• 121.

    . .חייבים נטרול חלד משעל-השופר האיראני וחייל הצייתן של אחמדינ"אד

    סילביו , 12/05/09 14:56

    המקל הראשי בגלגלי הסדר לשיקום עזה והסכם מדיני .
    איך עושים הסקם שלום עם סוריה עם ראשי חמאס וחיזבאללה נמצאים בסוריה-אחרי הסקם שלום(אולי עם הסורים) האם הסורים יכולים לערוב לגבול עד הכנרת ולסכל מפני חדירה של מחבלים לישראל?

  • 120.

    עבד של רשע שמנסה להפחיד במילים לא חכמות במיוחד (ל''ת)

    ...בדיוק כמו עבד המכילה והעכברוש נסראללה, 06/01/09 13:50

  • 119.

    מתחבא בדמשק - ופותח פה כאילו הוא הבר כוכבא שלהם - פטט האיש הזה (ל''ת)

    יופיטר, 04/01/09 07:38

  • 118.

    And on the flip side, we might liberate him, as a tradeoff, or get you (ל''ת)

    instead, you tunnel rat, 04/01/09 06:21

  • 117.

    יימח שמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!שיישרף שם אמן ביחד עם כל החמאס (ל''ת)

    שימות אמן, 04/01/09 01:31

  • 116.

    תושבי רצועת עזה ה''חפים מפשע''

    אבי, 03/01/09 21:40

    מקובלים עלי פרסומי הראשות הפלשתינית בעת האינתיפדה האחרונה-לפני שלטון החמס- כי עפ''י תוצאות הסקרים 85% מאוכלוסית הרצועה הצביעו בעד המשך רצח יהודים ללא הבחנה:זקנים נשים נער וטף,(זוכרים את טלי חטואל ו-4 בנותיה שנרצחו מטווח 0?).לכן כמעט כל ערביי הרצועה אינם ''חפים מפשע'', אלא שותפים מלאים לרצח!!, יש לזכור שאי לדרגם כחיות, אלא כמפלצות דמויות אדם.מעולם לא שמענו קבוצת מיעוט ערבית החותרת לשלום ומבקשת להפסיק את ירי הטילים על ישובינו,רק אצלנו יש שוטים השרים שירי שלום במקום לחנך לעוז רוח, עמידות ונשימה ארוכת טווח.

  • 115.

    משלא יחתפועל

    שומר ישראל, 03/01/09 16:48

    משעל תזהר שלא יחטפו אותך

  • 114.

    למה לא מפציצים את ביתו ומשפחתו של משעל?

    יש לו בכלל בית בעזה?, 03/01/09 15:43

    צריך להפציץ ולייצר הרתעה ישירות מול ראשי הטרור.זה דבר בסיסי במלחמה בטרור.

  • 113.

    מעניין שכל אותם גיבורים מדברים מתוך המיקלטים.

    בני123 , 03/01/09 15:39

    כרגיל ,הם גדולים בדיבורים ,אך מסתתרים במיחלות כמו עכברים פחדנים.

  • 112.

    כסחו להם תצורה!! (ל''ת)

    שמשון, 03/01/09 12:37

  • 111.

    גם כנסו

    הערבי עוד אפעם, 03/01/09 11:25

    לפי דעתי אם ישראל תכנס במלחמה קרקעית היא תפסיד .... אבל למה?
    כי נסאאלה מחכה לזה וזאת באם תכנסו קרקעית נסאללה פותח בחזית צפונית אז כל חיל האוויר עולה בכיוון צפון והחיילים המסכנים נשארים לבד בבוץ עזה, והמדינה הזאת לא סובלת שתי מלחמות ... תזכרו מלחמת לבנון 2006

    • זוכרים טוב אבל אתה כנראה שכחת

      alberteinstein , 03/01/09 12:33

      אתה זוכר את הנאכבה ב-1948? ואת 1967 אתה זוכר? ואת 1973 שכחת? צה"ל יטפל גם בנסראללה וחיזבאללה אם צריך.

    • אווא.יש לך כנראה מידע בדוק.

      בני123 , 03/01/09 15:37

      רק ששכחת או שבגלל הבורות האופיינית לערבים,שחיל האוויר חיסל במלחמת ששת הימים חילות האוויר של מצרים,סוריה,ירדן ועירק.ועוד נשאר להם מספיק זמן לסייע ללוחמים על הקרקע.
      אז תגיד לי,נגד ננסים כמו חיזבללא והחמאס הם לא יוכלו?!

      • ROFL! (ל''ת)

        sechel aravi, 04/01/09 06:23

  • 110.

    מה המשותף לליבני והנייה?לשניהם היה סיכוי לראשות ממשלה אבל שניהם הפסידו

    שלמה מאור , 03/01/09 11:25

    הניה היה יכל להיות ראש ממשלת חמאסתן בעזה ולהשיג מליבני ברק ואולמרט הכרה בין לאומית ולקבלבעולם כבוד של ראשי ממשלות., אבל הוא בחר להמשיך בטרור וסופו קרוב.
    ליבני היתה יכולה להיות ראש ממשלה לו היתה מסכימה לחתום בהסכם יסוד ממשלה שירושליים לא למשא ומתן (הסכם קואליציוני עם ש"ס ) אבל ליבני בחרה להמשיך ברשלנות ועמדה על כך שירושליים גם למשא ומתן והלכה לבחירות.
    המשותף לליבני והניה הוא ששניהם יכלו להיות ראשי ממשלה, אבל שניהם נכשלו והפסידו בגלל דרכם הרשלנית.

    • מאז נחרב בית המקדש-רוח הנבואה נכנסה בשוטים!!!

      בני123 , 03/01/09 15:41

      אתה קורא מידי פעם סקרים?או שזה נשגב מבינתך!?

      • בני אתה מאמין לס/שקרים? או שפשוט טוב לך איתם.

        השמאל המחייך :-(, 03/01/09 16:27

        אחרי שנתיים וחצי ארורות שהשמאל ליבני וברק בשילטון ומצבנו בכי רע, יוצאים למבצע צולע שאני לא רואה את סיומו(חשש והססנות לנפגעים), אבל בגלל היציאה ''הכאילו'' מתבקשת וחכמה(אחרי 8 שנים, חוכמה???), עליה רצופה של ברק(האבודה) וליבני(אחורה) באמת מעניין?
        מה רק הסוקרים מטומטמים ושקרנים או שגם העם מטומם וממשיך לבלוע את החרא שדוחפים לו???

        • לשמאל המחייך.

          בני123 , 03/01/09 23:50

          צא מהמלמכוליה בה אתה שרוי.הסקרים מבטאים הלכי רוח בעת עריכתם.
          אני יודע שי גם סקרים מוזמנים לשום קבלת תוצאה מסויימת.אך אני מסתמך על סקרים של סוקרים רציניים.

  • 109.

    כמה קל לדבר מתוך משרד מחומם יאפס. (ל''ת)

    eiso5 , 03/01/09 11:07

  • 108.

    הבעיה שלא יהיה לכם לאן לחטוף כי עזה תיהיה בידינו טאמבאל.. (ל''ת)

    ביבי, 03/01/09 11:00

  • 107.

    ראיתי את הראיון, האיש בפאניקה מוחלטת, גורלו האישי בסכנה.

    עמית, 03/01/09 10:56

    וללא ספק אם החמאס מובס בעזה הסורים יעיפו אותו ככלי אין בו חפץ.

  • 106.

    הם בלחץ...מה זה לא ברור...כניסה קרקעית תרסק את השאריות שנותרו...

    herzi33 , 03/01/09 10:53

    כולם כבר נטמעו באוכלוסיה וברחו

  • 105.

    משעל אתה פחדן כמו שפן שעובד על העם שלך בעיינים......

    אבי ש, 03/01/09 10:36

    משעל יושב בדמשק אוכל אורז עם כבש ושותה וחי בנוח ושולט בסבבה על העם המסכן שאוכל חרא מפושעים של החאמאס, על האזרחים הפלסטינאים להקיא את אוכלי הנבלות מעזה לסלק אותם כי הם עושים לכם חיים קשים מאוד.

  • 104.

    כנסו

    הערבי, 03/01/09 10:18

    משעל אתה יושב במלון 5* בדמשק והאזרחים נהרגים במאות ....
    הוא חושב שהוא נסראללה ...
    אתה לא נסראללה ולא יכול להיות נסראללה כי אתה חלש מאוד והפתרון למלחמת ישראל נגדכם היא שתפנו את מקומכם בעזה כי זה לא שלכם מאמי ...
    ח'אלד אתה אומר שההפסדים קטנים לחמאס עד עכשיו ובזאת אתה מודה שכל החללים שיורדים במאות הם אזרחים חפים מפשע ...
    ח'אלד דם המאות הוא בצוור שלך ושל הנייה שיושב במקלט ...
    לכן אני שואל תמדינה : מה עשיתם עד עכשיו במלחמה? עדיין הקסאמים יורדים ותדר יותר חזק אז לכן כל הפעולה שלכם נגד החמאס אפס...

  • 103.

    ב ס ד ר - רק תודיע מתי אתה בא לבקר בעזה (ל''ת)

    אשר, 03/01/09 10:10

  • 102.

    ואתה תמשיך לאיים, ונגיע גם אליך. תזהר אני בדרך אליך. גם אנחנו יודעים

    בדרך אליך, 03/01/09 10:06

    לאיים. איום תחת איום.

  • 101.

    כן משעל

    כרמלה חננאל, 03/01/09 10:03

    אנחנו רוצים שלום תפסיקו לירות ואנחנו נעשה שלום ויהיה בסדר בלי אגו וגאווה חיי אדם חשובים יותר מהמלחמה שלכם ללא יסוד אם תלמדו לדבר תקבלו יותר שלום ושקט ללב

  • 100.

    מבצע "מטווח ברווזים"

    alberteinstein , 03/01/09 09:56

    זוהי לחימה שבה אורך רוח הוא ערובה לנצחון וחפזון הוא הרה אסון. בינתיים אין מה למהר. החמאס חוטף וככל שהזמן עובר תסכולו גובר. במוקדם או במאוחר החמאס יעשה שגיאה קריטית ואז יהיה אפשר לנתק לו את צנור החמצן סופית. בינתיים להמשיך לדפוק מהאוויר. לא בוער (מלבד עזה).
    והיה ותושג הפסקת אש בתנאים מתאימים לישראל - מה טוב.
    מה החמאס יוכל כבר למכור לעזתים המסכנים כאשר ייצאו המנהיגים מהחורים וייראו את ההרס, החורבן, והחרבון? איזה ניצחון יהיה להם להראות? הם יישארו עם עזה מלאה שדות מוקשים, מטעני חבלה, ומנהרות ממולכדות, והכל מעשה ידיהם של החמאס. שייפרקו את זה בעצמם.

  • 99.

    משעל יש לך עסק עם ברק

    יורצי, 03/01/09 09:55

    ברק-אין לנו עוד מנהיג בשיעור קומה כזה!!!

    • תגובה

      זאב, 03/01/09 13:14

      פתאום ברק נהיה גיבור. להיכנס בחמס היינו חייבים לעשות זאת לפני 3 שנים ולא חודש לפני הבחירות. זוהי תעמולת בחירות זולה. ברק היה אפס הוא אפס וישאר אפס

  • 98.

    לבני+ברק לחמס לא יכולים איך יטפלו באירן?????????????????????

    רן, 03/01/09 09:53

    לבני+ברק לחמס לא יכולים איך יטפלו באירן?????????????????????

  • 97.

    לא לעצור !!!!! להמשיך את המומנטום, להיכנס עכשיו אחרת,,

    שחר, 03/01/09 09:50

    ניכנס בעתיד בתנאים קשים יותר, ללא מכה אנושה ואני חוזר אנושה לחמאס, אנו רק מעמידים את העתיד שלנו בסכנה חוזרת ונישנית, הם חייבים להבין שאנחנו חזקים!!! את השיעור הזה כנראה ניצטרך ללמד עוד זמן ארוך (למי ששכח).
    צריך להיכנס קרקעית, עם כל האהבה לחיילים שלנו לא יתכן שהעורף האזרחי יפגע שנים כי אנו חוששים לחיילים (והלוואי שכולם יחזרו בשלום-אמן).
    החששות שמשודרים לצד השני רק מחזקים את האויב (ראה חיזבאללה וחמאס) וגורמים לו להיות יותר תוקפן.

  • 96.

    עזה

    eli32 , 03/01/09 09:49

    משעל..אתה הייתה צריך להיות כבר מזמן בשמיים!!!! בפעם שניה לא נפספס..

    • גם בפעם הראשונה לא פספסנו, אלא ש.....

      עמיר, 03/01/09 10:23

      בגלל שהפעולה בוצעה על אדמת ירדן, נאלצנו להציל אותו כי אחרת היינו יוצרים סיכסוך מיותר עם מלך ירדן ( חוסיין, למי ששכח ).
      פשוט מאוד : בהחלט יש לחסל אותו, אבל הפעם ללא טעויות.

  • 95.

    חלאד יושב שמן ומדושן בדמשק ומחלק הוראות לאנשים המורעבים שיושבים

    גכע, 03/01/09 09:46

    בעזה

  • 94.

    במדינה אחרת היו צוחקים. בארץ, כל חייל הוא בעיה אסטרטגית, וזו חולשה קשה (ל''ת)

    קורי עכביש, 03/01/09 09:40

  • 93.

    לחסל את משעל - שיילך בעקבות מורנייה ושייח' יאסין! (ל''ת)

    יחוסל משעל, 03/01/09 09:37

  • 92.

    הפגנה

    טל, 03/01/09 09:35

    הערב בשש בככר רבין הפגנה נגד נושאי דגלי חאמס ואשף.בואו בהמוניכם. דגל ישראל ולבוש חם -חובה. תודה.

  • 91.

    מתי כבר תפנימו כי החמאס יקטול את חיילי הכיבוש בהמוניהם אם יפלשו לרצועה (ל''ת)

    אבו ג'מיל, 03/01/09 09:30

    • נו באמת

      מירו, 03/01/09 10:58

      הצחקת את גולני הרעבים לאקשן אמיתי.

    • אבו ג'מיל.עוד מעט תהיה "אבו ג'מיל (ל''ת)

      בני123 , 03/01/09 23:54

    • אני וחוזר אליך אבו ג'מיל.

      בני123 , 03/01/09 23:56

      עוד מעט גם אתה תהיה אבו ג'מיל "אללא ירחמו/אללא יכדו".

  • 90.

    הם מבינים רק את שפת הכח (ל''ת)

    לחסל את חאלד משעל, 03/01/09 09:27

  • 89.

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

    ליאור, 03/01/09 09:18

    ככה מדברים אנשים שרועדים מפחד...

  • 88.

    מי יודע.. אולי יהיו לנו ניזאר ריאן שני או שלישי או רביעי.. (ל''ת)

    גיל, 03/01/09 09:17

  • 87.

    מנהיג שיחליט הפסקת אש ללא גלעד....יביא אותן תוצאות כמו לבנון (ל''ת)

    herzi33 , 03/01/09 09:15

  • 86.

    שוב מלחמה פסיכולוגית......להכנס ולהעיף אותם קיבינימט (ל''ת)

    herzi33 , 03/01/09 09:13

  • 85.

    אז הם יודעים מהי נקודת התורפה שלנו, אבל...

    XXX - אשקלונית, 03/01/09 09:05

    נקודת תורפה יכולה להפוך לנקודת עוצמה, תלוי מה היא רמת המוכנות שלנו. ואני אומרת לא להפסקת אש, ומוכנה להקריב את עצמי.

  • 84.

    הם מפחדים ! כל החמאס בבונקרים ,ותינוקות ונשים שומרים עלהם,,,,, (ל''ת)

    בוזגלו, 03/01/09 08:58

  • 83.

    משעל גם בג''ץ לא יעזור לך בבוא היום . (ל''ת)

    דין דיין, 03/01/09 08:21

  • 82.

    הסרת האיום רק! בכניסת כוח יבשה, אחרת נזור למצב גרוע יותר

    אלימלך - רחובות, 03/01/09 08:18

    הניסיון מלמד כי רגיעה היא כלי ליצירת הפוגה להתחמשות גורפת - זה מה שלמדנו מה-''תהדיה'' - לקח להנהגה ולצבא.
    הסיכון הפעולה קרקעית הוא אבדות בנפש וכו'
    אולם בבצוע עוד רגיעה ואו הפסקת אש זמנית ובלתי מחייבת את החמאס (שלא עמד עד היום בשום הסכם) נצטרך לעמוד בפני אמל''ח אשר טרם ידענו או אז גוש דן(ואחרים...) יצטרך לתת את הדין בסיכון גבוהה יותר של הרג אזרחים!!!
    לכן על הנהגת המדינה לבחור באופציה הנכונה זאת לבל יקרנו הגרוע מכל בהעדפת הפעלת כוח קרקעי הכולל את כל הסיכונים (זה תפקידו של צבא) על פני הרג המוני ובלתי אחראי, זאת טרם האו''מ יכניס את צהל לסד של שיתוק.

  • 81.

    רברבני החמאס מאיימים ועמם נקטל בהמוניו לנגד עיניהם

    אלימלך - רחובות, 03/01/09 08:03

    פה גדול (בלשון המעטה) למול העדר יכולת ממשית לבצע מבצעית נגד צהל משהו, מלבד ירי טילים עיוורים מתוצר איראן וסין.
    ההמון פועה בצעקות ובצווחות באין מושיע ומאידך הנהגת החמאס ירדה למחתרת בשיטת נסראללה ומצפה ש-''יגמר החמצן'' לצהל ולמדינה
    ובכך לצאת מהעניין כ-''מנצחים''
    נוהל הפקרת האזרחים בעת מלחמה הוא סממן מוביל במנטליות הערבית/מוסלמית הסומכת על מילוי השורות באמצעות ''ילודת פיצוץ אוכלוסין'' בו הרוראן מחייב כל אישה להוליד מינימום כ-20 ילדים ומכאן מאזן השהידים מאוזן באמצעות ה-''שיטה''

  • 80.

    למס 71 גם אני איתך (ל''ת)

    אתי, 03/01/09 08:03

  • 79.

    להפציץ אותו כמו שהפציצו כור - הסורים יבלעו כמו גדולים (ל''ת)

    geri, 03/01/09 07:49

  • 78.

    אני שואל את עצמי : מה אני עושה היום למען המדינה

    אחדות העם - צו השעה, 03/01/09 07:43

    זה הזמן לשינוי חיובי למען עם ישראל

    זה הזמן : אחדות העם ותקשורת אחראית !

  • 77.

    אנחנ בעד תקשורת אחראית (ל''ת)

    בעד תקשורת אחראית, 03/01/09 07:42

  • 76.

    ננצח כשנהיה מאוחדים - זה הזמן (ל''ת)

    זמן אחדות, 03/01/09 07:42

  • 75.

    המסר הגדול של המלחמה: אחדות העם ותקשורת אחראית (ל''ת)

    אחדות העם ותקשורת אחראית, 03/01/09 07:41

  • 74.

    אנחנו הולכים לעשות למען המדינה (ל''ת)

    הסוד הגדול : אחדות, 03/01/09 07:41

  • 73.

    זה הזמן לאחד את הכוחות ולעשות למען המדינה (ל''ת)

    אחדות ישראל, 03/01/09 07:40

  • 72.

    תקשיב טוב משעל, לנו יהיו הניה וחבורתו

    חכם מימון, 03/01/09 07:33

    אל תאיים,
    שב לך במסעדות דמשק והשאר את עמך רעב ללחם

  • 71.

    ללא גלעד שליט יחאלד אין שום הפסקת אש-אהוד ברק כנס

    זוהר, 03/01/09 07:27

    ברק תעמיד את החזרת גלעד שליט תנאי להפסקת אש ואני ליכודניק שרוף עם מילה של גבר בוחר בך ועוזר לך להיבחר זה הזמן ללחוץ תחמס למען השם אל תותר ואני אקים את הבטחתי חברה מי שרוצה להיצטרף אלי שיגיב

    • ל71

      המודאג, 03/01/09 08:00

      אתה ליכודניק בתחת שלי אל תרמה את עצמך.

  • 70.

    ביבי הציל את משעאל בירדן , ועכשיו הוא בריטינג כמוהו,,,, (ל''ת)

    שושו, 03/01/09 07:25

  • 69.

    משעל מאיים

    vipi hana , 03/01/09 07:17

    הוא מנסה להפחיד שיהיו עוד חטופים,הוא הרי מפחד בעצמו,אחרת?כל עוד לא הורם דגל לבן אין מנוס.יהודים הצילו! כך קוראים ישובי עוטף עזה משך שנים.

  • 68.

    משעל במיקצועה שלנו כמה שפחות דיבורים כך יש יותר בריאות לבנאדם

    יחזקל, 03/01/09 07:12

    אתה על הכוונת שלנו יומך יותר קרוב מתמיד יזבל

  • 67.

    מה אתה זורע חול בעיני כולם ? גם אתה מתחבה בבונקר בסוריה .יומך יגיע???? (ל''ת)

    חיים, 03/01/09 06:50

  • 66.

    משעל העם כאן שם עליך זין

    אלי מהדרום, 03/01/09 06:47

    אל תשכח שאתה עדין חי בזמן שעול...חשוב על כך.

  • 65.

    הוא יכול לאיים רק על הפרידמנים מהשמאל - דיבור של ערבי טיפוסי. (ל''ת)

    MAOZ914, 03/01/09 06:15

  • 64.

    מתי ערכת בדיקת אזנים

    avner dvir , 03/01/09 06:10

    גם אליך נגיע חתיכת כלב פחדן שנמצא רחוק אבל לא מספיק מפני ישראל אם היית גבר היית בעזה

  • 63.

    לא הבנתי.

    גנטיקאי, 03/01/09 05:58

    הם ירביעו את גלעד גנטית או פיסית?

  • 62.

    צודק, חייבים להמשיך ביתר שאת בחיסולים מהאוויר

    ש, 03/01/09 05:48

    ולתבל את זה בהפגזות ארטילריות כבדות על כל אזור ממנו מבוצעים פשעי מלחמה נגד ישראל - קסאמים, אימון מחבלים, הסתתרות מחבלים - כולל בתי חולים, בתי ספר, מסגדים.

    בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל.

  • 61.

    למה אתה לא בעזה יא משעל?!!האזרחים לבד שם-כלב!! (ל''ת)

    כלנית, 03/01/09 05:39

  • 60.

    מה קודם הוא לא איים??מה חדש??תרסקו אותם!!!! (ל''ת)

    אלוהים איתנו לנצח, 03/01/09 05:36

  • 59.

    פחדן....חטיפות מדמשק יש לך הרבה אומץ בוא לעזה (ל''ת)

    בוא לעזה, 03/01/09 05:14

  • 58.

    גיבור גדול ..מדמשק פחדן בוא לעזה פחדן עלוב שכמוך ושפל (ל''ת)

    כמה אתה עלוב, 03/01/09 05:12

  • 57.

    מתרברב המשעאל הזה

    נרק''ש, 03/01/09 04:40

    חמס הגיע למדרגה שהוא כבר לא
    יכול לירות רקטות לעבר ישראל,
    ובוודאי שלא לחטוף חיילים.

    לצה''ל האסטרטגים הטובים בעולם,
    לישראל מוסדות שלטון הטובים ביקום.

    לאחר המלחמה הזו,
    החמס יגיע על ארבעת רגליו,
    להתחנן בפני ישראל, לרגיעה.

  • 56.

    הגיע הזמן לחטוף את הילדים של הבהמה עד שישוחרר גילעד

    יובל ארהב, 03/01/09 04:17

    חייבים להתנהג איתם כמו עם בהמות החארות לא מבינים שפה אחרת תנסו תראו זה יעבוד

  • 55.

    חטיפה

    zse456 , 03/01/09 04:17

    זה הזמן להרוג את ראשי החמאס ולחטוף מנהיגים אזרחים כדי להחליף עם גלעד שליט היקר , חוץ מזה למשעל יש פה גדול בהזדמנות יש לחסל אותו לדעתי מישהו העלה או עשה אותו מנהיג אצל הערבים כל ערבי שניצל או שוחרר מישראל הוא גיבור ..

  • 54.

    חמאס בפניקה

    zse456 , 03/01/09 04:03

    החמאס בפניקה ובפחד נוראי ויודע שסופו מאוד קרב אם זה לא היה כך משעל לא היה מגלה לנו ,
    התקשורת גם חוששת שתנועת החמס תחוסל לא יהיו לה סיפורים ,התקשורת מפרסמת שיוויון בין ברק לביבי שניהם לא מתאימים להיות מנהיגים היינו בסרט שלהם ואוי לנו מציפי ליבני אנחנו לא מעונינים ביום כיפור 2 חייבים לזכור ,הכתב היחיד שהוא מייצג את האמת הוא רוני דניאל מערוץ 2 כל השאר מעניין אותם רק התפקיד אחרת לא תהיה להם עבודה זלכן הם מוכנים למכור את המדינה לערבים ..

    • אכן החמאס בפאניקה (ל''ת)

      ., 03/01/09 09:53

  • 53.

    פלסטיני לוחמי צה''ל טנקים המתן ..... הם בוכים על אלוהים כדי להפוך צה''ל

    פלסטין אהובתי, 03/01/09 03:54

    גשם המוות התחלה בתגובה פשע של הצבא הישראלי בעזה

    • כל כך קוהרנטי מה שכתבת. אין ספק. עם הספר

      רותם, 03/01/09 09:52

      ראבק, לפחות תנסה לנסח משהו שניתן לקרוא:)
      איזה אפסים. בורים. יורים ובוכים
      נגיע לכל אחד ואחד מכם

  • 52.

    לכל מי שבאמת רוצה לחסל את החמאס - כנסו

    ערן שרון, 03/01/09 03:48

    אני מאד שמחתי שיצאנו למבצע הזה. קודם כל לשקם את הגאווה שלנו, וגם להכניס להם. חזק. כואב. שיראו מה זה!!!! הרגשתי את זה בבטן חזק, ובשבת שעברה הייתי מאושר.
    אני שמאלני לא-יפה-נפש שמאמין שלא-יהיה מנוס אלא להגיע להסדר בסוף עם הכוחות המתונים. למען האינטרס שלנו! לא מאהבתי לערבים. אני לא נאיבי, אני לא מאמין בשום הסכם עם החמאס. אני בעד לחסל את החמאס. אבל בזריעת אימה ושנאה בציבור העזתי ואפילו בהחזרת עזה לתקופת האבן, אנו מחזקים את איראן והחמאס. אנו מגבירים את הפופולאריות שלהם, ומתדלקים את השנאה האנטישמית בכל העולם. בוודאי אנו לא מחזקים את המתונים שהאמינו בהסכם שלום בבוא היום (עם המדינות המתונות בעולם הערבי). זוכרים שיש איזו יוזמה סעודית שמכירה במדינת ישראל, ואפילו לא התיחסנו אליה? ....
    מאותו רגע שיצאנו מעזה, וסבא אריק הבטיח שמעכשיו נגיב בחומרה לכל ירי מכיוון עזה. היינו מטומטמים שלא קיימנו את ההבטחה כשהבלגנו. למעשה, נתנו לחמאס למתוח את גבול הסיבולת שלנו עוד ועוד ועוד. עד שהתפוצצנו. עכשיו צריך לסיים עניין, ולטפל אישית בבכירי החמאס, כמו לפני הרגיעה של ברק הסמרטוט, במינימום פגיעה בחפים מפשע.

  • 51.

    מאיימים בחטיפות? זיהו חולשה, יש פתרון.

    אברהם ב., 03/01/09 03:48

    כשחייל נחטף(חלילה) על צהל וכל שירותי הביטחון לחדור מיד למיקומו הידוע ולא משנה היכן להיכנס במבצע חילוץ, להשמיד ולשחוט את כל מי שמעורב בחטיפה זו. אם החטוף יהרג(חלילה) זהו גורלו לצערי, אך אם המבצע יצליח החייל ישוב לביתו באותו היום. מה שהכי חשוב זה למחוק ולטבוח את חוטפיו ללא רחמים. לא לתפוס או לכלוא פשוט להשמיד אותם ברגע הראשון שנתקלים בהם. למען יראו ויראו כל אוייבנו שחושבים לחטוף ולהחזיק אותנו מהבצים. הזבלים מחזיקים אותנו ים של זמן ללא ידיעה, ובסוף אנו משחררים רוצחים תמורת גופות חיילנו.
    מישהו יודע אם גלעד חי או מת? כמה סבל או כמה סובל? לא, ולכן אסור שמצב כזה יחזור.
    תזכרו שכל עזה לא שווים חייל אחד שלנו.
    נ''ב- מה עם רון ארד??? שכחתם ...

    • הרעיון נכון אבל....

      עמיר, 03/01/09 10:19

      אנחנו לא מדברים במונחים של : לשחוט, לטבוח.
      זאת השפה השגורה בפי הערבים המוסלמים.
      אין לך בלכסיקון מונחים אחרים ?

      • הפתרון לטרור הוא טרור.

        אברהם ב., 03/01/09 12:47

        זאת דרכם וזו שפתם(חלק גם קוראים תגובות). חוץ מלהעיר על ''השפה''(שכל כך הפריע לך), אין לך משהו יותר חכם להגיד???

      • ''לשחוט'' ו''לטבוח'' אינם מושגים גסים. זמן ועת לכל

        אבן שושן, 03/01/09 17:57

        דבר, וזה הזמן והעת להחליף את ''שיחות השלום'' ו ''קורבנות השלום'' של המזה''ת החדש, בלקסיקון הישן של המזה''ת הישן.

  • 50.

    מי בכלל חושב על פעולה קרקעית-ברק בכלל לא רוצה להסתבך עם אבידות

    מוטי, 03/01/09 03:45

    לפני הבחירות.מה שמכתיב את המהלכים של צה''ל במערכה הם שיקולי הבחירות של ברק,העלייה היחסית בסקרים בעקבות הימים הראשונים המוצלחים ללחימה ואף אחד לא עוצר לשאול איך ייתכן שעוד לא עברו שבעה ימים מתחילת המבצע וכבר כל הדרום של מדינת ישראל ,נמצא תחת איום טילים(הרי שבוע שעבר המשוואה לא היתה כזו והירי היה מצומצם בהרבה,אז על איזה הפסקת אש ואילו הישגים ברק מנסה למכור לאזרחי המדינה?!...לא כולם פראיירים הרי...).עצם זה שברק,בתור מי שמבין בבטחון(או לפחות אמור להבין),עושה את כל הטעויות האפשריות,קרי אי ניצול גורם ההפתעה של הימים הראשונים ללחימה ורתימתו לטובת מהלך קרקעי שהיה מביא מכת מוות לחמאס וליכולת שיגור הטילים והברחת הנשק שלהם עוד בימים הראשונים,העובדה שהוא מעלה בדעתו לסיים מבצע ללא מטרות מוגדרות,ללא הישגים משמעותיים(הרי מלבד המכה האווירית שספג החמאס,מי מבטיח לנו שבוקר אחרי סיום המבצע החמאס לא ימשיך לטווח את כל דרום הארץ-זו כבר לא רק שדרות או אשקלון שנמצאות תחת איום הטילים-כמו שהיה עד השבוע שעבר),גורם לי לחשוב שברק מונע משיקולי כדאיות אישיים ומנהל את כל המבצע ,כשמה שמעניין אותו בעצם הם הסיכויים שלו להיבחר לראשות ממשלה בעוד חודשיים ושיפור מצבו הנוכחי בסקרים ולא רווחתם של תושבי הדרום והסרת האיום הטילי אחת ולתמיד ולתקופה ארוכה מתושבי דרום הארץ,היושבים במקלטים.
    לא למבצע טרום בחירות חיכינו שנה וחצי.

    • ל-50 אתה טועה

      שי, 03/01/09 08:05

      גם אם ברק מונע ממניעים פוליטים הוא לא כזה טפש להבחר לראשות ראש הממשלה ואז לטפל בכל מה שהוא עשה בתור שר בטחון כראש ממשלה
      אז תרדו כבר מהנושא של שיקולי בחירות

  • 49.

    from http://www.JewishWorldReview.com

    Ahad Ha'am , 03/01/09 02:18

    Hamas' march to victory:

    Before the Olmert-Livni-Barak government accepts the EU ceasefire it is worth noting three strategic problems what they are doing. Taken together and separately, all three will lead Israel to defeat in this confrontation with Hamas.

    The first problem with the EU proposal is that it takes for granted that all of Hamas's demands must be met in full. That is, Israel is beginning these negotiations from a point of weakness whereby it has already effectively accepted Hamas's demands and conceded its own.

    The second problem with the government's decision to accept EU mediation is that by doing so, the government is compelled to ignore and indeed excuse and justify the EU's underlying and deep-seated hostility towards Israel. The very fact that the EU accepted Hamas's demands from the outset demonstrates clearly that the EU cannot be considered an honest broker between the warring factions.

    Here it is important to recall just what Hamas is. Hamas is an illegal terrorist organization and an Iranian proxy that is conducting an illegal terror war against Israel. The EU is arguably committing a war crime by accepting Hamas as a legitimate side to a dispute. In turn, by accepting the EU as a legitimate interlocutor, Israel itself gives credence to the view that Hamas is a legitimate actor.

  • 48.

    מדוע הכלב הזה עוד חי?.. (ל''ת)

    elkazam, 03/01/09 02:13

  • 47.

    זמן למילים וזמן לטילים

    zraviv1 , 03/01/09 02:12

    משעל נאמן לאמונתו ולעבודתו - רצחנית ככל שתהא - ועל כך לפחות אני מעריך אותו. הגיע הזמן שבצד הישראלי יעמוד מנהיג נחוש, יסתכל למשעל ולעולם בעיניים וירהיב לאמר קבל עם ועדה שיש זמן למילים ויש זמן לטילים. עזה, הגיע זמן הטילים, ואני מתפלל שמנהיגות ישראל הרופסת והפיסחת תמצא סוף סוף את הנחישות הזו ותבהיר אחת ולתמיד שדם רב יישפך בעזה עד שהפלשתינאים עצמם יזעקו "חמס"!

    • שמנהיגות ישראל הרופסת והפיסחת...

      Ahad Ha'am , 03/01/09 02:20

      You REALLY expect them to do ANYTHING????

  • 46.

    לדעתי זה הזמן למו''מ כי החמאס לא הכיר בישראל עד היום אבל (ל''ת)

    צה''ל עשה הכרות רשמית, 03/01/09 01:53

  • 45.

    נקודה למחשבה. (ל''ת)

    האחרון שדיבר מהחמאס בטלביזיה נמצא מתחת לאדמה, 03/01/09 01:53

  • 44.

    יחרביתק יא חאלד (ואני מתכוון מילולית יא אחי..) (ל''ת)

    מומו, 03/01/09 01:40

  • 43.

    משעל לא נזוז מאדמתנו כי אין לנו אחרת!

    חרב אל חרב, 03/01/09 01:38

    רציתם להחליש אותנו רק חיזקתם עם הפיגועים והקאסמים והקטיושות - גם אם תחטפו עוד 100 חיילים לא נובס ולא נזוז אדמתנו הקדושה לנו!

    • כבוד על הפטריוטיות!! (ל''ת)

      בשבקין, 03/01/09 01:54

  • 42.

    משעל -- בושה וחרפה

    שמול, 03/01/09 01:30

    קיבלתם כל כך הרבה כסף קניתם הרבה נשק, בשביל מה? להלחם עם ישראל כן? במלחמה יש פצועים והרוגים אתה יודע כן? אז למה לעזאזל לא קניתם תרופות גם כן? ומהיום הראשון של המלחמה הזאת אתם בוכים שאין לכם תרופות, אני אני אגיד למה? כלכם המהיגים לא שמים קצוץ על העם שלכם ומתבשמים במנעמי החיים והעם שלכם ס ו ב ל..... על מה טמבל הקטנים והמסכנים והזקנים סובלים על מה טמבל? המנהיגים הרי מתחפרים להם והעם מתבוסס בדמו. טמבלים הניחו לנשק ותרוויחו הרבה יותר.

    • צודק

      יהודה, 03/01/09 10:12

      צודק במאה אחוז אבל זו המנטליות של הערבים לא מעניין אותם מה יקרה לעם שלהם העיקר שלהם יהיה טוב אבל הארופיים והאמריקנים לא מבינים זאת וזה בה לצערינו על חשבונינו

  • 41.

    Israel is committing an act of terrorism. It's the duty of all the

    RAMA- פלסטינית גאה , 03/01/09 01:08

    free people in the world to stand against it and stop this evil

    • במה את גאה ?

      zse456 , 03/01/09 04:10

      בעם של רוצחים הרי יתנו לך אוכל ואת תדקרי את זה שנותן לך, ערבים הם בוגדים אף עם בעולם לא נתן לכם כמו שהיהודים נתנו לכם , ערבי מכבד ערבי כי אצלכם אין חוק מי שמרגיז אתכם הוא נרצח שיהיה שכן או אח או אחות שמחללת את כבוד המשפחה ..

    • ממתי הדברה של ג'וקים ארסיים היא אקט טרוריסטי ? (ל''ת)

      ש, 03/01/09 05:49

    • אין לך מה ליהיות גאה - אתם אומה שחרב ודם היא תרבותכם-אז גאה על מה ?!?! (ל''ת)

      MAOZ914, 03/01/09 07:02

    • what hamas is doing isn't terrorism?

      sadato , 03/01/09 10:10

      firing rockets at innocent men, women & children in Sderot, Ashkelon, Ashdod and Beer Sheva isn't an act of terrorism in your opinion? do you support the Hamas regime, whice was responsible for the murder of dozens of your countrymen a few months ago - in their violent takeover of Gaza? the same regime who's goal is to overthrow Mahmoud Abbas and turn the whole of Palestine into an Islamic Caliphate? are your heroes the same people who don't allow women to walk freely in the streets without covering their hair and bodies? who wish to force people to study the Quran and want to force young women (like you) to stay home, cook and clean, and serve their husbands? these fanatics don't want to see you go to universities, clubs or have a career. this is their twisted vision of Islam. can't you see where they're trying to lead you? are these people are your role models?

      • אפילו במודלים שלנו אתם מתערבים????? אתם עם מטומטם ואכזר באותו זמן,

        RAMA- פלסטינית גאה , 03/01/09 11:57

        יודעים למה?? כל העולם אומר שאתם מבצעים פעולות טרור ואתה מסתכלים רק על מה שאתם רוצים, שכחתם את הכיבוש האכזרי והטירוריסטי שלכם שם כבר הרבה שנים, אתם הובלתם את עצמכם ואת המדינה למצב כזה, לו נתתם להם מדינה מזמן, לא היו משגרים טילים עבורכם, הם עם תחת כיבוש אז מגיע להם ללחום עד שישיגו מדינה, אתם תמיד מתעלמים מעובדות חשובות, : אתםםםםםםםםםם מיייייייי שהעלהההההההה חמאאאאאאס לשלטווווווווןןןןןן לא הפלסטינייייייייםםםםםםםםםםםםםם, אתתתתתםםםםםםםםםםםםםם לאאא אנחנוווווווו, חמאס לא הייתה חזקה כךךך, אתם מיי שגרמתם לעם הפלסטיני לבחור בהם כי לא הייתה להם שום ברירה אחרתתתתתתתתתתתתתת, הרסתם להם כל מי שהיה לפני חמאאס, לא להזכירכם שהאינתיפאדה הקודמת חמאס לא הייתה בשלטון, אז למה טבחתם וזבחתם אותם???? מה התירוציםםם הטיפשייים שלכם?????? אותו דבר עשיתם בלבנון.... וכל הטבחים שלכם שם מה הולידו??? חיזקו את חיזבאללה והעליתם את ושל נסראללה... לא יותר, אפילו את סמיר קונטאר החזרתם כמו **** טוב לא חשוב... אל תתלוננו יותר אחרי כל השנים אתם מי שגרמתם לאנשים אלה להתחזק לא אנחנו.. לגביי אני בכלל לא מתחשבת אם זה חמאס או לא, אתם רוצים להפריד אותנו ולעשות התפלגות בתוך העם הפלסטיני, אנחנו וחמאס ופת''ח ול האחרים פלסטיינניייייייייייייייייםםםםםם וזה החשוב, אגב אני משתייכת למפלגה הקומוניסטית וזה רחוק מעקרונותיה של חמאס, אבל אנחנו הפלסטינים מטרתנו אחת: ללחווום בכיבוש לא בכםםםםםם. אני הגביתי קודם ש אני כותבת בצורה מנומסת ואתם פשוט מגיבים בתת רמה וחוסר כבוד, את האמת אני ממש מאוכזבת ובאותו זמן מופתעת מהשנאה החולנית שלכם, למרות שיש לי חברים יהודים באוניברסיטה ומחוץ לה, אבל כנראה שטעיתי. אני שמה לב לזלזולכם בזולת, ובמיוחד הפלסטינים, אני מרגישה את חוסר הרחמים ואי האנושיות שיש לכם, כאילו הצד האחר אינם בני אדם. שוב אני מופתעת, אתם פקחתם את עיניי למצב ומציאות אחרת במהלך מלחמה זו, חשבתי שאתם מעוניינים בשלום ובחיים שקטים, אבל טעיתי. לא יודעת איך אתם שופטים בני אדם ועל איזה בסיס, למשל דיברתם הרבה על מוסלמים וכו', למרות שאני לא מוסלמית, אבל מרגישה שאתם גם מזלזלים בי ושונאים אותי אפילו יותר מהם. תפסיקו לקרוא להם במוסלמים, כי הם פלסטינים וזה העיקר כי זו היא הסיבה העיקרית למלחמה שהם ואנחנו בתוך ישראל פלסטינים ודמנו אחד. הבנתם את זה, רק בגלל היותם פלסטינים אתם לוחמים בהם. כי אתם תמיד פוקחים את עיניכם על מה שאתם רוצים לראות ועוצמים אותם בדברים שלא רוצים לראות. אני אתן לכם דוגמה: אל תשכחו שיש ערבי ישראל מוסלמים שמשרתים בצבא ( אני לא אקרא להם פלסטינים כי הם בוגדים), אתם מזלזלים באיסלאם ואלה המשרתים מוסלמייייייייייייים כמו המוסלמים שאתם משמידים וזובחים אותם בעזה. אז למה למה למה מדברים ומזלזלים רק על מה שאתם רוצים ומתעלמים מעובדות אחרות? למה? אתם אומרים עלינו בוגדים שמסרבים לשרת בצבא, אז מה עם החרדים, גם הם מקבלים זכויות, כולם משפחות מרובות ילדים ואף אחד מהם לא משרת? למה????????????????????

        • תופתעי לשמוע - אני דווקא תומך במשא ומתן

          sadato , 03/01/09 15:07

          עמדתי היא שיש לקדם משא ומתן עם אנשי הרשות הפלסטינית ולוותר על חלקי מולדת בתמורה להסכם שלום יציב, שיאפשר לשני העמים לחיות זה לצד זה בבטחה. אני מסכים שממשלת ישראל החלישה את הרשות והפלסטינית ותרמה, במידה מסוימת, להתחזקותו של החמאס. אך אינני יכול לקבל את התעלמותך המוחלטת מהעובדה שבמהלך שמונה השנים האחרונות חיו עשרות אלפי אזרחים בשדרות ועוטף עזה תחת איום הקסאמים. אפיק זהבי אוחיון בן ה-4, שנקטף לאחר שקסאם נחת בקרבת גן הילדים בו למד, אירית שטרית - אם לארבעה מאשדוד שנקטלה בדרכה לביתה, מאות אזרחים קשי יום שנרצחו בפיגועי האוטובוסים בתל אביב, ירושלים, חדרה ובאר שבע. הנערים והנערות שחייהם נגדעו באיבם בפיגוע בדולפינריום. עשרות המשפחות שחייהן נהרסו בפיצוץ מלון "פארק" בנתניה. על סבלם אינך טורחת להתעכב. נקודת מבטך שטחית וחד צדדית וזיכרונך סלקטיבי. אינך מסוגלת להסתכל אל מעבר לזעם הממלא את ליבך. אינך מעוניינת לבחון את הטעויות שעשו בני עמך ולפעול על מנת לתקנן. אני חש בוז עמוק כלפייך וכלפי הדומים לך.

          • כל הכבוד

            shim, 03/01/09 18:06

            כל הכבוד

  • 40.

    אני יותר מפחד מהעיתונאים

    Inventor , 03/01/09 01:06

    מפחידים את הממשלה שלא להמשיך במלחמה. מפחידים גם את הציבור. נותנים שופר לאויבינו וממוטטים את רוח העם.

    בקיצור - אז הניה אמר וזה צריך להיות ידיעה צדדית לשמאלנים בלבד

    • עיתונאים כותבים כדי למלא עמודים נגד התקיפה בעד התקיפה

      מומו, 03/01/09 02:02

      ''התקיפה הקרקעית'' - צמד מילים זה נאמר מיליון פעם (בערך) ע''י כל התקשורת הישראלית.
      ראבק תשלטו בעצמכם!

    • צודק! הם רק מרפים ידי העם (ל''ת)

      אזרח, 03/01/09 11:17

  • 39.

    מעניין אותי כמה עזתים מוכנים למות בשביל הפחדן הזה.

    צלי, 03/01/09 01:02

    הוא מתחבא בחור שלו, אוכל וישן טוב ותושבי עזה סובלים בגלל הרובוטים שלו שלו מסוגלים לחשוב בעצמם ומשתמשים בתושבים כמגן אנושי.

  • 38.

    תושבי עזה מתים ומה אכפת לו, אלו החיים שלו ?! בסה''כ עכבר פחדן ! (ל''ת)

    שלום, 03/01/09 00:51

  • 37.

    כמה עזתים אתה מוכן להקריב בשביל 4 גילעדים ??? (ל''ת)

    חיים, 03/01/09 00:50

  • 36.

    פעולה קרקעית או גלעד שליט ושקט יחאלד משעל

    זוהר, 03/01/09 00:44

    אוקי בסדר משעל לא ניכנס אבל אתה מבטיח שלא תחטוף לנו חילים יזבל ינמושה תחזיר את גלעד שליט אם לא תחטוף עוד סביבונים מעופרת יצוקה רק ככה לא שליט לא שקט

  • 35.

    דינו של משעל כדין יאסין (ל''ת)

    מוסה, 03/01/09 00:43

  • 34.

    טל (ל''ת)

    שיחטוף סרטן קטלני אמן!!!, 03/01/09 00:38

  • 33.

    פחדן שפל ,למה אתה לא על אדמת עזה?צא המהמערות!!

    יסמין, 03/01/09 00:37

    העיקר שאתם זורקים איומים לכל עבר?
    חבורת פחדנים שפלים,אתם משחקים אותה גיבורים,תלחמו כמו גיבורים!
    כמו חבורת כוסיות אתם חוטפים חיילים ואז מתמקחים עליהם.
    אם הייתם גברים כמו שאתם רוצים להראות שאתם,לא הייתם חוטפים חיילים.
    אנחנו פעם חטפנו לכם איזה חייל ודרך איומים על חייו ניהלנו משא ומתן??
    לעולם לא!!
    כי אנחנו עם עם כבוד,עם ערכים,אם אנחנו רוצים לפרק לכם את הצורה אנחנו יכולים.
    הוכחנו את זה לא פעם.

    אנחנו פעם עלינו על אוטובוס שלכם והתפוצצנו עם ילדים וחפים מפשע??
    לעולם לא!!

    אתם חבורת שפנים מגעילים,אני לא יודעת איך בכלל יש לכם את ההרגשה שאתם שווים משהו.
    מנהלים את המלחמות שלכם מתוך בורות ומרתפים,בזמן שהתושבים שלכם סובלים ונפגעים.

    אין לי מושג איך התושבים בעזה עושים לכם כבוד,אתם לא שווים לסמרטוט רצפה.
    הייתי יורקת לך בפרצוף המכוער הזה אם הייתי יכולה.
    אין לי מושג אם מישהויתרגם לך כמה טוקבקים כאן,אבל כולי תקווה שתקרא את התגובה שלי.
    אני מקווה שזה יגרום לך להבין כמה אתה אפס רדוד.
    אולי יקרה נס ותתעורר המחלום הרטוב שלך על 72 בתולות ותבין שזה משהו שאפילו ילד בן 3 לא יאמין לו אצלנו.

    אתם פשוט בדיחה גרועה של אלוהים!!!!!!

  • 32.

    משעל צודק!!!!

    יגאל, 03/01/09 00:23

    ולכן צריך להמשיך לכתוש אותם מהאוויר
    לא שווה להיכנס לשם, לא בא לי על סיפור
    כמו אז בג'נין או בבינת ג'ביל

    רק מהאוויר!!! זוהי מלחמת התשה
    תפנימו את זה!!!

    • stop livni from going to Paris!!!!

      Ahad Ha'am , 03/01/09 02:29

      see http://www.JewishWorldReview.com

  • 31.

    באמת בא נעצור הוא נורא מפחיד אותי (ל''ת)

    קדימה צהל אוהבים אותכם, 03/01/09 00:21

  • 30.

    האום ממשיך בדרכו השגויה.

    אזרח וותיק, 03/01/09 00:17

    מאז קום המדינה ממשיך האום להתנהל בדרך לא נכונה ותרומתו בפתרון סיכסוכים כמעט -0-.לא רק בקונפליקט הישראלי- ערבי.
    מה התרומה שלו באפריקה הגווועת????
    בן גוריון אמר בזמנו שההחלטות בישראל הם יקבעו את גורל העם היהודי ולא החלטות האומות המאוחדות.
    האום לא מסוגל לעצור דבר בתהליך ההתגרענות האירני.
    בעזה האום וחבריו משאירים את המצב מזה 60 שנה.ואת מי ממשיכים להאשים???ניחשתם את ישראל.

  • 29.

    למה הוא עדיין חי ??? (ל''ת)

    ביבי נתן לו תרופה., 03/01/09 00:14

  • 28.

    ממש כמו כלב פינצ'ר

    שי, 03/01/09 00:13

    יודע לעשות הרבה רעש וצלצולים שהוא בין הרגליים של הבעלים שלו (אסד במקרה זה), רק יהיה שניה לבד או שמישהו יתקרב לעברו הוא ינוס על נפשו.
    לא יהיה קל בעזה אך אני סמוך ובטוח שאם יתנו לצה''ל חופש פעולה הוא ינצח ובגדול ומהפינצ'רים ברצועה ישארו רק פוחלצים.

  • 27.

    הקסאם והגראד על אשקלון וב"ש בגלל רשלנות של השרים ליבני וברק :

    שלמה מאור , 03/01/09 00:11

    ישראל הביאה את הצרות על עצמה, כי בזמנו הצבא האמריקאי גירש את החמאס והפתח מלבנון לטוניס,אבל ישראל הביאה את החמאס והפתח מטוניס לעזה ולגדה המערבית, נתנה להם נשק, והכירה בהם כמנהיגי האוכלוסיה שחיה בעזה ובגדה המערבית.
    את מקומם של החמאס והפתח תפס החיזבאללה בלבנון.
    וישראל בהינתקות והסכמי הרגיעה איפשרה התחמשות החמאס בטילים תחת עינה הפקוחה של ליבני ברק ואולמרט שקיבלו אזהרות מבנימין נתניהו שהתריע בעוד מועד, וגם קיבלו דוחות עדכניים מהמודיעין הצהלי ,מהשב"כ ומהמוסד.
    כולם ידעו שנחפרו מנהרות ושמעבירים טילים, והתעלמו מנתניהו המפחידן.
    עכשיו רואים שביבי צדק !!!
    עכשיו התשלום על מחדלי המשולש ברק ליבני ואולמרט !!!
    ביבי צדק !!!

    • נכון מאד שלמה, בתקשורת כינו את ביבי ''המפחידן''.

      אבי, 03/01/09 03:18

      האם הוא באמת מפחידן? או דובר אמת.

  • 26.

    אם אתה כל כך בטוח בניצחון שלכם אם נפעל קרקעית ...

    חייל, 03/01/09 00:09

    למה לאיים, להיפך תזמין אותנו פנימה, זה הסיכוי שלך לניצחון מוחלט - לא?!!!

  • 25.

    נכון שאלוהים אוהב את המאמינים וכל מי שפוגעה במעשי האל ניפגה

    יחזקל, 02/01/09 23:59

    לכן החמאס ניפגע כי האיסלם היא לא הדרך של האל .

    מה מישעל חושב שהוא יכול לג'עג'עה בנו נימחוק את עזה מהמפה

  • 24.

    אריה אלדד הוא הפיתרון לחמס ולבעית

    ניר המחמיר, 02/01/09 23:59

    הסיכסוך ישראלי פלסטיני
    בין הבודדים בעלי תוכנית אופרטיבית שיכולה להוביל את ישראל לשינוי חיובי בתחום החינוך המדע והביטחון לתווך הארוך
    http://www.youtube.com/watch?v=Juj5J1mVOrM&feature=channel_page

  • 23.

    כן כן... אתם ממש משקשקים זה ברור. הרבה שהידים עוד יהיו לפני סוף המבצע. (ל''ת)

    Eחד, 02/01/09 23:45

  • 22.

    הם מפחדים!!!!!!!! (ל''ת)

    שי, 02/01/09 23:40

  • 21.

    צריך להזכיר למשעל , שאלוהים בחר בנו , לכן שיתחיל להזהר מאיתנו !!!!! (ל''ת)

    לנצח על אדמת מולדת, 02/01/09 23:38

  • 20.

    לחטוף את משעל לשעה,ולתחקר אותו.הוא לא יודיע עם מי הוא מתעסק("עם ששון") (ל''ת)

    בא רון אשד , 02/01/09 23:29

    • 40XS.300RT.70S.30.TT400.IU40.C6.200CD.400.S3.30.R70.4TT. (ל''ת)

      בא רון אשד , 02/01/09 23:41

  • 19.

    חבל שגיורא איילנד נציגו של נתניהו מלכלך על ממשלת ישראל בעת מלחמה (ל''ת)

    אזרח, 02/01/09 23:24

    • כמי שמכיר היטב את גיורא איילנד....

      עמיר, 03/01/09 10:15

      אין השמצה שיקרית ולא נכונה יותר מזה.
      גיורא איילנד וביבי ?
      בדיוק ההיפך הגמור !
      אבל להשמיץ, תמיד מותר.

  • 18.

    מה הנייה? סוף עונה! מה הנייה? סוף עונה! סוף עונה בחמאס !

    חמאס קידס, 02/01/09 23:22

    חאלד משעל בשקל תשעים

  • 17.

    מכוער, מתי הפרצוף שלו ירד מהמסך (ל''ת)

    iritkev1 , 02/01/09 23:19

  • 16.

    נאום עכברוש גוסס לפני מותו. (ל''ת)

    גודמן, 02/01/09 23:13

  • 15.

    יאללה שתוק שתוק כאילו שאם הייתם יכולים כבר לא הייתם חוטפים שוב .יא אפס (ל''ת)

    משעל ההומו-בוא תהיה גם שהיד, 02/01/09 23:09

  • 14.

    משעל יושב לו בסוריה, חי חיי מותרות......

    ALONPAZ , 02/01/09 23:07

    אוכל לשובע, מז.. כל היום, מטייל ונהנה ממטעמי החיים ונותן הוראות לנתיניו רפי ההשכלה המורעבים שחיים בעוני וסבל, והפנטים בעזה ששים לההרג לפקודותיו.

    ביום שהפלסטינים יבינו את זה הם יסלקו את החמאס ויתחילו לחיות כבני אדם.

    • ביום שתבין את הראש הפנאטי המוסלמי נוכל להתחיל לנצח (ל''ת)

      Inventor , 03/01/09 01:08

  • 13.

    הגיע הזמן להשתיק את הג'וק הזה אחת ולתמיד

    חתולה בשוק, 02/01/09 23:05

    למה מחכים?

    • כדי להשתיק פשוט צריך לא לתת במה ללוחמה הפסיכולוגית שלו

      גיא, 03/01/09 01:44

      אבל אמצעי התיקשורת לא יכולים לעמוד בפיתוי - בנתיים הכסף יותר חשוב להם מאשר הביטחון של העם.

  • 12.

    למה שלא נחטוף את משעל?

    קוקי, 02/01/09 23:02

    הרי הוא מאיים לחטוף. מגיע לו שיחטפו אותו מסוריה ויראו לכל רוצחי החמס את המנהיג שלהם איך הוא רועד ברגליים כשבודקים לו את השיניים... כמו שעשו לסדאם. אחר כך נעמיד אותו למשפט על רצח המוני ונוציא אותו להורג כדי שכל מאמיני החמס יבינו בדיוק מי נשאר ומי הולך. אפשרות שנייה היא להסגיר אותו לארהב שם בטוח יוציאו אותו להורג כחוק.

  • 11.

    משעל-עוד מילה שלך ואתה מתחת לאדמה. (ל''ת)

    מושון, 02/01/09 22:59

  • 10.

    רק חבל שאתה מדבר ממשרד והבוחרים שלך נסים מבתיהם

    eiso5 , 02/01/09 22:57

    הכי יפה זה שמשעל עוד אומר שהוא גאה באזרחים האמיצים שעומדים בהתקפות.
    איזה עלוב נפש שמצפצף על האזרח הקטן,מה איכפת לו שעזה נהרסת,הרי לא הוא בנה את עזה ולא החמאס.

  • 9.

    אתם הפעם לבד במערכה ופה תהיה התבוסה הסופית שלכם יאפס (ל''ת)

    eiso5 , 02/01/09 22:52

  • 8.

    הוא ברח לסוריה ושולח את האזרחים הפשוטים למות (ל''ת)

    גבריאלוב , 02/01/09 22:25

    • יושב בסוריה שוחרת השלום והדו קיום !

      ראש החמאס, 02/01/09 22:51

      החיילים שלו בעזה יושבים במחילות....כאשר עזה נהרסת !

  • 7.

    לאור דברי nagk עלה לי הרעיון

    נח, 02/01/09 22:22

    חברה איפה גאיידמק,לא שמעתי עליו הרבה זמן.
    אני מקוה רק שחו''ח לא נחטף?!

  • 6.

    למע' הבטחון - בסוד - לחטוף את המחבל התוקפן משעל - לאלתר (ל''ת)

    מיכאל, 02/01/09 22:21

  • 5.

    ערוצי הטלוויזיה בחרם מוחלט על נציגי הימין בחסות המלחמה

    שאבי מהעיריה , 02/01/09 22:17

    3 ערוצי הטלוויזיה בחרם מוחלט על נציגי הימין בחסות המלחמה

    למרות שיש בחירות בעוד כ 40 יום,ולמרות שבדרך כלל נציגי הימין מוחרמים ב 3 ערוצי הטלוויזיה,עתה בחסות המלחמה וזה למרות החוק שמצווה על איזון בשידור בין ימין ושמאל, נורית דאבוש מנהלת הרשות השניה ו מוטי שקלר מנכ"ל רשות השידור מפירים את החוק,ונקווה שאחרי הבחירות הם ישלמו על זה

    • ביבי משוכנע שהוא רזה ,יפה ,קל רגליים והעתק של ג'ורג' קלוני... (ל''ת)

      בובי מועלם-לונדון, 02/01/09 22:22

      • זה אתה בובי מהמשרד של אדלר? תמסור לו ד"ש ותגיד שעשה עבודה יפה לאולמרט (ל''ת)

        Inventor , 03/01/09 01:11

    • צודק (ל''ת)

      אזרח ישראלי, 03/01/09 11:18

  • 4.

    ** משעל יומך יגיע ולא ירחק יום בעזרת השם..!!!! (ל''ת)

    אמיתי, 02/01/09 22:14

  • 3.

    הם בפאניקה

    הם בפאניקה, 02/01/09 22:11

    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!
    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!
    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!
    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!
    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!
    יש מטרה לפעולה - הפלת חמאס!!!

    • השמאלנים יצילו אותם ברגע האחרון !

      אל תידאג, 02/01/09 22:56

      הרי בלי השמאלנים מיזמן צהל היה מפרק אותם !

  • 2.

    אין אזרחים בעזה חפים מפשע,אבל יש אזרחים עזתיים חפים

    bulbulon , 02/01/09 22:02

    מחמלה כשאצלנו אזרחים חפים מפשע נירצחים נהרגים ונפצעים מהיתאבדויות של אזרחים עזתיים חפים מפשע
    וכשהעזתים חפי הפשע האכזריים עושים צחוק מעם שלם אוהב שלום ע"י התעללות בנחטף אומלל גילעד שליט יותר מ-3 שנים אז אין רחמים על חפי פשע אלו שילכו לעזה-זל

    היבנתם את זה

  • 1.

    הלוואי! כן יהי רצון

    מתפללת לשקט, 02/01/09 21:59

    אמן ואמן שתהיה הפסקת אש והאלימות הנוראה תיגמר

    • חייבים הפסקת אש כדי להיתחמש שוב ולהפגיז את ראשון לציון וחולון !

      דובר החמאס, 02/01/09 22:58

      תראי איך אחרי הפסקת האש הרגיעה הרגועה היתחזקנו וטווח הטילים מגיע ליבנה ובאר שבע !

      • תפסיק להפחיד הם לא יגיעו לבאר שבע ויבנה - חוץ מזה עושים רגיעה לא? (ל''ת)

        קיצונים נמאסתם, 03/01/09 08:51