנו...

  • 139.

    מה אתם רוצים מיונית לוי?? היא 10 !!!

    שרות דב, 14/01/09 17:39

    ארץ אוכלת מצליחיה!

    • לא רוצים ממנה כלום. שתקום ותלך ל''הארץ''. (ל''ת)

      פשוט וקל, 14/01/09 18:48

    • ארץ ששדרניה אוכליה (ל''ת)

      יוסי, 16/01/09 05:08

  • 138.

    ואיך בדיוק את הפכת להיות כזו מגישה מרכזית?!?

    יואב, 14/01/09 17:39

    מדהים איך מגישה בינונית כמוך, שלא מצטיינת בשום דבר בתחום העיתונות או התיקשורת (אולי חוץ משם המשפחה), הפכה להיות מגישה מרכזית כל כך בגלי צה''ל.

    • שים לב מה קורה מסביב הכל בינוני רדוד ולא מקצועי (ל''ת)

      בכל רק ''עטיפה'' ריקה מתוכן!, 14/01/09 20:20

  • 137.

    3 דברים (ל''ת)

    ירושלמי, 14/01/09 17:35

  • 136.

    להקים אתר ''לשמור על כלבי השמירה'' שבו נוכל לדרג את אנשי התקשורת

    ענת דביר, 14/01/09 17:35

    ולבקר אותם. יש לשמור על כלבי השמירה שלפעמים נושכים אותנו.
    לשמור את הטוקבקים שיזכירו לכולנו מי מהם אותם אנשי תקשורת ומה עמדתם.

  • 135.

    היכן חותמים על העצומה???? (ל''ת)

    גל, 14/01/09 17:35

  • 134.

    אוהבים אותך יונית תשארי כמו שאת .... באמת את מקסימה את נסיכה (ל''ת)

    לוי, 14/01/09 17:34

  • 133.

    יונית היא יונה של שלום העיניים שלה אומרות הכל ... היא מקסימה היא יפה

    אזרח, 14/01/09 17:32

    היא רגישה ...זה העניין שלה אם היא בוכה או שמיחה אל תתערבו בחייה ואל תתערבו במה שהיא אומרת ... מי שרואה ילד קטן חף מפשט נהרג ולא מזיל דמעה הוא זה שצריך להקים נגדו עצומה .... אהבים אותך יונית ... תמשיכי איך שאת ...

  • 132.

    רותי סיני דעתנית במסווה עיתונאי, כמו שלי יחימוביץ', כמו גדעון לוי, כמו

    שי, 14/01/09 17:28

    רבים אחרים.

    לא מצטער שפוטרה ה''חברתית'' הזו, משרתת הטפילים בחברה הישראלית.

    כך ייעשה למי שאינו מדווח כלל ועיקר, אלא בעיקר משרת את אדוניו הפוליטיקאים מהצד ''הנכון''.

    • קאפיטליסט מגעיל (ל''ת)

      גכטר, 15/01/09 12:55

  • 131.

    ''הארץ'' דבק באג'נדה של ביבי, סליחה, שטרסלר, אז למה לו רותי סיני ? (ל''ת)

    רוני, 14/01/09 17:26

  • 130.

    יאללה יונית לקפל וללכת!!!

    שלומי, 14/01/09 17:24

    די נמאס לנו ממך לכי תעשי שבת עם המסכנים והנטבחים . והכי נמאס לי לשמוע כל פעם את כניסת האוויר לראותייך בכל פעם שאת רוצה להתרגש מכתבה או מזדהה איתה או שסתם חסר לך אויר... אני במהדורת החדשות מזפזפ מערוץ 2 לערוץ 10 . ממתי כתבת חדשות אמורה בדרך זו או אחרת להביע דעה פוליטית או רמיזה פוליטית
    די נמאס !!! עשית ת''בוחטה שלך .==== הביתה!

  • 129.

    טלי היא כלבה פבלובית שמותנית לנבוח בצד שמאל.

    the shimrod, 14/01/09 17:22

    מה שקורה בימין לא מזיז לה כי היא הותנתה..
    אהה, והיא מכוערת טילים. מי המסכן שעושה אותה?

    • אולי מפני שהימין זה

      במבי, 15/01/09 20:06

      סתם גל עכור שידעך כמו שהוא נעור.

  • 128.

    סליחה שאני מצטט את עינב בובליל אבל - מה קשור?! מה הקשר בין מחט לתחת?

    דן, 14/01/09 17:20

    טלי דארלינג, פיספסת בענק.

  • 127.

    העניין של יונית לוי עבר מזמן את גבול הטעם הטוב

    מורגן, 14/01/09 17:17

    הסיבה שהיא לא תפנה את מקומה בערוץ 2 זה אך ורק משום שמדובר בחשיפת הדעות השמאלניות שלה וזה כמו כלב-נשך-אדם. אף אחד לא רואה בזה דבר פסול. הרי קדמו לה (בערוצים ממלכתיים ופסאודו-ממלכתיים) חיים יבין, אמנון אברמוביץ, חיים זיסוביץ, רפי רשף, רזי ברקאי וכו' וכו'. אז join the club.
    אילו היה מדובר בעיתונאי/ת שחושף/ת דעה ימנית ברור שהוא לא היה מאריך ימים על כסא המגיש. זה הרי כבר אדם-נשך-כלב.
    לאחר שגילתה את פרצופה האמיתי בעת מלחמה אני באמת מאחל לה שאת כל הכסף שתרויח בערוץ 2 תוציא על תרופות יקרות.

  • 126.

    מי קורא בכלל עיתון הארץ? מצידי שכולם יפוטרו

    לא מעניין, 14/01/09 17:11

    כתבה הזויה. מי בכלל קורא עיתון הארץ? 10 אנשים אליטיסטים? מצידי שיפטרו את גדעון לוי, עמירה הס ושאר עיתונאי עיתון הארץ.

  • 125.

    יונית לוי עשתה מעשה בלתי נסלח בעת מלחמה. נקודה.

    מוטי, 14/01/09 17:06

    יונית לוי, בניגוד לעיתונאית השניה שלא מעניינת אף אחד מעבר לחוגי השמאל (ובצדק), מופיעה בבית של כולם. זה קורה משום שיש לה מקום קבוע בערוץ שלכאורה אינו מתיימר להיות מזוהה פוליטית. ההתנהגות המגונה שלה נחשפה באופן פתאומי בעת שכל כך הרבה אנשים ישבו בבית ודאגו לחיילים שבחזית או במקלטים וחששו לחייהם. פתאום, המגישה בערוץ החדשות הכמעט-ממלכתי התגלתה כמי שמתרגשת ומזעזעת לא בגלל האיום על חיי אזרחי ישראל מרחובות דרומה, לא בגלל הטראומה שהם חווים, גם לא בגלל חיילים שנפצעים ונהרגים. מה שגילתה יונית לוי, לתדהמת רבים, זה שדווקא פגיעות בפלסטינאים גורמות לה התרגשות עזה. היא לא רק ניגבה דמעה מכאב לב על הפלסטינאים, כפי שתואר באיזו ידיעה, אלא אשכרה ''הזדעזעה'' בשידור נול פני האומה דווקא מתנאי בית החולים שיפא (בו דווקא סיכוי סביר שנמצאים גדולי אויבינו כעת). אני כבר לא מדבר על ארשת הפנים המודאגת שלה בעת שהיא מראיינת את שונאי ישראל. להעיף אותה לעיתון ''הארץ'' ויפה שעה אחת קודם.

  • 124.

    בבקשה מישהו מוכן להגיד לי מה היא עשתה ומתי??? (ל''ת)

    אני, 14/01/09 17:04

    • לא! (ל''ת)

      לך תתאמץ!, 14/01/09 17:34

  • 123.

    הצילו מיונית

    צופה בעל כרחה בערוץ הראשון, 14/01/09 16:56

    ההזדהות של יונית לוי עם האוייב בולטת לעין וצורמת לאוזן ומקוממת לא מחפשים קריינית באל ג'זירה

    • אני צופה בערוץ הראשון מתוך בחירה ורצון. הם בחדשות מעולים. (ל''ת)

      ציקי, 14/01/09 17:25

      • מזל שיש עובדים לערוץ 1 (ל''ת)

        בחירה ורצון להמשיך ולקבל שכר, 14/01/09 20:22

  • 122.

    יונית לוי כוסית ורותי לא

    דודינקה, 14/01/09 16:55

    הייתי רוצה שיונית תלחש לי באוזן סיסמאות של גדעון לוי
    שניהם עושים לי את זה

  • 121.

    פוסט צ יונית

    אבי, 14/01/09 16:54

    אני עוקב כבר מאות שעות של שידור ואני נחרד מחדש היא יונית יונית וזה מקומם
    כידוע לנו אין אף ערבי שהוא סניגור שלנו ויש מיעוט עשבים שוטים אצלנו שהם פוסט צ יונים

  • 120.

    לא צריך שום רווחה או רותי סיני כשיש אח ''גדול'' (ל''ת)

    איתן, 14/01/09 16:53

  • 119.

    גם לך גברת שחק, לא תזיק איזו חופשה קצרה ממוקדי הכוח. תנוחי קצת (ל''ת)

    ע, 14/01/09 16:49

  • 118.

    התשובה פשוטה כי לא מכירים אותה מספיק אנשים (ל''ת)

    5869 , 14/01/09 16:42

  • 117.

    טלי, תעלי עצומה למען רותי סיני, אני מוכן לחתום עליה

    פנדה, 14/01/09 16:42

    לא יודע מה הסיפור עם יונית לוי, כי לשמחתי לא קולטים אצלי ערוץ 2, אבל חשוב מאוד שמגיש חדשות - להבדיל מפרשן או אפילו סתם עיתונאי - יהיה סופר-אובייקטיבי אחרת האמינות שלו נשחקת.

  • 116.

    רוצים את דני קושמרו הבאר שבעי !! רק הוא מבין לליבנו בעוטף עזה. (ל''ת)

    באר שבעית, 14/01/09 16:39

  • 115.

    תודה לך טלי ליפקין שחק. דברי טעם שכאלו לא נשמעו בתקשורת מזה זמן רב (ל''ת)

    אילאיל, 14/01/09 16:32

    • מסכים

      דוד, 14/01/09 17:28

      אכן

    • חה חה חה חה חה חה ............................. (ל''ת)

      רגע יש אזעקה, 14/01/09 17:36

    • פיטורי כתבת הרווחה בהארץ

      ורה כץ, 14/01/09 18:43

      תודה לגב' שחק על שהאירה עיננו בנעשה . חבל שעתונאית שלא באור הזרקורים אך בהחלט נוגעת בנושאים ''לא כ''כ אהודים'' מסיימ כתיבתה האמיתית.

    • העולם המעוות אומר תודה (ל''ת)

      שכאילו לא נשמעו בתקשורת מזה זמן רב, 14/01/09 20:23

  • 114.

    עצומה לסילוק השמאל הקצוני מהתקשורת יחד עם יונית לוי מערוץ החאמאס

    הכנסו לחתום, 14/01/09 16:29

    http://www.atzuma.co.il/petition/151093/1

  • 113.

    כל הכבוד ליונית לוי! אנחנו עם בור וגזען. (ל''ת)

    jimi, 14/01/09 16:29

    • זה שאתה בור וגזען לא אומר שכולם כאלה

      פנדה, 14/01/09 16:45

      אבל ברור לי למה אתה חושב ככה - כי אנשים בורים וגזענים נוטים להכללות ולהגזמות.

    • על מה כל הכבוד? על קריאה מפרומפטר? בובה מעצבנת (ל''ת)

      גגגגג, 14/01/09 16:50

  • 112.

    שוב פעם מעריב מודאגים ממצב ''הארץ''? (ל''ת)

    י, 14/01/09 16:28

  • 111.

    יונית לוי נקעה נפשנו מימך את מגלה אמפתיה כלפי אנשי

    ריש לקיש, 14/01/09 16:27

    חמס בתים הרוסים ועוד תלמדי''מי שלא מתקרב
    לכוורת לא נעקץ ולך טני אומר
    ''הילחם עבור מדינתך זו האות הראשונה
    והיחידה''

  • 110.

    עוד אחת

    הראל, 14/01/09 16:25

    טלי ליפקין שחק גרועה יותר מיונית לוי.אין מקום שהיא לא משדרת וכותבת.החברה השמלאנים מסדרים לה עבודה.בכל חור.כותבת במעריב משתתפת בערב חדש מגישה בגלי צהל.ומתלקקת על המרואינים הפלסטינאים שלה.נמאסת.

  • 109.

    אה כן, ולמה שאת הראל סג''ל הימני העיפו ממעריב בשל דעותיו

    לא רק שתקתם, סתמתם פיות, 14/01/09 16:21

    ותעשי לי טובה, כתבת רווחה שפוטרה מעיתון הארץ היא אחת מהשמאל שפוטרה ע''י השמאל משיקולים שקשורים לעבודה עצמה (יחסי עבודה, קיצוצים וכ''ו) ולא שמעתי אותך בוכה על מאות מפוטרים כל יום שבבית מחכה להם אישה וילדים ומשכנתא. הכתבת הנ''ל די מסודרת מהבחינות האלו, אני מניח.

    • אל תתרגש מידי מטלי (ל''ת)

      היא די מעצבנת, 14/01/09 17:39

    • מצויין

      ירושלמי, 14/01/09 17:43

      איפה טלי ליפ ש

      • חחחחחח (ל''ת)

        אני, 14/01/09 18:28

    • אני כותב לאט אולי תבין

      אור הנר, 16/01/09 08:35

      כי יש הבדל בין דעות להסתה.
      קאפיש?

  • 108.

    הדרך היעילה ביותר להעיף את יונית לוי הביתה

    תמי, 14/01/09 16:19

    היא להחרים את ערוץ 2.
    הנסיגה ברייטינג של הערוץ, והירידה המתבקשת מכך במחירים שהערוץ יוכל לגבות מהמפרסמים כבר יעשו את שלהם ובעלי ערוץ 2 כבר יעשו טוב טוב את החשבון כמה נזק מביאה להם יונית לוי ויסיקו מהר מאד מסקנות.

  • 107.

    דנה וייס ,טלי לפקין שחק,יונית לוי ואושרת קוטלר- לא במרקע שלי !!!! (ל''ת)

    רק ערוץ 1, 14/01/09 16:19

  • 106.

    מה אמרה יונית לוי ולמה כועסים עליה ?

    מה אמרה?, 14/01/09 16:18

    בבקשה ספרו לי

    • לא אמרה ולא עשתה כלום. הגוש הכתום מצא קורבן חדש משעמום. (ל''ת)

      אורן, 14/01/09 16:52

      • על סמך מה אתה מניח שהחותמים היו אנשי ימין?

        לא כדאי שתבדוק?, 14/01/09 18:55

        אילו בדקת מי היו החותמים ומי אירגן את העצומה יכול להיות שהיית מגלה כמה תובנות על עוטצמת הסלידה מההתנהגות של יונית לוי. אבל, הרבה יותר נוח כמובן להשמיץ.

        • מה אתה מתרגש מאורן... השמאל הוא הימין של מדינה אחרת (ל''ת)

          ואורן רק מוכיח זאת!, 14/01/09 20:26

  • 105.

    יונית לוי

    רואה חשבון, 14/01/09 16:18

    איזה בושה
    היא משתפית של החמאס
    ומושתלת של אירן

  • 104.

    יונית לוי חייבתת לעוף ומייד

    איציק, 14/01/09 16:16

    עדיף לך יונית לוי להתפטר ומייד 34518 איש אמרו את דברם ויש עוד אלפים שאמרו לכן קומי ולכי הבייתה שלום יונית לוי

  • 103.

    אורחת בסלון של כולנו?

    אבי, 14/01/09 16:14

    הצחקת אותי, ראשית אין לי טלויזיה בסלון! שנית את ערוץ 2 כבר לא ראיתי יובלות. שלישית חדשות אני יכול לקבל באיטרנט ולהחליט מה אמת ומה לא. רביעית מיהי בכלל יונית לוי?

  • 102.

    יונית לוי הביתה יש מספיק סלב בביצה

    מזועזעת מערוץ 2, 14/01/09 16:09

    באמת שלא צריך עוד סלבריטי על המסך, יש מספיק. איך בכלל משאירים אותה??? בושה. אין חדשות ערוץ שתיים אצלנו. אני מקווה שדעת הציבור תשפיע והיא תעוףףףףף

  • 101.

    הארץ'' העיתון של השמאל

    טוני יאס, 14/01/09 16:06

    ואת צריכה לשאול את השמאל מדוע הם לא משמיעים את קולם עבור עיתונאית כמו רותי?
    אבל כשזה נוגע לימין הם ורק הם משמיעים את קולם.

  • 100.

    כנסו

    .., 14/01/09 16:03

    להפוך את ערוץ 10 לערוץ החדשות הישראלי
    כפי שכבר רובכם היספקתם לקרוא ישראל 10 ורשת חתמו אתמול על הסכם הבנות למיזוג בינייהם.
    ובהסכם זה קיימות שני אופציות
    1. שערוץ 10 מיתמזג לתוך רשת ואז הקבוצה המשותפה תשדר בערוץ 2 וזה אומר שמסך ערוץ 10 יוחשך! וחדשות 10 ניסגרת!
    או 2. שרשת ניפרדת מערוץ 2 וניכנסת לתוך ערוץ 10.
    ולפי המצב כרגע האופצייה הראשונה היה הכי רלוונטית.
    לכן אני קורא לכם לחתום כאן
    על מנת שחדשות 10 יהפוף לערוץ החדשות הישראלי
    אז כל מי אוהב את החדשות של ערוץ 10
    תחתמו וביחד נצליח למנוע את סגירת חברת החדשות הכי טובה בישראל.
    ונקבל ערוץ חדשות איכותי בישראל.
    בבקשב תעבירו את הקישור הזה
    http://www.atzuma.co.il/petition/yan540/2/
    לכמה שיותר אנשים במייל באיסי קיו במסנג'ר בכל דרך אפשרית
    על מנת שנצליח למנוע את סגירת חדשות 10.
    לחתימת על העצומה תעתיקו את הכתובת הזאת לשורת הכתובת בדפדפן http://www.atzuma.co.il/petition/yan540/2/

  • 99.

    רק את גדעון לוי\\עמירה הס לא מפטרים.

    האמת, 14/01/09 16:00

    הערבים יותר חשובים מיהודים..........

  • 98.

    תרבות הרייטנג

    עדי, 14/01/09 15:59

    טלי את תרבות הרייטינג יוצרת התקשורת עצמה.
    וסיפורה של יונית הוא דווקא כן סיפור רציני.
    תושבי המדינה ברובם רוצים מגיש חדשות שלא משלח את דיעותיו האישיות ( שלא נאמר מעוותות לדעת רבים) מידי ערב.
    מגיש חדשות צריך להיות נטרלי.

  • 97.

    מישהו יכול לספר לי מה היא עשתה? (ל''ת)

    מירב (צופת ערוץ 10), 14/01/09 15:57

    • הפסדת

      מושון, 14/01/09 16:33

      חבל

    • תבדקי בגוגל במקום לבלבל את המוח... (ל''ת)

      אורן, 14/01/09 17:37

  • 96.

    לו להפסיק להכפיש את יונית לוי עד ששונאת ישראל תעוףמהמסך (ל''ת)

    יגאל התותך, 14/01/09 15:56

  • 95.

    רק יפה

    עומריקו דל מונדו, 14/01/09 15:55

    תקשורת מגויסת זו מילה גסה בימינו אבל שידור כ''כ מוטה כנגד התנהלות הצבא והממשלה כבר מזמן לא נראה.הגברת הנ''ל מנסה לעורר פרובקציות, הייתי ממליץ לה על סוף שבוע באחד המלונות באשקלון או צימר בחבל אשכול לחלופין ע''מ שתקבל מעט פרופורציות.
    היא אכן יפה אבל זה כל מה שיש בה (וגם זה רק בקרב תרבויות מסוימות..)
    קברניטי ערוץ 2 שלחו אותה הבייתה לטובת כולנו

  • 94.

    איזה טאלנט ואיזה נעליים.. לא בכו עליה כי...

    צדק חברתי, 14/01/09 15:54

    איזה טאלנט ואיזה נעליים.. לא בכו עליה כי היחידים שאיכפת להם הם החברים שלה מהברנזה
    שלום ולא להתראות

  • 93.

    אצלנו ערוץ 2 מחוץ לתחום. לא ניצפה בשום תוכנית עד שיונית תלך (ל''ת)

    אזרח, 14/01/09 15:54

  • 92.

    טלי ליפקין שחק משדר תחת כל עץ רענן

    דודו, 14/01/09 15:54

    טלי ליפקין שחק משדרת בלי סוף וביחס אליה יונית לוי היא ימנית קיצונית
    טלי היקרה אין שום פסול בפטריוטיזם במיוחד במדינה מוקפת אויבים
    יש פסול גדול בכך שאותם עיתונאים (בדרך כלל מאותו הכפר) אומרים את אותם דברים ושואלים את אותן שאלות כל הזמן בלי שום קשר למציאות.
    העם מבין את מה שהגיע הזמן שתביני גם את ודומייך
    אנחנו צריכים אחדות כדי להילחם על חיינו כנגד אנשים ששמו להם למטרה להרגנו

  • 91.

    מצפון סלקטיבי! המקרה של דודו אלהרר.

    מיכאל תל-אביב, 14/01/09 15:50

    היכן היית טלי ליפקין-שחק כאשר מפקד ''גלי צה'ל'' פיטר את דודו אלהרר והדיח אותו מתוכניתו? לא זכור לי כי את העסקת את מצפונך - ואת המיקלדת שלך - במחאה על פיטוריו. האם משום שדוד אלהרר הוא בעל דעות ימניות ולפיכך אינו זוכה לתשומת ליבך? מדוע המצפון העיתונאי שלך הוא כה סלקטיבי, ואת מסנגרת רק על שותפיך לדעה הפוליטית? אגב, בג'צ הורה להחזיר את אלהרר לשידוריו ב''גלי צה'ל''. לכן, רשימתך על פיטורי רותי סיני היא, במידה רבה, חסרת-ערך.

    • מי גילה לך את דעותיה הפוליטיות של רותי סיני - גזען

      ליאור -קרית שמונה, 15/01/09 07:43

      למה נראה לך שהיא מהשמאל בגלל צבע עורה.
      מקווה שאת ילדיך לא תחנך כך .שהבורות תסתיים בך.

  • 90.

    תרבות הרייטנג

    עדי, 14/01/09 15:50

    טלי את תרבות הרייטינג יוצרת התקשורת עצמה.
    וסיפורה של יונית הוא דווקא כן סיפור רציני.
    תושבי המדינה ברובם רוצים מגיש חדשות שלא משלח את דיעותיו האישיות ( שלא נאמר מעוותות לדעת רבים) מידי ערב.
    מגיש חדשות צריך להיות נטרלי.

  • 89.

    על מי בכתה יונית לוי על החמס ??? (ל''ת)

    ישראלי, 14/01/09 15:47

  • 88.

    כשהמדיה בחדשות אז אין חדשות (ל''ת)

    צדיק, 14/01/09 15:46

  • 87.

    שדודו אלהרר פוטר הגולגות היו בחורים

    יגאל התותך, 14/01/09 15:46

    אתם שמעתם שדודו אלהרר פוטר הוא קיבל איזה תמיכה מגולגה בתקשורת חס ושלום מפתאום דודו אלהרר הטיף לאהבת המדינה וחילי צהל למה שנתמוך בו הוא חיזר הוא לו משלנו זה רחוק מאיתנו יונית היא משלנו פטריוטית שתומכת במאבק הפלסטיני היא אחד משלנו

  • 86.

    יונית לוי היא לא עיתונאית היא בסך הכל מגישת חדשות קפואה ולא מוצלחת (ל''ת)

    שחר, 14/01/09 15:46

  • 85.

    יונית לוי הביתה ושתיקח איתה גם את ערד ניר המלוקק (ל''ת)

    דני, 14/01/09 15:42

  • 84.

    צריך לעשות עצומה גם בפייסבוק נגד יונית לוי !

    יואב, 14/01/09 15:41

    אני מתכנן עם עוד אנשים להקים בפייסבוק עצומה נגד יונית לוי וכל מי שיצטרף ליוזמה שאומרת לפטר לאלתר את יונית לוי !

  • 83.

    רותי סיני עיתונאית מעולה .

    אייל, 14/01/09 15:40

    רותי סיני סיקרה בעיתון הארץ את התחום החברתי , תחום שנרמס מאד בשנים האחרונות תחת גלגלי ההפרטה והקפיטליזים הדורסני ששולט כאן בשנים האחרונות . רותי סיקרה את התחום החשוב הזה במקצועיות ורגישות חברתית .

    כתבותיה המקיפות איפשרו מידע ותובנות חשובות על התוצאות של ההשתנות החברתית שלנו.
    עיתון ''הארץ'' שהוא העיתון המשפיע ביותר על קובעי המדיניות החליט החלטה לא טובה עם הפסקת עבודתה , וראוי שכל מי שקורא את העיתון החשוב הזה יביע את מחאתו .

    נב - היה אפשר אולי לצמצם מעט בדה מרקר ולאפשר לתחום הרווחה כתבת ברמתה של רותי סיני.

    אין מקום לערבב בין עיתונאית מעולה לבין שדרנית אינטלגנטית יפה רגישה ומוכשרת ככל שתהיה.

  • 82.

    הרבה אנשים בתוך ערוץ 2 אומרים מאחורי גבה שהיא בוגדת !

    אחד שעובד בערוץ 2, 14/01/09 15:39

    יש לי הרגשה שבסוף יעיפו אותה על טיל מהערוץ
    מלא אנשים לא רוצים אותה בערוץ אחרי מה שהיא אמרה והיא לא יכולה לתקן את זה יותר

  • 81.

    אם תכתבו ''העוקץ'' בגוגל, תעלו על אתר חברתי מדהים. שם גם תמצאו דיון על

    נסים, 14/01/09 15:39

    השלכתה של רותי סיני מעיתון ''הארץ'' ועל המגמות הניאו-צהבהבות בתקשורת הכתובה

  • 80.

    להעיף את יונית לוי ממהדורת החדשות !

    תומר שוורץ, 14/01/09 15:37

    אני כאזרח פטריוטי שאוהב את המדינה שלי מאוד. מבקש מראשי ערוץ 2 לפטר את האשה הזאת היא בוגדת ואחת כזאת אף אחד בציבור לא רוצה שהיא תגיש את החדשות

  • 79.

    לא נעזוב את יונית לוי עד אשר יעיפו אותה לכל הרוחות !

    משה, 14/01/09 15:35

    כרגע יש מעל שלושים אלף אנשים שחתמו על העצומה נגד יונית לוי ובעזרת השם זה יכפיל וישלש את עצמו אני וכמוני מלא אנשים לא רוצים את יונית לוי שתגיש את מהדורת הערב
    אני כסטודנט יחד עם החברים שלי נעשה הכל כדי שהיא תעוף לכל הרוחות מערוץ 2
    הבחורה הזאת היא בוגדת במדינה באמירות המפגרות שלה היא שמאלנית הזויה וסהרורית תתביישי לך גועל נפש
    תתפטרי או שנדאג שיפטרו אותך !

  • 78.

    לא הבנתי - רותי סיני היא ימנית מדי להארץ??? (ל''ת)

    מיה, 14/01/09 15:35

  • 77.

    ל 68

    רזי, 14/01/09 15:35

    מסכן הבן שלך עם כלה כזו
    היא לא תתן לו

  • 76.

    טלי ליפקין הרבה יותר גרועה מיונית לוי - סייענית חאמאס אמיתית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 14/01/09 15:35

  • 75.

    הייתה מחאה נרחבת נגד פיטורי רותי סיני בסיבוב הקודם

    עדי, 14/01/09 15:35

    הארץ בלי רותי סיני ואור קשתי, עיתון שהולך ומתדרדר

  • 74.

    לא ניתן להשוות בגלל המדיום ....

    יוני, 14/01/09 15:34

    אל יונית כולם נחשפים בגלל שמדובר בטלווזיה
    הגברת רותי סיני, מוערכת מאוד אך הציבור לא ממש מודע לקיומה.

  • 73.

    הארץ/אל באלאד פושט את הרגל זו הסיבה למסיבה ופיטורי סיני (ל''ת)

    נעשה חגיגה כשייתפגר סופית, 14/01/09 15:33

  • 72.

    יונית

    תמרי דרורית, 14/01/09 15:33

    מדוע נטפלים רק ליונית לוי = צפו ב''כתבנו''שלומי אלדר שמופיע בערוץ 10 כאילו הוא כתב טלביזיה של הצד השני

  • 71.

    יש מקום לחוקק חוק שאתם המשועממים שמתפרנסים מתקתוק על המקלדת תחוייבו (ל''ת)

    לתרום מזמנכם לקהילה ואז אולי פחות שטויות יפורסמו!, 14/01/09 15:31

    • חחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      71את/ה ענק, 14/01/09 16:02

  • 70.

    יונית לוי ודנה וייס, גועל נפש. צריך להחרים ערוץ 2 (ל''ת)

    רחלי, 14/01/09 15:30

    • אצלנו ערוץ 2 מוחרם! להעיף את יונית הבכינית.

      נירה, 14/01/09 15:45

      חדשות נראה במבט או ערוץ 2. קוראת לכל הציבור להחרים את ערוץ 2.

  • 69.

    למה זה צריך לעורר עצומה?

    רפול, 14/01/09 15:29

    איני מבין את ההשואה. את רותי פיטרו מהעיתון כפי שפיטרו עתונאים אחרים וזו זכותו של המנהל.
    יונית לוי חטאה בחטא ההזדהות המןחלטת עם אויבינו והסימפטיה לסבלם בשעה שחיילינו מסכנים את עצמם לשמור עלינו ולתת לנו אפשרות לחיות בשקטו.
    אגב לא שמתי לב לזעקת הברנזה כשפיטרו את דודו אלהרר -פיטורים על רקע אידיאולוגי ברור.

  • 68.

    יונית לוי היא מקסימה ונסיכת תקשורת אבל...

    בר דעת, 14/01/09 15:29

    קשה להבין את הקריינות שלה.
    הייתי מאושר עם בני יביא לי כלה כזו.

  • 67.

    טלי, אין לך מושג מיהו עמך ומה נוהגו! הציבור הישראלי אדיש בד''כ למעט (ל''ת)

    פגיעה חריפה ויסודית כדוג' ההגזמה הבוטה של יונית!, 14/01/09 15:29

  • 66.

    די מספיק עם יונית עם הפרצוץ הקר והעיניים המבולבלות להרחיק אותה מילדים (ל''ת)

    יוני, 14/01/09 15:28

  • 65.

    גב' יונית לוי כוכבת? מי קבע?

    רוני לוי, 14/01/09 15:28

    מי קבע שהיא מוכשרת ומי קבע שהיא כוכבת? כל אימת שאנחנו (משה, יצחק, שושנה, פינטו ואני) רואים את הפרצוף שלה אנחנו מעבירים ערוץ נקודה.

    אז אל תטפחו מיתוס שאיננו קיים ואל תכו לנו בתופי מלחמה. אני לא קורא הארץ, אני רואה טלויזיה ואם גב' טלי ליפקין-שחק לא מבינה את זה - את ההבדל בין עיתונאית-כתבת בעיתון יומי אליטיסטי לבין ערוץ טלויזיה - כנראה שגם היא אינה מוכשרת ואינה כוכבת.

    כוכבת עאלק.

  • 64.

    ''הארץ'' הפך להיות בלון מלא אויר נשען על מיתוג עליתיסטי (ל''ת)

    מנותק מהמציאות, 14/01/09 15:26

  • 63.

    למה דרך רשעים צלחה (ל''ת)

    רודף צדק, 14/01/09 15:26

  • 62.

    מה הקשר בין שחת ל...

    momo, 14/01/09 15:24

    לא מכירה את גברת סיני ומאמינה שעושה עבודתה נאמנה ושסיפורה עצוב... אבל מה הקשר בינה לבין יונית לוי? למה כל דבר צריך להפוף לאג'נדה פמיניסטית כדי לצבור תהודה?

    ובכלל- מה הטענה שלך ליפקין- שחק? שאנשים שהם סלבריטי מקבלים יותר תשומת לב?

    הופה. זה חידוש. עלית על משהו.

  • 61.

    כמו בכל דבר בחיים אחד רוקד הורה והשני מקבל זמבורה. (ל''ת)

    רמי הזאב, 14/01/09 15:24

  • 60.

    עדיף לגב' סיני לא לעבוד ב''הארץ'' (ל''ת)

    אם כל הצער הרגעי הכל לטובה!, 14/01/09 15:24

  • 59.

    יונית לוי היא מיץ הזבל

    תמר, 14/01/09 15:22

    בהתגלמותו פושעת מרושעת המרחמת

  • 58.

    טלי: ''סיפור ברנז'אי, סיפור שאין בו סיפור, סתם אוויר חם ומלא שנאה'' (ל''ת)

    כל כך מנותקת אין סיכוי שתביני. את לא ראוי לתגובה!, 14/01/09 15:21

  • 57.

    עזבו כבר את יונית בשקט היא עושה עבודה נפלאה קנאים (ל''ת)

    טל, 14/01/09 15:21

  • 56.

    אז למה לא להקים עצומה???

    אורטל, 14/01/09 15:20

    אני לא מבינה.
    הרי עצומה ליונית הקימו תוך שנייה,אז מה הבעיה להקים עצומה נוספת??

  • 55.

    אבא שלי אמר כשישלך אתה גיבור וכשאין לך אתה חמור (ל''ת)

    מומחה לעיניני צדק, 14/01/09 15:19

  • 54.

    היום בערב יש הישרדות

    קרלה, 14/01/09 15:14

    כנראה שזה מה שמעניין את האנשים

    רותי, העם איתך!!

  • 53.

    כתבה של טלי ליפקין

    ניר דגני, 14/01/09 15:03

    כל הכבוד טלי. המשיכי במלאכת הקודש. קול שפוי ואינטליגנטי בתוך ים הביינוניות.

    • מעורר רחמים-פאתטי (ל''ת)

      ירושלמי, 14/01/09 17:45

  • 52.

    את מנסה לקשור בכוח שני דברים לגמרי לא קשורים

    ע., 14/01/09 15:01

    ולגבי רותי סיני - מניסיוני האישי היא לא משהו. כי היא לא טורחת אפילו לענות לפניות חשובות ביותר בנושא רווחה, למשל פניה שנגעה למאות ילדים נכים שבדיוק לפני שנה נלקחה מהם בברוטליות קרן אור של תקווה בצורת פרוייקט שילוב נכים בקהילה שהופסק בגלל בירוקרטיה ואטימות איומים של משרד הרווחה!!!גבי גזית היה היחיד שהרים את הכפפה ודיבר על זה בחריפות בתוכנית שלו, הגברת סיני לא טרחה אפילו לענות למכתב המפורט שנשלח אליה, ובוודאי שלא טרחה לכתוב על זה בטור המהולל שלה. אז אולי היא לא עושה עבודה כל כך נהדרת!

  • 51.

    יונית מוחמד בכרי אחריך

    יגאל התותך, 14/01/09 14:53

    שמעתי את מוחמד בכרי אומר למה יש המון הרוגים בעזה ובשדרות ועוטף עזה איו הרבה הרוגים נשמע נורא נכון אבל שאני שומע את זה משונאי ישראל אחמד בכרי מתעצבן וזה עובר אבל לשמוע את ההטפה באותם מילים מיונית לוי זה פשוט מרתיח את דם לו להפסיק לחתום על העצומה עד ששונאת החיילם יונית לוי תפוטר אתם הבנתם היא רוצה שהיה חללים לצבא שלנו כמו מחבלי החמאס לפחות

  • 50.

    יונית לוי אינה אמורה לבצע תעמולה לדעותיה המעוותות.

    יאיר ל, 14/01/09 14:50

    מה לעשות, התקשורת נעלמה ובמקומה קמו ''שרותי תעמולה'' קיצוניים, הדומים לאלו שבמשטרים אפלים.
    לציבור מתחיל להמאס גם מ''שרותי התעמולה'', גם ממחוקק העל הכופה את אמונותיו החולניות ( הבג''ץ ), גם מהיועץ הפוליטי וגם מהפרקליטות הפוליטית המושחתת.
    אלו ניצני המרד העממי שסופו להשיב את הדמוקרטיה ולפגוע במחריביה.

    • גם לא הטלי הזאת! (ל''ת)

      מי היא בכלל!, 14/01/09 15:21

  • 49.

    יונית

    בני, 14/01/09 14:49

    דיי לנו ממנה למה מחכים שיירד הריטינג? רק אז יבינו בטלוויזיה ? רק זה קובע ?

  • 48.

    כל התקשורת הביתה

    יהושוע, 14/01/09 14:48

    רק במדינה דמוקרטית כמו ישראל יכול לקרות מה שקורה ערב ערב בערוץ 1 2 ו10 קוראים לזה פסטיבל המלחמה כל ערוץ מושיב באולפן 5 פרשנים שלכל אחד יש את הפילוסופיה בגרוש שלו הם פשוט יוצרררררררררים חדשות במלחמה כמו במלחמה אין צורך בכל הפסטיבלים האלו אלא מספיק כל ערב בשעה 8 עדקון מדובר צהל וזהו כי כל ערוצי התקשורת האלו הם והחדשות שהם יוצרים לא גורמים לאחוד העם אלא לקרע ופליו נסראללה אמר שהוא לא ריך מודיעין ערוץ 1 2 ו10 הם המודיעין שלו והמבין יבין

    • צודק - נמאס מהם! (ל''ת)

      הם הפכו להיות זיהום אויר!, 14/01/09 15:22

  • 47.

    חבל שיונית לוי לא פוטרה במקומה (ל''ת)

    צופה, 14/01/09 14:46

  • 46.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם מאמר של טלי ליפקין שחק

    יניב, 14/01/09 14:45

    צודקת בכל מילה.

    • קרא שוב אולי לא הבנת! (ל''ת)

      העם!, 14/01/09 15:23

      • מי מכם לא הבין? (ל''ת)

        העם השפוי, 15/01/09 07:46

  • 45.

    רותי סיני? מי זאת? (ל''ת)

    לוי יונית, 14/01/09 14:40

  • 44.

    הדרום המופגז

    אני, 14/01/09 14:39

    ראשית עיתון הארץ בקשיים כלכליים ועומד לפני פשיטת רגל. זה פורסם בחוות דעת ע''י אנליסטים של בלומברג
    שנית - נסיכת הקרח לא הייתה מחביבותי עוד מימים ימימה. אני לא יכול לראות מהדורת חדשות המשודרת ע''י מגישה קפואה, ומנסה לפעמים להסתחבק באופן מביך.

    היי אני חייב לרדת למקלט יש אזעקה ביי

  • 43.

    באמת פיטוריה אינם מעניינו של עם ישראל רק היא חסרה לו (ל''ת)

    ש''בי, 14/01/09 14:38

  • 42.

    לא להאמין במה אנשים רציניים (?) עסוקים.במגישת חדשות..כולה. (ל''ת)

    אופס, 14/01/09 14:38

  • 41.

    פיטוריה של רותי סיני

    בתיה, 14/01/09 14:36

    העיתון מועל בתפקידו לשיקוף פניה של החברה, כולל אלה החבויים מעין כל, אותן חשפה רותי סיני.העיתון בוגד בייעוו ובקוראיו.
    האם כסף ורייטיניג חזות הכל?

  • 40.

    יונית לוי

    יואל תבור, 14/01/09 14:35

    יונית אכן לא מבדילה בין תוקף לנתקף.
    בנוסף לאויבים הקמים עלינו ,השמאל ההזוי מסוכן לא פחות ודוקא מכיון שהוא לכאורה שפוי.
    מדינה שלא הצליחה ליצור קונסזוס לחיות ולהתגונן , חייה בסכנה.
    אותם מיצגת יונית לוי ולכן אין היא ראויה
    לשדר.

  • 39.

    פיטורי רות סיני

    ורד, 14/01/09 14:34

    אני חושבת שרות סיני עיתונאית ברמה והנושאים שהעלתה מאוד חשובים. כמנויה על עיתון הארץ מאוד הופתעתי לקרוא על פיטוריה.
    מצער שעיתון הארץ מוריד נושאים חברתיים כל כך חשובים מדפי העיתון.

    • אם להתיעל עדיך לסגור את העיתון ולנתב את כל ההשקעה לאפיק (ל''ת)

      תורם יותר!, 14/01/09 15:25

  • 38.

    הציבור מאס במתיפיפים (ל''ת)

    מקווה שיונית תפוטר, 14/01/09 14:32

  • 37.

    לא מבין למה יונית ''כוכבת''

    אביב 3, 14/01/09 14:28

    יש לה קול לא נעים, שפת הגוף שלה משונה, הפרצופים שהיא עושה מרגיזים, היא לא יודעת להסתיר את מצב רוחה ואת דיעותיה, אז למה היא נחשבת ''אישיות טלויזיונית''? לא כל אדם עם איי קיו גבוה (אומריםש היא כזו) יכול להיות מגיש חדשות. לה אסור להיות בתפקיד הזה בדיוק כמו שאני לא אנסה להתקבל למרות אני לא כל כך טיפש. חסר לה משהו.

  • 36.

    להחרים את ערוץ 2 עד לפיטוריה של יונית לוי (ל''ת)

    DS, 14/01/09 14:28

    • לארוז את ''ערוץ 2'' עם ''הארץ'' ולזרוק לפח הזבל התקשורתי.

      מ, 14/01/09 15:42

      יש עוד כמה תכנים שאפשר להעביר לשם.

  • 35.

    ומה יקרה כאשר יפטרו אותך?

    מלכה, 14/01/09 14:27

    מבלי להכנס למי פיטרו ולמה פיטרו צריך לזכור
    1. גם בעיתון שאת עובדת עבורו פיטרו עיתונאים ידועים.

    2. ואולי יש סיבה טובה לפיטורים?

    3. וכמו שאת מחלקת ציונים לעיתונאים, כך עושים אחרים.

  • 34.

    הפסקת אש ללא הפסקת הירי ורגיעה מדומה נוספת ימותתו את הדרום

    אזהרה לתקשורת הדוחפת ל''שגרת קאסם'', 14/01/09 14:25

    הכמיהה המוזרה להפסקת אש, לפני או בסמוך להסבעת אובמה, כאילו זה ארוע שמיימי שעבורו צריך לעצור את כל העולם - מביאה את האויב להכרה שכדי להציג את התבוסה שלו כנצחון כל שעליו לעשות זה להמשיך בירי קאסמים גם לאחר כל הסכם לשביתת אש, בדיוק כפי שעשה עד היום. את התוצאות של 1701 הקטסטרופלי של ליבני אנו רואים בירי מלבנון.. שם הנזק כבר נעשה. אבל אם בדרום ימשך מבול קאסמים לאחר כניסת צה''ל לעזה, זה יהיה הקש ששובר את גב התושבים. יש חשש שהפעם הרום אכן יקרוס, אם יראה שהממשלה הפקירה אותו שוב.

  • 33.

    התקשורת לוחצת להפסקת אש ללא הפסקת ירי. חידוש ''רגיעה מדומה'' ימותת הדרום

    אזהרה לתקשורת המשדרת תבוסה לאויב, 14/01/09 14:23

    הכמיהה המוזרה להפסקת אש, לפני או בסמוך להסבעת אובמה, כאילו זה ארוע שמיימי שעבורו צריך לעצור את כל העולם - מביאה את האויב להכרה שכדי להציג את התבוסה שלו כנצחון כל שעליו לעשות זה להמשיך בירי קאסמים גם לאחר כל הסכם לשביתת אש, בדיוק כפי שעשה עד היום. את התוצאות של 1701 הקטסטרופלי של ליבני אנו רואים בירי מלבנון.. שם הנזק כבר נעשה. אבל אם בדרום ימשך מבול קאסמים לאחר כניסת צה''ל לעזה, זה יהיה הקש ששובר את גב התושבים. יש חשש שהפעם הרום אכן יקרוס, אם יראה שהממשלה הפקירה אותו שוב.

  • 32.

    נמאס מיונית לוי וכל הבלגן סביבה... .נראה שזה ביוזמתה !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 14/01/09 14:22

  • 31.

    ביטול מנוי

    צודקת, 14/01/09 14:18

    אכן, בשל כך ביטלתי את מנויי לעיתון הארץ. חבל מאד מה שקורה שם.

  • 30.

    גבב של שטויות

    שרה, 14/01/09 14:18

    אני מתפלאה על אתר NRGומעריב שנותן במה לכתבה של גבבה ותבן מבית מדרשה גב' ליפקין - שחק, שגם היא בתורה נהנתה מזרקורי הסלבריטאות בטלויזיה - על לא עוול בכפה שכן היא לא שווה את זה.
    את קובעת - כן קובעת, כמו שעיתונאים נוהגים לקבוע דברים ואז לתת לזה תוקף של החלטת ממשלה - מי בכלל שמך להביע את דעתי אגב? -
    קובעת שאת יונית לוי דנים ל''זכות'' בגין סלבריטאות ואת גב' סיני דנים אחרת כי היא לא סלבריטאית, ישמור האל.
    ההתמרמרות הציבורית נגד גב' יונית לוי היא ענינית לחלוטין, לא תלויה במי היא, מי בן זוגה, אם היא יפה או לא, ההתייחסות היא ענינית בלבד. ובכלל מה את קושרת בין יונית לוי לגב' סיני???? מה זה קשור??? את בעצמך מודה שאת לא יודעת למה פיטרו אותה? אולי היא כתבת גרועה??? או יחסי העבודה שלה מחורבנים??? אולי דרשה תוספת היסטרית במשכורת??? את לא יודעת והעיקר את מברברת.
    הגיע הזמן לשים סוף לכל מיני ''עיתונאים'' בגרוש !!!!! אין לך מה להגיד, עדיף שתשתקי.

  • 29.

    אף אחד לא שונא את יונית. אני חושב שהיא חוצה גבולות וקווים אדומים!

    אף אחד, 14/01/09 14:16

    טלי,
    אומנם הבאת את זה באגב אורחה אבל דיברת על זה די הרבה והבעת את דעתך בענין.

    יונית לוי לא ראויה להגיש את המהדורה המרכזית אם היא מצפצפת על העם שלה שצופה בה. אני ומשפחתי המורחבת מזפזפים כבר לערוצים 1 ו10 בגלל הקושי לראות אותה חסרת רגישות לעם (שזה גם דודים, אחים , חברים מהדרום)!!!

    יש לה עזות וחוצפה שהיא חושב שיסלחו לה בגלל הפרצוף היפה שלה ...

    אז ממש לא.

  • 28.

    יונית לוי מאכזבת אותי מאד!!!!! (ל''ת)

    שושי, 14/01/09 14:16

  • 27.

    לעם צמא דם ונקמה קשה עם יונית

    ', 14/01/09 14:16

    מצידי שתושבי הדרום יתקעו במקלטים שלהם עוד שמונה שנים נוספות. לוזרים כאלה.

    • בקרוב אצלך בבית.....אמן . (ל''ת)

      ישראלי, 14/01/09 14:45

    • אשכרה טיפש. כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

      מה זה?, 14/01/09 14:54

    • כל כך הרבה אטימות בכל כך מעט מילים.

      סנצ'ז, 14/01/09 15:03

      איש קטן וחסר רגישות. צא מהבועה שלך, תסתכל לצדדים ותראה מבוגרים וילדים שמפחדים לישון בלילה. זאת לא בושה לחזור בך מדברי שטות שאתה מוציא על המקלדת. חומר למחשבה

    • ל 27 -מצידי את אמא שלך ליתקוע אותה במקלט 16 שנה (ל''ת)

      אלי, 14/01/09 15:09

  • 26.

    כמה חיכיתי שמישהו יעלה את הכתבה. להחזיר את רותי (ל''ת)

    אמא ואזרחית איכפתית, 14/01/09 14:15

  • 25.

    מי קורא הארץ???

    אמיר, 14/01/09 14:14

    איך נכיר אותה כשהיא כותבת בעיתון אליטיסטי להחריד
    אפילו כשקיבלתי את העיתון חינם כחלק מהתרגיל שלהם להגדלת תפוצה לפני סקר TGI, קראתי רק את המוסף הכלכלי דה מרקר שמחזיק את העיתון בחיים, כל השאר הזכיר לי את החומר לבחינות באוניברסיטה יבש ומשעמם
    העיתון פונה לנישה מסויימת אז אין צורך להתפלא ששאר האוכלוסיה לא יודעת מי זאת רותי סיני.

  • 24.

    שלי שכחת לומר שזה בגלל שהן נשים רגישות

    גיל רונן, 14/01/09 14:13

    ושבכל אשמים הגברים הרשעים והאלימים עם כלי הזין שעושים מלחמות וכו' וכו'.

  • 23.

    בושה לעיתון הארץ-שווה לקרוא

    אחת שאיכפת לה, 14/01/09 14:12

    כל אדם במדינה שיש לו עמוד שידרה ודעה עצמאית מורק מהמערכת ההופכת מיום ליום פוליטית, רדודה ואנוכית.מנהלי עיתון הארץ. תבושו לכם אין שום החלטה מקצועית בפיטורי רותי סיני!!!

  • 22.

    תגידו, אתם עושים צחוק?

    סתם אחד, 14/01/09 14:12

    אתם אפילו לא אומרים למה היא פוטרה.
    אולי זה נעשה בגלל שהיא עברה על חוקי הצנזורה?
    אולי זה נעשה בגלל שהיא פגעה בבכירים במערכת העיתון?
    אולי זה נעשה בגלל שהיא ביקשה תוספת במשכורת?
    אולי זה קרה בגלל שהיא באה בערום לעבודה?

    כתבה חפיפניקית.

  • 21.

    רוב הציבור לא קרא, לא קורא ולא יקרא את ''הארץ''

    פרשנות אלטרנטיבית, 14/01/09 14:12

    ולכן לא אכפת לו מה קורה שם. הדממה בנושא היא תוצר הנטייה האליטיסטית של השמאל, שעושה הכל כדי לנער מעליו את ''האספסוף''. לכן, רותי סיני היא בעצם קורבן של הגישה שלה עצמה, אף על פי שלראייתה היא עשתה הכל למען ''האספסוף''.

    • אבל שונאי ישראל קוראים בו

      רועי, 14/01/09 23:41

      היות והעיתון מתורגם לאנגלית באינטרנט, מגיעים אליו אנשים מחו''ל ואף מצטטים לי באימיילים דברים שמאלניים קיצוניים במיוחד שנכתבו בארצי שלי, להראות שגם כאן נאמרים דברים נגדנו.

  • 20.

    תעמולנים במסווה של עיתונאים- זה מה שיונית וחבריה למקצוע. (ל''ת)

    שמאלנים הם 1% מהעם ו-99% מהתקשורת, 14/01/09 14:10

    • והאחוז הזה מנהל לך את המדינה

      ארז, 14/01/09 14:34

      עכשיו אתה יכול להתפוצץ.

  • 19.

    אם באמת רוצים להשפיע

    בני לגונה, 14/01/09 14:09

    לא עושים עצומות לפטר את יונית לוי אלא עצומות שקוראות להחרים מפרשמים של חדשות ערוץ 2 ו/או ארץ נהדרת. ככה פוגעים בהם דרך הכיס וזה כבר באמת יכול לעשות שינוי.

  • 18.

    לא הבנת! הסיפור של רותי הוא לא סיפור, והסיפור של יונית זה כל הסיפור!!

    בדיוק הפוך!, 14/01/09 14:08

    יונית לוי מייצגת את העובדה שהתקשורת מושלטת ע''י חבורת שמאלנים- שונאי ישראל- אוהבי האוייב.
    העצומה נגד יונית, זה עצומה נגד התקשורת כי נמאס כבר מתקשורת שמאלנית.
    היחידים שאכפת להם ממשהו במדינה זה הימניים, לכן הם ''מתנחלים'', הם עושים משהו ם עצמם ולא רק יושבים בבית קפה.
    השמאלנים לעומת זאת, הם חבורת שבעי רצון שלא יודעים מה זה לעשות משהו למען העם והארץ והעיקר שהקפה יגיע מהר, כי יש הופעה של אביב גפן!
    זה הסיפור פה מאחוריי כל העניין.
    אבל זה יפה שהצלחת לעשות כתבה שלימה על משהו שלם שהמצאת בדמיון שלך!!!

    • אל תסיט את העצומה נגד יונית לכיוון האד'נדה שנוחה לך!

      א.ש, 14/01/09 17:21

      אין לך זכות להביע את קולם של מי שחתם על העצומה נגד יונית.
      העצומה נגד יונית כשמה כן הוא, נגד יונית, ולא נגד שום דבר אחר, ולא מסמל שום דבר.
      המתנחלים הם לא א''י הטובה, וכדאי להם לבדור בציציות שלהם איפה הם לא בסדר.
      וכמו כן כל אחד ואחד במדינה הזו.

      יונית היא בלתי נסבלת, וזה מבחינתי היה כך עוד הרבה לפני תחלית הלוחמה הזו, וזה לא קשור לדעותיה האישיות שמעניינות אותי כקליפת השום.
      ככל הנראה מאז פתיחת המבצע, ובשל זמן המסך הממושך מידי שאנשים נחשפים אל הפרצוף שלה מידי יום במהלך הימים האחרונים בשל המבצע, אנשים פיתחו או הרגישות והחלחלה שאני חשתי כבר מזה הרבה הרבה זמן.

      אני מבקש שלא ינסו לייצר סביב כל מי שחתם תבניות, וכוונות ורצונות ואמירות, כל אחד לפי הבנתו רצונו ואג'נדתו.

      מי שחתם, חתם, נגד יונית, לא נגד השמאל, לא נגד המתנחלים, לא בעד המלחמה או נגדה, חתם נגד יונית כמגישה שמוציאה אותך מדעתך בזמן שאתה שומע\\רואה\\בוהה\\מביט בפרצופים שלה.
      זהו.

  • 17.

    להתייחס לכתבים כמו אל מפלגת בלד ורעם

    בושה למדינה שאלו הם כתביה-, 14/01/09 14:07

    די נמאס לראות ולשמוע את האמפתיות והחמלה של הכתבים הישראלים כלפי אויבי מדינת ישראל.
    נמאס לראות כתבים כלומניקים משתלחים במנהיגי המדינה והצבא בשעת מלחמה על קיומנו.
    למה לתת דלק ומוטיבציה לאויב ? למה ? די די די די די. תתבישנו שבשביל רייטיג ואינטרס אישי אתם מוכרים את המדינה שלכם. אם כאלו הם פני הציבור והתקשורת- סופינו להכחד !

  • 16.

    טלי, שכחת להזכיר משהו...

    שפרה, 14/01/09 14:01

    ה''טאלנט'' יונית לוי משתכרת כ 150 אלף ש''ח בחודש. זה בערך פי 2 ממה שמרוויח בחודש מנכ''ל חברה ממשלתית ! ועל מה בעצם ? על זה שהפרצוף היפה שלה מרוח על מסך הטלויזיה כל ערב ? על זה שהיא מדקלמת חדשות ?! והכי גרוע - על זה שהיא מתפייטת בשידור חי על דעותיה האישיות !! זה מה שמקומם.
    לגבי רותי סיני, אני משער שהיא מוכשרת אבל היא לא ''טאלנט'' - היא בטח לא מרוויחה רבע ממה שמרוויחה יונית לוי (למרות הוותק שלה) ולכן היא נחשבת ''רגילה'' - אחד האדם - בניגוד ל''טאלנטים'' המקושרים והמתוקשרים

  • 15.

    אני אפתח פה ואצפצף-רות סיני היא עתונאית הזויה שתמכה

    נפיח, 14/01/09 13:58

    בפליטים כביכל מאפריקה שהחלו להסתנן לישראל מגבול מצרים.היום זה כבר שיטפון שאף אחד יודע איך לבלום אותו.בהבל פיה יצרה דעת קהל ליבראלית כביכל שתומכת בקליטה של ''פליטי חרב ''מדרפור.היא ודומותיה המיטו וממיטות עלינו אסון בנושא הזה שמימדיו עוד יתגלו ויחשפו.אני בטוח לא אזיל דמעה עליה

    • אכן נפיח הוא שמך ונפיחה היא דבריך!

      דודלי, 14/01/09 15:43

      יש פליטים רבים, ואתה מציע שאחת היחידות שניסתה לעשות משהו לגבי מצבם העגום היא למעשה פושעת?
      אתה להם פליטים כביכול? אולי חלר אינם פליטים, אבל קשה להתעלם מהנימה הפשיסטית שבדבריך.
      עכשיו עצה לי אליך:
      רוץ לכוננית הספרים קח אנציקלופדיה ואחר-כך לך לשירותים. שם תוכל לקרוא על הערך פאשיסט בזמן שתעשה את צריכך. אולי אחר-כך כבר לא יצטרכו לכנותך נפיח.

  • 14.

    יונית מיצגת את כל הרע בעיתונות מכורה ולכן משכה אש (ל''ת)

    א מ רול, 14/01/09 13:56

  • 13.

    לא ראוי לטלוויזיה ממלכתית כזו ''יונית שלום'' המזדהה עם רוצחים

    רונן, 14/01/09 13:54

    לפטר את יונית לוי לאלתר!

  • 12.

    עם ישראל מאס בעיתונאים אשר מזדהים עם האויב!!!!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 14/01/09 13:48

    • היא מזדהה עם הרצון להכרה מקצועית שמחייב להכנס לכותרות בכל מחיר (ל''ת)

      תושב ש-8 שנים נתון לירי בלי שליונית אכפת, 14/01/09 14:25

  • 11.

    כתבת יפה, אבל גולשים לכתבה הזו בגלל ''יונית בכתה''

    וזה עצוב, 14/01/09 13:47

    רותי סיני עושה עבודת קודש מתוך אמונה בשליחות העיתונאית במשך שנים. כבר אין מקום לעיתונאים כאלה בעידן הרדוד, האינפנטילי והבובלילי שאנחנו חיים בו. קצת נמאס לקונן על זה, אבל זו המציאות, כמות הארס שקוראים בטוקבקים והעניין המוגזם בכל מה שצהוב, שטחי וצעקני דרס את גבול הטעם הטוב כבר מזמן. מה עושים?

  • 10.

    תודה על הכתבה-שתיהן מצוינות, נקוה ששתיהן ישארו בתקשורת (ל''ת)

    דליה, 14/01/09 13:46

  • 9.

    יונית לוי ice women

    שמעון, 14/01/09 13:46

    יש לה יופי קר אופי קר חסרת רגש ממש מלכת הקרח.

    • תן לי לנחש: אתה ממעריצי עינב בובליל

      גד, 14/01/09 14:35

      אתה אוהב אותן שחורות, צורחות שקרניות וחוגגות באילת בזמן מלחמה

      • תן לי לנחש, אתה גזען עלוב מגעיל ורווי שנאה שמשום מה חש שהוא מושלם. (ל''ת)

        א.ש, 14/01/09 17:12

  • 8.

    יונית לא פוטרה בניגוד לדרישת הציבור

    מ י-ם, 14/01/09 13:46

    דווקא כשחושבים על זה, אין הבדל בין שני המקרים, בשניהם המערכת עושה מה בראש שלה בניגוד לדעת הקהל...

    הקהל רוצנה שיונית תפוטר אבל במערכת רוצים אותם

    הקהל רוצה את רותי סיני אבל במערכת פיטרו אותה..

    • מה אתה מקשקש,יש לה רייטינג כפול מ- 10 ופי שלוש מערוץ 1

      יוסי, 15/01/09 06:28

      הציבור רוצה? אתה זה הציבור? אידיוט

  • 7.

    כל צופי ערוץ 2 הם בובבללים.

    יוסי, 14/01/09 13:40

    הרמה של ערוץ 2 בושה. וכנראה שזאת הרמה של הצופים . נמוך נמוך נמוך.

  • 6.

    אצלנו עברו לראות את החדשות בערוץ 1. חזרים לאיכות. (ל''ת)

    צופה של 2 לשעבר, 14/01/09 13:37

    • רק ערוץ 1 !!! יש תמורה לאגרה למרות מה שחושבים (ל''ת)

      עמית, 14/01/09 14:26

  • 5.

    חזקק ביותר.עצוב..אבל,נכון.נעשינו רדודים.. (ל''ת)

    כמה עצוב.., 14/01/09 13:15

  • 4.

    אצלנו מחרמים את ערוץ 2 כל זמן שיונית שם. היא לא רגישה ולא

    שאול, 14/01/09 13:12

    היא לא רגישה ולא נעימה לנו. אז אנחנו לא בערוץ 2. את המנוי להארץ ביטלנו ליפני שנתיים. וכל הטלפונים שפנו אלנו שנחזור לקרוא שוב את העיתון לא נענו. הם הרויחו זאת ביושר. שישארו עם גדעון לוי אמירה הס ובני מיפר. אותנו הם לא מענינים כמו יונית לוי. זאת המחאה שלנו!!!

    • ואצלנו מחרמנים את ערוץ 2 כל זמן שיונית שם

      ממממ.........., 14/01/09 13:52

      מה איכפת למישהו מה היא אומרת .כאילו שיש בזה משהו........

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      משה, 14/01/09 14:01

    • ל-4 גם אני ברחתי מעיתון הארץ בגלל היותו אנטי ציוני

      נפיח, 14/01/09 14:03

      ועברתי למעריב.רות סיני היא עיתונאית מאוסה אבל אני לא בטוח שיונית לוי ראויה להתנכרות.היא פלטה כמה שטויות אבל באופן כללי היא בסדר

  • 3.

    זה מחיר הרייטיניג (ל''ת)

    תנועת הצופים, 14/01/09 13:11

  • 2.

    חותמת על כל מילה שנכתבה ע''י טלי ליפקין שחק ועל כל מילה על רותי סיני (ל''ת)

    עינת, 14/01/09 13:09

  • 1.

    להפוך את ערוץ 10 לערוץ החדשות הישראלי

    המגיב הסידרתי, 14/01/09 13:00

    כפי שכבר רובכם היספקתם לקרוא ישראל 10 ורשת חתמו אתמול על הסכם הבנות למיזוג בינייהם.
    ובהסכם זה קיימות שני אופציות
    1. שערוץ 10 מיתמזג לתוך רשת ואז הקבוצה המשותפה תשדר בערוץ 2 וזה אומר שמסך ערוץ 10 יוחשך! וחדשות 10 ניסגרת!
    או 2. שרשת ניפרדת מערוץ 2 וניכנסת לתוך ערוץ 10.
    ולפי המצב כרגע האופצייה הראשונה היה הכי רלוונטית.
    לכן אני קורא לכם לחתום כאן
    על מנת שחדשות 10 יהפוף לערוץ החדשות הישראלי
    אז כל מי אוהב את החדשות של ערוץ 10
    תחתמו וביחד נצליח למנוע את סגירת חברת החדשות הכי טובה בישראל.
    ונקבל ערוץ חדשות איכותי בישראל.
    בבקשב תעבירו את הקישור הזה
    http://www.atzuma.co.il/petition/yan540/2/
    לכמה שיותר אנשים במייל באיסי קיו במסנג'ר בכל דרך אפשרית
    על מנת שנצליח למנוע את סגירת חדשות 10.
    ואתם בעלי המניות תלכו לעזעזל.
    לחתימת על העצומה תעתיקו את הכתובת הזאת לשורת הכתובת בדפדפן http://www.atzuma.co.il/petition/yan540/2/