• 37.

    רק במדינת ישראל משלמים לנושה פרופגנדה אוינת נגד מדינה. (ל''ת)

    borisdo , 20/03/09 21:44

  • 36.

    הפתרון: לכו ל21 מדינות ערב (ל''ת)

    ליאור בוקבוק , 07/02/09 00:28

    • שיבחרו לשליטים אנשים שלום ושיפסיקו עוינות כלפי מדינת ישראל

      borisdo , 20/03/09 21:50

      אז נחיה בשלום ויבנו חיים טובים נורמליים ..
      מאיפה נאיביות של הכותב? -הו לא מבין למה?

      שיבחרו לשליטים אנשים שלום ושיפסיקו עוינות כלפי מדינת ישראל. לירות קסאמים.

  • 35.

    מות מוות מוות (ל''ת)

    ליאור בוקבוק , 06/02/09 23:06

  • 34.

    לגבי התמונה, מה לכל הרוחות עושה חמוש ליד ילדים? (ל''ת)

    ani, 24/01/09 21:16

  • 33.

    הפליטים הללו אמורים להישתלב בתוכנית זכות השיבה

    פקק תנועה , 14/01/09 13:42

    למדינת ישראל בתוך גבולות הקו הירוק שמסורטט בסיפרי ההיסטוריה

  • 32.

    מיליארד $$$$ השקיע החמאס ברכישת נשק וטילים !

    אין כסף ?, 14/01/09 12:52

    בימקום להשקיע בתשתיות,פיתוח,וכלכלה לתושבי עזה המיסכנים !

  • 31.

    200,000 פיליטים מהדרום המופגז ואף אחד לא מדבר על זה ?

    רק שתדעו, 14/01/09 12:51

    כן כ 20% מתושבי הדרום ברחו למרכז ולצפון עקב המצב ...ילדים ללא לימודים ואנשים ללא עבודה ..נזק כלכלי למיסחר .
    מדובר ב 1,000,000 אזרחים שחיים תחת אש החמאס !

  • 30.

    הם פליטים נצחיים.

    בני123 , 12/01/09 00:52

    מדינות ערב הנציחו את ה"פליטים" בכך שהשאירו אותם במחנות,ללא סיוע ותלויים באונר"א.היו בניהם כאלו שהחליטו לצאת מהמדמנה הזו,עזבו את המחנות ויצאו למקומות אחרים.אלו שיפרו את מצבם לאין ערוך לעומת ה"פליטים" שנשארו במחנות.
    ארצות ערב שימרו את המחנות כשמורות טבע,הם האמינו שבכך שיוכלו להשיג השגים,כגון סיוע או התרחקות ממצבם העגום של אותם "פליטים".
    אז מה,עכשיו אומרים לנו שהם הפכו שוב לפליטים בגללינו?הם היו פליטים,נשארו פליטים וימשיכו להיות פליטים כל עוד "ימכרו" להם שמקומם בתחומי מדינת ישראל.
    אם מדינות עשירות כמו אירן,קטאר,סעודיה ועוד היו משקיעות כספים בסיוע לאותם "פליטים" במקום להשקיע על חימושם-מצבם היה הרבה יותר טוב,שלא לדבר שמצבו כל כל מזרח התיכון היה טוב ושקט.

  • 29.

    ארורים יהיו כל מדינות ערב ירדן, מצרים סעודיה סוריה ולבנון

    ג'ינג' י= ת''א, 11/01/09 17:38

    אשר זרקו את החלאות הארורים האלה על ישראל וכעת משחקים אותה יפי הנפש שהם דואגים לשלום!! קחו את הכלבים האלה תחת חסותכם חזרה אז יהיה שקט במזרח התיכון!! מדינת ישראל היא מדינת יהודים ומאות מדינות המוסלמיות הם גם של החלאות הארורים האלה, ולכן האחריות על הכלבים האלה הם שלהם ולא של ישראל, יש להם מדינות רבות הם לא צריכים מדינה טרור נפרדת!!! אנחנו לא פח זבל של החלאות האלה!!!
    צריך גם את ערביי ישראל לגרש למדינות ערב ולאלתר!!!
    יש לגרשם את האנטישמים כולל נציגי הטרור שיושבים בכנסת העם היהודי לשלול מהם ומהמפגינים את אזרחותם את כל הזכויות שלהם את כל הקצבאות שהארורים האלה מקבלים ולגרשם ממדינת ישראל!!

  • 28.

    מי שאשם במצב הפליטים הן מדינות ערב.

    אנחנו לא צריכים לרחם עליהם יותר מאחיהם, 11/01/09 16:09

    לאו''ם יש נציבות פליטים, שעושה עבודה מצוינת בטיפול בפליטים בכל העולם, משקמת אותם ועוזרת להם להקלט במדינות אחרות. אבל בפליטי עזה- לא בנציבות הזו מטפלת, אלא אונר''א, וזאת כדי להנציח את מצב הפליטות של האנשים האלה. מי מרוויח מזה? למי יש אינטרס לאמלל את האנשים האלה? -אלו מדינות ערב, שמשתמשות בפליטים כדי ללחוץ על ישראל, וכמובן- ההסתה והתנאים הקשים שם מייצרים להם עשרות מחבלים שמוכנים להלחם בישראל במקומם...

    רק חבל שכתבי העיתונים הישראלים, עיניהם טחו מלראות את העובדות הפשוטות האלה, ובמקם לקרוא לאו''ם לשקם כראוי את הפליטים האלה, הם מצטרפים לצרמוניית הרוקדים על הדם (שלנו, שנשפך בגללם)

  • 27.

    א"י, כל א"י , 11/01/09 14:57

    לא נורא, שירגישו מקצת הגיהנום שאנו מרגישים כבר 8 שנים וגם את כל פעולות הטרור שהם ביצעו נגד יהודים מאז קום המדינה ובמיוחד את את פיצוצי האוטובוסים שלנו על יושביהם. שירגישו קצת איך זה להיצלות

  • 26.

    להעביר את תושבי רפיח לגוש קטיף

    שלמה, 11/01/09 14:43

    צריך לנצל את המצב להעביר את תושבי רפיח לגוש קטיף לשעבר ולארגן רצועת בטחון לאורך הגבול עם מצרים. עם ייתיבש זרם הנשק לא צריך להיכנס לעזה כדי לשנות את מצב הבטחון

  • 25.

    גם תחת שלטון חמאס הייתם פליטים

    מימי, 11/01/09 13:44

    הם לא ממש דאגו לרווחתכם אלא את כל הכסף שקיבלו המנהיגים שלכם לקחו לעצמם ולקניית נשק. תפסיקו לבכות כל הזמן...המנהיגים שלכם
    ''דואגים'' לכם וגם כל העולם הערבי...תלכו אליהם בטענות ובבכי לא אלינו

  • 24.

    אני מקוה שגורל דומה יגיע לערביי ארץ ישראל . (ל''ת)

    אבו יסמין, 11/01/09 13:43

  • 23.

    ואתה ספואת, עם מי אתה?עם אבו אנאס או אבו מחמוד?

    שמאל מפוכח, 11/01/09 13:36

    ''אללה רחם עלינו'', אומר בייאוש אבו-אנאס. ''האם אנחנו אמורים להעביר את כל חיינו כפליטים?''. . ''מתי ישראל מתכוונת להגיע לפתרון עם הערבים ולהניח לנו לנפשנו?'',

    אבו מחמוד, סבור שניצחון החמאס קרוב, שהצבא הישראלי ישלם מחיר כבד במלחמה הזו. למרות הכח שמפעיל הצבא הישראלי נגד הפלסטינים, הוא אומר, אסור להנהגת החמאס להתכופף בפני השפלה פוליטית.

    אבו מוחמד נילחם בשביל הקוראן,בשביל הכבוד,בשביל הנייה ובשביל איראן.אבו אנאס לא חשוב לו.גם לא האזרחים המתים.גם לא אתה.


    שחמאס לא רוצה להגיע לשום פתרון עם ישראל.חמאס רואה במלחמה דרך חיים. ובכל מחיר.והמחיר הוא גבוה. .
    אנשים כמו אבו אנאס הם חלק קטן מהמחיר שאבו מוחמד מוכן לשלם .כמו שאמר הנייה ממעמקי הביוב ''מצידי שכל עזה תישרף''.
    לי אישית כואב הלב. לא רק על הסבל שלכם אחי הפלשתינים.על הטימטום.על החוסר בביקורת עצמית.על תפקיד הקורבן שלקחתם על עצמכם ועל התליינים שלקחתם לכם למנהיגים.

    אתה מר ספואת היקר צריך לכתוב על החמאס. מה החמאס רוצה. מאחורי מי הוא מסתתר. על מי הוא מכוון את הטילים. מה הוא עושה למי שלא מסכים עם דעתו.לאן החזון של חמאס מוביל אותכם.את מי זה משרת.
    לך תגיד את זה לאל ג'זירה. לך תגיד את זה לעם שלך שיבחר בין עוד נכבה ועוד נכבה ובין החזון של שתי מדינות לשתי עמים, שבו ישראל בחרה כבר לפני 15 שנה.

  • 22.

    מקווה שאתה יודע לשמור סוד, ושאתה ''לא דואג'' לשלום הפעילים (ל''ת)

    מיכל, 11/01/09 12:45

  • 21.

    סוף סוף יש הצדקה להגדרות השערוריתיות של האו''מ (ל''ת)

    רועי, 11/01/09 12:42

  • 20.

    למחבר: כותרת התמונה בכתבה לא צריכה להיות ילדים בג'בליה

    אחד שמבקש שייכנסו לתגובה שלו, 11/01/09 12:38

    כי אם ''פעיל חמאס מוצא מפלט על חשבון הילדים של עזה''.

    יצאנו למלחמה הזאת בחוסר ברירה, כי הארגון שאתה ככל הנראה תומך בו ביצע פשעי מלחמה יום יום במשך שמונה שנים וירה טילים על אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע.

    כואב לי על כל ילד אשה וגבר חפים מפשע שנהרגים בעזה וקשה לי מאוד לקבל את מספר הנפגעים הלא מעורבים הרב. אבל לכל הרוחות, מי שאשם ואתה יודע את זה טוב מאוד, זה החמאס שמנהיגיו ולוחמיו הבכירים בטוחים בבונקרים ובבית החולים שאפי, זה ששמשתמש בכם לצרכיו ויילחם עד טיפת דמכם האחרונה!

    ולגבי התמונה, מה לכל הרוחות עושה חמוש ליד ילדים?
    האם גם אצלינו הילדים מתלווים לחיילים בפעילות מבצעית? אחר כך מתפלאים למה לנו אין הרוגים כמו שלהם? ההבדל הוא שאנחנו שומרים על הילדים שלנו והחמאס לא רק שלא שומרים אלא שמים אותם בקו האש.

    • אתה צודק בהחלט. יש גם אתרים שונים ברשת. שמראים אימוני ילדים ברצועה .

      פקק תנועה , 11/01/09 14:54

      כיצד להילחם בציונים .כך לא מרכיבים ובונים צבא .אצל היהודים לא תיראו היתנהגות כזו .ולמרות הכול .

    • צודק . כל מילה נכונה! (ל''ת)

      עדי, 11/01/09 15:22

  • 19.

    אולי תושבי הרצועה יעצרו וינסו שנייה להבין למה אף אחד בעולם לא תומך בהם (ל''ת)

    העזתים צריכים לעשות חשבון נפש, 11/01/09 12:36

  • 18.

    צריך להתחיל בהקדם בהעברה מסודרת והומנית לעבר הירדן את כולם............ (ל''ת)

    ישי, 11/01/09 12:30

  • 17.

    תיקון; מי שהולך לישון עם כלבים , שלא יבכה אם הוא קם בבוקר עם פישפשים (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 11/01/09 12:22

  • 16.

    מי שהולך לישון עם כלבים ,שלא יתלונן עם הוא קם בבוקר עם פשפשים

    יחיאל כ''ץ, 11/01/09 12:21

    אכן, הצליח החמאס ''להחזיר'' את האוכלוסיה האזרחית לפחות ארבעים שנה לאחור. במקום להשקיע כספים בבניית בתי חולים, בתי מגורים , מפעלים יצרניים (לא לקסאמים) השקיעו בקניית אמל''ח.גייסו כל בחור מגיל 18 למשטרה או לתנועת ההתנגדות.חינכו לשנאה .ומעל לכל השאירו את האוכלוסיה האזרחית להשען אל חסדי אונר''א.

  • 15.

    מחדל פיאסקו של חמאס-לא בנה לפלסטינים המסכנים מקלטים דאג רק להאנייה

    נעמן שפוי, 11/01/09 12:00

    מחדל פיאסקו של חמאס-לא בנה לפלסטינים המסכנים מקלטים דאג רק להאנייה
    אלפי פלסטינים סובלים בעוד האנייה יושב בנחת בבונקר
    והופך את עמו לבשר תותחים

  • 14.

    מעניין ת'תחת שלי כתבות על ערביי עזה

    Nirn , 11/01/09 11:59

    שימותו מצידי.

    מי שבחר ארגון טרור ב 70% מהציבור בבחירות דמוקרטיות לא יכול להתלונן עכשיו.

    עיתונות מטומטמת ומשועממת שמציגה את האויב בזמן מלחמה.

    • אפילו ת'תחת שלי זה לא מענין!! (ל''ת)

      אורית, 11/01/09 12:14

  • 13.

    לכן מכאן כבר!@

    MasterPitt , 11/01/09 11:47

    מצרים, ירדן, סוריה.
    סעודיה, כווית, עיראק, איראן.
    חסרות מדינות ערביות בעולם?!?!
    אין דבר כזה עם פלשתיני ! די כבר עם השקר המנוול הזה. אתם רק עוד סוג של ערבים.
    תחפשו כבר בית אחר!

    כמה מאות ק"מ של מדינה קטנטנה בשביל עם ישראל הנרדף 2000 שנה, וגם את זה אתם רוצים לקחת לנו.

    תפסיקו לשחק אותה מסכנים ואומללים, לא תקבלו שום אמפתיה. אתם לא פליטים ולא בטיח. אתם רוצים להישאר פה ולרצוח יהודים.

    ואם למישהו בעולם היה איכפת ממכם, הוא כבר היה דואג לכם מזמן למקום אחר.
    טוב לעולם שאתם פה, בתור השוט שמלקה את העם היהודי. אין לכם חשיבות בפני עצמיכם.

    היחידים בעולם שאיכפת להם ממכם, זה חיילי צה"ל האומללים, שנהרגים כדי לא לרמוס את כולכם. ג'וקים.

    • נכון, בהמשך...

      עברו לאנגליה, 11/01/09 13:48

      מה לכם בעזה מקום לשום מקום,תראו את המפגינים המוסלמים באנגליה צרפת שוויץ הולנד איזה חיים טובים יש להם שם לכו לשם וגם לכם יהיה חיים טובים.

  • 12.

    הפתרון להסדר

    ישראלי, 11/01/09 11:29

    פלסטינים יקרים ובכיינים , אתם חיים בסרט אחד גדול ומתמשך , המנהיגים שלכם מחזיקים אתכם בכוונה כמסכנים כי כך יש להם סיבה להתנגדות ,מוכרים לכם שטויות , פיתנה שמיתנה תהדיה חרטה ברטה , אבל הם חיים להם בעושר על חשבונכם ואתם בני ערובה . לא שאלתם את עצמכם למה לא מבריחים במנהרות מוצרים , מזון , כלים , חומרי בנייה ? למה רק טילים ?
    תעיפו את החמאס לקבינימט , תתחילו לבנות את עזה לגובה במקום סמטאות ישנות וצפופות .

  • 11.

    החמאס מילכדו בתי ספר ובתי חולים בנשק ותחמושת ומילאו אותם בילדים....... (ל''ת)

    prague , 11/01/09 11:23

  • 10.

    שיברחו למיצריים כמו אלו שבעלי אזרחות ירדנית ברחו לירדן (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 11:02

  • 9.

    הדבר היחידי שהערבים טובים בו זה לבכות. יורים עלינו טילים ובוכים

    מתן, 11/01/09 10:55

    מעניין לי את התחת מה עובר עליהם
    שמונה שנים הם רקדו על דם יהודי ועכשיו הם פונים לרחמים שלנו?
    אין כזה דבר יותר רחמים על ערבים.
    הבחירה היתה שלכם, יצאנו מעזה לגמרי ובמקום לדאוג לחיים שפויים בחרתם לירות קטיושות עלינו.
    מצידי שכולם תמותו לא רק תהיו פליטים

    • אמת ויציב (ל''ת)

      רופאה , 11/01/09 11:19

      • אז מה אכפת לי בעצם שאת ''רופאה''???

        שקר וכזב, 11/01/09 16:41

        שאני אבין: זה שאת רופאה, ה''אמת ויציב'' שלך יותר אמיתי ויציב משל קופאית בסופר?? חרטטנית

    • יש להזכיר להם כי הם אלו שבחרו את הדרך הזו ולא הותירו כל ברירה (ל''ת)

      בובו, 11/01/09 11:25

  • 8.

    חחחחח.... ''מצבנו טוב.. מתקרבים בצעדי ענק לבתולות שמחכות לנו''

    כל הכבוד לחיילי צהל, 11/01/09 10:33

    הלוואי שתתפוצץ

    • הם אומה כזאת מטומטמת. זה כבר חולני. (ל''ת)

      MasterPitt , 11/01/09 11:48

  • 7.

    ושוב חוסר הסברה והבנה....

    יוסף , 11/01/09 10:32

    פלסטינים - פלסטין, זה כינוי שהודבק ע"י בורים חסרי ידע והבנה בהסטוריה, במקור זה שיבוש השם של ארץ הפלישתים שהאמינו באלילים והוכחדו בתקופת התנ"ך (שמשון...), לכן כל אילו שקוראים לעצמם פלסטינאים הינם ערב רב של נודדים מוסלמים שמבקשים להשתלט על ארץ לא להם, וכמובן שהארופאים ושאר ארכי פרכי שאינם בקיעים בתנ"ך כמו כן אנשי שמאל אנרכיסטים שבתוכנו נותנים יד מחזקת לשקר המוסלמי...מהנוצרים והמוסלמים אין לי ציפיות אבל לתומי חשבתי שהשמאל משכיל אבל כניראה שהדמגוגיה והטיפשות היא הקו המנחה אותו

    • נכון! אין דבר כזה עם פלסיטיני - מספיק לתת יד לשקר הזה

      בשבילנו חשוב לדייק!, 11/01/09 12:29

      כבשנו שטחים ב 67 ממצרים וירדן.
      בתוכם תושבים מצרים וירדניםם זה הכל.

      אין דבר כזה עם פלסטיני- זו המצאה ושקר שעולים לנו במחיר גדול וכבד.

    • גם הפלישתים הקדמונים - היו יורדי ים מאזור יוון שהתנחלו כאן (ל''ת)

      אורן, 11/01/09 14:40

  • 6.

    למעברים יהיו 3 תחנות: ביקורת מיצרית+ביקורת צהלית+ביקורת כח בין לאומי

    שלמה מאור , 11/01/09 10:12

    הפתרון הוא בהרחבת שטח הפרוז בין מצרים לחמאסתן כך שמצריים תחזיק בציר פילדלפי שרוחבו 300 מ"ר, בקצה של ה300 מ"ר יהיה כוח בין לאומי שיחזיק רצועה ברוחב 2 ק"מ , ובקצה הגבול עם חמאסתן רצועה נוספת ברוחב 3 ק"מ שבה יחזיק צה"ל שיכתר למעשה את חמאסתן בכל גבולותיה.
    הבעיה היא בדרג המדיני בציפי ליבני ובאהוד ברק שבולמים ועוצרים את צהל , דבר שמומחים טוענים יחשוף את החיילים כמטרות וישמיט את מטרת המבצע.
    שוב ליבני וברק מכשילים !!!
    ביבי צדק !!!!

    • מה אתה מבלבל במוח

      yomkatom , 11/01/09 10:27

      לבני וברק מנסים למצוא דרך בה המלחמה הזו לא תעשה לנו נזק בסוף.
      יש גבול גם עד כמה אפשר וצריך "להיכנס בהם בכל הכוח!" כזעקת העם. לא כי הפעילות לא מוצדקת, אלא כי צריך גם לחשוב מה זה עושה לנו בטווח הרחוק.
      אף אחד לא מצר את צעדיו של צה"ל, פועלים בחכמה.
      כוח בלי מוח הוא לא נוסחה מנצחת.

    • אתה מנדנד (ל''ת)

      גכ, 11/01/09 11:26

  • 5.

    מעניין ת'תחת. בפעם הבאה אל תבחרו חמאס. (ל''ת)

    שוקי, ת''א, 11/01/09 10:07

  • 4.

    סבבה, אתם רוצים להמשיך להלחם? אז תסבלו (ל''ת)

    עזתים מפגרים אוהבים לסבול, 11/01/09 10:07

  • 3.

    הממממ... האם האנשים האלה מסוגלים להודות בטעות? (ל''ת)

    תם, 11/01/09 10:05

  • 2.

    לחמאס לא איכפת כלל מגורל העם הפלסטיני ומי שתומך בחמאס

    רפי, 11/01/09 10:04

    הוא פשוט טיפש גמור שלא מצליח לראות את האמת

  • 1.

    עובדות בשטח

    שי, 11/01/09 10:01

    כנראה שאין הבדל בין פשוטי העם לאנשים שלכאורה אמורים להיות יותר משכילים, כולם מאמינים לסרטים של עצמם. אבל דבר אחד מייחד אותם, הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם.