• 111.

    מה המשותף לליבני והנייה? לשניהם היה סיכוי ושניהם הפסידו בגלל רשלנותם

    שלמה מאור , 03/01/09 11:42

    הניה היה יכל להיות ראש ממשלת חמאסתן בעזה ולהשיג מליבני ברק ואולמרט הכרה בין לאומית ולקבלבעולם כבוד של ראשי ממשלות., אבל הוא בחר להמשיך בטרור וסופו קרוב.
    ליבני היתה יכולה להיות ראש ממשלה לו היתה מסכימה לחתום בהסכם יסוד ממשלה שירושליים לא למשא ומתן (הסכם קואליציוני עם ש"ס ) אבל ליבני בחרה להמשיך ברשלנות ועמדה על כך שירושליים גם למשא ומתן והלכה לבחירות.
    המשותף לליבני והניה הוא ששניהם יכלו להיות ראשי ממשלה, אבל שניהם נכשלו והפסידו בגלל דרכם הרשלנית.

  • 110.

    זה לא הזמן לחלוקת דעות

    אוהב את ישראל, 31/12/08 17:39

    זה יפה שמפציצים אותנו בכתבות שיש דעות שונות בעם

    אסור שזה יהיה צריך להראות להם שאנחנו עם אחד חזק!!!!
    שימו לב לכתבות החוזרות ונאמרות ישראל תנצח כי הערבים לא מאוחדים.
    זה מה שישבור אותם שישראל הרימה את ראשונה ולא מוותרת לאף אחד!

    כנסו לאתר הבא יש שם הסבר איך לעזור למאמץ המלחמתי
    www.help-israel-win.com

  • 109.

    עצוב לומר - אבל אולמרט מנהיג בליגה אחת מעל ברק ו-2 ליגות מעל לבני. רק

    יאק סידראק, 31/12/08 13:59

    נתניהו נמצ בליגה של אולמרט - ובכל מקרה - המקל שתקעו ברק ולבני בגלגלי צה''ל יעלה לנו במחיר כבד.
    חייבים להיכנס ולרסק את החמאס לרסיסים.

  • 108.

    תגידו השתגעתם עכשיו הפוגה ועוד חד צדדית

    דונלד דאק, 31/12/08 13:33

    כל הרפיסות הבילבול וההחלטות הגרועות של מלחמת לבנון חוזרות .שוב ציפילה ואולמרט הרופסים.אתם רוצים לבדוק מה החמאס יעשה הרי הוא המשיך באש 8 שנים .אתם חושבים שעכשיו הם יפסיקו איזה חשיבה מטומטמת המראה על רפיסות חוסר דבקות במטרה הם שחוטפים ולא נכנעים ואנחנו שתוקפים ניכנע כל האבו עלי שאנחנו עושים מציבים מאות טנקים מול הרצועה ולא עושים כלום מחכים שהחמאס ירים דגל לבן בכדי שנוכל לרדת מהעץ הגבוה שתיפסנו עליו ככה לא מנהלים מערכה.הבעיה שצ''הל צריך לשמור על העם וזה לא קורה כי מפחדים מנפגעים רבים במקרה של פלישה לעזה. יש כעת הזדמנות בלתי חוזרת למוטט את החאמס מדוע לא עושים זאת הרי ברור לכל בר דעת שבמידה ולא נעשה זאת הרי בעוד כמה חודשים נצטרך לחזור על הריטואל הזה הרי החמאס לא מכיר בקיומה של ישראל ולא יכיר לעולם לא נעשה את זה עכשיו הם יצטיידו בנשק אירני אנטי מטוסי ואז בפעם הבאה יהיה קשה יותר מדוע לא ממוטטים אותם עכשיו לא תחזור הזדמנות כזאת.גם העולם שותק ומקבל את עמדת ישראל זאת הזדמנות שלא תחזור.ולכל חיילי צהל שהשם ישמור אותכם מכל משמר ונאמר אמן.

  • 107.

    ממשלה חלמאית ואימפוטנטית. מושחתי קדימה הביתה!

    נמאס מכם, 31/12/08 13:10

    כל כך הרבה זמן היה לכם ולא יכולתם להכין תוכנית מפורטת שתכלול את צעדי המבצע?
    במקום זה אתם מתכנסים ומתפלפלים מחדש אחרי כל כותרת בתקשורת.

  • 106.

    חייבים להיכנס ולחסל את החמאס אחת ולתמיד. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 31/12/08 12:51

  • 105.

    ל78 החמוד . חיל זה כלי מילחמה אין מה לעשות .הוא לא התגיס לקיטנה

    קובי, 31/12/08 11:28

    גם אני לוחם נו אז לא נילחם . אין מה לעשות .בגדול לכול אחד יש גורל . במידה והוא לא אמור להיפגע אין סיכוי שהוא יפגע .אסור לנו לוותר צריך לקרוע אותם . כוחות קרקע עכשיו כי הם מפחדים כי כוחות קרקע זה חיסולים ולחימה לא פוסקת . תשאלו את עצמכם היכן האינו עד עכשיו תיראו כמה אמל''ח יש להם . ואנחנו רוצים לתת להם שטחים .

  • 104.

    כדי לחלוק דעה, צריך שיהיה דעה. מה הקשר עם ציפי לבני ? (ל''ת)

    יוסי, 31/12/08 11:28

  • 103.

    סרובנו המתמשך לסיים הכיבוש - הופך את כל מעשינו ללא חוקיים בעליל !!! (ל''ת)

    הם - עם כבוש שמתקומם, 31/12/08 11:15

    • על איזה כיבוש אתה מדבר דביל ?... (ל''ת)

      moshon1 , 31/12/08 13:46

    • אתה מדבר על החלוקה הייתה ב-48 ?

      moshon1 , 31/12/08 13:52

      גם אז כבשנו.. את רמת אביב ( שייח מונס ) ואת נתניה, ואת יפו, ואת אום אל-פחם ? וכמעט את כל המדינה...
      טו שאתה מדבר על כיבוש עזה ?.. רגע, גרשנו משם 9000 מבני עמינו.. הם היו ממש כובשים אכזריים..
      רגע, בעצם נדמה לי שהם רק גרו בשכנות טובה עם הערבושים במקום..
      ואז לא היה חמאסתן.. אתה יודע איך נוצרה חמסתן, דביל ?..
      דוקא בגלל שפינינו את השטחים "הכבושים"
      ועכשיו כנראה אתה רוצה לשחרר את השטחים הכבושים בגדה...
      זה דוקא בסדר , כי הטילים שיגיעו מחברון ומרמאלה ומשכם ומג'נין, כנראה גם ישיגו אותך ואת כל הדבילים הסמולים מסוגך, ואוליע יחדירו בקוקודך המטופש מעט שכל..
      בעינתיים לך אתה והאהוד ברח הזה מכאן, שלא נצטרך לראות אותכם... ובאה מעט עדנה על הארץ

    • היציאה מעזה

      אמנון אגם, 01/01/09 10:16

      לתגובה 103
      עד מתי נחשב לכובש בעזה?
      יצאנו מהעיר עזה, ויצאנו אפילו מגוש קטיף. אימללנו אלפי אנשים שלא שיקמנו לאחר פינויים מגוש קטיף. התנתקנו מעזה והדרישה שאנו נספק להם את כל מחסורם. הפינוי של גוש קטיף העלה את החמס, והפך את כל דרום ישראל לבני ערובה בידי החמסץ
      איזה מדינה בעולם היתה מאפשרת ירי של אלפי רקטות לשטחה מבלי להגיב?
      הכיובש בעזה הוא החמס ולא ישראל.
      תקופת הפריחה בכל ההיסטוריה של עזה היתה כאשר העזתים עברו לעבוד בישראל ורמת חייהם השתפרה באלפי מונים. כיום הם סובלים מעוני ומחסור ומדוכאים בידי החמס.

  • 102.

    חילוקי דעות בין ציפי לאורמרט?לציפי אין דיעה בשום נושא (ל''ת)

    רק רוצה להיות ראש ממשלה, 31/12/08 11:05

  • 101.

    חשבתי שאת עניני קשרי החוץ מנהלת השרה ציפורה (ל''ת)

    מה הוא קופץ, 31/12/08 10:57

  • 100.

    רק אטום מביא שלום - הירושימה נגסקי - עובדה שמדברת בעד עצמה (ל''ת)

    או שתילחמו או שנגיע לשם, 31/12/08 10:52

  • 99.

    זה הזמן להחזיר את הרצון לחיים של מדינת היהודים

    לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות, 31/12/08 10:51

    אחרי התבוסה בלבנון הגיע הזמן לחסל את האויבים שלנו, כמו שחוסל היטלר בבונקר שלו. זה היה מסר שהביא לשקט באירופה במשך עשרות שנים. צריך לחסל את שלטון החמאס, באמצעות חיסול כל שרשרת הפיקוד שלו ואחר כך לעשות אחורה פנה ללבנון ולחסל את החיזבאללה. זה לא יביא להרג חיילים אלא לחיסכון בחיי ישראלים- לובשי מדים ואזרחים. גופתה של ישראל נגררת ברחובות המזרח התיכון מאז תחילת האינתיפאדה השנייה, והגיע הזמן להפוך את היוצרות.

    • אתה צודק (ל''ת)

      מאד מאד, 02/01/09 22:05

  • 98.

    Start to look like Lebanon No 2

    David365 , 31/12/08 10:45

    It's look like the war in Lebanon ,we know how to start ,but no bulls to continue, that it the problem when good men as minister of defense but when he is in the left he want to look good before election ,so why we start all this fight????

  • 97.

    נמאס מהביקורת המשתלחת שלכם כנגד מערכת הביטחון!

    תקשורת תומכת!, 31/12/08 10:42

    אולי תנסו פעם להיות תקשורת תומכת.
    כן זה לא פשוט המבצע הזה.
    כן יש הרבה נפגעים אזרחים בעזה.
    לא, זו לא המטרה שלנו - לפגוע סתם באזרחים.

    אבל מה חמאס עושה כבר 8 שנים?פודע בבסיסי צה''ל?
    שדרות, אשדוד, אשקלון, ב''ש - הם בסיסים צה''ליים ולא גילו לנו?

    על מה, בשם אלוהים, אתם מדברים - כל הקסאמים, והגראדים והפצמ''רים ופיגועי החבלה, בשנים עברו - היו כנג אזרחים תמימים, מכאן, מישראל.

    אז על מה אנחנו מדברים?

    חוץ מזה אם תושבי עזה כ''כ חרדים לגורלם- שלא יבחרו בחמאס!
    היו להם בחירות והם ניפנפו את אבו-מאזן ובחרו בחמאס - בחמאס שלא סופר אותם, בחמאס שחופר להם תעלות מתחת לבית וממלא בנשק, בחמאס שמקים את המפקדות שלובתוך ריכוזי אוכלוסיה, ומשם משגר טילים ושם מאכסן נשק.

    אז עכשיו כולם מזדעזעים?
    מי שהולם לישון עם חמאס, שלא יתפלא אם בבוקר הוא מת!

  • 96.

    לא,לא,לא-אל תהרסו את ההרתעה לגמרי---להמשיך!!! (ל''ת)

    אנחנו לא פיונים במשחקים שלכם--זה החיים שלנו!!!, 31/12/08 10:37

  • 95.

    ברק הפחדן

    יעקב סעדון, 31/12/08 10:31

    ברק הפחדן , עלוב הנפש
    מזגזג כל הזמן
    ברח מלבנון ב 2000
    וגרם נזק אדיר למדינה !!

  • 94.

    אסור להשאיר את משטר הטרור של החמאס על כנו זו היא הזדמנות לחסלם

    ש.לוין, 31/12/08 10:25

    אם לא יחוסל שלטון הטרור מעזה וילכו לרגיעה מדומה בעתיד הלא רחוק בעזה יהיו טילים לכל הארץ ומשטר הטרור יתעצם ויהווה סכנה מוחשית אמיתית למדינת ישראל ולא רק מטרד . הפעם עם כל הקושי שבדבר יש להדק את החגורה לא להרפות מהם לא לאפשר להם למצמץ או להרים ראש או להתארגן או להחמש להשמיד את כל מה שמסמל את החמס את המחנות המשרדים הבתים של המנהיגים את הבונקרים את הספינות לא להשאיר שום דבר על כנו חוץ מבתי התושבים התמימים שתחתם אין מנהרות או משגרים. רק בדרך זו אפשר יהיה לחסל את נגע החמאס כשהם יבינו שאין להם כלום גם לא אוכל הם יברחו מי שישאר מהם הם לא ישארו שם . אבל כל עוד יש להם אוכל הם ממשיכים האוכל שיעלם משולחנןם יעשה את שלו. בשום פנים ואופן לא לתת הפוגה הומניטרית החמאס יקבל זאת להתארגנות מחדש.

  • 93.

    בוא תלמד איך מתנהג עם כבוש...

    יוגב חדד, 31/12/08 10:13

    כמו שיכול להגיד לך כל אוהד בארסה:
    גם הקטלונים הם עם כבוש בספרד. הם סבלו תחת שילטון פרנקו פי כמה מאשר הפלסטינים בארץ. (תקרא קצת ויקיפדיה).
    אז מה הם עשו? הקימו את קבוצת הכדורגל הטובה ביותר בעולם.
    כמו שאמר פעם אחד מסמלי הקבוצה: ''קבוצת הכדורגל של בארסה, היא הצבא הלא חמוש של קטלוניה''.
    הם מפגינים במגרש, מניפים שלטים בגנות ספרד, ושואפים לעצמאות.
    ואתה יודע מה? הם יותר קרובים למדינה משלהם מאשר הפלסטינים.

    • על המחתרת הבאסקית שמעת? על I.R.A.?

      לבי, 31/12/08 11:25

      והם לא קרובים יותר. בכלל לא. אם הפלסטינים לא היו מפעילים אלימות, הם לא היו מקבלים גם חלקיק אוטונומיה

  • 92.

    לא לעשות חצי עבודה אחר כך נשלם ביוקר

    ליאור, 31/12/08 10:10

    לא לעשות חצי עבודה אחר כך נראה בתקשורת שהפסדנו ועוד כמה חודשים נקבל טילים גם בתל אביב

  • 91.

    מסתבר שפרץ היה שר בטחון יותר טוב מברק למרות שלא ידע להשתמש במשקפת (ל''ת)

    גדעון אמיר, 31/12/08 10:07

  • 90.

    עזבו את הממשלה המטבח שם אולי אתם יעילים יותר תבשלו חבל שאנחנו אוכלים (ל''ת)

    משה, 31/12/08 09:58

  • 89.

    מיטבון רקוב - לנצל את כוחנו מעל - לא להמר על חיילנו בכניסה קרקעית (ל''ת)

    לא לבקש הפסקת אש, 31/12/08 09:57

  • 88.

    שוב מדשדשים שוב מקרטעים - אין לנו מנהיג שישא את דגל הניצחון (ל''ת)

    רססו את תהססו, 31/12/08 09:51

  • 87.

    מטבחון המקרטעים - במלחמה נלחמים עד שהצד השני זועק לשמים

    די די רוצים הפסקת אש, 31/12/08 09:46

    ואז מעמידים להם את התנאים הנוחים לנו. עוד לא למדתם.

  • 86.

    מלחמת לבנון השנייה, מבצע עופרת יצוקה בהשוואה לחומת מגן

    יאיר ל, 31/12/08 09:45

    אריק שרון, לפני שפנה שמאלה בעבור ה''אתרוגות'', ניהל את מבצע ''חומת מגן''. השמאל רץ להתראיין בעולם כנגד המבצע אבל למרות נסיונות החבלה של השמאל זכינו להפסקת הפיגועים. השמאל ניהל מלחמת כשל בלבנון ועכשיו מנסה להפוך את עופרת יצוקה לכשלון זהה. השמאל ותקשורתו ממשיכים בשטיפת המוח אבל המציאות המרה טופחת בפנינו.

  • 85.

    הפסקת אש רק בתמורה לכניעה פלסתינית מוחלטת

    ש, 31/12/08 09:16

    כולל:
    1. הפסקה מיידית של הטרור.
    2. הסגרת כל פושעי המלחמה הפלסתינים חברי החמאס הג'יהאד הפתח וכל שאר ארגוני הטרור לישראל, לביה''ד בהאג או לחילופין הוצאתם להורג ברשות הפלסתינית עצמה.
    3. הסגרת כל האמל''ח לישראל או השמדתו.
    4. תשלום פיצויים לישראל על הנזק שפשעי המלחמה הפלסתינים גרמו, לפחות מאז ביזיון אוסלו.

    בתמורה ישראל לא תמחק את רצועת עזה מעל פני האדמה כפי שמאפשר החוק הבינ''ל, ואולי גם תפתח את המעברים למעבר סחורות אזרחיות.

    • וגם השמדת הנשק העזתי כליל (ל''ת)

      הכפרסבאי, 31/12/08 10:09

  • 84.

    אם זה ''מידע רגיש'' למה אתם מפרסמים את זה? חצופים!! אין לכם שום אחריות? (ל''ת)

    העיקר הפרסום והכסף...תתביישו..., 31/12/08 09:07

  • 83.

    קודם הוגדרו יעדים שלא ניתנים להשגה. עכשו לא הוגדרו יעדים כלל.

    יחיאל כ''ץ, 31/12/08 09:03

    על מנת להמנע מוועדות חקירה החליט ראש ממשלתנו ''החכם'' לא להגדיר כלל יעדים במבצע זה. אם במלחמת לבנון השניה, חטא בחטא היוהרה והציב יעדים שלא היו ברי השגה , עתה הממשלה בראשותו אינה מציבה יעדים כלל. נעדר החלטה על פעולה קרקעית מוכיח כי כנראה לא ממשלת אולמרט לא למדה דבר וכי צודק פרופ' יחזקאל דרור שאולמרט אינו ראוי להיות מנהיג כלל.הפסקת המבצע עתה תשאיר את ישראל באותו מצב כפי שנשארה אחרי מלחמת לבנון. כושר ההרתעה לא יושב לצערנו. החמאס אירגון קיקיוני , קטן אפילו מהחיזבאאלה ימשיך לירות מעבר לגדר וינהל את סדר היום של ישראל. אם חייבים להכנס בפעולה קרקעית אזי יש לחבוש מחדש את ציר פילדלפי ולנתק את החמאס מ''צינור החמצן'' שלו. גם אם המטרה קטנה חייבים לסיים את המבצע עם הישג . כיבוש ציר פילדלפי ושליטה על ''החמצן'' של החמאס יהוה ההישג .

  • 82.

    עד היום קיבלו תמיכה מהעם בגלל האחדות המשודרת.-אסור לגלות סימני

    007, 31/12/08 09:02

    פיקפוק במטרה -אחרת הקונצנזוס ייעלם- וחבל .-ייאבד המומנטום!!
    חייבים לשדר אחדות!!!!!!!

  • 81.

    אם התחלתם את המצווה עליכם להשלימה ולחסל את ראש הנחש על יושביו (ל''ת)

    לא להכנע לטרור .הם ירימו את הראש, 31/12/08 08:58

  • 80.

    מי זה קושניר? למה צריך לנהל מלחמות שלנו לפי הצאות שלו? אתם לא רואים

    בבחירות אתם תפסידו את כל המנדטים!!!, 31/12/08 08:57

    שהעם דןרש לגמור את חאמאס? אם תלכו על הפסקות אש בזה תתנו לחאמאס זמן להכין עוד אש. כבר נתתם להם הרבה זמן להכין מחסני תחמושת!!! די!!

  • 79.

    רוצים מידתיות בבקשה!על כל קסאם טיל על שכונות יוקרה

    dubi69 , 31/12/08 08:57

    רוצים מידתיות בבקשה!על כל קסאם טיל על שכונות יוקרה

    רוצים מידתיות בבקשה!על כל קסאם טיל על שכונות יוקרה שגם הם יתמגנו ויסבלו הלם קרב אם אזרחים שלנו אז גם שלהם וכשיפסיקו נפסיק גם אנו ...

  • 78.

    הבן שלי גוייס בצו 8 והחיים שלו בידי ברק

    לא להיכנס, 31/12/08 08:52

    אם שערה אחת משערות ראשו תיפול ברק יהיה אשם. מה יש להמשיך במבצע? תחתמו על הפסקת אש כבר. חוץ ממרצ כל הפוליטיקאים הפחדנים שותקים. הם יודעים שאין סיבה להיכנס אבל הם מפחדים להגיד את זה בגלל הבחירות. ימותו חיילים וימותו אנשים נוספים מהדרום. הכל יהיה על מצפונם.

    • שמאלני הזוי ולא שפוי....גם הבן שלי הוזעק למילואים ברצועה

      thmhechyui , 31/12/08 09:05

      אבל אסור להרפות כי יש את תושבי הדרום שיישארו לגור בצל הטילים גם אם אתה ממרץ וגר בהרצליה אל לך להרפות את ידי צה"ל ובכך להחלישו...צריך לחזק את כוחותינו ואת כל החיילים והמפקדים...רק ניקוי יסודי של הרצועה וחזרתו של אבו-מאזן לשלטון בעזה יביאו תוצאות לתושבי הדרום (בערך מיליון תושבים).

      • הוא לא שמאלני הזוי. הוא אחד שדואג רק לאינטרס שלו כמו רוב תושבי המרכז (ל''ת)

        דוד, ארץ ישראל, 31/12/08 09:15

  • 77.

    או שהולכים עד הסוף כמו חומת מגן, או שנותנים בום ויוצאים- אך לא להתברבר (ל''ת)

    גדי, 31/12/08 08:51

  • 76.

    זה מתחיל להיראות לא טוב. צה"ל חייב להיכנס ועכשיו ! עוד גראד על באר שבע

    רוני ק , 31/12/08 08:48

    קברניטי המדינה כנראה שכחו שחיילים צריכים להילחם על מנת לשמור על האזרחים - גם אם הם יפגעו ויהרגו לטובת מטרה זו. ואני לא הייתי ג'ובניק.

  • 75.

    ברק חסר עמוד שידרה!!! 66 אתה ענק!!! (ל''ת)

    עידו, 31/12/08 08:48

  • 74.

    בגין היה הטיפש במנהיגים שלנו.החיר את כל סיני והשאיר 2000000 עזתים (ל''ת)

    מחוברים לישראל.עזה נכבשה ממצרים ולשם הם שיכים., 31/12/08 08:44

    • 74 היקר בבגין תמכו 110 ח''כים לרבות חלק מהממסד הקיים

      אפי, 31/12/08 09:05

      תכניס לראשך הנבוב שבפרספקטיבה לאחור כולנו חכמים וגאונים שאילו ואם... באותה תקופה לא רק אמרו שאם אז עזה תרעד אלא גם עשו. אז היתה לנו יכולת הרתעה שנבעה מעשייה ולא דיבורים וברבורים. אז גם היה חשוב השלום עם מצרים וזה הישג שלא ישכח לבגין ''הטיפש'' גם לא על ידי ''גאון'' נבוב כמוך.תקרא תפנים ותעביר הלאה לשאר החכמולוגים מסוגך

    • למה אתה סתם מקשקש. המצרים לא רצו מעולם את עזה. (ל''ת)

      דוד, א''י, 31/12/08 09:16

      • המצרים טענו שהעזתים הם פליטים פלסטינים מ שנת - 48 (ל''ת)

        והשאירו לנו את הסירחון הזה, 31/12/08 10:03

    • מצרים לא רוצה אותם בחזרה - אחרת ממזמן היינו נותנים לה אותם במתננה (ל''ת)

      אפילו בתור מתנה לכריסמיס, 31/12/08 09:59

  • 73.

    תגבירו אש ! אין לנו הרבה זמן! (ל''ת)

    לא לחזור לטעויות של העבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 31/12/08 08:35

  • 72.

    יש לבחון את מטרותיו האסטרטגיות של האוייב. ללא הכרעה כל דבר משרת את מטר

    סא''ל מיל., 31/12/08 08:27

    החמאס מעוניין להקיז את דמנו לאט ולטווח ארוך כדי שבסוף נישבר. ברור להם שאין להם יכולת לנצח בקרב. הסבת אבידות שיעררו את בטחוננו, הטלת טרור מתמשך על ערי ישראל משרתים אותו. לכן אי הכרעה במלחמה הזאת משרתת אותו. יש עדיין גורמים בישראל שלא הבינו זאת ומערערים אותנו מבפנים. עצוב, אבל זה מה שקורה מאז התחיל אוסלו הארור על חודו של קול. מחיר הדמים (תרתי משמע) על הקול ההוא, נמשך.

  • 71.

    חזרנו לפשלות של לבנון

    jakil , 31/12/08 08:25

    היום הרבה בוחשים בקדירה מאובמה הרשע עוכר היהודים דרך המגוכחים של האיחוד האירופי שהיו שמחים אם הצרה שנקראת ישראל היתה נעלמת עד הלא יוצלחים אצלינו שהדביקו להם את התג קברניטי המדינה. זה רוצה וזה אינו רוצה ולכן מרוב בילבול אמצעי התקשורת בהעדר החלטיות שואלים עצתו של היועץ של הנייה איך כדאי להמשיך ובעצם גם הוא נשמע מבולבל. פיצצנו מה שפיצצנו ובעצם אנו לא כל כך יודעים איך להמשיך. למרות כל ההודעות שריכזנו כמויות אדירות של כוחות מול הרצועה לא כל כך מעונינים להיכנס. שהרי להכנס במחיר חיילינו ולצאת כשהם ממשיכים להוריד טילים על אשדוד ובאר שבע מגדיל הכישלון פי כמה ממה שהיה ערב יציאה למבצע, סופגניה מעופרת יצוקה שאנחנו ממשיכים ללעוס ולא בדיוק יורדת לנו, כנתקעת בגרון. אולמרט רוצה ברק לא רוצה מופז רוצה ליבני לא רוצה מזכיר לנו משהו מהעבר לפני שנתיים וחצי. כל חיכיון הם מתארגנים מחדש. הרי 350 שהידים זה מחיר עדיין נמוך זה אפילו לא אחוז,אבל באירופה כבר מרגישים את הדמעות תנין. כבר יש מגבית לכסות ולהחזיר אמל"ח שהלך לחמס לאיבוד. גם הוצאות שיפוץ מנהרות אולי הפעם בחיזוק נגד הפצצות הישראליות. ביום שיכנס אובמה יוכרז אמברגו על משלוחי נשק לישראל. הרי כבר היינו שם. נשיא אחד לא מחוייב לקודמו, רק אנחנו מחוייבים להסכמים שפירושם הכחדת מדינתינו.
    ברור שכניסה לשם יציאה אם נפגעים לא נראה טוב לבחירות לכן מודיעים לנו שהענייו יימשך אולי לפחות עד הבחירות ואז כבר נתרגל להפצצות על אשדוד וב"ש לכן נוכל להחזיר את הצבא למחסניו והכל יבוא על מקומו בשלום ואם נצליח לשכנע את החמס לא לירות יותר מעשר טילים ביום, ברק ישכנע העם שזה הרבה יותר טוב מתשעים ביום וזה אפילו הישג ולכן נוכל להמשיך בהחזרת הגולן לסוריה למרות שכל יום הם מעבירים טונות של טילים מאירן לחיזבאללה בלבנון. הלאה קדימה. דרך אגב האם זה נכון שאולמרט הציע לנתניהו מקום שלישי בקדימה?

  • 70.

    חדלי אישים

    אזרח מודאג, 31/12/08 08:24

    המנהיגות שלנו, תמונת מצב.
    גם במלחמת לבנון 2 וגם עכשיו כך מסתמן, מנהיגינו לא נהנים מתכונות שהופכות סתם פוליטיקאי למנהיג, כמו בלבנון תסתיים המערכה עם ציפייה לא רצויה להמשך, המשך שאינו רצוי לנו ואינו בשליטתינו לחלוטין.

    חבל שחדלי אישים כאלו ''מנהיגים'' את מדינתנו בעיתות כה חשובות.

  • 69.

    חילוקי הדעות הללו מזכירים את התוצאות וההיתנהגות של מיפלגת העבודה לאחר

    פקק תנועה , 31/12/08 08:20

    מלחמת ששת הימים .כשחלק מתוצאות אלו. זה בדיוק מה שקורה כיום לעם ומדינת ישראל. סביר להניח שממשלת ישראל הנוכחית . כדי ליסתום פיות בעולם. תתחיל לותר על ניכסי עם ומדינה .כתוצאה מחדלנות וחולשה ישראלית פוליטית קיומית טיפוסית.אם לא נדע .לנצל את הרגע הנכון והמתאים .ולא נלמד לא לותר לאף אחד. עבור כלום ושום דבר. בשל מלחמה זו. הלך עלנו... בהמשך דרכנו .מבחינה מדינית ביטחונית כלכלית וגאוגרפית כמו תמיד .

  • 68.

    חילוקי הדעות הללו מזכירים את התוצאות וההיתנהגות של מיפלגת העבודה לאחר

    פקק תנועה , 31/12/08 08:20

    מלחמת ששת הימים .כשחלק מתוצאות אלו. זה בדיוק מה שקורה כיום לעם ומדינת ישראל. סביר להניח שממשלת ישראל הנוכחית . כדי ליסתום פיות בעולם. תתחיל לותר על ניכסי עם ומדינה .כתוצאה מחדלנות וחולשה ישראלית פוליטית קיומית טיפוסית.אם לא נדע .לנצל את הרגע הנכון והמתאים .ולא נלמד לא לותר לאף אחד. עבור כלום ושום דבר. בשל מלחמה זו. הלך עלנו... בהמשך דרכנו .מבחינה מדינית ביטחונית כלכלית וגאוגרפית כמו תמיד .

  • 67.

    העיקר הרייטינג ולעזאזל עם טובת המדינה (ל''ת)

    התקשורת הישראלית בשלה, 31/12/08 08:18

  • 66.

    משהו על התשקורת שלנו..http://www.haforum.org.il/doc/ynet.pps (ל''ת)

    moshon1 , 31/12/08 08:15

  • 65.

    המשולש ברק אולמרט וליבני חייב את נתניהו עכשיו !!!!

    שלמה מאור , 31/12/08 08:08

    המשולש אולמרט ליבני וברק זיזלו באזהרות נתניהו שצפה שבשל מחדלי הממשלה יהיה לחמאס מאגר טילים שיגיעו לאשדוד ובאר שבע, ועובדה שיש לחמאס יותר מ6000 טילים.
    להפסיק להתעלם מנתניהו, על המשולש לקבל את נתניהו עכשיו כדי שלא יגעו טילים למקומות אסטרטגים כמו נתב"ג ותחנות כוח חשמל.
    רוצים את ביבי עכשיו !!!

  • 64.

    בשום אופן לא הפסקת אש עכשיו !!! כנסו !!!

    דלית, 31/12/08 08:06

    עוד מוקדם מידי להפסקת אש. זה יהיה כאילו לא עשינו כלום והם ימשיכו בהפגזות שלהם מייד אחרי זה. פעם אחת ולתמיד להראות להם שלא כדאי להתעסק איתנו יותר מידי ושיחשבו טוב אם הם רוצים להמשיך במדיניות שלהם !!!

  • 63.

    יש שם חדש למבצע--''תקיפות נדל''ן יצוק'',כדי לחסל החמא''ס דרוש יותר מלמוטט (ל''ת)

    כמה בניינים-מה עם הזרוע הצבאית ???, 31/12/08 08:03

  • 62.

    סרובנו לסיים את כיבוש - הופך את כל מעשיינו מאז - ללא חוקיים בעליל ! (ל''ת)

    הם - עם כבוש שמתקומם בדרך היחידה העומדת לרשותם..., 31/12/08 07:59

    • שתיקתנו והבלגתנו לנוכח הכיבוש החמאסי היא פשע מלחמה

      ש, 31/12/08 09:18

      מבצע כמו זה היה צריך להיעשות לפני שנים, מיד אחרי ביצוע פשע המלחמה הפלסתיני הראשון (הקסאם הראשון, לדוגמא).

      הם עם עצמאי שמבצע פשעי מלחמה ללא התגרות וסיבה, הדרך היחידה היא להדביר אותו כמתחייב בחוק הבינ''ל.

  • 61.

    אם הולכים על ההפוגה הזו שיעשו גם הפוגה בגיוס מילואים (ל''ת)

    גל, 31/12/08 07:51

  • 60.

    מתלהמים יקרים, הקשבתם לג'ומס?

    אמיר, 31/12/08 07:47

    בין כל הטוקבקים המתלהמים, תקראו לשם שינוי משהו שונה. שמעתי את ג'ומס (יו''ר מרצ למי שלא יודע) ברדיו ואני רוצה להתוודות: אני מסכים איתו. כן, אני שהצבעתי ליכוד במשך שנים מבין שעבדו עלי. פתאום ראיתי את מה שלא ראיתי בתחילת המלחמה הקודמת. אנחנו כל כך מטומטמים בשביל להיכנס לעזה לתוך האש של החמאס? בשביל מה? ההפצצות מהאוויר הן הרתעה ממש טובה. לאן ברק לוקח אותנו בדיוק?

    • 60 אנחנו כבר 8 שנים שומעים את הג'ומסים

      אפי, 31/12/08 09:09

      השמאלנים ההזויים. שתוק לא מעוניינים כבר לשמוע. לך לעזה ותשמע (הישאר שם אל תחזור)

  • 59.

    מוזר שדווקא שבקר שאמור להוביל את הלחימה ואת צבאו הוא (ל''ת)

    שמציע הפסקת אש ''זמנית''.הפסיד את המנדטים שהרוויח ., 31/12/08 07:47

  • 58.

    הסתכלו על הצד החיובי - ניתן לחסוך עשרות מליארדים בתקציב הביטחון

    דה-דה , 31/12/08 07:45

    יש צורך רק בחיל אויר.

    • נכון מאד!נפרק את צה''ל חוץ מחיל האוויר !במילא המורל שפוף (ל''ת)

      בגלל ההססנות וחוסר הבטחון של הפעלתו., 31/12/08 07:50

  • 57.

    ל-48-לעומתה ביבי מסבירן מעולה,אתמול הופיע ב-16 רשתות שידור זרות והראה (ל''ת)

    לכולם מה זה הסברה ישראלית, 31/12/08 07:43

  • 56.

    אולי זו שוב מלחמה פסיכולוגית, בה ברק עובד לא רק על החמאס אלא גם עלינו

    דה-דה , 31/12/08 07:43

    ואולי גם על עצמו.

  • 55.

    אם לא ניצלנו ההלם שלהם מהיום הראשון ונכנסנו קרקעית מיד,עכשיו זה שוב (ל''ת)

    מאוחר כמו בלבנון 2 --פרשן צבאי זוטא, 31/12/08 07:41

  • 54.

    חילוקי דעות

    י ל ד , 31/12/08 07:40

    פוליטיקאי טוב, מאופיין על ידי חילוקי
    דעות עם פוליטיקאים אחרים.

    פוליטיקאי ישר, תמים ונאיבי, מאופיין
    על ידי תמימות דעים עם חבריו הצודקים.

  • 53.

    יובל שטייניץ - איך הממשלה נתנה לחמאס להגדיל את טווח הטילים?

    שלמה מאור , 31/12/08 07:39

    ללמוד לקח שמהגדה לא יגיעו לעומק ישראל תא נתניה
    המשולש אולמרט ליבני וברק זיזלו באזהרות נתניהו שצפה שבשל מחדלי הממשלה יהיה לחמאס מאגר טילים שיגיעו לאשדוד ובאר שבע, ועובדה שיש לחמאס יותר מ6000 טילים.
    להפסיק להתעלם מנתניהו, על המשולש לקבל את נתניהו עכשיו כדי שלא יגעו טילים למקומות אסטרטגים כמו נתב"ג ותחנות כוח חשמל.
    רוצים את ביבי עכשיו !!!

  • 52.

    Once again Barak is folding in the air

    Avy, 31/12/08 07:38

    This guy is pathetic

  • 51.

    פלצני קדימה במטבחון אולמרט וליבני ש-3 שנים לא עשו דבר,רוצים עוד ועוד (ל''ת)

    אולי יגרדו עןד מנדט בבחירות-ניבזות מכוערת, 31/12/08 07:37

  • 50.

    הרי עוד חודש כולכם תפגינו נגד הממשלה

    לכל המתלהמים, 31/12/08 07:36

    למה סיבכה אותנו בבוץ של עזה. כגודל קריאות ההידד שלכם כךיהייה גודש היריקות שתירקו על ברק ליבני ואולמרט. חבורת ימניים בוגדנים ועלוביי נפש.

    • הרי עוד חודש השמאלנים העלובים יגרמו לממשלה לסגת מהמבצע

      ש, 31/12/08 09:20

      למה סיבכתם אותנו בבוץ של עזה, למה הבאתם מחבלים לשם בפשע אוסלו, למה נתתם להם שליטה מלאה בבזיון ההתנקות, למה נתתם להם להתחמש פי 10 בחרפת התהדייה.

      חבורת שמאלנים בוגדים מזוהמים, מקומכם על הגרדום או לפחות במאסר עולם על בגידה.

  • 49.

    היחידה שמציגה עמדה אחראית היא מרצ

    אריאל, חולון, 31/12/08 07:30

    הימין רוצה הרג המוני (שלא יעזור אלא רק יזיק). השמאל האנטי ציוני רוצה שנמשיך לספוג.
    מרצ מייצגת עמדה פרגמטית, לפיה כרגע לא ניתן ולא כדאי לכבוש את עזה, אבל ניתן למנף את ההישג הצבאי לטובת הפסקת אש אמיתית. המשך המבצע יזיק לישראל מכל הבחינות, ובמיוחד יביא למחיר איום של חיילים הרוגים. הגעה להפסקת אש אמיתית וארוכה היא מטרת המבצע וניתן לממש אותה כבר עכשיו.

    • רק הכרעה!

      יהודה , 31/12/08 08:51

      "הפסקת אש אמיתית" בעצם שווה להמשך התעצמות חמאס וחזרה לנקודת ההתחלה עם חמאס חזק יותר ומוכן יותר מאשר לפני פעילות צה"ל. צריך להגיע להכרעה. שלא יהיה ספק מי ניצח וכמו כן שיהיה ניתן לשמור על ההשגים - קרי לשבת על רצועה מדרום שתמנע את ההברחות ממצרים, לשלוט על צפון הרצועה ומרחבי השיגור ולהמשיך לבצע סיכולים ממוקדים כאשר מנהיגי החמאס על הכוונת. סתאם הפסקת אש תיגרור את חידוש הירי על ישובי הדרום. מרץ עיוורת שטומנת את ראשה בחול!

  • 48.

    ההסברה הישראלית בעולם על הפנים,ראיתי את ליבני ב-CNN ,עם אנגלית עילגת (ל''ת)

    ולא משכנעת-פליישמן -סנט לואיס מיזורי, 31/12/08 07:29

  • 47.

    סרובנו לסיים את הכיבוש - הופך את כל מעשיינו מאז - לבלתי חוקיים בעליל ! (ל''ת)

    והם - עם כבוש שמתקומם, 31/12/08 07:28

    • טוב אז לא היית כאן בשנים האחרונות...

      יהודה , 31/12/08 08:56

      בעזה איננו נמצאים מ2005. ערביי עזה לא חיים תחת כיבוש. הפלסטינים שם יכלו לבנות את חייהם ולטפח אותם בעידוד ובסיוע של ישראל והקהילה הבינלאומית. ומה הציבור הפלסטיני עשה במקום? העלה את החאמס לשלטון ובמקום לשפר את הכלכלה אגר נשק עד צוואר ולא הפסיק את הירי ליום אחד... מספיק עם ההלקאה העצמית. האשמים היחידים למצבם של הפלסטינים בעזה זה הם עצמם!

  • 46.

    השרים הבכירים התוקפים את ברק....

    רועי, 31/12/08 07:24

    החבורה שהכניסה את כולנו לתוך מציאות הקסאמסטן תוקפת את ברק... רמון וחבר מרעיו שיצרו את הנסיגה האווילית בלא הסכם מעזה ולא היו מסוגלים לחשוב שבאנרכיה שיצרו יכנס גורם ערמומי ומתוחכם כמו החמאס.

  • 45.

    אהוד ברח.. היחליף כושי עורו ונמר חברברותיו?.. תמיד לברוח, זאת דרכו ..

    moshon1 , 31/12/08 07:24

    והוא מחשיב את עצמו למנהיג..
    מהחיזבאללה הוא ברח בצורה הכי מבישה ..
    עזב בשטח בטשיות ובהם גם חומר מודיעיני חסוי
    במערת המכפלה נתן למדחת יוסף לדמם למוות בידי הלינצ'אים שכיתרו אותו
    באסון צאלים הגיע למקום ואפילו לא רצה להתקרב לפצוע האנוש.. הוא מיהר לדברים יותר חשובים...
    נכון, לעשות כסף זה יותר חשוב...
    עוד שנה-שנתיים עם מנהיג כזה ואבדנו...

  • 44.

    האם צהל סובל משפיכה מוקדמת?לא להפסקת האש! (ל''ת)

    אליעזר והגזר, 31/12/08 07:19

  • 43.

    על המשולש ברק ליבני ואולמרט לשתף את נתניהו שהזהיר אותם מראש מטילים

    שלמה מאור , 31/12/08 06:57

    המשולש אולמרט ליבני וברק זיזלו באזהרות נתניהו שצפה שבשל מחדלי הממשלה יהיה לחמאס מאגר טילים שיגיעו לאשדוד ובאר שבע, ועובדה שיש לחמאס יותר מ6000 טילים.
    להפסיק להתעלם מנתניהו, על המשולש לקבל את נתניהו עכשיו כדי שלא יגעו טילים למקומות אסטרטגים כמו נתב"ג ותחנות כוח חשמל.
    רוצים את ביבי עכשיו !!!

  • 42.

    להעביר את המטבחון לפינת האוכל או להול. (ל''ת)

    מישה החלבן, 31/12/08 06:27

  • 41.

    העיתונות החלה לברבר - כדרכה (ל''ת)

    הבועה, 31/12/08 06:24

  • 40.

    מה יש? לא מצאה חן בעיניכם התגובה שלי? צנזורה?! (ל''ת)

    עוטפת עזה, 31/12/08 06:22

  • 39.

    שאלה לממשלת קדימה - מה יהיה המחיר של תבוסה בעזה? (ל''ת)

    המחיר שלחיות בישראל יהפוך לבלתי נסבל!, 31/12/08 06:21

  • 38.

    הפסקת אש ישראלית מטעמי פחדנות -- והאוייב מריח נצחון ומקבל כוחות חדשים

    ישרא תובס שוב -- ''מוסריות'' צה''ל=פחדנות המדינאים!, 31/12/08 06:20

    אם אתם כאלה פחדנים ונשברים מול הפחד באמת לתקוף את עזה ולפגוע בכל מקום בו יש נשק ויורים ממנו - כולל בתי חולים בתי ספר גני ילדים ומסגדים. הרי ההפסד מובטח. וגם כניסה קרקעית לא תושיע - כי על פחדנות אי אפשר לכפר.

  • 37.

    אני חוזה כישלון בעזה בגלל הפחדנות להפציץ בתוך אוכלוסיה

    זו לא מוסריות אלא פחדנות, ואכזריות כלפי ישראלים!, 31/12/08 06:09

    מדוע להקריב מאות ישראלים? מדוע להסכים לנוסחא שלערבים מותר לשים מחסני נשק בגני ילדים בתי ספר בתי חולים ומסגדים אבל לישראל אסור להפציץ? מדוע לקבל הנוסחא שיורים טילים מתוך שכונות מגורים אבל לישראל אסור להגיב שם? --- אם לא נשבור את הקוד הפחדני שלנו מפני תגובת העולם לא נגיע להכרעה וחיינו בישראל יהפכו לגהינום!!!
    הערבים עלי על הטריק להשתמש באוכלוסיה כמגן אנושי -- וישראל מקבלת נוסחא מטונפת זו במחיר חיי אזרחיה וחייליה-- זו פחדנות שמובילה לתבוזה.

  • 36.

    ישראל מדינה פחדנית -- הנוסחא להפציץ כל מקום ממנו יורים

    גם אם זה בית חולים גן ילדים או מסגד, 31/12/08 06:04

    בשיטה פשוטה זו ימגרו כל הירי אל עבר ישראל.הממשלה היא פחדנית ולא מסוגלת להתעמת מול העולם, למרות שאנו צודקים גם לפי החוק הבינ''ל. אז מה הפתרון? להכניס חיילי צה''ל למלכודת ה''שמירה על הבלתי מעורבים'' לגרום לאבידות כבדות ולא להשיג שום יעד!!!!!!

  • 35.

    ברק ולבני מבינים שהם יכולים רק להפסיד ממהלך קרקעי ולכן מוכנים להפסקת

    כל המוסיף גורע, 31/12/08 05:51

    אש.ברק מבין שכל יום שחולף כשצה''ל מדשדש ולא מצליח להפסיק את ירי הקסאמים והגראדים,משכיח את ההצלחה היחסית של היום הראשון של המבצע ומדרדר אותו בסקרים,חזרה למצב בו הוא היה לפני המבצע(בסוף הוא עוד יגמור כמו אולמרט בלבנון-טילים על הצפון יותר מחודש),מבצע קרקעי יביא לנפגעים בנפש מהצד שלנו-כלומר הוא מבין שיש לו רק מה להפסיד ולכן הפסקת אש כעת קוסמת לו והוא יוצא מהמבצע בצורה הטובה ביותר האפשרית(חיזוק מצבו בסקרים).ציפי לבני כבר חתומה על כשלון בלבנון וכמו ברק,גם היא לא מעוניינת לפני בחירות להיכשל פעם נוספת עם קורבנות מיותרים.אולמרט היחיד שאין לו מה להפסיד-הוא כבר לא ייבחר לראשות ממשלה ופעולה קרקעית היא הסיכוי היחיד שלו,להשכיח קצת את הכשלון הצורם שלו בלבנון ולא להיות חתום על שני כשלונות בתקופת כהונתו כראש ממשלה והכנסת צפון ודרום הארץ,תחת איום הטילים של החיזבאללה וכעת של החמאס(שנה וחצי אולמרט מבזבז זמן ונמנע מפעולה קרקעית ,שאם היתה מבוצעת בזמן,היתה מונעת מהפלשתינים להגדיל את טווח הטילים שלהם ל-40 ק''מ).

  • 34.

    איזה יופי שנודע לכם..התקשורת מכלב שמירה לכלב שוטה שחובה להרדימו (ל''ת)

    טט, 31/12/08 05:50

  • 33.

    מי שחושב שאפשר עם אקמול לרפא סרטן שיפסיק את המלחמה. מי שרוצה שקט צריך

    חן, 31/12/08 05:48

    להעיף את החמאס ולהחזיר את אבו מאזן הנחשב גורם מתון באיזור. לחמאס אין עניין להקים יישות שלטונית שקטה בצד ישראל. זהו ארגון טרור שהשתלט בכח על עזה ולאבו מאזן אין אפשרות להחזיר לעצמו את השלטון שם שלא בכח הזרוע. אם אנחנו רוצים שנים ארוכות של שקט בדרום ולא כמה חודשי הפוגה אין דרך אחרת מלבד מיטוט שלטון החמאס והשבת אבו מאזן לשלטון מלא ברשות הפלסטינית. למותר לציין כי אי אפשר לעשות שלום עם נשיא פלסטיני ששולט רק במחצית השטח שלו. ברור איפוא כי מי שחפץ בשלום ארוך טווח ולא בהפוגה (אקמול) בירי הרקטות מצד החמאס (הסרטן) לא יכול להרשות לעצמו לוותר על מיטוט שלטון החמאס. איזו תועלת תצמח לתושבי הדרום שסובלים כבר שבע שנים מירי רקטות ופצמ''רים אם כל הפעולה הזו תסתיים בכמה חודשי רגיעה שבמסגרתם יערך החמאס עם רקטות משופרות ורבות יותר. אהוד ברק עצמו אמר לפני ימים ספורים שלהפסיק להלחם בחמאס זה כמו לבקש מארה''ב להפסיק להלחם באל קעידה. מה השתנה שצריך עכשיו הפוגה????. צריך להביא שקט לדרום לטווח ארוך. זכותם הבסיסית של תושבי וילדי הדרום לחיות ללא מורא. לא יכול להיות שבאיזור המרכז ילכו למסעדות ויבלו בקניונים וישנו בשקט בלילה ובדרום יסבלו אנשים מחרדות ויתקעו בבית. אנחנו מדינה אחת. לא מדינה של אנשי הדרום ואנשי המרכז.

    • צודק!!! (ל''ת)

      אזרח, 31/12/08 10:58

  • 32.

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו עוד יום אחד נוסף לא ר

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו ע, 31/12/08 05:42

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו עוד יום אחד נוסף לא רק על שם אולמרט נרשמה תבוסה במלחמת לבנון אלה גם על שמה של לבני הולכת ונרשמת
    תבוסה אני מעיז לומר שגם אם יתמזל מזלנו ונכה בהם קרקעית ונעצור את ירי הקטיושות עדיין צריך להקים וועדת חקירה כדי לחקור את התנהלותם של המנהיגים המטומטמים
    לבני וברק כל טיפש ידע שבעקבות ההצלחה האווירית יש צורך במכה יבשתית מידית כל עוד הם מלקקים את פצעיהם
    אבל הציבור נתן לכם קרדיט ולא ידע שלא הסקתם דבר מתוצאות וועדת ווינוגרד

  • 31.

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו עוד יום אחד נוסף לא ר

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו ע, 31/12/08 05:40

    אין לממשלה הזו של קדימה זכות להישאר בשלטון אפילו עוד יום אחד נוסף לא רק על שם אולמרט נרשמה תבוסה במלחמת לבנון אלה גם על שמה של לבני הולכת ונרשמת
    תבוסה אני מעיז לומר שגם אם יתמזל מזלנו ונכה בהם קרקעית ונעצור את ירי הקטיושות עדיין צריך להקים וועדת חקירה כדי לחקור את התנהלותם של המנהיגים המטומטמים
    לבני וברק כל טיפש ידע שבעקבות ההצלחה האווירית יש צורך במכה יבשתית מידית כל עוד הם מלקקים את פצעיהם
    אבל הציבור נתן לכם קרדיט ולא ידע שלא הסקתם דבר מתוצאות וועדת ווינוגרד

  • 30.

    הפסקת אש רק בתמורה לכניעה פלסתינית מוחלטת

    ש, 31/12/08 05:36

    1. הפסקת הטרור הפלסתיני לחלוטין.
    2. הסגרת כל פושעי החמאס ותומכיהם לישראל, או הוצאתם להורג ברשות הפלסתינית עצמה.
    3. הסגרת כל הנשק והתחמושת או השמדתם.
    4. תשלום פיצויי עתק לישראל על הנזק שפשעי הפלסתינים גרמו.

    בתמורה - ישראל תוותר על זכותה וחובתה למחוק את בסיס הטרור עזה מעל פני האדמה, ותאפשר את פתיחת המעברים.

  • 29.

    הפסקת אש

    sam, 31/12/08 05:33

    ברק כהרגלו שמאלני פחדן ןברחן.לקבל את שליט תמורת העברה הומיניטרית

  • 28.

    סיפורי הבלהות של הליכוד מוכרים, הרי הבטיחו לנו קטיושות מעזה

    בפנים - לינק להקלטה של רבין, 31/12/08 05:32

    http://video.maale.org.il/jewtube/show.php?id=446

    בהקלטה, רבין אומר:
    ''סיפורי הבלהות של הליכוד מוכרים. הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה. כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה למרות הרשות הפלסטינאית. לא הייתה עוד אף קטיושה ולא תהיה קטיושה. כל הדיבורים... הליכוד פוחד פחד מוות משלום''.

  • 27.

    Has the IDF really changed since Vinograd report

    marlin bennet, 31/12/08 05:30

    I do not think so.
    While Israel claims that changed have been made-it seems that Israel has not gothered enough quality and relevant information that will assure destruction of Hamas.
    Mahmood Al Zahar,Haniya and all Hamas Big Shots are managing Hamas.Haled Masha'al enjoys Arak Zahlawi and Fool Moodamas in Damascus and laugh to tears when he hears the threats of Ephraim Sneh.
    Let us be honnest,we are anxious to have divine intervention so that the Air-Force will an excuse for stopping hitting legitimate targets in Gaza.I amazed to hear from Minister Yishai that the IDF has not yet addressed all the list of targets.
    Gentlemen-Barak remains Barak-he knew to follow orders as a soldier,BUT WHEN IT COMES TO LEAD A WAR EFFORT AGAINST A CAPTIVE GANG OF THUGS....
    The consequences of the Vinograd report have not been implemented.The IDF is not ready for a ground operation.
    Sorry,but this is a fact.

  • 26.

    אל תגיבו פה תגיבו ב YOUTUBE! ישראל תחת מתקפה תקשורתית! (ל''ת)

    שלומי, 31/12/08 05:28

  • 25.

    הפוסח על שני הסעיפים במומו פוסחחייביפ להמשיך בנחישות עד חיסולם זה הז

    אין לנו ברירה מלחמת אין ברירה, 31/12/08 05:17

    אם לא ידעו להחליט ראש הממשלה שר הבטחון ושרת החוץ החלטה אמיצה גורלית למדינת ישראל או אז הטרור הזה יביא עלינו אסון כבד מאוד. הפעם אנחנו נמצאים רגע לפני או הם או אנחנו אם לא יחליטו עכשיו כשהם במצב כזה שיש את כל האפשרות לסלקם מעזה ולחסלם אחת ולתמיד אז אנחנו נביא על איזורינו דבר שישראל לא תוכל לחיות עמו לאורך זמן. אים בעזה מדינה זה שטח הפקר הנשלט על ידי הטרור ובידיו שני מליון איש שאינם חפצים בו אבל לא מעיזים לומר בראש גלי אחרת יושמדו על ידי החמאס .העולם המערבי צבוע הם אומרים אחד בפה אבל מצפים מאיתנו שנעשה את המלאכה .
    לכן זה הזמן של מי שעומד בראש הממשלה לקחת אחריות אמיתית לגורל המדינה ולהצלתה .
    אנחנן הגענו לשלב אל חזור מי שיחזור יביא אסון.

  • 24.

    לא יאומן , מדינה של שפנים

    אני עף מפה, 31/12/08 05:11

    פוחדים להכנס לעזה ? האם זה אותו צהל שלחם במלחמות ישראל? או שהשמאל הפך אותו לצבא שמשקשק להכנס לעזה ולהתעמת עם טרוריסטים מסכנים, לאן הגענו?
    אני מתבייש להיות מילואימניק במדינה הזאת.
    הפכתם את הצבא לילדים של אמא.

  • 23.

    ברק וליבני מפקירים את ישראל...

    לוחם לשעבר, 31/12/08 05:09

    ברק ברח מלבנון - ליבני ניצחה בהתנתקות. שניהם גרמו לאיבוד ההרתעה בפני קומץ טרוריסטים ועכשיו הפחדנים רוצים למנוע מצה''ל כניסה קרקעית??
    אתם לא ראויים להיות נבחרי ציבור. בעינכם הבחירות מעל הכל על חשבון חיי האזרחים.
    עופו מהכנסת כבר!!!

  • 22.

    איזו בושה של שר ביטחון !!!!!!!!!!!!

    מילאומניק, 31/12/08 05:03

    כמה הססנות - כמה תרגילים בתקשורת כדי לקבוע עובדות בשטח עם הצעת האש הצרפתית - על מי אתה עובד?? על בוחריך השמאלניים??? ובדרך מפקיר מדינה שלמה! תתפטר עכשיו!!!!

  • 21.

    Barak Shafan Again (ל''ת)

    Jesse, 31/12/08 05:02

  • 20.

    אני חושב שזה רעיון מצויין להכניס דלק לרצועה...

    שפינוזה, 31/12/08 04:54

    אפשר גם שישליק כבש ופיתות עם חומוס וחמוצים שיהיה על הכיף כיפאק...
    שלשוה אפסים שבלי בושה מתיימרים להבחר לראשות הממשלה...
    שנתיים אחרי מלחמת לבנון חוזרים בדיוק על אותה טעות!
    מתי השמאל ילמד שבמלחמה המטרה העיקרית היא לנצח???

  • 19.

    48 שעות לחמאס להתכונן בשקט למתקפה הקרקעית

    זה יעלה בחיי חיילים, 31/12/08 04:46

    מה שיקרה הוא שבמשך 48 שעות תרד כמות הרקטות המשוגרות לעבר ישראל, והחמאס יתכונן בשקט והיטב לכניסת הצבא לרצועה.
    ואז אחרי 48 שעות גשם של רקטות ירד על הישובים הישראליים, וכשהצבא ייכנס סוף סוף לרצועה, החמאס יחכה לו מוכן וחיילים רבים יהרגו.

  • 18.

    שני תנאים הכרחיים להפסקת אש עתידית...

    sadato , 31/12/08 04:45

    1. פרישת כוחות בינלאומיים (נציגי או"ם, האיחוד האירופי, טורקיה ומדינות ערב המתונות) שמטרתם לפקח על יישום הפסקת האש - צעד שיקשה על החמאס לשוב ולשגר רקטות בעתיד הנראה לעין.

    2. חידוש המו"מ בעניינו של גלעד שליט והתחייבות (מצד שני הצדדים) להשלים אותו תוך פרק זמן מוגדר.

    כמובן שהתנאים שצוינו בכתבה (הפסקה מוחלטת של ירי הקסאמים והגראדים ויצירת "רצועת בטחון" מסביב לגדר הגבול) חייבים גם הם להתקיים.

    בתמורה תתחייב ישראל לפתוח את המעברים ולאפשר העברה סדירה של מוצרי מזון, דלק ותרופות לעזה.

    • תודה. רק תגיד לנו איפה לחתום - פה, פה, פה ופה? (ל''ת)

      רה''מ, שרת החוץ ושר הביטחון, 31/12/08 06:20

  • 17.

    העובדות האמיתיות

    אחד משלנו, 31/12/08 04:44

    אנחנו אשמים באיבוד מדינת ישראל

    זו האמת על מה שקרה בעכו ואף גורם תקשורת לא מצא לנכון לספר לכם:
    על סמך עדויות של יהודים שגרים בעכו!
    ''הערבי התמים'' שמצולם בעיתונים נסע בפראות ב 01:00 ברחוב ליד ככר הגפרורים. לאחר שביקשו ממנו ללכת משם הוא קילל וצעק ובתגובה יהודים זרקו על מכוניתו אבנים. ''הערבי התמים '' הזעיק חברים שקראו באמצעות הרמקולים במסגדים לבוא ולנקום ביהודים ואחרי שעה באו 3 אוטובוסים מלאים בערבים מחבלים - רעולי פנים וביצעו את ליל הבדולח. תושבי השכונה ברחו לבתים של יהודים אחרים והתחבאו מפני הערבים שצעקו להם שהם יהרגו אותם ובמקביל הרסו המחבלים הערבים את כל מה שנקרה בדרכם הציתו חלק מבית הכנסת ושברו את חלונות תחנת מגן דוד אדום. התושבים היהודים המבוהלים צלצלו מאות פעמים לתחנת המשטרה של עכו אבל השוטרים שם לא נקפו אצבע כי הם היו שוטרים ערבים!!!!!!!!! מכיוון שהשוטרים היהודים היו בצום כיפור.
    רק לאחר שצלצלו לתחנות רחוקות שאין בהם שוטרים ערבים הגיעו השוטרים באיחור רב .
    __________________________________________________________-

    ערביי ישראל הם אזרחי סוג א = אין שום חובות ויש המון זכויות.
    יהודים בישראל הם אזרחי סוג ב = יש המון חובות ואין זכויות.
    יהודים שכמונו אזרחים סוג ב שנאלצים לשלם ארנונה, חשמל, מים, מיסים ואגרת טלוויזיה כחוק ובנוסף לעשות 30 ימי מילואים בשנה וזאת כדי להגן על ארצנו ובכדי לממן את אזרחי סוג א =ערביי ישראל.

    אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
    (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

    1. הטבות לערביי ישראל : שוד ,גניבות והרס
    לערביי ישראל מותר לגנוב הכל מארנקים ברחוב ועד ציוד הנדסי מחקלאים ואם נתפוס אותם ונביא אותם לתחנת

  • 16.

    כואב, אבל אין ברירה. העורף לא יוכל לשאת עוד שמונה שנים של סיוט, לכן...

    עוטפת עזה, 31/12/08 04:42

    לא להפסיק את המבצע!!!

    למצות את כל האופקציות האוויריות והארטילריות - לא להרפות.

    הלוחמה הפסיכולוגית של הצד הפלשתינאי היא בלתי ניתנת לתיאור בכל קנה מידה - כל הכבוד להם!! זמן שלנו לחשוף את זה- יש לנו כלים לכך. אנחנו בכוח שבא לשחרר את העם הפלשתינאי בעזה מהמנהיגים המושחתים שלהם!!!

    בל נשכח ! אנחנו נלחמים בטרור. עד שלא נחתוך את ראש הנחש הגוף ימשיך להתפתל, להתחבא ולהכיש. אין לנו כוחות לכך, החברה שלנו מאבדת אמון במנהיגיה בשל ההתרפסות הזוחלת הזאת.

    אנחנו הצד הצודק. עזה היא אבן בוחן לגדה ומאוחר יותר ללבנון וסוריה. אחרת , אני לא רוצה לדמיין איך יראו החיים על גבול הצפון בצל רמת גולן שחוזרת לידיים סוריות... או איך יראו חיי תושבי ירושליים והסביבה אם נחזיר את מזרחה...איך תראה כל הארץ במרכז , אם הגדה תהיה בידיים פלשתינאיות...

    את המשא ומתן לשלום אפשר יהיה לעשות רק מעמדה של כוחף של יכולת הרתעה.

    הגיע הזמן להפעיל גם אצלנו את תותחי התעמולה - את היהודים בעולם, את כל כוחות העולם החופשי ששכח ככל הנראה מהר מאוד את האיום של הטרור האיסלמי בעולם.

    ותעשו לי טובה, פרשנים ופעילי שמאל - זמן לשתוק!!! תנו לנו לחיות, תנו לנו לנשום - עוטפי עזה כבר מזמן מחכים למושיע.

    ומי שמדבר- שיבוא לכאן , שידבר מדירה לא ממוגנת פה באזור. גיבורים גדולים!!!

  • 15.

    הדיבורים על הפסקת אש מצד ישראל גורמים לנזק

    שרגא רפאל , 31/12/08 04:32

    זה מחזק את ההתנגדות של החמאס ונותן להם תקווה לניצחון לפי מתכון של החיזבלה במלחמת לבנון.
    למען עתיד המדינה הזו חייבים הכרעה ברורה נגד החמס.

    • Yes to other armies to guard

      donone0750 , 31/12/08 06:15

      We went in there to punish them of 8 years.May we did enough for awhile.If the turks french france garentee us No more Chamas Kasam etc than we we give it a chance.Other armies between us is the best Idea I heard yet and it may even inspire Chamas to unite with west bank efforts to build a country instaed of destroying ours.Just may be

      • .! בא לי להגשים לך חלום......!!?? (ל''ת)

        בובי אברייג'יל-מייאמי., 31/12/08 06:24

  • 14.

    לפעמים עיתונאים יכולים לסתום את הפה טיפה,הרי אתם חלק מהאם,לא?

    אאא, 31/12/08 04:32

    רק נזק אתם אושים ,די לדיבורים לא נחוצים

  • 13.

    France & UK specily stay out Israel dont need your ''help''

    British Double Standard, 31/12/08 03:40

    France & UK go help Africa

  • 12.

    ואוו, נשמע דבילי.

    חנן, 31/12/08 03:36

    זו המטרה? הפסקת הקסאמים? למה לא אמרתם קודם. מאיפה זה מוכר לי? אה, מ2006. זה לא עובד.

  • 11.

    תנאים הומניטרים

    כפיר, 31/12/08 03:29

    למה נותנים לעזתים תנאים הומניטריים לפני שהחמאס מסיע את גלעד שליט לאחד השערים?למה להם מגיע תרופות ומזון וגלעד שליט נשאר בשבי? הרי הם בחרו חמאס הם שורפים את דגל הלאום הם אלו שרוקדים על הגגות ומוחאים כפיים כל פעם שיש פיגוע ומתים אזרחים חפי פשע בצד הישראלי ואנחנו חושבים על ליהיות הומניטריים? איך אפשר לחיות וליהיות הומניטרי כשאתה מוקף בחיות טרף?

  • 10.

    Levanon all over again

    Joseph, 31/12/08 03:26

    Cannot execute and finish anything

  • 9.

    ברק היה ונשאר בעייתי.

    שמי, 31/12/08 03:08

    כמו בלבנון, ישראל תראה כמפסידה

  • 8.

    מובן מהמאמר שברק בעד וליבני מתנגדת??אז בכל זאת מנהיגות ''גדולה עליה''...

    Ehad Haam-Zioni, 31/12/08 03:02

    והיא בעצם מתחרה בנתניהו הדמגוג.....

    אני מברך את ברק על קור רוחו כשכל העם מתלהם, ועל שיקול דעתו כמנהיג צבאי טוב היודע כי חבל על חיי חיילים כאשר מטרת המכה הקשה וההרתעתית כבר הושגה(ותמיד היה מנהיג בטחוני טוב, לעומת מנהיגותו הכללית האיומה)

  • 7.

    barak has no balls looking for save face (ל''ת)

    homeless-USA, 31/12/08 03:00

  • 6.

    אזרחי ישראל, ממשלת ישראל פירקה את צ.ה.ל ....

    max, 31/12/08 02:58

    כל צבא הגנה לישראל מסתכם בחיל האוויר.
    ממשלת ישראל נלחמת באוייבים רק עם חיל האוויר ..ומעדיפה אוייב בלי טילי נ''מ .
    וכך תבוסה אחר תבוסה מרסקת את המורל והכבוד הלאומי.
    ממשלת ישראל כל כך חוששת שחיילים ייפגעו עד כי היא מעדיפה הרג אזרחים , נשים , וילדים אזרחי המדינה.
    חיילי צ.ה.ל בעיני ממשלת ישראל הם כמו נרות חנוכה , אסור לגעת בהם ..רק להביט.
    אחרת קשה להבין מדוע הטנקים שעלותם שאבה את משאבי המדינה לא שוטפים את עזה .
    נמאס כבר מדוקטרינת המלחמה האלקטרונית התבוסתנית.

    • מסכים איתך ב 100%. מילים כדורבנות. מדויק וחד ! (ל''ת)

      עמיר, 31/12/08 14:12

  • 5.

    קודם כל להעיף את ציפי מהמטבחון ולשתף את ביבי בימים

    שף, 31/12/08 02:53

    טרופים אלה, כי חמאס מטורפים.

    אנחנו צריכים עכשיו פוליטיקה אחרת בלי גברת מחברת. מקומה של ציפי לא בין מכריעי המלחמה. כמו שפרץ היה לא במקום במלחמת לבנון. פוליטיקת לא על חשבון העם!!!

    • להעיף את ציפי ? להביא את ביבי ?

      אביעד, 31/12/08 07:40

      נכון שציפי לבני לא מומחית צבאית אבל ביבי ''מומחה'' ידוע לכשלונות בכל מה שידו נוגעת. לכן עדיף שישב בשקט ועוד יותר עדיף שיעזוב אותנו למקום רחוק רחוק רחוק.........

      • ליבני מבינה בדיוק כמו שאולמרט מבין

        שוויוניסט, 31/12/08 09:46

        ביבי מבין ברהיטים

  • 4.

    אם לא נשקם את כוח ההרתעה שלנו מה ימנע מהאויב לתקוף?

    ישראלי, 31/12/08 02:50

    הצבא החזק במזרח התיכון חייב לבסס את כוח ההרתעה שלו מחדש על מנת למנוע ממדינות אויב לפתח רעיונות תקיפה
    מה ימנע מסוריה ירדן לבנון מצרים ערב הסעודית איראן עירק ושאר מבקשי שלומנו לתקוף אותנו ולראות בנו ברי השמדה ואפיזודה חולפת בנוף של המזרח התיכון אם אנו מפחדים להכנס לעימות עם ארגון טרור מוגבל שיורה טילים על עבר מאות אלפי ישראלים?

  • 3.

    We should accept the '48 hour' offer

    Itay, 31/12/08 02:47

    We are not animals. By accepting it we show the world our willingness to engage in peaceful solutions. They will not stop firing? We must defend ourselves. Some civilians will get hurt, but unfortuntly they ELECTED (alla knows why) a leadership who has interest in a military conflict. So be it... Untill the Palestinian people, with the world's & our help (if they choose to seek it), will start taking control of thier OWN children's future, this land will see no peace. Palestain wake up, make good with what you got, or keep letting HAMAS educate your children.

  • 2.

    ברק עלה בסקרים ל-16 מנדטים-למה לו לסכן את זה?

    הגיון פשוט, 31/12/08 02:43

    לא כל יום עולה מישהוא לא נחמד, לא סחבק ולא ממש מנהיג מחמסה ל-16 מנדטים תוך פחות משבוע. אז הוא משגוע לסכן את זה בהמשך הלחימה? זה שכמה חודשים אחרי הבחירות נאכל אותה, לא רלוונטי כי הבחירות עוד חודש וקצת.

  • 1.

    עוד פעם מתגלה החרטה שנקראת קדימה שהכניסה אותנו לברוך של טילים

    יחזקאל, 31/12/08 02:30

    אני מת על קדימה יוצאת מהשטח ללא ערבויות
    יוזמת הפסקת אש נגד האינטרס של תושבי דרום הארץ מכניסה אחכ עוד 400 תושבים תחת מטריית הטילים ואז צועקת אנחנו נציל את המדינה

    וכולנו אומרים די דיינו דיינו דיינו