• 65.

    כוחות טורקים היום זה כמו כוחות איראנים

    ל''ת, 21/01/09 07:47

    לאחר שראש ממשלת טורקיה התבטא כנגד כשראל והמפלגה האיסלמיסטית שולטת אין הבדל בין איראן לטורקיה ביחס לישדאל.

  • 64.

    חמס !!! מי הם שיחליטו ביכלל לנו יש דיבור רק אם האמריקאים. (ל''ת)

    סיגל, 20/01/09 11:25

  • 63.

    לכל המגיבים אל תתפלאו אם ממשלת ישראל תסכים להצעה, אני לא אתפלא (ל''ת)

    avyb , 20/01/09 10:42

  • 62.

    להקל על החמאס עם כוחות איראנים וסורים אפשרי גם שמירה

    רן, 18/01/09 16:07

    על ידי חופרי המערות בעצמם במשמרות.
    שכרון הכוח וקנאות עיוורת פוגמים בצלילות דעתו של כל ארם.

  • 61.

    מה, באמת? הם לא ''יסכימו'' שאיראן תשמור על המעברים?

    רוני חכמוני, 13/01/09 21:08

    או קטאר? או סוריה? או פקיסטאן? - ''רק'' טורקיה?
    נו, בבבקשה...

  • 60.

    חמס - חכמים מאד - מדובר במדינה מוסלמית שאוהדת את החמס

    שירהw , 13/01/09 21:02

    דבר נוסף הם יודעים שעם כוחות טורקיים לא תהייה להם בעייה להמשיך ולחמש את עזה - בטורקיה העניין של שוחד הוא דבר רגיל שנמצא בדמם. ולשחד חייל טורקי זה לא דבר פשוט, מה אתם אומרים? החייל יוותר על השוחד?!

  • 59.

    ואנחנו מעדיפים מדינה שמדברת אידיש! את מי זה מעניין מה הם ''מעדיפים'' (ל''ת)

    אני מעדיף אחת בחיים מ שבעים בגןעדן, 13/01/09 20:30

  • 58.

    חמאס,חלס וגם הטורקים יוק.................

    שאול קאופמן , 13/01/09 20:06

    לחמאס אין כאן זכות הסכמה,הם מנוצחים וצריכים לקבל את התכתיב של המנצחים.לא צריך להפגש ,לשוחח אתם אלא רק להחתימם על הכניעה ,אם יהיה את מי בכלל.

    לענין הטורקים,הם עשו הצגה מוגזמת לעולם ,גם אם העמידו פנים עדיין הגזימו.על כן אין מקום להעמידם בגבול,האמינות שלהם מוטלת בספק.הם הפסידו"בחוכמתם הרבה" את המבקרים הישראלים השרופים על טורקיה וגם את האמון של ישראל כולה בהם.

  • 57.

    על ישראל לקבוע,על מי היא סומכת.על אפם וחמתם של החמס.! לא לכח טורקי!

    בא רון אשד , 13/01/09 19:24

    טורקיה הוכיחה בעליל,באיזה צד היא נמצאת כשמדובר בעימות בין ישראל לציבור איסלמי,ולו טרוריסטי. אין לנו לסמוך על הממשל הטורקי,בעיקר לא בנושא הסורי,טורקיה, שטווחה בכורדים,ובארמנים,קראה למנהיגנו "פושעי מלחמה"! אם אחרי כל הכיבוד הבין לאומי שכיבדנו אותם,ובירצונינו הכנה לכונן יחסים עם אומה זו,גם במישור השלום,ובשעת דחקינו האמיתית,אומה זו הפתיעה את ישראל,אל ניתפלא שאם יהיה -כח טורקי,יחזקו אלה בעיקר בחשאי את החמס,וכשנגלה זאת,נמצא עצמינו מתמודדים עם משבר ישראלי טורקי. ישנם מדינות רבות שיעשו עבודה נאמנה,ושאינם אוהדות את הציבור ה"אחר" בשל היתעמתותו עם אומה ששוחרת שלום.כמו כן, מבן המדינות שצידדו בישראל בתקופה זו בהילחם ישראל בחמס,אותם יש לדרוש.כך יושג הניצחון האמיתי,השקט הדרומי.חמס הבין,שמי שיקבע את הטון איזה כח יוצב,השיג מטרתו וחתם את המערכה.ולא נחטא אם נאמר שרצונו כח שלא יצר צעדיויתר מהמידה.כח טורקי=לרצון האויב. יהיה חשוד תמידי. על המנצח ולא על המפסיד לקבוע.יש להיסתכל בעניים של כל הציבור ,ולומר להם,יש כח אמיתי(לא טורקי)מעכשיו שיקשה על החמס העברת אמל"ח. לא לקבל כח שינה את צבאינו,את מנהיגנו(חבוקים בעבר מראש הממשלה)וקינה את כולנו פושעי מלחמה. הפנימו.

  • 56.

    בטח שחמס יסכים ל''שמירה''טורקית הרי הטורקים עוינים את

    י, 13/01/09 17:55

    ישראל יותר מהחמס אפילו, נקווה שמנהיגינו לא יהיו תמימים ולא יסכימו לאיוולת הזו.

  • 55.

    הם מפחדים להוציא את הראש מהבונקר

    רסיס , 13/01/09 17:08

    כי יודעים שאי אפשר להתעסק עם צהל וברק

    • אז מה זה אומר? שצריך להשפיל אותם ? (ל''ת)

      חזקים זה גם אנושיים, 18/01/09 11:51

  • 54.

    לא להסכים לתנאים בלי גלעד שליט

    רותם אור , 13/01/09 16:41

    שר הביטחון עשית עבודה טובה וההוכחה בשטח צא מעזה עם גלעד שליט

  • 53.

    לסיים את העניין כמו בג'נין! מי שלא יכנע - ימות\\ישבה!

    Eחד, 13/01/09 16:37

    מבצע חומת מגן - היחיד שהביא בטחון. ללכת עד הסוף!

  • 52.

    ציר פלדלפי

    איציק, 13/01/09 16:36

    אני מאד מאמין בשכל הישר לא יתכן שהטורכיםיפקחו על ציר פלדלפי טורכיה היום מוסלמית קימונית על כן אסור לנו לסמוך עליהם צריך לקחת את גורלנו בידנו בלבד

  • 51.

    חמאס מזלזל באינטלגנציה שלנו=רק טורקים=חחחה אין גבול לטמטום=מה הם חושבי (ל''ת)

    נ.כהן רק בגלל סימני חולשה של המדינאים הכושלים שלנו, 13/01/09 16:33

  • 50.

    רק ישראל חייבת לשמור על המעברים, לא שום גורם אחר

    moshon1 , 13/01/09 16:14

    למה שגורם זר יתאמץ לשמור על המעברים ?. ועוד התורכים, שכבר הוכיחו בדיוק באיזה צד הם..
    רק אנחנו נשמור על המעברים , רק לנו יש אינטרס ולא ניתן את עתידנו ועתיד ילדינו בידי שום גורם זר..
    כל דבר אחר הינו בחינת התחלת תהליך העברת אמל"ח מחודשת, רק שהפעם הפגזים יעופו לטווח 60 ק"מ ויכסו גם את מרכז הארץ

  • 49.

    חמאס לא בעמדה להסכים או לדחות. את חמאס צריך לחסל עד הסוף. (ל''ת)

    Eחד, 13/01/09 16:08

    • ככה גם אמרנו על פתח והיום אנו רואים בהם פרטנר..זה הכל סמנטיקה (ל''ת)

      ופוליטיקה ושאלה של זמן, 18/01/09 11:54

  • 48.

    איך הפך אולמרט את האיסלם הקיצוני בטורקיה לבעל השפעה באזור? (ל''ת)

    אולמרט נמטומטם, 13/01/09 15:12

  • 47.

    אולי נפרוס כוחות חיזבאללה???? הניה...לזה אתה מסכים??תעשה טובה (ל''ת)

    herzi33 , 13/01/09 14:13

  • 46.

    חמס יסכים?????? מה עוד יש לכם עמדה????. (ל''ת)

    herzi33 , 13/01/09 13:26

  • 45.

    מי שמאמין לחמאס יאכל את הכובע מהר מאד

    ברווז במטבח, 13/01/09 13:09

    תוך שעה יקום פלג חדש שיקרא לעצמו מן הסתם בשם כמו ''חללי הבתולות'' ויודיע שההסכם לא מקובל עליו.

    אין אמונה בנבלות - וזה על סמך הרבה מאד ניסיון קודם

  • 44.

    אם התורכים יפקחו לא יהיו הברחות !

    ramiezra , 13/01/09 12:54

    לא יהיה צריך להבריח, יהיה אפשר להכניס חופשי.
    לא להיות טיפשים, התורכים חשפו את פרצופם האמיתי !
    האחריות על ציר פילדלפי ביידי ישראל , כל תקיפה ירי על חיילים , תגובה חריפה של חיל האוויר בתוך עזה !

  • 43.

    הלא התורכים מפגינים באירופה ותומכים בחמס. חוזרים לתקופת התורכים באי'

    אוי ואוי השתגעתם, 13/01/09 12:51

    אוי ואוי השתגעתם
    הלא התורכים מפגינים באירופה ותומכים בחמס. חוזרים לתקופת התורכים בארץ ישראל
    אתם רוצים לחזור לתקופת הקודמת למנדט של האנגלים נראה לי שמישהו השתגע בארץ ישראל

  • 42.

    עוד שבוע של מלחמה הם יסכימו לכול מה שנרצה סבלנות

    שי אלבז , 13/01/09 12:48

    סבלנות יש לנו זמן ויש לו הרבה כוח

  • 41.

    אחרי מה שראש הממשלה הטורקי אמר עלינו.....

    באמת אפשר לסמוך עליו....., 13/01/09 12:44

    הוא אמר שצריך לבטל את הציונים ושאללה ישלם לנו על מה שאנחנו עושים בעזה.
    אז בטח שחמאס יעדיף אותם ברפיח, לא כל כך קשה להבין...

  • 40.

    כוח מעורב מוסלמים ונוצרים

    אלי, 13/01/09 12:40

    כוח מעורב בבקשה מוסלמים ונוצרים אחרת לא עשינו כלום שם. אסור לנו לסמוך על המוסלמים בלבד אין מה לעשות האמת כואבת.

  • 39.

    אם הטורקים ישמרו כמו המצרים אז המלחמה הבאה תהייה בעוד חודש ולא שנה... (ל''ת)

    prague , 13/01/09 12:39

  • 38.

    קודם צריך להוציא את העכברים ממרתפי בית החולים "שיפא" בעזה ולתלות אותם

    prague , 13/01/09 12:37

    בכיכר העיר.

  • 37.

    טורקים רק בחלק הפלס' של הגבול. לא להתחייב לפתיחת מעברים (ל''ת)

    עד שחמאס יכיר בהסכמים, 13/01/09 12:22

  • 36.

    טורקים אני רוצה רק שיסדרו לי את החדר,לא יותר (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/01/09 12:19

  • 35.

    אין ברירה צריך לעשות שלום עם החמאס

    שמאלני, 13/01/09 12:13

    די להרג ולשפיכות הדמים!

    • צודק, מאחר ואין מנוס את אחותך הצעירה נא..א..נוס (ל''ת)

      צודק, אין מנוס, 13/01/09 12:53

      • איפה צמחת? איך יצאת כזה אלים? זה בסוף מופנה אלינו כשאין אויב מידי (ל''ת)

        אתה בטוח נער צעיר ולכן זה נסלח איכשהו, 18/01/09 11:57

    • ברירה

      לאה, 13/01/09 13:48

      תמיד יש ברירה
      לתת לתורכים לישמור על המעברים
      זו בדיחה כל כך גרועה הרעיון מדהים באיוולת שלו
      האם יש מישהו שמעלה על הדעת פיתרון מהסוג הזה ????
      לא !!!!! לזה אסור לתת יד !!!!!!!!!!!!!!!

  • 34.

    הטורקים הם מושחתים וניתן לשחד אותם כך שלא עשינו כלום (ל''ת)

    יואב, 13/01/09 12:11

  • 33.

    לכל יפי הנפש[השמולניים] השמדת החמאס רק תקדם את השלום בהמשך

    אילן מסיקה, 13/01/09 11:46

    בכל מלחמה ישראל עושה חצי עבודה מה אנחנו יהודים או ערבים שעושים חצי עבודה? נו באמת לסיים את העבודה עד הסוף הם כבר אחרי שנכסח להם את הצורה ירימו ידיים או יתחנו להפסקת אש בכל תנאי שלנו בלי מתווכים . מי צריך מתווכים לגמור אותם עד האחרון שלהם ורק אז אולי יהיה סיכוי בעתיד לשלום איתם היום ובמצב שאחמס ישאר בשלטון תשכחו משלום איתם לא היום ולא מחר

  • 32.

    הטורקים יותר גרועים מהחמאס (ל''ת)

    שמעון, 13/01/09 11:37

    • התורכים הם אוכלים ברוורס, וכאלה אני לא צריך כשומרים (ל''ת)

      נכון בהחלט, 13/01/09 12:11

  • 31.

    טורקיה + אירן

    מוטי, 13/01/09 11:36

    היום נתבשרנו שיו''ר הפרלמנט האירני מבקר בטורקיה,הביקור הוא בנוגע למלחמה בעזה.
    וזה מביא אותי לרעיון שטורקיה תשגיח על ציר פילדלפי ועל הגבול עם רפיח. הרעיון הוא גאוני אבל אפשר גם להרחיב אותו שהנטל לא יהיה על טורקיה בלבד. שישאו בנטל הזה גם אירן,ואולי גם סוריה,ואפשר לצרף את פקיסטן וצפון קוריאה,
    ועל כל החבורה הזו ישגיח צ'אבז,אותו אוהב ישראל מוונצואלה.
    בין לאדן יהיה ברזרבה,מה שנקרא ''בהחלפות''.
    מוטי מהמרכז

    • למוטי

      לאה, 13/01/09 13:50

      תגובה צינית............. מהסוג הטוב

  • 30.

    תורכיה זה לא רע....... תורכים לא רואים אף אחד ממטר.......... (ל''ת)

    מקובל עלי..., 13/01/09 11:19

  • 29.

    החמאס לא מבינים שהם לא בעמדה של לדרוש? (ל''ת)

    אייל, 13/01/09 11:16

  • 28.

    GET AL-SHIFA HOSPITAL

    European for Israel, 13/01/09 11:15

    Please DON'T stop

  • 27.

    ברור, הם מבקשים אחים להבחרת הנשק (ל''ת)

    כ, 13/01/09 11:10

  • 26.

    חה חה חיילי טורקיה ימנעו הברחות - בטח חה חה (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/01/09 10:59

  • 25.

    מה עם כוחות אירנים שם ?

    י ל ד , 13/01/09 10:37

    אני בטוח שהחמס יסכים להצבת כוחות
    אירנים וסורים.

    אני מקווה שהתבונה הישראלית עדין קיימת.

  • 24.

    לא לסמוך על הטורקים-שמעתם מה דעתו של ארדואן על ישראל!!! (ל''ת)

    בני, 13/01/09 10:37

  • 23.

    תשנו את הכותרת ל: ''חמאס יסכים שמוסלמים ששונאים אותנו יותר

    ממנו, ''ישמרו'' עליו''....אולי זה יעשה להם חשק, 13/01/09 10:31

    לכבוש את ישראל יחד - וכך נחור כולנו לימיו ''הזוהרים'' של השלטון העותמאני בישראל....

    אפשר גם להביא את הבריטים אח''כ (הם גם שונאים אותנו מסתבר)ולחיות את ההיסטוריה מחדש.

    מי יודע? אולי בסוף תהיה לנו מדינה שנוכל להרוס מחדש שוב, ושוב...

  • 22.

    אוייב שמוגף לא מכתיב תנאים ואסור לקבל שום התנייה ממנו

    חי-שדרות, 13/01/09 10:24

    אחרת תכינו הכוחות לסיבוב הבא

  • 21.

    as if we even ask them

    tooz, 13/01/09 10:15

    enough with this attention whoring, nobody is asking hamas what to do, let there be neutral ande fair force, NOT MUSLEM!! they are all for the palastenian WET DREAM of an arab israel.
    i hope there will be NONE LEFT ath the end of this campain

  • 20.

    דבריו הפרו ישראלים של ראש ממשלת תורכיה,ופיצוץ משחק הכדור-סל

    מ, 13/01/09 10:13

    מבהירים חד משמעית,שתורכיה הוציאה עצמה מרשימת המתווכים הפוטנציאלים במז''הת,
    אני ורבים כמותי גם ביטלנו נופשונים בתורכיה.

  • 19.

    כמה בקשיש צריך בשביל להעביר גראד?? (ל''ת)

    גדי, 13/01/09 10:10

  • 18.

    החמאס יסכים.....אנחנו לא מסכימים-אנחנו נגן על עצמינו,בלי טובות. (ל''ת)

    מ.מיאמו, 13/01/09 10:08

  • 17.

    טורקיה בעד הטרור?????.....טוב נו...כולם מוסלמים שם....זה עוד יגיע אליכ (ל''ת)

    herzi33 , 13/01/09 10:06

  • 16.

    תשימו לב לבאנר, גלעד שליט עוד לא חזר הביתה !!!!!!!!

    קצה, 13/01/09 10:03

    לא לעצור עד שנשלוף את העכברים מהבונקר שתחת בית חולים שיפה.

  • 15.

    הטורקים הם מושחתים וניתן לשחד אותם כך שלא עשינו כלום (ל''ת)

    יואב, 13/01/09 10:02

  • 14.

    נו באמת... דווקא התורכים? (ל''ת)

    MIB, 13/01/09 10:00

  • 13.

    תומכי טרור יגנו על ישראל מפני מחבלים...

    אלי, 13/01/09 09:59

    העכבר הסורי מכתיב למדינת ישראל תנאים !

  • 12.

    מעניין למה טורקים ? היחסים שלנו עם טורקיה רגישים אסור שהם יהיו כאן (ל''ת)

    הטורקים תמכו בחמאס - באופן מפתיע, 13/01/09 09:57

  • 11.

    יופי: ''חמאס יסכים לכוחות מוסלמים ששונאים אותנו יותר ממנו'' (ל''ת)

    תגידו, השתגעתם? שלא תסכימו לזה!, 13/01/09 09:56

  • 10.

    טורקיה של ארדוואן, היא מוסלמית קיצונית!

    הטורקים הם איסלם קיצוני, 13/01/09 09:54

    טורקיה זו לא יכולה לתפקד שמתווך בינינו לבין הסורים, ובוודאי שלא כמפקחת על מעברי הגבול, ולא על הגבול ומניעת העברת אמל''ח לחאמס, אי אפש רלסמוך עליהם, אין בהם אמון,!

  • 9.

    הטורקים יעזרו להם בהברחות, ולא ישתפו פעולה עם ישראל, לא מתאים בכלל (ל''ת)

    סטודנט, 13/01/09 09:53

    • You are absolutely right

      Franschman, 17/01/09 07:17

      I do hope that this is a joke and Israel would not allowed. Were are they coming from to tell you who will guard the border. Bunch of coward.

  • 8.

    ברור שירצו את התורכים... הפרו-פלסתינים (ל''ת)

    @, 13/01/09 09:42

  • 7.

    אי אפשר לסמוך על תורכיה חייבים לשלוט בפילדלפי

    שי, 13/01/09 09:41

    אי אפשר לסמוך על תורכיה השלטון בתורכיה הוא שלטון איסלמי והטבטאויות רגיפ ארדואן במלחמה האחרונה חשפו את פרצופו כאחד מתומכי האיסלם הקיצוני אי אפשר לתת למדינה כזאת השפעה גדולה מידי באזורינו ובטח אי אפשר לסמוך עליהם שהם יעשו בשבילינו את ההעבודה במניעת הברחות הנשק של החמאס
    הפתרון היחיד הוא לשוב ולשלוט בציר פילדלפי ולמנוע בעצמינו את ההתחמשות המטורפת הזאת זה אומנם לא פשוט אבל אין לנו שום ברירה אחרת

  • 6.

    ממש לא כדאי להחזיר את צאצאי השלטון העותומאני לארץ ישראל במיוחד כאשר

    היסטוריון, 13/01/09 09:19

    היום הם בנוסף עלולים להימצא כפנאטים אסלאמיים.
    אין לסמוך על תורכיה כפויית הטובה שאינה זוכרת את הסיוע הישראלי בחילוץ והצלה בעת רעידות האדמה וגם הסיוע הנדיב בשיקום המקומות שנפגעו באותן רעידות האדמה.
    תגובה ציונית הולמת היתה הכרזה על הכרה בשואה הארמנית.
    אין לחשוב אפילו על הכנסת כוחות איסלאמיים לרצועת עזה. אף על פי שתמיד נהוג לחשוב שצבא תורכיה הינו גורם חילוני במדינה ששומר על חילוניות המדינה ואף הוכח כך באמת בעבר, אלא שזה באמת היה בעבר, אבל כיום אי אפשר להמר על החיילים הספציפיים שיגיעו לכאן אם הם פנאטים מוסלמיים או לא. וההימור הזה עלול לעלות לנו בהמשך הברחת רקטות שיגיעו לגוש דן וירושלים.

  • 5.

    לעשות חרם כלכלי על תורכיה (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/01/09 09:17

  • 4.

    טורקיה.

    רוני., 13/01/09 09:06

    ציר הרשע ימח שמם.

  • 3.

    הלוואי. הצבא התורכי הוא חילוני ולא איסלאמי. ידוע בקשיחותו ומקצועיותו (ל''ת)

    הכי טוב, 13/01/09 09:02

  • 2.

    ניצחון לתזה של ברק (לא להעמיק ולא לסגת-להמשיך בלחץ) (ל''ת)

    ארד מהצפון, 13/01/09 08:56

  • 1.

    להחרים את תורכיה.נחשפו כתומכי טרור נגד ישראל. (ל''ת)

    הטוחן , 13/01/09 08:49