• 73.

    התאכזבתי מתמיכתה בעליון השמאלני הקיצוני. פרידמן בעיני

    ורדינה, 03/06/14 20:14

    חיובי ביותר.

    IP: 93.172.53.98דווח על תגובה זו

  • 72.

    בית המשפט ימני ...וחותמת גומי של הכיבוש (ל''ת)

    כן, 14/02/14 05:28


    IP: 77.127.67.57דווח על תגובה זו

  • 71.

    היא למעשה יצוג של הדיקטטורה המודנית במסווה דמוקרטי. והעם אוכל את הקשקש (ל''ת)

    דניאל, 07/06/13 07:27


    IP: 84.229.70.54דווח על תגובה זו

  • 70.

    מוריד את הכובע בפנייך!

    סטודנט למשפטים, 26/11/11 14:02

    כבוד השופטת דורנר אני פשוט מעריץ שלך!!
    גם כדליה בתחום המקצועי, וגם כדולי בתחום האישי.
    חזק וברוך!!!

    IP: 84.108.109.187דווח על תגובה זו

  • 69.

    בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז (ל''ת)

    סם, 22/03/11 08:22


    IP: 109.186.67.229דווח על תגובה זו

  • 68.

    נוה הילד נהריה

    עמוס לוי, 28/09/10 14:13

    הייתי במוסד נוה הילד בשנים 49,50,51 המנהל היה גרשון דה האס, אשתו יפה , היתה מדריכה.אני צבר ממשפחה לא מסודרת אבל הילדים במוסד היו בעיקרם ניצולי שואה ויתומים. גרשון ניסה כמיטב יכולתו להכניס אותנו למסגרת חיים נורמלית, דבר שהיה קשה מאוד. להרבה ילדים היו בעיות נפש קשות ביותר ואני מניח שהטיפול בהן היה קשה ביותר. לצערי איני זוכר מי היה אתי בתקופה זו והיתי שמח להכיר מחדש ולהחליף זכרונות על התקופה דאז. לא ידעתי על היותך דליה -השופטת המכובדת- חניכת נוה הילד. באיזה שנים היית? האם יש לך מידע נוסף על המעט שאני זוכר?
    בכבוד רב עמוס לוי קבוץ מזרע
    amosle@mizra.org.il 046429875

    IP: 192.116.126.112דווח על תגובה זו

  • 67.

    שופטת ענקית אדם ענק, בענין פרידמן היא טועה טעות חמורה

    רמי, עו''ד, תל אביב, 30/01/10 23:50

    דורנר היא לא טיפוסית לשופטי העליון

    היא עולה על מרביתם עשרות מונים, חדה, חכמה, מעמיקה, מוכשרת צנועה , עממית (במובן הנשגב של המילה) וקשובה לכל
    מי שמינה אותה הוא גדול שופטי ישראל מאיר שמגר אבל מאז שעזב התדרדרה המערכת ובראשה העליון אל פי התהום.

    העלין מבקש להשתמש בה כעלה תאנה לכיסוי מערומיו .

    דווקא ההצגה שלה כמי שמייצגת את שופטי העליון מוכיחה את היפך

    מי שמייצג את העליון ומערכת בתי המשפט על הנפוטיזים והפרוטקציוניזם שלו זה עדנה ארבל שופטת בינונית ומטה (השופטים היחידים שהיא עולה עליהם הם שופטי הכדורגל) שמונתה רק ואך ורק בגלל שהיא חברה של בייניש

    IP: 81.218.153.211דווח על תגובה זו

  • 66.

    דוגמה

    sofi, 29/07/09 17:22

    אפשר
    לקחת דוגמה מ-כבוד השופט דליה דורנר

    IP: 79.177.131.226דווח על תגובה זו

  • 65.

    דורנר משוקת את עצמה כנאורה ומיתקדמת? מנותקת מעם ישראל

    merbi85 , 16/01/09 18:16

    מדברת כמה היא סבלה כמה היא לא אליטה הכול שטויות. ניתוק שלה מעם ישראל ברור היא לא שואלת איך יתכן שב-2009 בית המשפט שלה מנותקת מעם ישראל. היא לא מדברת ע ל זה שבית המשפט ובכלל מערכת המשפט והפרקליטות מקום עבודה של בנים ובנות נוסף למקורבים מבלי לתת שום צנס וסיכוי לקהילות נוספות בכול המערכת המשפט הרקובה ומושחת ו אנ חי פו כמעט 40- שנה אין אפילו 2- שופטים מקהילה שלי הגיאורגי הגרזיני ולשטתה וחברה הפוליטקאית ביניש שמדברת במילים נישגעבות על ערבים למשל נינה מילרשוילי כדוגמה תצליח ליתמנות כשופטת רק בשנת 2257 כי הד הז דורנר וחברותיה צריכות לידוג גם לבני ובני נינים ורק הז היא תסכים יחד אם בניש ליפתוח את המערכת לשער הקהילות.....

    IP: 79.181.50.98דווח על תגובה זו

  • 64.

    אני מאמין שהיא באמת חושבת שהם לא שמאלניים. זה רק מראה כמה היא קיצונית

    גל, 12/01/09 09:40

    ומסוכנת. כל כך יצאנו מאיזון, שזה נראה לה נורמאלי.
    ההתכחשות שלה לידיעת הדעות הפוליטיות של חבריה לשיפוט מראים על תמימות קיצונית וחוסר הבנה בסיסי בהליכות העולם, או חוסר יושר נוראי. בכל מקרה, אין ספק שהמינויים למערכת המשפט כשלו. בכל העולם הדמוקרטי מקובל ליצור איזונים במשפט העליון, והשופטים שלנו מדגימים יפה למה זה כל כך חיוני.

    IP: 79.181.155.186דווח על תגובה זו

  • 63.

    האם מזוז מלבין אולמרט ייתבע אותה על זילות השופטים הדתיים ????????????? (ל''ת)

    ודאי שלא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 12/01/09 08:40


    IP: 89.138.38.178דווח על תגובה זו

  • 62.

    מי עצר אטובוסים של מפגינים דורנר ??? העליון הבזוי והלא דימוקרטי שלך (ל''ת)

    עם ישראל הפסיק את השתיקה - שלם תשלמו בזויים, 12/01/09 08:37


    IP: 89.138.38.178דווח על תגובה זו

  • 61.

    בית משפט העליון שנוא העם איננו לגטימי ואיננו חוקי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הכנסת היא הריבונית לא בית משפט של חברים, 12/01/09 08:34


    IP: 89.138.38.178דווח על תגובה זו

  • 60.

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות לכנופיית תבוסה עכשיו שהשתלטה על ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 12/01/09 07:57


    IP: 89.138.38.178דווח על תגובה זו

  • 59.

    בוז לך גברת דורנר שאינך רואה שבית המשפט העליון הוא חרפה למדינה. (ל''ת)

    תתבישי לך, 12/01/09 07:43


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 58.

    בית המשפט העליון מתנהל כמו עסק משפחתי . (ל''ת)

    ויש לעשות לזה סוף., 12/01/09 07:43


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 57.

    ברק וכנופיית שלטון החוק עשו יוזיורפאציה מוחלטת

    נפיח, 12/01/09 00:32

    ועוד היא מעיזה להעמיד פני קוזק נגזל.היא עצמה שברה שיא של חוצפה כאשר ניםתה לפרוט למעות ולהגיד מה היא הגדרת החוק ל''קיום נאות''וכמה בדיוק הממשלה חייבת לשלם למשפחה משוללת הכנסה במונחים של כסף.כאילו אין משרד אוצר ושר אוצר.
    הכי מרגיז שהיא ודומיה מתייחסים לציבור מתנגדיהם כאל עדת מטומטמים חסרי בינה ומשוללי דעת שפרידמן הסית אותם לשנוא את בג'ץ.אבל המשחק הזה נגמר ודורנר יודעת זאת ,עם פרידמן ובלי פרידמן

    IP: 79.179.57.253דווח על תגובה זו

  • 56.

    מי נגד מי

    מה, 12/01/09 00:10

    ההסטוריה הסוציאליסטית האבודה הופכת לנוסטלגיה, שהופכת להזדהות עם 'האחר'- הפלשתינים; לכאורה מיעוט מקופח מול דורסנות לאומית, מיעוט הזקוק להגנה, לאפליה מתקנת.
    ועכשיו לך חפש את הצדק.
    אבל מסתבר שהמטרה המסומנת היא בכלל 2ימניים שחמקו פנימה בלי רשות...

    IP: 77.125.100.9דווח על תגובה זו

  • 55.

    למרות הכל חושבים שאנו מטוטמים

    דני, 11/01/09 22:22

    הגב דורנר חושבת שהעם מטומטם אים היא אומרת שהעליון הוא ימני ושני שופטים הם בעלי דעות ימנייות אז הם משפיעים על כל בית המשפט ומה עושים שאר השופטים להם אין דיעה
    הרי ברור לחלוטין שרוב השוםטים הם מהשמאל ויש אף כאלה שהם שמאל קיצוני
    שוב ושוב יושבים השופטים על הכס הרם שלהם ואומרים העם הזה לא ראוי לנו מה הם מבינים אנחנוורק אנחנו יודעים את כל האמת , העם הזה טיפש ורק אנחנו החכמים
    אוי לאותה מדינה שיש לה שופטים שכאלה
    מדינת ישראל צריכה עוד שניים שלושה פרדמנים כאלה שיזעזעו את מערכת המשפט את היועץ המשפטי ואת פרקליט המדינה רק כך יהיה אפשר לחזור למערכות נורמליות
    היה לנו די ויותר מזמיר ברק וחשין
    רדו מכס השיפוט שלכם אל העם תשמעו גם אותו ולא רק את עצמכם.

    IP: 89.138.208.97דווח על תגובה זו

  • 54.

    אשפה בגלימת שופט אפילו דרך ארץ אין לשונאת עמה (ל''ת)

    אזרח, 11/01/09 22:22


    IP: 79.182.21.121דווח על תגובה זו

  • 53.

    להגיש תלונה במשטרה נגד דורנר על זילות השופטים רובינשטיין ולוי (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 11/01/09 21:14


    IP: 89.138.38.178דווח על תגובה זו

  • 52.

    דורנר המושחתת העכירה את מערכת המספח יחד עם חברה שותפה אהרון ברק ש''ג.

    כנניהו המיסר, 11/01/09 20:15

    ש''ג = שחיק גרמיה.

    IP: 132.68.247.87דווח על תגובה זו

  • 51.

    רק הרשות השופטת מתפקדת בישראל

    רגינה, 11/01/09 18:00

    כל שאר גופי השלטון על הפנים.

    IP: 77.127.19.185דווח על תגובה זו

  • 50.

    הבגץ גוף ימני! אה! איזה פטריות הזיה את לוקחת? אני חייב גם!

    אתם הרי השלוחה המשפטית של מרצ!!!, 11/01/09 16:38

    איכס! גם אני שונא את בג''ץ.

    IP: 89.139.95.35דווח על תגובה זו

  • 49.

    קטעים איתך - תישארי

    Darth Mohl, 11/01/09 16:03

    יש לי עבודה חדשה בשבילך - תכתבי קטעים לארץ נהדרת ולשבוע-סוף. הם יהנו מן ההומור שלך. בג''ץ ימני? בואי נספור - יש כ 15 שופטים ושניים מהם ימני. זה רוב מוחלט!! היית צריכה לעשות תואר במתימטיקה.

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

  • 48.

    רוב

    עידו, 11/01/09 15:16

    השופטים בבגצ הם אנשים שעברו התעללות כזו או אחרת למשל אהרון ברק היה בילדותו בשואה ובהחלט רואים את ההשפעה השלילית הזו כמעט על כל החלטה שיוצאת מבית המשפח העליון

    IP: 132.68.50.184דווח על תגובה זו

  • 47.

    איזה טיפשה

    שמואל, 11/01/09 15:11

    חשבתי לתומי שכנופיית שלטון החוק של אהרון ברק הם לפחות אנשים מרשימים מבחינה שכלית (כמוהו).
    טעיתי
    כמה רדידות יש באשה הזו.
    אני חושב שהיא באמת הצליחה לשכנע את עצמה בהבלים שהיא אמרה.

    מאכזב
    ציפיתי שהחיילים הבכירים של הרודן חסר הפרצוף יהיו ברמה יותר גבוהה, כדי שאוכל להתנחם ולהבין את סיבת נצחונם עלינו.

    אבל השכפול הדהוי הזה?!

    IP: 62.0.144.223דווח על תגובה זו

  • 46.

    בשביל מה הכתבה הזו בגלל יציאת ספר לקורא .איזה מסר יש כאן לקורא .

    פקק תנועה , 11/01/09 13:48

    חוץ מחשיפה אישית מוחצנת וחיים מרתקים והיתמודדות אם חיים קשים. שיכולים לשמש דוגמא לאחרים . ושאף פוליטיקאי לא נחשף בצורה כזו .וחוץ מזה שמערכת בית המישפט הנכשלת .ועונשיה עבור עולם הפשע .והונדליסט המצוי. שמקבל גיבוי ממערכת זו. נישכחה המערכת הזו. כעת בגלל המלחמה .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 45.

    ראיון חנפני וחסר שיניים.

    דה-דה , 11/01/09 12:15

    המראיינת אינה מאתגרת את דורנר בשום שאלה רצינית.

    IP: 79.178.144.176דווח על תגובה זו

  • 44.

    אשה מנותקת ומרגיזה אבל בעיקר בעיקר - מאכזבת!

    Eחד, 11/01/09 11:40

    התנהלותה האג'נדאית והפלגנית, לגופו של אדם ולא לגופו של עניין, חשפו אותה כבן אדם קטן. לא לשופטים כאלה אנו זקוקים.

    IP: 85.250.17.221דווח על תגובה זו

  • 43.

    ''אדוני ימשוך את הערעור'' - עיקר המעש השיפוטי שלה. דיבורים ריקים מתוכן (ל''ת)

    על זכויות אדם, 11/01/09 11:11


    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 42.

    דליה דורנר- חברת חמאס!!! (ל''ת)

    בג''ץ= מרץ!!!!!!!, 11/01/09 10:53


    IP: 87.69.153.120דווח על תגובה זו

  • 41.

    השופטת דליה דורנר

    שלמה בן יוסף, 11/01/09 10:15

    זה מעודד שיש בינינו אישה כזו.
    תודה דולי.

    IP: 87.68.78.194דווח על תגובה זו

    • זה אכן מעודד שיש ביננו אישה כזו. מעודד את אויבינו, בעיקר. (ל''ת)

      דה-דה , 11/01/09 12:12


      IP: 79.178.144.176 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בג''ץ אוסר על הנפת דגל ישראל באום אל פאחם ומתיר להניף את דגל האוייב

    דרור מרמת גן, 11/01/09 09:42

    בתל אביב.

    IP: 84.110.205.84דווח על תגובה זו

  • 39.

    נודע לי שדורית בייניש חברה כמוני ב'ישראל ביתנו'. (ל''ת)

    א. ברק., 11/01/09 09:41


    IP: 89.139.164.192דווח על תגובה זו

  • 38.

    סנסציה!!! - סניפי מרצ ימניים... (ל''ת)

    מ.באראכה., 11/01/09 09:39


    IP: 89.139.164.192דווח על תגובה זו

  • 37.

    פרידמן לא גורם נזק לביהמ''ש העליון, הוא מבטא את עמדות רוב הציבור, שמאס

    דרור מרמת גן, 11/01/09 09:37

    בדיקטטורה ''הנאורה'' השולטת בנו עפ''י ערכים שלא מקובלים על רוב הציבור.

    IP: 84.110.205.84דווח על תגובה זו

  • 36.

    העליון הוא ימני...בדיחה טורקית...חהחהחהחהחהחה. (ל''ת)

    ליצנית., 11/01/09 09:36


    IP: 89.139.164.192דווח על תגובה זו

  • 35.

    "איני יודעת מה דעות השופטים" וגם "לרובינשטיין ולוי השפעות ימניות"

    דה-דה , 11/01/09 08:47

    דורנר סותרת את עצמה באותה פיסקה עצמה. מה שנובע מדבריה זה שהיא "אינה יודעת" מה דעות השופטים השמאלניים אך בהחלט יודעת מי אינו כזה.

    אנו, לעומת זאת, יודעים היטב מיהם שופטינו ומיהו פרידמן. לדעתי פרידמן נמצא שתי ליגות מעל השופטים הן מבחינת אומץ לב ציבורי והן מבחינת יכולת אינטלקטואלית.

    IP: 79.178.144.176דווח על תגובה זו

  • 34.

    בג''צ ימני. בטוח! איך אני יודע? כנסו.........................

    בנק אימון, 11/01/09 08:04

    ההגנה של זהבה גלאון ושלי יחימוביץ על בג''צ מול השר שרוצה לעשות רפורמות, היא, היא ההוכחה שבג''צ ימני.
    אימרו לי על מי ומה מגינות יחימוביץ וגלאון,
    ואומר לכם מה זה אומר...

    IP: 85.250.253.90דווח על תגובה זו

  • 33.

    תשאלו כל סטודנט למשפטים אם בג''ץ הוא ימני או שמאלני...

    עושה מעצמה צחוק..., 11/01/09 07:24

    בג''ץ יותר שמאלני ממרץ.

    IP: 79.182.125.5דווח על תגובה זו

  • 32.

    על הר הזיתים בילדותה, ועל גבעת המשפט, כשהיא קוברת את המדינה. (ל''ת)

    פעמיים בחיים היא עמדה למעלה על גבעה וראתה..., 11/01/09 00:16


    IP: 58.107.247.142דווח על תגובה זו

  • 31.

    בג''צ פועל כסניפי מרצ ובצלם האנטישמיים סייעני הטרור הארורים

    ג'ינג'י= ת''א, 10/01/09 21:52

    הם הסרטן של העם היהודי, הם הסכנה של מדינת ישראל!! יש להעביר את בג''צ הארור לעזה שם מקומם!! מנוולים!!
    כשביבי בעזרת השם יבחר לראשות הממשלה עליו לפעול להעביר את הבג''צ האנטישמי הנוכחי לעזה על יושביו ולעם היהודי יש להקים מערכת משפט נקייה מהשמאלנים הארורים האלה שרק הרס שסע וחורבן הביאו עלינו !!
    מערכת הבג''צ והמשפט מרוויחים ביושר רב את שנאת העם !!!

    IP: 85.250.12.205דווח על תגובה זו

  • 30.

    מגבלות השיפוט

    חוקה, 10/01/09 21:44

    כשמתנהלת שיגרת שיפוט דמוקרטית, מול תביעות עתירות ממון (בד''כ עבריינים, מושחטים, או 'שמאל'עוין) אין תימא שהתגוננות המדינה או החרדים לגורלה תיראה ימנית.
    יש תהליכים ואיזוני כוחות שהם בנפשנו, והם מעבר לכלי הצדק החוקתי שבידי השופט.
    האיזונים מול ראשות מבצעת חייבים לנבוע משכלול חוקה, ולא משליטת משפטנות.

    IP: 87.70.120.206דווח על תגובה זו

  • 29.

    אם העליון הוא ימין, דורנר היא אןלטרה קיצונית בשמאל (ל''ת)

    יעקב, 10/01/09 21:34


    IP: 62.0.160.12דווח על תגובה זו

  • 28.

    המדהים הוא שסוחר משדרות מבין את המציאות הרבה יותר נכון מכבוד השופטת (ל''ת)

    הזויה, 10/01/09 20:38


    IP: 81.199.251.202דווח על תגובה זו

  • 27.

    שופטי בגצ

    אברהם, 10/01/09 19:43

    נכבדי אים דורנר טוענת ששופטי בגץ ימניים , כפי הנראה דורנר היא קומניסטית או אוהדת ערבים ויתכן שביגלל הילדות המתוסבכת היתערבבו לה המושגים מה ששחור לבן ומה שלבן שחור, תודה

    IP: 77.127.153.125דווח על תגובה זו

  • 26.

    העליון הרויח את חוסר אמון הציבור לא קשור לשמאל או ימין או פרידמן

    גונן, 10/01/09 19:17

    פרופ' פרידמן בא לתקן מערכת קורסת ומקולקלת ולא נותנים לו לתקן מסיבה אחת. הם רוצים שופטי ''בית'' החייבים לחונטה ומקורביה.אהרון ברק ופרופ' זמיר מגינים על העליון כדי לשמור על פרנסת בניהם השותפים לדן כהן ושות' מחותנו של אהרון ברק.הפכנו להיות מדינה מושחתת.די להקליד השם דן כהן בגוגל ולראות גועל נפש מקישורים הנובעים משם זה.

    IP: 84.108.86.159דווח על תגובה זו

  • 25.

    את מלח הארץ (ל''ת)

    איה, 10/01/09 17:38


    IP: 217.132.149.80דווח על תגובה זו

  • 24.

    'ודם טוענת שאין לה מושג מה דעותיהם הפוליטיות של שופטי העליון. פתאום

    מסווגת את לוי ורובינשטיין כימין קיצוני., 10/01/09 16:48

    מתגמשים קצת, כבודה?

    IP: 89.138.182.110דווח על תגובה זו

    • רובינשטיין מעולם לא היה ימין. ''אשמתו'' היא בכיפה שעל ראשו.

      כבשה מתקנת, 10/01/09 17:39

      אדמונד לוי-הימני היחיד בעליון ומפד''לניק ב''עוונותיו''. כל היתר, נעים בין ה''קטבים המנוגדים'': עבודה-מר''צ ומיעוטם כמו ג'ובראן וכנראה דורנר עצמה, מצביעים לבל''ד. חוץ מאדמונד, היוצא דופן הוא ''הימני-קיצוני''-חשין המצביע לקדימה.

      IP: 89.138.32.138 דווח על תגובה זו

  • 23.

    גם אם ישלמו לי, לא אקח את הספר הזה וודאי שלא אקרא אותו. (ל''ת)

    דה-דה , 10/01/09 16:44


    IP: 79.178.144.176דווח על תגובה זו

  • 22.

    דורנר אדם מדהים, מתקדם ונאור

    רות מאור, 10/01/09 16:34

    מעטים מדי מסוגה בארץ. וחבל...

    IP: 89.138.151.163דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא השתנתה מאז ילדותה.

    אנטיביוטיקה., 10/01/09 16:19

    אשה צינית ללא רגשות. את השנאה העצמית היא
    מישמת על עמה.

    IP: 84.108.196.26דווח על תגובה זו

  • 20.

    bravo dorner

    keren, 10/01/09 15:24

    you are an amazing personality, kol hakavod

    IP: 213.203.171.222דווח על תגובה זו

  • 19.

    את נימוקי אדמונד לוי המסתמכים על כבוד האדם וחירותו וחופש העיסוק

    כבשה תוהה.., 10/01/09 15:00

    כמו גם את העדר המידתיות בחוק ''הפינוי-פיצוי''-דורנר מכנה ''מטורפים'', אך אלו בדיוק אותם הנימוקים שבגינן נפסל פעם-אחר-פעם תוואי גדר ההפרדה. נפסל? דורנר עצמה הייתה אז בהרכב! הרי היא עצמה השתמשה אינספור פעמים בנימוקי אדמונד לוי לפסילת חוקים והחלטות הרשויות במקרים בהם העותרים-ערבים. אך כיצד נבוא אליה בטענות על הטיה בפסיקה (והטעייה במאמר הנוכחי), כשלשיטתה בג''צ הוא בכלל ימני !? אכן מסתבר כי גם ''ימניות'' היא עניין של ''מידתיות'', יען כי לדידה-יש חיים גם משמאל למר''צ.

    IP: 89.138.32.138דווח על תגובה זו

  • 18.

    עוד מעט ''האח הגדול'' יתארח בעליון ובבית השופטים (ל''ת)

    מקצועיות לא נגמרת ביום הפרישה!, 10/01/09 14:56


    IP: 77.126.64.78דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה את חושבת שמעניין את הציבור? (ל''ת)

    מה קורה כאן?, 10/01/09 14:55


    IP: 77.126.64.78דווח על תגובה זו

  • 16.

    דורנר, תראי בן אדם אחד שלא סבל? הסבל שלך לא נותן לך כל לגיטימציה לפגוע (ל''ת)

    במדינה ובעם עם דעותייך האישיות במסווה של צדק עליון, 10/01/09 14:54


    IP: 77.126.64.78דווח על תגובה זו

  • 15.

    מעלה שאלות על הכח הרב שנתון לבני האדם האלה בעליון עם כל התסביכים (ל''ת)

    והחשיבות העצמית! הפרסום מיותר-זכותך לטעות דורנר!, 10/01/09 14:52


    IP: 77.126.64.78דווח על תגובה זו

  • 14.

    שופטת גרועה, חסרת יושרה ואדם רדוד-מחשבה ועשייה

    עזרא, 10/01/09 14:44

    השופטת דורנר אינה אדם חכם, לא אינטלגנטית. כשופטת תיעבו אותה; היא נחשבה למחמירה, לקצר רוח ובלתי מעמיקה. רק היכותה את שמגר הביאה אותה לבית המשפט העליון. שם - כך, לפתע - היא שינתה עורה והחליטה לתפוס נישה של ליברלית. האם היא כתבה דיסרטציות ליברליות? לא! לחלוטין לא! אבל סיסמאות האישה הזו ידעה להנפיק.
    אינני חושב שצריך להתחשב באמירותיה [השערורייתיות לעצמן] באשר לגוון של בית המשפט העליון - אישה טפשה. זה שהיא פוגעת בחבריה השופטים, בשופטים מכהנים, רק מעיד במקצת על אופיה האמיתי - קידום סיפרה על גב רעיה? נו, כיצד יכול אדם חסר כשרון ומשמים לקדם את ענייניו? על גב חבריו.

    IP: 89.139.255.237דווח על תגובה זו

  • 13.

    האשה הקטנה הזו, מחציפה פנים לשר המשפטים הגאון פרידמן. (ל''ת)

    שפתי כהן , 10/01/09 14:33


    IP: 89.138.255.80דווח על תגובה זו

  • 12.

    שופטים שמאלנים,לא נסלח שגנבתם לנו את המדינה,אחרי הבחירות נתחשבן

    שאבי מהעיריה , 10/01/09 14:29

    שופטים שמאלנים,לא נסלח שגנבתם לנו את המדינה,אחרי הבחירות נתחשבן
    נקווה שממשלת ימין תחוקק חוקים אשר יחזירו אתכם לגודל האמיתי של מפלגת מר"ץ

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 11.

    חחחחח הצחקת ואתי ואין לי כוח לצחוק

    רון, 10/01/09 14:04

    בל''ד-מר''ץ הם השלוחות הפוליטיות של בית המשפט העליון.
    זה ניכר כמעט בכל החלטה של אתו בית משפט

    IP: 84.108.137.133דווח על תגובה זו

  • 10.

    יכולתי לקרוא את הביוגרפיה, כשהחלה בהצגת דעותיה, לא הייתי (ל''ת)

    מסוגל להמשיך לקרוא, היא לא מייצגת אותי, לעולם לא.., 10/01/09 13:57


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 9.

    בג"ץ ימני מדי

    רינה , 10/01/09 13:33

    תקראו לקרוא את המאמר ותבינו למה הגברת דליה
    דורנר צודקת

    http://news.walla.co.il/?w=/19/686312

    IP: 77.127.41.103דווח על תגובה זו

  • 8.

    נכון,בג"ץ הוא ימני!

    רינה , 10/01/09 13:20

    לצערי אני מסכימה עם הגברת דורנר.לצערי בג"ץ
    אישר את הרס בית המחבל מהפיגוע בירושלים,ומה
    יהיה עכשיו עם משפחתו שתאלץ לחפש בית אחר?הרי המשפחה איננה אשמה.בנוסף למורות שאומרים
    שבג"ץ שמאלני לצערי הוא ימני.בג"ץ איננו מתערב בבניית התנחלויות,ואינו נותן הוראה להרוס התנחלויות,למורות שההתנחלויות אינן
    חוקיות.אני כשמאלנית מזמן איבדתי את האמון
    בבג"ץ.

    IP: 77.127.41.103דווח על תגובה זו

  • 7.

    אם בל''ד , חד''ש ומר''צ זה ימין אז העליון ימני (ל''ת)

    לדורנר יש בעיה בתפיסת המציאות או שהיא משקרת ביודעי, 10/01/09 12:59


    IP: 77.125.141.1דווח על תגובה זו

  • 6.

    מוזמנת

    gadii , 10/01/09 12:37

    על "תוצאות פועלו " של ברק כנשיא ביהמ"ש העליון,ההיסטוריה עוד תשפוט מן הסתם.
    אך גברתי,האם לא היה מספיק ברור לך שהסלקציה בבחירת השופטים לעליון ע"י ברק הגיעה למימדים של "שיבוט" דעות.....הציבור האינטליגנטי בארץ (והוא לא כזה קטן,כנהוג ב"מועדונכם" לחשוב)..מזמן הדיר את ידיו מהעליון.
    ועוד גברתי,האם נתת את דעתך על אופן בחירת שופטים לכל ערכאות השיפוט...דברים שפורסמו לאחרונה.
    ועוד גברתי האם מקובל עלייך המספר הבלתי סביר של מינויי קרובי משפחה בתוך המערכת בכללותה(כולל בתי דין לעבודה ופרקליטות),הלוא כשזה מתרחש בנמל אשדוד.אתם זועקים חמס.

    IP: 217.132.184.232דווח על תגובה זו

  • 5.

    מוזמנת......

    gadii , 10/01/09 12:35

    על "תוצאות פועלו " של ברק כנשיא ביהמ"ש העליון,ההיסטוריה עוד תשפוט מן הסתם.
    אך גברתי,האם לא היה מספיק ברור לך שהסלקציה בבחירת השופטים לעליון ע"י ברק הגיעה למימדים של "שיבוט" דעות.....הציבור האינטליגנטי בארץ (והוא לא כזה קטן,כנהוג ב"מועדונכם" לחשוב)..מזמן הדיר את ידיו מהעליון.
    ועוד גברתי,האם נתת את דעתך על אופן בחירת שופטים לכל ערכאות השיפוט...דברים שפורסמו לאחרונה.
    ועוד גברתי האם מקובל עלייך המספר הבלתי סביר של מינויי קרובי משפחה בתוך המערכת בכללותה(כולל בתי דין לעבודה ופרקליטות),הלוא כשזה מתרחש בנמל אשדוד.אתם זועקים חמס.
    ועוד גברתי,האם מקובל עלייך ש"זכות הציבור לדעת" כוללת גם מער" השיפוטית?
    האם זה מיקרי,שהמידע על בריחתו של חתנו של ברק לחו"ל (הנשיא לשעבר)עקב הסתבכויות כספיות,וההסדרים החצי כשרים לחזרתו ארצה,לא הובא לידיעת הציבור.
    האם ידוע לך שבעלה של הנשיאה בייניש הוחשד באופן אישי בהעלמות כספים בעמותה שעמד בראשה ותוצאות החקירה אינם ידועים עד כה.
    ועוד גברתי,העלית בדעתך שפרשת רמון קשורה באופן זה או אחר להתנגדות רמון למינוי בייניש כנשיאה?........אותו ציבור אינטליגנטי ש"מועדונכם" מזלזל בו,מעלה תהיות כבדות בהקשרים הנ"ל.(במיוחד לאור העלמת ראיות ע"י הפרקליטות).
    האם זה סביר שאשתו של ברק (הנשיא לשעבר) בהיותה שופטת בבית הדין לעבודה,עיכבה פסק דין 17 שנים!!!!! (עסקה בהרבה קוקטיילים ופרמיירות וקבלות פנים????)
    כ"כ דואב וכואב לגלות שופטת ברמתך,אשר בתקופתה מתרחש חורבן אמיתי של המערכתי המשפטית .......בחוסר הבנה בסיסי של מהות השיפוט כשירות לציבור,האמורה להוביל ביעילות שיפוטית,בדין צדק.בעבודה קשה...ואמיתית חסרת פניות.

    IP: 217.132.184.232דווח על תגובה זו

  • 4.

    מוזמנת

    gadii , 10/01/09 12:33

    על "תוצאות פועלו " של ברק כנשיא ביהמ"ש העליון,ההיסטוריה עוד תשפוט מן הסתם.
    אך גברתי,האם לא היה מספיק ברור לך שהסלקציה בבחירת השופטים לעליון ע"י ברק הגיעה למימדים של "שיבוט" דעות.....הציבור האינטליגנטי בארץ (והוא לא כזה קטן,כנהוג ב"מועדונכם" לחשוב)..מזמן הדיר את ידיו מהעליון.
    ועוד גברתי,האם נתת את דעתך על אופן בחירת שופטים לכל ערכאות השיפוט...דברים שפורסמו לאחרונה.
    ועוד גברתי האם מקובל עלייך המספר הבלתי סביר של מינויי קרובי משפחה בתוך המערכת בכללותה(כולל בתי דין לעבודה ופרקליטות),הלוא כשזה מתרחש בנמל אשדוד.אתם זועקים חמס.
    ועוד גברתי,האם מקובל עלייך ש"זכות הציבור לדעת" כוללת גם מער" השיפוטית?
    האם זה מיקרי,שהמידע על בריחתו של חתנו של ברק לחו"ל (הנשיא לשעבר)עקב הסתבכויות כספיות,וההסדרים החצי כשרים לחזרתו ארצה,לא הובא לידיעת הציבור.
    האם ידוע לך שבעלה של הנשיאה בייניש הוחשד באופן אישי בהעלמות כספים בעמותה שעמד בראשה ותוצאות החקירה אינם ידועים עד כה.
    ועוד גברתי,העלית בדעתך שפרשת רמון קשורה באופן זה או אחר להתנגדות רמון למינוי בייניש כנשיאה?........אותו ציבור אינטליגנטי ש"מועדונכם" מזלזל בו,מעלה תהיות כבדות בהקשרים הנ"ל.(במיוחד לאור העלמת ראיות ע"י הפרקליטות).
    האם זה סביר שאשתו של ברק (הנשיא לשעבר) בהיותה שופטת בבית הדין לעבודה,עיכבה פסק דין 17 שנים!!!!! (עסקה בהרבה קוקטיילים ופרמיירות וקבלות פנים????)
    כ"כ דואב וכואב לגלות שופטת ברמתך,אשר בתקופתה מתרחש חורבן אמיתי של המערכתי המשפטית .......בחוסר הבנה בסיסי של מהות השיפוט כשירות לציבור,האמורה להוביל ביעילות שיפוטית,בדין צדק.בעבודה קשה...ואמיתית חסרת פניות.
    והכי חשוב גברתי אילו באמת ובתמים היושר הציבורי עמד אל מול עיניכם....הייתם נזעקים בראש ובראשונה על אלפי עוולות המתרחשות מתחת לאפכם (ולא רק בעזה,חוסר פוטיליזציה?)של אלפי ילדים מתחת קו העוני,...מעל 40% מהציבור מועסק ללא כל תנאים סוציאלים.
    כ30% מהציבור עובד ומשתכר שכר מינימום ובכך משרישים עוד דור של עוני(תבדקי שכר במערכות בנקים שמנכליהם מרוויחים סכומי עתק.
    בהיותך שופטת חסרת פניות (כולל פוליטיות),ליבך (ופיך????) אינו זועק לחוסר הצדק בטיפול "המגורשים" מבתיהם מגוש קטיף וחבל עזה?שצחוק הגורל (ובעזרה שבשתיקה של מער" המשפט) שהציבור הזה מסתתר היום בתוך צינורות כממ"ד מקסאמים?
    אז גברתי דעי לך שכאזרח רואה בכם..........אנשים קטנים הרחוקים אלפי מיילים מההגדרה "בית דין לצדק."

    IP: 217.132.184.232דווח על תגובה זו

  • 3.

    במבחן התוצאה הבסיסי גברתי.שלמענו מתקיים "העליון".לא עמדתם,מוזמנת לקרוא

    gadii , 10/01/09 12:32

    על "תוצאות פועלו " של ברק כנשיא ביהמ"ש העליון,ההיסטוריה עוד תשפוט מן הסתם.
    אך גברתי,האם לא היה מספיק ברור לך שהסלקציה בבחירת השופטים לעליון ע"י ברק הגיעה למימדים של "שיבוט" דעות.....הציבור האינטליגנטי בארץ (והוא לא כזה קטן,כנהוג ב"מועדונכם" לחשוב)..מזמן הדיר את ידיו מהעליון.
    ועוד גברתי,האם נתת את דעתך על אופן בחירת שופטים לכל ערכאות השיפוט...דברים שפורסמו לאחרונה.
    ועוד גברתי האם מקובל עלייך המספר הבלתי סביר של מינויי קרובי משפחה בתוך המערכת בכללותה(כולל בתי דין לעבודה ופרקליטות),הלוא כשזה מתרחש בנמל אשדוד.אתם זועקים חמס.
    ועוד גברתי,האם מקובל עלייך ש"זכות הציבור לדעת" כוללת גם מער" השיפוטית?
    האם זה מיקרי,שהמידע על בריחתו של חתנו של ברק לחו"ל (הנשיא לשעבר)עקב הסתבכויות כספיות,וההסדרים החצי כשרים לחזרתו ארצה,לא הובא לידיעת הציבור.
    האם ידוע לך שבעלה של הנשיאה בייניש הוחשד באופן אישי בהעלמות כספים בעמותה שעמד בראשה ותוצאות החקירה אינם ידועים עד כה.
    ועוד גברתי,העלית בדעתך שפרשת רמון קשורה באופן זה או אחר להתנגדות רמון למינוי בייניש כנשיאה?........אותו ציבור אינטליגנטי ש"מועדונכם" מזלזל בו,מעלה תהיות כבדות בהקשרים הנ"ל.(במיוחד לאור העלמת ראיות ע"י הפרקליטות).
    האם זה סביר שאשתו של ברק (הנשיא לשעבר) בהיותה שופטת בבית הדין לעבודה,עיכבה פסק דין 17 שנים!!!!! (עסקה בהרבה קוקטיילים ופרמיירות וקבלות פנים????)
    כ"כ דואב וכואב לגלות שופטת ברמתך,אשר בתקופתה מתרחש חורבן אמיתי של המערכתי המשפטית .......בחוסר הבנה בסיסי של מהות השיפוט כשירות לציבור,האמורה להוביל ביעילות שיפוטית,בדין צדק.בעבודה קשה...ואמיתית חסרת פניות.
    והכי חשוב גברתי אילו באמת ובתמים היושר הציבורי עמד אל מול עיניכם....הייתם נזעקים בראש ובראשונה על אלפי עוולות המתרחשות מתחת לאפכם (ולא רק בעזה,חוסר פוטיליזציה?)של אלפי ילדים מתחת קו העוני,...מעל 40% מהציבור מועסק ללא כל תנאים סוציאלים.
    כ30% מהציבור עובד ומשתכר שכר מינימום ובכך משרישים עוד דור של עוני(תבדקי שכר במערכות בנקים שמנכליהם מרוויחים סכומי עתק.
    בהיותך שופטת חסרת פניות (כולל פוליטיות),ליבך (ופיך????) אינו זועק לחוסר הצדק בטיפול "המגורשים" מבתיהם מגוש קטיף וחבל עזה?שצחוק הגורל (ובעזרה שבשתיקה של מער" המשפט) שהציבור הזה מסתתר היום בתוך צינורות כממ"ד מקסאמים?
    אז גברתי דעי לך שכאזרח רואה בכם..........אנשים קטנים הרחוקים אלפי מיילים מההגדרה "בית דין לצדק."

    IP: 217.132.184.232דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות . (ל''ת)

      אבו יסמין, 10/01/09 14:20


      IP: 89.139.5.231 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה. לא פרידמן הוזיל את העליון. ברק עשה זאת. (ל''ת)

        נעמה, 10/01/09 16:51


        IP: 89.138.182.110 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מי שעדיין תהה ולא הבין

    רועי2472 , 10/01/09 12:13

    מדוע הציבור מתעב ומשקץ את בג"צ, באה דרונר והאירה את עיניו באופן ברור.

    IP: 93.172.206.221דווח על תגובה זו

  • 1.

    דורנר לא יודעת חשבון,

    רפניל , 10/01/09 10:37

    מדהים לראות כיצד שופטת עליונה בדימוס מצליחה בהבל פה לעוות מציאות ולפרש עובדות בניגוד לכל הגיון סביר ומידתי:
    נניח שהיא צודקת באבחנה ובזיהוי ובבית המשפט העליון יושבים 2 שופטים שלהם נטיות "ימניות" מתוך 15 שופטים! לא מדובר בנשיא או מ"מ נשיא או בעל תפקיד יוצא דופן בין השופטים האחרים, איך ניתן להתיחס ברצינות לטענתה של דורנר?! יש להם השפעה מאגית? הם מהפנטים שופטים אחרים? הם כל כך טובים יותר וברי-סמכא יותר מכל השופטים האחרים שמלתם מתקבלת כתורה מסיני? מהיכן לקוחה האיוולת הזו? מה, הציבור טיפש?

    IP: 212.235.35.215דווח על תגובה זו

    • והלא פיסקה קודם היא טענה שאיננה יודעת דעות פוליטיות של עמיתיה! (ל''ת)

      אז תחליטי, כבוד השופטת., 10/01/09 16:52


      IP: 89.138.182.110 דווח על תגובה זו