• 61.

    ברברים

    יהודייה גאה, 04/01/09 00:48

    דת האיסלאם-דת שמחנכת לברבריות!!!!!!

  • 60.

    אתם מבינים שהוא מציע שנתאחד לשואת היסלמים

    אריאל, 02/01/09 09:59

    מתי יקום כבר עם שישמיד את הימין הארופאי

  • 59.

    למה האנגלי הטמא הזה מתחנף ? (ל''ת)

    פשיסט שמן כזה, 02/01/09 09:25

  • 58.

    ברכה , הגיע הזמן שאירופה תתעורר אל מול מסע הצלב המוסלמי . (ל''ת)

    אבירי, 02/01/09 08:58

  • 57.

    ביהדות אומרים זה נבלה וזה טריפה. (ל''ת)

    אחמד אל ג'עברי, 02/01/09 08:56

  • 56.

    איזו דילמה, אין לנו בררה האיסלם הוא צרה צרורה!

    ואו דילמה!, 02/01/09 08:46

    חבל אבל זה ככה, הם הפכו את האיסלם לדת השטן.! הם מחזיקים ברוב הנפט בעולם , בשטחים פי מיליונים מאיתנו ומוכנים לעשות הכול כדי שנעוף מפה למרות שהשטח שולי בישבילם!

  • 55.

    ז'בוטינסקי ותנועתו יצרו קשר עם הימין האירופי הפשיסטי

    נתן, 02/01/09 05:59

    בשנות ה-30 עם מוסוליני היה קשר טוב ואף מחנות אימונים של אצ''ל ובית''ר הוקמו באיטליה הפשיסטית. מנהיג הרביזיוניסטים בגרמניה, קארסקי, בירך על חוקי נירנברג (לא ייאמן אבל עובדה) וסידר לז'בוטינסקי פגישות עם ראשי השלטון הנאצי.
    ז'אבו אכן תכנן לנסוע אלא שברגע האחרון נתקף במורך-לב וכתב כי חשוב שיסע לפגישות אבל לאור נסיון העבר ודאי יתקפו אותו על כך ולכן ביטל. נסיון העבר הוא נסיונו להקים פלוגות יהודיות בצבאו של פטלורה, לאומן אוקראיני אנטישמי מובהק שרצח עשרות/מאות אלפי יהודים באוקרינה ב-1921
    מחקרים על כך אפשר למצוא אצל דר' מרגליות. חלקם זמינים באינטרנט.

  • 54.

    עמלק

    אח שלך , 02/01/09 02:04

    כנגמור עם העזתים נגיע גם אליך.

  • 53.

    ימות המשיח

    אריאל, 02/01/09 00:57

    להגיד כן.
    האויב של האויב שלי, חבר שלי!
    סוף סוף ירד האסימון.
    האיסלם זה רעל!!!!!
    כן ....

  • 52.

    האיסלאם הוא האויב של כל המדינות הנאורות. (ל''ת)

    אזרח, 02/01/09 00:24

  • 51.

    הוא משקר

    חי כמוס , 01/01/09 23:28

    לא לתת להם אימון לא אוהב יהודי רק יהודי כך אמר מנחם ביגין זצוק"ל

  • 50.

    הוא משקר

    חי כמוס, 01/01/09 23:21

    כלם שונאים אותנו לא לתת אימון לשום אדם

  • 49.

    רשאי ה BNP עדיין שונאים יהודים, אבל רוצים את קולם בבחירות

    אל תטעו, 01/01/09 23:14

    בריטים שמכירים היטב את ה BNP ידעו לספר שרוב החברים הבכירים במפלגה הזאת שונאים בליבם את היהודים, מה שלא מפריע להם לנסות ולגייס מצביעים יהודים בבחירות בטענה שליהודים כדאי להצביע למפלגה שפועלת נגד המוסלמים.

  • 48.

    קודם תכירו בשואה ובזכויות היהודים,ואז..

    מישמיש, 01/01/09 23:12

    אולי היהודים יעזרו לכם,מכיוון שאתם בבעיה יותר גדולה מאיתנו,אנו יכולים להתמודד עם הבעיה לולא אירופה הייתה כנועה למוסלמים

  • 47.

    חנפן לרגע אך יש אמת בדבריו :...-( (ל''ת)

    שרה, 01/01/09 22:47

  • 46.

    דברים משתנים בפוליטיקה. צריך להיזהר, אבל אסור לפסול מראש.

    יבגני, 01/01/09 22:45

    האוייב של האוייב שלי הוא החבר שלי. צריך לזכור את המשפט הזה תמיד.

  • 45.

    הנה פתרון ריאלי יותר

    המחתרת הסגולה, 01/01/09 22:27

    ישראל והיהודים באירופה יצטרפו למוסלמים ויכבשו את אירופה. דרך אגב, המוסלמים האירופאים עזרו ליהודים בזמן מלחמת העולם השנייה.

    • האם זה כולל מוסלמים אירופים בקרואטיה

      מאיר, 01/01/09 23:58

      שגוייסו ע''י המופתי לעזור במלכת ההשמדה של הנאצים?

    • בזמן מלה"ע ה-2 היו פחות מ-0.01% מוסלמים באירופה. (ל''ת)

      ohad_sh , 02/01/09 08:38

  • 44.

    אויבי ישראל באירופה הם בסמול - ממש כמו אצלנו

    מזרחן, 01/01/09 22:03

    ורבים מהחלאות הסמולנים הם יהודים, כמו אצלנו.

    • תגובה ל41

      י .צ, 02/01/09 07:20

      מסכים עם 41 שהרבה ישראלים ויהודים שאתה מכנה שמאל,הם צרה לא קטנה כשהם נסחפים לקיצוניות.אבל כשחוצים גבולות אין הבדל בין
      ישראלי פשיסט (לצורך הענין- ימני קיצוני)
      לעמיתו שמנגד. חלאות המין האנושי באו בהיסטוריה תמיד מקרב הבורות ,השנאה, והדת,
      יהיה זה בזבוז זמן לחשוב שיש הבדל בין אלה
      שלנו,של החיזבאלה,או גלוחי הראש בעולם,כולם
      הם אותו הסרטן בתחפושת אחרת.

  • 43.

    לא להתבלבל. חזיר זה חזיר. גם בבגדי נזירה. (ל''ת)

    Joe Anaaref, 01/01/09 21:59

  • 42.

    לא צריך אתכם,חולי נפש,ואנחנו לא גזענים כמוכם,אלא עם קטן מוקף אויבים (ל''ת)

    ולא מאמינה לאף מילה שלכם, 01/01/09 21:39

  • 41.

    הרעיון טוב כדאי לנסות-אין מה להפסיד (ל''ת)

    ארבעים וחמש, 01/01/09 21:24

    • ארבעים וחמש זו מנת המשכל שלך, נכון? (ל''ת)

      panacea , 02/01/09 00:28

      • יש לך בעיה כשאומרים את האמת נכון פנדה?? (ל''ת)

        46, 02/01/09 00:35

        • עלה לך ה IQ בנקודה! מציע לך גם ללמוד לקרא אנגלית-אז תדע מי המגיב (ל''ת)

          panacea , 02/01/09 09:43

  • 40.

    פתגם עתיק אומר אויב אויבי הוא ידידי

    רמי, 01/01/09 21:19

    האיום הגדול ביותר לשלום העולם הם המוסלמים.
    אז לצורך העינין יאחדו כוחות אויבים לשעבר ואחר כך יחזרו כל אחד למקומו

  • 39.

    שבריטניה תכנס לגוש היורו

    כאשר ארה''ב מתמוטטת, 01/01/09 21:15

    ואז גם שוויץ, שוודיה ונורוגיה ולהכריז חוקה פדרלית קשוחה ושמירה חמושה על החופים ומשטרת חקירות עד הסוף נגד פולשים/מסתננים מכל הדורות.

    הפלגנות של התנועות ה''לאומיות'' רק מסכלת את המגננה הקריטית הזו.

  • 38.

    We shuld work together. Thanks

    Boaz, 01/01/09 20:45

    Thanks.
    We shuld work together.

    • but you(nik grifin) start. step 1 : kill yourself (ל''ת)

      אח שלך , 02/01/09 02:07

  • 37.

    אנטישמיות זו מחלה חשוכת מרפא, לא מבריאים ממנה.

    ניר, 01/01/09 20:26

    האיסלם זו הדרך של אלוהים להעניש את אירופה.

  • 36.

    דרך המאבק צ''ל כך:- בני הבליעל הארורים האלה ברחו ממדינות ערב למדינות

    ג'ינג'י = ת''א, 01/01/09 20:11

    דמוקרטיות ומנצלות את זה לרעה, במדינות ערב לא היו מעיזים לעשות כלום כי היו מקבלים עונש מוות אם היו מעיזים לעשות או להגיד פרומיל ממה שהם עושים במדינות דמוקרטיות!!
    כל המדינות הדמוקרטיות צריכות להתאחד ולגרש את החלאות האלה למדינות ערב אז יהיה שקט, בכל אופן ישראל חייבת לעשות את זה החל מנציגי הטרור הארורים שיושבים בכנסת העם היהודי ולא מפסיקים להסית לבגוד לרגל והכל על חשבון העם היהודי!!
    ארורים יהיו השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור שהם אלה שמגבים את החלאות הארורים האלה!!!
    ארורים יהיו כל מדינות ערב ירדן, מצרים סעודיה סוריה ולבנון אשר זרקו את החלאות הארורים האלה על ישראל, מדינת ישראל היא מדינת יהודים וומאות מדינות המוסלמיות הם גם של החלאות הארורים האלה, ולכן האחריות על הכלבים האלה הם שלהם ולא של ישראל, יש להם מדינות רבות הם לא צריכים מדינה טרור נפרדת!!! אנחנו לא פח זבל של החלאות האלה!

    • צודק!

      ירושלמית, 01/01/09 20:35

      בדיוק כך היה בעבר כשניסו להרים ראשם במדינות ערב קיבלו על הראש והוצאו להורג או הופצצו (כמו בספטמבר השחור בירדן כשהמלך הפציץ את הפלסטינים שם שניסו לעשות הפיכה) ועכשיו הם באו למדינות דמוקרטיות ומנסים להשתלט שם ולהתלונן שלא מתייחסים אליהם טוב וכו' בבקשה: חיזרו למדינותיכם הערביות ונראה איזה יחס תקבלו שם!

  • 35.

    האיסלם באירופה הוא העונש מאלוהים לאנטישמים כמוך!

    marco polo , 01/01/09 20:05

    זה רק ענין של זמן עד שהם ידרשו את אירופה בשבילם וירצו להשליט משטר מוסלמי במדינות אירופה.

    • אמן ואמן! (ל''ת)

      ברוך, 01/01/09 20:54

  • 34.

    זאת הדרך הנכונה

    יוני, 01/01/09 19:56

    אע''פ שלא מדובר בחסיד אומות העולם, ובטח שלא מדובר באוהב יהודים - מדובר במישהו שהפנים את האמת המרה לגבי מצבה הקטסטרופטלי של אירופה ותהליך האיסלאמיזציה המהיר שהיא עוברת.
    ומי שמכיר את הנושא יודע שבמובנים מסוימים יש כאלה שרואים באירופה מקום שכבר אבד לעולם הנוצרי.
    האינטרס שלנו כיהודים הוא לשלב ידיים עם הימניים הקיצוניים, בגלל שכנראה רק הם מספיק נחושים בעת הזו לנסות ולהפסיק את התהליך שנראה כבלתי הפיך מיום ליום.
    עלינו לחבור אליו, להגיש להם כל סיוע אפשרי, ויחד איתם לדון, ולתכנן בדיוק את המהלכים שיאיצו מאבק בלתי מתפשר באיסלאם המתפשט והמשתלט בדרכי העורמה וגם בדרכים אלימות על היבשת האימפוטנטית הזו.

    • עם כל השנאה לאויב הפלסטיני

      marco polo , 01/01/09 20:09

      אל תשכח שהמוסלמים הגנו על היהודים במדינות ערב מפני היטלר ולא ביצעו פוגרומים ועלילות דם במספרים גדולים כמו החלאות הנאצים והאירופאים במשך הדורות. עדיף שניתן למוסלמים ואנטישמים להילחם אחד בשני מבלי לדחוף את האף שלנו ונרוויח כפול.

  • 33.

    התעוררו באירופה

    YYY, 01/01/09 19:43

    הם מבינים האיסלם רע לכולם וישראל עומדת בין האיסלם לאירופה

  • 32.

    I hate Anglo Sacson

    Sefaradi, 01/01/09 18:35

    Nazism,Zionism,Religious Fundementalism
    The same shit

    • לא כל ''...איזם'' זה אותו דבר חביבי המוגבל

      זאב, 01/01/09 22:29

      לשים את הנאציזם, עם הציונות, ועם קיצוניות דתית על אותה משוואה זה אפילו לא רוע או רשע, זאת פשוט איוולת נבובה.
      בזבוז אותיות ומילים

      (אולי אם תכתוב בעברית תצליח להעביר איזה מסר קוהרנטי?)

      שבת שלום

  • 31.

    הערבים הם העונש שנשלח לארופה על יחסה ליהודים,

    סבסטיאן וילאר רודריגז, 01/01/09 18:32

    הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ.
    הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו
    תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם.
    תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו.
    ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות,פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד.
    הם הפכו את הערים הספרדיות היפהפיות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע.
    הם מסתגרים בדירות שקיבלו בחינם מהממשלה ובהן הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים.וכך - לרוע מזלנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, כישרונות יצירתיים בכישורי הרס,אינטליגנציה בפיגור ודעות קדומות. המרנו את רדיפת השלום של יהדות אירופה
    ותכונתם לתקוות לעתיד טוב יותר לילדיהם, היצמדותם הנחושה בחיים כי החיים קדושים,
    באלה אשר תרים אחר המוות, באנשים אשר נכלים בתשוקת המוות לעצמם ולאחרים, לילדינו ולילדיהם.איזו טעות נוראה נעשתה על ידי אירופה האומללה. כך כתב העיתונאי הספרדי, לעניות דעתי זה רק קצה הקרחון, הוא לא ממש מבין מה זה אסלאם, הם עוד ידעו.

    • אל נקמות יהוה אל נקמות הופיע

      bulbulon , 02/01/09 09:03

      בראשית פרק טז
      א וְשָׂרַי אֵשֶׁת אַבְרָם, לֹא יָלְדָה לוֹ; וְלָהּ שִׁפְחָה מִצְרִית, וּשְׁמָהּ הָגָר. ב וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל-אַבְרָם, הִנֵּה-נָא עֲצָרַנִי יְהוָה מִלֶּדֶת--בֹּא-נָא אֶל-שִׁפְחָתִי, אוּלַי אִבָּנֶה מִמֶּנָּה; וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, לְקוֹל שָׂרָי. ג וַתִּקַּח שָׂרַי אֵשֶׁת-אַבְרָם, אֶת-הָגָר הַמִּצְרִית שִׁפְחָתָהּ, מִקֵּץ עֶשֶׂר שָׁנִים, לְשֶׁבֶת אַבְרָם בְּאֶרֶץ כְּנָעַן; וַתִּתֵּן אֹתָהּ לְאַבְרָם אִישָׁהּ, לוֹ לְאִשָּׁה. ד וַיָּבֹא אֶל-הָגָר, וַתַּהַר; וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה, וַתֵּקַל גְּבִרְתָּהּ בְּעֵינֶיהָ. ה וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל-אַבְרָם, חֲמָסִי עָלֶיךָ--אָנֹכִי נָתַתִּי שִׁפְחָתִי בְּחֵיקֶךָ, וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה וָאֵקַל בְּעֵינֶיהָ; יִשְׁפֹּט יְהוָה, בֵּינִי וּבֵינֶיךָ. ו וַיֹּאמֶר אַבְרָם אֶל-שָׂרַי, הִנֵּה שִׁפְחָתֵךְ בְּיָדֵךְ--עֲשִׂי-לָהּ, הַטּוֹב בְּעֵינָיִךְ; וַתְּעַנֶּהָ שָׂרַי, וַתִּבְרַח מִפָּנֶיהָ. ז וַיִּמְצָאָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, עַל-עֵין הַמַּיִם--בַּמִּדְבָּר: עַל-הָעַיִן, בְּדֶרֶךְ שׁוּר. ח וַיֹּאמַר, הָגָר שִׁפְחַת שָׂרַי אֵי-מִזֶּה בָאת--וְאָנָה תֵלֵכִי; וַתֹּאמֶר--מִפְּנֵי שָׂרַי גְּבִרְתִּי, אָנֹכִי בֹּרַחַת. ט וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, שׁוּבִי אֶל-גְּבִרְתֵּךְ, וְהִתְעַנִּי, תַּחַת יָדֶיהָ. י וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת-זַרְעֵךְ, וְלֹא יִסָּפֵר, מֵרֹב.

      יא""וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן, וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל, כִּי-שָׁמַע יְהוָה אֶל-עָנְיֵךְ. יב וְהוּא יִהְיֶה, פֶּרֶא אָדָם--יָדוֹ בַכֹּל, וְיַד כֹּל בּוֹ; וְעַל-פְּנֵי כָל-אֶחָיו, יִשְׁכֹּן.""
      יג וַתִּקְרָא שֵׁם-יְהוָה הַדֹּבֵר אֵלֶיהָ, אַתָּה אֵל רֳאִי: כִּי אָמְרָה, הֲגַם הֲלֹם רָאִיתִי--אַחֲרֵי רֹאִי. יד עַל-כֵּן קָרָא לַבְּאֵר, בְּאֵר לַחַי רֹאִי--הִנֵּה בֵין-קָדֵשׁ, וּבֵין בָּרֶד. טו וַתֵּלֶד הָגָר לְאַבְרָם, בֵּן; וַיִּקְרָא אַבְרָם שֶׁם-בְּנוֹ אֲשֶׁר-יָלְדָה הָגָר, יִשְׁמָעֵאל. טז וְאַבְרָם, בֶּן-שְׁמֹנִים שָׁנָה וְשֵׁשׁ שָׁנִים, בְּלֶדֶת-הָגָר אֶת-יִשְׁמָעֵאל, לְאַבְרָם.

  • 30.

    לא תודה

    יאיר, 01/01/09 18:03

    אפילו אם נתעלם בדעותיו ה''בעייתיות'' (בלשון המעטה) של גריפין, אני לא ממש מבין מה יש לו להציע שיעזור לנו. ה''מפלגה'' שלו היא חסרת חשיבות פוליטית. כל מה שיקרה זה שכולנו נסבול מהמוניטין הרע שלו, ושהמהגרים שאינם מוסלמים ישנאו לא רק אותו אלא גם אותנו בדרך.

  • 29.

    ארצות אירופה הנאורות

    Zmbi , 01/01/09 17:02

    מתחילות להבין עם איזה סרטן וחולי יש להן עסק ,הסרטן האיסלמי אותו צריך לשרש מעל פני האדמה ויפה שעה אחת קודם

    • מי אשם לאירופים שהם הביאו במו ידיהם את הערבים לתוך אירופה?

      מי אשם לנו שהבאנו במו ידנו את הטרור מטוניס, 01/01/09 17:35

      הערבים הם ערבים,מביאים עשרות ילדים,מיתרבים מהר מאוד תוך כדי חיי אלימות.ערבים לא אשמים שהם ערבים,אשם מי שמביא אותם לביתו.הטרוריסטים הם טרוריסטים,חיים למטרת רצח ומשתמשים בהסתה להרעיל את מוחותיהם של התושבים הערבים לטובת רצח ומלחמות.טרוריסטים לא אשמים שהם טרוריסטים,אשם מי שמביא אותם לביתו ומי שלא מחסל אותם לאחר שהם כבר בביתו.

      • הכיבוש האנגלו-אמריקאי אשם

        כמו לוטננט בריטי עו''ד חיים הרצוג, 01/01/09 21:13

        שפתח את שערי/רגלי אירופה לפלישות של עשרות מיליוני אסיאתים ואפריקאים.
        פלישה זו הינה גזענות מהמעלה הראשונה
        שמטרתה השמדת האדם הקווקזואידי הלבן,
        כלאמר האירופאים.

    • I Love Turkish

      Sefaradi, 01/01/09 18:35

      And Russians too

    • מכ"מ=מידה כנגד מידה,האירופאים חיסלו את היהודים וקיבלו

      bulbulon , 02/01/09 08:58

      בתמורה את הערבים..

      איזו נקמה מתוקה,

      תודה לך אלוהים אין כמוך עושה מישפט לעשוקים....

  • 28.

    I`d rather wear Burkah than be instigated to fight for you! I`d rather (ל''ת)

    pray in a mosque and not in a church, 01/01/09 16:55

    • אז אתה טמבל... (ל''ת)

      שוקו, 01/01/09 19:17

      • הוא לא טמבל הרמב"ם בעצמו אמר

        marco polo , 01/01/09 20:12

        שיהודי יכול להתפלל במסגד אם אין שום בית כנסת בעיר אבל בשום פנים ואופן לא להיכנס להתפלל בכנסיה.

        • I don't need the Crusades

          The Way, 02/01/09 03:35

          I close the door and pray in my room to my father in heaven

        • ויש חולקים על הרמב''ם אם אני זוכר נכון ובכל אופן

          הרמב''ם לא התכוון למצב רגיל, 02/01/09 10:09

          אני לא זוכר את פסיקתו במדויק וגם לא קראתי את הפסיקה המלאה אבל נראה לי שהוא מתכוון למצב קיצוני שבו אין מקום לכנס מניין והברירה היחידית היא מסגד.

          בכל אופן יש פוסקים, בעיקר בני דורנו, שקבעו שהמוסלמים הם עובדי אלילים כמו הנוצרים. אמנם הם כביכול מתפללים לאל אחד ולא מייחסים לו דמות בשר ודם, אבל הם מייחסים לו אכזריות ורוע (למרות המילים הריקות ''הרחמן והרחום'') ויוצאים למעשי טבח חסרי גבולות כביכול בשמו, זאת עבודת אלילים.

  • 27.

    בשביל גריפין הערבים באירופה הם היהודים החדשים

    גרה באירופה, 01/01/09 16:34

    לא משנה איך הוא מגדיר את עצמו - גזען נשאר גזען

  • 26.

    Ffirst will take Manhattan then will take Berlin

    roi , 01/01/09 16:19

    קודם הם ילחמו באיסלאם הנורא (ואת האמת בתור ישראלי שגר בלונדון האיסלאם פה משתלט ואני מבין את דאגתו) אבל אחרי זה אנשים שמונעים על ידי שנאה יצטרכו סימבול חדש להתאגד סביבו. הרשו לי לנחש שאלו יהיו היהודים

  • 25.

    We don't want to know you (ל''ת)

    Lord Ho-Ho, 01/01/09 16:04

  • 24.

    ספר לי מי חבריך...

    יוסף, 01/01/09 15:38

    ..ואומר לך מי אתה..

    אכן, לכרות ברית עם שונאינו ועם הגזענים של אירופה.. באמת סיבה למסיבה.

    גועל נפש.

    • מי צריך ברית עם פשיסטים בכלל?

      לא אני, 02/01/09 09:27

      יש כמה וכמה יהודים עם מוח מצומק שמתלהבים
      מהקקר הבריטי הזה
      חבל

  • 23.

    הוא צודק-יהודי אירופה יחד עם האירופיים נגד יהודי ערב והערבים (ל''ת)

    בוריס-שונא ערבים בגלל שהם דומים למזרחים, 01/01/09 15:33

    • אתה ט.י.פ.ש ותמים כמו כבשה (ל''ת)

      ח, 01/01/09 21:40

  • 22.

    לא רוצים הפסקת אש איתך, ולא רוצים הפסקת אש עם החמאס

    מושון,חולון, 01/01/09 15:23

    אתה גורם שולי בפוליטיקה בבריטניה, ובטח אם היית חי בתקופת מלחמת העולם השניה, היית פרו נאצי ומייחל לנפילת משפחת המלוכה הבריטית.
    בנוסף, אתה חושב שישראל תושמד. ישראל לא תושמד, כי אם ישראל תושמד ביחד איתה ילכו לעזאזל עשרות מליוני ערבים כתוצאה מכל מיני מכנסים , חולצות ודברי טקסטיל אחרים ממפעל הטקסטיל שלנו בדימונה.

  • 21.

    מעזע לגלות שהאנטישמי מכחיש השאה הזה צודק באבחנה שלו....

    זוהר, 01/01/09 15:12

    בכל אופן, יתכבד המנוול ויציל את אירופה שלו בעצמו ללא עזרת היהודים. אנחנו נסתדר איכשהו כפי שהסתדרנו עד עתה (בלעדיו).

  • 20.

    מאוחר מידי- הסרטן האיסלאמי השתלט כבר על אירופה,בלגיה, צרפת וספרד

    prague , 01/01/09 15:02

    כבר מוסלמיותלכל דבר.

  • 19.

    פרופ' לייבוביץ' כבר מזמן המציא כינוי שמתאים לחלק מהמגיבים פה

    שימי, 01/01/09 14:51

    תתביישו, איך בכלל אפשר להעלות על הדעת שיתוף פעולה ומתן לגיטימציה לגזען הזה. ומה זה אומר עליכם?

    • פרופסור לייבוביץ' היה גזען בעצמו

      מיכאל, 01/01/09 15:37

      אבל נגד יהודים בלבד. כמו כל יפי הנפש הישראלים המצויים.

    • גם המופתי צדק בעל השקפות זהות של ליבוביץ (ל''ת)

      אבו יסמין, 01/01/09 17:30

  • 18.

    לא צריך עזרה ממכישי שואה

    אורי, 01/01/09 14:48

    השואה הייתה דבר נורא פי 20 מימה שהיה לנו עם המוסלמים. בשבילי מישהו שהכחיש בעבר שואה הוא עדיין אנטישמי, גם אם הוא עדיין תומך קצת בישראל כי הוא שונא מוסלמים. מקסימום הוא החליט שעכשיו הוא יהיה אנטישמי כול ששונא את כל העמים השמים גם יהודים וגם ערבים.

  • 17.

    My enemy's enemy- is my friend (ל''ת)

    Together as one, 01/01/09 14:39

  • 16.

    למס' 9 נרי..

    רועי א., 01/01/09 14:27

    אולי ניתן פרשנות אחרת..?

    הוא פשוט הבין במי אנו נלחמים ומי ב-א-מ-ת הסכנה לשלום העולם?

    בתור קורבן למוסלמים, העם האנגלי חייב לבחור בו ולהעלותו לשלטון.. כדי שיוכל לנקות את שטח הממלכה המאוחדת ואת אירופה בכלל מהגזע הנחות של האסלאם הקיצוני..

  • 15.

    הלוגיקה פשוטה מאד: אויבו של אויבי הוא ידידי

    סוקרטס, 01/01/09 14:21

    הוא מבין מי הוא האוייב הגדול היום של המערב - האיסלם הרדיקלי ובמיוחד אירן. הוא רואה את אירופה נכבשת דמוגרפית בידי המוסלמים ומבין את המשמעות הפשוטה: היהודים הם ''העכבר'' מול ''האריה'', כלומר, האיסלם. היהודים לא מאיימים כבר על אירופה אלא המוסלמים. ולכן היהודים והישראלים יעזרו לאירופים כי יש להם אויב משותף.

  • 14.

    העם הערבי לידעתו של מישהוא .. הוא עם שמי .בדיוק כמו העם היהודי .

    פקק תנועה , 01/01/09 14:16

    ומי שמיתנהג כאנטישמי כלפי היהודים. הוא גם אנטישמי. כלפי הערבים .בדיוק באותה המידה .

    • לא מדובר על ערבים

      י, 01/01/09 14:19

      אלא על המוסלמים. זאת לא התייחסות למוצא ולגזע שלהם אלא להשקפת העולם המפעילה אותם.

    • אנטישמיות לפי ההגדרה המילונית היא שנאת יהודים

      אורן האתאיסט , 01/01/09 14:23

      נקודה. נכון שהערבים הם גם עם שמי - ולכן אולי המושג "אנטישמי" הוא לא הכי מוצלח, אבל עדיין לפי המילון (ובדוק גם בויקיפדיה ובכל מקור אפשרי אחר) המושג מתכוון לשנאת יהודים בלבד.

      • כמובן ביגלל שהיהדים .נחשבים מימים ימימה כגורם זר. באנושות הגלובלית .

        פקק תנועה , 01/01/09 14:58

        וכמייצר צרות ובעיות בכדור הארץ .העם היהודי לא מצליח .לגונן על עצמו .כעם בעל זכיות מדינה ואזרחות. ככול העמים העם היהודי. עבר במהלך חייו .מילחמות השמדה יותר מכול עם אחר בכדור הארץ .

        • למרות הכל

          חייכני, 01/01/09 15:14

          היהדות בת 3500 שנה,חיים וקיימים ובעיקר עכשיו עם 60 שנות עצמאות, נמשיך לשמור על מה שבנינו כי אין לנו ארץ אחרת.

        • ואתה. לא מצליח. להשתמש בסימני פיסוק. כמו. שצריך. (ל''ת)

          שוקו, 01/01/09 15:37

      • הסבר למונח אנטישמיות

        איתמר, 01/01/09 23:26

        לפני זמן רב ובדיוק בשל השאלה האם אנטישמיות מתייחסת רק ליהודים או לכלל השמים , הוכר ע''י העולם כי אנטישמיות הינה מונח יחיד ונקבעה כמילה אחת ולא שתיים כפי שהיתה במקור וזאת ע''מ לייחד אותה כמושג המתאר שנאת יהודים בלבד .
        המונח מבוסס על היסטוריה ארוכת שנים של שנאת יהודים מסורתית באירופה ואין כוונתו לשום גורם אחר , פרט ליהודים .

      • עוד פעם אתאיסט אדיוט,מה לך וליהודים???הרי אתה מאמין בכלום... (ל''ת)

        bulbulon , 02/01/09 08:51

    • אתה מחמיץ את הנקודה !

      חיים, 01/01/09 14:26

      כבר כ-100 שנה: כשאומרים אנטישמיות - הכוונה לשנאת יהודים. נקודה.
      כותב הכתבה השתמש במינוח נכון.


      יש טפשים שונאי יהודים, שאינם שונאים מוסלמים (אחמדינגד).
      ויש שונאי יהודים ומוסלמים.
      ויש השונאים רק מוסלמים.
      ויש שאינם שונאים.

      חיים

    • WRONG!!!

      Bruce ALMIGHTY , 01/01/09 15:29

      The original term was "Juden Hass". This is a German term to describe explicit hatred of Jews.

      In the light of "progressive" modern thinking and reflecting on advancements in the study of the species (the pinnacle of which is Darwin's B.S. theory) the old terminology of "Juden Hass" was considered too "raw".

      Now there was a scientific distinction. Jews were now identified as a separate race (by some, as a different species...). And the term of "Juden Hass" was replaced by the scientific and semi-intellectual term "Anti-Semitism". I.e. From now on, the hatred for the Jews is no longer a matter of blind hate - but a matter of a scientific outcome.

      Anti-Semitism is nothing more that a politically correct term for (the more sincere) Juden Hass

      Arabs have nothing to do with it.

      • Thanks for the explanation. (ל''ת)

        Sophia, 02/01/09 07:08

    • יש לך טעות יסודית

      ~~~, 01/01/09 19:44

      נכון שהערבים גם שמים, אבל אנטישמיות קיימת רק בהקשר של שנאת יהודים.

  • 13.

    אל תהיה אחי - ואל תדפוק את אחותי (ל''ת)

    ירושלמי, 01/01/09 14:15

  • 12.

    מזעזע

    ערן100, 01/01/09 14:13

    הוא מסוכן בהרבה מהמוסלמים הקיצוניים, ומזעזע שמישוא מוכן לשמוע אותו. גם הנאצים עשו 'הסכם' עם ברית המועצות כשזה השתלם להם, ההמשך ידוע. אני מעדיף למות במלחמה ללא ידידים מאשר לנצח במלחמה כשהוא לצידי (ומתכוון לחסל אותי כשיגמור עם המוסלמים). התשובה לקיצוניות אינה הקצנה לכיוון השני אלא מאבק חסר פשרות כנגדה.

  • 11.

    המגיבים פה השתגעו

    נרי, 01/01/09 14:05

    הם כל כך שונאים ערבים, שהם מוכנים לסלוח למישהו שמכחיש את השואה? מה אתם חושבים שהוא יעשה אחרי שיגמור עם המוסלמים? הוא יחסל את היהודים.

    • קודם כל שיגמור עם המוסלמים, אח''כ אני מוכן להלחם גם בו. (ל''ת)

      דן*, 01/01/09 16:10

    • אולי לא

      HLTB, 19/01/11 19:44

      בכל מצב אין לנו את הלוקסוס להיות בררנים אז ניק גריפין העם איתך!!!

  • 10.

    Nick Griffin - you are such a fool

    אורן האתאיסט , 01/01/09 14:03

    Do you really think that Jews will reconcile with your racist and anti-Semitic and Holocaust-denying party? If so, you are madder than I'd thought! Go to hell, you and your defunct party!

    • תתפלא, אורן

      מתתיהו, 01/01/09 14:36

      מסתבר שיש לא מעט ישראלים שמתייחסים ברצינות לרעיון העיוויים הזה.

    • אתאיסט אדיוט הצחקתני,מה לך ולגהינום הרי אתה מאמין בכלום. (ל''ת)

      bulbulon , 02/01/09 08:49

  • 9.

    זה רעיון מצוין,לאחד כוחות עם הימין באירופה נגד השמאל האנטישמי

    שאבי מהעיריה , 01/01/09 13:32

    מטעם של ריאלפוליטיק

  • 8.

    צודק

    אריק, 01/01/09 13:30

    היהודים השמאלנים והאיסלם הפנאטי יותר מסוכנים לקיום ישראל מאשר הימין הלאומי האירופי.
    במלחמת עולם השניה הרוסים והאמריקאים נלחמו יחד נגד הנאצים למרות האידאולוגיות שונות.
    המציאות דורשת שינוי עמדות.

  • 7.

    האמת הוא צודק. צריך להילחם בחרדים ובערבים ביחד. (ל''ת)

    קצת הגיון, 01/01/09 13:28

    • נעמן השפוי, שוב לא לקחת את התרופות? (ל''ת)

      ההגיון שבשנאה, 01/01/09 15:23

      • כן אני שונא את מי שרוצים להרוג אותי ולא מכבדים את זכותי לחיות (ל''ת)

        לך תקח את התרופות שלך אתה, 01/01/09 16:03

  • 6.

    נכון (ל''ת)

    י, 01/01/09 13:21

  • 5.

    צריך לחשוב ברצינות על מה שהוא אומר (ל''ת)

    יש בזה הרבה הגיון., 01/01/09 13:17

  • 4.

    יאלה סולחה!!! (ל''ת)

    ראפי, 01/01/09 13:10

  • 3.

    הימין הקיצוני ישמח ללכת איתו יד ביד

    שושו, 01/01/09 13:08

    גלוחי הראש שחיללו קברים ומסגדים בחברון, ותקפו שוטרים וחיילים הם דמויות מראה של הניאו-נאצים באירופה.

  • 2.

    תודה, אבל לא תודה.

    שוקו, 01/01/09 13:07

    אם כאלה חברים לא צריך אויבים.

  • 1.

    הוא צודק לגמרי (ל''ת)

    אלון, 01/01/09 13:05