• 48.

    חור שחור

    מרק פורסט, 20/01/09 08:58

    אני מקווה שתראה שחור כל החיים שלך

  • 47.

    זהבי ''שכח'' שני דברים במוואה החד צדדית שלו

    רעמסס, 10/01/09 16:45

    1. ישראל עדיין כובשת את רצועת עזה ומטילה עליה מצור במטרה להוריד את שלטון החמאס.
    2. כאשר היהודים נלחמו על עצמאותם הם רצחו, בכוונה תחילה, מאות אזרחים ערבים. די להזכיר את המשאית עם טונה חומר נפץ שהתפוצצה בלב יפו בתאריך 4/1/48 שגרמה לרצח 70 ערבים רובם נשים וילדים.

  • 46.

    המצב לא פשוט

    ליבי54 , 10/01/09 15:23

    השינאה כו רבה. נולדתי בארץ,בטרם הוקמה מדינתנו. השנאה מצד הערבים היתה תמיד קיימת.ובהחלט אין שחור או לבן.אנו זקוקים למוחות מביני עניין ויצירתיים למצוא פתרונות למצבים כל כך סבוכים.בנתייםאנו חייבים להפגין חוזק,להאמין שזכותנו לחיות,גם אם אוייבנו אינם סבורים כך-בלשון המעטה-
    האדם שמדבר אלי מאד הוא דר'גאי בכור,אדם מעמיק חקר,עם הרבה תובנות,יש לו אתר,ואינני מבינה מדועאין שועים לדבריו???

  • 45.

    כל מילה בסלע

    אביחי, 10/01/09 07:16

    ניתוח מבריק ונכון

  • 44.

    נשפך המון דם רבותיי........... (ל''ת)

    אין לכם לב?, 10/01/09 06:20

  • 43.

    צריך להוציא את הנשים והילדים משם למצריים או לכל מקום אחר ולחסל את הח

    כלנית, 10/01/09 05:59

    החמאס זו הדרך הנכונה--אנשי החמאס מחופרים במחילות העכברים שלהם ואלה שנפגעים הם הנשים והילדים-ללא בושה השאיר החמאס את התושבים שם למות כמו כלבים בלי מנהיג בלי מקלטים בלי כלום רק עם דם וכאב--לו כל העולם ידע!!!!ואין הסברה נכונה והעולם בוכה מתמונות הזוועה גם אנחנו!!!!

  • 42.

    גדעון לוי-סובל מתסמונת נדירה....

    איתן ר''ג, 10/01/09 04:16

    אחד מכל מאה אנשים הוא סכיזופרן (לא עלינו מחלה נוראה) אז מה נשאר לאמר על אדם שסובל מתסמונת ששכיחותה אחד לשישה מליון אזרחים באמת אולי פשוט נפסיק להתייחס לייצור ההזוי הזה?!

  • 41.

    תובנות מהקורקבן (ל''ת)

    הנמר, 10/01/09 04:15

  • 40.

    This is an excellent article. Could you please translate

    Ron, USA., 10/01/09 03:31

    it and send it to the New York Times?

  • 39.

    הכרעה

    גיל, 10/01/09 03:08

    נתן ידידי
    במקרה דנן אנו זקוקוים להכרעה בסגנון המערב הפרוע הפשוט והבסיסי ביותר. שירדו על 4 ויניפו דגל לבן. רק כך נתרחק ממלחמנת לבנון השלישית או עזה השניה או חלילה איראן הראשונה.

  • 38.

    ידידיי הגדעונים ששם ממול

    אושי, 10/01/09 02:05

    ידידך הגדעוני ממלא תפקיד חשוב וכנושא התפקיד הזה היה אולי מן הראוי שינהג בענווה ויחסוך בלשון מתחסדת.

  • 37.

    תבינו, לא יהיה לזה סוף. אם לא תדברו...ומה עם גלעד שליט באמת?דברו (ל''ת)

    מית נמש, 10/01/09 01:54

  • 36.

    אני לא מבינה כיצד הורים שכולים מעודדים את הלחימה? נשגב מבינתי (ל''ת)

    זבובית בזבל, 10/01/09 01:53

  • 35.

    התמונה למעלה...

    רפולי, 10/01/09 01:20

    תמונת המערכה הזו היא התמונה למעלה. תראו את הילד בחולצה האדומה. הזעקה הגדולה שלו פורצת מהתמונה החוצה. איזה תמונה חזקה !
    זה מה שהרגישו תושבי שדרות כל השנים !!

  • 34.

    נתן זהבי נהיה קרנף (ל''ת)

    הופה הופה, 10/01/09 00:43

  • 33.

    אתה שוכח את ההיסטוריה של ה 8 שנים האחרונות.

    ישראל, 10/01/09 00:37

    אינני בא לומר שרק אנחנו אשמים. אני כם טוען שלישראל, כמו שאתה בעצמך כותב, יש חלק גדול במהלכים שהביאונו הלום.

    כשעזבו את הרצועה בלי הסכם סגרנו את הרצועה הרמטית, לפחות מעל הקרקע. כשמצרים סגרה את מיצרי טיראן קראנו לזה הכרזת מלחמה. מדוע שאותו קאזוס בלי לא מתאים להסגר שאנחנו הטלנו על הרצועה? מה רצית שהם יעשו? שיכבו על השטיחים ויעשו קולות של כלב? גם אתה היית מצטרף לקבוצות שנלחמות נגד הסוהרים האכזריים שלך. סגרנו עליהם בים, באויר וביבשה. לא השארנו להם כל ברירה. אבל זה בדיוק מה ששרון רצה. הוא ידע טוב מאוד שהוא מספק ''רוח גבית לטרור''. אבל הוא רצה להגן עם מבצע ההתנחלות בגדה. ודרך אגב, המטרה האמיתית של ''עופרת יצוקה'' היא להסיט את הזרקורים מההתנחלויות הבלתי חוקיות. וזה די הצליח.

    מתי נבין כולנו שהחמאס איננו ארגון טרור. לא כל מי שנלחם נגדנו, או שונא אותנו, או מפגיז אותנו, הוא ארגון טרור. מה אתה מציע לפלשתינאים לעשות להחזיר את ישראל לקווי 4 ביוני 1967? להתגייר? לעמוד דום ולשיר את התקווה? מה צריך עם שלם לעשות כדי שיהיה לו מספיק מים, חשמל, מזון, רפואות, זכויות אדם וזכויות פוליטיות?מה אתה מציע להם לעשות כדי שהעולם יתחיל להבין שצריך לפתור את הבעיה הישראלית-פלשתינאית? שמת לב שמזמן לא היו התפוצצויות של מחבלים מתאבדים?עכשן יהיו.ואתה הצטרפת למחנה של האשמים.

    • מי שמכוון ויורה טילים על אזרחים אינו ארגון טירור?

      בעיה בהבנת הנקרא?, 10/01/09 05:43

      אתה דוגמא טובה לפראבדה ויוסף גבלס שאמר ''שקר שחוזרים עליו מספיק פעמים הופך אמת.
      דוגמא נוספת.
      כשעזבנו את הרצועה לא סגרנו אותה באופן הרמטי, המשכנו לספק להם דלק וכל שאר הצרכים למרות שלא היינו חייבים לעשות זאת. מעבר לכך השארנו להם גבול עם מצרים, השארנו גבול ימי השארנו שדה תעופה בדהניה.
      מה גורם לישראלים דוגמתך ודוגמת גדעון לוי לתמוך בטירוריסטים?
      לנסות לשכתב לנו את ההסטוריה?

  • 32.

    כל כך מהר שכחת שהיית מתנחל בסיני? מה עם הפיצויים שקיבלת? (ל''ת)

    גם אתה שוכח., 10/01/09 00:26

  • 31.

    לא נשכח ביום הבחירות את השתמטות הש''סניקים,החרדים,החב''דניקים משירות

    לא נשכח ולא נסלח, 10/01/09 00:17

    בצה''ל והתגייסות לחיזוק חוסנה הצבאי של המדינה.

  • 30.

    נתן זהבי, לא גרת בשוחים כבושים? אופירה למשל ? יא מתנחל סהרהורי (ל''ת)

    יחזקאל מרמת גן, 09/01/09 23:30

  • 29.

    זהבי אל תהיה צבוע ומתחסד

    חבל, 09/01/09 23:02

    200 ילדים הרוגים
    בינתיים
    100 נשים ..
    אז
    לך תישן על זה

  • 28.

    ציטוט שלך שהוא לא מדויק :

    איתן, 09/01/09 22:59

    ''הנאבקת בטרור נגד נשים וילדים ואזרחים חפים מפשע, ועל פי הצילומים מעזה היא עצמה מבצעת''

    ישראל אכן נאבקת נגד טרור בחפים מפשע אבל באזרחיה היהודים ולא אף אחד אחר !!!
    סוף סוף יש לנו היהודים צבא גבולות ומדינה שנוכל להגן על עצמינו והדבר היחיד שמדאיג אותנו כרגע זה אנחנו כי אין לנו תפריוילגיה לדאוג לאחרים ולכן אנחנו כן מגנים על חפים מפשע מהצד שלנו אבל מבחינתי כול עזה יכולה להתפוצץ הרגע !!

  • 27.

    יש הרבה מהאמת,בכתבה.אך הטרוניות לא בצדק אלינו .האויב כפה עלינו מלחמה.

    בא רון אשד , 09/01/09 22:50

    ולמען השלום,ננצח.

  • 26.

    השימוש במילה ''אבל''

    יריב, 09/01/09 22:48

    אולי צריך להסביר לך דבר בסיסי בקשר לשימוש במילה ''אבל''. ובכן, כל פעם שאתה במשפט אחד מפריד בין שני חלקיו עם המילה ''אבל'', אתה מבטל לחלוטין את החלק הראשון שבמשפט.לדוגמה
    כתבת את המשפטים הבאים

    אני בטוח שלו החיילים שמשרתים בשטחים הכבושים היו אנושיים ומתחשבים יותר באוכלוסייה האזרחית היו פני הדברים שונים, אני בטוח שלו נצרו כמה מלוחמי משמר הגבול את התסכולים שלהם ולא מוציאים אותם על אזרחים חפים מפשע הייתה התמונה אחרת, ואני יכול להמשיך בקו הזה לעוד כיוונים רבים, אבל כל זה לא משנה את העובדה שאין ולא תהיה כל הצדקה למה שראשי ארגוני ההתנגדות הפלסטינים עושים.''

    הבעיה היא עם מילה בת 3 אותיות ''אבל''. כלומר אינך מאמין אפילו לרגע במה שכתבת לפני המילה הזו. אין ''אבל''!!!! חבל שגם אתה הצטרפת לאלו ששכחו שהפלסטינאים נלחמים בכובש אכזרי וברוטלי. והאמת היא שכל מה שהם עושים מוצדק כמו שהצדקנו את מכוניות התופת ושאר מטעני חבלה שהשתמשנו בהם נגד הערבים והאנגלים לפני מאי 1948. אבל היית יותר מדי צעיר אז בשביל לזכור את ההיסטוריה שלנו. חבל שהרחקת כל כך מאורי אבנרי אותו שרתת בשנות ה 60. אם אני צריך לבחור בין מאמרך לבין מאמריהם של אבנרי, שריד, לוי ויהונתו גפו, אני יודע שאתה מנחש את התשובה. לפעמים אדם מאבד הכל ברגע אחד. מאמרך זה, זה הרגע עבורך.

    • Pardon me, oh, Holy one

      Bruce ALMIGHTY , 10/01/09 00:41

      Please list all the CIVILIAN CASUALTIES we intentionally targeted and caused in all the Jewish attacks you mentioned.

      I hereby pledge US$100 for each name.

      Please tell me how many British children we mimed in the attacks against the Brits.

      I hereby pledge US$500 for each name.

      Please tell me how many Arabs we held hostage and murdered.

      When you are done counting, please tell me why were the Jews that lived in Israel attacked and murdered by the Arabs, back in 1914, 1917, 1929 (the Nablus massacre), 1931 and 1937.

      Why were the Arabs, led by the Mufti of Jerusalem Hitler's allies?

      Hmmmmm?

      Honestly, sometimes I wish we'd lose this war only so you will see what the Arabs will do to you and your family (hint: look at what the Hamas does to the Fatah. Better yet, what it does to Christian Arab - especially the women). But then again, its like cutting my own nose to spite my face.

      And a bonus question: Until 1936, what country existed (yes, what country existed here - not what mandate ruled) in the territory between Iraq and the sea?

      Did Jordan exist? Did Syria? Did Palestine?

      I hereby pledge US$1000 for each entity.

  • 25.

    אין לי טענות לפסיכופטים, הם אנשים אומללים - יש ויש לי טענות למי שנותן

    פילם סקרד וטרן, 09/01/09 21:50

    להם במה.

  • 24.

    מה הקשר שצה''ל עזר ברואנדה? גם מש''פ פשע תורמות לצדקה. (ל''ת)

    שמאלן, 09/01/09 20:37

  • 23.

    תמיד אהבתי את מה שזהבי כותב

    סול, 09/01/09 20:19

    ואני עומדת מאחוריו גם עכשיו! יש ערכים, אבל צריך לדעת מתי לחזק אותם. והראייה המיליטריסטית שפושה בכל עבר ממש לא מועילה לאף אחד. קראו את טורו של גדעון לוי השבוע: לפעמים צריך יותר אומץ להיות במיעוט, להגיד את האמת גם כשהרוב לא רוצה לשמוע. ובוא נזכיר היסטוריה: היו כבר פעמים במלחמות שבהן המיעוט, המיעוט ''יפה הנפש'' ו''עוכר המדינה'', הוא זה שלבסוף ניקה את מצפון המדינה.
    ויפי הנפש, לא להישבר! האמת תנצח (ואולי גם השלום)

  • 22.

    Zehavi do more and talk less (ל''ת)

    Ariel, 09/01/09 20:03

  • 21.

    החמאס שחט בפתח, מדוע הפלסטינים לא שונאים החמאס?

    אני רק שאלה, 09/01/09 19:26

    הרי אם לדעתך כמה מקרי התעללות מבודדים של מג''בניקים הם שמציתים את השנאה העזה ליהודים, אז מדוע התנהגות האכזרית והברוטלית של החמאס כלפי בני עמו הפתח לא השניאה את החמאס על הפלסטינים?!

  • 20.

    איזה אומץ נדרש מגדעון לוי ושאר הגדעונים?

    גל, 09/01/09 19:25

    מה הסנקציה שמרחפת מעל ראשם? כיום נדרש אומץ רק להביע בפומבי דעות ממה שמכנים ''ימין'' (אני יודע שאתה מתכחש לקיומם של שני המחנות, אבל נגיד, נדבר בשפת 1984 שלך).

  • 19.

    תניח לנו,לתושבי שדרות ,בבקשה עם הצדקנות המזויפת שלך-אדון זהבי.

    שדרותי, 09/01/09 19:05

    8 שנים ,יום ולילה,תושבי עזה מנסים לרצוח אותנו.
    ואתה שתקת להם.
    8 שנים הם ורוב ערביי יו'ש, ירדן,סעודיה,סוריה ועוד מוחאים כפיים על כל פגיעה מוצלחת בנו.
    ואתה שתקת להם.
    שתוק גם עכשיו ,די לנו מהבחילה מריח חומר הנפץ אחרי כל פיצוץ ברחובותינו, בבתינו בבתי ספרנו בגני ילדנו..
    די,אל תוסיף לנו בחילה נוראה יותר.
    חזור לנושאיך הצדקניים האחרים התמידיים.אנא הנח לנו

    • אתה צודק שיעזוב אותכם בשקט, יש לנו פה נושאים יותר חשובים (ל''ת)

      שמאלני, 09/01/09 20:31

    • לשדרותי

      נתן זהבי, 09/01/09 21:03

      תבקש ממישהו שיסביר לך את הכתוב-אין כל קשר בין התגובה שלך לבין מה שכתבתי .

      • נתן זהבי, בקש ממישהו שיסביר לך את תגובת השדרותי (ל''ת)

        נחום שחף , 09/01/09 22:12

      • לנתן, מי של מבין זה אתה, אבל אתה לא מבין שאתה לא מבין (ל''ת)

        פרנץ ק., 09/01/09 22:38

      • שנאת חינם

        מתעניין, 09/01/09 23:58

        עצוב לי שאין בך רחמים על ילדיך ושכניך היהודים מר זהבי

        עצוב שאתה מרשה לעצמך לענות בציניות ולא בחמלה
        עצוב שיותר מהכול אתה לא זועק להיות אנושי לפני הכול בבית, ואחר כך מתקן את העולם בחוץ

        עצוב בעיקר כי יש פה בתוכנו אנשים שמקשיבים לתוכניות שלך שמעריכים את הדעות שלך ואתה לא מנצל את זה לטובתם....
        בלהיות קודם כל בעצמך בן אדם!

  • 18.

    תרגום המאמר לאנגלית

    דני, 09/01/09 18:14

    היכן ניתן למצוא את המאמר של זהבי באנגלית?

    • צודק,כדאי לתרגם לאנגלית ולהפיץ באנגלית..... (ל''ת)

      חשוב, 09/01/09 23:02

  • 17.

    בוז לנתן זהבי!

    שרון, 09/01/09 17:53

    מר זהבי,

    האם שאלת את עצמך למה החברה הישראלית ברוטלית כל-כך? מדוע קשישים ונצולי שואה מנוצלים על-ידי צעירים שבעים בצורה צינית ואכזרית כל-כך? האם שכחת את כל הדיווחים בתוכניתך ואת הכעס על ניבזות וטמטום שאתה זועק כנגדם?

    האכזריות כלפי הפלסטינים והאכזריות כלפי החלשים בתוכנ כורכים זה בזה. הם נולדו באותו הזמן והזינו זה את זה. כל עוד נכה ונהרוג בפלסטינים לא נפסיק לרדות ולהשפיל את החלשים בחברה שלנו. האמנם אתה לא מסוגל לראות את הקשר הזה? את התהליכים הנוראיים שהחברה הישראלית עברה בעשרות השנים האחרונות מאז שנות השישים?

    התנהלות טייסינו וחיילינו אינה ''טוהר הנשק'', אלא זיקוק הרשעות והכסילות שלנו. הפעולה הזאת לא מביאה רק שכול לפלסטינים, אלא היא מביאה סבל, צער ומוות גם לנו, והכי גרוע - מחסלת את התקוה שבעתיד יהיה יותר טוב.

    הפעולה המטומטמת הזאת נועדה לחזק האת האינטרסים האלקטורליים של מספר פוליטיקאים ציניים מובילה אותנו לגיהינום. היא לא שיפרה את הביטחון של היישובים בעוטף עזה והא גם לא תשפר אותם.

    אני משער שפושע נשאר פושע. האלימות בך איננה יתנת למחיקה. אתה רק משנה את היעדים לאלימות ולשנאה שלך. החברה הישראלית קורסת גם בגלל אנשים כמוך.

    • אתה כל כך טיפש ופתאטי שאין סיבה להגיב לך. אבל בכל זאת:

      מראה מראה שעל הקיר, 09/01/09 19:28

      יש רק דבר אחד שיותר חזק אצלך מטיפשות: היעדר מוסר.

    • יהודים שיתפו פעולה עם הרוצחים הנאצים בעת השואה, מה חדש? (ל''ת)

      נחום שחף , 09/01/09 20:42

      • גדעון לוי הוא הקויזלינג של החמאס (ל''ת)

        רמי, 09/01/09 23:00

        • גדעון לוי הוא עיתונאי מעולה

          שים לב, 10/01/09 03:48

          ןאתה רמי פשוט אידיוט

      • גדעון מזכיר לי יהודים משתפי פעולה עם הנאצים, בהבדל אחד

        מהרסיך ומשנאיך ממך יצאו, 10/01/09 05:16

        במלחמת העולם השניה היהודים שיתפו פעולה עם הנאצים בחוסר ברירה וזאת לעומת גדעון לוי המשתף פעולה עם החמאס הפת''ח ושאר ארגוני הרצח בלא כפייה. ואסור לשכוח את עמוש שוקן שנותן לו במה

    • תגובה לשרון.

      ארנון, 09/01/09 22:44

      מקריאת תגובתך הייתי ממליץ עליך בהבדל של זמן ומקום לכותב המאמרים של צ'מברלין.
      המלחמה ההיא עברה, חלפה לה. המון רשע נשפך מכל כיוון והתגובה שלך היא העתיד של אותה מלחמה. מסתבך...?
      לו היינו קצת יותר רעים היה יכל להיות פה הרבה יותר שקט.
      איננו נלחמים על טוהר הנשק, רשעות או כסילות אלא על השרדות.
      את הפסקה הראשונה התחלת טוב על אף שאתה מדקלם את נתן זהבי ונידמה לי שלא זאת היתה כוונתך.
      בב''ח

    • ראש מועצת חוף אשקלון אמר זאת הכי פשוט.

      אופס, 10/01/09 07:39

      שלום לא יהיה כל עוד בעזה האנשים מביטים במקומות שפעם היו ביתם במדינת ישראל,ומשתוקים לחזור ולהחזיר לידיהם את רכושם.כשישתכנעו שאין חזרה,יהיה שלום.

  • 16.

    מאמרו של נתן זהבי

    יהודה מימון , 09/01/09 17:42

    רציתי דווקא לציין מר זהבי ולהוסיף:-אכן אין להם מטוסים וכ"ו, אבל אנחנו נלחמים עם ידים כבולות במצפון אנושי. צה"ל יכול היה להתקדם בכוחו כי רב , עם מסך אש מתגלגל, לירות עם הטנקים וכל שאר כלי הנשק בכנון ישיר ועקיף, לנוע קדימה ,לפגוע ,לדרוס להרוג ללא כל מעצור וחשבון.אז גם היו לנו פחות קורבנות והקרב היה נגמר בנצחון ברור לנו ועם הרבה מאד קרבנות לאויבינו בכל הגילאים והמינים. אבל לנו יש בלם מצפוני אנושי שמונע מאיתנו לנהוג כך! ואולי טוב שכך! אני יליד הארץ ושרתתי הרבה שנים ביחידות קרביות. אף פעם לא לימדו אותי בבית ו/או בצבא לשנוא.אני גם לא שונא אף את גדולי אויבינו.צאצאי ואני נלחמים על זכותינו לחיות בשלום עם שכנינו בארצינו היחידה והנצחית. אני לא מאותם יפי נפש וגם לא מאותם החושבים כמו אויבינו ממולינו.

  • 15.

    שורות שהן מפח נפש כשהן באות מאיש צבעוני כנתן זהבי

    אבי יוסף, 09/01/09 17:40

    זהבי הוא פובלציסט מקורי ומסקרן שאין להתעלם ממנו. אני קורא אותו לעתים ומתרשם שמעבר לשפתו המקרטעת קיימת מחשבה מעניינת אף רהוטה. לא תמיד אני מסכים אתו וברשימה הזו נמצא קטע מעורר תמיהה על נתן זהבי זה המתייחס לאיש מעוות בשם גדעון לוי. אין זה ענין של שנאה כפי שזהבי סבור, זה ההבדל הצורב שבין מעליל עלילות-דם לבין מי שמדווח כעיתונאי. לוי איננו מדווח. לוי מיילד וממציא עלילות דם על כולנו כמקשה אחת. זהו אדם שאני מצפה שדוקא איש כמו זהבי יידע להוקיע אותו ואת הבמה הרחבה שמר שוקן מ''הארץ, מעמיד לרשותו בימים קשים אלה בנפש חפצה, כאילו לוי הוא ''הנפש התאומה'' שלו. ואולי לא כאילו..

  • 14.

    החמאס יותר גרוע מהחיות הטורפות בגונגל. (ל''ת)

    מושון, 09/01/09 16:38

  • 13.

    החמאס יותר גרוע מהחיות הטורפות בגונגל. (ל''ת)

    מושון, 09/01/09 16:37

  • 12.

    אני רוצה לזכות לא בפרס! (ל''ת)

    אני ראשון, 09/01/09 16:13

  • 11.

    מסכים בכל מילה, המשך בדרכך ההגונה.לא שמאל לא ימין רק אמת. (ל''ת)

    יוסי חולון, 09/01/09 16:02

  • 10.

    יפה

    הראל, 09/01/09 15:49

    לקרוא מאמר כזה ממך זה נחמד,כנראה שהתעוררתה על הצד הנכון.רק מה שאתה רואה בעזה ,אצל החמס, אתה תראה בגדה.זה רק ענין של טקטיקה. איסטרגדית, שניהם גם פתח וגם חמס,חושבים אותו דבר.הדרך שונה ואני מקווה שתדע את זה ללא שיעור מעשי.

  • 9.

    למחבלים יש מתאבדים.וזה הורג נורא. והתיחסות לגדעון מיותרת יש (ל''ת)

    להתעלם ממנו .ורצוי, 09/01/09 15:41

    • גדעון לוי פאשיסט

      מציאותי, 01/02/09 23:46

      אי אפשר להתעלם מעיתונאי שחותר תחת מדינתו אחד כזה במדינות ערב היה יוצא להורג

  • 8.

    ימות המשיח הגיעו? לו יהי?

    נחום שחף , 09/01/09 15:11

    פתגם סיני אומר שגם דרך של אלף מילין מתחילה בצעד אחד.
    אז הנה את הצעד הראשון עשית. גילית שהטייסים אינם רוצחי ילדים. יופי חי.
    באשר לשאר החיילים אז ככה. קצת רוצחים קצת טובים. לאמונתך צה"ל מחזיק משני הסוגים.

    אלא שבתפיסתך יש פגם לוגי לא קטן.
    א - כ-75 עד 80% מהאוכלוסיה הפלשתינאית תומכת בפיגוע הטרור. העדויות על הרג ילדים פלשתינאים מתבססת על דיווחי הפלשתינאים שרובם כאמור תומכים בטרור. לתפיסתך מי שתומך ברצח ילדים לא ישקר? ראה צילומי א-דורה שהתגלו כמבויימים (www.a-dura.com )
    ב - אתה מסתמכך על עדויות גדעון לוי ודו"ח בצלם המסתמכים על עדויות הפלשתינאים, ואופס שוב אנחנו בבעיה.
    גדעון לוי ותנועת בצלם עסוקים באופן אובססיבי בהפקת סדרה של עלילות דם. ואם אתה לא מאמין אתה מוזמן להשקיע את מיטב כספך להתערבות קטנה. כל סכום שתרצה. תוכל למצוא אותי באימייל www.i2i.org.il

    • צודק, ראה תגובה 8 עם הקישורים ותגובה 19 של השדרותי (ל''ת)

      יהודי, 10/01/09 05:20

  • 7.

    חשוב יותר שנתן יתעסק בחרדים ושסניקים שלא משרתים בצה''ל כמו הערבים (ל''ת)

    רק מנצלים הזכויות ומשתמטים מהחובות., 09/01/09 14:48

  • 6.

    100000שסניקים שלא משרתים הם הבעיה הגדולה של העם הקטן. (ל''ת)

    אחד מהעם., 09/01/09 14:24

    • עובדות בבקשה

      שמעון, 09/01/09 19:27

      יותר שמאלנים משתמטים מאשר דתיים אז נא לדייק שים לב כמה חיילים /קצינים דתיים נהרגו השבוע אז אנא ממך

    • מחילוני גמור: אתה פלגן טיפש הכלוא בשינאה עיוורת.ראה כמה לוחמים דתיים (ל''ת)

      panacea , 09/01/09 21:31

  • 5.

    בוקר טוב אליהו .הפאנטים שאתה שונא הזהירו אותך

    evbeber , 09/01/09 13:30

    אבל אתה אובר חוכם וחולם בהקיץ ונותן צאנס לעארפאת רוצח משחר נעוריו
    והסכמתה ועצמתה עין להונאת אוסלו אפילו על המציבושי של גולדפארב שתקתה
    רציתה מזרח תיכון חדש בשקר ושלום עכשיו בכל מחיר
    ואף פעם לא שכחתה שמי שחושב אחרת ממך הוא פאנט והוזה ודביל ומשיחי דתי
    אז הנה כל מה שהבאתה עלינו מאז הגראפיטי שלך על הקירות
    הלאה הכיבוש של יפו וחיפה וצפת וכ"ו

  • 4.

    אתה

    דוד, 09/01/09 13:06

    אתה גדוללללללללללללללללל אוהב אותך תמשיך ככה

  • 3.

    תענה לי

    mark0211@walla.com, 09/01/09 12:22

    אני מחכה לתשובה ממך למייל שלי בבקשה

  • 2.

    אפשר לעזור לישראל מהמחשב כנסו להסבר

    yarok2007 , 09/01/09 11:09

    כל אדם שיש לו אינטרנט יכול לפתוח פינה ב יו טיוב
    youtube
    ולהעלות סרטי וידאו שמציגים את ה טרור של החמאס
    או להציג את זכותה של ישראל להגנה על תושביה
    ופניה לתושבי ה דרום שבטווח הקטיושות
    יש 800,000 איש ב טווח ה טילים אנא תעלו תמונות וסרטי וידאו ושתפו אותנו ואת העולם
    העולם עובר שטיפת מוח נגד ישראל וישראלים
    אלא גם לצערי מתחילים להחרים את ישראל כלכלית
    חוץ מזה המבצע שמנוהל על ידי אולמרט אהוד ברק וציפי לבני נתמך על ידי ה רוב ה מוחץ של ה ציבור
    ראיתי וידאו של בריטי שהוא פרופסור למשפטים שנתן דוגמה מעולה
    למה לישראל יש זכות לפעול נגד האויב כצעד הגנתי
    וכך הוא אמר . אם למישהו יש סכין ביד והוא רץ לעברך
    לדקור אותך אז ב רור שלא תעמוד דום
    דרך אגב הפינה שלי ב יו טיוב
    www.youtube.com/hamasterror
    והחלמה מהירה לפצועים .לאזרחים ולחיילים

  • 1.

    תודה

    פנינה, 09/01/09 10:35

    תודה מיקרב לב על הכתבה.. כמו תמיד מנתח את המצב בצורה בהירה ונוקבת