מנחם, 25/01/09 19:13
אחות של.., 20/01/09 13:28
שיחקת אותה. אתה בחור טוב והגון. (ל''ת)
אינני מצביע לבית היהודי, אבל מעריך הגינות והכרת הט, 20/01/09 06:37
דליה, 18/01/09 13:19
יש לנו אבא למעלה, 18/01/09 22:29
אתה צבוע, חיים הכט: איך אתה יודע שהם לא היו מצביעים
יוסף סגל , 17/01/09 23:44
טל,רמת חן, 17/01/09 21:51
יתום צה''ל, בת ים, 17/01/09 18:46
ואני מקווה שהפעם לא יצנזרו, 17/01/09 18:40
בשם ששת המיליונים אצביע למפלגה האתאיסטית ביותר
מרדכי אנילביץ, 17/01/09 20:46
אתאיסטים לא חושבים, 18/01/09 22:36
קודם כל תשמרו שבת ותאמינו באלוקים בכל לבבכם..
יהודיה, 10/02/09 20:42
יהודי מזדהה, 16/01/09 16:08
שרה, 16/01/09 08:44
גם אני שבחרתי במרץ בזמנו בוחר בזכות חיים הכט
יוסי ,תל אביב, 15/01/09 16:18
גם אני ובעלי,שבימים כתיקונם מצביעים לעבודה,עברנו לבית היהודי (ל''ת)
צריכה להיות זהות יהודית, 15/01/09 15:07
אהרון הכהן , 15/01/09 14:10
כפיר, 15/01/09 14:08
ג. יפית ממליצה: הבחירה שלי - הבית היהודי !!!
ג. יפית, 15/01/09 10:51
לא שוכחת ולא סולחת לחיים הכט על תמיכתו בגירוש והשתלחותו ביהודים שענדו
קורן נאוה טבריה,, 15/01/09 07:39
אהרון הכהן , 15/01/09 14:13
חיים הכט דמגוג היה ודמגוג נשאר
יהודי , 15/01/09 02:05
HGI, 14/01/09 23:10
ג'וק, 17/01/09 22:38
מאיר, 14/01/09 21:48
האיחוד הלאומי נתמך רק על ידי רבנים סרבני פקודה
חזי הנכון, 15/01/09 05:41
איזו התחשבנות בזויה , מאות החללים הקיבוצניקים בשנות ה60+70+80 לא דברו
ונתנה תוקף קדושת היום/ ק. בית השיטה, 14/01/09 19:09
להצביע לבית היהודי זה כמו לשים פתק לבן
דתי-לאומי, לוחם, מילואימניק ומתנחל, 14/01/09 18:03
הבית היהודי עומד על 4-5 מנדטים
חיים בלאיש, 15/01/09 05:40
אתם מתגאים בקרבנות שנפלו מאש כוחותינו? הפאשלה הזו היא מקור גאווה ?
תתעוררו! איזו דמגוגיה מפגרת!, 14/01/09 17:11
מיכאל השסנ''יק, 14/01/09 14:30
חיים הכט, עברת מהפך נפשי פסיכולוגי ענק. אני שמח כי גישתך חיובית !
שלום בית אל, 14/01/09 14:10
אני לא אכנס לשמות,אך הם לא היו מצביעים לאיחוד,כי הם
''ממלכתיים''והאיחוד אנטי ממלכתי, 14/01/09 09:55
80 אחוז מהחיילים בתוך עזה דתיים לאומיים
ירון, 14/01/09 08:10
להצביע לש''ס או לחרדים משול להצבעה עבור טיבי או זחאלקה ........ (ל''ת)
למה הדבר משול?, 14/01/09 06:10
יואל מירוחם, 14/01/09 04:43
הכט, מה העניין להצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה?
אסטריקס , 14/01/09 04:01
וגם אם הטוקבקיסטים של ג'רבי יכעסו - הנתונים מדברים בעד עצמם
אסטריקס , 14/01/09 04:02
גיא, 14/01/09 08:06
שלושה היו מצביעים לאיחוד לאומי אם לא היו נהרגים
חיים, 14/01/09 01:55
פשוט שטויות. רוב הלוחמים הם ציונות דתית ולא חרד''ל
אבי, 14/01/09 08:51
בשם הנופלים אל תצביעו לש''ס ,לחרדים או לכל מפלגה שקשורה לחב''דניקים או
בשם הנופלים!!!, 14/01/09 00:15
החרדים מחבלים בחוסנה הצבאי והכלכלי של המדינה ונשאלת השאלה האם הם
טאליבנים חרדים, 14/01/09 00:03
הש''סניקים והחרדים מסוכנים ומסכנים את מדינת ישראל ולאו דווקא כי הם
סכנה אסטרטגית, 13/01/09 23:16
שר ממפלגה המעודדת השתמטות וטפילות קרא ליציאה למלחמה בחמאס ואם זה
נבלה ברשות התורה, 13/01/09 23:47
איתמר, 14/01/09 09:55
מה יש להתגאות בהרוגים מאש כוחותינו? קרבנות של גול עצמי !
תתעוררו, 14/01/09 17:07
מירה, קדומים, 13/01/09 20:06
הילה, 13/01/09 20:03
הרשקוביץ בעצמו סירב לעשות הון פוליטי מהנושא הזה
אסף, 13/01/09 19:32
הציונות הדתית המתונה היא מקור גאווה לכל עם ישראל
אבי, 13/01/09 19:01
בשם אירגוני ההחזרה בתשובה ואמנון נאסראללה אני אצביע עבור אלה המזיקים
בשם המחבלים הכפולים, 13/01/09 19:00
בשם 100,000 הפרזיטואידים המחרפים את נפשם באוהלה של תורה ומקריבים
בשם המשתמטים 5, 13/01/09 18:53
בשם הברסלבים המשתמטים והטפילים האלימים ובמיוחד בגלל השריטות,החריטות
בשם המשתמטים 4, 13/01/09 18:50
בשם המשתמטים החרדים תאבי הבצע והשררה שמצטיינים בטפילות,בערות וקבצנות
בשם המשתמטים 3, 13/01/09 18:47
בשם המשתמטים מתנועת הימין הקיצוני=חב''ד אני אצביע לבער החב''דניק שכתב את
בשם המשתמטים 2, 13/01/09 18:44
סאנשיין, מנהיגי המפלגה לא יודעים איך להסתיר את מבוכתם
סנשיין, 13/01/09 18:35
את הקול שלי המפלגה הזו לא תקבל. התעמולה הזו מכוערת.
יונתן, 13/01/09 17:50
זו לא תעמולה זאת תגובה ספונטנית
אפי, 13/01/09 18:58
אלי, 13/01/09 19:58
יגאל, 14/01/09 15:36
אתה מלכלך על בני מגזרך ומתלונן על פלגנות? איזו צביעות !
חילוני, 14/01/09 18:27
גם הכט מבין את ההבדל בין הבית היהודי ל'פילוג הלאומי'
סיוון שמר, 13/01/09 17:47
יצחק, חדרה, 13/01/09 17:44
נתאי, 13/01/09 17:35
חיים הכט אינו תועמלן של הבית היהודי - זו תגובה ספונטאנית
אסף, 13/01/09 19:00
זו תעמולת בחירות ולא חשוב מי הגה אותה.
חילוני, 13/01/09 20:17
לחילוני - אתה צודק שלא נכון לעשות את הקישור הבוטה הזה
אסף לוי, 14/01/09 08:55
איזה איש מיוחד ! מסתבר שאנשים עם לב חם עוד יש במקצוע העיתונאי
סתם אחד, 13/01/09 17:14
חיים, תצביע למפלגה שתואמת את עמדותיך
אלי, 13/01/09 16:41
במקום להצביע לבית היהודי עדיף ש...
שפת אמת, 13/01/09 16:40
אשריך,אכן עמדת על סודו של הבית היהודי,חיבור לציונות
ולא איום,כחול לבן כלל ישראלי, 13/01/09 16:30