• 58.

    ה10 בפברואר מדגדג לכמה אנשים את קצות האצבעות (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/01/09 10:42

  • 57.

    מצמוצי החמאס

    צבי, 11/01/09 19:56

    אם אכן האויב החמאסי שואף להפסקת אש אזי יש לנצל את החולשה הזאת ולהכותו מכה מוחצת סופית אחרת השחצנות תתעורר מחדש ויציג בכל מקרה נצחון שלו. ומאוחר יותר ימשיך להבריח אמצעי לחימה להמשך המאבק!!

    • ב 15 יום הרגנו 300 מהחמאס. כמה ימים צריכים לגמור עם עוד 19,700? (ל''ת)

      יריב, 11/01/09 22:03

  • 56.

    הפתרון הסופי של המשבר בעזה, לתת להם בראש (ל''ת)

    להשמיד את איראן, 11/01/09 19:24

  • 55.

    אומנם הייתי ג'ובניק אך אני רואה בחיוב

    רפי בוכניק (אל''מ מיל.), 11/01/09 19:20

    המשך המיתקפה עד לחיסול מוחלט של החמ''ס. לא להסכים להפסקת אש בשום פנים ואופן!

  • 54.

    אני יכול להעיד שהחמאס להוט להפסקת אש. לכל טיל מצורפת בקשה מסוג זה

    יריב, 11/01/09 19:09

    את מי ידלין מנסה להצחיק? או אןלי יש שני חמאס. הראשון זה החמאס שאנחנו מרסקים וכותשים ומחריבים ומשמידים (והכל בהבל הפה שלנו) והשני זה החמאס שמצרף פתק לכל טיל ופצצת מרגמה ובו בקשה להפסקת האש.(ואולי הדגל הלבן מוסצר בתוך הפתק).

    כל זמן שנמשיך לשקר לעצמנו, אנחנו נחטוף את המכה ה''אנושה''. החמאס לא יכנע כמו שאנחנו לא היינו נכנעים. העם הפלשתינאי יהפוך ליותר קיצוני כמו שאנחנו הופכים ליותר ימניים קיצונים.

    אז מה אפשר לעשות? ל ד ב ר !!!!! גיורא איילנד מטיף מזה זמן רב להכיר שהחמאס זה השלטון ולא ארגון טרור. אם נמשיך לנסות לפתור את העימות בינינו בכוח צבאי, נקבל את החמאס גם בגדה.

    • יריב אם מי לדבר עם אנשים שהורגים גם את האחים

      mosbar , 12/01/09 12:46

      והילדים שלהם מתי תפנימו אנשי שמאל הזויים
      אין עם מי לדבר ערבים מבינים הרתעה וכוחניות גם ארה"ב בעיראק הבינו את זה

  • 53.

    בחמאס מבינים את גודל האסון שהפילו על אזרחי עזה

    נביא, 11/01/09 18:28

    אין ספק שעד שההנהגה של אירן לא תפסיק לתמוך בארגוני הטרור הטרור נגד ישראל ושאר מדינות העולם לא יפסק
    החיזבאללה בשטח לבנון והחמאס בעזה מבינים טוב שאין דרך אחרת להביס את ישראל מלבד משא ומתן להפסקת אש תמידית ללא תנאי זמן קצובים ונכונות כל הצדדים לשלום והסכמי שלום יקדמו החזרת את כל השטחים הכבושים וחזרה לגבולות 67
    אנשאללה וב''ה

  • 52.

    ברק חסל אותם אחד אחרי השני (ל''ת)

    ירון לוי, 11/01/09 17:41

  • 51.

    להוט שמהוט... הוא מטווח גני ילדים ובתי ספר ומנקנק אותנו במישור המדיני.

    אמת מטרידה, 11/01/09 17:34

    רק כיבוש הרצועה לזמן מוגבל, וריסוק הזרוע הצבאית ישיגו את המטרה - ויתנו תזכורת לעוד כמה שכנים סקרנים כמו נסראללה ואסאד.
    הם בינתיים די מעודדים מכך שצ.ה.ל. הנורא עדיין לא ניצח ארגון טרור קטן בעזה.

  • 50.

    למה הממשלה לא למדה את הלקח ממלחמת לבנון?

    חיפאי, 11/01/09 17:28

    אין שום סיכוי שהחמאס יכנע, ולא חשוב כמה נפציץ אותם. חייבים לכבוש מחדש את דרום רצועת עזה, ואז אולי באמת יהיה סיכוי חהסדר מדיני.

  • 49.

    תרחיש איפכה מסתברה

    דודו, 11/01/09 17:18

    הימים הקרובים שלפני חילופי השילטון בארה''ב מעמידים את ישראל בסקנה גדולה.
    אירן עשויה להמתין לכניסת כוחות המילואים לעזה ואז לתקוף את ישראל מבלי להסתכן בפעולה של ארה''ב נגדה.
    התקיפה תהיה על מקומות אסתרתגים באמצעות טילים ומטוסים ובאמצעות חיזבלה בצפון. וזו הסיבה מדוע אחמדיניגד יחסית שומר על פרופיל נמוך.

  • 48.

    והכי חשוב שלא יתברר בסוף שצה''ל הוא הצבא של אבו מאזן

    וחס וחלילה לא נקשור בין עזה לגדה, 11/01/09 17:09

    פלסטין נמצאת רק בגדה
    אבו מאזן מנהיג פלסטין רק בגדה
    חיילי צה''ל הגיבורים הטהורים לא ייהרגו כדי שאבו מאזן יקים את פלסטין גם בעזה
    אבו מאזן לא נלחם על עזה - אסור שצה''ל יילחם על עזה.
    צה''ל נלחם בחמאס ויש להלחם בחמאס עד חורמה במינימום סיכון של חיילי צה''ל ועל חשבון התושבים שהכניסו את החמאס

  • 47.

    אל תהיו פרשנים

    חיים רגב, 11/01/09 17:07

    תנו לצהל לכוחות הביטחון ולשר הביטחון אהוד ברק לנצח בכל דרך

  • 46.

    מבולבלים? (ל''ת)

    גם אנחנו, 11/01/09 17:05

  • 45.

    להנהגת חמאס חסרים טילים

    ., 11/01/09 16:59

    בשביל זה הם מבקשים הפסקת אש.

  • 44.

    למכירה מזרח תיכון כחדש!! (ל''ת)

    זכרון דברים, 11/01/09 16:46

  • 43.

    לחזור לשפיות

    דוד, 11/01/09 16:45

    רק האיחוד הלאומי נגד מדינת טרור-פלסטינית

    ליכוד, ליברמן והמפדל יקימו מדינת טרור-פלסטינית עם טילים לת''א ונתניה

  • 42.

    מה ז''א ''לא צפוי להניף דגל לבן''? זה רק אומר שהלחץ לא מספיק!

    יבגני, 11/01/09 16:43

    כל אחד נשבר מתישהו. צריך רק להגיע לנקודה הזאת. אם בשביל דגל לבן צריך שיהיו להם 2000 הרוגים - אז זה מה שצריך לעשות!
    כדאי גם לנסות לגבות מהם מחיר קרקעי: קיימת רצועה צרה ולא מיושבת בצפון הרצועה. ברצועה זאת, שרוחבה הממוצע הוא 2 ק''מ, היו בעבר יישובים ישראליים שפונו. כוחות צה''ל כבר שולטים ברצועה הזאת עכשיו. הרעיון הוא לספח אותה לישראל בחוק הדומה לחוק הגולן - ז''א להזיז את הגבול בין מדינת ישראל למדינת עזה ב- 2 ק''מ דרומה. המנטליות הערבית מקדשת אדמה, ולכן אובדן שטח לתמיד יהיה בשבילם מכה גדולה יותר מאבידות אנושיות או מהרס תשתיות.

  • 41.

    אכן זה הזמן להכרעה מדינית ופוליטית

    ברכה דקל, 11/01/09 16:37

    אנחנו צריכים להמשיך בקו שמשריש ברק וכל השאר יהיה היסטוריה נצחנו כבר בגדול ולא יעזור לחמאס ולכל אחד אחר מהאירגונים הפלסטיניים

  • 40.

    כיבוש רצועת רפיח

    אא, 11/01/09 16:34

    לפני כל הפסקת אש יש להחזיק ברצועה
    ברוחב 3-5 ק''מ מצפון לציר פילדלפי
    ולמנוע בכוחינו העברת אמל''ח מסיני
    לרצועת עזה

  • 39.

    לא להפסקת אש עד שישחררו את גילעד שליט (ל''ת)

    נתן, 11/01/09 16:32

  • 38.

    ניסטפק במעט יהיה בוא ברכה הקללה אים נירצה הכול (ל''ת)

    נטלי הקוסם, 11/01/09 16:22

  • 37.

    זה הזמן להכרעה, אם היא לא תושג יעופו הטילים בעוד שנתיים מרכז הארץ (ל''ת)

    moshon1 , 11/01/09 16:22

  • 36.

    החמאס מוכה וחלוש לתת לו מכה שיפול

    נעמן שפוי, 11/01/09 16:21

    החמאס מוכה וחלוש לתת לו מכה שיפול

  • 35.

    בשביל לנצח את הסרטן, צריך קודם כל לנתח ולסלק את השלוחות... (ל''ת)

    XXX - אשקלונית , 11/01/09 16:17

    • והמנתח בעל שם עולמי ברק (ל''ת)

      מנתח אורטופדי, 11/01/09 16:35

    • את צודקת נסיכה

      יריב, 11/01/09 18:22

      כמה שאת צודקת

  • 34.

    חילופי שטחים עם מצרים לצורך החזרת השליטה בפילדלפי

    רון, 11/01/09 16:10

    אין אפשרות לסמוך על המצרים שיעשו עבורנו את העבודה וימנעו הברחות בציר פילדלפי. הכותרת הראשית במעריב הבוקר מדברת על כיבוש של הצד הפלשתיני של ציר פילדלפי, מה שיחזיר את צה''ל לרצועה ויתן לחמאס לגיטימציה לחדש את האש בכל עת.
    אני מציע משהו חדש: צה''ל יישב בצד המצרי של פילדלפי, לצורך מניעת הברחות. כיצד? ע''י חילופי שטחים עם מצרים: הם יתנו לנו רצועה ברוחב כקילומטר בגבול סיני-עזה, ואנחנו נחזיר להם את אותו השטח איפהשהו בנגב בגבול סיני.
    המצרים ירוויחו שקט, לא יצטרכו להתעסק עם החמאס ולקבל לחץ מהעולם; הישראלים יוכלו למנוע הברחות ולא תחת אש; הפלשתינים לא יהיו תחת כיבוש.
    אין לפתוח מעברים מישראל לעזה, עד שיושג שלום. גם לבריטניה אין מעברים יבשתיים. שינהלו את המסחר שלהם בדרך הים.

  • 33.

    הממשלה לא רוצה להכריע את החמס

    יעקב, 11/01/09 16:10

    זה לא ידלין , שלפני מספר שבועות הציע למסור לסוריה את הגולן ?
    בושה וחרפה , שאיש צבא מתערב בסוגיה פוליטית עוד , כשהוא בתפקיד , שלא לדבר על האיוולת , שברעיון .
    צה''ל צריך למוטט את החמס סופית ולא משנה באיזה אמצעים , רק כניעה סופית ללא תנאים תפתור באותה הזדמנות גם את הבעיה עם החמס וגם החיזבאללה . אני די סקפטי לגבי השלישיה הפוליטית , שאינה מחפשת הכרעה אלא איך להרוויח עוד מנדטים בבחירות , לצערי .

  • 32.

    כביסה

    מאיר, 11/01/09 15:59

    הדגל הלבן יכול להיות גם מפלסטיק
    יכול מאוד להיות שגם את זה החמאס לא הפנים
    שבמידה שכל הדגלים הלבנים מלוכלכים קיימת האפשרות להשתמש בפלסטיק לבן

  • 31.

    הניה מתנה,וגם לגיס חמישי שבוכה בל''

    חי ישראל, 11/01/09 15:57

    לתת לאדון הנייה בטולה זקנה בת 80 שלא החילפה מימה תחתונים

  • 30.

    אנחנו בדרך הנכונה

    תושב שדירות , 11/01/09 15:57

    חייבים ללחוץ על הדוושה כדי להגיע להישגים משמעותיים מול החמאס
    אני מחזק את חיילי צה"ל והממשלה, עד עכשיו המערכה מנוהלת בצורה יוצאת מן הכלל.

  • 29.

    אנחנו מעונינים לסיים ולא החמס!!!!!!

    ציפי, 11/01/09 15:56

    לא מאמינה לו. מי שמעוניין לסיים את המלחמה והתחנן לכל העולם לעצור אותו זה היה ברק ושותפיו. הצבא עד רגע זה לא עשה דבר. פה הרוג. שם הרוג. לא הרסנו תשתיות. לא פגענו במנהיגים. לא נחזיר את שליט וציר פילדלפי פתוח להברחות.

    מי בעצם הרים דגל לבן???????

    • מי בעצם הגייס החמישי?

      מושבניק, 11/01/09 17:19

      מנוסח דברייך ניתן להניח שאף לא אחד ממקורבייך נמצא בשדה הקרב.

      כמה קל לבקר ולהנות בעיר הגדולה המרוחקת מרעש הפגזים ומן האימה

      ציפי יקירתי, את ראוייה לחמאס והוא ראוי לשכמותך.

    • ציפי 29 כשהיה שיעור הבנת הנקרא ,היית חולה בדיוק.. (ל''ת)

      שולינקה, 11/01/09 17:53

  • 28.

    מלחמה טוטלית בחמס אופציה היחידה לנו ולמערב (ל''ת)

    @ שר ההיסטוריה @, 11/01/09 15:56

  • 27.

    מזל שאולמרט הולך הביתה וביבי מחליף אותו

    אייל, 11/01/09 15:52

    אם היה נשאר בתפקיד היה מחזיר את הרמה שהיתה הופכת לבסיס איראני

  • 26.

    יש לנו המון דגלים

    טליה ציון, 11/01/09 15:52

    הדגל היחיד שאני רואה זה דגל ישראל כשברק ואשכנזי מניפים בעזה

  • 25.

    אם לא נחזור לגוש קטיף כל המבצע הזה יהיה לשוא, והקסאמים יחזרו (ל''ת)

    יואב , 11/01/09 15:51

    • אני בעד להחזיר אותם לקטיף רק כדי לראות עוד פינוי (ל''ת)

      '', 11/01/09 16:44

      • מנוול בוגד (ל''ת)

        החוצה!, 11/01/09 17:06

      • זה פשוט אכזרי ממש מה שכתבת. '', - מס 25 (ל''ת)

        המומה מטיפשותם של אחרים, 11/01/09 17:55

  • 24.

    נו נו...

    אפעס, 11/01/09 15:48

    התעמולה הממשלתית כבר מכינה אותנו לתבוסה. אתמול סיפרו לנו על גדודים שנמחקו, היום מספרים לנו על רצון לכניעה. ראינו את הרצון הזה בקריאתו של משעל אתמול... לא עשינו להם כלום. צה''ל יוצא ובעוד שלוש שנים יש לחמאס טילים שיגיעו לתל-אביב, לא טילונים, טילים שמסיבים נזק משמעותי עם הרבה הרוגים. גם כן ניצחון... ניצחון פירוס.

    איזו מטרה מפוצצת מצאו להם שלשת המוסקטרים למלחמת שלום השמאל... ''שינוי המצב הבטחוני בדרום המדינה'', וואחד מטרה. בכל מקרה המטרה מושגת, למעשה המטרה כבר הושגה, בפתיחת המלחמה ירו על שדרות ואשקלון ואילו עכשיו יורים על כל הישובים בטווח 40 ק''מ מעזה, זהו ''שינוי המצב הבטחוני'', לא?

    התקשורת ופרשניה מתעסקים בפארסה הזאת ברצינות תהומית, כאילו מדובר במטרה מוגדרת, ''מטרות צנועות'' הם אומרים לנו, הופקו לקחי מלחמת לבנון השניה''. תחת לכבוש את הרצועה, למעשה הפתרון היחיד למצב הבטחוני בדרום, צה''ל מתרוצץ לו בעזה כמו חולדה בכלוב וקורא לזה ''מהלך קרקעי''.

    הימין מריע למלחמה הזו שהובאה עלינו ע''י השמאל ההזוי ולא מבין מה פירות המלחמה. ובכן, בכדי לעזור אביאם בפניכם.

    1. הכרה בינלאומית בחמאס. כל הסכם שיהיה, יהיה מול החמאס ולמעשה תכיר בו דה-פאקטו. בשביל להכיר בחמאס, לא צריך מלחמה, אפשר גם בלי.

    2. הסכם שיאפשר התחמשות החמאס בעתיד. ישראל מצהירה שאין ברצונה לחזור לעזה, ללא חזרה לעזה, החמאס ימשיך להבריח אמל''ח ביתר שאת, גם טילים שיאיימו על תל אביב וירושלים.

    3. במקרה שהחמאס ייפול, המלחמה הפנים פלשתינית תיגמר והאו''ם יכיר ברשות, כולל עזה כמדינה. דם חיילינו נשפך על מנת לאפשר לאוייבינו מדינה. עם הזמן תהפוך המדינה לחזבאללהסטאן מדרום לנו. כך יהיו לאיראן שני סניפים בקרבתנו, אחד בצפון ואחד בדרום.

    ישנם עוד ''השגים'' רבים למלחמה המטומטמת הזו, אין לי כח למנות את כולם אך נראה לי שהצלחתי להבהיר את עצמי פחות או יותר.

  • 23.

    כנסו כנסו

    דליה, 11/01/09 15:45

    קודם הם מתעלמים ממך אחכ צוחקים עליך אחכ נלחמים איתך ואז אתה מנצח - אהוד ברק

  • 22.

    ישראל לא תיתן מחילה לטרור..כי גם בה החמאס יעביר אמל''ח (ל''ת)

    ישראלי פיקח, 11/01/09 15:37

  • 21.

    ביבונים, אולמרט עיוור לסכנה והחמאס בורחים כי שמעו ששרה חוזרת. (ל''ת)

    שפתי כהן , 11/01/09 15:37

    • שפתי כהן הנשמע כמו מלך עכברוש (ל''ת)

      evbeber , 11/01/09 17:19

  • 20.

    למה הם לא נכנעים אם הם מתחבאים ?

    שואל, 11/01/09 15:37

    האם הם מחכים שברק יכנס בהם ויגיע לעזה לשחרר את העזתיים מהם?

  • 19.

    עןד פצצות עוד הריסות לא יתנו כלום

    תגובה ל8, 11/01/09 15:32

    אני חושה שצריך להקשיב למה שיש לאוהד ברק לומר אסור לנו להיות פרשנים
    תאר לך שהייתי מגיע ומציע לך מה לעשות בעבודתך ובעצם אני לא יודע מה אתה עושה
    כך עם הביטחון שר הביטחון יודע את העבודה צריך להמשיך לתת לו לעבוד

  • 18.

    לשבור לחמאס את הידיים שלא יוכל להניף דבר!! (ל''ת)

    שי, 11/01/09 15:27

    • חחחח ...יפה אמרת !!! (ל''ת)

      שליימזל, 11/01/09 15:56

  • 17.

    תנועת החמאס משותקת מבוהלת מפחדת

    בני, 11/01/09 15:25

    וכל זה בעקבות מהלך מדהים שהובילו שר הביטחון והרמטכל
    כל הכבוד

    • ביבון, אולמרט שותף רק בכשלונות של הצבא ולא בהצלחות ?

      שפתי כהן , 11/01/09 15:38

      והוא שותף בצבא שלא הוא בנה ולא שותף בצבא שהוא בנה ?
      אתם חרפת משפחת הקופים.

  • 16.

    קודם כל שייצאו מהבונקרים, ברק ימיט עליהם פצצה ואז אולי נקבל את הדגל

    מירים שטרן, תל אביב, 11/01/09 15:22

    הלבן

  • 15.

    החמאס להוט לשלום???

    הציוני, 11/01/09 15:20

    לאיש המכובד-ראש אמ''ן

    איש יקר אל תמעיט בערכו של החמאס,ההיגיון
    שלך ושלו שונים!!!!!!!!!!!!

    כבדהו וחשדהו-ממנו לא תצמח תועלת לעם ישראל

    • איפה קראת שהחמאס להוט לשלום ??? להוט להפסקת אש .!!

      זרתוסטרא 2, 11/01/09 15:38

      רק כדי שיוכל להציל את הנשק שנותר לו וכדי שיוכל לבנות מחדש את ארסנל הכוחות המצטמק שלו ....

    • איפה כתוב שהחמאס רוצה שלום? נאמר שהחמאס רוצה הפסקת אש ללא הנפת (ל''ת)

      דגל לבן, 11/01/09 15:41

    • אתה יודע לקרוא? כתוב שהוא להוט להפסקת אש.

      cwen , 11/01/09 15:52

      הפסקת אש ושלום זה ממש לא אותו דבר.

  • 14.

    כל צבעי הדגל לא יעזרו להם, ברק ימצא אותם ויפגע בהם (ל''ת)

    שרית אלבז, 11/01/09 15:19

  • 13.

    ודווקא בגלל הצורך שלו בתמונות ניצחון - אוי ואבוי לנו מלתת אותם !! (ל''ת)

    זרתוסטרא, 11/01/09 15:12

  • 12.

    רוצים לראות טורים של שבויי חמס מרימים ידיים (ל''ת)

    יצחק, 11/01/09 15:10

  • 11.

    חובה עלינו לראות דגל לבן !! יותר למען הערבים מאשר למעננו

    אימפריו, 11/01/09 15:09

    יותר למען העולם מאשר למעננו. חובה !!!! רק מכה קשה למורל הערבי ייחרת בזכרונם...אחרת - הם יהפכו את המלחמה הזו לכיוון של מנצחים ואת זה הפעם אסור לתת להם.בשום פנים ואופן. יש תמונה שמגדירה מהות , שמגדירה עתיד - ועד שלא יראו הערבים את גודל ההשפלה , עד שלא יראה העולם המוסלמי , לא זה המראה את האמהות והילדים המתים אלא זה הממנף את גיבוריהם לעמדת כוח תודעתית,- הוא אשר צריך ליפול אפיים ארצה.

  • 10.

    אני פונה בבקשה לעם ישראל

    יריב בן שלום, 11/01/09 15:08

    אל תשברו תנו לצהל לנצח תנו לרמטכל ולשר הביטחון לעשות את העבודה הטובה שהם עושים
    יש תחושה שהעם קצת חסר סבלנות אז די

    • אין ברירה, אלא לאזור סבלנות עוד קצת... (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 11/01/09 16:12

  • 9.

    חשבו שצה"ל זה קורי עכביש יצא להם דבור ארסי (ל''ת)

    evbeber , 11/01/09 15:05

  • 8.

    די לדיבורים. עוד פצצות של טונה והם ישברו (ל''ת)

    המום, 11/01/09 15:03

  • 7.

    במעברים 3 תחנות:ביקורת מצרית+ביקורת צהלית+ביקורת כח בין לאומי ~

    שלמה מאור , 11/01/09 15:02

    הפתרון הוא בהרחבת שטח הפרוז בין מצרים לחמאסתן כך שמצריים תחזיק בציר פילדלפי שרוחבו 300 מ"ר, בקצה של ה300 מ"ר יהיה כוח צהלי שיחזיק רצועה ברוחב 3 ק"מ , ובקצה הגבול עם חמאסתן רצועה נוספת ברוחב 2 ק"מ שבה יחזיק כח בין לאומי שיכתר למעשה את חמאסתן בכל גבולותיה.
    הבעיה היא בדרג המדיני בציפי ליבני ובאהוד ברק שבולמים ועוצרים את צהל , דבר שמומחים טוענים יחשוף את החיילים כמטרות וישמיט את מטרת המבצע.
    שוב ליבני וברק מכשילים !!!
    ביבי צדק !!!!

    • נכון.יפה אמרת! כל מילה בסלע! (ל''ת)

      צ, 11/01/09 15:16

    • אתה שוב מנדנד (ל''ת)

      בובו, 11/01/09 15:21

  • 6.

    החמאס צריך להניף דגל שחור (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 15:02

  • 5.

    לא להפסיק לשבר את ההשגים שלנו (ל''ת)

    shachar A, 11/01/09 15:02

  • 4.

    אם יראו את הסרט הזה ברשתות נוטפות השנאה כמו ה-BBC,CNN

    גיל, 11/01/09 15:00

    ודומיהם..

  • 3.

    למה דיווחים מודיעיניים מודלפים לתקשורת? (ל''ת)

    גולש, 11/01/09 14:58

    • כי זה לא דיווח מודיעיני, זה תעמולה ולוחמה פסיכולוגית (ל''ת)

      פנדה, 12/01/09 15:10

  • 2.

    אולי גלעד שליט הוא הפתרון לעץ שעליו עלתה המערכת? (ל''ת)

    יהונתן, 11/01/09 14:57

  • 1.

    החמאס לא יניף דגל לבן כי ישראל ממשיכה לספק לו מזון ודלק. (ל''ת)

    שוש, 11/01/09 14:56