• 79.

    טיפול במנהרות

    אוריאל רוזן, 16/01/09 04:56

    להציף את המנהרות מכוון פתחם הדרומי מערבי במי ים מעורבים בחומרי הדברה רעילים ובכך למנוע את השימוש בהן. זה פשוט יעיל מהיר וזול.

  • 78.

    יישור קו לאומי

    היפכא מסתברה , 16/01/09 00:52

    ברור כי קיימת כמעט תמיכה מוחלטת בקרב הציבור היהודי בישראל במערכה בעזה ובהתנהלותה. בכל הנוגע לטיפול בבעיית חמס והטרור הפלשתיני והערבי בכלל, יש בהחלט יישור קו לאומי. אולם מעניין לקרוא תגובות של כתבים ושל טוקבקיסטים מהימין הקופצים למסקנות ומקישים מכך כי פירושו של דבר גם התיישרות עם קווים ימניים בנוגע להתנחלויות או אפילו רחמנא ליצלן, "חזרה בתשובה" במובן הדתי. אז אנא מכם -צאו מזה. מי שחושב כך חי באשליות. המתנחלים עדיין באופסייד, אין סבלנות לש"ס ולמשיחיה הסניליים, והסטאלינים והפוטינים של הימין עדיין באותה הקטגוריה של הק.ג.ב.

  • 77.

    אחרי כל היחצנות של המלחמה מתברר שהמלך ערום וגם יש לו קטן..מאוד! (ל''ת)

    עובדה מצערת !, 15/01/09 10:41

  • 76.

    הנצחון של החמ''ס יושג כאשר תחזירו עבור שליט מאות מחבלים

    מחפוד -פקיעין, 15/01/09 09:08

    אם יש לכם שכל, תלחצו לעיהם עד שיבואו על ארבע ויחזירו את הבחור שלכם.וזאת אני אומר כערבי גלילי שלא רחוק ממשפחת שליט.

  • 75.

    השילוב של אולמרט לבני וברק הוא אסון לישראל ולגלעד שליט המסכן. (ל''ת)

    הסכם כניעה ובושה !, 15/01/09 08:53

  • 74.

    חייבים 3 חגורות, פילדלפי מצרית, 3 ק"מ צהלית, 2 ק"מ כוח בין לאומי !

    שלמה מאור , 15/01/09 08:28

    נצחון במלחמה יתבטא אך ורק בכך שההסכם יחזיר את גילעד שליט הביתה ושבין עזה למצריים יהיו 3 תחנות ביקורת במעברים לסחורות ולבני אדם, כך שאדם או סחורה שתעבור ממצרים לחמאסתן, תעבור:
    1. דרך ביקורת מצרית בפילדלפי.
    2. דרך ביקורת צהלית באמצע.
    3. דרך ביקורת כוח בין לאומי על גבול חמאסתן.

    גם היוצאים מחמאסתן למצריים יעברו בתחנות אלה במהופך :
    1. דרך ביקורת כוח בין לאומי.
    2. דרך ביקורת צהלית באמצע.
    3. דרך ביקורת בפילדלפי המצרית.

    רק כך יובטח שחמאס לא נגיש יותר למנהרות, ושלא יועברו אנשים בלתי רצויים ונשק.
    forget the rest = bibi is the best

  • 73.

    הסכם ללא גלעד......יום עצוב למדינה......תנו לצהל לנצח...בבקשה (ל''ת)

    herzi33 , 15/01/09 07:20

  • 72.

    אנחנו נמר של נייר...אחרי כל הבירבורים חזרנו למצב הקודם !

    במידה מסויימת שוב הובסנו., 15/01/09 05:31

    אחרי שהתקשורת היללה ושיבחה ואחרי שהפוליטיקאים טפחו לעצמם על הכתף בהערצה עצמית על המלחמה המנוהלת ללא דופי מתברר שהחמאס יוצא וידו על העליונה ואנחנו נסוגים עם הזנב בין הרגליים ללא שום הישג ממשי חוץ מהרג של שוטרים פלסטינים לא חמושים וכמה ילדים..
    לא לזה פיללנו...תרצו מאו לא נכשלנו שוב.

  • 71.

    Lo hesagnu klum letzaarenu

    Hayim Bens, 15/01/09 03:59

    Im yotzim misham bli laharos et hatashtit haikarit shel hamakom mimenu yorim lekivun hayeshuvim shelanu,az kol haraash sheneesa shekol haolam hifguinu negdenu, vehasinaa layehudim goveret, az hesagnu rak lehavi yoter antishemiyut

  • 70.

    גלעד שליט חייב להיות חלק בלתי נפרד מכל הסכמה עתידית על הפסקת אש. (ל''ת)

    אולמרט מתחמק מאחריות, 14/01/09 22:59

  • 69.

    ''הסכם הפסקת אש''

    אפרת מהדרום, 14/01/09 21:56

    למרות שאני גרה בטווח הגרדים, ותאמינו לי שזה מחריד, אסור בתחלית האיסור להסכים להפסקת אש בלי להחזיר את גלעד שליט. לא איכפת לי החמסניקים יכריזו שניצחו. זהו בדיוק הזמן המתאים להתעקש. ת ח ז י ר ו את ג ל ע ד ש ל י ט הביתה בשלום. תנו לעם הזה סיבה טובה לחגוג ובגדול. תחשבו על זה

  • 68.

    please please please

    OZ, 14/01/09 20:48

    BARAK, do not disapoint us.we are very united now, don't screw it up

  • 67.

    גלעד שליט הוא תנאי מספר אחד.

    ברעם , 14/01/09 18:05

    רוצים הפסקת אש? רוצים רגיעה? גם משפחתו של גלעד שליט רוצה רגיעה, אוצה לראות את גלעד במיטתו,בחייק משפחתו. שחררו את גלעד ונתחיל לדבר על רגיעה.

  • 66.

    חכל מנהרה 2 פתחים ! לכן 2 מרויחים! פלסטינאי ומיצרי (ל''ת)

    י. שחם, 14/01/09 17:13

  • 65.

    hfsakat haesh malkodet lisrael (ל''ת)

    gol-rosenberg, 14/01/09 16:53

  • 64.

    המתווה לסיום המלחמה

    ד''ר יהודה מוטעי, 14/01/09 15:21

    או שמהגהיגינו אינם דוברים אמת,והציבור לא יודע את האמת או שהם חלמאים!אחרת לא ניתן
    להבין מדוע יש לדבר על מתווה כלשהוא לפני
    שחמאס מובס ומסכים לדרישותיה הלגיטימיות
    של מדינת ישראל.עד היכן מגיע טירוף המערכות
    בין השלישיה האמורה להנהיג אותנו?

    • צודק. הבעייה היא שאין שלישייה מנהיגה במדינה - לא זוג ולא אחד (ל''ת)

      zraviv1 , 14/01/09 20:59

  • 63.

    להניע את המו''מ על גלעד??לא לצאת בלעדיו

    נועה, 14/01/09 14:57

    נראה לי שיציאה כרגע לא תשיג דבר למעט נצחון החמאס עלינו ושל הקהילה בנילאומית יפת הנפש שרואה רק צד אחד של המטבע..איך אפשר להיישיר מבט להוריו של גלעד??איך??
    בושה

  • 62.

    שר הבטחון יש לך גיבוי מלא להמשך הפעולה (ל''ת)

    תושבי הדרום והצפון, 14/01/09 14:19

  • 61.

    ברק, העם איתך המשך בכל הכוח והשג הסדר מדיני טוב (ל''ת)

    גליה צפין, 14/01/09 14:19

  • 60.

    ברק תמשיך בכל הכוח עד שיוחזר גלעט שליט (ל''ת)

    חיה, 14/01/09 14:18

  • 59.

    יצאנו פרש ללא גלעד וכניעה מוחלטת...מה קורה לנו? (ל''ת)

    herzi33 , 14/01/09 14:18

  • 58.

    התחייבות חמס שלא לחפור מנהרות לאורך כל הגבול ולא רק בפילדלפי

    עמי, 14/01/09 13:44

    כמו כן מנגנון פיקוח לאכוף זאת. כוחות הנדסה וכל מה שצריך !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 57.

    החסרתם פרט חשוב לגבי ההפוגה הזמנית

    אפרים, 14/01/09 13:28

    בזמן ההפוגה הזמנית מותר יהיה למחבלים שאינם משתייכים לחמאס לבצע פיגועי טרור, והקורבנות מפיגועים אלה יכונו ''קורבנות השלום''.

  • 56.

    טורקיה היא היום האויב מספר אחד של ישראל אחרי אירן וסוריה

    כוחות טורקיים - ברור שהחמאס בעד, 14/01/09 13:22

    צריך להזכיר שטורקיה נשלטת היום ע''י מפלגה איסלאמית קיצונית שתפיסת העולם שלה לא שונה מהותית מזו של החמאס.כמוסלמים סונים הם רוצים להתבלט כמובילי הקו האיסלאמי הסוני בתחרות עם אירן השיעית שמצטיירת כמובילה כעת של כל הזרמים האיסלאמיסטיים הקיצוניים ומה יותר נוח מאשר לתקוף את ישראל כדי להשיג קרדיט.

  • 55.

    כל הבעיה מתחילה בשמאלנים שדחקו את שרון לבצע גירוש !

    איתן, 14/01/09 12:49

    מאפיית השמאל המושכת בחוטים מאחורי הקלעים במדינה, דחקה את שרון להיפטר מחבלי ארץ השייכים לנו, לגרש 10000 יהודים, לבזבז מיליארדים על פיצויים, מיגונים ואלפי חיילים המוצבים בעוטף עזה והכל כדי לקיים את הזיות השמאל הישראלי.

    הגיע הזמן שניקח את המדינה בחזרה לידינו מידי הכנופיה השמאלנית השלטת!

    • אתה צודק! (ל''ת)

      משה, 14/01/09 17:18

  • 54.

    התחיבות החמס לשקט למשך 10 - 15 שנים

    שרה אבן זהב., 14/01/09 11:53

    ומה הלאה ? כל עשור יהיה צורך במלחמה כזו?
    לדעתי יש צורך לחתום על הפסקת אש לתמיד.....
    כפי שאנחנו יודעים מנסיוננו, ימשיכו להזרים נשק ואמצעי לחימה לרצועת עזה למרות כל ההשגחה שתהיה עליהם.הם מומחים ברמאויות.
    ותארו לעצמכם מה יהיה להם כעבור 10 שנים?
    הם יוכלו להגיע מהרצועה גם לחיפה ולקרית שמונה.ובעזרת אירן שמתחמשת בפצצה גרעינית
    שרק ה' ישמור עלינו ממה שיהיה כאן אם לא יעשו סוף גם לאירן וגם לחמס ולחיזבאלה
    הקיצונים האלה יהרסו את כל העולם.
    מתי אומות העולם יפתחו את העינים ויבינו מי הם המוסלמים הרדיקלים האלה. בינתיים אני משוכנעת שכל אירופה ואמריקה שמחה שאנחנו עושים את המלאכה המלוחלכת עבורם ובתוך ליבם שמחים מאוד להפתר מהחמאס הזה ומשאר מרעיו.
    חבל רק שאזרחים תמימים נפגעים ומשלמים את המחיר. אבל מצד שני הרי הם בחרו בחמאס בבחירות שהיו כביכול דמוקרטיות ת והינההם אוכלים את מה שהם בישלו לעצמם.
    אני מקווה שבבחירות הבאות אם יהיו כאלה בעזה
    הם ידעו כבר במי לבחור אם יאפשרו להם בחירות חופשיות. אחרי שהם למדו מה החמאס הביא עליהם.

  • 53.

    ממשלה חדלת אונים,הסכם גרוע ביחס להישגי הצבא להחליף את המנהיגים בבחירו (ל''ת)

    ירושלמית, 14/01/09 11:50

  • 52.

    ממשלה חדלת אונים הסכם גרוע לאור ההשגים של הצבא (ל''ת)

    ירושלמית, 14/01/09 11:48

  • 51.

    פנינו לשלום

    שלום, 14/01/09 11:48

    אני לא מבין את הצביעות הערבית והמיצרית בפרט אם אנו פותחים''דף חדש'' אז מה זה רגיעה הקצובה בזמן? האם דם חיילנו הוא על החשבון עד פעם הבאה? האם השכנים שלנו חושבים על דו קיום איתנו?או שמא צרכים זמן נוסף להתארגנות מלחמתית טובה יותר מולנו? למעשה אנו חייבים לדאוג כי לא תקום מדינת אויב נוספת לצידנו וכעת שאנו השליט ברצועה מחובתחנו לדאוג לכל התנאים המתאימים למסלול של הסדר קבוע ויציב אנו לא האויבים שלהם סך הכל רוצים לחיות בשלום אך אל לנו לעשות משגה גם אם מדובר בהפסקת אש לא בהכרח מדובר על נסיגת כוחותינו ליפני ורק ליפני שמגעים להשגת היעדים שהם שליט פילדלפי והסדר קבק בלבד.

  • 50.

    בעזרת ה' הממשלה וצה''ל עשו עבודה נפלאה !

    מתחיל להעריץ את אולמרט !!, 14/01/09 11:46

    תפסיקו להיות שליליים וכל הזמן להתלונן ! הפעם עבדו טוב ומותר גם להחמיא ולומר תודה!!!!

    • איפה שליט??? תודה! (ל''ת)

      יהודי בנשמה , 14/01/09 15:27

  • 49.

    גלעד שליט

    אני, 14/01/09 11:45

    גלעד שליט חייב לחזור הביתה ביחד עם כוחותינו - אל לנו לצאת ולהשאירו שם!!!

  • 48.

    שליט,פילדלפי ,הסדר קבוע ואז יציאה לפי הסדר

    שלום, 14/01/09 11:27

    אסור לחשוב על שום נסיגה לפני יישום בשטח אחרת נאבד את המומנט ראה ערך לבנון 2 רגב וגולדווסר.

  • 47.

    ומה עם גלעד שליט? (ל''ת)

    אוהד, 14/01/09 11:26

  • 46.

    אין הפוגה ללא שליט!

    בנצי, 14/01/09 10:45

    החמאס בקריסה!

  • 45.

    מבצע ''עופרת בולשיט '' עוד הפעם נפלו חיילים לשווא. (ל''ת)

    מעופף, 14/01/09 10:36

  • 44.

    שאלת תם

    מדוע שהפלסטינים יסכימו להפסקת אש?, 14/01/09 10:24

    הרי בכל ערוצי הטלוויזיה כבר הודיעו שעד תחילת שבוע הבא צה''ל ינצור את האש בגלל אובמה.
    מאידך, ברור להם גם מהעיתונות והטלוויזיה שהממשלה הנוכחית לא מוכנה לכבוש מחדש את עזה ואפילו לא את ציר פילדלפי.
    אז כל מה שעליהם לעשות זה לחכות עוד 4 ימים, ואז להכריז על ניצחון.

    • כמה שאתה צודקקקקקקקקקקקקק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מיסטר X, 14/01/09 11:51

  • 43.

    10-15 שנים??

    #dnm# , 14/01/09 10:19

    תוך חצי שנה הם הצליחו להגיע ל-45 ק"מ.
    עוד 10-15 שנים הם יבנו לעצמם יחידות סדירות, מילואים, נ"מ איכותי יותר, נ"ט איכותי יותר, נב"ק (נשק בלתי קונבנציולי), רקטות בטווח שמכסה את כל הארץ וכו'.

    כל זה גם אחרי שהם ישתלטו על הגדה המערבית.

  • 42.

    לא להסכם בלי גלעד!!! (ל''ת)

    לא להסכם בלי גלעד!!!, 14/01/09 10:18

  • 41.

    השלמת ההבנות עם מצריים זה לקבל

    ההסטוריה, 14/01/09 10:11

    MORE OF THE SAME

  • 40.

    השלמת ההבנות עם מצריים זה לקבל

    ההסטוריה, 14/01/09 09:52

    MORE OF THE SAME

  • 39.

    לא לתת לאף מדינה איסלמית ...

    איסור חמור, 14/01/09 09:47

    לא לתת לאף מדינה איסלמית שדיברה נגדנו בזמן מלחמת החמאס את ''הזכות'' לשמור על המעברים !!!
    אבל כנראה שהיינו מטומטמים ונשאר מטומטמים...
    וההברחות ''ימשיכו כרגיל'' ...
    מזלנו שיש לנו את הצבא הכי חזק באזור. אבל את הפוליטיקאים הכי מטומטמים באזור...

  • 38.

    לא לקבל שום הצעה להפסקת אש עד לחיסול סופי של החמאס והחזרת שליט כנסו

    ירון, 14/01/09 09:46

    בפעם הבאה הם ינסו לנקום בטילים אשר יגיעו עד לכור בדימונה וצפונה לחיפה,יש להמשיך ולסגור איתם חשבוןגם בנוסף על כל אותם שנים שפיצצו לנו עשרות רבות של אוטובוסים על יושביהם כשהיה צורך לאסוף את חלקי גופם בקצה השני של העיר, וכמובן על השלטת פחד ברחובות ערינו ראו שנים 1994-2004,אסור לחזור על שגיאת לבנון שהפסקנו את הלחימה בגלל אותו אום שמום וכעת חיזבאללה מצויד בטילים עד אילת ששום גוף שאמור היה לפקח על הצטידותו בלבנון לא עשה את את מלאכתו.על כן יש לסמוך רק על עצמינו ולפרקם סופית ללא רחם

  • 37.

    ישראל צריכה להשתלט על ציר פילדלפי ודרום עזה -- ואז להסכים להפסקת אש (ל''ת)

    לפני זה זה ממש כישלון, 14/01/09 09:36

  • 36.

    עכשיו הבנתי שצדקו באל ג'זירה - כל המלחמה לצרכי בחירות (ל''ת)

    כוס אמא של הממשלה הזאתי!, 14/01/09 09:34

  • 35.

    בלי גלעד שליט במיידי אין הסכם !!!

    מודאג, 14/01/09 09:31

    ממשלה פחדנית !!!! לא מצביע לאף אחד מכם !

  • 34.

    התנאי להפסקת אש הוא כניעת אירגון הטרור חמס/הרשות הפלשתינית בכתב, כמקוב

    ּמרו, 14/01/09 09:30

    התנאי להפסקת אש הוא כניעת אירגון הטרור חמס/הרשות הפלשתינית בכתב, כמקובל בעולם !
    כבוד מדינת ישראל וביטחונה חשוב יותר מארגון הטרור חמס.
    מדינה המזלזלת בכבודה גם מדינות העולם מזלזלות בה !
    ישראל תכתיב את התנאים להפסקת אש !!

    • agreed (ל''ת)

      a, 14/01/09 21:37

  • 33.

    גלעד שליט

    ניר, 14/01/09 09:30

    למה אף אחד לא מדבר על גלעד שליט???
    לא להפסיק עד שהם יחזירו אותו, ולא להאמין למישהו אחר שאולי אחרי שנצא משם הם יסכימו לחשוב על אולי לדבר איתנו עליו.
    עכשיו זה הזמן לקבל אותו במחיר הכי נמוך.
    לשחרר אותו כבר!!!!!

  • 32.

    זה השחזור של לבנון ... התחלנו טוב מאוד - החיילים עם מוטיבציה אבל

    גד, 14/01/09 09:28

    הכנופיה שיושבת בכנסת עוד תוציא אותנו עם תחושת הפסד.
    ובעימות הבא שיהיה עם חמאס ולבנון אנחנו נאכל כזה חרא שלא טעמנו מעולם!
    תגידו גם אז יהיה רלוונטי לומר - אמרנו לכם...?

  • 31.

    ברק מבין עניין

    קצין וג'נטלמן, 14/01/09 09:28

    שר הבטחון, אהוד ברק, מוכיח מתחילת המלחמה ראייה רחבה של כל מרכיבי המערכה, לרבות המרחב המדיני; ברק הוכיח שהוא יודע לפעול בעורמה בחוכמת-קרב, בנחישות וגם באחריות וזהירות בחיי חיילינו בחזית ואזרחינו בעורף. הצעתו הנוכחית משתלבת היטב עם התנהלות אחראית ומנהיגות חכמה, הרואה את ההישגים הצבאיים (והם רבים) כמנוף למימושם בזירה המדינית ועל-ידי כך ליצור מציאות טובה יותר לתושבי הדרום. כל הכבוד לברק!!

    • אז למה התוצאות כל כך גרועות? (ל''ת)

      לא מבין, 14/01/09 20:17

  • 30.

    jחסלו את הבושה והחרפה לא יהיה הסכם ללא גלעד שליט תנאי יסודי ת''ל (ל''ת)

    חגי פלדמן, 14/01/09 09:23

  • 29.

    כב'ראש הממשלה,שר הביטחון ,שרת החוץ כנסת ישראל אין הסכם ללא שליט ת''ל (ל''ת)

    ערן, 14/01/09 09:22

  • 28.

    ציר פילדלפי=תעלת הימים

    צבי, 14/01/09 09:20

    מדברים על חפירה של תעלה באורך מאות קילומטרים, יש כבר חברה שבונה רכבת תחתית מתחת לתל אביב. בעולם קיימים אינספור מיזמים דומים. תעלה עילית/תחתית של 12 ק''מ בסך הכול, תמנע הברחות החמאס , סבל למדינה, סבל לעזה. למה לא מבצעים?

  • 27.

    3 קטיושות נפלו בצפון היום...

    XXX - אשקלונית , 14/01/09 09:15

    עם זה אתם עדיין רוצים לחתום על הסכם עם החמאס???

    • החיזבללה זה אירגון חמאסי צפוני עם שלוחות צדדיות

      פקק תנועה , 14/01/09 09:20

      שמישום מה מכונות ארגונים פלשטינאים בדלנים .וגם אן עם כזה שניקרא פלשטנאיאם מישהו בכלל מבין בהיסטוריה עתיקה ומהיכן בא השם פלשטינה .

  • 26.

    כך נראה המתווה

    טובה, 14/01/09 09:14

    אחד התנאים להפסקת אש מצדנו חייב להיות שחרור מיידי של גלעד שליט.

  • 25.

    גלעד נשאר בין ההריסות...

    עידן, 14/01/09 09:05

    זה מה שגלעד מקבל?! ''התחייבות'' להתניע מחדש את המשא ומתן?! איזה מן מדינה זו?!
    הוא צריך להיות התנאי הראשון (!!!) בהסכם להפסקת אש ואם הוא לא חוזר בראש כל הכוחות ספק אם נראה אותו חוזר.

  • 24.

    ומה עם גלעד שליט? (ל''ת)

    שלומי, 14/01/09 09:01

  • 23.

    איראן וחמאס בכוונה גרמו סבל לעזתים - וכך הביסו ישראל ונצחו

    תושבי עזה לא מעניינים איראן - רק השמדת ישראל, 14/01/09 09:01

    הציבור בישראל לא מבין שבעזה שולטת כנופייה של רוצחים בחסות איראן שאין לה שום רחמים כלפי האוכלוסיה בעזה. המטרה של השמדת ישראל מקדשת כל האמצעים. כמובן שמביימים סבל ואפילו חלק ממש סובלים. כל זה מתקבל באהבה או שלא אצל אוכלוסיית עזה כי הם רואים שהדרך האיראנית להשמדת ישראל ממשיכה ומצליחה!!! איראן לא נרתעת משום סבל של העזתים, אלא משתמשת בו לצרכיה. והיא ממשיכה בדרך לחנוק ישראל בטבעת של איסלם איראני ולבסוף לחסלנו. זה שלא שברנו השליטה האיראנית בעזה זו תבוסה ישראלית!

  • 22.

    טבעת ההשמדה האיראנית לא נשברה - מה השגנו במבצע המטופש הזה? (ל''ת)

    הבעיה הקיומית שלנו נשארה - קנינו שקט לפני בחירות?, 14/01/09 08:54

  • 21.

    טבעת ההשמדה של איראן לא נשברה בעזה - אני ממש ממש מודאג! (ל''ת)

    ממשלה כושלת: צה''ל מתחיל בסערה בסוף ומדיניות של 0!, 14/01/09 08:53

  • 20.

    התיקשורת מעלימה את דברי פרידמן כי ללא גלעד שליט אין להסכים להפסקת אש. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 14/01/09 08:52

  • 19.

    החברים של שליט כנראה במלחמה אז היום כולנו החברים

    מוטי פלורידה, 14/01/09 08:51

    הזדמנות חיינו. לא בלי גלעד שליט !!!!!!

  • 18.

    אם הבסיס האיראני נשאר בעזה -- ישראל הובסה במלחמה! (ל''ת)

    חד וחלק!, 14/01/09 08:51

  • 17.

    הפסקת אש עכשיו = תבוסה!! ולא משנה מה יקשקשו לנו מדינאים ופרשנים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 14/01/09 08:51

  • 16.

    הזהרו מעולם הפלסטינים לא עמדו בהסכמים!!אפילו בניהם

    אורי, 14/01/09 08:35

    הוזהרתם אורי אשדוד

  • 15.

    המבצע הוכיח כי הנהגה דפוקה יכולה להרוס ההישג של הטוב בצבאות

    לא השגנו דבר - חמאס ישאר, שליט יעלם, איראן תנהל, 14/01/09 08:34

    ממש משפיל כל העסק הזה.

  • 14.

    10-15 שנים? זה נשמע פסיכי. למה לקצוב זמן עד למלחמה הבאה? (ל''ת)

    רחל, 14/01/09 08:32

  • 13.

    שוב ציפי אולמרט -- הביאו תבוסה - תוך שנה חמאס פי 3

    חוזרים על לבנון 2 - עוד נצחון איראני במזה''ת לצערי, 14/01/09 08:31

    איראן ישקמו עזה, כל עזה תחבור לזרם האיראני, חמאס יגדל פי כמה ויחומש פי כמה. בעצם כל המבצע לא השיג דבר. לא מפחדים מאיתנו איראן וחמאס הם ימשיכו לבנות בסיס להשמדת ישראל בעזה, וממש לא מעניין אותם העזתים וגורלם. בקיצור העמידה האיתנה של חמאס בהנהגת איראן מוכיחה את עצמה לצערי.

  • 12.

    IL, are you thick?

    flvp, 14/01/09 08:28

    This is worse than 1701.

    IL should demand:
    - Egypt commitment to block weapon smuggling
    - Hamas commitment to stop any hostilities (no expiration)

    Additionally:
    - IL must not commit to keep its border with Gaza open unconditionally. No country in the world is expected to do that.

  • 11.

    אם החמאס ישאר בשילטון,בעוד שנה שנתיים תהיה מלחמה,גיהנום...

    אחת העם שלומדת מההיסטוריה,כי אין אחרת., 14/01/09 08:24

    ברק חייב כאיש צבא בעל יכולת תיכנון וראיה,
    לצפות את המהלכים קדימה,
    כמצופה ממנו וכאדם שהוכיח שיש ביכולתו לראות זאת,
    הפעם אסור לעצור ,יש להוריד את החמאס עד עפר,אחרת תוך שנה שנתיים,הוא יוריד אותנו עד עפר,ידוע שהוא זה אירן,זו הדרך שהם לא יסוגו ממנה,לימדו מהם,הם עיקביים בדרכם,
    ועל לנו לגלות חלילה הפעם ולו נקודה אחת של חולשה,עלינו על הדרך הנכונה ויש לסיימה,או,שהם יגמרו אותנו.

    • אולמרט ציפי וברק מקפיל הכול לפני הבחירות -- מממשים מה שאפשר

      מכירת חיסול - במקום לעמוד על האינטרסים מתקפלים, 14/01/09 08:40

      חירבנתם כל המבצע. יש לנו 0 השגים. החורבן בעזה הוא לא השג ולא מרתיע את איראן או חבורת הרוצחים שלה אלא מחזק אותם! הם הוכיחו כי ישראל עם כל הבלגן והטכניקה נשברת מול עמידה איתנה של האוכלוסיה וקומץ לוחמים עזי נפש. בקיצור עוד כישלון, שהיה צפוי, מבית קדימה! ובסוף ליבני תחרבן לנו עוד 1701 ששווה לתחת ובזה הכול היה לשוא

    • לברק אין שום אסטרטגיה, רק תחבולונות.

      אחד שגם למד מההיסטוריה, 14/01/09 08:45

      ברק טוב בתחבולות והטעיות. זה טוב במלחמה אך מזה לא בונים אסטרטגיה ארוכת טווח.
      תמיכתו באוסלו ובנסיגות והוויתורים לערפאת מראים שאין לאיש שום יכולת תכנון וראיה אלא רק תחבולנות מקומית שעושה אותו לכל היותר מפקד טוב בצבא ולא יותר מזה.

    • ברח עוד הפעם הברח הזה (ל''ת)

      מעופף, 14/01/09 10:25

  • 10.

    אל-ג'זירה: מצרים מציעה 15-10 שנים של הודנה

    שין, 14/01/09 08:22

    אולי מספיק להכניס מילים של חמאס לשפה העברית,,,,למה הודנה???
    הפסקת אש,,,שהם ילמדו איך אומרים את זה בעברית

    • באמת צורם מאוד גם לי לקרוא את שפת החמס בעברית (ל''ת)

      תודה רבה על ההערה, 14/01/09 08:32

    • הודנה זו הפוגת התארגנות לקראת מתקפה מנצחת - זו לא סתם הפסקת אש (ל''ת)

      תלמד במילון האיסלמי קודם!, 14/01/09 08:32

    • הודה פירושה שאנו נחסל אתכם בערמה: קודם הפוגה והתארגנות ובסוף המכה

      הודנה זה דרך לחיסול ישראל לא לשלום!, 14/01/09 08:37

      הודנה זה איזה סיפור מהקוראן או מהדת המוסלמית על קבוצה שנלחמה בכופרים, עשתה איתם הסכם הודנה, ולאחר זמן, שצברה כוח, השמידה את הכופרים. כשאומרים הודנה הכוונה מלחמת השמדה בסוף ולא שלום!

  • 9.

    חייבים להשיג תנאי התחלה טובים יותר למו''מ לשחרור גלעד (ל''ת)

    מנחם, 14/01/09 08:18

  • 8.

    התנאי להפסקת אש הוא כניעת אירגון הטרור חמס/הרשות הפלשתינית

    משה בן דוד, 14/01/09 08:17

    התנאי להפסקת אש הוא כניעת אירגון הטרור חמס/הרשות הפלשתינית בכתב, כמקובל בעולם !
    כבוד מדינת ישראל וביטחונה חשוב יותר מארגון הטרור חמס.
    מדינה המזלזלת בכבודה גם מדינות העולם מזלזלות בה !
    ישראל תכתיב את התנאים להפסקת אש !!

  • 7.

    מזכיר את החלטת האום לאחר מלחמת לבנון

    אייל, 14/01/09 08:17

    חרטה ברטה

  • 6.

    הציונות ירתה לעצמה ברגל כשהביאה לישראל מליון רוסים

    אחד שיודע, 14/01/09 08:16

    .בתוך כמה שנים. רוסים אלה הם ברובם (כשבעים אחוז לפי נתוני הממשלה)חסרי זיקה ליהדות ולדת. אלו מהגרים כלכליים, כעשרים אחוז מהם קשישים מעל גיל שישים, המייצגים עלייה של כ20 אחוז באוכלוסייה. הגירתם לישראל ערערה את החוסן הלאומי והחברתי, ואיימה על הזהות הלאומית. אם היו מפנים חלק מהמשאבים לקליטתם - כעשרה בליון דולר - לצורך קידום ופיתוח הכלכלה הפלשתינאית, היה נמנע הרבה מהזעם והאלימות שלהם, וגם הבעיה הדמוגרפית היתה נפתרת, כי הפלשתינאים היו מתחילים לחשוב בצורה כלכלית מודרנית יותר.

    • נו טוב, רצו למלא את מקומם של הטובים שעזבו את הארץ (ל''ת)

      מ''מ, 14/01/09 08:34

    • די להסתה

      ממש אחד שיודע ..., 14/01/09 08:38

      בינתיים ה''רוסים'', כמו שהידען הזה מתכבד לקרוא להם, תורמים באופן מעורר הערצה לכלכלה, לתרבות, להשכלה, וכן לצה''ל. כל זאת לפני שהזכרנו (האם יש צורך להזכיר?) שישראל נוסדה כדי להיות בית לאומי ליהודים, לא לעם הפלשתינאי שהכותב כל כך רוצה ביקרו. מה גורם לעורך המדור להריץ את ההסתה המכוערת הזו, לאלוהים פתרונים.דרך אגב, אני לא רוסי ולא בן רוסי, למען הגילוי הנאות.

    • לזה שיודע חבל לשפוך מלים כאלה מה עושות מלים כאלה לחוסן הלאומי

      יחזקאל, 14/01/09 09:07

      שפת דיבור מעליבה ובוטה ללא כל עובדות היבט אחד בלבד של נושא לא עושה כלום רק עוול צער וחבל

      ובהקשר למוסלמים זה לא משנה כמה כסף תשפוך שם במצב שקיים זה לא רק כסף הם הורסים כל חלקה טובה

      דוגמה הם יכלו לקבל ישובים פורחים עם אמצעי יצור לגור שם לעבוד וליצא הם העדיפו להרוס הכל זה היה צריך להדליק נורה לכל בר דעת כולם מתעלמים מהעניין זה ברור תמות נפשי איתכם זה המסר

    • מת על הרוסים

      מת על הרוסים, 14/01/09 09:37

      הרוב המוחלט של הרוסים השביחו את הארץ כפי ש''ממש אחד שיודע אמר''
      המיעוט הערבי בישראל זה חרב פיפיות והשקעה בהם תגרור בניגוד לציפיות המשך התבדלות (למשל חברי הכנסת נותנים להם אצבע והם רוצים את כל היד לחתור תחת המדינה, הציונות ולבטל את חוק השבות)..
      באשר לפלשתינאים - יש להם מספיק כסף משלהם וממדינות איוב כגון אירן - הם בוחרים להשאיר את העם שלהם בור ולהשקיע בטרור על פני חינוך ותשתיות.
      לסיום, נראה ש''אחד שיודע'' הוא מצביע מר''צ או ערבי שונא ישראל.

    • 6- אתה טיפש

      פאש, 14/01/09 09:41

      את רגשי הנחיתות שלך תאכסן בבית ובאופן מעשי תעבור לגור בעזה. כך תוכל לאזן (אולי) את יכולתם האינטלקטואלית! ואם היית מעט בקיא בחוקי המדינה, היית מגלה שזכות העליה נקבעת ללא קשר לאמונה דתית אלה הגדרת היהדות ההלכתית. תתעדכן קצת בהיסטוריה עד כמה מקימי המדינה היו דתיים. .....ולידיעתך הכללית רוב עולי רוסיה וברה''מ לשעבר מתגייסים לשירות צבאי, בניגוד למספר לא מבוטל של קבוצות ''אידיאלוגיות''...
      טיפש

    • בולבולון

      לא שזה משנה - הם בכלל לא יהודים, 14/01/09 09:57

      אני מתאמן בקאנטרי ובמרחצות של הגברים
      לא ראיתי אף רוסי שעבר ברית מילה.
      לפחות 100 רוסים מתאמנים שם, כך שיהודים
      הם לא, נקודה.
      אבל בכל זאת אנחנו היהודים תמיד היינו גזעניים, מדינה צריכה להפריד בין דת,גזע
      ומין - שמעתם על זה?

      • חבל...

        רוסי, 15/01/09 08:51

        אנשים ברוסיה אפילו בגיל 90 עוברים ברית מילה כי הם יודעים מי הם. הם מבינים. אני עברתי בגיל 12 כי עד אז הסתירו מאיתנו כילדים שאנחנו יהודים. שלא ניפגע, כי על זה שאתה יהודי הורגים!!!.
        אתכם לא שואלים. אחרי שבוע חותכים וזהו אתם יהודים.
        חבל שזו ההבדלה היחידה שמצאת.
        אמונה שלנו הרבה יותר חזקה משלכם.
        נראה אותך עוזב את הכל בשביל חלום.

    • בואו נגיד את האמת! האיש צודק לחלוטין!! (ל''ת)

      אלון, 14/01/09 12:33

      • כמה שטויות

        רוסי, 15/01/09 09:44

        היסטוריה חברה, היסטוריה
        ראשי ממשלה שלכם היו מברה''מ גולדה מאיר מקייב שרת מחרסון אריאל שרון אפילו מדבר רוסית ולאולמרט (שמזה אני ממש לא מתרגש) גם יש שורשים רוסים. נשיא המדינה שלכם גם לא נולד בישראל.

    • הרוסים הם העליה הטובה ביותר אנשים נהדרים היצוא הכי טוב מרוסיה (ל''ת)

      לטיפש שחושב שהוא יודע, 14/01/09 13:02

  • 5.

    לפעמים אנחנו הכי חכמים ...

    ד''ר ארוין, 14/01/09 08:15

    לפעמים אנחנו הכי חכמים, אך לפעמים אנחנו טפשים, מאד טפשים. רגע לפני הנוק אאוט הגדול, עוצרים ומבקשים הפסקת אש או הודנא או שמודנה ? הראיתם פעם נבחרת מנצחת שמבקשת או מסכימה לסיים בתיקו ? למה זה קורה לנו שוב ושוב ? ולגבי מובארק החסיד, לכל מנהרה יש 2 צדדים. מי הוביל את אלפי שיירות הנשק מסוריה ואיראן אל עבר מאות המנהרות, שמתחילות אצל מובארק ונגמרות אצלנו, בשדרות ואשקלון ? איך נותנים כבוד לאוייב הזה ?

    • הלו, דוקטור מה אתה עושה במספרה???

      לא אבחר בליבני זה בטוח, 14/01/09 08:42

      אתה לא יודע שהחבר'ה רוצים להתכונן לבחירות? את מי מעניין מה ילד יום?

      נו טוב, יצא לנו משהו מהבחירות. חמאס הרגישו את נחת זרועו של צה''ל. היה להם הכבוד.

      תודה לחיילים.

  • 4.

    ומה עם גלעד שליט ?!

    דן, 14/01/09 08:13

    חייבים להחזיר אותו במבצע הזה....

  • 3.

    עדיף להכריז על כישלון הרעיון של מדינה פלשטינאית (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/01/09 08:13

    • הדור הבא של צאצאי היהודים ידע ויבין יותר טוב בהיסטוריה מודרנית ועתיקה

      פקק תנועה , 14/01/09 08:16

      לע היהודים במדינת ישראל כך שלא תצליחו לעבוד עליהם בעינים כמו שעבדו בעניים על הדור הנוכחי וצאצאיו הנוכחיים

      • מה, פקק תנועה כבר מגיב לטוקבקים של עצמו?

        חולץ פקקים, 14/01/09 08:41

        חידוש מעניין בתולדות הטוקבקים.

        • נכון מאודעלנו לישאוף לרוץ קדימה ולא אחורה לכן עלנו להצביע ליכוד (ל''ת)

          פקק תנועה , 14/01/09 09:15

          • תיקון שגיעה ...אלנו . (ל''ת)

            פקק תנועה , 14/01/09 09:16

            • 2 mistakes! (ל''ת)

              Avnera, 14/01/09 09:50

              • לא נורא העיקר שהליכוד יעלה לשילטון (ל''ת)

                פקק תנועה , 14/01/09 11:25

  • 2.

    למה לא בסדר הפוך ??? לפתוח את המעברים, לסיים את המצור, לשקם את הרצועה (ל''ת)

    ולא תהיה עילה למלחמה..., 14/01/09 08:12

    • כדי לא לאפשר להם להרוג/לחטוף עוד חיילים שלנו!!! (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 14/01/09 09:13

    • לא תהיה עילה למלחמה? כבר 8 שנים הם יורים (ל''ת)

      רוני, 14/01/09 09:22

    • בעצם למה לא להמשיך לכתוש את הארגון המרצח חמאס...

      ירון, 14/01/09 09:31

      שיתחנן להפסקת אש... אבל לנו אסור להסכים!
      צריך כניעה ללא תנאים של האוייב!
      תגידו גם עם גרמניה הנאצית או עם יפן היה - הפסקת אש?
      או חיסול החמאס או הסכם כניעה ללא תנאים!

  • 1.

    אין הפוגה ללא שליט! (ל''ת)

    יצחק, 14/01/09 08:08

    • the only chance to save Shalit

      avi jerusalem, 14/01/09 08:17

      Do not miss this chance to save him ...they have no choice if they want to stop the fight...please mr.Ulmert don't miss this opportunity

      • לפי דעתי ולמי שלא מבין עם כל הכאב שליט כבר לא איתנו (ל''ת)

        מעופף......ולוואי ואני טועה, 14/01/09 10:32