• 52.

    כל הכבוד לצה''ל-צריך כעת לעשות מאמץ למען שליט (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 22/01/09 15:10

  • 51.

    רק ליברמן יציל את המדינה (ל''ת)

    elicohen88 , 22/01/09 14:02

  • 50.

    נסיון עלוב של תקשורת הזויה המנסה להכשילו בשל אי הסכמתו לישר קו עם ההזו (ל''ת)

    gadii , 22/01/09 12:11

    • וכולי תקווה שסוף סוף העם ידרוש בתוקף,סוף לדיקלומים ופתיחות לדעות שונות (ל''ת)

      gadii , 22/01/09 12:13

  • 49.

    רוני דניאל אתה תותח אמיתי אני הייתי ממנה אותך לרמטכ''ל (ל''ת)

    רננה, 13/01/09 12:37

  • 48.

    כתבות וריטג לא על חשבון חיי חילנו

    שלומי, 10/01/09 16:35

    מי זה רוני דניאל או יונית לוי מה הם מועילים למדינה , אף אחד לא עושה טובות אפשר לחיות גם בלי הפרשנות שלהם ולהפסיק מיד את הברברת האין סופית בערוצים השונים עד שיחזור אחרון חילנו מהחזית,

  • 47.

    להעמידו לדין!!! לא יתכן שכתב יעמיד את כוחות צהל כבר פעם שנייה בסכנה

    שששששששששששששששששששש, 10/01/09 14:45

    ולא יוענש. הלו דניאל חיי אדם חשובים יותר מעוד איזה סקופ.

  • 46.

    רוני דניאל לא שמאלן, אבל זה לא הפריע לו לפגוע בבטחון המדינה

    דן-דן , 10/01/09 09:54

    פליטותיו של רוני דניאל, מגואלות בדם חיילינו שהאוייב נעזר בפליטותיו של מר דניאל על מנת לארוב להם.

  • 45.

    ערוץ 2 תקוע עם רוני דניאל. הוא הורס להם את המהדורה

    מאיר בעל הנס, 09/01/09 23:48

    זה לא ייאמן. הם מעסיקים אותו, כי הוא מצטייר בתור הסבא החביב, שבגלל שהוא מבוגר - זה אומר שהוא גם מנוסה. פשוט שערוריה. הוא כתב שאין לו מקורות. הוא אף פעם, אבל אף פעם לא מחדש כלום. זה בדיוק כמו שערוץ 1 שם את שדרן הקווים שהעביר עד לא מזמן את שידורי מחלקת הספורט והמליך אותו להיות כתב לענייני צבא (אמיר בר שלום). פשוט שערוריה. אני אישית, משתדל להעביר ערוץ, ברגע שעוברים אליהם.

  • 44.

    רוני דניאל

    שי, 09/01/09 21:50

    לא יודע לסגור את הפה.

  • 43.

    נזיפה .לקריין אשר רץ מהר לספר לחברה.

    מ.שאול מעפולה ., 09/01/09 21:49

    אדוני קריין ניכבד גם כך קצה נפשנו בברברת אשר אתה עורם עלינו בידענותך המרובה אך לו תישאל לדעתנו אנה הנח לנו ובמיוחד במקרה שגם פוגע בבטחון המדינה.דע לך קריין ניכבד לפעמים תורמים יותר כאשר שותקים בזמן הנכון וכעת זהו הזמן הנכון בברכה מ. שאול מעפולה.

  • 42.

    התקשורת הזרוע המודיעינית של החמאס

    מייק, 09/01/09 15:26

    עדיין לא מצליח להבין מה מניע עיתונאים יהודים לתת סיקורים כאלה שטחיים ולא מדוייקים ומגמתיים,
    יושבים הערוצים על גדר המערכת ומסקרים ומסקרים כאילו היה זה אצטדיון כדורגל והכל פרוש לפניהם.
    ולא זו בלבד שרואים את המערכה אלה גם את המדינאים באותו מגרש.
    וכמובן מגמתיים.יושבים פרשנים למינהם אלופים במיל חיילים במילואים וכדומה.
    נשאלות שאלות, הערכות אם לדרג המדיני ואם לצבאי והתשובות ללא כל צנזורה.
    חושפים שיטות פעולה, חושפים מגמות ,חושפים דעות ,חושפים מחלוקות בעם,
    חושפים ומשערים עמדות מדיניות יעברו לשלב ג' .כן לא ולמה. ללא כל הבחנה ובשם הרייטינג.
    וכל זאת מטובי הלוחמים והמצביאים שלנו כמי שבאו לומר איך וצריך לנהוג.
    וכל זאת שהתותחים עדיין רועמים.והצבא והמדינאים שלנו מנסים ומנסים.
    כפי שנאמר ''בתחבולות תעשה לך מלחמה''
    ומה לעשות שיש מי שמעלה הצעות ומפרה את הצד השני בדמות ''התקשורת''
    כאילו שהצד השני לא שומע ולא מפנים ומיישם הצעות ייעול .
    וכל זאת מטובי הלוחמים והמצביאים שלנו כמי שבאו לומר איך וצריך לנהוג.

    אני יושב בבית צופה בערוצים ומזפזפ בין הערוצים ולא מאמין לאן הגענו
    ושואל את עצמי האם להביא כותרת או סיקור בכל מחיר?
    ואף מנסה לשכנע את עצמי אולי הבעיה אצלי העולם והתקשורת השתנו.

    ללא כל ספק התקשורת קיבלה נכשל אחד גדול
    כבר דיברנו ודיסקסנו הצבא וגם מערכת הפוליטית הפנימו את לקחי מלחמת לבנון השניה
    לצערי התקשורת לא הפנימה כלל והפכה לנו לכלי רועץ. שלא לומר הזרוע המודיעינית של החאמס

  • 41.

    כמעט כולם בכפיפה אחת

    zse456 , 09/01/09 13:51

    היתכן שכל אחד רואה ומבין בצורה שונה או מי שמטיח ברוני דניאל הוא שמאלן ובעל אינטרס , רוני דניאל היחיד שמסקר לטובת המדינה ואף מתרגז מאיך שהדברים מתנהלים , אם כך הדיאגנוזה ? שלכם מה תאמרו על יתר הכתבים למשל שלומי אלדד שעושה רושם שהוא מוכר את המדינה תמורת הנזיד עדשים שלו, איפה ראש הממשלה אולמרט מדוע לא שומעים אותו כשיש כעת סחף של הציבור מחוסר ידיעות כמובן מה צריך לעשות הוא לא מדבר או שלא הקשבתי בעת הזו יש צורך לדבר לציבור ולומר את שמתרחש כמובן שהציבור לא יבקש לדעת סודות מדינה ופעולה , ואני אומר למרות הפחד של חסן נסראלה מחיסול הוא כן מדבר ..

  • 40.

    מוזר ביותר

    zse456 , 09/01/09 13:29

    לא נוח לתקשורת שרוני דניאל הוא לא עושה דברם ולכן זה ברור לכולם שהתקשורת מחפשת אותו ,מעניין מדוע התקשורת לא התנפלה על הכתב הפלשתיני כי עושה רושם שהיא שלחה אותו.

  • 39.

    רוני דניאל חסר מצפון חסר מוסר והוא איגואיסט. תתבייש (ל''ת)

    אב שכול, 09/01/09 01:00

  • 38.

    כישראלי שורשי רוני דניאל כתב הצר לא מעניין מה שכן שכולם יחזרו בשלום לב (ל''ת)

    הישראלי הגאה, 09/01/09 00:52

    • אתה טועה בגדול (ל''ת)

      zse456 , 09/01/09 13:30

  • 37.

    אלון בן דוד גרוע בהרבה מרוני דניאל (ל''ת)

    הפה הגדול מכולם, 09/01/09 00:04

  • 36.

    הגנרלים מדליפים בתמורה לעיתונות טובה

    והכתבים לא עומדים בפני הפיתוי לצאת גדולים, 09/01/09 00:02

    וזאת האמת ורק האמת.
    אני השתחררתי משרות מילואים מסיבת גיל כבר לפני 10 שנים. מהכתבים הצבאיים למדתי פרושם של הרבה קודים בצבא שנוספו מאז שהשתחררתי.
    כמו כן למדתי על תנועת כוחות, כינויי יחידות, כינויי מטוסים וכלי נשק ועוד.
    כל מה שלמדתי - למדו גם אויבינו כי הם צופים בטלויזיה כמוני.
    ותודה לרוני דניאל, שהוא אגב פה גדול אך לא הפה הגדול מכולם.

  • 35.

    חיי חיילינו מעל הכל די לפטפטת (ל''ת)

    חיי חיילינו מעל הכל, 08/01/09 23:49

  • 34.

    לא שוכח לנוסבאום את לבנון 2 . קשקשן שסיכן חיי חיילים

    ארז, 08/01/09 22:58

    מסיבת העיתונאים עם אודי אדם שנוסבאום לחץ בזמן אמת לחשוף שיש חיפושים אחר לוחם אגוז שנעדר. בדיעבד התברר שהחייל נקבר תחת חומה שהתמוטטה .

  • 33.

    עברת צנזורה רוצה לומר מגוייס לגמריי רוצה לומר חולה נפש עם חיבה להרג

    ערן, 08/01/09 21:28

    רוצה לומר.

  • 32.

    אנא שימרו על חיי חיילינו ! (ל''ת)

    סייג לחכמה - שתיקה., 08/01/09 21:15

  • 31.

    תקשיבו טוב טוב למה שדניאל ונוסבאום אומרים

    ותראו שהם לא אומרים דבר, 08/01/09 21:07

    סתם שני מטומטמים שטחיים שחוזרים על אותן מילים כל הזמן, ללא שום תוכן. איפה הם ואיפה ערוץ 10.

    • צודק !!!!!!! (ל''ת)

      ערן, 08/01/09 22:55

  • 30.

    רחמים על האויב הם בגידה

    יעקב, 08/01/09 21:02

    בעם ישראל. לעם ישראל יש רק מדינה אחת לערבים 22 מדינות.
    החמס שונא את ישראל ברמה שהיא מעבר לשפיות האנושית וזאת כבר ראינו בתקופת המתאבדים.
    מדינה אחת יש ליהודים וליהודים יש זכות להגן על מדינתם.

  • 29.

    לא רוצים לדעת!!! למה הכתבים חושבים שהציבור רוצה לחשוף

    כוכי, 08/01/09 20:46

    פרטים על מבצע מתגלגל.
    תשתקו .
    ממילא כבר הכתבים מפטפטים עצמם לדעת.
    הציבור לא צריך את זה.
    האוייב-כן.

  • 28.

    רוני דניאל גבר גבר (ל''ת)

    רונן ת''א, 08/01/09 20:17

  • 27.

    http://www.israel-vs-palestine.com/gz

    asy , 08/01/09 19:38

    כנסו ובחרו ישראל!

  • 26.

    אין חדש תחת השמש!! להעמיד לדין משמעתי

    אלה-קרית שמונה, 08/01/09 19:35

    רוני דניאל מזמן הפסיק להתיחס לסובבים אותו ולנדרש ממנו. האיש נהנה בעיקר מעצמו ומשכרון מעמדו. כמו בעבר כך גם היום הוא מחרחר מדון,מתלהם ומצפצף על כולם. בהחלט להעמידו לדין משמעתי !!!!!!! סוף סוף הוחלה הצנזורה כמו בימי מלחמה והוא מחוייב לה כמו האחרים.!

  • 25.

    רוני דניאל ביזיוןץבלתי נסבל

    לכלא מיד, 08/01/09 19:11

    רוני דניאל ונוסבאום מדברים מדברים ולא אומרים כלום.יערי יחזקאלי ובן דוד לא רואים אותם ממטר

  • 24.

    כנסו!!!!!!תגיבו!!!!

    לירן, 08/01/09 18:30

    בימים אלו כשבובליל ושפרה הם כבר פאסה ואזכור שמו של דן מנו גורם לנו לקמט את המצח במאמץ להיזכר ''מי זה??'' יש לנו דמויות חדשות על המסך: מוחמד מעזה ואיברהים משכונת זייתון וגם רופא הילדים מבית החולים שיפא...
    מראיינות דאוגות מאמצות את כל חושיהן האימהיים תוך כדי ראיון.
    אושרת קוטלר במבט מלא כאב עם דמעה שמבצבצת בקצה העין: ''מוחמד, מה קורה אצלכם? הכול בסדר? איך המשפחה ? מה אתם עושים בזמן הפסקות חשמל ? איך הילדים מסתדרים ? מה אתה מסביר לילדים שלך ? אה... שהישראלים מפציצים בגלל שהחמאס יורה עליהם טילים...והחמאס יורה על הישראלים טילים בגלל שהישראלים סגרו את המעברים... מוחמד, עוד נחזור אליך בהמשך הערב, לשאול מה שלומך ומה שלום המשפחה מוחמד..העיקר שתחזיקו מעמד''.
    ומיקי חיימוביץ' בראיון קורע לב עם איברהים שנפסק למגינת ליבנו בצלצולים מקוטעים של טלפון שקרס : ''איברהים, איך אתם מרגישים שם...בחושך..עם ההפצצות.. מה אתם עושים בזמן הפצצה ? יש לכם מקלטים ? יש לכם אוכל?''
    אם זה לא היה אמיתי, זה בטח היה מצחיק. יצאנו מעזה , שמנו גבול בינינו לביניהם, אנחנו במצב מלחמה איתם, עם מי שיושב מאחורי הגדר הזו . אולי שמישהו ישים סוף לשידורי האיוולת האלו ? למה צריך לעשות כל הזמן את ההאנשה שלהם ? לא ברור לי הניסיון הזה להראות כל הזמן את הצד השני. לפעמים לא ברור שמדובר בערוצי טלוויזיה ישראלית . הסבל שלנו הוא מה שאמור לעניין. לא מדובר בזמן של שיחות מקדימות לשלום בו עלינו להכיר את הצד השני, לראות שהוא אדם בדיוק כמונו. ההסתכלות הזו על הסבל של האחר, מקטינה ממידת ההזדהות עם בני עמך.תמונה של ילדה בוכה מעזה שמככבת כל היום בדף הבית של YNET ושבאה במקום תמונה של חיילים מאובקים/בית הרוס/ ילדים משדרות שנמצאים בחרדה/מסעדות דרומיות ריקות/טורי מכוניות העושים את דרכם צפונה מעוררת תהיה גדולה לגבי מי ששם את התמונה בדף הראשון של YNET.
    אנחנו במלחמה, יש לנו מטרה להפסיק את ירי הטילים, להשמיד את היכולת של החמאס.ברור שלא כל העזתים רעים וחמאסניקים אבל כרגע הם ממש לא צריכים לעניין אותנו. יש לנו לוחמה על הקיום שלנו.יש לנו חיילים מדהימים שנלחמים בעזה ומנסים לשקם במעט את אסון ההתנתקות (אגב האם כבר קם הפוליטיקאי שהודה שההתנתקות הייתה טעות פטאלית ?) יש לנו עורף שעומד איתן ומייחל לניצחונו של צבא הגנה לישראל.אז בבקשה מכם, הפסיקו לחקות את אל ג'אזירה ואל מנאר.
    לא עוד מרואיינים עזתים ברשתות ישראליות רשמיות, לא עוד תמונות מעוררות רחמים שלא מעוררות את רחמינו בעמודי האינטרנט. קטע זה נכתב לפני יומיים .
    מאז נהרגו 6 חיילים מהמובחרים שבחיילנו . אתמול התקיימו 4 הלוויות , היום התקיימה הלוויה אחת.
    את מהדורת הבוקר של רשת ב' היום בבוקר בחרו להקדיש לנפגעי בית הספר מעזה. מזל שאריה גולן דיבר עברית אחרת היה ניתן לחשוב שזו מהדורת החדשות של איחוד האירופי.
    את כל הקטע הזה ניסיתי להעלות בYNET בערוץ הדעות וכך הם ענו לי:
    ''אנו מודים לך על פנייתך ועל שהקדשת מזמנך לכתוב אלינו.לאחר עיון של הגורמים המערכתיים הרלוונטיים, הוחלט שלא לפרסם מאמר זה משיקולי מערכת''
    בברכה,
    אבישי ב.
    מחלקת שרות לקוחות

    ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו...''

    ואנו אומרים ש ''התקשורת הזרה עוינת''...???

    • LIRAN i am so with you!

      Shira, 08/01/09 20:31

      I wish all of the ''left wing'' who are so supportive of the ''victims '' in the other side will realize that Hamas does not care of their political opinions, Hamas would shut any Israeli they can regardless of their point of views.
      (AKA the two guys from Shenkin who crossed the border in the second intifada)
      The real enemies are among us..
      We won't let them win
      God is with our soldiers!

    • לירן אל תתפלאי-זהו שלטון הערב רב שאמרה התורה שישלוט בעם לפני המשיח..

      טוב לפחות שהצבא עצמו הפסיק לשתפף פעולה עם התקשורת-, 08/01/09 20:38

      זה מסכן את החיילים-כל הניתוחים של מה המטרה ומתי השלב הבא ואיפוא הגבולות ואיך ומתי יוצאים..כל זה מחליש ומסכן אותנו.את כל הניתוחים אם בכלל צריך לעשות לפני או אחרי המלחמה וגם זה לא בפורומים ציבוריים לפרטי פרטים.כנ''ל לגבי השידורים על משפחות החללים-זה ניצול ציני שלהם (גם אם לא כופים עליהם כלום) ומה זה בא לשרת בכלל?-התורה אומרת כי כל מי שפוחד בזמן מלחמה שלא ישתתף בה בכדי לא להחליש את שאר הלוחמים,ב''ה החיילים אמיצים ומי שמחליש או מנסה להחליש אותנו זו רק התקשורת העויינת שמשרתת אנטרסים צרים של אנשים מעטים ביותר..

    • מלים כדורבנות - יפה כתבת

      יפעת, תושבת יבנה, 08/01/09 20:55

      הלוואי שאנשי התקשורת יקראו לפחות חלק מהטוקבקים וידעו מה הציבור חושב עליהם ועל עבודתם בזמן מלחמה ויסיקו את המסקנות הנכונות.

    • ישראל מנהל מלחמה גם נגד החמאס היהודי

      marco polo , 08/01/09 21:07

      מצטער לומר זאת אבל עד שטילים לא יפלו גם על תושבי המרכז שחיים בבועה שלהם וגם שם יגורו "בדו קיום" עם אלפי ערבים הם לא יתעוררו.

    • כל הכבוד כל מלה - בסלע

      אסתר, 08/01/09 23:25

      הגיע הזמן שנדע לפרגן לעצמנו יש בעמנו הרבה טוב הרי מטרת הלחימה אינה לפגוע באחר אלא למנוע מאוייב אכזר חסר צלם אנוש להרוג בנו אתם שם בתקשורת נצרו לשונכם אין לנו צורך בדעותיכם ובפרשנותכם מיסרו לנו מידע על אהובנו על הניסים שהקב''ה עושה עימנוועל המידות הטרומיות שיש לצבא שלנו הצבא הכי טוב בעולם

    • מסכים לכל מילה, הצבא מפציץ את תחנת השידור של החמאס

      שרגא רפאל , 09/01/09 05:43

      וערוצי הטלוויזיה הישראלית משמשים להם כתחליף.
      הצבא למד את לקחי מלחמת לבנון השניה, אך ניראה שהתקשורת לא הסיקה מסקנות מתיפקודה הלקוי והעזרה שהיא הגישה לחיזבאלה בדיווחים ובברברת המיותרת שלהם.
      אולי יהיה צורך לדרוש וועדת חקירה להיתנהלותה של התקשורת בתקופות מלחמה, מישהוא חייב לעצור בעדם.

    • לכל אנשי התקשורת באשר אתם שם !

      שרגא רפאל , 09/01/09 05:47

      נא ליישם את הפתגם הנפוץ : "החיים והמוות ביד הלשון".
      תרומת אינפורמציה מיותרת לאויב גורמת לנפגעים ולהרוגים בצידנו, לא חבל ?

    • מי שדעותיו מייצגות מיעוט בעם הזה הוא השולט בתקשורת

      אביב החביב, 13/01/09 04:15

      מרבית אנשי המפתח בתקשורת הישראלית הם שמאלנים,והייתי אומר שמלאנים קיצוניים , הם משרתים את מערכת ההסברה של חיזבאללה וחמאס, ובוודאישלא את מערכת ההסברה הישראלית.
      לא ראיתי עיתונאי אחד מעזה שבכלל רצה
      לראיין בסימפטיה תושב שדרות - שיספר על מה
      שהוא עובר- אבל אנחנו נותנים במה בכלי התקשורת הישראלים לדוברי החמאס ולתועמלנים שלהם בדיוק כפי שנתנו במה לנסראללה במלחמת
      לבנון השנייה-לזרוע דמורליזציה בעם.
      ומי זה השמאל בישראל -
      רובו מורכב מערבים ישראלים והיתר אנשי הבועה התל אביבית או יושבי מגדל השן של
      האוניברסיטאות = כוחם בסקרים מנדטים ספורים
      אך בתקשורת שאמורה להיות של כל העם- הם
      שולטים - והדבר החמור ביותר שמי שאמור לעצב
      את דעת הקהל שלנו מעצב אותה לפי דעת המיעוט
      ולא דעת הרוב - הרוב אינו מסכים עם התקשורת
      ולא מקבל את מה שהוא רואה על המסך שלא לדבר
      על העובדה שהוא מתרעם על כך ורואה באנשי התקשורת כמי שפוגעים בבטחונו האישי - דוגמא לכך לפני כשבוע ביום שישי בערב -הגדיל לעשות
      משה נוסבאום ואמר כהאי לישנא -במשטרה לא
      מבינים את השקט של ערבי ישראל למה הם לא
      יוצאים להפגין- מייד יאיר לפיד היסה אותו
      באמרו שלא כדאי לתת להם רעיונות - אבל
      אני כמי שגר בסמוך לואדי ערה - ראיתי באמירה
      לא אחראית זו של נוסבאום פגיעה בבטחוני האישי.
      יש לפנות בעצומה לחברי הכנסת על מנת שיחוקקו חוקים לגבי קריטריונים למי שהולכים
      להיות מעצבי דעת קהל- קרי עיתונאים לא
      יתכן שבערוצים מרכזים מרבית מעצבי דעת
      הקהל יהיו שייכים לדעת המיעוט בעם בערוצי
      התקשורת השונים צריכים להיות עיתונאים המייצגים את דעת הקהל בצורה שמייצגת אותו
      נאמנה ולא עיתונאים שמייצגים את דעתם הם
      ודעת המיעוט בהם - לא שדעת המיעוט לא צריכה
      להישמע אלא שהיא צריכה להישמע כדעת מיעוט ולא כדעת הרוב בעם -
      מלבד זאת צריך לבדוק גם את רמת ההשכלה של
      העיתונאים - ולא יתכן שכל מי שעשה קורס ערב
      של חמישה חודשים בבית ציוני אמריקה יהפוך
      להיות עיתונאי ומעצב דעת קהל.
      שלא לדבר על הכוח שיש בידיו - להשפיע .

  • 23.

    לשים אותו בכלא יחד עם הכתב האירני שגם הוא גילה סודות

    מזרחן, 08/01/09 17:32

    ושיראיינו אחד ת' שני

  • 22.

    רוני דניאל ''גבר'' תרנגול. לא מסתתר מטילים . חחחח. דוגמא לציבור? (ל''ת)

    עופר, 08/01/09 16:13

  • 21.

    רוני דניאל ''גבר'' תרנגול. לא מסתתר מטילים . חחחח. דוגמא לציבור? (ל''ת)

    עופר, 08/01/09 16:12

  • 20.

    אני יודע למה לא זימנו אותו-כי הוא לא ערבי (ל''ת)

    dd, 08/01/09 15:15

  • 19.

    בדיוק כמו בלבנון עוד נחשוב שהוא משת''פ (ל''ת)

    דודי, 08/01/09 08:32

  • 18.

    מצבנו מעולם לא היה טוב יותר

    111, 08/01/09 03:51

    הצנזורה הצה''לית מעולם לא ידעה ימים טובים כל-כך. לכל המגיבים שהתלהמו כאן כנגד הפטפטת התקשורתית: אם לא שמתם לב, קיים שוני מהותי בין הדיווח כיום לבין זה של המלחמה הקודמת - גם באשר למיקומי נפילות, גם באשר למידע צבאי עליו מטיל צה''ל איפול.

    ישנם פספוסים כמו שלטים של רחובות אשר נפגעו מקסאם שמצטלמים לרגע או רוני דניאל שמכריז על יום תחילת המבצע, אבל באמת שהמאמץ התקשורתי ניכר והצנזורה נשמרת בכמעט-קנאות. אולי בזכות ההבנה כי עבירות הצנזורה הן בין היתר תרומה גדולה מאוד לטרור, אולי כי פשוט יש מי שאוכף.

  • 17.

    דיייייייייייייייייייייייייי (ל''ת)

    ר, 08/01/09 01:23

  • 16.

    תקשורת של חמורים! צריך לסגור אותם בזמן מלחמה!

    איפה רוני ?, 08/01/09 01:22

    לסגור את החדשות
    שישימו לנו כל היום מערכונים הגשש החיוור ויצפאן.
    פעם ב12 שעות שיגידו שהכל בסדר וזהו...
    אחרי המחלמה שידברו כמה שהם רוצים

  • 15.

    להעמידו לדין

    יוס, 07/01/09 23:09

    הבעיה שפוליטיקאים מפחדים מעיתונאים ובעלי הון.

    • בעלי הון? נראה לי שערוץ 2 ממומן על ידע איילי הון ערבים.

      רינה, 08/01/09 23:15

      אחרת אין לי הסבר לפרו הערביות הקיצוני של ערוץ זה.

  • 14.

    רוני דניאל גורם לפגיעה בחיילים! היכנסו!

    חייל במלחמת לבנון השנייה, 07/01/09 23:00

    במלחמת לבנון השנייה עמדנו להכנס ללחימה בגזרה המזרחית, ערב לפני הכניסה בעודי משלים הכנות ליום המחרת בבסיס היציאה עברתי ליד טלוויזיה וגיליתי לחרדתי כי הכתב הבוגדני הזה מספר לכל העולם על התוכניות שלנו ליום המחרת.
    לא מפתיע כי פיצמרו את אחד הגדודים שנכנס לפנינו, וחייל נהרג, מישהו דאג לתת להם את תכנון הכניסה המפורט!!!
    הקצינים הבכירים המדליפנים כבר אינם בצבא- וטוב שכך, אבל הכתב הפסיכי הזה עוד איתנו! לפטר אותו מייד ולבזות אותו בפומבי!

  • 13.

    יונית לוי שכחה שהיא ישראלית (ל''ת)

    צופה, 07/01/09 22:52

  • 12.

    יונית לוי עוכרת ישראל (ל''ת)

    צופה, 07/01/09 21:17

  • 11.

    מה מקורות בכירים מפטפטים לכתבים מה? (ל''ת)

    חיים, 07/01/09 19:46

  • 10.

    הוא אידיוט, וזה שמגיע אליו מידע כזה זו שערוריה. ובכלל,

    מטריד מה שקורה כאן, 07/01/09 19:23

    לא מעט אנשי תקשורת עוברים את הגבול ומסבים נזק. בראשם רזי ברקאי. נמאס שמרואיינים צריכים להציב לו גבולות על ימין ועל שמאל (כולל אימהות!!) הוא כל כך להוט להוציא רבע פרט שאין לאחרים, כך שהוא מטמטם את המרואיין עד שנפלט לאחרון דבר שלא היה אמור להיפלט, רק זה, אולי, יכול להביא אותו על סיפוקו כך שיניח לקורבן שלא מדעת.
    מטבע הדברים כשאדם משוחח עם מישהו ''משלנו'' הוא לא נשמר באותה מידה.
    לא סובלת את הרזי הזה-מתי ישימו לו גבול? רק כשזה יעלה ישירות בחיי אדם?

  • 9.

    השב''כ עצר את האיראני שדיווח על תחילת הפעולה הקרקעית, ומה עם סא''ל רוני? (ל''ת)

    בא לי, 07/01/09 17:54

  • 8.

    הכי גרועה יונית לוי. לסתום לה את הפה לנאנחת הזאת. (ל''ת)

    ניר, 07/01/09 16:46

  • 7.

    הכל בשם הסקופ! גם על חשבון חיי חיילים! (ל''ת)

    ארז, 07/01/09 16:18

    • אתה צודק לחלוטין. (ל''ת)

      חופש להשחית, 07/01/09 19:26

      • זה נכון, ערוצי החדשות רבים על הרייטינג ולעיתים לא חושבים לפני שהם משדר

        יעלי , 08/01/09 20:58

        לפני שהם משדרים הם צריכים לחשוב פעמיים, האם הדבר עלול להוות סכנה או לעזור לאוייב? אבל פעמים רבות הרייטינג חשוב מידי מכדי שיתנו על כך את הדעת. עם כל הכבוד לו ויש כבוד, שיקח את הטעות הזו ויפיק את הלקח. יש לו מזל שהוא לא כתב זר, בטח שהוא לא כתב ערבי. אחרת הוא לא היה נסלח בכזו מהירות. מה שבטוח זה שהוא לא רוצה לפגוע בחיילי צה"ל, אין כאן כוונה כזו, אולי בגלל זה סלחו לו מהר.

        • לעזאזל הרייטינג,חייבת להיות פה התערבות מדינית וםיקוח בזמן מלחמה (ל''ת)

          חיילינו לא הפקר לרייטינג, 08/01/09 23:19

  • 6.

    כל הכתבים הפטפטנים

    דניאל, 07/01/09 15:33

    כל יום שאני שומע אותם אני יודע מה צה''ל עומד לעשות, תפסיקו לחשוב שהמלחמה היא סולם רייטינג לאגו המטורף שלכם תישתקו

    • מטריד מאוד, מסוכן מאוד

      תומכת, 07/01/09 19:25

      לא מעט אנשי תקשורת עוברים את הגבול ומסבים נזק. בראשם רזי ברקאי. נמאס שמרואיינים צריכים להציב לו גבולות על ימין ועל שמאל (כולל אימהות!!) הוא כל כך להוט להוציא רבע פרט שאין לאחרים, כך שהוא מטמטם את המרואיין עד שנפלט לאחרון דבר שלא היה אמור להיפלט, רק זה, אולי, יכול להביא אותו על סיפוקו כך שיניח לקורבן שלא מדעת.
      מטבע הדברים כשאדם משוחח עם מישהו ''משלנו'' הוא לא נשמר באותה מידה.
      לא סובלת את הרזי הזה-מתי ישימו לו גבול? רק כשזה יעלה ישירות בחיי אדם?

  • 5.

    לא יודע בקשר לזה אבל...

    אדר, 07/01/09 14:58

    לא יודע בקשר לזה אבל כל הכתבים הצבאיים ולדעתי מרבית אם לא כל הפרשנים הצבאיים הם בעצם נציגי דובר צהל, כולם ''מקריאים'' את מה שמכתיבים להם ולמעשה אין צורך שהם יסתובבו בקור על גבול הרצועה, באשדוד או בבאר שבע.
    הכתב השמנמן ליד פיקוד דרום נטוע כאילו קיבל ריתוק לעמוד, חבר'ה מעט יוזמה וחדשנות.
    התופעה שת אינפוזיה בולטת כמובן גם לגבי שני הפרשנים, בעלי השער הלבן, לעינינים ערביים. ובכלל שלושת הרשתות מבזבזות המון חשמל על לא להגיד כלום שהוא זהה בשלושת הרשתות.

    • תמיד היית מקורי (ל''ת)

      אדר ב', 07/01/09 21:24

  • 4.

    להעמידו לדין!! חוצפן!! מסכן את המדינה

    shlomi1985 , 07/01/09 14:22

    בשביל עוד 20 שקל מערוץ 2. תתבייש!! יש להעמיד לדין את כל מגישי החדשות שהפרו את הצנזורה- סיכנתם את חיילינו ואת בטחון המדינה~!!

  • 3.

    האויב מצוטט ומקשיב לכל מילה היוצאת מפי כתבי הרדיו והטלויזיה בישראל.... (ל''ת)

    prague , 07/01/09 12:41

  • 2.

    בגלל שזו לחימה נגד אירגון טרור שטלוש ממציאות ונלחם נגד מדינה

    פקק תנועה , 07/01/09 12:13

    בעלת צבא .הנזק הוא לא נזק. קשה בצורה יוצאת דופן. כולם מודים בכך .שאים הן ידעו שזו תהיה התגובה הישראלית הם לא היו מציקים לישראל .ובזה אנו ניכשלנו

  • 1.

    רוני דניאל = פטפטן בלתי נלאה

    www.talktail.com , 07/01/09 10:03

    גורם הרבה נזק עם הדיווחים שלו (גם הדיווחים שקיבלו אישור...)

    • נכון.איפוק.איפוק..מה קרה..? (ל''ת)

      סתם נזק., 07/01/09 11:52

      • די כבר- וא קרצייה אמיתית-כמו בלבנון השניה

        גיל, 08/01/09 22:06

        מה בוער לו לרוץ ולספר לחבר'ה. באמת שזכותי לדעת היא לא העיקר כציבור- קוד כל ביטחון החיילים.