• 83.

    קונדליסה רייס שונאת את ישראל וגם יהודים (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    וואו

    יואב, 10/01/09 11:11

    ואני מחליט ללכת לשירותים!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ליבני - שוב נכשלת - תתפטרי!! (ל''ת)

    צבר מהוד השרון, 09/01/09 04:20

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אנו קוראים להתפטרת מיידית של ליבי ציפי הכלומניקית (ל''ת)

    דוד מירושלים, 09/01/09 03:15

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    HaMaS=GROUP OF Terror! לא להיכנע לאו''ם, להמשיך

    לירוי, 09/01/09 02:10

    אנחנו לא השגנו את מטרותנו. אסור שיחזור מה שקרה במלחמת לבנות ה-2 את מי שכחנו לחסל?
    מי מדבר עכשיו בתקשורת בלי סוף? כן אתם יודעים למי אני מתכוון.
    אם זה היה קורה לא היה איום מצד הצפון.
    אין ניצחון מבלי לחסל את מנהיגיו פשוט אין.
    מישהו זוכר את המלחמה של רוסיה-גאורגיה?? מה אז אמר העולם?

    ישראל תצא לוזרית, ותהיה בושה למדינה אם יפסיקו עכשיו את הפעולה. צריך להרחיבה ולא להיכנע
    ללחץ הבינלאומי. העולם תמיד נגדנו. יש לנו מדינה ואנחנו נהיה אחראים למה שיהיה בתוכה וסביבתה
    לפי האינטרסים שלנו ולא האינטרסים של ארה''ב ומדינות אחרות.
    כמו שלהם יש את הצרות שלהם והם יודעים יופי להסתדר איתם אז גם אנחנו.
    מה לעשות שמראים לעולם את הצדדים הנגדיים, מה אתם רוצים שיראו איך אנחנו תוקפים אותם?
    את מי זה מעניין... יותר קל להראות את הצד הנפגע ולהצדיק אותו בכמה שרע לו אבל מה לעשות
    שהוא בחר בבחירות ''דמוקרטיות'' (בכפייה, רצח ואיומים) את ארגון החמאס, והעולם יודע את זה?
    אנחנו עושים את זה לטובתנו ולטובת תושבי עזה המסכנים שרוצים לחיות בשקט אבל לא יכולים.
    עד כמה אפשר להיות בסדר אההה? אנחנו שולחים כרוזים לפני שמפציצים... מי היה עושה את זה בעולם
    אהה? רק מדינת ישראל.
    כל הכבוד לציפי לבני. שתמשיך ככה ותראה לכולם מי אנחנו!
    אסור לצאת מהמבצע הזה בלי ניטרול נשקו של האויב, לתפוס את פעיליו ולחסל את מנהיגיו!!!
    אל תשכחו את גלעד שליט. הוא חסר פה והוא קלף מיקוח רציני וצריך להתנהג בזהירות.
    עדיף דרך הסכם עתידי כלשהו שנגיע למטרותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איך לא מכניסים לוואקום שנוצר כרגע בעזה את הפת"ח עם חיילים

    bd19 , 09/01/09 01:44

    שתאמן ארה"ב כמו שנעשה בגדה , נטיל על אבו מאזן את השמירה על המעברים עם משקיפים בינ"ל ובהסכמה בינ"ל . צה"ל יוכל לצאת בהדרגה , וזה יהיה הישג גם מיטוט החמס וגם ביסוסו של גוף שעוד אפשר לדבר איתו הפת"ח ואז אולי נוכל לבנות על רגיעה , אם נצא והחמס שולט בבא הזמן נהיה בבעיה חמורה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בואי נראה אותך, ציפורה! עוד 1701, ואת יכולה לוותר על הבחירות. (ל''ת)

    מימי, 09/01/09 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מועצת הביטחון ''קוראת'' לחמאס......

    אזרחית, 08/01/09 23:57

    היא יכולה לקרוא לו עד מחר!

    למה להרוג טרוריסטים בהודו או באפגניסטן או בעירק זה בסדר ולהרוג חמאסניקים זה פשע נגד האנושות??

    פעם אחת שישראל תעמוד על שלה מול האו''ם!
    אנחנו חיים כאן. לא הם!
    לא יעזור כלום אם לא נחסל אותם.
    המנהיגים שלהם והזרוע הצבאית עוד יושבת ומחכה לחיילים שלנו בעזה.
    אם נסכים להחלטת האו''ם, אנחנו נהיה היחידים שנסכים, אז מה הטעם?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חייבים לשלוט בפילדלפי. אף אחד לא יעשה את העבודה עבורנו.

    דה-דה , 08/01/09 23:29

    נטישת ציר פילדלפי הייתה טעות קשה, רק עיורים או צבועים לא יכירו בזה.

    הגב לתגובה זו

    • את זה צריכים לידרוש תושבי ראשון לציון,חולון,בת ים ותל אביב !

      אשקלוני מופגז, 09/01/09 00:04

      אבל הם כול כך עסוקים בחיי היום יום שהם כמו בת יענה לא מאמינים שהם הבאים בתור !

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ישראל לא תתחמק מאחריותה לאזרחים במצור שאנחנו יצרנו !!! (ל''ת)

    מעולם לא יצאנו מעזה !!!, 08/01/09 23:29

    הגב לתגובה זו

    • צריך ליתמוך בחמאס ולאפשר לו להיכנס חופשי ולעזור לירות טילים על ישראל

      פרו פלשתינאי, 09/01/09 00:29

      ככה העולם יואהב אותנו באמת !

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    Problems...

    Mongo, 08/01/09 23:19

    The Hamas is collecting worldwide money contributions... only in Norway it got over 200 million shekels last week...

    I am afraid someone is making very good money out there, and just hope that it will not go for more weapons!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הבנתי למה האו''ם רוצה לסיים את המלחמה בעזה..

    נפל האסימון.., 08/01/09 23:16

    יש לו בעיה אחרץ שאף אחד לא ממש שם לב אליה.. משבר הגז בין רוסיה ואוקראינה.
    הרבה אנשים באירופה אין להם גז בגלל זה והאו''ם רוצה לטפל בזה עכשיו.
    כמה צביעות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אף אחד לא באמת סופר אותם! ימ''ש כל שונאי ישראל! (ל''ת)

    אסף, 08/01/09 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין בעיה, נפסיק את האש לאחר כניעה פלסתינית מוחלטת

    ש, 08/01/09 23:02

    שתכלול:
    1. החזרת גלעד שליט.
    2. הפסקה מוחלטת של כל פעולות הטרור נגד ישראל.
    3. הסגרה של כל מי שהיה מעורב בטרור או תמך בו - אפשר להתפשר על הוצאתם להורג ברשות הפלסתינית.
    4. הסגרת או השמדת כל האמל''ח.
    5. פיקוח בינ''ל הדוק בעזה.
    6. תשלום פיצויי עתק לישראל, בגין הנזק שפשעי הפלסתינאצים גרמו - אפשר להתפשר על החרמת חשבונות בנק איראניים באירופה ובארה''ב לצורך זה.

    בתמורה, ישראל תוותר על זכותה להגן על עצמה ע''י מחיקת עזה מעל פני האדמה.

    זה המינימום שבמינימום, אם נוותר אפילו על סעיף אחד מזה זו התבזות והפרה של החוק הבינ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק מיטוט ןחיסול של כל החמס כולל מנהיגיו יהיה בטחון בדרום (ל''ת)

    עם טרור לא מדברים, 08/01/09 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק מיטוט ןחיסול של כל החמס כולל מנהיגיו יהיה בטחון בדרום (ל''ת)

    עם טרור לא מדברים, 08/01/09 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי צריך את האו''ם? אום שמום (ל''ת)

    מירים, 08/01/09 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תנו לצהל לגמור את העבודה-אחרת נדרדר אל פי תהום. (ל''ת)

    panacea , 08/01/09 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שוב ליבני נכשלת ??? (ל''ת)

    דה ז'ה וו, 08/01/09 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פוטין אמר שהחוקה הרוסית מחייבת אותו להגן על אזרחי המדינה , ליבני תגיד?

    שלמה מאור , 08/01/09 22:19

    לנו יש מנהיגים ברמה של אולמרט לבני וברק. ולרוסים יש את פוטין. הלה קיבל טלפון מג'ורג' בוש במהלך המבצע בגיאורגיה, שדרש ממנו להפסיק לאלתר, ולהוציא את כוחותיו מגיאורגיה. ענה לו פוטין ברגישות ובנחישות: "אדוני הנשיא, החוקה הרוסית מחייבת אותי להגן על אזרחי המדינה שלי, ולכן צר לי, אך לא אוכל להיענות לבקשתך." ככה. כל-כך פשוט. אתם מסוגלים לדמיין את ציפי לבני עונה בקור רוח כזה? אצלנו, חצי ממהדורות מבט וחדשות ערוץ 2 בכל ערב, עוסקות בשאלה: כמה זמן האמריקאים "יתנו" לנו...
    רבותיי, אם חפצי חיים אנחנו, כדאי מאוד שנתעורר כולנו, ונעורר גם את דעת הקהל,

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות

      מנשה, 08/01/09 22:40

      שברוסיה אין 'שלום עכשיו'מרצ'גוש-שלום'ומיעוט גרוזיני חתרני,בנוסף שרוסיה למרות שעשתה מעשים יותר גרועים בגרוזיה ובצ'צניה העולם לא גינה ושום הפגנות נגד רוסיה.[עשיו שונא ליעקב][מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו]

      הגב לתגובה זו

    • כשנהיה גדולים וחזקים כמו רוסיה, נדבר כמו פוטין

      ועד אז..., 08/01/09 23:07

      ועד אז נדבר כמו ליליפוטים. אלה החיים...

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה אנחנו לא פורשים מהאו"ם כבר?!?!? (ל''ת)

    kellerkiller , 08/01/09 22:17

    הגב לתגובה זו

    • כדי ששימון פרס יוכל לטייל בחו''ל ולנאום בצרפתית (ל''ת)

      סוניה, 08/01/09 22:21

      הגב לתגובה זו

    • אם תהיה החלטה חד צדדית נגד ישראל עלינו ליפרוש מאירגון אנטישמי זה !

      הסרטן האיסלמי, 08/01/09 22:47

      שימשיכו ללקק לערבים ולטרור האיסלמי...אל תידאגו גם יומם יגיע כאשר המוסלמים ישתלטו על אירפה ויפגעו עוד בעולם !

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לבני תתקדמי עוד שלב אולי, אני אופתע לזכות אולי

    Avi Ecuador, 08/01/09 22:10

    תסבירי שהחמאס נבחר על ידי עם-הארץ, ''סליחה'', על ידי עמלקיים שברובם עם 70 אחוז מהקולות בחרו בו.
    לכן המלחמה של ישראל לא בחמאס וגם לא באזרחים שאנו אולי חייבים לבנות להם מדינה.
    ישראל חיבת להסביר להם שמשנים את סוג הלחימה בזה שישראל תחלק את עזה ל 4 עד 6 אזורים שמיועדים לפינוי והריסה כאשר יהיה פיגוע ביהודים או ברכוש והאזורים יהיו לפי סדר חשיבות לנו וללא הקשר למאיפה ירו אולי.
    ישראל תוך שבועיים מישרת עד לים ומצידי שהאזרחים שלהם יילחמו ויעצרו את החמאס אם הם רוצים שיישאר להם משהו.
    ישראל לא צריכה להקים את עמלק!
    אסור לה להמר על חברת טרור של אספסוף שאמורה להשמיד אותה.
    ישראל חייבת להוכיח ולהסביר לאויביה שתוקפי ישראל ישלמו תשלום כבד בשטחים שלא יוחזרו אליהם לעולם כתמורה על הסבל השכול וההרס שהם יגרמו לנו והסבר דומה צריך להיות למדינות כמו סוריה ולבנון שישלמו בשטחים ובהרס כלכלתם בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צר לי אבל זהו כשלון חמור של משרד החוץ ושל ציפי ליבני ! (ל''ת)

    צר לי, 08/01/09 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החזרת הרגיעה תחסל את ישראל !

    שידור חוזר, 08/01/09 22:03

    החמאס שוב ישתקם וטווח הטילים יעבור את יבנה וגדרה בדרך למדינת תל אביב ...דבר שישראל לא תוכל ליסבול !

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מר מישל דה-סוטו ברוקמאן היקר

    ולאדון, 08/01/09 21:55

    מר מר מישל דה-סוטו ברוקמאן היקר מה לעזאזל איכפת לך מה אנחנו עושים אם הפלסטינים??????
    אני לא מתערב לך מה אתה עושה בניקרגואה שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני אצטט את בן גוריון בזה '' או''ם שמום''

    מושיק, 08/01/09 21:52

    אנחנו צריכים לעשות מה שטוב לעם היהודי ושכל האחרים שיקפצו לנו ולא לכבד שום דבר שהאו''ם המעפן הזה אומר

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין!

      אורן, 08/01/09 23:31

      האו''ם מזמן פשט את הרגל מבחינה ערכית ומוסרית - הוא הפך למרכז הצביעות העולמי. לכן אין לפתח כל ציפיות כלשהן.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לבני מתפקדת כמו שרת הסברה. תפקידה לעשות עבודה מדינית! איפה היא? (ל''ת)

    דנה, 08/01/09 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה לבני לא באו''ם כמו שרי החוץ הערבים? למה היא לא פעילה? (ל''ת)

    דיפלומט, 08/01/09 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    U.N.

    Marina, 08/01/09 21:36

    who cares about the U.N Israel should complete the mission. Israel has the right to defend itself . U.N is corrupted and kissing up

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ציפי לבני- כל הכבוד על העמידה האיתנה והמסר הברור (ל''ת)

    גדי, 08/01/09 21:35

    הגב לתגובה זו

    • משכמה ומטה

      יואב, 10/01/09 11:16

      תמיד היא היתה קטנה!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנחנו יודעים שישראל בבעיה

    ל: 34, 08/01/09 21:30

    וגם את הסיבות לבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מדוע לבני בתור שרת חוץ לא שם הערב כדי להבהיר את העמדה שלנו?

    גל, 08/01/09 21:24

    למה שרי החוץ הערביים יודעים לעשות את העבודה? איפה לבני בדיפלומטיה אם היא שרת חוץ מלבד ההצהרות שלה שנראות יותר בטחוניות מאשר קשורות למשרד החוץ?

    הגב לתגובה זו

    • היא רצתה לשלוח את אייל ארד, אבל הוא עסוק בקמפיין ל"במבה". (ל''ת)

      דה-דה , 08/01/09 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    גם אם האו''ם האנטישמי יחליט אל לישראל לקבל את התכתיבים של

    ג'ינג'י = ת''א, 08/01/09 21:17

    האנטישמיים הארורים האלה כן להוציא את החיילים מהתופת ולהמשיך ולכתוש אותם מהאוויר רק מה ליבני המנוולת מתוך אינטרסים הארורים שלה היא כן תקבל את ההחלטה וכמו שהביאה עלינו אסון בצפון כך היא גם אסון בדרום!!! ארור מי שבוחר בקדימה והעבודה המסוכנים לעם היהודי ולמדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ציפי עדיין עסוקה בהפרחת ססמאות בחירות במקום לעסוק במהות !!!!!! (ל''ת)

    יוני, 08/01/09 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ההחלטה היא רק לגבי ישראל חמס יכול לירות אנחנו לא (ל''ת)

    יצחק, 08/01/09 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא לצאת!! אני מוכן להתנדב רק לא לצאת. (ל''ת)

    שי, 08/01/09 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גרנות ערוץ 1: גורם בכיר במשרד החוץ אמר: חסרונה של שרת החוץ ברגעים

    עודד גרנות, 08/01/09 21:13

    אלה באו''ם מורגש מאוד.
    איפה ציפי זה תפקידה. לא רק לנזוף על ימין ועל שמאל בראש השב''כ או באדם אחר, ולא לעסוק בקמפיין.

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד אנשים שרוצים שליבני תהיה ראש ממשלה ?

      עם טיפש יושמד, 08/01/09 22:50

      ניראה אם תיכנע לאו''ם או תעמוד במילה שלה ?
      היא לא צריכה לפחד מהעולם האנטישמי ולומר בכול רם :
      לא ניכנע לטרור האיסלמי ששם לעצמו מטרה להשמיד את ישראל והעולם המערבי !

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מתבקשים לקרוא לתמוך ולהפיץ

    baronalex , 08/01/09 21:13

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1399321

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רייס

    קובי, 08/01/09 21:10

    שאלוהים ישלם לך שהיה לכם רק רע באומה הרודפת בצע וצבועה בעולם חברים יש רק באגד וגם זה לא בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שינוי כיוון ומנטליות

    Avi Ecudor, 08/01/09 20:50

    ישראל חייבת להסביר לכל מדינה שאם יהיו פיגועים משטחה בישראל או שתתמוך בנשק ובדרך בטרוריסטים שבאם משטח מדינה אחרת שישראל תגבה שטחים ותהרוס את כלכלתה של מדינה זו באופן שיטתי על ידי הפצצות אסטרטגיות וכלכליות ותספח שטחים שתיתן לתושבים במדינות אלה אולטימטום לצאת, תיישר ותספח מידית כשהפעם ישראל על ההרס והקרבנות שהיא תשלם היא תגבה תשלום מיידי וכואב למדינות שיפגעו בה.
    אם ישראל לא תעשה זאת היא אמורה לסבול הפצצות וטילים דבר שהיא אולי אמורה לקבל בכל מקרה אבל בממדים יותר קטנים אם יבינו שכניה שהם אמורים לשלם.
    אותו הדבר לגבי העמלקיים בעזה, להתחיל ולגמור איתם ואותם ולא להשאיר זכר מהמקום שהיה פעם עזה.
    ישראל חייבת לשפר את הרתעתה ולהסביר ולהראות לאויביה מה קורה לאלה שנלחמים בה, אם ישראל לא רוצה להגן על חייה ולבנות לרשעים מדינה על חשבונה ולא לפצות את עצמה על שכול והרס על ישראל לדרוש היום באופן מידי את סיפוחנו לארצות הברית ואזרחות אמריקאית לכל הישראלים ושהאמריקאים יעשו את המשא ומתן שהם רוצים איך שהם רוצים.
    לדעתי ארצות הברית יהפכו את ישרעמלק לשמורת טבע בסגנון דיסני-קודש לכל העולם וכולם יהיו מרוצים, אולי יותר טוב לעשות זאת.
    אפשר יהיה לעלות לארצות הברית לשמאלנים ולאנשים כמוני אולי ודתיים יבינו שחזון אחרית הימים הגיע ולכל העולם יהיה יותר טוב בהמשך.
    ידידי, הדרך של השמאל היא לא מדינה ליהודים ולא בשביל יהודים ולא בטוחה ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כשהכנסנו אותם למצור וחנק - מה חשבנו לעצמנו ?! (ל''ת)

    איך הפכנו לקלגסים מכוערים כאלו ?!, 08/01/09 20:43

    הגב לתגובה זו

    • כשברחנו מעזהוהפקרנו אותה לקלגסי החמס - מה חשבנו לעצמנו (ל''ת)

      עם ישראל חי, 08/01/09 22:21

      הגב לתגובה זו

      • מעולם לא יצאנו מעזה - המצור הלא אנושי שהישארנו -יצר את ההרג הנוכחי !!! (ל''ת)

        אתה מעמיד פנים ומיתמם..., 08/01/09 23:33

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מקוו שתהיה הפסקת אש

    איתן, 08/01/09 20:35

    אם לא יהיו הברחות נשק

    הגב לתגובה זו

    • אם עכשיו החמאס מגיע ליבנה לאן יגיע אחרי הרגיעה הבאה ?

      שאלת השאלות, 08/01/09 22:04

      בעדה בעדה בעדה יבנה זה ממש מדינת תל אביב שמתחילה בראשון לציון וניגמרת בהרצליה !

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כבר ברור - הצבא יודע הכי טוב

    הפעם, 08/01/09 20:28

    החיילים יציבו את התנאים לחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אוי לצבא הרוצחים

    יוסף, 08/01/09 20:26

    כאשר אתם עצמכם Takgelon צה''ל
    אנחנו רוצים שלום לשני עמים

    הגב לתגובה זו

    • תדבר בשם עצמך ולא בשמי !!!!!! (ל''ת)

      יוסף , 08/01/09 22:01

      הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו ....

      יוסף , 08/01/09 22:02

      פלסטינים - פלסטין, זה כינוי שהודבק ע"י בורים חסרי ידע והבנה בהסטוריה, במקור זה שיבוש השם של ארץ הפלישתים שהאמינו באלילים והוכחדו בתקופת התנ"ך (שמשון...), לכן כל אילו שקוראים לעצמם פלסטינאים הינם ערב רב של נודדים מוסלמים שמבקשים להשתלט על ארץ לא להם, וכמובן שהארופאים ושאר ארכי פרכי שאינם בקיעים בתנ"ך כמו כן אנשי שמאל אנרכיסטים שבתוכנו נותנים יד מחזקת לשקר המוסלמי...מהנוצרים והמוסלמים אין לי ציפיות אבל לתומי חשבתי שהשמאל משכיל אבל כניראה שהדמגוגיה והטיפשות היא הקו המנחה אותו

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ישראל בבעיה

    י ל ד , 08/01/09 20:26

    כל הפסקת אש, שלא תשים קץ לירי הרקטות
    של החמס, ושתיצור רגיעה אמיתית,
    תחשב בעיני העולם הערבי, לנצחון של החמס,
    שעמד באומץ ובגבורה במלחמה הזאת.

    זה לא מצב פשוט.
    אם עד כה בעיני הערבים, איבד צה"ל
    את ההרתעה וישראל נראתה להם טרף קל,
    אחרי הפסקת אש גרועה, יוכשר השטח,
    למלחמה שתשים קץ לישראל.

    הדר איננו באשמת צה,ל ולא באשמת הממשלה,
    גם לא באשמת השמאל שמפגין נגד ההתעללות
    בחמס.

    הבעיה של עם ישראל עמוקה בהרבה.

    מעולם בעבר, לא היה העם היהודי, במצב
    כה מסוכן.

    לא אפרט את הסיבות והגורמים, בוודאי לא
    כשצה"ל לוחם כעת בעזה, מבית לבית.

    אני מקווה שהממשלה ובית המחוקקים,
    מבינים לאן נקלע מדינת החוכמה ונקיון הכפיים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ילד, יכולת להחליף את ראש הממשלה היום

      Avi Ecuador, 08/01/09 21:09

      כן, גם הסוס של קליגולה יכל לעשות זאת לרבים משרי השלטון בישראל כולל ראש הממשלה.
      ישראל מחשקת את עצמה בעתיד ונכנסת לרחוב ללא מוצא.
      הטעות של ישראל שישראל לא גובה מחיר תמורת הרס וקרבנות, מחיר אמור היה להיות להיות שטחים שתספח בלי זבל והרס באויב!

      הגב לתגובה זו

    • אם ישראל תיכנע עכשיו לעולם האנטישמי היא תשלם על כך בעתיד הקרוב !

      אמרתי לכם, 08/01/09 22:00

      נו אז יהיה שקט למשך חצי שנה עם טילים מידי פעם כמו שהיה ברגיעה האחרונה...בנתיים החמאס ישתקם וטווח הטילים יגיע למרכז...את המחיר ישלמו הפעם תושבי ראשון לציון חולון בת ים ותל אביב !

      הגב לתגובה זו

    • קורא לעצמו ילד אך דובר כבוגר.... יפים דבריך!! (ל''ת)

      יוסף , 08/01/09 22:04

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להענות להחלטת האו"ם כי המדינה חייבת להגן על אזרחיה !!!!

      שלמה מאור , 08/01/09 22:22

      לנו יש מנהיגים ברמה של אולמרט לבני וברק. ולרוסים יש את פוטין. הלה קיבל טלפון מג'ורג' בוש במהלך המבצע בגיאורגיה, שדרש ממנו להפסיק לאלתר, ולהוציא את כוחותיו מגיאורגיה. ענה לו פוטין ברגישות ובנחישות: "אדוני הנשיא, החוקה הרוסית מחייבת אותי להגן על אזרחי המדינה שלי, ולכן צר לי, אך לא אוכל להיענות לבקשתך." ככה. כל-כך פשוט. אתם מסוגלים לדמיין את ציפי לבני עונה בקור רוח כזה? אצלנו, חצי ממהדורות מבט וחדשות ערוץ 2 בכל ערב, עוסקות בשאלה: כמה זמן האמריקאים "יתנו" לנו...
      רבותיי, אם חפצי חיים אנחנו, כדאי מאוד שנתעורר כולנו, ונעורר גם את דעת הקהל,

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    או''ם שמום-להרחיב את המבצע

    רועי, 08/01/09 20:25

    לא להתייחס למוסד האנטישמי הזה,שממילא יהיה נגדנו, והיה נגדנו מהרגע הראשון של המבצע, יש להרחיב את המבצע,להכריע את המלחמה ושהעולם יקפוץ,הרי ממילא הוא נגדנו. לא לפחד מאף אחד,לא מחמאס,לא מהאו''ם,לא מהאמריקאים, אנחנו ננצח הפעם,ושכולם ישתקו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי אחראי על הכישלון בתחום המדיני ??.

    אור/ ת''א, 08/01/09 20:14

    למה משר החוץ שלנו לא נערך למבצע הזה כפי שהפעם משרדהביטחון נערך.
    ידענו זאת מספיק זמן מראש
    הצבא לשם שינוי מוכיח עד כה הצלחה
    האופוזיציה תומכת
    נשיא ארה''ב ידיד אמיתי
    אז למה זה קורה לנו ?
    מי מינה את השגרירה באו''ם - אישה מוכשרת אבל לא פוטוגנית ומתקשה בתקשורת...
    ולמה שרת החוץ לא נערכה לזה מספיק טוב - כי אולי היא מתרוצצת בכנסים ביתיים להסביר כמה כולם אשמים והיא ממש לא...
    הגב' לבני - נקווה שהפעם תקחי אחריות כי לא אולמרט ולא ברק הפריעו לך !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ישראל מסרבת להחלטת מועצת הבטחון הקוראת להפסקת אש והברחות נשק לחאמס????

    Ehad Haam-Zioni, 08/01/09 20:05

    וזה כולל בתוכו הקמת מנגנון פיקוח לביצוע יעיל של ההחלטה!!!

    האם מנהיגי ממשלת ישראל יצאו מדעתם???

    מה תגידו למשפחת החייל האחרון שחס וחלילה יפול (או נפגעים חס וחלילה מרקטות שימשיכו ללא קבלת הפסקת אש)-בגלל שישראל השיבה בשלילה להצעה???

    הגב לתגובה זו

    • לא להכרה בינלאומית בחמאס! לא כל עוד הוא שולל עצם קיומנו!

      אלכס טוקבק, 08/01/09 22:01

      תומך החמאס משחק אותה תמים.

      הגב לתגובה זו

    • שלמען ביטחון תושבי ראשון לציון וחולון המשכנו במילחמה !

      אשקלוני מופגז, 08/01/09 22:07

      אם עכשיו הם מגיעים ליבנה לאן יגיעו בשלב הבא ?
      הרי אתה וחברך השמאלנים תיברחו לחו''ל אחרי הטיל הראשון ....

      הגב לתגובה זו

    • אתה סופר נאיבי. זוכר את החלטה 1701 של האו"מ?

      דה-דה , 08/01/09 23:33

      גם בה נאסר על הברחות נשק של חיזבאללה. מאז הוא שילש את כמות הטילים שהייתה לו לפני מלחמת לבנון השנייה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכולם מותר להילחם בטרור חוץ מלישראל ?

    עולם אנטישמי, 08/01/09 20:05

    אל תשימו על אף אחד כנסו ומחקו את עזה..לא משנה מה נעשה תמיד יאשימו אותנו שאנחנו לא בסדר ...מעניין שהחמאס הפגיז את שדרות ואשקלון הם לא בישקשו הפסקת אש מהחמאס !

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למפקדי צהל, דחוף!!!

    יצחק הכהן, 08/01/09 20:04

    ישנה אפשרות שהחמס עומד לתקוף בבת אחת ובאלפי חיילים לחטוף חיילים ולגרום להרג רב אנא הזהרו מאפשרות כזאת!!!
    אבקש לא לזלזל בהודעתי כי בנפש חיילנו הדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישראל שוחקת את עצמה לשווא!

    Avi Ecuador, 08/01/09 20:02

    קרבנות, כסף, ונכנסת לפינה ללא מוצא:
    מביע צער להורים השכולים שאיבדו את כבשת הרש שלהם.
    האשמה במנהיגים שמסבירים לעם-הארץ
    שיש לשלם קרבן לעגל הזהב עמלק; להקים אותו בעזרת כבשת הרש של ההורים השכולים ולתת את כבשת הרש ישראל לעמלק בהמשך, ידידי, הורסים את המדינה הזאת ומביאים שכול מיותר ובכלל לא למטרתה של ישראל, שוטים שמשטים בעם-הארץ.
    הראיה והדרך צריכה להיות מדינית ולא צבאית; צה''ל מביא תכניות למלחמה כירורגית והפיכת חיילי צה”ל לסוג של רמבואים, לקרבנות עגל הזהב ועבודה שהיא לבטלה וקרוב לוודאי לקללה בעתיד.
    ישראל אפילו לא צריכה לדרוש כניעה של עמלק להשגת מטרתה, ההסברה והדרך בכלל היו צריכים להיות שונים לחלוטין; לומר לעמלק שהם אחראים על חיזבאללה ועל פגיעתם ביהודים, להזהיר אותם שצה''ל יעבוד בצורה שיטתית ובלי קשר למיקום של הטרוריסטים שעשו את הפעולה כאשר ישראל מחלקת את עזה ל4 עד 6 אזורים וצה''ל לא יילחם בחיזבאללה בצורה שהוא נלחם עד היום אלא לאחר כל פיגוע או ניסיון פיגוע ביהודים צה''ל יכריז על אזור (לפי סדר עדיפויות שהוכן מראש) כמיועד להריסה טוטלית ולתושבים יינתן 48 שעות בכדי לצאת מהאזור, צה''ל לאחר האולטימטום יהרוס עד היסוד את השטח ויישר בטרקטורים וימשיך לאזור אחר ויעשה זאת שוב, תוך שבועיים עזה עיר תאומה של סדום ומגיעים לים.
    לא נלחמים באזרחים ולא נלחמים בחיזבאללה, אם הם רוצים שלא יהרסו להם הבתים שיתחננו לכניעה ויטפלו הם בחמאס שהם בחרו בו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אז יחליטו... אז מה....??? (ל''ת)

    pepita, 08/01/09 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הפסקת אש עכשו היא מכת מוות לישראל-שמעתי היום את נימוקיו של יאנוש בן-גל

    prague, 08/01/09 19:56

    והבנתי שהפעם ההנהגה חייבת להכריע את המלחמה נגד החמאס עד שכל מנהיגיו ומנהיגי חוליות הטרור יועלו על אוניות ויועברו למדינה אחרת.אם הפעם לא נביס אותם ויהיה ברור לכל העולם שהמילה האחרונה היתה שלנו הרי שאין לנו שום זכות קיום במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • הכרעה

      הכרחית, 08/01/09 20:25

      מובן מאליו אנחנו כבר לא. זה לא ענין של הרתעה, אלא של עמידה מחדש על רגלינו ודעתנו.
      המוסר אכזרי בעצמאות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אום שמום

    חיים אבגד , 08/01/09 19:53

    עכשיו החמס בוודאי יקבל את הקריאה "למנוע הברחות", וגם להפסיק את הירי.
    מי אחראי על כך? האום, כמובן !

    חיים

    הגב לתגובה זו

    • חבורה של שונאי ישראל !

      יהודון, 08/01/09 20:09

      למה לכול העולם מותר להילחם בטרור ולנו אסור ?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אז תדאגו שיראו את זה גם במדיה העולמית כי בחו''ל לא יודעים !!! (ל''ת)

    sb, 08/01/09 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    די למלחמה שמחזקת את החמאס!

    AD, 08/01/09 19:52

    כמה תומכים החמאס יגייס עכשיו אחרי שתושבי עזה סבלו כל כך מהמלחמה הזאת? זה בדיוק מה שהם רצו ושיחקנו לידיים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברק, תסביר להם כבר שזה לא יכול לקרות עכשיו. אין לנו אפשרות לוותר! (ל''ת)

    עינב מרלי, 08/01/09 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ועכשיו חושבים איך לצאת מזה!!!!

    פיראס, 08/01/09 19:44

    חשבתם שחמאס עכשיו יקבל את ההחלטה... ויפסיק עם הקסאמים???
    לאחר שהרסתם כל עזה...הרגתם 750 אזרחים...
    כבר אין לו מה להפסיד... 20000 חייל שיש לו עוד לא נפגעו.... עוד לא התחיל בלחימה....
    עכשיו הוא יקבל הפסקת אש????!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכהן: דחוף למפקדי צהל!!!!

    יצחק הכהן, 08/01/09 19:43

    יש לי הרגשה, והלוואי ואני טועה, שהחמס מתכונן להתקיף את חיילנו בבת אחת בכמויות עצומות של חיילים ולכן הם נחבאים וממתינים לשעת כושר. אנא שימו לב!
    אנא פרסמו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם נישאר ברפיח עד לפיתרון פילדלפי - ניצחנו בגדול

    ישראל, 08/01/09 19:40

    במקום להתעסק עם ציר פילדלפי בלחץ זמן, ואין פיתרון מהיר, צריך להישאר ברפיח ובכלל ברצועה של 3 ק''מ ממצרים, עד שימצא פיתרון מסודר שימנע החדרת נשק.

    כל השאר פשוט - הסכם הפסקת אש, פתיחת המעברים לישראל. אם רוצים נשארים בשליטה (חמאס המחילות לא מפריע לי) ואם רוצים נסוגים.

    וניצחנו חד משמעית - יצרנו מציאות שונה.
    חוץ מזה אחרי המלחמה ימיו של חמאס בעזה ספורים והפתח יחזור.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! זה המינימום שישראל יכולה לעשות !

      אשקלוני מופגז, 08/01/09 22:11

      אחרת עוד חצי שנה חולון מופגזת בדרך לתל אביב ,פתח תקווה ונת''בג....מיסכנים השמאלנים לא יוכלו ליברוח לחו''ל כי נתב ''ג בטווח הטילים !

      הגב לתגובה זו

    • בקדימה כ''כ לחוצים ששילמו לך בשביל השטות הזו ???

      כל האמת, 08/01/09 22:33

      ניצחנו ???

      הפתח יחזור ??

      תגיד לליבני (חדר אחד לידך במטה..) שתתחיל לעבוד במקום להתעסק בפוליטיקה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת. לא לעצור! ימ''ש של כל שונאינו (ל''ת)

    איזה עולם דפוק, 08/01/09 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש פה כמה חברה' עם יוזמה, בואו נעזור להם (כנסו)

    huchimin, 08/01/09 19:37

    הם כותבים:

    אנו אזרחים שמתארגנים בכדי להגיב תגובה הולמת לכל האויבים אשר בגבולותינו ומחוצה להם.
    במישור המבצעי אנו חותרים לחיסול / הוצאה להורג של:

    1) עזמי בשארה - משתף הפעולה עם החיזבאללה שנמלט מגבולות ישראל וקיבל עונש חריף (תשלומי פנסיה בעשרות אלפי שקלים לחשבונו בכל חודש בהוראת שופטי הבג"ץ)

    2) חאלד קשקוש - משתף פעולה שהורשע בשיתוף פעולה והעברת מידע לחיזבאללה (ונידון לעונש חריף ע"י מדינת ישראל של 4 שנות מאסר בפועל)

    3) נדאג לחיסולם והוצאתם להורג של עוד כמה מערביי ישראל שהורשעו בשיתוף פעולה עם האויב וזכו ל"עונשים חמורים" מעין אלו וגם של מחבלים לעת שישוחררו.

    4) ביצוע פעולות תגמול במשפחות המחבלים האחראים לפיגועים האחרונים (הטרקטורים, פיגוע הדקירה בקריית ספר ועוד)

    במישור המשפטי אנו חותרים ל:

    1)העמדתם לדין ציבורי של שופטי הבג"ץ האחראים לשחרורם של מאות המחבלים עם בכירי ממשל מהשנים האחרונות בגין קשירת קשר עם גורמים זרים והפקרת בטחון אזרחי ישראל.

    2) העמדתה לדין ציבורי של הארגונים "בצלם" ו"שלום עכשיו" בגין פעילות חתרנית עויינת

    זקוקים לעזרה, ומצרפים לשורותינו: צלפים, אנשי ארטילריה, כימאים, חרטים, פיזיקאים, אלקטרונאים, מחסלים מקצועיים. כמו כן - זקוקים לתרומות הציבור.

    סרטון:
    http://www.youtube.com/watch?v=KHY72ySTo9M

    לפרטים, הצטרפות, תמיכה ותרומות, דוא"ל:
    CIVILIANFRONT@GMAIL.COM

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לכם!

      אורן י., 08/01/09 20:05

      סוף סוף כמה אנשים עם אומץ

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיו תמימים. אולי מטרתכם צודקת, אבל כולכם תגמרו בכלא. (ל''ת)

      panacea , 08/01/09 22:41

      הגב לתגובה זו

      • מי ששחרר מחבלים יגמור בכלא ומי שמשלם לסייעני החיזבאללה יגמור שם (ל''ת)

        היגיון מעוות, 08/01/09 23:53

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפסדנו - הכל בגלל הבחירות שוב אכלנו אותה וזה יחזור שוב בקרוב

    אזרח, 08/01/09 19:33

    אז צריך לעזוב את המדינה החמאס והחיזבללה ניצח ובענק הוא יכול לירט טילים בכל שעה שבא לו ...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בולשיט (ל''ת)

    בולשיט, 08/01/09 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי הם בכלל!!?? שיחיו פה 10 דקות חבורה של אירופאים אוכלי חינם (ל''ת)

    א, 08/01/09 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להמשיך להכות! החמאס לקראת שבירה!

    רון, 08/01/09 19:31

    להמשיך! ללא לאות!

    תנו לצהל לנצח!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא לקבל את החלטת מועצת הבטחון ולהתניע מיד את השלב הבא:

    ל רפי, 08/01/09 19:30

    כיבוש פילדלפי וחיסול המינהרות. יצירת חיץ של אזור אש בן מספר קילומטרים בין הציר למבני הערים שלאורך הציר.
    להודיע למצרים, אחרי סיום שלב זה שישראל מצא מהציר, אם לא היה הסדר שבו תערוב מצרים לאי הברחת נשק, ותגביר את הלחץ על החמאס בצפון הרצועה ובמרכזה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    One sided cease fire is not an option

    Menachem, 08/01/09 19:29

    Livni is correct that the UN security council cannot force us to stop defending ourself against terrorist attacks. Hamas is not a member state and is therefor not deemed a party to a cease fire agreement. Only a third party (member state) who will take over Hamas controlled Gaza can be a partner to a cease fire agreement
    Israel must declare that it will respond immediately to any attack on its citizens and/or soldiers in Gaza until a viable negotiated agreement and a complete cessation of attacks is reached

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בלי פילדלפי הכול היה חארטה אחת גדולה... (ל''ת)

    Puki , 08/01/09 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרס לטרור

    BEN, 08/01/09 19:29

    הם לא מסכימים להסכם? טוב נו! ניתן להם מה שהם רוצים!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דחיית חמאס להצעה המצרית=העמקת הפעילות

    גבריאל, 08/01/09 19:28

    תמונות של טנקים בלב עזה יביא לניצחון במלחמה,וכתישת החמאס צריך ללכת עד הסוף יאללה שיקראו לי למילואים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם לא שולטים על פילאדלפי ,זה סתם,אך ליבני וברק מתנגדים

    שאבי מהעיריה , 08/01/09 19:21

    רק שליטה על הציר תעצור את הברחות הנשק

    הגב לתגובה זו

    • טוב..יהי קצת שקט ...החמאס ישתקם ויתכונן להפגיז את המרכז !

      נביא זעם, 08/01/09 20:08

      בסרט הזה ההינו...כתושב אשקלון אני אומר לכם :
      א. תושבי הדרום יספגו מידי פעם מטחי טילים מעזה גם בעת הפסקת האש
      ב. החמאס ישתקם חצי שנה
      ג. בפעם הבאה ראשון לציון,חולון בת ים ,בית שמש ודימונה יהיו בטווח החמאס כאשר לאיראן נשק אטומי וחיזבאלה ניכנס למילחמה בצפון.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אסור להפסיק את הלחימה ללא מיטוט יכולת ירי הטילים של החמאס ורצוי בהסדר.

    ת''א הבאה בתור, 08/01/09 19:17

    הסדר שלא מטפל בהתחמשות החמאס בטילים בעתיד,לא יכול להתקבל על ידנו,ולפיכך יש להמשיך ולכתוש את החמאס ,כיוון שהזדמנות נוספת להיכנס לעזה במקרה של ירי טילים,אחרי הסכם לא מוצלח שנחתום עליו כעת,תהיה רק בעוד מספר שנים,כשבמערכה הבאה יגדל טווח הטילים ויכסה את כל גוש דן.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא להכנע ללחץ הבינלאומי! להמשיך בפעולה! (ל''ת)

    לירוי, 08/01/09 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עןד כישלון של ציפטפוט כמו 1701

    רק ליכוד, 08/01/09 19:15

    עוד חצי שנה טילים לת''א וירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • ממש ט (ל''ת)

      אשדודית, 08/01/09 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגובה ל1- מה כל הכבוד היא הכניסה אותנו לתסבוכת הזו (ל''ת)

    אושר, 08/01/09 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבטיחו שאחרי ההתנתקות תהיה לנו לגיטימציה בינ''ל לפעול, מה קורה שם ? (ל''ת)

    דוב וייסגלס, עו''ד, 08/01/09 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מועצת הבטחון שולחת אוכל וכסף ומימון ונשק למחנה הפליטים היהודי מדינתנו? (ל''ת)

    מה קרה EU? אין לכם גז מאיראן ? אונרא בוז !, 08/01/09 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לליבני, מילים כדורבנות...!!! (ל''ת)

    XXX - אשקלונית , 08/01/09 19:05

    הגב לתגובה זו

    • הפעם לבני מראה כח. כל הכבוד לה. (ל''ת)

      לירוי, 08/01/09 19:17

      הגב לתגובה זו

      • ליבני היא כישלון מהדהד

        ערן, 08/01/09 21:44

        שוב אנו מקבלים אחרי שהיא לא עשתה את תפקידה החלטה עלובה בנוסח 1701,ראש ממשלה היא בטח לא יכולה להיות

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    הו לא! תיכף יפלשו אלינו הקומדנו ההודי

    אני ראשון, 08/01/09 19:02

    יחד עם הכוחות האיכותיים של הסקנדינבים והסרילנקים.
    אימאל'ה......
    יאללה אני אורז (התכוונתי לRICEׂ) לתת לקופיפים מהאו''ם שיהיה להם מה לאכול אחרי שיגמרו לנקות לי את הבית

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שאלה לבת היענה ישראל

    shmuel ovadia, 08/01/09 18:59

    שאלה לבת היענה ישראל:

    מאין הגיעו כל הטילים ארוכי הטווח לחמאס בעזה?! ממצרים!

    גם בימים אלו מעבירה מצרים בגלוי משאיות של טילים לחמאס! אם ישראל לא תתקוף את מצרים – לא תיפתר בעיית הטרור מעזה וישראל תעמוד בשלב הקרוב בפני מלחמה מצד מצרים: אבל הפעם לא ישראל תהיה היוזמת, אלא המותקפת – והמחיר שתשלם ישראל יהיה עשרת מונים יקר! בדיוק כפי שאנגליה שילמה במלחמת העולם השניה מחיר נוראי על דחיית המלחמה כאשר נויל צ'מברלין בהסכם מינכן נקט בשיטת ''שלום עכשיו''!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמו שבן גוריון אמר

    איציק, 08/01/09 18:59

    או''ם שמום

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור להפסיק את הלחימה ללא מיטוט יכולת ירי הטילים של החמאס ורצוי בהסדר.

    ת''א הבאה בתור, 08/01/09 18:58

    הסדר שלא מטפל בהתחמשות החמאס בטילים בעתיד,לא יכול להתקבל על ידנו,ולפיכך יש להמשיך ולכתוש את החמאס ,כיוון שהזדמנות נוספת להיכנס לעזה במקרה של ירי טילים,אחרי הסכם לא מוצלח שנחתום עליו כעת,תהיה רק בעוד מספר שנים,כשבמערכה הבאה יגדל טווח הטילים ויכסה את כל גוש דן.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו משלמים על בחירה אומללה בגבריאלה שלו- מתי תבינו שהסברה היא חלק

      מהמלחמה?, 08/01/09 21:43

      אי אפשר למנות מינוי מביך ובזיוני ולצפות שהדברים יעשו מעצמם. אם אין עבודה טובה ובחירה מוצלחת של שגרירים ומסבירים- זה חלק מהמלחמה. מתי תפיקו לקחים?

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק ! השמאלנים שמיתנגדים להמשך הלחימה ישלמו את מחיר הרגיעה הבאה !

      גול עצמי, 08/01/09 22:15

      אחרי טיל 1 הם ינסו ליברוח לחו''ל אבל מה ???? נתב''ג גם יכנס לטווח החמאס !

      הגב לתגובה זו