• 102.

    צודקים - גזלו מהם אדמותיהם -- ויש להם זכות השיבה (ל''ת)

    תממומש זכות שבית היהודים לאדמתם, 03/06/09 04:34

  • 101.

    אחי המתישבים,אל תתלו תקוות במבצע ראוה של ממשלת זדון (ל''ת)

    אביב יעקובוביץ, 13/01/09 10:46

  • 100.

    גוש קטיף בחזרה לבית..

    ישראל, 12/01/09 15:04

    כן זה הזמן לחזור לגוש קטיף ולהניף דגל כתום..
    חזקו ואמצו..

  • 99.

    זה עם ישראל האמיתי-כל השאר זה בררארה!!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה,, 12/01/09 10:39

  • 98.

    לחזור לגוש

    שרי יצחקי, 12/01/09 09:59

    כשתיכנסו בחזרה לרפיח ים תגידו לי אני ראשונה באה איתכם!!!
    יאללה בואו נחזור הבייתה!!!!!!

  • 97.

    גוש קטיף אנחנו נשבעים (ל''ת)

    גולנצ'יק , 12/01/09 02:43

  • 96.

    כןןןןןןןןן!!!!#2 (ל''ת)

    yoya, 11/01/09 22:27

  • 95.

    כןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    yoya, 11/01/09 22:23

  • 94.

    הפעם לפני שחוזרים לגוש עושים זאת כמו שצריך

    שרון - מתנחלת גאה, 11/01/09 21:37

    מעיפים משם את כל המחבלים מיישרים את השטח ובונים שם את העיר היהודית קטיף לתפארת מדינת ישראל - תשמרו לי מגרש לוילה המפוארת מול הים שיהיה לי הכבוד לבנות שם...

  • 93.

    חזרו לעזה, אדרבא

    יואב, 11/01/09 20:37

    חכו לסוף המבצע, אחרי שאחרון החיילים יצא מעזה ואז תחזירו את הפיצויים ששילמו לכם, תתנצלו בפני החיילים והושטרים שגידפתם, ותחיו כאחים עם החמאסניקים. תקימו מדינת הלכה קיצונית (מדינת יהודה אתם קוראים להזיה הזאת?), תקימו בית מקדש, תחילו את חוקי התנ''ך והאיסלם, והכי חשוב - תעזבו אותנו בשקט, מהשטויות שלכם כבר שבענו.

    • יואב, אם יש לך בעיה עם הראש, לא צריך לשתף את כולם בזה! (ל''ת)

      יהודי בנשמה , 12/01/09 01:59

  • 92.

    רעיון מצויין

    סטפן צוויג , 11/01/09 19:28

    האם ממשלת השמאל של קדימה תמצא עוז בנפשה להודות בטעות של הגירוש, או שהם ימשיכו בדרכם הנלוזה?

  • 91.

    החמאס היהודי מתעורר

    ציקדה, 11/01/09 18:42

    עד שהצלחנו להוציא את ההזויים מעזה, עכשיו הם רוצים לחזור. גם מצצו לנו את הדם במשך שנים, גם קיבלו פיצויים ועשו פרצוף של נעלבים, ועכשיו הם רוצים לעשות את זה שוב מההתחלה. לא עוד!

    • לא צריכים אותך בארץ

      ציפי, 11/01/09 19:02

      תעבור לגור בעזה שם מקומך.

      • לא צריך אותך בארץ

        ציקדה, 11/01/09 19:30

        אם מישהו צריך לגור בעזה זה הכתומים עם המנטליות תואמת החמאס שלהם.

        • אין בעיה זה לעומת זה עשה אלה ים - הם באמת צריכים לחיות שם כי איפה אין

          yoya, 11/01/09 22:42

          קדושה נכנס חמאס
          וכל יהודי קדוש. נשאלת השאלה איפה נשים אותך והדומים לך.

      • אבל הם רוצים לגור בעזה

        סתם אחד, 11/01/09 23:40

        שיגורו, אבל בלי הגנה של הצבא

  • 90.

    לכל התמהונים מתי יכנס לכם לתודעה שהערבים הם העם הכובש סוריה זה ישראל (ל''ת)

    המגיד , 11/01/09 17:54

  • 89.

    נמאס מהפרזיטים

    גמלאי וותיק מצפון הארץ, 11/01/09 17:21

    נמאס לשמוע מה חושבים הפרזיטים שהתגוררו בגוש קטיף על חשבון אותם עניים וחסרי בית ,ונשים וילדים רעבים שבקושי חיים בתוך מדינת ישראל..תודה לאל שמפלגת הליכוד סולקה מהשלטון,ומדינת ישראל וממשלתה השפויה סיימה את תהליך ההתאבדות הכלכלית הפרזיטית בשטחים הכבושים.....

    • הזקנה גורמת לך שכחה

      דודי29 , 11/01/09 17:43

      שכחת איך האנשים הללו היוו 10 אחוז מהייצוא החקלאי של ישראל ממנו הרוויחו כל אותם עניים עשוקים.שכחת שהם בנו את ביתם ב10 אצבעותיהם ולא יללו כמו השמאל הקיצוני.שכחת איך שגירשו אותם הם יצאו בכבוד.אז לפני שאתה משמיץ קח אנטי אייג'ינג לשיפור הזכרון...

      • קל מאוד לעשות את זה שהפועלים עולים כלום

        ק, 12/01/09 08:14

        ואין לך הוצאות מיסים כמו בתוך הארץ.

    • אני מאחל לך עד 120 אך לצערי התקשורת הצליחה בשטיפת המח (ל''ת)

      המגיד , 11/01/09 18:00

    • אין לך מושג על מה אתה מדבר (ל''ת)

      שמאלני מסריח, 11/01/09 22:40

  • 88.

    מדהים

    כבוד, 11/01/09 17:16

    התיישבות מניעה התחדשות ומונעת מלחמה.
    כבוד לכח החיים של מתנחלינו.
    השלמה על ועם האדמה.

  • 87.

    *** כל הכבוד למתישבים !!! העם אומר - תנו להם לחזור לביתם !!! *** (ל''ת)

    אלעד קפלנסקי, 11/01/09 16:41

  • 86.

    למי ששכח:הפרזיטים של גוש קטיף שפכו חומצה על שוטרים, פיזרו שמן בכבישים

    נעמן,שפוי , 11/01/09 16:39

    לא נשכח ולא נסלח את היום בו הפרזיטים של גוש קטיף הכריזו מלחמה על צהל וכוחות הביטחון. האויב הכתום שהתבצר בגוש קטיף שפך חומצה (או חומר כימי) על שוטרים. פיזרו שמן ומסמרים על כבישים מהירים (נסיון לרצח), הסיתו לרצח ראש ממשלה, חסמו כבישים ומנעו מנשים בהריון וקשישים טיפול רפואי, ולא פחות חמור - סיכלוט את הדמוקרטית בהחלטות ממשלות ישראל לדורותיהן. הם רוצים לחזור, שיחזקו! רק שהפעם יעשו את זה בלי שצה"ל ישמור עליהם. נראה אותם כמו הנביא דניאל בשעתו - בתוך גוב האריות יוצאים ממנו בחיים.

    • המגיד היי אחמד או נעים אנחנו יודעים שאתה ערבי (ל''ת)

      המגיד , 11/01/09 17:06

      • לנעמן החמוד

        יהודי בנשמה , 12/01/09 02:07

        היתי רוצה לראות את תגובתך אם היו מוציאים אותך מביתך, הורסים את ביתך אשר בניתה בשתי ידיך ואותך שמים בקראוון!!!
        היתי רוצה לראות עד כמה שפוי תשאר..
        אתה חתיכת נמושה מסכנה שמנסה להוכיח משהוא (הוכחת כבר - אתה מפגר!) למישהוא ואתה רק מעורר זעם! כיף לך שאתה מקבל הרבה תגובות?
        עד כדי כך חסר לך צומי שפניתה נגד ארץ ישראל??
        תחשוב על זה וחלס לאונן, תמצה חברה ותרגיע!

    • והם כל כך צדקו!!! בתוך 4 שנים 2 מלחמות!! (ל''ת)

      אברהם, 11/01/09 17:42

    • תזהר מתביעת דיבה.אין לזה שום הוכחות הכל שקר!!! (ל''ת)

      דודי29 , 11/01/09 17:44

      • ספר את זה לשוטר ששפכו עליו חומר לפתיחת סתימות

        אחד שיודע, 11/01/09 19:59

        אתם מומחים בעיוות ההיסטוריה. כשמשהו לא נוח לכם - אז הוא מעולם לא קרה, וכל מי שטוען אחרת שקרן. רק תראה את התגובות, כל מי שמגיב נגד המתנחלים הוא שקרן או ערבי. לא תראה טיעון כנגד טיעון מצד הכתומים - רק הכפשות וסילופים. ככה זה כשאין טיפת צדק לצדך, מסתפקים במה שיש.

        • קודם כל אתה לא יודע שום דבר כי אן לך נשמה יהודית (ל''ת)

          זוהרה , 11/01/09 20:35

          • תודה רבה לך, את רק מוכיחה את מה שכתבתי

            אחד שיודע, 11/01/09 20:55

            אם היה איזשהו גרעין של אמת בדברים שלכם הייתם מסוגלים להעלות טיעון כלשהו. אבל הכי טוב שאת מסוגלת זה ''אין לך נשמה יהודית''. רטוריקה מבריקה, מה הלאה? תגידי שאני ערבי?

            • עצם העובדה שנפגעתה מוכיחה שאתה יהודי את התעלומה הזאת פטרנו

              זוהרה , 11/01/09 22:23

              אז תסביר למה אתה שונא יהודים או שאתה שונא דתיים

              • אז עכשיו הוא כן יהודי... איזה גיור בזק אתם עושים...

                אורן, 13/01/09 17:37

                לא ידעתי שאתם קובעים מיהו יהודי בהתאם לטוקבק...

        • נו? ונפתחה הסתימה? (ל''ת)

          yoya, 11/01/09 22:38

    • שלנעמן החמוד (ל''ת)

      יהודי בנשמה , 12/01/09 02:02

  • 85.

    לפני זה יש חלהעניק לערביי עזה אזרחות ישראלית (כמו 1949) ואז לספח (ל''ת)

    שלב א' בהפיכת המדינה לדו לאומית ,כתומה וחמאסניקית, 11/01/09 16:32

  • 84.

    לכל מי שהשנאה אוכלת כל חלקה טובה בליבו-כנסו,כנסו!!!

    נמשיך ונמשיך ונמשיך - וכאשר יענו אותו.........., 11/01/09 16:30

    עוד נשוב לכל ישוב!!!!!!!!!-כל אחד!!! ונקים גם חדשים!!!!!! ואתם יכולים לשנוא ולהכפיש ולקלל ולצרוח עד שיצא לכם קצף מהפה!!! הבעיה היחידה שלכם היא שהעמך הפשוט שפוי מידי ומפוכח מספיק לראות את המציאות מבעד לענני חלומות ההבל ההזויים שלכם. סיכנתם אותנו,גרמתם לנו למות על אלף ואחד מזבחות השלום השיקרי שלכם---ונמאאאאאאאאאאאאססססססס!!! לא נסכים יותר להיות בשר התותחים של משיחי השקר השמלאנים שמוכרים את אחיהם בנזיד עדשים ע''מ להשקיט נקיפות מצפון ותסביכי נחיתות שיש להם על עצם קיומם!די לטירוף ,די למוות הזה!!!

    • מסכים איתך אחי במאה אחוז!

      יהודי בנשמה , 12/01/09 02:20

      אמן!

  • 83.

    במיוחד מול הפלשתינים- שלום בשליטה

    פילדלפי וגוש קטיף, 11/01/09 16:17

    כיבוד ההתיישבות הטבעית (שלעומת לטרנספר- בונה תיקוני גבול בעקבות נצחון במלחמה צודקת) חיוני לשקט אמיתי.

  • 82.

    אל תטעו:

    תומך בהרחבת המלחמה, 11/01/09 16:14

    זה ש-95% מהציבור היהודי תומך במלחמה לא אומר שכולם רוצים להישאר ברצועת עזה לנצח.
    לזמן הקרוב עדיף כנראה לדעתי לכבוש את הרצועה צבאית ולדאוג שלא יהיה משם טרור. זה לא יהיה פיקניק, אבל עדיף מהמצב הנוכחי שבו הם מאיימים על אזרחי הדרום.
    בטווח הרחוק התקווה היא שלא נהיה שם, ושנוכל להקים באופן נפרד מהם מדינה עם רוב יהודי.

  • 81.

    we should send them back now to die idiots (ל''ת)

    they coused it all, 11/01/09 16:10

  • 80.

    אל תטעו: (ל''ת)

    תומך בהרחבת במלחמה, 11/01/09 16:07

  • 79.

    מאוחד עד הקצה

    העם, 11/01/09 16:02

    רק כשה'מרכז השפוי' קולט את חלקה של הפריפריה (כולל הגולן, יו''ש, גוש קטיף) בשפיותו, יש לנו כח להשפיע החוצה ולתקן פנימה.

  • 78.

    השבתם היא פיצוי חלקי לסבל שבגירושם ובהמנעותמשיקומם עד היום

    צדוק, 11/01/09 15:55

    כמובן ציפורי קדימה לא ירצו להודות בכישלון המדיני והמוסרי שבגירוש אבל לא הם עתידים להיוץ בממשלה הבאה.

  • 77.

    גם אנחנו רוצים לחזור ...

    90%, 11/01/09 15:19

    אנחנו 90% מתושבי המדינה היהודים, מודים בטעות ורוצים לחזור עכשיו וללא תנאי להקים מחדש את היישובים היהודיים שהחרבנו. בעבר היו 30% יהודים, שמעולם לא הבינו למה 70% אזרחים תומכים בפשע הזה, עכשיו, כשהגלגל התהפך, אנחנו דורשים לעשות את הצדק ההסטורי עם העוול ההסטורי. לתפארת מדינת ישראל.

  • 76.

    אנחנו איתכם, מגורשים! כמה נקודות מעשיות:

    יעקב - מרכז הליכוד, 11/01/09 15:12

    א. להודיע כי מפלגה שתחרוט על דגלה ובמצעה את החזרה לגוש - תזכה בתוספת מנדטים (כדאי לעבוד על הליכוד, ש''ס, רסיסי הבית היהודי וגם אגו''י)
    ב. יש לבנות מערכת שלימה של התמודדויות מעשיות: להכין גרעיני התיישבות, להכין תוכניות פעולה, להוציא מפות מעודכנות, לראות היכן וכיצד ניתן לשקם בתים, לבנות כבישים וכו', ולהגיש את כל אלה למפלגות השונות.

  • 75.

    ההתישבות היא המטרה וגם הפיתרון

    דניאל, 11/01/09 15:05

    ההיתיישבות בחלקי ארצנו היא מטרת בואנו ארצה .והיא גם הפתרון לבעיותנו הפוליטיות והמדיניות כי הם מוכיחים שיש לנו דרך אידיאל וחזון שאנו פועלים לפיו ולא לפי הסקר האחרון.
    בהערכה רבה לתושבי גוש קטיף
    דניאל כהן

  • 74.

    אני בעד , יהיה את מי לגרש בעוד שנתיים!!!!

    הצדיק , 11/01/09 15:00

    בעוד שנתיים התנתקות 2, כמו לבנון 2 כמו מת לחיות 2, בכלל יהיה מעניין הם (המפונים)יוכלו שוב לקלל את החיילים שעכשיו מחרפים נפשם עבורם ועבור כל העם, לזרוק עליהם אבנים ולקרוא להם נאצים, מה יש למה לא.....

    • 74 יקר, הרבה מהחיילים שעכשיו בעזה הם מה''כתומים''...

      רגיל לגמרי.... אחד מהעם.., 11/01/09 15:51

      יש זכות לאנשים לצאת נגד מה שהם חושבים שהוא לא נכון...
      זה לא אומר שבזמן אמת הם לא נחלצים לעזרת המדינה.
      להיפך, כל אלו שגרמו ליציאה מעזה, ובכך גם גרמו למלחמה הזאת, שיבואו הם וילחמו...

    • תגובה ל -74

      מתנאל, 11/01/09 15:55

      אם תסתכל איזה חיילים נכנסו לעזה תראה שרובם מהציבור הכתום שהזהיר לפני 4 שנים מה יהיה אם יעקרו את גוש קטיף. אז לפני שאתה מזלזל ומבלבל ת'שכל תבדוק..

      • ואיפה בדקת את הנתונים האלה - מתמונות בעיתון?? אלעק רובם כתומים (ל''ת)

        עופרר, 11/01/09 16:19

        • כמעט כול ההרוגים והפצועים חובשי כיפות (למשל אנשי ''מרכז הרב'' (ל''ת)

          אבימאל קלפשטוטר, 11/01/09 19:29

          • זה רק אומר שהם יהודים. אני חושב שגם רוב השאר (ל''ת)

            אורן, 13/01/09 17:34

    • למגיב 74 הרשע

      צדיק אמיתי, 11/01/09 16:18

      שים לב שמי שמחרף את הנפש עבור עם ישראל הם בני ההתישבויות. לצערנו חלקם בין הנופלים עולה על חלקם היחסי באוכלוסיה.

    • צדיק - צודק 100% (ל''ת)

      עופרר, 11/01/09 16:18

  • 73.

    ישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 (ל''ת)

    בשם חופש הביטוי, 11/01/09 14:54

    • חוזרים לגבולות 67 - כי גם ת''א רוצה טילים... (ל''ת)

      ידידיה, 11/01/09 17:05

    • עוד ערבי יאלה תחזור למצרים משם באתם

      המגיד , 11/01/09 17:14

      אני לא אומר סוריה כי כאשר נחזור לגבולות האמיתיים גם סוריה היא ישראל אז אנא המתן בסבלנות

    • כל כלב ביום שלו, אתה חוזר לערבּיה, אם תשאר חי. (ל''ת)

      סטפן צוויג , 11/01/09 19:32

    • חוזרים לגבולות 67 ....לפני הספירה.

      yoya, 11/01/09 22:32

      וכל הקודם זוכה

  • 72.

    ישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 (ל''ת)

    חובה לפרסם, 11/01/09 14:54

    • חחחחח (ל''ת)

      ד, 11/01/09 15:38

  • 71.

    ישראל תחזור בקרב לגבולות 67 (ל''ת)

    בשם העם השפוי, 11/01/09 14:53

    • רק היזהר שהיא לא תוחזר לגבולות 1947 או 1917 (ל''ת)

      הארי טרומן ,שד' פנסילווניה וושינגטון, 11/01/09 16:27

  • 70.

    הם צודקים. לא נעים להודות אבל הם צדקו בכל מה שאמרו. (ל''ת)

    מוישה, 11/01/09 14:50

  • 69.

    כל הכבוד, מלח הארץ

    חיים, 11/01/09 14:49

    אכן ראוי וצריך לתת להם לחזור
    רק כך ילמדו הערבים כי לא שווה לנקוט בדרך הטרור !!

  • 68.

    ההתנתקות - טעות איומה. טעויות חייבים לתקן. לבנות את הגוש מחדש!! (ל''ת)

    מיכל, 11/01/09 14:49

  • 67.

    שישמרו על עצמם

    גקו, 11/01/09 14:47

    מספיק חיילים נהרגו לחינם בשמירה על גוש קטיף, אין טעם להרוג עוד.

  • 66.

    לממשלת ישראל תחזירו כבר את מפוני גוש קטיף בחזרה לבתיהם

    ליטל, 11/01/09 14:46

    עוד לא הפקתם לקח ממה שקורא במדינה, תתעוררו מפוני גוף קטיף הם מלחי הארץ שלנו פה, הם חייבים לשוב לבתיהם בחזרה.

  • 65.

    צודקים ב 100 אחוז.גולני איתכם.העם איתכם.

    רסקולניקוב הלוחם., 11/01/09 14:46

    אני הייתי בגולני שגירשו את היהודים מכפר דרום.אמנם לא השתתפנו בפינוי אבל שמרנו עליהם כדי שהמנוולים מדיר אל-בלח לא ינצלו את המצב הרגיש.
    אני זוכר שדיברנו שם עם התושבים תוך כדי שהם פירקו את החממות שלהם.
    נשבענו להם ,אני וחבריי מרובאית ג'של גדוד 12 ,שיום יבוא ואנחנו נחזיר אותם לבתיהם בגוש קטיף.
    כתבנו את השבועה הזאת על דגל גולני ותלינו אותו לדורות הבאים במחלקת החבלה של רובאית ''אווזי הפרא'' למען ידע כל לוחם ברובאית מה יעודו ואיזה עוול עלינו לתקן.

    אני כבר השתחררתי אבל אחי הצעיר לוחם עכשיו באותה פלוגת רובאית ג'(מחלקת חבלה כמובן...).
    הדגל עדיין שם וגם השבועה שכתבנו עליו.
    הוא אמר לי בטלפון שכל הרובאית מחכה לחזור לכפר דרום ולהניף שם מחדש את דגל ישראל ודגל חטיבת גולני.הלוואי אמן.
    ולכל הדוסלך החמודים מכפר דרום.
    תדעו שכולנו איתכם.כולנו אוהבים אותכם ורוצים שתחזרו הביתה לגוש קטיף.צדיקים.

    • לדובטויבסקי, גולני אולי אחלה של חיילים , אך אינטילגנציה של בובלילים ! (ל''ת)

      קורנפלד פועה, אגודת המיילדות, 11/01/09 16:25

  • 64.

    חבורה של מטורפים (ל''ת)

    דני, 11/01/09 14:39

  • 63.

    זאת תשובה מוחצת לגלעד שרון (הבן של) כפי שהתבטא בראיון לאחרונה

    מוטי, 11/01/09 14:39

    גלעד שרון (הבן שלי אריק שרון) נשאל לאחרונה על דעתו מול המלחמה הנוכחית שהגיעה לדעת רבים וטובים כפועל יוצא מההתנתקות. הוא הביא מספר טיעונים כדי לנסות ''להוכיח'' כי ההתנתקות לא היתה שגיאה קטסטרופאלית. בין השאר גלעד טען שהראיה לכך שמדובר במהלך נכון היא העובדה ש''אף אחד לא רוצה לחזור היום לרצועת עזה''. הטיעון הזה מתנפץ כעת אל מול הקריאה של מגורשי גוש קטיף להקים את הישובים שם מחדש.

  • 62.

    קריאה לכל המבקשים לחזור לגוש קטיף לשבוע אימונים בבסיס ''גהה'' (ל''ת)

    אהוד, 11/01/09 14:29

  • 61.

    יש מחיר - שלב ראשון לגדר את הישובים ולהחזיק עד שיגיע שליט (ל''ת)

    אורן, 11/01/09 14:27

  • 60.

    נשוב לכל ישוב!!

    מתנחלת גאה, 11/01/09 14:24

    כל הכבוד לכל מי שרוצה לחזור לגוש קטיף זה ממש חשוב להתיישב בארץ!!
    בזכות האנשים האלה יש הרבה פחות פיגועים!!!
    האנשים האלה גדלים על התורה ונלחמים כמו אריות במלחמה אז לא כדי שסתם אנשים ימותו!!
    אם כבר כבשנו אז יאללה להתיישב!!!

  • 59.

    לפחות לצפון עזה ופילדלפי (ל''ת)

    זאב, 11/01/09 14:24

  • 58.

    החבר'ה האלה הם הלוחמים שלכם בעזה..תנו להם את הכבוד

    רונית ירושלים, 11/01/09 14:23

    הגיע להם. על הדם המוטיבציה והרצון שלהם אתם בונים...אז...תנו להם כבוד..תשמעו מה יש להם להגיד..תקשיבו ברצינות...נא לא לזלזל

  • 57.

    נווו ברור -מה השאלה בכלל ???????? (ל''ת)

    יצחק צ , 11/01/09 14:17

  • 56.

    איך ידעו שניצחנו?

    זאב ט., 11/01/09 14:09

    רק כשיושב המצב לקדמותו והישובים ייבנו מחדש, נדע אנחנו וידע כל העולם שישראל ניצחה.
    פשוט מאד

  • 55.

    חשבון פשוט

    אביב, 11/01/09 14:07

    החשבון הוא פשוט. היינו בעזה, היה שקט. הבאנו את ערפאת באוסלו, המצב הסתבך. עשינו התנתקות, הטילים מגיעים כבר לבאר שבע ואשדוד.
    מסקנה? חייבים לחזור ולשלוט בשטח ולהקים את הישובים.

  • 54.

    המתישבים הללו צודקים וצדקו אז .כיום אן מי שיצדיק אותם (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 14:05

  • 53.

    אמן (ל''ת)

    שירה, 11/01/09 13:57

  • 52.

    אמן (ל''ת)

    שירה, 11/01/09 13:56

  • 51.

    עוד נשוב לכל ישוב!! (ל''ת)

    לינור, 11/01/09 13:55

  • 50.

    להחזיר את הפרזיטים לגוש קטיף , בדיוק ביום בו צה"ל ייסוג בע"ה מהרצועה

    נעמן,שפוי , 11/01/09 13:53

    תתפלאו, אבל אני בעד החזרת הפרזיטים אוכלי החינם של גוש קטיף. הם רוצים לחזור לעזה - שיחזרו על חשבונם הפרטי. שישיו שם בלי שגדוד מילואימניקים מאבטח חוג מקרמה. שיהיו שם בלי צה"ל. אנו מוכן לעשות עזק. אם אנחנו שולחים לשם בחזרה אלף מתנחלים ללא נשק צהלי וללא אבטחה, ומישהו יוצא מהם חי - אני מוכן לחזור בתשובה ולעבור לגור בהתנחלות. עשינו עסק?

    • נורא מעניין אותי מה דעתך בעוד הרבה נושאים

      צביקה, 11/01/09 13:58

      כל היום יושב וקודח באתר על מה דעתך פה ומה דעתך שם. זה לא מעניין אף אחד- לך וספר את דעותייך ליונים שאתה מאכיל בתחנה המרכזית ותעזוב אותנו לנפשנו.
      יש הרבה דברים משותפים לך ולטרוריסטים עם הדחפורים בירושלים: שניכם מאמינים באללה ושאין ליהודים זכות קיום, אבל מעל הכל כולכם חופרים.

    • נעמן - אתה הקול השפויי מול כל החושך פה (ל''ת)

      עופרר, 11/01/09 16:20

    • האם יתכן שעכבר מחשבים שכמוך חיי רק בשביל להתנצח על כל נושא (ל''ת)

      אני, 11/01/09 16:43

    • טיפש, אתה יודע כמה עלתה ההתנתקות ?

      סטפן צוויג , 11/01/09 19:43

      כמה עלה הפנוי?
      כמה עלה מיגון עוטף עזה?
      כמה עלה שיקום כל ההריסות של הקסאמים והקטיושות?
      כמה אנשים שילמו בחייהם?
      כמה עלה מבצע עופרת יצוקה?

      עכשיו, תגיד לי מי פה הפאראזיט ?

      • על זה אמרנו חכמינו: ''פחחחח''

        לפרקון, 11/01/09 19:52

        אם הפינוי עלה יותר כסף זה בגלל ההתנגדות החצופה של המתנחלים לרצון הרוב. ועדיין, עשינו עסקה טובה - גם מבחינת חיי אדם וגם מבחינה כספית. אין שום צידוק מוסרי או הגיוני לישוב של איזור מלחמה כבוש כמו רצועת עזה. לנסות למצוא לזה צידוק כספי זה טענה מגוכחת שאפילו לא מצדיקה התייחסות פרט לכותרת הנ''ל.

  • 49.

    אני בעד

    שם, 11/01/09 13:52

    בעד להחזיר את התושבים לביתם לעוטף עזה הם סבלו מספיק

  • 48.

    אני בעד לחזור לגוש קטיף! (ל''ת)

    גד, 11/01/09 13:52

  • 47.

    חייבים לחזור לגוש!!! רק ככה נמגר את החמאס!!! ע''י עוז וגבורה!!! (ל''ת)

    אמת, 11/01/09 13:51

  • 46.

    המתיישבים צודקים!

    גאולה, 11/01/09 13:48

    המהלך של שרון היה חזון תעתועים. הגיעה העת לחזור ליישובים, אשר תודות לאדריכל ההתנתקות הפכו למוצבים של טרור, ולהפריח אותם מחדש.

  • 45.

    רוצים ללכת על חשבונם ועל אחריותם כולל הבטחונית לעזה(זל) - בבקשה (ל''ת)

    איש הימין המתון, 11/01/09 13:42

    • התכוונת שאתה איש שמאל קיצוני, לפי דעותיך המתונות כביכול... (ל''ת)

      כתום, 11/01/09 15:24

  • 44.

    בלי חזרה לגוש קטיף לעולם לא יהיה פתרון לטרור הקסאמים.

    יואב , 11/01/09 13:38

    מי שגירש הביא את הקסאמים במו ידיו. בלי שליטה של צה"ל בשטח לא יתכן פתרון. בלי ישובים צה"ל יגדיר את עצמו - בצדק - כצבא כובש ולא יוכל לנצח.

    כדי לנצח בעזה חייבים לחזור לגוש קטיף!

    • איך לתת לך חממה בגוש קטיף עוצרת קאסמים? היא לא עצרה אז... (ל''ת)

      אורן, 13/01/09 17:31

  • 43.

    לא עת להחליש ולצאת נגד המדינה

    לא הנהגת גוש קטיף, 11/01/09 13:33

    לא ייתכן שיוסי דגן שאינו נמנה עם הנהגת גוש קטיף יפרסם קריאה מסוג זה. גם אם היו בדיון 2-3 תושבי גוש קטיף. על הנהגת גוש קטיף לחזק את חיילי צה''ל ומפקדיו בשעה זו ולא לחפש מחלוקות

    • חלק גדול מהנהגת גוש קטיף לרבות בנייה, לוחמים עכשיו בעזה (ל''ת)

      שלדג, 11/01/09 14:20

      • אז מה? הם ממש לא היחידים שנלחמים שם. אתם חוצפנים כמו שאתם שחצנים (ל''ת)

        אורן, 13/01/09 17:30

  • 42.

    כמה פתטי

    מאור, 11/01/09 13:31

    תרגעו אין לכם מה לעשות שם די כבר עם הדמגוגיה הזולה הזו
    ההתנתקות ההייתה במקום !
    ואל תספרו סיפורים שבגלל זה יש טילים עכשיו כי היו גם לפני ולא ידעו שחמאס ישתלט על הרצועה
    אז בבקשה

    • מדהים, אנשים מוכנים למות ורק לא להודות בטעויות שלהם

      סטודנט בטכניון, 11/01/09 14:24

      למען האמת, במקרה שלך זה יותר גרוע: אתה ברגע זה יושב בבית, ואני מניח שיותר מדי מילואים אתה לא עושה. מי שכרגע נלחם ונהרג בעזה הם המתנחלים ובניהם של מגורשי גוש קטיף, ומי שחוטף טילים באשקלון ובאשדוד ובאר-שבע זה לא אתה ולא החברים שלך. כך שבמקרה שלך, אתה מוכן לגרום למותם של מאות ורק לא להודות בטעות.

      • חוצפן

        גם סטודנט בטכניון, 11/01/09 15:47

        רק לפני כמה ימים נהרג קיבוצניק ממגל, הצבא לא שייך למתנחלים, תפסיקו להעמיד פנים. ובנוגע לטענה המגוחכת שלך, אם תספור ותשווה את מספר ההרוגים והפצועים בעזה ובסביבתה מאז ההתנתקות ולפני, תגלה שההתנתקות הייתה צעד נכון. תגיד לי כמה אנשים נהרגו למען פיסות עפר ולמה זה היה טוב?

        • כמו שאמרתי- פשוט מדהים איך אנשים לא לומדים

          סטודנט בטכניון, 11/01/09 16:37

          מדהים, שטיעון ה''כמה נהרגו קודם וכמה אחר-כך'' עדיין משכנע מישהו. לך לאשדוד ולבאר-שבע ותשכנע אותם שהמצב הבטחוני לפני ההתנתקות היה יותר גרוע מאשר עכשיו. נראה מה הם יגידו. מדהים שזה גם בדיוק הטיעון שאמרו כל הזמן בזכות הנסיגה מלבנון. ואז באה מלחמת לבנון השניה ובחודש אחד נהרגו לנו יותר אנשים ממה שהיו נהרגים בכל אותן שש שנים, לפי הקצב בו נהרגו חיילים בלבנון לפני הנסיגה. תגיד, גבר, באיזה פקולטה אתה לומד, הוראת המדעים (לא נראה לי שהיית מתקבל למשהו טוב יותר, עם יכולת הניתוח הזאת)?

          • תשאל תושבים בצפון (קריית שמונה, מטולה)

            גם סטודנט בטכניון, 11/01/09 18:40

            שהיו חוטפים קטיושות (היום קוראים לזה גראד) על בסיס יומי, ואני חותם לך שהם יגידו שהמצב היום יותר טוב. תשאל חיילים שחברים שלהם מתו בלבנון, ואני מבטיח לך שהם שהם מברכים על הנסיגה. אגב, בגלל ששאלת כל כך יפה, אני לומד פיסיקה. בגלל שאני צופה כבר את התגובה שלך תן לי להרגיע אותך, הייתי יכול להתקבל לחשמל-פיסיקה אם הייתי בוחר בכך, אז ככה שתצטרך למצוא טיעון אחר פרט לציונים שלי בתיכון ובפסיכו' כדי לסתור את הטענות שלי. ואם אנחנו כבר בענייני הערכה, אז אני בטוח שאתה עתודאי זב חוטם שמוכן לשלוח חיילים למות בעזה, בזמן שעתידך במשרד ממוזג בקריה מובטח לך.

            • ל''גם סטודנט בטכניון'' - ניתן להיות מהנדס מלומד בלי שכל (וגם שקרן)

              ירון לב-ארי, 11/01/09 19:48

              הנך מדבר בשם תושבי הצפון והדרום, ואולי גם בשם מגורשי גוש קטיף, ושם בפיהם מילים ותובנות הרחוקות מהם כרחוק השכל הישר ממך (כפי שאמרנו ''ניתן להיות אידיוט עם דיפלומה''). העובדות מלמדות שכול מי שהרגיש על בשרו את פינוקי האיסלאם הקיצוני וחי בשכנות לערבים, מקבל קצת שכל ישר (ולו בזונדה) ונע ימינה הרחק מן השמאל הקיצוני השולט והרחק מניתוחי העיתונאים התועמלנים.

              • ''מגורשי'' גוש קטיף מעניינים אותי כקליפת השום

                גם סטודנט בטכניון, 11/01/09 20:12

                אין לי שום רצון לשים להם מילים בפה או רצון להתעסק איתם בכל צורה שהיא. אחרי האסונות והמכאובים שהתמנחלים הביאו עלינו עדיף שיעלמו ושלא נשמע מהם יותר. עכשיו שהתותחים רועמים יצאו ההזויים מהקרווילות והתחילו לעשות שוב רעש, איך אומרים? הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

    • טילים על עזה לא היו כמו שהיו אחרי ההתנתקות (ל''ת)

      כתום, 11/01/09 15:25

    • כמה פתטי שיש יהודים שמתנהגים כבת יענה.

      סטפן צוויג , 11/01/09 19:56

      אתה טומן ראשך בחול כי אינך מוכן להתבונן בעובדות. ישובי גוש קטיף ופתחת רפיח היו גבו של צה"ל ששמר על כך שהערבים לא יתחמשו (ואין שום הבדל בין פת"ח לחמ"ס) בכך הם מילאו תפקיד בטחוני ממדריגה ראשונה. הרמטכ"ל דאז רב אלוף יעלון (לפנים ראש אמ"ן), עמד על כך ופוטר ע"י שרון שמסיבות אישיות החליט על הפנוי. אתה יכול לקרוא על כך בספרם "בומרנג" של רביב דרוקר ועופר שלח (השמאלנים). מובטחני שאם ננטוש שוב את הרצועה, נעמוד שוב, תוך זמן קצר, ממש בפני אותה בעיה.

  • 41.

    יש לישב את כל חלקי הארץ גם גוש קטיף זה בהחלט רצוי (ל''ת)

    המגיד , 11/01/09 13:27

  • 40.

    דמגוגיה ורטוריקה הזויים

    ש, 11/01/09 13:27

    מה הקשר בין שליטה ברצועה ובין ההתנחלויות? ההתנחלויות הן נטל בטחוני ותקציבי ולא נכס. במה יועילו זקנים נשים וטף להידוק השליטה על הרצועה? בזבוז של אלפי אנשי מילואים שיצטרכו להגן על ישובים בלתי נחוצים.

  • 39.

    חיים בסרט. אנשים הזויים ומסוכנים למדינה

    נועם אנילביץ', 11/01/09 13:24

    צריך לרפא אותם בתהליך של גמילה. הם מכורים לסם הזיות שנקרא התנחלויות ומשיחיות שקר.

    • אלו אותם אנשים שמתים עכשיו בעזה כחיילים ומצילים אותך (ל''ת)

      מיכל, 11/01/09 13:49

      • מיכל.. אלו התושבים שקראו לחיילים נאצים - אז תרגיעי (ל''ת)

        עופרר, 11/01/09 16:21

  • 38.

    הפתרון היחיד- הקמת גוש קטיף מחדש

    בעז, 11/01/09 13:24

    וחזרה למה שהיה פה לפני ה''התנתקות''

    זו גרמה לכל הקורה היום

    עיוור לא יראה זאת.....

  • 37.

    ל-1: אתה פרזיט בעצמך...

    דנה, 11/01/09 13:24

    חוסר עבודה? על מה אתה מדבר? רוב תושבי הגוש היו חקלאים עובדי אדמה שהתפרנסו בכבוד ובמאמץ רב, אז אל תלכלך אם אתה לא יודע... אני לא משם אבל עבדתי עם אנשי הגוש והם מלח הארץ. בהרבה יותר טובים מכל הצפונבונים השמאלנים למיניהם, אין מה להשוות בכלל...

  • 36.

    הלוואי תחזרו - רק בלי הצבא, ותחזירו את המיליונים (ל''ת)

    גילי, 11/01/09 13:23

    • אתה קורא חדשות?

      גל מכרמיאל, 12/01/09 16:34

      הם (והדרזים והעולים) הצבא!
      הם קיבלו ''מיליונים'' והרסן להם את הבית שהם בנו בכספם (!). תבנה להם מחדש את הבית וקח את ה''מיליונים''.

  • 35.

    תמכתי בכם אבל זו קריאה הזויה

    רונית, 11/01/09 13:20

    אני אחת שהיתה נגד ההתנתקתות וחושבת עד היום שנעשה גם עוול מוסרי וגם טעות מדינית ובטחונית קשה. אולם זו תהיה טעות הרבה יותר קשה להפוך את אדמת עזה לאדמת קודש ולשוב דווקא לשם ללוע ראש הנחש. באמת לא יודעת מי היועץ הפוליטי או התקשורתי שלכם אבל הצהרות הזויות כאלו בזמן שחיילים נהרגים ונפצעים ובזמן שאמהות דואגות בבית לא מוסיפות כלום להתנחלות בלבבות

    • כנראה שבלב ליבך את שמאלנית הזוייה על כדורים (ל''ת)

      דן, 11/01/09 13:53

      • כנראה שבלב ליבך אתה אוהב ערבים ורוצה לגור לידם פיזית...

        אורן, 13/01/09 17:13

        מי שלא מסכים אתכם ראוי לסקילה נכון הזוי כתום קטן? לך תשים טלאי צהוב ותתלונן שניצולי השואה מונעים ממך תקציבים...

  • 34.

    ב''ה זה עוד יקרה ! ישראל כולה מדינת היהודים, שטחים כבושים המצאת השמאל (ל''ת)

    ושבו בנים לגבולם, 11/01/09 13:20

  • 33.

    המתנחלים צודקים צריך לחזור לשם

    יוסי, 11/01/09 13:18

    אני תמכתי בהתנתקות ומודה שזאת הייתה טעות

    • אז שישכנעו את החמאס. אותי לא שכנעת. (ל''ת)

      אורן, 13/01/09 17:07

  • 32.

    מלחמת ההתנתקות מתפוצצת בקרית גת וובאר שבע... (ל''ת)

    ירון, 11/01/09 13:13

  • 31.

    צודקים ב100 אחוז!!!רק ככה חמאסתן תבין שאנחנו לא צוחקים!! (ל''ת)

    אבי, 11/01/09 13:13

  • 30.

    ארץ ישראל לעם ישראל (ל''ת)

    אין אמת אחרת, 11/01/09 13:12

  • 29.

    להחזיר עטרה ליושנה וליישב את רצועת עזה מחדש!!!רק כך הטרור יפסק!!!!!

    תומך גוש קטיף, 11/01/09 13:11

    שמדינת ישראל תכבוש את רצועת עזה ותחזיר את המגורשים לביתיהם!!שהמדינה תתקן את העוול שעשתה!!זה הזמן!!!!!

    • למה שיפסק הטרור אם תתישבו שם? אתה חושב שהטרור זה מגעגועים?

      אורן, 13/01/09 17:06

      דפוק...

  • 28.

    ההיסטוריה חוזרת על עצמה פעמיים

    מוטי, 11/01/09 13:08

    נאמר מזמן שההיסטוריה חוזרת על עצמה פעמיים- פעם ראשונה כטרגדיה ופעם שנייה כפארסה.
    הפעם הראשונה כאשר הוקמו היישובים הייתה טרגדיה והפעם הבקשה הזו היא הפארסה.

  • 27.

    שלא יתנו לכם שקל, אמן.זה הפרצוף האמיתי שלכם, עלק ''מתיישבים''.

    סטודנט, 11/01/09 13:08

    שתגורו בקרווילות כל החיים.

  • 26.

    לחזור לגוש קטיף ומהר!

    רותם מלכה , 11/01/09 13:07

    זה הזמן לכפר על הטעות !

  • 25.

    כנראה שזו תהיה התשובה

    א, 11/01/09 13:06

    הרי המתנחלים שישבו שם עד הפינוי, הם היו הגדר של המדינה! ועכשיו שצה''ל נמצא שוב בעזה, זה כנראה צריך להיות הפתרון! כידוע המתנחלים הם לא רק מתגרים בחיילים וגורמים לאי סדר, אבל כשהם נמצאים בקו האש והנופלים הראשונים, זה לא נוח לאנשי התקשורת להגיד כי חיילים יקרים אלה שנפלו בעזה, הם מהמתנחלים! ככה שכל עם ישראל ידע, כי המתנחלים הם אלה המגינים על כל הארץ וכמובן כולל תל-אביב, שחלק גדול מבניה משתמטים מחובתם לצה''ל עד היום!

  • 24.

    השמאלנים לא יקלטו לעולם. אוויל נשאר אוויל. (ל''ת)

    גירשתם כתום, קיבלתם אדום!!, 11/01/09 13:05

  • 23.

    איזה שטויות. לכו לנגב ולגליל, שם זקוקים לכם

    יוסי, 11/01/09 13:02

    אתם רוצים לחזור לגור יחד עם מיליון וחצי טרוריסטים?

    • אתה צודק - אבל בוא לא נהיה נאיביים - בגליל יצטרכו לבנות הכל במו ידיהם

      מגיבתון, 11/01/09 13:47

      (למרות שיסחטו מהמדינה לא מעט)
      ואילו בעזה הם יחיו על חשבון הציבור, על הכידונים של צ.ה.ל. ולכן הם מעדיפים לגור בווילות עם ביטחון כלכלי ואבטחה שוטפת של הצבא החזק באזור.
      אבל שאני רואה את כלל התגובות כאן - מתברר שנקלעתי לבית משוגעים, או מסוממים אז אני בורח
      צ'או

    • יוסי מתל אביב יגיד לנו איפה לחיות??

      שמוליק, 11/01/09 14:16

      לך אתה תיישב את הנגב והגליל
      צבוע

      למה אתה מתעקש לחיות עם מילארד ערבים מסביב במדינת ישראל?!?!

      צבוע בועעע

      • טוקבקיסט של ביבי יגיד לנו איפה לחיות???

        שולה מעפולה , 11/01/09 14:30

        אוי, זה היה מצחיק!

    • בעזה החיים טובים יותר

      לפרקון, 11/01/09 14:49

      בגליל ובנגב הם יהיו כמו כל תושבי ישראל הפשוטים, בלי הטבות והקלות. לא יתכן שמתנחלים מובחרים כמוהם יורדו לרמתם של שאר תושבי המדינה, נכון?

  • 22.

    לעולם לא תחזרו

    ירון, 11/01/09 13:01

    שאו רגליכם משם, מקומכם מאחורי הקו הירוק.

    • ככה אמרו גם נבוכדנצר וטיטוס (ל''ת)

      דוד, 11/01/09 14:57

  • 21.

    ההזויים הכתומים משתוקקים לטרגדיות נוספות כמו משפחת חטואל (ל''ת)

    לווי למתנסים ושיירות לביה''ס, 11/01/09 13:01

    • אפשר לחשוב שאין לנו היום טרגדיות בשדרות ובדרום

      הזוי כתום, 11/01/09 13:59

      מה הועלתם עם ההתנתקות?

      • האפשרות לתקוף אותם מוסרית. שזרקנו אתכם משם הפסקנו לכבוש את עזה פיזית

        אורן, 13/01/09 17:04

        מה הועילו ההתנחלויות? כלום בריבוע! רק העצמתם את השנאה (שנכון פיגורי, היתה שם גם קודם)

  • 20.

    לצערי לא הייתה לנו לגיטימציה לפוצץ לעזה תצורה אם אתם הייתם שם! (ל''ת)

    ביבי, 11/01/09 13:00

  • 19.

    לחזור מיד !!!

    אריאל, 11/01/09 12:58

    לחזור לשם , אך לדעתי יש פה אנשים שקוראים לעצמם יהודים , והם האוייב הראשי

  • 18.

    אכן כך!

    המחתרת הסגולה, 11/01/09 12:57

    אם המבצע/מלחמה לא יקטע באיבו, הרי שהמדובר בסוף תהליך השלום מול הפלסטינים. ישראל מבצעת כיום ביסודות את מה שהיתה צריכה לבצע לפני עשור מול אש''פ והפת''ח. כל תרחישי האימה שחזו לאחר החתימה באוסלו כבר התרחשו (ומעבר לכך).
    ישראל מודיעה היום שמבחינתה אוסלו בטל, מבוטל ומת...וטוב שכך.
    לאחר שתסתיים הלחימה, תצטרך ממשלת ישראל המאוחדת (ליכוד--קדימה--עבודה, כבר אין הבדלים) להקים מחדש את ההתנחלויות. יותר מאוחר יש להביא לדין צדק את יוזמי ה''שלום'' הזה.

  • 17.

    הזויים נשארים הזויים . כתומים: את גבולות ההבטחה תדחפו.... (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, אחד העם 70 ת''א, 11/01/09 12:57

  • 16.

    נו, אז ההתנתקות טובה לישראל ? שמאל + אסון (ל''ת)

    משה, 11/01/09 12:56

  • 15.

    אעלק לחזור לעזה... אולי הכלבים הקשורים שהם נטשו שם עוד מחקים להם...

    עופרר, 11/01/09 12:56

    חיות אדם

    • התכוונתי מחכים (ל''ת)

      עופרר, 11/01/09 13:47

  • 14.

    מס אולי תשב בשקט ולמתנחלים תנו לצה''ל לעבוד נמאס מהחורהן שהבאתם על העם (ל''ת)

    אמיר, 11/01/09 12:56

  • 13.

    רק ההתנחלויות יעצרו את הטרור. עונש לערבים!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 11/01/09 12:53

  • 12.

    למעברים יהיו 3 תחנות: ביקורת מיצרית+ביקורת צהלית+ביקורת כוח ביןלאומי

    שלמה מאור , 11/01/09 12:52

    הפתרון הוא בהרחבת שטח הפרוז בין מצרים לחמאסתן כך שמצריים תחזיק בציר פילדלפי שרוחבו 300 מ"ר, בקצה של ה300 מ"ר יהיה כוח צהלי שיחזיק רצועה ברוחב 3 ק"מ , ובקצה הגבול עם חמאסתן רצועה נוספת ברוחב 2 ק"מ שבה יחזיק כח בין לאומי שיכתר למעשה את חמאסתן בכל גבולותיה.
    הבעיה היא בדרג המדיני בציפי ליבני ובאהוד ברק שבולמים ועוצרים את צהל , דבר שמומחים טוענים יחשוף את החיילים כמטרות וישמיט את מטרת המבצע.
    שוב ליבני וברק מכשילים !!!
    ביבי צדק !!!!

  • 11.

    תגידו אתם בכוח רוצים למות??? (ל''ת)

    מה נסגר אתכם?, 11/01/09 12:52

  • 10.

    חס וחלילה! (ל''ת)

    שולה מעפולה , 11/01/09 12:52

  • 9.

    שכחתם,איך התעללו בכם?הם רצו שקט וקיבלו אותו,יש לכם בשביל מי להסתכן? (ל''ת)

    LUBER, 11/01/09 12:50

  • 8.

    האמת הם צודקים רק שזה הזוי (ל''ת)

    חבל..., 11/01/09 12:49

  • 7.

    כל הכבוד - אמיצים. (ל''ת)

    לבנות את גוש קטיף מייד., 11/01/09 12:48

  • 6.

    שיבת ציון

    רבי נחמן מעזה, 11/01/09 12:48

    נו, נו... בעזרת השם גם מפוני ימית ודקלה ידרשו לחזור
    לבתיהם שפונו ב1982.
    ויהודי וורשה השם יקום דמם ידרשו לחזור לגטו.
    הזויים! תתרגלו למציאות! תפגינו לכבלת תנאי דיור הולמים
    בארץ מאשר בדמנת הטרור.

    • יודי ורשא לא יבקשו לחזור לגיטו כי שחטו אותם כבר - אידיוט

      שמאלן השמאלנים, 11/01/09 13:56

      במקום לתת דוגמאות הזויות תענה בהיגיון מה היה ההגיון בלגרש את היהודים מגוש קטיף כדי שיחטפו קסאמים בניצן?

  • 5.

    דרישה מוצדקת

    אבי, 11/01/09 12:47

    לא סיפקתם את הסחורה בקשו סליחה והחזירו המצב לקדמותו

  • 4.

    צודקים בהחלט!

    SADATO, 11/01/09 12:41

    הבעיה כיצד עושים זאת עם הממשלה הנוכחית.

  • 3.

    אוקיי, תחזרו אבל תחזירו את הכסף שקיבלתם!!!! (ל''ת)

    עכשיו אתם רוצים לחזור????, 11/01/09 12:41

    • אתה רשע ואידיוט

      אורן, ליכודניק, 11/01/09 13:22

      הישובים בגוש קטיף הוקמו על ידי ממשלות הימין והשמאל, והתושבים התיישבו שם כשליחות לאומית. הפיצויים שהם קיבלו (לאחר סחבת איומה) אינם נוגעים בקצה הסבל שנגרם להם תוך בגידה איומה ע''י ממשלת שרון. השיבה עכשיו עשויה לתקן ולו במעט את הפשע ההיסטורי שכל המדינה סובלת ממנו כעת, ולא מבטלת את הסבל והטירטורים שנגרמו למתיישבים בגירוש.
      קפיש?

    • רק אם אתה מוכן לספוג את המכות שהם קיבלו. (ל''ת)

      י, 11/01/09 13:48

    • צודק אבל שהמדינה תבנה להם את הבתים (ל''ת)

      חשבון, 11/01/09 14:34

  • 2.

    אני בעד, אבל לצערי זה לא ריאלי, משום שהמדיניות היא לא כזו..

    אחת מהעם, 11/01/09 12:38

    יותר חשוב כרגע שאנחנו ננצח את החמאס, ואת אירן

    • זה מאוד ריאלי, ואולי הפתרון הכי ריאלי נגד החמאס (ל''ת)

      כתום, 11/01/09 15:27

  • 1.

    פרזיטים בני פרזיטים-כמו קרציות שפשוט אי אפשר להוריד

    גג, 11/01/09 12:34

    כנראה ש 30 שנה של חוסר עבודה הפך אותם לתלויים 100% במדינה.

    דיי סתמו את הפה שלכם לאף אחד לא אכפת מהצרות שלכם.
    לכולם יש צרות.

    • המתנחלים הם מלח הארץ, והם צודקים

      אתה בעצמך חתיכת עלוקה, 11/01/09 13:19

      מאיפה יש לך את החוצפה הזאת?
      כדאי לך ליישם את הכלל:''שתיקה יפה לחכמים'' קל וחומר לטיפשים!!!!

      • מה צודקים? איפה צודקים? מי רוצה להכנס ולגור שם? רק פסיכים כמו החמאס

        אורן, 13/01/09 16:58

        שמוכנים לגרור מדינה שלמה למלחמות לעד בשביל לעשות דוקא לעם השכן. אין לנו מה לחפש שם. זו לא ארץ האבות ולא חלק מישראל.

        על יו''ש עוד יש על מה להתדיין כי באמת היתה שם מלכות יהודית היסטורית, אבל עזה? לכו תקימו את החממות שלכם כמו כל חקלאי אחר בארץ.

    • גג = גוג ומגוג האם אתה ערבי ? בושה וחרפה (ל''ת)

      המגיד , 11/01/09 13:21