• 48.

    אכן כל אנשי קדימה והעבודה נוהרים לזבולון אורלב השמאלן. (ל''ת)

    יוני דוד , 06/01/09 16:10


    IP: 93.172.1.240דווח על תגובה זו

  • 47.

    הבית היהודי = איחוד של קדימה, מרצ ומפד"ל. אלא שהם לא מבינים דבר אחד

    אסטריקס , 05/01/09 17:22

    שהשמאל הדתי ממילא מצביע לשמאל האמיתי ולא יצביע לכם. הסיכוי שלכם לעבור את אחוז החסימה הוא אפסי.

    IP: 79.177.28.8דווח על תגובה זו

  • 46.

    הרב יואל ישר כח. שילכלכו עליך ועל המפלגה

    גיא עלוט, 05/01/09 01:29

    בסופו של דבר ''דידן נצח''.

    IP: 89.139.208.123דווח על תגובה זו

  • 45.

    הסנונית הראשונה המבשרת את חזרת הציבור למקור

    אלי נווה, 04/01/09 18:11

    הגיע הזמן שנבין שהמרכז הדתי הוא האיכותי והטוב. השוליים - מימין וגם מהשמאל הדתי - גררו אותנו להרפתקאות לא טובות.

    צריך להחזיר את חכמת החיים של בורג ואת הציונות האמיתית של אנשי המזרחי של פעם. יהודים תלמידי חכמים ומציאותיים שידעו לשתף פעולה למען הכלל.

    איפה הם ואיפה החברים של וולפה ומרזל.

    IP: 89.139.216.107דווח על תגובה זו

  • 44.

    מלשן ממפלגת הגירוש

    מיכאל, 04/01/09 15:45

    מתאים לאורלב וחבריו שבזכותם היה הגירוש.

    IP: 217.132.148.27דווח על תגובה זו

    • יהודי ירא שמים. באמת לא כהניסט, אם זה חטא בעיניך (ל''ת)

      כפיר כהן, 04/01/09 18:08


      IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 43.

    עוד סיבה למה לא להצביע למפלגה המוזרה הזו

    יואב , 04/01/09 11:13

    או ליכוד או האיחוד הלאומי. המפלגה הזו היא סתם עוד מפלגת שמאל.

    IP: 194.90.229.252דווח על תגובה זו

    • תצביע למפלגה חילונית והרסת את המאבק על ערכים במדינה

      חגי כ''ץ, 04/01/09 16:58

      מי יוביל כאן יהדות:

      ביבי מרבה הנשים או איווט מכה הילדים?

      רק בבית היהודי יש סיכוי

      IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

    • לא לפילוג הלאומי רק ישראל ביתנו -הבית הלאומי לכל יהודי (ל''ת)

      משה, 04/01/09 18:56


      IP: 85.250.82.178 דווח על תגובה זו

      • ישראל ביתנו? עם ליברמן האלים ושלל הדוגמניות?!

        ערן אורבך, 04/01/09 21:29

        לא, תודה.

        הבית היהודי.
        בלי בולשביקים.
        בלי פלגנים ובלי פייגלינים.

        IP: 89.139.208.123 דווח על תגובה זו

      • ליברמן לא קשור ליהדות בגרוש. תומך בנישואים אזרחיים (ל''ת)

        כ''ץ, 05/01/09 01:23


        IP: 89.139.208.123 דווח על תגובה זו

  • 42.

    קדימה לא החריבה את ההתיישבות???

    asy , 04/01/09 10:39

    חורבן גוש קטיף וצפון השומרון
    מוכנות לנטישת ירושלים
    מוכנות לנטישת כל רמת הגולן
    מוכנות להחזרת פליטים לשטח ישראל

    אתה חי בסרט!!!
    לא פלא שישיבת הקיבוץ הדתי נפלה!

    IP: 89.0.129.128דווח על תגובה זו

  • 41.

    ןלמלשינים אל תהי תקוה (ל''ת)

    תקוה, 04/01/09 09:19


    IP: 84.95.46.63דווח על תגובה זו

  • 40.

    רשימה על טהרת המין הנשי במפלגת הבית היהודי - קוריוז או הצלחה מובטחת???

    התאחדות של קולך ומנעי קולך למען הצלת המצב, 04/01/09 05:27

    רוצים השלמה לאיחוד הלאומי בכדי למקסם באופן מירבי ומיטבי את מספר המנדטים למגזרינו המפוצל???
    אין ספק שיש אמת רבה בתגובה 37
    את הבית היהודי יכולות להציל רק נשים אמיצות ועוצמתיות ולא הרב בן-נון ודומיו

    כי ברור שממש לא הרב יואל בן-הון יביא לבית הלאומי את הגאולה
    להיפך הצטרפותו של גורם שמאל קיצוני מובהק רק תחסל סופית את סיכוי הבית היהודי לעבור את אחוז החסימה ותסתום לצערנו הרב כליל את הגולל על המפד''ל ז''ל ואף תפגע אנושות בכל שדרות הציונות הדתית לעומק ולרוחב!!!
    בכדי למנוע בכייה לדורות
    יש לעשות מעשה אמיץ ויוצא דופן
    שיוביל למהפכה אמיתית ולמהפך במאזן הקולות
    זה הזמן לשינוי מרענן להוביל יוזמה מהפכנית בחברה הישראלית השובניסטית במהותה - להקים 'בית יהודי' שמושתת על אדני תורה ועבודה ערכיים ושורשיים - שמורכב ממפלגת נשים בלבד

    האיחוד הלאומי הציג גברדיה על טהרת המין הגברי - דבר שנכון כרגע מבחינתם בכדי לקבל רוח גבית תומכת מצד הרבנים הנחשבים
    אנא מנהיגים נכבדים וקובעי המדיניות
    תקשיבו לקולות מלמטה שיתנו לכם רוח גבית חזקה לבסס את הבית היהודי עם המון מנדטים

    קברניטי הבית היהודי יעשו בחכמה רבה ויכיחו אחריות לאומית ויעניקו לעם בישראל אפשרות לבחור באלטרנטיבה מפלגתית על דתית שפויה ואטרקביטיבית ביותר - אם יחליפו מיידית את הרכב הרשימה
    יפטרו לחלוטין מהעומד בראשה - הרשקוביץ המעורר בציבור חוסר נחת מרגיז וחסר הכריזמה
    וימעמידו רשימה על טהרת המין הנשי
    נשים עדינות-חזקות ענוות-עוצמתיות קשוחות-רגישות קשובות אך בו זמנית חד-משמעויתיות

    תעשו טובה ותגוונו את הדמויות הנשיות שייצגו את כולנו בכבוד - לא רק אלמנות מפורסמות שהן מקסימות ומרשימות כשלעצמן אלא גם אמהות ורווקות ואפילו סבתות שזמנן בידן

    באו נראה את זבולון אורלב מפנה את מקומו בבית היהודי לטובת רעות גיאת - צעירונת נמרצת שכבר עשתה מהפכות בבית-הדין הרבני כטוענת רבנית שיצגה בהצלחה מסורבות גט מבלי להכעיס את הרבנים... שעומדת בראש בי''ס ענק ומלהיבה מאות תלמידות בניאומים חוצבי להבות


    רוצים בית יהודי עם נשים מהפכניות וערכיות ולא עסקני שכבר הוכיחו חוסר עמוד שידרה

    זהו עכשיו מבחן המנהיגות האמיתי לנבחרי הציבור במגזרינו
    זאת האלטרנטיבה היחידה שתימנה התרסקות וכליה מוחלטת


    אורלב יצא גבר רק אם יקום ויוביל מהלך חייוני של להיות או לחדול לציונות הדתית רק גברים אמתיים מסוגלים לעשות צעד דרסטי אך הכי נכון כרגע - מתן קדמת הבמה האלקטוראלית אך ורק לנשים העוצמתיות שלנו.
    מי שלא מבין את היתרונות ומדוע חייבים להציב אך ורק דמויות נשיות בחזית המאבק
    שיעשה סקר בסביבתו הקרובה ויבדוק את המצב האלקטוראלי הירוד של המפלגה שעומדת להעלם לחלוטין מהמפה הפוליטית של ישראל ולנפץ לרסיסים את החלום הציוני-דתי על ערכיו הנפלאים והישגיו המרשימים

    רק מפלגת נשים כדמויות מפתח בבית היהודי יציל את מצבנו - תזכרו ותפנימו את העובדה שהן תסחופנה קולות מכל המגזרים ותשמנה בכיס הקטן את ההפתעה של מפלגת הקשישים מהבחירות הקודמות - במספר המנדטים הדו-ספרתי שתקבל מפלגתן היחודית

    יאלה רוצים עכשיו מיידית מהפך אמיתי - מפלגה על טהרת הנשים בבית היהודי
    רק נשים טהרות שלא דבק בהן רבב פוליטי וליכלוך מעורר גועל נפש מכל סוג ומין

    IP: 217.132.133.208דווח על תגובה זו

    • בבית היהודי יש שתי נשים - תמיכה מסיבית

      לאה שקדי, ירושלים, 04/01/09 08:14

      של נשות קולך בבית היהודי תכניס גם את מינקה וגם את שורשן, שתי נשים דתיות, מתקדמות וגאות.

      במקום להציע מהפכות תתמכו באופציה הזו!

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

      • רוב הנשים הדתיות שיכות דווקא ל'מנעי קולך' - רוצים את החרדליות פוסטפמינ

        מה הפחד והסלידה ממהפכות פנימיות? מה מקודש בכסא של?, 04/01/09 20:40

        האם הכסא של אורלב מקודש?
        האם הרשקוביץ כריזמטי ומסוגל למשוך קולות?
        בלי שינוי מהותי שיבטא ניקוי אורוות יסודי ממשי והצבת סוג חדש שח מנהיגות - המפלגה מחוסלת ואין לבית היהודי סיכוי לעבור את אחוז החסימה.
        עדיין לא הייתה בישראל מפלגה על טהרת המין הנשי ולכן מדובר באפשרות קוסמת שתהווה אטרקציה ומוקד משיכה אמיתי להמון קולות צפים

        אם לא יצליחו לכנס את הציבור החרדל''י למפלגה דתית-ציונית לאומית יכרתו את הענף המרכזי החשוב שצמח לתפארת במגזרינו
        וגם את הציבור הזה אפשר להביא לתוך 'הבית היהודי' אך ורק דרך המסלול הנשי

        אם כל הכבוד לדמות נשית כמו לאה שקדיאל או מינקה הן כבר לא בדיוק רלוונטיות בתקופה הפוסטפמיניסטית - הבנות היום לקחות את הערכים הפמינסטיים כדבר מובן מאליו
        אברכיות שמפרנסות את משפחותיהן רוצות בעל שלומד תורה מתוך בחירה אישית
        הן אולי נראות לכאורה כביכול בלתי מתקדמות וכדוגלות בערכים מסורתיים שאבד עליהם הקלחאך למי שמתבונן מקרוב מתברר שמדבור בנשים גאות ומהפכניות - כאלו שסוללות דרך מקורית של מסלול מחויבות דתית-לאומית עמוקה ומקיפה מעוררת התפעלות

        IP: 217.132.133.208 דווח על תגובה זו

    • צעירונת נמרצת. נו באמת (ל''ת)

      חנה, 05/01/09 01:25


      IP: 89.139.208.123 דווח על תגובה זו

  • 39.

    סוף סוף מפלגה דתית שפויה

    אחת מהדרום, 03/01/09 22:08

    יש למי להצביע , קיצונים לכו לאיחוד הלאומי.

    IP: 87.68.181.187דווח על תגובה זו

  • 38.

    הרב יואל - סוף סוף חזרת לתלם

    תלמיד לשעבר, 03/01/09 21:33

    ומוטב מאוחר.

    בעז''ה נחזיר אלינו את כל הבנים (וההורים) האובדים והנידחים.

    IP: 89.139.216.107דווח על תגובה זו

  • 37.

    רוצים השלמה לאיחוד הלאומי בכי למקסם באופן מירבי ומיטבי את מספר המנדטים

    את הבית היהודי יכולות להציל רק נשים ולא הרב בן-נון, 03/01/09 20:21

    לא הרב יואל בן-הון יביא לבית הלאומי את הגאולה
    להיפך הצטרפותו של גורם שמאל קיצוני מובהק רק תחסל סופית את סיכוי הבית היהודי לעבור את אחוז החסימה ותסתום כליל את בגולל על המפד''ל ז''ל ותפגע אנושות בכל שדרות הציונות הדתית!!!
    זה הזמן ליוזמה מהפכנית - להקים בית יהודי שמורכב ממפלגת נשים בלבד
    האיחוד הלאומי הציג גברדיה על טהרת המין הגברי - דבר שנכון כרגע מבחינתם בכדי לקבל רוח גבית תומכת מצד הרבנים הנחשבים
    קברניטי הבית היהודי יעשו בחכמה רבה ויכיחו אחריות לאומית-דתית אם יחליפו מיידית את הרכב הרשימה
    יפטרו לחלוטין מהעומד בראשה - הרשקוביץ המרגיז וחסר הכריזמה
    וימעמידו רשימה על טהרת המין הנשי
    נשים עדינות-חזקות ענוות-עוצמתיות קשוחות-רגישות קשובות אך בו זמנית חד-משמעויתיות
    לא רק אלמנות מפורסמות אלא גם אמהות ורווקות ואפילו סבתות שזמנן בידן

    באו נראה את זבולון אורלב מפנה את מקומו בבית היהודי לטובת רעות גיאת - צעירונת נמרצת שכבר עשתה מהפכות בבית-הדין הרבני כטוענת רבנית שיצגה בהצלחה מסורבות גט מבלי להכעיס את הרבנים... שעומדת בראש בי''ס ענק ומלהיבה מאות תלמידות בניאומים חוצבי להבות


    רוצים בית יהודי עם נשים מהפכניות וערכיות ולא עסקני שכבר הוכיחו חוסר עמוד שידרה

    זהו עכשיו מבחן המנהיגות האמיתי לנבחרי הציבור במגזרינו
    זאת האלטרנטיבה היחידה שתימנה התרסקות וכליה מוחלטת


    אורלב יצא גבר רק אם יקום ויוביל מהלך חייוני של להיות או לחדול לציונות הדתית רק גברים אמתיים מסוגלים לעשות צעד דרסטי אך הכי נכון כרגע - מתן קדמת הבמה האלקטוראלית אך ורק לנשים העוצמתיות שלנו.
    מי שלא מבין את היתרונות ומדוע חייבים להציב אך ורק דמויות נשיות בחזית המאבק
    שיעשה סקר בסביבתו הקרובה ויבדוק את המצב האלקטוראלי הירוד של המפלגה שעומדת להעלם לחלוטין מהמפה הפוליטית של ישראל ולנפץ לרסיסים את החלום הציוני-דתי על ערכיו הנפלאים והישגיו המרשימים

    רק מפלגת נשים כדמויות מפתח בבית היהודי יציל את מצבנו - תזכרו ותפנימו את העובדה שהן תסחופנה קולות מכל המגזרים ותשמנה בכיס הקטן את ההפתעה של מפלגת הקשישים מהבחירות הקודמות - במספר המנדטים הדו-ספרתי שתקבל מפלגתן היחודית

    יאלה רוצים עכשיו מיידית מהפך אמיתי - מפלגה על טהרת הנשים בבית היהודי
    רק נשים טהרות שלא דבק בהן רבב פוליטי וליכלוך מעורר גועל נפש מכל סוג ומין

    IP: 217.132.133.208דווח על תגובה זו

    • כדורים נגד הריון משבשים פעילות מוח

      אבינועם גבאי, 04/01/09 17:00

      תתמכי במפלגה שנותנת כבוד לנשים, גם אם לא השכילה להעמידן במקומות גבוהים יותר, ואל תקשקשי על מפלגה בלתי אפשרית.
      קאפיש?!

      IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 36.

    יפה מאוד! צדק כצל'ה כשאמר שהדתיים של העבודה וקדימה יצביעו לבית היהודי

    ותומכי א''י לאיחוד הלאומי, 03/01/09 20:01

    כך יגדל כוחו האלקטוראלי של כלל הציבור המאמין.
    מש''ל. (ויסלח לי עמידרור)

    IP: 213.151.52.14דווח על תגובה זו

  • 35.

    עוד אחד שדווקא עכשיו בוער לו להזכיור לנו את קיומו משום מה...

    אחד, ירושלים , 02/01/09 15:57

    המערכת לא קלטה את התגובה, אז נשקיע שוב.

    מאז רצח רבין, כל דבר שהרב בן נון תמך בו נכשל, או הזיק נזק עצום. ספירת מלאי קטנה:

    *מיד אחרי רצח רבין יוצא הרב בן נון בהצהרה דרמטית ומצטרף להסתה הפרועה נגד הציבור הדת"ל: "יש לי רשימה של 13 רבנים שהוציאו דין רודף!! יש לי רשימה שמית!!"; "טוב, לא 13, 10. אבל יש לי השמות!!"; "טוב, לא 10. שבעה. וגם לגבי השמות אני לא בטוח"; "טוב, שלושה. ואין לי שמות"; טוב, אחד. אולי. ואין לי מושג מי זה"; "טוב, אין לי אפחד. אבל... אבל... אבל... אני יודע!! אני צריך לעזוב את הבית, ולעבור לאלון שבות. כי.. כי.. אני יודע! כי יש 13 רבנים שאיימו עלי..."

    *בבחירות 96 תומך הרב בן נון בפרס. האיש שהביא עלינו את כל הצרה הרעה הזו. ומפסיד. הוא נגד נתניהו, שעם כל הביקורת והטעויות, תיקן הרבה מהנזק (גם אם לא מספיק) שעשה האיש שהרב בן נון תמך בו (ונזכיר 2 דברים - קיצוץ עצום ומיידי בתקציב לפני התמוטטות כלכלית בגלל ההתנהלות המופקרת של שר האוצר בייגה שוחט במסגרת ההזיות על המזרח התיכון החדש; והורדה דרסטית של מספר בפיגועים והנפגעים בהם).

    *ב-99 תומך הרב בן נון בברק. האיש שהביא עלינו את מלחמת אוסלו ונכשל לחלוטין בטיפול בה. הראשון שוויתר באופן רשמי על הר הבית ועל מזרח ירושלים. הראשון שהסכים רשמית למדינה פלסטינית. האיש עם הקדנציה הקצרה ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.האיש שהציל את הקריירה של שרון (מי האמין, חוץ מאורי דן, שהגוויה הפוליטית הזו תחזור לחיים לפני הכשלון הקולוסאלי של ברק?)

    *סביב ההתנתקות ואחריה חובר הרב בן נון לאיש שעשה מהדמוקרטיה חוכא ואיטלולה (גניבת קולות, ביצוע תכנית הפוכה למה שהצהיר, התעלמות מהמפלגה ששלחה אותו, פיטורי שרים להשגת רוב מלאכותי בממשלה, הקמת מערכת משפט נפרדת על בסיס שיוך פוליטי), ופתאום אין לו בעיה מוסרית עם שרון, האיש שעל פי הרב בן נון היה פחות או יותר "דבר אחר", כי הוא באופן אישי רצח את רבין או משהו כזה...

    *במערכת הבחירות של 06 תומך הרב בן נון באולמרט. כל מילה מיותרת, ובכ"ז - האיש שרצה לייבא את אסון רצועת עזה ליו"ש ("התכנסות"). האיש שהביא עלינו 2 מלחמות בקדנציה אחת. האיש שניהל את המלחמה הכושלת ביותר, ראש הממשלה הכושל ביותר, מקים ממשלת הפלילים. נו, אולמרט. נו, קדימה. נו, המפלגה שבכיר בה (שטרית) אמר שהיתרון שלה על פני הליכוד והעבודה הוא ש"לנו אין את הקיטבג הזה שנקרא אידיאולוגיה".

    ועכשיו תגיד לי, רב יואל, למה דווקא עכשיו - כשכל מה שאתה היית שותף בבישולו (לדעתך) או, למצער, תמכת בו תמיכה חסרת משמעות ציבורית לחלוטין (לדעתי), מתמוטט מול עינינו - למה דווקא עכשיו דחוף לך להזכיר את עצמך? הצטרפת לישיבת מוסר ואתה רוצה להשפיל את עצמך? אני במקומך הייתי מתחבא עמוק עמוק, ומקווה שלא יזכרו אותי. בחיי, מה בוער לך להזכיר לכולנו מי אתה ב-13 השנים האחרונות? להזכיר לנו מה שווה שיקול דעתך (כלומר, אתה חושב שיש לך שיקול דעת. אני חושב שאתה קצת היסטרי כבר 13 שנה...)?

    ותזכיר לי, איפה הישיבה שעמדת בראשה? בעין צורים, לא? מה, לא? אה, היא נסגרה? אופס, לא נעים...

    IP: 89.138.109.225דווח על תגובה זו

    • ניכרים דברי אמת (ל''ת)

      יצק, 01/11/14 22:22


      IP: 5.28.133.122 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ישר כח לרב יואל

    אריה, 02/01/09 10:17

    כמה חסרים לנו רבנים בעלי אומץ ומחשבה כאלו (ולא משנה מה עמדתם הפוליטית), שלא מקובעים על מפלגה או דרך אחת שאין בלתה.

    יש לזכור שהרב יואל הוא זה שהקים את ''גוש אמונים'' שמכוחו קם כל מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון. מאז ועד היום הוא הוא התנגד לכל פינוי ישובים שהוצע. אם זה נקרא שמאלני, אז מעניין מי ימני, רק מי שמציע להרוג את כל הערבים?

    בבחירות האחרונות הרב יואל טען שהדרך להציל כמה שניתן מההתיישבות, היא לפעול במפלגת השלטון. אולי אם הציבור הציוני דתי יעשה כך זה יעזור, אני לא יודע. מה שברור הוא שאת הדרך של פרישה מהממשלה ניסינו וזה לא מנע כלום. (וכאן המקום להזכיר את הטענה חסרת הקשר למציאות שאוהבים לטעון כל הקיצוניים, שאילו אורלב היה מתפטר מהממשלה מיד ולא קצת אחר כך כמו שעשה, הרי ששרון מיד היה נבהל ומבטל את ההתנתקות רק כדי שיסכים לחזור).

    גם כלפי ''הבית היהודי'' טוענים שהם ''שמאלנים''. ולמה? בגלל שהם יהיהו מוכנים להשאר בממשלה קצת יותר מאחרים. אם גם מי שמתנגד להורדת קרוואן בודד ממאחז נחשב היום שמאלני, אז הרצי''ה זצ''ל בוודאי נחשב היום לשמאל קיצוני, שכן זה מה שהוא אמר: ''כל חיכוך עם הממשל - איסור. כל התנגשות עם השלטון מחריבה אותנו. יש כאן פיקוח נפשל כלל ישראל. חלילה וחס!'' (סולו המסילה עמ' קמד).

    ולסיום - כל המשמיצים, כדאי שתחשבו על שאלותיו בפסקה האחרונה. אם ''ה' איתנו'' מדוע הוא לא יכל לפגוע בשרון לפני ההתנתקות? האין בכך רמז ברור משמים שה' רצה בהתנתקות כעונש לכל ''הדוברים בשמו''?

    IP: 89.138.233.3דווח על תגובה זו

    • נסביר לאט כדי שתבין מהר...

      אחד, ירושלים , 02/01/09 16:11

      לא, אפחד לא חושב ששרון היה נבהל ומתחנן שאורלב יחזור.
      אבל...
      כששרון פיטר את בני אלון ואת השר השני (שכחתי מי זה היה, אריאל? הנדל? בחיי שברח לי), זה היה מיד אחרי משאל המתפקדים ששרון הפסיד בו. ה''מורדים'' מנו 24-25 ח''כים, לא כולל נתניהו. לשון לא היה רוב בכנסת, ואם המפד''ל הייתה פורשת, היה סיכוי טוב מאוד שאפשר יהיה להפעיל לחץ, להגדיל את המורדים לסביבות ה-30 איש, ולהעביר גם את מופז, סתם לדוגמא, לצד המתנגד (להזכירך, הוא היה נגד ושרון קנה אותו). הליכוד היה מדיח את שרון ומקים ממשלה בראשות נתניהו, והגירוש לא היה יוצא לפועל. בטוח? לא. סיכוי טוב מאוד? כן.
      אבל אורלב נדבק לכיסא. וברגע שאורלב לא פורש מהממשלה, למה ששרי הליכוד יפרשו ממנה? מה, הם צדיקים יותר מהאפיפיור? שקודם המתנחלים יפרשו, ואז אנחנו. זה נתן לשרון בדיוק את הזמן שהוא היה זקוק לו, והלחץ המטורף התחיל, כמו גם קניות האנשים (רוחמה אברהם בלילא, לדוגא. אבל לא רק היא). וככה מספר המורדים ירד מ-25 ל-13, ולשרון שוב היה רוב בכנסת. ואז, ורק אז - פרש אורלב מהממשלה. כשכבר היה זה חסר משמעות. גם אז הוא עשה את זה רק כי הבין שאם ימשים ככה- הוא בטוח לא נכנס לכנסת הבאה (גם ככה הוא התנדנד, וזו הייתה הסיבה היחידה לאיחוד בין האיחוד הלאומי למפד''ל).

      ולכן, ומסיבה זו - אורלב הוא מהאחראים הראשיים לגירוש.
      קפיש? אם נכתוב את זה בפונט גדול יותר - תבין?

      IP: 89.138.109.225 דווח על תגובה זו

    • אם כך גם יישר כח לאריאל שרון,אולי? (ל''ת)

      חיים, 03/01/09 21:17


      IP: 85.250.97.136 דווח על תגובה זו

      • החבר היחיד של שרון בפוליטיקה זה כצלה שלך

        נועה ידלין, גבעתיים, 04/01/09 18:12

        שמשמיץ את כולם, אבל על שרון לא מוכן להגיד דבר.

        איזו צביעות.

        IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אכן המסמר האחרון בארון

    יצחק, 02/01/09 08:42

    אם היה ספק מהו הבית היהודי, כעת התברר שחבר מעודד הגירוש האחרון.

    IP: 89.0.167.131דווח על תגובה זו

  • 32.

    מצא מין את מינו (ל''ת)

    חיים, 02/01/09 08:03


    IP: 93.172.236.122דווח על תגובה זו

  • 31.

    ושוב הוכחה שהבית היהודי זה לא....

    natan, 02/01/09 01:48

    וזה שוב הוכחה שהבית היהודי זה לא בדיוק היצוג הימני של הציבור הדתי לאומי עובדה יואל בןנון מרגיש שם בבית , תחשבו על זה !
    רק האיחוד הלאומי מאגד בתוכו את דעת הציבור ואת מכלול המפלגות השונות זה איחוד אמיתי ולא עסקנים של מפד''ל

    IP: 79.178.116.88דווח על תגובה זו

    • האיחוד זו פיקציה של אנשים בעלי אגו.לכן יש להתאחד סביב

      משה, 03/01/09 21:09

      עוזי לנדאו ,דודו רותם ליברמן,אהרונוביך ולומר בגלוי לכל הציבור הדתי,יש למי להצביע:

      ישראל ביתנו הבית הלאומי לכל יהודי

      IP: 85.250.97.136 דווח על תגובה זו

      • בטח. אורלי לוי והשיקצע השנייה. יהדות כזנות

        ערן אורבך, 05/01/09 01:28

        ןמנהיג כבולשביק. למה לא?

        IP: 89.139.208.123 דווח על תגובה זו

    • ושוב הוכחה שלאיחוד יוצאות העיניים

      חנן, 04/01/09 08:18

      לא נורא.

      אולי יהיו שלושה מרזלים ושלוש כהניסטיות שיתמכו בכם.

      העדפתם גזענים על שכניכם לספסלי בית הכנסת. תתביישו!

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ברוך הבא אלינו-אנחנו קדימה ם כיפה (ל''ת)

    חיים ''הלשון'' רמון, 01/01/09 22:20


    IP: 87.68.245.23דווח על תגובה זו

    • מה עדיף, כהנא בלי כבוד?

      ארז תהומי, 03/01/09 21:32

      אה, טוקבקיסט של האיחוד הלאומי + וולפה (אנטי ציוני) + מרזל (אלים) + אלדד (ל אדתי) + אורי אריאל (דתי לייט רודף כסא) + אורי בנק (קונסרבטיבי עם מזומנים)?!

      השמצות רצית? אמת קיבלת!

      IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה לפי הסקרים, אז חבל על המאמץ

    אסטריקס , 01/01/09 18:52

    לשמאל הדתי עדיף לתמוך בקדימה או במימ"ד-הירוקים, לימין הדתי עדיף לתמוך באיחוד הלאומי. חבל לזרוק קולות לפח.

    IP: 79.182.163.138דווח על תגובה זו

    • אסטריקס, מתגעגעים לקללות וניבולי הפה שלך. (ל''ת)

      צד''רניק גאה, אקדמאי, היישוב היהודי, גבעת שמואל, 02/01/09 09:37


      IP: 212.117.151.70 דווח על תגובה זו

    • הבית והאיחוד הם שמאל

      משה, 03/01/09 21:14

      לכן בגלל שהם תאומים סיאמים אסור להצביע להם. יש לזכור כי תמיד יש פשרות,פשרות של האוהל הבדואי והאיחוד הן בדיוק עמדת העבודה ומרץ. לכן יש להצביע ישראל ביתנו: הבית הלאומי לכל יהודי

      IP: 85.250.97.136 דווח על תגובה זו

      • ישראל ביתנו - תומכת בנישואין אזרחיים מוכנה לנסיגות

        גיא עלוט, 04/01/09 08:16

        ליברמן מכה ילדים, חשוד בפלילים, תמך באסתרינה טרטמן, סליחה ד''ר אסתרינה טרטמן.

        זאת האופציה שלך טמבל?

        IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מצא מין את מינו קדימה עם כיפה (ל''ת)

    אריאל, 01/01/09 18:41


    IP: 89.138.98.191דווח על תגובה זו

    • מצא מין את מינו - כהנא בלי יהדות

      אחד שתוהה, 04/01/09 08:17

      אורי בנק הקונסרבטיבי, אלדד מחלל השבת, אורי אריאל החפיפניק: אלה מייצגים אותנו???

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תורידו את התמונה שלו

    יואליש, 01/01/09 16:31

    אין בו שום דבר טוב:

    השכל דפוק.

    רב הוא לא.

    השיעורים שלו משעממים - בדוק.

    הוא פועל ככל יכולתו נגד הציבור שבו היה - סוג של בגידה.

    הוא גם מכוער אז למה לפגוע ברגשות הציבור ולשים את התמונה שלו?

    IP: 212.150.245.250דווח על תגובה זו

    • כי הוא לא בהמה כמוך

      תלמיד של הרב יואל, למרות שלא מעריץ, 04/01/09 17:37

      וכן. גם אני מצביע לבית היהודי

      IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שמחת זקנתי (ל''ת)

    זיג זג זה שם המשחק, 01/01/09 16:21


    IP: 79.180.106.87דווח על תגובה זו

  • 25.

    אם הוא שם, אז אני בורח.

    צבי, 01/01/09 16:03

    הרב יואל הוא אמנם תלמיד חכם - אבל בתחום הפוליטיקה הוא לא לטעמי ולטעם אנשי ארץ ישראל

    IP: 212.199.106.194דווח על תגובה זו

  • 24.

    איש גדול (ל''ת)

    צפוני, 01/01/09 16:01


    IP: 79.179.109.55דווח על תגובה זו

  • 23.

    זו הסיבה היחידה שבגללנ עזבת?

    oou, 01/01/09 15:55

    מה עם שחיתות+גירוש+שמאל?
    איזה מזויף!

    IP: 58.175.200.55דווח על תגובה זו

  • 22.

    בעיה נפשית

    ז. פרויד, 01/01/09 15:53

    הרב בן נון מוכשר בצורה בלתי מצויה, והוא הביא למהפכה בלימוד התנ''ך בימינו.
    אף על פי כן ההפכפכנות, ההאשמות החוזרות ונשנות, האקסטרווגנטיות שבה הוא מציג את דיעותיו (החליפה עם הציצית-טירלול נוסף) מעידה כי לרב בן נון יש פשוט בעיה נפשית. כפסיכואנליסט הייתי חורש כמה דברים בעגלת עברו ואולי מוצא פתרון לחידתו.
    בכל מקרה אם הוא בבית היהודי, אני בחוץ.

    IP: 76.65.21.194דווח על תגובה זו

  • 21.

    הנה עוד סיבה לא להצביע לבית היהודי (זה שהוא מצטרף) (ל''ת)

    איתי, 01/01/09 15:49


    IP: 132.70.64.193דווח על תגובה זו

  • 20.

    נו, כפי שכבר נאמר - ''קדימה עם כיפה'' (ל''ת)

    דובי הכתום, 01/01/09 15:41


    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

  • 19.

    שלא יזדהו איתו - בכל מה שנגע נכשל

    מני כפרה , 01/01/09 15:01

    לא ברור האם בכל מה שהוא נוגע הינו מכשיל או שהוא אינדיקטור לקריסות

    IP: 212.76.117.188דווח על תגובה זו

  • 18.

    בן נון לא אידיוט רגיל אלא רב אידיוט (ל''ת)

    אבי, 01/01/09 14:46


    IP: 93.172.235.4דווח על תגובה זו

  • 17.

    מוטב מאוחר וכו' ומודה ועוזב וכו' (ל''ת)

    רונן, 01/01/09 14:42


    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

  • 16.

    יש שורשים יהודיים מובהקים לרעיון של מרי אזרחי וסרבנות

    שחר העמים, 01/01/09 14:31

    גם על פי המסורת וגם על פי ההלכה. מה שהוא טוען הוא סמם דמוגגיה ללא כל בסיס עובדתי בספרות ההיסטוריה וספרות ההלכתית.

    IP: 192.116.210.3דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרב בן נון אתה נחמד מאד-לא תקבלו יותר מ4 מנדטים כי אתם רבים ומתפצלים

    יהודי ממרכז המפה הפוליטית, 01/01/09 14:29

    על קוצו של יוד, אתם הדוסים לא מאורגנים ולא מוסגלים להתאחד למפלגה גדולה אחת שתגרוף 20 מנדטים לפחות ולכן יש לכם רסיסי מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה וכל הקולות האלה עוברים אלינו, למפלגות הגדולות.
    אז הבית היהודי טוב למדינה, טוב ליהודים השפויים מהמרכז, וטוב למתונים.
    תמשיכו לריב, ב''ה.

    IP: 213.8.7.205דווח על תגובה זו

  • 14.

    השם '' יואל בן נון '' מוציא מהמטורללים את כל האלימות והרשעות (ל''ת)

    הרבנית קלמן מלמדוביץ, 01/01/09 14:26


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 13.

    שהספינה של קדימה טובעת, כל העכברים בורחים (ל''ת)

    בוחר , 01/01/09 14:21


    IP: 85.250.49.172דווח על תגובה זו

  • 12.

    אולי כדאי שיחכה עוד קצת

    חיה קריות, 01/01/09 14:20

    כדי שיגלה שעדיף לו להצטרף למפלגה אחרת שסכויו להגשים את האינטרסים שלו דרכה יותר גדולים. אגב, מדוע לא פרסמתם את תגובתו של רפול?

    IP: 217.132.236.246דווח על תגובה זו

  • 11.

    אולי הגיע הזמן שתודה בטעויות שלך ולא תהיה איש ציבור? (ל''ת)

    יהודה, 01/01/09 14:19


    IP: 213.151.38.235דווח על תגובה זו

  • 10.

    האם הרב אברהם שפירא לא בדק הלכתית את נושא סרוב פקודה??? (ל''ת)

    שם לב מהצפון, 01/01/09 14:15


    IP: 79.177.111.208דווח על תגובה זו

    • לא. הוא פסק על פי הרב אליהו שלא תהיה התנתקות

      חגי, 01/01/09 15:43

      מה אתה מקשקש?

      הגיע הזמן שהדתיים הלאומיים יחזרו לעצמם.
      כרגע קוראים לזה הבית היהודי.

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הוא שרת בחטיבה הירושלמית ביו''כ? (ל''ת)

    צפריר, 01/01/09 13:52


    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרי הרב בן נון הוא האחראי על תיק סיעתא דשמיא בשמיים... (ל''ת)

    מה לא?!, 01/01/09 13:41


    IP: 212.199.66.195דווח על תגובה זו

  • 7.

    חבל היה נשאר בקדימה נזקו רב על תועלתו (ל''ת)

    דוד, 01/01/09 13:34


    IP: 213.151.60.19דווח על תגובה זו

  • 6.

    אם הוא הולך לבית היהודי אני לא!!!! (ל''ת)

    תלמידה לשעבר, 01/01/09 13:06


    IP: 212.76.115.249דווח על תגובה זו

  • 5.

    לרב יואל בן נון

    עמיוסף , 01/01/09 11:59

    מי שתמך במפלגה מסואבתמ ומושחתת מפלגה של אינטרסים אישיים, אוסף של רמאים גנבים וסוטים.אין לו זכות דיבור וחזרתו לבית היהודי לא עושה רושם.

    IP: 89.139.67.123דווח על תגובה זו

  • 4.

    מהאמיצים והאיכותיים שבהם

    יונתן, 01/01/09 11:15

    לא מסכים איתך, אבל אוהב אותך.
    תלמיד.

    IP: 89.139.64.153דווח על תגובה זו

  • 3.

    ברור אחרי שהמפדל הוציאה את הימניים האמיתיים והפכה למימד-הוא יכול לחזור (ל''ת)

    מביט מהצד, 01/01/09 11:06


    IP: 217.132.240.236דווח על תגובה זו

    • לא מימד, אבל בכ"ז יותר שמאלה. וזה לא רע!

      אוֹר , 01/01/09 13:16

      שתי המפלגות יעברו את אחוז החסימה, וככה יש לכל אחד בציונות הדתית מפלגה שהוא יכול להצביע בשבילה. במצב הקודם של האיחוד הלכו לאיבוד קולות לטובת מרזל שלא היה עובר את אחוז החסימה.

      IP: 93.172.155.215 דווח על תגובה זו

      • ללא אלקטורט

        לא יעברו את אחוז החסימה, 01/01/09 14:41

        אורי אריאל דב ליאור מרזל בן ארי וחבורת המתלהמים לא תעבור את אחוז החסימה. זו חבורה של כמה מאות ביריונים בחברון וכמה אלפי גולשים בערוץ שבע וNRG יהדות. גם כשמוסיפים את ''מיטב הנוער'', כלומר הבנות הצווחניות מול בתיהם של אלופים בצהל שיושבות רוב זמנן במעצר כי הן לא יזדהו, לא מגיעים לחצי אחוז. לקבוצה הזו אין אלקטורט ונמאס ממנה ומהנזקים האדירים שהיא גורמת למפעל ההיתשבות ביהודה ושומרון. ב99 עם גנדי ובני בגין הם הגיעו ךארבעה מנדטים מסכנים, חודשיים אחרי שהפילו את נתניהו (לבושתי הייתי בהפגנה המטופשת שהם אירגנו).

        אני ממש לא חסיד של אורלב, שלו היה פורש מהממשלה בזמן במקום לסגור חשבונות עם אפי איתם קיים סיכוי ממשי שהגרוש היה נעצר, אבל עצם המחשבה שאני אתן את קולי לדב ליאור, האיש וההספד על ברוך גולדשטיין בהיכל הישיבה גורמת לי צמרמורת, ולכן אין מנוס-הבית היהודי.

        IP: 132.64.102.144 דווח על תגובה זו

        • בעוד חודש נראה מי יעבור את אחוז החסימה ומי לא. תכין כובע לאכילה. (ל''ת)

          ע, 01/01/09 18:16


          IP: 192.114.148.35 דווח על תגובה זו

          • האיחוד הלאומי + כהנא בגדו בציונות הדתית. חבל

            אייל אשר, 04/01/09 17:38

            ולא רק זה אלא שנכון לעכשיו הם לא עוברים אחוז חסימה.

            IP: 89.139.216.107 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אפילו הוא חוזר הבייתה (ל''ת)

    ביני, 01/01/09 11:06


    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה הרב של צד''ר לא? (ל''ת)

    יהודה, 01/01/09 10:56


    IP: 194.90.98.45דווח על תגובה זו

    • אממ... לא

      יונתן, 01/01/09 17:12

      אתה האידיוט שכותב את זה באופן קבוע?

      IP: 89.139.64.153 דווח על תגובה זו