• 86.

    תודה רבה על כל הפירגונים למגזר שלי!!ריגשת אותי!תודה. (ל''ת)

    ----, 07/02/09 22:55

  • 85.

    תשובה ל73

    מנחם, 25/01/09 19:13

    בשם הנופלים אתה תצביע מרץ !נכון מאור
    רק השמאל יכול

    נתחיל מאוסלו . שלום פורח בסה''כ 1800יהודים נרצחו (קורבנות השלום) בזכות השמאל

    יציאה (שלומיאלית ) מלבנון =נסרלה =מלחמת לבנון השניה =130 הרוגים ''רק השמאל יכול''

    עקירת גוש קטיף=8000 חיי משפחות נהרסו
    +הקמת מדינת טרור. חיי מעל מיליון אזרחים
    נהפכו לגהנום+ המלחמה האחרונה
    . רק השמאל יכול
    אבל רוב הנפגעים הם הכיפות הסרוגות.עצוב
    ''רק השמאל יכול''

  • 84.

    לא פלא ששמאלן מהתשקורת עוזר לידידו אורלב לעבור את% החסימה. (ל''ת)

    יוני דוד , 22/01/09 15:21

  • 83.

    גם אני אצביע לבית היהודי (ל''ת)

    עוזי, 21/01/09 21:23

  • 82.

    רגשת אותי עד דמעות

    אחות של.., 20/01/09 13:28

    אחות של חייל שנפל, בוגר בני עקיבא, בוגר ישיבה וצנחן, כל מילה שלך מיותרת עבור בחורים כאלה. אנחנו מצווים להמשיך את דרכם: לעזור לאחרים, לשאוף למצויינות ולהיות ב ני א ד ם

  • 81.

    שיחקת אותה. אתה בחור טוב והגון. (ל''ת)

    אינני מצביע לבית היהודי, אבל מעריך הגינות והכרת הט, 20/01/09 06:37

  • 80.

    מרגש ונכון. חיים הכט אתה פשוט מענטש אמיתי! (ל''ת)

    אושרית בר-גיל, 19/01/09 10:33

  • 79.

    מנולוג מרגש, אבל........

    דליה, 18/01/09 13:19

    אני בהחלט הייתי מצטרפת למפלגת האטאיסטים, אם תקום. אם היה כל כך חשוב לאלוהים ''הבית היהודי'' למה לא שמר על חיילי הבית היהודי, לשיטתו של חיים הכט ?
    בשם כל אלה שכבר לא יכולים להצביע, מכך הדורות, אני מצביעה מרץ, עד שתקום מפלגת האטאיסטים שתתמקד יותר בחיים הארץ הזאת, ולא על איך ''למות בעד ארצנו''.

    • איזו טיפשות

      יש לנו אבא למעלה, 18/01/09 22:29

      מי את שתעעשי חשבונות שמיים? כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא צריך וגם כשנדמה לנו שאין צדק - זה רק נדמה לנו מנקודת המבט הקטנטנה שלנו.המשפט הבא יהיה ודאי: ''חיללתי שבת ולא פגע בי ברק מהשמים.'' צרות אופק ומחשבה.צידוק מיותר ומופרך להות פורקת עול.

  • 78.

    אתה צבוע, חיים הכט: איך אתה יודע שהם לא היו מצביעים

    יוסף סגל , 17/01/09 23:44

    עבור האיחוד הלאומי? מצאת לך קולב שמאלני(הבית היהודי הוא מפלגת שמאל, למקרה שלא ידעת) לתלות עליו את הסנטימנטליות המתוקשרת שלך? ואם משפחות הגיבורים יודיעו לך שהם תמכו באיחוד הלאומי או במרזל, מה שקרוב לוודאי, אז תצביע(ו)לאיחוד הלאומי?

  • 77.

    חיים, מודה שריגשת אפילו אותי.

    טל,רמת חן, 17/01/09 21:51

    אני לא הולכת להצביע לבית היהודי, וגם עד עכשיו לא הצבעתי למשהו דומה.
    אבל היה לי חשוב לומר[אם תקרא...] שאני עם דמעות בעיניים ,למרות הכל,ומרגישה שזה נכתב ממקום מאד פנימי.
    נפלו בחורים מצוינים,ללא קשר למפלגתם.
    לגבי הבחורים שציינת- אכן, גם לי הם עשו משהו.פתאום הרגשתי פחות ציונית לידם.. אני מודה.הם עשו לי משהו... על אף שדעותי רחוקות.

    תודה שריגשת, ויהי זכר הלוחמים ברוך!

  • 76.

    תפסיקו כבר לנכס את חללי צה''ל

    יתום צה''ל, בת ים, 17/01/09 18:46

    חללי צה''ל לא שייכים למגזר מסויים ולא מייצגים אף מפלגה. אף אחד לא יצא לשום קרב כמייצג של דעה או תנועה מסויימת. כל החללים נפלו כשהם נלחמים בשם צה''ל ועבור כל מדינת ישראל. והשיוך שלהם אחרי מותם מעליב את החללים ופוגע בבני המשפחות. אתה הבנת את זה סאנשיין?

  • 75.

    כמה צביעות?

    ואני מקווה שהפעם לא יצנזרו, 17/01/09 18:40

    מעניין למה הכט מעדיף להצביע במקום דגן וניתאי ולא במקומם עומר ועמית אנשי השוה''צ?
    התשובה היא כנראה פשוטה. הכט מצביע, והיה מצביע בכל מקרה עבור הבית הכתום. עכשיו הוא רק מוצא תירוץ פסאודופטריוטי לעשות זאת. באותה הזדמנות, הוא גם מפעיל לחץ על בִּיתו שתלויה בו כלכלית להצביע לאותה מפלגה.

  • 74.

    דמעות בעיניים

    יהודית, 16/01/09 19:59

    גם אני אצביע לבית היהודי כדי שיהיה לנו בית

  • 73.

    בשם הנופלים אצביע ''מרצ''

    רון, 16/01/09 16:29

    רק לחיים הכט מותר להשתמש בנופלים?גם לי.

    • בשם ששת המיליונים אצביע למפלגה האתאיסטית ביותר

      מרדכי אנילביץ, 17/01/09 20:46

      רובם לפני מותם הבינו שאם אלוהים היה קיים הטרגדיות לא היו פוקדות אותם

      • טעות אופטית

        אתאיסטים לא חושבים, 18/01/09 22:36

        טיעון מפגר ומיותר המעיד על צרות מחשבה
        איזה קשר יש בין שואה לקיומו של אלוקים? אולי השואה היתה מוצדקת מבחינתו? על זה חשבתם? ואיך זה שמדינת ישראל הפצפונת בין כל מיליוני הערבים שרק רוצים לראות אותנו טובעים בים ולרקוד על הדם מצליחה לשרוד ואפילו לשגשג? לזה אין הסבר מלבד השגחה אלוקית. לאורך ההיסטוריה שלנו החזקנו מעמד ולא נשברנו בזמן שאימפריות שלמות נמחקו מעל פני האדמה.תמצאו תירוץ יותר טוב להיות פורקי עול. שואה? פחח...

    • קודם כל תשמרו שבת ותאמינו באלוקים בכל לבבכם..

      יהודיה, 10/02/09 20:42

      ואז תרשו לעצמכם להתבטא. זכויות תבקשו רק אחרי שתמלאו חובות באמת ובתמים...

  • 72.

    השתכנעתי

    יהודי מזדהה, 16/01/09 16:08

    אם היו לי ספיקות כל שהם, עכשיו - לאחר שקראתי את דבריו המרגשים והיוצאים מן הלב של חיים הכט (''יצאת צדיק'') - אין לי כל ספק שגם אני ובני ביתי בוחרים לבית היהודי. אני קורא לכל אזרחי המדינה שיש בליבם ערכים, ללכת בעקבות חיים הכט, שדבריו דברי אמת החצובים בסלע.

  • 71.

    כל הכבוד

    שרה, 16/01/09 08:44

    חיים ריגשת אותי חבל שאתם מכירים את הציבור הערבי ולא את אחיכם היהודים ציוניים שמוסרים את נפשם למען עם ישראל ומדינת ישראל

  • 70.

    מקסים! גם אני מצטרפת (ל''ת)

    הדס, 15/01/09 21:41

  • 69.

    גם אני שבחרתי במרץ בזמנו בוחר בזכות חיים הכט

    יוסי ,תל אביב, 15/01/09 16:18

    בבית היהודי גם ככה מרץ מאכזבת במצע שלה השנה

  • 68.

    גם אני ובעלי,שבימים כתיקונם מצביעים לעבודה,עברנו לבית היהודי (ל''ת)

    צריכה להיות זהות יהודית, 15/01/09 15:07

  • 67.

    גם אני אצביע לבית היהודי

    אהרון הכהן , 15/01/09 14:10

    בעז"ה ננצח!!!

    כמי שבעברו היה לוחם ביחידה קרבית ושירת עם מחלקה של סרוגי כיפה,גם אני יודע לספר לכם שהם באו מהישיבה,ובמרוץ של אלונקות הם ניצחו אותנו ה"חילונים" שהיינו כבר מאומנים דיינו. זו הרוח,זו הרוח של האמונה שלוחמת בעבור עמ"י(עם ישראל).

    תודה לך חיים הכט על המונולוג המרגש והמעניין,והגם משכנע.

    שכוייעח-יישר כח!!!

  • 66.

    ניכרים דברי אמת.

    כפיר, 15/01/09 14:08

    יכול להיות שמדובר בנפנופי ידים, דמגוגיה זולה, ושאר ירקות.
    כשאני קראתי הרגשתי הזדהות מלאה עם הכותב.
    ובשבילי זה מספיק.
    בית יהודי , איחוד לאומי , לב אמיץ ?
    מה זה משנה ? ההצבעה היא עבור הרעיון. אבל כמו כל רעיון גדול עשקנים (הטעות במקור) קטנים ומיני רבנים יצליחו לחרבש את העסק.
    הציבור איכותי בהרבה ממנהיגיו.
    שבת שלום

  • 65.

    ג. יפית ממליצה: הבחירה שלי - הבית היהודי !!!

    ג. יפית, 15/01/09 10:51

    הבית היהודי - להשבה מיידית של זוהר עור הפנים!
    הבית היהודי - לשיער חלק ומלא ברק!
    הבית היהודי - לגיזרה נשית חטובה ומושלמת.
    הבית היהודי - כל התבלינים כבר בפנים!
    הבית היהודי - לרצפה מבריקה ומצוצחת !
    הבית היהודי - לארונות נקיים ממקקים !

  • 64.

    צודק בכל מילה. גם אני אצביע לבית היהודי (ל''ת)

    רוני, 15/01/09 08:18

  • 63.

    לא שוכחת ולא סולחת לחיים הכט על תמיכתו בגירוש והשתלחותו ביהודים שענדו

    קורן נאוה טבריה,, 15/01/09 07:39

    טלאי צהוב וביניהם ניצולי שואה מגורשים -אבל כשניצולי שואה אחרים, אלה שנעשה עוול בכספם, ועד היום נילחמים בצדק על תרופות פרנסה בכבוד-ובכל הפגנה עונדים טלאי צהוב ובצדק-אף אחד לא מצפצף ופוצה פה באותה התקשורת! על גירוש מביתם,מולדתם ופרנסתם אסור לענוד טלאי צהוב-אך בשביל כסף מותר?

    • לנאוה קורן:

      אהרון הכהן , 15/01/09 14:13

      בעז"ה ננצח!!!

      האל שבצלמו וכדמותו נבראנו הוא-אל רחום וחנון ומרבה לסלוח.

      בספר ויקרא-פרשת 'קדושים' נאמר:'לא תיטור ולא תיקום את בני עמך ואהבת לרעך כמוך'.

      'לא תשנא את אחיך בלבבך'.

      בברכת יום נעים ובשורות טובות לכל בית ישראל.

  • 62.

    אחרינו!

    ניר אליעזרי, 15/01/09 05:50

    צריל לחזור ולהוביל לא רק בצבא, אלא בכל תחומי החיים.

  • 61.

    חיים הכט דמגוג היה ודמגוג נשאר

    יהודי , 15/01/09 02:05

    במקום שיקול דעת וחשיבה עניינית בשאלות גורליות, להכט יש ניפנופי ידיים למשיכת תשומת לב ופופוליזם סנטימנטלי זול.

  • 60.

    יש בעיה חוקית

    HGI, 14/01/09 23:10

    כשלעצמו הרעיון להצביע לבית היהודי הוא חיובי, ראוי ונכון.
    לא נראה נראה לי שזה חוקי להצביע בשני פתקים. הבת שלך כבר גדולה, שתצביע למי שליבה חפץ מבלי שתידור למענה נדרים.

    • תקרא שוב את הכותרת

      ג'וק, 17/01/09 22:38

      בדרך כלל איני טוקבקיסט, אך אני רואה לנכון לטקבק על תגובתך.

      כנער שמלאו לו 18 חורפים לא מזמן, גם אני נמנה על כל אותם אלפי בני נוער שאין להם ולא שמץ של מושג למי להצביע. גם כי אני לא כ''כ מעורב בפוליטיקה של היום כי: כולם מושחתים, כולם נואפים, כולם חארות וכולם נבלות שלא עושים שום דבר להחזיר את גלעד שליט הבייתה בעוד הוריו בוכים כל לילה.

      אז מה אפשר לעשות כדי אולי להזיז ת'עניינים כדי להחזיר את שליט הבייתה. - אני נעזר בחברים והורים בשביל לגעת למי לבחור, ואני מצטט: ''רק זו הפעם כי זו הצבעתה הראשונה, אני אומר לה עבור מי להצביע.''

      אז - כמוני, כמוהה, רק הפעם כי זאת הצבעתיהראשונה, אבקש מהוריי להגיד לי עבור מי להצביע.

      האמת שאחרי שקראתי את הכתבה נראה לי שאצביע לבית היהודי. אבל זה בספק.

  • 59.

    חיים, אולי תבדוק שוב...

    מאיר, 14/01/09 21:48

    ותגלה שדווקא אלה שנהרגו גרו בהתנחלויות (ואולי אפילו היו חרד''לים).

    בראש רשימת הבית היהודי לא עומדים מתנחלים.

    כך שבמחשבה שנייה אולי יותר מתאים להצביע לאיחוד הלאומי, שיותר מייצג את הציבור שעל ברכיו התחנכו וממנו יצאו אותם קדושים שהזכרת.

    • האיחוד הלאומי נתמך רק על ידי רבנים סרבני פקודה

      חזי הנכון, 15/01/09 05:41

      וטמעודדי השתמטות.
      במחשבה שלישית עדיף שתצביע כבר לש''ס...

    • 59 - מדויק! (ל''ת)

      ., 15/01/09 08:49

  • 58.

    איזו התחשבנות בזויה , מאות החללים הקיבוצניקים בשנות ה60+70+80 לא דברו

    ונתנה תוקף קדושת היום/ ק. בית השיטה, 14/01/09 19:09

    בשם שום אידיאולוגיה פרטית מגזרית ,אלא בשם הזכות לשרת בצ.ה.ל

    • האידיאולוגיה ה''פרטית-מגזרית'' שלהם היא - (ל''ת)

      הזכות לשרת בצה''ל!!!, 15/01/09 08:50

  • 57.

    עדיף שתצביע לאיחוד לאומי!!! (ל''ת)

    יוסף, 14/01/09 18:53

  • 56.

    כל הכבוד לך חיים!!

    אורנה, 14/01/09 18:27

    יישר כח! עלה והצלח!
    רק הבית היהודי!

  • 55.

    להצביע לבית היהודי זה כמו לשים פתק לבן

    דתי-לאומי, לוחם, מילואימניק ומתנחל, 14/01/09 18:03

    הם לא יעברו את אחוז החסימה.
    אני אצביע איחוד לאומי.

    יש להניח שגם הנופלים היו משקיעים את קולם על בטוח ולא שמים אותו על קרן הצבי

    • הבית היהודי עומד על 4-5 מנדטים

      חיים בלאיש, 15/01/09 05:40

      האיחוד הלאומי מדשדש, ושליחיו מקשקשים על אחוז חסימה.

      אוי אריה אלדד מי יגלה עפר מעיניך.

  • 54.

    אתם מתגאים בקרבנות שנפלו מאש כוחותינו? הפאשלה הזו היא מקור גאווה ?

    תתעוררו! איזו דמגוגיה מפגרת!, 14/01/09 17:11

    יש עכשיו תחרות לאיזה מגזר נפלו יותר קרבנות מאש כוחותינו? מי שילם יותר על הפשלה? וזה אמור לשכנע אותנו להצביע למפלגה כזו או אחרת?

    נפלתם כולכם על הראש???

    המאמר הדמגוגי המטופש הזה וכל הטוקבקים המהללים אותו מחללים את זכרם של הרוגים חסרי המזל ששילמו על עוד פאשלה של צה''ל ועל הכסת''ח הדמגוגי שבא אחריה!!

    נראה שרוב הטוקבקים המטורללים כאן, התומכים בדמגוגיה המטופשת של חיים הכט נכתבו ע''י תועמלני הבית היהודי!!!

    ולאלה אתם חושבים לתת את קולכם?

  • 53.

    השתכנעתי (ל''ת)

    רויטל, 14/01/09 15:54

  • 52.

    חיים הכט אתה איש אמיץ, (ל''ת)

    רונה, 14/01/09 15:49

  • 51.

    לכבוד מר חיים הכט הנכבד

    מיכאל השסנ''יק, 14/01/09 14:30

    מאז ומתמיד הצבעתי עבור מפלגת ש''ס אך הפעם אני משנה כיוון חד וגם אני אצביע לבית היהודי אני גאה בך ועל שיקןלך שהביאו אותך לנדר .יהי זכרם של לוחמנו ברוך .כי רק בזכותם אנו חיים בארצנו.

  • 50.

    חיים הכט, עברת מהפך נפשי פסיכולוגי ענק. אני שמח כי גישתך חיובית !

    שלום בית אל, 14/01/09 14:10

    לא משנה לי למי תיתן הקול שלך !
    ובוודאי שאותם כותרות בזוייות של הטוקובטים המגיבים מחללת בי צמרמורות !
    אני מתבייש מהם !
    אתה מדבר מעומק נפשך, ועל החשבון הנפש הפרטי שלך, ומגיבים בכתבה זו רוקדים על דם חיילינו כדי לגבות מחיר פוליטי ממחנה אחד לשני.
    הם בזויים ! לא משנה אם להצביע איחוד הלאומי או בית יהודי או כל מפלגה לאומית אחרת.
    יש להבין עומקי הנפש של החלטה זו, שאינה ראויה למגיבים זולים אלו.
    חיים הכט אתה ריגשת אותי, ואני לומד הרבה ממך מה זה חשבון נפש אמיתי . האמת שלך.
    ואגב, גם אם להבא תבחר למפלגה אחרת ואף שמאלנית וכד' אמשיך להעריך את מעשיך. כי הרי נתנת לאמת שלך להתפרץ לרציונל ולרגש שלך, ולא נתקעת בחומת החיצוניות והמקובלות. אשריך ישראל שאלו בניך.

  • 49.

    כל הכבוד חיים,ירבו כמותך!!!

    אביטל, 14/01/09 14:03

    מרגש ומשמח לדעת,שרגישות חברתית,לא אבדה מן העולם.

  • 48.

    מרגש מאוד (ל''ת)

    דמעות, 14/01/09 13:24

  • 47.

    ניצול ציני של המוות.

    עוזיאל, 14/01/09 09:31

    מי אמר שהם לא היו מצביעים לבית היהודי.

  • 46.

    לפחות 3 מתוך 4 הרוגים הי''ד היו מצביעים לאיחוד הלאומי (ל''ת)

    שלמה, 14/01/09 08:15

    • בטח עלית לגן עדן לשאול אותם סופית. (ל''ת)

      חי, 14/01/09 08:45

    • אני לא אכנס לשמות,אך הם לא היו מצביעים לאיחוד,כי הם

      ''ממלכתיים''והאיחוד אנטי ממלכתי, 14/01/09 09:55

      וזה לא רק פוליטיקה,אלא תזה דתית שלמה של הר המור ובנותיה,שנוגדת את התזה של רבני האחוד,כלומר מה קודם למה,ארץ ישראל או אחדות ישראל,

    • אתה אדיוט ולא מבין כלום למהפך הנפשי-פסיכולוגי שעבר חיים הכט ! (ל''ת)

      שלום - בית אל, 14/01/09 14:01

  • 45.

    80 אחוז מהחיילים בתוך עזה דתיים לאומיים

    ירון, 14/01/09 08:10

    כמה שהוא צודק כול החטיבות עכשיו בעזה הם כתומות כול כול נערי הגבעות עכשין בעזה.
    כול מי שהיה על הגג בכפד דרום הוא בעזה.

    • לא נכון

      דתן ואבירם, 14/01/09 10:38

      האחוז המדויק הוא 36.47.תבדוק ותראה

  • 44.

    לא צריך לחבר אבל לפוליטיקה. הבית היהודי ראויה בלי קשר (ל''ת)

    אביה, 14/01/09 08:07

  • 43.

    להצביע לש''ס או לחרדים משול להצבעה עבור טיבי או זחאלקה ........ (ל''ת)

    למה הדבר משול?, 14/01/09 06:10

  • 42.

    גם אני בבית היהודי למען כולנו

    יואל מירוחם, 14/01/09 04:43

    מפלגה ציונית בקול ברור (ללא הסתייגויות של סירוב פקודה במקרה ש..).
    ציונות במיטבה שהיא גם ציונות מעשית שלצערינו מבוטאת במצעד הנופלים והפצועים.

  • 41.

    הכט, מה העניין להצביע למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה?

    אסטריקס , 14/01/09 04:01

    אתה רוצה להצביע קדימה? תצביע ישר - אין צורך לעבור דרך חוק באדר עופר.

    • וגם אם הטוקבקיסטים של ג'רבי יכעסו - הנתונים מדברים בעד עצמם

      אסטריקס , 14/01/09 04:02

      הרי גם בסקר של ערוץ 10, גם בסקר של ערוץ 2 וגם בסקר של הגל החדש הם אפילו לא מתקרבים לאחוז החסימה.

      • הקנאה מדברת מגרונם של המפלגים

        גיא, 14/01/09 08:06

        בכרוב מכריע של הסקים לא רק שלא עוברים אחוז חסימה אלא גם לא מתקרבים.

        דווקא הבית היהודי נמצא על 4 ואפילו 5 מנדטים בסקרים הרציניים.

    • לאיחוד הלאומי ולבית היהודי יש הסכם עודפים (ל''ת)

      מה הקשר לקדימה?, 14/01/09 04:44

  • 40.

    חיים הכט, ריגשת אותי עד דמעות! (ל''ת)

    מ.ג., 14/01/09 02:24

  • 39.

    שלושה היו מצביעים לאיחוד לאומי אם לא היו נהרגים

    חיים, 14/01/09 01:55

    אני מכיר שלושה מהחברה שנהרגו שם והם היו בטוח מצביעים איחוד לאומי אז אם אתה רוצה לעשות משהו לזכרם תצביע למי שהם היו מצביעים.

    שלא יהיו עוד ארועים כאלה ושבעז''ה החיילים יחזרו בשלום

    • פשוט שטויות. רוב הלוחמים הם ציונות דתית ולא חרד''ל

      אבי, 14/01/09 08:51

      ולצערנו כך גם רוב הנופלים. כולל רוב אלה שאתה טוען שאתה מכיר.

      גם אני מכיר כמה מהנופלים למרבה הצער.

  • 38.

    יפה מאוד

    אמיר, 14/01/09 01:29

    ריגשת גם אותי

  • 37.

    נפלא חיים! אני מעריך את החלטתך. אגב, בראש הרשימה רב פרופסור, לא ד''ר. (ל''ת)

    יואל, 14/01/09 00:32

  • 36.

    בשם הנופלים אל תצביעו לש''ס ,לחרדים או לכל מפלגה שקשורה לחב''דניקים או

    בשם הנופלים!!!, 14/01/09 00:15

    הברסלבים שגם הם בין המשתמטים מהמאמץ המלחמתי.

  • 35.

    החרדים מחבלים בחוסנה הצבאי והכלכלי של המדינה ונשאלת השאלה האם הם

    טאליבנים חרדים, 14/01/09 00:03

    לנו או לצרנו? תגיבו בעד ונגד כי חשוב לעורר שיח ציבורי על המזיקים החרדים שרק לקחת הם יודעים........

  • 34.

    הש''סניקים והחרדים מסוכנים ומסכנים את מדינת ישראל ולאו דווקא כי הם

    סכנה אסטרטגית, 13/01/09 23:16

    משתמטים מלהתגייס למאמץ המלחמתי.

    • שר ממפלגה המעודדת השתמטות וטפילות קרא ליציאה למלחמה בחמאס ואם זה

      נבלה ברשות התורה, 13/01/09 23:47

      לא מעשה נבלה לקרוא ליציאה למלחמה כשהוא יודע שאף אחד מבני משפחתו או חבריו למפלגה אינם מסכנים את ילדיהם ובני משפחתם......

  • 33.

    רס''ן רוזנר בא מבית דתי גם כןוחונך בציונות הדתית (ל''ת)

    ל-28, 13/01/09 22:57

  • 32.

    חיים הכט-מדרשיסט עד הקבר! כל הכבוד!!! (ל''ת)

    מדרשיסט נשאר מדרשיסט, 13/01/09 22:54

  • 31.

    מאוד מרגש ומעצים ישר כח

    תמר, 13/01/09 22:51

    גרמתה לי לדמעות ולהזדהות גם אני מצטרפת

  • 30.

    כתבה מרגשת! (ל''ת)

    אהובה, 13/01/09 22:48

  • 29.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    ל, 13/01/09 21:38

  • 28.

    ומה עם אלכס מב''ש;רוזנר מחולון ;רובינזון ממגל;רבינוביץ מערד החילונים (ל''ת)

    יהודי, 13/01/09 20:33

    • הם מייצגים את שאר 90% מהעם

      איתמר, 14/01/09 09:55

      שזה בסדר גמור... אבל כש- 4 הרוגים מתוך 6 מגיעים ממגזר שמונה עשרה אחוז באוכלוסיה, זה כבר משהו אחר לגמרי.

      • מה יש להתגאות בהרוגים מאש כוחותינו? קרבנות של גול עצמי !

        תתעוררו, 14/01/09 17:07

        יש עכשיו תחרות לאיזה מגזר נפלו יותר קרבנות מאש כוחותינו? מי שילם יותר על הפשלה? וזה אמור לשכנע אותנו להצביע למפלגה כזו או אחרת?
        נפלתם כולכם על הראש???
        המאמר הזה וכל הטקבקים המהללים אותו מחללים ת זכרם של הרוגים חסרי המזל ששילמו על עוד פאשלה של צה''ל ועל הכסת''ח הדמגוגי שבא אחריה!!
        נראה שרוב הטוקבקים המטורללים כאן, התומכים בדמגוגיה המטופשת של חיים הכט נכתבו ע''י תועמלני הבית היהודי?

  • 27.

    בבית היהודי יש אנשים מופלאים!

    מירה, קדומים, 13/01/09 20:06

    הרב פרופ' הרשקוביץ - איש שכולו אהבת ישראל (אלף חופות לחילוניים בחינם לא הולך ברגל), אורי אורבך, שלה שורשן, ליאורה מינקה, הרב אופיר כהן, ד''ר אברהם נגוסה, אלישיב רייכנר, אלו דמויות! מפלגה מדהימה, הלוואי שיקבלו עשרה מנדטים, ויכניסו נבחרת פלא לכנסת!

  • 26.

    הבית היהודי הבית של כולנו.

    הילה, 13/01/09 20:03

    כל כך נכון. כמה אמת ויושרה, כמה כנות אמונה משדרת המפלגה הזו, אך לא בקיצוניות כי אם בנועם הליכות. נימוס ומתינות הן לא מלים גסות.
    כחילוני אני מתרגש לראות את ההשקעה שלהם במדינה. נסו לדמיין לאן היינו מגיעים בלי האנשים האלה, היינו נראים כמו מדינת העולם הרביעי.

  • 25.

    כתבה יפה ומרתקת! שוכנעתי. (ל''ת)

    אביבית, 13/01/09 20:01

  • 24.

    יש לי תחושה שהנופלים שהזכרת היו מצביעים דוקא לאיחוד הלאומי,מילא. (ל''ת)

    שלומק'ה, 13/01/09 19:35

    • הם היו מצביעים לבית היהודי באיחוד הלאומי מסרבים פקודה (ל''ת)

      יואל מירוחם, 14/01/09 04:40

  • 23.

    הרשקוביץ בעצמו סירב לעשות הון פוליטי מהנושא הזה

    אסף, 13/01/09 19:32

    חבר'ה, בואו נירגע, הנופלים הם עניין כואב וטרי, ולא מקור לעשיית נפשות פוליטית.

    מנהיג הבית היהודי בעצמו סירב להתייחס לעניין זה, וקבע נורמה - לא מערבים את הרוגי המלחמה בפוליטיקה.

    בואו נלך בעקבותיו בעניין הזה.

  • 22.

    סאנשיין...

    קורח, 13/01/09 19:10

    בהצהרה הזו אתה משכנע ממש כמו בפירסומות המעפניות שאתה עושה

  • 21.

    הציונות הדתית המתונה היא מקור גאווה לכל עם ישראל

    אבי, 13/01/09 19:01

    צריך להצדיע לחינוך שם!
    אולי המעוז האחרון של גאווה לאומית ותרומה למדינה.

  • 20.

    בשם אירגוני ההחזרה בתשובה ואמנון נאסראללה אני אצביע עבור אלה המזיקים

    בשם המחבלים הכפולים, 13/01/09 19:00

    והמחבלים בחוסנה הצבאי והכלכלי של המדינה.רוב אלה שחוזרים בתשובה בהשפעת המיסיונרים מפסיקים לשרת בצה''ל ומפסיקים לעבוד ואם זו לא חבלה במדינת ישראל אז חבלה מהיא?מה שמדכא הוא היא העובדה שממשלת ישראל מממנת את אלה שקודחים חורים בקרקעית ספינת מדינת ישראל.בשם כל אלה אני מתכוון להצביע רק עבור מי שכוח ההיזק שלו למדינה הוא הגדול ביותר.

  • 19.

    השתכנעתי

    יובל, 13/01/09 18:54

    איזו כנות ואמיתיות, פשוט השתכנעתי!

  • 18.

    בשם 100,000 הפרזיטואידים המחרפים את נפשם באוהלה של תורה ומקריבים

    בשם המשתמטים 5, 13/01/09 18:53

    את חייהם שעה שעה בשדות הבלי הגמרא והתפלות שאין מהם שום תועלת,רווח או תמורה למדינה ואזרחיה.

  • 17.

    בשם הברסלבים המשתמטים והטפילים האלימים ובמיוחד בגלל השריטות,החריטות

    בשם המשתמטים 4, 13/01/09 18:50

    והתעלות.....ובמיוחד לאלה מהם שהחוויה של הכישלון הביא אותם ל''הצלחה'' להיות ברסלבי נחשל וניבער.

  • 16.

    בשם המשתמטים החרדים תאבי הבצע והשררה שמצטיינים בטפילות,בערות וקבצנות

    בשם המשתמטים 3, 13/01/09 18:47

    אני אצביע לאגודת ישראל שסימנה בבחירות הוא ג (גזלנים/גנבים) עפ''י בחירתכם.

  • 15.

    בשם המשתמטים מתנועת הימין הקיצוני=חב''ד אני אצביע לבער החב''דניק שכתב את

    בשם המשתמטים 2, 13/01/09 18:44

    הספר ''בין אור לוולפרע''.ספר ממולץ......

  • 14.

    בשם המשתמטים הסחטנים מש''ס שמעודדים גם טפילות אני אצביע עורם (ל''ת)

    בשם המשתמטים 1, 13/01/09 18:42

  • 13.

    סאנשיין, מנהיגי המפלגה לא יודעים איך להסתיר את מבוכתם

    סנשיין, 13/01/09 18:35

    בוא נגיד בנימוס שמצביע טרחן ונודניק כמוך הוא לא משאת נפשם. גם לא הנכסים האינטלקטואלים שאתה מביא.

  • 12.

    חיים , אתה צודק .בני הציונות הדתית מחזיקים את המדינה. (ל''ת)

    אחד שחוטף מהסיר, 13/01/09 18:21

  • 11.

    את הקול שלי המפלגה הזו לא תקבל. התעמולה הזו מכוערת.

    יונתן, 13/01/09 17:50

    ניצול ציני של שכול ומוות טרגי של אנשים צעירים לשם תעמולת בחירות?
    אותי זה מגעיל.
    כל אלה ש''נורא מרגש אותם'' לקרא את המאמר התעמולתי מלא הפאתוס הזה צריכים לברר מה השתבש אצלהם.
    מה לכל הרוחות הקשר בין חייל שנופל בעזה לבין תמיכה בהפיכת אורי אורבך הקשקשן הבורגני הבלתי נלאה, התועמלן, הפובליציסט להשכיר, חברם הטוב של אנשי שמאל רבים, דוס מחמד מתרפס לחבר כנסת?

    כנראה דוןקא העובדה ש''הבית היהודי'' ומועמדיו מיישרים קו עם תומכי הממשלה, שהביאה את ההתנתקות, ולא מייצגים את קרבנות ההתנתקות, את התנחלים ואת רוב הציבור הדתי, היא שהביאה את חיים הכט לתמוך בהם בגלוי.

    • זו לא תעמולה זאת תגובה ספונטנית

      אפי, 13/01/09 18:58

      אנשים יודעים להעריך את מי שדאג כל השנים לחינוך היהודי במדינה הזו.

      חבל שאנשים כמוך, שכנראה חונכו באותם המוסדות, יורקים לבאר ממנה שתו.

      לא לפלגנות - כן לציונות דתית חזקה - כן לבית היהודי.

    • הכט קשקשן? הוא כתב מכוער?

      אלי, 13/01/09 19:58

      תראה איך אתה מגיב! מה אתה מתגולל על הבית היהודי? הם כתבו את הכתבה. בא בן אדם והביע תמיכה, אתה לא חייב להסכים איתו. למה אתה תוקף את המפלגה? הם לא אמרו שזו עמדתם, ושהם חפצים בה. פשוט תגובה מגעילה, שמציבה מראה מולך, ולא מול חיים הכט.

    • תגובה מכוערת

      יגאל, 14/01/09 15:36

      חוץ מזה שברור שהכט לא נשכר ע''י הבית היהודי אלא דיבר מדם ליבו, השנאה כלפי הבית היהודי מקוממת מאוד.
      זו בעיה קשה, שאנשים חוזרים על שקר (''הבית היהודי אינו מפלגת ימין'') ומתחילים להאמין.

      אני, דתי לאומי, מתנחל כמעט מלידה ועד היום, שנאבקתי ככל שיכולתי נגד הגירוש ואף נעצרתי, אצביע בלב שלם לבית היהודי.
      אני לא אתן את קולי למפלגה שנשלטת בידי רבנים, שאין בה מקום לנשים ושקמה על בסיס מעשה רמיה של אנשים שמילתם אינה מילה ותמיכתם של אנשים שמוכנים לנהל מלחמות עולם אידיאולוגיות עם מי שדעתו שונה במילימטר מדעתם (שהיא גם דעתי, שלא יהיה ספק). לא כך נציל את ארץ ישראל.

      • אתה מלכלך על בני מגזרך ומתלונן על פלגנות? איזו צביעות !

        חילוני, 14/01/09 18:27

        נראה שלפלגנות בציונות הדתית תורמים כל הצדדים הנצים. שנאת חינם ופלגנות חזקות ועצמתיות במיוחד אצל בני מגזר קטן זה.
        העונש שלכם משמיים הוא שלא תהיה לכם שום נציגות בכנסת, ואז לא תוכלו עוד ''להשפיע מפנים'' ותפסידו כולכם בגדול.
        חחחחחחח.....
        ההתנהגות של כולכם מציגה את פרצופם האמיתי של עסקני הציונות הדתית. פרצוף מכוער של חבורת אופורטיוניסטים עם אגו עצום מימדים.

        כמו שנאמר: שניים מתקוטטים ובא שלישי ולוקח.

  • 10.

    גם הכט מבין את ההבדל בין הבית היהודי ל'פילוג הלאומי'

    סיוון שמר, 13/01/09 17:47

    גם חיים הכט, עיתונאי וותיק שלא נמנה על חוגי הימין והציונות הדתית, מבין את ההבדל בין מפלגת ה'בית היהודי' לבין מפלגת ה'פילוג הלאומי' מבית מדרשם כצ'לה, מרזל והרב וולפא.

    • כשאורלב כפה את דעתו על כולם בדיקטטורה, עזבנו אותו לבד... (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:29

  • 9.

    כל מילה בסלע

    יצחק, חדרה, 13/01/09 17:44

    אין מסיר את הכובע בפני חיים הכט. כל מילה בסלע. אני בטוח שרבים ילכו בעקבות הכט ויצביעו 'הבית היהודי'.

  • 8.

    איש אמת

    נתאי, 13/01/09 17:35

    חיים, ריגשת אותי מאד. אני כותב עכשיו ודמעות בעיני. ניכרת האמת מדבריך. ולואי ונלמד מהאמת שבך.

  • 7.

    פוליטיזציה של השכול - בושה !

    חילוני, 13/01/09 17:30

    הם נלחמו עבור כולם בשם ממשלת ישראל.

    • חיים הכט אינו תועמלן של הבית היהודי - זו תגובה ספונטאנית

      אסף, 13/01/09 19:00

      מפלגת הבית היהודי נמנעה מלנפנף בבוגרי החינוך הדתי.
      הכט אמר את שהרגיש, אל תעשו מזה טעם לניגוח.

      • זו תעמולת בחירות ולא חשוב מי הגה אותה.

        חילוני, 13/01/09 20:17

        דמם של הקצינים הדתיים אינו אדום יותר או פחות... מדמם של קיבוצניקים אוכלי שרצים.

        • לחילוני - אתה צודק שלא נכון לעשות את הקישור הבוטה הזה

          אסף לוי, 14/01/09 08:55

          אבל לא אנשי הבית היהודי אחראים לו.
          הם לא אמרו מילה וחצי מילה בנושא.

          הציבור שלהם משווע להכרה ציבורית (מכל מיני סיבות, והראשונה שבהן תחושת העלבון שלאחר ההתנתקות), ולכן התגובות הספונטאניות.

          זה כמו שאי אפשר להאשים את ביבי בכל קריאה מתלהמת של איש ליכוד.

  • 6.

    חיים היקר, אני כולי דמעות

    חגית, 13/01/09 17:16

    אתה אדם נאצל ואיש אמיץ

  • 5.

    איזה איש מיוחד ! מסתבר שאנשים עם לב חם עוד יש במקצוע העיתונאי

    סתם אחד, 13/01/09 17:14

    לא ציניים ולא מרושעים אלא בני אדם. אני מוכרח להודות שאני פשוט מופתע!

  • 4.

    חיים, תצביע למפלגה שתואמת את עמדותיך

    אלי, 13/01/09 16:41

    לי מתאים להצביע ל''בית היהודי'' ולכן אצביע עבורם.

    דמוקרטיה היא דבר חשוב מכדי להפוך אותו לתחרות פופולריות בין מגזרית.

  • 3.

    במקום להצביע לבית היהודי עדיף ש...

    שפת אמת, 13/01/09 16:40

    אני מאד מעריכה את ההתגייסות המאד מרגשת וההזדהות עם הנופלים,
    אך אינני חושבת שצריך להצביע למפלגה ולא משנה איזו בגלל נופלים.

    הייתי מציעה לך לארגן יום עיון בנושא שאתה יכול לקדם ומעסיק אותך כמו למשל זהירות בדרכים ''ובחרת בחיים'' ואני משוכנעת שתמצא עוד ראיונות על מנת לזכור את אותם בחורים צעירים לוחמים שנפלו במסגרת פעולתם הצבאית.

    לא זו הדרך בה היו הלוחמים בוחרים להנציח אותם.

  • 2.

    אשריך,אכן עמדת על סודו של הבית היהודי,חיבור לציונות

    ולא איום,כחול לבן כלל ישראלי, 13/01/09 16:30

    ולא אשליה שע''י מאזן אימה של סירוב פקודה דימיוני ננצח, ולאיחוד הלאומי נאמר אל תחביאו את מרזל...

  • 1.

    ריגשת אותי, קבלו עוד קול. (ל''ת)

    ירושלמי, 13/01/09 16:20