• 41.

    אולי סוף סוף האנשים שבחרו בהם יראו את מי הם בחרו! (ל''ת)

    ray4ka , 02/01/09 21:51

  • 40.

    להוריד כל בית של פעיל חמס

    שלומי, 02/01/09 21:43

    במלחמה הזאת יש צורך לפגוע בכל בית של פעיל חמס ולא רק בבכירים . אפשר לפגוע באלטלריה מדיקת מבלי להכנס לכן הצרעות העזתי כמו כן צריך סבלנות מדובר בארגון פאנטי שאין לא לאן לברוח ושכל עשוקו בנויה על דת שיקרית ועל רצח יהודים בעיקר אסור להפסיק את האש. הפסקת אש עכשיו פרושה ירי על תל אביב וירושלים בעוד שנה מהיום.

    • להוריד את כול הבתים בעזה כך יהיה להם תעסוקה בימקום ליזרוק קסמים (ל''ת)

      ray4ka , 02/01/09 21:52

  • 39.

    הנייה צודק - "רק דם"

    zraviv1 , 02/01/09 19:18

    איסמעיל הנייה צודק ברטוריקה הכל-כך אופיינית לחמאס המנהיג את העם הפלשתינאי. לאמירה "רק דם ינצח את החרב" ישראל חייבת לתת את הדעת ולתת מענה הולם: דם...והרבה!

  • 38.

    האמת יוצאת מפיו של שונא ישראל ופטריות מיצרי בסיוני

    נטלי תל אביב, 02/01/09 13:02

    מצרים מדינה הערבית הגדולה והחזקה שנילחמה ארבע מילחמות בישראל והיקריבה אלפי קורבנות למען ערבי פלשתין וכל כלכלתה נהרשה במשך
    עשרות שנים עד שהיבינה שישראל היא עובדה קיימת
    והישלימה עים קיומה וכל המאמץ של מיצרים היה
    לשוו התמורה שמיצרים מקבלת מהעם הפלישתיניאי
    זה שינאה וקידופים ומוברק וחייליו והורים
    שכולים וכל הנכים והניפגעים שונאי ישראל לא ישכחו מה היום מקבלים תמורה מהפלישנאים

  • 37.

    הניה וראשי חמס חבורה של פחדנים ומוגי לב (ל''ת)

    פלסטינאי שאין לו בונקר, 02/01/09 12:58

  • 36.

    הניה וראשי חמס חבורה של פחדנים ומוגי לב (ל''ת)

    פלסטינאי שאין לו בונקר, 02/01/09 12:57

  • 35.

    בסיוני יודע על מה הוא מדבר (ל''ת)

    ערבי ישראלי, 02/01/09 12:55

  • 34.

    תרבות פרימיטיבית !! רק הגברים נחשבים ועליהם צריך להגן (ל''ת)

    שועל ים, 02/01/09 12:53

  • 33.

    הרצון לשלום מרחיק את השלום!! תכתשו אותם! (ל''ת)

    מדינת שמאל., 02/01/09 12:33

  • 32.

    ההצלחה הכי גדולה של הדיפלומטיה ישראלית ב30 השנים האחרונות

    Jehova, 02/01/09 11:49

    צלש למשרד החוץ והביטחון שהביאו להישג כזה:
    המצרים נגד הטרוריסטים הפלשתינאים

  • 31.

    לקרב אלינו את העולם הערבי המתון. לגבש קואליציה אזורית מתונה (ל''ת)

    הדבר הכי נכון שאנחנו יכולים לעשות, 02/01/09 11:40

  • 30.

    שימו לב כמו תמיד מי שיורד על החמאס הכי טוב לא ישראלי....

    דוד, 02/01/09 11:23

    מה שאומר איזה מדינה יש לנו ואיזה אנשים עובדים במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה.
    בסיוני לא עובד בעבור ישראל וההתקפה שלו על החמאס היא המשפילה ביותר. הנכונה ביותר והאמיתית ביותר.
    לצערי כפי שכתבו פה מגיבים אחרים, ''מנהיגי ישראל'' עם אפשר לקרוא לאנשים הבזויים המושחתים והאינטרסנטים האלה בשם הזה, היו עושים אותו דבר.
    בזמן שילדנו מופצצים המשפחות שלנו סובלות, הראשים פוחדים , מהתקשורת השמאלנית שתמהר לקפוץ על ההזדמנות ולרקוד על הדם לדרוש וועדות חקירה ולזרות ארס. משיקולים פוליטיים לא נכונים הם מהססים וחוזרים על הטעטת הקודמת מלבנון שם גם רק הפציצו מהאוויר ושכבר נכנסו זה היה בלי שום מטרה אמיתית. כששרון הלך להתנתקות מאינטרסים משוחתים ומוטעים] הוא עשה זאת כי ידע שבמקרה של התקפות על ישראל תהיה לו לגיטימציה ציבורית ומדינית להכות בחמאס ובחיזבאללה. לכן בחר ברמטכ''ל חלש[חלוץ] ובשרת חוץ עלובה [ליבני] מעניין מה היה עושה לו ידע שסופו קרב.

    • שוב אותה טעות במילחמה תקיפות אוויר ואיחור בייבשה (ל''ת)

      נטלי תל אביב, 02/01/09 13:11

  • 29.

    מי שאין לו הבנה שמדינה צריכה להגן על חייה, והמחיר הוא פגיעה בחיי האויב

    שפויה, 02/01/09 10:34

    הוא פשוט עקום. אין מלחמה יפה.

    האינסטינקט שלנו צריך להיות הגנה על חיינו בכל מחיר.

    השמאל הצליח לבלבל את האנשים מה מוסרי ומה לא.
    הגנה על חיי אזרחינו וחילנו היא צריכה להיות המטרה המרכזית שלנו. והמחיר הוא פגיעה באויב. זה שהאזרחים שם נותנים מחסה לאויב, זה שהם נשארים בקרבת החמאס, זה שהם לא ברחו מזמן למצרים או לירדן- זו בעיה שלהם. מדינה נורמלית לא עושה חשבונות של חיי האויב אלא רק את חשבונות של חיי אזרחיה וחיליה, אבל ב20 שנה האחרונות משהו בחשיבה הישראלית נדפק. פתאום המושגם ''נאורות'' ו''מוסריות'' התבלבלו. פתאום להגן על חיי האויב הפך להיות ערך מרכזי, וסמל למוסריות.
    זה הפך המוסר.

  • 28.

    דקירות סכין של אזרחים בתוך מדינתנו, הכי הכי לא מוסרי (ל''ת)

    משה, 02/01/09 09:57

  • 27.

    שיכניסו את הילדים והנשים לבונקרים ויצאו הם למלחמה (ל''ת)

    נבלות, 02/01/09 09:55

  • 26.

    העולם הערבי המתון מצודד בנו , יודעים כ הצדק איתנו - תודה בסיוני (ל''ת)

    עיוני, 02/01/09 09:06

  • 25.

    בדיוק, זה כמו שהחמאס יתקיף את עם ישראל וההנהגה שלנו תתחבא בזמן שאנו

    שמאלנית שפויה, 02/01/09 08:51

    נהיה בשר תותחים.
    העזתים לא מבינים שחמאס בוגד בהם בזה שהוא נותן שישראל למחוץ אותם, החמאס דואג רק לת#ת שלו ומתחבא במנהרות!
    לעזתיים אין חדרי מיגון אין כלום, זה אשמת השלטון שלהם שעסוק בלירות במשך שנים עלינו ולקנות עוד נשק...

    אם הפלשתינאים לא מבינים את זה, שהם נהרגים בכמויות אך ורק בגלל השלטון המושחת שלהם שלא איכפת לו מהם - אז הפלשתינאים טיפשים גמורים, כי האויב שלהם נמצא בתוכם(חמאס) ופחות מולם(ישראל)!

  • 24.

    הישראלים משלמים על מחדלי ברק וליבני :

    שלמה מאור , 02/01/09 08:21

    ישראל הביאה את הצרות על עצמה, כי בזמנו הצבא האמריקאי גירש את החמאס והפתח מלבנון לטוניס,אבל ישראל הביאה את החמאס והפתח מטוניס לעזה ולגדה המערבית, נתנה להם נשק, והכירה בהם כמנהיגי האוכלוסיה שחיה בעזה ובגדה המערבית.
    את מקומם של החמאס והפתח תפס החיזבאללה בלבנון.
    וישראל בהינתקות והסכמי הרגיעה איפשרה התחמשות החמאס בטילים תחת עינה הפקוחה של ליבני ברק ואולמרט שקיבלו אזהרות מבנימין נתניהו שהתריע בעוד מועד, וגם קיבלו דוחות עדכניים מהמודיעין הצהלי ,מהשב"כ ומהמוסד.
    כולם ידעו שנחפרו מנהרות ושמעבירים טילים, והתעלמו מנתניהו המפחידן.
    עכשיו רואים שביבי צדק !!!
    עכשיו התשלום על מחדלי המשולש ברק ליבני ואולמרט !!!
    ביבי צדק !!!

  • 23.

    עוד אחד שבגד בנו! (ל''ת)

    רוני, 02/01/09 07:41

  • 22.

    וואלה כמה שאתה צודק....הבעיה של המפגרים שהם לא מבינים את זה (ל''ת)

    herzi33 , 02/01/09 07:09

  • 21.

    בסיוני - זה טוב לטחון אותם עד דק !

    shmuel16 , 02/01/09 06:00

    בסיוני - זה טוב לטחון אותם עד דק
    אחר כך שנים יעברו עד שיעיזו להרים רקטה
    על אחד מילדינו !

    בסיוני כשנגמור עם העם, נמשיך לחפש את המנהיגים כמו אחר עכברושים בביוב
    ראה מיקרה נסראללה !

  • 20.

    שנאת אחים

    אח שלך , 02/01/09 02:16

    למוסלמים שלום אנחנוו יודעים שאתם לא סובלים את אחיכם הפלשתינאים אנו אך ורק מוודאים שלא בטעות תאלצו להרוג אותם בעצמכם.

  • 19.

    אתם רק דם הנייה. אנחנו דם החרב לכן ננצח תמיד.

    זחש, 02/01/09 01:55

    אחד מעשר המכות=דם=מה שתקבלו=צדקת

  • 18.

    המצרים אומרים לישראל תטחנו אותם עד דק

    רובין, 01/01/09 21:53

    עד שיפסיקו את הרקטות

    ואנחנו מגבים אתכם.

    הבנתם את זה???

  • 17.

    הוא היה מרגל מיצרי,הודה בכך וגם שונא ישראל,גם הודה בכך (ל''ת)

    קובי, 01/01/09 21:28

  • 16.

    למעשה היה צריך להסביר לתושבי עזה שכל מי שנשאר שם מסכן את חייו

    Avi Ecuador, 01/01/09 20:51

    שישראל נותנת להם אולטימטום ל48 שעות לנטוש ולאחר ה 48 שעות לא להשאיר זכר מארכאולוגיה בעזה.
    אני מבטיח לכם שהתושבים בעצמם היו הורגים את כל החמאס והיו מאשימים אותו במצבם.
    גם למוסוליני עשו אותו דבר, למה צה''ל צריך לעשות להם את שהם צריכים לעשות לעצמם?
    שהם יהרגו את המנהיגים שלהם...

  • 15.

    ערבים מטומטמים

    עבדאללה חפר של סוסו, 01/01/09 20:46

    כמה אתם טיפשים .חמסניקים מפגרים הרסו לכם את החיים ויהרסו עוד ..אתם עוד תתגעגעו לשילטון ישראלי הטוב

  • 14.

    הבנתם את שבסיוני אומר לכם????

    Avi Ecuador, 01/01/09 20:24

    הוא אומר לכם שצה''ל נלחם בעם והם, הלוחמים שלהם מתחבאים.
    אז שתבינו ידידי, יש משהו בזה שהוא אומר לכם!
    גם אני אומר משהו דומה.
    אם ישראל הייתה נלחמת ''בעם הפלסטיני'' ולא בחמאס שהוא הממשלה החוקית הנבחרת של הפלסטינים ההצהרה של בסיוני הייתה נכונה ולא רק שנכונה אלא פגיעה באזרחים (שלא זו אומנם צריכה להיות המטרה הריאשונית אלא טרנספר) הייתה גורמת לכך שהחמאס היה הופך למוסולינים של הפלסטינים והם בעצמם היו יוצאים להרוג את המנהיגים שלהם ) משהו כמו רצח רבין לבדיל למי שלא מבין).
    המלחמה הזאת מעוותת ומטומטמת מכתחילתה, כאשר אצלנו למעשה ההצהרה של בסיוני טופסת יותר, מדוע?
    מכיוון שאצלנו הצבא למעשה מוגן והעורף והאזרחים הם אלה שמותקפים באמת והמטרה לפגוע באזרחים ולא בשלטון כמו שצה''ל עושה.
    אני מוסיף עוד תגובה שכתבתי לכם בכתבה אחרת:
    אני לא מבין!!!
    החמאס זה שלטון נבחר!
    הם לא נלחמים בממשלת ישראל אלא בעם ישראל.
    למה ממשלת ישראל נלחמת בממשלת פלסטין ולא בעם פלסטין?!
    אולי שהחיזבאללה והחמאס במקום בעם ישראל יילחמו בממשלת ישראל?
    כולנו נשמח לחסוך קרבנות בעם-הארץ...
    זה כמו שהחמאס יפציץ את הבית של אולמרט, מה הייתם אומרים על זה.
    אני מתאפק לא לצחוק.

    השמאל מספר לכם סיפורים על דמוקרטיה
    ושכח שהחמאס נבחר בשלטון דמוקרטי והולך ונלחם בשלטון, האם הזרוע הצבאי שלהם חמאס נלחם בממשלת ישראל (הלוואי) או נלחם בעם ישראל?
    האם צה''ל צריך להלחם בממשלת ישראל, סליחה, בחמאס או בעם שבחר את החמאס והוא מיצג אותו?
    תסבירו לי בעצם במי אתם נלחמים ולמי אתם עושים את העבודה שיבין גם אדם פשוט כמוני.

    • אתה כנראה פשוט מבולבל ומנסה להתחכם ולבלבל את המוח!

      עפולאי, 02/01/09 01:24

      מה השטויות שאתה מגבב? אתם יודעים יפה מאד למה החמס יורה רקטות. אנחנו יודעים יפה מאד שבעצם אתם רוצים להרוג את היהודים ולהשתלט על מדינת ישראל. אז כדאי שנבהיר אחת ולתמיד, במקורות שלנו נאמר: הקם להורגך השכם להורגו. אני מניח שהמשפט קצת קשה להבנתך אבל תתאמץ קצת! ובכן, הצורר הנאצי לא הצליח לחסל אותנו ויצאנו מחושלים וברי החלטה שמי שינסה לחסלנו יכרה את קברו! זה מה שקורה עכשיו בעזה. הלחץ יגבר, אם תעיזו להשתולל כאן בתוך מדינת ישראל תביאו בסופו של דבר רק לחורבנכם. אתם במו ידיכם הורסים את הנכונות של חלק מאיתנו ליצור נורמליזציה במערכת היחסים בין יהודים לערבים בישראל. זה בתנאי ברור ומפורש שתהיו אזרחים נאמנים למדינת ישראל. כן, למדינה של היהודים שבה יש זכות לחיות בשוויון זכויות וחובות גם לערבים. אבל רובכם אינכם משרתים בצבא וגם לא בשרות לאומי אבל זכויות אתם רוצים מכאן ועד להודעה חדשה. אז נאמר לכם פשוט-דוגרי: שויון זכויות? רק עם שויון חובות!!! ומוטב שתחדלו ממעשי הבריונות דוגמת השלכת אבנים בואדי ערה ודומיהם כי תגובת כוחות הבטחון עלולה להיות קשה הרבה יותר מזו של המאורעות הקודמים בואדי-ראו הוזהרתם.

  • 13.

    מר בסוני,אולי אתה תסביר את ישראל?..........

    שאול קאופמן , 01/01/09 19:48

    מר בסוני,נכון שהמנהיגים מתחבאים אבל העם לא נהרג,לא נהרג בזכות ישראל שפוגעת רק במחבלים על פני השטח, כי אין להם מקום ליד המתחבאים.

    מר בסוני,אתה מכיר היטב את ישראל,ישראל יכלה לחסל את עזה על תושביה ביום אחד,לנקות את עזה מאדם,

    אבל ישראל היא המדינה הכי הומנית מכל עמי האזור,

    ישראל מתמודדת עם הרקטות שהורגות וחמסלות בישראל וכל זאת כדי שלא לפגוע במשלחים ה מסתתרים תחת השמלות של נשותיהן.

    הבוס שלך במקומנו היה מחסל את עזה בלי מחשבה שניה, ועוד העולם הערבי היה מצדיק אותו.

    הבעיה הגדולה של ישראל היא שלא יודעת להסביר את מעשיה,אתה אולי הייתה מצליח יותר להסביר את ישראל.

    תבדוק איזו מדינה בכל העולם מקבלת רקטות על הראש ובמקביל מספקת מזון למשלחי הרקטות?

    • מי שרחמן על רשעים מתאכזר לבני מינו

      Avi Ecuador, 01/01/09 20:36

      השמאל הם סוג של קניבלים אורלי ''כשר''; אוכלים רק יהודים.
      כן, ובספק אם מעריב יעביר:
      ''כמה נורא שאת אותו דטרמיניזם אכזר, את אותה שפיכות דמים איומה, את אותה מלחמת אחים מציע בקלות ראש לא אופיינית עמי אילון בראיון ל''ידיעות אחרונות''. אלטלנה למתנחלים. האם אילון אינו מודע לתעצומות הזעם, התסכול והייסורים הכרוכות בסיפור אלטלנה? האם אינו יכול להביא דוגמה אחרת?''

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html

  • 12.

    תתחבאו , אבל זה לא יעזור ברק ימצא אתכם אחת, שתיים שלוש (ל''ת)

    משחק מחבואים, 01/01/09 18:03

    • חחח, אם החמאס היה נלחם במנהיגים ישראלים כמו שצה''ל נלחם במנהיגיvo

      Avi Ecuadorr, 01/01/09 23:21

      לפחות יכלנו להבין אותם, בעצם למה יילחמו במנהיגים שעושים להם מדינה?
      כן, לפחות לא היינו כל כך עצובים.

  • 11.

    פלסתינים-עשו שלום והשליכו את אמנת החמס.חמס השמיד את לבנון.כעת את עזה. (ל''ת)

    עזבו את החלומות והמוות., 01/01/09 18:01

    • הבעיה היא שברגע שהם יעזבו את אמנת החמאס, הם יתחילו להרוג אחד את השני

      אופיר, 01/01/09 19:11

      כי רק השנאה לישראל מלכדת אותם.
      כך זה גם במצרים, סוריה ובעיקר איראן.

  • 10.

    בסיוני ומצריים

    כטיב, 01/01/09 17:32

    ומה עשיתם אתם בשביל להגן על אותם אזרחים תמימים רק דיבורים תרדו מהשלטון יש אחרים יותר טובים מכם איך הפסדת בקלפים הלילה בסיוני אנחנו יודעים מה הולך אי שם

    • ביקורת עצמית אף פעם לא היתה הצד החזק של הפלשתינים

      שגיאת כטיב, 02/01/09 08:19

      לכן החיים שלכם בזבל אתם לא יכולים לראות את הטעויות שלכם
      100 שנה אתה הולכים בדרך של מלחמה וטרור
      ועוד לא למדתם
      מסכנים

  • 9.

    כל מי שמגנה את התקיפה בעזה לא יהודי!!!

    לורן, 01/01/09 16:04

    הנמושות האלה מסתתרים אצל אזרחים בבית
    ואז בוכים למה הם נהרגים?
    אז לכל היהודים (שמבחינתי הם לא יהודים) שבוכים ומגנים את התקיפה בעזה - דעו לכם שאין על הצבא שלנו.
    לא מספיק שהם תוקפים והורגים ילדים הורים והורסים משפחות, אנחנו לעומתם מתריעים להם לפני כן.
    עוד לא ראיתי צבא כמו שלנו , צבא שלפני שהוא תוקף הוא מתקשר לכל בית ובית בעזה ומתריע להם.. צבא אנושי לא כמו אנשי החמאס החסרי לב האלה.
    מי יתן ונשמיד אותם אחד אחד ושכל חיילינו ועם ישראל יחיה לעד!

    • המצאות

      מה את אומרת?, 01/01/09 17:13

      אני בעד התקיפה (לפני שאת מאשימה אותי בשמאלניות), אבל להגיד שאנחנו בסדר ואנחנו מזהירים אותם זאת שטות גמורה כי אנחנו לא, הם חטפו על הראש וגם ילדים נהרגו ומשפחות נהרסו (כן כן גם לערבים אכפת כשהם מאבדים מישהו). אז אין טעם לשחק אותה יפי נפש כי אנחנו לא, בדיוק כמו שהחמאס לא.

      • מה שאת/ה שומע/ת

        אוהבת את צה''ל, 01/01/09 18:19

        האם לא ראית שראיינו עזתים והם אמרו כי קבלו פליירים שאומר להם לצאת מהמקום כי עומדים להפציץ אותו?
        כן, אנחנו יותר אנושיים מהם.
        רק במקום שיש מחבלים אנחנו לא מודיעים.
        עלינו להתגאות בצבא שלנו.

        • יצאו לאן בדיוק? (ל''ת)

          יצאו לאן בדיוק?, 01/01/09 20:27

          • לצרפת ואם לא מתאים להם שיצאו מדעתם. (ל''ת)

            אח שלך , 02/01/09 02:26

      • להרוג

        ריגן, 01/01/09 22:27

        טועה אתה,
        לא צריך להזהיר,
        לא מנצחים טרור אלא על ידי גרימת הרס וחורבן ןהרבהה הרוגים אצלם, כן - שמעת טוב, הרבה הרוגים כולל הרבה אזרחים.
        יש לכך דומאות היסטוריות.

      • ל-המצאות ,מה את אומרת?

        בני123 , 01/01/09 23:24

        אם היית צופה בחדשות ,אפילו באל ג'זירה,היית רואה את הפליירים שישראל הפיצה.
        זאת ועוד.יש אלפי צילצולים לטלפונים כדי להזהיר.

    • חחח, אני לא מגנה, אני אומר שההתקפות והפעולות הן מטומטמות

      Avi Ecuador, 01/01/09 23:07

      עבודה זרה, פול גז ברוורס.

  • 8.

    הכל דיבורים

    מאיר.ל, 01/01/09 15:28

    צריך לסיים את המבצע שהתחלנו עד אחרון החמאס.(או החלפת האמונה העיורת בהגיון)

  • 7.

    וכי משהו חשב שלא כך יהיה?הם גדולים בדיבורים ובמעשים בלתי אנושיים. (ל''ת)

    בני123 , 01/01/09 13:45

  • 6.

    המלחמה בדרום

    עבדאללה חפר של סוסו, 01/01/09 13:23

    ל 1 שלמה מאור ..צודק במאה אחוז כל מילה בסלע ....אבל ידידי תתנחם שהמשולש הזה נגמר בעוד 40יום .ביבי ינצח ובגדול

  • 5.

    ראשי החמס מסתתרים -דברי בסיוני

    בוזי, 01/01/09 13:03

    בסיוני צודק איפה המנהיגים של המחבלים? יוצאים לגיחות התלהמצות וחוזרים .הפקירו את עמם.

  • 4.

    קריאה לערביי העולם:

    תומר, ירושלים, 01/01/09 12:58

    אל תתנו לשנאה כלפי ישראל את הכוח לחזק גורמים קיצוניים ובעלי אינטרסים.
    קל להניע אנשים באמצעות שנאה.
    אחמדינגאד משתמש בשנאה המשותפת שלכם כלפי ישראל, כדי לקדם את האינטרסים האישיים שלו, מבחינתו שכל המזרח התיכון יהפוך לחורבות, ישראל וחמאס לא מעניינים אותו, הם רק כלי משחק בתוכנית הרצחנית שלו להשתלט על המזרח התיכון ולקדם את המהפכה האיסלמית הפונדומנטליסטית הקיצונית.
    זה לא רק מצרים, זהירות, סונים, עלווים, כורדים, טורקים וכו' ע''פ אחמדינגאד אתם עלולים להיות הבאים בתור.

    • פרשנים יהודים

      רמבו, 01/01/09 17:30

      אם אתה כזה חכם אז למה עברו 60 שנה לחלוקת הארץ ועד עכשיו אתם מחזיקים בשטח פלסטין בשביל לחסל תורת גזענות ומלחמה יש דרך אחרת הבעיה שאתם לא מוכנים לדרך הזאת אז תקבלו את איראן ואלקאעדה כי הרג איזרחים תמימים לא יעבור בשלום יש מי שינקום לך תעשה בדק בית לאחר מכן תטיף מוסר לאחרים

      • תגובה לרמבו..

        שמעון, 01/01/09 22:22

        לך תלמד קצת היסטוריה ואולי תקבל יחס לגיבוב המילים שלך

      • נכון והפוך יא רמבו

        הרמב''ם, 01/01/09 22:32

        כל מה שאמרת, רמבו, נכון, בתנאי שתחליף את הכותרת ותפנה את דבריך בכוון הערבים.

      • לרמבו

        רמבו2, 01/01/09 23:33

        לא מוכנים לקבל את הדרך הזאת?! קיבלתם את כל השטח של עזה וקיבלתם מעברים פתוחים!!!! עם הכסף שהוזרם לכם והועבר על ידי שכינותיכן קניתם נשק במקום לעזור לאוכלסייה כמו מדינה דמוקרטית בעלת שקיפות וחזון, ונכון שישראל איננה מושלמת בפן הזה אבל פה מותר למחות ולהראות עמדה, מה שהחמאס עשה הוא פשוט טבח באחים שלכם, ויריתם במשך 8 שנים על כל הדרום טילים... זה מראה על רצון לשלום או רצון לחורבן?! החמאס לא מוכן לקבל בכלל את מדינת ישראל!! ואנו ראינו את זה במשך 8 שנות הבלגה ועם תקווה שאולי העם טוב הלב בעזה יתעשת ויבין זאת.
        הפעולה הזו היא מתוך הגנה עצמית כמו שכל מדינה ריבונית היתה עושה והינה נמנעת ככל הניתן בפגיעה באזרחים.

        בתקווה סוף סוף לשלום מיוחל.

  • 3.

    הרקדנית נגוא פואד הזדקנה ובסיוני מצא פרפורה בת''א מותר לא?? (ל''ת)

    הגשש, 01/01/09 12:57

  • 2.

    מוחמד בסיוני הוחזר למיצרים ביגלל שהתעסק אם רקדנית יהודיה שחזרה בנתיים

    פקק תנועה , 01/01/09 12:37

    בשאלה וגם הספיק להתקיף את ישראל מיספר פעמים למרות שעם ישראל ראה בו חבר ישראלי אמיתי .האמת בסופו של דבר יוצאת החוצה וגם הצדק

    • גם שגיאות הכתיב שלך יוצאות החוצה - בכל תגובה שלך!

      אורן האתאיסט , 01/01/09 13:40

      בושה שמישהו עם עברית כזאת תת-רמה מרגיש צורך להגיב לכל כתבה. אולי במקום זה לך ולמד עברית?

      • מה אתה כותב אתה בושה בעצמך לעצמך ולתגובות שלך

        פקק תנועה , 01/01/09 13:58

        האמת כניראה מרגיזה אותך .

    • מה הקשר?

      בני123 , 01/01/09 14:27

      וכי מה שאומר בסיוני אינו נכון?מה זה קשור למה שעשה או לא עשה?
      ראשי החמאס מסתתרים בבונקרים תת קרקעיים,בדיוק כמו מה שעשה ועדיין עושה נסראללא.בה בעת ש"חיליהם" של הנייה ואלזהאר נקצרים.

    • פקק תנועה היקר

      XXX - אשקלונית, 01/01/09 18:29

      אם ככה אתה מדבר על מי שמדבר לטובתך, אז מעניין מה אתה אומר על מי שמדבר לרעתך... תגיד, חברים אמיתיים יש לך?!?

      • אשקלונית, החולרה גודל על "מזון מלכות" של גיזענות ושנאת אדם.

        שפתי כהן , 09/04/09 13:47

        זה אחד מהעשבים השוטים, שגידלנו בסובסידיות שלנו, בחממות גוש עזה הארור.

  • 1.

    משלמים על מחדלי - ליבני ברק ואולמרט :

    שלמה מאור , 01/01/09 12:27

    ישראל הביאה את הצרות על עצמה, כי בזמנו הצבא האמריקאי גירש את החמאס והפתח מלבנון לטוניס,אבל ישראל הביאה את החמאס והפתח מטוניס לעזה ולגדה המערבית, נתנה להם נשק, והכירה בהם כמנהיגי האוכלוסיה שחיה בעזה ובגדה המערבית.
    את מקומם של החמאס והפתח תפס החיזבאללה בלבנון.
    וישראל בהינתקות והסכמי הרגיעה איפשרה התחמשות החמאס בטילים תחת עינה הפקוחה של ליבני ברק ואולמרט שקיבלו אזהרות מבנימין נתניהו שהתריע בעוד מועד, וגם קיבלו דוחות עדכניים מהמודיעין הצהלי ,מהשב"כ ומהמוסד.
    כולם ידעו שנחפרו מנהרות ושמעבירים טילים, והתעלמו מנתניהו המפחידן.
    עכשיו רואים שביבי צדק !!!
    עכשיו התשלום על מחדלי המשולש ברק ליבני ואולמרט !!!
    ביבי צדק !!!

    • נכון.עצוב כמה שזה נכון.. (ל''ת)

      ץ, 01/01/09 12:31

    • ביבי היה שותף ל"התנקנקות"

      אח שלך , 02/01/09 02:30

      אם כבר מישהו צדק זה הרב כהנא