• 88.

    They forgot to mention a minor detail

    helik , 12/01/09 07:54

    That the UN claim they gave the school coordinates to the army in advance and that the school was clearly marked! we have no morals left in this country (but we still think we do) - disgusting

  • 87.

    לכל מצקצקי הלשונות- כנסו!

    asy , 09/01/09 00:42

    עיננו מצטעפות בדמעות שעה שאנחנו רואים ילדים הרוגים ברחובות עזה, שוב ושוב קוראים קרייני החדשות בקול מיוסר על החפים מפשע שנהרגים.
    צקצוקי הלשון נשמעים חזק יותר ויותר- האם יהודים אנחנו שקרויים "רחמנים בני רחמנים" או שמא מדובר באומה אחרת שהקמנו לעצמנו?
    אל מול צקצוקי הלשונות והעיניים המצטעפות אני רק בא להזכיר אירוע אחד, "עצרת ההזדהות עם החמאס בעזה".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו, לא היה שם תצוגת טנקים ומטוסים אלא שובל ארוך ארוך של מחבלים מתאבדים, חלקם נערים "חפים מפשע".
    בעצרת הזו הראה חמאס את כוחו גם בהמונים שהגיעו אליה, יותר ממאה אלף "חפים מפשע" שקראו להשמיד את ישראל וצחקו בקול גדול כששחקן פלשתיני שיחק את גלעד שליט.
    אני שמח להיות שייך לאומה שחיי אדם חשובים לה, שמח להיות חלק מעם שערכי המלחמה שלו הם לא לגדוע עצי פרי ולא לגדוע חיי אדם לריק, אך מתבייש לעיתים כאשר אני רואה אנשים מתוכנו שקולות האויב חשובים להם יותר מקולותינו!
    רחמנים בני רחמנים- בהחלט! רחמנים על אכזריים- בהחלט לא!

  • 86.

    לא נורא תיתרגלו ! גם אנחנו היתרגלנו באשקלון !

    מופגז קבוע, 08/01/09 18:32

    שנתיים החמאס מפגיז אותנו ללא שום תגובה בארץ ובעולם ...עכשיו כולם מרחמים על עזה ? מישהו מרחם על ילדי שדרות ואשקלון שחיים בפחד ? איך הם מיתקלחים? אוכלים ?אולכים לבתי ספר ולגן ?

  • 85.

    החמאס מפגיז. בתי ספר וגנים בבאר שבע .מזל שאן ילדים שם .

    פקק תנועה , 07/01/09 08:41

    בחמאס לא לוקחים בחשבוןדבר זה כי אן להם ערך לחיים . . ביגלל שהם מכירים את היהודים כמיתחשבים בבני אדם ושמעריכים את זכות החיים .לכן הם גורמים לבלגן כזה. אחד בתוך השני .וזה צריך להיות כלול בהסברה הישראלית .

  • 84.

    אם יש לדובר צהל - תמונה ברורה שהיה ירי מביה"ס - לפרסם מיד (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 07/01/09 08:25

  • 83.

    משם ירו מחבלים חבר'ה, תשמעו את דובר צה''ל

    שלומי, 07/01/09 01:11

    עוד אחד מהתכסיסים של החמאס, בוא נתחבא מאחורי ילד

    • יונית לוי מערוץ 2 בוכה על כול ילד ....

      חי בפחד, 08/01/09 18:35

      פלשתינאי בלבד ...!!!
      מעניין שעל ילדי באר שבע,אשקלון,עוטף עזה ושדרות היא ממש לא מרחמת !

  • 82.

    אני אתייחס אל הילדים כשהידים

    דניאל, 06/01/09 22:08

    בתוכנית שראיתי לפני חצי שנה בטלויזיה שמעתי אמהות שמצביעות על הילדים הקטנים שלהם ואומרות אנחנו מגדלים אותם להיות שהידים. צר לי שאני לא חשה אמפתיה למצב הזה, לי אכפת באופן אישי שהחיילים שלנו יצאו במטרה לכתוש את ארגון החמאס וכמו שיש בחיים תאונות במלחמות יותר.
    אני יותר מתייחסת בכאב עמוק לתאונות של צה''ל בעזה שגרמו לחיילים שלנו לאבד את חייהם.
    אני כועסת על ממשלת השמאל והמרכז שישבו להם בנחת על כסאותיהם במשך 8 שנים ולקראת הבחירות הקרבות החליטו שצה''ל יכנס לעזה וחיילים שצריכים לסכן את החיים שלהם בגלל מחדל של המנהיגים שבמשך 8 שנים הם התחמשו כמו מעצמה ובנו עולם תחתון דרך 1000 מנהרות.
    אז קודם עניי עירי, צר לי זה לא מעניין אותי ואתם חופשיים לתקוף זה לא ישנה את עמדתי ותחושותי.

  • 81.

    טריגר כמו בלבנון כדי למשוך את דעת הקהל בעולם שנצא משם

    דניאל, 06/01/09 22:01

    אני מאמינה שאם יבדקו לעומק יגלו שזה היה מכוון מצד חמאס וחלק גדול מהילדים שייכים לארגון הטרוריסטי הזה.

    • זזה (ל''ת)

      elimelekh , 08/01/09 06:07

    • זה לא אומר שאנחנו צריכים ליפול למלכודות האלה.. (ל''ת)

      elimelekh , 08/01/09 06:10

  • 80.

    יש אלוהים!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גבי, 06/01/09 21:42

  • 79.

    אם זה הילדים שלנו במקומם (ל''ת)

    אז שימותו, 06/01/09 20:38

    • אם צהל היה יורה מבית ספר מלא אנשים - היו הילדים שלנו במקומם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 07/01/09 08:27

  • 78.

    איך קוראים לבית-ספר שממנו יורים? ''מטרה לגיטימית''... (ל''ת)

    ex-יפה נפש, 06/01/09 19:56

    • LIFE UBBER ALLES, CHAYECHA KODMIN

      YOU CAN RUN BUT YOU CANNOT HIDE, 06/01/09 22:03

      ANY PLACE, ANY TIME A SHOT RINGS OUT, IT BECOMES AUTOMATICALLY A MILITARY TARGET. NO DIFFERENCE IF IT IS A HOSPITAL, SCHOOL, UMBRELLA MADE OF WOMENS SKIRTS, OR EVEN IT IS A TOILET FOR PEACEFUL PURPOSES, IT IS FAIR GAME. ONCE THEY KNOW THAT IT OFFERS NO COVER, THEY WILL HAVE NO PLACE TO HIDE. IF YOU FIND IT AS AN EMPTY SUIT, IT IS BECAUSE THE EMPEROR HAS NO CLOTHES, GO BACK TO THE CUSTOM TAILOR, CALLED THE UN.

      THE NEW LAW
      OF THE NEW WORLD ORDER

  • 77.

    מתברר שרוב הנפגעים גברים בגיל 16 עד 20 איפה ציפי ליבני עכשיו?

    שאבי מהעיריה , 06/01/09 19:50

    אין ספק שרוב הנפגעים גברים בגיל 16 עד על דוברי משרד החוץ להכריז על זה ועל זה שנורו פצמרים מבית הספר

  • 76.

    היו צריכים לתת אולטימטום לאזרחים לצאת מעזה

    Avi Ecuador, 06/01/09 19:50

    ולהתעסק בארכאולוגיה חופשי.
    הרבה יותר מכובד יעיל וקל להסברה.
    עיר תאומה לסדום בשם עזה שהפכה לעזאזל.

  • 75.

    ככה זה שיורים מתוך בתי"ס ומסתתרים בתוך האוכלוסיה

    עידן, שינקיניסטן , 06/01/09 19:41

    אי אפשר להכין חביתה מבלי לשבור ביצים!

  • 74.

    צריך להרעיש את עזה עפ''י דוקטרינת סטאלינגראד עד לשיטוחה ולניצחון

    ניצב משנה בדימוס, 06/01/09 19:37

    אני לא מבין איך הגנרלים שלנו מנהלים את המלחמה הזו ואיך המדינאים מטפלים במערכת הבינלאומית והדיפלומטית ?
    אז לגבי הלחימה....
    אנחנו שומעים על לחימה מבית לבית....
    מה קרה לנו ? איזה מן ניהול מלחמה זו ?
    מדוע אנחנו כל פעם נופלים בפח של עצמנו וחוזרים שוב ושוב על אותן הטעויות ??
    מה שצריך לעשות, זה כל רב''ט או סמל יודע הדוקטרינה שצריך לאמץ כאן זו דוקטרינת סטאלינגראד.
    או דוקטרינת כיבוש ברלין !!!
    והוא הדבר אשר צריך לעשות בלחימה מודל רצועת עזה..
    א. שבוע רצוף, ואם צריך גם שבןעיים, של הרעשה ארטילרית חסרת הבחנה וכיסוי שטח מלא ללא יוצא מן הכלל
    ב. בעזה צריך ליפול פגז 155 מ''מ כל 3 דקות
    ג. הפצצות כבדות מהאויר
    ורק כעבור שבוע הרעשות מאסיביות נכנסים הרגליים והשיריון ועזה נופלת לידיים כפרי בשל.
    את זה, יודע גם סמל ראשון מפקד טנק במילואים....אז מדוע הגנרלים שלנו לא יודעים זאת ?
    עכשיו לגבי הדיפלומטיה בהקשר לפגיעה בבית הספר בה נהרגו 40 איש.
    אף אחד לא שמח על אובדן אזרחים חפים מפשע (מעניין מי בכלל חף מפשע שם).
    יחד עם זאת....את המלחמה הזו לא אנו יזמנו.
    הם...העזתיים הביאו את האסון הזה עליהם
    ומי שמשחק בגפרורים אל לו ליילל ולבכות כי נכווה קשות.
    ומעבר לכל....מדוע אנו בכלל צריכים להודות בפגיעה המדוברת או להאשים את עצמנו בהתרחשות ??
    המדינה וצה''ל צריכים להוציא הכחשה גורפת וזה הכל. פשוט להתנער. רק אידיוטים או פרייארים מודים אז למה להודות ?
    שיוכיחו שזה אנחנו...וגם אז....ישראל הרישמית פשוט חייבת להכחיש ולסגור את העניין ומספיק עם תסמונת כפר כנא בדרום לבנון.
    עם תסמונות.....אי אפשר לנצח לעולם !!!

  • 73.

    poor kids stop the war crimes (ל''ת)

    homeless, 06/01/09 19:37

    • PUTTING CHILDREN IN HARMS WAY, IS ALSO GENOCIDE (ל''ת)

      SATAN, 06/01/09 22:05

  • 72.

    מדובר בעוד אירוע מבוים של העכברים מהחמאס שמתחבאים במחילות ומפקירים את

    דוד, ארץ ישראל, 06/01/09 19:33

    האזרחים. חבורת עלובי נפש ופחדנים שהרסה לאזרחים הפשוטים בעזה את החיים.

  • 71.

    לאחמד Zיבי

    כחול בלב , 06/01/09 19:30

    מה שקוה בשדרות,אשקלון,והסביבה זה התנגדות לגטימית של אחיך המחבלים. ומה שאנחנו עושים זה פשע מלחמה.אז אני אומר לך שחבל לא היית שם כדי להגן בגופך על המחבלים בהווה ובעתיד!!
    עזמי בבאשרה הבוגד ברח ,ובקרוב נקוה לות אותך ושכמותך עוזבים את הארץ ומשאירים אויר נקי ממכם.ב"ה אנחנו ננצח כי אנחנו צודקים וגם חזקים!!!!

  • 70.

    חייבים להמשיך להרוג אותם עד שלא יפסיקו לירות טילים

    אריה, 06/01/09 19:25

    זאת

  • 69.

    צה''ל לא למד?זה לא פגז ,הבניין היה ממולכד והתפוצץ להם על הראש (ל''ת)

    דוד, 06/01/09 19:25

  • 68.

    לפי מה שהבנתי זה בכלל תוצאה של פיצוץ משני של פצמ''ר של החמאס. (ל''ת)

    NT, 06/01/09 19:22

  • 67.

    אם מפסיקים את הפעולה המבורכת הזו לפני חיסול החמס ...

    תומך ברק, 06/01/09 19:20

    אני מצביע ליברמן

  • 66.

    אולי תדייקו אפילו ב-CNN שונאי ישראל כתוב שרק 10 נהרגו

    מישהי, 06/01/09 19:18

    ושהטיל פגע ליד בי''ס . התמונה בכלל לא משם.
    נו, אבל אם רוצים אין זו הגדה.
    ובכלל - מסכנים הם לא - מי שמכין כזו תשתית של מנהרות בין כל הבתים בעזה רק מחכה שניכנס לשם כדי שיוכלו להכות בנו.

    ב''ה נגמור עליהם שלא יחשבו שהם יכולים עלינו
    (באילו המילים המתלהמות) די נמאס מההתייפייפות של השמאל. עם אלה אפשר לדבר בכלל? הם ידברו איתכם רק כדי שיהיה להם יותר קל להרוג אתכם.

  • 65.

    לכל המתבכיינים על שאנחנו צריכים להיות ''טובים מהם'': יש לנקוט כלפיהם

    די לגזענות!, 06/01/09 19:16

    באותו מוסר בו הם נוהגים כלפינו!
    ולדאוג להם כמו שהם דואגים לנו!

    • עם החמס יש לי (ל''ת)

      elimelekh , 08/01/09 06:12

  • 64.

    זה בית הספר ללימודי גראדולוגיה (ל''ת)

    מיכאל מיכאל , 06/01/09 19:11

  • 63.

    זאת מכסה יומית שגרתית בעיראק (ל''ת)

    ועוד בין ערבים, 06/01/09 19:10

  • 62.

    זאת מכסה יומית שגרתית בעיראק (ל''ת)

    ועוד בין ערבים, 06/01/09 19:09

  • 61.

    לפני כמה ימים הייחנה מהחדשות אמרה ...

    מיחזור עכשיו, 06/01/09 19:07

    שחיל האוויר מפציץ בנינים ריקים.
    אז זה אומר שהם ממחזרים גופות .
    אז לא להאמין למספרים שהם מפרסמים ואם זה מגן ''אנושי'' אז הם אכלו אותה .
    בנוסף כל ''בתי הספר'' ממולכדים וזה מה שקורה .

  • 60.

    מלחמה זה לא הוליוואד יש תאונות עבודה צה'ל פועל יפה וחזק כל הכבוד לצה' (ל''ת)

    רחל מ מר'צ, 06/01/09 19:03

  • 59.

    מדובר במבנה ממולכד של החמאס - הטיפשים רצחו את הילדים כהרגלם (ל''ת)

    ג.ר., 06/01/09 19:00

  • 58.

    פלורידה

    ישראלי, 06/01/09 18:54

    סי אן אן..הם אנטישמים שונאי ישראל. טד טורנר הבוס ידוע כשונא ישראל.. חייבים להעיף אותם מעזה. או לחסל אותם כטעות הם לא מפסיקים להראות ילדים ונשים פצועים. לעומת זאת פוקס הם יותר קיצונים ימינים מהרבה ישראלים בארץ. חרם על סי אן אן

    • תמיד הם היו כאלה

      חיים מיאמי לשעבר, 06/01/09 19:30

      תראה אז פוקס קוטר

    • Follow the money trail. All these so called news media are WELL OILED

      from the arab oil countries, But it will help them, 07/01/09 04:27

      a maka. What a surprise, they scream bloody murder when their tactics are ignored. Too bad ya dummy

  • 57.

    שלחתם טיל על גן ילדים באשדוד ! תאכלו מה שבישלתם ! (ל''ת)

    החמס - חבורת רוצחים, 06/01/09 18:49

    • Why doesn't the UN wail about that. If you think Jewish children flow

      water in their veins, think again., 07/01/09 04:30

      This is your corruption for the world to see. Take your resolutions and shove it up your ass. We will prevail.

  • 56.

    מלחמה מלחמה אבל כואב הלב על הילדים (ל''ת)

    Vארי, 06/01/09 18:45

    • If they don't care, why should I. Too bad we don't play the game their (ל''ת)

      way., 07/01/09 04:31

  • 55.

    הצעה

    מאיר, 06/01/09 18:44

    הצעה לשם למלחמה הנוכחית: מלחמת שרון ו/או מלחמת ההתנתקות.

  • 54.

    אני מתבייש להיות ישראלי היום

    יוני, 06/01/09 18:43

    עם כובש ורוצח, חבורת צמאי דם מטורפים.

    להפסיק עם המלחמה הזאת עכשיו.

    • גם אני מתבייש שאתה ישראלי (ל''ת)

      איתי, 06/01/09 19:39

    • אתה מוזמן לעוף מפה.בגלל אנשים כמוך הגענו עד הלום-דם הילדים על מצפונך (ל''ת)

      panacea , 06/01/09 21:16

    • אני מתבייש כישראלי לגלות שגידלנו בתוכנו עב"מ חמסניק כמוך. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 07/01/09 01:54

    • You really are an arab LUNY (ל''ת)

      MEGALE MASECHOT, 07/01/09 04:32

    • Yoni - I am embarrased to be an Israeli too

      helik , 12/01/09 08:06

      disgusting

  • 53.

    שום דבר לא נכון

    גלעד, 06/01/09 18:42

    לא בית ספר כי אם בנין ליד בית הספר
    לא ארבעים כי אם 8
    לא ילדים כי אם מחבלים

    חוץ מזה הכל נכון

  • 52.

    לא מאמינה להם: מחבלים מסתתרים בבתי ספר. הם שקרנים

    ליאת, 06/01/09 18:38

    מספיק שילמנו בחיי חיילינו האהובים כאשר זיהו פעילות במסווה של בי''ס ולא העזו לירות בגלל המקום והילדים.
    לא מאמינה להם שהיו שם רק אזרחים. הם מנוולים שמסתתרים בין אזרחים שבחרו אותם לשלוט עליהם. מצב עצוב אבל עדיף להגן על עצמנו מלהיות מובלים לתאי גזים או נזרקים לים.
    לא נשכל לא נסלח

  • 51.

    פיספוס ישראלי הסברתי נוסף

    אימת העיתונאים, 06/01/09 18:28

    ישראל היתה צרכה להכריז שהיא מוכנה לאפשר לכל האזרחים בעיקר נשם וילדים שרוצים בכך להתפנות לשטחי הרשות הפלסטינית כמו לרמאללה וליריחו.
    אני בטוח שהם לא היו מוכנים לקבל אותם.

  • 50.

    תקיפה צהלית? האמנם?

    מוטי, 06/01/09 18:24

    לא הייתה תקיפה צהלית ולא ירי של טנק לעבר המבנה. פגז טנק במבנה גורם לנזק פחות ממה שתואר. האם מישהו קיבל אישור לתקיפה כלשהי של צה''ל לפני שכולם פותחים את הפה? גם בצה''ל לא מבינים עדיין מה קרה שם.האם משהו העלה על דעתו שהחמס החדיר מחבל מתאבד לתוך המבנה כדי לגרום לתמונות קשות שיוצגו בתקשורת העולמית וזאת כדי שנוצג כפי שהתעמולה שלהם מכוונת. הרי מנסיון עבר כל אימת שיש נפגעים הם ממהרים להציג אותנו כחסרי רחמים והם עצמם כצדיקים גמורים. נכון לרגע זה החמס במצוקה וכיוון שאין להם דרך אחרת לצאת מהמצב הם יעשו את הכל ואני אומר הכל כדי להסיט את תשומת הלב ובין היתר רצח של אזרחים דמם ובשרם!!!

  • 49.

    די להרג מספיק עם המלחמות (ל''ת)

    הדס, 06/01/09 18:19

    • את ממש כמו הדס מארבעת המינים: חסרת טעם, ובעלת ריח... (ל''ת)

      איתי, 06/01/09 19:46

      • Hillarious....lol (ל''ת)

        Amir, 06/01/09 23:55

        • All these kozak hanigzal are arabs. They all were quiet when jewish (ל''ת)

          kindergarten run fir their lives. mashtin alehem, 07/01/09 04:37

      • חחח חזק (ל''ת)

        פנדה, 07/01/09 10:44

  • 48.

    לאן תתפתח המלחמה הזאת ?

    י ל ד, 06/01/09 18:18

    המלחמה הזאת יכולה להתפתח לכיוונים אחדים:

    א. התשת הצדדים והגעה להפסקת אש, טובה
    יותר או טובה פחות.

    ב. החמס עלול בהמשך, להחריף ולהעמיק את המלחמה. אולי לשלוף שפנים חדשים.

    ג. כוחות נוספים עלולים להצטרף למלחמה,
    כשלדעתם תגיע השעה המתאימה. כמו:
    מרד ערבי
    חיזבוללה
    אירגוני טרור נוספים
    מטורפים למיניהם כמו האירני ההוא.

    ד. מדינות נוספות עלולות לבחוש בקלחת,
    כשהמסוכנות שבהן הם רוסיה וסין.

    קימות עוד כמה אפשרויות.

    בהסטוריה צבאית, למדנו, שלרוב,
    המציאות עולה על כל דמיון.

    במלחמת השחרור של ארה''ב, נלחמו האמריקאים
    להשתחרר מהקיבוש הבריטי.

    בריטניה, מעצמה בפני עצמה, היתה בעלת
    צבא גדול, מאומן, מנוסה, צי משוכלל,
    (לספינות הבריטיות היה גחון נחושת, דבר
    שעשה אותן לספינות מהירות מכל הציים בעולם דאז.

    לעזרת הלוחמים האמריקאים, חשה צרפת.

    חייליה לחמו לצד היחידות האמריקאיות
    אבל היא שלחה את צי המלחמה שלה למנוע מהצי
    הבריטי לטבוח בלוחמים של ארה''ב.

    מומחים חשבו שאין כל סיכוי לספינות העץ
    האיטיות של צרפת, לנצח את הצי הבריטי.

    אבל המציאות היתה שונה.
    אדמירל צרפתי, הערים על הצי הבריטי המהיר,
    ניצל את היריבות כין מפקדי הצי הבריטי
    והגנרלים של כוחות היבשה.

    המלחמה הסתימה בכניעת הצבא הבריטי
    ושחרור ארה''ב מהכיבוש הבריטי, כנגד כל הסיכויים.

    ולמה אני נזקק להסטוריה של הבריטים ?
    הרי אצלנו, היה מצביא בשם יהודה,
    שבאלפים חיילים עייפים, גירש את
    מעצמת העל ההלנית מכאן.

    אז חשוב שנזכור, שגם נצחון בכל הקרבות
    איננו מבטיח נצחון במלחמה.
    במלחמה ינצח בראוי יותר.

  • 47.

    מתצלומים נראה שחלקם חמסניקים בבגד אזרח-שהתחבאו (ל''ת)

    ל א ל ר ח ם!!!!!!!, 06/01/09 18:16

  • 46.

    רק 40? מחדל, ועדת חקירה דחוף אפשר היה יותר (ל''ת)

    האזרח השפוי, 06/01/09 18:06

    • אזרח ''שפוי'' בגרמניה? (ל''ת)

      אלי, 06/01/09 19:01

  • 45.

    ציפי ליבני זה הזמן לגרש את כתבי SKY BBC CNN באומץ וללא חשש

    שאבי מהעיריה , 06/01/09 17:57

    נראה לי שהסיפור הזה הוא פיברוק
    3 הערוצים אינם מקדישים אפילו 10% מהזמן לסבל האזרחים היהודים,90 אחוז מזמן השידור מוקדש לסבל הפלסטינים ולדוברים פלאסטינים,על ליבני לאיים על שלושת הרשתות ,איזון בשידור או שאתם עפים מישראל מייד,זה האמצעי היחיד שיכול להביא לצדק לישראל

    • המצב לא מאוזן, אז למה שיהיה איזון בשידור?! (ל''ת)

      אלי, 06/01/09 19:01

  • 44.

    לפני שמתנתצלים: לבדוק עם היה ירי מתוך הבית ספר

    shlomosanders , 06/01/09 17:55

    או שזה היה טעות או הטנק ירה למקורות ירי. אם כן אז ירי הטנק היה לא רק חוקי אבל גם מוסרי.

    • נהרגו 40 מלש''בים או מיני-מחבלים. נא לא להיתפס לטרמינולוגיה אירופאית (ל''ת)

      דובר החמאס, 06/01/09 18:31

    • לפני שכותבים: לבדוק שיודעים לכתוב בעברית (ל''ת)

      יוסי, 06/01/09 19:02

      • ליוסי המתנשא: אלו טעויות הקלדה.ומה לגופו של עיניין? (ל''ת)

        panacea , 06/01/09 21:17

  • 43.

    רינה, עם אזרחים כמוך לא צריך אויבים

    אלון, 06/01/09 17:52

    ובלי קשר, בגלל הפעולה בביה''ס, נגמר המבצע בעזה.
    רינה תני לי לנחש, את מהמרכז משפחה משתמטת ושמאלנית.

  • 42.

    קדימה צה''ל , לסגור 600 הרוגים עוד הלילה (ל''ת)

    ., 06/01/09 17:52

  • 41.

    באמת ?

    אזרח ב, 06/01/09 17:51

    מי זוכר כיום את מבצע עינבי זעם שהחיזבלה ירה קטיושות ליד עמדת אום שגיבוריו משוחפצים בנשים וילדים ?
    מי זוכר היום את הילד מוחמד א דורה?
    מי זוכר את סיפור הטבח בגנין?
    ומי זוכר את סיפור ה''פגיעה באזרחים'' במלחמת לבנון השניה.
    עוד הגדה שאני מקוה ישתחרר תיעוד מהירי שיבהיר מה באמת קרה. מהנסיון שלי רגע ההכרעה מתקרב ולכן השקרים של הגיבורים המתחבאים אחרי נשים וילדים יש יותר ויותר סיפורים מסמרי שיער.

  • 40.

    ל מגיבים 2 ו 3

    מישהו עם לב, 06/01/09 17:49

    תגידו אין לכם לב אלה שנהרגו אנשים משפחות ילדים ונשים שחיפשו מנוס מהמלחמה בוא נראה אותך מגיב אם היה הב''ס באשקולון ומלא יהודים בבגללכם העולם שונא אותכם אתם לא לומדים ממה שקרה לכם בגרמניה יא חסרי לב

  • 39.

    שוב האשכנזים יצאו מחוריהם. (ל''ת)

    נחמן מיהופיץ, 06/01/09 17:48

  • 38.

    הרוב היו אנשי חמאס פחדנים שהתחבאו (ל''ת)

    עזי, 06/01/09 17:47

  • 37.

    מצער ,שהחמאס מרכיב מיטענים בסמוך לבית ספר כדי לעורר פרובוקציות!

    ח.משה, 06/01/09 17:47

    הם אינם חסים על ילדיהם. העיקר ,שיתווספו עוד שאהידים לאללה שלהם המתברר יותר ויותר כשטן ופחות ופחות אלוהים. מה הם חשבו לעצמם, שלזרוק על אזרחים טילים זה דבר שמישהו ישתוק ויעלים עין? -עתה ברור להם שהתנהגות כזו שווה לעימות ,שבו הם מובסים - אפסים מוחלטים!

  • 36.

    רצח זה רצח זה רצח

    ירמיה, 06/01/09 17:44

    ממשלת הרצח ממשיכה בטבח האיום, אין נימוק ואין תירוץ שיצדיק את שדה הקטל בעזה, ממשלת ישראל וחייליה עם דם על הידיים, כמה דם, כל הרוג כל תקיפה מטפחים את הדור הבא של הארגונים הפלסטנאים הקיצוניים, ישראל הקימה במעשיה הרצחניים את החמאס הקיצוני, המליכה את החיזבאללה, ועכשיו בטירופה מייסדת את גל המתאבדים הבא, החברה הישראלית צמאת הדם והציבור המתלהם בכל פינה ואתר הגיעו לשפל מוסרי ואנושי שלא היה כמותו,רצח ילדים, נשים,ואזרחים, גם אם הם חמסנקים הינו פשע מלחמה . ישראל בחרה, כמו תמיד בדרך הרצח והאלימות,במקום לפתור את העימות בדרכים אחרות. אם יש אלוהים, הוא כבר מזמן ברח בבעתה מיציר כפיו המטורף

    • זאת המערכה הכי מוצדקת בעולם, ...כנס ולמד משהו

      אורן, 06/01/09 18:44

      א. ישראל עקרה את כל הישובים היהודיים ברצועה ונסוגה עד הגרגיר האחרון, בלי לדרוש כלום בתמורה.
      החלום הכי ורוד של הפלשנאים התגשם.

      ב. לאיזה ארגון טרור בעולם יש טילים, רק למעט מדינות יש טילים.

      ג. החמס ירה טילים לאזרחים במטרה להרוג, ואף הצהיר על כך בגלוי

      ד. מי שיכול להבריח טילים, יכול להבריח גם תרופות ומזון.

      אין לי שום רחמים על מה שקורה ברצועה, מה שהאמרקאים עשו ביפן זו הדרך הנכונה.
      פצצת אטום סיימה שם את הגועל בבת אחת
      וכנראה שגם כאן הפתרון זה מלחמה טוטלית.

      • פצצת אטום?

        ירמיה, 06/01/09 19:37

        עד כמה סמל שאתה מדגים את צדקת הדרך הישראלית באחד מפשעי המלחמה הגדולים בהיסטוריה. ההפצצות של ארה''ב את הירושימה ונגאסקי היו מיותרות, המלחמה הייתה בשלבי סיום, והיפנים עמדו בפני כניעה, עיין בספרי היסטוריה ולא של בית ספר עממי. החמאס יורה טילים, אך לא היה ניסיון אמיתי להגיע איתו להסכם ולעודד גורמים מתונים בהנהגתו.הרקטות שהחמאס יורה וירה הינם חלק מדינמקה של עימות , ישראל מחסלת והורגת, מרעיבה ורומסת, והם יורים ויורים. אתה יכול לנסות לצייר את הצד השני כחיות, אך הם אנשים בדיוק כמוך שזקוקים לחיים שפויים. כן גם להם יש מנהיגים מטורפים, אך אין ולא יהיה תירוץ לטבח נורא של למעלה מ500 בני אנוש, בהם ילדים נשים ואזרחים רבים. זאת מדינתך, הנהגתך ועמך, עוורים אלימים שונאים ורוצחים.

        • היפנים עמדו בפני כניעה? אתה שיכור? לקח להם ימים להיכנע אחרי השנייה!

          אורן, 06/01/09 20:20

          זיין שכל...
          אני גם אהבתי את המשפט שלך ''המלחמה הייתה בשלבי סיום, והיפנים עמדו בפני כניעה, עיין בספרי היסטוריה ולא של בית ספר עממי''...

          המלחמה היתה בשלבי סיום? האמריקאים היו מוכנים לפלוש ליפן. כפי שהחיילים היפנים נלחמו באיי האוקינוס השקט, היו נהרגים מיליונים!!! לשני הצדדים!!! היפנים המציאו את המחבל המתאבד (קמיקזה) כמו כן הם היו נלחמים עד טיפת הדם האחרונה כאשר כל יחידה צבאית אחרת היתה נכנעת...

          אז יוצא שאתה גם קשקשן וגם שחצן ואולי כדאי שתשוב ותקרא את אותם ספרי היסטוריה מהעממי שלך כי את הספרים של המבוגרים אתה בכלל לא הבנת.

          • הוא דביל וכמה שתנסה להסביר לדביל, זה לא יעזור לך הוא יישאר דביל (ל''ת)

            דון קורטיזון , 06/01/09 21:21

  • 35.

    בית הספר של האו''ם שימש לירי מרגמות על ישראל

    יריב, 06/01/09 17:44

    בית הספר של האו''ם שימש לירי מרגמות על ישראל. הסתכלו ב - youtube:

    Mortar Bombs Shot from UN School in Gaza 29 Oct. 2007:

    http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI&feature=channel_page

  • 34.

    חמאסניקים ברחו למבנה בכוונה !! (ל''ת)

    ג'וני, 06/01/09 17:40

  • 33.

    טנק לא יכול להרוס בית ספר, בית הספר היה ממולכד, וטילים במרתף שלו (ל''ת)

    אמיר, 06/01/09 17:40

  • 32.

    ושוב חוזר הניגון והתמונות של חפים מפשע.

    דני ב, 06/01/09 17:39

    ושוב נקבל הרבה פחות כאשר יכולנו לקבל הרבה יותר.
    תמונות הזוועה המשודרות באירופה יחדרו ללבבות יותר מאשר בנינים מופגזים אצלנו.
    הטענות על חוסר הפרופורציה שוב יופיעו בכלי התקשורת ונהפוך להיות שוב המצורעים של אירופה.
    אין ספק שנכנסו לדרך שאין ממנה מוצא.
    לעזאזל הכל מה הפתרון לכל שפיכות הדמים משני הצדדים? מה המוצא על מנת למנוע שוב את המראות של אזרחים תמימים המשלמים מחיר כה כבד.
    אנו נופלים כל פעם מחדש בידיהם של החיזבאללה והחמאס שבונים עצמם מדם קורבנות החינם.

    • מי אמר לך שהם חפים מפשע?

      דובר החמאס, 06/01/09 18:35

      אתה מז''פ? אתה שופט ממונה מטעם האו''ם? אולי ההרוגים היו מלש''בים (מועמדים-לשירות-בטחון) בחמאס? אולי הם היו מחבלים-בונסאי? אם תמשיך להיות היהודון הגלותי שנלכד כל פעם בתעמולה השקרית של החמאס ורוצה בכל כוחו ''להיות אירופאי'', תסיים יום אחד כסריס בהרמון של איזה שייח' (במקרה הטוב) או סתם תעמוד בתור למקלחת ''מיוחדת''...

      ''חירות מגיעה ר-ק למי שמוכן להילחם עליה'' (סיירת שקד).

  • 31.

    קורבנות השלום !!!!!

    רון, 06/01/09 17:38

    חשוב שזה הם ולא אנו !!!

  • 30.

    לא להפסיק אפילו לרגע

    Joe Anaaref, 06/01/09 17:38

    בכל מבצע קורות תקלות. העובדה היא שיש לנו יותר הרוגים מדו''צ מאשר מקרבות עם החמאס.
    קורים גם מקרים שאנחנו יורים על חפים מפשע. צריך ללמוד מענבי זעם וממלחמת לבנון השניה. אסור להפסיק אפילו לרגע.
    תמשיכו לטחון אותם עד שיכנעו.

    • אתה מתכוןבכל מבצע ישראלי,לא? (ל''ת)

      הה, 07/01/09 03:57

  • 29.

    אנשים בישראל נהיו חיות

    גלעד, 06/01/09 17:37

    לא הגישה הזאת הביאה אותנו לאן שהגענו כעם
    לא האלימות! לא השנאה!
    כולם כל כך מתלהמים
    כל התגובות בכל האתרים
    רדנקס

    • כתבת את זה מתחת למיטה שלך ברמת אביב?

      דובר החמאס, 06/01/09 18:37

      קח רטאלין

    • נכון.מה שהביא אותנו עד הלום זו גישה כמו שלך-שמעודדת את האויב לתקוף (ל''ת)

      panacea , 06/01/09 21:19

  • 28.

    בבית הספר היו אנשי חמאס- נהרוג אותם בבתי החולים ובבתי הספר וגם בבתי ה

    טלי, 06/01/09 17:37

    בבית הספר הסתתרו אנשי חמאס ומשם תכננו לשלוח טילים סינים/ אירנים לכיוון מיליונים של אזרחים וילדים ישראלים.

  • 27.

    התקשורת גרועה מחיזבאללה וחמאס גם יחד.

    @@@@@@@@@@@@@, 06/01/09 17:36

    גם אם מדובר בתאונת עבודה או פיצוץ מטען בידי החמאס, התקשורת העלובה ישר כותבת שמדובר בידי טנק של צה''ל. הרי אף אחד מכתבי מעריב לא נמצא שם וכל הידיעות הן של גורמי תקשורת שהחמאס מפקח עליהם.
    כמה עליבות וטימטום יש בתקשורת הישראלית. פשוט בושה!!!

  • 26.

    אין מלחמה נגד ארגון טרור בלי אסון כפר קנא שלה והכפשת דמותה של ישראל...

    Ehad Haam-Zioni, 06/01/09 17:35

    חבל מאד-וחובה להגיע להפסקת אש ורגיעה חדשה-חבל שלא שמעו לג'ומס אורון מנהיג מר''צ לפני שבוע

    • מה שחשוב לשמאליודונים זה רק מה יגידו עלינו ה''נאורים'' מאירופה..

      דוד, ארץ ישראל, 06/01/09 19:38

      כשכל אחד יודע שמה שהם היו עושים במצבנו היה חמור בהרבה ממה שאנו עושים, אם בכלל, עוד בטרם דיברנו על השיטה הידועה של החיזאללה, החמאס ודומיהם לביים אירועים של המוני אזרחים הרוגים.

  • 25.

    לא נוכל להמשיך

    נדב, צוללת צהובה , 06/01/09 17:34

    ביום אחד, גם משפחה שלמה וגם בית ספר. לא נראה לי שנוכל להמשיך במבצע, בלי קשר לדעה האישית שלי. עכשיו תאלץ אותנו הקהילה הבינלאומית לעצור.

    • הכל תלוי בנו

      אלון, 06/01/09 17:37

      אם יהיה לנו עוצמה פנימית אף אחד לא יגיד לנו מה לעשות

  • 24.

    רק לשמוח יש (ל''ת)

    דוד ירון, 06/01/09 17:31

  • 23.

    כואב הלב-אבל אתם רציתם מלחמה! במלחמה לא מחלקים סוכריות (ל''ת)

    ישראלית, 06/01/09 17:29

  • 22.

    לא נכון! זה החמאס מילכד את המבנה כדי להשיג הפסקת אש!!! (ל''ת)

    אל תטעו!!!, 06/01/09 17:28

  • 21.

    נחשו מי אמר

    דניאל, 06/01/09 17:27

    'נסיגה מהשטחים תכשיר את הקרקע למלחמה הנוראה מכל'.את המשפט הזה לא אמר מישהו ימני אלא יעקוב חזן ממנהיגי מפ''ם.צריך רק לקוות שבעתיד ישראל לא תעשה שוב שטויות דוגמת ההתנתקות או הנסיגה החד צדדית מלבנון כי את מחיר הטמטום של המהלכים האלה נשלם עוד הרבה זמן.

  • 20.

    למס' 5, רינה

    חייל שריון, 06/01/09 17:26

    את בעצמך פושעת מנוולת. אנשים כמוך צריך לעצור ולשים בכלא.
    בושה שיש אנשים כמוך.
    תתביישי לך.

  • 19.

    זה הכול !צה''ל מפשל לא בסדר כול יום מקסימום 100 200 עכברים (ל''ת)

    קובי, 06/01/09 17:20

    • צודק! הגיע הזמן לעבור לגז! (ל''ת)

      אלי, 06/01/09 19:04

  • 18.

    אזרחים נמלטים ? איפה הייתם שהחמס ירה מתוך החצר שלכם ? זה היה בסדר ? (ל''ת)

    עלובים שכמוכם, 06/01/09 17:19

  • 17.

    להרביץ עד בלי די הרוג והרוג

    יהודה המכבי, 06/01/09 17:19

    לא להתחשב כדי להחריע העם צריך לצעוק מספיק.כך בכול הסטורית המלחמות להמשיך להרוג ועוד שהגיס חמישי יפגינו למה לאחיהם מה עשו החמסנקים בעזה זרקו מקומה 4 ואף כלב לא ציץ

  • 16.

    ההבדל בינינו לבינם

    אריאל, 06/01/09 17:18

    ההבדל בינינו לבינם:

    * הם מכוונים לפגוע באזרחים וכשהם פוגעים בכוונה באזרחים שלנו הם שמחים ומרגישים הצלחה.
    * אנחנו מכוונים לפגוע במחבלים וכשאנחנו פוגעים בטעות באזרחים שלהם אנחנו עצובים ומרגישים כשלון.

    פה טמון ההבדל.

  • 15.

    YNET שום הפתעתם אותי

    שוב חוסר אמת, 06/01/09 17:17

    מי שראה חדשות, שמע בצהריים איזה פרשן צבאי בערוץ 2, שסיפר שחיילים של גולני (או צנחנים?)
    ניהלו איזה מרדף אחרי מחבלים שברחו לבית ספר נטוש, אך רק כשהחיילים נכנסו למבנים, הם גילו שהוא נטוש ובעצם בוצע להם מארב לפי הבנתי.

    הבית ספר שהופצץ הוא בסך הכל עוד מבנה שהחמאס משתמש בו למעשי הטירור שלו, אל תאמינו לכל הדיווחים של הערבים האלה שאומרים שטבחנו ב40 אזרחים!

  • 14.

    אל תאמינו לשקרים של הפלשתינאים

    רבי, 06/01/09 17:15

    הפלשתינאים ממלכדים מבנים, בתי ספר, ובתים,
    ואז הם מפוצצים אותם כדי להראות לעולם מה צה''ל עושה בעזה.
    הם מוכנים להקריב ילדים נשים וטף לתעמולה שלהם.
    כלומר שהחמס הוא ארגון רצח רבים בעזה שמחים על הריגת אנשי חמס שהם הביאו להם במשך שנים רבות להרג אזרחים חפים מפשע על ידי החמס מכל מיני מטעני חבלה.

  • 13.

    מה הפלא

    יוסי, 06/01/09 17:13

    מי שמשחק בגפרורים שלא יתפלא אם יכווה
    הציבור העזתי מטומטם ולכן משלם העיקר שהמנהיגים ומשפחותיהם ממוגנים בבונקרים וחשבונות בנק מנופחים בחו''ל

  • 12.

    ההתקפה היתה ''סמוך למבנה בית ספר'', אז למה הכותרת

    שי, 06/01/09 17:13

    היא ''תקיפת צה''ל על בית ספר''?
    תפסיקו לחפש איפה אפשר להראות שצה''ל מנסה לפגוע באזרחים כשברור שזה לא המקרה!

  • 11.

    צה''ל הצבא המוסרי בעולם!

    יעל, 06/01/09 17:13

    ולא מחפש להרוג חפים מפשע!
    כנראה ביה''ס היה ממולכד ושימש מחסן נשק וטילים. סביר להניח שחלאות חמאס הסתתרו בו בין האזרחים והשתמשו בהם כמגן אנושי מתוך הנחה שצה''ל יימנע מפגיעה באזרחים. החולרות משתמשים בילדים, זקנים ונשים בצורה הנפשעת ביותר, דם האזרחים לא חשוב להם, מבחינתם זה רק אמצעי לפעול נגד צה''ל.
    כל ילד פלשתינאי שנהרג הוא באשמת ''מנהיגיו'' בני הבלייעל - החמאס.

  • 10.

    עיניים להם אבל הם לא יראו

    עופר, 06/01/09 17:13

    למגיבים 1 ו- 5 מה הקשר בין מחט לתחת?
    אם עוד לא הבנתם מגיבים יקרים , יש להם נטייה לשקר קצת (ורק בימי חול).
    אולי אבל אולי זהו לא פגז צה''לי ?
    ישר עם תגובות מפגרות של ילדים בני 7 שהחלב עוד לא התייבש להם מהשפתיים.

    1 ו - 5 נא לנגב שפתיים!!

  • 9.

    הייתה טעות, זו המלחמה צריך להמשיך עד הסוף!

    לא לעצור עכשיו!, 06/01/09 17:12

    שאף אחד לא יעצצור את ישראל עכשיו אחרת המלחמה הבאה תהיה קשה יותר!

  • 8.

    נורא. הם כנראה יאלצו ללמוד להתרחק מהקרבות.

    Joe Anaaref, 06/01/09 17:11

    המזל הוא שהאבולוציה והברירה הטבעית עובדות בעזה במרץ רב.

  • 7.

    תגובה ל-5

    oren, 06/01/09 17:11

    תראי מה עושים למדינה שלך.

    אם את כל כך רוצה הפסקת אש חד צדדית, נראה אותך עוברת לגור בדרום וחיה שם עם הטילים

  • 6.

    למה אתם נותנים פתחון פה לחמאס? בשביל מה יש דובר צה''ל?

    פנדה, 06/01/09 17:10

    חכו שדובר צה''ל יצא עם הודעה, מספיק כבר לחבל ולסכן את חיי החיילים שלנו!!!

    • דובר צה''ל הוא האבא שלי השקרנים. לא להאמין לשום מילה שלהם.

      אלי, 06/01/09 19:05

      כמו דובר של כל ארגון - דובר צה''ל לא אמון על האמת אלא על האינטרסים שלו.

      • בשונה מדוברי החמאס שהאמת, כמובן, נר לרגליהם. הכל מבוים. (ל''ת)

        דוד, ארץ ישראל, 06/01/09 19:39

  • 5.

    אולמרט,ציפי,וממשלת "קדימה" פושעי מלחמה

    רינה , 06/01/09 17:07

    במקום לעצור את האש,אפילו חד צדדית,אולמרט,
    ציפי,וממשלת "קדימה" מאשרים לצה"ל לפעול בלי
    הגבלות.בגלל שצה"ל פועל בלי הגבלות,יש הרג
    חפים מפשע.לכן בושה לאולמרט,ציפי,ולממשלת
    "קדימה".לפי דעתי צריך להמידם לדין בבית הדין לפושעי מלחמה.אך עוד יותר בושה שציפי
    מתעלמת מהרג אזרחים חפים מפשע.

    • במלחמות נהרגים גם אזרחים, שמעת על זה? (ל''ת)

      לא אנחנו התחלנו בהרג, ערבים בוחרים בזה 60 שנה, 06/01/09 17:13

    • טיפשה!

      דרומי, 06/01/09 17:26

      הלואי ובנך ישלח לשרת בקרבי ותרגישי טוב טוב מה שהורים אחרים מרגישים. שלא לדבר על הגיהנום שעובר על החיילים שם. תתביישי

    • Haifa

      dan, 06/01/09 17:27

      are you so sure that these people are inocent as you stated even the children among them are thought how the kill jews no matter where they live.
      Rina you check your self in to mental institution.

    • לפי דעתי רינה היא פאטמה

      דן, 06/01/09 17:31

      יה פאטמה כול כלב ביג'י יומו
      וגם שלך מתקרב
      מי שיורה רקטות אל אזורים אזרחיים הוא הפושע
      מלחמה וקוראים לו חמאס
      מי שמסתתר בין אזרחים ויורה רקטות מבתי ספר
      הוא גם פושע מלחמה
      חמאס מפסיד ומשתוקק שימותו לו כמה שיותר אזרחים כדי שישראל תפסיק
      אבל הפעם זה לא יקרה
      כי כדי להגיע לשלום יכולה להיות רק מדינה פלסטינית אחת הנשלטת ע''י הרשות הפלסטינית
      ולא איזה ארגון של רוצחים בדם קר
      בעזרת השם בקרוב יגיעו לגיהנום כל לוחמי החמאס .

    • האנייה ומשעל והנהגת חמאס פושעי מלחמה

      רינה, 06/01/09 17:32

      במקום לעצור את האש,אפילו חד צדדית,האנייה,
      משעל,והנהגת החמאס מאשרים לגדודים לפעול בלי
      הגבלות.בגלל שהגדודים פועל בלי הגבלות,יש הרג
      חפים מפשע.לכן בושה להאנייה,משעל,והנהגת החמאס.לפי דעתי צריך להעמידם לדין בבית הדין לפושעי מלחמה.אך עוד יותר בושה שהאנייה
      מתעלם מהרג אזרחים חפים מפשע.

    • רינה, את פלשתינית? (ל''ת)

      דון קורטיזון , 06/01/09 17:34

    • רינה הבוגדת- מחבלים היו בבניין ומשפחות אנשי חמאס

      משה, 06/01/09 17:38

      מחבלים רבים

    • רינה הפושעים האמיתיים זה החמאס, הרקטות עדיין נופלות

      מציאותי, 06/01/09 17:38

      הם יכלו להפסיק את זה כבר לפני שבוע... הם עדיין יורים.
      ואני רוצה להזכיר לך שהאזרחים המסכנים שאת מדברת עליהם בחרו בחמאס!
      את די להיות צבועה.

    • אחריותם להפסיק את הירי לכיוון ישראל

      אלון, 06/01/09 17:41

      אם הדבר היה תלוי בי הייתי הורג רק אזרחים. הייתי מתעלם מן המחבלים והייתי מפגיז ''חפים מפשע'' (אין באמת דבר כזה) עד שהיו מפסיקים

    • את לא ''רינה'' את אולי אשתו של השטן. בשם פטימה

      ריקי, 06/01/09 17:43

      אם זה נכון, פגז טנק יכול להרוס חדר קטן רעוע, ולא בית ספר שלם.
      בית ספר שלם נהרס מהמון חומר נפץ וזה קיים במסגדים או במקומות ממולכדים.

    • נשמע כמו טרולית קוראת מנייר עמדה

      עדין כהן, 06/01/09 17:44

      מעניין מי מממן את כל המפגינים והצועדים. לי אין אפילו שעה אחת פנוייה ביום, ובמצב כלכלי חרבנה, לא קשה להעסיק עוכרי ישראל בשכר

    • צודקת במאה אחוז. (ל''ת)

      שמואל, 06/01/09 19:06

  • 4.

    המבנה כנראה היה ממולכד - תאונת עבודה.. (ל''ת)

    ממולכד, 06/01/09 17:04

  • 3.

    המלחמה נגמרה... חבל מאוד.. היה צריך להרוג אותם לאט שלא יעשה רעש (ל''ת)

    נו נו.., 06/01/09 17:04

    • בטיפול

      איזיק נהרון, 06/01/09 17:21

      3 ידדי להרביץ ללא רחם עדין שהגיס החמישי יפגין.לאחיהם שנזרקו מקומות 5 לרחוב לא הפגינו.אבל נתחשבן בביטוח לאומי.יוצא צבא שמעתם..

    • דין דן דון דני דני דנדוני דן דין דון דנידו

      וועד הבית, 06/01/09 17:22

      שאלה מענינת.למה כול המפגנים עם הערבים היהודים שבהם רק פרידמנים? למה

  • 2.

    מצוין. כן ירבו. לכו לעזעזל (ל''ת)

    אחד, 06/01/09 17:03

    • חאמסניק יהודי-לך לעזאזל (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 06/01/09 17:31

    • לאחד העם

      יהודי, 06/01/09 18:59

      לא אזיל דימעה את לא נשאיר מהם שריד ופליט..חמסניק יהודי... כן זה אני

  • 1.

    what is it good for? (ל''ת)

    enough the careless shooting, 06/01/09 17:03

    • Absolutely nothing oh say it again.... (ל''ת)

      פנדה, 06/01/09 17:08

      • What is it good for .... (ל''ת)

        X1, 06/01/09 18:49

    • את זה צריך לשאול את הפלסטינאים

      ירון, 06/01/09 17:47

      הסיבה שצה,ל פוגע בבתי הספר האלה היא שחמס יורה מתוכם. הם משתמשים באזרחים כמגן אנושי ויכול להיות שאף מקווים שדבר כזה יקרה. לראיה התגובות לכתבה.
      אנחנו צריכים להמשיך לתקוף ללא שאת ולא להתרגש יתר על המידה כאשר דבר כזה קורה. עד עתה שני טילים שפגעו בגני ילדים בישראל ואחד בכיתת לימוד - לולא ההוראה לא לצאת ללימודים היו נהרגים עשרות ילדים. וזאת ללא שצהל תקף מנקודות אלו או שאפשר לחשוב שמדובר במטרה לא אזרחית.
      אז די לבכיינות, זה בדיוק התגובה שהחמס היה רוצה שתקרה ברחוב הישראלי.