• 25.

    לא יעזור להם

    חיימקיס, 03/01/09 21:45

    הבריטים טומנים את ראשם בחול וחושבים שאם יטאטאו את הבעיה תחת השטיח הם יפתרו ממנה. הפתעתם תהיה גדולה מאד כאשר המציאות תטפח בפניהם ביום בו המוסלמים יתחילו להרים ראש אחרי ההסתה במסגדים ויהפכו את אנגליה לשדה קרב.
    או אז, כאשר הבלאגן יהיה רחוק מאיתנו, נוכל לנהוג כמותם ולהגיב באותה הצורה.
    האמת היא שזה לא יקרה רק באנגליה, רו ב מדינואירופה כמו צרפת גרמניה ואחרות מוצפים במהגרים מוסלמים שכבר היום מרגישים שכוחם רב, הם מחכים רק להזדמנות שלחרר את החבל. כדוגמה קטנה ראו את הצתת מאות המכוניות בפרבר של פריז . . . העולם עדיין לא למד ומתנהג כילד תמים בהתעלמותו מבעית הטרור העולמי. ביום שמשהו יעיז להגיד את האמת שכל בר דעת כבר יודע, רוב רובו של הטרור העולמי מבוצע על ידי מוסלמים ובגיבוי כוהני הדת שלהם.

  • 24.

    האיסלאם בבריטניה כסרטן ממאיר יאכל את יפי הנפש (ל''ת)

    מגיע להם, 03/01/09 21:39

  • 23.

    לא יעזור להם

    חיימקיס, 03/01/09 21:29

    הבריטים טומנים את ראשם בחול וחושבים שאם יטאטאו את הבעיה תחת השטיח הם יפתרו ממנה. הפתעתם תהיה גדולה מאד כאשר המציאות תטפח בפניהם ביום בו המוסלמים יתחילו להרים ראש אחרי ההסתה במסגדים ויהפכו את אנגליה לשדה קרב.
    או אז, כאשר הבלאגן יהיה רחוק מאיתנו, נוכל לנהוג כמותם ולהגיב באותה הצורה.
    האמת היא שזה לא יקרה רק באנגליה, רו ב מדינואירופה כמו צרפת גרמניה ואחרות מוצפים במהגרים מוסלמים שכבר היום מרגישים שכוחם רב, הם מחכים רק להזדמנות שלחרר את החבל. כדוגמה קטנה ראו את הצתת מאות המכוניות בפרבר של פריז . . . העולם עדיין לא למד ומתנהג כילד תמים בהתעלמותו מבעית הטרור העולמי. ביום שמשהו יעיז להגיד את האמת שכל בר דעת כבר יודע, רוב רובו של הטרור העולמי מבוצע על ידי מוסלמים ובגיבוי כוהני הדת שלהם.

  • 22.

    אני כבר לא ינסע ללונדון - אנטי ישראלי - לונדון לא מחכה לי יותר (ל''ת)

    אזרח, 03/01/09 21:27

    • כבר כל ארופה מוסלמית (ל''ת)

      יצחק, 04/01/09 00:23

  • 21.

    send comments to bbc cnn aljazeerra

    send comments to bbc cnn aljazeerra, 03/01/09 21:13

    send comments to bbc cnn aljazeerra

  • 20.

    אם היינו יותר בטוחים בעצמינו שהצדק איתהנו- זה היה עובר... (ל''ת)

    זו פשוט מראה שלנו..., 03/01/09 19:57

  • 19.

    העולם הצבוע לא חשוב. אנחנו צריכים להלחם ביחד כדי לשרוד (ל''ת)

    האיסלם שולט בעולם, 03/01/09 19:15

  • 18.

    הבריטים עוד יבכו . (ל''ת)

    המלכה, 03/01/09 18:54

  • 17.

    הבריטים הם בתוך השיט האיסלמי יותר מאיתנו,הם הבאים בתור וזה מגיע להם. (ל''ת)

    MAOZ914, 03/01/09 17:30

  • 16.

    מרבית המפגינים ערבים ומוסלמים

    סט. ג'ורג', 03/01/09 16:30

    בריטניה היא המדינה המוסלמית הגדולה ביותר באירופה.
    ולבריטים המקורים עוד כואבת התבוסה שספגו מהיהודים בארץ ישראל.

  • 15.

    הצבא החובבני הזה יכריע בע''ה את המלחמה הבאה

    יהודי, 03/01/09 11:43

    תנו לצה''ל לפעול,ותראו שבע''ה הוא יכריע את המלחמה מול עזה וגם מול לבנון סוריה ואיראן אם תפרוץ

  • 14.

    הרוברט פיסק הזה ליצן

    EEE, 03/01/09 11:16

    איזה מלחמה ניצח הצבא הבריטי ?
    מאז מלחמת העולם השנייה לא הייתה מלחמה באירופה שבה הבריטים נלחמו על המדינה שלהם,
    כל הכוחות שהם שולחים לנאט''ו זה משהו אחר, זה לא צבא בריטניה.

    • נדמה לי שהם ניצחו באיי פולקלנד, לא? (ל''ת)

      סתם אחד, 04/01/09 01:17

  • 13.

    כנראה שבבריטניה לא הפנימו את הבליץ...הזכרון שלהם קצר (ל''ת)

    herzi33 , 03/01/09 10:57

  • 12.

    הבריטים היו האימפריה הכובשת ביותר.

    אירית, 03/01/09 09:35

    במאות הקודמות.
    שלא יעיזו בכלל לבוא אלינו בטענות.
    חלק מהבעיות שאנחנו מתמודדים איתן היום הם בגלל הירושות של השלטון הבריטי לפני קום המדינה.
    ביניהן, מדינה בשם ירדן, שהיא פיקציה בריטית ולמעשה שם היו אמורים לחיות כל הערבים.
    אני מציעה לבריטים שילמדו מעט היסטוריה על עצמם לפני שהם באים בכלל בטענות.
    וזה עוד לפני שהם בכלל מבינים מה עוד מצפה להם בארצם שלהם עם כל המוסלמים שחיים אצלם בפרט ובאירופה בכלל.

  • 11.

    מדוע נדב אייל לא מציג את התמונה האמיתית(כנסו)-

    מומחה לבריטניה, 03/01/09 07:20

    התקשורת הבריטית ויחסה לארה''ב וישראל מושפעים מההבדל בין עיתוני השמאל (הגרדיאן והאינדיפנדנט)לעומת הימין(הטלגרף והדיילי מייל).לרוב הכתבים והפרשנים בארץ שמבחינה פוליטית נמצאים שמאלה מהמרכז לא נעים להציג את זה אבל בבריטניה(כמו גם בארה''ב)התקשורת הכתובה והאלקטרונית השמאלנית תמיד נגד ישראל בעוד זאת שנוטה לימין הרבה יותר תומכת ואוהדת.הגרדיאן,האינדיפנדנט,הביביסי שמשקפים קו פוליטי שמאלי הם באופן בולט ומתמיד בעלי קו אנטי ישראלי,אנטי אמריקאי,פרו פלסטיני בעוד שעיתונים כמו הטלגרף,הדיילי מייל(בו כותבת מלני פיליפס היהודיה)והאקספרס הם הרבה יותר תומכים בישראל ולפחות לא אוטומטית נגדה כמו עיתוניי השמאל !

  • 10.

    למי הם מקשיבים?

    מסכימה עם מספר אחד, 03/01/09 04:12

    מסכימה עם מספר אחד
    הטקסט משקף בכלליות את המציאות המורכבת בצורה די מייצגת- אך מאידך
    הכותרת לא הולמת לא את הטקסט ולא את המציאות

  • 9.

    בבריטניה שרפו דגלי ישראל

    ווקר, 03/01/09 02:58

    איך החברה הבריטית שותקת לאור המעשים

  • 8.

    לא רלוונטי

    אסי, 03/01/09 02:23

    מה זה משנה מה הבריטים חושבים עלינו?
    לא בגלל שהצבועים המתחסדים האלה מנסים לנקות את העבר הקולוניאליסטי שלהם על גבינו, אלא בגלל שעוד מעט הם גם ככה יטבעו בכל המוסלמים ושאר המיעוטים רווי השינאה שהם הכניסו בשם הפתיחות המערבית...
    אז למי איכפת...?

  • 7.

    לא צריך לחשבן לאפסים המתנשאים האלה ממילא הם שונאי ישראל

    ארכימדס, 03/01/09 01:04

    ושום דבר לא יזיז אותם מדעתם.לפעמים נדמה שאנחנו במטריקס והאירופאים הם ה''סוכנים'' שמנסים לשבור אותנו בכח.אסור להישבר.

  • 6.

    לצערי הוא צודק

    ערן, 03/01/09 00:33

    זה מכעיס לשמוע את זה מאדם זר. אבל כולנו יודעים את זה. למעט חיל אויר מפואר ויחידות מיוחדות מאומנות היטב אין לצה''ל הרבה סיבות להתגאות מאז 1973. ב-78, 82 נלחמנו במיליציות. ב-2006 אחת מהמיליציות האלה פיתחה דוקטרינת גרילה בקנה מידה של של צבא ועשתה לנו בית ספר. לכח אוירי יש מגבלות, ויחידות מיוחדות לא מנצחות מלחמות לבד. הפכנו להיות הצבא הטוב בעולם נגד שלדיות ומטרות דמות. עד שלא ימצאו דרך לשכנע את כל האויבים שלנו ללכת עם בלון ירוק ביום ושקית חימום בלילה - אולי כדאי להשקיע בצבא היבשה - כי חיל האויר יכול לכתוב יופי של בדיחה בשמיים, אבל רק קוליסים על הקרקע מספקים פאנץ' ליין.

  • 5.

    מה לעשות, רוברט פיסק צודק. צה''ל הוא באמת לא יותר ממיליציה גרועה.

    רון הכחול, 03/01/09 00:30

    ומי שקשה לו לתפוס את זה, שיקרא את מחקריו של ד''ר אורי מילשטיין, שאינו חשוד כאיש שמאל. זה גם מסביר את ההססנות של ההנהגה בהפעלתו של צה''ל בשנים האחרונות.

    • אפילו לא מליציה, סתם מקום עבודה לפרזיטים.

      ק., 03/01/09 04:02

      מנוהל כמו ההסתדרות של מפא''י, טובע בשומן, מסתיר את כל הפאשלות בתירוצים קלושים של סודיות.

    • זה לא מדוייק

      ירושלמי, 03/01/09 09:33

      הפחד להפעיל את צה''ל החל בשל הפגנות השמאל מאז מלחמת לבנון הראשונה ואחר כך ארבע אימהות וכד'.

    • עיתונות

      ישראלי.. פלורידה, 03/01/09 11:16

      מהדורות הטלויזיה והחדשות של .. פוקס.. הם יותר פרו ישראלים ממעריב ידיעות ושאר עיתןני הזבל הישראלים.. אני מיצטער לאמר שרבים מהישראלים הם לא פטריוטים..פה שרןאים חיל אומרים לו תודה לך שאתה מגן עלינו.. תתבישו לכם

  • 4.

    SKY יותר גרועים מה BBC (ל''ת)

    צ'רצ'יל, 02/01/09 20:30

    • ב- sky הקריינים נוקטים עמדה

      נילי.ב., 02/01/09 23:37

      בפעמים היחידות בהן ניתן לראות את המגישים של סקיי נירגשים, זה במצב של הרג פעילים טרוריסטים או חמסניקים.
      לעיתים זה ממש בדרגה של ארס ושינאה.
      רק ביבי נתניהו הצליח לגבור עליהם תוך תזכורות להתנהגותם במלחמת העולם ה-2. יש עוד הרבה מה לשאול אותם כדי שיישארו ללא מענה !

  • 3.

    הבעיה היא שבגלל בג"ץ אי אפשר לגרש את כתבי ה BBC מהארץ

    שאבי מהעיריה , 02/01/09 19:22

    רבים בישראל דורשים לגרש את הערוץ האנגלי אשר ידוע בשינאה תהומית לישראל ואשר מעסיק עשרות כתבים מוסלמים,אך מחשש שבג"ץ יתערב איש לא מציע את זה,נקווה שאחרי הבחירות לא יוגבל כוחו של בג"ץ לעינינים משפטים בלבד

  • 2.

    I don't understand why did you say that at least now they listen...

    Bruce ALMIGHTY , 02/01/09 18:51

    It doesn't come across from your article.

    all I could gather was that the Brits are as dense and anti-Israeli (a.k.a. latent anti-semitic) as ever.

    • correct your english (ל''ת)

      to Bruce, 03/01/09 07:58

      • האנגלית שלו בסדר גמור, מה אתה רוצה?

        עדי, 03/01/09 11:27

        מה בדיוק צריך לתקן כאן? המגיב כותב ברמת אנגלית גבוהה עם מילים מדוייקות להעביר את המסר ושימוש נכון בדקדוק, מה אתה רוצה שיתקן?
        אולי אתה זה שלא יודע אנגלית מספיק טוב כדי להבין אותו....

        • בערך

          שוקו, 04/01/09 00:15

          הכותב היה צריך לכתוב
          I don't understand. Why did you say that at least now they listen.

          או

          I don't understand why you said that at least now they listen.

          בכל מקרה, לא טעות שמצדיקה דרישה לתיקון. אפשר להבין יפה מאוד למה הוא מתכוון.

  • 1.

    I don't understand why did you say that at least now they listen...

    Bruce ALMIGHTY , 02/01/09 18:40

    It doesn't come across from your article.

    all I could gather was that the Brits are as dense and anti-Israeli (a.k.a. latent anti-semitic) as ever.