• 112.

    ללא ספק זה בהחלט לא דבר חיובי שקורה לעזתים (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/01/09 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הכי חשוב-שתצביעו שוב לחמאס

    אריק, 11/01/09 08:14

    שיצא למלחמה בה לא אכפת לו להרוג אתכם העיקר האגו של הניה.
    לירות טילים על ישראל עד שבסוף תגיב.
    היו לכם בחירות דמוקרטיות. הממשלה שלנו מגנה על התושבים בעוד שלכם פשוט מחכה שתמותו בשביל עוד איזו תמונה טובה בCNN?

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה שיהיו שוב בחירות בעזה,(לפחות לא דמוקרטיות). (ל''ת)

      panacea , 11/01/09 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אסמע יא ספואת, בבחירות ''הדמוקרטיות'' הבאות שיהיו אצלכם (ל''ת)

    תשקלו טוב טוב למי להצביע, 11/01/09 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    קראתי ובכיתי

    מיכל, 11/01/09 07:57

    ספואת היקר,

    דבר ראשון אני מאחלת לך ולכל אלו שאתה מארח בביתך שתצאו ממלחמה הזאת בריאים ושלמים. כל הכבוד לך על מה שאתה עושה!

    קראתי את הכתבה שלך וממש בכיתי. המלחמה הזאת שברה אותי לחלוטין. אני יהודיה ואני לא חושבת שיהודים צריכים להיו מעורבים בכאלה דברים. אני מאמינה שכבר עדיף להיות החלש שנהרג, מאשר החזק שהורג.

    אנשים אצלינו בישראל אומרים שאתם אשמים כי בחרתם בחמאס. כי אתם שמחים כשאצלינו מישהו מת. כי אתם לא רוצים שלום. אני לא יודעת כבר מה נכון ומה לא. אבל אני לא יכולה לראות את התמונות מעזה ולא לבכות.

    אני מאחלת לך ולי, לעם שלך ולעם שלי שהמלחמה הזאת תיגמר כבר. שהמנהיגים שלך ושלי יירדו מהעץ ויתישבו לשולחן המשא ומתן.ואני מאחלת לנו שנדע אחרי כל הסיפור הזה לבלוע את הדמעות והזעם ולנסות לחיות בשלום. כי זאת התקווה היחידה שלנו.

    שאלוקים ישמור עליכם ועל כל אזרחי עזה. שיהפוך את לב אלו שרוצים במלחמה לרצות בשלום.

    די לאש על ישובי הדרום! די להפגזות על עזה!

    הגב לתגובה זו

    • את חושבת שאם היית גרה לידו

      קול ההיגיון וההישרדות, 14/01/09 12:41

      הוא לא היה מחסל אותך בשביל קרקרים? לא יצא ל ךאף פעם לעבוד או להיות במגע עם ערבים, לרובם אין בעייה להרוג את הילדים שלך או לכרות את הידיים שלך. טוב שיש צה''ל שמגן עליך ועל שכמותך.... או שהיית מעדיפה שלא

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מדכא לקרוא את התגובות המתלהבות פשוט מדכא (ל''ת)

    דורון, 11/01/09 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    SHOW THE WORLD ONE UNIFORMED HAMAS MAN DEAD

    GORD, 11/01/09 03:29

    SINCE DAY ONE THE WORLD SEE PEOPLE IN HOSPITALS AND NONE IS WITH A HAMAS UNIFORM
    THIS IS WHAT THE WORLD SEE ON CNN
    NO WONDER WHY THE WORLD IS PRO HAMAS
    WHY THE IDF DID'NT GET THIS POINT BY NOW
    WHY THE ISRAELI LEADERS DID'NT GET THIS IMPORTANT POINT FOR THE WORLD TO SEE
    AND UNDERSTAND WHAT IS GOING ON
    3700 PEOPLE FROM GAZA IN HOSPITALS AND NOT EVEN ONE PERSON WAS WITH HAMAS UNIFORM

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ספואת: זה לא אחראי להביא כל כך הרבה ילדים.

    מני, 11/01/09 03:08

    המפרנס העיקרי ברצועת עזה זה האו''ם. הסיבה: אנשים לא יכולים לדאוג לילדים שלהם, כי הם לא מתחשבים ביכולת הכלכלית שלהם ומגיע מצב שלמשפחה יש 7 נפשות לפרנס בעוד אב ואם הבית לא יכולים לפרנס אפילו את עצמם.
    כל דוד ודודה שלך מופיעים עם 5 ילדים וצועקים שאין מה לאכול. גם לפני צה''ל לא היה (זה הגיע מהאו''ם), וגם אחרי צה''ל לא יהיה כל עוד לא תתחילו לחנך את הקהילה שלכם שילד מביאים לעולם אם יודעים כי הסיכויים הם סבירים שתוכלו לדאוג לו לאוכל ולמחסה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    דיי,דיי לשחק אותה מסכנים (ל''ת)

    אני, 11/01/09 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מסקנה חשובה לעתיד

    עמי מהקריות, 11/01/09 01:14

    כדי שלא נגיע שוב למצב ש-8 שנים יורים עלינו ואנו לא מגיבים. ולאור התגובה המאוחרת אך הנכונה, תחשבו טוב טוב למי להצביע כדי שלא נחכה 8 שנים נוספות ודור שלם של ילדים ירטיבו בלילה בערי הדרום.
    קדימה ,עבודה ואפילו ליכוד (העדיפה מה-3) לא משדרות שבעל הבית ישתגע באם תחזרו על המעשה. רק מפלגות שהן באמת ימין עשויות להגיב נכון ובזמן.
    הברירה בידי כולנו בעוד כחודש.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שאלה צינית ?

    כפיר, 11/01/09 00:38

    חשמל בבית אין ?
    אבל מחשב וטלפונים לווינים יש ?
    אתמהה ?
    ושוב חוזר נרטיב הערבי שהלך קרא ספרות טובה.... ונפל לו טיל על המח...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חפים מפשע. אם לא היה חמאס, כל הקורבנות היו עכשיו בחיים.

    דויד, 11/01/09 00:31

    זאת עובדה שכל תינוק יודע. הקורבנות הם קובנות חמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    who gives a shit?

    justice, 11/01/09 00:04

    what did you think when you voted for Hamas? did you think ''peace''?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    Pathetic - tear drops...so why did they vote for Hamas?? (ל''ת)

    Walid, 10/01/09 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    פעם הבאה תצביעו עלה ירוק ולא חמאס ככה תעשנו ולא תהיו מעושנים (ל''ת)

    סחי סחי מלצר עכו, 10/01/09 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    צהל ירחיב פילדלפי וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!

    שלמה מאור , 10/01/09 23:53

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    הגב לתגובה זו

    • יאללה שתוק ,חתיכת מושפרץ.

      שלמה חמור, 11/01/09 10:13

      עלק יועץ אסטרטגי

      הגב לתגובה זו

    • אם ציר פילדלפי היה נשאר בידי ישראל המלחמה לא היתה פורצת, לכבוש אותו!!! (ל''ת)

      נעמי שחור , 11/01/09 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני יכולה לשמוע את זעקותיהם של משפחות סביי וסבותי זועקות

    רויטל, 10/01/09 23:50

    מקברי האחים, איך נהיינו אנחנו, צאצאיהם, עוורים אכזריים וצמאי דם כמו רוצחיהם. הסבים שלי באו לכאן לבנות מקום של צדק ושוויון ועולם טוב יותר, ולא לכבוש ולרמוס ולדרוס ולאנוס. אני יותר ממתביישת, אני מבוהלת. כל כותבי התגובות המתלהמות חיות אדם. אני לא שייכת לשום קבוצה שהם שייכים אליה!!!!!! חזקו ואמצו כל רודפי צדק, החושך תמיד הכי גדול לפני הזריחה. הלוואי שמשהו יוכל לנחם את הסובלים, אני בספק אם משהו יוכל לטהר את החוטאים, אלו שאבדו צלם אנוש. אני לא יודעת אם לירוק בפרצופיכם או לחבק אתכם בחמלה, כי מי שנהיה כל כך לא אנושי זה בד''כ בגלל שהוא עצמו סובל ממשהו. אילו ימים שחורים לאנושות.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא שומע את אלו החיים עימנו היום

      asy , 11/01/09 00:14

      והם אומרים שהם שמחים שיש לנו צבא שיכול להגן עלינו מפני הרוצחים!

      הם גם אומרים שהעולם הזה צבוע כאשר שתק על מות חפים מפשע שבאמת היו כאלה.

      אל תדברי בשם המתים, אינך דוברת שלהם, לכי ודברי עם הניצולים החיים ושמעי מהם כמה לקחים על החיים!!!

      הגב לתגובה זו

    • אח של סבתי.

      צנחן (מיל), 11/01/09 00:36

      נהרג כאשר מסר את נפשו על הנחת תפילין בתוך חדרון לוהט הצמוד לכבשן בפולין.
      את התפילין הוא שכר בעבור מנת לחמו היומית.
      דודי נהרג על קידוש ה' על גבולות הארץ כשהערבים שחיללו את הגופות לא הבינו מה הם הקופסאות השחורות בתיקי הלוחמים (תפילין).

      הם בוודאי היו שמחים לראות חיילים יהודים שלפחות חלקם מתפללים וקוראים בשם ה', מגינים על המדינה היהודית.
      כדאי רויטל שלא תתפסי למוסרנות נוצרית מזוייפת.
      לך יש אולי דרכון זר, אבל לנו אין ארץ אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • איזה ברירה הם משאירים לנו רק להרוג אותם זו בחירתם

      יחזקאל, 11/01/09 02:46

      הם חסרי כל התעצמות הנפש היוזמה הכל הם אפסים שמזרמים להם אוכל מאונרא יומם מובטח למה להם לעשות משהו לעצמם רק ילדים הם מביאים לעולם ואשמים בזה אלה שנותנים להם ללא תנאי בכל מקרה ועל כל מקרה

      סבי בא לכאן לכבוש את האדמה הוא נלחם באדמה לא בערבים

      קודם קנו מהם את האדמה אדמה שלהם לא היה צורך מדבר וביצות יבשו את הביצות הפריחו את השממה התחילה הקינאה והגנבות

      הלך סבי והקים את קב השומר הוא אהב אותם העריץ אותם התלבש כמוהם על אף שבא מרוסיה

      ואמר תמיד כל זמן שיבקשו עזרה ויתנהגו בהגינות צריך לכבדם יקמו להרגנו נהרוג עדהאחרון שבהם

      הוא היה מוכן לתת להם אתמעילוהיחידי בחורף
      רק שיהיה שקט ושלום

      בתרםט הם צלו את היהודים של חברון בפרימוסים אחרי שתלו אותם מהרגליים

      לילה טוב רויטל


      אני לא רוצה לספר לך כמה חברים נשארו מהכתה בקיבוץ ולמה לך

      יש חשבון והוא אמור להפרע

      הגב לתגובה זו

    • טיפשות לשמה-את מציעה שנלך שוב כצאן לטבח?

      panacea , 11/01/09 09:01

      שוב זילות של השואה, הפעם מצד ישראלית...אני בטוח שסבך וסבתך היו באמת מתהפכים בקברם, אבל מפאת השימוש הציני שלך בם ובשואה.
      האם יהודי גרמניה פעלו ללא הרף בכדי להשמיד את העם הגרמני? לא למדת שום לקח מהשואה עצמה: עלינו להגן על עצמנו,ולא לחכות שיטבחו בנו.
      כן,אנו נלחמים על חיינו,ובמלחמה יש לצערנו נפגעים.טוב שרוב הנפגעים הם מהצד שבא להורגנו.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הכתבה השאירה אותי אדיש

    אביתר, 10/01/09 23:14

    כלומר
    אני גזען
    לא יהודי
    לא רגיש
    אטום
    וכו וכו וכו
    אבל במשפחתי ארבעה אנשים שונים נהרגו בידי הפלשתינאים
    ולא התבכיינתי ולא הופעתי בתקשורת

    ולכן נהייתי
    גזען אטום לא רגיש ולא יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מכתב לכל הכואבים מות חפים מפשע

    asy , 10/01/09 23:06

    עיננו מצטעפות בדמעות שעה שאנחנו רואים ילדים הרוגים ברחובות עזה, שוב ושוב קוראים קרייני החדשות בקול מיוסר על החפים מפשע שנהרגים.
    צקצוקי הלשון נשמעים חזק יותר ויותר- האם יהודים אנחנו שקרויים "רחמנים בני רחמנים" או שמא מדובר באומה אחרת שהקמנו לעצמנו?
    אל מול צקצוקי הלשונות והעיניים המצטעפות אני רק בא להזכיר אירוע אחד, "עצרת ההזדהות עם החמאס בעזה".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו, לא היה שם תצוגת טנקים ומטוסים אלא שובל ארוך ארוך של מחבלים מתאבדים, חלקם נערים "חפים מפשע".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו גם בהמונים שהגיעו אליה, יותר ממאה אלף "חפים מפשע" שקראו להשמיד את ישראל וצחקו בקול גדול כששחקן פלשתיני שיחק את גלעד שליט.
    אני שמח להיות שייך לאומה שחיי אדם חשובים לה, שמח להיות חלק מעם שערכי המלחמה שלו הם לא לגדוע עצי פרי ולא לגדוע חיי אדם לריק, אך מתבייש לעיתים כאשר אני רואה אנשים מתוכנו שקולות האויב חשובים להם יותר מקולותינו!
    רחמנים בני רחמנים- בהחלט! רחמנים על אכזריים- בהחלט לא!

    הגב לתגובה זו

    • ל-95

      ת.ל, 10/01/09 23:38

      רק שתדעי שאנשים הגיעו להפגנה הזאת כי חילקו שם אוכל וכסף.
      משהו שחסר שם לרבים.
      חוץ מזה שמדובר בשלטון דיקטטורי, לא לכולם הייתה ברירה

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        asy , 11/01/09 00:11

        האם אתה מודע לכך שהחמאס הגיע לשלטונו בעזה בצורה דמוקרטית?!

        אם הייתה מפלגה שהורגת ילדים ערבים בשביל הכיף מבקשת את תמיכתך בשביל מיליון שקל- האם היית מסכים???

        די להצטדק! העם הזה שונא אותנו! אם אתה או אני נלך ברחובות עזה יערפו את ראשנו כיון שאנו יהודים!

        אינני חושב שצריך להרוג ערבי בשל העובדה שהוא ערבי, אך אנו נמצאים במלחמה, וכל מי שמרחם על הצד השני מתאכזר אל הצד שלנו!

        אין לנו ארץ אחרת, הצד שכנגדנו מתפלל שתהיה עוד שואה בה יושמדו יהודים!!!

        בשעה שכזו כולנו צריכים להתפלל להצלחת חיילנו ולמיגור והשמדת שלטון החמאס.
        ולעוד משהו, להחזרתו של גלעד בפעולה צבאית בידי חיילנו- זו תהיה התשובה הניצחת לאכזריים שבאוייבנו!

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    כמה דואב הלב

    רות שחר-לוק, 10/01/09 22:31

    אני קוראת את תיאורך וליבי כואב. מאז ומתמיד הזדהתי עם הסבל האנושי באשר הוא. כאבי הכן על מצב האוכלוסיה האזרחית בעזה לא מוריד כהוא זה מדאגתי לחיילנו שיחזרו בשלום ולתושבי הדרום החיים בפחד מתמיד.
    אני רק שואלת את עצמי ואותך: האם אין דרך בה אתם, האזרחים יכולים להתקומם נגד אנשי החמאס הממיתים עליכם רק אלימות, הרס ומוות?
    האם איכם יכולים להתנגד למעשיהם? האם אתה ובני משפחתך מבינים שלא יכולנו לשתוק יותר אחרי 8 שנים של חיים בצל הטירור של החמאס.? האם אתם יכולים להבין שמדינה ריבונית לא יכולה להשלים לאורך זמן עם התקפות שלא מניחות לאזרחיה לחיות בשקט? מדוע המשכילים מבינכם לא מתגייסים למען שילטון שוחר שלום שישקיע את האנרגיות והכספים בחינוך ופיתוח במקום בירי קסאמים? אולי אחרי החורבן הגדול שחוויתם תאזרו אומץ ותגידו לא לשלטון החמאס. ליבי איתכם - עם הילדים האבודים בכל כל הכאוס הזה, עם הנשים הנושאות בעול. אתם הגברים-הגיע הזמן לעשות מעשה ולהקיא מתוככם את אנשי החמאס. גם אם עדיין קשה לכם עם עובדת קיומנו. הייתי שמחה לו יום אחד היינו יכולים להפגיש את ילדכם וילדנו וללמד אותם שלום ולא מלחמה. דרך אגב, אני מציעה שאשתך העומדת ללדת לא תקח חלק בעבודות הבית או בשום מטלה אחרת, יש בודאי מספיק נשים שיכולות לעזור כעת. היא יכולה לנצל את כישוריה ולהעסיק את הילדים בלימוד אנגלית דרך משחק. כך יהיה לכם קצת שקט מהכיוון הזה. רות, מורה לאנגלית, ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מקסימה (ל''ת)

      גל-יה, 10/01/09 23:54

      הגב לתגובה זו

    • So sweet, so naive, and so pathetic (ל''ת)

      Gilli, 10/01/09 23:58

      הגב לתגובה זו

      • יקר/ה פאטתי הוא מי שמאמין לכוחות האפלים שאין יותא תקווה (ל''ת)

        אל תתן/י לעצמך לפול באשליה הזו כי היא שקרית, 11/01/09 00:56

        הגב לתגובה זו

      • word. (ל''ת)

        cotfss@gmail.com, 11/01/09 04:14

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    אסור לישראל לקבל יוזמה כזו! (ל''ת)

    דגרע, 10/01/09 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תהיה בריא ספואת

    איל, 10/01/09 22:09

    אתה ומשפחתך.
    אני בעד המבצע, חושב שהחמאס הורס כל חלקה טובה. אני חושב שלאבד את החירות זה יותר קשה מלאבד את החיים, ולכן הקורבנות החפים מפשע שהאנשים בעזה נאלצים להקריב עכשיו יובילו אותם לחיים טובים יותר, אם צה''ל יצליח להעיף את החמאס והתושבים יבינו שהאיסלאם הרדיקאלי מוביל אותם לאבדון.
    עם כל הצער במותם של חפים מפשע - חיבים להמשיך כדי למחוק את החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אם במלחמת העולם 2 היו כותבים על סבלם של חיילים גרמנים-

    ואנחנו נרחם על ילדנו, 10/01/09 22:02

    לא היו מנצחים את הגרמנים. תפסיקו לספר לנו על סבל של הערבים. תשאירו לערבים לרחם על ילדיהם,

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הלימוד החשוב טרם למדתם - לא לתת לטרור לשלוט

    יוסי, 10/01/09 22:01

    לצערי - נוכחי לדע שערבים תלמידים לא כל כך טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    גם הגרמנים בדרזדן ובברלין היו מסכנים... פשוט רחמים.... (ל''ת)

    מרשמלו, 10/01/09 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מתברר שיחסית לאנשים תומכי טרור והפצצת אזרחים מצבכם טוב מאד (ל''ת)

    בחרתם בחמאס קבלתם מלחמה, 10/01/09 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מאחל לך ולמשפחתך שתהיו בריאים ותחזיקו מעמד

    יהודי, 10/01/09 21:39

    רק כול טוב ובריאות.
    וכל הכבוד על הכתבה היפה עג מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למוסא מ 33 , העם שלך הוא צמא דם (ל''ת)

    avyb , 10/01/09 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הלקח לערבים מהסיפור הוא...

    קרן, 10/01/09 21:24

    ...תפסיקו להביא כל כך הרבה ילדים ואז לא יהיה צורך להאכיל חמולה של 100 איש.
    גם מאיתנו תחסכו צורך לקורא את השטויות שלכם, יש לנו מי שאנחנו באמת דואגים- חיילים שלנו ותושבי הדרום

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לכו לעזאזל אתה מבין יא ספואת?

    דני, 10/01/09 21:24

    כשירו עלינו לא בכיתם, רקדתם ברחובות. ובכן עכשיו תיחנקו עם החמאס שלכם והתותחים שלנו, בתיאבון. לא מרחם ולא סולח.

    הגב לתגובה זו

    • Perhaps now they will finally learn

      teacher, 11/01/09 00:01

      One who plays with fire - will burn

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    בשנת 2000 היה המצב הכלכלי שלהם טוב אבל אז הם בחרו באינטיפאדה

    השני מהאמצע, 10/01/09 21:19

    אז שיבואו בטענות רק לעצמם. .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צהל ירחיב פילדלפי ל10 ק"מ וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!

    שלמה מאור , 10/01/09 20:54

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    who the hell cares

    JIm, 10/01/09 20:49

    how it looks in the other side

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בחרתם בחמאס הטרוריסטי, קיבלתם טרור. (ל''ת)

    זו בחירה שלכם, 10/01/09 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ליבי איתכם- אבל לא עם החמאס

    מרצ, 10/01/09 20:33

    ספואת כחלות היקר
    אין שום יצור אנושי בעולם שיכול להישאר אדיש לנוכח מצבך- מצבכם וגם מצבינו. ליבי איתכם ועם העם שלי. אבל האמת היא- שאני שמחה לשמוע בחדשות שצה''ל הוריד עוד מנהרה, עוד מחבל ועוד ועוד ועוד.
    איני יכולה להבין כלל את מצבכם- אתם- שנושמים את החמאס בין אם תירצו או לא, אתם שחשופים לירי שלנו בעוד שהעכברושים אשר קוראים לעצמם- מנהיגים נמצאים בביובים (שם זה מקומם) שמשתמשים בילדיך, באחייניך כמגן אנושי- לא איתו הוא השותף שארצה שלום. לא אותו מנהיג שמפקיר את עמו, שמסית אותו לשנאה, לרצח, לדם, לשקרים, שמטיל אימה על העם שלי למחיקתינו מפני העולם הזה לעולם ועד....איתו לא ארצה ללחוץ את היד.
    אתה מבחינתי יותר מנהיג יותר אמיץ ויותר אנושי מאותם כלומניקים ש''נלחמים למענכם''.
    גם למענך החיילים שלנו שם, שאולי אבל רק אולי תוכלו לנשום אויר נטול- חמאס
    מקווה שאישתך תלד ילד בריא, חזק, וסובלני, נקי ממלחמות, משנאה, מגזענות. שרק יחיה בשקט.
    בחיבוק למשפחתך, שלא נדע עוד שנאה. מי ייתן ושהמבצע הזה יפיל את החמאס, שייגמרו הקאסמים, ההפצצות, ושנחיה קצת בשקט. מתפפלת למען צה''ל הצבא המדהים שלנו, לגלעד שליט- מחכים לו פה בבית,וגם למצבכם ולבריאותכם.
    נשתמע....

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מי שזורע רוח קוצר סופה (ל''ת)

    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, 10/01/09 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תפסיקו לבכות ותקראו לגברים שלכם להלחם! (ל''ת)

    גיא, 10/01/09 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בחרתם טילים קיבלתם תיל תילים (ל''ת)

    רמי הזאב, 10/01/09 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    השיעור החשוב-החמאס נכשל והביא עימו סבל-רק אבו מאזן יכול

    גדעון לוי, 10/01/09 19:43

    השיעור החשוב-החמאס נכשל והביא עימו סבל-רק אבו מאזן יכול

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בחרתם את חמאס וזה מה שקיבלתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יוסי, 10/01/09 19:35

    קיבלתם לוחמים מתשתמשים כמגן אנושי בנשים וילדים!!
    קיבלתם ארגון שהפך את בתיכם ומסגדיכם
    למחסני נשק!!!
    קיבלתם מנהגים שברחו למקלטים!!!
    פשוט מאוד מה שזורעים זה מה שקוצרים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מבינה מה ההנאה בסבלם של אנשים

    שלי, 10/01/09 19:30

    איבדתם שפיות?
    מה קורה לכולם?
    אנשים איבדו פרופורציות
    עולם דפוק

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      בני, 10/01/09 22:23

      תגובות מזעזעות

      הגב לתגובה זו

    • מסכים, יש כאן כמה שהייתי שולח לעזה

      פנדה, 11/01/09 11:34

      אין הבדל בין סמולני שוחר טרור שהולך בתל-אביב עם דגל פלסטין ואין בליבו טיפת חמלה על ילדי שדרות ועוטף עזה, לבין אדם שקורא לעצמו יהודי אבל לבו קהה לסבל של ילדם ברצועת עזה. זה מיעוט קטן אבל מטריד, ואת כולם הייתי שולח לעזה היום.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לכל תושבי ישראל

    חיים, 10/01/09 19:26

    כואב ומצער לראות המתרחש באיזורינו
    כן. אכן צריך לפעול על מנת להגן על עצמנו
    אך את האצבע המאשימה עלינו לפנות על עצמנו
    שאין אנו מספיק חכמים. פיקחים לפתור את המצוקה השוררת באיזור
    עכשיו אנו הורגים הורסים... והשאלה לאן כל זה מוביל...
    אלינו לבדוק מדוע כה כגדולה השנאה ומה ביכולתינו לשנות אותה
    לעולם לא להאשים.
    לעולם לבקר את האחר
    אלא לפנות מבט לעצמנו, ולשאול היכן יכולנו לפעול אחרת האם השקענו מספיק מעמצים להפסיק את האיבה
    ומה הן הפעולות העתדיות לשכון שלום באיזורנו.
    אני מאמין במאמץ האישי, לא לומר אלה הערבים אין להם ערך לחיים, אנחנו החזק, המוביל, המשפיע, ביכולתנו לעשות שינויים, אלו ערכי חיים תוכל לצפות מיצור אנוש שמיום יוולדו חיי בתת תנאים ובכיבוש
    העולם היה נראה טוב יותר אם היו יותר אנשים שלוקחים אחריות ולא מגיבים רק מפחד והאשמה

    יהיה זכרם ברוך לכל ההרוגים שנצתרכו להקריב חייהם
    לפני שהספקנו לשנות את מציאותינו

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הצער והכאב

      בקשה מאחיך, 11/01/09 07:53

      לעתים, כך זה בחיים וצר לי אם אני פוגע בשלוות עולמך, לא לכל מצב יש פתרון מושלם. יש בעיות שנדרשות שנים רבות עד שנמצא להן פתרון. ישנם סכסוכים שלא ניתן לפותרם בשלום כי אם בשקט. העובדה שאין סוף לסכסוך אינה אומרת שכשלנו בנסיון לפותרו, כי למרות היותנו העם הנבחר או לא, תלוי איך אתה רואה זאת,גם כוחותינו השכליים מוגבלים. מול מילותיך היפות מנסים תושבי שדרות להתחבא מזה 8 שנים ולקוות למחר טוב יותר, או לפחות מחר שיהיו בו קצת פחות סיכויים למות. ייתכן שיעברו עוד עשרות שנים עד ששכנינו ירצו לחיות עמנו בשלום - עד אז כל אחיך במדינה מבקשים לחיות בשקט, גם אם הצד השני שומר עליו בשל הפחד מתגובתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ב-1999 הייתי בעזה. בסופשבוע של מפגש לקידום השלום והאחווה

    גל-יה, 10/01/09 19:26

    ובעיקר מבחינתי, על מנת להכיר את הצד השני ושיכירו אותי, מקרוב, ובדרך זו - למוטט את חומות הפחד, החשדנות והאיבה.
    זה היה מפגש מרתק. נפגשנו עם אנשים, אנשי צבא, ילדים המחנה הפליטים ג'בליה, בבסיס צבאי, בבית המלון בו שהיינו ובמסעדות על חוף ימה של עזה.
    פגשתי אנשים נהדרים. עם עיניים נוצצות מתקווה וסקרנות. עם המון רצון ותקווה שהישראלים ימשיכו להגיע ולבקר, כתיירים, לא כחיילים.
    חשתי ביטחון ושלווה בעזה. ללא כל פחד.
    מאז אני יודעת בבירור - השלום אפשרי ויכול אף להפוך למציאות הרבה יותר מהר ממה שאנחנו מדמיינים.
    נחוצה תוכנית ברורה לשלום. ברורה ומדויקת לא פחות מתוכנית מלחמה שמתנהלת לפי תוכנית ברורה.
    ברמות של חינוך, מפגשים, שיתופי פעולה כלכלים ואחרים וכמובן - עצירת עבריני ורוצחי שלום משני הצדדים.

    אני מקווה שאחרי המלחמה הזו, באותה נחישות שיצאנו לקרב - נצא לקרב על השלום.

    אבוי לנו אם נצא מעזה ונשאיר אותם כלואים בגדרותהם ונצפה להמשיך בחיינו, כשהם נמקים בצידה השני של הגדר.

    עלינו לחזק את הראשות הפלשתינאית ואת אבו מאזן שהוא אדם שקול וראוי. ולהשקיע את תקציב המלחמה בבניית שלום חזק ויציב. קודם כל - עם הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל לא אחראית יותר לתושבי עזה - והם רוצים עוד מדינה שבקושי עם

      שששששששששששששששששששש, 10/01/09 22:30

      עזה הם מסתדרים אם בכלל.עזבנן אותם אין גוש קטיף אין ממשל צבאי בעזה. הם ניצלו את טוב ליבה ורחמנותה של מדינת ישראל כדי להתחמש. את יודעת מה עבר דרך המנהרות בציר פילדלפי מאז שישראל לא שולטת שם יותר. טילים מאירן פצמרים ועוד. אז אל מה את מדברת אם מי נדבר שלום עם אלה שרוכשים טילים כדי לפגוע באזרחי מדינת ישראל מזה שמונה שנים ויותר????????

      הגב לתגובה זו

    • צודקת. כל כך חשוב. (ל''ת)

      תודה, 11/01/09 00:41

      הגב לתגובה זו

    • גל-יה אני איתך!

      יפית, 11/01/09 07:26

      גל-יה, נגעת לליבי בקולך השפוי והאנושי! גם לי יש קשר של נתינה וחברות עם מספר משפחות מעזה שהגורל היכה בהם, וגם אני מצאתי אנשים מקסימים, אנשים עם רגשות, אנשים רגילים, כמונו. מדהים כמה הברור מאליו לא ברור לנו. כמה חשדנות, שנאה פחד פיתחנו עם השנים. זה נכון שהמצב מורכב, בייחוד עם קיצוניים משני הצדדים שמחבלים בכל נסיון של הבנה והתקרבות, וגם התקשורת, שבוחרת לשדר רק אירועים ''ביטחוניסטים'' לא תומנת ידה בצלחת. בכל אופן, מקווה שכל זה יסתיים נוכל לחדש את יוזמות הפיוס והעזרה ההדדית עם התושבים בעזה. אני מאחלת לכל הסובלים, משני הצדדים, שידעו להחזיק מעמד עד שיגיעו ימים טובים יותר.

      הגב לתגובה זו

    • כבר היה לנו שלום עם עזה

      פנדה, 11/01/09 11:40

      אנחנו היינו נכנסים פנימה והם היו באים לעבוד אצלנו. אבל השלום הזה נפל קורבן לדבר שהוא גרוע שבעתיים ממלחמה - הסכם שלום. הסכמי שלום במזה''ת פירושם הזמנה למלחמה, כי הם מעידים על חולשת היריב המושיט יד לשלום. ברגע שנתנו לפלסטינים תקווה ועוררנו בהם שאיפות לאומיות החלו נגדנו הפיגועים וישראלים ופלסטינים רבים הפכו ל''קרבנות שלום''. אולי בזכות המלחמה הזאת נגיע שוב לשלום עם עזה, כל עוד נשתדל לקיים איתם יחסים כלכליים ולנהל את המצב מולם באופן דינמי, ולא נבקש מהם לחתום על הסכם שלום איתנו, שלפי הדת המוסלמית הם יהיו חייבים להפר בשלב מסוים.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אם כולם היו משכילים כמוך בישראל ובעזה, המצב היה שונה

    אמיר, 10/01/09 19:21

    יש צדק בפעולה, אין צדק בכיבוש, הסיבה העיקרית כאן זה שלא בוצע ההתנתקות במלואה, אם היא היתה מתבצעת אז ישראל היתה מוותרת על המעברים בין עזה למצריים, ולא היתה מתנגדת לתנועה חופשית של אזרחים ומי לא, רק מה שגילו שאספקת מצרכים בסיסים לעזה זה עסק טוב שמגלגל מיליארדים אז למה לתת את זה למצרים? אז בגלל שלא התנתקנו איבדנו את גלעד ובגלל שהמשכנו לענות את העזתים קיבלנו את חמסטאן, הרי למה שהם יבחרו משהו אחר שם? וככול שאנו מהדקים את החבל מסביב לצוארם הם יורים יותר. עכשיו המבצע יקח אותנו לחלון הזדמנויות חדש ואני מקווה שישכילו בממשלה לנצל אותו. רק חבל שיש בחירות ונקבל קיצונים לשלטון המצחיק הזה.

    ראו את גבול הצפון, הרי מאז שיצרנו גבול לגיטימי ומוסכם שקט שם יחסית, מלחמת לבנון היתה בעצם פאשלה שלנו עם תגובה אמוציונלית ולא מקצועית לחטיפה, אחרת הכל היה נראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ממש בא לי לבכות.

    מרגש, 10/01/09 19:17

    חבל שהפגז לא התפוצץ. תוקם ועדת חקירה ממלכתית!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    עד מתי ישראל תספק חשמל מים ותשתיות לעזה ותקבל בתמורה (ל''ת)

    טילים ,טרור,שנאה ,מתאבדים, 10/01/09 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    במלחמה יש רק מפסידים

    חייל משוחרר, 10/01/09 19:13

    ככה זה אין מה לעשות..
    בגלל המיעוט הרע (החמאס) הרוב סובל

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כך זה נראה מהצד הפלסטיני- לא רואה את הבעיה אני רואה עדין בית עומד שם? (ל''ת)

    hasson72, 10/01/09 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    USA

    Dan, 10/01/09 19:08

    I hope you will read this opinion that i am about to express to you and your people that are in a lot of truble which they all resposible for it by following the TERRORIST ORGANIZATION.
    you and your readers should learn the HISTORY of the world and the HISTORY of the MIDEAST. You need to understand that where all arab countries failed small an insegnificant organization will NOT aliminate the state of Israel.
    you already have what you wanted your on land with borders. I am amaized that Israel is still supplying to you water, electricety and food. I say Israel should stop all connections to GAZA and CLOSE the BORDERS complitely and all of you should cross the border through Egypt and they should supply you with all needs.
    You don't like Jews so go and build your on life as you want, but remember that if you ATTACKING the STATE of ISREAL and we respond by fire and power don't be a baby and cry you all should take the responsibility for what you all done.
    your story if sad and I feel your hardship, but I propose to you all take a control of your desteny and stop building your dream on destroing the STATE of ISRAEL but building schools where you teach a progress and tolerance to all and peacefull existance with all your people.
    I know a few good ARABS that live inside Israel that are appriciate what the State of Israel have given them, because they can see that their lives would be worse in the arab countries in general. Wakeup and look to Egypt where 60% of them poor and make a very low standard of living. You also see to Lebanon, or Syria and Jordan they all want to have a good life but they are living poorly too and they are raised in that enviroment to hate the Jews and Israel. You take that energy of hatred and direct it for real education of imroving your lifes than after 40 years you may become what Israel is today.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד למעריב .ידיעות לא מפרסמים תגובות על יונית לוי

    דמוקרטיה, 10/01/09 18:49

    מהיום רק מעריב

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אחלא ריאליטי ! חמאס הפקות ופירוטכניקה בע"מ. (ל''ת)

    yosefco3, 10/01/09 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה לפרסם?עכשיו יונית לוי תתקוף את בכירי צהל (ל''ת)

    יהודי, 10/01/09 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אינשללה שזה יסתיים מהר והחמאס יהפוך להסטוריה לטובת כולנו

    גל-יה, 10/01/09 18:26

    תהיו חזקים שם בעזה. זה קשה בטירוף. שאלוהים יעזור לכולנו להפתר מהרשעים זורי ההרס והחורבן וישיב שקט ושלווה לאזורינו. אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לגל מ 43 האם שימך האמיתי הוא ג'אמל? (ל''ת)

    avyb , 10/01/09 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא קראתי את הכתבה-לא מעניין אותי מה מפרסם העיתון הפלסטיני החדש NRG (ל''ת)

    avyb , 10/01/09 18:22

    הגב לתגובה זו

    • וואו, כמה טיפשות

      ר., 10/01/09 23:59

      אותי דווקא מעניין לשמוע איך זה נשמע מהצד השני, ואני דווקא קרוב יותר לימין בדעותיי. ממה אתה מפחד, שחס וחלילה תרחם עליהם?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    חמאס

    כרם נבות, 10/01/09 18:21

    נכה את החמאס עד שיזעקו חמס

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תשימו את התמונות של הילדים שלנו שיושבים בקלטים !!! (ל''ת)

    אנחנו גם סובלים, 10/01/09 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    !!!! I don't care about the palestinians

    supergml, 10/01/09 18:02

    I want to read about our people and our soldiers.

    Maariv you have to start to be more patriotic.

    הגב לתגובה זו

    • לראות סבלו של אחר -

      בני, 10/01/09 22:25

      לא הופך אותך ללא פטריוט!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לראות את הצד השני לא עושה אותנו פחות

    מ, 10/01/09 18:02

    אדם מספר סיפור אישי, ואנחנו מגיבים כאילו אם נראה את סבלו זה יפחית במשהו מיכולתנו להיות חזקים. ההיפך הוא הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הכתבה הבאה: איך חיו וחיים תושבי שדרות ועוטף עזה 8 שנים בצל ההפצצות

    ovan , 10/01/09 18:01

    ראיונות עם: קשישה, ילד, ילדה, אישה בהריון, נכה, עיוור, פיסח, חיגר ובכלל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרופורציות

    מיכל, 10/01/09 17:55

    מה אתם רוצים ממנו? הוא בסך הכל מתאר את מצבו הקשה בלי לבקש רחמים ובלי להטיח האשמות - רק נקודת מבט אנושית לסבל שאי איפשר להתכחש אליו. חברים יקרים, החיים הם לא שחור לבן, זה שאנחנו צודקים בנקודת הזמן הזו, זה לא אומר שהאזרחים שם לא סובלים. אני לגמרי בעד המבצע, פשוט כי אין לנו ברירה אחרת. ואני מקווה, שלאחריו או ביום מן הימים נוכל לחיות עם האנשים האלה בשלום. דוקא הכותב הזה, מעורר בי תקווה - שיום אחד אולי אפשר יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מגיע לכם אני לא ארחם עליכם. כי אם לא היינו מגיבים מצבנו היה יותר קשה

    לאה, 10/01/09 17:55

    אתם הבאתם את זה על עצמכם.
    תהנו מההרפתקאה.
    בכיף תתאבדו על עצמכם.
    ה' ישמור עלינו מכם ומשכמותכם.
    ולא אני לא ארחם עליכם.
    רחמו על עצמכם והקיאו את החמס מקרבכם.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בלי שליט אנחנו לא חוזרים הביתה. (ל''ת)

    גולני., 10/01/09 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    So why did you vote for Hamas?

    D, 10/01/09 17:51

    You chose this, I have no pity for you.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כבוד לNRG

    אהוד, 10/01/09 17:50

    פעם ראשונה שאני קורא בתקשורת הישראלית דיווח מעמיק מעזה, ומה באמת קורה שם.

    תודה על פקיחת העיניים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החמאס יכול להפסיק את הסבל מייד: להכנע ללא תנאי. (ל''ת)

    panacea , 10/01/09 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    Vote for Israel

    Eitan, 10/01/09 17:23

    http://www.israel-vs-palestine.com/gz/

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תוציאו את האלמנט הפשיסטי מהחיים שלכם תהיו בני אדם. (ל''ת)

    אביתר, 10/01/09 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מעניין שבכל מקום בו גרים ''פלסטינאים'' הכל נראה הרוס שבור מרוסק , זה הטי

    כל אחד והשכונה שלו, 10/01/09 17:08

    הטיפוח הסביביתי שלהם .ביוב ברחובות בנינים הרוסים וחצי בנויים .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אז למה בחרתם חמאס?

    גדי, 10/01/09 17:05

    זו אשמתכם אך ורק אשמתכם

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פשוט צמאי דם

    גל, 10/01/09 16:59

    מה קורה לכם? אין לכם בעיה עם כל הילדים, נשים וזקנים שנהרגים/מאבדים את הבתים שלהם וחיים חיים לא חיים?

    הרי זה לא כוחות מה שקורה שם. ברור שאסור להם לירות קאסמים אבל כתגובה אנשים (יהודים?- לא אחים שלי) פשוט רוקדים על הדם.

    לא יודע אם שמתם לב - אנחנו החזקים והם החלשים. ותסלחו לי - המצב הוא לא אנחנו או הם. אנחנו החזקים והכובשים.

    יהודים - תפסיקו להיות צמאי דם. זה דומה לנאצים!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך שזה עצוב מאוד! אבל -

      אנדלו' , 10/01/09 17:13

      צמאי דם? דומים לנאצים?
      לא הגזמת?
      מי שצמאי דם זה הם. מבחינתי זה כולם שם כי הם הצביעו לחמאס והחמאס הוא האמא של הצמאי דם - הם רוקדים על הדם אפילו שהם החלשים.
      נאצים? תגיד היהודים בגרמניה פגע במישהו שלחו מתאבדים וקסאמים? הם היו האזרחים הכי שומרי חוק וגם תרמו לכלכלה בכל מקום שגרו בו.
      איך אתה בכלל משווה!
      ברור שלשמוע סיפורים כמו בכתבה זה עצוב מאוד אני חושב שרובינו היינו מייחלים שלא נגיע למצב הזה וכואב להם על ילדים ונשים שנהרגים בצד השני - אבל אין לנו כ"כ ברירה חביבי...

      הגב לתגובה זו

    • טפש מטופש

      יעקב, 10/01/09 17:14

      לא יודע אם אתה איש או אישה בכל מקרה לך חייה בעזה ותתאבל על מות הפלסטינים, הרי לא מדובר כאן בכוחות אלא בהשרדות שאת\\ה חלק ממנה

      הגב לתגובה זו

    • התכוונתי למגיבים

      גל, 10/01/09 18:07

      ברור לי שחיילי צהל רק ממלאים פקודות ומגינים על חייהם.
      אבל קשה לי להבין אנשים שיודעים את הטבח שמתרחש שם באזרחים ועדיין רוקדים על הדם ואומרים שמגיע לאנשים המסכנים האלה כי הם הצביעו לתמאס

      הגב לתגובה זו

    • שתי אפשרויות לתגובה ההזויה הזו

      נאור, 10/01/09 18:32

      או שאתה מהצד השני וזה פחות מדאיג מהאפשרות השניה שאתה בן עמי.
      אם בן עמי אתה אנו אשמים שיש כמוך ביננו ולא אתה.

      הגב לתגובה זו

    • אני איתך גל

      גל-יה, 10/01/09 18:56

      עצוב מאוד שנהרגים חפים מפשע משני הצדדים.
      החילים שלנו חפים מפשע משום שהם נאלצים לבצע משימה להגנת כולנו. הם לא עושים זאת מתוך אהבת המלחמה וההרג.
      האזרחים הפלשתינאים בעזה, שאינם חמאס, משלמים מחיר כבד מאוד. אל לנו לשפוט אותם. איש לא שמנו ל''שר ושופט''. הם נתונים בסיטואציה קשה מאוד ועצובה.
      כל תקוותי היא שבהקדם תסתיים הסגה הזו, ובאופן פראדוקסאלי - ריצוץ החמאס הינו לטובת שני הצדדים ומי שראשו על כתפיו, מבין זאת.

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה קושר סבל של אזרחים במלחמה לנאצים-יהודי אתה?

      תושב באר-שבע בעד לחימה בטרור עם מינימום פגיעה בשא, 10/01/09 19:30

      מי כובש
      הרי התנתקנו?

      הגב לתגובה זו

    • גל

      עופר, 10/01/09 19:35

      צודק 100 אחוז
      צריכים להיות בני אדם גם
      בימים כאלו

      הגב לתגובה זו

    • לא מרחם ולא סולח

      דני, 10/01/09 21:29

      אני לא בעד הרג של ילדים ואזרחים אבל מצד שני בשלב זה כל שמעניין אותי זה להפסיק את הירי על ילדינו שסובלים לא פחות מילדיהם.

      מעבר לכך הפלסטינאים ניצלו כל הזדמנות לא להגיע לשלום ולכן אני ממש לא מרחם עליהם. לדעתי צריך לכתוש את עזה עד דק על מנת להבהיר מה המחיר לירי על אזרחי ישראל. יותר מידי זמן אנחנו נשמעים לקולות כמו שלך. די, עכשיו זמן להילחם ולגבות מחיר.

      ולא אני לא ימני, אני מצביע עבודה, פשוט נמאס לי מהם.

      הגב לתגובה זו

      • יקירי - בשלב הזה אתה אומר דברים שאין בהם צלם אנוש

        לתת לאלוהים במתנה את השלום על פני האדמה..., 11/01/09 00:52

        כל עוד אנחנו לוקחים את כולם כמקשה אחת - אנחנו מעתלמים מכך שיש בעזה הרבה אנשים (אולי אפילו רוב) שכן רוצים לחיות בשלום.
        חמאס מטיל שם משטר אימה.
        נראה אותך מתנגד לפעיל חמוש שיורה מתחת לבניין שלך.
        ואני לא יודע אם אפשר להפיל את חמאס.

        אני מסכים כמובן שצריך לדאוג לתושבי ישראל שיחיו בשקט.
        אבל אסור לנו לאבד את צלם האנוש - כי אז נעשה לחמאסניקים בעצמנו.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    צהל יתמקד בהרחבת פילדלפי ל10 ק"מ וישלוט בכל גבולות חמאסתן !!!

    שלמה מאור , 10/01/09 16:56

    במידה וציר פילדלפי יורחב לכמה קילומטרים, לא תהיה נגישות לפתחי המנהרות לצד המצרי, כך למעשה עזה תהיה מכותרת , והמעברים של אנשים וסחורות יהיו תחת בקרה צהלית בשלב ראשון ו/או בבקרה של כח בין לאומי עם משקיפים ישראלים ובאמצעים אלקטרונים וממחוחשבים.
    בסופו של דבר מלאי הקטיושות והקסאם יאזל בתוך הרצועה המכותרת והאזרחים יסגירו את פושעי החמאס ו/או שיטפלו בהם בעצמם.
    החמאס הסב נזק לאזרחי עזה והאזרחים יגבו מהחמאס מחיר על כך.
    צהל חייב להרחיב את ציר פילדלפי כך שלא תהיה לחמאס נגישות לפתחי המנהרות והזמן יעשה את שלו.
    ביבי צדק -!!!!
    http://mypetjawa.mu.nu/archives/195773.php

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ותגיד תודה לחמאס שנבחר באופן דמוקרטי (ל''ת)

    סיפורך נגע ללבי, אבל בכל זאת תאכל זעתר וטילים, 10/01/09 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה שלא הולך בראש הולך ברגלים

    חילי, 10/01/09 16:40

    רק ככה תושבי עזה יבינו כמה טוב היה להם לפני החמאס, ואני בטוח שיחשבו פעמים בפעם הבאה שיעיזו לשגר טיל לישראל.

    אני מאחל לך כתבי היקר שתמשיך לכתוב מתוך מצוקה, או שתחליט לעשות משהו שימנע מהעם שלך את המצוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה הם ציפו כשבחרו בהמוניהם חמס לפרלמנט?

    שרק יהודים יסבלו?, 10/01/09 16:34

    הפלסטינים בעזה בחרו את עתידם במו ידיהם כאשר בחרו בחמס בהמוניהם לפרלמנט הפלסטיני. מצע החמס היה ברור לבוחריו. ההסלמה עם ישראל הייתה ברורה לבוחריו. הם בחרו לגווע ברעב וללא חשמל ברצועה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תיקון טעות עורך

    יאיר, 10/01/09 16:34

    הכתבה מדברת על ''תהדייה זמנית''. אין מונח כזה בגלל ש''תהדייה'' היא תמיד זמנית (ובד''כ מתפוצצת עלינו - אבל זו נקודה אחרת).

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קאסם על תל אביב

    ימני, 10/01/09 16:23

    מחר כבר יהיו לחמא''ס טילים שיפגעו בתל אביב ואז ימותו בעזה הרבה יותר אזרחים, חבל שאנחנו צריכים להיפטר מהם בשבילכם!!

    הגב לתגובה זו

    • נו ותל אביב חשובה יותר משדרות? (ל''ת)

      יוד, 11/01/09 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    סיפור יהודי עתיק מספר על אדם עני שהיה לו צפוף מאוד בביתו.

    מספר מעשיות., 10/01/09 16:09

    אמר לו הרב.תכניס עז לבית.
    התקומם היהודי.אבל עשה כעצת הרב.אחרי יומיים בא לרב ואמר שצפוף להם מאוד והעז מפריעה.אמר הרב.תוציא את העז.
    אחרי שהוציא את העז חש שהמקום מרווח מאוד.

    מוסר השכל.הכנסתם חמאס עכשיו תוציאו אותו תרגישו הרבה יותר קל.תאמין לי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא חוכמה לשים תמונות של ילדים מסכנים!

    אלינור , 10/01/09 16:08

    חמאס-הבאתם את זה לעצמכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סוף מעשה במחשבה תחילה.בחרתם חמאס תאכלו את התוצאה.בתאבון (ל''ת)

    זוזו מוסה, 10/01/09 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפכנו את עזה למחנה ריכוז . הפכנו להיות נאצים . אני מתבייש. (ל''ת)

    משה, 10/01/09 16:06

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך - אתה נאצי.

      בני לגונה, 10/01/09 17:26

      ויש לך הרבה בה להתבייש. לך תגור בשדרות. רחמים יש לשמאל רק כשמדובר בערבים.

      הגב לתגובה זו

    • לא נצים אבל יש לנו מה ללמוד על יחסי אנוש... (ל''ת)

      קורן, 10/01/09 17:45

      הגב לתגובה זו

    • כל המרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים

      נתנאליניו, 10/01/09 19:11

      שכחת מי הם תושבי עזה שאתה כל כך מסמפט אותם? שכחתם כמה הם שונאים אותנו?
      להזכיר לך איך הם חגגו אחרי כל פיגוע התאבדות בישראל? שכחתם איך הם חילקו סוכריות ברחובות עזה כשדם ילדינו נשפך ברחובות?!
      שכחתם איך אמהותיהם שלחו את בניהם לפיגועי התאבדות בשמחה ובגאווה?

      אין לך מה לרחם עליהם. אני לא שמח שנשים וילדים נהרגים אבל אני גם לא מרחם עליהם כי אם הם היו במצב שלנו הם היו צובעים אותנו בכחול וזורקים אותנו לים- במקרה הטוב!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לפרוש מעמנו-חוצפן , זילות השואה הפכה לשגרה גם אצלנו? (ל''ת)

      panacea , 11/01/09 09:06

      הגב לתגובה זו

    • אני מניח שאתה מהחמאס, ואתה אכן צודק

      פנדה, 11/01/09 11:55

      אתם לא גרועים כמו הנאצים אבל אתם בהחלט שלטון טוטליטרי ואנטישמי. וסופכם יהיה דומה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לראות את התגובות ולהבין כמה צבועים אנחנו

    רני, 10/01/09 16:04

    ''התקשורת הערבית מסקרת רק את הצד הפלסטינאי, לאף אחד לא אכפת שאנשים חוטפים פה טילים'' הוא המשפט השגור בפי כל.

    לפי התגובות פה באמת הצד הפלסטינאי לא מעניין אף אחד, לא משנה מה הסבל.
    אז למה אתם מצפים שבצד השני יהיה אכפת מכם ?

    הרי גם פה ,בעקבות המצב ,הימיון עומד לזכות בבחירות.ככה זה, במשבר אנשים מקצינים והחמאס מרוויחים מההפקר.
    ש''ס חיים מהאבסורד הזה כבר ה-ר-ב-ה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה ברור שיקום האידיוט התורן שמבין את סבלו של האויב

      erez_e1 , 10/01/09 16:10

      אני במלחמה לא רואה אף אחד מלבד העם שלי.מצטער ככה אני בנוי וככה אני מתנהג.אתה רוצה שבשעת מלחמה אבין את הצד השני אז אתה אידיוט.אם אתה מבין את סבלו של האויב וכואב לך אל תחיה באיזור של מלחמות.האמת לא יהיה רע בכלל אם אתה ושכמותך פשוט תעלמו לנו מהאופק.

      הגב לתגובה זו

      • למה? אני ימני, יש יאמרו קיצוני, ועדיין כואב לי שילדים נהרגים

        פנדה, 11/01/09 11:58

        למה הזדהות עם מטרות המלחמה צריכה להקהות את הלב ולהפוך אותך לגרוע כמו אויביך? אנחנו לא פועלים מתוך שנאה ולא מתוך נקמה, כל מה שאנחנו מבקשים זה שקט ובטחון לאזרחינו. אין לנו שום כוונה להפוך לחמאסניקים בעצמנו. אהבת האדם, פעולה מתוך ערכים יהודיים ואנושיים - רק מחזקים אותנו ולא מחלישים אותנו.

        הגב לתגובה זו

    • אתה הצדיק היחיד בסדום (ל''ת)

      יגאל, 10/01/09 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה שם המשחק

    יעילות, 10/01/09 16:04

    א. ממתי ערבים ישנים על סדינים?
    ב.תאכלו לחם לא פיתות.יותר יעיל חסכוני ולא מתיבש כל כך.
    ג.תפסיקו לעשות כל כך הרבה ילדים.
    ד.תצאו להפגנה נגד החמאס הגיע הזמן.בהצלחה וכל טוב .שלום עליכום .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דוגרי לא מזיז לי הכאב שלכם ההיפך

    יגאל, 10/01/09 15:52

    כיף לי לדעת שכואב לכם ורע לכם כך תבינו ותפנימו שמי שמתעסק עם ישראל יאכל מרורים.
    בחרתם חמאס שדוגל בהשמדת ישראל אז תשאו בתוצאות חביבתי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בחרתם חמאס, קיבלתם חמאס , לא טעים? תקיאו אותם מתוככם

    ליביה , 10/01/09 15:52

    במקום לבכות ולבלוע!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מאוכזבת

    תמירה, 10/01/09 15:41

    שרק 800 פלשתיניים מתו
    פצצת אטום אחת - תהרגו את כולם

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוכזב שאת ישראלית (ל''ת)

      אביבה נעורים, 10/01/09 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בן אדם מדהים. ולא חסרים שם כאלה. (ל''ת)

    אבל כשטובחים, לך תדע את מי טובחים., 10/01/09 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה נשמע כמו אוי אוי אוי! מי בחר בחמאס? השוודים? תאכלו את מה שבישלתם (ל''ת)

    Puki , 10/01/09 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מקווה שבקרוב המצב ישתפר (ל''ת)

    אורן, 10/01/09 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל- 14 לך ללמוד הסטוריה

    א, 10/01/09 15:25

    רב הערבים האלה היגרו לאזור בעקבות ההגירה היהודית.אתה מוזמן לבדוק בארכיון הבריטי קיים מפקד אוכלוסין משנת 1936 המציין גם את ארץ לידה של האב. תמצא שם כי הרוב המכריע של האוכלוסיה הערבית היגר לכאן.

    הערבים האלה בחרו בארגון טרור שיעמוד בראשם.ותמכו בירי על אזרחים לאורך כל השנים האחרונות.

    גם היום הערבים האלה לא עושים כלום נגד ארגון הטרור שהביא עליהם את המלחמה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''ובקלפי? ברור שאצביע שוב לחמאס!'' (ל''ת)

    עזתי, 10/01/09 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמו אותו משפט..

    אא, 10/01/09 15:18

    כמו שסידרת את המיטה כך ישנת.
    אתם שבחרתם בשלטון של מרצחים שהביא את ההרס והחורבן לאוכלוסיה בעזה כך אתם צריכים להתנתק ממנו.
    אין אני מרחם כהוא זה על מה שקורה אצלכם.
    אני מרחם יותר על אותם תושבי אפריקה שמתים כל יום אם זה מחולי או רעב או רצח .
    ובל נשכח גם אני אדם עם רגשות .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    a no llorar

    dan, 10/01/09 15:15

    uds se lo buscaron .no saben provechar las oportunidades ue les da isarel.ahoran coman mierda

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הם לא מעניינים אותנו!!

    שועל אדום, 10/01/09 15:13

    ותפסיקו לספר מה אין להם וכמה קשה להם.
    תראו את המחרטות והמנהרות!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא נורא, תלמדו להבא לא להתעסק איתנו. (ל''ת)

    ALONPAZ , 10/01/09 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אף מילה על החמאס? הם נבחרו באופן דמוקרטי, לא? (ל''ת)

    למרות הטרגדיה שלו..., 10/01/09 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ערבי יקר בחרתם חמאס באופן דמוקרטי, שאו בתוצאות !

    הבאתם רעה על עצמכם, 10/01/09 15:05

    מחבל טוב, הוא מחבל מת = שהיד.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ועכשיו...

    ליאור, 10/01/09 15:05

    כל הטוקבקיסטים המתלהמים יגידו איך נותנים לערבים להתלונן אחרי שהם לא מפסיקים לזרוק עלינו קסאמים...

    הגב לתגובה זו

    • ליאור

      אורן, 10/01/09 19:33

      חמוד מאוד, למדת מילה חדשה? ''מתלהמים'' וואו כזה חמוד

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תהיתי....

    נורא מעניין, 10/01/09 15:03

    איך יכול להיות שלכותב אין שום דבר להגיד על החמאס? זה הזוי.

    הגב לתגובה זו

    • הכותב רוצה להישאר בחיים אחרי הכתבה... (ל''ת)

      פנדה, 11/01/09 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדינה לא שפויה

    דניאלף חייל לא גאה, 10/01/09 14:59

    אני בטוח שתושבתי שדרות סובלים יותר.. אפילו בית ספר אין! והכל בגלל הערבים האלה שלא מוכנים פשוט להרוג את עצמם ולוותר על האדמה שלהם....

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה באמת חייל-זו הבושה האמיתית וחוסר השפיות. לך לעזה. (ל''ת)

      panacea , 10/01/09 15:19

      הגב לתגובה זו

    • ישראל נסוגה מעזה,למה עדיין יורים משם???

      רן, 10/01/09 15:37

      זו לא שאלה של שטח,החמאס ירה(לשון עתיד)על ישראל בכל מצב,גם אם ניסוג מעזה והחיים יהיו שם הכי טובים בעולם,חמאס ירה על ישראל.החמאס רוצה שלטון מוסלמי על כל שטחי א''י ,בלי קשר לעזה,יו''ש,הפסקת אש,או תהדיה,תמיד הם יפעלו לכיוון של השתלטות על כל ישראל

      הגב לתגובה זו

    • מעודד אותי שנשארו עוד כמה שפויים

      גם כן חייל, 10/01/09 15:46

      לצערי אנחנו גיצים אחרונים בתוך ים שחור של רוע ואכזריות, חשוב לשמור על הגחלת.

      הגב לתגובה זו

      • כמה אני צדיק והישראלים האחרים מכוערים. (ל''ת)

        צדיק, 10/01/09 16:27

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    דיי..!! תפסיקו לצייר אותם כמסכנים..!! הם הביאו את זה על עצמם.! (ל''ת)

    MatiC , 10/01/09 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רואים שהוא עיתונאי, יודע לגעת ברגש. אבל אל תהיו תמימים

    שרוליק, 10/01/09 14:54

    היו להם 8 שנים לעצור את החמאס. וחוץ מזה, אף אחד לא בקש ממנו להביא 10 ילדים. תביא 3 ויהיה לך יותר קל

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דיי נמאס אתם מוציאים אותם כמסכנים.. הם הביאו את זה על עצמם.! (ל''ת)

    דברייני זה הכי אחי.!, 10/01/09 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דמוקרטיה

    איציק ביטון, 10/01/09 14:45

    כול מיגזר אשר בוחר נציגים מיפחד או החלתטה רציונלית צריך לשלם מחיר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ועכשיו תחשבו איך חיו תושבי שדרות 8 שנים באי ודאות ובהרגשת הפקרות.

    גיל האליל, 10/01/09 14:45

    ועכשיו תחשבו איך חיו תושבי שדרות 8 שנים באי ודאות ובהרגשת הפקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    katava meshamemet!!!!!!! (ל''ת)

    jose, 10/01/09 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מזעזע, להפסיק את המלחמה מיד!

    אשדודי, 10/01/09 14:40

    העתיד שלנו תלוי בכך.
    אם יהיה רע בעזה, יהיה רע בישראל לכן כדאי להפסיק את המלחמה המיותרת שלא מגינה על אף אחד.

    הגב לתגובה זו

    • נכון=על חמאס להכנע מיידית ללא תנאים=כך תושבי עזה ישארו בחיים. (ל''ת)

      panacea , 10/01/09 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה מדהים איך הם מוציאים ממך כל אמפתיה. (ל''ת)

    קרייתי, 10/01/09 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בזבוז של זמן

    ש, 10/01/09 14:38

    הישראלי המכוער יראה את המצוקה ויצחק. יהנה מהסבל שנגרם לפלסטיני בעזה, ולא יבין את המסר. פשוט בזבוז של זמן ושל נייר אלקטרוני.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שעצוב אבל אתה צודק (ל''ת)

      רעיה, 10/01/09 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לתושבי עזה היקרים

    מישהו שיש לו לב רחום, 10/01/09 14:35

    אני מצטער על ההרג וההרס הרב. מקווה מאד שההתקפות הקשות יסתיימו בקרוב.אני כיהודי חש צער ובושה על מעשי המדינה ובפרט פגיעה באזרחים וילדים חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

    • לב רחום ושכל מצומק. (ל''ת)

      panacea , 10/01/09 15:21

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם הזדהותך בפגיעה בחפים מפשע בשדרות אשקלון וכו' ?

      ירון, 10/01/09 15:35

      מזל שאתה אפילו לא מיעוט בעמנו,לך לגור איתם כי שם מקומך הטבעי

      הגב לתגובה זו

      • אולי די כבר עם זה?! מה זה קשור?

        אורלי, 10/01/09 19:15

        זה לא אחד על חשבון השני. יכול להיות אכפת לך מחפי מפשע שסובלים בשני הצדדים, זה לא עושה אותך בוגד. זה עושה אותך בן אדם.

        הגב לתגובה זו

        • תאמיני או לא- אנו עושים הכל על מנת לא לפגע בחפים מפשע. (ל''ת)

          panacea , 10/01/09 21:24

          הגב לתגובה זו

          • תמשיך לשקר לעצמך

            גקו, 10/01/09 22:27

            יש כמה מאות ילדים מתים שלא יסכימו איתך על הטענה הזאת.

            הגב לתגובה זו

            • מה רצית? שנעביר את כל ילדי עזה אלינו במבצע נועז עד תום הלחימה?

              panacea , 11/01/09 09:09

              יש אפשרות מיידית להפסקת ההרג: החמאס יפסיק לירות טילים על ישראל, יחזיר את גלעד שליט, ויהפוך לשכן שקט- כמו שאנו מבקשים.

              הגב לתגובה זו

    • אין לך לב אתה חסר לב מי שמרחם על אויביו סופו להתאכזר לאוהביו..

      דוד, 10/01/09 16:33

      תראה את העם שלך תושבי שדרות והקיבוצים סובלים 8 שנים. אשקלון אשדוד באר שבע וכל הצפון במלחמה הקודמת והכל בגלל השמאל האכזר והאגואיסטי שלא מאמין באלהים ולכןם צריך לספק לעצמו מצפון אידיאולוגי על חשבון העם שלו.
      מה שגרם לזה זה השמאלנים הקפיטלסטים החזיריים שחושבים שיודדעים יותר טוב ועם החוקים המטומטמים שלהם גורמים לעוני וסבל אצל הערבים.
      רק לפני חצי שנה קבעו חוק שאי אפשר לתקן כלי רכב בשטחים .
      בנבי עליס היו 200 מוסכים שגם ככה התפרנסו בדוחק . 90 אחוז נסגרו מה קרה לכל אותם מוסכניקים ? הם נידונים לעוני מחפיר ותסכול.

      גם הפסקת האש ההומניטרית מה מטרתה? הריי אם לא היה להם מים באופן קבוע הם לא יכולים היו להלחם כי המשםחות שלהם היו במשבר כך ישראל מאכילה ומשקה את המשפחות שלהם והם יכולים להלחם בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק??? תעבור לגור אצלם מרוב האימפטיה (ל''ת)

      זה ממש חולני! האם ביקשתה סליחה מילדי סדרות?, 10/01/09 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש רחמנות....

    אדם הובר, 10/01/09 14:34

    איזה מסכנים, כל מי שנותן ליגיטימציה לאנשים שרוצים למחוק את העם היהודי וארץ ישראל מהמפה נאלץ לסבול
    ממש רחמנות

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו ומה אתה רוצה לומר

    חד כתער, 10/01/09 14:33

    מה הבנת יחביבי?
    לא הבתני מה הבתנת.
    הבנת שהחמאס דפק אתכם?
    או הבנת שבפעם הבאה לא תסכים לתת לבן שלך לירות קאסמים?

    זה מה שהממשלה הישראלית רוצה שתבינו
    וכנראה שזה עדיין לא חילחל לך למוח,
    ולכן גם לא מפסיקים את המבצע.
    תכתוב טר נוסף שבו תראה הבנה קצת יותר עמוקה אולי זה יעזור.
    (ועזוב אותך מהבכינות כי מי שמבין ביום שישי
    לא צריך להסביר לו בשבת)

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כתבה חשובה

    מיה, 10/01/09 14:31

    מציעה לתת לעיתונאי האמיץ הזה טור קבוע,
    אפילו רק בשביל לזכור שיש עוד צד.
    ולא כולם רעים

    הגב לתגובה זו

    • זה שהוא מסכן אומר שהוא לא רע? מצאת בכתבה מילת גינוי לחמאס? (ל''ת)

      panacea , 10/01/09 15:22

      הגב לתגובה זו

      • Well... what did you expect

        Well.., 10/01/09 16:08

        If he exprsses something against Hamas he is ''no mas'' (Yaani, no more...)Killing opponents is the usual censorship by these organizations.

        הגב לתגובה זו