• 76.

    אתה צריך להתבייש !

    אור, 15/01/09 19:28

    יודע מה אני מתחרט , בוא ניתן את המדינה לערבים , בכל זאת הם היו פה לפנינו
    (ובוא נשכח , שמעולם מבריאת העולם ועד ימינו
    מעולם , לא הייתה כאן מדינה פלסטינית

    מ ע ו ל ם )

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    המישטר החדש שבוא יבוא ולא תהיה בו מלחמה:

    yeshua4everyone , 14/01/09 15:42

    וּבַיִת יִבְנֶה־לְּךָ יְהוָה׃...וַהֲקִימוֹתִי אֶת־זַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ, אֲשֶׁר יִהְיֶה מִבָּנֶיךָ; וַהֲכִינוֹתִי אֶת־מַלְכוּתוֹ׃ הוּא יִבְנֶה־לִּי בָּיִת; וְכֹנַנְתִּי אֶת־כִּסְאוֹ עַד־עוֹלָם׃ אֲנִי אֶהְיֶה־לּוֹ לְאָב, וְהוּא יִהְיֶה־לִּי לְבֵן; וְחַסְדִּי לֹא־אָסִיר מֵעִמּוֹ, כַּאֲשֶׁר הֲסִירוֹתִי, מֵאֲשֶׁר הָיָה לְפָנֶיךָ׃ וְהַעֲמַדְתִּיהוּ בְּבֵיתִי וּבְמַלְכוּתִי עַד־הָעוֹלָם; וְכִסְאוֹ יִהְיֶה נָכוֹן עַד־עוֹלָם׃" [דברי הימים א' יז':10-14].

    בעת קץ "יְשֹׁטְטוּ רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדָּעַת"(מטוסים, אינטרנט),
    "וְרַבִּים מִיְּשֵׁנֵי אַדְמַת־עָפָר יָקִיצוּ; אֵלֶּה לְחַיֵּי עוֹלָם, וְאֵלֶּה לַחֲרָפוֹת לְדִרְאוֹן עוֹלָם" [דניאל יב':4,2].

    הגב לתגובה זו

    • שלטון

      yeshua4everyone , 14/01/09 15:45

      רוֹאֶה הָיִיתִי בְּחֶזְיוֹנוֹת הַלַּיְלָה, וְהִנֵּה עִם עַנְנֵי הַשָּׁמַיִם כְּבֶן אָדָם בָּא הָיָה, וְעַד עַתִּיק הַיָּמִים הִגִּיעַ, וּלְפָנָיו הִקְרִיבוּהוּ. וְלוֹ נִתַּן שִׁלְטוֹן וִיקָר וּמַלְכוּת, וְכָל הָעַמִּים הָאֻמּוֹת וְהַלְּשׁוֹנוֹת אוֹתוֹ יַעֲבֹדוּ, שִׁלְטוֹנוֹ שִׁלְטוֹן עוֹלָם אֲשֶׁר לֹא יַעֲבֹר, וּמַלְכוּתוֹ – אֲשֶׁר לֹא תִּשָּׁחֵת. [דניאל ז':13-14, תרגום מארמית].

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכתבן הזה היה מקטר גם אילו פסלו את המפלגה הנאצית בגרמניה 1933 (ל''ת)

    נ.צ'מברליין., 14/01/09 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הם נגד המדינה ובעד החמאס!!! (ל''ת)

    דודי29 , 14/01/09 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    smolanim azouim

    yeoudy mitsarfat, 13/01/09 22:04

    lama metsanzerim oti ahare ze medabrim al zhouyote amioute

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    Please

    Amir, 13/01/09 22:01

    I visited the Haifa University recently and realized once more Arabs in Israel are the luckiest Arabs in the region.

    There are more Kafiyas and ninja outfits running the halls there than in most Arab villages in Israel. Even some of the guards and security people are Arab.

    If ever they decide to be Israeli they will be treated as such.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    zhouyote mioute keshe ba laem

    yeoudy mitsarfat, 13/01/09 22:00

    mane hou od kapo ehad chel asmol ayiti matsia lo laavor lagour beaza nire shama im em mehamdim ete zhuyote amiout chelo

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תועמלן החמאס רפי מן רואה פגיעה בדמוקרטיה רק כשרוצים לחתוך את הצואר שלי

    יהודי עם צואר שלם, 13/01/09 19:43

    כשפסלו את כהנא שרצה לחתוך את צואר האויב הוא לא התעורר לתעוק ''דמוקרטיה, דמוקרטיה''. מוסר כפול טיפוסי של השמאל בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    למה שתקת עשפסלו את כהנה? מרגל,,,,,,,, (ל''ת)

    כהנה, 13/01/09 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנחנו כיהודים המיעוט לא הם=אתה הולך להגן עליהם=הם אויבנו=מתי תבין=נו (ל''ת)

    נ.כהן יפה נפש כמוך=הם לא זקוקים להגנה שלך=יש מספיק, 13/01/09 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    השמאל וערביי ישראל רומסים את בטחון המדינה ,בשם הדמוקראטיה

    אחד העם, 13/01/09 18:09

    ומאחר ואין לעם היהודי מדינה ספייר ,עליו לשמור עליה . לעומת זאת עוכרי ישראל תמיד היו בעודף ,לעם ישראל ותמיד הזדנבו בו , ההיסטוריה לא תחייך אלינו פעם נוספת ,אם נאבד את מדינת ישראל , לכן ביטחון חשוב מדמוקראטיה , המוסלמים בכל העולם מנצלים את הדמוקראטיה של המדינות המארחות ,ומביאים לחורבנן , בדיוק כמו שהוירוס מנצל את התא הבריא שאירח אותו ומביא להרס התא . ואת זה השמאל ההזוי אינו קולט .והרבה אזרחים במדינה הזאת מתחילים להבין ,שמדינת ישראל ,אינה דבר בטוח ,ואם לא נשמור עליה פשוט נאבד אותה , ולכן מתחילה כאן התעוררות ,וזו שגרמה לסילוקן של מפלגות ערביות שחותרות תחת קיומה של מדינת ישראל ,מהכנסת . מדינת ישראל יותר חשובה מ רפי מן , מגדעון לוי , מאורי אבנרי ,מגדעון ספירו , מא,ב יהושוע ומשאר מריעין בישין

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שקר וכזב

    יוני, 13/01/09 18:04

    אף אחד לא מבקשים מערבים להתגייס לצה''ל. אף אחד לא מצפה שהם ירקדו ברחובות בצהלה על מעשי ישראל. אף אחד גם לא מצפה שהם יתמכו במבצע. אבל כן מצופה מהם המינימום.

    לא אומרים להם להצביע ליברמן - אומרים להם להצביע למישהו שלא תומך בארגון טרור. לא אומרים להם לא לדאוג לקרובי משפחתם, אומרים להם להכיר בכך שחמאס הוא האחראי לסבל מאחר והוא יורה על ישראל (והורג בין השאר לא מעט ערבים ישראלים). אף אחד לא מתעצבן על זה שערביי ישראל מזדהים עם הקורבנות בעזה. כל תושב שדרות שנופלים עליו טילים יכול להזדהות איתם. מ תרעמים ובצדק על כך שהם תומכים בגלוי בחמאס - ארגון שמצהיר כי הוא רוצה בהשמדת ישראל. מה כבר ביקשנו??

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האם באמת הערבים לא מסוגלים להזדהות עם אף מפלגה ישראלית שלא חותרת

    קרן גרמניה, 13/01/09 17:55

    בגדול אתה צודק שזה לא ראוי לפסול מגזר שלם. אבל, ויש אבל גדול.
    האם באמת הערבים לא מסוגלים להזדהות עם אף מפלגה ישראלית שלא חותרת נגד המדינה והדת? מה עם מר''צ? גם זה לא?
    האם באמת האפשרות היחידה היא לבחור במפלגה שחותרת תחת אופיה היהודי והדמוקרטי של ישראל ותומכת בגלוי במילים ובמעשים בכל מי שקורא להשמידנו? ובנוסף בכל מלחמה יוצאת מתלהמת ומסיתה מגזר שלם כנגד המדינה?
    האם באמת זה זו המפלגה היחידה שמדברת לליבם של אזרחי מדינת ישראל הערבים? באמת אין שום מפלגה שמאלנית אחרת עבורם? האם לא יכולה לקום תחת מפלגות אלו שום מפלגה ערבית שלא חותרת תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית?
    אם כך, יש לבחון האם ערביי ישראל, גם אם הם 20% מהאוכלוסיה, אינם מהווים סכנה אקוטית וקיומית לשאר 80% מהאוכלוסיה. ועוד יש לזכור שדמוקרטיה היא לא אנרכיה ולא כרטיס להשתוללות והפיכת חופש הביטוי לחופש הביזוי. יש לפסול את בל''ד בדיוק כמו שפסלו את כהנא ומפלגתו ולגונן בכך על הדמוקרטיה.
    חוק אחד שווה לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אופס. דרכו לך על יבלת ?

    רופאה , 13/01/09 17:13

    כשמפלגה חורתת על דיגלה שלא תהיה פה מדינת יהודים - אני חורתת על דגלי את הכוונה להוציא אותה מחוץ לחוק.
    לא יתכן שמדינה תיתן ל"דמוקרטיה" להחריב את שלטונה הלגיטימי, ושואה אחת הספיקה לנו.
    אז אם אנחנו לא נראה כמו יפי נפש באופן שמספק אותך, וזה מעיק עליך - סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם לרוב היהודי מגיעים זכויות אדם

    ניר, 13/01/09 17:08

    מי שנכשל לדעתי במבחן האזרחות הוא הכותב. אם כל מה שהמפלגות הללו היו עושות זה ''לא מחבקים את חיילי צה''ל, הם לא שותפים לתחושת היחד, הם מפגינים'', אני לא חושב שהן היו נפסלות. עובדה שאף אחד לא יוצא נגד העובדה שבכל המפלגות המרכזיות ישנם בני מיעוטים. גם הדוגמא של המפלגה הקומוניסטית אינה ממין העניין. בישראל אין שום בעיה למפלגות ולאנשים שונים להביע את משנתם הכלכלית-חברתית מהקפיטליזם של נתניהו לסוציאל-דמוקרטיה של מפלגת העבודה.
    כל הטיוח מסביב מסתיר את הזכות הבסיסית אותה מערערים המפלגות הערביות שנפסלו:

    הזכות של העם היהודי לקיום חופשי ולבית לאומי במדינת ישראל.

    זכות זו לפי דעתי חשובה יותר מאיזשהו הליך דמוקרטי של החלטת הרוב. הרי אם זה תלוי במפלגות שנפסלו קיימת ''זכות בחירה'' לכל הפליטים, שיחליטו ''בהחלטת הרוב'' שליהודים אין זכות קיום כאן.
    אז אם הקיום של העם היהודי בישראל סותר כמה מעקרונותיה הנעלים של הדמוקרטיה, אני מעדיף את הקיום שלי. אם הכותב רואה בכך שיקול של ''נוחות'' שיבושם לו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה רוע וטיפשות מחלחלים מהכנסת אל העם, שמתחנך על ברכי ערוץ 2 (ל''ת)

    נסים, 13/01/09 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אל תדאג האייטולות של בג''צ יכשירו את הזרוע המדינית של חמאס וחיזבאללה

    עורך דין, 13/01/09 16:33

    יותר מכל שנואים הצבועים שפסלו את כהנא שרק דאג לאחיו היהודים(גם אם רני לא מסכים עם דרכו) ועכשיו יעשו הכל להגן על הזרוע המדינית של חמאס וחיזבאללה שרוצים בחיסול המדינה היהודית היחידה בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    די לגזענות, די לזכויות היתר לערבים

    ש, 13/01/09 16:22

    הרי יהודי היה נפסל על אחוז מזה, סוף סוף הדמוקרטיה הישראלית מפסיקה להתרפס בפני זוהמה בוגדנית.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מיעוט שאינו מכיר בזכויות הרוב פסול מלבחור ולהבחר - זו משמעות הדמוקרטיה (ל''ת)

    Surfers Logic, 13/01/09 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לרפי מן

    חיים מלבורן, 13/01/09 16:01

    אני שומע אותך בכל יום רביעי ברדיו המקומי,
    ואיכזבת אותי בגלל המאמר הזה. הפגנות הן דבר
    מוסכם ומקובל במישטרים דמוקרטים.אבל יש גבול גם לטימטום. הזכות להפגין היא זכות לא
    בלתי מוגבלת.אולם כשערבים עוברים על החוק על
    ידי זריקת אבנים וסיכון חיי אדם,והמשטרה
    מתערבת,הם מיד מקימים זעקות על אפליה.
    הגיע הזמן שתקרא לסכין ,סכין.ושחלקם מהווים גיס חמישי.פוליטיקלי קורקט מובן אינו אצלם כחלק מהיחס לחלש, אלא כחולשה ,והתפרקות של החזק. הערבים בארץ הרוויחו את החשד נגדם,ביושר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פסילת רשימות - זו דמוקרטיה

    ראובן - חולון , 13/01/09 15:47

    איני מסכים עם הכותב מאמר זה.
    לדמוקרטיה מותר להתגונן בפני אויביה
    ובפני החותרים נגדה.
    נכון שלערביי ישראל יש זכויות, וביניהן הקמת מפלגות לבחור ולהבחר. אך מאידך יש גם חובות. ואחת מהן היא נאמנות למדינת ישראל.
    מפלגות אלה מצהירות בריש גלי שאינן מכירות במדינת היהודים. הם דוגלים במדינה של כל תושביה. לא יתכן שחברי כנסת ילחצו ידיים עם האוייבים הגרועים ביותר שלנו - ולמחרת ישבו בכנסת ישראל ויטיפו לנו.
    מפלגות הערביות נבחרו על ידי תושבים הערבים של ישראל על מנת ליצג אותם בכנסת ולחוקק חוקים החשובים להם.
    אך מה עשו עד היום חברי כנסת אלה ?
    הטיםו למען פלסטינאים ולא למען בוחריהם
    מצב ערביי ישראל כפי שהוא היום, באשמת חברי כנסת אלה. 10 חברי כנסת, הם כח רציני, אך מה הם עשו איתו ? כלום !!! רק מסיתים ומארגנים הפגנות אלימות נגד היהודים והמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הכותב לא מבין שהמפלגות הערביות חותרות תחת הדמוקרטיה

    חסל צביעות, 13/01/09 15:38

    ומשתשמשות בה לצורך החלשת המדינה.

    גם היטלר ניבחר באופן דמוקרטי,
    דמוקרטיה אינה ערך עליון.

    הגוד האנושי הביולוגי הוא דמוקרטי ? האם הגוף האנושי יתן לגורמים זרים עוינים להיכנס לגוף בשם הדמוקרטיה ??
    התשובה לא. שהרי ברור שהגוך מטרתו לשמור על עצמו ועל בריאותו והמשך קיומו.
    מכאן אמור דמוקרטיה אינה יכולה אף פעם להיות ערך עליון כאשר מדובר בחלקים שחותרים לחיסול המדינה.

    וביננו אפה ראיתה מדינה ערבית דמוקרטית ? אין דבר כזה, דמוקרטיה פה לערבים היא רק אמצעי זמני לחיסות המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הרס הביטחון בשם הדמוקרטיה: אני מסכים אתך

    צדק או תועלת?, 13/01/09 15:35

    אמנם אלה אויבי ישראל - אבל תנו להם לדבר. אם ינבחו באופן חופשי - אולי לא ינשכו. אבל מי שמסכן אותנו על ידי סיוע לאויב - יש להעניש במלוא החומרה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא יכול לקרוא יותר את התגובות פה, פשוט אוסף של אנשים מלאי טמטום ורוע (ל''ת)

    צביקה, 13/01/09 15:14

    הגב לתגובה זו

    • גם את המציאות אינך יכול לראות

      יאיר ל, 13/01/09 17:49

      וכמה שתעצום את עיניך המציאות לא תשתנה, החאמאס ישאר ארגון מרצחים מתועב.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש להם תמיכה בעולם, את השמאל הקיצוני, את הבג''צ, ואת יפי הנפש המעודדים

    הם מעטים רק 22% מגיע להם גם זכויות וגם את המדינה, 13/01/09 15:09

    כל התומכים מציעים להם לקבל בחינם את מדינת היהודים.

    הם פשוט לא אשמים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא מדובר בבני מיעוטים תמימים

    תומר, 13/01/09 15:03

    לא מדובר במיעוט כמו המיעוט היהודי בצרפת, אלא במפלגות שתומכות באופן קבוע בכל העמדות של אויבי ישראל השואפים להשמידה ואפילו תוקפים את אבו מאזן ומדינות ערב המתונות יחסית משום שהם לא מספיק אנטי ישראל בעיניהם.
    התמיכה במדינת כל אזרחיה זו לא איזו ססמה תמימה אלא רצון להקים מדינה ערבית גם בתוך תחומי הקו הירוק. אין קיום למדינת ישראל כמדינה יהודית אם יבוטל חוק השבות ואם תתאפשר הגירה ערבית חופשית לתוך הקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    היתי מאמין לך הם היתה כותב שהוצאיו את כהנא אניבטוח שלו רשמתה מאמר (ל''ת)

    יגאל התותך, 13/01/09 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מבקש תשובת אמת - דמוקרטיה בכל מחיר? גם אם מוביל לאובדן?

    ראובן גרפיט, 13/01/09 14:44

    אירופה מתחבטת קשות בנוגע לאיסלם המשתלט עליה. בכל מדינות ערב אין אפשרות להקים כנסיה או בתי ספר נוצרים או הינדים ואסור הטפה כנגד האיסלם.באירופה אסור לאסור הקמת מרכזי דת מוסלמים. בהולנד כל הולנדית שביעית מוסלמית (הרבה התאסלמויות). האם חברה דמוקרטית רשאית להגן על עצמה מפני אובדן תרבותי על ידי קהיליה אנטי דמוקרטית מוסלמית? מה תגובתך!

    הגב לתגובה זו

    • בסרביה המוסלמים לא מסכימים לתת לנוצרים בפטיסטים חלקות קבורה בכלל

      קרן גרמניה, 13/01/09 18:03

      התפרסמה כתבה על האיסלאם והנוצרים בסרביה באקונומיסט.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אנחנו לו צריכים גיס חמישי בכנסת הם מנצלים את הדמוקרטיה

    יגאל התותך, 13/01/09 14:39

    לעם ישראל יש הרבה איובים מבפנים שמנצלים את הדמוקרטיה שלה יכדי לחתור תחתה אני בטוח שאתה לו רשמתה מאמר שהוציאו את כהנא מחוק שכמןבן לו פגע בביטחון המדינה והדעות שלי רחוקות מכהנא לכן את המאמרים שלכם שהם תמיד חד צדדי אפחד לו לוקח ברצינות תענה על שאלה כול החברי הכנסת שרובם גיס חמישי ומתעביים את ישראל ורוצים רק לחלוב א הכסף שלה ולחיות ממנעמי השלטון כמה זמן היו שורדים בפרלמנט הסורי הוא בפרלנט האירני הוא בפרלמנט של סאדם חוסין שלושה אפשריות אחד מעלימים אותם שתיים תולים אותם בכיכר העיר שלוש מאסר עולם בעבודת פרך כמובן שזה לו יקרה אבל בזמנים כאלה אני רוצה להתנהג כמו במשטרים רודנים במדינות ערב ולו רוצה להיות דמוקרטיה הבנתה את זה עוד כותב מהשמואל הסהרורי

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    את כהנא פסלו על התבטאויות עדינות בהרבה. איזו צביעות!! (ל''ת)

    ערביי ישראל- גיס חמישי בתוכנו, 13/01/09 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    היחס המועדף לערבים

    אהרון, 13/01/09 14:21

    היחס של מדינת ישראל לערבים אכן שונה מזה ליהודים.
    יהודי עושה צבא, ערבי לא.
    יהודי משלם מיסים, ערבי לא.
    יהודי מבקש היתרי בנייה, ערבי לא.
    יהודי צריך להיות מוצלח כדי להתקבל ללימודים, לערבי יש שיריון.

    ואחרי כל זה יש להם עוד אומץ לדבר בזכותם של המחבלים של החמאס????
    הפסילה שלהם זהוי התשובה הכי טובה שאפשר לענות לאותם חכי''ם ששיחררו כל מחסום מלשונם.

    צריך להוציא אותם מחוץ לחוק!

    הגב לתגובה זו

    • exact (ל''ת)

      exact, 13/01/09 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אנשים כמוך מסוכנים לאופי היהודי הציוני והדמוקרטי של המדינה. ישראל היא

    אתם אמיתים?, 13/01/09 14:16

    אי של שפיות במזרחת התיכון המלא ערבים.
    מדינה דמוקרטית יחידה ששרדה נגד כל הסיכויים בזכות האמונה בצדקת הדרך, ואז השמאל התחיל להקצין.

    להקצין ולהקצין עד שהאסלם החשוך נראה לכם בעל ברית מעולה.
    בדיוק כמו היטלר שאמר שהדת המוחמדנית טובה לגרמנים יותר מהנצרות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא נעים אבל ההתנסחות של מן בעברית כבדה ומסורבלת, התוכן מעולה (ל''ת)

    שיר, 13/01/09 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עיוורון ואטימות לצרכים הבסיסיים של העם זה מה שמאפיין אותך ואת חבריך (ל''ת)

    ''עורך'', 13/01/09 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כשמאלני אני מאוכזב, מאמר ברמה מאוד נמוכה שלא מתאים לשמאל, וחבל (ל''ת)

    שפרה, 13/01/09 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רפי מן, חצי אמת גרועה משקר!

    יצחק, 13/01/09 13:17

    אילו היה מדובר רק בהפגנת הזדהות עם המסכנים בעזה - ניחא! אבל מדובר בשלילת עצם קיומה של המדינה, ולכן אין לזה שום קשר לדמוקרטיה, גם לא לזכויות המיעוט, אלא לזכותו של העםלהגן על עצמו. כל מי ששפוי יתנגד לפגוע באזרח רק בגלל דתו או לאומיותו, אבל אין בשום אופן להסכים להסתה ולעזרה לאויבי המדינה (דוגמת עזמי בשארה).

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אילו הם לא היו תומכים באופן עקבי באוייבי ישראל היה הגיון במאמר. (ל''ת)

    נ.מ., 13/01/09 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה חולני להציע שהדמוקרטיה הישראלית תסבול אזרח שקורא לחיסול ישראל. (ל''ת)

    דוד מלכי, 13/01/09 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לא קשור לעזמי בשארה

    מתי תבינו?, 13/01/09 12:53

    זה קשור לזה שהח''כ הערבי זאחאלקה הודה אתמול בפני הועדה שהוא בקשר יום יומי עם בשארה ושהמפלגה ממשיכה את דרכו.
    דמוקרטיה צריכה לדעת להגן על עצמה מפני אלה שרוצים לפגוע בה, זה כולל את מפלגת כהנה חי וזה כולל מפלגת ערבים שמודים שהם בקשר יום יומי עם בוגד שברח מהארץ, לא רק קשר יום יומי אפילו המשכת דרכו...

    מדינת ישראל נוסדה כמדינה יהודית דמוקרטית חילונית וכל מי ששולל את המשך דרכה בכיוון זה (כמו כ''ח) או נפגש עם אויבים כמו אסד או מקיים קשר יום יומי עם בוגדים לא ראוי לשבת בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    learn from what Nazi parties

    ephi, 13/01/09 12:45

    in Czechoslovakia Austria and Poland made to their democracy. stupid reporte

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ציפורן קטנה של ילד משדרות שווה את כל חיי רפי מן וחיי אחיו מעזה !!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 13/01/09 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היום הבנתי מאין צצים האנטישמים הישראלים במדור דעות של רפי מן (ל''ת)

    הוא דג אותם אחד אחד, 13/01/09 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רק רציתי להעיר

    אבי, 13/01/09 12:37

    החוק שעל פיו ניתן לפסול מפלגות מי יזם אותו? ונגד מי? עכשיו שחזר אליכם כבומרנג אתם בוכים בדמעות תנין. אבל אל דאגה חבריכם האנטי דמוקרטים מבג''ץ ''יתקנו'' את ה''עוול''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רפי מן - מה עם זכויות הרוב? (ל''ת)

    רועי, 13/01/09 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מר מן, העברית של כל כך עלובה שמי יכול להבין מה אתה רוצה מהחיים שלנו (ל''ת)

    ערן ליבני, אלקנה, 13/01/09 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היה צפוי שרפי מן הסמולן הקיצוני תומך בבל''ד שמטיפה לחיסול המדינה היהודי (ל''ת)

    זאב, 13/01/09 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זכותי לשלול את זכות המיעוט להטיף למאבק מזוין נגד המדינה. (ל''ת)

    רון הכחול, 13/01/09 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בל''ד שוללת קיומה של ישראל כיהודית ודמוקרטית! בשארה הוא בוגד! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/01/09 11:47

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא בוגד, הוא אויב (ל''ת)

      קניגסברג , 13/01/09 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    זכויות לערבייי ישראל רק אחריסוף הסכסוך. מי שלא מבין

    די לטמטום!, 13/01/09 11:26

    את זה מכין לנו בעוית של אוסלו מקולל נוסף

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתמול - עוד יום של בושה לדמוקרטיה (ל''ת)

    וונית, 13/01/09 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הם לא מיעוט, הם אוייבים/גייס חמישי.. עכשיו או לעולם לא... (ל''ת)

    אני יצביע לליברמן! חילוני 31 צפון, 13/01/09 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מר מן

    יהידע, 13/01/09 10:57

    ללא ספק שמקרה ''כך'' הוא שונה לחלוטין. הלא כך?

    הגב לתגובה זו

    • כן הוא שונה

      לבנת, 13/01/09 14:48

      כך אכן שמה לה למצע מרכזי להביא לאלימות ולפגוע בזכויות על רקע גזעני. מצעה דומה לזה של המפלגות הנאציונל-סוציאליסטיות

      יש הבדל. ויש צביעות בניסיון להשוות בין השתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה לסלף עובדות? כבר לפני המלחמה היחסים הוקצנו מאוד.

    panacea , 13/01/09 10:54

    פוגרום בעכו ביום הכיפורים,דרישות הערבים לאוטונומיה מנהלית,תמיכה בפיגועים ועוד.
    העם התחיל לראות בערבים גייס חמישי -ולא מעכשיו.
    נקודה נוספת: מעניין שאתה ושכמותך מזדעקים לטובת זכויות המיעוטים רק מצד אחד.
    מה לגבי זכויות מיעוטים נוספים שנדרסות? (עקירת יהודים מגוש-קטיף.פגיעה ממושכת בזכויות המתנחלים ועוד).

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבנת את זה??? (ל''ת)

    זכויות לערבים אבל לא למחבלים!!!!, 13/01/09 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדוע, אם כן, פסלו את מפלגת כך?

    פנדה, 13/01/09 10:21

    ומדוע מבקשים לפםול את פייגלין, שמעולם לא התבטא נגד המדינה ולא חתר תחת יסודותיה? האם זה היה דמוקרטי? מדוע קולך לא נשמע? כרגיל, צביעות ואנטיציונות בכסות של דמוקרטיה, וזו הסכנה האמיתית לדמוקרטיה, שהרי גם היטלר (להבדיל אלף הבדלות) הגיע לשלטון בכלים דמוקרטיים.

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא היה יהודי

      יניב, 13/01/09 12:18

      אם הוא היה ערבי, בג''ץ היה מגן עליו.
      אבל בגלל שהוא יהודי, אף אחד בבתי המשפט לא הגן עליו, ועד היום מפלגת כך מחוץ לחוק.
      כאילו שהיא יותר גזענית מבל''ד....

      הגב לתגובה זו

      • בפרוש לא נכון

        אביחי, 13/01/09 14:03

        אתה עושה לעצמך ולטיעון נגד ח''כ הערבים שירות גרוע מאד.
        כהנאה היה גזען. נקודה.
        הוא לא הסתפק בלהיות גזען, הוא גם פעל נגד הדמוקרטיה.
        והוא לא עצר שם, הוא גם הסית נגד הציבור החילוני.
        לא מאמין לי?
        תרשום כהנא ביו טיוב ותראה תשדירי שרות שלו.
        הבן אדם היה פסיכופת מסוכן.
        ההבדל בינו לבין המפלגות הערביות הוא אחד, הם הרבה יותר מתוכמים ממנו.
        הוא היה גזען בסגנון הישן, זה שלא מסתיר את הזנאה שלו.
        הם בד''כ נזהרים מאד בלשונם ומעשיהם ולכן קשה מאד מבחינה חוקית לתפוס אותם.
        זה לא אומר שהם לא נבלות.
        הם כן.
        הם נבלות יותר מסוכנים בגלל התחכום שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אזהרה חמורה הקאפו עדיין בקרבנו (ל''ת)

    חתולה בהלם , 13/01/09 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עיוות העובדות

    רמי, 13/01/09 10:06

    על מה אתה מקשקש. מה הקשר בכלל לזכויות מיעוט. מדובר בפשטות בפסילה של חכים הנמצאים כאן כמרגלי אויב. במקרה של בל''ד, זה אפילו לא הוכחש.
    הציבור מבחין בין אמת לשקר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אתה מקבל ציון נכשל.

    גלעד, 13/01/09 10:04

    באהבת המולדת, שהרי כל מה שעשו האוייב הנ''ל בהשראתו של עזמי בשארה וכולל אותו, זה מה יש לך לומר, רק מוכיח לאיזה תהום הביא וממשיך להביא אותנו מיעוט השמאל במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צדקנות היא לא צדק והפקרות היא לא זכות דמוקרטית. לסלק את בלד ורעם תעל (ל''ת)

    בגץ מנותק מהעם. שהזקנים יעברו לשוויץ, 13/01/09 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם כהנא היה מיעוט, גם כהנא נפסל

    יאיר ל, 13/01/09 09:59

    כאשר מיעוט מסכן את קיום הרוב, ומתנגד לו, הוא נפסל.
    כהנא לא סיכן את קיום הרוב ואפילו לא התנגד לו אך למרות זאת נפסל, המפלגות הערביות מסכנות את המשך קיומה של המדינה היהודית ובצדק נפסלו.
    אם ברצונך לשמור על הדמוקרטיה עליך ועל חבריך לעזוב את ''שרותי התעמולה'' ולאפשר הקמת תקשורת שמדווחת ואינה מנסה לייצר מציאות מעוותת ו''אתרוגים''.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ואהבת את הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים

    רענן, 13/01/09 09:53

    ציווי זה, בהטיות שונות מופיע עשרות פעמים במקרא ולא בכדי. אנחנו עם העבדים שיצא לחופשי, אך זכרוננו קצר הוא. תודה לך אדון מן, שאתה מרענן את זכרוננו, ומזכיר לנו את אחד מעקרונות הבסיס במסורת היהודית.

    אולי אם היינו מלכתחילה רגישים יותר כלפי הגר, הרבה מהסבל שלהם ושלנו היה נחסך בארץ רווית שנאה זו.

    הגב לתגובה זו

    • ה''אולי'' שלך הוא חסר שום בסיס. מאיפה מצאת גר בין (ל''ת)

      אמלק, 13/01/09 11:28

      הגב לתגובה זו

    • אוהבים את הגרים עד שתוקעים בגבנו סכין

      אוהב גרות, 13/01/09 13:38

      אוהבים את הגרים עד שתוקעים בגבנו סכין

      הגב לתגובה זו

      • וזו לא מליצה בלבד:פועלים מעזה שהתפרנסו טוב ותקעו סכין במעביד

        קורא תנ''ך ללא סילוף, 13/01/09 15:23

        היו הרבה מקרים כאלה. את ה''גר'' הזה עלינו לאהוב ?? ''גר'' הוא אינו מי שיושב בתוכנו וחותר תחתינו ונותן יד לדורשי רעתנו. ''גר'' הוא כמו יהודי שיושב בניו יורק או שישב בגרמניה במשך דורות, ראה את עצמו כחלק מן המדינה, התנדב לצבאה ונלחם תחת דגלה. אלפי חיילים יהודים אזרחי גרמניה נלחמו במלחמת העולם הראשונה תחת דגל גרמניה ונפלו למענה ברבות. הרבה עשרות לוחמים כאלה זכו לעיטורי כבוד, כגון צלב הברזל (כמובן מאוחר יותר בתעמולה האנטישמית טענו שהם קנו את העיטורים האלה בשוק -- בדיוק כמו שהיהודים הם שגררו את העולם למלחמה או שאר עלילות כאלה וגרועות מהן).

        הגב לתגובה זו

    • גר הוא אדם שהפך להיות יהודי, לא אדם שמתגורר בארץ

      אם היינו מקפידים על כך, באמת לא היתה שנאה., 13/01/09 14:40

      ולידיעתך, לגבי ''גר תושב'' כלומר לא-יהודי שמבקש לגור בארץ, יש כללי התנהגות ברורים ביותר. הוא חייב לקבל על עצמו את ריבונות ישראל, ואין לו זכות לבחור ולהבחר למשרות ממשלתיות (משפט, ראשות ערים וכו').
      וגם בארה''ב זה כך. לא לכל אדם שגר יש זכות בחירה, וזה סביר והגיוני. לא יתכן שמדינת ישראל תהיה צדיקה יותר מהאפיפיור ותתן זכות בחירה והיבחרות לאנשים שמודיעים בגלוי על רצונם בכליונה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה צביעות...אם היו פוסלים מפלגה יהודית, רפי מ לא היה מתנגד! (ל''ת)

    מן - מרצה לתקשורת שמאלנית, 13/01/09 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    השמאלנים-=סייעני-טרור (ל''ת)

    ran222 , 13/01/09 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מאשים!! אני מאשים את הבג''ץ בפגיעה בבטחון המדינה! (ל''ת)

    איש שב''כ בדימוס, 13/01/09 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אכן צודק!

    עמית, 13/01/09 09:39

    פסילה של כל מפלגה הינה עיוות הדמוקרטיה. היא לא פותרת את שורש הבעיה - התמיכה של חלק מהאזרחים בדעות ''בעייתיות'' אך סותמת את פיהם בקלפי. באופן אירוני זה לא היה הימין שהמציא גישה סטאליניסטית זו אלה השמאל על מנת להרחיק את כהנא. זה לא שינה דבר, ישנם עדיין לא מעט תומכי כהנא במדינה, וגם הם מרגישים היום מדוכאים ופחות שייכים למדינה. חייבים לתת לכל מפלגה להתמודד - הערבים, כהנא וגם מפלגת הפדופילים אם מישהוא יחפוץ בכך - זו דמוקרטיה!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני הייתי פוסל את כל הטוקבקים שכאן (לתמיד).מעניין איך היו מגיבים... (ל''ת)

    אמת מארץ תצמח, 13/01/09 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שמסייע לאוייב בעת מלחמה הוא בוגד אם הוא ערבי או ערב רב כמוך (ל''ת)

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 13/01/09 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בקושי גמר כיתה ח' נהייה מרצה לתקשורת השמאלנים יודעים מה זאת מאפיה (ל''ת)

    חבר מביא חבא שמאלני, 13/01/09 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישראל מאבדת עצמה לדעת: לשנות ההחלטה (ל''ת)

    אוי לנו, 13/01/09 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מיעוט שבעד השמדתינו אידיוט שכמוך... (ל''ת)

    Puki , 13/01/09 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מהרסיך ומחריביך ממך חצאו-אתה עיוור או....? (ל''ת)

    אלמוג, 13/01/09 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פסילת המפלגות הערביות הינה אזכור בתמיכתן בחמאס ובהשמדת ישראל

    נעמן שפוי, 13/01/09 08:13

    פסילת המפלגות הערביות הינה אזכור בתמיכתן בחמאס ובהשמדת ישראל
    בושה לבשארה יועץ נסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו הכל מובן

    יוני, 13/01/09 08:01

    אם הוא עורך מדור הדעות של מעריב,זה מסביר איך זה שדעות הזויות שמייצגות 6% מהאוכולוסיה, זוכות לפרסום השווה לדעות המייצגות 94%.

    הגב לתגובה זו

    • בבג"ץ 80% מהשופטים מצביעים מרץ...במציאות יש להם 5 מנדטים (ל''ת)

      thmhechyui , 13/01/09 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חברין ל בשארה הצהירו על נאמנותל עקרונותיו ואתה מסתיר זאת (ל''ת)

    לא עיתונאי אלא מומחה לתעמולת אוייב, 13/01/09 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תודה על גישה נכונה לדמוקרטיה (ל''ת)

    Ehad Haam-Zioni, 13/01/09 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רפי מאן--ציון נכשל בהבנת המציאות

    שי, 13/01/09 06:12

    יש להעמיד לדין את האיש שחטא אומר לנו איש האוניברסיטה, אבל שוכח לציין שהוא ברח ומסתתר במדינות ערב.
    השכחה וההתממות האופיינית כל כך לשמאלניים גם גורמת לו שלא לציין שהמפלגה הזו ממשיכה בקשרים יום יומיים עם העבריין ורואים בעצמם את ממשיכי דרכו!!!

    הגב לתגובה זו

    • תמיד השמאל לא ראה טוב את מציאות

      כרגיל, 13/01/09 08:19

      רפי דחילק...יש הבדל בין זכויות ודמוקרטיה לבין העקרונות והמצע וההטפות של המפלגה הזו ודומיה...
      יש גבול לכל דבר. והן חצו אותו בגדול.
      תראה לאן הגיעה בשארה, זה לא אור אדום מספיק ?
      אתה רוצה עוד יריקות בפנים לפני שתגיד שזה לא גשם ?

      הגב לתגובה זו