• 185.

    הדבר המכריע את קיומנו במדינה הוא..

    תומר, 31/01/09 01:04

    הדבר המכריע את קיומנו במדינה ליבחור בבחירות את ציפי ליבני ''שתסדר את הדברים נכון''בבחירות קודמות לא בחרתי אבל אני חייב לקחת אחריות עבורנו. מכל הבחינות ציפי ברמה ביכולת ובתפוקה מהאחרים
    אתם ואני רואים ונוכחים בכך בכל תחום וזמן
    רואים רואים רואים אז נו ?! ליבני....

  • 184.

    עבור סיפוח ישובים לתת בתמורה ישובים כמו אום אל פחם (ל''ת)

    משה מ,,,, 22/01/09 09:14

  • 183.

    טיבי אם זו הרמה של הדוקטורים בעמך אז לא פלא שיש מתאבדיםו72 בתולות (ל''ת)

    יובל ארהב, 22/01/09 00:07

  • 182.

    מעולה. אני מצביע קדימה!! (ל''ת)

    תרנגולי כפרות, 21/01/09 23:56

  • 181.

    ליברמן צודק, החכי'ם הערים ,מחבלים בשליחות כנסת ישראל. (ל''ת)

    pinco9 , 21/01/09 21:54

  • 180.

    מקוה שתקבל הרבה כדורים בחזה זה מה שמגיע לבוגדים כמוכם

    רחלי, 20/01/09 21:51

    אני לא בעד קדימה אבל הכל כדאי כדי שתעופו לנו מהעינים ומהמדינה

  • 179.

    בשרא טיבי אסנא הם כולם שוני ישראל צריכים לשלול מהם את האזרחות (ל''ת)

    שמואל, 20/01/09 13:25

  • 178.

    טיבי וסנא מציגים את עצמם במשכרות ובכבוד הם הורסים את ערבי ישראל (ל''ת)

    שמואל, 20/01/09 13:22

  • 177.

    מי לא ישרת בצבא לא יוכול להצביע לכנסת אין ברירה כנסת חדשה צריך להניס ל (ל''ת)

    שמואל, 20/01/09 13:20

  • 176.

    טיבי

    יוסי, 20/01/09 12:57

    חלאת המין האנושי

  • 175.

    אתה היית פועל אחרת?

    שלמה, 20/01/09 12:07

    תהיה ישר ד'ר, אם זה היה ההיפך הייתה פותח פה?היית מפגין? ראינו אותך ואת חבריך שלא הגיבו על ירי הרקטות של החמאס ולכל היותר הוציאו קול ענות חלשה ש''אנו מצטערים על כל נפגע מכל צד'' מבלי לציין מי הפושע ומי הקורבן.גם עכשו כשהפושע חוטף אתם נזעקים לעזרתו ושוכחים כי אנו הזהרנו והתאפקנו שנים ועל כל אלה אתה עוד מקלל, משמיץ ועורך הפגנות שי[שחלקן גובלות באלימות ! ובסוף אתה עוד רוצה שניתן לך להמשיך להרעיל כאן את הנוער והציבור שלכם ולקרוא לארצות הערביום לבוא ולהילחם בנו! זאת בגידה בצורה הגרועה ביותר ואם שופטי בג'צ יבטלו את החלטת ועדת הכנסת זה יהיה משגה או פחדנות.אבל אנו הציבור היהודי לא צריכים את כל הבולשיט הזה בשביל לדעת מי רוצה שלום ומי רוצה להשמידנו ואתה וחבריך נמצאים כבר שם.

  • 174.

    אם נאמין לטיבי אני בדרך להצביע קדימה

    אלי ירושלמי , 15/01/09 13:49

    העלוואי שימותו כמה שיותר מאויבינו.
    כמו שעל גלעד שליט הם מבקשים שנשחרר אלף מחבלים - מצידנו אנחנו נהרוג אלף על כל אחד שהם הורגים. הם המציאו את המשוואה הלא סימטרית הזו.

  • 173.

    כל קול לטיבי.....הוא קול לחמאס...... (ל''ת)

    herzi33 , 14/01/09 14:12

  • 172.

    ותודה לטיבי שמוכיח לעם ישראל עד כמה צדקתי ליגוני! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה,, 14/01/09 06:51

  • 171.

    http://www.videos.es/reproductor/--(NBTfPuglYOM

    שלמה מאור , 13/01/09 23:01

    http://www.videos.es/reproductor/--(NBTfPuglYOM

  • 170.

    למה לפסול?נאפשר להם להתמודד בעזה לפרלמנט חמאס (ל''ת)

    דודי29 , 13/01/09 17:29

  • 169.

    פסילת רשימות ערביות

    אורי, 13/01/09 17:03

    איני מבין על מה הם מלינים?כמה יהודים חברים בפרלמנט המצרי, הירדני,הפלסטיני,הסורי ושאר מדינות ערב. חברי הכנסת הערבים מצהירים שהם תומכים בפגיעה בישראל,משתתפים בכל הפגנה נגד מדינת ישראל.הם במו פיהם הצהירו נאמנות למדינה. דמוקרטיה היא לא רק בכיוון אחד.בכלל כדאי לבדוק את האפשרות החוקית לשלול מערבים המפגינים נגד המדינה ופוגעים בשוטרים וחיילים,את זכותם לקיצבאות.לא יתכן ששעה אחרי שעמדו וקיללו את המדינה ואושיותיה ילכו לביטוח לאומי לקבל קיצבת ילדים.חייבים לעצור את הצביעות.

  • 168.

    האם דבריו לא מהווים שקר והסתה? (ל''ת)

    למה לא תובעים את הנבל?, 13/01/09 11:45

  • 167.

    אם ככה הם לא יעברו את אחוז החסימה (ל''ת)

    דון קורטיזון , 13/01/09 08:42

  • 166.

    אם בג''צ=מר''צ לא יאשרו את הפסילה-זו בגידה! (ל''ת)

    התקשורת כרגיל גם מרגילה אותנו לצפוי=אי פסילה.., 13/01/09 02:42

  • 165.

    תהי נשמתם צרורה בצרור החיות; (ל''ת)

    זיו, 13/01/09 02:35

  • 164.

    תהי נשמתם צרורה בצרור החיות; (ל''ת)

    זיו, 13/01/09 02:35

  • 163.

    אני ערבי ועכשיו כנסו ושימעו

    סמיר, 13/01/09 02:30

    אני ערבי ואני מודה נמאס לי להיות ערבי אנחנו עם צמאיי דם והלוואי בלי ציניות שכל הילדים בעזה יפגעו בגלל שגם אנו ערביי ישראל נפגעים מהחמאס הם לא כמונו ערביי ישראל אנחנו שונאים אותם ואת ילדיהם; נשבע לכם בלי שום ציניות;ואני מחכה לתגובתכים תודה;

    • אם אלו מנהיגיך, אני יכול להבין אותך.

      דון קורטיזון , 13/01/09 08:14

      חס וחלילה שכל הילדים בעזה ייפגעו. למה הם אשמים שיש להם אבא ואמא מטומטמים?
      ילד, מה שתכניס לו לראש, ככה הוא יגדל.
      אם תכניס לו שנאה, הוא ישנא.
      אם תכניס לו אהבה, הוא יאהב.
      אף אחד לא ציפה שהם יאהבו אותנו.
      אבל לפחות שיאמרו לילדים שלהם: אנחנו נלחמנו, אנחנו לא רוצים שאתם תילחמו גם. אנחנו רוצים שיהיה לכם רק טוב. בואו נחפש שלום ולא מלחמה. בלי טילים, בלי מנהרות. בואו נפתח את המעברים ונכניס רק דברים טובים. נכניס כלים לפיתוח. למה להכניס נשק?
      למה לא לומר, אני יודע שמגיע לך לחיות בשקט. לי גם מגיע לחיות בשקט. בואו נוריד את הנשק וסלאמת כל טוב.
      אבל כשנגמרת הפסקת האש מתחילים לירות??? למה? זאת הסיבה שאנחנו שם היום. זאת הסיבה שבגללה הם סובלים. אף אחד לא רוצה להיות שם. תאמין לי! מה כיף בלהרג ולהיפצע?
      קדשו את החיים ולא את המוות.

  • 162.

    לכל הבורים...להכנס

    פאדי, 13/01/09 01:48

    אתם לא מבינים שהמפלגות הערביות הן שנותנות למדינה דימוי טוב למדינה...(אם נשאר דימוי כזה)...כאילו מדינת ישרראל היא מדינה דימוקרטית...של כל אזרחיה...לכל הדפוקים..אם 9 חברי כנסת ערבים משגעים כל כך את הכנסת...אז חכו ותראו ה 14 מנדטים שיביאו לכם..בכנסת הקרובה...הפכתם את ה''גזענות'' למילה לא גסה....תתביישו

    • פאדי

      מעופף, 13/01/09 06:56

      פאדי או כלם פאדי חפף.. רוח פטש מין יניקק.. לכו לעשרים ושתיים המדינות שלכם... רוחו וקמן רוחו בלה רג''ע.

    • תנציח את הפרימיטיביות. יש לך המון מה ללמוד מעמאד... (ל''ת)

      דון קורטיזון , 13/01/09 08:43

  • 161.

    טיבי לך לעזה. ביום תעבוד בשיפא ובערב תרד למרתף, לשבת עם הנייה וא-זהאר. (ל''ת)

    הסתה זה אתה, 13/01/09 00:11

  • 160.

    הבחירה של אחמד טיבי

    דרומי, 12/01/09 23:41

    היא עם אויביי מדינת ישראל כמדינה יהודית. לכן נפסל. מדוע זה צריך להפתיע מישהו? מה, אסור להפעיל הגיון?

  • 159.

    http://au.youtube.com/watch?v=JgfHbwEhjdg&feature=related (ל''ת)

    hasson72 , 12/01/09 22:47

  • 158.

    a brave decision

    boaz, 12/01/09 22:43

    well, dear Ahmad & jamal, you`r going home ! and hallelujah for that. you rip what you saw. bravo to VAADAT HABHIROT !

    • No so fast

      Southener, 12/01/09 23:43

      They'll probably go to the supreme court, that will reverse this decision. It happened before

  • 157.

    leave me livni (ל''ת)

    שלמה מאור , 12/01/09 22:36

  • 156.

    ולרשע אמר- ה.מה לך לספר חוקי.ב"ה שנפטרים מהצרעה הזאת. (ל''ת)

    בא רון אשד , 12/01/09 22:01

  • 155.

    אחמד, אני ועוד רבים מאד מעדיפים

    עמאד, 12/01/09 21:25

    כדור בחזה של ילד של מרצחי חמאס (ואתה מוזמן לצפות בלינק המצורף)

    http://il.youtube.com/watch?v=i3c5uWIDBXY&feature=related

    מחגורת נפץ שמרסקת ילד ישראלי (גם ערבי) במסעדה, באוטובוס, בקניון או בדיסקוטק,
    או מטיל שמרסק גן-ילדים, בית מגורים, בית-ספר או מפעל.
    עניי עירי קודמים -
    ערבי ישראלי משכיל שלא מסכים להיגרר אחרי הדוקטרינות של האיראנים או של חזבאללה.

    • איפה אתם? אני יודע שיש עוד רבים כמוכם וקולכם אינו נשמע. חבל. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 13/01/09 08:40

  • 154.

    אחמד, אני ועוד רבים מאד מעדיפים

    עמאד, 12/01/09 21:13

    כדור בחזה של ילד של מרצחי חמאס (ואתה מוזמן לצפות בלינק המצורף)

    http://il.youtube.com/watch?v=i3c5uWIDBXY&feature=related

    מחגורת נפץ שמרסקת ילד ישראלי (גם ערבי) במסעדה, באוטובוס, בקניון או בדיסקוטק,
    או מטיל שמרסק גן-ילדים, בית מגורים, בית-ספר או מפעל.
    עניי עירי קודמים -
    ערבי ישראלי משכיל שלא מסכים להיגרר אחרי הדוקטרינות של האיראנים או של חזבאללה.

  • 153.

    כל קול לטיבי, בוגד במדינת ישראל

    xyz, 12/01/09 20:35

    טיבי ח''כ, מנצל את מעמדו להסתה נגד מדינת ישראל. הוא יעץ בעבר לארגון טרור ופעל תוך עבירה על החוק.
    כעברין שמעולם לא הועמד לדין ואו הורשע, הוא יכול להיבחר ולנצל את זכויותיו כאזרח במדינת ישראל.
    הגיע הזמן שהדמוקרטיה הישראלית תתגונן מפני נציגי האויב בכנסת המסיתים את הציבור הערבי נגד המדינה ונגד השתלבות במדינה.
    אחרי 8 שנות ירי רקטות על אזרחים אין זה חוקי בעיניו להתגונן אלא פשע מלחמה.הירי על אזרחים לגבי טיבי וחבריו הח''כים הערביים אינו פשע מלחמה אלא התנהגות לגיטימית כאשר הוא מבוצע ע''י ערבים.

  • 152.

    צודק !!! וכל קול לטיבי זה פיצוץ בת''א \\ירושלים!!!

    צארלי, 12/01/09 20:16

    כל קול למפלגה ערבית זה פיצוץ בלב ת''א או בלב ירושלים אז מה עדיף ????? טיבי סע מכאן .

  • 151.

    במילא החמאס דואג שהם יהרגו, אז מה זה משנה מה נצביע??? (ל''ת)

    XXX - אשקלונית , 12/01/09 20:13

  • 150.

    כל קול למפלגה ערבית

    ינשוף, 12/01/09 20:09

    הוא קול החותר להשמדת ישראל ואת זה לא טיבי ולא חבריו שונאי ישראל למדו זו מדינת היהודים לערבים יש 22 מדינות אחרות עברו לשם שם מקומכם משם פלשתם לארץ הזו באמצע המאה 19

  • 149.

    טיבי צודק

    רמבו, 12/01/09 20:03

    טיבי איש אמיץ שאומר את האמת בפנים אןמנם אין הבדל בין קדימה לליכוד אבל הכוונה כל קול למפלגה יהודית הוא כדור באומה הערבית

    • רמבו האההבל

      יהודיה, 13/01/09 05:31

      היגיע הזמן שתעבור לגור באיזשהו מדינה ערבית, שם על כל חצי מילה נגד ההנהגה תעלה לכם בחייכם . פעם ראשונה ראיתם דמוקרטיה ותפשתם תחת. אים כל כך רע לכם. תפדלו-----
      עופו מפה.

    • יופי! אשמח לתת כדור בלב האומה הערבית הגדולה.

      אלי ירושלמי , 15/01/09 13:51

      ועדיף לא כדור אחד..

  • 148.

    אני לא מבין למה הוא חיי הכלב הזה.. (ל''ת)

    י, 12/01/09 19:52

  • 147.

    אם הייתי מאמין לטיבי הייתי מצביע קדימה, אך האמת היא הפוכה: (ל''ת)

    כל קול לקדימה הוא עוד גראד באשקלון, 12/01/09 19:50

  • 146.

    אם זה כך שיתנו כמה שיותר קולות לקדימה כך יגמרו כל הילדים (ל''ת)

    אבי, 12/01/09 19:40

  • 145.

    טיבי=מעולם לא הצטיינת=בחידודי לשון=לא תשכנע אותנו=שלך באמת איכפת מחיי (ל''ת)

    נ.כהן אתה יודע בדיוק באיזו צד מרוחה החמאה שלךךךךךך, 12/01/09 19:26

  • 144.

    לאחמד טיבי ושותפיו

    תומר, 12/01/09 19:17

    בתור יהודי ישראלי אני רוצה לחזק את ידיך. אכן ישראל ביתנו היא הסכנה לדמוקרטיה ולא המפלגות הערביות. אכן מפלגות המרכז כמו קדימה הולכות ומאבדות צלם אנוש.אכן להתנגד לרצח עם זה לא בגידה במדינה.
    הוצאתכם מהכנסת נוגדת את ערכי הדמוקרטיה הבסיסיים.
    דעו שיש יהודים שיודעים שהצדק איתכם.

    • ליהודי ישראלי

      אם שכולה, 13/01/09 05:35

      ולחשוב שמיטב הבנים נהרגים כדי להגן על פרזיטים כמוך.אלוהים......

  • 143.

    הערבים השסניקים והחרדים האחרים יצרו אוטונומיות שיודעות רק לנצל המדינה. (ל''ת)

    הגיע הזמן להפוך אותנו חזרה למדינה ציונית לא פרירית, 12/01/09 19:09

  • 142.

    חבל אפשר להצביע רק פעם אחת (ל''ת)

    nirarmoni , 12/01/09 19:09

  • 141.

    ''כל קול לקדימה - כדור בחזה של ילד פלסטיני'' הוא אמר, וזאת הסתה לשנאה

    ובגידה במדינת ישראל, 12/01/09 18:58

    להעמידו לדין!

  • 140.

    אחמד טיבי עמוד התליה מחכה לך בוגד בוגד בוגד (ל''ת)

    9 מילימטר , 12/01/09 18:55

  • 139.

    אם כך הם מעיזים לדבר אז עדיף שיהיו בחוץ (ל''ת)

    שופט הזוי, 12/01/09 18:49

  • 138.

    אם זו הבטחה אני מצביע קדימה, אבל לצערי כל קול לקדימה היה עד עכשיו (ל''ת)

    קסאם לשדרות, 12/01/09 18:43

  • 137.

    לא מבין מה הבעיה

    שמאלני מפוכח, 12/01/09 18:37

    תתעוררו...

  • 136.

    אל דאגה טיבי

    איתי, 12/01/09 18:33

    הקולות לא ילכו לקדימה, הם ילכו לליכוד ולישראל ביתנו.
    עכשיו אתה רגוע, נכון? לא, וטוב שככה...

  • 135.

    טיבי - קודם כל לא סופרים את קדימה וליבני בכלל.

    לוחמי החמאס התגלו כחסרי רחמים אפילו כלפי ילדיהם, 12/01/09 18:30

    ולכן אם הפלשטינים לא מרחמים על אזרחיהם - אנחנו לא יכולים לרחם יותר מהם במחיר דם אנשינו!

  • 134.

    אני מקווה שבג''ץ יפול עכשיו ולא יהיה מי שירחם על הרוצחים שלנו (ל''ת)

    יוסי, 12/01/09 18:26

  • 133.

    so...

    yossi, 12/01/09 18:22

    in this case... can each israeli vote 100 times ? please !!!!

  • 132.

    טיבי הטומאה הגדולה!!!!

    totti, 12/01/09 18:15

    טיבי אתה מתיימר להיות מתקדם ומתון. אתה טמא מכל הבחינות. אתה מייצג את הקיצונים מקרב עמך שהוא לא עם אלא אוסף של בני אדם שהקשר שלהם לאדם הוא מקרי כי מקדש את המוות ואין אצלו קדושת החיים. לך כבר למקום אחר או שתשב בשקט מסית שכמוך אתה גם רופא. אוי לרפואה הזאת

  • 131.

    הגיע הזמן לשתי מדינות לשני עמים: כ-ל היהודים במדינה אחת, וכ-ל הערבים

    קדימה, 12/01/09 18:14

    במדינה שניה.

  • 130.

    חיפה

    רמי, 12/01/09 18:09

    יש רק מדינה יהודית אחת בעולם.
    אי אפשר להתפשר על ההגדרות הללו. מי שלא יכול להיות נאמן למדינה יכול לעבור לרשעות הפלשתינית או לסוריה

  • 129.

    טיבי לך לעזה אם אתה כל כך דואג להם ...אלו שרצחו את אחיהם האבו מאזנים (ל''ת)

    צחי, 12/01/09 17:58

  • 128.

    אחמד טיבי חוצפן וטוב שלא נראה אותו אצלנו (ל''ת)

    diurit , 12/01/09 17:40

  • 127.

    כן ירבו הכדורים האלה......הילדים האלה מחביאים מחבלים מאחוריהם!!!

    ישראלי מעיר נורמלית, 12/01/09 17:28

    אנחנו לא צריכים להיות יותר מוסריים ממה שהחולרות האלה אינם!!!

  • 126.

    אויבי העם היהודי הם אויבי האנושות

    יעקב, 12/01/09 17:17

    את העם היהודי אי אפשר למחוק.

  • 125.

    להחרים סחר ומסחר ועבודה של ערבים שלא שירתו בצבא/שירות לאומי (ל''ת)

    לעשות מעשה, 12/01/09 17:08

  • 124.

    יש להגן על הדמוקרטיה מפני טיבי_ם. אף אם צריך כלים לא דמוקרטים (ל''ת)

    ארי, 12/01/09 17:06

  • 123.

    טיבי וזחל קקה שמחים על הדם שנשפך...תראו איך הם מחייכים !!!

    ישראלי...., 12/01/09 17:05

    בצחוק....

  • 122.

    אם ככה אז כולנו קדימה (ל''ת)

    עוזיאל, 12/01/09 16:58

  • 121.

    תגובה

    דנינו, 12/01/09 16:55

    אחמד טיבי מתנהג כ חלק מארגון החמאס מבחינתנו הוא רואה את עצמו ערבי פלסטיני אז שיגור בשטחים בעזה איפה שהוא מתאים ברברי שאמונה שלו לא שייכת לבטחון היהודים אלא הטרור כמו שאמר אחר אחמד טיזי

  • 120.

    יש להשלים לאלתר ומיידית את גדר ההפרדה

    מיכאל מ-גדרה.''רקטה פגעה 50 מ' מהבית'', 12/01/09 16:54

    (1)להעמיד ברירות חד משמעיות לכל מחזיקי תעודת זהות כחולה- אם אתה לא אתנו אז =אתה איתם.
    (2)לשקול חד משמעית העמדה לדין של מחזיקי משרה פרלמנטרית או ציבורית או ממשלתית בעלי תעודת זהות כחולה-הבעת עמדה תומכת אוייב בזמן מלחמה = בגידה נוכח פני אוייב.
    (3) יש לי עוד כמה רעיונות,אותן אציג בהמשך.
    בברכה,
    מיכאל.

  • 119.

    טיבי, כולי הרגשה שתתגעגע לקדימה בקרוב.

    ברעם , 12/01/09 16:53

    אדון טיזי, אם אתה חושב שקדימה היא כדור בחזה, בעוד זמן קצר תקבל בחזה משהו הרבה יותר גדול ועוד תתגעגע לקדימה כי תקבל ממשלה יהודית ציונית שיתחילו לארגן מחדש את ארץ ישראל.

  • 118.

    ד''ר טיבי ובל''ד בפועלם פוגעים במגזר הערבי ובאשיות החוק במדינה

    רחמים שלח, 12/01/09 16:52

    ד''ר טיבי כערבי מהאינטיליגנציה הערבית שוגה בענק בפועלו ופועלה של בל''ד. אני כאזרח ציפיתי מד''ר טיבי שיגנה את הפגיעה באזרחי הדרום , שיארגן הפגנה של ערביי ישראל כנגד הירי לישובי הדרום והפגיעה באזרחים ורכושם על לא אוול בכפם.כל פועלה של בל''ד היה מאז ומעולם כנגד מדינת ישראל , כנגד חוקי המדינה, כנגד כל החלטה שטובת המדינה בה. לא יעלה על הדעת שבמצב מלחמה יקומו ערביי ישראל יתקוממו כאזרחים בעלי זכויות וזכותם אף להפגין ולמחות , אולם בעת מחאה היה עליהם למחות על הפגיעה של החמאס וארגוני הטרור בישובי הדרום ואזרחיהם. בל''ד לא פעלה כן אלה ההיפך הם הסיטו את ההמון האספסוף לזרוק אבנים לפגוע בנקיי כפיים המפגינים פגעו באנשים שוטרים וברכוש. העם לכך נוסדה מפלגת בל''ד? במטרה לפעול כנגד מדינת ישראל, להנות מזכויות כאזרחי המדינה לרבות קיצבאות ותשלומים להם? בסופו של יום הם מביאים שינאה של תושבי המדינה עליהם ורבים מערביי ישראל שאינם מזוהים במגזר המחאה הדורש בהשמדת מדינת ישראל נפגעים מכך שבל''ד פועלת כפי שפועלת. הייתי מציע למר ד''ר אחמאד טיבי כאדם שמקובל עלי כאינטלקטואל ראוי לפעול בדרכי נועם ובלשון אנושית ולא בדרך לא יפה שלפורעים שבטוחני כי לא זו דרכו. הגיע העת שבל''ד ומנהיגיה יבינו כי עצם היותם מפלגה השוללת את זכות קיומה של מדינת ישראל לנוכח פועלם והתנהגותם הם אינם יכולים להיות צד בתוך בית המחוקקים של מדינת ישראל שאינם מכירים בה ואינם מקבלים את חוקיה ועקרונותיה . לכן לא יעזור כל בג''ץ וכל שימוע הואיל ופועלם ומעשיהם הוכיחו לכלל אזרחי המדינה כי כל פועלם הנו להרס המדינה.

  • 117.

    טיבי

    צבי בתים, 12/01/09 16:52

    מר טיבי. ארה אתה איש מאמין באללא[לא יודע איך כותבים את זה] אתה מדבר על פרופורצה , פה נהרגים 4 ושם 1000 טיבי היקר אתה לא חושב שהיה יכל להיןת גם להפך. המזל שלנו זה שאללא שלכם איתנו, את זה אתה לא מבין? אלוהים שלנו לא רוצה להשמיד את ישראל , גם אם תעשו שמיניות באוויר,כי אללא שלכם ואלוהים שלנו עשו ברית, על מלחמה בילתי מוצדקת,שהחמאס עושה , כל רצונם להשמיד את ישראל.אם יש לך טענות, תדבר אם אללא, אולי תצליח לשנות משהו!אולמרט לא יכול להתנגד לבורא! כאיש דתי ומאמין, אתה לציית, כי זה רצונו!

  • 116.

    היאוש מהחכים הערביים

    סימבה, 12/01/09 16:44

    לחשוב שאדם משכיל כמו אחמד טיבי אינו מסוגל להשתחרר מכבלי תרבות האיסלמית (לפעמים הם גם נוצרים ערבים) שתמיד מאשימה את האחר ולעולם לא תגיד שאולי יש מעט צדק גם בצד השני....זה מיאש כי נראה לי שאין סיכוי שבדורנו ניתן להגיע להבנה עם החברה הערבית. אחרי כל ההשתדלויות של צהל למזער פגיעה באזרחים מאשימים את צהל וישראל בטבח...טוב שלא אמרו שהדם נחוץ לנו לפסח....גם זה יגיע כי כולנו בעינהם קופים וחזירים. נראה באמת שאין עם מי לדבר הפער עדיין גדול מדי.

  • 115.

    וכל מילה שלך היא עוד כל לליברמן... (ל''ת)

    בשם הדמוקרטיה, 12/01/09 16:42

  • 114.

    תראו מי שמדבר....

    אזרחית ישראלית יהודיה, 12/01/09 16:39

    תסלחו לי אם אני מאריכה בדברים אבל אני חייבת להצביעה על כמה דברים במצע רע''מ-תע''ל שדוקר בעין:
    המפלגה שוללת חוק גיוס ערבים לצה''ל אך דורשת הכרה בערביי ישראל כמיעוט לאומי ודורשת זכויות שוות למיעוט זה. מה עם הזכות לשוויון? האם אפשר להיות אזרח רק עם זכויות וללא חובות?

    טיבי לא מכיר בירושלים כבירת ישראל למרות חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל. מבחינתו הוא דורש הקמתה של מדינה פלשתינית שירושלים בירתה. האם אין בכך שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית?

    גם אם לא אתייחס לרשימה תרשו לי להתייחס לנציגים. רשימה זו כוללת גם נציגים מהתנועה האיסלאמית בישראל שפועלת להפצת האיסלאם בקרב ערביי ישראל, מתנגדת לקיומה של מדינת ישראל ותומכת בטירור הפלשתיני והיא לא נופלת בדרגת קיצוניותה מתנועת האחים המוסלמים הפאן-ערבית ונציגים של המפלגה הדמוקרטית הערבית שבראשה עמד דראושה וקוראת להקמת מדינה פלשתינית בשטחה של מדינת ישראל ורעם תע''ל שכוללת את ברכה שכינה את ישראל וארה''ב עכבישים, תומך תמיכה בלתי מסוייגת בסוריה, כ''כ התנועה כוללת את מחול ואת טיבי שכיהן, בעת שהיה חבר כנסת כיועצו של ערפאת (ולהזכירכם עדין מדובר בארגון עויין ואוייב באותה עת), ייצג את המשלחת הפלשתינית בוועידת וואי פלנטיישן, בועידת דוח'ה בקטאר הגדיר את עצמו כבעל נתינות פלשתינית העובד במקרה בכנסת ישראל.
    טיבי, הרואה עצמו כפלשתיני, התייחס לחיסול יאסין, מייסדו ומנהיגו של ארגון ''חמאס'' כפשע מלחמה.

    טיבי הוא לא היחיד – ח''כ אברהים צרצור מרע''ם הצהיר במסיבת עיתונאים!!!! על תמיכה בחמאס ועל תמיכה באיראן כשהוא שולל את הציונות ואם זה לא שלילת מדינת ישראל כמדינה יהודית מה זה כן?
    ח''כ אחר מטעם רע''ם, טאלב אסנע השווה בין הציונות לגזענות. האם אין בזה שלילת אופייה של מדינת ישראל?
    אי אפשר בלי להזכיר את דבריו של ח''כ נוסף מרע''ם, אברהים צרצור, שכינה את מעשי צה''ל לאחר חיסול בנו של בכיר בחמאס מחמוד א-זאהר שהיה חבר בגדודי עז אדין אל קסאם שהיא הזרוע הצבאית של החמאס, כמעשה טבח ברברי. הוא הגדיל לעשות ואף פרסם מודעה המשתתפת באבלו של צרצור.

    האם באמת בג''צ עד כדי כך עיוור? האמנם מעשיהם הם בגדר רעיון לא ממומש? האם אנחנו צריכים עוד דראושה כדי שבימ''ש יאהב את הישראלים יותר משהוא אוהב את פרשנות החוק?

    אם התשובה היא שכן, שבימ''ש עד כדי כך עיוור אין לי אמון בו ואם לעשות פראפרזה על דבריו של פייגלין: בימ''ש עליון הוא לא יותר מאשר סניף של רע''ם-תע''ל.

  • 113.

    עד כמה יעלוזו בני פלישתים (ל''ת)

    דרייפוס, 12/01/09 16:35

  • 112.

    טיבי לך להיות רופא בבית חולים שיפא באלף שקל (ל''ת)

    רמי הזאב, 12/01/09 16:34

  • 111.

    מעניין לעשות סקר, בקרב הפלשתינים הגרים בישראל, הבודק תמיכה במבצע בעזה

    יעל, גבעת-חן, 12/01/09 16:32

    ושיוך מפלגתי.
    אז נדע בדיוק אם טיבי ורעיו אכן מייצגים את הציבור הערבי בארץ או שאולי הם רק מייצגים קומץ קיצוני כמו שלעיתים נטען. אז נדע אם אנו יכולים לפסול את המפלגות האלה.

    (אגב, אני לא ימנית מאד, ''ליכוד'' למי שמתעניין. פשוט שבהרבה כתבות קראתי אזרחים וחברי כנסת ערבים אומרים שאין כזה דבר ''ערביי ישראל'' אלא זה מושג שאנחנו היהודים המצאנו. הם קוראים לעצמם ''פלשתינים עם תעודת זהות כחולה'').

  • 110.

    טיבי כועס סימן שאנחנו צודקים

    פקקים במשקפת, 12/01/09 16:31

    רק חבל שבית המשפט העליון (מעוז השמאל הקיצוני) לא יקבל את ההחלטה המובנת מאליה - לפסול את הרשימה האנטישמית בדמות בבל''ת-רע''ל-פח''ע בבחירות לכנסת.
    אבל גם זה לא יפתיע !!

  • 109.

    מי אתה-את אחמד טיבי?

    רחל, 12/01/09 16:29

    מי אתה-את אחמד טיבי???מה שאתה או את בזכותנו-בזכות המדינה שלנו--תחשוב מה היית אילו היית במדינה ערבית..אתה-את מרשה לעצמך בזכות הבמה שהמדינה שלנו נותנת לך.
    נדאג לכך שזה לא יהיה הפוך חלילה--לא רוצה לחשוב על זה אפילו לא בחלומות.

  • 108.

    אם זו הבטחה, אזי אני מצביע לקדימה (ל''ת)

    סתמאחד, 12/01/09 16:28

  • 107.

    אולי במחשבה שניה כן אצביע לקדימה (ל''ת)

    י.ס, 12/01/09 16:27

  • 106.

    אולי במחשבה שניה כן אצביע לקדימה (ל''ת)

    י.ס, 12/01/09 16:27

  • 105.

    מתי כבר ישלחו אותו לכלא את החרה הזה (ל''ת)

    יאק, 12/01/09 16:25

  • 104.

    במחשבה שנייה אני מאחל לך אריכות ימים- כדי שתראה איך (ל''ת)

    חלומך הרטוב קמל ומת, 12/01/09 16:22

  • 103.

    דמוקרטיה עם גיס חמישי? לא רוצים דמוקרטיה....

    שאול קאופמן , 12/01/09 16:22

    דמוקרטיה עם גיס חמישי,אז בלי דמוקרטיה.

    עם ישראל צריכים מדינה עם בטחון בלי אינטריגות ,בלי מרגלים,בלי שונאים,רק יהודים.

    היהודים הם דמוקרטים מטבעם אם לא מזיקים להם.

  • 102.

    כל ילד מת הוא כתוצאה מ3 מנדטים של החמאס בבחירות בעזה (ל''ת)

    רועי, 12/01/09 16:21

  • 101.

    קבל 50 קולות שאספתי פה בעבודה. (ל''ת)

    עמית, 12/01/09 16:20

  • 100.

    למה לא כדור בראש שלו עצמו?

    אור לגויים, 12/01/09 16:16

    טיבי ,הצבוע!בסוריה הייתה מושלך לצינוק,על המרדה ,אבל כאן אתה מנצל את הנאיביות היהודית לטובת הינטרסים ההזויים של הפלסטינים,האמן לי יום יבוא ותושלך מכאן לכל הרוחות ולא תעזור לך החסינות של חבר כנסת.

  • 99.

    יש לי חלום-עולם ללא אסלאם,יש מצב? (ל''ת)

    חלומי, 12/01/09 16:12

  • 98.

    החינוך של ילדים פלסטינים

    סיפור אמיתי, 12/01/09 16:11

    הסיפור אמיתי אני רק לא אציין שמות

    בתקופת השיא של ''השלום'' עם הפלסטינים היו ךח קשרי מסחר עם בכירים ברשות, המשפחה הבכירה.

    היינו מנהלים שיחות ממש הרגשתי את פעמי השלום , הרגשתי שמאלני משהו.

    באחת הפעמים שהיתי בביתו של הבכיר , שמתי לב שבנו בן ה 4 מסתכל עלי בצורה מוזרה
    שאלתי את אביו למה הוא מסתכל עלי בצורה כזאת, הוא לא ממש הגיב אז שאלתי את אישתו היא ציחקקה קלות ואמרה לי : הוא לא מבין איפה הזנב שלך....

    הזנב שלי ? תהיתי, תבין היא אמרה לי לימדו את הילדים שלכל היהודים יש זנב קטן והוא לא מבין איפה שלך....

    זאת הייתה משפחה עשירה ומשכילה מה אתם חושבים שמלמדים ילדים בעזה ?

    מי שאחראי למה שקורה היום היא הרשות המושחתת והחמאס צמא הדם, צריך להזכיר לכולם
    שאם הייתה שם בחירה אמיתית בשלום מזמן הם היו מקבלים את כל מה שהם רוצים.

    לצערי חיסולה של מדינת ישראל היא המטרה האמיתית והיא משותפת לערבי כמו טיבי וכמו חאלד משעל אין שום הבדל

  • 97.

    אחמד יפה הנפש והרכרוכי אתה מזועזע????

    שוש, 12/01/09 16:09

    ממה אתה מזועזע? הסתכל סביבך איפה שיש מוסלמים יש שנאה, איבה מלחמה. איחס איזו דת מגעילה יש לכם מטיפה להרג. אז אולי תעשו סדר אצלכם. אין בכם הומניות כלום אתם ברברים
    אילו זה מעט ממה שאפשר לקרוא לערבים. אתם נלוזים. עם רוצחחחחחחחחח עורפים ראשים מה לא אני רואה איך אתה שוטפים את ראשי הילדים מאכילים אותם בשנאה. זה ערבי יודע לחנך לשנאה ומלחמה. אז פתאום אתה רכרוכי? מה קרה
    פחות ערבים - פחות מלחמות

  • 96.

    טיבי ז ב י אתה ז'סוס מס 1 (ל''ת)

    נתן, 12/01/09 16:06

  • 95.

    טיבי למה בכל העולם המוסלמים נלחמים .במקום לבנות ללמד לקדש את (ל''ת)

    החיים. סתם שאלה, 12/01/09 16:05

  • 94.

    להקיא את אחמד טיב

    11111, 12/01/09 16:04

    שונא ישראל, האם אנו באמת צריכים לשלם עליו כ''כ הרבה. אנא עשה טובה לך תגור בעזה.....
    ברוך שיפטרנו מעונשך

  • 93.

    רק בגללך אצביע היום לקדימה.להזכירך היום הרגו נערה אצלכם בגלל כבוד (ל''ת)

    המשפחה.סתם כך, 12/01/09 16:03

  • 92.

    נכון צודק לכן נצביע קדימה!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אני, 12/01/09 16:02

  • 91.

    טיבי וזחאלקה צודקים

    שמעון, 12/01/09 15:58

    ההקצנה בקרב ערביי ישראל נובעת מההתעמרות המוסדית בהם ובאחיהם הפלסטינים. אם היו זורקים פצצות חצי טון על יהודים חפים מפשע לא הייתם מתפלצים?
    די לצביעות.
    מי שחותר נגד המדינה זה הימין שתמיד גורר אותנו למלחמות מיותרות, להמטת שואה על שכנינו, ואסון כלכלי וחברתי עלינו עצמינו.

  • 90.

    ליבני - הפוליטיקה האחרת:

    רוני ק , 12/01/09 15:58

    http://www.youtube.com/watch?v=YnnO77WJfeU

    • תן לציבור להחליט על סמך תמונה הרבה יותר רחבה

      יוסי, 12/01/09 18:54

      הסרטון הזה בעיקרו קטנוני עובד במקצב העונה לדרישותיו של ביבי נקודות קצרות ולא עמוקות, לא מובן איך שני עתונאים מחליטים מי אחראי לנושא הפליטים במכתב הנשיא בוש לשרו, גם חוג הבית בו שוחחה לבני עם מס' מצומצם של צעירים לא מהווה נקודת ביקורת אמיתית כנגד לבני. מצד שני התנהלותה ואמירותיה במלחמה הנוכחית עניניות לא מתלהמות ונופלות על אזניים קשובות בציבור. לא יודע איך היא תהיה כראש ממשלה, כולנו זוכרים את ממשלות ברק וביבי. התבטאותו של ארד לא מוסיפה כבוד לאיש. עדיין לא מדובר בלבני עם כל הכבוד.

  • 89.

    לאחמד טיבי

    יוסי מנהרייה, 12/01/09 15:57

    מר טיבי גם יומך יגיע תהיה קצת סבלני.
    הרבה תודה שאתה אומר לאזרחי מדינת ישראל(שהיא לא המדינה שלך)למי להצביע בבחירות אני אישית לא התכוונתי להצביע לקדימה אבל זה משה יקרה ביום הבחירות וכנראה נתתה רעיון לעוד בוחרים.

  • 88.

    חומד טיזי- עלק יועץ לענייני יהודים וישראלים

    ישראל, 12/01/09 15:56

    עוד מעט יפטרו אותך בחמאס כי יבינו שאין לך מושג בתוך מי אתה חי. ואולי אתה האשם בכול ילד ערבי שמת.
    תמשיך כך ולא ישארו שמאלנים במדינה.

  • 87.

    טיבי וזחאלקה צודקים

    שמעון, 12/01/09 15:55

    ההקצנה בקרב ערביי ישראל נובעת מההתעמרות המוסדית בהם ובאחיהם הפלסטינים. אם היו זורקים פצצות חצי טון על יהודים חפים מפשע לא הייתם מתפלצים?
    די לצביעות.
    מי שחותר נגד המדינה זה הימין שתמיד גורר אותנו למלחמות מיותרות, להמטת שואה על שכנינו, ואסון כלכלי וחברתי עלינו עצמינו.

  • 86.

    סקר פנורמה מה 9,01,09,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16ליברמן 15

    שאבי מהעיריה , 12/01/09 15:54

    סקר שווקים פנורמה ביומן בערוץ 1 ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16 ליברמן 15 רוב של 66 מנדטים לימין,יחי ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו

    • תשובה ל74 לגבי סקר של ודנה

      ראובן, 12/01/09 16:42

      הסוקר הזה יוסי ודנה חושב שאם הלך לו פעם אחת כשחזה בפריימריז של קדימה את הקרב הצמוד בין מופז ללבני בניגוד לשאר הסקרים אז ילך לו תמיד ולכן הוא ממשיך לדבוק באותם סקרים של לפני המבצע כאשר ברור שחל שינוי מאז המבצע ברק עלה בלפחות 5 מנדטים וגם קדימה התחזקה זה ברור מבצע צבאי מוצלח משרת את מפלגות השלטון.
      התמיכה בימין לא עלתה בעקבות המבצע היא היתה קיימת הרבה לפניו אבל מי שמכריע את הבחירות אלו הקולות הצפים במרכז המפה הפוליטית הם מצביעים חילוניים שנטו לנתניהו עד המבצע וזה משתנה כעת...
      אם מסתכלים על כל שאר הסקרים של מאגר מוחות,דיאלוג,טלסקר,דחף ואפילו מכון הגל החדש בעיתון ישראל היום שתומך באופן מובהק בביבי רואים מגמת צמצום ואף שוויון בין גוש הימין לגוש השמאל .
      לכן יש 2 סוקרים ודנה ואבי דגני מגיאוקרטוגרפיה שרוצים שהליכוד ינצח ולכן מפברקים סקרים כשפועל הליכוד יורד והמגמה היא של המתלבטים לעבור מביבי לעבודה וקדימה.
      הליכוד יסיים בלא יותר מ26 מנדטים לבסוף.
      חכה ותראה...

  • 85.

    טיבי משתמש בילדים

    כמו החמאס, 12/01/09 15:53

    וטוב שבישראל חזרו לעשתונות ולא מחכים לספור הרוגים בצד שלנו כדי להצדיק מלחמת קיום.

  • 84.

    בינתיים קדימה הביאה הינתקות ואפשרה לחמאס לשגר קטיושות על שדרות !!!

    שלמה מאור , 12/01/09 15:50

    ביבי צדק !!!!!!!!!

    • שלמה מאור אוכל מאחור (ל''ת)

      שמן למאור, 12/01/09 16:25

  • 83.

    מאחורי כל מחבל צעיר ערבי ניצב מחבל במוגר ערבי (ל''ת)

    לא מרחם על אכזרים, 12/01/09 15:48

  • 82.

    בכל מדינה מתוקנת משמיץ כזה לא נותנים לו להשמיע את קולו

    דב49, 12/01/09 15:45

    גם בדמוקרטיות יש קו אדום
    טיבי אשם לא פחות מאנשי החמס
    האמירות שלו הינם גורם לכל ההרג
    במקום למתן את החמס טיבי הרופא המהולל מצדיק העמדת אזרחים וילדים כחומה בין צהל לפושעי החמס לטיבי לא חשובים חי אדם המניע שלו פירוק מדינת ישראל והקמה של מדינה נוסח חמס במקום מדינת ישראל
    לא היה בעולם תקדים שמי שפועל בגלוי נגד מדינתו יושב בבית המחוקקים של המדינה שהוא פועל לחיסולה
    מקומו של מר טיבי ועוד מספר חברים שלו יחד עם החבר שלהם שברח לאחר מלחמת לבנון האחרונה לפחות לא נאלץ לשמור את הגב שלנו שלא יתקע לנו סכין כאשר אנחנו נלחמים כנגד הרוצחים הורגי ילדים נשים וחסרי ישע.

  • 81.

    גם התותח יגיע.... (ל''ת)

    מאיר, 12/01/09 15:44

  • 80.

    כל קול ל- בל'ד....עוד מסמר בארון של טיבי !!! (ל''ת)

    יוכבד, 12/01/09 15:37

  • 79.

    כל קול לליכוד- כדור בראש למפלגות תומכות הטרור. (ל''ת)

    שדרותי, 12/01/09 15:35

  • 78.

    וואלה טיבי, השגת עוד כותרת! (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 12/01/09 15:35

  • 77.

    ערבי נשאר ערבי

    עידו, 12/01/09 15:35

    טיבי 2 לאפות חומוס צ'יפס סלט בבקשה

  • 76.

    אחמד טיבי

    זיוה מקרית גת, 12/01/09 15:32

    כל יפי הנפש האלה אשר יודעים רק לדבר ולא לתמוך במדינה שהם חיים אולי ילכו לגור בעזה ואז יהיה להם מה להגיד על החמאס אם יתנו להם, שלא יבואו להטיף פה מוסר הם לא תורמים שום דבר למדינה ולא לעם שלהם שהם אומרים שהם מיצגים. שילכו לישון לילה טוב.........

  • 75.

    חשבתי שהוא מת במלחמת לבנון השנייה

    ישראל, 12/01/09 15:32

    לא קדימה?- איזה דפוק יקבל את ליברמן
    זה מה שעשו לפרס וקבלו את ביבי
    פעם לא האמנתי- הייתי בשמאל מלא תקוה לשלום עם בני אדם- אבל הערבים פשוט מטומטמים
    ח''כ יקר- צלם את הכסא כי עוד 5 שנים אף אחד לא יאמין שזה קרה במדינת היהודים וחרה כמוך ישב שם.
    טיזי יקירי- כול כלב יבוא יומו

  • 74.

    וערביי ישראל מתפלאים שאנו מחרימים אותם. לא לאבולעפיה ולא ליונס

    רוני, 12/01/09 15:32

    לטורקיה כבר לא ניסע, החרם ההוא מאוקטובר נחלש עם הזמן, היום אתם הוכחתם לנו שטעינו, אין אמונה בכם.
    ושוב נדאג ונפרנס את אחינו היהודים והדרוזים ולא את שונאינו.

  • 73.

    אל תדאג טיבי. הפעם לא נצביע קדימה, נצביע ליברמן (ל''ת)

    מוטי, 12/01/09 15:32

  • 72.

    חייבים להפסיק עם ההפקרות הזאת. לערבי אסור להבחר לכנסת ישראל

    בושה ובזיון למדינה שערבי נבחר לכנסת ישראל, 12/01/09 15:30

    חייבים להפסיק עם ההפקרות הזאת. לערבי אסור להבחר לכנסת ישראל.

    מה אתם רוצים שערבי יהייה נאמן למדינה היהודית ישראלית.
    נו באמת , חיביים להפסיק עם הפשע הזה.
    זה גורם לערבים ''פיצול אישיות''
    לכן חובה להפסיק.
    פשוט חייבים לפסול את כל הרשימות הערביות ולבטל לערבים את זכות ההצבעה.

  • 71.

    לאחמד טיזי:

    דוד, 12/01/09 15:30

    הנך גייס חמישי, השב''כ כבר אסף מספיק ראיות על מסירת מידע לאוייב.

    זמנך מגיע...

    • דוד: אתה ממעיט בערכו של ''טיזאכ'' ברגע שאתה משווה אותו לטיבי !!! (ל''ת)

      ישראלי, 12/01/09 17:11

  • 70.

    אל דאגה מר טיבי,בג"צ בהיותו חי במדינת סקנדינבית כלשהי,יהפוך את ההחלטה (ל''ת)

    gadii , 12/01/09 15:27

  • 69.

    אחמד טיבי משת''ף של קדימה !!

    מוסא קאראף, 12/01/09 15:27

    הוא איש פיקח יודע אפוא מרוחה הפרוסה.

  • 68.

    כל לחיצת יד לאסד ובגידה במדינת ישראל זה עוד מנדטים לטיבי.

    אירית, 12/01/09 15:27

    הנה לאט לאט מתברר פרצופו האמיתי של הערבי הישראלי אחמד טיבי.
    לא שונה מבשארה, שבזמן מלחמה הולך לאסד ללחוץ יד.
    הנה ה''נאמנות'' שלו לישראל, לכנסת ישראל, למי שמאכיל אותו.
    תמיכה בחמאס, הפגנות בעד חמאס, שקורא להשמדת ישראל והעם היהודי, זה אחמד טיבי.
    במה הוא שונה מבשארה?

  • 67.

    ''הדבר הנורא ביותר הוא שהפלסטנאים סופרים גופות וטיבי סופר מנדטים''.

    טיבי מתוק תיקנתי לך את המשפט:, 12/01/09 15:25

    ''הדבר הנורא ביותר הוא שהפלסטנאים סופרים גופות וטיבי הערבי- פלסטנאי סופר מנדטים''.

    אסור לתת לערבים זכות הצבעה לכנסת. רק לוועד בית מותר לערבים להצביע. כי אנחנו מדינה של יהודים ולא של ערבים.נקודה מדינה יהודית ןלא ישראלית.
    מי שלא מתגייס, מצביע רק לוועד בית.!!!!

  • 66.

    טיבי, הדבר הנורא ביותר הוא...

    עידו, 12/01/09 15:24

    לא מה שאתה אומר, אלא עצם זה שנתנו לך לומר ושלא שמו אותך מאחורי סורג ובריח מגין הסתה כנגד אותה המדינה שבעוונותיה נתנה לך את האפשרות לכהן בפרלמנט שלה ומשלמת לך אף משכורת ומזדה.
    גיס חמישי עם אפשרות להצביע ולשנות החלטות. באיזו מדינה אחרת שהיא לא דמוקרטיה מתאבדת נשמע כדבר הזה? מקווה שיום אחד מישהו בדרגים המשפיעים יחליט לעשות עם זה משהו ולפעול חוקית לשינוי המצב האבסורדי.
    הכי מדהים זה שלא תראו עיתונאים יוצאים כנגד טיבי ושואלים אותו היכן היית כאשר קסאמים נורו 8 שנים על יהודים חפים מפשע, ובכוונה תחילה? מדוע אז הוצאת קול ענות חלושה ו''גינית'' בזוית הפה?
    לו היה זה במדינה ערבית אגב, אתה יודע היטב שמזמן היית מוצא את דרכך במקרה הטוב החוצה מהפרלמנט ובמקרה הסביר יותר למקום פחות סימפטי. זה אגב ממש תואם את כל אותם ערכי ''נאורות'' שאתה מדבר עליהם, אך שמה לעשות הם לא כ''כ מאפיינים את הצד השני..

  • 65.

    http://intifada.co.il - תשובה לאלפי האתרים של האויב

    alemoni , 12/01/09 15:24

    http://intifada.co.il

  • 64.

    מר טיבי,רק שלא תנסו לעשות זאת,בעזה,אירן,סעודיה,סוריה או במדינה נורמלי (ל''ת)

    gadii , 12/01/09 15:23

    • חוצפה - הם אזרחי ישראל וזכותם לפעול כאן

      שירה, 12/01/09 15:58

      אתה מוזמן לטוס לאיראן בעצמך

  • 63.

    אם הם מבטיחים להכניס את זה למצע יש להם את הקול שלי! (ל''ת)

    udibenda , 12/01/09 15:23

  • 62.

    טיבי במקום הילד אתה תעמוד עם זה נוח לך יותר חןץ מזה אתה עדין בכנסת ? (ל''ת)

    hasson72 , 12/01/09 15:23

  • 61.

    כל כל לקדימה

    shlomi, 12/01/09 15:21

    לחברי הכנסת הערבים בכל מדינה דמוקרתית היו מעמידים אותכם לדין על בגידה. לכן כל קול לקדימה ישרת את מדינת ישראל

    • רבע ממתפקדי קדימה ערבים

      זו מפלגה ערבית, 12/01/09 20:36

      תיסע לגליל עדיין אפשר לראות את המוני שלטי הפריימריז של קדימה - כולם בערבית.

      מעניין שבעברית כמעט ולא ראיתי..


      קדימה לתהום!

  • 60.

    הבוגד הזה וחבריו צריכים להצטרף לבשארה ולהיעלם מהשטח (ל''ת)

    ארז, 12/01/09 15:19

  • 59.

    אחמד עכשיו החלטתי סופית. אצביע קדימה

    ברז'רק, 12/01/09 15:18

    לא אתן לך ולשכמותך לפגוע בישראל

    • קדימה עוזרים לערבים - הם מינו סגן שר חוץ ערבי והם בעד לתת להם הכל

      שלא יעבדו עליכם, 12/01/09 20:37

      זה טריק! תצביעו ליכוד!

  • 58.

    ההפוך של טיבי לא יעבוד - כולנו יודעים שקדימה היא מפלגה מושחתת

    יאיר, 12/01/09 15:18

    שהפקירה את הדרום והצפון עד לפני הבחירות, שמסדה את השחיתות במדינה, ושמגנה על עבריין מין מורשע. נבוא אתם חשבון בעשירי לפברואר.

  • 57.

    אין כמו בני עמך רוצחי ילדים...חצי על "כבוד משפחה" והחצי השני "שהידים" (ל''ת)

    gadii , 12/01/09 15:16

  • 56.

    כל תומך חמאס פגז בלב האנושות. (ל''ת)

    אייל ארד מתקדם, 12/01/09 15:15

  • 55.

    כל תומך חמאס פגז בלב האנושות. (ל''ת)

    אייל ארד מתקדם, 12/01/09 15:14

  • 54.

    בל"ד וח"כ טיבי

    ראובן - חולון , 12/01/09 15:13

    מפלגת בל"ד וח"כ טיבי כנופיה של גזעניים שהביאו עד היום רק צרות על מגזר הערבי שהם אמורים לייצג.
    מה עשית למען ערביי ישראל עד היום ?
    אתם מתעסקים רק עם ביה הפלסטינאית.
    ואחראים הישירים למצבה של הקהילה הערבית בישראל. עם כח של 10 ח"כ אפשר לפעול ולהשיג רבות למען הקהילה הערבית, אך אתם לא עשיתם כלום.
    יש להוציאם מכנסת ישראל, עקב היותם אוייבי מדינת ישראל והיהודים. מטיפים ומסיתים את ערבי ישראל להפגנות והתפרעויות. זמנכם עבר חלף - החוצה !!!

    • אמת , אבל אולי זה המזל שהרשעים הם לרוב גם מטומטמים (ל''ת)

      moshon1 , 12/01/09 15:40

  • 53.

    כל קול למפלגות הערביות=כדור בלב האומה היהודית.

    בני123 , 12/01/09 15:13

    אני חושש שגם אם החמאס יכנע ויפסיק את תגובותיו כלפי ישראל.ערביי ישראל ,ובראשם טיבי וברכה ,יהוו סכנה קיומית וממשית למדינה.

    • כל קול למפלגות התומכות בחמאס זה טיל על ילדינו (ל''ת)

      יהושפט, 12/01/09 15:25

  • 52.

    בג''צ זה סניף של מר''צ הוא צודק בזה שהוא אומר

    יוני, 12/01/09 15:11

    שבג''צ יהפוך רוב הסיכויים את ההחלטה.
    העיקר את כ''ך הם פסלו.. איזה צביעות.
    טיבי תומך טרור שאמר בעצרת של הפת''ח ל''זכר'' עראפת שהוא ''גאה שהשהידים הראשונים היגעו מהפת''ח''

  • 51.

    אנשים כמו טיבי היו יושבים מאחורי סוגר ובריח בכל מדינת חוק נורמלית (ל''ת)

    ולא בפרלמנט, 12/01/09 15:10

  • 50.

    טיבי הוא דוגמה לחוזקת הדמוקרטיה הישראלית

    תושב שדירות , 12/01/09 15:10

    בכל מדינה ערבית אחרת כבר מזמן הוא היה שש מטר מתחת לאדמה.
    ובלי שום קשר להצביע לקדימה זה לא רעיון רע בכלל כשבוחנים את המציאות הפוליטית.

    • אתה גר בשדרות ואומר את זה????? שכחת את 8 השנים האחרונות

      קדימה לתהום, 12/01/09 20:40

      מי הפקיר אותך מול טילים ויצא למבצע רק ישירות לפני הבחירות..

      אסור להצביע לקדימה

  • 49.

    חכם טיבי -הוא רוצה להעביר קולות לקדימה ... לא אתפלא אם הוא מצביע קדימה

    יוקומוקו , 12/01/09 15:10

    הוא יודע שקדימה זה טוב לערבים !!!!!!!!!!!
    ממשלה ימנית הייתה עושה סדר מזמן בעז"ה ולא מחכה שיהיו טילים בכל הדרום !!!!!

    • בסלע אחי (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/01/09 15:24

  • 48.

    דמוקראטיה לא באה לפני הזכות של מדינה להגן על עצמה

    moshon1 , 12/01/09 15:10

    ומזמן היו צריכים להעיף את כל הערבים שלא מוכנים להישבע אמונים למדינת ישראל קיביני מאט.
    רק מדינה מטורפת כמו ישראל יכולה להרשות לחברי כנסת ערבים בוגדנים לשבת בכנסת ולהשמיע את הנאומים הפרו-ערבים שלהם בעוד חבריהם משלחים באזרחי המדינה טילים רצחניים

  • 47.

    להעביר חוק בזק שמונע מבג''ץ להתערב לטובת הטרוריסטים האלו

    מיקי, 12/01/09 15:09

    לא יתכן שחבורת שמאלנים קיצוניים תשחק איתנו איך שהיא רוצה

    • בג''צ הרס לנו את היהדות, הביטחון, והצדק הטבעי לחיות (ל''ת)

      אורון, 12/01/09 16:08

  • 46.

    אני מצביע האיחוד הלאומי

    אלדו , 12/01/09 15:09

    הנסיון של טיבי לעשות כאילו אנטי ולגרום ליהודים להצביע קדימה הוא פטאטי .
    מפלגה שמצהירה שהיא בעד חלוקת ירושלים וההסכם עם אבו מאזן מוכן להוצאה לפועל מייד לאחר הבחירות לא יכולה לקבל קולות יהודים.
    חוץ מזה מי שעשה התנתקות לא מגיע שימותו חיילים ואזרחים בגלל טעויותיו , אילמלא ההתנתקות לא היה חמאס

  • 45.

    אנא, טיבי, הצטרף לעזמי בשארה - ופטור אותנו מעולך, אנחנו מתעבים אותך

    עינה, 12/01/09 15:09

    נמאסתם , אתם כפויי טובה למדינה שהמליכה אותכם כחברי כנסת, ובכל מקרה, ערביי ישראל, אתם כולכם מוזמנים להצטרף לאחים הפלסטינאים שלכם, בעזה או בגדה הערבית, אני מאמינה שאיכשהו, נסתדר בלעדיכם, כבר למדנו להכין חומוס וכנאפה. תודה ושלום

  • 44.

    דוקטורט בגייס חמישי

    אזרח, 12/01/09 15:08

    אילו מדינת ישראל הייתה נוקטת באותם אמצעים שנקטו האדירות שבדמוקרטיות במלחמת העולם השנייה
    אזיי אחמד ומריעיו אנשי הגייס החמישי היו מבלים את זמנם במחנות מעצר עד לתבוסת האויב .
    ארה''ב ובריטניה הגדולה ריכזו את יוצאי גרמניה ויפן במחנות מעצר עד לסיום מלחמת העולם השנייה ולא נתנו להם אפשרות לסייע לאויב
    בניגוד לישראל שבה גייס חמישי זכאי אפילו להיות בפרלמט בעודו מייצג את האויב .

    ליברמן
    לטיפולך הדחוף לאחר הבחירות

  • 43.

    טיבי שיכנע אותי סופית שהוא בוגד (ל''ת)

    דוד מלכי, 12/01/09 15:07

  • 42.

    שכנעת אותי - מצביע קדימה. (ל''ת)

    ציוני, 12/01/09 15:06

  • 41.

    ואיפה היית במשך 8 שנים? אחמד טיבי?

    א, 12/01/09 15:04

    למה שילדי עזה וכל העולם ישנו בשקט ולא ילדי הדרום? כל ילד שמת בעזה זה בגלל ההצעות של ''אחיטופל'' שלך ושל אנשי החמאס שמסתובבים בעולם ונותנים פקודות למחבלים להפגיז את ישראל יומם ולילה ואפילו בזמן שמעבירים להם סיוע הומניטרי! חבן שאין חוק במדינה שכל משתפי הפעולה עם האוייבים, ינושלו מכל זכויותיהם ומכל ההטבות שיש להם כחברי כנסת! ושלא לדבר על עזמי בשארה שכבוגד הוא ממשיך לקבל את משכורתו ממדינת ישראל! איפה זהב גלאון בענין הזה?

  • 40.

    ללכת לעזה

    דוד, 12/01/09 15:04

    כרופא המקום שלך בעזה, למה אתה לא ממלא את חובתך בתור ערבי גהה.

  • 39.

    ערביי ישראל - אל תצביעו לטיבי! תצביעו למר''צ! (ל''ת)

    אלמונית, 12/01/09 15:03

    • אז מרץ היא תינק כחה משונאי ישראל?שמת לב למה שאת אומרת? (ל''ת)

      בא רון אשד , 12/01/09 22:04

  • 38.

    טיבי צודק

    אזרח ערבי, 12/01/09 15:02

    כמובן שאינני אזרח ערבי, וכמובן שטיבי לא צודק, בתקווה שהצנזור השמאלני קורא רק את הכותרת ולא את התוכן, אז אולי התגובה תתפרסם...
    ספר החוקים של מדינת ישראל מכיל מספיק חוקים העוסקים בנושא הבגידה במדינת ישראל.
    החוק נגד בגידה במדינה, חל גם האזרחים הערביים של מדינת ישראל.
    יש מספיק סעיפים בחוק נגד בגידה במדינה, שניתן להאשים בהם את היועץ של עראפאת, תומך באירגוני הטירור, ומשתף פעולה עם התעמולה השיקרית של מדינות ערב, וכל זה, נגד מדינת ישראל.
    לא מובן כיצד אותו טיבי עדיין מהלך חופשי בקרבנו, ועוד נושא בתואר של חבר כנסת.
    התקשורת השמאלנית, נותנת במה רחבה לכל מי ששונא את צה''ל ואת מדינת ישראל, ומצנזרת את כל מי שתומך במדינת ישראל...

  • 37.

    סבבה אז אני אצביע לקדימה

    אסף, 12/01/09 15:02

    מטרה טוב חיסול הטרור בגיל צעיר!

    דפוק האחמד הקטן הזה!

    • לאאאא!!!! טיבי בעדם הוא מפחד מהליכוד לכן הוא אומר את זה

      קדימה לתהום, 12/01/09 20:42

      שלא יעבדו עליכם - ה-''איפוק'' יחזור אחרי הבחירות ואיתו ההתכנסות וה''שלום'' בלי הגולן.

      אסור להצביע קדימה

  • 36.

    טיבי

    חזי, 12/01/09 15:01

    אני חוזר ומתפלל שיום אחד הזעם והשנאה של טיבי, המתפרצים כלבה מהר געש, יכריעו אותו סופית. יהיה זה יום חג לכולנו.

  • 35.

    טיבי אסור, טיבי מותר

    מישה, 12/01/09 15:01

    טיבי מותר,
    להפגין דעות מנוגדות לעמית בכנסת.
    לשמש כגניקולוג ביום וח''כ בלילה.
    טיבי אסור,
    לבלבל את המוח
    לבגוד (באשתך או במדינה)

    פרוש, יא טיבי חביבי פרוש...

  • 34.

    כל קול לטיבי - כדור במחסנית של חמסניק (ל''ת)

    EMET, 12/01/09 14:59

  • 33.

    טיבי ומרעיו

    ירמי, 12/01/09 14:58

    אני כועס על דור תש''ח שלא נפנף מכאן את טיבי ומרעיו. עכשיו אנו תקועים עם הגייס החמישי הזה.

  • 32.

    אז אני מצביע קדימה

    moshes10 , 12/01/09 14:58

    ח"כ אחמד טיבי לאור מה שאמרת אני משנה את הצבעתי . במקום ליכוד אני מצביע קדימה, בתנאי שזה _______ יתקיים.

    • זהו ? ככה מאכילים אותך לוקשים ????? (ל''ת)

      יוקומוקו , 12/01/09 15:11

    • לאאאא!!!! אל תיתן להם לעבוד עליך

      קדימה לתהום, 12/01/09 20:45

      טיבי בעד קדימה בגלל זה הוא אומר את זה - לגרום לערבים להצביע למפלגות הערביות וליהודים להצביע קדימה.

      אם קדימה תנצח תתכונן לחזרה ל''מדיניות ההבלגה'', תוכנית ההתכנסות ונסיגה מרמת הגולן - הכל נמצא על השולחן.

      אל תצביעו להרס המדינה!

  • 31.

    להחזיר את חמולת טיבי לעיראק משם באו אחרי היהודים לפלסטינה (ל''ת)

    ואת יתר העיראקים במשולש, 12/01/09 14:57

  • 30.

    טיזי.אני אבחר במרזל וליברמן.שזה יהיה פגז. (ל''ת)

    בוחר קדימה לשעבר, 12/01/09 14:56

  • 29.

    המקום שלך במנהרות תצטרף לחבריך מתחת לאדמה יורק לבאר ממנה שותה (ל''ת)

    צפצפה ריקה מתוכן, 12/01/09 14:55

  • 28.

    טיבי אתה מדבר ??? אתה דואג למנדטים שלך יותר מכולם!!!

    עבדו, 12/01/09 14:53

    ואתה יודע שהאינטרס הפלשתיני מביא קולות מכל הערבים בישראל שנסחפים אחריך ולא מבינים עד כמה יותר טוב לחיות פה מאשר בעזה.

    למזלנו יש מספיק ערבים ישראלים שרואים את השקר והאינטרס האישי שלך ומבינים שגם להם אין ארץ אחרת מלבד ישראל.

  • 27.

    כל קול לטיבי = 1 סכין לאיטבח אל יהוד (ל''ת)

    זיגמונד פרויד, 12/01/09 14:53

  • 26.

    יש לעשות סדר חדש במדינה לאלתר!!!

    מ.מיאמו, 12/01/09 14:53

    לספח את ערביי המשולש לרשות הפלשתינאית בהסדר קבע סופי.
    יש להם אותה תרבות אותו דגל,ואותה שינאה כלפינו.
    שם יהיו רצויים ושייכים.

  • 25.

    טיבי:שליחו של חאלד משעל ונסראללה (ל''ת)

    שמעון, 12/01/09 14:52

  • 24.

    חברים מדובר בספיין משותף של ליבני וטיבי,כנסו ההסבר בפנים

    שאבי מהעיריה , 12/01/09 14:52

    ליבני וטיבי סבורים שאם טיבי יתקוף את קדימה ,זה יוסיף לליבני קולות מול הימין,נראה לי שהיוצר של הספיין הוא אייל ארד,בוא לא נהיה פריארים שלהם

    • שאבי מהעיריה.לא הגיע הזמן שתפסיק להיות אהבל????. (ל''ת)

      בני123 , 12/01/09 15:09

    • בנאדם, אתה חייב להקפיד על הכדורים שלך

      אמאל'ה, 12/01/09 15:10

      תראה לאיזה פראנויות נתפסת.

  • 23.

    יש לפעול באגרסיביות נגד כל תושב בישראל

    pini-1, 12/01/09 14:51

    אשר יוצא נגד מדינתו ללא הבדל דת גזע ומין.
    על אחת כמה וכמה - בעת מלחמה.

  • 22.

    כולך שקר וגסות . איכפת לך מהערבים .תיראה איזה סנטר כפול יש לך יזבל

    קובי, 12/01/09 14:51

    היכן הדאגה שלך לפלסטינים . למה לא נילחמתה נגד הברחות הנשק לרצועה . תמיד אתה גיבור לאחר מעשה . שקרן עלוב שדואג רק לעצמו ולמישפחתו . רק לדבר אתה יודע והרבה . מנובל האיתה ומנובל תישאר . משת''פ של השב''כ . את זה הרבה לא יודעים .

  • 21.

    טיבי תומך בחמאס

    איקי , 12/01/09 14:50

    אחמד טיבי וחבריו תומכים בחמאס, תומכים בטרור, מתנגדים לכל פעולת מגן של מדינת ישראל ולכן לדברי הבלע שלהם אין כל משמעות. קדימה מאמינה שבכנסת ישראל צריכים להיות מיוצגים בעלי דעות שונות ביחס למה שטוב למדינת ישראל ולא לחמאס

  • 20.

    מתי גולן כינה את טיבי כבר לפני שנים בתואר ''בוגד'' . והוא צדק . (ל''ת)

    דוד מלכי, 12/01/09 14:50

  • 19.

    חבל הכנסת אחמד טיבי כנס.

    האיש ההוא, 12/01/09 14:48

    עם קייטנות כמו שנישלחים אותם ילדים אז כדור בחזה זה רק עניין של זמן וככל שנקדים כך נחסוך לדורות הבאים מפגעים מהסוג הנ''ל ואם רציתה להיות אנושי ולהגן על אותם ילדים אז כמנהיג גייס חמישי הייתה אמור להתריע בפניי מניהיגי הטרור .אבל אתה לא .כי אתה יודע בדיוק לאן הילדים האלו הולכים עוד בגיל העשרה לחייהם . אצלכם הכל מקדש את המטרה אפילו שאתה מסווה היטב תחת חלוק לבןאת מטרותיך לך לא ניתן לחטט לנו בויגיינה ''עם ישראל חי'' ולא משנה מי מקבל את המנדטים לא למדתם מסיפורי פרעה אז קבל הילוך חוזר אולי נישקוט עוד 2000 שנה

  • 18.

    טיבי הגזמת ואיבדת קרדיט

    עמית שמאלני שפוי, 12/01/09 14:48

    כל קול לציפי ליבני = עוד ילד פלשתיני הרוג.
    האם המטרה של ציפי ליבני הוא צבירת ילדים פלשתינים מתים? האם המטרה של המבצע הוא כמה שיותר אזרחים מתים? אם כן למה לא קוצרים אזרחים במכונות יריה, למה לא מוציאים אנשים להורג ברחוב סתם ככה. הרי אלו מטרות המבצע נכון מר טיבי?

    אילו אלו היו מטרות המבצע, היו אלפי הרוגים אזרחיים כל יום, ולא כן הוא המצב. גם ההערכות הפסימיות ביותר מדברות על יותר חמושים הרוגים מאשר אזרחים.

    בקיצור- גם בתור שמאלני שתומך בפתרון 2 מדינות ל 2 עמים -שהעריך את חריפות שכלך, רהיטות דיבורך עד כה- איבדת אותי, הפכת להיות דמגוג בגרוש.
    מקווה שמפלגתך תקבל כמה שפחות קולות בבחירות- אם אלו הדיעות שאותן אתה מייצג

    • מצטער כשמאלני לשעבר- אין היום שמאל שפוי!!!! (ל''ת)

      ישראל, 12/01/09 15:40

  • 17.

    כרגיל ההנהגה דואגת לערביי עזה מרחוק ולא לערביי ארץ ישראל מקרוב...

    ס, 12/01/09 14:48

    טיבי מתי פעם אחרונה עשית משהו בשביל האינטרס הערבי ישראלי? אתה דואג רק לפלשתינאים בעזה ולסורים בסוריה ולכל העולם רק לא לאלה שבוחרים בך.

  • 16.

    בכל העולם כל המלחמות הכי רעות ומרושעות בידי מוסלמים .זו דרכך (ל''ת)

    רגע למחשבה ., 12/01/09 14:48

  • 15.

    כמה נמוך אפשר לרדת ד''ר טיבי .בסומליה היית ובסודן כבר הפגנת מלחמות יש (ל''ת)

    בכל העולם רק עם מוסלמים, 12/01/09 14:46

  • 14.

    8 שנים שתקתם,ופתאום זועקים.יש להעביר את ערביי המשולש בהסדר לרשות . (ל''ת)

    מ, 12/01/09 14:45

    • צודק 1000% (ל''ת)

      ישראל, 12/01/09 15:35

  • 13.

    כל קול למפלגה ערבית-הוא טיל לישוב אזרחי ישראלי,מה יותר גרוע?

    avyb , 12/01/09 14:44

    כדור או טיל?

  • 12.

    קול למפלגות הערביות הוא קול לפגיעה ביהודים

    דורון, 12/01/09 14:43

    האם החכ''ים הערביים לא מגלים סולידריות עם החמס ועם הירי על הישובים היהודים בנגב?

  • 11.

    לטיבי

    כחול בלב , 12/01/09 14:42

    למה אתה לא שומע בעצת חכמים?
    אומרים לך , לך תגן בגופך על המחבלים והמחבלים לעתיד ועל האימהות לעתיד של המחבלים. תהיה גם אתה גיבור פלישתינאי אם תגן בגופך עליהם. סתם דיבורים לא יוצא כלום.

  • 10.

    ובדיוק בגלל זה חשוב שבג''ץ לא יהיה שחקן

    אבי, 12/01/09 14:41

    כיון שהם סתם חבר שמאלנים, ותוצאתם ידועה מראש.
    להעיף את הבג''ץ ושופטיו לכל הרוחות.
    לא בית משפט גבוה לצדק זה כי אם בית משפח גבוה לאי צדק.

  • 9.

    איפה היית במשך שמונה שנים??

    רק תומר, 12/01/09 14:41

    אני נגד הריגת חפים מפשע בכל צד.
    הדבר המצער ביותר זה שמר טיבי היקר לא פתח את הפה שלו במשך שמונה שנים ולא זעק כאשר נפלו קאסמים בדרום.
    נגיע להפסקת אש ורצוי מהר אבל גם החמס צריך לקחת אחריות על מעשיו

  • 8.

    טיבי סופך קרב ובא זה רק עניין של זמן.בקרוב..... (ל''ת)

    אבי, 12/01/09 14:40

  • 7.

    טיבי...אתה הרי יודע שבסוריה מזמן היו תולים אותך אילו דיברת נגד השלטון (ל''ת)

    herzi33 , 12/01/09 14:39

  • 6.

    מזמן היה צריך לפסול אותן

    נ, 12/01/09 14:39

    זה היה צריך לקרות כבר מיזמן

  • 5.

    כמו שנאמר.. מדינה אוכלת יושביה

    אחד שאכפת לו, 12/01/09 14:38

    תתבייש לך..טיבי מעניין אם היית מגיע לאן שהגעת אם הייתה חיי במדינה ערבית..
    לקחת ממדינה ישראל רק את הדברים הטובים שהיא מציעה ..אין לדעת..אם שואלים אותי תורם לחמאס גם..

  • 4.

    רגע, אז הוא בעד קדימה או נגד? (ל''ת)

    דודו, 12/01/09 14:37

  • 3.

    אז תביא לי מחסנית קולות (ל''ת)

    מים שקטים, 12/01/09 14:35

  • 2.

    חבל שגם האנשים המשכילים אצל הערבים רואים רק את הצד שלהם (ל''ת)

    5869 , 12/01/09 14:31

  • 1.

    הבוחר יתן את דעתו ב10 לפברואר (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/01/09 14:29

    • גייס חמישי

      צח, 12/01/09 15:02

      רק מדינה מתאבדת ובג''ץ מנותק
      נותנים לקומץ משטפים והיות חברים בבית המחוקקים .
      במדינה מתוקנת ובג''ץ המשקף את עקרון המדינה היהודית
      אנשים כמו אחמד טיבי וחלחול ודומהם היו יושבים מזמן בכלה ולא בכנסת.
      אדם שהו יועץ גלוי (מה שהו עושה בסתר רק אלוהים יודייע ) למנהיגי טרור (ראה ערפת זכרו לשימצה ) והרשות הפליסתינאית הידועה לשימצה אדם כזה אינו יכול לשבת בבית המחוקקים של עם ישראל.
      יפה שעה אחת קודם למחוק את החרפה הזו ולאסור את השטטפותם בבחירות.

      • ללא ספק (ל''ת)

        פקק תנועה , 13/01/09 08:12