• 174.

    פשעי מלחמה והסברה

    רותיה, 24/08/10 12:53

    מתי תקום בישראל הסברה כמו שצריך?
    שתגיב בקול רם וברור על כל דבר ודבר.
    מבזבזים מליונים על שטויות ותוכניות באוויר.
    איפה האנשים שיגידו די לחולשה השיכלית והשטוטניקית ויתחילו לפעול כמו שצריך?

  • 173.

    להפיץ בכל העולם

    יהודיה גאה, 29/01/09 08:27

    כתבות כאלה יש להפיץ בכל העולם וכמה שיותר

  • 172.

    עזה פשעי מלחמה וההסברה

    רחלי קסטרל, 21/01/09 23:52

    מסכימה לכל מילה שנאמרה . מלחמות גובות מחיר יקר של חפים מפשע. זה טבען של מלחמות אין מנצחים ואין מנוצחים יש קרבנות וזה כואב. אבל מיהי אירופה שאם לא טבחה בנו בפועל הרי ששתקה שתיקה רועמת.למה הם תמיד מתעוררים בצדקנות מופלגת כשאנחנו נלחמים על חיינו ובאים אלינו בטענות? פשעי מלחמה? הפושעים היחידים הם אלה שמחביאים מאגרי נשק בתוך בתים בהם מתגוררים חפים מפשע ואלה שיורים מתןך אוכלוסיה צפופהוהם בלבד.והרי להתחסדות האירופאית אין ולא כלום עם צדק הכל קשור באינטרסים פוליטיים ובעובדה שאנחנו קטנים שונים ונח להאשים אותנו.החשוב הוא שלא נתן לדחף להתנצל על קיומנו לפרוץ החוצה ולבלבל אותנו! לא אנחנו יצרנו את המציאות הנוראה הזאת אלא אלה שמסרבים להכיר בעובדה שאנחנו קיימים ונתקיים גם הלאה בעזרתינו ועזרת השם

  • 171.

    תרגום

    avrib@bgu.ac.il, 14/01/09 18:39

    אך אני יכול לקבל תרגום של המאמר של בן דרור ימיני?

  • 170.

    אני מסכים ומיזדהה עם כל מילה ! יפה מאוד! (ל''ת)

    משה חמדני, 13/01/09 21:14

    • גם אם נסביר לעולם זה לא יעזור

      מיואשת מהערבים.(וכן אני כוללת), 15/01/09 00:39

      כי הם מקשיבים להסברה השקרית והמוקצנת. תמונות דם וילדים בודדים מנצחות על בית ספר שנפגע באשקלון בלי ילדים ולול באיזה קיבוץ.

      המלחמה בת האלפי שנים הזו תגמר רק כאשר ישראל תושמד.(ואז לעולם תהיה בעיה גדולה)

      ערבים- חייבים לעשות מהפך תקנו את העמים שלכם למצב בו לבן אדם יש מילה.

      נמשיך להגן על עצמנו עד שנמות ולשפוךך עוד דם (שייתן לנו עוד סיבה להמשיך לחיות פה-לזכר אלו שמתו) בעיקר אני מפחדת מהדור הבא שגדל על שנאה ומיומנות להרוג יהודים ולכבוש (כן לכבוש) את פלסטין

  • 169.

    תגובה לימיני

    עמוס שריג, 13/01/09 13:46

    קראתי באיזשהו מקום, כי תקציב ההסברה של מדינת ישראל עומד על 20 מיליון ש''ח בשנה, שזה משהו כמו פרס שבועי ממוצע בלוטו או בטוטו. מגוחך. לו אני ממשלת ישראל או משרד החוץ, הייתי מפקיד בידיו של בן דרור ימיני, שפעם אגב השתייך לימין (ראה ספרו ''אגרוף לפנים'' כמדומני), כמה מאות מיליונים ואת ההסברה ובא לציון גואל. או כמעט גואל. כי אין היום אחד בארץ הזו, שמסוגל להסביר אותנו כמוהו: בסגנון, בתוכן, באמת ובפשטות. יישר כוח.

  • 168.

    האו''ם שמום ,הצביעות של המדינות ''הנאורות''

    עו''ד מיכה לנקרי-יו''ר אגודת האקדמאים באשקלון והשפלה, 13/01/09 09:05

    אין לי ספק שהעתונאי בן-דרור הוא אחד מהפובליצסטים המובילים בישראל. חבריי הרבים ואני מצרים על כך שמערך ההסברה של משרד החוץ לא השכיל לשלב הוגה דעות מהשורה הראשונה שמיטיב להסביר את עמדת ישראל נוכח ההתקפות וההאשמות מצד מדינות ''נאורות '' ומצד האו''ם על פגיעה בחפים מפשע במלחמה בחאמס. צודק בן-דרור. שיטלו קורה מבין עיניהם ושלא יטיפו לנו מוסר. היכן הם היו 8 שנים ששדרות הותקפה ללא רחם.להיות חלק ממשפחת העמים זה חשוב, אך אוי למשפחה הזו שאלו דובריה.

  • 167.

    פשעי מלחמה ?

    יונתן מגל, 13/01/09 08:53

    מר בן דרור ימיני היקר, אני מברך אותך מכל הלב על הכתבה המצויינת. הלוואי ומשרד החוץ היה פועל בהסברה בסגנון זה,עם הבלטת העובדות.
    ירי על ישובינו במשך 8 שנים לא הפריע לאף גורם רשמי בחו''ל, ובטח לא לבוגדים שבתוך עמנו - המזדהים עם הפשיסטים הערבים (ומשתמשים במילה זו נגד כל פטריוט ישראלי...)
    אני אדאג להפיץ את הכתבה שלך בקרב עשרות חברי בחו''ל.

    יישר כח !

    יונתן מגל , אריאל

  • 166.

    גאה בך.

    ע. טל, 12/01/09 20:30

    דברים למופת.

    עדו

  • 165.

    יישר כח לבן דרור ימיני

    יונתן פורת, 12/01/09 20:00

    יישר כח לבן דרור ימיני

  • 164.

    אדוני! תושבי דרדזן לא היו חפים מפשע, זאת לא דוגמא!

    נזעק, 12/01/09 19:32

    אני כתבתי הרבה לפניך שכמות ואיכות הפשעים שאירופה ביצעה מתחרה רק עם הכמות והאיכות של אלו שהערבים והאיסלאם הקיצוני מעוניינים ושואפים לבצע. אני מסכים שהאירופאים הפציצו חפים מפשע ורצחו חפים מפשע פעם אחר פעם עד לימינו אנו. הפצצת דרדזן, עיר בגרמניה הנאצית, הייתה לשם שינוי מעשה נכון שבו אזרחים לא קיבלו חיסיון אוטומטי בשל תקינות פוליטית וצביעות אלא הוגדרו, ובצדק, כחלק מאויב שטני. 5.5 מיליון חיילי וארמכט ואס אס היה גרמנים, מיליוני גרמנים עבדו במפעלים שתמכו ב''מאמץ המלחמתי'', הנשים הגרמניות התעלפו למראה היטלר, יותר מ90% תמיכה מהעם הגרמני היו להיטלר ערב מלחמת העולם השניה ואלו נחלשו רק בשנה האחרונה למלחמה, שתבוסתה של גרמניה נראתה בלתי נמנעת.

    כמה חפים מפשע היו שם? לא הרבה יותר ממספר חסידי אומות העולם שהיו בגרמניה, ואלו היו מעטים מאוד.

    • ומה עם התינוקות? והילדים? והילדות?

      יהושע, 19/01/09 16:16

      גם רוב הפלשתינאים בעזה הם תןמכי חמס. חלקם הגדול תמכו בבחירות בחמס ועוד יותר במשאלים אחר הבחירות

  • 163.

    מאמרים כאלו כבר נכתבו בעבר אך

    פסימית, 12/01/09 09:21

    מסתבר שחוץ מאיתנו, הישראלים/יהודים אף אחד לא באמת מתעניין. המצב ההסברתי של ישראל בעולם הוא דבר הרבה יותר מורכב לפתרון מאשר איזו קדנציה של שרה כלשהי.לצערנו, תמיד לא סימפטו אותנו(במילים מועטות)וכנראה שהמצב לא ישתפר בצורה דרסטית. אך עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!

  • 162.

    פשעי מלחמה והסברה

    אהרן סיאני, 12/01/09 09:09

    לבן דרור שלום וברכה.
    שמחתי מאד ללמוד כתבתך מיום 10.1.09. בסוף הכתבה מצויין שקיים תרגום לגרמנית. אודה לך מאד באם תוכל לשלוח אלי הכתבה מתורגמת לגרמנית.
    בברכה
    אהרן סיאני ברן-שוויץ

  • 161.

    בן דרור מתאים לתפקיד הסברה במשרד החוץ בממשלת נתניהו !!!1

    שלמה מאור , 12/01/09 08:36

    הקווים שמביע בן דרור הם הקווים המקבילים לקווי הליכוד ומובאים כאן בכתבה ע"י בן דרור בצורה מפורטת ומענינת שמתאימה לתפקידי הסברה במשרד החוץ.

  • 160.

    מי שאחראית על מחדל ההסברה מועמדת לראשות הממשלה (ל''ת)

    השני מהאמצע, 12/01/09 06:19

  • 159.

    You should be Prime Minister I'd vote for u! (ל''ת)

    Madonna, 12/01/09 05:21

  • 158.

    כל הכבוד לך בן דרור ימיני

    אלדו , 12/01/09 03:42

    סוף סוף נתת כלים למפגרי משרד החוץ להעמיד ראי לפרצופם של מדינות העולם .
    הלוואי רק שיעשו איתו משהו .

  • 157.

    בשם כל המדינה:פרסם את הדברים של החמסניק,לכל אירופה,ואמריקה.

    בא רון אשד , 12/01/09 03:34

    אנו יודעים,וגם האמריקאים שתומכים בנו,יודעים. אנה פרסם זאת. האיטלקים והאירופאים,עם מזרח אירופה,אולי יבינו מתוך ההוכחות שאתה יכול לייצג,על החמס,ועל הלך הרוח של רוב האיסלם הקיצוני..אם תעשה זאת,אתה ראוי לכל פרס מהמדינה..לו ידעה זאת אירופה,היו מבינים ,שאם להפגין,צריך לדעת ,מדוע ישראל נלחמת בחרוף נפש,מול טרור, וצריכים היו הארופים להיות בעיקר בעדינו.ישראל משמשת לאירופה,חיץ,גדר איתנה,בינם לבין רישעות הטרור,ואירופה אינה משכילה לדעת בינתיים,שישראל בולמת את הטרור,שעלול לבוא בקלות לאירופה,אם ישראל לא תימנע זאת.

  • 156.

    סוף סוף מילים כדורבנות (ל''ת)

    ברלב, 12/01/09 02:50

  • 155.

    ימיני אין עליך למרות שאני לא תמיד מסכים איתך

    גולנצ'יק , 12/01/09 02:40

    אבל כבודך במקומך מונח!!!

    • רק רציתי לבדוק אם אפשר להגיב לעצמי (ל''ת)

      גולנצ'יק , 12/01/09 02:40

      • אתה כזה גולנצי'ק :) (ל''ת)

        תומר, 12/01/09 04:03

  • 154.

    ישר כוח

    תומר, ירושלים, 12/01/09 01:32

    תודה רבה לך על האינפורמציה החשובה שאתה מעביר לכל קורא, ואולי יום אחד כמסביר פוטנציאלי.
    מקומך במשרד ההסברה, אע''פ שלכתוב במעריב ולהסביר לציבור שיושב פה, לא פחות חשוב,
    תודה, תודה לך!

  • 153.

    יש בעיה קטסטרופלית בהסברה הישראלית. מינוי גבריאלה שלו היה אסון

    ניו יורקים, 12/01/09 00:58

    אתם לא מבינים כמה זה חשוב שיהיה משרד חוץ שיפעל כמו שצריך עם אנשים שמבינים אנגלית ועובדים מסביב לשעון מול תחנות הטלויזיה, העיתונות, ותגובות באינטרנט.
    __________________________________________
    לא יתכן שאדם שלא מבין אנגלית, שלא נראה יצוגי ולא יודע לייצר סימפטיה כמו גבריאלה שלו- יופיע בשידור וימלמל. כיצד בחרו אדם שבכלל לא מבין את השאלות שהמראיין שאל אותו ובקושי מדבר באנגלית (בלי לדבר על היעדר כריזמה, והיעדר מסר ברור ותשובות שעונות על טענות הפלשתינאים).
    ________________________________________
    אנחנו פשוט התביישנו וחייבים לספר לציבור בישראל שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מינויים כל כך גרועים בתפקידים כל כך רגישים וחשובים.

  • 152.

    *******כול הכבוד צריך אותך בלונדון*********

    Tomer London, 11/01/09 23:01

    אני לומד המון מהמאמרים שלך ומנסה להבליט נקודות שאתה מסביר בכול עימוט שיש לי עם אנטי ישראלים.
    אני באמת לא מבין למה משרד החוץ לא מתשמש בך.אני גם מעריץ את זה שאתה עתונאי ולא פוחד להגיד את מה שאתה חושב,בקהילה העתונאית כבר לא אין להיות תומך ישראל,גם הם נגדנו!
    בשתי מילים:כול הכבוד!
    *** תנסה לשלוח את הכתבות שלך למדיה הזרה,גם תקבל חשיפה,גם כסף,וגם ההסברה תנצח-עם ישראל והיהודים ינצחן:)))

  • 151.

    אנחנו מפחדים להגיד את האמת לעולם

    יןאב, 11/01/09 21:06

    ישראל עדינה מידי בהסברה בעולם. אנחנו מפחדים להגיד את האמת אבל לדעתי האמת היא הדבר היחיד שיכול לשכנע את העולם בצידקתנו ולהביא לנו תומכים. המאמר מצוין כי הוא פשוט אומר את האמת המלאה!

    • למנהיגינו אין עדיין אמת אחת ברורה.

      שמחה וולף, 14/01/09 22:25

      אין הסברה והבהרת האמת, כל עוד אין לכל הקשת הפוליטית שלנו את הכרת האמת של העם היהודי החוזר לארצו. וכל עוד משרד חינוך מסוגל לעודד העלמת מידע היסטורי שאינו תואם את הקו הפוליטי שלו,תצמח לנו בורות. וכל הזמן נעסוק בהתנצלויות והתגוננות. ''אנחנו'' לא יודעים להגיד את האמת לעולם. וזאת, מפני שאנחנו לא מזהים את עצמנו!

  • 150.

    כתבה מצוינת, והתרגום עוד יותר מצוין כי הוא כולל יותר חומר (ל''ת)

    אדם חושב, 11/01/09 20:34

  • 149.

    למה ללכת רחוק בהיסטוריה

    עידן, 11/01/09 17:53

    לפני חודשיים ארה''ב תקפה בשטח סוריה כפר בדלני ,לאחר שבעקבות מידע מודעיני התברר שהסתתרו שם תאי טרור שהתכוונו להסתנן לעירק,כ12 איש נהרגו מתוחם אם אני לא טועה 8 אזרחים וגם ילדים ונשים..פשוט גועל נפש העולם שאנו חיים בו

  • 148.

    מאמר ענק וטוב שיש כבר תרגום (ל''ת)

    משה הובלות, עובר להפצה, 11/01/09 17:22

  • 147.

    כל הכבוד, מאמר צודק בהחלט!! (ל''ת)

    רועי, 11/01/09 17:03

  • 146.

    מילים כדרבנות. למה אתה לא הולך לעבוד במשרד החוץ?

    צריך אנשים שלא מתביישים בעצמם., 11/01/09 16:18

    הבעיה שלנו היא שאנחנו, בניגוד לכל האמות שהזכרת, עובדים עם עין אחת לעולם ועין אחת פה. והעולם רואה שאנחנו מתחננים שמשהו יגיד לנו כמה אנחנו לא בסדר ויוציא אותנו מעזה- אז הם עושים את זה.

    הסברה כמו שלך, תעזור מאוד. אבל כדי לפתור את הבעיה מהשורש, צריך להחליף את ההנהגה במניגות שלא תפחד כל הזמן מהעולם וממה יגידו, ותאמין בכח שיש לנו. ויש.
    מישהו מכיר מנהיג כזה? בבחירות הקרובות, אין. אבל אולי בפעם הבאה. נישאר אופטימים

  • 145.

    בדיוק מה שצריך לפרסם בעולם !!! בול למטרה !!!

    דן, 11/01/09 16:16

    קדימה אנשים !
    לכל האקרים , לכל הבלוגרים לכל כותבי האינטרנט למינהם, לכל המתרגמים למינהם,
    להפיץ כמה שיותר בכמה שיותר מקומות

  • 144.

    ליבני=קטסטרופה עם פה גדול ומח קטן לאור "הישגיה" כשרת חוץ. (ל''ת)

    נעמי שחור , 11/01/09 15:54

  • 143.

    יש להפיץ את המאמר המתורגם באמצעות טוקבקים באתרי חדשות בחו''ל (ל''ת)

    להעתיק ולהדביק, 11/01/09 15:53

  • 142.

    חבל שבמשרדי הממשלה.......

    יוסף , 11/01/09 15:52

    חבל שבמשרדי הממשלה בככל ומשרד החוץ בפרט האיוש לתפקידים הינו מנוי פוליטי ולא שיבוץ ערכי כנהוג, ולכן מערכת ההסברה הישראלית נראת כמות שהיא. וחבל שאנשים כמו מר בן דרור ימיני אינם ממונים על ההסברה הישראלית בחו"ל

  • 141.

    שצה''ל יפזר את המאמר בכרוזים מעל משרד החוץ, והקרייה(חילהסברה!). (ל''ת)

    לא צריך תרגום(הסברה חלמאית)., 11/01/09 15:36

  • 140.

    למסור את הכתבה דחוף לגביאלה שלו

    מוטי י-ם, 11/01/09 13:59

    שפשוט תקח את האמור ותקריא את זה מילה במילה לפני כל האו''מניקים בכנס הבא.

  • 139.

    תענוג לקרא אותך ימני (ל''ת)

    LAVEEG9 , 11/01/09 13:33

  • 138.

    למעברים יהיו 3 תחנות:ביקורת מצרית+ביקורת צהלית+ביקורת כוח בין לאומי !

    שלמה מאור , 11/01/09 13:20

    הפתרון הוא בהרחבת שטח הפרוז בין מצרים לחמאסתן כך שמצריים תחזיק בציר פילדלפי שרוחבו 300 מ"ר, בקצה של ה300 מ"ר יהיה כוח צהלי שיחזיק רצועה ברוחב 3 ק"מ , ובקצה הגבול עם חמאסתן רצועה נוספת ברוחב 2 ק"מ שבה יחזיק כח בין לאומי שיכתר למעשה את חמאסתן בכל גבולותיה.
    הבעיה היא בדרג המדיני בציפי ליבני ובאהוד ברק שבולמים ועוצרים את צהל , דבר שמומחים טוענים יחשוף את החיילים כמטרות וישמיט את מטרת המבצע.
    שוב ליבני וברק מכשילים !!!
    ביבי צדק !!!!

  • 137.

    רק בהרג חפים מפשע הוכנעה גרמניה הנאצית ויפאן!!! יאלה למטוסים!!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 11/01/09 12:55

    • רצוי שתלמד היסטוריה לפני שאתה משרבט מילים. (ל''ת)

      יוסף , 11/01/09 15:54

      • דווקא הוא צודק - לא שזה קשור לנושא..

        ציוני, 11/01/09 19:08

        שתי הפצצות אטום על יפן הכניעו את המדינה..
        אגב השתי פצצות אטום האלה הצילו את חייהם של מיליונים על גבי מיליונים..
        האמריקאים העריכו שאם הם יפלשו יהרגו להם לפחות 2 מיליון חיילים ויהרגו לפחות 10 מיליון יפנים.
        בשתי הפצצות אטום מתו איזה 200 אלף אם אני לא טועה.

  • 136.

    כשלון ההסברה הישראלית הוא קולוסאלי כי הוא חוזר על עצמו.

    מנחם, 11/01/09 11:54

    מדוע לא אוגנו הישראלים להשתלט על האינטרנט, כאשר כמעט בכל בית בארץ יש מחשב.?
    היכן הנציגה באום ,להביא את הדוגמאות של האחרים. היכן משרדי היחצנים שיקנו עמודי פרסום בעיתונות העולמית, ויציגו את התנהגות החמאס.ומטרותיו.סומכים בארץ על חיל האויר והטאנקים שהם יפטרו את הבעיות.המנהיגות אינה מבינה שהיום מלחמה היא גם תקשורת.

    • ל.מחדלי משרד החוץ וההסברה, גם של צה''ל( חיל הסברה אולי)צריך ועדת אגרנט (ל''ת)

      רן, 11/01/09 15:33

  • 135.

    צדק נקודתי

    רונן, 11/01/09 11:42

    אתה צודק, אתה צודק, אתה צודק - איזה כיף

    אני חושב שהמערכה מוצדקת אבל צריך להזכיר כל הזמן שצריך לעשות עוד וויתורים אפילו אם המחיר הוא עוד מערכות כאלה.

    כבר 30 שנה אנחנו משתמשים בחברה האלה כפועלי בניין, הם גרים במחנות הפליטים ואנחנו נדחקים בכוח לשטח שנשאר להם בכוח, מדכאים אותם, לא מתייחסים אליהם בשיוויון - ובאיזה תואנה? התואנה האלהוהית, התנ''כית אולי הגזענית??

    אינני מכיר את דעותייך הפוליטיות אבל בפרטים הקטנים כולם יכולים למצוא צדק לדעותיהם.
    בתמונה הגדולה העובדה היא שאנחנו מדכאים עם שלם ומצפים שהם ייסתמו את הפה. אבל אנחנו כבר הוכחנו שרק כוח אנחנו מבינים. עד שאנו לא חייבים לא נדאג לזולת במיוחד אם הוא ערבי (קצת קמח במשאיות לא יוציא אותם מאווירת הדיכוי).
    קשה לי לחיות בהבנה שאיננו יכולים לעשות את הוויתורים שצריך כדי להגיע לפיתרון ובסוף הם ייכפו עלינו והמחיר יהיה יותר יקר.

    אסור לשכוח גם ברגעים כאלה להעביר את המסר שאיננו יכולים להמשיך בכיבוש

    שלום, תודה

    • עד מתי?

      עידן, 11/01/09 18:04

      עד מתי תמשיכו בשמאל ליפות את האמת ?
      תשמע אני לא זוכר שהאו''ם מינה אותנו להיות אפוטרופוס של העם הפלשתניאי..אני באמת לא מבין למה אתה רואה אותנו מחויבים לשיקום שלהם ? עד כמה שזכור לי ב48' המדינות השכנות לא בדיוק עזרו לנו לקדם את הרעיון הציוני..
      הדעה שלך היתה אולי רלוונטית כל עוד שלטנו בעזה אבל אחרי ההתנתקות הם אדונים לעצמם ושיתחילו לקחת אחריות על המעשים שלהם..מי יודע אולי הם בגיל ההתברגות והם בסוף יבינו ונחייה פה בשלום כמו שתי מבוגרים..הלוואי.

    • להזכירך...

      הפרשן, 12/01/09 00:48

      היתה להם הזדמנות היסטורית לכונן מדינה והם דחו אותה ופתחו נגדנו במלחמה
      דבר שני, במשך השנים הם קיבלו סיוע במיליארדי דולרים!! מאמריקה אירופה ומדינות ערב, לאן הלך הכסף??????????
      למה הם לא השקיעו אותו בחינוך ובשיפור תנאי החיים שלהם??
      התשובה: כי לא מעניין אותם מעצמם אלא רק לכוון את כל המשאבים שלהם נגדנו.
      עובדה: כל פעם פלשתינאי מעזה שמתראיין אומר שהצבא הורס בתים ופוגע בחפים מפשע אבל הם לא יכנעו ולא יוותרו על ההתנגדות, כלומר הם מוכנים לשלם את המחיר, אז שיאכלו את הדייסה

  • 134.

    ימיני, הלואי והיו לנו עןד הרבה כמוך (ל''ת)

    תודה, 11/01/09 11:16

  • 133.

    כל הכבוד! שיחקת אותה עם המאמר! להפיץ לכולם (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 11/01/09 11:00

  • 132.

    דבריך צריכים להיות משודרים בכל רשתות טלויזיה ועיתוני העולם

    ישראל לעד, 11/01/09 10:53

    כ''כ צודק ! כל מילה נכונה. וכמו שכתבת - פשוט צריך לומר את האמת - לא את חלקה ולא צד אחד שלה - אלא את כולה - ועל פיה לפעול - במישור הצבאי, המדיני, כלפי האוכלוסיה השמאלנית (ההזויה) , האוכלוסיה הערבית שמפגינה בארץ ובראשה ח''כ שעושים ככל העולה על רוחם -כאשר בשום מדינה אחרת בעולם לא היו יכולים לומר ולעשות, שלא לדבר על מדינות ערב.
    בחג הקורבן האחרון, תושב הכפר פרדיס (שליד זכרון יעקב) אמר בסעודיה ,במפגש חברים,
    ''דברים'' (עדינים ביותר) על מלך סעודיה. לאחר שעות בודדות מצא עצמו במרתפים שאף אחד מחבריו לא ידע היכן. ח''כ הערבים מישראל, נסעו והפעילו את כל יכולתם ושיכנועם על מנת לשחררו. לאחר 60 יום השתחרר. הכל מכספי משלם המיסים. וכאן הם ''משחררים'' כל דברי הסתה באין מפריע.הכיצד ?

  • 131.

    פשעי מלחמה והסברה

    יוסף, 11/01/09 10:40

    חוכמה סינית: משוגע הוא האי הנלחם באוקינוס.
    חוכמה יוונית: כאשר איש הפלדה שולט בעם, סופו להיחרב.
    חוכמה ישראלית: שלום עושים עם אויבים ולא עם ידידים. אז תפקחו עיניים. תשמור על הראש שלך כאשר ''כולם מאבדים'' את הראש.

  • 130.

    יש להם מזל שהחיילים שלנו לא אנסו את נשיהם המגעילות ממילה (ל''ת)

    avnerbi, 11/01/09 09:24

  • 129.

    excellent article

    neil, 11/01/09 07:53

    I find it extremely unfortunate that Israel is lacking articulate persons that can convey the message of this article to the foreign press which is, unfortunately, pathologically biased against Israel. This article in Ma'ariv is just preaching to the choir

  • 128.

    ראיתי באלג'זירה משפטן של החוק הבינלאומי - כנסו

    יופיטר יופיטר , 11/01/09 06:52

    חבל שישראל לא מפיצה את הקטע - המשפטן עד לרגע הכתבה - אמר חד וחלק - שישראל פועלת על פי החוק - ומכיוון שהחוק אינו נטול הגיון הרי שכאשר אתה מותקף - זכותך להתגונן - מזמן כבר נאמר - שהקם להורגך השכם להורגו

  • 127.

    ערש הקטסטרופות בעולם (ל''ת)

    אין בזויה מאירופה, 11/01/09 06:16

  • 126.

    if

    milly, 11/01/09 04:46

    If you tolerate islamofascists, those pigs that hide behind their mutilated clitless wives, who torture gays and lesbians, who send their children to suicide bomb themselves,
    then don't be surprised that your children will be next.
    Islamo fascists are planning to conquer all of you western christians. you will all have clitless wives daughters and mothers.
    If you tolerate islamo fascists Monstrosities in Darfur Sudan then your children will be next.

  • 125.

    מה איכפת לי אירופה? אני בישראל וקורא לטבח בעזה פשע מלחמה (ל''ת)

    כ, 11/01/09 04:26

    • או בקיצור, מה אכפת לי מהעובדות? בא לי לשנוא את עצמי קצת... (ל''ת)

      פנדה, 11/01/09 09:45

    • אתה יכול לקרוא מה שאתה רוצה ואתה יכול גם לשגר גראדים. לתרום לחמאס?

      אוף, 11/01/09 12:07

      אתה י-כ-ו-ל תאורטית לעשות מה שאתה רוצה!

  • 124.

    דיספרופורציה

    פרו-פורציונר, 11/01/09 03:53

    העובדות הנכונות אינן משנות את התוצאה: וגם אם כל ההתלהמות עלינו אינה עומדת בקנה אחד עם המציאות האובייקטיבית, עדיין עלינו לנהוג יתר זהירות - ולא ללבות תוקפנות, אין להניח לנתונים לעצבן לנו את הדעת עד לכדי טירוף: שיקול הדעת מוכרח להביא פתרון ומזור - גם כשלמציאות המאיימת אין חוקי הגיון ברורים. אפילו כאשר יהיו הקודים הפוכים - מתפקידנו לנהוג בתבונה. זו חלה על מנהיגים ועל עיתונאים כאחד. כך בלבד יהיה ערך רב להסברה, שאכן חסרה.

  • 123.

    האמת שמסתירים מהציבור הישראלי

    ג'ורג', 11/01/09 02:40

    מאז השבעת ממשלת הנייה (מרץ 03') נהרג אזרח ישראלי אחד ויחיד מפגיעת קסאם (במגרש חנייה של מכללת ספיר). יהי זכרו ברוך. מנגד, באותה התקופה בדיוק נהרגו 192 פלסטינים מאש צה''ל, ונתון זה אינו כולל את אינספור המתים, החולים, והגוועים ברעב כתוצאה ממדיניות המצור ברצועת עזה.

    למרות המצור הנפשע, החל מיוני שררה למעשה הפסקת אש (תהדיא) שהיתה אמורה להמשך עד אמצע דצמבר, ואז להתחדש.

    ניתן לקרוא על כך בהרחבה במאמרו של נחמיה שטרסלר (שאינו חשוד בתמיכה בפלסטינים) ''זה לא יכול להיות''.

    http://tinyurl.com/7bjyjn
    http://tinyurl.com/86olba
    http://tinyurl.com/83f4ku

    ב-4 בנובמבר (יום השנה ה-60 לטבח וגירוש במג'דל) צה''ל הרג פלסטיני ופצע תשעה. ביום המחרת נהרגו חמישה בהפצצת רכב נוסע מן האויר. ברק הביא בכוונה להסלמת המתיחות על מנת לצאת למסע הרג בעזה ולחזק את כוחו בקרב המצביעים הצמאים לדם ערבי.

    ל''מבצע'' בעזה אין שום מטרות אופרטיביות. אנשי הזרוע הצבאית נמצאים במסתור כבר מהיום הראשון להפצצות. צה''ל פשוט טובח בכל מי שלובש מדים - זה כולל שוטרי תנועה, פקחים, ואנשי כוחות חירום והצלה. צה''ל מפציץ את בתי המגורים שלהם יחד עם ילדיהם ונשותיהם ומדווח על פגיעות במבוקשים בכירים של אל קאעידה. בשבוע האחרון נערכו מעשי טבח רבים באזרחים שכלל לא היה להם קשר לחמאס או לכל ארגון אחר, ונערכו הפצצות לעבר מחנות פליטים, מסגדים, בנייני מגורים ובתי ספר. והכל משיקולים של מערכת בחירות. מספר הפילסטינים שנהרגו עומד כרגע על 831 ועוד למעלה מ-3300 פצועים ונעדרים בהריסות בתיהם.

    • ל-123 -אתה תמים או שאתה עושה עצמך? הרי אם היה להם נשק כמו שלנו-לא היו

      אוהב שלום וישראל, 11/01/09 10:57

      מהססים לרגע להשתמש בו -ותחשוב על כל טיל משופר שהיו יורים, אילו יכלו, במקום רקטה או קאסם - כמה אז היו נהרגים?
      איפה אתה חי? כמה ישראלים חפים מפשע נהרגו ממחבל מתאבד אחד? כמה פיגועים כאלו?
      נא לחשוב לפני שכותבים משהו.......
      ותפסיקו לשנוא אותי -אם אתם לא רוצים בקיומה של מדינת ישראל- כל העולם לפניכם !

      • ג'ורג' הוא בן-דודנו.חובתו לבגוד במדינה על-ידי הפצת פרופגנדה שקרית. (ל''ת)

        panacea , 11/01/09 15:06

  • 122.

    בן דרור מה עם ארה''ב..כן כן..ידיתינו הגדולה שגם עשתה פשעים נגד האנושות

    לילי, 11/01/09 02:32

    הירושימה, השמדת האינדיאנים וגזילת אדמתם(כדוגמא לכך שהם ''כובשים''- כפי שמכנים גם אותנו) וגם ההרג בעירק.

  • 121.

    אני מבין,מר ימיני,שהיתה חסרה קצת הסברה לפני השואה.

    שלומי, 11/01/09 02:05

    מה התגובות השוקיסטיות האלה,סיעת מהופנטים?
    נמצאה הנוסחה,כן?כפיים,ובא לציון גואל.
    מצחיקים.

  • 120.

    כמה קל להסתכל מעבר לים על מדינות אחרות כשיש לך מנטליות של ילד בן שלוש

    אסף, 11/01/09 01:57

    ''האירופים עשו יותר גרוע אז מי הם שיגדו לנו'' - מה אכפת לי מה האירופים עשו? מה אתה מסיח את דעתם של הקוראים מהתוכן של האמירות שלהם ומפנה אותם לטעויות של המתלוננים? איזה גישה עלובה זאת לנסות ולהקל על מצפונך בעזרת דוגמאות לרשלנות מהעבר. אפשר לחשוב שמישהו סלח, שכח, או העלים עין מהמקרים שציינת. ובכלל, אם הנתונים שלך נכונים ובפקיסטאן נהרגו בסך הכל במשך כל השנים שצבא ארה''ב נמצא שם, בסביבות האלף איש, איך זו השאווה ''מנחמת'' כשמספר האזרחים ההרוגים בעזה עומד על 850 נכון לרגע זה. 41% מהם ילדים. ואנחנו נמצאים שם מה, שבועיים?

    ולאומר לנו שיש אי שם טקסט שאמר החמאס, בפסקה הראשונה, אתה יכול... אבל לתת קישור? לא? התרגום העלוב של התשקורת כבר טעה בעבר. למשל התרגום של אחמיניג'ד שאומר שהוא רוצה למחוק אותנו מהמפה, שמסתבר שמדובר באמרה ''להעלים את המשטר הציוני מדפי ההיסטורי''.

    • ''מה איכפת לי מהאירופאים?'' זה מאמר על הסברה. זה מה אכפת (ל''ת)

      מ, 13/01/09 22:56

  • 119.

    כל כתבה של מר בן דרור ימיני מצויינת, כל הכבוד. (ל''ת)

    גודמן, 11/01/09 01:53

  • 118.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    כ, 11/01/09 01:52

  • 117.

    אתה פשוט צודק בכל מילה! (ל''ת)

    ליאור, 11/01/09 01:49

  • 116.

    אתה גדול. למה המנהיגים שלנו לא מדברים כמוך (ל''ת)

    צוקי\ירושלים, 11/01/09 01:37

  • 115.

    שואה-6000000

    פרופורצייה, 11/01/09 01:16

    מה עם השישה מיליון יהודים שנרצחו בשואה מה קרה אז למה כל אירופה שתקה על זה ולא הגיבה או ניסתה לעזור---- זה פשע מלחמה--!
    וכל זה קרה בגלל מדינות אירופה אז אחריי הכל בגלל היותינו יהודים ובגלל הפשע הגדול בהיסטוריה שהם היו אחראים עליו אז קשה להם לקבל את זה ובמקום להבין הם מחפשים מוסר . הגיע הזמן שהסתכלו קצת על ההיסטוריה שלהם.
    כל הכבוד לכותב כתבה מרשימה והיא צריכה להתפרסם באו''ם!!

  • 114.

    כתבה מעולה . מקוה שכל כתבותיך הם עם תרגום ..

    אסף, 11/01/09 01:10

    צריכים לעשות אתרי חדשות ישראלים עם תרגום לאנגלית (כמו אתר תיק דבקה שעושה תרגום ונכנסים אליו מ-151 מדינות) .
    חייבים לתת בראש לאיסלם . חייבים לתת בראש לנצרות . חייבים לתת בראש כי זה הסיכוי שלנו שלא תהיה שואה , ששואה לעם היהודי לא יהיה דבר לגטימי בעולם . חייבים הסברה ! האנטישמיות מגיעה מבורות ! לא מרשעות . אם אנשים יקראו את האמת הם ילכו איתה אם הם יקראו רק את השקרים של האיסלם הם ישנאו את היהודים . לכן אסור לנו להתיאש אלא להילחם בהסברה . הרי המוח היהודי זה הדבר הכי טוב עלי אדמות ואנו צריכים רק להשתמש בו .

  • 113.

    Well put.

    YY, 11/01/09 01:05

    Mr. Yemini,

    Excellent article.
     Maybe the Israeli government should wake up and use your services to open the world's eyes.

    Thank you.

  • 112.

    אתה גדול. למה המנהיגים שלנו לא מדברים כמוך (ל''ת)

    צוקי\ירושלים, 11/01/09 00:50

  • 111.

    לכל הגולשים ובפרט לך בן דרור, היכנסו לאמת המרה:

    דון קורטיזון , 11/01/09 00:19

    אין לנו מה לחפש צדק ולהתחנחן. זה קרב אבוד מראש.
    כל העולם יודע את כל זה. הם יודעים בדיוק מה קורה. יש עיניים בראשם, הם רואים, ומתעלמים.
    זה לא מעניין אותם. נקודה. ולא מעניין אותם המוסר הכפול והבעייתי שנמצא בביקורתם כלפינו. בהיסטוריית כל האומות תמצאו כיבושים נוטפי דם. אל תחשבו שזה ישתיק אותם.
    הדם שלנו הוא לא דם ערבי יקר.
    וכשאני אומר יקר, אני מתכוון ליקר באמת.
    לא רק מובארכ, סניורה, אסד וחוסיין ג'וניור מפחדים מהקיצונים בעמם. גם שאר העולם.
    -נפט, כוח צרכני, אוכלוסיות מהגרים מוסלמים גדולות ועוד... הכוח הערבי דורש לא להרגיז אותם ולהשתין נגד כיוון הרוח.
    מה גם שזה הולך טוב עם האנטישמי הקטן שחבוי בתוכם של האירופאים ומציץ לו תחת האינקובטור המתלהם הזה.
    יהודי קטן, תמות בשקט ואל תעז לצייץ!
    זה העולם ואסור לנו לספור אותו כשאנחנו עסוקים במלחמת קיום.
    שואה? -עברה בדממה.
    8 שנות קסאמים? -דממה.
    גדר הפרדה המגנה על אזרחים מפני מחבלים? -בית משפט בינלאומי בהאג.
    אוטובוסים מתפוצצים? - מחאה חרישית.
    ביזוי החלטת האו"ם 1701? -ציוץ ציפורים. 17 אלף חיילי או"ם וקטיושות עפות כאילו כלום.
    אירן מצהירה שישראל צריכה להיות מושמדת והיא בדרך לפצצה גרעינית... - מחאה? גורנישט.בדיחה 'מפוצצת'.
    ויש עוד המון דוגמאות!
    העולם תמיד הפקיר אותנו. וכשסמכנו שהוא ישמור עלינו, קיבלנו יריקה בפנים ונעלבנו. אבל לא למדנו לקח.
    תתחיל ביחד עם כל שאר עם ישראל להבין שיתנו לנו להתפגר כאן אם רק נאפשר זאת. ועוד ישתיקו אותנו אם נזעק חזק מדי בזמן שחותכים בבשרנו ונפריע את מנוחת מצפונם של השכנים האירופאים.
    צאו מאשליית העולם הנייטרלי שרואה מי כאן באמת הקורבן.

    • yea...really....wake up!!!!!!

      Mad Israeli, 11/01/09 01:01

      Unfortunately you are so right!
      Very well put- it is what it is, and we have to move on and worry about ourselves, because NO ONE else cares.

    • באמת האמת המרה

      לילי מאשקלון, 11/01/09 03:53

      זה עצוב עד כמה שזה נכון.
      זה ברור שהשנאה כלפי היהודים נובעת מקנאה, אבל אנחנו חזקים ובנוסף יש לנו שחקן חיזוק מוצלח במיוחד.
      ושלא נשכח : ''בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם''

    • אמת,לצערינו אתה צודק! (ל''ת)

      רפאל, 11/01/09 09:01

  • 110.

    בן דרור, אני מברך אותך באריכות ימים ושנים וכל טוב (ל''ת)

    רב, 11/01/09 00:18

  • 109.

    ''קובנות חפים מפשע'' אם לא החמאס, הם היו עכשיו חיים.

    דויד, 11/01/09 00:09

    הם קורבנות בידי חמאס, אמנם בעקיפין,אבל אם לא היו אנשי החמאס האגואיסטים האלה. הם היו חיים עכשיו.

  • 108.

    ימיני

    אח שלו, 11/01/09 00:09

    האיש הזה חולה רוח. זה שיסביר את המדיניות? אולי למגיבים מטעם מרכז הליכוד, הליברמנים והמתנחבלים.
    על כל דוגמא שהביא ניתן להביא דוגמא הפוכה ללא בעיות. רק בורים שכמותכם אינם יודעים זאת, ושכמוהו גם, מן הסתם.
    והעיקר: אחת המדינות החזקות בעולם מבחינה צבאית נלחמת בתושבי שטח כבוש, טובחת בו בכלי נשק המתוחכמים ביותר בעולם, בתוך השטח הצפוף ביותר בעולם, ואתם רוצים שמישהו בעולם יבין עד כמה אנחנו צודקים?
    אם אתם, המגיבים בשכר ומטעם, או שיכורי הדם והכוח, מבינים מהי זעקת ה''קוזאק הנגזל'', שלחו את הסהרורי הנ''ל להסברה. העולם יבין אותנו כהרף עין יען הוא אהבל, העולם, ולא יודע עובדה אחת או שתיים יותר מאלה שמביא הפאשיסט הנ''ל והמריעים לו.(זאת, כמובן, מעבר לצביעות של כל אומות העולם, כולל אנחנו. ובעיקר, אין לנו נפט, אך זה סיפור אחר. הדיון הוא אקדמי-עממי כדי שיבינו גם המגיבים....)
    מלחמה? נגד מי?
    הלוואי יושיבו אותו ואת המגיבים כאן באותו מצב של העזתים, ונראה אותו מסביר כמה הישראלים צודקים.

    מעבר לזאת - אוי לממשלה שמנהיגיה ינהגו על פי צהלת ההמון המופרע והמוסת כשהוא שומע על משפחות שלמות שנהרגות וגוססות ימים. קרה לכם? כך היה לפני רצח רבין, כך הוביל בגין את המדינה למלחמת לבנון ממנה יצאנו בפנים חפויות (לזכותו של האיש התם והלא חכם הזה ניתן להיאמר שהיה ישר דיו בכדי להבין שלא זו הדרך ויצא מדעתו משום כך).
    הם ימשיכו ללחום בנו על מה שהם רואים כזכויותיהם הלגיטימיות, ואנחנו נמשיך במלחמת הישרדות. אין ברירה.
    אבל לצהול על דברי אוויל כזה ועל דם ילדים ותינוקות שנשפך? לחזק את ידי צה''ל? צה''ל זה כולנו, טפשים נואלים. בנינו ובני משפחותינו.
    טיפת שכל לא דולפת מראשיכם הנואלים אל האצבע הנוקשת על המקלדת.
    מוטב שבו בשקט, כדי שלא יבין העולם איך הפכו היהודים שהעולם נתן להם מדינה כדי להיקבץ בה, לחיות השואפות לדם.
    והכותב עצמו? יש די מוסדות שיעשו עימו חסד באם יכלאוהו בחדר אטום עם קירות שאינם רכים....

    • הלוואי שאותך ישימו

      אבי דדון, 11/01/09 13:41

      במוסד טיפולי ברצועת עזה. מי אתה בכלל ?? גאון גדול לכתוב בעילום שם ולהשמיץ את הכותב לגופו. חתיכת כלום אפסון טיפש שלא מסוגל להבין היכן הצדק. אם היו מושיבים אותך בעזה לא היית יכול לכתוב כלום אידיוט, אנחנו לעולם לא נגיע למצב של עזה מכיוון שלנו יש את מוח להשקיע בדברים הנכונים-השכלה , רפואה וכו' ולא רק בתחמושת שתמיט עלינו אסון.
      זכויות לגיטימיות בעינם זה לראות אותנו מושמדים זו הבעיה אתה לא מבין את זה.

    • לצערי אתה צודק

      אבי, 12/01/09 01:32

      הריגת החלאות של החמאס אימה מצדיקה הריגת ילדים, נשים וגברים חפים מפשע. אנחנו צריכים להפסיק ולהגיע לפתרון מדיני. הטבח לא יוביל אותנו לשום מקום. הפשעים וההרג שבצעו מדינות אחרות אינם מצדיקים התנהגות דומה.
      היציאה למבצע מוצדקת, המשכו בשלב זה אינו מוצדק.

  • 107.

    תשמע, אתה גדול

    אני, 10/01/09 23:49

    הלוואי והיו לנו עוד כמוך בארץ.

  • 106.

    יש לנו סכנה מהדתיים המזוקנים המשתמטים מבית וסכנה מהמזוקנים מחוץ למדינה (ל''ת)

    סכנה אסטרטגית מהמזוקנים, 10/01/09 23:39

    • גילאון נעלב. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 11/01/09 00:22

      • ואורי אבנרי שוקל התאבדות עם חגורת נפץ. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 11/01/09 00:23

        • יפה אמרת! (ל''ת)

          לילי, 11/01/09 03:49

    • הסכנה אצלך זה הטימטום שלך-פלגן אובססיבי מסריח.מחילוני גמור. (ל''ת)

      panacea , 11/01/09 00:54

      • 106

        ronald, 11/01/09 01:45

        106 is a good example for a futile & useless respond . All over the world readers respond to articles - but only in Israel many are hystercal,emotional,name calling,cursing - national dialogue at this level is not going to lead anywhere and meanwhile the enemy is winning !

        • Dear Ronald

          panacea , 11/01/09 15:23

          Thanks for your response, which surely intended to be a constructive critic.
          Nevertheless, it seems that you are not familiar with 106 arguments:it is an anti
          religious person, which from the very first day of the war cares more about dis faming the religious more then about unity.He was asked many times to leave the subject now,still he continues.
          In my opinion-there is a good reason to call him by names- may be he will change his way.
          Anyway- I apologize if by reading my comment your feelings were hurted/
          As well, forgive my poor English, since I write from Israel, in where we also live the situation, that is why we can not stay so calm and cool as our friends from aboard 

      • response

        ronald, 11/01/09 01:47

        Editor - please omit 106 from previous response. My mistake. Thanks

        • BTW: 106=47=53=77

          panacea , 11/01/09 15:34

          DOES NOT HE DESERVE TO BE CALLED BY NAMES, TRYING TO BRAKE UNITY AT TIME OF WAR?

  • 105.

    כתיבה מדהימה - משרד החוץ צריך להשתמש בזה!!! (ל''ת)

    יונתן, 10/01/09 23:36

  • 104.

    כתבה מעולה

    אבי, 10/01/09 23:29

    אין הסבר יותר ברור מזה צריך להפיץ לכל העולם הייתי רוצה לשמוע אותך אומר את כל זה בטלויזיה

  • 103.

    מכתב גלוי לשמאל הישראלי

    asy , 10/01/09 23:02

    עיננו מצטעפות בדמעות שעה שאנחנו רואים ילדים הרוגים ברחובות עזה, שוב ושוב קוראים קרייני החדשות בקול מיוסר על החפים מפשע שנהרגים.
    צקצוקי הלשון נשמעים חזק יותר ויותר- האם יהודים אנחנו שקרויים "רחמנים בני רחמנים" או שמא מדובר באומה אחרת שהקמנו לעצמנו?
    אל מול צקצוקי הלשונות והעיניים המצטעפות אני רק בא להזכיר אירוע אחד, "עצרת ההזדהות עם החמאס בעזה".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו, לא היה שם תצוגת טנקים ומטוסים אלא שובל ארוך ארוך של מחבלים מתאבדים, חלקם נערים "חפים מפשע".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו גם בהמונים שהגיעו אליה, יותר ממאה אלף "חפים מפשע" שקראו להשמיד את ישראל וצחקו בקול גדול כששחקן פלשתיני שיחק את גלעד שליט.
    אני שמח להיות שייך לאומה שחיי אדם חשובים לה, שמח להיות חלק מעם שערכי המלחמה שלו הם לא לגדוע עצי פרי ולא לגדוע חיי אדם לריק, אך מתבייש לעיתים כאשר אני רואה אנשים מתוכנו שקולות האויב חשובים להם יותר מקולותינו!
    רחמנים בני רחמנים- בהחלט! רחמנים על אכזריים- בהחלט לא!

    • ואתה חושב שזה מעניין אותם?

      דון קורטיזון , 10/01/09 23:47

      הם עסוקים באוננות מאסיבית.
      צדקנות והתחסדות גורמת לאורגזמה שמאלנית.
      הם לא רואים כלום חוץ מזה.

    • נ.ב.

      דרומי, 11/01/09 00:26

      מה חשוב לשמאל? טובת הערבים או רעת היהודים? אם את טובת הערבים הם מחפשים, היכן היו כשהחמס טבח בתומכי פתח? תכניסו את זה לראש: השמאל הוא גזען וצבוע

      • מה שאנשים לא מבינים כאן. זה שלצערי אין כאן שמאל אמיתי.

        דון קורטיזון , 12/01/09 02:13

        שמאל אמיתי הוא שמאל הומנטרי גם לערבים, אבל גם כלפי המתחלים, הימנים, הדתיים החרדים ועוד...
        בפועל? הם אוהבים את האויב שלנו, לא מודים ולא יודו לעולם שהוא מביא את האסונות על עצמו, אלא מטילים את האשמה על צד אחד בלבד וזה אנחנו. והכי חשוב, הם שונאים! שמאל אמיתי לא שונא. אלא מקבל. ברגע ששנאתך מופנית אל צד אחד ואהדתך אל צידו הנגדי, איבדת את הכיוון.
        שמאל אמיתי לא מחפש אשמים אמנם. אבל הוא גם לא נוטה לשום כיוון.אלא אמור למשוך אל כיוונו. המוסריות שלו מתבטאת לכל הכיוונים. שמאל חד צדדי לטובת האויב, הוא לא שמאל. הוא פשוט מייצג נאמנה את הקיצונים שמצידו השני של המתרס. בוגדני.

  • 102.

    סקר עולמי על המלחמה בעזה- כנסו והצביעו ישראל!

    asy , 10/01/09 22:51

    http://www.israel-vs-palestine.com/gz/?

  • 101.

    התרגיל המסריח של השמאלן ימיני: כשדעת הקהל משולהבת הוא הופך לימני

    אסטריקס , 10/01/09 22:46

    וכשהכל נרגע הוא שוב קורא להשמדת יישובים יהודים ולשלום של אמיצים.

    • אם היית קורא את כל הכתבות שלו היית מבין כמה אדיוט יצאת (ל''ת)

      ל 100, 10/01/09 23:11

    • צודק בכל מילה! (ל''ת)

      לצבועים אין חלק לעולם הבא.., 10/01/09 23:30

      • אז בגלל זה משאירים אותם בעולם הזה? חשבתי שסגרו כבר את הצהובון הזה... (ל''ת)

        דון קורטיזון , 11/01/09 03:31

  • 100.

    גדעון לוי

    מאיר, 10/01/09 22:38

    חבר יקר
    את המאמר תראה לאיש עיתון הארץ
    גדעון לוי
    ובאותה הזדמנות תבעט אותו ממדינת ישראל עם מחבלי החמאס
    יישר כוח על המאמר1!!!!!!!

    • אם גדעון לוי היה מגיע למקומות הנכונים

      דון קורטיזון , 11/01/09 03:29

      ולא רק נשמר היטב בשמורת הטבע השמאלנית שלו. יש אנשים שהיו שמחים לעשות בו שפטים ולסקול אותו באבנים בכיכר העיר.
      החלום שלי זה לקשור אותו לעץ ולתת לכל מדינת ישראל לעשות בו ככל העולה על רוחם.
      לי דווקא זה עושה חשק להשתין.

  • 99.

    שהאתר יפרסם את התרגום באנגלית. אתם מסוגלים, יש לכם מתרגמים

    שושנה, באר-שבע, 10/01/09 22:33

    וכל מי שיכול יתגייס למשימת ההפצה. יש כאן הרבה עיתונאים זרים לתת להם את החומר הזה ואולי לאט לאט זה ייכנס להם לראש

  • 98.

    Moral ?

    ronald, 10/01/09 22:18

    The writer is a fairly good debater- he makes a point that Israel is not worse then other evil forces. Even if he wins this convoluted argument he still has to confront the facts: How many times since 1956 did Israel conquer Gaza & what came out of that? + for how long can you keep 6 million people under occupation? 6Things are only getting worse!

  • 97.

    מר בן דרור ימיני, האם אתה מודע לעומק התסביך הנפשי שלך????

    ישי, 10/01/09 22:00

    שנים שאתה משרת את אויבי המדינה, ופתאם זה??

    מה קרה, אתה מתחיל להתעורר מהזיות השלום???

    מה דעתך היום על תהליך אוסלו???

    • נראה אותך כותב על העוול ההיסטורי בהקמת הממלכה ההאשמית....

      ישי, 11/01/09 01:27

      ע''י האימפריה הבריטית ולמה השטח הזה הוא לא חלק מפיתרון בעית הפליטים.

  • 96.

    ימיני צריך להשתלב בהסברה וממשלה (ל''ת)

    ברוך, 10/01/09 21:32

  • 95.

    שר הסברה הטוב ביותר שיש לנו במדינה - ביבי,ברק וציפי ליבני לתשומת לבכם

    בילבי, 10/01/09 21:13

    אני פונה לממשלה שתיבחר בקרוב, יש לכם שר הסברה מן המוכן, בן דרור ימיני, אני שולחת את כל הכתבות שלו למשפחות שלי בחו''ל, ארה''ב, איטליה, אוסטרליה והם משתמשים בזה להסברת המדיניות הישראלית , הם לא צריכים יותר מזה, כשהם מספרים את מה שכותב מר בן דרור, ההבנה לישראל גוברת, יש להקים צוות שבראשם עומד מר בן דרור, ולעסוק בהסברת העולם המוסלמי הפונדמנטליסטי, אשר מנסה להשתלט על העולם באמצעות הטרור, בדומה לפיראטים שהיו בעבר וחוסלו כאשר הותר דמם.מיליוני ערבים מוסלמים נרצחים מדי יום על ידי המוסלמים הללו ואין כל תגובה , מעניין מדוע?

    • לידיעתך, ביבי כתב על הנאמר ועוד בספרו בשנת 1994

      אסף, 10/01/09 22:45

      הספר נקרא ''מקום תחת השמש'' וימיני לא מחדש שום דבר

      • Oh , please.....

        YY, 11/01/09 01:07

        Really???????

        And where the hell is Bibi now?

        • האיש מתרוצץ ממיקרופון למיקרופון ומסביר את ישראל

          פנדה, 11/01/09 09:55

          גם אני לא מת על האיש, אבל גם בעימות הזה וגם בקודם הוא עשה הסברה מצוינת.

  • 94.

    צהל ירחיב פילדלפי וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!

    שלמה מאור , 10/01/09 21:09

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

  • 93.

    ועוד איך ניתן להסביר את הרג הילדים: אצלהם ילדים זה מגן חי

    הסברה, 10/01/09 21:01

    בשר תותחים. הניה יושב בבונקר והפלסטנים שם סובלים. בעוד שאצלנו נפגעו בתי ספר, ההינו יכולים לשלוח את הילדים ללמוד אבל הדאגה שלנו לילדים עולה על שיקולי אהדה וסמפטיה. גם אנחנו היניו יכולים להשתמש בתמונות של מוות של ילדים בבית הספר באשקלון בגן הילדים באשדוד ובאשקלון אבל אנחנו מחזיקים את ילדנו בבית מספקים להם כל דרך להמשיך בשיגרה עד כמה שניתן.

    • כמו שכתב עופר שלח: ''לישראלים היה צורך פסיכולוגי לכניסה קרקעית''-נקמה...

      Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 22:08

      היא מילה קצרה יותר המתארת את התלהמות הימננים בישראל והיסחפות המרכז היושב אחריהם-וכל צריך לשכוח את פיטפוט נתניהו ''החזרת הכבוד האבוד''

      המכה האוירית הקשה הגיעה לחאמס הטרוריסטי שירה טילים וסירב לרגיעה נוספת-הכניסה הקרקעית (והרג האזרחים שהתעצם ממנה) תרמה לסיפוק צרכים פסיכולוגיים ישראליים בלבד

      • אתה שמאלני חולה. אין לך סיכוי להחלים. שנאתך לדת היהודית הורגת אותך (ל''ת)

        ישראל, 11/01/09 02:19

      • פשש, ממש דמות לציטוט. גם ככה הוא פוזל שמאלה...

        דון קורטיזון , 11/01/09 03:25

        הגיעה? מה זה?
        אתה מדבר על כך שכניסה קרקעית היא סיפוק יצר נקמה? אז מכה אווירית ש"הגיעה להם", זאת לא נקמה?
        וחוץ מזה, מי שמתאר את זה בצורה מאוד אינפנטילית זה אתה. "מגיעה להם".
        נו נו נו ופויה לא מגיע להם?
        אם נלך לפי שיטתך, אנו היינו צריכים לתת להם באבי אביהם על ה-8 שנים הללו ועל המון דברים בכלל לעשות בהם מיני שואה.
        אבל, שוב. זה הראש המעוות שלך.
        שחושב במושגים של 'נקמה' ו'מגיע להם'.
        אם נדבר אך ורק אסטרטגית, הפעולה הזאת נדרשת והכרחית. בלי ימימימימימין ובלי אמוציות מיותרות. נקודה.

        • דון יקר4-מי שנתפס במלה מראה שאינו מבין-אנא קרא מחדש את הערותי-ותנסה...

          Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 03:57

          לחשוב....

          לא היה צורך לאוץ למלחמה אם אפשר היה לחדש את הרגיעה-גם הרמטכל חשב כך-אך מאחר והם סרבו והמשיכו להטיר קאסמים ''הגיעה'' להם מכה קשה ומרתיעה-וכזאת הייתה המכה האוירית ביומים-שלושה הראשונים.

          כמו שמתאר כתב צבאי ומדיני טוב-עופר שלח-אופי המלחמה הקרקעית בשטח צפוף, עם הגנה מקסימלית (מטרה חיובית לכל הדעות) על כוחותנו על ידי מכת אש סביבתית תוך כדי התקדמות-מעצם טבעה גובה הרבי חיי אזרחים חפים מפשע (עכשו גווח על 230 ילדים ו98 נשים)-ולכן הפעולה הקרקעית הייתה ונשארה מיותרת-והמכה האוירית היתה קשה והרתעתית

          • הפוך גוטה

            פנדה, 11/01/09 09:59

            פעולה קרקעית נועדה לחסוך בחיי אזרחים חפים מפשע. אם היינו ''ככל הגויים'' היינו פשוט מוחקים רבע מעזה ב-3 ימים, אלפי ילדים הרוגים ואזרחים שקבורים תחת הריסות בתיהם, ואפס נפגעים לכוחותינו. כל האזרחים שנהרגו בפעולה הקרקעית נשארו בבתיהם, אולי כי החמאס כפה עליהם זאת, אבל הם קיבלו התרעה והיו יכולים לעזוב בזמן כמו הרוב.

  • 92.

    הפצת הכתבה

    בועז, 10/01/09 20:57

    דרור
    כקורא אדוק ואדם שמזדהה עם רוב המאמרים אני מבקש אם ניתן ךתרגם גם את המאמר הזה ולשלוח לעיתונים מרכזיים (לה-מונד,טיים...)
    בברכה
    בןעז

    • נכון- זה החשוב, לתרגם לאנגלית ולהפיץ בעולם! (ל''ת)

      ענת, 11/01/09 00:27

  • 91.

    ימיני עובר מסך מצוין - רהוט ומשכנע. למה משרד החוץ לא מנצל אותו להסברה? (ל''ת)

    אוכן, 10/01/09 20:56

  • 90.

    הסברה - יוק

    עופר, 10/01/09 20:49

    יושבים במשרד החוץ, מספר רב מדי של אנשים זחוחים,וחדורי חשיבות עצמית.אני מכיר כאלה.הם חושבים את עצמם לטובים ביותר, אבל למעשה הם חבורה של חדלי אישים, עצלים ונהנתנים (על חשבוננו). בוז להם, ואבוי לנו שאלו הם נציגינו ומיצגינו.אם האימפוטנטים הללו היו מתפקדים כנדרש (ולא רק בקוקטיילים מפוארים), יכולנו לחסוך בחיי אדם רבים (של חיילינו ולהבדיל אלפי הבדלות-של אזרחי האויב), משום שאם החמאס היה מגלה שאין לו ממש תמיכה,הוא פשוט היה מתייאש ומקצר את הסבל של כולנו.

  • 89.

    בן דרור ימיני

    רוני, 10/01/09 20:48

    חייבים לשלוח את המאמר לכל אתרי החדשות באירופה

  • 88.

    ענק, צודק ונוקב.

    raquel_fernandez , 10/01/09 20:45

    כל מילה זהב. רק חבל שלא הזכרת את ספטמבר השחור, שבו המלך חוסיין טבח בפלסטינים בלי לראות ממטר. ועכשיו בנו מפחד מהפלסטינים ומגבה אותם.

  • 87.

    שום פשע מלחמה לא ביצעה ישראל (ל''ת)

    dudale1, 10/01/09 20:44

  • 86.

    צריךלשלב בין שני המאמרים, לעשות תרגום אחד, ולהפיץ לכל העולם (ל''ת)

    ישראלי מודאג, 10/01/09 20:42

  • 85.

    בן דרור איש הסברה ממדרגה ראשונה

    לוליטה מבגדד, 10/01/09 20:38

    בימים אלה בה ההסברה לא מצליחה לפלח את הטימות המערב אני מוצאת בדבריך ישועה.חייבים לתרגם ולשוח לכל העולם ואשתו. זו הזירה החשובה ביותר היום לכבוד את דעת הקהל

  • 84.

    ימיני

    יעקב, 10/01/09 20:37

    אנא ממך הרתם למאמץ ההסברתי של מדינת ישראל העולם מסרב לראות את האמת יש לעזור בכל מה שאפשר

  • 83.

    מאמר מדהיםםםםםםםםםםם (ל''ת)

    ניתוח מבריק, 10/01/09 20:32

  • 82.

    מעולה -ואפשר היה להרחיב,חבל על העברית-יש להפיץ בכל שפה (ל''ת)

    ובכל אתר אפשרי בחו''ל, 10/01/09 20:26

  • 81.

    מאמר מדהים וחשוב (ל''ת)

    שלום אלדד, 10/01/09 20:23

  • 80.

    בניגוד לשיעורי מתמטיקה

    רות מאור, 10/01/09 20:18

    בחיים: שלילי פלוס שלילי אינם מניבים חיובי.
    וכל המניפולציות המילוליות לא עוזרים לילד רעב, ולזקנה פצועה שאינה יכולה להגיע לבית חולים.

    • טעות חשבונית פשוטה

      מהדרום הרחוק, 10/01/09 21:15

      כמובן שהתכוונת לכך שבמתמטיקה שלילי כ פ ו ל שלילי נותן חיובי.
      שהרי חיבור מספרים שליליים יתן תוצאה שלילית גם כן.

    • את צודקת... אבל...

      שוקו, 10/01/09 21:27

      אין בכוונת המתמטיקה הזאת לפטור את הסבל האנושי שנגרם לאזרחים במלחמה. רק להראות כמה שהעולם, ובעיקר אירופה, צבועים לגבי יחסם לישראל.

    • מה אתה רוצה? ציון 100? או המתת חסד לזקנה?

      דון קורטיזון , 11/01/09 03:15

      תנחומיי למשפחות החפים מפשע בעזה.
      והאמיני לי שזה הרבה יותר ממה שהם נותנים לנו במקרה של נרצחים חפים מפשע אצלנו.
      אפילו לא שולחים בקלאווה אחרי שהם חוגגים על הגגות וברחובות מות ילדים ישראליים.

  • 79.

    translation

    avi, 10/01/09 20:09

    where is the english translation to this paper

  • 78.

    Your best article--Have Bibi present it by speach t

    David Cohen, 10/01/09 20:04

    the world

  • 77.

    ימיני יותר חשוב לכתוב על 1.5מליון השסניקים והחרדים שהם נחשבים ליהודים

    אבל משתמטים מכל המחויבויות שיש לכל יהודי כאן., 10/01/09 20:00

    מה הם לא יהודים השסניקים האלה?!

  • 76.

    איך זה שמשרד החוץ לא אומר את הדברים האלה? (ל''ת)

    חייל, 10/01/09 19:17

  • 75.

    מאמר מעולה וכל הכבוד על התרגום

    יהודי, 10/01/09 19:13

    ונתחיל עם זה שנמחק את תגובה 72 שמוכיחה שיש בעזה אינטרנט או שהערבים הישראלים נבהלו מזה שהיהודי אפילו יודע להוציא את האצבע כשחייו בסכנה

  • 74.

    IT'S A MASTR PIECE, A PROFESSIONAL TRANSLATION ASAP (ל''ת)

    ASAF, STUDENT, 10/01/09 19:10

  • 73.

    התנהגות קנדי במשבר קובה

    מאי יהודה, 10/01/09 19:08

    כמעט פרצה מלחמת עולם שלישית כיון שהרוסים
    העבירו טילים לקובה הם לא ירו על ארצות הברית הם רק סיכנו את ארצות הברית במידה ותיפרוץ מלחמה.
    אירן מקימה לנו את קובה צפון(חיזבלה)
    ואת קובה דרום(חמס)

    • וכרמלה מבית שאן מכינה לנו קובה חמוסטה. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 11/01/09 03:10

  • 72.

    שטויות: השוואת לישראל ל30 מדינות ביחד

    רמי, 10/01/09 18:55

    אירופה זה 30 מדינות.. ישראל היא אחת..

    אין על מה להתווכח .. ישראל היא מדינה של פשעי מלחמה ודקטטורה מהמדרגה הראשונה.. אל תחשבו מהבטן, הכל ברור לעיין..

    ישראל הרגה 400 ילדים בשבוע.. אין צורך להוסיף אפילו עוד מילה אחת

    • השאלה היא לא כמה מדינות מפעילות את הכוח

      ערן, 10/01/09 19:09

      אלא על כמה מדינות הוא מופעל, או נכון יותר על איזה שטח. נכון שנאט''ו מורכבת ממדינות רבות, אך המלחמה שם הייתה באזור מצומצם של הבלקן, וזה מה שחשוב.

    • אתה יודע ש50% מתושבי עזה מתחת לגיל 15 , אי אפשר לא לפגוע בילדים

      ג'וני, 10/01/09 19:15

      ותאמין לי שאני לא שמח שילדים נפגעים

    • תצביע ברגליים ותעוף לנו מהמדינה כבר!!!

      yaroncor2 , 10/01/09 21:28

      אם המצפון שלך כל כך מציק לך אז למה אתה פה בכלל??? תעוף כבר לכל מדינה נאורה אחרת. אם היית מולי עכשיו הייתי מראה לך מה זה פשע מלחמה חתיכת רופס עלוב ומגעיל.

      • צודק-אבל ניראה לי שזהו ראמי (בן-דוד), הוא חייב לבגוד במדינה. (ל''ת)

        panacea , 11/01/09 00:57

        • ממש לא חייב, מכיר בני דודים שמסכימים איתנו

          פנדה, 11/01/09 10:17

          ותבדוק גם אצל בני דודינו מהגדה - הם כמעט מבסוטים ממה שהולך בעזה...

          • הלוואי וזה המצב! (ל''ת)

            panacea , 11/01/09 15:27

    • אצל מופרעים אמות המוסר נקבעות על פי מספר הנפגעים. זו האתיקה של השטן.

      פסיכיאטר, 10/01/09 22:48

      אבל מעניין שאומות העולם חרגו מהאתיקה הזו בזמן השואה. אז לנו היו שישה מליון נפגעים (בכוונת מכוון) ולאף אחד לא היה איכפת.

    • רמי רמי רמי...

      דון קורטיזון , 11/01/09 03:08

      כתבת הרבה שטויות, לא ממש אמרת משהו רציני אחד. לא הבאת טיעונים נגדיים, לא כלום.
      ולסיכום קינחת במשפט דבילי במיוחד שאפילו הפלשתינים בעצמם לא אומרים.
      רק במשפט אחד אני חייב להסכים עמך:
      "אין צורך להוסיף אפילו עוד מילה אחת."
      רמי יקירי, עם גיבוב שטויות כזה. זה היה פשע של ממש אילו הוספת אפילו אות.

  • 71.

    המאמר הזה צריך להישלח במייל לכל בית (ל''ת)

    רונן, 10/01/09 18:53

  • 70.

    את עיראק שכחת? סונים ושיעים טובחים זה בזה באלפים (ל''ת)

    והעולם הערבי שותק, 10/01/09 18:43

  • 69.

    מאמר מצןיין אבל ליבני, שליו ויתר דוברי ישראל היו צריכים להשמיע אותו (ל''ת)

    בצלאל, 10/01/09 18:17

  • 68.

    מילים כדורבנות - רק חבל שזה כתוב בעברית

    תומר, 10/01/09 18:10

    את קוראי העברית (היהודיים)אינך צריך לשכנע.פרסם את הכתבה בעיתונות זרה באנגלית,איטלקית,ספרדית וצרפתית כדי, שגם הגויים יקבלו את הפרספקטיבה הנכונה.

    • תקרא עד הסוף ותראה שכבר יש תרגום לחלק הראשון, ובקרוב גם לחלק הזה (ל''ת)

      להפיץ, להפיץ, במקום להתלונן, 10/01/09 18:53

    • לא צריך לשכנע את קוראי העברית?

      שוקו, 10/01/09 21:29

      לצערי יש הרבה קוראי עברית, גם יהודים, שכן צריך עדיין לשכנע, אך לדעתי הם אף פעם לא ישתכנעו לא משנה מה יגידו להם ואיזה הוכחות יראו להם.

  • 67.

    פושעי מלחמה אלה ששתקו כשכולם טובחים בנו.... (ל''ת)

    herzi33 , 10/01/09 18:03

  • 66.

    הבעיה היא הדוברים הרשמיים של מדינת ישראל בעיקר הדיפלומטים

    שחר ישראלי, 10/01/09 17:59

    מבלי להכליל, הדוברים הרשמיים של מדינת ישראל הם עילגים, ללא כריזמה או יכולת להעביר מסרים. גרוע מזה הם לא מתמצאים בחומרים כלומר בהסטוריה של הסכסוך ובנצונים של סיכסוכים אחרים.

    נהג שגריר שהפך להיות קונסול לא שמע למשל על ''השואה הארמנית'' או על הגרוש המסיבי של מוסלמים מבולגריה רק לפני כמה עשרת שנים. הוא אפילו לא יודע איפה זה ארמניה או בולגריה. הוא לא ידע לספר ולהסביר עם ולהציג עובדות שמרבית ערביי ישראל הובאו לכאן לפני 100 שנים כ''עובדים זרים''.

    שעוברים במסדרונות משרד החוץ אי אפשר שלא להתרשם מהבינוניות של האנשים שאמורים לייצג את ישראל בחו''ל.

    בעיה אחרת היא הזדהות האנשים עם המסרים. אם במדינה כל שהיא משרת/ת שגריר/ה בעל דעות של מר''צ (ויש הרבה כאלה!) הם בונים לעצמם ''קו הסברה'' שמתאים יותר לקו ההסברה של אש''פ ואפילו של החמאס מאשר זה של מדינת ישראל. אני שמעתי כמה כאלה בהזדמנויות שונות וזה באמת נורא. ואלה הם רק חלק מהבעיות.

  • 65.

    לפוצץ את עזה עד היסוד!

    liranraz5 , 10/01/09 17:51

    צריך להרוס את עזה עד האבן האחרונה.
    השמאל צריך לחזור לבור, הם בוגדים שונאי ישראל.
    רק ברוך מרזל!

    • זה לא מה שימיני כתב ואתה מעוות ומחלל את הכוונה שלו (ל''ת)

      ליכודניק, 10/01/09 18:10

    • טוב, תיכף. אני שם סנדלים ובא. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 11/01/09 03:01

  • 64.

    אז למה אתה לא עושה את זה ? לדבר זה לא מספיק (ל''ת)

    בב, 10/01/09 17:32

  • 63.

    PLEASE TRANSLATE THIS ONE (ל''ת)

    Ron, 10/01/09 17:26

  • 62.

    יופי ולמה אתה לא דוחף את הקלטת הזו לכל תחנת טלויזיה זרה ?? (ל''ת)

    בני, 10/01/09 17:23

    • זה לא התפקיד של ימיני. משרד החוץ צריך לעשות את זה ומטה ההסברה (ל''ת)

      בלינקים שמצורפים לתרגום יש את ההקלטות!, 10/01/09 18:12

    • בן-דרור ימיני הוא לא העורך הראשי של הביביסי. מה אתה רוצה ממנו? (ל''ת)

      מוטי, דיפלומט לשעבר, 10/01/09 18:14

  • 61.

    ★☆★☆★ כסאח בטוקבקים - הצטרפו לטוקטייל ★☆★☆★

    www.talktail.com , 10/01/09 17:23

    כססססססססססססססססאאאאאאאאאאאאאחחחחחחחחחחח

    ★☆★☆★★☆★☆★★☆★☆★
    ★☆★☆★★☆★☆★★☆★☆★

    TalkTail.com

  • 60.

    כל מילה לענין

    י ל ד, 10/01/09 17:18

    אני מבקש להתיחס לשתי נקודות.

    א. אירופה
    ב. ההסברה הישראלית

    א. אירופה
    כשהיהודים חיו בארצות ערב, בחופש,
    באוירה של תרבות, מדע, ארכיטקטורה
    וכמובן השגים בכל התחומים, חיתה אירופה
    בחשיכה, רדפה יהודים, גירשה אותם
    או כלאה אותם בגטאות.

    גם תרבות המאיה נושמדה ונשדדה על ידי ספרד,

    לפני כן, שרפו הרומאים את הספריה הגדולה
    באלכסנדריה וגם פירקו פירמידה.

    הם פירקו את היפה בפירמידות, שהיתה מצופה
    בחלקה בגרניט, בחלקה בשיש ובחלקה (בקודקוד)
    בנתך של זהב ונחושת.

    הם פירקו את הפירמידה למען האבנים שנועדו
    לשמש במיבנים שהם בנו.

    אז, אירופה היתה ברברית נותרה ברברית
    והאנטישמיות חוגגת בה, והם מעדיפים
    מוסלמים על יהודים מלומדים.

    כעת להסברה הישראלית.
    היא ברמה נחותה מהחינוך, מהמלחמה בתאונות,
    ולא אוסיף.

    • קצר וקולע (ל''ת)

      פנדה, 11/01/09 10:20

  • 59.

    בן דרור - שגריר ישראל באו''ם !!

    גיל מהגליל, 10/01/09 17:18

    מאמר ענק !!!!!
    הידע, הישירות והנחישות של בן דרור - זה מה שאנחנו צריכים במערך ההסברה.

    ישר כוח !!

  • 58.

    דהיינו: מיפלטו של הנבל הוא נבל גדול יותר? (ל''ת)

    לא להאמין!, 10/01/09 17:15

    • אל תהיה מנוול! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 10/01/09 17:22

      • לא הבנת, אה? (ל''ת)

        קושי בהבנת הנקרא?, 11/01/09 01:45

    • חמודי, זה הפלנטה שלנו

      אלכס מהכרמל , 11/01/09 04:39

      הרג אזרחים זהו דבר נורמלי במלחמה. אם יש לך בעיה, אנא ממך חפש לך עולם אחר ותעזוב אותנן באימאשך.

  • 57.

    מדהים. מאמר מטלטל.

    אורן, 10/01/09 17:06

    אפילו עבורנו, שמחזיקים באותן הדעות, ומסכימים עם הנאמר אפריורי, זה מאמר מטלטל.
    הדוגמאות ממחישות את הצביעות העולמית ברמה שטרם נתקלתי.

    אני משבח את כותב המאמר - אך מדוע מאמר מסוג זה אינו מוצא את דרכו אל אמצעי התקשורת הזרים, או אף אינו נישא ע''י שגרירתנו אל מול מליאת האו''מ!!!?

  • 56.

    איך זה ששמו את הפרופסור מבצלם לשגרירה באו''ם ולא את ימיני (ל''ת)

    הוא לפחות יודע לפתוח את הפה, 10/01/09 17:06

  • 55.

    צהל יתמקד בהרחבת פילדלפי ל10 ק"מ וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!!

    שלמה מאור , 10/01/09 17:06

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    • ומה יקרה אם יפול עליך עציץ על הראש? (ל''ת)

      אביתר, 10/01/09 17:24

      • הוא יסבול מתסמינים זהים לשלך. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 11/01/09 02:56

  • 54.

    הם לא מעוניינים לדעת את העובדות

    אירופה אנטישמית, 10/01/09 17:04

    גם כאשר העובדות מובעות בפניהם הם מתעלמים.
    לפני כמה ימים כתב מישהו שהתגובות שלו בגרדיאן בזכות ישראל תמיד נמחקות.
    העיתונות האירופאית לקחה על עצמה את תפקיד האח הגדול כמו בספר 1984 וחבל מאןד שאין הבחנה אמיתית בן טוב לרע.

    • אפשר לסובב את זה גם אליך

      גקו, 10/01/09 17:32

      בכל העולם מראים תמונות זוועה מעזה, של ערמות של גופות, ילדים הרוגים, בתים הרוסים. ובארץ כל מה שאתה שומע עליו זה קסאם שנפל בשטח פתוח ושלושה נפגעי חרדה. תגיד לי אתה מי לא מעוניין בעובדות? התקשורת בישראל היא מכונת תעמולה, צר לי לומר את זה אבל אפילו אל-ג'זירה עושה עבודה יותר טובה.

      • הבנתי אז זוהי בטח הסיבה שמוחקים לו את התגובות בגרדיאן.

        אירופה אנטישמית, 11/01/09 01:18

        אה וראיתי גם תמונות קשות מעזה בטלויזיה אצלי בבית, נכון שהפרצופים היו מטושטשים אבל עדיין אילו היו תמונות באמת מזעזעות. (אולי לא כמו אל ג'זירה ה''מאוד'' מאוזנים שמביאים את דברי הדובר שלנו על רקע התמונות
        הללו- הם בהחלט עושים עבודה טובה).
        עכשיו, למה זה קשור לכך שמוחקים לאותו ישראלי בגרדיאן תגובות.

      • זה שתיאבון יצר ההרסנות העצמית שלך, אינו יודע שובע.

        דון קורטיזון , 11/01/09 02:54

        לא אומר שכך הדבר.
        זה שהתקשורת הישראלית בוחרת שלא להראות תמונות זוועה, לא אומר שהיא לא מסקרת את האויב. מראים המון תמונות מעזה ותמיד כשלא מראים תמונות זוועה, מודיעים שחסכו את זה מהצופים. אל תזבל ואל תשווה בין פרופוגנדה חד כיוונית ושיקרית לבין מה שקורה בעיתונות הישראלית. אנחנו לא שוכחים את התמונות המזויפות ממלחמת לבנון השניה של כתבי רויטרס! לא אל מנאר.

    • לא נכון. שלחתי את התרגום של המאמר הראשון וזה השפיע על אלה שקראו (ל''ת)

      במום להיות מיואשים צריך להפיץ עוד ועוד, 10/01/09 17:45

  • 53.

    המשתמטים הדתיים משירות צבאי הפכו למחרחרי מלחמה קיצוניים ימנים

    קורלציה מעניינת, 10/01/09 16:58

    המצביעים למפלגות לאומניות,פשיסטיות,משיחיות למרות שהם או ילדיהם לא ישתתפו בשום מלחמה.תודו שהמשוקצים המתועבים הללו בשם הדת נטולים כל עמוד שדרה מוסרי.

    • הבעיה שבעינך כל הימין הוא קיצוני .. ומה דעתך על הסמולים הבוגדניים ?

      moshon1 , 10/01/09 17:31

      שמעדיפים להזדהות עם החמסניקים גם שהם יורים מהבוקר עד הלילה אש תופת על ישובינו השלוים בדרום הארץ, ולהיות "פציפיסטים" רק כשמדובר בלהגן על העם שלהם, ולא כשמדובר בלגרש יהודים טובים , מלח הארץ מביתם באישון לילה ?..
      רק תענה על כך כמו גבר ולא כמו חלאה סמולית מצויה

    • תשטפי את הפה

      מחרחר מלחמה - סרן במיל', 10/01/09 17:48

      אני ם בטוח שאת יום יום מגינה על גבולותינו - מקפה תמר או טיימס סקוור

    • אתה מגיב אובססיבי,פלגן. לך לקבל טיפול דחוף (אולי חיי מין לא יזיקו לך) (ל''ת)

      panacea , 11/01/09 01:00

    • אני לא מודה בכלום, קרציה לא מעניינת.

      דון קורטיזון , 11/01/09 02:48

      את או אתה, אני לא יודע איזה סוג של אנדרוגינוס אתה.
      אבל זה לא משנה את העובדה שעמוד שדרה מוסרי לא מצוי אצלך או אצל קהילתך.
      אתה לא יודע שמאל אמיתי מהו. שמאל ישראלי הוא לרוב בוגדני ופאשיסטי, רק של אויבנו.
      שמאל ישראלי=ימין פלשתיני.
      אי לכך המוסר הוא לא נחלת השמאל הבוגדני שאתה מייצגו כאן נאמנה. שמאל אמיתי לא שונא. אלא מקבל ומאוזן. ולך אין שום דבר מכך.

  • 52.

    עדיין לא הבנתי אם ימיני שמאלני או ימני (ל''ת)

    כל מאמר יותר מבלבל מקודמו, 10/01/09 16:51

    • אצלך יש רק שחור או לבן ?

      אלעד, 10/01/09 17:34

      אם אתה ישראלי אתה במיוחד צריך לדעת שאין דבר כזה דיעה מוחלטת לצד כלשהו. המציאות פה הרי יותר מידי מורכבת בשביל זה.

    • מי אמר שצריך להיות ימני או שמאלני? אי אפשר לחשוב מחוץ לקופסה? (ל''ת)

      מרכזי, 10/01/09 18:00

    • הוא הומניסט אך תאב חיים

      אלימלך זורקין, 11/01/09 03:21

      אם היו פה תאילנדים מעבר לגבול אולי הוא היה ''שמאלני'' אבל עם הערבים מנגד צריך להסתכל לאמת בעיניים בצורה נכוחה,או משהו.
      אז אם זה מוגדר ''ימני'' אז בסדר.
      שמאלנים הם לרוב בעד זכויות הפרט,אך שמאלני ישראל אינם מתעניינים בזכויות הפרט שאין לנשים הומואים ושאר ''מרעין בישין'' תחת שלטון מוסלמי.בן דרור ,אני בטוח,חפץ בחירות לכל.אז הוא הומניסט ואם הוא בעד פינוי מאחזים זה כי הוא פרגמטי ומאמין בקיום חוקי המדינה-למרות שלרוב הוא בז ל''שלטון החוק'' זה המונהג ע''י שופטי העליון ,חובבי הרעים.
      והשליטה...
      אם כל זה לא מספיק,או בכל מקרה-כדאי לקרוא את כל מאמריו של מר ימיני התותח.

  • 51.

    כאמל אתאתורק אסר על הטורקים ללבוש בגדים כמו מצנפת זנבות שועל על הראש

    לזכות הטורקים 2, 10/01/09 16:51

    ובגדי פריץ פולני(תרבוש ושמלה).רק לבוש מודרני היה מותר וחבל שבארץ לא כופים על אלה המייצגים את הפיגור וחשכת ימי הביניים ללבוש בגדים המתאימים למזג אויר סוב-טרופי ולא בגדים ארקטיים.

    • לזכות הטורקים יאמר שאחד כמוך היה מקבל בתחת. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 11/01/09 02:42

  • 50.

    ושום דבר מעובדות אלו לא הושמעו ע''י מערך ההסברה הכושל שלנו בראשות לבני!

    רן, 10/01/09 16:45

    חוץ מהטיעון המתבכיין של כל הדוברים על זה שיורים עלינו ואנחנו מתגוננים, שום עובדות היסטוריות חשבות כפי שציינת לא הוזכרו והוטחו בפני האירופאים,הטורקים ושאר מתחסדים צבועים!!! לבני נכשלה קשות ,ההופעות העילגות,הבכייניות והעלובות שלה בתקשורת רק מעוררת רחמים כלפיה ולא מעבר!!

  • 49.

    לפני כ-100 שנה הם ביערו את הדת מקירבם והפרידו לטובת הקידמה את הדת

    לזכות הטורקים, 10/01/09 16:42

    למדינה והלואי גם אנחנו נלך בעקבותיהם ונבער את הרעה החולה הז המחלישה אותנו מקרב המדינה המודרנית.

    • נכון, אבל בשנים האחרונות יש התגברות חזקה מאוד של הדתיים, כולל רה''מ

      לגנות הטורקים, 10/01/09 17:59

      מדובר בהתגברות חזקה מאוד של האיסלם הפונדמנטליסטי, שראש הממשלה הדתי מאוד הוא בראשה. העם תמיד היה דתי ושנים של חילוניות לא שינוי זאת. החילוניות היא רק ציפוי מאוד דק וברגע שיש הנהגה דתית הכל נסדק.
      אם יהיה להם מזל, הצבא שלהם שוב יציל אותם מעצמם...

      • ומה יהיה עם הדתיים שלנו?

        ש, 10/01/09 18:37

        גוררים אותנו למלחמות על התנחלויות ועל פיסות עפר.

        • צודק. נערי הגבעות החמאסניקים לא פחות גרועים. רק שהם (עדיין) לא בשלטון. (ל''ת)

          חילוני חרד, 10/01/09 20:21

          • ,קרא את חזון פייגלין למה שהוא מתכנן לאחר שהוא יהיה רה''מ

            ש, 10/01/09 20:47

            (היה פעם באתר מנהיגות יהודית, אפשר למצוא ציטוטים נבחרים בכתבה מהארץ). החמאס זה כלום לעומתם.

            • כן, אתה מה זה צודק. הוא קורא לרצח מוסלמים חפים מפשע.

              דון קורטיזון , 11/01/09 02:40

              אין מילים לתאר את הטימטום שלך והשנאה העיוורת.
              אני אמנם לא מחובבי החרדים הכי גדול כאן ולחלק מנערי הגבעות לדעתי מגיעה בעיטה רצינית בתחת ואולי אפילו מאסר נחמד ירגיע אותם. אבל לא יותר מכך.
              כי אם אתה מתאר אותם כיותר גרועים מהחמאס, אז אני יכול באותו משקל מקומם לומר שאתה לא פחות גרוע מהנאצים. אבל אני לא אעשה דבר כזה. כי אני לא אדיוט כמוך.

          • אותם נערי גבעות הם מטובי חילינו ובזכותם אתה חי פה איסלמופשיסט

            אהרון, 11/01/09 01:51

            לך תחיה באירופה, אבל בפעם הראשונה שיקראו לך יהודי מסריח או שיעצרו לך את הקידום המיקצועי אל תחזור לכאן ופעם בחייםשלך תיתעורר משינאתך העצמית.

        • דמגוג-עדיין לא ברור שהמלחמה היא על המדינה,ולא על התנחלויות? (ל''ת)

          panacea , 11/01/09 01:01

        • אני חילוני. וה"דתיים" הללו שאתה כל כך אוהב לשנוא

          דון קורטיזון , 11/01/09 02:36

          מצילים את התחת העבשושי שלך מהכחדה כאן.
          אם זה ב"התנחלויות" כמו שדרות וירושלים.
          ואם זה באיזון דמוגרפי.
          לך תחיה על רפסודה. קיפי.

  • 48.

    גם הטורקים צריכים לשבת בשקט אחרי מה שהם עשו לארמנים ולכורדים (ל''ת)

    יוסי, 10/01/09 16:33

  • 47.

    איפה שיש מזוקנים שמאמינים שיש להם מונופול בלעדי על האמת הם ישתמשו

    חמאסניקים וחמסנים חרדים, 10/01/09 16:26

    בטיעון זה כדי להסית,לכפות,לדכא ולפעול באלימות כלפי מי שלא מוכן לקבל את דרכם האחת והיחידה.דמוקרטיה אינה מכירה באמת אחת ולכן חובשי הכיפות בארץ מתנגדים לה.

    • הש''סניקים,החרדים,החב''דניקים והברסלבים המשתמטים משוכנעים שהעולם

      גם סחטנים וגזלנים, 10/01/09 16:47

      ניברא לכבוד התורה והוא מתקיים רק ''הודות'' ל-100,000 הקבצנים שבטלנותם,השתמטותם ובערותם אומנותם.הם משוכנעים שהצדק והאמת הבלעדית מצוייה בכיסם ולכן אנחנו גם חייבים לפרנס אותם בעל כורחנו.

      • אוקיי. ומה הקשר בין ההפרחה של פלוץ בעל ניחוח אנטישמי לכתבה? (ל''ת)

        דון קורטיזון , 11/01/09 02:32

  • 46.

    מי שהוציא דיבת הארץ רעה עם''אשמת הכיבוש'' - בל יתאונן כי סופסוף מאמינים לו... (ל''ת)

    כבשה פועה, 10/01/09 16:21

    • אבל...חמדנות גזילת השטחים ואי יכולת להגיע לשלום הוגן הביאה אותנו הלום!

      Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 17:11

      פונדמנטליסטים משיחיים ואלימים יש להם בשפע ויש לנו (רבים מדי לצערי)-ושלהם אלימים יותר ושלנו גזלנים יותר.....אך רק ממשלת רבים והיצירתיות של הסכם אוסלו ניסו להלזיר את שד שלטון הכיבוש בחזרה לבקבוק-ולכן רבין נרצח על ידי פונדמנטליסט משיחי לאומני יהודי.....וברק רצה טוב אך המגלומניה שלו הביאה להצעה לא מספקת לשלום (וערפת הדו פרצופי לא רצה בשלום סופי, אלא בהסדר ביניים מקיף וארוך טווח)

      • אוסלו היה טיפשות להאמין לערפאת רוצח וטרוריסט! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 10/01/09 17:24

        • אוסלו=מהלך היסטורי של השלמה בין העמים-ולא ''האמינו'' לערפת-''כבדהו וחשדהו

          Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 18:47

          הייתה הגישה הנכונה שנקטו בה מחנה השלום הציוני ורבין-ואכן הייתה התקדמות טובה של סגירת פערים והשלמה עם ישראל כמדינה ועם פתרון שלום על בסיס 67 עבור מדינה פלשתינאית, תוך ויתורם עלך תביעות לגבי שטח ישראל....

          -במקביל חזיתות הסירוב האלימות בשני העמים הרימו ראש-הם בטרור ואצלנו ברצח הפאשיסטי של ראש הממשלה רבין.....

          • אוסלו היה פשע שאנו סובלים ממנו עד היום!

            דון קורטיזון , 11/01/09 02:27

            ולא היה זה רבין שאמר שלא יפלו טילים על אשקלון ואשדוד?
            אולי כשתגדל תבין דבר אחד:
            הפלשתינים לא יכירו לעולם בזכותה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי לקיום.
            יודע למה? כי ברגע שהם עושים זאת, הם באופן מיידי שוללים את זכותם על 'פלשתין'.
            כי הכרה בזכותו ההיסטורית של עם ישראל על אדמת ארץ ישראל. ולו, אף על חלק ממנה. באופן אוטומטי ישלול את זכותם.
            אז הם יאלצו להודות ולומר: נכון, הייתם כאן לפנינו. וזה יהווה קריסה מוחלטת של הנרטיב הפלשתיני. זאת ירייה בראש. התאבדות לאומית. על כן, שכח מזה חביבי.
            שלום, זה מושג שלא יתקיים כאן לעולם. או אנחנו, או הם.

            • אמרו זאת לפניך-גולדה למשל-אחרי כ3000 חיילים עשה רבין הסכם ביניים ונסוג

              Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 03:18

              בחוכמה-אותו רבין שהחליט בחוכמה ללכת על אוסלו ההיסטורי-ובגין שהיתה לו גם חשיבה היסטורית למרות ימניותו עשה שלום (קר-אין דבר כזה ''הסכם שלום אמת'') עם המנוולים האלו שלעולם לא יעשו שלום....

              לא מעניין אותי אם תקרא לזה ''הודנא ל40 או 100 שנה''-אני קונה את השלום הקר הזה.

              ואגב, בנובמבר 1988 הם הכירו במדינת ישראל ו-ו-י-ת-ר-ו (!!!) על תביעתם למדינה בתוך קוי טרום 67 (!!!)-מנוולים!

              • אני לא מדבר על מדינות ערב אלא על הפלשתינים שחיים כאן ותכל"ס,-זאת עובדה (ל''ת)

                דון קורטיזון , 11/01/09 09:32

  • 45.

    תורכיה המתחסדת

    אחת שאכפת לה, 10/01/09 16:21

    ונוסיף בהמשך לדבריו של מר ימיני לגבי תורכיה - הבה נזכיר למר ארדואן הנכבד את מאורעות 1894-1896 בהם נטבחו כ 600,000 ארמנים על ידי כוחות הצבא התורכים. את הטבח הגדול של 1915 הידוע בכינויו ''השמדת העם הראשונה בהיסטוריה'' בה נטבחו וגורשו אלפי ארמנים על ידי מפלגת הCUP התורכית. כמה חבל, מר ארדואן, כי בישראל ישנם כאלו הטורחים ללמוד את ההיסטוריה של המזה''ת...

  • 44.

    ''אשכנזי מתבקש להגיע למשרד המנהל...''

    לפרקון, 10/01/09 16:19

    ולהחזיר את התואר ''הצבא המוסרי בעולם'' עקב שימוש לא נאות. אז נכון, לא הצבא הכי נוראי בהיסטוריה, לא הצבא הכי אכזרי שאי פעם היה. אבל מעתה ואילך, ישראלים יקרים, אנא לא להתשמש בביטוי הזה, הוא כבר לא שלנו.

    • 44 - אתה טועה, צה''ל הוא אכן הצבא הכי מוסרי בעולם.

      ציוני, 10/01/09 17:12

      איך? לא היה צבא בעולם שעשה כל כך הרבה מאמצים בשביל - לא - לפגוע באזרחי אויב.
      מה שכבר עושה את צה''ל לצבא הכי מוסרי בעולם.
      אבל מעבר לכך.

      מוסרי יחסית למה? יחסית לשאר המדינות בעולם.
      אתה מוזמן לי להראות צבא אחד שהתנהג בסכסוך בצורה יותר מוסרית מצה''ל - אין.
      נאטו, שזה אירופה וארצות הברית..
      היחס בין אזרחים לטרוריסטים הרוגים בעזה הוא 1\\3 לפי האו''ם
      כשנאטו הפציצו בסרביה למשל, היחס בין חיילים לאזרחים היה גם 3\\1 רק ששם זה היה הפוך, 3 אזרחים על כל חייל שנהרג.
      וזה מה שמדינות מערב אירופה עשו..

      ועל מה שקורה באפגניסטן אני לא רוצה בכלל להתחיל לדבר, עשרות על גבי עשרות של ''כפרי כנא''.
      גם שם זה מדינות מערב אירופה ביחד לארצות הברית.
      וכמובן עיראק שנהרגו בה עשרות אלפי אזרחים ומאות כפרי כנא.. אבל על המלחמה הזו אני לא רוצה לדבר כי היא מבוקרת במערב.
      לעומת זה המלחמה באפגניסטן נתמכת במערב וההפצצה בסרביה זכורה לטובה.

      טוב אז אחרי שפסלנו את כל צבאות המערב.
      מי נשאר?
      רוסיה שהפציצה בכוונה אזרחים?
      מדינות מזרח אירופה שטבחו אחד בשני במאות אלפים וטרנספרו מיליונים?
      מדינות ערב שהרגו אחד לשני ואחד לעצמם מיליוני אנשים?
      מדינות אפריקה?

      אז כן, צה''ל הוא ללא שמץ של ספק הצבא הכי מוסרי בעולם.

      • תמשיך להגיד לעצמך את זה

        לפרקון, 10/01/09 18:42

        אולי אפילו תצליח לשכנע את עצמך, אבל את האמת לא תוכל לשנות - אנחנו כבר לא הצבא המוסרי בעולם, ספק אם אי פעם היינו.

        • אז מי כן המוסרי בעולם? ספר לנו, אל תשמור בבטן (ל''ת)

          סתם סקרן, 10/01/09 20:59

        • ספר לנו מיהו ''הצבא המוסרי בעולם''? אנחנו במתח.. (ל''ת)

          א''י, 10/01/09 21:10

        • ואתה לבטח מוסרי

          מאיר, 10/01/09 23:03

          מצקצק בלשונך,ומדקלם מנטרות עד שהפכו להתנייה אצלך,לא כך?

        • אני בספק אם אי פעם יצא לך להיות מוסרי בשירות צבאי.

          דון קורטיזון , 11/01/09 02:15

          להיות מוסרי על מקלדת זה קלי קלות.
          הייתי מת לשלוח אותך למלחמת לבנון הראשונה.
          שם היה עומד מולך ילד עם אר.פי.ג'י.
          ואז בוודאי שהיה לך את כל הזמן שבעולם להתלבט בדילמה המוסרית.

    • שדון יקר, שדון חביב, זבל לאחרים את המוח במרכז תל אביב.

      דון קורטיזון , 11/01/09 02:08

      קח מקל, קח תרמיל ועלה על האוטובוס דרומה אל תוך עזה.
      שם תראה מראות מופלאים של מסדרונות הומנטריים, מטוסים שמשליכים כרוזי אזהרה, חיילים שנהרגים כי הם העדיפו לטהר בית מאוכלס באמצעות סריקה ולא באמצעות השמדה טוטאלית, ילדים פלשתינים פצועים בדרכם לבתי חולים בישראל, בתי חולים משמשים כמפקדות טרור עומדים על טילם. ועוד המון מראות מופלאים...
      רק תעשה לנו טובה קטנה,
      בסוף המסע, מצא לך איזו גינה חביבה ושתול עצמך שם.

      • סליחה, תילם*. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 11/01/09 02:16

      • חחח חזק (ל''ת)

        פנדה, 11/01/09 10:32

  • 43.

    כל הכבוד למר ימיני, הלוואי וירבו כמותך (ל''ת)

    darom, 10/01/09 16:17

  • 42.

    אפשר לבקש שקט ,

    קשקשתי, 10/01/09 16:07

    צהל עובד בסדר זה הכי חשוב עכשיו,נולדנו לקרבות וכנראה שגם נזדקן אם זה ,ובתור ישראלי שחי פה מצידי שכל העולם הערבי יבעבע ,אבל השכן הזה שנקרא חמס, חייב היה לחטןף על הראש שלא ישכח את זה הרבה זמן ,ואולי גם מסר בטווח הרחוק יותר,לשכנים יותר מרוחקים,

  • 41.

    מרוב עצים ימיני איבד את היער-אני מניח שכל פרט נכון-ומאד חלקי-אירופה...

    Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 15:36

    גם הגיעה אחרי מאות שנים של שלטון קולוניאלי למסקנה שלא משנה מאות האלפים שהרגה באלגיריה, או בקניה, או בהודו-סין, או באמריקה.....ולא משנה כמה אכזרים ושטניים ופונדמנטליסטים היו אויביה המתקוממים-בסוף היא הייתה צריכה לעזוב את השטחים הקולוניאליים לעמיהם....וראה זה פלא, עם רבים מה''פראים השטניים'' יש לה יחסים נורמליים ואפילו חמים........

    -החאמס היא תנועה פלשתינאית דתית פונדמנטליסטית ואלימה-והיא אף רצחנית יותר מרוב התנועות הדתיות הפונדמנטליסטיות האלימות מדתות אחרות-אך העם הפלשתינאי דווקא עבר תהליך של התבגרות והתמתנות במהלך 35 שנות הקולוניאליזציה הראשונות שלו על ידי ישראל-ורק הכשלון להשיג השלמה מעשית ומדינה משלו לצד ישראל הוציאה את השדים האלימים והפונדמנטליסטים מתוך הבקבוק......

    -מי שחושב שהריגת עוד אלף או אלפים או עשרת אלפים אזרחים במהלך מלחמה מבית לבית לטיהור עזה מלוחמי החאמס יפתור לו את ה''בעיה הפלשתינאית'', לא קרא על אלגיריה וקניה ובודו-סין ותקומת אמריקה....זה יפיל סופית את הפתח והרשות הפלשתינאית שייתפסו כמשת''פים של ישראל-אנחנו נצטרך בלי כל מחצלות דיבור לחזור ולשלוט בכל הגדה ועזה-ויקום תוך כמה שנים ארגון אחד או מספר ארגונים יותר טרוריסטים ויותר פונדמנטליסטים משהיו אי פעם-כולל אלו במזרח ירושלים....ומי יודע מה תהיה ההשפעה על למעלה ממליון אזרחי ישראל הערבים.....

    -מידתיות נחוצה לנו הרבה לפני שתהיה חשובה לאחרופה!!!!

    • אני חושב שגם גבי אשכנזי היה מאוד שמח לו היה לו נשק

      שמשמיד רק את הרעים., 10/01/09 16:12

      אבל כל עוד לא הומצא הנשק הזה, אז במלחמה שפתח החמאס(זוכר שנורו 70 קסאמים בממוצע לעבר ישראל בימים שקדמו למבצע) אז כנראה שאין ברירה להלחם בתנאים הנתונים עם הכלים הנתונים.

      • בלבנון2 היו 30 ימים מיותרים+כשלון עם 150 הרוגי חינם שלנו-בעזה 3 ימים..

        Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 16:51

        של הפצצה שהדהימה את החאמס ויצרה אפקט הרתעה היו מספיקים בהחלט(כמו בלבנון-ואחרי 10 ימים מיותרים של כניסה קרקעית, 8 לוחמים שנפלו ומאות שנפצעו, מליון אזרחים תחת הפגזת טילים בדרום, כולל בסיסי צבא מרכזיים...ולמעלה מ500 אזרחים פלשתינאים הרוגים, ישראל סירבה להחלטת מועצת הבטחון להפסקה מיידית של האש וחזרה לרגיעה משופרת. וסירבה אפילו לדון בפרטים שישפרו אותה עוד יותר........

        -אני משוכנע שגבי אשכנזי היה מוכן להפסיק את האש מיד-אך הוא מחכה לפוליטיקאים, שמפחדים מההמון הישראלי המתלהם(עיין בתגובות מזילות הריר)-ובינתים גונבים מנדטים מנתניהו ''הדובר הרהוט בCNN'' על ידי פוזת ה''גבר-גבר'' ו''גברת הברזל''-ולא משנה להם שהשפויים יותר במצביעיהם עוברים לתמוך המפלגה הרציונלית הציונית (מר''צ)......

        -התוצאה הבינלאומית היא עגומה-לא רק שבסרבנות לדון אפילו בהחלטת מועצת הבטחון ישראל העבירה על ראשה את האשמה למות אזרחים בעזה-אלא שהמשך הרג האזרחים מתסיס את אזרחי מדינות ערב והפלשתינאים נגד שליטיהם הנתפסים כמשת''פים של ישראל-ומחזק מדינית את החאמס המוכה צבאית. יכול להיות שאם הרג האזרחים ימשיך ויחמיר הרשות הפלשתינאית ופתח יתמוטטו וישראל תצטרך לקחת אחריות כיבושית מחודשת לכל הגדה ו2.5 מליון הפלשתינאים בה-וכמובן גם לשלוט מחדש בעזה...ואינטיפדה שלישית...ורביעית....

        • שטויות, המטרה של המבצע הזה.

          ציוני, 10/01/09 17:18

          היה להשיג הפסקת אש שבה לא יהיו הברחות.
          אם לא ישיגו את המטרה הזו עוד כמה חודשים נהיה בדיוק מצב כמו שהיינו לפני שבועיים, ונצטרך לצאת לעוד מבצע שגם בו יהרגו מאות פלסטינים.

          כך שגם שמאלן קיצוני כמוך אמור לתמוך בהשגת הסכם שגם ימנע הברחות.
          מה גם אם אתה לא רוצה שצפון תל אביב היקרה שלך תופצץ זה עוד סיבה למה אתה אמור לתמוך בכזה דבר.


          אין שמץ של קשר בין קולנאליזם לבין מה שקורה פה, לצרפת לא היו ואין שמץ של זכויות על אדמת אלג'יריה.
          ארץ ישראל שייכת מעם ישראל - רשומה בטאבו על שם ישראל מה שנקרא.
          אם נצטרך בסופו של דבר להפרד מחלקים מארץ ישראל זה יהיה מסיבות אסטרטגיות ובעיקר דמוגרפיות.
          וממש לא בגלל שזה לא שלנו.
          בכל מקרה יש מקרים רבים הפוכים מהדוגמאות שהבאת - של חיסול טרור ע''י כוח.. אבל אני ממש לא רוצה או מצפה שישראל תעשה זאת.

          • ולכן??עצם הסרבנות של ישראל להחלטת מועצת הבטחון שקבעה בדיוק זאת מלמדת..

            Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 18:39

            א-מנהיגי הממשלה עלו על גב ההמון הישדראלי המתלהם כנקם-ולא יודעים איך לרדת....ושלא תהיה לך אשליה, מחצית הישראלים רוצים לנקום ולא אכפת להם שימותו אלפי אזרחים פלשתינאים(חלק מהישראלים דווקא שמחים על כך)....

            ב-יש למלחמה מטרות אחרות (מהם? אני לא בוטח באולמרט-וחושש מברק ולבני הנגררים)....

            בעזה אנחנו חוזים בשידור חוזר של לבנון-כניסה קרקעית מיותרת-ועכשו סרבנות להחלטת מועצת הבטחון....

            -החאמס שיחק על עצבי מאות אלפי ישראלים תחת רקטות כמה שנים-ולכן הגיע לו מכה קשה ומרתיעה. משסירב להפסיק בירי ולהכנס לרגיעה נוספת הייתה הצדקה מלאה למכה אוירית קשה שיצרה אפקט הרתעה (כמו בלבנון אחרי 3 ימים)....

            -אין ולא הייתה הצדקה צבאית לכניסה הקרקעית-והיא נובעת מהתלהמות ימננית נקמנית....והנהגת הממשלה שנגררה אחריהם.....

            -אין ולא הייתה הצדקה לסרבנות הבוטה של ישראל להחלטת מועצת הבטחון הטובה (במקום לדון בפרטים ולשפרם)-וזאת לאחר 600 הרוגים אזרחיים בעזה, שמות רובם היה מיותר ונבע מהכניסה הקרקעית (שנבעה מההתלהמות הימננית בישראל)...

            ובינתים החאמס התחזק מדינית והמשטרים הפרו-מערביים הערבים מתערערים בלחץ הפגנות אזרחיהם הזועמים על הרג האזרחים הפלשתינאים ורואים בשליטיהם משת''פים של ישראל

            • מעניין מאוד... גיבוב שטויות כזה כשרוני ודמגוגי כבר לא קראתי המון זמן

              דון קורטיזון , 11/01/09 01:21

              בוא נראה,
              משעה 4 עד השעה 6 נכון ליום שבת, נהרגו עוד 100 אזרחים פלשתינים חפים מפשע. נכון? ככה הבנתי אותך לפי תגובותיך ה'עקביות'.
              גבירותיי ורבותיי המטקבקים: אנא צפו ביכולותיו בוירטואוזיות של הלהטוטן המילולי קשקשני שלנו, הלא הוא... א-ח-ד ה-ע-ם!!
              קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות!!
              בתגובה של השעה 4 סיפק לנו אחד העם את הנתון הבדוק הבא:
              500 אזרחים פלשתינים הרוגים רבותיי! כן כן!
              500! לא ילד אחד פחות! אפילו הכתבים הפלשתינים המומים. ניציגי החמאס פוערים פיהם בתדהמה. הם לא זוכרים שהם ניפקו ל'תשקורת' העולמית נתון כה מעודד. אך בזכות גיוס מהיר של התועמלן 'אחד העם' בצו שמונה לטובת העיתונאות

              האובייקטיבית והחותרת לאמת של האומה הפלשתינאית הלוחמת למען צדק ושלום. הם הצליחו להעביר אלינו רבותיי את נתוני האמת!
              אבל רגע, אנו קוטעים את הטוקבק, על מנת להעביר דיווח ישיר מהשטח!
              בטוקבק של השעה 6, הצליח 'אחד העם' לצאת אל השטח ולמצוא נתון מהמם נוסף! 600 אזרחים הרוגים גבירותיי ורבותיי! 600! ולא כאפייה אחת פחות!
              החיזבאללה בשוק. ב-CNN עפים ראשים! איך טובי העיתונאים העולמיים לא הצליח לעלות על הנתון הזה וידידנו כאן כן? איך מתרחש אסון עיתונאי בקנה מידה שכזה?!
              ובכן, ככה זה כשאתה אחד העם. מטקבק מוכשר ואובייקטיבי שהאמת תמיד עומדת אל נגד עיניו. ולא חלילה וחס סילוף האמת בצורה דמגוגית זולה.
              חברים, עזבו את העתונים. מי צריך אותם כשיש לנו את מר אחד העם כאן? תסמכו על מה שהוא אומר לכם בעיניים עצומות.
              אנחנו נגיע איתו רחוק... עד לאבדון.

              • דון יקר-למדור ההומר אתה בסדר-אך קרא את עופר שלח ותמצא שיש דיווח על 200

                Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 01:46

                שהיו מהחאמס בצורה זאת או אחרת-והדיווח הוא ממערכת הבטחון-ויש דיווח ממקורות האו''ם ובית החולים בעזה מהבוקר שיש לפחות 800 הרוגים-וכל היתר הוא מתמטיקה....

                • מאז תחילת המבצע הקרקעי נהרגו 300 מחבלים.

                  דון קורטיזון , 11/01/09 09:36

                  וזה לא כולל את המחבלים שנהרגו לפני תחילת המבצע הקרקעי.
                  800 פלוס הרוגים פלשתינים כולל כולם מתחילת כל המבצע. אז איפה בדיוק זה 500 או 600 הרוגים אזרחים, אה?

        • לפני אוסלו אבנים ובקבוקי תבערה - עכשיו טילים! (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 10/01/09 17:26

          • ומה יהיה בסיבוב הבא אם לא נביא להסכם מדיני ובטחוני יציב וסיום הכיבוש?? (ל''ת)

            Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 18:41

            • כמה שאלות לאחד העם

              רואה נכוחה, 10/01/09 21:59

              האם נכון שלחמאס מטרה מוצהרת של השמדת ישראל ?
              האם נכון שלחמאס מטרה מוצהרת של השלטת מדינה איסלאמית ?
              האם נכון שהחמאס אינו רואה עצמו מחויב לכל ערכים של זכויות אדם?
              האם נכון שהחמאס רודף נוצרים?
              האם נכון שהמאס מתיחס למי ששותה בירה מוכ לעבריין
              האם נכון שהחמאס חושב שהומוסקסואליות דינה מוות?
              האם נכון החמאס שונא את מרבית ההנהגה המתונה של הפלסטינים ?
              אז עם בדיוק יש כאן לדבר. לפעמים מה לעשות אין ברירה וצריך לנהל מלחמת חורמה לא מתוך הנאה אלא מתוך חוסר ברירה כיון שהצד השני הוא משטר אופל

              • כן, כן, כן, כן, כן, כן, כן-ויש לדבר עם הליגה הערבית והישויות המתונות..

                Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 01:58

                הפתוחות למשא ומתן והכרה בישראל: אש''ף והרשות הפלשתינאית, סוריה וממשלת לבנון....

                עצם זה שתהרוג עוד 1000, 2000, 3000, ....אזרחים פלשתינאים ברדיפה אחרי החאמס המרושע (או אזרחים לבנונים ברדיפה אחרה חיזבאללה המרושע)-רק יגדיל את השנאה אלינו ויקטין פלאים את סיכויי ההסכם (וקרוב לוודאי שיפיל חלק מהמשטרים המתונים על ידי זעם אזרחיהם)

                לראות ידידי זה לא מספיק-צריך גם להבין ולחשוב מה עושים-מהראש, לא מהבטן

                • אתה לא יכול לשחק לפי הכללים כשממולך לא מכבדים אותם.

                  דון קורטיזון , 11/01/09 17:00

                  אנחנו משחקים טניס והם איגרוף תאילנדי. לך תנצח.

        • תיקון טעויות

          יאיר, 11/01/09 04:41

          בקצרה:
          א. כן, זה שידור חוזר של לבנון - ממשלה הססנית נכנסת למהלך קרקעי מאוחר מדי ובלי כוננה להשיג הישגים, ואז מתלוננים בצביעות שהמהלך לא ע(ו)בד טוב מספיק. הכניסה הקרקעית הכרחית - אלא אם יש לך רעיון גאוני כלשהו לשמור על ציר פילדלפי בלי נוכחות צה''ל שלא נכשל עד כה (וכן, הממשלה מפשלת בכך שהיא לא ניסתה לתפוס אותו עד עכשיו).

          ב. החמאס עשה הרבה יותר מ''לשחק על עצבים''. די ונזכיר את השיתוק הכלכלי המוחלט בדרום כתוצאה מפעילותו. מאוד מצחיק איך כל הזמן אומרים לנו שצריך להתיישב בנגב ובגליל ואז מזניחים את התושבים שם, בייחוד כאשר ה''תנועות החברתיות'' כביכול מנתהגות כך.

          ג. החלטת מועצת הביטחון חסרת ערך מכיוון שהיא כללית מדי והחמאס לא קיבל אותה. מוטב שלא להפגין חולשה ע''י קבלת ההחלטה - זה יראה כאילו אנו מתחננים להפסקת אש והחמאס יכריז על נצחון.

    • שאלה במתמטיקה מידתית

      אחד תם, 10/01/09 17:16

      אז לפי התזה שלך מה אנחנו עושים?
      על כל הרוג מצידנו נהרוג את אותו המספר בצד הפלשתינאי?ואם חלילא וחס נהרוג בטעות מספר גדול יותר בצד השני אז מה?נעמיד לקיר מצידנואת המספר העודף ונירה בהם .או שאולי נמסור אותם לפלשתינאים שיחליטו הם

      • תם או מיתמם או מטומטם???הרג מסיבי של אזרחים רק מרחיק כל הסדר יציב!!!!! (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 19:05

        • הקללות מתחילות שהטיעונים חלשים. עם גרמניה ויפאן היה שלום רק לאחר

          הריסה מוחלטת, 10/01/09 20:53

          שמור את הקללות לעצמך.

          • הטיעון דווקא חזק-הדובר ממול חלש-ההתנחלויות בגרמניה וביפן ''חזרנו אליכם''

            Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 21:59

            בתום מלחמת העןלם הראשונה ניסו על ידי שבירת גרמניה...וקיבלו את היטלר והמלחמה השניה....שבעקבותיה הייתה תכנית אוסלו אחרי 25 שנות גזל(סליחה, תכנית מרשל אחרי שנתים....)

            • במלחמת העולם הראשונה גרמניה לא נכבשה אפילו

              אלכס מהכרמל , 11/01/09 04:43

              מה אתה מקשקש? הגרמנים הרגישו מושפלים מכיוון שהעוינות ונסיונות השבירה הגיעו *אחרי* המלחמה וחתימת הסכמי השלום. מבחינתי, אחרי כניעה פלסטינית אין לי שום בעיה לתוכנית מרשל עם השקעה ישראלית מאסיבית. אבל רק אחרי הכניעה שלהם.

            • ההיסטוריה שלך מוטעית לגמרי

              יאיר, 11/01/09 04:54

              ההסדר לאחר מלחמת העולם השנייה לא היה שונה בהרבה מזה שלאחר מלחמת בעולם הראשונה, אלא שהכה בגרמניה הרבה יותר בחוזקה.
              בשני המקרים גרמניה חויבה לשלם פצויה לבעלות הברית ואבדה טריטוריה. רק במלחמת העולם השנייה זה לווה בגירוש כל הגרמנים מהטריטוריות שגרמניה מסרה ומכמה שהיו לה תביעות לגביהם לפני המלחמה (חבל הסודטים, מזרח פרוסיה וכד'). בנוסף היתה מדיניות שכוונה לרישוש מכוון של גרמניה (עד לאישור תוכנית מרשל שהפכה את המדיניות), עד כדי כך שחיילים אמריקאים נצטוו שלא למסור את עודפי המזון שלהם לגרמנים הגוועים מרעב (ערך קלורי ממוצע לנפש בגרמניה 1946: פחות מ1500!). לבסוף, גרמניה חולקה לשניים כפי שאני מקווה שכולנו יודעים.

    • מאז אוסלו הקצנה נוראית של פלשתינאים בגלל הסתה של ערפאת (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 10/01/09 17:25

      • עיין תשובתי לך בהערה 46-בתריסר השנים עד רצח רבין היתה התקדמות היסטורית (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 19:07

    • אולי תחזור לייעץ לאובמה איך לטפל בתעשיית הרכב ''המזהירה'' שלו

      ו. ו. פוטין, 10/01/09 19:50

      תמשיך,תמשיך. עוד עשרים שנה תדבר רוסית קלוקלת ותעבור בתור שומר בקניון במוסקבה מתי שאמריקה המחורבנת שלך תיעלם ותתחלק לחלקים
      לך לעבוד במקום לרמות בבורסה, יהודי נודניק

      • מיהו אנטישמי??אחד שאומר לשני: יהודי נודניק-לך לעבוד במקום לרמות בבורסה (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 22:57

        • לך תבין ציניות מהי, גאון. (ל''ת)

          דון קורטיזון , 11/01/09 00:58

    • אתה כל כך צודק!!!!!! וואו! איך לא ראיתי? ימני פונדמנטליסט שכמוני.

      דון קורטיזון , 11/01/09 01:57

      בדיוק ככה אחד העם, כמו שאתה כותב את שמך,
      אתה ציוני ב-ז'. לא ציוני באמת.
      והאמת? אתה צודק.
      אכן ראויה ההשוואה שעשית עם מיטב המשטרים החשוכים שכבשו אדמות לא להם. אני שואל את עצמי באמת, מתי ייגמר השלטון הפלשתיני על עם ישראל. שלטון הטרור, האימה והפחד שהם מטילים זה שנים רבות על אזרחיה התמימים. ואז כשהם יסוגו מאדמתינו, אדמת ה'פראיים' שכמונו. שטובחת בפלשתינים החפים מפשע. באמצעות קטיושות, חיילים מתאבדים שיורים בילדים מטווח 0, קסאמים ופסקי הלכה של רבנים, לקום ולשחוט כל פלשתיני תחת כל עץ רענן ואבן. רק כשהם יעזבו את אדמת היהודים הפראיים הללו, ישרור כאן שלום אמת.
      איך יכלתי להתעלם מהאמת?
      אכן העם הפלשתיני עבר "תהליך של התבגרות והתמתנות"...
      מניפוף בדגלים לבנים ב-67' בשעה שטנקים ישראליים עברו ברחובות הגדה ופרנסה מרובה ורווחה כלכלית (לעומת היום) באמצעות הישראלים שהעסיקו אותם וניהלו עימם יחסי מסחר עשירים. אל חצציות, אבנים, אלות, מהומות, רימוני עשן, סגרים, מחבלים מתאבדים, רוצחי ילדים, מבצעי לינץ', שאיפות להכחדה של מדינת ישראל שלא נעלמה לרגע, חינוך אנטישמי חריף, ירי טילים ועוד ועוד ועוד...
      וכמובן, איך נשכח שזה כתוצאה מכישלון שלנו להציע לערפאת יימח שמו וזכרו 97% מהשטח וסירובו באמצעות אלימות. כי למה לקבל את שטחי 67, אם אפשר לקבל את כל 'פלשתין' ישר מידי היהודים? נכון עב"מי?
      לפני שאתה שואל כאן מטקבקים אחרים לגבי תמימותם, היתממותם, או טימטומם, אני הייתי מציע לך להרביץ מבט ככה טוב טוב בראי. אתה הכל ביחד. אבל כשמציבים את האמת בפניו של תם והוא מסרב להביט ולהפנים, הוא לא הופך לחכם, אלא לרשע.
      הלוווו!! אתה זומבי? כותב מתוך שינה?? מה עובר עליך?
      איפה הפת"ח והרשעות הפלשתינאית בעזה? חבוב, למקרה שעכשיו נחתת מהחלל ואתה עסוק בקניות בדיוטי פרי, תן לי לחדש לך: אנשי הפת"ח בעזה עברו קורס צניחה חופשית ללא מצנחים מגגות רבי קומות. ואלו שלא עברו את הקורס הנ"ל, רצים עכשיו ברחובות עזה מרתון ללא רגליים לאחר שירו להם בפיקות הברכיים.
      על איזה טריפ אתה? אני רוצה גם.

      • דון יקר3-קרא עוד פעם אולי תבין...אף במדור ההומור והסאטירה אתה לא רע... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 03:10

    • 41-אתה טועה למרות שאתה מנסה לחשוב רציונלית

      אין דמיון ואפילו לא במקצת, 11/01/09 14:59

      ההבדל הגדול הוא שאף אחד מהפלשטינים לא מחפש השלמה עם ישראל גם לא בגבולות 47 כולל לא פתח שצמוד ל''מורשת עראפת'' על תורת השלבים שלו בשיטת הסלאמי ומי שיזוז ממורשת זו יקבל כדור בראש
      ולכן הם נדבקים ל-194 זכות השיבה כמנוף להחרבת ישראל
      וכל שטח שיימסר להם במסגרת כל סוג של הסדר יהווה כנקודת זינוק ליותר פגיעות עומק בעורף הישראלי פעם בשם חמאס פעם בשם ג'יהאד או כל המצאה חולנית אחרת

  • 40.

    אם תוקם ועדת וינוגרד 2 לחקר מלחמת עזה, תככב בה ציפי לבני

    הסיבה לכשלון ההסברה, 10/01/09 15:29

    בישיבת ממשלה בתחילת חודש יוני 2006 הציע השר אבי דיכטר מתנועתה של לבני, שצה''ל צריך לשים סוף וקץ לטרור מעזה. זו הייתה תשובתה של שרת החוץ: ''דבריך לא מקובלים כלל. אתה בעצם אומר 'תנו לצה''ל לנצח', ולמעשה אתה טוען שיש פיתרון צבאי שניתן לבצע, אבל הממשלה בוחרת לא לעשות כן. אין פתרונות קסם, ועלינו להמשיך לפעול תחת האיזונים הנכונים. הרי הממשלה הזו אשר אתה חבר בה, לא מעוניינת בפגיעה באוכלוסיה אזרחית''. סוף ציטוט.

    במילים אחרות, שרת החוץ התנגדה לאורך כל השנים למיגור הטרור בהתבסס על הדרך הנלוזה של תהליך מדיני חסר תוחלת, והיום היא מיליטנטית מאי פעם ומגלה לפתע לעולם שהחמאס הוא אויב. באמת לא ידענו.
    תנועת קדימה נבנתה כולה על רוח תוכנית ההתנתקות. ראשיה ויועציה בזו לכל התראה ותוכחה, לכל מה שלא הלך בתלם קדימה בליווי תקשורתי נאות. מיותר אפילו לצטט, הכל מתועד.

    ציפי לבני - תפקחי את עינייך!!

    • אין שום כשלון להסברה-הכשל הוא כניעה להתלהמות ההמון הישראלי וכניסה לעזה (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 10/01/09 17:13

      • 8 שנים של ירי טילים עם הפסקות התחמשות ואתה קורא לזה התלהמות?

        דון קורטיזון , 11/01/09 00:48

        אתה לא אחד העם.
        אתה עב"מ.

        • דון יקר שלי2-כתבתי עשרות פעמית בתמיכה במכה האוירית הקשה-הרמטכ''ל לא רצה

          Ehad Haam-Zioni, 11/01/09 01:50

          כניסה קרקעית-שר הבטחון לא רצה כניסה קרקעית-אבל מתלהמי הימין שרוצים נקמה (וגם להרוס כל סיכוי להסכם שלום ובטחון עם העם הפלשתינאי!!!) רוקדים כדרכם על הדם ומלהיטים את יצר הרע באנשים הדואגים למחר יציב ובטוח יותר

          • אוי נו. אני כבר מתעייף והשעה רק 9 וחצי בבוקר.

            דון קורטיזון , 11/01/09 09:40

            המממ... להרוס כל סיכוי לשלום... המממ...
            איפה בדיוק ראית סיכוי לשלום שכולם בדיוק פיספסו ולא ראו? על הקסאמים היו דגלים לבנים במקום חומרי נפץ? איפה בדיוק? אני לא רואה. אבל מסתבר שאתה רואה. נו טוב. תהנה.

  • 39.

    ימיני יישר כוח!!!

    Avi Ecuador, 10/01/09 15:27

    תמשיך להסביר את ישראל ולא את עמלק!
    להם יש מספיק מליצי יושר לרשע ותודה הפעם!

    • מעריב

      PINCHILA , 10/01/09 18:24

      כתבים נהדרים!אוהבי הארץ! מפרשים את המצב באמיתות מקסימלית, שאף אחד מבין שונאינו, לא מוכן לקבל אותה.את הכתבים האלה נמצא כמובן רק בעיתון מעריב.השם אלוקינו ישמור על חיילי צ.ה.ל ועל תושבי הדרום,. בעזרת השם ננצח!! אמן סלה!!!!

      • הוספה

        PINCHILA , 10/01/09 18:34

        הן שונאינו מבית(כואב מאוד,הורס,)) והן שונאינו מחוץ.

  • 38.

    מאמר מאלף !! אני מורד את הכובע.

    שאפו, 10/01/09 15:22

    כל הכבוד ותודה על מאמר מלוטש ונכון.

  • 37.

    כל הכבוד למר ימיני, חושף את השקר ואת הצביעות האנטישמית (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 10/01/09 15:20

  • 36.

    להפיץ את המאמר לשמאלנים בארץ! (ל''ת)

    יגאל, 10/01/09 15:17

  • 35.

    כולם במלחמה הזו עושים עבודה וירטואוזית ורק ליבני נכשלת במשרד החוץ (ל''ת)

    האמת לאמיתה, 10/01/09 15:13

  • 34.

    ש''ס,החב''דניקים,החרדים והברסלבים 0 מנדטים כי כל המצביעים שלהם בעזה

    סקר בחירות, 10/01/09 15:09

    עסוקים שם בלחימה...........ישיבות הבטלנים והקבצנים שלהם התרוקנו.........

  • 33.

    איזה טעון מופרך: בגלל שמדינות אירופה/ארה''ב חיות, ע''ע ההפצצות עח אזרחים

    hg, 10/01/09 15:02

    גם אתה רוצה שנהיה חיות. אתה יורד עליהן ובאותו נשימה אומר שלנו מותר. כלומר זה הכרח המלחמה. אז גם להם מותר מוסרית, לפי דבריך זה פשע ושזה פשע ואתה אדם חסר מוסר שאינו שונה מחסרי המוסר לאורך ההסטוריה העקובה בדם כל כך מיותר. רחמים

    • לא הבנת

      זה פשוט מאוד, 10/01/09 15:26

      הטיעון הוא שבמלחמה קורות טעויות ובמיוחד כאשר המחבלים מסתתרים מאחורי אוכלוסיה אזרחית, לכן תמיד יהיו נפגעים אזרחיים.
      ימיני שואל למה להם מותר לטעות ולנו אסור?
      לא הבנת את זה?

    • זה לא הטענה של בן דרור

      והוא מאוד מוסרי, 10/01/09 15:58

      בן דרור אומר שכשיש מלחמה קורים דברים כאלה. ציטוט: ''כי זה מה שקורה במלחמות. זה עצוב, זה מצער...'' וכי אלה המטיפים לנו שאנו פושעים עשו (בשוגג או שלא) דברים פי אלף גרועים ואמרו ''אופס''.
      לא נראה לי hg יקר שמישהו אצלינו קם בבוקר ואומר:''היום בא לי להרוג ערבים'' אבל כשהם יורים בכוונה (כן בכוונה!!!) על אוכלוסיה אזרחית, וכשהמעברים פתוחים הם עדיין יורים, ובמקום להעביר מזון ואמצעי פיתוח לרווחת התושבים, הם מעבירים כלי נשק להרוג את הילד שלי (עליך הם גם לא חסים אני מבטיח לך) אז זכותי להגן על עצמי!!! ואם תוך כדי לחימה הם מתחבאים בתוך אוכלוסיה ואנחנו פוגעים גם באוכלוסיה אז זה עצוב מאוד אבל עדיין האחריות שלי היא קודם כל להגן על העם שלי (שגם אתה אולי נכלל בו ).

      • כמה טעויות בתגובה אחת...

        אסף, 11/01/09 02:22

        א) כמו שאמר hg, כותב המאמר מנסה להצדיק את הרצח באזרחים בעזה כי ''ככה זה במלחמות''. כמה פתאטי.

        ב) המעברים לא היו פתוחים, היה מצור כולל. וגם אם לא היה מצור, עדיין יהודה בשומרון בידנו. אז הם יורים. המטרה שלהם לא הושגה אז מה גורם לך לחשוב שהם יפסיקו?

        ג) כמה נאיבי... אחרי 50 שנות כיבוש והתרחבות של מדינת ישראל בכח, לך נראה שמישהו לא קם בבוקר ואמר ''בא לי להרוג היום ערבים''

        ד) מראיונות עם אנשים שהיו בעזה שראיתי, הם דיווחו שגם, ובעיקר מזון וציוד רפואי עבר דרך המעברים, וכשהם נסגרו עוד המשיכו להעביר את המזון, ולצערינו גם את הנשק, דרך המנהרות.

        • לך יש כמה טעויות בתגובה אחת

          ישראל קרמר, 12/01/09 18:39

          בס''ד

          1. החמאס הצהיר בפורש שהוא לעולם לא יכיר בישראל ולמדינת ישראל אין זכות קיום וכל ''פלסטין'' שייכת לערבים. כך שהמאס כמו חיזבאללה ואל-קעידה וכל המוסלמים שבדעה של הארגונים האלו לא שונאים את ישראל והיהודים בגלל ה''כיבוש'', אלא בשנאה לשם שנאה בגלל שהיהודים הם יהודים ומדינת ישראל היא מדינת העם היהודי.
          2. כלל הערבים בכלל גם הם רוצים בהשמדת ישראל, וכן השנאה והרצחנות הערבית כלפי יהודים החלה עוד לפני 67' ואף לפני הקמת המדינה וגם כלפי היישוב הישן הלא ציוני. בנוסף ראינו שאחרי הוויתורים בתהליך אוסלו, קיבלו היקף טרור גדול הרבה יותר ממה שהיה לפני הוויתורים האלו, ומהערים שהערבים קיבלו בתהליך אוסלו לשליטתם הביטחונית יצאו הרבה יותר פיגועים ממה שיצאו מאותם ערים לפני הוויתורים האלה.
          3. העם היהודי ישב בארץ ישראל, כולל ביהודה ושונרון (וגם בחיים עצמאיים בתקופות מסוימות), עוד הרבה לפני שחשבו בכלל על ה''פלסטינים'', ובוודאי על ''הלאומיות הפלסטינית''. כך זכותנו על הארץ קודמת בהרבה לזכותם של הערבים בארץ הזאת. כך שזו ארצנו, ואין עם כובש בארצו.
          4. בן דרור ימיני אמר שני דברים בעצם: א. אי אפשר להימנע ממותם על אזרחים בפעילות מלחמתית כזו ובמיוחד שהמחבלים פועלים בתוך ומתוך ריכוזי אוכלוסייה; ב. אין זכות לאירופה לצעוק ולטעון על האזרחים שנהרגו בהפצצות צה''ל, כיוון שזה קרה גם בהפצצות מטוסים של הצבאות שלהם כמו למשל במסגרת נאט''ו בסרייבו. וכן עוטן בצדק בן ימיני שאין זכות למוסלמים לצעוק על כך, כיוון שמוסלמים רצחו וטבחו במוסלמים אחרים (כמו למשל בין השיעים והסונים בעיראק), יותר ממה שישראל הרגה ערבים בכל תולדותיה.

  • 32.

    It's a good (ל''ת)

    Jacob, 10/01/09 15:00

  • 31.

    לתרגם מאמר זה ולשלוח לכל סוכנויות הידיעות ולרשתות

    הזרות ...., 10/01/09 14:49

    בן דרור ימיני חייב לפרסם את מאמריו ולהצטרף למאמץ ההסברתי בעולם.

    כל מאמר שלו - קולע וכל כך נכון .

    יישר כח.

  • 30.

    חובה לתרגם אותו לאנגלית ולשלוח לכל השגרירים!! (ל''ת)

    מאמר מעולה !!!, 10/01/09 14:47

    • ל 30

      רצוי מאוד, 14/01/09 23:03

      רצוי מאוד שימיני יחליף את הפרופסור שיושבת באום וקוראת מהדף במקום לזעזע שם את האום שמום

  • 29.

    זה המאמר החשוב ביותר (יחד עם הקודם שתורגם) מאז החלה המלחמה (ל''ת)

    כל הכבוד למעריב! להפיץ לכל מי שאפשר, 10/01/09 14:44

  • 28.

    translate so we can send to rest of the world

    concerned israeli, 10/01/09 14:40

    please translate a well
    the world needs to read this much more than we do......

  • 27.

    לכל מי שמתלהב - תדאגו להפיץ את התרגומים לכל מי שאתם מכירים בעולם (ל''ת)

    זה חשוב. זה החומר הכי טוב שיש, 10/01/09 14:35

    • בוא אני אסביר לך משהו קטן אם לא הבנת עד עכשיו.

      דון קורטיזון , 11/01/09 00:00

      כל העולם יודע את כל זה. הם יודעים.
      אבל.
      זה לא מעניין אותם. נקודה.
      יהודי קטן, תמות בשקט ואל תעז לצייץ!
      זה העולם ואסור לנו לספור אותו.
      שואה? -עברה בדממה.
      8 שנות קסאמים? -דממה.
      גדר הפרדה המגנה על אזרחים מפני מחבלים? -בית משפט בהאג.
      אוטובוסים מתפוצצים? - מחאה חרישית.
      ביזוי החלטת האו"ם 1701? -ציוץ ציפורים. 17 אלף חיילי או"ם ו-4 קטיושות עפות כאילו כלום.
      העולם תמיד הפקיר אותנו.
      תתחיל ביחד עם כל שאר עם ישראל להבין שיתנו לנו להתפגר כאן אם רק נאפשר זאת. ועוד ישתיקו אותך אם תזעק חזק מדי בזמן שחותכים בבשרך ותפריע את מנוחת מצפונם של השכנים האירופאים.
      צאו מהאשלייה.

  • 26.

    סקר פנורמה מאתמול ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16ליברמן 15

    שאבי מהעיריה , 10/01/09 14:34

    סקר שווקים פנורמה מהערב ביומן בערוץ 1 ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16 ליברמן 15 רוב של 66 מנדטים לימין,יחי ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו

    • הפשיזם לא יעבור (ל''ת)

      צורר, 10/01/09 15:06

      • הפשיזם? יש פשיזם מובהק יותר מהשמאל הישראלי? (ל''ת)

        שאלת תם, 10/01/09 15:52

      • הססמא לא תעבור. דור שלם טמטמתם בססמאות אידיוטיות (ל''ת)

        שלום לא עושים עם אויבים. שלום עושים עם מנוצחים, 10/01/09 19:47

      • למה? הוא עובר אצלי יופי! -שלך באהבה, חלאד משעל. (ל''ת)

        דון קורטיזון , 10/01/09 23:52

    • ליבני=קטסטרופה עם פה גדול ומח קטן, לאור "השיגיה" כשרת חוץ, אסון למדינה (ל''ת)

      נעמי שחור , 11/01/09 16:03

  • 25.

    רוסיה לא משקיעה בהסברה וראו זה פלא...העת לפתח עצמאות מלאה. (ל''ת)

    פה קבור הכלב.השאר סחור-סחור, 10/01/09 14:33

  • 24.

    לימיני, תודה מקרב לב. אתה מציל את כבוד העיתונות בעבודה היסודית שלך (ל''ת)

    חניתה, בשם ישראלים רבים, 10/01/09 14:25

  • 23.

    fantastic truth and document, please send in english to CNN (Lou Dobbs

    jkr, 10/01/09 14:22

    and all the world leading new stations.

  • 22.

    אתה צודק - אבל העם שלנו מתבייש במורשת שלו וזו הבעיה (ל''ת)

    דודו, 10/01/09 14:17

  • 21.

    You are the most important figure in the IL media (ל''ת)

    Todos Santos, 10/01/09 14:14

  • 20.

    מידע וניתוח חשובים ביותר. הכרחי תרגום לאנגלית. ועם כל זה...

    כן להומניות למרות הכל, 10/01/09 14:13

    ועם כל זה, חשוב לזכור שאנחנו עדיין צריכים לשמור על צלם אנוש. עוול אחד לא צריך להצדיק עוול אחר.
    גם כשאנחנו נלחמים במלחמה צודקת - צריך וחשוב להצטער על כל פגיעה בחפים מפשע ולנסות להימנע מפגיעה באוכלוסיה אזרחית ככל האפשר.

    אין לנו שום סיבה לרצות להיות ''כמו כולם'' - זה לא כבוד גדול... אבל עם זאת חשוב בהחלט להסיר את צעיף הצביעות שבו מתעטפים באירופה - ועל כך תודה.

    • מסכים, אבל אם הגעת למצב שבו אתה כותב את מה שכתבת

      דון קורטיזון , 11/01/09 00:41

      אז אתה כנראה לא מבין שאתה משכנע את המשוכנעים.
      אתה באמת חושב שבישראל רוצים להרוג חפים מפשע? אם זה היה כך, היו עכשיו עשרות אלפי הרוגים חפים מפשע ולא 200 מתוך ה-800 הרוגים. לשטח את עזה על יושביה זהו הדבר הקל ביותר לעשותו. וזה לא מסכן אפילו חייל אחד.
      מה העניין? שאנחנו לא נזהרים מספיק?
      אנחנו נזהרים די והותר.
      אני, עם כל הכבוד לך מעדיף את תושבי כל רצועת עזה על חייו של חייל עם לב טהור אחד.
      למי שרחמיו נתונים על אזרחים חפים מפשע, צריך להפנות את תלונותיו אל מען אחד בלבד:
      חמאס, עזה.
      הוא זה הפוגע באזרחים מכאן ומשם.
      מי שמוצא מחסה בין משפחות ילדים, נשים וזקנים. ומנצלם למטרתו ועוד טוען שהוא פועל לטובתם. מוצדק אפילו יותר למגרו בכוח! ויתרה מכך, אפילו יהיה הוגן לבקש את עזרתם של אותם חפים מפשע שסייעו לאותו ארגון נאלח להגיע לאותם ממדים מפלצתיים. לגמדו ולכווצו חזרה ואף למוחקו כליל. כל עוד הם אינם עושים כך ומותירים את כוחו בעינו מרצון, הם מאבדים את חפותם.

  • 19.

    סקר פנורמה מאתמול ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16ליברמן 15

    שאבי מהעיריה , 10/01/09 14:00

    סקר שווקים פנורמה מהערב ביומן בערוץ 1 ,ליכוד 31 קדימה 22 עבודה 16 ליברמן 15 רוב של 66 מנדטים לימין,יחי ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו

    • יישר כח

      PINCHILA , 10/01/09 18:06

      בעזרת השם! רק שיביא לארצינו , ארץ השם יתברך שקט ובטחון. אמן!!

  • 18.

    מאמר חכם, אמיתי וחושף את צביעותם של המבקרים!!

    שרון מהצפון, 10/01/09 13:54

    כל הכבוד בן - דרור אתה צריך להפיץ את המאמר הזה לאנשי מערך ההסברה הישראלי.

  • 17.

    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    שלמה מאור , 10/01/09 13:54

    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

  • 16.

    מאמר מצויין, אפשר להעלות תרגום שלו לאנגלית? (ל''ת)

    שלומית, 10/01/09 13:50

  • 15.

    אנחנו כבר יודעים את כל זה, מה עם האירופים?

    נירית, 10/01/09 13:37

    אולי יימצא מישהו שיתנדב לתרגם מאמר כמו זה, ויידע גם לשלוח אותו למקומות הנכונים, כך שאירופאים (ואחרים) יקראו אותו ויקבלו קצת פרופורציות.

    • תקראי עד הסוף, ותראי שיש תרגומים לקודם. גם לזה יהיה (ל''ת)

      שמשרד החוץ יתחיל לעבוד, 10/01/09 14:34

  • 14.

    מדוע ההסברה הישראלית כל כך עלובה? מדוע המספרים

    ליליאן, 10/01/09 13:34

    שאתה מדווח עליהם לא מוזכרים מידי יום ביומו באירופה ?

  • 13.

    למנות את ימיני לשגריר ישראל באו''ם! (ל''ת)

    תותח, 10/01/09 13:33

  • 12.

    כנסוhttp://www.israel-vs-palestine.com/gz/ תבחרו בישראל

    שלמה מאור , 10/01/09 13:30

    ביבי צדק !!! זוכרים חמאסתן ?

  • 11.

    מאמר מושלם בדיוקו, יש לו גם תרגום לאנגלית? (ל''ת)

    רועי ב, 10/01/09 12:11

  • 10.

    על ישראל לפתוח בקמפיין להעלאת היהודים לישראל עקב אנטישמיות

    שלמה מאור , 10/01/09 12:03

    האנטישמיות היא פשעי מלחמה, רצח 6 מיליונים בארופה זה פשעי מלחמה= טרור החמאס מחמאסתן זה פשעי מלחמה.
    על צהל להתמקד בהרחבת פילדלפי ל 10 ק"מ ולשלוט בגבולות חמאסתן מכל עבר.
    ישראל היא מדינת היהודים ועל צהל להבטיח בטחון כל היהודים בישראל.
    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!

  • 9.

    מסכים עם כל מילה!! (ל''ת)

    נתן, 10/01/09 11:56

  • 8.

    בן דרור...תודה...אני אוהב אותך!!!! (ל''ת)

    שלום, 10/01/09 11:48

  • 7.

    אין מילים, בן דרור. אתה תותח :) כל הכבוד! (ל''ת)

    ושוב בראבו!, 10/01/09 11:44

  • 6.

    יישר כוח! (ל''ת)

    אזרח, 10/01/09 11:22

  • 5.

    בן דרור אתה מלך. (ל''ת)

    טל, 10/01/09 10:52

  • 4.

    זה נותן צידוק פנימי, אבל האם גם חיצוני?

    נדב, צוללת צהובה , 10/01/09 10:30

    אני מסכים לכל מה שכתב ימיני. אני חושב שהצדק איתנו והאירופאים צבועים. הבעיה היא שלא מספיק להיות צודק. ישראל היא מדינה קטנה שיש לה הרבה מאד מה להפסיד מאיבוד קשרים עם מדינות אירופה, כמו גם עם טורקיה ומצרים. הטחת האמת בפרצוף תיפול על אוזניים ערלות משום שאיש לא רוצה לשמוע על הגיבנת של עצמו. לכן לא בטוח שיש טעם להטיח את זה בפניהם.

    • in addition the same mubarek that promises

      jkr, 10/01/09 14:26

      to keep the border clean of missles sign 2 agreements with Israel and still did not do a thing. Maybe even sold weapons to chamas. So go and trust the bustard again

  • 3.

    למה אתה לא בראש מערכת ההסברה?

    dandan1974 , 10/01/09 10:29

    כמי שרואה רבות חדשות זרות, אני חייב לציין לטובה שיש שיפור במערכת ההסברה.
    הפסיקו לשלוח דוברים עילגים ואכן הדוברים היום יודעים לדבר אנגלית... אכן שיפור.

    הבעיה היא בדיוק במה שבן דרור אומר. אין מסר. הדוברים עדיין נוטים להתנצל, לגמגם, לדבר בנינוחות ועדינות.

    פשוט שיתרגמו את המאמר של ויהפכו אותו לדף מסרים.

    בכל עליה לשידור, שיחזרו על המסרים בלי קשר לשאלה. זה מה שעושים בהצלחה הפלסטינים. לא משנה מה שואלים אותם הם תמיד אומרים שאנו פושעי מלחמה וכי האזרחים נרצחים.

    אני חושש שמשהו רקוב במשרד החוץ

    • כלום לא רקוב במחלקת ההסברה. יש שדון אנטישמי שמתעורר באירופה.

      דון קורטיזון , 10/01/09 23:49

      וזה טריגר. הם לא יפספסו הזדמנות.

  • 2.

    חשוב נכון ומקומם.לתרגם ולהפיץ (ל''ת)

    אזרחית, 10/01/09 10:22

  • 1.

    כל מילה יהלום (ל''ת)

    לימיני האיש החכם, 10/01/09 10:08

    • ליבני=קטסטרופה עם פה גדול ומח קטן, לאור "השיגיה" כשרת חוץ. (ל''ת)

      נעמי שחור , 11/01/09 15:58