• 56.

    חסלוווו את חמאס אני נהנה עכשיו אבל אחרי ז יהיה כאן עד פעם טילים

    orelslavz , 16/02/09 20:14

    ואני רק בן 7 ואחי התינוק בוכה יותר ממני בהצלחהההההההה לצה"ל

  • 55.

    האיום:במעברים 3 תחנות:ביקורת מצרית+ביקורת צהלית+ביקורת כוח בין לאומי !

    שלמה מאור , 11/01/09 13:34

    הפתרון הוא בהרחבת שטח הפרוז בין מצרים לחמאסתן כך שמצריים תחזיק בציר פילדלפי שרוחבו 300 מ"ר, בקצה של ה300 מ"ר יהיה כוח צהלי שיחזיק רצועה ברוחב 3 ק"מ , ובקצה הגבול עם חמאסתן רצועה נוספת ברוחב 2 ק"מ שבה יחזיק כח בין לאומי שיכתר למעשה את חמאסתן בכל גבולותיה.
    הבעיה היא בדרג המדיני בציפי ליבני ובאהוד ברק שבולמים ועוצרים את צהל , דבר שמומחים טוענים יחשוף את החיילים כמטרות וישמיט את מטרת המבצע.
    שוב ליבני וברק מכשילים !!!
    ביבי צדק !!!!

  • 54.

    אפשר להמשיך מלחמה זו עד ל10 לפברואר (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 11:15

  • 53.

    ילדים

    הזבוב שעל הקיר, 11/01/09 09:59

    זה או הילדים שלנו או הילדים שלהם. להוריד את הכפפות

  • 52.

    תפוצצו את עזה תחסלו את החמאס אבל קודם כל תוציאו משם את הנשים והילדים!!

    כלנית, 11/01/09 07:46

    זה יסתום לעולם את הפה ולנו יהיה מצפון נקי-הרי אמרנו שאין לנו מלחמה עם תושבי עזה--אז תוציאו את הנשים והילדים מקו האש למצריים לאזור שכבר ניקינו לא משנה רק לא להרוג נשים וילדים !!אנחנו לא חמאסניקים!!!

  • 51.

    kol hakavod ltsahal

    golanchik mtoronto, 11/01/09 00:41

    cnn,eljazira, un all bs kol hakavod ltsahal kadima tsaad ohev othem mtoronto

  • 50.

    צהל ירחיב פילדלפי וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!!!!!

    שלמה מאור , 10/01/09 23:51

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

  • 49.

    כל הכבוד קדימה (ל''ת)

    אורן, 10/01/09 22:05

  • 48.

    גאה להיות ישראלית בימים אלה!! (ל''ת)

    ריקי, 10/01/09 21:46

  • 47.

    בלי חמס, יהיה סיכוי לשלום במזרח התיכון (ל''ת)

    השני מהאמצע, 10/01/09 21:24

  • 46.

    צהל ירחיב פילדלפי ל10 ק"מ וישלוט בכל גבולות חמאסתן

    שלמה מאור , 10/01/09 21:08

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    • לא לפיקוח בינלאומי, שבמהרה הופך לפסיבי, כמו בלבנון (ל''ת)

      השני מהאמצע, 10/01/09 21:26

  • 45.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    ניצן, 10/01/09 20:44

  • 44.

    בודאי רבים מהם היו עוברים לתחום נייטרלי אם צה''ל היה קובע כזה (ל''ת)

    זאת חכמה קטנה להודיע להסתלק ולא לאפשר לאן, 10/01/09 19:28

  • 43.

    גם הילדים שלהם יגדלו להיות שהידים.

    מלכי, 10/01/09 18:59

    בתחילת המלחמה לא שמחתי פחדתי על הילדים שלהם.
    כי ילד זה ילד.[וגם לי יש שניים]
    ככל שעוברים הימים, אני מבינה שהילדים שלהם שהידים.דור חכם יותר. חזק יותר.
    מה שלקח להורים שלהם בשמונה שנים, להם יקח חצי שנה.
    שימותו כולם. אין אמונה בגויים.

    • שיהיו שהדים. יש מלא מקום בגן עדן. יש רק מחסור בבתולות... (ל''ת)

      מושון, 10/01/09 23:54

  • 42.

    צהל מודיע לאזרחים להתפנות ומנגד למחבלים להכין מטענים

    קובי, 10/01/09 18:33

    יש לפנות את כל האזרחים לחוף הים .ללא הגבלת זמן ואז צהל יכול לפעול ביתר חופשיות ללא התראה למחבלים .המעלים את אבדתנו בחילנו.ואני מציע לעלות במשקל הפצצות בכדי למוטט מנהרות ולפוצץ מטענים לפני שחילנו נכנסים

  • 41.

    נוק אאוט ישראלי מוחלט לקראת המלחמות הבאות

    דני, 10/01/09 18:32

    החל משנת 91 בה בעת שהחלה מלחמת המפרץ הראשונה חל שינוי באופי של המלחמות, שינוי זה התחדד עוד יותר במבצע ענבי זעם,מבצע דין וחשבון,מלחמת לבנון השנייה וכעת במלחת ההתנתקות. הקו המשותף הוא שהאוייב הפנים שאין באפשרותו להילחם המלחמה קלאסית זאת מכיוון שצה''ל עולה עליו בכל הדרגות והוא יודע שאין לו שום סיכוי לעמוד מול העוצמה הצבאית. מכאן הסיק האוייב שבמלחמת גרילה שמלווה בירי תלול מסלול יהיה באפשרותו להציק לעורף הישראלי, ומכיוון שאין ערך לחיי אדם אצל האוייב אין לו שום בעייה שייהרגו אצלו כמה שיותר שהידים שכן מובטח להם שהם הולכים לגן עדן מלבד העובדה שהם יידעו שהנשק הפרימיטיבי שלהם הציק לאוכלוסיה הישראלית שיבש להם את סדר החיים ויצר פאניקה. מכאן המסקנה המתבקשת היא שכשם שמדינת ישראל התאפיינה ביכולותיה הטכנולוגיות שבאות לידי ביטוי במלחמה של היום בכל הנוגע לדפנסיבה, אין שום סיבה שיושקע מאמץ מירבי לפיתוח מערכת ליירוט טילים תלול מסלולים, במצב שישראל מערכת כזו המשמעות היא שבסיבוב הבא שנקווה שלא יתרחש אבל אם ייגזר עלינו סיבוב שככזה יהיה באפשרותה של ישראל לנטרל את מרבית הטילים שישוגרו נגדה, האוייב יהיה מתוסכל מכך שאין באפשרותו לפגוע בישראל, ישראל מבחינתה תפעיל את חיל האויר שיכה באוייב ויגרום לו להרס ואבידות רבות, והחשוב מכל נחסוך בחיי חיילנו.במצב שכזה תוכל ישראל להכניע את האוייב בנוק אאוט מוחלט תוך ימים ספורים ולא יהיה בכך שום ספק.

  • 40.

    אוהבי ישראל

    אוהבי ישראל, 10/01/09 18:26

    תיכנסו בהם עד אשר גלעד שליט יהיה אצל אביו ואימו ואין לכם מה לדאוג אבינו שבשמים ילך איתכם וילחם לכם.
    וכל אומות העולם יראו את הניסים שאבינו שבשמים עושה איתנו ואיך עם ישראל מאוחד ומלוכד.

  • 39.

    להחריף כמה שיותר חזק - יותר טוב (:

    רותם מלכה , 10/01/09 18:23

    רק שחיילי צה"ל ישמרו על עצמם בעזרת ה' , שחיל האוויר יוריד בתים שלמים ככה שפחות יהיה סיכון לכוחות הקרקע .

  • 38.

    רק שיחזרו החיילים שלנו בשלום... אמן!!! (ל''ת)

    XXX - אשקלונית , 10/01/09 18:22

  • 37.

    גז הרדמה למינהרות-תרדימו את החמאס במינהרות

    שוש, 10/01/09 18:21

    תרדימו אותם עם גז לתוך המינהרות
    ותוציאו משם את כל הטילים והאמלח

  • 36.

    כול הכבוד לצה''ל מצדיעים לכם וגאים בכם והמומים מהנחישות והגבורה!!! (ל''ת)

    הדס, 10/01/09 18:18

  • 35.

    אין צורך להרגיש נקיפות מצפון על פגיעות בבתי אזרחים בעזה!!!!!!!!!!!

    avyb , 10/01/09 18:17

    מאז קום המדינה ועד עצם היום הזה כל שכנינו הערביים דאגו לטוהר הנשק שלהם, והקפידו להפציץ ולהפגיז אוכלוסיה אזרחית בישראל, ורק אזרחית.

  • 34.

    רק תראו לי עוד מדינה בעולם שנוהגת כמונו...לא הבריטים ולא האמריקאים (ל''ת)

    herzi33 , 10/01/09 18:02

    • אה...לא נעים לי...אבל הבריטים דווקא כן פיזרו כרוזים מהאוויר

      שר ההיסטוריה, 10/01/09 18:07

      אחרי הפלישה לפולין ועד הפלישה לצרפת, בריטניה כבר הייתה במלחמה עם הגרמנים אך נזהרה לא להטיל פצצות על הערים. במקום זה היה עסוק פיקוד ההפצצה הבריטי בהטלת כרוזים. לא שזה עזר להם ולא שאני איזה אנגלופיל גדול, אבל אם יצאת בהצהרה מלאת התפעלות עצמית (שמגיעה לנו!) מוטב שתדע את האמת.

      • כן ואחר כך הפציצה אזרחים גרמנים ללא הבחנה

        לוג- לשר ההיסטוריה, 11/01/09 02:31

        מלחמת הכרוזים היתה בשלב הראשון, לאחר מכן מול גרמניה הם התחילו להפציץ אזרחים והגרמנים רק הגיבו להפצצה שלהם.בהמשך הם עשו פשעי מלחמה ללא כל הצדקה ותועלת - סתם רצח אזרחים. ראה דרזדן.

        • עובדה ששתי המדינות הכי אלימות במאה ה-20

          אחד, 11/01/09 19:01

          הופצצו לכדי פציפיזם

      • לא מדוייק

        אילן (סין), 11/01/09 09:55

        בקרבות הראשונים במלחמת העולם השניה נהנו הגרמנים מעדיפות רבה הן באוויר והן ביבשה, בים נחותים היו מלכתחילה. הבריטים והצרפתים שחששו מעימות ישיר לא מיהרו לצאת מעמדות קו-מאז''ינו ולתקוף ולכן הסתפקו בפעולות סרק.

  • 33.

    אני לא רואה את הנצחון הגדול של צה''ל. הססנות, חוסר הכרעה והתבוססות

    אבימאל קלפשטוטר, 10/01/09 17:41

    למזלנו עומדים מולנו קומץ עזתים ברברים למחצה, מצוידים למחצה ומוכנים למחצה, אחרת התוצאות היו בדיוק כפי שהשגנו בלבנון.
    צה''ל לא רוצה לנצח, לא רוצה להכריע, לא רוצה לפגוע. כבעבר הוא מדבר במונחי תבוסה של ''תג מחיר'', ''הפעלת לחץ'', צריבה תודעתית'' במקום לרמוס, לכתוש ולדרוס, קומץ עזתים עלובים. שוב לא תושג הכרעה, שוב ימשיכו הטילים לעופף והסיבוב הבא אינו רחוק. תודה ''קדימה'', תודה ''אודי ברק'' תודה לשמאל ולתקשורת, ולכול מי שמוחו סורס לחשוב שככה מתנהלים העניינים.

    • למזלנו, יש לנו צבא, עם חיילים מקסימים, שמאמינים בארצם!!!

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 18:18

      אל תיטעה, כי הפעם אנחנו לא נילחמים נגד עזה ואזרחיה, הפעם אנחנו נילחמים נגד קבוצת טרוריסטים שהשתלטה על עזה!!!

      כבר יש הבדל - לא?!?

    • אוהבי ישראל

      אוהבי ישראל, 10/01/09 19:05

      איפה האמון שלך בצבא שלנו אתה לא מעודכן איזה חיילים לתפארת יש לנו שעכשיו נלחמים כדי שאתה תישן בשקט,רואים שאתה בן אדם שלא מרוצה מכלום ורק טענות יש לך אנו אנשים שמאמינים בבורא עולם ויודעים שננצח עם אבינו שבשמים אז אדון יקר קח תהילים ותתפלל שננצח בלי להוריד לחילינו את הביטחון שיש להם לנצח.

      • עיניניות

        איציק, 10/01/09 19:52

        לטיפש המזדהה כ''אוהבי ישראל''
        כל העובדות שכתב אבימאל נכונות. לא ניסית להתמודד עם שום טיעון.
        אהבת החיילים המוצדקת והאימון ההזוי במנהיגות הכושלת והלא ציונית, לא ישנו את המציאות.
        בתורה לא כתוב לציית למנהיג שאומר: ''אנו על סף תהום-בואו נצעד בהנהגתי צעד גדול קדימה''.

  • 32.

    מה שישבור אותם פיזית ונפשית זה הפעלת המון המון כוח (ל''ת)

    מיקי, 10/01/09 17:41

  • 31.

    צהל יתמקד בהרחבת פילדלפי ל10 ק"מ וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!!!!

    שלמה מאור , 10/01/09 17:20

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

  • 30.

    להמשיך להכות בהם

    דני, 10/01/09 17:16

    לכתוש את החמאס דק דק מצידי שימותו עשרות אלפי אזרחים ערבים שממילא בחרו בחמאס.

    אחרי זה צריך להחזיר לאבו מאזן את השליטה ברצועה, לתת לערבים את השטחים, לא לתת להם זכות השיבה בשום אופן, להגיע להסכם שלום ולהתחיל לחיות טוב כאן.

  • 29.

    el gazira out of israel now (ל''ת)

    david masica, 10/01/09 17:15

    • and u join iraq, syria, saudia, jordan and egypt (ל''ת)

      ahmad, 10/01/09 17:19

    • חבל שברץ אל-ג'זירה זו סוכנות עיתונות בינלאומית...

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 18:11

      ואי-אפשר להוציא אותם, אבל בהחלט אפשר, שלא לאפשר להם להגיע לכל מקום!

      • תיקון: "חבל שבארץ..." (ל''ת)

        XXX - אשקלונית , 10/01/09 18:13

  • 28.

    EBAT VSEH VJOPU

    ארנולד, 10/01/09 17:15

    כן לשלום

  • 27.

    כל הכבוד ! חזק ואמץ ! בהצלחה !

    דן, 10/01/09 17:14

    לאחר שמונה שנים של סבל ביישובי הדרום - צה''ל נכנס במחבלים - כל הכבוד - למחוק את כל המחבלים ! צה''ל אנחנו איתכם !!!

  • 26.

    כוח

    רוסי, 10/01/09 17:13

    להפיל הרבה כוח

    EBAT VSEH VJOPU*

  • 25.

    להמשיך להכות בחמאס

    גבריאל, 10/01/09 17:01

    רק כאשר הם יטעמו את טעם הגיהנות הם יעריכו את השקט!!!!
    רק ככה הם מבינים הברברים!!!!

  • 24.

    כל הכבוד!!!!!!! ישנאאאלה ימחקו כל המחבלים האלא!!! (ל''ת)

    אלינור , 10/01/09 17:00

  • 23.

    פירוש האיום: אם עד היום הרגנו 900 מתוכם 130 ילדים מעכשו נהרוג עוד יותר (ל''ת)

    ברדוגו, 10/01/09 16:55

  • 22.

    צהל יתמקד בהרחבת פילדלפי ל10ק"מ וישלוט על כל גבולות חמאסתן !!!

    שלמה מאור , 10/01/09 16:53

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    • תגיד, שלמה, כמה אתה מקבל על כל טוקבק כזה???

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 17:59

      אני מחפשת עבודה, ונראה לי, שזה יכול להתאים.

  • 21.

    טוב שלא נוזפים בנו באו''ם בגלל הג'נוסייד שאנחנו עושים בעצים

    רועי, 10/01/09 16:50

    שמהם מייצרים את הנייר של הכרוזים האלה

    • ואולי זה נייר ממוחזר? ;-) (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 17:56

  • 20.

    כל הכבוד לצה''ל - הוא עושה עבודת קודש !!! (ל''ת)

    רפי, 10/01/09 16:46

  • 19.

    טוב. אז מה הם צריכים לעשות עם מהידע הזה?

    עמי, 10/01/09 16:38

    יש להודיע להם דברים מפורשים ולא לבלבל את המוח.

    יש להודיע להם לפנות את בתיהם (כל פעם אזור אחר) ואז לשטח אותו מהאוויר. כך לא נסכן חיילינו ונימנע מהרג אזרחים. אסור שיפגעו לנו חיילים !!!

    פינוי בינוי !

    ניתן להודיע להם שאחרי המבצע, תחל פעילות שיקום. אז ישראל תיתן לאירופה ולמדינות נוספות, לתרום עצות ו...הרבה כסף.

  • 18.

    יאללה, נהרות של דם. רק מוות הם מבינים. דם דם דם

    ערפד, 10/01/09 16:28

    אבל לא לשכוח שלגלגל יש נטייה להסתובב...

    • ערפד יקר, אם אתה מחפש את דרקולה, הוא בטרנסילווניה...

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:57

      ... וזה נמצא ברומניה.

      מדינת ישראל היא לא מדינה של ערפדים.

      • נכון,עם ישראל הוא עם מוסרי,עם סגולה ואור לגויים (ל''ת)

        ע, 10/01/09 17:03

      • הוא דווקא נראה לי צברי וציוני מאוד. (ל''ת)

        אחמד, 10/01/09 17:21

  • 17.

    זה צה"ל אחר...

    sadato , 10/01/09 16:19

    עושה רושם שצה"ל פועל באופן שונה לחלוטין הפעם. הכוח שמופעל גדול הרבה יותר והלחימה אגרסיבית מאוד. היום דווח שגם במהלך "ההפוגה ההומניטארית" המשיך חיל האוויר להפציץ מטרות ברחבי הרצועה. הבוקר נהרגו 7 בני משפחה מפגיעת פגז - דבר שחזר על עצמו כמה פעמים במהלך המלחמה. צפיתי בתמונות ששודרו באל-ג'זירה, BBC, CNN ובערוצים אחרים - הן מזעזעות וקשות מנשוא עבור כל מי שנשמה בקרבו וחמלה בליבו. ייתכן שזו הדרך היחידה לגבור על אויב חסר מצפון מסוגו של החמאס. אולי אין לנו ברירה אחרת - וכדי להגן על אזרחינו אנו חייבים להניח בצד את המוסר ולהילחם כפי שנלחמים במזרח התיכון - בעוצמה, בברוטליות, ובלי רחמים.

  • 16.

    מצרים העלימה עין מהברחת הנשק בכוונה בבחינת החתול ששומר על השמת

    משה מ,,,, 10/01/09 16:16

    מצרים העלימה עין מהברחת הנשק בכוונה, בבחינת החתול ששומר על השמת אל תיתנו לה שוב ! ! ! ! !

  • 15.

    סקר פנורמה מאתמול ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16ליברמן 15

    שאבי מהעיריה , 10/01/09 16:15

    סקר שווקים פנורמה מהערב ביומן בערוץ 1 ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16 ליברמן 15 רוב של 66 מנדטים לימין,יחי ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו

    • שאבי, זה לא לעניין, כשזה יהיה לעניין נודיע לך! (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:54

  • 14.

    כל הכבוד לצה''ל - חייבים להרים את המורל בעם .

    אחד שאכפת לו, 10/01/09 16:15

    בדרך לאשקלון על הכביש המהיר יש דגלים של מדינת ישראל, אין רגע מתאים יותר מאשר היום להרים בגאון דגל ישראל לחזק א5ת החיילים.
    המראה של הדגלים כל כך מרומם נפש וגורם לנו להרגיש גאים בלהיות ישראליים אני מציע לכל עריות קו האימות ''הניפו דגלים בגאון והראו לכולם שאנחנו מאחורי החילים שלנו ונלחמים על העצמאות שלנו לחיות במדינה שלנו ללא חשש ולא פחד מנפילות טילים וקאסמים .... נא להעביר מסר זה לגורמים המתאימים ולפעול . אני כבר תליתי דגל גדול - מה איתך?

    • בדיקת כלים חשובה

      איזיק נהרון, 10/01/09 16:55

      ראו את הפלסטנאים הערבים בכול מזרח התיכון חושבים עדין במאה 15 סלח אדין.לא התקדמו לאן הדת לקה אותם לעזזל.לכול רוקדי הגגות לבטל ביוטח לואמי

    • מורל העם עולה עם הדם הרב שנשפך ברצועה? (ל''ת)

      עבודי, 10/01/09 16:57

  • 13.

    הצביעות של אגזירה

    שלומי, 10/01/09 16:14

    מדוע דובר צהל או גרמי הסברה למינהם לא שואלים בשידור חי באגזירה היכן נפגעי החמאס שהסתתרו מאחרי הילדים הפגועים שהם מראים על המסך יום ולילה למה אותם לא מראים אפוא אנשי החמאס, התעמולה שאלגזירה מפיצה תהיה הרסנית אם לא תצא תעמולת נגד הצביעות של אלגזירה מיצגת,

    • במה אל ג'זירה שונה ממה שהשמאלנים מר''ץ ושו''ת מייצרים?

      מתפללים למהפכה, 10/01/09 17:25

      או במה שאמצעי התקשורת שוטפים לנו בו יום וליל את המוח? (תעמולת חינם למר''ץ, האבודה וקדימה). לאחר הבחירות יש להקים וועדת אתיקה עם נציגי ימין ושמאל שתפקח על השיח התקשורתי ותשלול זמנית עד לצמיתות את הרשיון מתועמלנים בעור של ''עיתונאים''.

  • 12.

    להכות בהם ללא רחם. זו השפה שהם מבינים (ל''ת)

    ALONPAZ , 10/01/09 16:13

  • 11.

    אם האמריקאים היו במצבנו, הם היו שורפים את עזה

    אנחנו משחקים יותר מדי עם הנבלות האלה, 10/01/09 16:13

    במלחמת וייטנאם, האמריקאים השתמשו בפצצות דלק-אויר שנקראו Daisy Cutter (קוצצת המרגניות). כל פצצה כזאת שוקלת 7 טון והיא מסוגלת לשרוף שטח עצום.
    אנחנו נוהגים בכפפות של משי כלפי אלה שמעוניינים להשמיד אותנו.
    הגיע הזמן לעבור פזה ולנהוג במלחמה כמו במלחמה.
    בג'ונגל המזרח תיכוני, אם אתה לא טורף, אז אתה נטרף!!!

    • גם להם שם זה לא מי יודע מה עזר ! (ל''ת)

      אחמד, 10/01/09 17:22

  • 10.

    כנסו

    כחול בלב , 10/01/09 16:09

    מה עושים הפלשתינים כאשר צה"ל מתקשר כדי להזהיר ע"מ שיצאו מהבית ? הם עושים *42 חושבים שזה יחזור לשיחה אחרונה

  • 9.

    צה"ל כל הכבוד!

    אלינור , 10/01/09 16:06

    וכל השמאלנים למיניהם
    אתם מטומטמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    צריך לשים אתכם בדרום שתעברו את החוויות האלא!

    • מספיק שנלמד אותם את חשיבות ההגנה העצמית (ל''ת)

      XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:49

  • 8.

    למעשה אם העמלקיים רוצים תוצאה חיובית מהתקפתו של צה''ל

    Avi Ecuador, 10/01/09 16:04

    הם צריכים להיכנע ללא תנאי, צה''ל כנראה כותש את החמאס וגומר עליו סופית אם יינתן לו עוד שבוע של פעולה ולא יעצרו אותו.
    הרווח של העמלקיים בפעולה זו הוא עצום, הם יכולים להיכנע ולמסור את כל הנשק שנשאר בידיהם, לצה''ל וממשלת ישראל זה יחשב ''ניצחון'' בממדים לא רגילים, לעמלק זה ייתן אפשרות לקבל את פתחלנד ואבו מאזן שיקבל שליטה וכוח שם, למעשה צה''ל מאפשר להם לצאת מהבוץ של עצמם ולתושבים לא להיות בני ערובה של החמאס ולפעול לטובתם של תושבי עמלק שבהמשך יוכלו לסמוך על השמאל שישתמש בצה''ל לניקוי אתני ליהודים' תושבי עמלק בקו הירוק יביאו את ישראל להיחשב כמדינת אפרטהייד שאמורה להתבטל בדחיפת המנטליות של השמאל לצערי.
    בבקשה תקראו חומר שקראתי:

    ''גם זה קרה בעקבות מאורעות עכו, ממש עכשיו! אנא תתעוררו!
    מסמך החזון שחיברה הנהגת ערביי ישראל - לאור מה שקרה בעכו.
    מאת ד'ר גיא בכור
    בחדשים האחרונים פרסמו 'ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל', 'וועד ראשי הרשויות הערביות' וארגון 'עדאלה' את '! מסמך החזון' שלהם, כיצד צריכה להיראות מדינת ישראל, ועל מה הם נאבקים. מעניין לציין שאת הארגונים הללו מממנים או מדינת ישראל או יהודים ליברלים מארצות הברית, החושבים שככה הם עוזרים לישראל.
    בקצרה, אם לסכם את המסמך הגזעני הזה, הקובע שישראל היא תולדה של פעולה קולוניאליסטית שיזמו האליטות היהודיות-ציוניות באירופה ובמערב', אילו הם דרישות הערבים, הרואים ביהודים 'רוב מהגר':
    1. ביטול חוק השבות.
    2. ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית.
    3. תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית.
    4. כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות.
    5. אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו'ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי.
    6. המדינה תיסוג כמובן 'מהשטחים הפלסטיניים' עד לגבולות 1967. שם תוקם כמובן מאליו מדינה פלסטינית נקייה מיהודים.
    7. הפלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג.
    ועוד ועוד, למה אייגע אתכם. המסמך כל כך יהיר שכמובן ערביי ישראל, אופס. סליחה, 'הפלסטינים שהאזרחות הישראלית נכפתה עליהם' מכניסים לעצמם גול עצמי.
    ….”

    • קצת רחוק מקצה האף

      Avi Ecuador, 10/01/09 16:12

      בהמשך, כאשר העמלקים יקבלו את פתחלנד בעזה
      אשאל אותכם אם השמאל וממשלת ישראל קיבלו לפחות 40000 מיליארד דולר על בניית עמלק ומסירתה לרשעים בתחפושת של צדיקי מכחישי שואה.

      • על עצם הכחשתם את השואה...

        XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:47

        יש לי כמה חדשות בשבילם... הם שוכחים שכל מי שהיה מגזע שמי, הגיע לגטאות באירופה, ויש גם ערבים, מוסלמים, ששייכים לגזע השמי.

    • אל תשלה את עצמך הם ישמעלים וצאצאי עשו וזה מקור הבעיה...

      דוד, 10/01/09 16:44

      גם לעשו וישמעל היו שכויות על הארץ במיוחד לעשו. מה שקורה לנו הוא בגלל השמאלנים הרשעים והאכזריים בתוכנו עם ישראל נענש על חטאיו וגם אצל הערבים יש מאמינים ולכן אלהים משלם לאחד ומעניש את השני לסרוגין הבעיה היא בתוכנו, את השמאלנים שיש פה היה צריך לעקור מזמן כולל את התקשורת השמאלנית.
      אילו היינו מאוחדים היה לנן אורך רוח לעשות מה שצריך.
      ללא הפוגות הומניטריות לוחמי החמאס היו צריכים לדאוג לבני משפחותייהם ולמה הם ישתו ויאכלו . כך יש להם זמן להלחם.

      המדינה הזאת בנויה לא נכון לבג''ץ ששייך למרץ יש יותר מדיי כוח.
      הילדים היחידים שהיו צריכים למות הם הילדים של מנהיגי החמאס הבתים שלהם היו צריכים להיות מופצצים מייד בלי שום הזהרה זה היה מעיב גם על שיקול הדעת שלהם .חייבים לדרוש את כניעתם ללא תנאי ולא לשדר שאנחנו רוצים הסכם זה מה שמראה על חולשה ולא להפך.

  • 7.

    לא לעצור גם לנו אין מה להפסיד

    יאיר, 10/01/09 16:03

    או שחושבים על הילדים שלהם או על הילדים שלנו... ןתחשבו על זה!

    • אל מול ילדיהם-נשקיהם

      בדיוק, 10/01/09 17:27

      המתקפה שלנו- מדממת ככל שתהייה, עושה שירות טוב לדור הבא, שלנו ושלהם. יש לשרש את נגעי שטיפת המוח האנטי ישראלית, לפחות באיזור.
      ישראל אהודה כשהיא יודעת שהיא צודקת, ומנצחת. לפחות לא ניפול עוד קרבן לאשמת האחר

  • 6.

    יש לגרש אנשי אונ"רא אשר עוסקים בפוליטיקה,עוד מחדל של ליבני

    שאבי מהעיריה , 10/01/09 16:03

    הנזק ההסברתי הגדול ביותר אשר נגרם לישראל הוא מאנשי ארגון האו"ם אונ"רא אשר מתראינים ל CNN BBC SKY ומשמיצים את ישראל ומשקרים,מדובר בקבוצה של אנשי שמאל קיצוני והם אמורים להיות אוביקטיבים,,על ליבני להודיע בכל פעם שעובד אונ"רא יתראין וישמיץ את ישראל ,יושעה שיטוף הפעולה עם אונ"רא,ולא יאושרו כניסה לגבולות הארץ ,ככה נלחמים בחזית ההסברה

    • לא פלא שהם ככה

      ר.מ, 11/01/09 09:46

      אם הצבא מכריז על הפסקת אש, מסכים איתם על פעולות מאוד ספציפיות שהם יכולים לעשות - ואז מפציץ אותם בזמן אחת הפעולות האלה!
      זה היה מיותר.

  • 5.

    יש ה בשמים.תארו לכם שהמלחמה הייתה פורצת אחרי הבחירות ושביבי היה ר''מ. (ל''ת)

    השמאל היה משבית את צה''ל אבל כעת מותר, 10/01/09 16:02

    • מה לא ידעת שביבי מזלניק מלידה (ל''ת)

      @בנצי - א @, 10/01/09 17:12

  • 4.

    לא לחשוש, העם איתכם, כי אין טעם במלחמה ללא תוצאות (ל''ת)

    מקס הזועם, 10/01/09 15:56

    • לכו ונתחזק לחיי מדינת ישראל

      בן הרוש, 10/01/09 16:57

      אני מברך את חילי צבא הגנה ליש/ראל ,חיזקו ואמצו כי אלוהי ישראל איתכם וגם העם וגם הכוח

    • העם איתכם ֱֱֱֱֱ! (ל''ת)

      peeri, 10/01/09 18:28

  • 3.

    למעשה אם העמלקיים רוצים תוצאה חיובית מהתקפתו של צה''ל

    Avi Ecuador, 10/01/09 15:51

    הם צריכים להיכנע ללא תנאי, צה''ל כנראה כותש את החמאס וגומר עליו סופית עם יינתן לו עוד שבוע של פעולה ולא יעצרו אותו.
    הרווח של העמלקיים בפעולה זו הוא עצום, הם יכולים להיכנע ולמסור את כל הנשק שנשאר בידיהם, לצה''ל וממשלת ישראל זה יחשב ''ניצחון'' בממדים לא רגילים, לעמלק זה ייתן אפשרות לקבל את פתחלנד ואבו מאזן שיקבל שליטה וכוח שם, למעשה צה''ל מאפשר להם לצאת מהבוץ של עצמם ולתושבים לא להיות בני ערובה של החמאס ולפעול לטובתם של תושבי עמלק שבהמשך יוכלו לסמוך על השמאל שישתמש בצה''ל לניקוי אתני ליהודים' תושבי עמלק בקו הירוק יביאו את ישראל להיחשב כמדינת אפרטהייד שאמורה להתבטל בדחיפת המנטליות של השמאל לצערי.
    בבקשה תקראו חומר שקראתי:

    ''גם זה קרה בעקבות מאורעות עכו, ממש עכשיו! אנא תתעוררו!
    מסמך החזון שחיברה הנהגת ערביי ישראל - לאור מה שקרה בעכו.
     מאת ד'ר גיא בכור
    בחדשים האחרונים פרסמו 'ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל', 'וועד ראשי הרשויות הערביות' וארגון 'עדאלה' את '! מסמך החזון' שלהם, כיצד צריכה להיראות מדינת ישראל, ועל מה הם נאבקים. מעניין לציין שאת הארגונים הללו מממנים או מדינת ישראל או יהודים ליברלים מארצות הברית, החושבים שככה הם עוזרים לישראל.
    בקצרה, אם לסכם את המסמך הגזעני הזה, הקובע שישראל היא תולדה של פעולה קולוניאליסטית שיזמו האליטות היהודיות-ציוניות באירופה ובמערב', אילו הם דרישות הערבים, הרואים ביהודים 'רוב מהגר':
    1. ביטול חוק השבות.
    2. ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית.
    3. תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית.
    4. כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות.
    5. אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו'ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי.
    6. המדינה תיסוג כמובן 'מהשטחים הפלסטיניים' עד לגבולות 1967. שם תוקם כמובן מאליו מדינה פלסטינית נקייה מיהודים.
    7. הפלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג.
    ועוד ועוד, למה אייגע אתכם. המסמך כל כך יהיר שכמובן ערביי ישראל, אופס. סליחה, 'הפלסטינים שהאזרחות הישראלית נכפתה עליהם' מכניסים לעצמם גול עצמי.
    ….”

    • אני יקדיש את חיי למאבק נגד ערביי ישראל הרצוים להרוס את היהודים..

      יהודי, 10/01/09 16:08

      אני לא אשקוט עד שהערבים יפסיקו למצוץ את דמנו... לעומת זאת ערבי שרוצה שלום ולא אכפת לו לחיות במדינתנו היהודית אני אכבד אותו ואלחם על זכויותיו..

      • תחליט לאיזה כיוון אתה קיצוני, בן-אדם...

        XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:37

        כי לפי דבריך, אתה נשמע, כאדם שהוא קודם כל נגד כולם, אז איך באמת אתה נותן לאנשים האלה סיכוי להוכיח לך, מי אוהב את המדינה ומי לא???

        • מה שאמרתי הוא פשוט

          יהודי, 10/01/09 18:36

          הבסיס למה שאמרתי הוא שהערבים חושבים שהארץ הזאת שלהם, הם לא באמת קראו היסטוריה. מי שכן קרא למד שבארץ היו גם יהודים וגם ערבים, כלומר הארץ הוא של שנינו. מה שאמרתי הוא שאני לא אתן לערבים שחושבים שהארץ הזאת שלהם למנוע מהיהודים לבנות להם מקום, כדי לממש את רצונותיהם זה לא אומר לבטל את זכויות היהודים אלא להוסיף לזכויות. הערבים רוצים קודם להרוס במקום לבנות על הבנוי.

  • 2.

    מה עוד אפשר לעשות, יותר הרג מזה!!

    סער, 10/01/09 15:41

    זה לא מפחיד את העזתים, לא נשאר ילד בעזה שלא נפגע,אז מה בדיוק לחריף את הצעדים את מי
    אתם מנסים להפחיד.

    • תשאל את אלוהים מה אפשר היה לעשות מסדום לאחר יום אחד

      Avi Ecuador, 10/01/09 15:54

      עד עכשיו לא יורים מסדום...

      • חזק!! חחח....

        vD, 10/01/09 16:14

        אני בעד...

      • השוואה לעניין!! - חחח... (ל''ת)

        XXX - אשקלונית , 10/01/09 16:33

        • לאשקלונית!!! נראה לי שאת מה זה משועממת!!

          מודי, 10/01/09 18:37

          כמעט חצי מהתגובות לכתבה הם שלך.
          אני מקווה שהמחשב שלך נמצא בממ''ד
          כי נראה לי שאת גרה על המקלדת.

          • אני דואגת לבן שלי, שנמצא בעזה, ככה בן אזעקה לאזעקה! (ל''ת)

            XXX - אשקלונית , 10/01/09 23:15

      • סיפורי אגדות

        לפרקון, 10/01/09 16:39

        חבל שאנשים נהרגים בגלל ספר פנטזיה.

      • Loghing with one side of my face.... (ל''ת)

        Sophia, 10/01/09 18:21

    • עד שהאוכלוסיה שם תבין לא לבחור בדרך הטרור!!! (ל''ת)

      מי שבוחר חמאס זה גורלו, 10/01/09 18:00

  • 1.

    גם אם יעצבנונו וגם אם יפגיזונו וגם אם וענונו..ננצח (ל''ת)

    א. יצפאן, 10/01/09 15:35

    • איך אתם בדיוק חושבים על ננצח, אתם חושבים שתוכלו לנצח אותנו...

      יהודי, 10/01/09 16:00

      2000 שנה לא בצליחו להכיחד אותנו כאשר היינו במצבים יותר גרועים מזה אז אתם חושבים שעכשיו כאשר יש לנו כוח צבאי אתם יכולים לנצח אותנו, אתם חושבים שנכנע לכם, אם אמפריות עצומות כמו היוונים, המצרים, הרומים ניסו להכיחד אותנו כולל הנאצים ימח שמם לא בצליחו אז אתם חושבים שאתם תצליחו, כדי לכם לחשוב שנית כי היהודים אף פעם לא יכנעו, אף פעם, אף פעם, אף פעם, אף פעם, אף פעם , אף פעם.... אנחנו תמיד נשרוד, אנחנו א, פעם לא נוותר....