• 39.

    צריך להזהר שלא יהיו טייסי קרב וחובלים, מישיבת הסדר. זה סיכון לאומי

    טייס קרבי בדימוס, 14/12/09 18:28

    חיילי וקציני דת מישיבות ההסדר סתם קשקשנים בחסות רבנים תאבי-בצע לזכות בתקציב מדינת ישראל החילונית ..טייסי קרב וחובלים זה כבר סיפור אחר !!!

  • 38.

    מר ברק, צבא חייבת לתפקד לפי סטנדרטים של חברה, עם.

    borisdo , 09/03/09 00:38

    קבעתם סטנדרט שאין באף צבא.
    זה נשמה יפה.
    אלא להפגיז מערות בתגובה להפגזות אגלוסיה אזרחית שלנו לא נראה הגיונית, עם כל הכבוד לסטנדרטים.
    מר ברק, צבא חייבת לתפקד לפי סטנדרטים של חברה, עם.

  • 37.

    ברק אחד ולתמיד!!

    ה ציוני, 15/01/09 14:29

    איזה מזל שיש לנו מנהיג כזה!

  • 36.

    ברק אתה קבעת סטנדרט- מנהיג (ל''ת)

    מזל אטון, 14/01/09 15:01

  • 35.

    פרימיטיביות לשמה

    אהרן, 14/01/09 13:32

    חבל שהאנשים החיים במאה 21 כל כך פרימיטיבים
    ולא מבינים שקודם כל אנחנו בני אדם, אחר כך מה אנחנו עושים בחיים ורק בסוף אנחנו יהודים, ערבים, אנגלים וכל השאר שזה חסר משמעות כי כולנו זהים - 2 עיניים שתי אוזניים ראש אחד. רק חבל שרוב הזמן זה ראש ריק או ממולא ברעל הדתי. מדובר בכל הדתות חוץ מאלה שמלמדות אהבה לכל חי והבנה כמו בודהיזם. ודתות כמו איסלם מלדות רק שנאה ופחד. ככה גם יהדות בחוגים מסויימים (כמובן פחות מאיסלם). גם נצרות הייתה כזאת פעם.
    רק תחשבו על זה כל הדברים הנוראיים שקרו בעולם קרו בגלל דת ולמה? כי ברגע שישנה תרבות של אמונה במשהו שלא ניתן להוכחה תמיד יבוא מישהו ממול שיגיד שהוא מאמין במשהו אחר ושהוא הצודק. וזה תמיד יביא לזוועות.
    מתי נגין שמקור הרוע הוא באמונה עיוורת במשהו שלא ניתן להוכחה וסגידה לתקסים וספרים שנכתבו לא ידוע על ידי מי? מתי נבין שזה עקום ושזה פשע לעמיד אבנים וספרים לפני החיים?

    • סטלין היה ''דת''', היטלר היה ''דת''...?

      Avi Ecuador, 14/01/09 16:51

      הדת כשמנתבים אותה נכון והיא לא מנוצלת לשנאה ומפרשים אותה עם אהבה אולי יכולה לתת הרבה תקווה ודרך להמשכיות כשאין בשביל מה להמשיך או לפחות כך אתה יכול לחשוב פעם, אומר לך אשרי המאמין והלוואי שיכלתי להאמין...
      הבעיה היא ביצור ששמו אדם וכשלא יהיה לו דת להרבה אנשים בעולם הזה לא יהיה גם בשביל מה להמשיך לסבול, סליחה ''לחיות''.
      אצל השהידים המוסלמים זה אמתלה של עולם וירטואלי עם בתולות אולי ואצל השמאל זה ייאוש והתאבדות עצמית לדעת או אולי התאבדות של עם לדעת.
      אנסה להוסיף לך עותק של תגובה שכתבתי בהמשך.

    • תוספת לתגובה הקודמת

      Avi Ecuador, 14/01/09 16:52

      .מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צדקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השנאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תיקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

  • 34.

    אין על הטייסים שלנו בעולם (ל''ת)

    herzi33 , 14/01/09 09:09

  • 33.

    טייסינו הנועזים הביסו את חיל האויר של עזה וחזרו להשכיב את הבנות בבסיס (ל''ת)

    =======רפ''ק אהבלוביץ=========, 14/01/09 08:33

  • 32.

    מספיק להרוס בניינים,אם נגמר בנק המטרות להוציא הטייסים ליום כיף (ל''ת)

    שמעון, 14/01/09 07:42

    • הם בכיף כל השנה,הלואי עליך את האוכל והבחורות ששופכים עליהם (ל''ת)

      /////////////הם בכיף כל השנה////////////, 14/01/09 08:36

  • 31.

    ihigh standard of killing hundreds of innocent children and women

    Avi, 14/01/09 07:37

    high standard??? yes high standard of killing hundreds of innocent children and women. is this a source of pride and dignity

    • לא מדובר בכבוד, מדובר בעמלק שמזנב בך ורוצה ופועל להשמידך

      Avi Ecuador, 14/01/09 16:58

      מדובר לשרוד.
      איך אתה חושב שהם היו מנצחים אותך?
      השיטה צריכה להיות טרנספר למדינות ערב שצריכים ויכולים וחייבים לקבל את בני עמם אפילו רק במקום היהודים שחיו אצלם כאזרחים סוג ת' ונאלצו שרידיהם לברוח.
      במקרה שהטרנספר לא מסתדר והם ממשיכים ברשעותם ישראל צריכה להלחם בם מלחמת חרמה, להתריע לצאת מהאזורים שהם חיים שם ולא להשאיר זכר.
      גם אלוהים בסדום עשה זאת ואפילו לא הוציא עזים.

    • YOU DON'T KNOW SHIT (ל''ת)

      THE REALEST,ISRAEL, 24/02/09 13:11

  • 30.

    ליברמן השמיע קול

    דא דא, 14/01/09 03:55

    קוקוריקו תרנגול

  • 29.

    צחוק הגורל, אם היו הטיסים פחות מדויקים מזמן הם לא היו נלחמים

    Avi Ecuador, 13/01/09 23:12

    היו אפילו פחות אבדות לשני הצדדים.
    ראו ספטמבר השחור ששם השתמשו בטנקים.
    בכל מקרה היו מקבלים בתולות כך שהיה להם פחות לסבול בעזה...

  • 28.

    לכל יפי-הנפש, 25

    Avi Ecuador, 13/01/09 18:47

    הקמת מדינת ''היהודים'' ללא היטלר לא הייתה מתאפשרת
    תתאר לעצמך שהיה שמאל כמו של היום, הם היו חוסמים בגופם עליה של יהודים.
    אחרי המלחמה נוצר מצב של פליטים יהודים שהגויים שמחו להיפטר מהם ולא רצו אותם על מצפונם, אז ''נתנו ועזרו'' לשמאלנים להקים מדינה ליהודים.
    אתה חושב שאם היה לשמאל טוב באירופה היו מאפשרים או רוצים לעלות ליהודים? למה גם היה צריך???
    השואה הקודמת הקימה למעשה את מדינת ''היהודים'', לצערי השואה הבאה חס וחלילה, אמורה להקים את מדינת היהודים בלי מירכאות.
    למה?
    לא מכיוון שצה''ל והשמאל הומניים, חכמים או חזקים כל כך אלא מכיוון שהתשלום לעולם הוא כל כך גבוהה והשואה והקטסטרופה היא כל כך גדולה שכבשת הרש בטח לא שווה להם ועדיף לכולם, לכל הגויים, לתת את כבשת הרש ליהודים בשמחה ולצאת ממדינת ישראל כל הגויים, לא בגלל גזענות אלא כהכאה על חטא אבותיהם ושלהם בהווה ובעתיד והיגיון לעולם חדש שיוצר צדק וחלוקה שונה כאשר גם את המוסלמים ממדינות אירופה הם יוציאו באותה צורה שהם יוציאו את עצמם מישראל.
    פשוט מניעת חיכוכים וכל אחד יחיה בתרבותו כאשר העולם יתאחד בהמשך באופן טבעי ולא מאולץ ומעוות, על בסיס של אמון, בהמשך הגבולות יטבתלו מעצמם ואנשים ירגישו שכבר אין להם ממה וממי לפחד, ירגישו שאין צורך לגבולות כאשר יש דברים הרבה יותר חשובים ליצור אדם להילחם עליהם כמו הטבע, מחלות, זקנה ולשרוד ביקום עוין שגם כך לא מבטיח חיים בטוחים בעולם זה.

  • 27.

    כל הכבוד לחיל האויר - בזכותם רגוע כאן!!! (ל''ת)

    ליאור, 13/01/09 18:35

  • 26.

    להתנהג אליהם כמו שהם מתנהגים אלינו! לרחם על ילדיהם כמו שהם מרחמים על

    הדדיות - או נמות!, 13/01/09 18:16

    ילדינו!

  • 25.

    חסד עשה עמנו אלוהים, שאת המלחמה בהיטלר ניהלו גויים,

    לכל יפי-הנפש, 13/01/09 18:06

    ולא ישראלים-יפי-נפש...אחרת העולם היה דובר גרמנית היום.

    • לא נמאס לכם מה"יפי נפש" הזה? תמצאו כבר ביטוי חדש... (ל''ת)

      גלעד , 14/01/09 00:28

  • 24.

    טייס, זכור: הדרך היחידה להגן על אזרחינו, היא לפגוע באזרחי האויב! גישה

    די ליפי-הנפש!, 13/01/09 18:00

    הומניסטית תיתכן רק אם יש הדדיות!

    • מסכים (ל''ת)

      מסכים, 13/01/09 20:10

  • 23.

    אהוד ברק הוא זה שקבע את הסטנדרטים המעולים האלה. (ל''ת)

    ערן, 13/01/09 17:28

  • 22.

    כתב בזמנו אבי שוסטר לטייסים סרבנים להבדיל

    Avi Ecuador, 13/01/09 16:11

    ''...
    ובכן, כנסו לאתר חיפוש כלשהו באינטרנט וחפשו:
    The Fourth Geneva Convention
    Part III Section I Articles 28 + 29
    Convention (IV) relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War. Geneva, 12 August 1949.
    Part III. Status and Treatment of Protected Persons (civilians)
    Section I. Provisions common to the territories of the parties to the conflict and to occupied territories.
    Art. 28. The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations.
    Art. 29. The Party to the conflict in whose hands protected persons may be, is responsible for the treatment accorded to them by its agents, irrespective of any individual responsibility which may be incurred.
    במקרה של לוחמים המסתתרים בקרב אוכלוסייה אזרחית, אומר הסעיף 28 הנל שעליהם לדעת שזה שהם מסתתרים בין אזרחים, לא הופך את השטח בו הם נמצאים לשטח חסין בפני התקפת הצד השני.
    הסעיף 29 הולך עוד יותר רחוק וקובע שאם ייפגעו אזרחים, האשמה על מותם לא נופלת על מי שתקף אלא על מי שהסתתר בין האזרחים.
    במילים האחרות, האשמה על מותם של אזרחים פלשתינים לא נופלת על כתפי ישראל אלא על כתפי ארגוני המחבלים.
    מצד שני, על ממשלת ישראל חלה החובה החוקית להגן על תושבי המדינה.

    אמנת זנבה לא קובעת אם יש להטיל פצצה של טונה או רק של 250 קג. זו החלטה צבאית גרידה. אם אנחנו חושבים שכדי לחסל מתכנן מסייעמבצע של פיגועים נגדנו, עלינו להשתמש בפצצה של טונה, כמות ההרוגים מסביב הוא לא שיקול שלנו כי האשמה לא נופלת עלינו אלא על מי שהחליט להסתתר בין אזרחים.
    זאת במיוחד כאשר אנו יודעים שרובם ככולם, אין הם אזרחים תמימים אלא אזרחים שעוזרים למחבלים מתוך הזדהות מוחלטת אתם.
    בנושא המוסריות, אין בכוונתי להסביר דבר אלא רק לשאול כמה שאלות קטנות לטייסים המוסריים והלא-יקרים שלי: מחר, כאשר מחבל שלא חיסלתם (בגלל המוסריות שלכם) יטבח ביהודים רבים, (במעשיו, במתן סיוע ואו בתכנוניו), האם האשמה על רצח היהודים הללו (כולל נשים, ילדים וטף!) לא תיפול על כתפיכם? ומה תרגישו אם, בין הנרצחים, יהיו גם נשותיכם וילדיכם? מה תרגישו אם תישארו אלמנים ואבות שכולים בגלל המוסריות שלכם? מה תאמרו ליקרים-מכל שלכם כשתבואו לבקרם בבית הקברות? האם עדיפים לכם חייהן של אמהות ערביות המשתמשות ברחמיהם לייצור פצצות חיות עתידיות, כשהן מתגאות בכך בפומבי, על פני חייהן של נשותיכם הרוצות להביא ילדים לעולם לאהבה ולמעשים טובים? האם חשבם על השאלות האלה, לפני שכתבתם לראש הממשלה...''

  • 21.

    את הסטנדרט קובעים לצה''ל ממשלת ישראל

    Avi Ecuador, 13/01/09 16:04

    סטנדרט שבסופו של חשבון מביא להרבה יותר הרוגים והוצאות.
    חוסיין בספטמבר השחור עבד בסטנדרטים אחרים וראו התוצאות בדור של שקט ובהרבה פחות אבדות הרס והוצאות כלכליות ששוחקות עם לבניית “עם” של אספסוף שמתמחה בטרור ורשע.
    הוא עלה על הכפרים שלהם עם צבא ''פרימיטיבי'' יחסית לצבא הכנה לפלסטין; עלה בטנקים ולא עשה חשבון למרות שהחשבון הסופי חסך לשני הצדדים הרבה אבדות, גם הסטנדרט של הירושימה נתון לוויכוח וגם שם יש כאלה שאומרים שהמשך המלחמה היה עולה לאמריקאים וליפנים במאות אלפי חיילים.
    כן, אני לא שואל אותכם מה היו עושים היפנים ליהודים ושמאלנים להבדיל, סליחה, העמלקיים אם היה להם את כוחו של צה''ל או היו מנצחים חס וחלילה.
    ...
    בטח היו בונים לשמאלנים מדינה.

    אז לפעמים בזול יוצא יקר...

  • 20.

    צריך להוסיף: "ואני מתנצל שייבשנו אתכם 8 שנים !!!!!!!!!"

    רוני ק , 13/01/09 16:03

    בפעם הבאה רק נתניהו !

    • אני מקווה ש...

      רותם אור , 13/01/09 16:53

      עוד הרבה הרבה שנים נהייה בלי נתניהו

  • 19.

    קרוב שלי טייס קרב

    מוזיקלי , 13/01/09 15:38

    וגם הוא מאשר מה שאומר 8. רוב הטייסים שמאלנים עדיין. למרות שיש גם בעלי כיפות - מה שלא היה פעם.

    הוא אמר לי שאנחנו ממש לא מתארים לעצמנו מה נעשה כדי לא לפגוע בחפים מפשע.

    • לנירית - תגובה 8.

      מוזיקלי , 13/01/09 15:58

      להלן לינק למאמר של מפקד טייסת לשעבר. תקראי ותביני מי הם החבר'ה האלה.
      http://news.walla.co.il/?w=//1416803

    • חובשי כיפה = אוטומטית ימין? מה עם ג'ינג'ים? מה עם כאלה מעל מטר שישים?

      אורן, 13/01/09 23:31

      יש לך עוד כל מיני הכללות?

  • 18.

    8 שנים מאוחר מידי - זה עבודה טובה או עבודה בעיניים? (ל''ת)

    אופטיקה, 13/01/09 14:43

  • 17.

    מאיפו האכזריות לטבוח ילדים ללא הגנה מהשמיים? פחדנים. (ל''ת)

    טייסים פושעי מילחמה., 13/01/09 14:41

    • כשמאבדים צלם אנוש הכל אפשרי (ל''ת)

      רוצים שלום אבל מתפרנסים ממלחמה, 14/01/09 09:20

    • לזרוק פצצות על אויב ללא חיל אויר או הגנה אוירית, ובתמורה להשכיב את כל

      להשכיב את כל הבנות בבסיס, מה רע?, 14/01/09 09:34

      לזרוק פצצות על אויב ללא חיל אויר או הגנה אוירית, ובתמורה להשכיב את כל הבנות בבסיס,ולהרגיש אלוהים. מה רע?

  • 16.

    שר הבטחון קבע סטנדרטים שבאמת אין בשום צבא אחר (ל''ת)

    שחר, 13/01/09 14:39

  • 15.

    הומנים מידי... במלחמה כמו במלחמה אין מקום להנחות! (ל''ת)

    עזתים בחרו את החמס ברוב מכריע, 13/01/09 14:32

  • 14.

    ברק עושה עבודה מדהימה הלוואי שיוביל את המדינה (ל''ת)

    רסיס , 13/01/09 14:32

  • 13.

    ברק , הטייסים פועלים לפי הסטנדרטים הגבוהים שלך!!! (ל''ת)

    גלית22 , 13/01/09 14:31

  • 12.

    הצבא החזק בעולם נקודה (ל''ת)

    אילן, 13/01/09 14:17

  • 11.

    The new /old standart war crimes

    homeless-usa, 13/01/09 14:06

    Israel failing policies created Hizbulla and Hammas
    The Israeli policies bumrang and recountered thrugh war crimes.
    there use to be war every 8eight to ten years
    with Israels faild policies war is fought every two years
    where the israeli leaders taking their
    people homeless asks
    to ever lasting war, poor Israe;ies the world is feeling sorry for you

    • What ''Failed policies'' are you referring to?

      קלקל, 13/01/09 14:34

      the policy in which we let every Arab country or organization kill and harass us, until we cease to exist?

      Hizbullah/Hamas and the rest have no excuse or justification for the terror and killing of Jews and Israelis!

      Had they really wanted Peace things would have been so different, and better for both sides, but it's clear Peace isn't what they're after.

      wake up, buddy.

    • תלמד לכתוב בעברית !!....

      יוסף , 13/01/09 15:21

      אני עוד זוכר את התמונות שפורסמו בגאווה ע"י החמס לפני המבצע, ושם נראו הילדים האלה כשהם נושאים נשקים ומתאמנים בירי, גם ילדות נושאות נשק , אני גם זוכר את התמונה המפורסמת של ילד בן 8 לערך כאשר היה עטוף בחגורת נפץ ואימו מחייכת לידו ואומרת שהיא שמחה לגדל "שהיד".
      אז על מה לעזזל הצער והחמלה ?
      מדוע בזמן שהחמס פרסם תמונות אילו לא עוררו תגובה בכל הארגונים שהיום זועקים בהתחסדות ? עצוב אך לא מופתע לראות את הצביעות בקרב תומכי ארגוני הטרור באירופה האנטישמית והפשיסטית למעלה מ 5 שנים רצחו על אדמתה 6 מליון יהודים ועוד 6 מליון אחרים ואף אחד לא הניד אף אף ובטח לא נרתם לנסות להפסיק את ההשמדה נהפוך הוא.

      • remeber I picked english on the street

        homeless-usa, 13/01/09 15:33

        your reply is irrelevant

  • 10.

    האסון שלנו הוא שעוד מעט ברק יוחלף וליברמן יהיה שר הביטחון של ביבי

    ראובן, 13/01/09 13:59

    חבל מאד כי ברק עושה עבודה מצויינת(מבחן התוצאה מראה זאת ללא ספק).

    גם חבל על אולמרט וליבני שהתגלחו לנו על הזקן אבל כיום מתפקדים יוצא מן הכלל.

    • כשיש בחירות

      צבי, 13/01/09 14:09

      יש פעילות

    • מה היה קורה לנו אם כל זה היה נעשה כמה שנים קודם ?

      לראובן היקר, 13/01/09 14:42

      שום כלום. למה חיכיתם ?
      איפה הגאון היה כל השנים ?

    • כן - אבל אם היו מקשיבים לביבי - לא היינו סובלים 8 שנים

      רוני ק , 13/01/09 16:07

      והיינו גומרים עם זה באופן מהיר יותר וכואב פחות - לשני הצדדים.
      האסון הוא שעדיין יש אנשים כמוך ששוקלים להצביע למחדלים.
      קפיש ?

      • באמת מזל שאנחנו לא מקשיבים ולא רוצים את ביבי (ל''ת)

        רותם אור , 13/01/09 16:56

        • השם אור ואתה עוד בחושך רותם מהמילה תם או מטומתם וביבי אם תרצה או לא (ל''ת)

          מעופף, 13/01/09 23:50

    • האסון שלנו שלערבים כמוך יש שם יהודי לך לעזה--זאל דפוק ועשה טובה שאר שם (ל''ת)

      מעופף, 13/01/09 23:44

  • 9.

    גיבורים גדולים נגד ילדים

    נירית, 13/01/09 13:58

    אני מקווה שתמונות הילדים, הנשים והאזרחים המתים ילוו אותם כל לילה ששהם הולכים לישון עד סוף ימי חייהם. גיבורים גדולים נגד ילדים וארגון שכלי הנשק המתוחכם ביותר שיש לו הוא גראד. כבר מזמן לא מדובר בהגנה עצמית אלא בטבח מבעית.

    • נירית.את צודקת.לטבוח ילדים עים פצצות ללא היתנגדות=פחדנות (ל''ת)

      הטייסים פחדנים, 13/01/09 14:32

    • ומה עם התמונות מהדרום?

      קלקל, 13/01/09 14:36

      ומה עם דור של ילדים שגדל במקלטים בצפון ובדרום?
      אולי תדאגי קודם לעם שלך (גם זה שלא גר בת''א רבתי)?

    • שיפול לך ''מתוחכם אחד'' כזה על הבית ונראה אותך חכמה גדולה,

      שמאלני עם רגליים על הקרקע, 13/01/09 14:37

      ושהילדים שלך ירטיבו ויחיו עם חרדות כל חייהם נראה אותך פצפיסטית שמאלנית,תעברי לגור במרכז העיר עזה אם את כל כך מזדההה איתם..

    • מבעית

      רוני, 13/01/09 14:47

      נירית כנראה שאת חיה בעולם אחר הילדים החמודים מעזה לומדים מגיל מאוד צעיר איך לטפל בך יפה ולכבד אותך בפרחים קסומים מקוה שפעם תרגישי איך זה לחיות תחת מתח טילים פגזים וכדומה

    • זו לא ביקורת לגיטימית, אלו אמירות חסרות אחריות וצריך להעמיד אותך לדין (ל''ת)

      יעלי , 13/01/09 15:04

    • נגד ילדים ???

      יוסף , 13/01/09 15:08

      אני עוד זוכר את התמונות שפורסמו בגאווה ע"י החמס לפני המבצע, ושם נראו הילדים האלה שאת מדברת עליבם כשהם נושאים נשקים ומתאמנים בירי, גם ילדות נושאות נשק , אני גם זוכר את התמונה המפורסמת של ילד בן 8 לערך כאשר היה עטוף החגורת נפץ ואימו מכיכת לידו ואומרת שהיא שמחה לגדל שהיד.
      אז על מה לעזזל את מלינה ?
      מדוע בזמן פרסומי החמס לא עוררת תגובה דומה ? את לא שונה במאומה מהגויים (אלה עם את כזאת) ובוחרת רק לבקר את תגובת ישראל אך הסיבות לתגובה כלל לא מענינות אותך - מאחל לך הרבה בריאות והחלמה מהירה

    • הגיע הזמן שיבינו

      שי, 13/01/09 15:23

      לכל המדברים.
      זוהי מלחמה!!! במלחמה כמו במלחמה החזק מנצח והחלש מפסיד...
      תשמחו שאנחנו בצד החזק ולא החלש צריך להבין אנחנו לא נלחמים נגד החמס ,אנחנו נלחמים נגד מדינת עזה והחמס העומד בראשה ,להזכירכם החמס נבחר בבחירות דמוקרטיות וככזה הוא המייצג של העזתים.
      פעם הבאה הם יכולים לבחור במישהו אחר שלא יתמוך בדרך לוחמנית נגדנו.
      מי שמשווה אותנו לאריה ואת העזתים לעכבר עושה טעות .
      אני לא מכיר אף לא עכבר אחד שירגיז אריה ,הרי הוא יכול לבלוע אותו ,וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כרגע

    • השמאל מטורף (ל''ת)

      רוני ק , 13/01/09 16:04

    • מאחל לך ולשכמותך

      עם אנשים כאלה מי צריך אויבים, 13/01/09 16:39

      שיפול לך גראד על הבית (ואם אפשר שתהיי בתוכו) וכן שיאנסו אותך פלסטינאים. לכי תגורי בעזה - את המיץ של הזבל!!!

      • מה אתה לא מבין אחת כזאת מתה שיאנסו אותה ואם יאנסו אותה זה רק בחושך (ל''ת)

        מעופף, 14/01/09 00:12

        • טוב ברור שאתה סובל מחרדת ביצוע

          נירית, 14/01/09 06:50

          ואיבר קטן במיוחד. אני מתערבת שאף אשה לא תיגע בך במקל, ואני דווקא אוהבת מין בהסכמה ובאור, אם ממש רצית לדעת. ואני מקווה שלא תצנזרו אותי, אחרי כל המטורפים שמקבלים במה כדי לאחל שיאנסו אותי באכזריות.

    • עד שלא תגורי בעוטף עזה את לא יכולה לפתוח את הפה שלך!!!! (ל''ת)

      יורם-תושב המרכז, 13/01/09 21:57

    • לזרוק פצצות על אויב ללא חיל אויר או הגנה אוירית, ובתמורה להשכיב את כל

      להשכיב את כל הבנות בבסיס, מה רע?, 14/01/09 09:48

      לזרוק פצצות על אויב ללא חיל אויר או הגנה אוירית, ובתמורה להשכיב את כל הבנות בבסיס,ולהרגיש אלוהים. מה רע?
      מחבלים מתאבדים למען 70 בתולות ועוד בעולם הבא....!!!

  • 8.

    לכל משבחי הטייסים ומגדפי השמאלנים, קחו בחשבון שרוב הטייסים שמאלנים!! (ל''ת)

    טייס קרב במילואים, 13/01/09 13:57

    • אז איך אין ולו סירוב פקודה אחד?

      יוני, 13/01/09 14:08

      במבצע חיל האויר בו כמות ההרוגים בקרב האוכלוסיה האזרחית הינו כמעט הגדול ביותר בהיסטוריה ( עוד מעט אתם שוברים את השיא של מלחמת לבנון השניה) ? הרקב המוסרי הנורא הגיע גם לחיל האויר.

      • ההיפך מרקב.

        קלקל , 13/01/09 14:46

        בתור יוצא חיל האוויר אני מסכים בהחלט עם הקביעה שרוב הטייסים שמאלנים, אבל מצד שני יודעים היטב את משימתם ואת החשיבות של מה שהם נדרשים לעשות.
        אף אחד בטייסות ובמפקדות חה"א לא חוגג על תמונות של אזרחים מתים, אל דאגה.

    • ומזל שכך (ל''ת)

      רסיס , 13/01/09 14:33

    • היית מת ! השמאל לא שפוי - לא מתקבל לקורס טיס. (ל''ת)

      רוני ק , 13/01/09 16:05

      • זה נכון, ימנים מתלהמים כמו בטוקבקים

        ש., 13/01/09 21:29

        ניתן למצוא בעיקר באפסנאות.

        • או אצל אחותך. (ל''ת)

          #dnm# , 14/01/09 13:40

    • אתה טייס קרב כמו שאני אסטרונאוט הטייסים לא שמאלנים אתה טס על המחשב (ל''ת)

      מעופף..., 14/01/09 00:08

  • 7.

    ברק ווילנאי צוות ביטחוני יוצא מן הכלל! סופסוף שר ביטחון תותח!!

    רואים את ההבדל, 13/01/09 13:55

    כל הכבוד גם לרמטכ''ל

  • 6.

    כל הכבוד לטיסים ולצוות הקרקע כל הכבוד לצהל (ל''ת)

    עצמון, 13/01/09 13:34

    • ואני מוסיף כל הכבוד לרמטכל ולשר הביטחון (ל''ת)

      רותם אור , 13/01/09 15:40

  • 5.

    תגובה ל-2

    שפוי, 13/01/09 13:34

    תשובה: מה שיותר!!

    היה עדיף לנו ששמאלנים יפי נפש כמוך ישתקו בימים אלו.

  • 4.

    שלא יעלה אפילו חשש קל שבקלים שאני מזלזל בטייסינו

    הרצל, 13/01/09 13:27

    אבל הסטנדרטים יקבעו כאשר הם ילחמו מול אוייב אמיתי עם טילי נ.מ ומטוסים

    • ל-4. ברק התכוון לסטנדרטים בשיתוף פעולה עם כוחות הקרקע (ל''ת)

      להבין את הנאמר., 13/01/09 13:58

    • חה''א הישראלי כבר הוכיח את עצמו מזמן,

      קלקל, 13/01/09 14:05

      גם נגד מטוסים וגם נגד נ''מ.
      תקיפות מדויקות מהאוויר הן מורכבות לפחות כמו קרב אוויר אם לא יותר.
      אין לך מושג.

    • במלחמה הבאה אני אנסה להרשים אותך יותר. לשחרר בידון ליד הגן של הבת?

      א. טייס F15, 13/01/09 23:28

      לעשות גלגולים מעל איילון שאתה בדרך לעבודה שלך?

      לא מספיק לך רמת דיוק ו''מחסור'' בהרוגינו?

  • 3.

    ביום שאחרי ניצטרך להיתמודד עים כולם למרות צידקת דרכנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/01/09 13:27

  • 2.

    כמה משפחות מחקת היום מעל פני האדמה?

    טייס גיבור, 13/01/09 13:24

    כמה ילדים?
    כמה ילדות קטנות?

    • כן ירבו (ל''ת)

      תותוש, 13/01/09 13:28

    • יא טיפש אם היו מתנהגים כמו הרוסים בצצניה היו גומרים אותם בדקה (ל''ת)

      טייסים טובים הומניים אנושיים והם שלנו תמשיכו כך, 13/01/09 13:32

    • למס' 2 אתה בטוח לא ערבי כי רק שמאלני הזוי ודפוק יכול לדבר כך (ל''ת)

      עוטף ישראל, 13/01/09 13:35

    • אפס כפוי טובה!

      קלקל, 13/01/09 14:03

      אין לך מושג כמה חה''א הישראלי משקיע בלמזער פגיעה באזרחים!
      אין לך מושג כמה שעות עבודה, שעות טיסה, משאבי אנוש, מפענחים, אנשי מודיעין ומבצעים מושקעים בלמצוא דרכים ומטרות שיצמצמן כמה שיותר פגיעה בחפים מפשע!
      צה''ל הצבא הרחמן וההומאני ביותר בעולם, וישראל המדינה הכי ''פראיירית'' בעולם ביחס לארגוני הרוצחים המקיפים אותנו מכל עבר!
      ארה''ב הייתה הופכת את כל הרצועה לאדמה חרוכה ולא מנידה עפעף. כנ''ל רוסיה.

      לך תשתה מהים של עזה, אתה חי בסרט.
      איבדתם כל קשר למציאות, למסורת, להיסטוריה היהודית-ישראלית.

    • ל2....כנראה שלא לקחת כדורים היום....אבל הטייסים שלנו הם דוגמא לעולם (ל''ת)

      herzi33 , 13/01/09 14:20

      • חסד עשה עמנו אלוהים, שאת המלחמה בהיטלר ניהלו גויים,

        לכל יפי-הנפש, 13/01/09 18:10

        ולא ישראלים-יפי-נפש...אחרת העולם היה דובר גרמנית היום.

    • כמה שיותר יותר טוב

      מושב יתד אשכול, 13/01/09 14:56

      כמה ילדים נפגעו פיזית או נפשית בעוטף עזה?
      שמאלני מטומטם צריך לשלול לך תאזרחות ולזרוק אותך בעזה אולי טנק ידרוס אותך.
      יא פלצן

    • אתה אדם חולה מאוד וזקוק לטיפול !! רפואה שלמה (ל''ת)

      יוסף , 13/01/09 15:11

    • השמאל משוגע (ל''ת)

      רוני ק , 13/01/09 16:04

    • ובעת ההיא המשכיל יידום

      מתי, 13/01/09 16:14

      חבר יקר
      בעבר, נהגתי להתפלמס עם שכמותך וברוב בשיחות, אף ידעתי להעמידכם על צרות תפיסתכם.
      כיום, הגעתי למסקנה שלאנשים מסוגך אין כל טעם לענות ולהתווכח אלא להתייחס אליכם כעדת מופקרים, שוטים, בעלי תפיסה המשיקה לרשעות ואוולות.

  • 1.

    כל הכבוד לחיל-האויר שלנו!!! - תמשיכו כך! (ל''ת)

    XXX - אשקלונית , 13/01/09 13:15

    • מזל שיש לנו טייסים כאלה

      משה בן הרוש, 13/01/09 14:44

      מזל שיש לנו רמטכל ושר ביטחון כזה

    • כל הכבוד גם לרמטכל ולשר הביטחון (ל''ת)

      רותם אור , 13/01/09 16:46