• 186.

    על ישראל לינצור את האש מיוזמתה ולשנות מדיניות.

    שרגא רפאל , 01/01/09 05:49

    עם נצירת האש יש להציב סוללות תותחים לאורך הרצועה ולהורות לתותחנים להשיב מידית אש לעבר מקורות הירי.
    אין לדווח אצלינו היכן נפל הטיל שהחמאס ירה אלא לציין שהם שיגרו טיל והצבא השיב אש.
    יש להרגיל את אירגוני הטרור שישראל מגיבה מידית באש לעבר מקורות הירי.
    ניראה כמה זמן תושבי הרצועה יסכימו לחיות תחת שילטון החמס.
    אז גם העולם יתרגל לזה שישראל מגיבה ולא מבליגה לאורך 3 שנים יותר.
    מדיניות זו תמנע מאיתנו את הצורך לצאת בעתיד לפעולות גדולות נגד אירגוני הטרור כי האוכלוסיה תדאג שהם לא ישלטו.
    די להבלגה,

  • 185.

    זו אותה מערכת בטחון שנתנה לחמאס להתחמש בטילים

    מפוכח, 31/12/08 19:00

    ארוכי טווח

  • 184.

    לא חיבים להכנס אפשר לפוצץ את המנערות (ל''ת)

    טןןם, 31/12/08 17:35

  • 183.

    הפוגה =מוות

    אבירם טובול, 31/12/08 12:44

    לא צריך בשום אופן לקיים הפוגה זה זמן יקר בשביל שהם יתכוננו למתקפה יותר חזקה אני חושב שצריך להיכנס בכל הכוח ולקצר את המלחמה כי מהאוויר זה לא הפרון האידאלי צריך לפגוע בהם מקרוב...
    אולמרט תעשה פעם אחת דבר טוב תפרק אותם כמו שהרבה ראשי ממשלה פחדנים שהיו לנו תכנס פעם אחת עד הסוףף...
    חיילי צה''ל שה' ישמור אותכם
    יום טוב ושקט..

  • 182.

    צחוק מהעבודה

    סתם1, 31/12/08 09:49

    שוב זה נראה כמו ניצחון החמאס

  • 181.

    צחוק מהעבודה

    סתם1, 31/12/08 09:36

    שוב זה נראה כמו ניצחון החמאס

  • 180.

    החמאס ינצל הפוגה זו. להיתחמשות חוזרת .והברחות חוזרות .

    פקק תנועה , 31/12/08 09:26

    בחסותה של ממשלת מיצריים. כמו שהחיזבללה עושה .ועושה. קצוץ מהבנות מלחמת לבנון השנייה .

  • 179.

    המלחמה הזו העתק ממלחמת לבנון השנייה.

    ש.י, 31/12/08 07:17

    אשכנזי פוחד ולכן רוצה רגיעה. עדיןלא השגנו כלום במבצע הזה חוץ מהריסת בנינים.
    לא לשכוח את שליט.

  • 178.

    ישראל מתוך פחדנות לא תוקפת במרכזי אוכלוסיה -- לכן תובס ובסוף תפסיד!!

    האוייב מריח הפחדנות -- והנצחון הוא שלו, 31/12/08 06:15

    הערבים (לא רק בעזה) בנו נוסחא נגד המערב. נלחמים מתוך אוכלוסיה אזרחית. מחסני נשק מתחת לגני ילדים בתי ספר בתי חולים ומסגדים. וישראל קונה נוסחא זו ובאמת מתחשבת במגן האנושי ומקריבה טובי בניה וחיי אזרחיה על מזבח המוסר השקרי והפחדנות מדעת הקהל. והאמת, שאם ישראל לא מסוגלת להתגבר על פחדנותה ולתקוף כל מקום בו יש נשק או יורים ממנו ללא כל התיחסות לאוכלוסיה שתפגע -- היא תובס!!!!!!!!! והמחיר שכולנו נעבור שואה שנייה !!!!! מכולנו ישארו בחיים אולי 100000 שיגורשו ויפוזרו בכל מיני חורים בעולם ושום מדינה מכובדת לא תקבל אותנו. כל זה בגלל פחדנות מדעת הקהל. אנחנו צודקים וחייבים להלחם בעזה מלחמה כוללת עד לכניעה מוחלטת -- אחרת חיי כולנו יהפכו בלתי נסבלים ומדינתנו תעלם

  • 177.

    שומר ישראל

    DAVID, 31/12/08 05:14

    מערכת הביטחון קרי ברק אשכנזי ואולמרט מקבלים רגליים קרות מפחד האבדות שיבואו ארים ישראל תכנס לעזה לפני שנה מספר האבדות היה יותר קטן בשנה הבאה הוא יהיה הרבה יותר גבוה איך נלחמה ישראל לפני ימי אולמרט וברק הפחד להכשל במבצע כן מבצע כי אים זו מלחמה אוי לישראל שכנופית מחבלים מעבירה חלחלה במנהיגי ישראל אולמרט ברק ואשכנזי אים אינכם מסוגלים להגן על אזרחי ישראל לכו הבסיתה אל תשבו בתפקיד אים הפחד אוכל בכם אני בטוח שהדאגה הגדולה ביותר שלברק יש האים הוא יחבחר לממשלה כי הכסא חשוב לו מכל אשכנזי סתם פחדן ושילך הביתה ואולמרט אוי אולמרט הגנב הולך לכלא מענין מה היתה עושה גולדה או מנחם ואפילו שרון ימח שמו היה מגיב בכל הכח וגומר אין שומר לישראל ממשל אולמרט בגד בעם הממשל דואג רק לעצמו ולא לעם

  • 176.

    מי זאת מערכת הבטחון? זאת מערכת שמדברת? או שזה דיסאינפורמציה שמאלנית? (ל''ת)

    ?????, 31/12/08 02:25

  • 175.

    סוף סוף סימנים של שפיות

    עמי וינשל, 31/12/08 02:24

    תפסיקו את המלחמה האידיוטית הזאת לפני שכל הנגב יהרס

  • 174.

    אהוד הפעם אל תברח - כהרגלך... (ל''ת)

    bd19 , 31/12/08 01:47

  • 173.

    רעיון מצוין

    לאהלה, 31/12/08 01:43

    רק חבל שמשגרים אותו כבלון ניסוי כדי לבדוק את התגובה ולהכין את דעת הקהל, במקום פשוט לעשות.

    רעיון מעולה. וכל הטמבלים היהירים שכותבים כאן - אתם כל כך בטוחים שאפשר ''לגמור את העבודה''? ''אם התחלתם - תסיימו''? היהירות הוו עולה בחיי אדם לכל הצדדים. צריך להפסיק בשלב שבו ברור כוחו של צה''ל וההלם שהותיר על הצד השני, גם כוח הרתעה שהושב, לפחות במידה מסוימת, וגם יצירת הזמנות למשא ומתן אמיתי, וגם (וזה פחות חשוב!) תדמית. אם ישראל תיכנס יותר פנימה- מישהו מבטיח איך תצא משם?
    תרגעו - המטרה היא השגת שקט ולא נקמה

  • 172.

    חצי עבודה

    חצי עבודה, 31/12/08 01:02

    חצי עבודה אוי ברק ברק חצי עבודה ...
    זה הסיפור של חיו של ברק
    חצי עבודה.
    חצי עבודה בבחירות לממשלה.
    חצי עבודה בתור יו''ר.
    חצי עבודה להיות מחוץ למפלגה .
    חצי עבודה לחזור ולהיות יו''ר המפלגה.
    חצי עבודה להיות מועמד.
    וחצי מנדט אוליי לקבל...
    אני מבין שצריך להיות כמה דברים והם מאוד פשוטים ובאמת באמת לא מסובכים .
    הנה בבקשה ברק שלא יהיה לך כל כך מסובך
    לא מפסיקים לירות על מחבלים
    לא מפסיקים את מה שהתחלנו בו.
    לא מפסיקים עד שלא מחסלים את הניה או מוחמד דף.
    לא מפסיקים עד שלא מוצאיפ פתרון לקאסמים שלא ירו.
    לא מפסיקים עד שלא מקבלים פתרון לגעד שליט.

    זהו ברק ...זה ממש ממש לא היה מסובך .
    אה כן משהו אחרון ...

    תהיה בטוח שאם יפגיזו לך את הבית והרחוב כל יום 100 פעמים בסופו של יום תשבר ותתאייש זה הרעיון ברק להתיש להם את הצורה הם כבר על סף שבירה .
    אל תתקפל ובחייך ברק בלי חצי עבודה ת

    • תקותנו

      צדוק, 31/12/08 10:41

      שמר ברק התעורר ולא ימשיך את שינתו, בעקבותיה בריחתו.

  • 171.

    לא ידעתי שלאהוד ברק יש שם של בת : ''מערכת'' (ל''ת)

    חנון, 31/12/08 00:12

  • 170.

    מי במערכת הביטחון ממליץ? מי מכחיש?

    מערכת הביטחון, 31/12/08 00:07

    מספיק עם השמועות, לא לפרסם ידיעות בלי פרסום המקור!!!

  • 169.

    לא יהיו קטיושות מעזה! י.רבין 1995. כנסו להקלטה!

    asy , 30/12/08 23:45

    http://video.maale.org.il/jewtube/show.php?id=446

    • רבין אף פעם לא טועה (כמעט)

      אח שלך , 31/12/08 05:28

      בכל אופן הוא הצליח לעצבן את הבונים החופשיים

  • 168.

    להקים את ועדת וינוגרד 2

    אנדריי ווצוליק, 30/12/08 23:38

    מה שהולך בעזה מסריח ממלחמת לבנון 2006 וזה גם יגמר ככה כי אלה אותם הנפשות הפועלות של אז פיירס הלוזר אולמרט ליבני וברק שתמיד ברח. הבעיה היא לא החמס לא הטילים שלו לא צה''ל אלא ארבעת הליצנים שמנהלים את המדינה אולמרט אהוד ברח ציפיטפוט והנשיא המשתמט ולוקח השוחד פיירס. הרמטכ''ל אשכנזי? תינוק שנישבה בידי הנוכלים שמעליו.

  • 167.

    ככה באמת נראה הצבא שלנו

    דנה.ג. , 30/12/08 23:18

    חזק פיזית אבל חלש ב-רוח. הפסקת אש......

  • 166.

    Are you crazy?!?!?!?!?!?!

    David B, 30/12/08 22:19

    For the first time in years that I am proud of Israel for the way it's handling the situation not listening to the biased world opinions and doing what's necessary for its citizens and now you want to throw it all away with talks of a ceasefire?!?
    There is no talking to the terrorist nation of Hamas, they will only understand complete defeat.
    Do the right thing Israel and make the world respect you

  • 165.

    שיפנו את גוש קטיף ויפתרו הבעיות (ל''ת)

    ארי עומר, 30/12/08 22:08

  • 164.

    איפה הצנזורה??? עופר שלח פושע סייען לאויב.

    panacea , 30/12/08 21:11

    או שיודה ששיקר או שיוכיח שדובר צהל משקר.

  • 163.

    למה היהודים לא לומדים ממה שעשיתי בגרוזיה!! (ל''ת)

    פוטין, 30/12/08 21:09

  • 162.

    מאוהבת בברק (ל''ת)

    מאוהבת, 30/12/08 20:50

    • ברק ימשיך לברוח אפילו באמצע מספר (ל''ת)

      רמי, 31/12/08 08:55

  • 161.

    מערכת הבטחון הכחישה את הידיעה הזאת.

    ברק מפיץ שמועה ומטיל את התיק על מע' הבטחון., 30/12/08 20:48

    גם כן שר בטחון...

    • אפס כמוך יודע שברק המציא את השמועה? (ל''ת)

      aasa, 30/12/08 23:16

  • 160.

    מגאדלה

    השפוי, 30/12/08 20:48

    עשית עמנו חסד, ועכשיו אני רגוע, כולי תקוה שלא תמצא דרכך חזרה,לטובת הספורט ולטובת מדינת היהודים

  • 159.

    הימצאותינו שאלה של זמן.?

    אלמוני, 30/12/08 20:38

    מענין אם האנשים שעלו לארץ(אחרי מלחמת עולם שניה).היו מתנהגים כפי שהקודקודים מתנהגים היום .
    יבוש ביצות עם כל ההשלכות .600 אלף איש כנגד צבאות ערב .
    מרגיש בושה ועצבות.(חבל על הנופלים והנכים ששלמו מחיר יקר).עבור מהההההההה?

    היום הדרום והצפון גבול אנושי.

  • 158.

    קמפיין הפסקת האש והכניעה = תקיעת סכין של בגידה בחיילי צהל !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 30/12/08 20:38

  • 157.

    53 מיליארד לשנה כדי לתת אי בטחון לאזרחי ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    החזירו את הכסף גנבים, 30/12/08 20:36

  • 156.

    ברק אני איתך (ל''ת)

    ברק אני איתך, 30/12/08 20:36

    • אתה ועשרות התגובות שכתבת- תתבייש לנצל את המלחמה לצרכים פוליטיים (ל''ת)

      panacea , 30/12/08 21:13

  • 155.

    פייגלין לא היה בוגד בכם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה פייגלין ראש ממשלה, 30/12/08 20:35

  • 154.

    בדקה ה 90 לפני שהאוייב נשבר יש כנופייה בישראל המצילה אותו מתבוסה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לבעוט אותם לכל הרוחות, 30/12/08 20:34

  • 153.

    הפקרת ילדי שדרות זו בגידה של צהל במדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חוק העונשין תשל'ז סימן ב' בגידה, 30/12/08 20:30

  • 152.

    הכניעה של מערכת הביטחון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציפי, 30/12/08 20:29

    כיסוי תחת קוראים לזה. המערכת הביטחונית בראשות שר הביטחון מתחננת שיארגנו לה פסק זמן. החיילים הרי מותשים מהלחימה הקשה. המטוסים כבר ללא טיפת דלק. הקצינים חייבים חייבים סוף שבוע אחרי שלושה ימי היעדרות מהבית. אכן, צריך ודחוף פסק זמן.

    אכן חציר העם.

  • 151.

    אם תהיי רגיעה וזה חבל זה התנאי היחיד שצריך להיות..תביעו דעה זה חשוב..

    לא לאלימות, כן להפגיז את עזה, 30/12/08 20:23

    ההנהגה צריכה לעשות עוד תרגיל אחד ויפה ביותר..בתוך כמה שעות לאשר את רשימת האסירים הפלשתינית להגיד לעולם רוצים הפסקת אש אישרנו את בקשת החמאס שיתנו לנו את גלעד שליט ואנחנו את האסירים להם וזה יתפרש כמחווה של שתי הצדדים!אחרי יום אחד בלבד שזה 24 שליט יהיה בבית ואז יסתיימו 48 שעות חמאס יעשה חגיגות ויגיד שהוא ניצח והטרור ימשך (הוא לא יכול להפסיק להיות שחצן) ואז לישראל תהיה סיבה טובה להפציץ את זה ולסמן את כל האסירים שהתשחררו ולחסל אותם!

    חייל בבית..מחבלים מתים..חמאס מכופף..והכל נמשך כאילו לא נגמר לעולם!
    צה''ל וכל מדינת ישראל תהיו חזקים! אוהב אתכם

  • 150.

    למה לתת לכול הפרשנים למינהם להגיד צדקנו

    ניסים, 30/12/08 20:23

    לא עוצרים באמצע אסור.זה יחזק תמנובלים

  • 149.

    למה

    איוב, 30/12/08 20:20

    למה כל הזמן בתחימ דלתות שכשה לזגר

  • 148.

    אין רגיעה בלי שליט.צה''ל לא ממליץ להפסקת אש כנסו..

    נדב, 30/12/08 20:15

    זהו הציטוט המדויק
    ''דובר צה''ל מכחיש בתוקף ובאופן שאינו משתמע לשני פנים ידיעות בתקשורת לפיהן מתגבשת בצה''ל המלצה להפסקת אש. הדברים הללו אינם נכונים ולא נבדקו עם דובר צה''ל טרם הפרסומים''.
    פשוט זה כסת''ח של הפוליטיקאים

    • לברק אין אומץ להציע זאת בעצמו, אז הוא מפיל על ראשי הצבא.

      יש לנו עסק עם שר בטחון קקמייקה., 30/12/08 20:53

      קיבל רגליים קרות.

  • 147.

    אולמרט ברק אשכנזי שמולאנים פחדנים תנו לצהל לנצח

    אולמרט ברק אשכנזי שמולאנים פחדנים תנו לצהל לנצח, 30/12/08 20:13

    די שוב לברוח ולהיות מוצגים כחלשים הדבר בעוכרינו

  • 146.

    מי זה ''מערכת הביטחון''

    שין השמאלן, 30/12/08 20:10

    לא ידוע לי שקיים גוף כזה,
    אולי עוד גוף אלמןני.

  • 145.

    חצי מלחמה וחצי שלום המצאת יהוד של אוסלו

    @ בנצי - א @, 30/12/08 20:01

    דיסקט אוסלו אומר שהמדינה הולכת לפי הזיות של כוהן גדול של שמאל
    עקרון נוסף : לא להשפיל ערבים ואז יש צ'אנס ביום מן הימים יתנו לנו אוטונומיה בשייכמונס והסביבה
    עד יפו
    ותקשורת בונה אתרוגים שמאמינים בדת החדשה
    מאחר וכהן גדול לא מאמין ביהדות וזכותינו על הארץ הגמגום שולט בכל תחום , עת לחצי מלחמה ועת לחצי שלום . ואם טילים של איסלם יגיעו בכל מקום אז בטח היהודים אשמים
    כי השמאל ויתר על השלטון מזמן ומעדיף את דיקטטורה משפטית ופרקליטות וכמובן תקשורת שמלאה כמעט מאוזן עד אוזן
    מאנשי דת חדשה
    ושר הבטחון מחליט על מבצע והפסקתו לפי גחמות של כהן גדול
    נפגש במלחמה אחרונה בקרוב

  • 144.

    זהירות - אהוד שוב בורח

    LIORROTEM , 30/12/08 19:59

    שימו לב, מערכת הבטחון, הןא שר הבטחון אהוד ברח בעצמו. אף אחד לא שש אלי קרב. אבל, אם באמת הפסקת האש, שמתכנן לנו הנ"ל,תסתיים בהסכם "רגיעה" ב', הרי לא למדנו שום לקח מהכשלון במלחמת לבנון השנייה. אלא שלאחר ה"רגיעה" הבאה, הטילים של החמאס יגיעו כבר למגדלי אקירוב בתל אביב...

  • 143.

    שעם ישראל יראה ערוץ 2 הערב וישפוט האם הוא ''אוייב העם''

    חומר למחשבה, 30/12/08 19:54

    איזה מדינה צוחקת על הרמטכ''ל שלה באמצע מלחמה ,בארצות הברית היו סוגרים את הערוץ!!
    ממליץ לשב''כ לבדוק מה קורה בערוץ 2 ומה ....!!!

  • 142.

    כן הפסקת אש לא הפסקת אש

    תומאס, 30/12/08 19:54

    דיי נו באמת יש דברים יותר חשובים מאשר לדון אם יהיה הפסקת אש או לא תיהיה הפסקת אש , מה עם גלעד שליט ... אנשים תפסיקו להתעסק בתפל יש עיקר והעיקר הוא שיחרור גלעד שליט על זה צריך לדון זה התנאי שאמור להיות להפסקת האש !!!

  • 141.

    מאכזב. המחלוקת ברבים - נראה דשדוש וזה רק לרעתינו......

    אחד העם, 30/12/08 19:53

    נראה רע מאוד...

  • 140.

    ישראל ניכנעה לחמאס. לא מאמינה בצבאה בקושי בחיל האויר שלא יכול להכריע (ל''ת)

    אסטרטגית, 30/12/08 19:51

  • 139.

    ברק בשטח אני במתח אל תבחרו בו (ל''ת)

    נסרללה - בירות לבנון, 30/12/08 19:50

  • 138.

    כפויי תודה ימנים

    חבר מפלגת העבודה, 30/12/08 19:49

    כל מי שמבקר את ברק,הוא הזוי כפוי תודה לשר הבטחון הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל. וכולכם מוזמנים לשטוף את פיכם, לעמוד בשורה ולנשק לגבו של אהוד ברק ולהתחלק בעדינות וללקק לעכוזו !!!

    • החשבון יסגר אתכם

      רועי, 30/12/08 20:22

      ''לא יפלו קטיושות על עזה'',''הליכוד מפחיד את העם'' אתה מכיר את המשפטים האלו?
      תאמין לי,שבניגוד אליכם,אנחנו לא יוצאים להפגין באמצע קרבות,אבל אוטוטו אנחנו נראה לכל אזרחי המדינה,בגלל מי נופלים טילים בכל רחבי הארץ.
      לגבי ''שר הביטחון הטוב ביותר שהיה לישראל'',
      אני מציע שתשאל את האנשים הבאים אם זה נכון:
      1) נסראללה שחטף לנו שלושה חיילים באוקטובר 2000,ןממש פחד מאיומיו של ברק
      2)ערביי ישראל,שהודות לועדה שברק הקים,הם נהנים מחופש פעולה ומסיתים ללא הפסק נגד ביטחון המדינה.
      3)ההורים של החייל מדחת יוסף, שהופקר למוות במשך 6 שעות.
      4)מבצעי הלינץ' בחיילים ברמאללה,שממש פחדו מטייסי חיל האויר שירו באויר ,בהוראתו הישירה של ברק.

  • 137.

    זהירות!!! התרמית הגדולה של התקשורת!!!

    ~השם~ , 30/12/08 19:47

    זהירות!
    התקשורת מתחילה לפמפם לנו בראש את ה"רגיעה ההומאניטרית"
    "הפסקת אש זמנית"

    למרות שצה"ל והשב"כ מכחישים כל קשר
    ואולמרט אפילו סירב בתוקף להפסקת אש.

    אבל זה לא מפריע לתקשורת להפיץ שקרים
    על הפסקת אש שבדרך.
    התקשורת בשירות החמאס והעולם המוסלמי.

    • ברק פוחד להמשיך. הוא התכונן היטב רק לחלק הראשון של המבצע

      מחשבה צלולה, 30/12/08 21:09

      עכשיו חטף פיק ברכיים. הוא פוחד על התדמית הבטחונית שלו לקראת הבחירות. קיווה שהפצצות מהאוויר יספיקו.

  • 136.

    גבי אשכנזי והדרג המדיני שברו את המוראל של החיילים שוב !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פגיעה מוראלית קשה, 30/12/08 19:46

  • 135.

    אם ידיעה נכונה - צבא שלנו שוב נכשל! אם לא - ששב''כ יתפוס ה''גורם הבכיר''

    מיכאל, 30/12/08 19:39

    כי רק הפרסום (בכל האתרים) כזה הוא פגיעה חמורה בבטחון המדינה! בושה וחרפה בכל מקרה!

  • 134.

    אהוד ברח כרגיל.. סמולים תבוסתנים, תמיד להתקפל, תמיד לברוח..

    moshon1 , 30/12/08 19:39

    מה זה משנה שהם אילו שהצמיחו את החמאסתן וכיום יש להם כבר טילים שעפים למרכז הארץ, מה זה משנה שכבר השיגו איזה שהוא מומנטום בזכות ההפתעה, הרצון לברוח הוא המושל בכיפה..
    ויש להם את השקורת שכולל את הסקרים השקריים, ערוץ 2 הפרו-ערבי, ואת הבג"ץ , הזרוע הסמולית "החוקתית", מה זה חשוב שמחר נתעורר לימים אפלים יותר ?..

    • פתאום נהיית מצביא כמו נפוליון תן לברק לנצח (ל''ת)

      אליעזר בן יהודה, 30/12/08 19:49

  • 133.

    איזה הנהגה מבולבלת,שלחים את ביבי להסביר ומצד שני רוקמים ה.אש... (ל''ת)

    ברק ואשכנזי,מה נסגר איתכם???, 30/12/08 19:38

  • 132.

    פתאןם כולם מבינים תנו לשר הבטחון לנהל את הקרב (ל''ת)

    חייל בדימוס, 30/12/08 19:35

    • הוא מנהל עכשיו את הבריחה. (ל''ת)

      טוב, הוא רגיל., 30/12/08 21:11

  • 131.

    ברק,מה אתה עושההההההההההה????פחדן!!!

    מלחמה רק לבחירות???, 30/12/08 19:35

    נמאס מהברק הזה!!!

  • 130.

    הסיבה האמיתית להפסקת האש.

    אורי אלמוג, 30/12/08 19:31

    מה לא ברור לכם?
    איימו אישית על ברק,אשכנזי ,ציפי ושות' והם נבהלו.
    הצגת העניין כהומניטרי הוא כיסוי וטיוח הדבר האמיתי.ככה זה בפוליטיקה כל דבר שאתם רואים קוראים ושומעים הוא כיסוי לדבר אחר.

  • 129.

    רק התחלנו, אם כל 5 דק' נעשה הפסקת אש הטילים לא ייגמרו.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום , 30/12/08 19:31

  • 128.

    לא להפסקת האש עד החזרת החייל גלעד שליט!!!!

    תומאס, 30/12/08 19:31

    אולי פעם אחת נסיים משהו כמו שצריך ,
    נמאס כבר , גלעד שליט היה צריך להיות בבית בסוף מלחמת לבנון השניה , אך הוא לא הושב
    הגיע הזמן להיות מאוחדים חזקים מלוכדים ולהחזיר את גלעד שליט הבייתה !!!
    לא להפסיק להילחם הרי ברור שיהיה להם יותר פצועים הם חיים כמו עכברים , בצפיפות נוראית ... אז עם כול הקושי הצער והיגון חייבים להמשיך להילחם, לעמן הדורות הבאים והכלכלה שלנו.

  • 127.

    אז ההרוגים האחרונים גם הם קורבנות השלום?

    erez_e1 , 30/12/08 19:31

    לכו לעזאזל ברק וליבני ונפגש בבחירות חדלי אישים וחסרי חוליות שכמותכם.

  • 126.

    124 צודק-כנסו אשכנזי מה עם הצנזורה- ערוץ 2 בשירות האוייב!! (ל''ת)

    משפטן, 30/12/08 19:30

  • 125.

    כל עוד ישראלים נהרגים - אסור לחשוב על הפסקת אש!!! (ל''ת)

    XXX - אשקלונית, 30/12/08 19:24

  • 124.

    שימו לב להתנהגות ערוץ 2- בשירות האוייב!!

    עיתונאי משדרות, 30/12/08 19:22

    ערוץ 2 מביא רופא מעזה שיסביר מה אנו היהודים גורמים,מנסים לומר ולטווח את מיקום נפילת הקאסמים
    יונית לוי מתלוננת על פעילות צה''ל בעזה-רואים שהיא שמאלנית בשירות האוייב
    לצערי כצופה מהצד נראה שערוץ 2 מייצג נאמנה את החמאס ולא אותנו היהודים
    הצנזורה נרדמה בשמירה
    גם וינוגראד העיר על התשקורת בדגש לערוץ 2 לצערי לא הפיקו לקחים אוליי אפילו יותר גרוע-הלו מיהו בירושלים שיסגור את הערוץ
    ארץ נהדרת צוחקים על הרמטכ''ל רב אלוף גבי אשכנזי שמוביל את המלחמה שיראה טוב לערבים חברים אתם במזרח התיכון-משהו מסריח בערוץ 2 שהשב''כ יבדוק מה קורה שם!!!
    גברת דאבוש יו''ר הערוץ השני ממליץ לסגור את הערוץ 2 ל-48 שעות יהיה נזק לערבים אבל רק יעשה טוב ליהודים...

    • צודק גם אני חושב כמוך במיוחד הכתב מהשטח (ל''ת)

      jc, 30/12/08 20:06

  • 123.

    נסראללה והנייה כבר חוגגים ממחבואם (ל''ת)

    ben, 30/12/08 19:22

  • 122.

    זה מה מקבלים תמורת 50,000,000,000 ש''ח שאני משלם לכם? בטלנים-לכו לעבוד! (ל''ת)

    כבשה דורשת את כספי המסים-חזרה, 30/12/08 19:21

  • 121.

    לא יאומן ! אני יורד מהמדינה הזו !!!!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 30/12/08 19:20

  • 120.

    אשכנזי-מה אתה מתגאה במבצע שכמוהו עשינו רבים בעבר? (ל''ת)

    פוליטיקה מסריחה..., 30/12/08 19:17

  • 119.

    אגב, מדוע שישראל לא תדרוש מאבו מאזן לקחת שליטה על עזה? נעלם ''הפרטנר''?? (ל''ת)

    אבו מאזן מתחבא, שיחזור לעזה הגיבור, 30/12/08 19:15

  • 118.

    לא אפילו הצורך במנדטים לא ימריצו את אולמרט לפעול קרקעית בנחישות. (ל''ת)

    מיקי, 30/12/08 19:14

  • 117.

    השמאל ברח ב-2000, השמאל ברח ב-2005, השמאל ברח ב2006 ויברח גם ב2009 (ל''ת)

    זה היה צפוי, התבוסתנות מחלה חשוכת מרפא, 30/12/08 19:08

  • 116.

    הסבר לספין,ברק רוצה הפסקת אש ולהפיל את התיק על אשכנזי

    שאבי מהעיריה , 30/12/08 19:08

    זה מה שקורה בתכלס

    • אתה בטח מתכוון לביבי או לציפי שמתחבאים (ל''ת)

      לוקח אחריות, 30/12/08 19:10

      • אולמרט ולבני בקשו מביבי לעשות את העבודה שלבני לא מסוגלת לה-הסברה

        panacea , 30/12/08 21:22

        מעניין שהם "לא מאמינים" לביבית אבל בטוחים שהעולם יאמין לו.

    • שאבי, זה בדיוק מה שקרה. ברק רוצה להפסיק ומפיל התיק על אשכנזי (ל''ת)

      אשכנזי הוציא הכחשה טוטאלית., 30/12/08 21:16

  • 115.

    כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    אלדד, 30/12/08 19:07

    תנו לחמאס יומיים להתארגן ולשים עוד מוקשים.

    מדינה של מטומטמיייייייייייייייייייים!!!

  • 114.

    ביבי סוף סוף החלטת לעבוד תוציא גם את ליבני לשטח (ל''ת)

    משה גרינברג, 30/12/08 19:02

  • 113.

    רק ליברמן צודק . . .

    הקוסם, 30/12/08 19:01

    לא מצביע לעבודה ולא לקדימה ולא הליכוד.. .

    • עכשיו יותר יצביעו לליכוד רוצים אנשים רציניים לא פחדנים (ל''ת)

      דוד, 30/12/08 19:20

  • 112.

    ברק נקניק הייתה ונקניק נשארת.עוד פעם אתה בורח -בושה.נמחק אותך בבחירות (ל''ת)

    אבי, 30/12/08 18:59

    • נקניק וגם לא סימפטי אבל עושה ולא רק מדבר כמוך ! (ל''ת)

      אורי ג, 30/12/08 19:07

      • מה בדיוק עושה -מחפש בקדחנות מישהו שיוציא אותו מהעימות המתבקש (ל''ת)

        אבי, 30/12/08 19:20

  • 111.

    גבי אשכנזי=דן חלוץ

    טייס בדימוס, 30/12/08 18:59

    גם אשכנזי מיישר קו שמאלני הססני ופחדני כמו קודמו הפחדן. תוקפים מהאוויר בלבד בע''מ... אם אשכנזי, אם צריך רק חיל אויר, בשביל מה צריך צבא יבשה: סיירות וחי''ר, טנקי מרכבה 4 וMLRS וכו'?????????????

  • 110.

    אתם לא מבינים עברית?????

    גבי, 30/12/08 18:57

    קראו מה כתוב למטה:
    ''דובר צה''ל מכחיש בתוקף ובאופן שאינו משתמע לשני פנים ידיעות בתקשורת לפיהן מתגבשת בצה''ל המלצה להפסקת אש. הדברים הללו אינם נכונים ולא נבדקו עם דובר צה''ל טרם הפרסומים''
    הפסיקו להתרגש מכל שטות שהעיתונות כותבת ואל
    תשמיצו את הצבא שנלחם עכשיו.

  • 109.

    מישהו שמע מיציפי לאחרונה אני לא! (ל''ת)

    תומך קדימה מודאג, 30/12/08 18:56

    • ששש.. ציפי מסתרקת עכשיו (ל''ת)

      כבשה מבקשת לגלות כבוד למנהיגה, 30/12/08 19:23

    • אני שמעתי- היא מבקשת מביבי שיעשה את ההסברה במקומה-זה גדול עליה (ל''ת)

      panacea , 30/12/08 21:26

  • 108.

    כנס ות'ראה יא מעצבן חחחחחח

    מה אכפת לך???, 30/12/08 18:53

    אוקי דבר ריאשון אני חושבת שגלעד שליט עדיין חיי אויל הוא בלבנון אולי בירדן או בסוריה במצרים או בעזה אבל הוא חיי ואל תתנו לאדישות להרוג אתכם ותשבו בבית מול החדשות או על מתקני הכושר תתפלוו תעזרוו תבקשוו שיחזור הביתה בשלום

  • 107.

    רביב דרוקר,אהוד ברק הסכים להפסקת אש בשיחה עם שר הוץ הצרפתי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/12/08 18:52

  • 106.

    ברק לחמאס: תנו הודנא עד הבחירות-קחו מעברים בלא פיקוח לרצועה (ל''ת)

    הכבשה המדליפה, 30/12/08 18:51

  • 105.

    עוד הוכחה שזו רק הצגה לקראת הבחירות- השפנים יתקפלו ותושבי הדרום יטבחו

    עד כמה נמוך הממשלה הזו מסוגלת לרדת, 30/12/08 18:51

    הכל יזום. הקריאה להפסקת אש תוכננה לפני שהתחיל המבצע.
    זה בטח חלק מההצגה של הממשלה הנוראית הזו:
    לתקוף, לעשות קולות של תקיפים, אח''כ לעשות קולות של נשמות מתחסדות וטובות כמו נזירות ותושבי הדרום ימשיכו להיות מטווח.

  • 104.

    חסר לכם שתתקפלו עכשיו

    גלית, 30/12/08 18:50

    אל תהיו לוזרים!!
    אם התחלתם, תסיימו!!!!!

    • ל-104 גלית

      נח, 30/12/08 19:08

      ראי זה לא לוזרים.שכחת שאלה שעושים את רוב העבודה הם''הטובים''והם לא רגילים לעבוד,כבר שנים שלא עשו עבודה כה רבה!אז מה את רוצה מיהם תני להם קצת לנוח!

      • עלובים! בווווווווו (ל''ת)

        גלית, 30/12/08 19:31

  • 103.

    צבא של אוויר נפוח

    דדי, 30/12/08 18:48

    קבוצה דיליטנטית אשר חבריה חסרי מעוף וטיפשים, השתלטה על הצבא ומשחקת לידי האוייב בזמן מלחמה.

    יש להעמיד לדין את מפקדי המטכ''ל בעוון בגידה בזמן מלחמה

    • דדי, אתה טועה. ההתקפלות הפעם באה מצד שר הבטחון.

      אל תלכלך על הצבא, 30/12/08 21:21

      אלא שאין לו אומץ לקחת את האחריות. אז הוא מפיל את זה על ראשי הצבא. גם כן שר בטחון. בושה וחרפה.

  • 102.

    לא מובן המהלך הזה

    שמוליק, 30/12/08 18:48

    או שמקסחים להם את הצורה עד שיתחננו להפסקה או ממשיכים. אין אפשרות להיות הומנים עם מחבלים. מבחינתם זוהי פחדנות והדיבורים מעלים להם את המורל שהנה לא נשברו והם חזקים מאיתנו. מתי קברניטי המדינה יתחילו להבין מה חושבים ומבינים המחבלים מנקודת ראותם ?

  • 101.

    מתקפלים בגלל הועלם נמאסתם כבר (ל''ת)

    אפסים, 30/12/08 18:46

  • 100.

    מבלבלים את החמאס שוב

    איתי-ITAY , 30/12/08 18:46

    לוחמה פסיכולוגית.

    • הפסקת אש רק תמורת שחרורו של גלעד שליט. נקודה.

      איתי-ITAY , 30/12/08 18:49

      לא משחררים אותו, לא נפסיק להפציץ.

  • 99.

    או שסתם לא מסוגל. (ל''ת)

    צבא היבשה., 30/12/08 18:45

    • צה''ל מסוגל. שר הבטחון לא מסוגל. קשה לו. נפוליאון מפלסטיק. (ל''ת)

      תן כבוד לצבא., 30/12/08 21:24

  • 98.

    תקציב ענק וצבא של שנור ...

    הפוך על הפוך, 30/12/08 18:44

    מי שמעוניין בקצת שקט או רוגע כדאי שיתגייס לצה''ל , את הכסף שגייסו בשירותרום כדאי להעביר לתושבי שדרות , הם החיילים האמיתיים במלחחמה הזאת.

    • שכחת עוד כמה ישובים באזור, שהתושבים בהם...

      XXX - אשקלונית, 30/12/08 19:15

      נשארים במקום ולא בורחים בזמן מלחמה.

  • 97.

    או שצבא היבשה לא מוכן או שהוא חששן - מדאיג !!! (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 30/12/08 18:42

  • 96.

    איזה אלוף פיקוד יהיה עתה שעיר לעזאזל או מפקד אוגדה ??????? (ל''ת)

    את מי נקריב ??????, 30/12/08 18:42

  • 95.

    השקרן הבוגדני-ברק שוב מנסה לסבן הציבור (ל''ת)

    כבשה מסבירה, 30/12/08 18:42

  • 94.

    עכשיו פתאום משחקים אותה הומאנים? הרי אנחנו יודעים למה יצאנו

    סטודנט, 30/12/08 18:41

    והסיבות לא השתנו. החמאס לא שינה את עצמו. להפך הם ירצו לצאת מהמערכה כשידם על העליונה. הם ימשיכו לירות קסאמים בלי הבחנה. הצענו רגיעה. לא רצו. נגמר הסיפור.

    • צודק ב-100 אחוז!!! (ל''ת)

      XXX - אשקלונית, 30/12/08 19:17

  • 93.

    ביטחון בעורף

    האזרח הקטן, 30/12/08 18:41

    מישהו כאן מוכן להסביר לי איפה כאן בידיוק שדה הקרב ,למה עם תקציב של 50 מילארד לא מגיע לי האזרח הקטן קצת שקט? לא מגיע?

    • אם יש לך מפת ארץ ישראל, אני מוכנה להתנדב ולהסביר (ל''ת)

      XXX - אשקלונית, 30/12/08 19:18

  • 92.

    להפסיק מיד את ההרג

    אירית, 30/12/08 18:36

    חייבים להפסיק את האש ולחדש את הרגיעה. המלחמה הזו טובה רק לסוחרי הנשק. תקציב הביטחון מתנפח ולא נשאר כסף לכלום: לא לחינוך, לא לסבסוד החיסון לסרטן צוואר הרחם ושאר תרופות, לא לאיכות סביבה. שלום טוב לכולנו

    • אם נפסיק את הכל לא יהיה לך למי לסבסד

      db09 , 30/12/08 18:45

      אם נפסיק את הכל לא יהיה לך למי לסבסד חינוך/ רפואה/ סעד וכו'...
      הם רוצים אותנו עמוק עמוק בקרקעית הים!!!

    • איפה היית ב-8 השנים האחרונות?! (ל''ת)

      XXX - אשקלונית, 30/12/08 19:19

      • ןאיפה היה ברק? (ל''ת)

        panacea , 30/12/08 21:30

        • ואיפה היה...

          yar1 , 31/12/08 15:50

          וולדו

  • 91.

    מה שלא יקרה-אסור להיכנס לעזה בשום מקרה!!!!!!!!!!!

    שגיב, 30/12/08 18:36

    לא שווה חיל אחד שלנו שיהרג שם! אפשר להוריד שם ''מיני פטרייה'' ולגמור את הסיפור.מספיק להיות יפי נפש!!!!!!! מה היה קורה אילו אחת משכנותיה של רוסיה הייתה יורה עליה גראדים או קסאמים?רוסיה לא הייתה משאירה ממנה זכר(מה שכמעט וקרה בגאורגיה)ולכן אפשר עם טילי קרקע-קרקע(ולא ממטוסים)ויש לנו אותם להביא לאותו אפקט.כי הרי מה יקרה? יהרגו לנו כמה עשרות חילים,נכבוש חלק מהרצועה ואחרי כמה חודשים נצא שוב והמצב ישוב לקדמותו...אז למה לנו חייל אחד הרוג? עדיף שימותו רק בצד השני.שם אין משמעות לחיים!!!אמהות שולחות את בניהן מתוך ידיעה ברורה שהם הולכים למות כך שנקדים תרופה למכה!!!

  • 90.

    מי הדליף בלון ניסוי לשלח, או שהתקשורת שוב מנסה ליצר מציאות במקום לדווח (ל''ת)

    תפוזו, אני רק שאלה למר שלח.., 30/12/08 18:36

  • 89.

    לא עושה יותר מילואים.

    סתם אחד שנמאס לו, 30/12/08 18:35

    כמה כסף שפכו במלחמה הזאת ,אחלה תעמולת בחירות עשו לעצמם קדימה,ליבני ,ברק .
    חבורה של קוקסינלים המנהיגם שלנו בקצב הזה לא תישאר לנו מדינה ומספר ההורים והמשפחות השכולות של אזרחים בעורף יעלה על זה של חיילים ,אולי כדאי שיכריזו על '' יום הזיכרון לאזרחים קורבנות צה''ל '' ....תחשבו על זה.

  • 88.

    יש לחסום שידור מערוץ 2 ואל ג"זירה אשר פועלים למען האויב במלחמה

    שאבי מהעיריה , 30/12/08 18:35

    יתכן שערוץ ישראלי כמו ערוץ 2 ישמש שופר לאירגון המחבלים חמאס ,הרי הערוץ פועל ברשיון של מעוצת הרשות השניה ברשות נורית ברדש,איפה היא לעזאזל?

  • 87.

    ערוץ 2 יותר גרוע מאלג'זירה (ל''ת)

    נמאסו, 30/12/08 18:35

  • 86.

    כדי לקרוא- זה בדיוק מה שהולך לקרות!

    אליהו הנביא, 30/12/08 18:35

    לאהוד ברק שתי אפשרויות:
    1.הוא קיבל עד עכשיו ''דוז פואה'' על המבצע והתמיכה במפלגת העבודה מרקיעה שחקים. אהוד ברק מבין שמבחינה פוליטית אם הוא עוצר עכשיו הוא מגיע כ''ווינר'' למבצע ומוחק לחלוטין את החרפה שהשאיר אחריו עמיר ''לא תשכחו את השם שלי'' פרץ
    2. להיכנס קרקעית, לאבד את שארית התמיכה הבינ''ל ולהגיע לבחירות עם חלילה הרוגים על שמו, שקוע עד הצוואר בעזה.
    מה יעדיף ''אהוד ברח''- את שמו הטוב או את טובת כולנו?
    בחירות באופק חברים. תתעוררו!

    • ב-ד-י-ו-ק !!! (ל''ת)

      ישעיהו, 30/12/08 21:36

  • 85.

    האם הרמטכ''ל כפילו של חלוץ ???????????? (ל''ת)

    יאיר ל, 30/12/08 18:33

  • 84.

    הכל מלמעלה ברק וציפי מתקפלים חמס ממשיך בירי וביבי מרויח ב ג ד ו ל (ל''ת)

    Benny, 30/12/08 18:30

  • 83.

    מי אמר כמה כתבים חלקלקים ומדושני עונג באולפן? (ל''ת)

    איציק, 30/12/08 18:30

  • 82.

    צבא שמתחבא מאוחרי האזרחים

    תושב שדרות, 30/12/08 18:28

    בושה וחרפה...את גברת שיטרית ואת תושבי שדרות מוכנים להקריב ,אבל את החיילים עוטפים בצמר גפן, אני לא מאמין שאלה המנהיגים שלי.כנראה שאין מנוס מלעזוב את הדרום.יהודים פחדנים לא סתם עברנו שואה כנראה שמגיע לנו, אנחנו מביאים את האסונות על עצמנו.
    תחת שלטון פלסטיני יהיה הרבה יותר שקט בשדרות!!!

  • 81.

    הפסדנו את המלחמה בחמס

    שם, 30/12/08 18:27

    אם אכן תהייה הסקת אש
    מבלי שרסקקנו את החמס זו
    תהייה בכייה לדורות

    אורלמרט נכשל במלחמת לבנון
    השניה וגם עכשיו מול החמס

    ברק שברח מלבנון בורח כרגע
    מעזה בושה

  • 80.

    אסור לעצור עכשיו (ל''ת)

    אלוש, 30/12/08 18:26

  • 79.

    בקש שלום ורדפהו, (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ביאליק, 30/12/08 18:25

  • 78.

    חוצפה!!! הצבא צריך להילחם ולא לתת עצות פוליטיות לפוליטיקאים (ל''ת)

    יעקוב, 30/12/08 18:24

  • 77.

    תפסיקו לבלבל את המוח על הפסקת אש ואם הם החזבלה ינצור את האש אפילו לשבו

    תפסיקו לבלבל את המוח על הפסקת אש ואם הם החזבלה ינצ, 30/12/08 18:24

    תפסיקו לבלבל את המוח על הפסקת אש ואם הם החזבלה ינצור את האש אפילו לשבוע או שבועיים אז הוא עצר את מפרקים את כל מערך הגיוס והם מתחילים שוב לשגר קטיושות אז מה אתם שוב תגייסו מה אתם לא בונים במקומות המופגזות חדרי ביטחון כי אין תקציב ולא נותנים למסכנים לחם ותרופות כי אין כסף על מי אתם עובדים במצב כזה בבחירות הבאות נסלק את קדימה ואת המערך מהפוליטיקה ולא ניתן לו לעבור את אחוז החסימה לא יתכן שבקדנציה קו קצרה אתם מנהלים שתי מלחמות כושלות אין לכם מקום בהנהגה לכו הביתה

  • 76.

    במידה ויאושר ה''עופרת יצוקה'' תהפוך ל''בוץ נוזלי'' וחול בעיניים

    אלון, 30/12/08 18:24

    ביחס ל''נחישות'' שהופכת מנס חנוכה שהתחילו סוף סוף לפעול למתנת חג המולד לטרוריסטים של החמאס.

  • 75.

    מה שוב הודנה לכמה חודשים שתחזק רק את החמאס?! זה לא עובד! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/12/08 18:24

  • 74.

    מה, הם כסילים? אסור להרפות עכשיו!!! זה יביא לאסונות!!! (ל''ת)

    אריק, 30/12/08 18:23

  • 73.

    ברק אתה תותח! (ל''ת)

    אלי ישראלי, 30/12/08 18:19

  • 72.

    כן, אלה כללי המשחק במזה''ת

    רפי פ, 30/12/08 18:18

    אפשר לסמוך שהירי יימשך.
    השאלה אם יצטבר מספיק אפקט להצדיק שלב ב' ואם מזג האוויר יתחלף בזמן.

  • 71.

    Good move

    Menachem, 30/12/08 18:18

    Nice to know that there are Chess players and not 'hot heads' who plan the next moves

  • 70.

    אם זה נכון אפשר לקצץ בתקציב הבטחון משמעותית

    אהוד, 30/12/08 18:18

    כי ממילא יותר מחמישה ימי מלחמה אי אפשר לעשות כי נוצר אז משהו ''מדיני'' שבטח יווצר מהר יותר שבחו''ל לא יהיו עסוקים עם כריסמס. ראוי שזו תהיה רק טקטיקה לפעולות אחרות אחרת המצב קשה מאוד בהיבט של הרתעה כלפי חוץ.

  • 69.

    מי זה מערכת הביטחון,גבי אשכנזי?אייל ארד?תנו שמות לעם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/12/08 18:16

  • 68.

    הפסקת אש = הכנעתה של ישראל. חמאס יציג את הפחד להכנס לעזה כהישג מוחץ (ל''ת)

    ממשלת התבוסות מפילה את התיק על מ. הבטחון, 30/12/08 18:15

  • 67.

    מי אלה ''במערכת הבטחון'' שבאים עם המלצה כזו?

    גלעד, 30/12/08 18:15

    נדמה לי שדובר צה''ל הכחיש את זה לפני כמה דקות. אז מי אלה? לבני וברק שרואים שזה לא הזניק אותם מעלה בסקרים?

  • 66.

    כנסו

    מבין, 30/12/08 18:15

    תקיבו - אני בדרך כלל מעדיף שיכנסו בהם חזק ויגמרו אותם ואני לא מתחרט על התקיפה אבל הלחץ בעולם גובר וגובר ויש חלון היזדמנויות קצר עד שהלחץ יתעצם -אנחנו לפני מלחמת גוג ומגוג - לחזור בתשובה

  • 65.

    מה?

    אריאל, 30/12/08 18:14

    טוב הפעם זה סופי ומוחלט בהן שלי לישיבה ולא לצבא, מדינה מטומטמת למה מחכים ?ממש לא יאמן.

  • 64.

    בקיצר ישראל הסכימה לחתום על כתב כניעה. זו תחילת הסוף של ישראל כמדינה ! (ל''ת)

    אלי, 30/12/08 18:13

  • 63.

    לא מאמין. (ל''ת)

    יוני, 30/12/08 18:12

  • 62.

    ככל הנראה הפסדנו גם הפעם (ל''ת)

    ותודה לברק וללבני, 30/12/08 18:12

  • 61.

    רמטכ''ל בזוי !!!!! (ל''ת)

    קול העם, 30/12/08 18:12

  • 60.

    העורף חזק כי הפעם צריך לעשות את זה כמו שצריך

    אז מערכת הביטחון- אל תהיו נקניקים, 30/12/08 18:07

    נמאס לנו לשמוע אותכם מדברים על הפוגה , רגיעה או הפסקת אש
    תמשיכו בעוז עד שהחמאס יתחנן לפניכם

  • 59.

    כן צריך לחכות עד שהיו ליה טילים גרעיניים עד תל אביב ואז לתקוף (ל''ת)

    בן, 30/12/08 18:05

    • השלב הבא שעליו עבד חמאס זה להוסיף לטילים ראש נשק כימי (ל''ת)

      הממשלה הזו פשוט הזויה, 30/12/08 18:17

  • 58.

    רבותיי,היוזמה הזו היא מניעת קריסתה של לבני בסקרים לדעתי

    גל, 30/12/08 18:04

    הרי כך מנסים לשרטט אותה כאופוזיציה למבצע וכמי שמוצאת פתח מילוט ושר החוץ הצרפתי עוזר פה. אם הוא רופא שירפא את תושבי הדרום מהירי ומהצלקות הנפשיות שמותירים הקסאמים. אם הוא מנהיג מה צרפת נותנת לנו? ובכלל חוץ מאת לבני לסקרים הבאים את מי זה ישרת? כנראה שרק את החמאס כי זה יתן לו הזדמנות להתאושש מהמכה שחטף ואנחנו נמשיך לחטוף אחרי שכבר גייסו מילואים והתחילו לפעול. כניעה לטרור עכשיו תגרום ל''קדימה'' ול''עבודה'' להתרסק מתחת לקו 5 המנדטים.

    • ניתוח מדויק של המצב ומה שמסתתר וצריך להיות כתוצאה (ל''ת)

      רוני, 30/12/08 18:16

  • 57.

    הפסקת אש יזומה=נצחון

    מה קרה, 30/12/08 18:04

    רעיון מעולה.
    ישראל צריכה להודיע שהיא מפסיקה את האש באופן חד צדדי.

    המקל - במקביל להודיע שאם חמס ימשיך בימי תחודש התגובה בעוצמה וללא פשרות.

    הגזר - שאם החמס יכבד בפועל את כללי המשחק החדשים שישראל מכתיבה אז הוא יקבל העברת סחורות בעוד שבוע.

    באופן זה ישראל תקבע את כללי המשחק ותוכל לחזור לפעילות תקיפה מעמדה של כוח אם יהיה צורך.

    • 100%. לא ברור לי למה אנשים מצפים מה''מלחמה'' הזאת

      פנדה, 30/12/08 18:16

      אתם באתמ מצפים שהחמאס יתגייר, או ''ירד על ברכיו'' ויתחנן לרגיעה? חייבים להיות ריאלים, כל אזרח פלסטיני שנהרג הוא הפסד בנקודות עבורנו ונצחון עבור החמאס. אין להם מה להפסיד, והם ימשיכו עד שארה''ב תעצור אותנו בלית ברירה. צריך לדעת איך לפרוש בשיא, וקשה להאמין שנגיע להצלחות גדולות יותר מאלו שהגענו אליהן בתחילת המלחמה. והעיקר - להרוויח ביושר את הזכות להגיב שוב בעוצמה.

      • הרס כל הטילים וכיבוש ציר פילדלפי - לפחות (ל''ת)

        א, 30/12/08 18:57

  • 56.

    ליבני וברק מכינים אותנו לתבוסה ולמצב שהחמס יתחמש בטילים לת"א (ל''ת)

    נעמי שחור , 30/12/08 18:03

  • 55.

    ברק מתגלה לא רק כנחמד וסימפטי גם כאנושי (ל''ת)

    שלי יחימוביץ, 30/12/08 18:03

    • ופרץ היה שר בטחון חברתי.. נכון שלי בלוף? (ל''ת)

      יחימוביצ'ית, 30/12/08 18:18

  • 54.

    צבא של שפנים, מדינה של מטומטמים. איזו בושה! (ל''ת)

    bitul , 30/12/08 18:00

    • האם אתה חייל מילואים? חייל סיירת?

      רוברטו, 30/12/08 18:09

      אתה צודק, צה''ל מעוניין במידת האפשר למנוע פגיעה בחיילים,לדעתי זה דבר נכון מאוד לעשות.
      מהניסיון שלי למדתי - שבדרך כלל הקיצוניים והאמצים (כמוך) הם אילו שאינם צריכים לשהתתף בפועל בלחימה ולשלם את המחיר.
      אני ממתין לתגובתך, אנא תקן אותי אם אני טועה.

      • אתה טועה בגדול. איזה ניסיון יש לך עוד הקליפה של הביצה ממנה יצאתה רטובה (ל''ת)

        יש כאילה שמבינים ויש שלעולם לא יבינו, 30/12/08 18:45

      • רצית לקנטר, אך אני עונה ברצינות

        bitul , 30/12/08 19:35

        לידיעתך:
        1. אני יצאתי ממערך מילואים כבר לפני 15 שנה. אחריי - מלחמת לבנון ראשונה בחיל הנדסה.
        2. יש לי 2 בנים בצבא.קרביים.
        3. לחסוך בחיי החיילים - זה נכון. צריך לנהל מלחמה כך, שחיילנו לא ייפגעו, ולא משנה כמה אנשי אויב ימותו.
        אך אם לחסוך בחיי החיילים זה המטרה היחידה - אפשר להעתיק כל מדינה לאוסטרליה. שם יהיה שקט יותר.
        4. אפשר גם לא להתחיל שום מבצע צבאי. ירי קסאמים גובה הרבה פחות עבידות בנפש ממבצע צבאי אחד.
        5. בילבול שלך לא מפתיע. שליטי המדינה עובדים על זה עשרות שנים.

        • האומנם?

          רוברטו, 30/12/08 20:06

          1אני לא לגמרי מאמין לך אבל למרות זאת אתייחס למה שאתה אומר:

          1. אתה צודק - יש מחיר לקיום שלנו כאן, אבל רוב האנשים לא מוכנים לשלם אותו באופן אישי.

          2. צריך למצוא את האיזון בין הדברים - לגבי המחיר אני מעדיף שהעזתים ישלמו אותו במקום חיילי צה''ל, אני מאוד חושש שמתוך כבנה לצמצם פגיע באזרחים עזתים לא יפעילו את מלוא הכוח למשל בית שיורים ממנו לא יושמד בו ברגע בטיל אלא יתנהל הקרב.

          ועכשיו למה אני לא מאמין לך:
          איזה בן-אדם בוגר עם שני בנים בצבא משתמש בביטוי מגעיל כל כך על הצבא שלנו 'צבא של שפנים'? מכאן חוסר האמינות שלך

          אני קורא לך לחזור בך מהדברים הללו!

          • זה שאמרתי, הכל בעיות אמונה

            bitul , 30/12/08 23:16

            אני רואה, שאין ביננו חלוקי דעות, בעצם.
            לגבי סיגנון:דווקא אדם מבוגר כמוני רשאי להשתמש בביטוים חריפים. הוא זכה לזה ע"י תרומתו לעם ישראל במהלך חייו.
            אם צעירים ישתמשו בביטוים כאלה-זה חוצפה ורעות הרוח.

            אגב, צבא שהיה אמון על גרוש יהודים לא הצליח להתמודד עם חיזבאללה. זה חוץ מבעיות הנהגה.

  • 53.

    בכל הסכם חייבים לשחרר את החייל.אם לא יסכימו? כאסח!לא לתת להם שום הזדמנ

    קיקו, 30/12/08 18:00

    כל שעה אפילו שתעשו להם הפסקת אש, כל הערבים יעבירו להם טילים משופרים יותר.אל תאמינו להם בכלל ,הם שקרנים,רמאים, בני אלף אלף.

  • 52.

    ל - 22 (ל''ת)

    כדי לבלבל את האויב..., 30/12/08 17:59

  • 51.

    אהוד ברק הוא ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    אני מאמין, 30/12/08 17:57

    • ומג'אדללה שר הביטחון???

      שאלת תם?!, 30/12/08 19:44

      השמאל בבעיה,מצד אחד יש לו את ברק ומצד שני יש בתוכו גיס חמישי.

  • 50.

    לנצל את ההפוגה כדי לפנות שב''חים, ערבים שהגיעו אחרי 48 למדינות ערב (ל''ת)

    שפיץ, ראשון, 30/12/08 17:57

  • 49.

    זו אולי משאלת הלב שלך שלח אבל זו לא המלצתה של מערכת הבטחון

    מיקי, 30/12/08 17:56

    מערכת הביטחון *לא* המליצה לרה''מ לצאת להפסקת אש אלא הודיע כי היא תשקול להענות לבקשה של הפסקת אש לצורך 24-48 שעות על מנת לאפשר לבתי החולים הפלסטינים להצטייד בציוד הומאניטרי.
    אנא דייק להבא.

  • 48.

    מלחמת לבנון השניה חוזרת על עצמה

    ירון, 30/12/08 17:55

    לא למדנו כלום וכנראה שעד שלא נחליף את כל ההנהגה גם לא נלמד כלום

  • 47.

    מה זה השטויות האלה?????

    דרומית מפוחדת, 30/12/08 17:55

    הנה שוב חזרנו לאותה נקודת מוצא-
    הרי זה ברור שהם לא יהיו מוכנים לשום דבר.... תראו כמה תחמושת הם החזיקו בשקט עד שיצאנו למבצע הזה.!! מרגמות שמגיעות עד לאשדוד? יבנה? אופקים|????
    זה רק עניין של זמן עד שהם יתחמשו שוב!!
    נמאס להיות פרייארים!

  • 46.

    אנחנו חייבים להיתארגן לסיבוב הבא ! בעדה בעדה יבנה !

    דובר החמאס עזה, 30/12/08 17:54

    ראשון לציון היתכוננו !

  • 45.

    מצאנו יורש לרבין- שר הבטחון (ל''ת)

    שלום חבר, 30/12/08 17:54

  • 44.

    What was the objective again???

    Toshav Hutz, 30/12/08 17:53

    Tell me who's your leader and I'll tell you who you are.

  • 43.

    יופי..ניתארגן לסיבוב הבא ! בעדה בעדה יבנה !

    דובר החמאס, 30/12/08 17:52

    ראשון לציון ורחובות ההתנחלויות הציוניות יופגזו על כול תקיפה של האויב הציוני !
    נמשיך לאיים על הדרום וניתחזק עוד ועוד !

  • 42.

    רוצים הפוגה בכדי להתארגן לטבח ואח''כ לטעון שנתנו צ'אנס. (ל''ת)

    ערבי, 30/12/08 17:51

  • 41.

    שיקולי הפסקת אש הם שיקולים מדיניים

    אורי, 30/12/08 17:51

    ממתי מערכת הביטחון מתערבת בשיקולים מדיניים ?? בקיצור - הםםםם מפחדיםםםםם
    ומי אשם ? עם ישראל שנתן למערכת הבטחון להבין שהיא נשפטת לא על פי הביצוע הצבאי אלא על פי מספר האבדות.
    היה ברור לי ביום הראשון למלחמה כי לא יכנסו לעזה מהסיבה הזו וכל ההכנות, הגיוסים ההיערכויות ושאר החנטריש זה היה כדי ''להפחיד את החמאס. המנהיגים שלנו לא מבינים מה שכל ילד קטן מבין - שלא ניתן להפחיד מתאבדים באיום של מוות להם.

  • 40.

    שר הטחון והרמטכל עושים עבודה מדהימה (ל''ת)

    תושב תומך, 30/12/08 17:51

  • 39.

    מערכת הביטחון: יו מייד מיי דיי! יש לחתור להפסקת אש ושלום! (ל''ת)

    ישראלי נאמן, 30/12/08 17:50

  • 38.

    אם יסכימו לירות עלינו רק 10 טילים ביום במקום 60 צריך להסכים (ל''ת)

    עמוס עוז, 30/12/08 17:50

  • 37.

    כיסחנו אותם מספיק - לא לשלוח את החיילים פנימה סתם

    שרון, 30/12/08 17:49

    אם הם ירימו ראש יקבלו שוב

    החלטה טובה

  • 36.

    כנראה שהמשך המבצע לא מתאים לנילי פריאל וללקוחות חברת טאורוס (ל''ת)

    אשת עסקים, 30/12/08 17:48

  • 35.

    בושה להיות ישראלי ויהודי

    מישהוא, 30/12/08 17:46

    מערכת בטחון שהובילה אותנו מימי אוסלו עד הלום כמעט לאבדון שוב משתפנת ולא מסיימת את העבודה אלא מאפשרת לאוייב לנצח.מדינה אחרת היתה נלחמת ללא נקיפות מצפון על מנת למגר ארגון טרור שנהנה מחלק גדול של אוכלוסיה תומכת.(החמאס נבחר לשלוט בחירות דמוקרטיות).נצחון לטרור עכשיו יהוה מכת מוות למדינת ישראל.בסיבוב הבא כבר נתמודד עם איומים הרבה יותר רציניים.(למקורבים יש מקלט אטומי-לא לדאוג).
    בנוסף אלה שנקראים ''ערביי ישראל'' מפגינים הזדהות מלאה עם ארגון טרור שתומך בחיסולנו מניפים את דגליו וסמליו ודואגים להכפיש את ישראל בכל מקום אפשרי.פשוט בושה וחרפה.הם מפגינים והמשטרה מתבוננת.היכן מערכת אכיפת החוק במדינה הרופסת הזאת?מעצר מנהלי ושלילת אזרחות מכל תומכי הטרור.אנו לא נסבול עוד זמן רב את בוגדנותם של הערבים כאן.אם קיימים כאן ערבים שלא מזדהים עם תומכי אלה שרוצים להשמידנו הם חייבים לקום ולהשמיע את קולם.אני לא חושב שהציבור היהודי שמשלם כאן מיסים ונושא בעול החיים כאן יהיה מוכן עוד זמן רב לסבסד את חבורת הבוגדים הזאת ואת מי מדה איתם מקרב היהודים.
    דמוקרטיה שאינה מסוגלת להגן על עצמה תחדל להתקיים.
    חייבים לשנות את הדיסקט עכשיו .זאת ההזדמנות האחרונה.אנו חייבים להשמיע את קולנו ולא לתת לפוליטיקאים ציניים כמו רוב אלה שיושבים בכנסת למרוח אותנו
    enough is enough

    • צודק (ל''ת)

      רב העם חושב כמונו, 30/12/08 21:11

  • 34.

    צעד מעולה - כל הכבוד (ל''ת)

    חח, 30/12/08 17:46

  • 33.

    תאמינו לי ברק יודע מה הוא עושה (ל''ת)

    חיפאי, 30/12/08 17:45

  • 32.

    לא להסכים להפסקת אש זמנית

    avyb , 30/12/08 17:45

    כן להסכים להפסקת אש אם תנאי מחמיר שעל כל ירי תחודש הפעולה במלוא העוצמה

    • ראשון לציון ורחובות יוכלו בנתיים להכין את המיקלטים לסיבוב הבא !

      צבע אדום, 30/12/08 17:53

      זה טוב לחמאס...יוכל להיתארגן לסיבוב הבא!

  • 31.

    ממתי מערכת הביטחון ממליצה לממשלה לקבל יוזמות בינלאומיות?

    שמעון ,מרכז, 30/12/08 17:44

    ומדוע המלצות כאלו מתפרסמות בתקשורת?
    לי נראה כי ברק לא התכוון ללכת עד הסוף נגד החמאס.
    המבצע נועד לצרכי הבחירות שלו .רק חבל שזה נעשה על חשבון חיי אזרחים וע''י האנשים שיצרו את מדינת הטרור הזו .

  • 30.

    גיבורים

    חייל, 30/12/08 17:42

    הדבר היחידי שברור מכל התגובות שאנו עם צמא דם
    כל הכבוד יהודים!

    • WE ARE PEOPLE THAT FORGIVE MANY TIMES AND CAN NOT TAKE MORE CHANCES

      ELLI, 30/12/08 18:13

      TIME FOR YOU TO WAKE-UP

    • חייל בשק''ם? שש בערב - כבר הגעת הבייתה למחשב? (ל''ת)

      Eחד, 30/12/08 18:18

    • אנחנו עם צמא-חיים, השורד על אפם ועל חמתם

      אשת חייל ואם של חיילים, 30/12/08 18:52

      של אויבינו במשך אלפי שנים.
      אם נכוף ראש וניסוג בעיצומה של פעולה, אינני סבורה שנניטיב בכך עם סיכויינו להמשך שרידה.

      עם כל הצער והקושי האישי - תפקידו של צבא הוא הגנה על האוכלוסיה האזרחית.
      ''ילדינו'' הם גברים צעירים ומיומנים, היודעים את מלאכתם, ואי אפשר לקיים מדינה וכוח-הרתעה בהתחמקות מהכרעות קשות.

      ''כל הירא ורך הלבב'' - שישמור, בבקשה את חרדותיו לעצמו ויניח ללוחמים להשלים את המשימה.

    • תמשיך לשרת בקריה- אם אתה בכלל חייל (ל''ת)

      panacea , 30/12/08 21:32

  • 29.

    נו, אז ההתנתקות טובה לישראל ?!

    חיים, 30/12/08 17:41

    נו, אז ההתנתקות טובה לישראל ?!
    שמאל = אסון

  • 28.

    לא צריך לפחד מהפסקת אש.

    שוקו, 30/12/08 17:41

    אין שום סיכוי שהמבצע הנוכחי יעלים את החמאס. אין שום סיכוי שנאייד את עזה מהאדמה כי העולם לא ייתן לנו.

    לצערי החמאס וחיזבאללה לא הולכים לשום מקום. אבל מה? גם אנחנו לא. ומה שהראנו להם בלבנון ועכשיו בעזה זה שאנחנו יכולים להרביץ יותר חזק.

    אני מקווה שיהיה לנו שקט לכמה שנים אחרי זה. זה יספיק לי בינתיים.

    • על סמך מה אתה ''מקווה שיהיה לנו שקט כמה שנים''?

      מוקה, 30/12/08 18:54

      על סמך נסיון העבר? נסיון ההווה?
      או, אולי, על סמך הצהרותיהם של אנשי החמאס, של נסראללה ושל אחמדינג'אד?

      • על סמך זה שאין לנו ברירה

        שוקו, 30/12/08 19:42

        מה אתה רוצה? להרוג כל נפש חיה שם? אנחנו יודעים שזה לא יקרה. אין ספק שהמטרה פה היא הפסקת אש ארוכת טווח כשהחמאס יודע שעל כל טיל קטן שהם יורים אנחנו נחזור לירות גם.

        • אתה מהדור ש"לא ידע את פרעה"ת כבר הולכנו כצאן לטבח. (ל''ת)

          panacea , 30/12/08 21:33

        • תרשה לי להגיד: פחחחחחח. והנה מה שצריך לעשות:

          ששת הימים, 30/12/08 21:44

          או יותר נכון, מה שהיה צריך לעשות:

          1. כבר בשלב מוקדם של המבצע כשהחמאס עוד היה בהלם, היה צריך להכנס קרקעית, לכבוש את הרצועה ולהשמיד את כל הרקטות, תשתית ייצור הרקטות, וככל האפשר - את המנהרות.

          2. העברת ציר פילדלפי לשליטת ישראל, ל 10 שנים הקרובות לפחות. כדי שהפלסטינים לא יוכלו יותר להבריח נשק לתוך רצועת עזה. אם צריך - אפשר גם למחוק את חצי מרפיח כדי להרחיב את ציר פילדלפי, ולהקל על ההגנה עליו.

  • 27.

    רציתי לציין לשבח את הרמטכ''ל . בלי דיבורים בלי קשקשת

    קובי, 30/12/08 17:40

    כול הקצינים לא מדברים . לא מזינים את המוח בתקשורת . תודה רבה לך אשכנזי . תמשיך כך אתה תהיה ראש הממשלה של העם היהודי . כמו כן בראש ןבראשונה זה לקדוש ברוך הוא . שימשיך להכות בערבים ללא רחם ויחסל אותם כמו זבובים כי הם זבובים . הושיע את עמך וברך את נחלתך .

  • 26.

    לפטר את הרמטכ''ל !! הפסקת אש ? היום הגיעו לבאר שבע (ל''ת)

    חיים, 30/12/08 17:40

  • 25.

    הלו, זה צבא ?

    א. אבא של קצין חי''ר, 30/12/08 17:40

    בהסטוריה של העולם עוד לא היה דבר כזה שצבא מפסיק להכות באוייב, ומבקש הפסקת אש. ''אידיאולוגיית השלום והשקט'' היא האוייב של העם הזה, פרי הבאושים של השמאל בישראל, הפוגע בנו שוב ושוב. צבא זה דבר אחר, צבא יוזם ולוחם, צבא מכה ומנצח, נקודה. תקנו אותי אם אני טועה ...

    • זאת כבר מלחמה שנייה שישראל מתנהגת כמו סמרטוט (ל''ת)

      לוחם ומילואימניק, 30/12/08 21:28

  • 24.

    אסור לפשל עכשיו

    אורי, 30/12/08 17:40

    עד עכשיו מנהיגי המבצע הוכיחו שיקול דעת מזהיר, ובאמת עושה רושם שהם חושבים על הכל. אין שום דבר שאנחנו יכולים לומר שהם לא חשבו עליו כבר, ואין אפשרות ריאלית שאנחנו נעלה, שהם לא יודעים. כל שנותר לקוות זה, שהם יחליטו את ההחלטה הנכונה-תהא זו אשר תהא.

  • 23.

    הפסדנו את חלון הזמן!! ליבני וברק חוששים מכניסה קרקעית בשל הבחירות!

    בני, 30/12/08 17:38

    מורחים אותנו בהפסקות זמן כדי שיופעל עלינו לחץ חיצוני לכאורה. איזה אבדן הרתעה :(

    • ממשלה נרפסת (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 30/12/08 17:49

  • 22.

    מדוע ההמלצה הזאת מופיעה בעיתון?

    שוקו, 30/12/08 17:38

    למה צריך לפרסם את מה שאומרת מערכת הבטחון לראש הממשלה? מה זאת השקיפות הזאת? מדוע אין חיסיון על דברים כאלה? אתם חושבים שהחמאס לא יושבים וקוראים במקלט שלהם את כל החומר הזה באינטרנט?

    • נראה לך שזה באמת 'מערכת הביטחון' ?? (ל''ת)

      איסר, 30/12/08 17:51

    • כתבו את זה בשביל כמוך שלא מבינים איך מורחים אותם (ל''ת)

      Benny, 30/12/08 18:02

  • 21.

    הפסדנו ב''מלחמת ההתנתקות'' (ל''ת)

    מנהיגות רופסת, 30/12/08 17:37

  • 20.

    לא הבנתם אהבלים? עוד תרגיל הסחה של ברק (ל''ת)

    אייל, 30/12/08 17:34

    • איאפשר לחזור על אותו תרגיל פעמיים. הם כבר קלטו את הפרינציפ !!!! (ל''ת)

      דליה, 30/12/08 17:51

  • 19.

    הפסקת אש ל48 שעות = קריאה לספיגת רקטות אחריה.

    C-cyclist, 30/12/08 17:33

    נגיד שתהיה הפסקת אש כזו, ואפילו שהחמאס יכבד אותה, מה יהיה ביום שאחרי? החמאס ימשיך את ירי הרקטות לעבר ישראל ו''ידידיה'' של ישראל ינסו לשכנע אותה שלא לחדש את המבצע הצבאי, לשבת על התחת ולספוג רקטות.


    את המצבע הזה אסור להפסיק עד שהגרורה הסורית-איראנית בעזה לא תוכל להלחם בנו.

    • כול פגיעה בחמאס תענה בתגובה להפגזת השטח שוב !

      מחיר הפסקת האש !, 30/12/08 17:38

      הפעם בטח יצתרפו ראשון לציון,רחובות,באר שבע,בית שמש והאזור !
      החמאס ינמל כול רגע להיתארגנות מחודשת לסיבוב הבא !

      • ואחרי ההפוגה החמאס יהיה מוכן לתקיפה קרקעית טוב יותר (ל''ת)

        ממשלה מפקירה אזרחיה, 30/12/08 18:59

  • 18.

    תודה לאל, מוטב לא להיכנס, אין כל תועלת לכניסה, עכשיו כמו תמיד (ל''ת)

    תודה לאלוהים, 30/12/08 17:32

  • 17.

    בשום פנים ואופן

    שי, 30/12/08 17:31

    אסורר לעשות את זה צריך להמשיך עד הסוף ולא זה יהיה סתם ביזבוז

  • 16.

    ביבי סוף סוף יצא לעזור בהסברה הגיע הזמן (ל''ת)

    יורם חליל, 30/12/08 17:31

  • 15.

    כן להפסקת אש, לא לכניסה לעזה.

    סבתא יונה, 30/12/08 17:30

    מה שמחכה לחיילים שלנו בתוך עזה, גרוע הרבה יותר ממלחמת לבנון השנייה.
    הפתרון להפסקת הירי על עוטף עזה לא פשוט ואי אפשר להשיג אותו בפעולה כזאת או אחרת, החמאס הבין על בשרו שמכת נגד של מדינת ישראל יכולה להיות הרסנית הרבה יותר בפעם הבאה ויוריד את הקצב בתקופה הקרובה. תהיו בטוחים שגם הלחץ המצרי יתחיל לתת את אותותיו ברצועה בתקופה הקרובה ואולי אפילו יגרור מרי אזרחים. אולמרט, קח את החוט להסכם רגיעה ואולי תצליח לסיים את הקדנציה הזאת בראש זקוף. סבתא יונה תל אביב

    • אם את יודעת

      סבתא רותה, 30/12/08 19:06

      שלחיילינו מחכה תופת בתוך עזה, האם לדעתך כדאי להשאיר להם את התופת הזו כדי להמשיך ולהפעיל אותה נגד האוכלוסיה האזרחית שלנו בטווח 40 הק''מ (ואולי גם יותר, בהמשך?).
      למה מיועד צבא-הגנה - אם לא להגן על אזרחי המדינה?
      ה''לחץ המצרי'' שאת מדברת עליו הניב עיר-מנהרות תת-קרקעית ברצועה, המשמשת ארסנל ענק לנשק, לחומרי חבלה ולהנהגת החמאס.
      המצרים איפשרו הברחת מספר עצום של טילים ופצצות לעזה באין מפריע.
      מטרתנו היא להרחיק עד כמה שאפשר את ה''פעם הבאה'' שאת מדברת עליה, ולא להותיר בידי החמאס את רוב כוחם.
      דווקא בעקבות הפאשלה בלבנון יש חשיבות עצומה להכרעה ברורה וחד-משמעית.
      חבל על כל רגע של עיכוב. יש לפעול בעוצמה גדולה ובזמן קצר ולא להתקפל. - סבתא רותה, ירושלים

  • 14.

    שקר וכזב (ל''ת)

    יודע דבר, 30/12/08 17:28

  • 13.

    צחוק מהעבודה

    סתם1, 30/12/08 17:26

    שוב זה נראה כמו ניצחון החמאס

  • 12.

    אחרי הפסקת האש הבאה יפגיזו את ראשון לציון ורחובות !

    מחיר הפסקת האש !, 30/12/08 17:24

    כול פגיעה בעתיד בחמאס תכניס את כולם שוב פעם לממדים !

  • 11.

    אם מדובר בתרגיל אז סבבה אם זה רציני אז חבל מאד - צריך לחסל את החמאס (ל''ת)

    עדי, 30/12/08 17:24

  • 10.

    טעות לעולם חוזרת אבל שהמחק נגמר לפני העפרון סימן שהגזמת

    פרי, 30/12/08 17:23

    די להסס די להתעקב התחלתם משהו אז סיימו אותו!
    כנסו בהם עד הסוף בלי רחמים בלי היסוסים ובלי הפסקות!

  • 9.

    ירדנו מהעץ? מפחדים לגמור את העבודה? לא טוב לבחירות?

    ירון, 30/12/08 17:23

    בסבב הבא זה כבר לא יהיה רק קאסמים...
    ההתנתקות התפוצצה לנו באשדוד.

  • 8.

    כול פגיעה בחמאס תכניס חצי מליון תושבים למיקלטים שוב פעם !

    אמרתי לכם, 30/12/08 17:23

    זה יהי מחיר הפסקת האש !

  • 7.

    כן גם מפרשים וגם נותנים הסברים תפסיקו לעבוד עלינו. (ל''ת)

    Benny, 30/12/08 17:22

  • 6.

    זה רק יתן להם זמן להתארגן ולהוציא טילים מן המחבוא אין הפסקה טעות חמורה (ל''ת)

    זוהרה , 30/12/08 17:22

  • 5.

    אם תפסיקו עכשיו את המיבצע נשלם כפול בעתיד !

    אשקלוני מופגז, 30/12/08 17:22

    הרי אחרי כול תקלה עם צהל הם מיד יפגיזו את ישראל כתגובה !
    מיבנה עד אופקים ישבו בממדים בכול ירי לעבר החמאס והמצב יהיה גרוע מבעבר !שכול דרום הארץ תהיה בת ערובה של החמאס !!!!
    המיבצע חייב להמשיך עד לכניעתו של החמאס !

  • 4.

    פשוט מטכ''ל של תבוסתנים. (ל''ת)

    שומטים את כל הקלפים, 30/12/08 17:20

  • 3.

    no

    dani, 30/12/08 17:18

    it is time to break them. now we know their abilities and it would not be able for the south to maintain normal life.

  • 2.

    לאאאא! רק תמורת שיחרור שליט!!!!! (ל''ת)

    יגאלד, 30/12/08 17:17

  • 1.

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

    מה פתאום אסור, 30/12/08 17:16

    אל תעשו טעות זה יחזור וכל האפקט והתבוסה של החארות יעלם !!!!

    • אין מה לעשות יש בחירות! מפסיקים את המבצע ומכריזים על נצחון גדול... (ל''ת)

      יהודה, 30/12/08 17:39

    • ליבני וברק חוששים שנצליח לחסל את החמס, עשו תרגיל בחירות. (ל''ת)

      נעמי שחור , 30/12/08 18:08

      • breirot

        Yes, 30/12/08 18:38

        you are right all is about enforcing Kadima and AvODA

    • רק לחמור מראים חצי עבודה.......אוי איזה טעות.....

      מ.מ, 30/12/08 18:44

      למה לעזאזל?
      המיבצע ב''ה הולך כ''כ טוב,כושר ההרתעה מתחיל לחלחל,הגאווה הלאומית עולה מעט אחרי כל הכישלונות,החמאס מבולבל ומנסה להתאושש ולהכות בנו.....
      דווקא עכשיו?
      יש ליגמור את העבודה,להכות ולהכות,לשתק את יכולת השיגור,ועל הדרך להוריד השילטון....
      אחרת זאת תהיה בכייה לדורות,ונצטרך במהרה לחזור ולחטוף קסמים,ולצאת לפעולה נוספת....