• 74.

    בתאונות דרכים נהרגים יותר ואף אחד לא מפסיק לצאת לרחוב (ל''ת)

    מנחם אב, 31/12/08 06:37

  • 73.

    הערבים תמיד ינפחו את מספר ה"קורבנות" ע"מ שהעולם יחשוב שאנחנו

    לא אמרתי כלום , 30/12/08 16:31

    אכזריים וטובחים "חפים מפשע"..

  • 72.

    ברק החזיר גם לי את הכבוד והבטחון ועכשיו אצביע בשבילו.

    יוסי, 30/12/08 14:26

    עד עכשיו התלבטתי בעד מי להצביע.
    חשבתי על ליכוד או קדימה.
    עכשיו, אחרי שראיתי שברק הוא איש עם קור רוח ומחשבה וגם איש תחבולות במלחמה, אני רק סומך עליו ולא על לבני או נתניהו.
    באמת נוכחתי שהוא מנהיג באמת ולא רק בפרסומות.
    אני ואשתי נצביע בשבילו.

  • 71.

    איין להם ביצים

    אלי נצרת עלית, 30/12/08 10:35

    אין להם ביצים להילחם פנים מול פנים זה מתאים להנייה כמו לנסרללה להיתחבה מתחת לאדמה כמו מכרמים למינהם רק שלהם אני רוחש יותר כבוד (לאחברים כמובן )

  • 70.

    הכבוד האבוד חזר

    דודו אלהרר, 30/12/08 09:42

    סוף סוף חזר הכבוד של עם ישראל , שנים אנחנו הולכים עם הראש למטה ובמיוחד בתוקפת מלחמת לבנון . הגיע הזמן שנכה במחבלים עד הסוף . אין מילים לתאר את הגדולה של צה''ל . אפשר לראות שנלמדו הלקחים , מילות המפתח הן : צניעות , נחישות ותקיפות , יישר כוח לחיילים ולתושבי הדרום

    • לדודו אלהרר - מלחמה, בניגוד לגירסה הערבית, איננה עניין

      קוקו בקלאווה, 30/12/08 10:44

      של ''כבוד''!
      נלחמים כדי לשרוד. להתקיים, לחיות! כדי שיפסיקו לרצוח אותנו.
      בשביל כבוד צריך (קודם כל לחיות, ואחר-כך, כידוע -) לעבוד!

  • 69.

    מלחמת ישראל בפלישתים היא מלחמה סזיפית (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/12/08 09:36

  • 68.

    אין לנו ארץ אחרת, תנו למנהיג הנכון את הכבוד הראוי. ברק הוא ה איש! (ל''ת)

    שרול, 30/12/08 09:33

  • 67.

    ========== ישראל תנצח במלחמת ההתנתקות !! ===========

    יואב , 30/12/08 09:30

    ישראל תנצח כי פני הערבים למלחמה ופני ישראל לשלום. ישראל תנצח כי גוש קטיף שייך לעם ישראל ולא למחבלי החמאס ואש"ף. ישראל תנצח כי ישראל צודקת. ננצח כי ארץ ישראל היא ביתנו הלאומי והנצחי. במלחמת ההתנתקות ישראל תנצח!

  • 66.

    לכל ערביי ישראל שמזדהים ומפגינים כנסו

    צפוני, 30/12/08 09:26

    לכו לגור בעזה... חוצפנים, זורקים אבנים וצועקים מוות ליהודים, לכו תגורו איתם לא מגיע לכם לחיות במדינת ישראל, לכל הישראלים השפויים לא לקנות ולפרנס את הכפרים שעושים הפגנות ומזדהים עם מחבלי החמאס לא מגיע להם פרנסה, שילכו ימכרו בעזה.

    • צודק ב100%

      שרק יהיה טוב, 30/12/08 10:24

      לא לקנות מהם ולא להעסיק אותם בשום מקום
      ושכל השמאלנים האלה כמו גברת רחל- מר''צ שרוצה לערב את הבג''ץ כדי להגן על הערבים ה''מסכנים'' יקחו איזה חופשה מהסרט שהם חיים בו וילכו לסופ''ש קטן באחד מהישובים שחוטפים כל יום ואז ניראה אותם יפי נפש צבועים ואגואיסטים.

      • לטובת כולנו..

        שפוי, 30/12/08 13:42

        כל ההתלהמות וההתלאמות הזאת. אנחנו חושבים שאנחנו צודקים, אנחנו מגינים על כבודנו האבוד שנשלל מאיתנו מאז מלחמת לבנון השנייה ועד היום. בסופו של יום נתעורר עם מאזן גופות של 1000 אצלם 20 אצלנו והכל יחזור לקדמותו.מישהו מכם באמת מצפה שנטבח בהם נפיל ונפורר את החמאס ומעכשיו והלאה הם יפחדו להרים את ראשם אל מול עוצמתו האדירה של צה''ל? לא הם,כי כמונו הם מחפשים צדק.אנחנו כמו תמיד מתדרדרים לרמת החשיבה הנבארת בעל כורחה שלהם. אני רוצה לראות את כל הטוקבקיסטים למיניהם במקום לדבר לוקחים נשק ליד והולכים להילחם.. גיבורים גדולים.. מי שחושב רגע לפני שהוא צועק יודע שאסור להיכנס לעזה רגלית.

        • יש לחסל עשרות אלפים בשבוע ואז זה יפסק כל האמצעים כשרים (ל''ת)

          שפוי2, 31/12/08 03:15

  • 65.

    טילים על יבנה ואשדוד - ביבי אני מאמין לו!!! מצביעי קדימה - תתעוררו! (ל''ת)

    אשדודי, 30/12/08 09:24

  • 64.

    בחרתם ברק, קבלתם מג'אדלה. (ל''ת)

    אבו ג'עפר, 30/12/08 09:24

  • 63.

    להפעיל את הבג''ץ כדי לעצור את הצבא המטורף הזה! איפה המוסר הנאור? (ל''ת)

    רחל - מרצ, 30/12/08 09:19

    • הבד''ץ יטפל בבג''ץ

      יוכבד, 30/12/08 10:03

      להפעיל מיד את הבד''ץ כדי לעצור את הבהמה הטריפה הזו !!!

  • 62.

    תאכלו את הלב. (ל''ת)

    איזה כיף שהצבא לא מספק לכם מידע. שימשיך כך!, 30/12/08 09:18

  • 61.

    עוד פעם מתחילה ההססנות

    נ.ג., 30/12/08 09:18

    מה קורה עם ההנהגה הרופסת הזאת במקום לנצל את המומנטום של היומיים הראשונים נותנים לחמאס להתאושש מההלם ולהתארגן.
    אפרוח גם אם יתחפש לנמר ישאר אפרוח

  • 60.

    למה להגדיר: אחרי ערב קשה מנשוא

    אזרח חזק מנשוא, 30/12/08 09:17

    לא מספיק להגדיר ''ערב קשה'' ?
    אל לנו להראות לחמאס כי קשה לנו מנשוא.
    קשה כן, אבל אנחנו נחושים לעשות לשאת ולעמוד בכל מה שצריך.

  • 59.

    לשטח מהאוויר את בית חנון

    יוסי מאשקלון, 30/12/08 09:16

    לא להכניס רגלים עד שבית חנון לא הופעת לאי חורבות.
    לא לסכן את חיילנו לחינם.
    בליץ מהאוויר

  • 58.

    למה להגדיר: אחרי ערב קשה מנשוא

    אזרח חזק מנשוא, 30/12/08 09:16

    לא מספיק להגדיר ''ערב קשה'' ?
    אל לנו להראות לחמאס כי קשה לנו מנשוא.
    קשה כן, אבל אנחנו נחושים לעשות לשאת ולעמוד בכל מה שצריך.

  • 57.

    צריך לעצור את המבצע...

    קובי, 30/12/08 09:15

    אבל רק אחרי שנגיע ל 5 ספרות של גופות...
    לפרק אותם אחת ולתמיד!

  • 56.

    350 ערבים מודברים מתוך מעל מיליון מחבלים זה מחיר אפסי

    ש, 30/12/08 09:13

    מספיק עם הרחמנות הזו, החוק הבינ''ל מתיר למחוק מעל פני האדמה כל אזור שממנו מבוצעים פשעי מלחמה.
    כלומר - כל אזור שממנו יורים על ישראל, צריך להיעלם לחלוטין - האחריות על כך מוטלת בלעדית על מי שירה ממנו על ישראל, כלומר החמאס שותפיו ותומכיו.

  • 55.

    אז אמרו שביבי מפחידן, היום רואים שנתניהו צדק !!!!!

    שלמה מאור , 30/12/08 09:03

    האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

    • לאיש הליקוק!

      יוכבד, 30/12/08 10:16

      ביבי הדמגוג הגדול.
      הזהרתי....אמרתי...חשבתי....שיקרתי!
      כל דבר אצל ביבי זה בדיעבד.....
      ביבי קטן על ישראל!
      קטן על חמאס!
      קטן באמירת אמת!
      וקטן בעמידה בלחצים!

  • 54.

    אי אפשר להכחיש שברק נאמן למדינה ועושה עבודה נהדרת עד כה. (ל''ת)

    רוחלה, 30/12/08 09:03

  • 53.

    האם אמא ששוכלת 5 ילדים קטנים אינה סיבה מוצקה לסיום השתוללות חסרת המעצו

    שוחר שלום, 30/12/08 08:59

    האם אמא ששוכלת 5 ילדים קטנים אינה סיבה מוצקה לסיום השתוללות חסרת המעצורים של חיל האויר הישראלי???

    • האם שהצביע בבחירות חמאס - ותמכה במלחמת השמדה נגד ישראל (ל''ת)

      מקבלת מה שמגיע לה!!!, 30/12/08 09:06

      • במלחמה אין מנצחים יש רק צד שמפסיד יותר ויש צד שמפסיד פחות

        שוחר שלום, 30/12/08 09:31

        במלחמה אין מנצחים יש רק צד שמפסיד יותר ויש צד שמפסיד פחות

    • לא!! (ל''ת)

      jerom44 , 30/12/08 09:14

      • תודה על התמיכה, תודה

        שוחר שלום, 30/12/08 09:34

        תודה על התמיכה, תודה

    • צריך להגביר את התקיפות ולשלש אותם אם הדבר אפשרי (ל''ת)

      גד, 30/12/08 09:28

    • האם אמא ששוכלת את בנה היחיד מפיגוע-טרור

      שוחרת חיים, 30/12/08 10:36

      או מפגיעת טיל, או מפיצוץ בדיסקוטק, או באוטובוס, או בקניון - נחותה?
      האם לאותה אם לחמישה יש בעל, או אח, או אב, או דוד, או בן גדול יותר - שהוא חבר בארגון טרור?
      האם ביתה של אותה אם משמש מסתור לירי טילים לתוך ריכוזי אוכלוסיה ישראלית אזרחית?, או בית שכניה?

      • יותן לרשע רע כרשעתו

        אזרח, 30/12/08 21:01

        זה מה שידוע וגומל לאיש חסיד כמפעלו ה' עושה מפעל ממעשה חסד אך כל המרחם על הרשעים סופו שמתאכזר על הצדיקים דעו וראו

    • האמא הזאת החביאה מחבלים ונשק בביתה! ועובדה שהיא לקחה את זה בצורה קלה!

      רן, 30/12/08 11:17

      בטלויזיה הראו איך היא אמרה ''טוב נשארו עוד ארבעה ילדים''!! היא לקחה את זה בקלות מיוון שהייתה מודעת לזה שזה המחיר שתשתלם על מתן מסתור לנשק ומחבלים!!

    • יהודון- דאג קודם כל ליהודים (ל''ת)

      האמא בחרה בחמאס ותשלם, 31/12/08 10:54

  • 52.

    עופרת ומצוקה

    דני תגובתי, 30/12/08 08:58

    יש לשנות את שם המבצע ל ''עופרת ומצוקה''
    כולם חוטפים עופרת
    וכולם במצוקה
    הם, ולצערנו גם אנחנו...

    • עברו יומיים ואתה במצוקה, מה היית אומר על תושבי לונדון

      jerom44 , 30/12/08 09:18

      האמיצים אשר במלחמה נגד האויב הנאצי ספגו התקפות בליץ
      נוראיות, עשרות אלפי הרוגים במשך חודשים רבים..
      קצת פרופורציה, נחישות ואורך רוח..

  • 51.

    צריך להתקיף בלי הפסקה עד שעזה כולה תיחרב ולא יהיו בה שום טילים (ל''ת)

    אלי, 30/12/08 08:55

  • 50.

    ערב קשה מנשוא? מה אתם עובדים ברדיו של החמאס? (ל''ת)

    אליעזר, 30/12/08 08:52

  • 49.

    רק מהאויר יום ולילה

    marco polo , 30/12/08 08:50

    שהם יזרקו אבנים לשמים מצידי, לא לסכן חייל אחד בשביל פעילי השמאל הנאורים שלא ראו שדה קרב בחיים.

  • 48.

    שר הביטחון הוא אדם ערכי וחכם, ממתינים לנצחונך! (ל''ת)

    גרישא, 30/12/08 08:49

  • 47.

    מאמינים בהנהגתו האמיצה של ברק (ל''ת)

    נשמע ונעשה, 30/12/08 08:47

  • 46.

    שיהיה לכל הנלחמים הצלחה ובריאות, ברק שמור על ילדינו. ישר כוח. (ל''ת)

    רק ברק, 30/12/08 08:45

  • 45.

    כישלון אסטראטגי של ממשלת קדימה -- פחד מלתקוף אוכלוסיה ''בלתי מעורבת'' (ל''ת)

    יוביל לתבוסה בנוסח לבנון 2 וישראלים הרוגים לחינם, 30/12/08 08:45

    • זו הסיבה שסוףמבצע זה כמו בלבנון וחס וחלילה גרוע יותר. (ל''ת)

      יעקב, 30/12/08 11:15

  • 44.

    ללא ברק הינו אבודים. ישר כוח. לא נוותר. (ל''ת)

    דינה, 30/12/08 08:43

  • 43.

    מלכודת לבנון 2 - ירי מתוך אוכלוסיה, צה''ל נערך מול תסריט צפוי זה?

    אם מפחדים לפגוע באוכלוסיה - נקבל לבנון2, 30/12/08 08:42

    אם ישראל לא נערכה מול המצב של ירי מתוך אוכלוסיה אזרחית, הרי כל שיעורי הבית שעשו בצה''ל שווים לתחת -- זו עיקר הבעיה של לבנון 2 ושורת תבוסת צה''ל .... כצבא ''מוסרי'' שמובס במלחמות בגלל הפחד לפגוע באוכלוסיית אוייב -- בגלל מה שיגידו בתקשורת העולמית... על המזבח הזה הקריבו עשרות רבות של חיילי צה''ל את חייהם -- על מזבח הפחדנות של הדרג המדיני!!!!

    • ניתוח מפוקח. (ל''ת)

      שי, 30/12/08 11:19

  • 42.

    ברק לא ישתוק להם! כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    דודו, 30/12/08 08:42

  • 41.

    עם ישראל יודע מי הפושעים שאיפשרו לחאמאס להתבצר ולסייע לו באספקה שוטפת (ל''ת)

    חוק עונשין תשלז סימן ב' בגידה, 30/12/08 08:40

  • 40.

    ליבני המטומטמת: אנו נחלמים בחמאס לא בעזתים - 77% הצביעו חמאס

    מפחדים לתקוף באזורי אוכלוסיה - ולכן נפסיד, 30/12/08 08:38

    ליבני בפרץ גאונות הולכת לפי דרך בוש בתקיפת עירק: באנו לשחרר העם העירקי משילטון סדאם ... ובסוף יקבלו שלטון איראן אבל זה סיפור אחר... בסיסמאותיה הנבובות היא מתווה דרך הכישלון לצה''ל -- שהסיבה העיקרית לכישלון בלבנון 2 הייתא הפחד מלפגוע באזרחים. וזו הסיבה שצה''ל לא מצליח לסכל ירי הטילים על ישראל היום!!!!!!!!!!!!!!
    כניסת חיילים לעזה, באותה צורת מחשבה, של להפריד נקודתית מלוחמי החמאס לאזרחים התמימים שתחת כיבוש החמאס תכשל ובגדול!!!
    ותגמר עם אבידות כבדות לישראל !!!!!!
    קדימה מובילה אותנו לכישלון אסטראטגי נוסף בנוסח לבנון 2 -- רק בגלל פחדנות והבנה מעוותת של המציאות. 77% מהפלשטינים בחרו חמאס - 90% מהעזתים בחרו חמאס -- חמאס זה הפלשטינים והלפשטינים זה החמאס!!! המלחמה בעזה היא של כל העזתים נגד ישראל ולכן אבחנה של חמסניקים ו''בלתי מעורבים'' תגמר רע מבחינת ישראל ...

    • לצערי אתה צודק.טוב יעשה ברק אם ישתמש בתותחים

      רמי, 30/12/08 11:17

      דרך קבע ומוטב היום מאשר מחר.

  • 39.

    כוחנו באחדותנו ! כולם לתלות דגלי ישראל ! (ל''ת)

    maor-m , 30/12/08 08:36

  • 38.

    חייל ! קצין !! בכניסה לעזה זכור זאת המלט לביצורים סיפק ברק (ל''ת)

    עם אולמרט וליבני, 30/12/08 08:36

  • 37.

    צה''ל יובס כמו בלבנון 2 -- אם לא יתקוף גם בתוך אוכלוסיה אזרחית

    מלכודת חיזבללה הופעלה בעזה - צה''ל נפל בה, 30/12/08 08:29

    במקום להכניס חיילים לתקוף בעזה ולגמור עם הרוגים, ובסוף תבוסה כמו בלבנון 2, אפשר לוותר על הפחדנות מהתקשורת העולמית ולהפציץ כל מקום ממנו יורים -- ללא כל אבחנה, שידע כל עזתי שאם מקירבתו ישלחו טיל -- פצצה של טון תגיע לאותו מקום תוך שניות. חינוך מחדש זה יספיק להפסקת האש מעזה.

  • 36.

    אין צורך להכנס - להפציץ מיד כל מקום ממנו יורים טילים- אחרת לבנון2

    זה יספיק להכריע - ללא כניסת חיילים, 30/12/08 08:25

    התרגיל של לירות מתוך אוכלוסיה - נכנס לפעולה וזו הסיבה שצה''ל לא מסוגל להפסיק הירי ... זו בדיוק מלכודת לבנון 2. לא צריך להכנס למלכודת זו ולהצהיר ולתקוף כל מקום ממנו נורים טילים ובמיוחד ממקומות רוויי אוכלוסיה אזרחית. זהו כל תג המחיר הנדרש להכריע המערכה.
    כניסת חיילים בכדי להפריד לוחמים מבלתי מעורבים תכשל באבידות כבדות לישראל - כי אין בעזה כאלה שבאמת בלתי מעורבים

  • 35.

    בלי מהלך קרקעי זה לא יגמר טוב

    שמר, 30/12/08 08:24

    כמו שהיה במלחמת לבנון השניה, גם כאן, בלי מהלך קרקעי זה לא ייגמר טוב. נכון, לצערינו, זה בוודאי יביא לקרבנות מקרב הצבא. אבל צבא נועד להגן על אזרחים ולא (כפי שקורה במדינה המוטרפת שלנו) אזרחים מגינים על הצבא. ללא מהלך קרקעי ימשיכו ליפול קורבנות אזרחים (גברים, נשים וילדים ) אבל ... לא יהיו קרבנות של חיילים. לא, אני לא רוצה שייהרגו חיילים. אני רוצה שחיילים יהרגו מחבלים ומשלחי רקטות.
    ועוד דבר, לא לשדר שאנחנו כבר עכשיו חושבים, רוצים ופועלים לכיוון ''איך לצאת מזה'' אלא לשדר, ''ימשך כמה שצריך'' עד אשר נביא שקט על הדרום.

    • מהלך קרקעי יגמר בתבוסת צה''ל כמו בלבנון 2 - כי מפחדים לפגוע ''באזרחים'' (ל''ת)

      מלכודת חיזבללה בנוסח עזה, 30/12/08 08:32

    • כל מילה! (ל''ת)

      א-מן!, 30/12/08 10:30

  • 34.

    ממשלת נדל''ן מול קסאם...נתראה בבחירות...

    לא נשכח, ולא נסלח, 30/12/08 08:23

    ממשלת השמאל שוב עומדת להעניק ניצחון לארגון איסאלמי קיצוני שחותר להשמדתה. במקום להודיע על שיוויון בערכי הלחימה - קרי אם הם פוגעים באזרחים שלנו, גם שלהם יהפכו למטרה - חוזרים אולמרט וברק להפצצות נדל''ן שאינן מזיזות לחמאס.
    ככה לא מנצחים מלחמה, אלא רק מחזקים את החמאס שישוב ויצטייד בטילים שבסיבוב הבא יגיעו לתל אביב וחיפה.
    למי ששכח כדאי להיזכר בדברי השחץ של רבין על ''סיפורי הבלהות של הליכוד מוכרים. הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה... כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה למרות הרשות הפלשתינאית; לא הייתה עוד אף קטיושה ולא תהיה קטיושה. וכו' וכו' וכו'. כל הדיבורים... הליכוד פוחד פחד מוות משלום. פחדני השלום. זהו הליכוד של היום.''
    לראות את הטילים שעפים, ולזכור זאת היטב ביום הבחירות.

  • 33.

    ברק אנחנו איתך!!! וכל הכבוד לצה''ל! (ל''ת)

    ליאתי, 30/12/08 08:18

  • 32.

    תודה לישימון הפרס על המזרח התיכון החדש (ל''ת)

    evbeber , 30/12/08 07:59

    • הסהרורי שימעון פרס לא הצליח לעשות שלום עם אישתו (ל''ת)

      סהרורי, 30/12/08 08:21

  • 31.

    הנה מה שאמר ברק השמאלן בנאום בכנסת ב- 9/7/2000

    יואב , 30/12/08 07:56

    "אין שחר לנבואות האימה של קיצונים המפחידים אותנו, שאיימו עלינו בקטיושות בזמן חתימת אוסלו, אלה שלא העזו לצאת מלבנון, אלו שלא מוכנים לנסות לסיים את מאבק הדמים".

    • חזק וברוך- יואב (ל''ת)

      זה מראה מיהו ברק, 31/12/08 10:56

  • 30.

    רעיון טוב להסברה מוזיאון טילי החמאס כנסו להסבר

    yarok2007 , 30/12/08 07:47

    להקים מוזיאון של טילי החמאס שנפלו על אזרחי ישראל שיכלול את אוסף הטילים מכול הערים שנפגעו כולל תמונות של אזרחים ( שאפשר לפרסם ) תודה לתקשורת בקשר להסברה ) והכי הכי ח ש ו ב ..חשוב לגרום לחייב כל מדינאי מחו"ל לבקר במוזיאון
    אם זה ראש ממשלה שרי חוץ מחו"ל ( עם עשרות העיתונאים הנילווים אליהם בפמלייה )
    או כל "איש ידוע מחול שמבקר בארצנו
    שייראו במו עיניהם איך חמאס משגר טילים במכוון כדי להרוג אזרחים חפים מפשע בישראל

  • 29.

    אנשי הליקוק (כוד) תיתנצלו !! ובגדול,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אזרח, 30/12/08 07:45

    • על מה? על זה שהתנגדנו לגירוש הנתעב?

      יואב , 30/12/08 07:58

      הגירוש מגוש קטיף שהפך את רצועת עזה למחסן נשק? הגירוש שהעלה את החמאס? תתבייש, שמאלן! לך ותתנצל בפני משפחות ההרוגים!

  • 28.

    אהוד ברק ,ראש הממשלה הבא של ישראל.

    ברק מנהיג אמיתי, 30/12/08 07:40

    ציפי וביבי רצים לתקשורת להשלים פערים.

    • אהוד ברדק (ל''ת)

      אלמונית, 30/12/08 08:29

    • ברק וליבני הפקירו בטחון אזרחי ישראל =נתניהו הכי טוב לראשות הממשלה

      שלמה מאור , 30/12/08 09:13

      האחראים נרדמו בשמירה ובישלו הסכם רגיעה שסיפק שקט תעשייתי לחמאס להתחמש, להתאמן, להתבצר ולחפור מנהרות. ביבי צדק- להלן דברי נתניהו היום בכנסת ישראל : "אין אומה בתבל שהיתה נוהגת אחרת, אין עם שהיה מתאפק זמן כה רב, זמן רב מידי!מזה שנים חברי ואני אומרים שההתנתקות תוליד מדינת טרור. מזה שנתיים אנו קוראים לנטוש את מדיניות ההבלגה ולאמץ מדיניות של התקפה. מזה חודשים אנו אומרים שהרגיעה היא אשליה, שצריך לעבור מפאסיביות לאקטיביות..."

      • לאיש הליקוק

        יוכבד, 30/12/08 10:17

        ביבי הדמגוג הגדול.
        הזהרתי....אמרתי...חשבתי....שיקרתי!
        כל דבר אצל ביבי זה בדיעבד.....
        ביבי קטן על ישראל!
        קטן על חמאס!
        קטן באמירת אמת!
        וקטן בעמידה בלחצים!

  • 27.

    ללא חיסול הנהגת החמאס, כל המבצע הזה נועד לכשלון מלא. (ל''ת)

    דוד מלכי, 30/12/08 07:35

  • 26.

    המחדל ,הטעות ,הכשלון הגדול ביותר נובע מאי השבת

    רמי, 30/12/08 07:30

    אש תותחים למקורות הירי.
    זה היה נכון לפני 8 שנים אתמול והיום.
    יש לשנות את המשוואה היום ועתיד.
    מי שמפחד מארועים כמו כפר כנא לא ישרוד במזרח התיכון.
    אין זה הגיוני לגייס אוגדות כנגד ירי תלול מסלול.ארטילריה תיצור תג מחיר הולם.

    • בלה בלה בלה , פקה פקה פקה , פלצני,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      אחיתופל, 30/12/08 07:46

  • 25.

    כל הכבוד לצה''ל

    תומר מזרחי, 30/12/08 07:21

    הגיע הזמן לתת להם בראש שכך ילמוד לתמיד שלא יתעסקו איתנו ושלא יזרקו עלינו לא טילים ולא קאסמים, עם כל הצער ומה שאנחנו עושים להם אין מה לעשות אלה החיים וגם לנו יש הרוגים ופצועים, פשוט שיצאו בתוצאות.

  • 24.

    כל הכבוד לצה''ל

    תומר מזרחי, 30/12/08 07:21

    הגיע הזמן לתת להם בראש שכך ילמוד לתמיד שלא יתעסקו איתנו ושלא יזרקו עלינו לא טילים ולא קאסמים, עם כל הצער ומה שאנחנו עושים להם אין מה לעשות אלה החיים וגם לנו יש הרוגים ופצועים, פשוט שיצאו בתוצאות.

  • 23.

    כל הכבוד לצה''ל

    תומר מזרחי, 30/12/08 07:20

    הגיע הזמן לתת להם בראש שכך ילמוד לתמיד שלא יתעסקו איתנו ושלא יזרקו עלינו לא טילים ולא קאסמים, עם כל הצער ומה שאנחנו עושים להם אין מה לעשות אלה החיים וגם לנו יש הרוגים ופצועים, פשוט שיצאו בתוצאות.

  • 22.

    ברק ואולמרץ, האחד ברח מלבנון והשני ברח מעזה, משלמים עכשיו את המחיר (ל''ת)

    יעקב, 30/12/08 07:03

    • עוד אחד מאנשי הבלי בושה של ביבי ופייגלין (ל''ת)

      שושו, 30/12/08 07:43

  • 21.

    ומה יצא מכל זה ? תהרגו עד שתשבעו דם ואח''כ. . .

    אחמד מעכו הערבית, 30/12/08 07:03

    הכל יפסיק עד לקרב הבא שבו מאזן הכוחות ימשיך להתהפך. לא רואים שזה תהליך שהתחיל ב- 73 אח''כ לבנון 82 ואח''כ האינתיפאדה הראשונה ולאחר מכן השנייה עם קרב מחנה ג'נין ולאחר מכן מלחמת לבנון השניה ועשיו הפצצת הערים הישראלית וגרימת נזק. מה יהיה הפעם הבאה ? אולי עימות עם אירן ?!!
    תבינו צריך להגיע לשלום אמיתי עם ויתורים רציניים ולא קוסמטיים. אחרת כולם יפסידו רק שהפלסטינים יוכלו לספוג יותר ולחיות עם זה .
    יום טוב לכולם.

    • ערבים הכי טובים בחלומות אז תמשיכו בסוף תגיע לנירוונה

      evbeber , 30/12/08 08:12

      אולי שכחתה
      ב73 למרות ההפתעה ביום הכיפורים המלחמה הסתימה 100 ק"מ מקהיר כשהמצרים מתחננים על נפשם ו2 ארמיות מצריות מכותרות
      ב 82 לבנון עארפת וכל גיבוריו יצאו מלבנון עם ידיים למעלה ונשלחו כמו כבשים לתוניס
      באינתיפדה הראשונה והשניה טענתם שזה טבח ואכלתם אותה בגדול
      אל תשכח אם יש לכם השגים כל שהם זה בזכות הסכם אוסלו ווהבוגדנות של כמה פוליטיקאים ישראלים
      כדאי של תחיה באשליות רק אתם מפסידים מכל הבחינות כלכלית תרבותית וצבאית מדינת ישראל למרות המלחמות ממשיכה לצמוח ולשגשגש ולהגיע להשגים שאין להם אח ורע בעולם לעומתכם ושאר מדינות ערב שמתדרדרות למצב של עולם שלישי למרות הנפט וכ"ו אז כבר אמרנו אתה יכול להמשיך ולחלום

    • התחיל ב73?והמלחמות שקדמו מ-48 ואילך?והפרעות-רציחות לפני 48? (ל''ת)

      נגן על עצמנו-כל זמן שנדרש., 30/12/08 08:18

    • לאחמד שהחליט לכבוש את עכו (ותן לנחש: את ישראל כולה)

      משה מעכו הישראלית, 30/12/08 10:08

      מדינת ישראל, ממשלתה, והעם היהודי עשו טעויות חמורות לרעת עצמם.
      הטעויות נעשו משום שבניגוד לאיסלאם, היהדות מאמינה בהומאניות, במידת הרחמים ובקדושת חיי אדם.
      בניגוד לחבריך שמחוץ לגבולות ישראל ובתוכם, אנחנו נמנעים מלהרוג אזרחים וחפים-מפשע, ובדיוק את הגישה הזו מנצלים כל ארגוני-הרצח המוסלמים שמטרתם היחידה היא הרג יהודים וחיסול מדינת ישראל.
      ''תשבעו דם'' הוא ביטוי מאד ערבי, שעומד בסתירה מוחלטת לכל מה שהיהדות מייצגת. רק מישהו כמוך יכול היה לחשוב עליו.
      האם התלהמת גם כשהחבר'ה שלך מהחמאס, מהג'האד האסלאמי, מהחזבאללה ומכל שאר הזבאלה הדומים פוצצו אנשים, נשים, זקנים, ילדים,תינוקות ונכים - בקניונים, ברחובות, באוטובוסים, בבתים, בבית-ספר, בגני ילדים, בבתי כנסת ובדיסקוטק?
      איפה היית כשבמשך שנים ארוכות, ירו ויורים טילים בזדון לתוך ריכוזים של אוכלוסיה אזרחית, במטרה לרצוח?
      איזה טוקבק כתבת כשחבריך חטפו חיילים ואזרחים בניגוד לכל חוק בינלאומי, רצחו אותם והחזיקו את הגוויות למטרת סחיטה בצורה השפלה והבוטה ביותר?
      אני מקווה באמת שהפעם נפיק לקחים דווקא מתוך הרוע שלכם, ונבין שאין טעם לרחם על האוכלוסיה בעזה, שממילא בחרה בחמאס לייצג אותה, ושממשיכה לשרת בו, לתפעל אותו ולתת לו מחסה.
      כשמחזיקים ארסנל-נשק ויורים מתוך בית-חולים, או בית-ספר, או בית פרטי, או מסגד - התשובה היחידה צריכה להיות - השמדת מקורות הירי, כדי לשמור על חיינו.
      שהאויבים חסרי-המצפון והרצחנים יסתדרו ביניהם.
      יום טוב גם לך.

    • הפלסטינים יוכלו לספוג יותר??

      מנחם, 30/12/08 13:39

      עם ישראל סופג כבר 4000 שנה ועדיין על הרגלים!

  • 20.

    שימו דגל ישראל על הרכב

    אורן אברהם, 30/12/08 07:01

    כי זו ההסברה האמיתית וזה מצטלם הכי טוב.. אחדות בשורות...

  • 19.

    מי שמפגין נגד הצבא לשלוח אותו לקציעות עם החמאסניקים (ל''ת)

    לא מדובר בערבי ישראל אלה בעוקרי ושונאי ישראל, 30/12/08 06:59

  • 18.

    אסור להפסיק, אסור להירתע, כל הכבוד לצה"ל... (ל''ת)

    jerom44 , 30/12/08 06:50

  • 17.

    מספיק עם ההומניות

    יהושע, 30/12/08 06:49

    מי שמרחם על אכזרים , סופו שמתאכזר לרחמנים.
    יש ''להשמיד'' את עזה !!!. סאדאת ידע למה הוא ''נתן'' לנו את ''הרצועה'' ותושביה.

  • 16.

    צה''ל חייב לנתק כל אמצעי התקשורת לעזה -- ולתקוף כל מקום שממנו משגרים

    אפילו זה גן ילדים מאוכלס במאות ילדים קטנים, 30/12/08 06:47

    אם ינהגו כך, ישראל תנצח בלי שום בעיה והמלחמה תפסק! אם ישראל תשבר מול המחסה האנושי, צה''ל יפסיד גם בעזה ומדינת ישראל תכנס לצרה גדולה מאד!

  • 15.

    שיר - מעבר לגדר © 29.12.08

    גברת חור שחור , 30/12/08 06:45

    כמה עוד אפשר לעמוד כך סתם
    מעבר לגדר?
    אב ממתין לבן מיותם.
    כמה זמן ניתן לקוות לטוב
    ולשלום?
    ילד מוחזק בדם.
    כמה חזקה האמונה?
    כמה התקווה קרובה להשליה?
    בקול נפץ,
    מצד אחד חייל הופך לילד.
    מצד שני ילד הופך חייל
    ובקול בכי הופך חלל.

    • ניכר מאד ה''חור'', והכוונה להשחיר. אין כאן שום ''גברת''!

      מכבי, 30/12/08 09:45

      מה היתה בדיוק הכוונה ההזויה שלך?
      להרים את המורל? להדגים עד כמה את עילגת?

  • 14.

    אם הממשלה לא מוכנה לתקוף במרכזי אוכלוסיה -- צה''ל יפסיד בעזה!!

    במקום להכניס חיילים - להוריד שכונות מגורים, 30/12/08 06:45

    מלכודת לבנון 2 נכנסת לפעולה -- וצה''ל נכנס לתוכה בגלל פחדנות של הממשלה מדעת הקהל. במקום להשמיד כמ מקום ממנו יורים, ובכך לחסל הרצון להלחם בישראל, יכניסו חיילים שיחפשו נקודתית ויהיו מטווח לצלפים וטילי נ''ט -- ממשלה פחדנית הייתה חייבת לחשוב על זה קודם, ואם מפחדים לתקוף בתוך האוכלוסיה - לא לצאת בכלל למבצע!

    • קו ההגנה של החמאס-מיסתור ומחסה מאחורי נשים וילדים. יש לרסק קו הגנה זה.

      אדווה נאור--- כפר סילבר., 30/12/08 08:18

      לחסל את הנשים והילדים ורק אז ליתקוף את הלוחמים העזים...
      הם יהיו חשופים ללא קו ההגנה שלהם.

      • האם את מוכנה ללחוץ של ההדק ולירות כדור בילד?

        חגי חדד, 31/12/08 13:58

        ללא קשר לדעתי בנושא, אני מניח שמאוד קל לומר ''תחסלו להם את הנשים והילדים שהם קו ההגנה''.
        השאלה היא האם את/ה מוכנים ללחוץ על ההדק?
        לכוון נשק לכיוון מחבל קל הרבה יותר לביצוע מאשר נשק לכיוון אישה בהיריון או ילד.

    • כמה פשוט ככה צודק. (ל''ת)

      ליאור, 30/12/08 11:25

  • 13.

    נהרוס את החמאס - נשמע מוכר

    ישי, 30/12/08 06:44

    החמאס הוא התקווה של אלה הקוראים לעצמם פלסטינאים למדינה במקום מדינת ישראל. תיקווה ששותפים לה ''פלסטינאים מתונים'' באש''פ (האירגון לשחרור פלסטין) וערביי א''י.
    אי אפשר להרוג תקווה - אפשר רק לדכא, לדחות את המועד ולנסות ליצור תקווה חלופית.

  • 12.

    להמשיך להכות בהם בכל מקום!!

    תומכת, 30/12/08 06:41

    מאחר והם ממשיכים לירות על ישובינו ואזרחינו - יש להמשיך להכות בהם בלי רחם!!
    לצפצף על מה שחושב העולם, שמימלא לא מתייחס להפצצות הישובים שלנו כבר שנים!יש לעשות המלאכה עד הסוף - אחת ולתמיד!

  • 11.

    יש לדחות את הבחירות,ולהמשיך......

    אורן, 30/12/08 06:35

    ולהמשיך לכתוש את החמאס,ולנצל את המצב בשיחרור החייל גלעד שחיט.
    להפגין במלוא הכוח את נחישותו של
    ''צבא ההגנה לישראל ''.
    אוהבים אותכם חילי צה''ל!!!!!!

  • 10.

    שנים הסתתם נגד ישראל, המתים הם ההשג 'הסנסציוני' לו ציפיתם.

    תקשורת צהובה אתם הבעיה, 30/12/08 06:15

    סנסציונרים טוטליטרים טרוריסטים.

  • 9.

    TO: HAMMAS

    yaniv, 30/12/08 05:38

    HALAN WASHALLAN, TFADELU, DIR BALKUM

  • 8.

    להיות חזקים

    ניסים, 30/12/08 05:32

    העורף צריך להיות חזק ולא להישבר ולא להיתקוף תמימשלה אין ביררה צריך להניש אותם בחוזקה .אנחנו תושבי הדרום מחזקים תמימשלה ואת צהל

  • 7.

    תגובה מידתית צריכה להיות הפגזות ארטילריות ללא אבחנה על עזה (ל''ת)

    ש, 30/12/08 05:29

  • 6.

    ******* קשה לדעת אם לצחוק או לבכות.

    imsen, 30/12/08 05:22

    אני מסתכל על העולם הערבי, ואינני יודע אם לצחוק או לבכות.
    האניה מתחבא בבור.
    נסראללה בתוך בונקר.
    הליצן הזה שולט בטהראן.
    מוסלמים מהווים בעיה בכל מקום אליו הם מגיעים.
    באיזורינו, לנצח תאכל חרב.

    העולם המערבי צריך להתעשת.
    יש להוציא את האיסלאם מחוץ לחוק.
    פשוט כך.
    האיסלאם היא דת חשוכה הקוראת לרצח.
    יוטב לכולם, וראשית כל לאלו שיינצלו מאימת היות מוסלמי.

    פשוט לאסור את האיסלאם.
    נקודה.

  • 5.

    benjamin@margalitstudio.com

    בני, 30/12/08 05:12

    מה עם כל המודיעין הזה? הם מודים בדיוק שלנו, ואנו מודים בדיוק שלהם...מדוע אנו פשוט לא מורידים להם את הפה, והאזניים. הפציצו את התקשורת שילכו המומים באפילה. הרי יש בידכם את מספרי הסלולריים שלהם. חברה' זה לא שש-בש.

  • 4.

    בשביל מה תוקפים את תחנת שידורי הטלוויזיה של החמאס כאשר

    שרגא רפאל , 30/12/08 05:06

    ערוץ 2 שלנו מביא סרט בו הוא מראה לכל העולם את הרג 5 הבנות שנקברו תחת הריסות מבנה שהותקף בצירוף תמונות מזוויעות.הסרט ימצא את דרכו לתחנות שידורי הטלוויזיה בעולם ויהווה הוכחה לברוטליות שלנו ויגביר את הלחץ עלינו להפסיק את המבצע עוד לפני שהושגו המטרות.
    עם כל הכאב זה לא התפקיד של הטלוויזיה הישראלית להקרין זאת אלא של האויב.
    נראה לי שערוץ 2 הערב פרץ את כל הגבולות ולא למד לקח ממלחמת לבנון השניה.
    שום הסברה שלנו לא תעזור אם התחנות שלנו לא ירסנו את עצמן מיד.

    • קרב ההסברה אבוד מראש

      sadato , 30/12/08 06:00

      לצופה הממוצע באנגליה, צרפת, גרמניה או ארצות הברית אין סבלנות להתעמק בהיסטוריה של המזרח התיכון ולבחון באופן אובייקטיבי את שורשי הסכסוך. הוא לא יודע שהחמאס הקים מפקדות ואיכסן טילים בלב אוכלוסייה אזרחית, לא מבין שהארגון השתלט על עזה בכוח ורצח בברוטליות את מתנגדיו, ולא מזדהה עם מצוקתם של תושבי שדרות. המסבירן הישראלי הרהוט ביותר לא יצליח לשכנע את דעת הקהל העולמית שהרג 350 בני אדם (גם אם הם פעילי טרור) הוא מוצדק. מבחינתם ישראל תהיה תמיד הבריון השכונתי והפלסטינאים - העם הסובל, המדוכא והנכבש. האמת היא שזו תגובה טבעית לחלוטין - כמה מכם הצדיקו את המהלך הרוסי בגיאורגיה? האם בדקתם מה הוביל לפריצת המלחמה שם? רוב הישראלים התייצבו באופן אוטומטי לצד הגיאורגים. מדוע? מכיוון שצפו בצבא הרוסי האדיר פולש למדינה קטנה ו"חסרת אונים". נטיית הלב היא להתייצב לצד החלש במאבקו מול החזק. לכן אני מציע להנהגה ולציבור הישראלי להפסיק להתעסק בתדמית ולהתמקד בדבר המהותי: השבת השקט לתושבי דרום הארץ.

      • הצופה כן יצפה בראיון קצר עם גבריאלה שלו מול עו''ד פלסטינית רהוטה ונעימה

        בושה וכלימה להסברה, 30/12/08 06:15

        הוא יראה שגבריאלה שלו היא עילגת, אין לה מסר ברור והיא כלל לא מבינה את דברי המראיין, בעוד שהפלסטינית- נאה, מבינה אנגלית היטב והגיע עם כמה מסרים ברורים.
        נחש למי יקשיבו?

        • נו מה הפלא

          פוליטיקקה אחרת, 30/12/08 08:22

          אולמרט התנגד לבחירתה של גבריאלה, אבל, ציפי עשתה לו דווקא. הסיבה מובנת. ציפי לא רצתה באו''ם נציג רהוט כי אז הוא יציל עליה צל גדול וחולשתה תבלוט יותר.

          יש מישהו שזוכר את ההתעקשות של ציפי? היא העדיפה את גבריאלה על אדם מנוסה שהוא קליבר.

        • זה רק חלק מהבעיה

          סטודנט, 30/12/08 08:24

          יותר חשוב שלפלסטינים יש כמה סיסמאות קבועות וישראלי תמיד אומר ''...יש משהוא מוצדק במה שאומר הפלסטיני...אבל'' ובעולם זה מובן שהפלסטינים צודקים
          צריך להפסיק להצדיק את הפלסטינים ולהתחיל לתת לתיקשורת העולמית סיסמאות פשוטות וברורות (הרי אף פעם לא ראיתם פלסטיני שאומר שיש בפעולת ישראל/צה''ל מימד מוצדק)

  • 3.

    הופצץ מרכז ספורט??

    יהושע פרוע, 30/12/08 04:25

    התחלנו עם השטויות? אולי גם נפציץ להם את דוכן נקנקיות? לא חבל לבזבז פצצות?

    • הסבר לפרוע

      יוכבד, 30/12/08 10:32

      במרכז הספורט היה מרכז לאימון יחידות חמאס
      ומפקדת השיגור האזורית שכנה בה.
      אם יתברר שבדוכן הנקנקיות שלך,
      מכינים תערובת כימית יופצץ גם הדוכן שלך!

  • 2.

    שוב התקשורת מתחילה עם ההיסטריה. לא למדתם כלום?

    אלכס מהכרמל , 30/12/08 04:03

    נכון, שני הרוגים זה לא פשוט, אבל זה גם לא "קשה מנשוא", כאילו שנהרגו שני מיליון חס ושלום.
    מספיק עם הפניקה, מדינות ספגו מיליוני הרוגים וניצחו מלחמות.

    • שמחים על כל הרוג. (ל''ת)

      תקשורת של הטרור, 30/12/08 06:17

  • 1.

    כל הכבוד לצה''ל, לא להרפות. (ל''ת)

    יוסי., 30/12/08 03:11