• 90.

    אשריך כצל'ה-צדיק יסוד עולם

    נתנאל, 09/01/11 00:34

    אשרינו שזכינו שאתה הולך בראש המחנה ומוביל את עם ישראל למקום טוב יותר.
    חבל שלא זכיתם בהרבה מנדטים, אבל לאט לאט עוד תגדלו!
    כל הכבוד על כל הפעילות הענקית שאתה עושה בכנסת

  • 89.

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, וא

    המרכבה , 26/02/09 23:08

    מופז שעד עתה נקט בטון מתון כלפי ליבני, שינה ביום א' את הטקטיקה שלו, ואמר לליבני דברים חריפים ביותר. 'ניצחון 'קדימה', אמר מופז, 'הוא לא ניצחון אישי שלך'. 'והדרך שלך הביאה עד כה לתוצאה של חוסר ניצחון'.

    מתנגדת חריפה אחרת למדיניות של ליבני וכיצד היא מנווטת את 'קדימה', היא יו"ר הכנסת דליה איציק. חוגים פוליטיים הגדירו את עמדתה של איציק, 'כי היא נלחמת כדי להישאר בתפקידה הנוכחי. גם יתר חברי הנהגת 'קדימה', ח"כ צחי הנגבי, והשרים חיים רמון, ואבי דיכטר, ורוחמה אברהם בלילא, למרות דבריהם הפומביים תומכים בהצטרפות 'קדימה' לממשלה. אותה עמדה מביעים בשיחות סגורות, גם זאב בילסקי, ושי חרמש. ב'קדימה' אמרו בלילה, כי ציפי ליבני מושפעת יותר מיועצי הבחירות שלה ראובן אדלר ואייל ארד, מאשר מראשי מפלגתה. אלה מביאים לפניה את כל המאמרים המתפרסמים בעיתונות ואשר טוענים כי הליכה שלה לאופוזיציה, לא תאפשר לממשלת נתניהו לכהן זמן רב, ואם היא תתמיד בעמדתה תערכנה תוך זמן קצר בחירות כלליות חדשות והיא תנצח בהן.

  • 88.

    נוער הגבעות הוא גדוד קוזאקים יהודים שממיט בושה וחרפה (ל''ת)

    סבזי , 26/02/09 17:12

  • 87.

    נוער הגבעות הוא גדוד קוזאקים יהודים שממיט בושה וחרפה (ל''ת)

    סבזי , 26/02/09 17:11

  • 86.

    כל הכבוד!

    שלי, רעננה, 26/02/09 15:16

    יישר כח! כן ירבו אנשים כמוך!
    אתה איש מלא רוח חיים ושמחה.
    אתה נותן כבוד לכל העם היהודי..
    ממש תודה!

  • 85.

    חבל שלא קיבלו יותר מנדטים. הבית היהודי השמאלני עוד יישב עם קדימה. (ל''ת)

    mnementh , 11/02/09 00:52

  • 84.

    טעות אחת הייתה לו

    דוד, 09/02/09 16:13

    הוא רמז ש''הבית היהודי'' היא מפלגה שמאלנית, וזה לא נכון.
    הבית היהודי הוא מפלגה שמתאימה גם לימנים וגם לשמאלנים, מתוך שאיפה לאחדות המחנה והעם.
    למרות זאת, הימנים אמנם יקבלו שם יותר ביטוי, כי הרוב המוחץ מהנציגים ב''בית'' הם ימנים.

    רק ''ב''!

  • 83.

    עם כל החיבה האישית לכצהלה ולאורי אריאל--כימני מאד אני מצביע "ב"-

    י-עופרה , 09/02/09 15:52

    דרכה האידיאולוגית של המפד"ל ,דרך הבנין והיצירה בכל מרחבי ארצינו ובעיקר ההשקעה בגוש קטיף ובאיו"ש שרובה ככולה מהמפדל ומחינוכה , היא הדרך בה עלינו להמשיך ללכת.
    נוסף לכך באופן הפרקטי ביותר:בהצבעה "ב" אני אכניס לכנסת את ניסן סלומיאנסקי מספר 4 ברשימה,
    בהצבעה לאיחוד אכניס את הרביעי אצלם שהוא ד"ר מיכאל בן ארי המופיע בתמונות בין מרזל לרב וולפא, הצבעה שתדחוף את נתניהו שמאלה

    • כתום אמיתי-איחוד לאומי. רק ט' יאללה מהפכה!!!

      יוני דוד , 09/02/09 19:02

      ממחר כהנא בכנסת. מיכאל בן ארי.

  • 82.

    המפקד של כצל'ה בסיירת שקד מתביע לו-כנסו

    אלי כהן , 09/02/09 14:04

    www.inn.co.il/News/News.aspx/185261

  • 81.

    הייתי טוקבקיסט של הבית היהודי אבל לא שילמו ועזבתי.

    יוסי דוד, 09/02/09 13:39

    קרעו אותנו בשטויות שלהם ובסוף לא שילמו

    • צודק 81

      hvush her, 02/03/09 12:16

      המזרחי-הפועל המזרחי-לימים המפד''ל ועתה הבית היהודי---לא משלמים.
      עד היום אני מחכה למר מרמול...שישלם לי שכר עבודה ביום בחירות.! ! !

  • 80.

    איך אנשים כאן מעיזים להכפיש את גיבור ישראלף מה אתם יודעים בכלל!

    אני לא מבין אתכם, 09/02/09 12:54

    בררתם, אתם יודעים על מה מדובר? אם הייתם מכירים את כצל'ה ואת אורי אריאל לא הייתם מעיזים להגיד עליהם מילה רעה. אנשים עם חזון ועם מעשיות, האנשים היחידים שמתכוננים באמת לדאוג למה שכל ימני רוצה שיקרה.

  • 79.

    כצל'ה,אורי אריאל, אריה אלדד ואלון דוידי הם האנשים הכי אידיאליסטים והכי

    איתן2 , 09/02/09 12:37

    נקיים שמתמודדים בבחירות לכנסת, ולא יעזרו כל ההכפשות שכותבים כאן אנשים שעוד מעיזים להגדיר את עצמם דתיים.

  • 78.

    רק האיחוד הלאומי, בלי לפחד כלל (ל''ת)

    The Last Matrix , 09/02/09 11:57

  • 77.

    בשבע עיתון ריווחי? למה שנאמין לזה ? (ל''ת)

    א. כ., 19/01/09 00:08

  • 76.

    מצחיק ומדויק!

    אפרתוש , 18/01/09 15:42

    נהנתי מכל תשובה!

  • 75.

    כמה נשים יש במחד"ל ? הרשקוביץ אורלב אורבך סמולנסקי וג'רבי הם נשים?.

    יוני דוד , 15/01/09 15:07

    כל הפוסל במומו פוסל.

  • 74.

    אתם לא תופסים ? הכצל'ה הזה היה החבר הכי טוב של אריק שרון (ל''ת)

    לא הספיק לכם הרשע מחוות השקמים ?, 15/01/09 13:41

    • אריק שרון זה זה שאורלב נדבק אצלו לכסא ? (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 14:57

  • 73.

    איחוד לאומי הולך להפתיע הפעם - לכולם נמאס מהיפיופים

    יואב, 15/01/09 06:22

    במלחמה עשיו רואים מה התוצאה של כל ההתקפלויות וההתנתקות שכל ''הימין'' היה שותף לה מנתניהו שמתיימר להיות ראש ממשלה דרך הדוסים ועד אורלב המושחת שכל תומכיו התחננו על נפשם שיפיל את הממשלה והוא נדבק לכסא וגם בתמיכה שלהם במשטרה ובביזיון בכפר מיימון לא נשכח איך סירסו את כל המאבק ושיתפו פעולה עם המגרשים

    • חי בסרט

      יהונדב, 15/01/09 11:02

      האיחוד הלאומי התפלג שלא כדין מהבית היהודי, ומנסה למשוך אליו קולות, אבל מה לעשות שציונות דתית אותנטית לא נוהה אחרי מרזל וולפא ושות'.

      • די להכפשות!

        משה, 09/02/09 10:27

        האיחוד בא לאחד, והוא אכן הצליח.
        מרזל וולפא יתנו להם עוד מנדט, זה הכל.
        עוד מנדט לציבור הדתי לאומי ערכי.

  • 72.

    האיש מסר תצהיר שקר ליבת משפט והורשע בעדות שקר

    אבינעם, 15/01/09 05:37

    זה המנהיג של הציבור הדתי???

    • מפתיע אותך?

      יעלה, 15/01/09 11:03

      הרי הבן אדם לא התבייש לכתוב באגרת לציבור שהאיחוד הלאומי הוקם אחרי ששישה חברי כנסת ''גורשו'' (כן כן - לא פחות) מהבית היהודי. זו רמת האמינות.

  • 71.

    כצלה מנהיג חזק!!! אני עם האיחוד הלאומי, הצביעו ט' כולם!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 15/01/09 04:05

  • 70.

    עם קיצונים כאלה לנצח נאכל חרב (ל''ת)

    יואב, 15/01/09 02:05

    • אה ... ועם השמאל נשב בשלום... בגלל מי עפים קטיושות? בגלל השמאל. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:04

    • כל המלחמות עושים השמאל - בדוק (ל''ת)

      חיים, 15/01/09 06:15

  • 69.

    בית אל ,ערוגת האם של כל העשבים השוטים (ל''ת)

    שפי-ברג,אלון, כץ,שכונת בה''ד 4, 14/01/09 18:53

    • השוטים האמיתיים היו רבין ופרס שהביאו מחבלים מתוניס. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:06

    • אם אלו העשבים, תארו לכם את הירקות שם!!! (ל''ת)

      ירושלמית מבית אל, 19/01/09 22:35

  • 68.

    כצל'ה, אני אוהב אותך כמו בן. אתה מתנהג בדיוק כמוני וכמו שני בני היקרים (ל''ת)

    אריק שרון , כף הקלע, 14/01/09 18:34

    • שוטה, מי שמך? (ל''ת)

      חיים, 15/01/09 04:13

  • 67.

    כצל'ה אכזב אותי

    אורנה, 14/01/09 18:24

    הוא יצא יבש, חסר שנינות וחוש הומור. הבית היהודי קיבלו את הקול שלי!

    • אם את בוחרת מפלגה לפי חוש הומור אז המצב שלך קשה!! (ל''ת)

      דב, 09/02/09 13:25

  • 66.

    כץ , האיש שהיה יכול להיות היחצן של פלוגות הסער( עש/סס) וגבלס (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, אחד העם 70 ת''א, 14/01/09 17:36

    • השמאל משת"ף של הערבינאצי מכחיש השואה אבו מאזן. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:07

  • 65.

    פלגנות, שחצנות, זחיחות

    יעקב, 14/01/09 16:20

    כרגיל אצל הפלגנים המקצועיים, מתפלגים ומתפלגים, ועוד קוראים לזה אחדות.
    את מה בדיוק איחדתם, כצ'לה?
    4 וחצי מפלגות שגם ככה לא היה להן זכות קיום נפרדת! מה היה בדיוק ההבדל האידיאולוגי בין בני אלון לאורי אריל לרב יצחק לוי?
    איחדתם אותם ביחד!! ממש נס ופלא! איך הצלחתם לאחר 4 מפלגות זהות! ממש מדהים!
    החוצפה והצביעות שלכם לקרוא לזה ''איחוד'' היא בלתי נסלחת, וגם לא רצח האופי הנבזי שאתם עושים לבית היהודי.
    או במילים אחרות, כצ'לה, לך לעזאזל וקח איתך לשם את כל חבריך הפלגנים, הצבועים, השחצנים.
    שלום שלום.

    • פלגנות? מי שסירב לצעדים הדיקטטורים של אורלב הוא פלגן? (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 14:59

  • 64.

    כצלה-בדיוק כמו שרון-הורס,מחרחר,ניקלה ואוהב רק את עצמו

    אריק, 14/01/09 16:06

    כצלה אבוי עליך ועל שמך. פעם חשבתי כצלה זה אחד שמה שמעניין אותו זה עם ישראל והנה אתה נהייתה בדיוק כמו הבוס שלך אריק שרון.
    אןפורטוניסט, נהנתן,הסהרורי שהול אחרי רבנים הזויים בלי לחשוב על עם ישראל.
    בקיצור כצלה לך לשלום ועזוב אותנו אתה וכל סהרוריך ,אתה ורבניך.

  • 63.

    איחוד לאומי ומרזל = מפלגה פשיסטית ומסוכנת

    שי, 14/01/09 14:17

    אסור לנו, כיהודים מאמינים, ללכת אחר מנהיגות הדוגלת בגזענות ואלימות.
    הברכה שכצל'ה נותן לנוער הגבעות היא מזעזעת. נוער הגבעות הם חרב פיפיות שתפגע יותר מכל בציבור הדתי לאומי. את הנוער הזה כבר לא נוכל לשקם. לא לומדים, לא מתגייסים, חיים על פי כוח הזרוע.

    אני דווקא שמח על הפילוג כי לא הייתי רוצה את הקיצונים הסהרורים במחנה הדתי ציוני. זה מחנה של ערכים יהודים משותפים ולא של פוליטיקה מתלהמת ובריונית.

    • לא כל האיחוד הלאומי פשיסטים ומסוכנים, רק כצילה אריאל ובן-ארי (מרזל)

      עקיבא אור יהודה, 14/01/09 14:47

      אל תיתן לעובדות להטעות אותך !
      באיחוד הלאומי יש הרבה אנשים טובים מאוד :אירה אלדד, אורי בנק, אלון דוידי וכו'.
      יש רק שלושה מסוכנים ומתנשאים על העם שהם אורי אריאל, כצ'ילה, ובן-ארי שליח של מרזל וולפא, אך לא בטוח שהוא משוגע כמוהם

      • נו רק שלושה גרועים. אני רץ להצביע... (ל''ת)

        יובל, 15/01/09 05:38

  • 62.

    יש לפסול את כצילה ואת אורי אריאל כי הם ורבניהם תומכים בסירוב פקודה

    יואל צור, 14/01/09 13:16

    חוק הכנסת ברור בעניין ערכי הדמוקטיה. כל מועמד הפוגע באופיה הדמוקרטי של המדינה, אינו כשיר לכהן כחבר כנסת !
    מאחר וקריאה לסירוב פקודה, נוגדת ערכי הדמקרטיה, ומאחר יעקב כץ ואורי אריאל ורבני מפלגת תקומה קוריאם בפומבי לסירוב פקודה, על וועדת הכנסת לפסול אותם להתמודד !
    עם פרישתם של שני אלו, האיחוד הלאומי ברשות אריה אלדד יזנק ליותר מ10 מנדטים !

    • מי שקורה לסירוב פקודה הוא ******* לא פחות מ ------- בוגד (ל''ת)

      מוריה, 14/01/09 13:51

      • זו בדיוק המילה הנכונה הם ****** בוגדים למדינה ******* (ל''ת)

        אסתר, 14/01/09 14:28

    • איפה מערכת המשפט והמשטרה ? למה הם לא מעמידים אותם מסיתים בזויים לדין ? (ל''ת)

      יצחק, 14/01/09 13:53

    • לא נכון ! כצ'ילה ואורי אריאל שפנים ! הם מפחדים ולא קראו לסירוב פקדה (ל''ת)

      משה בית אל, 14/01/09 13:56

    • ככלל כצ'ילה ואורי אריאל לא שומעים בכלל לרבנים אלא מתייעצים עם יחצנים! (ל''ת)

      שמעון ישוב עלי, 14/01/09 13:57

      • נכון מאוד. שני האנשים הללו לא שומעים לרבנים שלהם ולא לרב אליהו (ל''ת)

        שמואל , יודע סודי חדרים, 14/01/09 14:39

  • 61.

    איך אפשר להיות מגיבה בשכר

    זקוקה לכסף, 14/01/09 10:50

    בשביל האיחוד הלאומי / הבית היהודי (או כל מפלגה אחרת). כמה מקבלים לטוקבק שמתפרסמם

    • אם את מחפשת להיות מגיבה בשכר תיכנסי לאתר של התקווה

      עידו, 14/01/09 11:53

      האיחוד הלאומי מחפש עוד טוקבקיסטים. אריה אלדד מעסיק בקבלנות. תיכנסי לאתר התקווה ותירשמי שם. ממה שאני יודע הבית היהודי לא מעסיקים בשכר כי אין להם כסף. בגלל זה גם לא ניסיתי שם.

    • זה ממש עצוב שאת מוכרת את הדעות שלך.... אני הייתי מתביישת (ל''ת)

      רוני, 14/01/09 18:22

    • זה עבודת קודש

      חיים, 15/01/09 06:24

      הם לא מקבלים שקל

  • 60.

    ואם אצביע לאיחוד הלאומי המחודש

    לכצ'לה, 14/01/09 10:31

    האם.
    1. אקבל תחבורה ציבורית יותר טובה (לאפרת) (בדומה לזו החרדית לבית''ר).
    2. חינוך יהודי זול יותר?
    3. ערובה לכך שלא יפנו אותנו. (ערובה כזאת יש כנראה לחרדים)
    4. הפשרת הבניה בישובי יו''ש
    אם לא מה אתם עושים בשבילי???????

  • 59.

    גדול!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 14/01/09 08:55

  • 58.

    הציבור החכם לא ייתן ידו לפלגנים. לא עוד.

    גיא וסרדם, 14/01/09 08:15

    ציוני דתי נאמן מצביע רק לבית היהודי.
    כל השאר - כסאולוגיה ותככנות (איחוד לאומי), סחטנות פוליטית כדרך חיים (ש''ס) בולשביקיות דיקטטורית (ישראל ביתנו) או ניסיון פאתטי לכבוש מבצר לא-לנו (ליכוד).

    • אי כניעה לגחמות אורלב זו פלגנות? (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:09

  • 57.

    אנשי פייגלין יחזירו את הליכוד לערכיו המקוריים

    עידן, 14/01/09 06:37

    אנשי פייגלין יענישו את ביבי, ויחזירו את הליכוד לערכיו המקוריים.

    ''שתי גדות לירדן, זו שלנו, זו גם כן'' זה משהו שנתניהו שכח ותומכי פייגלין יזכירו לו במקום האחורי...

    אם ביבי ירצה בעתיד מפלגה שמתאימה לו, הוא יפרוש ויקים עוד מפלגה שמאלנית כאוות נפשו.

    נראה כמה מנדטים הוא יקבל.

    • אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך - אה?

      רחל, 14/01/09 07:54

      אכן - פייגלין יעיף את נתניהו מהליכוד. מאוד מציאותי, וגם מאוד תואם את האופן בו התנהלו העניינים עד כה.

      תפנימו. יש רק בית אחד, וכולנו מחוייבים לו. כפיות טובה לא להצביע עבור היחידים שעבדו ושיעבדו עבור הציבור שלנו - הבית היהודי.

  • 56.

    Do you really think Bushi would agree with you? (ל''ת)

    Alon, 14/01/09 05:38

  • 55.

    הטוקבקיסטים של הבית היהודי בפעולה.

    אלחנן, 14/01/09 01:44

    מעניין איך זה עובד ? חנוך דאום, קובי אריאלי, במבי שלג, ואורי אורבך יושבים ביחד לייד המחשב או שמא פועלים לבד ?

    נ.ב. לא מצביעים לבית היהודי כי זה בזבוז קולות . הם פשוט לא עוברים את אחוז החסימה !

    • תן לי ללמד אותך קצת עובדות חיים

      ריקי, 14/01/09 07:49

      טוקבקיסטים בתשלום לא כותבים הודעות תוכן כי אם כותרות ללא תוכן. המטרה היא להפגיז בכמה שיותר תגובות בעד או נגד ע''ח האיכות.לראיה, תסתכל איך עובדים הטוקבקיסטים של אריה אלדד בערוץ שבע - עשרות הודעות עם כותרת ארסית וללא תוכן (הגם שלאחרונה הם נחסמו ההודעות הפוליטיות בערוץ שבע מהגשת תגובה מחשש מתגובות נגד האיחוד הלאומי)

      התגובות כאן כולן מלאות תוכן ומעידות כי אנשים כותבים מדם ליבם. אין הוכחה גדולה יותר לנאמנות הציונות הדתית לבית היהודי ולכך שכצל'ה הצליח להרגיז הרבה מאוד אנשים בשחצנות שלו, בהתנשאות שלו כלפי הציבור הרחב שתומך במפדל אותם הוא מכנה שמאל, בהתנשאות שלו כלפי נשים (שריון - נו באמת) ובחרדלות שלו. אז תמשיכו לאכול את הלב מהאהבה האמיתית של האנשים לבית היהודי. אתם הרווחתם את זה ביושר.

      • אנשי האיחוד הלאומי לא מבינים - מאיפה התמיכה לבית היהודי?

        אלעזר, 14/01/09 09:24

        הרי בטוקבקים בערוץ שבע לא היה שום טוקבק תומך? הרי הכל שם היה בעד האיחוד הלאומי? אז כנראה שכאן הטוקבקים בתשלום. הגיוני, לא?

        אלא שכל הטוקבקים התומכים בבית היהודי צונזרו בערוץ שבע, שיצרה לעצמה אשליה- שיש רק מפלגת ימין אחת... מה לעשות שבעולם מחוץ לבועה הדיקטטורית הזו יש חופש ביטוי, והנה מסתבר, שרבים, הרבה מעבר למה שצפיתם, הרבה מעבר למה שאתם מדמיינים, רוצים להחזיר את קרנה של הציונות הדתית הנורמלית, השפויה - בבית היהודי.

        • אתם, גולשים בעיקר באתרי החדשות שנלחמים בתורה ובארץ

          הסיבה פשוטה יותר, 09/02/09 12:34

          ולכן אתם נמצאים יותר כאן ופחות בערוץ 7.

  • 54.

    מי שהולך עם מרזל וולפא זקוק לרחמי שמים (וגם לרופא טוב...) (ל''ת)

    תתפללו, יהודים, לרפואת כצל'ה שלנו, 14/01/09 00:11

    • מי שהולך עם אורלב סובל מאלצהיימר ושום רופא לא יעזור לו. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:10

  • 53.

    מי שהולך עם מרזל וולפא זקוק לרחמי שמים (וגם לרופא טוב...) (ל''ת)

    תתפללו, יהודים, לרפואת כצל'ה שלנו, 14/01/09 00:11

    • מי שהולך עם זבולון אורלב סובל מרדיפה עצמית. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:11

  • 52.

    מי שהולך עם מרזל וולפא זקוק לרחמי שמים (וגם לרופא טוב...) (ל''ת)

    תתפללו, יהודים, לרפואת כצל'ה שלנו, 14/01/09 00:10

    • ר"ת מפד"ל =מי פתי לכל דבר! (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:12

  • 51.

    אמח איתו (ל''ת)

    י, 13/01/09 23:06

    • לא אמת ולא יושר.

      חגית סגל, 14/01/09 08:16

      האיש יהיה אחראי ראשי לדרדור מצב הציונות הדתית אם לא יתעשת מהר ויחזור לבית היהודי.

  • 50.

    איש ריב ומדון במסווה של יראת שמים

    חנן מרגלית, 13/01/09 20:08

    פגע בכולנו ועוד רוצה תמיכה בקלפי.

  • 49.

    כצל''ה אחלה בנאדם

    מיכאל, 13/01/09 19:50

    כחבר ילדות ובן מחזור אני תומך באיחוד הלאומי וכל המגיבים בתשלום של אורלב יאכלו קש.

    • אכזבה

      גבריאל, 13/01/09 20:33

      נראה לך שמגיבים בתשלום מטריחים את עצמם להגיב בכזה להט? תסתכל על הטוקבקים בערוץ שבע (אף כי לאחרונה קטעו שם את הטוקבקים מחשש לפרופוגנדה נגד האיחוד הלאומי) - שם ניתן היה לראות את המגיבים בתשלום של אריה אלדד שכתבו רק כותרת ללא תוכן כדי להרוויח כמות ע''ח איכות. כאן מגיבים אנשים מדם ליבם - כן, כי הבית היהודי בליבינו, ואנחנו נילחם על שימור צביונה השפוי של הציונות הדתית בכל מאודינו.

  • 48.

    כצ'ילה מייצג המשטמטים מצה''ל בגלל יעני לימודים ישיבה ופועל לסירוב פקודה

    ליאור, 13/01/09 18:53

    מפלגת תקומה של כצ'ילה ושל אורי אריאל הם הונאת המאה.
    הם ורבניהם לא ציונים הם תומכים בסירוב פקודה. תלמיד הישיבות של הזרם שלהם לא מתגייסים בכל לצבא כי הם לומדים יעני. אך הם הראשונים הקוראים לסירוב פקודה, לדמות את חיילי צבא הגנה לישראל לנצים. איזה בושה. בקרו בקירית ארבע, בית אל, יצהר, תפוח ותראו איזה משוגעים אלו.
    גם הרבנים החרדים לא סופרים אותם. תראו מה כתבו רבניהם יעקב יוסף על הסירוב פקודה. בושה של אנשים שלא מייצגים כלל או כלל הציונות הדתית שמיטב בניה נלחמים בעוז וגבורה בעזה, כאשר אותה קבוצה פנאטית מגדפת החיילים הקדושים שלנו !
    על המערכת הפוליטית והמשפטית להתעורר בעוד מועד ולפסול את שני ראשי הרשימה של האיחוד הלאומי יעקב כץ ואורי אריאל !וכן מפלגת תקומה !

    • אל תבלבל ת'מח- כצל'ה בעצמו שירת בסיירת שקד וגם ה\\איסד את רגלו בתעלה.

      חאמיד ראשיד, דיר יאסין, 13/01/09 20:46

      יש לו בן בסיירת מטכ''ל ועוד בן בסיירת אחרת שלא זוכר את שמה כרגע.

      תפסיק לקשקש.

      • ולמרות כל זאת הוא עומד בראש מפלגה של מרזל וולפה

        חגי, 13/01/09 21:59

        שמטיפים נגד גיס לצה''ל.
        היש אבסורד גדול מזה???

        • וולפא ומרזל היו גיבורים בצה''ל, לא כמו השמאלנים המשתמטים

          עידן, 14/01/09 06:42

          צריך להבין. השמאל לא משרת ושולח את הימין כדי לפעול נגד הימין...

          חייבים לומר, זו החוכמה של השמאלנים המחזיקים את המדינה בגרונה.

          על מרזל מסופר מחבריו לצוות שלקח בעת המלחמה מאג, וירה בו באש תופת על הערבים. מאותו רגע השתמש במאג בתושיה רבה. חבריו לצוות אומרים שהוא הציל אותם!

          כמובן, שמאלנים לעולם לא ייתפסו ברגעי גבורה כאלה. הם פשוט משרתים כג'ובניקים ושולחים את ה''כתומים'' למות.

          • וולפא מבזה את דגל המדינה ומרזל מכה חיילים. זה גיבורים?

            יאיר זקס, 14/01/09 08:13

            עם אלה כרתנו ברית?

          • וולפא שלך השווה את חיילי צה''ל לגסטפו.....! (ל''ת)

            אורנה, שדרות, 14/01/09 18:20

            • ולכן הוא לא ברשימה , אבל בבית היהודינמצאורבך שביזה את הרב שפירא זצ"ל (ל''ת)

              יוני דוד , 15/01/09 04:14

            • אלא שגירשו והרסו את בית שלי והרסו את משפחתי, יותר גרועים מגסטפו (ל''ת)

              לא ישכח ולא יסלח לעולם!, 12/02/09 06:49

  • 47.

    יש לפסול את כצילה ואת אורי אריאל כי הם ורבניהם תומכים בסירוב פקודה

    אתי, 13/01/09 18:38

    חוק הכנסת ברור בעניין ערכי הדמוקטיה. כל מועמד הפוגע באופיה הדמוקרטי של המדינה, אינו כשיר לכהן כחבר כנסת !
    מאחר וקריאה לסירוב פקודה, נוגדת ערכי הדמקרטיה, ומאחר יעקב כץ ואורי אריאל ורבני מפלגת תקומה קוריאם בפומבי לסירוב פקודה, על וועדת הכנסת לפסול אותם להתמודד !
    עם פרישתם של שני אלו, האיחוד הלאומי ברשות אריה אלדד יזנק ליותר מ10 מנדטים !

    • קריאה כזו לא נוגדת את ערכי הדמוקרטיה

      Y, 13/01/09 19:49

      לא כל קריאה לעבור על החוק (בהנחה שסירוב פקודה במקרה כזה היא בכלל עבירה על החוק), מנוגדת לערכי הדמורטיה.
      אם הם היו קוראים לביטול הדמוקרטיה-אז הם באמת היו ראויים לפסילה. אך הם לא רוצים בכך.

      • היא נוגדת את ערכי הדמוקרטיה כי זו למעשה לאנרכיה

        אייל ברט, 13/01/09 22:00

        הטפה לאי ציות לחוק, ובפרט בסוגיות בעלות משמעות מדינית היא חמורה ביותר מבחינה דמוקרטית.

  • 46.

    אם לא היה מצטרף לפלגנים היה הרבה יותר טוב (ל''ת)

    שמוליק, 13/01/09 18:28

  • 45.

    רואים שהבן אדם חי בבועה של החבר'ה שלו ומנותק מההוויה הישראלית הכללית (ל''ת)

    חצקל, 13/01/09 18:23

  • 44.

    לבוא עם חשבון עם רבנים שתמכו בפילוג

    יעקב, רעננה, 13/01/09 18:18

    תפקידו של רב, מאז ומתמיד, היה לחבר, לאחד ולמצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר. לאור העובדה שכמה מהרבנים המזוהים עם הימין הקיצוני, תמכו בפילוג בציונות הדתית והביעו תמיכה פומבית ב'איחוד הלאומי', מן הראוי שחברי ה'בית היהודי', לאחר הבחירות ולאחר שיצטרפו לקואליציה ולממשלה, לא יהססו לבוא חשבון עם אותם רבנים, מבחינת תקציבים ומשרות, למשל.

    • מה אתה מצפה מרבנים חרדים נטורי קרטא ? הרבנים הללו תומכים בסירוב פקודה (ל''ת)

      שלומי ירושלים, 13/01/09 18:35

      • כן, לדעת אורלב וחבר מרעיו הרב שפירא זצ"ל היה מנטורי קרתא...

        יוני דוד , 15/01/09 15:03

        הרי הרב שפירא הוביל את דגל סירוב הפקודה לגירוש יהודים. מבזי רבנים? לכו עם אורלב!!!!

  • 43.

    מה בדיוק תרמו כצל'ה וחברותו למדינה בשנים האחרונות ?

    מיכאל, אזרח מודאג, 13/01/09 18:09

    מישהו יכול לומר לי מה בדיוק תרמו כצל'ה וחבורתו למדינת ישראל ולציונות הדתית בפרט בשנים האחרונות ? כמדוני, את עקירת גוש קטיף הם לא מנעו ('היה לא תהיה' הכריזו רבניהם), אפילו את פינוי 'בית השלום' בחברון הם לא הצליחו לסכל. מה שכן, הם ממשיכים להיות מנותקים ולהצהיר הצהרות ברוח 'נהיה הפתעת הבחירות'. בינתיים, הם בדיחת הבחירות

    • לא נכון ! הם תמכו לסירוב פקודה, זה לא משהו גם אם זה שלילי ? (ל''ת)

      עקיבא -אור יהודה, 13/01/09 18:33

    • הם הקימו ישובים פורחים ביו''ש.

      אל תשכח, 13/01/09 19:50

      תרומתם גדולה מאד.

      • אפילו בבית אל הם לא הצליחו להסתדר ופתחו בית אל ב

        גבע, 13/01/09 22:01

        על מה אתה מדבר?

        היישובים הפורחים הוקמו על ידי דמויות כמו ישראל הראל מעפרה, ציוניים אמיתיים שלא על מנת לקבל שכר, ותומכים כיום בבית היהודי.

  • 42.

    פתי מאמין לתעתועי כצל'ה

    יהודה, בני ברק, 13/01/09 18:06

    קראתי עכשיו באתר ערוץ 7 שיעקב כץ המכונה כצל'ה הצהיר בכנס צעירים ש'המטרה היא- הנהגת המדינה'.קודם כל, קצת צניעות לא תזיק ליו''ר ה'פילוג הלאומי'. ברוב הסקרים מפלגתך כלל לא עוברת את אחוז החסימה.חוץ מזה, אם משאלתך תתגשם, האם זה אומר שברוך מרזל יהיה השר לביטחון פנים בהנהגתך והרב וולפא שר החוץ ?

    • ראשי תיבות מפד"ל=מי פתי לכל דבר!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 04:16

  • 41.

    עוד הוכחה שלוחם מפואר יכול להפוך לפוליטיקאי מעורר רחמים. (ל''ת)

    עמי איילון, 13/01/09 17:58

  • 40.

    יש לפסול את כצילה ואת אורי אריאל כי הם ורבניהם תומכים בסירוב פקודה

    עקיבא -אור יהודה, 13/01/09 17:55

    חוק הכנסת ברור בעניין ערכי הדמוקטיה. כל מועמד הפוגע באופיה הדמוקרטי של המדינה, אינו כשיר לכהן כחבר כנסת !
    מאחר וקריאה לסירוב פקודה, נוגדת ערכי הדמקרטיה, ומאחר יעקב כץ ואורי אריאל ורבני מפלגת תקומה קוריאם בפומבי לסירוב פקודה, על וועדת הכנסת לפסול אותם להתמודד !
    עם פרישתם של שני אלו, האיחוד הלאומי ברשות אריה אלדד יזנק ליותר מ10 מנדטים !

    • גם לדבר עם אש''ף היה פעם נגד החוק...

      תפסיק להתמם, 13/01/09 18:13

      לא כל חוק הוא דמוקרטי, לגרש אנשים מהבית שלהם נגד המנדט שקבלת מהציבור- זה מעשה לא דמוקרטי.
      תפסיקו להיות חסידים שוטים של השמאל, בג''ץ והערבים. הם משתמשים בדמוןקרטיה כדי להרוס את המדינה.
      עשינו התנתקות- הרסנו את הדרום!
      אם החיילים היו מסרבים פקודה אולי לא היינו מגיעים למלחמה הזו!!
      תחשבו קצת, זה עוזר.

      • חידוש שלך ! כצי'לה ואורי אריאל זה כמו אש''ף. לפחות אתה אמרת ! (ל''ת)

        עקיבא -אור יהודה, 13/01/09 18:31

      • מי שיחליט אם הם ייפסלו זה בג''ץ, כי סירוב פקודה זו בגידה ! (ל''ת)

        אפעת ישוב עפרה, 13/01/09 18:32

      • ובאמת היה צריך להעיף גם את מי שהפר את החוק הזה (ל''ת)

        אסף, 13/01/09 19:25

  • 39.

    כצל'ה , אמור לי מי חבריך (מרזל, וולפא ) ואומר לך מי אתה (ל''ת)

    חייל משקד , מחזור אחריך, 13/01/09 16:21

    • חברו הוא פרופ' אריה אלדד, וזה מספיק כדי להצביע לאיחוד הלאומי. (ל''ת)

      גדי, 13/01/09 17:40

      • אריה אלדד נתפס בשקר

        יובל, 13/01/09 18:47

        חבריו למפלגת התקווה איימו עליו לאחר שגילו שהוא מנסה לחבור למפלגת הבית היהודי כשלהם אמר ההיפך.

  • 38.

    ''גם בסיירת שלי לא היו נשים''

    אסופית, 13/01/09 15:52

    אמר כצל'ה בתגובה לשאלה למה אין נשים ברשימתו.

    וגם בשירותי גברים אין נשים, כצל'ה. אז מה? מה הקשר, במחילה, בין המציאות בצבא לזו שבפוליטיקה?

    על אותו בסיס הגיוני, אני מציעה להוציא מרשימת האיחוד הלאומי את כל הגברים. כי גם במקווה שאני טובלת בו לא ראיתי גברים, והסתדרו שם לא רע.

    • לא אצביע לפלגנים מפלי נשים! (ל''ת)

      אן מאבונלי, 13/01/09 20:08

      • נשים אינן יודעות לנהוג, שניתן להם להנהיג??? (ל''ת)

        יוני דוד , 15/01/09 04:17

  • 37.

    אני וב''ב מצביעים הפעם עבורו (ל''ת)

    רבקה, 13/01/09 15:16

    • אין לך כבוד לעצמך? הוא לא היה מוכן לשלב אותנו ברשימה (ל''ת)

      רחל, 13/01/09 18:48

  • 36.

    כצ'לה, איך קצין מתחבר לאחד כמו וולפא ,משתמט ומסית נגד חיילי צה''ל ? (ל''ת)

    חבל מאד שאתה מתבזה כל כך, 13/01/09 15:10

    • אל תתפלא . גם אריק שרון היה חבר שלו...... (ל''ת)

      כתום בקצה, 13/01/09 16:33

  • 35.

    כצ'לה, איך קצין מתחבר לאחד כמו וולפא ,משתמט ומסית נגד חיילי צה''ל ? (ל''ת)

    חבל מאד שאתה מתבזה כל כך, 13/01/09 15:09

    • אל תתפלא . גם אריק שרון היה חבר קרוב שלו...... (ל''ת)

      כתום בקצה, 13/01/09 16:34

  • 34.

    מי שמצביע לאיחוד כאילו לא מצביע

    סטטיסטיקן חובב, 13/01/09 14:58

    הר המור,רובם מצביעים ש''ס בגלל הרב טאו,וכן גם ישיבות הקו,מצפה רמון,שבח''ר ודומותיהן,המכינות חלקן ג''כ ש''ס,ואלה שקשה להם עם ציביונה החרדי מצביעים לבית היהודי,בכ''א בטוח שלא לאיחוד בגלל שהם אנטי ממלכתיים,ובעד סירוב פקודה כדגל,ישיבות ההסדר הקלאסיות עם הבית היהודי ע''פ הנחיית רבותיהם ,כגון הרב יהושע וייצמן,הרב צפניה דרורי,הרב אליהו בלומנצוויג,הרב אהרון ליכטנשטין,הרב מידן, הרב סבתו ועוד,הציבור המסורתי מזרחי בערים מתחלק בין הליכוד,ש''ס ליברמן וקצת הבית היהודי,הציבור הד''לי במודיעין גבעת שמואל ,רעננה,קטמון מתלבט בין הבית היהודי לליכוד,גם בהתנחלויות ע''פ ההתפלגות של הבחירות ב2003,האיחוד קיבל פחות משליש,כך שמי שנשאר להם,זה הציבור של תקומה ,של יצהר וחסידים של הרב יהושע שפירא והרב שמואל אליהווכמובן המרזלים ואלה לא ספיקים בכדי לעבור את אחוז החסימה ובטח לא עשרה מנדטים,וגם אם יעברו זה לא משנה שהרי אף אחד לא יקח אותם לקואליציה שלו שהרי הם יפילו אותה כמו שהפילו את שמיר וביבי,כך שמי שמצביע להם בעצם גורע קולות מגוש הימין.

    • מסכים עם הניתוח (ל''ת)

      מצוי בציבור, 13/01/09 17:38

    • ניתוח מבריק (ל''ת)

      עוד אחד, 13/01/09 18:42

    • ככל הנראה צודק

      אזרח, 13/01/09 21:39

      ב99 האיחוד הלאומי רץ עם פיגורות כבני בגין וגנדי וקיבל ארבעה מנדטים. ב2003 הוא רץ עם ליברמן וקיבל שבעה ושלוש שנים אחר כך ליברמן בלעדיהם קיבל 11 (האיחוד רץ עם המפדל). אין לא להם ולא למרזל גדודי תומכים וככל הנראה הבית היהודי יעבור את אחוז החסימה והאיחוד הלאומי לא. הניסיון הפאתטי לטעון שרק הם ימנים ודתיים ושאר העולם לא ייכשל בגלל שמרבית רבני ישיבות ההסדר (גם להם אין עשרות מנדטים) יתמכו בבית היהודי. עם זאת ניתן להעריך כי עקב התמיכה באיחוד הלאומי מספיקה לגרום לגוש הימין לאבד מנדט וחצי-שניים (אחוז הסימה כשניים וחצי מנדטים) בגלל הפילוג, נתון משמעותי שיכול לחרוץ את גורל הממשלה הבאה

    • עוד חודש נדבר שהבית היהודי לא יעבור את אחוז החסימה

      חיים, 14/01/09 02:10

      וזה הסיבה שאורלב הגשר שעליו עבר הגירוש השפל ניסה להעמיס את הימין למפד''ל שהלך לעולמו והוא מאמין ששינוי השם יתן לו חיים אך כנראה שגם אלוקים לא אוהב את המפלגה הזאת

  • 33.

    יש לו שם של חתול ולשון של נחש (ל''ת)

    עכבר מפוחד, 13/01/09 14:52

    • אור- לב או ערל-לב? שם של אחד שמבזה רבנים ברגל גסה. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 15:04

  • 32.

    אני ממש בלחץ!!!!!!!!!!

    אסי, 13/01/09 14:43

    כצל'ה התחתן עם אשה? כי אם כן זו בעייה גדולה מאוד! איך אמור אני, שובניסט פנאט, להצביע למפלגה שמכבדת נשים עד כדי כך שאפילו מתחתנים איתן?

    בואו נהיה מציאותיים ונצביע הבית היהודי...

  • 31.

    די להתלבטות - הפקידו קולכם לאיחוד הלאומי!

    oren014 , 13/01/09 14:30

    במקום להתלבט בין מפלגות "מרכז" לימין מדומה תנו קולכם למפלגת ימין אמיתית שחיה את תורתה ואומרת את האמת בפנים!

    • מי מתלבט?

      אפרת, 13/01/09 14:48

      משמעות הפקדת הקול בפילוג הלאומי היא:
      1. העצמת ד''ר בן ארי פעיל כהניסט שלוחם של מרזל ווולפא.
      2. גריסת נשים
      3. ביכור החיבור האינטרסנטי בין כצלה וחבריו עם הפלג ההזוי של חב''ד, מרזל וחבריו החילוניים של אלדד על פני טובי אנשי הציונות הדתית

  • 30.

    כל הכבוד -כצל'ה - בלי השמצות - אהבתי

    אלון, 13/01/09 14:23

    לא משמיצים מ 2 סיבות:
    1. בטוחים בהצלחה (ב''ה)
    2. לשון הרע

    • אכן יונה צחורה שמושיטה ידה לשלום

      מוטי, 13/01/09 17:24

      כצל'ה הוא יונה צחורה הנוצרת את לשונה. אלא מה, שתחת כל עץ רענן הוא משמיץ: פה בשליפות הוא אומר שמפלגת הבית היהודי שייכת לשמאל, באגרת לציבור הוא אמר בלי להתבלבל שהאיחוד הלאומי הוקם לאחר ששישה חברי כנסת ''גורשו'' (לא פחות!) מהבית היהודי - זו השמצה ולשון הרע, שכצלה בעצמו, כמו גם כל הציבור, יודע שאינה נכונה. אלא מה, שבדרך לבחירות, כשלא בטוחים בהצלחה, מותר לעבור גם על לשון הרע, אה, כצל'ה? את זה לימדונו הרבנים?

  • 29.

    רוצים שליפות עם שלה שורשן!!!

    יעל גברצמן, 13/01/09 14:09

    אישה מדהימה ויש לה הרבה מה לומר.

    • וגם עם שולי מועלם (ל''ת)

      גבר יעלצמן, 14/01/09 21:25

  • 28.

    לאן נעלמו מרזל והרב וולפא ?

    אביעד, תל אביב, 13/01/09 14:06

    מישהו ראה לאחרונה את ברוך מרזל והרב וולפא ? מאז שהצטרפו עם תנועתם ל'איחוד הלאומי', קולם נדם. למה כצל'ה ואריאל מסתירים אותם?

  • 27.

    אחים יקרים !!! הזהרו מאד מפני אהובי נפשו של אריאל שרון !!! (ל''ת)

    וזה כולל את כצ'לה, 13/01/09 13:55

  • 26.

    אנא אחיי אל תרעו!

    יעקב דנין, 13/01/09 13:32

    זה לא הזמן לכעסים וצעקות מכל צד.
    כעת הזמן להחזיר אלינו את הקולות שאבדו במפלגות לא לנו.

    אני תומך בכל לב בבית היהודי, וחושב שכצל'ה, איש יקר, וחבריו שגו כשפרשו ממנו במקום להשפיע מבפנים.

    אבל כעת הזמן לשנס מתניים ולהשיב את הקולות הדתיים הביתה.

  • 25.

    אתה עומד בראש מפלגה שהורתה שלא בקדושה

    חנוך, 13/01/09 13:26

    ולידתה בחטא.

    זניתם עם גורמים גזעניים ומשיחיים, והעדפתם אותם על יישוב מחלוקות פנים.

    אין בכם אפילו אחד שמכה על חטא?!

    • סגנון גס וזול (ל''ת)

      אנין, 13/01/09 15:51

    • או שפשוט חשוב לנו שלימות עם ישראל בארץ ישראל כולה!

      אסף, 13/01/09 16:21

      מי שמתחיל להתפשר על דברים חשובים כמו שלמות הארץ מביא אותנו לעימותים מיותרים!
      בסופו של דבר גם מביא לפירוק בייתו שלו (הבית היהודי במקרה הזה)

      • את האמת אמרתי - ורבים מהמועצה אמרו אותה גם

        חנוך, 13/01/09 20:15

        השאלה כלל לא הייתה שלמות הארץ. זו הייתה מלחמת כיסאולוגיה, ומה שגרם לפילוג הוא קול אחד יותר שקיבל אורלב מאורי אריאל.

        בשביל זה לברוח למרזל וולפה?
        מה זה אם לא זנות פוליטית?

  • 24.

    האיחוד עם מרזל יביא ל 8 מנדטים.

    אברהם לוי, 13/01/09 13:13

    האיחוד הלאומי בבחירות הבעל''ט הוא איחוד היסטורי אמיתי.

    8 מנדטים זהו הצפי שלי.

    ולא לשכוח להכניס לקמפיין את המאבק באנרכיסטים שהם גייס חמישי המאיים על כל המדינה.

    • אם יעברו את אחוז החסימה הם צריכים להיות מאושרים

      ריאלי, 13/01/09 13:52

      בהנחה שאתה מדבר ממשאלות ליבך ולא מסתמך על סקרי עומק, וכדי שלא תתאכזב ביום הבחירות, כדאי שתכיר בעובדה שאם ה'איחוד-פילוג' לאומי יעברו בבחירות את אחוז החסימה, הם צריכים להיות מאושרים. 8 מנדטים ? למה לא ח''י מנדטים, יותר מתאים, לא ? עדיף כבר להצביע ל'בית היהודי', שעל פי כל הסקרים עוברים את אחוז החסימה והם גם בטוח יהיו בממשלה הבאה

    • האיחוד עם מרזל הוא טעות.

      אביעד מ., 13/01/09 13:56

      בתור מי שהצביע העבר לאיחוד וכעת מתלבט, אני חושב שצריך לשים את הגבול בין ציונות ימנית אמיתית לבין כוחות אלימים.
      מי שלא התנער מיגאל עמיר ומברוך מרזל הוא שותף לא ראוי מבחינתי.
      לא כל אופציה להשיג מנדט יכולה להיחשב כשרה.

      עכשיו אני בבעיה.

    • אם ככה אתה רואה

      גבי, 13/01/09 14:38

      אני ממליץ לך לקנות משקפיים....

  • 23.

    אני מקווה שמרזל וולפא איתכם כי רק הם ילחמו בבגץ השמאלני ושיקים לנו פה (ל''ת)

    תחנה דתית ימנית יותר מערוץ 7, 13/01/09 12:51

  • 22.

    אל תתנו לחתול(כצל'ה).די בפרורים והתפוררות

    רחל, 13/01/09 12:46

    אל תתנו לחתול (כצל'ה)
    לשמור על הגבינה (מדינה)
    כל אחד ינגוס פרור
    ונישאר בלי כלום
    די לפלגנות-רק הבית היהודי

    • ככה לכתוב על יהודי לוחם ישראל פצוע מלחמה כדי להגן על עמו? (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 13:20

      • עם כל הכבוד ללוחמינו....

        רחל, 13/01/09 13:28

        גם שרון היה לוחם דגול!
        וגרם לגירוש של גוש קטיף.
        פלגנות תביא חלילה לחורבן.

  • 21.

    קצתי מכצ'לה

    שמואל, גבעת שמואל, 13/01/09 12:45

    האיש הופיע בגבעת שמואל השבת.בבתי הכנסת בהם ביקר ישב קהל מכובד ורציני,אבל האיש דיבר כאילו יושבים לפני נוער הגבעות. יותר טוב שימשיך במה שהוא הכי טוב, להיות איש סתרים וחבר של אבי ההתנקות. ככה לפחות לא צריך לשמוע אותו

    • חבל שלא שמתם קלפי בחוץ.או שאתה הקלפי המייצגת. (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 13:21

      • הציבור ישב והשתומם מול המופע המוזר של כצל'ה הזה.

        שבי, 13/01/09 13:52

        בעוד שבועיים מגיע נציג הבית היהודי ואולי נוכל להשוות.

      • לטוב ישורון 18 תגובות בטרקבק זה

        ציפי, 13/01/09 16:08

        טוב.הנח!
        שמענו .שתוק רגע.

    • עדיפים נערי הגבעות על פני יושבי גבעת שמואל השבעים

      דובי הכתום, 13/01/09 14:17

      תפסיק להתנשא כשההישג הציוני הגדול שלך הוא קניית דירה בסניף (לבוגרים) הכי גדול במדינה.

      • דובי, בגבעת שמואל עובדים קשה כי אין פיצויים של מליונים (ל''ת)

        צד''רניק גאה, אקדמאי, היישוב היהודי, גבעת שמואל, 13/01/09 15:05

        • וואי, לא כבד לך כל התארים ביחד? (ל''ת)

          משהו שאכפת לו, 13/01/09 18:07

          • כל תואר עדיף על ''יושב קרנות'' או ''נער גבעות''

            דובי אחר, 13/01/09 18:51

            תלמד, תתגייס, תעבוד - אולי גם אתה תצליח לרכוש תואר וכבוד.

            • מעניין שהמושגים ''תואר'' ו''כבוד'' נקשרו אצלך

              דובי הכתום, 13/01/09 21:16

              כאילו אין אנשים מכובדים ללא תואר, ואין אנשים לא מכובדים בעליל בעלי תואר. תן לי לנחש - אף אתה צד''רניק, נכון?

            • אנו כבר יודעים מה נאמר על מי שרודף אחרי הכבוד... (ל''ת)

              לוציפר, 14/01/09 09:03

        • הוא אשר אמרתי - התנשאות

          דובי הכתום, 13/01/09 21:14

          הפיצויים בגוש היו לאנשים שאיבדו את מפעל חייהם, עליו, לא תאמין, הם עבדו לא פחות קשה מהצד''רניקים של גבעת שמואל. התגובה שלך היא שלוב של בורות, התנשאות, עין רעה ולב רע. מאחל לך, למרות שביב הרשע המצוי בנשמתך, שבגיל 50 לא תעמוד מול שוקת שבורה, כפי שהנאשים האלה ניצבים בפניה. (נ''ב - אפרופו צד''ר - ה-ר' זה ריאלי, נכון? כאילו האנשים האלה שאמרו שנצא מעזה ויהיה טוב. האנשים הריאלים האלה. להבדיל מההזויים, שאמרו שתהיה מלחמה אם נברח משם. טוב שיש לנו ריאלים בגבעת שמואל...)

          • כחילוני שקצת מכיר את הציונות הדתית דרך חברים -

            נמרוד, 14/01/09 09:27

            הצדרניקי''ם של גבעת שמואל הכי מגעילים אותי
            אני רואה אותם בעבודה כל הזמן מנסים להוכיח לי כמה הם ''ליבראלים'' וכמה שהם דתיים '' מתקדמים '' בשבילם ההישג הכי גדול זה חבר חילוני שיקבל אותם ויתייחס אליהם
            הם פשוט לוקים בסיבוך עצמי
            אני הרבה יותר מעריך דתיים אמיתיים שלא מתביישים במה שהם
            אני מעריך את נערי הגבעות עם הזקנים שמקפצים כמו עיזים על מורדות הגלבוע ועוקרים עצי זית של פלשתינאים אך יחד עם זאת יש בהם משהו ראשוני , חייתי , וילידי ,
            שתמיד יישבה את ליבו של הרומנטיקן
            הצדרניקי''ם לעומתם סתאם דוחים אותי בזיוף שלהם
            שייכנסו למזדה 3 שלהם ויעופו מפה

            • כל מילה בונבון!

              רקדני המה יפית- הביתה!, 15/01/09 10:36

              ועשו טובה, תעמיסו איתכם את הרבנים המעצבנים שלכם, אולי אתם אוהבים אותם אנחנו- לא!

  • 20.

    מלחמת ההתנחלות - לא מלחמת ההתנתקות (ל''ת)

    שפוי, 13/01/09 12:37

    • איזו התנחלות בדיוק?

      ל''שפוי'', 14/01/09 11:36

      מי נפל במלחמה הזאת בעיקר???? מתנחלים!

  • 19.

    פשוט שחצן שאין כמהוא

    אברהם, 13/01/09 12:34

    אני אצביע רק לימנים אמתיים שזה אך ורק הבית היהודי

  • 18.

    אהבתי את האסטרטגיה של האיחוד הלאומי לא להשמיץ את הבית היהודי

    נאור, 13/01/09 12:33

    זה טוב ואני בעד זה כי אנחנו כולנו צריכים את קולות הבית היהודי- היא מפלגה חשובה ואסור שהיא תיפול. אמנם אינני בטוח שאצביע עבורם אבל הגישה של האיחוד הלאומי צודקת על אף שאינני מרגיש נוח במיוחד עם האיחוד הלאומי . בכל מקרה אסור להלחם זה בזה כי כולנו נפסיד.

    • זיכרון קצר

      ציוני דתי גאה, 13/01/09 12:43

      כנראה שכחת מי גרם לפילוג, מי עזב בגלל כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה. מתחת לעטיפת המתיקות שעטו על עצמם פתאום צדיקי ה'איחוד הלאומי' מסתתרת חבורה של פלגנים מקצועיים, שיודעים דבר או שניים בהבערת וריסוק בתים

      • גם ''ציוני'' גם ''דתי'' וגם ''גאה'' ? ? לא עדיף שתלך למצעד הגאווה ? (ל''ת)

        דנה אינטרנשיונאל, 14/01/09 09:59

    • אז מה עשיתם בשליפות האחרונות אם לא להשמיץ? (ל''ת)

      יעל, 13/01/09 12:45

  • 17.

    עדיף להיות מפד''ל ולא חרד''ל.

    הזמיר, 13/01/09 12:33

    לא חרד''ל.
    לא חרד''ל.

    • כן אריה אלדד,אורי בנק , אלון דוידי ואבי רט הם חרד"ל.אני מעדיף אותם. (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 12:40

      • הם באמת לא חרד''ל. הפם סתם חובבי כסא.

        חנניה, 13/01/09 12:47

        דתיים לאומיים הגונים נשארים בבית היהודי.
        תקראו לנו שמאלנים, מימד וכו' וכו'

        אנחנו הציבור הדתי האמיתי.

        • אני מעדיף אותם עליכם.מה לעשות.לדוידי היה לו כמעט אותו מקום.

          טוב ישורון , 13/01/09 13:39

          אורי אריאל כמעט אותו מקום ריאלי 2-3.
          אריה אלדד היה מס' 1 ולא הסכים להיות מס' 1. אבל מי שאשם זה העסקנות של אורלב שבישל למפדל דייסה יותר מידי מפדלית ובסוף כולם ברחו.

          • האמת היא שאורי אריאל בישל את המהלך ולמה?

            חיים בן עזרא, 13/01/09 13:59

            בגלל השאלה ששאל גם מישהו אחר לפניו ''מי בראש''?

            אלא שהרבנים שאליהם פנה המליכו מעליו את כצל'ה (שהוא עצמו איש בובה בשירות הרב מלמד והרב שמואל אליהו) והוא קיבל את הדין - בכל זאת מס' 2 עדיף על 3.

            על הדבר הזה, אם לא נתעשת, נשלם כולנו ביוקר רב.

  • 16.

    אין נשים - אין קולות

    מירה קדומים, 13/01/09 12:29

    רק הבית היהודי השכיל להציב נשים ראויות ברשימתו. הפילוג הלאומי לא. זה אומר משהו על חשכת ימי הביניים בה נתונים עדרי מאמיניו (שלא מצליחים להעלות אותו אל מעל לאחוז החסימה).

    • יש מטה נשים באיחוד הלאומי ששווה יותר מזריקת האלמנה מרשימת הבית היהודי. (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 12:39

      • מטה נשים! יופי - הן מבשלות, מכבסות? מה?

        חגית ריבלין, 13/01/09 12:57

        בבית היהודי יש שתי נשים חזרות ליאורה ושלה, תן את קולך להן והן ייכנסו.

        נראה לי ששתיהן ייצגו אותי מעט טוב יותר מבן ארי באיחוד הלאומי.

        • היתה אישה במקום מס' 3 הריאלי וזרקו אותה.גם באיחוד יש נשים. (ל''ת)

          טוב ישורון , 13/01/09 13:23

          • אם אתה לא יודע את העובדות תהיה בשקט

            יריב, 13/01/09 13:43

            האשה היתה במקום הרביעי. ולא זרקו אותה, אתם טרפתם את הקלפים בכחש ובפילוג הסיעה יומיים לפני הגשת הרשימות. אולי לא סיפרו לכם, אבל מס' 2 במפלגתכם - ח''כ אורי אריאל ניהל מו''מ כפול. אורי אריאל ישב בסתר עם אלדד וסגר דברים וכדי להטעות את הבית היהודי ולהסוות ממנו את דבר כוונתו לפרוש הוא שלח את חנן פורת לנהל מו''מ עם הבית היהודי. יש תיעוד של הכל בפרוטוקולים.

            מה לעשות כשבדקה התשעים מתפרקת הרשימה וצריך להרכיב מחדש יש אילוצים, והגב' מועלם נדחקה (אגב שלא בצדק) למקום השמיני ופרשה מרצונה. אבל יש שתי נשים - במקום השישי והשביעי,ולו היה זמן הן היו משובצות במקום טוב יותר ברשימה. פרופ' הרשקוביץ תומך נלהב בשילוב הנשים בכל מישורי העשיה. מה שלא ניתן לומר על יו''ר הבית היהודי, שאת מה שיש לו לומר על נשים שמענו כולנו ביומן האחרון במקור ראשון. אבל אל דאגה. כפי שהדברים נראים, לאור המינוף של הבית היהודי בסקרים האחרונים - שתיהן תיכנסנה.

            • אז אתה אכן מודה שנדחקב שלא בצדק.תודה. (ל''ת)

              טוב ישורון, 14/01/09 12:14

              • זבולון אורלב ,סלומיאנסקי ואורבך הם נשים? (ל''ת)

                יוני דוד , 15/01/09 04:23

  • 15.

    מאכזב

    יוסי, רעננה, 13/01/09 12:28

    איזו רמה ירודה. איזה חוסר חוש הומור, איזו התנשאות. אלה המנהיגים של הימין ההזוי?
    רק הבית היהודי!

  • 14.

    ''השריון של עם ישראל''?

    אביבית, 13/01/09 12:26

    שוביניסט מחפיר. איך בבמה רצינית כמו אתר זה מעניקים כלי ביטוי לאדם כל כך חשוך?

    • ואת שרוצה שלא יתנו במה לדעות שונות משלך- את כנראה ליברלית מאוד...... (ל''ת)

      לא רציני, 14/01/09 21:15

  • 13.

    תת רמה!

    אלי, בית אל, 13/01/09 12:25

    רק הבית היהודי השכיל להביא אנשי אמת מרשימים. חבל שזה כל מה שהפילוג הלאומי הצליחו לקושש.

    • אורלב דיקטטור שביטל פריימריס מחשש שאורי אריאל ינצח בהם. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/01/09 15:08

  • 12.

    רדוד

    יהודה, 13/01/09 12:24

    ומאכזב. כך מתבטא יו''ר מפלגה?

  • 11.

    6 תרגע ומהר!!

    בתיה, 13/01/09 12:03

    אצלך החליפה גאווה את שלטון ה!!!
    מאיפה העזות לדבר כך על רבנים??? זה רצון ה האמתי?? חוסר כבוד, זילזול...גם אם אינך מסכים עם דעותיהם זו חוצפה לא מהעולם הזה. אמר הקבה לישראל אין אני מבקש אלא שתהיו אוהבים זה לזה ומכבדים זה את זה.

    • רק האיחוד הלאומי, מרזל ובן ארי!!!

      6 יהודי גאה באמת, 13/01/09 12:59

      לא לשמאלנים של הבית היהודי.

      יפי נפש.

      • חצוף שכמוך!!!

        גילה, בית אל, 13/01/09 14:31

        עדיף להיות יפה נפש מפנאט שמעודד טרור יהודי

  • 10.

    שתהה ברורה לנו הדרך (ל''ת)

    עירוני אפור, 13/01/09 12:01

  • 9.

    עוד דוס בור וצר אופקים

    א, 13/01/09 11:47

    מרחם עלייך ועל כל הדוסים באשר הם. דוסים טיפשים ובורים בלי חיים שכל חייהם נזונים משמועה. והמבין יבין.

    • אני רואה איך הסמולן מת מקנאה, בזמן שחבריו נפסלו מלרוץ בבחירות, את זעמו

      אחח השנאה העצמית, 13/01/09 11:57

      הוא מפנה כלפי עמו

    • איזו רהיטות מרשימה ושפה גבוהה

      יוסי, 13/01/09 13:05

      זה מה שמלמדים אתכם בבתי הספר החילוניים הנאורים שלכם ?

    • ע''פ הניסוח - מדובר בדתל''ש מיקצועי (ל''ת)

      לא תמים, 14/01/09 21:13

  • 8.

    כצל'ה.איתך נגיע להצלחה.אני וכל חבריי שמחים.מצאנו בית. (ל''ת)

    טוב ישורון , 13/01/09 11:41

    • הבית היהודי (ל''ת)

      אם בית - זה הבית!, 13/01/09 15:08

    • לא בונים בית מהריסת בית.

      דוד, 13/01/09 15:41

      לא בונים בית מהריסת בית.
      מגביהים את הבית ע''י שיתוף

  • 7.

    אל תתנשא, ואל תפלג. אתה יודע שהבית היהודי ימניים

    יקיר, 13/01/09 11:23

    אתה מנסה לקחת בעלות על הימין, וגורם בכך פילוג מיותר. אתה וחבריך טוענים שהמפדל אינו ימין בגלל מחלוקת על עיתוי פרישה מהממשלה. שטויות. לא עזרתם בכך לכלום. תמשיכו לגדל פאות וזקנים על הגבעות שלכם ונראה לאן תגיעו. אין לכם שום רצון להשפיע על חינוכו ודעתו של העם, ואתם חושבים שעל ידי כפיית דעתכם תצילו את העולם. אז זהו, שזה לא עובד. ע''ע סירוב פקודה. אם מפלגות כמוכם לא היו מתפלגים אולי היה יותר כח לימין למנוע מהלכים כמו ההתנתקות. כשצריך לסרב פקודה זה מאוחר מדי...

    • שקר.הבית היהודי אמר זאת.מקורות כאן.תקרא.

      טוב ישורון , 13/01/09 11:47

      יו"ר מועצת הבית היהודי עמידרור במעייני הישועה נשאל ואמר: כל ח"כ יצביע לפי מצפונו על קביעת גבולות הארץ. יו"ר הבית היהודי הרב דני אמר : אנו לא מפלגת ימין ולא מפלגת שמאל. תהיה הצבעה חופשאית בנושאי ארץ ישראל. אורלב ידוע כאחד שלא שש לשלמות הארץ ובראיונות איתו הוא לא אומר אף פעם שלמות הארץ. מינקה ידועה כמתונה בדעותיה ולא בעד שלמות הארץ. למה להטעות? הבית היהודי כמו בליכוד יש ימנים ויש מתונים יותר. באיחוד הלאומי הדגל הוא ארץ ישראל. בהצלחה לעם ישראל.

      • פלגנים נמאסתם

        דב, 13/01/09 12:01

        הבית היהודי הוא המקום האותנטי והיחיד לציונות דתית נורמלית ושפויה ימנית, ערכית ו - כן - עם גבולות, ואולי כדאי שגם כצלה ירסן את עצמו ואת התבטאויותיו ההזויות

      • אתה טועה ומטעה. דני ימני, וכל האמירה שלו מטרתה הייתה

        יקיר, 13/01/09 12:06

        להביא קולות מסורתיים ומתונים. אורלב התנגד להתנתקות לפחות כמוך. יחד עם זאת הם התנגדו לסירוב פקודה (כמו גם המון רבנים שראו את האסון שזה יכול לגרום). אין משמעות לחופש הצבעה בנושאי א''י ישראל אם ממילא כולם ימניים...
        ויפה, הבנו שאתה מגיב לבד נגד כל הבית היהודי. כצל'ה ישמח שיש לו לפחות קול אחד, אבל אני לא בטוח שהוא באמת עומד מאחורי מה שהוא אמר: 'צריך להעלות את אחוז החסימה', הוא גם ככה כנראה לא יעבור אותו...

        • אני לא שואף למפלת הבית היהודי.אבל אני חושב אחרת.

          טוב ישורון , 13/01/09 12:17

          חבל שאתה שואף מפלה לימניים אחרים.זה רק מראה עד כמה אתה ימני. את התוצאות נראה בקלפי, אחי. אני מקווה ששנינו נצליח ובגדול.

          • תחסוך לנו

            דב, 13/01/09 12:21

            את האיחולים שלך. אחרי שפילגתם את כל הציבור בשביל כסא, אחרי שהאשמתם את הציבור התומך בבית היהודי בשמאלניות.

  • 6.

    כהנא צדק!!! סוף סוף אחד שאומר את זה בקול!!!!

    משה, 13/01/09 11:15

    העם רק עם ברוך וכצלה.

    בלי כל השרלואים ואבינרים מתרפסים.

    בלי מפדלים צייתנים שהמדינה החליפה אצלם את שלטון ה'.

    בשלטון כופרים אין אנו מאמינים.

    • סוף סוף

      אריה, 13/01/09 12:57

      מישהו אומר את האמת על האיחוד הלאומי. מפלגה שחבריה ותומכיה כופרים ב''שלטון כופרים''. קיצוניים אנטי ציוניים והזויים.

    • משה היקר!

      גבריאל, 13/01/09 14:27

      אני מקווה שאני לא מפריע לך כרגע בעוד אתה זורק אבנים על חיילי צה''ל. מי אתה, שתכתוב על רבנים ואישי ציבור מכובדים מהבית היהודי כופרים. תתבייש לך!

  • 5.

    לאומני, זול, עוקצני ובעיקר- ורדוד

    בנצי שוויקה, 13/01/09 11:07

    איפה הוא ומרזל ואיפה הרשקוביץ ואורבך?

    אנשים הגונים שיש להם גם מה להגיד מול מתלהמים פופוליסטיים.

    • שקר.מרזל לא ברשימה.תראה מה עשה כצלה בחיים ואח"כ תשווה. (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 11:48

      • מרזל בהחלט ברשימה, הוא שינה צורה לבן ארי הגרוע ממנו

        בנצי, 13/01/09 11:56

        אדון ישורון, אל תקפוץ עם ''שקר'' ''שקר'' כל היום.
        אתה שייך למיעוט פנאטי בתוך הציונות הדתית הטובה שמכלה בה כל חלקה שנותרה ומוציא דיבתה רעה.

        • מרזל לא גרוע.בן ארי לא גרוע. רק תדייק בעובדות.

          טוב ישורון , 13/01/09 12:45

          הלוואי על הרבה יהודים שיגורו בחברון כמו מרזל ה"גרוע" בעיניך.הוא ממלא את ביתו חיילים כל שבת. מה אתה עושה למען עם ישראל או ארץ ישראל?

          • מרזל ובן ארי אינם חלק מהציונות הדתית

            חשי, 13/01/09 13:20

            ממתי הפכנו לתנועה שגורמים אלימים הם חלק ממנה.

            מה עם ערכי תורה ועבודה?
            מה עם תורה ודרך ארץ?

    • הפסק לשתות נפט, זה ממוטט אותך. (ל''ת)

      טל, 13/01/09 11:58

  • 4.

    נגד כל הפלגנים - רק הבית היהודי

    יובל בדיחי, 13/01/09 10:55

    לא יעזרו כל ההתנסחויות, שבטח אריה אלדד הכתיב לו, המפלגה היחידה שמייצגת את הציונות הדתית, ולא את המרזלים, הוולפות, תומכי כהנא ושלל מכי השוטרים ומקללי הקצינים היא הבית היהודי.

    הגיע הזמן להתנער מהקיצוניות ההזויה ולעבור לימין שקול ומוביל.
    הגיע הזמן לחזור לעמדה של הנהגה ולצאת מהשוליים התמוהים.

    • הצליח לאחד 5 מפלגות בנוסף לפנים חדשות והוא הפלגן?

      טוב ישורון , 13/01/09 11:56

      הצליח לאחד את תקווה, תקומה, מרזל וולפה, מולדת ונציגים מאח"י ועוד פנים חדשות כמו אבי רט. ישר כח על מניעת בזבוזי הקולות. הבית היהודי עמד על כללים נוקשים נגד כל מי שרצה להתאחד ונשאר עם אותה מפד"ל ואפילו האלמנה שהיא פנים חדשות זרקו בגלל שהיא ימנית מידי.

      • באמת הישג אדיר

        דב, 13/01/09 12:09

        הצליח לאחד את כל הקולות של הציונות הדתית - מרזל וולפא - אין ספק שבמיינסטרים, תקווה - דוסיות לשמה, ונציגים מאח''י - מה זה אח''י? אה, אפי איתם שהעביר את כספי הציונות הדתית לליכוד עבור שני כסאות בעשיריה הרביעית. איזה איחוד לאומי, איזו גאווה, איזו ציונות.

        לא תצליחו. הציונות הדתית האמיתית שומרת את נאמנותה לבית שלה. הבית היהודי.

    • הגיע הזמן שהשתולים של הבית היהודי יפסיקו לעשות צחוק מעצמם.

      שמוליק, 13/01/09 11:59

      בזמן שהאיחוד הלאומי מאחל הצלחה לבית היהודי, הטוקבקים של הבית היהודי מסיתים ומצטרפים למקהלת הסמול.

      תעשה לי טובה, פרופ' אריה אלדד שווה לכל הרשימה של הבית היהודי.

      • ''בזמן שהאיחוד הלאומי מאחל הצלחה לבית היהודי?''

        דב, 13/01/09 12:17

        אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך. אולי תקרא את השליפות עליהן מגיבים כאן, על הזלזול, ההתנשאות והלשון הרעה של הכותב שהוא במקרה יו''ר האיחוד הלאומי מטיח בבית היהודי. פאתטי.

        • תביא דוגמאות ואחר כך נדון.סתם לרכל זה זול. (ל''ת)

          טוב ישורון , 13/01/09 12:37

          • בוא נתחיל מהדוגמה שלעיל

            שי, 13/01/09 13:23

            הבית היהודי
            לא רק ימנים אוהבים יהדות, גם להם מגיע בית.

            מי הוא שיגדיר מי נחשב לימני?

            האם מי שלא גר בבית אל ב אינו אוהב את הארץ?

            אנשי הבית היהודי הם אנשי ימין, ובניגוד לחלק גדול מרשימת ''האיחוד'' הלאומי, הם גם נאמנים לערכי הציונות הדתית.

            • ראש הבית היוהדי אמר''אנחנו לא מפלגת ימין ולא שמאל''

              בינר, 13/01/09 16:59

              ובנוסף אמר שבנושאים מדיניים תהיה הצבעה,זה מה שגרם לפילוג מלכתחילה, גם אם עבור אחרים זה שימש כתירוץ

      • אלדד - חומץ בן יין

        חנה, 13/01/09 13:29

        הוא הראשון ששיקר. התחנן על ארבע שיכניסו אותו לרשימת הבית היהודי. יש לכך לא מעט עדים.

        כשתפסו אותו אנשי המפלגה שלו, הוא פתאום הכחיש את מעשיו.

        זה האיש שהמלכתם עליכם?

  • 3.

    פראפרזה על השליפה על הבית היהודי. האיחוד הלאומי?

    מוטי, 13/01/09 10:51

    האיחוד הלאומי? - לא רק ציונים הם ימנים. גם יהודים אנטי ציוניים, פאשיסטים ותומכי טרור (ע.ע-מרזל ווולפא) צריכים בית.

    • אל תיקח ללב. שתה מים והרגע. (ל''ת)

      צומי, 14/01/09 21:09

  • 2.

    חרד''ל צר אופקים

    יניב, 13/01/09 10:49

    זה האיש שמבקש לשבת יחד עם נציגי מרזל וולפה, ותחת פיקודם של רבני החרד''ל.

    רדוד, שטוח ובעיקר כוחני.

    ככה נראית הציונות הדתית???

    • בטח שכחנו את אורלב רץ לרבנים.בעיני זה לא רע.תפסיקו עם השטויות. (ל''ת)

      טוב ישורון , 13/01/09 13:25

      • בראש הבית היהודי עומד רב רציני. זה מספיק

        גברי תור, 13/01/09 20:11

        די כבר עם הרבאלאך מבית אל ב שמנסים לנהל את כל המדינה.

  • 1.

    מעניין מאד.חבל שנפרדו מהמפד''ל בהשמצות הדדיות (ל''ת)

    חגי, 13/01/09 10:43

    • ההשמצות יוצאות בעיקר מכיוון האיחוד הלאומי.

      שי, 13/01/09 11:35

      תשוו לשליפות של הרשקוביץ ואורבך בעבר.

      • שקר.הבית היהודי תוקף ללא הפסק את עמדות האיחוד.וחבל.

        טוב ישורון , 13/01/09 11:53

        ראה צירוף מפלגת מרזל ללא מרזל- זה איחוד אמיתי ועל כך לא תוקפים. ראה צירוף אריה אלדד ועוד 2 מקומות בעשירייה הראשונה לתקווה.זה איחוד ןלא פילוג. ממתי כצל'ה בעד מכות לשוטרים? על סירוב פקודה הוא ענה כאן "רק אם זה בלתי חוקי בעליל".ומזה הסקת שהוא תומך במכות? סתם רכילות.

        • מה לקחת הבוקר?

          רעות, 13/01/09 12:12

          למה אתה מטעה? תקרא את מאמריו המפורשים של ד''ר מיכאל בן ארי מס' 4 ברשימה שהיה מתלמידי כהנא ותומך נלהב במרזל וולפא. זה שחשוב לך להסתיר זאת רק מעיד על הקרע שבתוך האיחוד הלאומי עצמו, שלא נוח לה עם הפנאטיות של חלק מנציגיה. ואם לחברי האיחוד לא נוח עם בן ארי = שאנחנו הציבור נצביע עבורו? שכחו מזה.

          • אני אוהב כל יהודי ואין לי שום בעיה עם מרזל עצמו וקל וחומר עם נציגו.

            טוב ישורון , 13/01/09 12:35

            זה רק עניין של שיווק ומיכאל בן ארי משווק את הסחורה יותר טוב. אם הוא חושב שמותר להכות חייל אז דעה אחת שלו לא מקובלת עליי וכמובן לא על כל רשימת האיחוד. אז בשביל נוותר על מנדט שלם של תומכי מרזל ווולפה? מה הם קמים בבוקר ומחפשים משהו להסניף כמו עלה ירוק ? או שמחפשים שוטר להרביץ לו? אין אצלם הגנה פסיבית ויש אצלם הגנה אקטיבית. זה לא מקובל עליי אבל מכאן ולהחרים אותם הדרך ארוכה.מצד שני, ההתקפות שלכם ראויות לגינוי כי הם מרחיקות משנינו מצביעים. אתם לא תיבנו מאש כי האש שורפת את כל הסביבה.היא לא מבדילה בין השדות.

            • הורתה של האיחוד הלאומי בחטא הפילוג

              רעות, 13/01/09 12:41

              וההשמצה - החל מקדימה עם כיפה וכלה בשליפות הפאתטיות של היו''ר שלכם. אז אל תשחק אותה מתחסד כשנוח לך. אתם המפלגים אתם המשמיצים ואתם תשלמו את מחיר הפילוג המיותר שיצרתם.

            • ''אני אוהב כל יהודי''

              יוסי, 13/01/09 12:42

              אוי כמה מרגש - אתם כל כך אוהבים ומתחברים עם מרזל - אז איך זרקתם את האיחוד הטבעי עם הציונות הדתית. רק מעיד על מי אתם.

              • מההתחלה לא הייתי בעד האונס הזה.. (ל''ת)

                טוב ישורון , 13/01/09 13:28

                • אם לא היית מראש בעד אל תעשה עצמך כמי ש''גורש''

                  שירה, 13/01/09 14:08

                  אתם מנעתם את האחדות ואתם אלה שאחראים למצב הקשה אליו נקלענו.

                  ובכל זאת - באמונה בעז''ה ננצח. הבית היהודי יספק גג חזק לכולנו.

      • בטח שכחנו את ההתקפות שלכם מאז יצא הדף הזה לאור. (ל''ת)

        טוב ישורון , 13/01/09 13:26

        • לא יעזור כלום - לא הייתה כל עילה אמיתית לפלג

          חיים, 13/01/09 15:11

          חוץ מגחמה טפשית של אורי אריאל והכסא שלו.

          כצל'ה והתבטאויותיו הם העונש שלכם.

          • אורלב דיקטטור שהכין רשימה לטעמו וביטל פריימריס מחשש שאורי אריאל ינצח .

            יוני דוד , 15/01/09 15:11

            אחר כך הוא יצעק "פלגנים" אורלב הציבור הדתי לאומי ברובו רוצה את ארץ ישראל בראש!!!